۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۲, شنبه

بحران در خلیج فارس نشانه های آغاز جنگ را در خود دارد.

هواپیما بازیهای رژیم اسلامی حاکم بر ایران در «یمن» که دوبار با شکست مواجه شد؛ میتواند در سومین بار به سرنگونی هواپیمای رژیم منجر شود. از سوی دیگر حرکت احمقانهٔ سپاه پاچاهارداران که مانند «دزدان دریایی» رفتار نمود؛ موجب تحرک ناوگان آمریکا در خلیج فارس شده است و اکنون اذهان عمومی در کشورهای غربی در حال آماده شدن برای پذیرش یک پاسخ نظامی به حرکات «دزدان دریایی» در خلیج فارس میباشد. اعلام این امر که ناوگان آمریکا کشتیهای متحدان خود را نیز زیر سپر محافظت نظامی قرار خواهد داد؛ نه تنها به معنی اولتیماتوم به سپاه پاچاهارداران است؛ بلکه شدت تنش را بسیار بالا میبرد.
از طرف دیگر تا دو ماه دیگر ۲ باتری از سیستم دفاع ضد موشکی اسرائیل به نام «فلاخن داوود» آمادهٔ بهره برداری شده و آنگونه که اسرائیلیها میگویند؛ این دو سامانه در کنار سایر سامانه ها؛ آسمان اسرائیل را به طور کامل به روی تمامی انواع موشکها میبندند.
موضوع بسیار مهمّی که از طرف برخی از تحلیلگران ظاهر بین و یا آنهایی که «پروپاگاندا های حکومتی» رژیم شیعی حاکم بر ایران را به نام «تحلیل» به خورد مردم میدهند. مورد بررسی واقعی قرار نگرفت تغییرات اخیر در حاکمیت عربستان سعودی است. برخلاف مزخرفاتی که از طرف «تشتک نیوزها» در این رابطه گفته میشود (مانند بحران در خاندان سلطنتی عربستان )؛ این تغییرات نشانه های بسیار بدی برای رژیم در حال ریزش صفویان حاکم بر ایران را دارد. تغییرات جدید در واقع در جهت «نظامی شدن» حاکمیت عربستان بود. لذا باید منتظر تحرکات نظامی بیشتر عربستان سعودی در منطقه باشیم.
این تحرکات نظامی؛ دمشق و حزب الله لبنان و حوثیها و داعش را مورد هدف قرار خواهد داد و به احتمال بسیار قوی؛ آنچه که به «ناتوی عربی» مشهور شده است به یک ائتلاف بسیار گسترده تر بین المللی با کشورهای غربی خواهد پیوست.
با ضعیفتر شدن هر روزهٔ رژیم اسلامی حاکم بر ایران؛ اکنون به زمان «تصفیه حسابهای نهایی» بسیار نزدیکتر شده ایم.

کژدم

۲۵ نظر:

  1. بشار اسد کنترل اعصابش رو از دست داده، زده به سیم آخر مثل اینکه. بمباران شیمیایی سراقب. من هنوز منتظر هستم که خبر پشتیبانی هوایی عراب از ارتش آزاد سوریه تایید بشه.

    https://www.youtube.com/watch?v=MRk0TRM1Lg8

    پاسخحذف
  2. بدون شرح:
    http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/05/02/%D8%A7%D8%A6%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%85%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF.html

    پاسخحذف
  3. دوستان مطلع هستند آمریکایی ها برای همیشه مشکل انرژی را دارند حل میکنند. به زودی خاورمیانه هم ارزش توالت خواهد شد و حتی اگر هفته‌ای یک میلیون نفر اینجا کشته شوند حتی در سر تیتر اخبارشون هم چیزی گفته نخواهد شد.

    در این ویدیو که دیروز آپلود شده ایلان ماسک نابقه قرن از نقشه راه شرکت تسلا برای تامین الکتریسیته تمام آمریکا از طریق نور خورشید پرده برداری میکند. توجه داشته باشید که تسلا بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی نیز هست و همچنین ایشان بنیانگذار Space Xنیز می‌باشند.

    با تعاریف کژدم اگر شمنی وجود داشته باشد، ایلان ماسک هست. اگر زرتشتی وجود داشته باشد باز هم این ایلان ماسک است. در این ویدیو آقای ماسک عنوان میکند که هیچ برنامه‌ای برای انحصاری کردن این تکنولوژی ندارند و تمام برنامه به صورت Open Source در اختیار هم قرار خواهد گرفت.


    راستی کژدم آیا شما DMT را تجربه کردید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      میدانم DMT چی هست؛ امّا هرگز نیازی به اینگونه مواد (چه طبیعی مانند «آیاهوسکا» و چه مصنوعی) نیست. متاسفانه برخی از آنهایی که به «شمنهای معنوی» مشهورند؛ از اینگونه مواد استفاده میکنند. به طور شخصی هم هیچ نوعی از اینگونه «مواد روان گردان» استفاده نکرده ام.

      حذف
    2. مطلب دیگری را فراموش کردم که بگویم و آن اینکه؛ مسئله تنها «انرژی» نیست. دنیای سیاست؛ بسیار گسترده تر از «فقط انرژی» است.

      حذف
    3. کژدم گرامی لطفا «شمنهای معنوی» را توضیح بدین.
      با تشکر.

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      تا کنون تنها کسی که تلاشی گسترده برای توضیح «آیین شمنی» انجام داده است؛ «کارلوس کاستاندا» میباشد.نمیدانم که آیا آثارش در ایران به درستی ترجمه شده اند و یا اینکه تحریف شده اند؟ شاید در نوشته های ایشان «ردّ پاها» را بیابید. متاسفانه در ایران «باورمند شدن و ایمان آوردن» را به «جستجو» ترجیح میدهند و این یک فرهنگ غالب است.
      آیین شمنی معنوی یک «جستجوی درونی» (سفر درونی) است و «شمن» تلاش میکند که میان «دنیای رؤیا» و خودش (رویا بین) و طبیعت رابطه برقرار کند.
      «سفر درونی» از نظر «متدولوژی» بر اساس «تجربه و کسب دانش بیواسطه» استوار است.
      اگر کسی بنشیند و یک میلیون کتاب علمی در بارهٔ «طعم شیرین» بنویسد و شما نیز همهٔ آن توضیحات را بخوانید؛ «معماآ همچنان باقی است». امّا اگر کسی بیاید و یک دانهٔ کوچک شکر در دهانتان بگذارد؛ شما به نوعی از «درک بیواسطه» از «شیرینی» میرسید.
      من فکر نمیکنم که هیچیک از آنهایی که خواسته اند «آیین شمنی» را توضیح دهند موفق بوده اند.
      کسی که لذّت رابطهٔ جنسی را نچشیده است؛ اگر هزاران کتاب علمی در آن رابطه را بخواند؛ «لذت جنسی» را نخواهد فهمید و اگر بگویید: «... ای ناقلا.... خیلی لذّت بُردی ها...» پاسخ این خواهد بود: «برو بینیم بابا».
      منبع دیگری که میتوانید مطالعه کنید «بودا» و «روشهای کار » اوست. امّا «بکار بستن» و تبدیل نمودن آن روشها به «تجربهٔ شخصی» مسیر را به کلّی عوض میکند. زیرا در زمان مطالعه شما با «کلمات بی جان» طرف هستید؛ امّا زمانی که کار را شروع کردید؛ دیگر کلماتی وجود ندارد. هر چه که هست «رابطهٔ بی واسطه» است و دنیایتان دگرگون میشود.
      در اینجا هم باز همان ماجرا تکرار میشود که چون «شنونده» (مخاطب) تجربهٔ شخصی ندارد؛ اگر شما یک میلیون کتاب هم بنویسید و بخواهید «یافته های شمنی» را توضیح دهد؛ نتیجه نمیدهد.
      در دنیای فیزیکی نیز داستان به همین منوال است. همه چیز «تجربی» است. «تجربه» یعنی برقراری نوعی از «رابطهٔ بی واسطه».
      بیشتر از این نمیتوانم توضیح دهم.

      حذف
    5. خوشبختانه به خاطر خوش شانسی مطلبی در وبسایت «دویچه وله» منتشر شده است که توضیحی بیواسطه برای آشنایی با «آیین شمنی» است. ببینید و لذّت ببرید:

      http://www.dw.de/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AD%DB%8C%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C/g-18425082

      حذف
    6. کژدم گرامی، درود بر شما. اگر تا اینجا به درستی متوجه این شیوه شده باشم، می‌توان در حالتی میان خواب و بیداری به این دنیا وارد شد، در این حالت بدلیل اینکه تمام حواص انسان غیرفعال شده است وتنها مغز کار می‌کند و رابطه مستقیم و بدون تداخل آن با خاطرۀ تجربیاتی که در طول بیداری داشته‌ایم، پس توان تحلیل آن افزایش پیدا می‌کند و می‌توان برای مشکلاتی که مواجه هستیم، راه‌حلهای نابی پیداکنیم. البته کیفیت یافتن راه حل در این فضا، بستگی مستقیمی به کیفیت تجربه‌ و تلاشی است که فرد در دنیای بیداری دارد چرا که این تلاشها مواد خامی که در دنیای رویا موردنیاز مغز است را فراهم می‌نماید.
      نمی‌دانم که آیا این مفاهیم که با تجربه‎‌های گاه و بیگاه خود بدست آورده‌ام (البته در سطحی بسیار ابتدایی) همان مسیر آیین شمنی است که شما به آن اشاره دارید یا چیز دیگریست.
      در مورد آموختن این آیین هم مطمئن هستم که راه‌حل درستی وجود دارد. همانطور که راه درست فهماندن طعم شیرین آموزش کاشت نیشکر است، و نه توضیح علمی «طعم شیرین» برای توضیح شمنیسم هم روش خاصی وجود دارد. حال آیا دلیل این عدم توضیح ناتوانی بوده است، یا بی میلی شمن‌ها!
      آریو

      حذف
    7. درضمن، در این خبر که به اشتراک گذاشته‌اید، بجز تلاش مستمر شخص موردنظر چه چیز دیگری در او مشاهده کردید که او را برای معرفی آیین شمنی مناسب دانسته‌اید؟
      آریو

      حذف
    8. آریو گرامی
      «جوشش زندگی». این یکی از موضوعاتی است که «آیین شمنی» به آن میپردازد.
      ۱- شناختن آن.
      ۲- به کنترل در آوردن آن.
      ۳- هدایت کردن آن در مسیر دلخواه.
      آنچه که شما در این بانو میبینید؛ «جوشش زندگی» است. این جوشش میتواند آفریننده؛ ویرانگر و گاهی بسیار خطرناکتر از آن باشد که به وصف در آید.

      حذف
    9. آریو گرامی
      «رویای شمنی» رویای زمان «خواب و بیداری» نیست.
      بلکه «رویا بینی در بیداری» است. به دنیای رویاها رفتن «عمدی» است و برای آغاز ورود به دنیای رویا معمولاً از یک «تونل» گذر میشود.
      این تونل همیشه همانی است که بارهای گذشته بود. حتی میتواند قطعات آنرا به یاد بسپارید و دفعهٔ دیگر باز هم ببینید. مانند اینکه به یک خیابان مشخص در یک شهر مشخص میروید. دنیای رویا در پایان تونل آغاز میشود. و رویاها هم مانند همان تونل ثابت هستند و مانند «خواب دیدن معمولی شبانه» که از این شاخه به آن شاخه میشود نیستند.
      در آغاز نباید به هیچ عنوان به آنچه که میبید فکر کنید (چون بیدار هستید میتوانید فکر کنید؛ استدلال کنید) و فقط باید به تماشا بنشینید و مانند اینکه در خیابانی زیبا و گاهی دلهره آور و گاهی بسیار وحشتناک قدم میزنید. فقط تماشا و فقط تماشا. «رهرو» بعد از چندین بار وارد شدن به دنیای رویا؛ میتواند آرام آرام بیاموزد که چگونه از میان رویاهایی که دیده است؛ هر کدام را که بخواهد انتخاب کند.
      دوستان من نمیخواهم این مبحث را ادامه دهم؛ وگرنه این وبلاگ تبدیل میشود؛ به چیزی که همیشه از آن گریزان بوده ام (معبد و خانقاه).

      حذف
    10. فقط چند جمله ای اضافه میکنم تا «گند زدایی» شود.
      در ایران «خانقاهی ها» از «تزکیهٔ نفس» صحبت میکنند که هیچ ربطی به «ايين شمنی» ندارد و یا میگویند که «آیین شمنی شبیه همان آیین خانقاهی» است. اینهم «شیپور را از سر گشاد زدن است». آیین شمنی حد اقل ۵۰ هزار سال تاریخ ثبت شده دارد؛ در حالی که «خانقاه» حد اکثر ۱۲۰۰ ساله است. حتی آیین بودایی نیز «تزکیهٔ نفس» نیست؛ بلکه شناخت جوشش زندگی به کنترل در آوردن و هدایت آن انرژی عظیم است.
      آنچه در ایران «خانقاه» نامیده میشود؛ ملغمه ای از تفاله های فکری «یحیی تعمید دهنده» که «عیسی مسیح تکفیری» با «دین یهود آمیخت» و سپس از «خانقاه» سر بر آورد.
      در آیین خانقاهی همیشه یک «تصور اثبات نشده و دیده و لمس نشده» به نام «الله» وجود دارد که هدف «خانقاهی؛ انّا الیه راجعون» است.
      در آیین شمنی دنیای شناخت و درک و کنترل و هدایت منابع انرژی است (انرژی حیاتی = جوشش زندگی).
      نخستین کسانی که «درخت زندگی» را کشف کردند؛ «شمن ها» بودند. اکنون با نظریهٔ داروین و علم ژنتیک؛ «تصور درخت حیات»؛ بسیار آسانتر شده است.
      یک «خانقاهی» همیشه در حال «محاسبه» است (محتسب» و همیشه در این فکر است که آیا «توبهٔ او از طرف آن موجود خیالی» بالاخره پذیرفته شد؟ و یا نشد؟
      این معما تا آخر عمر یک موجود «خانقاهی» را تعقیب میکند؛ بدون آنکه برایش پاسخی یافته باشد.
      «شمن» از این مالیخولیاهای «یحیی تعمید دهنده» ای؛ آزاد است.

      حذف
    11. کژدم گرامی، متاسفم که سوالات ربطی به موضوع وبلاگ ندارد. ولی لطفا به این سوال من هم پاسخ دهید. آیا برای وارد شدن به تونل تنها مدتیشن نیاز است؟ یا پیش نیازهای دیگری نیز وجود دارد؟
      و اینکه در بالا گفتم که کیفیت تحلیل ذهنی در این محیط به کیفیت تجربیات و آموخته‌های شخص در محیط واقعی مربوط است، درست است؟

      حذف
    12. پاسخ پرسش نخستتان «آری» است. «مدیتیشن» همان آغاز راه است. «دنیای رؤیاها» در «مدیتیشن بسیار عمیق» آغاز میشود.
      پاسخ پرسش دوّم شما «نه» است.
      زیرا پس از ورود به دنیای رویا و کسب تجربه؛ همهٔ پنداها و «سود»ی و «تجربیاتی» که داشته اید؛ رنگ میبازند. برای همین هم هست که گفته میشود: «نخست فقط تماشا کن» به هیچ چیز دست نزن؛ در بارهٔ چیزهایی که میبینی «فکر نکن» تا «تجربیات و دانش خود» را برای «تغبیر و تفسیر» که بر مبنای «ذهن انباشته از پیش فرضها» انجام میگیرد؛ با این پدیه های نوین (البته نوین از این نظر که برای نخستین بار دیده میشوند) برخورد نکن.

      گفته ای هست که به «رهرو» میگوید:

      استاد پس از زدن یک «کف» از رهرو میپرسد:

      - صدای دو دست را شنیدی؟

      پیرو: آری.

      استاد: پس اکنون بشنو صدای یک دست را.

      حذف
    13. حتماً برخی از مجسمه های بودا را دیده اید که با یک دست «چرخهٔ هستی» را نشان میدهد و دست دیگرش به صورت عمودی در برابر سینه اش نگهداشته است. بودا در این حالت اشاره به شنیدن صدای «یک دست» دارد.
      مجسمه های بودا در حالات گوناگون؛ «آموزه های بودا» را ترسیم میکنند.

      حذف
  4. Elon Musk Debuts the Tesla Powerwall

    https://www.youtube.com/watch?v=yKORsrlN-2k

    پاسخحذف
  5. با درود بر کژدم شوخ طبع و اینده نگر این مطلب را هم بخوانید بدک نیست

    http://www.jonge-khabar.com/news/articlekhabar.php?id=162495

    پاسخحذف
  6. با ضعیفتر شدن هر روزهٔ رژیم اسلامی حاکم بر ایران؛ اکنون به زمان «تصفیه حسابهای نهایی» بسیار نزدیکتر شده ایم

    ای کژدم شمن!! که نه اسمی داری و نه بنچاقی ونه جرات معرفی خودت را از راه دور را نداری ؟؟چگونه می خواهی مبارزه کنی و منتظر حمله بیگانگان هستی چیزی که مشخص است شما ها بدنبال موج سواری بروی موجهای دیگران هستید اما غافل از اینکه این ساحل بقدری قوی است که هم اون موجهای بزرگ هم شما موجچه ها را در هم میشکند milad rahimi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از همان زمان که «کفن پوشیدید» و به سواحل بندرعباس رفته و تظاهرات کردید. و چند متر پارچهٔ سفید را نیز حرام کردید؛ گفتم که این «آغاز شکست استراتژیک» انگلهای صفوی مسلک حاکم بر ایران است.
      اکنون کجا هستید؟ «انگل فرزانه» توسط «امام حسن بنفش» و «جواد ظریف» به «خایه مالی غرب» افتاده است.
      همهٔ داراییهای ننگینتان در حال «به فنا رفتن» است.
      چند ماه دیگر صبر کنید تا ببینیم که به کجا عقب خواهید نشست.
      در ضمن:

      موج سواری تاکتیک بسیار خوبی است. «نخستین بیگانگان تازی پرست» در این سرزمین «شما هروئین فروشها» هستید که البته «خمس مقّدسش» به «جیب فرزانه» ریخته میشود.

      حذف
  7. ما ایرانی‌ها حدود ۷۰۰ سال است که فکر نکرده‌ایم

    علیرضا نادری نمایش نامه نویس گفت: به لحاظ جامعه‌شناسی ما ایرانی‌ها چیزی حدود ۷۰۰ سال است که فکر نکرده‌ایم زیرا ما یا تقلید می‌کنیم و یا تقلید از تقلید می‌کنیم که این به ویژه در حوزه فرهنگ خطرناک است. من از هنرجویان می‌خواهم هیچ کاری نکنیم و فقط فکر کنیم زیرا نوشتن این روز‌ها زیاد اتفاق می‌افتد. برای مثال در جشنواره تئا‌تر فجر سال گذشته ۴۰۰ متن پیشنهاد شدند اما اینکه آن‌ها حاصل چه فکری‌اند، هیچ. ما دچار هنر فکر نکردن شده‌ایم تا هنر فکر کردن در حالی که افراد باید فکر کردن را بیاموزند که همین فکر کردن نیز راه‌هایی دارد.


    .................................................. ................

    عامل اصلی در جا زدن یک ملت به اصطلاح تاریخی و بازگشت به عقب ان در مقابل سایر ملل را خیلی خوب توضیح داده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این متن خیلی «کلّی گویی» است و قابل لمس نیست. مثل حرفهای «علی شریعتی» میماند که میگفت:
      «فاطمه فاطمه است» .... گویی که کسی گفته باشد: «فاطمه اکبر است» و شریعتی به مقام دفاع برخاسته باشد.
      برای دست یافتن به «متدولوژی فکر کردن» لازم نیست که «چرخ را دوباره اختراع کنیم». متدولوژی تفکّر را از آنهایی که همیشه در حال «نو آوری» هستند بیاموزیم.
      «تقلید» متدو لوژی «شمپانزه ها» است.

      حذف
  8. حال عده ای بیایند و متلک بگویند و «شمن آقا» خطاب کنند و یا بگویند که «خیلی به کارهای شمنی مشغول هستی»....

    http://www.radiofarda.com/content/f8-viewpoints-saudi/26991263.html

    عربستان سعودی در حال سازماندهی برای یک جهش سیاسی دیگر در منطقه است.
    البته مشکلات راه زیاد هستند و شاید و (صد البتّه فقط شاید) «عصای موسی» نیز بدست «عربستان سعودی» بیفتد. البته نه به این خاطر که میدانند؛ بلکه به خاطر شکست «حوثیها» و «علی عبدالله صالح».
    اگر «عصای موسی» به دست عربستان سعودی بیفتد؛ رژیم «انگل فرزانه» تا «قعر دوزخ» سقوط خواهد کرد.

    پاسخحذف