۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

اطلاعیهٔ مهم «انجمنهای پیشگامان کاویانی» درون میهن



آزادی گوشه ای از مام وطن ، کوبانی قهرمان ، برماو تمامی فرزندان و ملت ایران ، شاد و گرامی باد.

بادرود

با این حساب هرسه عوامل قدرت(قلم+دینار+شمشیر)(ناتانیاهو - عربستان - حزب جمهوریخواه آمریکا)در فراسوی مرزهای میهن به دور هم جمع آمده اند.
در درون میهن دشمن بر دو رکن از ارکان این قدرت تسلط کافی دارد (دینار+شمشیر) البته رسانه های زیادی هم دراختیار دارند اما این دلیل بر داشتن علم و خرد آنان نمی تواند باشد.ای کاش اپوزیسیون بی عمل و گزافه گوی ، پی به تنها ابزار قدرتی که در اختیار ما است (قلم)پی برده تا در کنار و همراه با پیشگامان کاوی به دیگر اهرم های قدرت ،در اتحادیه میهنی هرچه زودتر بتوان دست یافت.
ما امید داریم که کاوی های سرافراز با قدرت قلم(تدوین آئین ریشه ای نوین) و قدرت نوپای شمشیرآنان (عملیات اعلام حضور و تهدید کننده ی منابع اقتصادی حکومت صفوی مسلک ،مرکزاقتصادی سلفچگان قم {هیجدهم آبان ماه} ساختمان اداری تندگویان منطقه نخل تقی عسلویه بوشهر{بیست و سوم آذرماه} ، منابع و اماکن اقتصادی بازاریان وایادی کثیف نظام ازجمله انبار کالای چهارهزارمتری در حوالی میدان شوش تهران {اول دی ماه}آتش سوزی در انبار کاغذدر خیابان جمهوری تهران{بیست وهشتم مهرماه} و انبار مبل یافت آباد تهران{دوشنبه ۱۵ دی }) با گام های استوار بتوانند ضمن نشان دادن یک حرکت نوین و سخت می توانند هرچه بهتر و بیشتر در مسیرامیدواری به آینده ی نزدیک در دل فرزندان آریا بوم راه را برای انسجام بخشیدن به روند مبارزاتی آگاهانه و رهایی بخش ملت ایران فراهم سازند.


بعدازاین ما و سازمان آتش نشانی دوستان خوبی برای هم خواهیم بود چراکه ما مسبب آنی خواهیم بود تا دوستان آتش نشان ما بتوانند با مستند سازی های تصاویر شیرین کاری های خود در رسانه ها بیشتر جلب توجه نمایند و در زمینه های شیرینکاری و ژست های هالیوودی و بالیوودی صحنه های بیشتری خلق نمایند.بدرود

واحدهای صنعتی در سلفچگان که از روز گذشته طعمه حریق شده است
http://www.khabaronline.ir/detail/384614/multimedia/picture

تصاویر آتش سوزی برج شهید تندگویان در عسلویه
http://www.khabaronline.ir/detail/390241

http://www.dabi.ir/Map.aspx?sec=133

آتش سوزی گسترده در انبارهای بازار مبل یافت آباد
www.jamejamonline.ir/newspreview/1783681528796064721

آتش سوزی در یک انبار با چهار هزار مترمربع وسعت در حوالی میدان شوش تهران
http://www.asriran.com/fa/news/372218/%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B4

آتش سوزی در انبار کاغذدر خیابان جمهوری تهران
http://www.persianv.com/hadese/264309.php#%20%D8%A2%D8%AA%D8%B4%20%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0

جاودان نیایش های نیاکانمان ، نگاهبان فرزندان ایران باد
امروز بهرام شید هفتم بهمن ماه سال 12783 آریایی
برابر با سه شنبه هفتم بهمن ماه سال 1393 تازی
و بیست و هفتم ژانویه 2015 میلادی
(ا.و.گ.ا)

۱۵ نظر:

  1. برای دیدن خبر آتش سوزی در انبار کاغذ در خیابان جمهوری به این آدرس مراجعه کنید:
    http://fararu.com/fa/news/211026/%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بار دیگر از خوانندگان گرامی میخواهم که برای رعایت مسائل امنیتی و ایمن خود؛ از طریق Tor Browser برای دیدن لینکها استفاده کنید. زیرا اکثر وبسایتهای رژیم؛ «شکارگاه» نیز هستند.
      این توصیه را بسیار جدی بگیرید.
      به عنوان نمونه؛ لینک دوّم مربوط به «تصاویر آتش سوزی برج شهید تندگویان در عسلویه» وبسایتی امنیتی است:
      http://www.dabi.ir/Map.aspx?sec=133
      به این لینک یا بدون آنتی ویروس وارد نشوید و یا از طریق Tor Browser وارد شده و بر روی هیچ چیز و مطلبی کلیک نکنید.
      سپاس

      حذف
  2. با سپاس از این یادآوری،گرامی اگر امکان دارد آن لینک را حذف کنید.
    (بشنوید) نیشتمان
    http://fararu.com/fa/news/221086/%D8%A8%D8%B4%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86
    jamāl

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جمال گرامی
      همانگونه که پیشتر گفته ام؛ در کامنها نمیتوانم دستکاری کنم. یا نباید منتشر کنم و یا باید به همانگونه که هست منتشر شود.

      حذف
  3. کسکش بهایی نجس

    پاسخحذف
  4. بهائیت دمل چرکینی است که بر جنبش پاک «باب» رویید.
    جنبش بابی در پی بر انداختن عصر حکمرانی خرافه و تازی پرستی صفوی در ایران بود و اهداف خود را به صورتی بسیار آشکار اعلام نمود:
    ۱- کشتار عمومی صنف انگلهای آخوند.
    ۲- سوزانیدن تمامی کتابهای اسلامی و جعلیعات ۱۴۰۰ ساله که به نام اوباشانی که «امام» و «اطهار» نامیده میشدند.
    ۳- بر افکندن اندیشهٔ «هر چه الله بخواهد آن میشود» و جایگزینی آن با «ظهور انسان» به عنوان موجودی که صاحب گذشته و آیندهٔ خویش است و هر چه بر او میرود و خواهد رفت؛ از خود انسان است.
    ۴- بر انداختن ساختارهای دینی و آنانی که خود «ولی الله بر روی زمین» میخوانند و مانند انگل از جامعه ارتزاق میکنند؛ بدون آنکه محصولی ملموس به جامعه بدهند.

    اگر جنبش بابیه توسط روسهای کثیف با دعوت «پسر آشپزباشی»؛ سرکوب نمیشد. اکنون نه دمل چرکینی به نام «بهائیت» داشتیم و نه کُ... لیسهای فاطمه و زینب را و نه کی ... لیسهای علی و حسین و سایر اوباشان عرب را....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من تو را سرزنش نمیکنم. زیرا میدانم که در یک خانوادهٔ احمق شیعه مسلک به دنیا آمده ای و شیعه بودن خود را مدیون کیر پدر و کُس مادرت هستی... و ... نه تحقیق و مجادلهٔ اندیشه ها....
      من میدانم که «مقلّد» پست تر از آن است که «اندیشه»ای داشته باشد.
      بسیاری از موجوداتی که «انسان» نامیده میشوند .... اوباشان طبیعی و مادر زاد هستند.

      حذف
    2. به خاطر بسپار:
      کاویانی ها هرگز فراموش نمیکنند .... و .... هرگز نمی بخشند.
      آنچه که یاران کاویانی درون میهن آریایی؛ از زبان (ا.و.گ.ا) به صورتی عملی (آتش زدن ستون فقرات اقتصادی انگلها و مزدورانشان) بیان کردند؛ تنها آغاز راه است.
      ما بسیار چیزها از دشمنان خود (شماها) آموخته ایم ...
      نیروهای خود سر ....
      لباس شخصی ها ...
      افراد ناشناس ...
      و دودمان شما نوکرها و انگلهای فرمانده تان را به آتش خواهیم سپرد....
      به قول عیسی مسیح:
      ما شما را با آتش تعمید خواهیم داد .. و نه با آب.

      حذف
  5. هر ازچند گاهی شما (یاران انجمن)چه از اون جمشید شارمهدتون گرفته چه کسانی دیگر که باهم بودید و از هم جداشدیدو در آخر هم شخص خودت ..دچار توهمات شدیدی میشوی و از کاه ، کوه میسازی و اتفاقاتی را که در هر کشوری یا در هرجایی بنا به هر دلیلی رخ میدهد را بنام خود ثبت کرده و از این راه برای خودت اعتباری میخری که در نهایت بگویی ببینید که ما چقدر یار و هوادار داریم و اگر بخواهیم میتوانیم کاری درون کشور انجام بدهیم .من بهت میگم خودتو خسته نکن این اتفاقات همیشه بوده و هست ور بطی به تو یارانت نداره

    امیر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظر شما مثل آش نذری است؛ همه چیز توش پیدا میشه. از تاریخچه گرفته تا توهم و کاه و کوه و کسب اعتبار و یار و هوادار و.... فلسفه و علم کلام هم از همین جنس هستند. آسمان و ریسمان برای رسیدن به نتیجه ای که از قبل تعیین شده است. مثل «اثبات معجزات قرآن».
      امیر عزیز
      اینکه همه جا آدمها میمیرند یک چیز است و اینکه فرماندهان سپاه توسط تک تیر اندازهای داعش در عراق میمیرند؛ چیز دیگری است. همه جا آتش سوزی هست و خیلی هم معمولی به نظر می آید که جایی آتش بگیرد. اما اینکه کژدم از «کسب اعتبار» چه سودی میبرد؟ حد اقل برای من پرسش برانگیز است.
      شما یک مسئله را به عمد فراموش کرده اید و آن اینکه «پیشگامان کاویانی» نه «هوادار» هستند و نه به دنبال «هوادار» هستند. یا «پیشگام کاویانی» هستی و یا «نیستی». در اینجا صحبت «مجتهد و مقلّد» وجود ندارد.
      آنانی که یاران به نام «قطره ها» یاد میکنند پیشگامانی هستند که به تنهایی عملیات انجام میدهند. نظر ما این نیست که بنشینید و دنبال همفکران بگردید و چشم توی چشم همدیگر غُرّه بکنید و هزار داستان دیگر....
      سخن ما یک چیز است:
      اگر میخواهی کاری بکنی؛ زمان آن امروز است. یعنی «همهٔ بازیگران بیایند درون صحنه». نمایش در گزشته اتفاق نمی افتد و در امروز و حال اتفاق می افتد و آینده را میسازد. ما از آن دسته از افراد نیستیم که «فروهر دو کیلویی» به گردنشان آأویزان میکنند و دربارهٔ «پرچم ایران» و «محمد رضا - مصدق» و «فاجعهٔ ۵۷» صحبت میکنند. آین دسته از «میهن پرستان قلّابی» کارشان «کسب نان و شهرت» است.
      اینکه شما قدم رنجه فرموده اید و ما را «سعدی وار» نصیحت میفرمایید؛ نشانگر این است که «چیزهایی داره اتفاق می افته» و «شاخکهای حساس» احساس خطر میکنند.
      از نظر شخص من اگر «آتش سوزی ها» از طرف شما به «اتفاقاتی که در هر کشوری اتفاق می افتند» تعبیر شود؛ مایهٔ خوشحالی است.
      امّا اینکه یک «انجمن کاویانی» و یا یک فرد پیشگام کاویانی؛ عملیاتی انجام دهد؛ کدامین اعتبار برای کژدم حاصل میشود؟ افتخار و اعتبار آن عملیات همگی متعلق به شخص و یا انجمنی است که آن عملیات را انجام میدهد.
      من «دانش آموز آیین شمنی» هستم. در این آیین؛ اعتبار و مدال مجازی وجود ندارد.
      امیر عزیز
      من «مجتهد» نیستم و «مقلد» هم ندارم.
      «پیشگامان کاویانی» از خمیره ای دیگرند.
      نظر شما نشان میدهد که «پیشگامان کاویانی» در آغاز راه «جدّی گرفته شدن» هستند.
      من خوشحال هستم که شما فکر میکنید که : «انشاءالله الرحمن... گربه است».

      حذف
    2. امیر عزیز
      بگذارید از شیوهٔ فکری خودم بگویم.
      حتماً روسپی زاده ای معروف به «نوّاب صفوی» را میشناسید و میدانید که این نام «مستعار» بوده است. پرسش من این است که چرا اسم مستعارش نواب رضوی و یا حسینی و یا عسگری و یا مادرقحبهٔ دیگری نیست؟ چرا «صفوی» است؟
      لذا مهم نیست که آیا «محمد رضا پهلوی» و یا مصدق السلطنه او را در کشتن زنده یاد و ایران یار بزرگ «احمد کسروی» یاری نموده اند و یا نه؟
      مهم این است که نام مستعار او پردهٔ رازهای عقاید «تشیع» را پاره میکند و آن راز نهان را که «انگلهای قم و نجف و سایر لجنزارهای تولید انگل» سعی در پنهان نگاه داشتن آنرا دارند را آشکار میکند. «تشیع» یعنی «صفوی گری» و «تشیع» با تمامی ارکانش بهای آن جنایت را خواهد پرداخت.

      حذف
  6. آتش سوزی ها اتفاقیه!!!
    قطره وکاوی و انجمن و اوگا(ا.و.گ.ا) هم شاید توهمی بیش نباشند.!!!
    شاید صدای پای گربه هه باشه.انشاءالله

    این موج ایجاد شده را ! چگونه باید تعبیر نمود.؟
    حرکتی که در مسیر مبارزه با مالاریا ، شناسایی مرداب ها و خشکاندن این مرداب ها، آغاز شده را که دیگر نمی توان اتفاقی قلمداد کرد.
    برای نمونه به زیر نویس چندروز پیش این لینک توجه کنید.
    مطمعنا این حرکت ها باری به هر جهت نمی توانند باشند.
    بهتر است این امواج را باور کنیم که ایجاد شده است.
    https://ieknafar.wordpress.com/2015/02/03/%D8%B3%D9%88%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B6%DB%B9%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%A7/#comment-543
    ناشناس 9 فوریه 2015 در 17:47 · · پاسخ →

    با درود
    در ایران از گاهشماری های متعددی می توان نام برد که هر یک مبداء و سرآغازی داشته اند از جمله تاریخ تاجگذاری و پادشاهی دیائکو در 2743 سال پیش برابر با سال 10040 آریایی ویا تاریخ شاهنشاهی ایران که اگر مبنا را بر تاجگذاری هوخشتره بگذاریم ، یعنی 2640 سال پیش که برابر می شود با سال 10143 آریایی و اگر مبنا بر زمان فتح نینوا پایتخت آشور توسط هوخشتره باشد ، یعنی 2627 سال پیش که برابر است با سال 10156 آریایی.
    گرامی باد یاد جاوید نام ذبیح بهروزو جاوید نام منوچهر فرهنگی و دیگر بزرگان جاوید نام فرهنگ ایران
    بر گرفته از گاهشماری (ا.و.گ.ا)
    ārmān

    بادرود و آرزوی موفقیت
    یکی از دنبال کنندگان مطالب این وب لاگ و هوادارسابق شورای ملی ایران

    پاسخحذف
  7. به امیر
    بعدازآخرین عملیات کاوی هاو اون تاریخی که "ماهی های دودی" اعلام کردند به زیر آب رفته اند! چرا از این "اتفاقات عادی "به قول تو و امثال تو دیگه اتفاق نیفتاده؟!

    حداقل تو یا دوستانت یه چندتا کارتن کنار خیابون آتیش می زدید که مصداق حرفات باشه واین اتفقات، طبیعی جلوه کنه.اصلا چطوره بچه ها قبلش واسه ی خوشایند شما ها مکان و زمان عملیات هارو اعلام کنند:))
    کژدم جان خوبی.اینطرف همه ی بچه ها خوبندودارند روی خودشون کار می کنند.
    bārut

    پاسخحذف
  8. باروت گرامی
    من هم بد نیستم. در حال تماشای ماجراها و به «ذقّ و وقّ» افتادن آخرین ولی فقیه فرزانه هستم.
    همیشه خوب و تندرست؛
    همیشه سرفراز
    همیشه بر نیکی ها پایدار
    و همیشه بر کژیها توفنده باشید.

    پاسخحذف
  9. به تمامی شیرزنان وشیر دختران مبارز ایرانی و به شیرزنان وشیر دختران مبارز کاویانی

    سه شنبه (بهرام شید) سپندارمذ پنجمین روز از ماه اسپند ، جشن اسپندگان ، گرامی باد .

    جشن سپندارمزدگان ، جشن پاسداری از زمین و پاسداشت زن ایرانی و روز مهر و عشق بر همه ی ایرانیان ، به ویژه زنان آزاده ی سرزمین دربندمان ایـــــران خجسته باد...
    به همان اندازه که فرهنگ تهاجمی تازی نتوانسته است فرهنگ کهن و ریشه دار ما ایرانیان را در طول این 1400 سال از بین ببرد ، نباید گذاشت که اینبار، دانسته و یا ندانسته از سوی دیگر ، مورد خود باختگی قرار بگیریم .
    14فوریه که امسال برابر شد با25 بهمن 93 ما ایرانیان روز ولنتاین را به عشاق غیرایرانی تبریک گفته و برای آنان همواره زندگی پراز سعادتی را آرزو می کنیم ، اما ما ایرانیان با توجه به ریشۀ فرهنگ نیاکانی همواره سپندارمذگان (پنجمین روز از ماه اسفند هرسال) را گرامی میداریم.
    جشن اسفندگان يا سپندارمذگان برابر است با پنجمين روز از ماه اسفند در همه گاهشماري‌هاي ايراني.
    در باره وجود دو گانگي‌ها(29 بهمن و 5 اسفند ) بايد گفت که جشن‌ها و فاصله‌هاي ميان آنها در متون کهن ايراني داراي تعريف و اندازه‌هاي مشخصي است که به مانند دانه‌هاي يک زنجير در پيوستگي کامل با يکديگر هستند. تغيير جاي يکي از آنها، موجب گسست کل اين رشته خواهد شد.
    چنانکه در منابع ايراني آمده است، جشن سده پس از 40 روز از شب يلدا يا چله، و پس از 100 روز از اول آبان قرار دارد. همچنين جشن سده، پيش از 25 روز از جشن اسفندگان است.
    اين اندازه‌ها و فاصله‌هاي تعريف شده در متون و منابع کهن ايراني، تنها با گاهشماري ايراني با ماه‌هاي سي و يک روزه (مبدأ هجري خورشيدي فعلي) که بزرگترين دستاورد دانش گاهشماري در جهان است، مطابق است؛ ولي با کتابچه‌اي نوساخته که در چند سال اخير در ايران با نام سالنماي ديني زرتشتيان چاپ مي‌شود، مطابقت پيدا نمي‌کند. چرا که در اين کتابچه، فاصله 100 روزه از اول آبان تا جشن سده به 106 روز، فاصله 40 روزه شب يلدا تا جشن سده به 46 روز، و فاصله 25 روزه جشن سده تا اسفندگان به 19 روز رسيده است. اين فاصله‌ها با هيچکدام از اسناد و منابع و تاريخ‌نامه‌هاي ايراني هماهنگي ندارد.

    . ابوریحان بیرونی در آثارالباقیه آورده‌است که ایرانیان باستان روز پنجم اسفند را روز بزرگداشت زن و زمین می‌دانستند. اگرچه منابع کهن از جمله ابوریحان این جشن را در روز پنجم اسفند ذکر کرده اند. ولی با توجه به تغییر ساختار تقویم ایرانی در زمان خیام که پس از ابوریحان میزیست، و سی و یک روزه شدن شش ماه نخست سال در گاهشماری ایرانی، تاریخ ذکر شده در منابع کهن را باید به روز رسانی کرد. امروز زرتشتیان آنرا در روز اسفند (سپندارمذ - پنجمین روز) از ماه اسفند (سپندارمذ) برابر با بیست و نهم بهمن در گاهشماری خورشیدی امروزین برگزار میکنند. عموم پژوهشگران ؛زمان درست این جشن را پنجم اسفند می‌دانند و ابداعات جدید در انتقال آن به 29 بهمن را نادرست می‌انگارند.

    از اين رو، زمان درست شب يلدا برابر با شامگاه 30 آذر، جشن سده در 10 بهمن و جشن اسفندگان در 5 اسفند است.
    هنگامی که فرهنگ خود را شناختيم، خوبيهای آن را در يافتيم و بدان بها داديم، مي توانيم به فرهنگ پروری خود بباليم
    همچنین بجاست اگر یادی بشود از جاوید نام استاد منوچهر فرهنگی

    جاويدان نيايش هاي نياکانمان نگاهبان تمامي فرزندان ايران باد.

    امروزبهرام شيد پنجم اسپند ماه سال 12783 آريايي
    برابر با سه شنبه پنجم اسفند ماه 1393 تازي وبیست وچهارم ماه فوريه 2015ميلادي

    (ا.و.گ.ا)

    پاسخحذف