۱۳۹۴ فروردین ۱۶, یکشنبه

داستان غارتها؛ پولهای کثیف و اسکله های سپاه پاچاهارداران

حکومت ننگین اسلامی حاکم بر ایران؛ یکی از فاسدترین حاکمیتهای غیر قابل تصور در دنیاست.  گذشته از فساد مالی و سیستماتیک که در گزارشهای سالانهٔ سازمانهای بین المللی مبارزه با فساد منتشر میشود و حکومت مشعشع «عدل علی» در بالاترین رده های فساد قرار دارد. امّا پس از «امانوئل نوریگا» رئیس جمهور پاناما؛ تا کنون دیده نشده است که شخصی با ادعّای رهبری مسلمین جهان؛ در «قاچاق مواد مخدّر» صاحب فتوا باشد و تمامی «سربازان گمنام امام زمانش» و «سپاه قدس» و فرماندهان ارشد «سپاه اسلامش»  و «حزب الله لبنانش»؛ همگی عمیقاً به «پولهای کثیف» که از طریق «قاچاق مواد مخدّر» به طور مستقیم و یا دادن سرویس های اطلاعاتی و حفاظتی به کاروانهای «قاچاق مواد مخدر» و ایجاد لابراتواهای «تولید مواد مخدّر صنعتی» و بوجود آوردن شبکه های گسترده برای فروش آن و ایجاد ساختارهایی برای «پولشویی» (پولهای کثیف مواد مخدر) درگیر شده باشد و در تاریخ قاچاق مواد مخدر بین المللی هیچکس به پای «انگل فرزانه» و حاکمیت ننگین شیعی-صفوی نرسیده است.
آنچه که «بیت رهبری» و «دلواپسان» و «جبههٔ پایداری» نامیده میشوند؛ همگی تا خرخره در این معادلهٔ کثیف نقش بنیادی داشته و بخشی از این پولها هزینهٔ «اجیر مزدوران شیعه» در کشورهای شیعه نشین و به قول خودشان «صدور انقلاب» و «دفاع از حقوق مستضعفین» میگردد. به یقین میتوان گفت که «برج میلاد» تهران  و سایر برجهای تهران و اصفهان  با پول «هروئین و متا آمفتامین» ساخته شده اند. اینکه میشنوید؛ ۳۰ نفر ایرانی در مالزی در رابطه با قاچاق «متا آمفتامین» به اعدام محکوم شده اند و یا آن گروه چند ده نفره (در دورهٔ احمدی نژاد) که در عربستان سعودی به مرگ محکوم شدند و خامنه ای حتی با فرستادن «وزیر امور خارجه» میخواست که جانشان را نجات دهد همگی برای سپاه قدس و وزارت اطلاعات کار میکرده اند و مبدأ حرکت آنها هم همگی یا به سوریه و یا به شرکتهای صوری رژیم در دبی می رسد. پسر محسن رضایی نیز در همین رابطه در دبی به درک واصل شد و مرگش هیچ ربطی به افشاگریهای «صدتا یه غازی» اش نداشت.
بسیاری از آنهایی که در خارج از کشور به عنوان دارندگان مغازه های بقّالی و یا شرکتهای صادرات و واردات مشغول تجارت هستند و یک پایشان در کانادا و اروپا و آمریکا و ترکیه و قبرس و ارمنستان و پای دیگرشان در تهران است؛ در این شغل شریف و یا بخش «پولشویی» آن مشغول بکار هستند.
آن اسکله های مشهور سپاه پاچاهارداران (سرداران اسلام علوی - صفوی - عدالت تا خرخره)؛ وظیفه شان تبدیل دلارهای قاچاق مواد مخدر به کالا و تزریق آن به بازار ایران و تبدیل کردن آن به ریال و سپس دلار است؛ اینها همانهایی هستند که در دورهٔ احمدی نژاد؛ چندین بار به نام «دستهای مرموز» بازار ارز را چندین بار به لرزه در آوردند.
امّا این ماجرا با «خامنه ای» شروع نشد؛ بلکه «اکبر بهرمانی» آغازگر آن بود و اگر تاکنون به روزگار «موسوی و کرّوبی» گرفتار نشده است؛ به خاطر داشتن اسرار فراوانی در این رابطه است. «احمد خمینی بی شرف» نیز برخلاف تحلیلهای دروغینی که در رابطه «مرگ مرموزش» نوشته میشوند؛ در همین رابطه به درک فرستاده شد.
تا زمان انتخاب احمدی نژاد به ریاست جمهوری؛ منابع اصلی تهیه و فروش مواد مخدر برای وزارت اطلاعات و سپاه؛ افغانستان؛ تایلند؛ پاکستان و مثلّث طلایی بود.
احمدی نژاد این مأموریت را داشت که با «هوگو چاوز بازی» و «چه گوارا بازی» و «نیکاراگوئه بازی»؛ رهنمودهای لازم را به سفارت خانه های رژیم انگلهای شیعه در آمریکای لاتین برای فراهم آوردن زمینه هایی برای ورود «سپاه قدس» برای ایجاد شبکه های وسیع قاچاق مواد مخدر را بدهد و با بکار گماردن عناصر دستچین شده که خبرهای مربوط به رسواییهای جنسی علنی آنها را بارها در آمریکای لاتین شنیدیم؛ این پروژه کلید خورد و زمینه های سازماندهی و ایجاد شبکه های گسترده برای خرید و فروش مواد مخدر؛ با تبلیغات «ساختن خانه برای مستضعفین آمریکای لاتین» و ساخت کارخانه در آمریکای لاتین؛ پای عناصر سپاه قدس برای ایجاد این شبکه ها به آمریکای لاتین باز شد. نیروهایی که این شبکه ها؛ به طور عمده از آنها را سازماندهی و از آنها استفاده کردند؛ «لبنانیهای شیعه مسلک» ساکن کشورهای آمریکای لاتین و عده ای با پوشش «پناهندگان سیاسی دروغین» و یا «پناهندگان اجتماعی و یا مذهبی» بودند و هستند.
عربده های باندهای گوناگون رژیم در رابطه با داشتن «عمق استراتژیک» در آمریکای لاتین؛ همین شبکه ها هستند.
حال میتوانید حدس بزنید که «اصلاح طلبان» میخواهند بر روی چه جنایتهایی سرپوش بگذارند و به خیال احمقانهٔ خودشان «رژیم ننگین اسلامی» را «اصلاح» کنند؛ بدون اینکه از این شبکه های کثیف و سازمان دهندگان و رهبر آن؛ نامی ببرند.
حال میتوانید بفهمید که چرا عده ای از اینها «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» را «سردار ملّی» خود میدانند.
هم «خاتمی بیشرف» و هم «رفسنجانی بیشرف» و هم «اکبر گنجی بیشرف» همهٔ این اسرار را میدانند.

امّا اکنون در آمریکا و آمریکای لاتین؛ پرونده ای برای «تجارت مواد مخدر» برای وزارت اطلاعات و سپاه قدس و سفارتخانه های رژیم؛ باز شده است و تحقیقات وسیعی در حال انجام هستند؛ که نتیجهٔ آن مانند پتگ بر سر «مفعول فرزانه» فرود خواهد آمد و اصلاح طلبان نیز خواهند گفت که «به ابی الفض؛ ما نمیدانستیم».

اگر اکنون میبینید که دولت «امام حسن بنفش» به این پولهای کثیف و «اسکله های غیر قلنونی» اشاره میکند؛ میداند که «پروندهٔ بسار قطور بین المللی» در حال تدوین و تکمیل است و قصد او نه افشاگری؛ بلکه کاری در حدّ «پاکسازی پارچین» است؛ تا در زمانی که ضربه فرود آمد؛ بتوانند آنرا انکار کنند و یا حد اقل بگویند که دیگر از این غلطها نمیکنیم.
امّا مشکل اصلی «امام حسن بنفش» این است که نمیتواند نام «مفعول فرزانه» را که «پدرخوانده و مفتی تجارت مرگ» است را پاک کند. زیرا همهٔ این کثافتکاریها توسط ارگانهایی انجام گرفته اند و همچنان ادامه انجام می گیرند که تحت فرمان مستقیم او هستند.
وزارت اطلاعات رژیم؛ سپاه قدس و حزب الله لبنان؛ تحت رهبری مستقیم «مفعول فرزانه» در این رابطه به طور مستقیم و بسیاری از آنهایی که به نام «ایرانیان خارج از کشور» و یا گروههایی مانند «سازمان بدر» و «عصائب اهل الحق» عراق و «شبّیحهٔ سوریه» در این تجارت جنایتکارانهٔ بین المللی دست دارند.

یکی از وظایف میهن پرستان ایرانی؛ تهیهٔ عکسهای «به روز» و ثبت نام و بقّالها و چقّالهای ظاهراً ایرانی در خارج کشور و دارندگان شرکتهای «مهاجرتی» و صاحبان همهٔ «شرکتهای واردات و صادراتی» (بدون استثناء» است؛ تا پس از سرنگونی رژیم کثیف «سادات علوی و صفوی»؛ اموال غارت شدهٔ مردم ایران به خزانهٔ ملّی باز گردد.

کژدم

۳ نظر:

  1. دلم برای مردمی می سوزد که هنوز هم به اینها دل بسته اند. این مذهب خجسته شیعه چه با این ملت کرده است. الان اگر مردم ایران دانا بودند. به خیا بان امده و بر رفتن فوری اینها پا فشاری می کردند. چون در این 40 سال اسیب های وحشتنا کی به حیثیت اجتما عی - اقتصادی - فرهنگی و بنیادها و سا ختا رهای جامعه ایرانی زده اند.حیوا نا تی هستند که نظیرشان در تاریخ این نقشه جغرا فیایی که به اسم ایران بوده دیده نشده. متا سفانه هنوز بر این باورم که در جامعه ایران خر فراوان داریم. وظیفه ما این است که این خرها را به نحوی یا ادم کنیم یا به حریم ادمها نزدیک کنیم. چاره دیگری ندارد. قبلا می گفتند خر در قبرس زیاد است. والله بلاه خر در ایران زیاد است. به قبرس تهمت زده اند. خدا ازشان نگذرد. تهمت در روز روشن. این یک سگرمه روشنفکری به مجودات ماقبل تار یخی ای است که به خود بیایند و بفهمند و از افکار احمقانه خانه بر باد ده دست بکشند. کژدم ،به گما نم هر شیعه یک میمون است. نظر تو چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تا زمانی که خائنینی به نام اصلاح طلبان و انحلال طلبان و سلطنت طلبان را داریم؛ که همگی همکاران مستقیم و غیر مستقیم رژیم هستند. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. مگر آنکه در عمل به مردم ثابت شود که این اوباشان برای آیندهٔ ایران ارزشی قائل نیستند.

      حذف
    2. در ضمن نه تنها هر شیعه یک میمون مقلد است؛ هر مسلمانی نیز یک میمون است.

      حذف