۱۳۹۳ دی ۱, دوشنبه

وعدهء آموزش «سیم کشی» از طرف پیشگامان کاویانی (انگره مینو) در روزهای آینده

خوانندگان گرامی

طبق پیام دریافتی؛ «انجمن پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» (انجمن انگره مینو)؛ در روزهای آینده آموزشهای «سیم کشی» برای تولید روشنایی و «فرستادن مومنین تازی پرست»  به «بهشت»؛ آغاز خواهد شد.

کژدم
 

۱۳ نظر:

  1. تو قلب شب كه بد گِله آتيش بازى چه خوش گِله! آتيش! آتيش! - چه خوبه! حالام تنگ غروبه چيزى به شب نمونده به سوز تب نمونده

    آتش سوزی گسترده در یک انبار با چهار هزار مترمربع وسعت در حوالی میدان شوش تهران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود برشما و به همهٔ فرزندان دلاور ایران.

      منابع خبر
      http://www.irna.ir/fa/News/81434639/

      http://www.ghatreh.com/news/nn23940232/%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

      https://www.google.com/#q=آتش+سوزی+در+حوالی+شوش

      حذف
  2. کژدم گرامی
    آیا داور ویسه و شبکه رادیو/تلوزیونی رنگارنگ را میشناسید؟ نظرتان در موردش چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ایشان را نمیشناسم ولی اسم رادیو رنگارنگ را شنیده ام.

      حذف
  3. کژدم گرامی
    از آنجایی که به نگاه استراتژیکتان آگاهی دارم از شما میخواهم چند شبی (برای زود قضاوت نکردن به خاطر لحن لوتی و شوخ داور ویس و البته به این خاطر که گفته میشود با جریان مسخره هخا ارتباط داشته) به وقت ایران به آن گوش کنید و نظرتان را درباره آن بفرمایید.
    این رادیو استراتژی ها جالبی چون استفاده سیاسی از زرتشت ( نه دین و پیروان آن) در برابر شیعه گری و آنوسی دانستن آنها دارد.
    با سپاس

    پاسخحذف
  4. عمده خط های این رادیو:
    -اعتقاد به نفوذ یهودیت در چهره شیعه در ارکان ایران و تسخیر کشور از صفویه و قاجار تا پهلوی و رژیم آخوندی.
    -نگاهی خنثی و عملگرایانه به انگلیس و امریکا اما در عین حال نگاهی به شدت توطئه انگارانه به یهودیت و صهیونیسم البته با دیدی ملی گرایانه و سیاسی.

    این را هم به عرض برسانم شاید در نگاه اول رادیویی عوام پسند به نظر بیاید اما برای پرسپکتیو دادن به مردم عادی بسیار جالب توجه است.

    پاسخحذف
  5. من همیشه فکر میکردم این کدوم گروهه که هم از ضربه زدن به اسلام اکثریت اعراب و تفرقه بینشان سود میبرد ( برای من مسجل شده که سران پشت پرده اینها شیعه های احمقی که اسلام انحرافی دارند نیستند) و هم از ضربه زدن به ایران. تا اینکه با نظریه داور ویسه در مورد آنوسی بودن آخوندهای شیعه مواجه شدم. فکر میکنم این معما تا حدود زیادی برای من حل شده.

    - قرار دادن قضایایی چون فروش اسلحه اسرائیل به ایران / ساخته اسرائیل بودن پروژه داعش به ادعای داور و بعضی از چپ های ضد امپریالیست / فروش نفت داعش به بشار اسد و درگیری بیشتر داعش با مخالفان اسد تا خود او / و حمله برق آسای داعش به موصل و عراق در پی قیام سنی ها / و حمله به کرد ها و ایزدی ها ( البته با توجه به پوشش هایی چون کشتن تعدادی شیعه در عراق و نمایش های مضحک سلیمانی) / انگلک کردن های مسخره حزب الله نسبت به اسرائیل و نابودی زیرساخت های لبنان و خرج کردن از جیب ایران / و تنبیه کردن همزمان اسراییل و جمهوری اسلامی توسط اروپا و جناح انگلیسی امریکا / و احمقی نژاد صابور چی یهودی و حالا روحانی انگلیسی / و ثبت اسرائیل به عنوان کشور یهود / آمدن دوباره ناوهای انگلیس به خایج فارس و...

    به نظر ایران ما و ثروت های آن بین یهود (با قدرت بیشتر) انگایسی ها و روس ها همچنان داره دست به دست میشه.
    واقعا چه خبره؟

    M. B.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. M.B. گرامی
      من به تئوری توطئه اعتقادی ندارم و این داستانهایی که شما پشت سر هم ردیف کرده اید و به «یهودی های آنوسی» نسبت داده میشوند را بنیانگذارش عبدالله شهبازی (توده ای) بود. «قدرت یهود» در کشور اسرائیل نیست. قدرت یهود بسیار فراتر از اینهاست. خانوادهٔ «روث چایلد» و خانوادهٔ «راکفلر» دو نمونهٔ بزرگ آن هستند. کشور اسرائیل در جهت جمع شدن یهودیان در یک کشور و داشتن یک دولت و حکومتی که آنها را از گزند کشتارهای ادواری که آخرینش در جنگ جهانی دوّم به رهبری «وایکینگها» (هیتلر و دار و دسته اش) راه افتاد انجام گرفت.
      مردم عادی و آنهایی که نمیخواهند کاری انجام دهند؛ همیشه دوست دارند تقصیر را گردن دیگران بیندازند. به همین دلیل تئوری توطئه برای خیلی ها لذت بخش است؛ چون ناتواناییهای آنها را توجیح میکند. در نظریهٔ توطئه همیشه یک قدرت خدایی و لجام گسیخته وجود دارد که هیچکس نمیتواند بر علیه آن کاری بکند. این خدای سیاسی و اقتصادی همه جا فرشتگان و اجنّه های فراوانی دارد. این چنین تئوریهایی در غرب نیز رواج دارد و هواداران بسیاری نیز دارد. کارمایهٔ این نظریه ها جمع آوری چند اتفاق و پیوند دادن آنها به همدیگر و برساختن یک نظریه است.
      من به رادیو رنگارنگ هم به مدت یکساعت گوش دادم.
      بسیاری از داستانهایی که در تورات یهودیها وجود دارند؛ شبیه «یاعلی گفتن» خامنه ای در هنگام تولد هستند و هیچ ریشه ای تاریخی ندارند. زمانی آخوندهای یهودی یک مزخرفی گفته اند و وارد کتابهایشان شده و اکنون هم در بدر به دنبال اثبات آن هستند.
      اگر اینهایی که شما نوشته اید؛ نظریه های «داور ویسه» است؛ مطمئن باشید که ادامهٔ داستانهای احمدی نژاد و عبدالله شهبازی و آن مردک کثافت (علی اکبر رائفی پور) است که این شخص آخر حتی معلوم نیست پدرش کیست و مثل مسیح غیب شده است (مادرش او را از خیابان گردیهایش تولید کرده است).
      حرف آخر اینکه:
      گیرم که همهٔ این حرفها درست (به فرض محال). که چه بشود؟ چه فرقی میکند که این و یا آن دزد خانهٔ شما را غارت میکند؟ مسئلهٔ مهم این است که چکار میخواهید بکنید تا جلو غارت گرفته شود؟
      به نظر من افرادی مثل این شخص (رادیو رنگارنگ) در حال سرکار گذاشتن مردم و حتی بخشی از کسانی است که میخواهند ببینند چه خبر است و با این شعبده بازها تصادف میکنند و مغزشان کار گرفته میشود.
      در رابطه با آن مواردی هم که مطرح نموده اید من نظرات خودم را در نوشته های گوناگون گفته ام.
      این رادیو یک رادیوی سرکاری است.

      حذف
    2. M.B. گرامی

      من بار دیگر به برنامهٔ این شخص که نام بردید گوش کردم. این شخص از مدافعان احمدی نژاد است. احتمالاً هم از طرف بخشی از نظامی-امنیتیهای رژیم تأمین مالی میشود. به تصویرهایی که روی برنامه می آید توجه نکنید و فریب آنها را نخورید. وظیفهٔ تعریف شدهٔ این شخص؛ ایجاد موج برای سردرگم کردن مردم است. تمامی کارهای کثیفی که با به روی کار آمدن احمدی نژاد برای انتقال ثروتهای ملّی به سپاه پاچاهارداران انجام گرفته به یکباره رنگ باخته و گویندهٔ تلویزیون جثّهٔ کوچک احمدی نژاد را علت اصلی نفرت مردم از او میداند و میگوید چون مردم ایران ضعیف کش هستند؛ و احمدی نژاد جثّهٔ کوچکی دارد؛ از او متنفر بودند. این رسانه پر از لاطایلاتهای بی سر و ته است و برای جذب مشتری؛ از تئوری توطئه استفاده میکند.
      دریغ حتی از یک دقیقه نگاه کردن به این مغازهٔ خنزر پنزری

      حذف
  6. لطف کنید پای ادم های بی ارزش و بی سرو پایی مانند داور و دارو دسته اش را در اینجا باز نکنید..... ادم قحطی است?
    جواب ندید اغا جان٫ جواب ندید.... دلتون امد نصف صفحه را به این لاته چاقو کشه کتک خور اختصاص دهید?

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مطمئن باشید پای ایشان در اینجا باز نمیشود. اما زمانی که یکی از خوانندگان پرسشی دارند من هم تا آنجایی که میتوانم میخواهم پاسخ دهم.
      آن نصف صفحه هم برای داور ویسه نوشته نشد؛ بلکه پاسخی به «تئوری توطئه» بود که معمولاً از طرف رژیم ننگین شیعی؛ توده ایها؛ حکومتهایی مانند کرهٔ شمالی و در دنیای آزاد از طرف عدهّ ای الدنگ که یا برای اینگونه رژیمها کار میکنند و یا اینکه دوست دارند از این راه پول در بیاورند و مردم را «میخ» کنند. تولید و پرورده میشود. در کشورهای غربی هم وبسایتهای فراوانی تولید و تکثیر اینگونه مزخرفات وجود دارند.
      آن نیم صفحه برای پاسخ به این نظریات بی سر و ته بود.

      حذف
  7. کژدم گرامی
    بنده نگفتم که به این رادیو اعتقاد یا باور دارم. اما گفتم آنوسی خواندن آخوندها میتواند به بسیاری از معماها پاسخ دهد.
    در مورد احمدی نژاد هم نمیدانم به چه کسی گوش دادید اما مطمئنم این شخص نبوده چون اصلا چنین باوری ندارد.
    این شخص نمیتواند آدم آخوندا باشد اما این هم درست است که به همه میتازد از پهلوی ها و لوس انجاسی ها گرفته تا رجوی و جمهوری اسلامی و ... حداقل اگر خوشبین باشیم افکارش مردم را سرگردان و گمراه میسازد و خیال رژیم را از دست مخالفان رسمیش راحت میسازد.

    اما کژدم گرامی من وبلاگ شما را پیگیری میکنم در حالی که در رابطه با مسایل زیر شما اشاره یا تحلیلی در موردشان ننوشته اید.

    ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻔﺖ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ ﺑﺸﺎﺭ ﺍﺳﺪ ﻭ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻟﻔﺎﻥ ﺍﺳﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩ ﺍﻭ / ﻭ ﺣﻤﻠﻪ ﺑﺮﻕ ﺁﺳﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ ﻣﻮﺻﻞ ﻭ ﻋﺮﺍﻕ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﯿﺎﻡ ﺳﻨﯽ ﻫﺎ / دلایل ﺣﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﮐﺮﺩ ﻫﺎ ﻭ ﺍﯾﺰﺩﯼ های ایرانی تبار/ ﺗﻨﺒﯿﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻞ ﻭ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﻭ ﺟﻨﺎﺡ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ / ﺛﺒﺖ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﮐﺸﻮﺭ ﯾﻬﻮﺩ / ﺁﻣﺪﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻧﺎﻭﻫﺎﯼ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ ﺑﻪ ﺧلﯾﺞ ﻓﺎﺭﺱ.
    M.B.

    پاسخحذف
  8. گژدم؛ توضیحاتت در مورد داور ویسه کاملا درسته.

    پاسخحذف