۱۳۹۳ آبان ۱۷, شنبه

نخستین نتایج ملموس پیروزی حزب جمهوریخواه آمریکا

نخستین نمونهٔ آشکار قدرت گرفتن جمهوریخواهان؛ هیاهویی است  که در رابطه با نامهٔ «مخفیانه» امام حسین اوباما به امام علی فرزانه نوشته است براه افتاده است.
برخورد شخص اوباما و اعضای دولت او؛ حتی شامل یک «دفاعیّه» هرچند هم که ضعیف باشد نیست؛ بلکه همهٔ آنها سعی میکنند که مسئله را «دور بزنند». هیچکدامشان نه جراًت «دفاع» دارند و نه جراًت «انکار».
به چند تصویر از خانوادهٔ «امام حسین اوباما» توجه کنید:



نفر اول در سمت چپ تصویر با آن عرقچین؛ «مالک اوباما» است که از اعضای برجستهٔ «اخوان المسلمین» است


این شخص را در کاخ سفید میبینید.




این حیوان کثیف در یکی از کنفرانسهای گوناگون اخوان اتلمسلمین و در این تصویر در سمیناری که ریاست آنرا عمر حسن البشیر به عهده دارد و قاتل بیش از ۳۰۰ هزار از سیاهان دارفور و تجاوز به بیش از نیم میلیون زن و کودک دارفور و بیخانمان نمودن بیش از ۲ میلیون نفر است در حال سخنرانیهای طبق معمول کثافتهای مسلمان و انسان نماست که کفّار را شایستهٔ تجاوز و قتل و بردگی میدانند. در ضمن یادتان نرود که سیاهان دارفور را نه سفیدپوستان آمریکایی و اروپایی؛ بلکه همین سیاهان کشتار کرده اند ماجرای توتسی ها و هوتوها هم همینطور....
بگذیریم... کثافت تا خرخره است....
براستی این حیوان با برادرش که رئیس جمهور آمریکاست؛ در کاخ سفید در بارهٔ کدامین افتخارات «بشر دوستانه» سخن میگفته اند؟؟ اگر امام حسین اوباما؛ کثافتی مثل برادرش «مالک اوباما» نیست............ چگونه او را در کاخ سفید پذیریفته است؟ مگر کاخ سفید مرکز پذیرایی از خویشاوندان است؟

نتیجه اینکه:

اگر امام حسین اوباما پس از این بخواهد پایش را چنان از گلیم خودش درازتر کند؛ با بی آبرویی کامل از کاخ سفید بیرون خواهد رفت ......
چه بسا به عنوان نخستین «رئیس جمهور خائن» محاکمه شود.
حد اقل اینکه مانند «ریچارد نیکسون» با بی آبرویی به انزوای تاریخی بپیوندد.

کژدم

۸ نظر:

  1. بد عاشورایی بود امسال ، این یزیدیان جمهوری خواه در ظهر عاشورا توی صحرای کربلا در واشنگتن، باراک حسین مظلوم را کشتند ... کشتند ... کشتند
    گریه کنید مسلمونا ، گریه کنید ، ثواب است

    پاسخحذف
  2. من تو دهن این سنا می زنم
    من با قدرت اجرایی ام
    " Executive Order "
    خلیفه گری می کنم، من تو دهن این سنا می زنم، من قانون تعیین می کنم، من به پشتیبانی این ملت قانون تعیین می کنم، من به واسطه اینکه ملت مرا قبول دارد ٫این سنا که خودش هم خودش را قبول ندارد، رفقایش هم قبولش ندارند، ملت هم قبولش ندارد، ارتش هم قبولش ندارد، فقط مشتی " رای دهنده بی کار " از این پشتیبانی کرده و فرستاده وبه کنگره دستور داده که از او پشتیبانی بکنید و اگر هم لازم شد مرا ایمپیچ
    " Impeach "
    کنند، تو دهنی می زنم ...کور خوانده اند... من با قدرت اجرایی ام هر چه دلم بخواهد می کنم .. من تو دهن این سنا می زنم من تو دهن تو " کژدم " هم می زنم
    من دستور می دهم که فیلترت کنند
    من با قدرت اجرایی ام هر چه دلم بخواهد می کنم .. من تو دهن این سنا می زنم

    پاسخحذف
  3. http://iranpoliticfotonews.blogspot.ca/2014/11/blog-post.html?m=1

    این لینک را در بالاترین دیدم

    پاسخحذف
  4. کژدم گرامی یک نگاهی هم به عکس زیر بیندازید. ظریف و اشتون با اون طرز نگاه و ایستادنشان انقدر ابله بنظر می رسند که مرا فقط یاد پت و مت می‌اندازند.
    اشتون هم شبیه یک دختر عقب مانده ذهنی بنظر می رسد که پادشاه عمان تور کرده تا برود و با معاملۀ حرکت کرده اش (همان خنجری که از جلوش بیرون زده) ترتیبش را بدهد. دم کسی که این عکس را گرفته گرم...
    آریو
    http://www.dw.de/image/0,,18049795_303,00.jpg

    پاسخحذف
  5. کژدم گرامی، نظرتان در مورد خبر زیر که در این موقعیت منتشر شده چیست؟
    «آمریکا در کادر رهبری جنداله خبرچین داشت»
    http://www.radiofarda.com/content/f3-newyorktimes-report-on-jundallah/26684056.html
    ناگهان یک افسر اطلاعاتی «سازمان سیا» متوجه می شود که «سازمان سیا» قبل از حملۀ جندالله از آن خبر داشته است. یعنی تا امروز افسران سازمان سیا خبر نداشته اند که سازمانشان از این موضوع خبر داشته است و ناگهان از این موضوع خبردار شده اند! آن هم در بینابین گفتگوهای تعیین کننده مذاکرات هسته‌ای که به گفته کری «صریح و بی پرده» بوده و هرچه پشت پرده بوده به ظاهر شده است. آیا این پیامی به رهبران ایران نیست که: «سازمان سیا از حملات دیگری نیز قبل از انجام خبر دارد و بیایید قبل از اتفاق افتادن آن که ممکن است حتی جان رهبران شما را نیز بگیرد به توافق برسیم و شما رادر دانستن آن نیز شریک کنیم»؟
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      پاسخ به پرسش شما به اطلاعاتی بیش از این نیاز دارد. اما این خبر یک زنگ بیدارباش به همهٔ سازمانها و گروههایی است که فکر میکنند بخش «مستقل» در اپوزیسیون هستند. بیدار باش نه تنها به خاطر سازمان «سیا»؛ بلکه سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی دیگر کشورها و بویژه وزارت اطلاعات و یا سایر ارگانهای اطلاعاتی رژیم اسلامی نیز میبالشد.

      حذف
  6. حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور ... گفت: آقای رئیس جمهور که می‌گوید آرام نمی گیرم تا کسی که اسیدپاشی کرده، مشخص شود، امیدواریم چند وقت بی‌خواب شوند تا نشان دهند نگران مساله سیستان و بلوچستان هستند.

    نماینده مردم زاهدان افزود: نگرانیم که در این استان اتفاقاتی که در موصل رخ داده، بیفتد که آن وقت دیگر دیر است، آقای رئیس جمهور عنوان کردند که به مسائل امنیتی آگاه هستم، پس اگر آگاهید چرا فکری برای آن نمی کنید؟

    وی افزود: تا کی باید مردم شاهد به دوش کشیدن جنازه عزیزانشان باشند و کسی حتی جرأت نکند تشییع جنازه در این شهر به طور باشکوه برگزار کند؟ شورای عالی امنیت ملی و دولت باید در این باره فعال شوند و برای مساله امنیت سیستان و بلوچستان فکر اساسی کنند.

    این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت ها در دو سه دهه اخیر هر وقت به دم انتخابات رسیدند، قول دادند، اما قول‌هایشان عملی نشد، 600 میلیارد تومان برای گازکشی در سیستان از سوی مجلس تصویب شد، اما در حال حاضر تنها استانی که در آن گاز نیست، سیستان و بلوچستان است.

    وی با اشاره به اینکه قرار بود منطقه آزاد سیستان از سوی دولت مورد بررسی قرار گیرد، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته، بیان کرد: مردم این استان مهاجرت کردند و استان در حال تخلیه شدن است، مسئولان کشوری گفته اند این استان تنگه احد است، اما آن را حفظ نکردند.

    نماینده زاهدان با اشاره به مشکلات زیست محیطی سیستان بلوچستان خاطر نشان کرد: خانم ابتکار به جای کار سیاسی برای تالاب هامون فکر اساسی کند، مگر مردم سیستان جزء این کشور نیستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نخست درود بر شما که فحوای کلامتان اشاره به بخشی از سرزمین سوختهٔ ایران (نه این ایران گربه نشان؛ بلکه ایران فردوسی) دارد که زیر چکمه های قزلباشان شیعهٔ صفوی و پیش از آن نیز در تاریخ پانصد سالهٔ اخیر زیر چکمه های پیدا و پنهان (ناسیبونالیسم شیعهٔ صفوی) به جز درد و رنج و فقر و شپش و جذام هیچ سهمی نداشته اند. فرزندان بی شناسنامهٔ بلوچستان ایران؛ مرا به یاد کردهای بی شناسنامهٔ سوریه و کردهای ترکیهٔ در کشور ساختگی «ترکیهٔ عثمانی» می اندازد.
      نه تنها از دردهایتان؛ بلکه از راههای درمان دردهایتان بنویسید. این وبلاگ خانهٔ شماست.

      حذف