۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

آغاز ورود نیرو های ویژهٔ عربستان سعودی به یمن

برخلاف تکذیب رسمی سخنگوی نیروهای نظامی «ائتلاف عربی» علیه حوثی ها؛ نیروهای ویژهٔ عربستان سعودی به صورتی محدود وارد بندر عدن شده اند که طلایهٔ ورود نیروهای بیشتری از طرف «ائتلاف» به خاک یمن است و این در حالی است که «پیت حلبیهای شناور» رژیم اسلامی ایران تنها میتوانند با دوربین این تحرکات را نگاه کنند و در عربده های خبری بگویند که : ما در «باب المندب» هستیم.
آغاز ورود نیروهای ویژهٔ ائتلاف؛ پس از آن صورت میگیرد که نیروهای «حوثی ها» و «علی عبدالله صالح» زمینگیر شده اند و اکنون نوبت آغاز حملات زمینی فرا رسیده است.
در بخش نظرات نوشتهٔ پیشین؛ یکی از خوانندگان یک «لینک خبری» فرستاده بودند که آنرا باز نشر میکنم. (اینجا)
من مثل دیگران «منابع خبری آنچنانی» در درون رژیم ندارم که اینچنین با جزئیات و به صورت «تاریخچهٔ تکوینی» یک ماجرا را منتشر کنم. تمامی «سلاح» من؛ فکر کردن و «شنیدن» و «دیدن» آنچیزهایی است که میگذرد و از اینکه انتشار اینگونه اخبار سخنان مرا تائیید میکنند؛ خوشحال میشوم. امّا باید بگویم که مطلبی که در بالا باز نشر کردم؛ هنوز یک «پارامتر بسیار مهم» را کم دارد و آن پارامتر مهم؛ «عصای موسی» است. از نظر من حرکت نظامی حوثیها و گرفتن «صنعا» و طرح تسخیر همهٔ خاک یمن و دستور خامنه ای به سپاه قدس برای اجرای این هجوم نظامی؛ به هیچ وجه فشار آوردن به عربستان سعودی و کنترل «باب المندب» نبوده و نیست (هرچند که این دو نیز اگر بدست می آمد خیلی برای رژیم اسلامی ایران خوب میشد). تنها چیزی که میتواند چنین ریسکی را توجیه کند؛ مسئله ای بسیار با ارزشتر است که من نام آنرا «عصای موسی» گذاشته ام.
تنها و تنها من  و «آنهایی» که در «مستور ترین» اتاقهای بیت رهبری نشسته اند میدانیم که «عصای موسی» چیست؟

وظایف و نقشهٔ راه ائتلاف:

برخلاف تکذیب خبر پیاده شدن نیروهای ویژهٔ ائتلاف در عدن؛ باید به بیانیهٔ پیشین سخنگوی ائتلاف اشاره کنم (اینجا) که گفت: نیروهای مردمی را مسلح خواهند کرد. شاید تکذیب ایشان از این نظر که نیرویی برای عملیات زمینی به یمن وارد شده است؛ درست باشد. امّا این نیروها برای عملیات زمینی در عدن پیاده نشده اند؛ بلکه برای «سازماندهی» نیروهای هوادار دولت قانونی یمن وارد خاک یمن شده و در ادامه شاهد ورود «تسلیحات» و نیروهایی که فرماندهی عملیاتهای زمینی را به عهده خواهند گرفت (به قول سپاه قدس «مستشارها»). پس از «تسلیح» نیروهای هوادار «عبد ربه» به تسلیحات سنگین؛ عملیاتهای زمینی با پشتیبانی هوایی دنبال خواهند شد. (امیر عبداللهیان «از حاشیه به مرکز» نیز میتواند فقط عربده های «امنیت یمن امنیت ما است») بکشد.

پس از این خبرها و تحلیلهای مربوط به «مذاکرات هسته ای» را به  ۳ دلیل زیاد «جدّی» نگیرید:

۱- همهٔ تحلیلها بر سر این است که اگر توافق بشود رژیم اسلامی ایران میلیاردر میشود و خطرناکتر میشود وچنین و چنان میکند و یا اینکه پول به دهنش مزه میکند و خوب میشود و با همه کنار می آید. (خواندن این تحلیلها اتلاف وقت است).
۲- همهٔ تحلیلها و خبر هایی که در راستای «توافق خوب است و یا بد است» و اینکه؛ تحریمها لغو میشوند و یا نمیشوند و یا «متوقف» میشوند و اوباما چه گفت و «بایدن» و جان کری چه گفتند .... همگی داستان و غزلهای حافظ هستند....
۳- حتي کسی که خودش را «ناپلئون اسرائیل» میداند و بسیار «رادیکال» دیده میشود؛ نیز «جدّی» نیست و اگر جدّی بود به دنبال «عصای موسی» میگشت. ناتانیاهو همان اشتباهی را دارد تکرار میکند که «موشه دایان» در نبردهای سال ۱۹۷۳ مرتکب شد و تحرکات ارتش مصر را «مانورهای عادی» ارزیابی نمود و «عصای موسی» را ندید. تنها یک نفر در تمامی این مدّت حرف حسابی زد و او هم «ژنرال پتریوس» به عنوان یک ژنرال با تجربهٔ آمریکایی است که گفت: «حتّی یک توافق خوب یک خطر استراتژیک» است.

اکنون «قلب رژیم انگلهای صفوی مسلک» در «یمن» می تپد. عراق به حالت «سکون موًت» رسیده است؛ رژیم سوریه در حال عقب نشینی است و حتی اگر باز هم در چند نقطه پیشروی کند؛ بی ارزش است. حزب الله لبنان زیر فشارهایی که از طرف «سپاه قدس» برای ایفای نقش «آچار فرانسه» در همه جا؛ به آنها می آید؛ در حال خسته شدن است.

آنچه که میماند: «یمن» است.

کژدم






۱۹ نظر:

  1. آقایون زنگ تفریح شده. موزیک ویدیوی قاسم شلغم رو دیدین؟

    https://www.youtube.com/watch?v=gHkS-KkJZfI

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همین تبلیغات هالیوودی باعث شد که بزنند در کونش از عراق بندازنش بیرون.

      حذف
  2. با این شرایط جنگ از حالت نیابتی خارج شده و ما به طور مستقیم وارد درگیری نظامی با ارتش عربستان شدیم. نیروهای ویژه عربستان و قاسم شلغم به زودی با هم درگیری مستقیم خواهند داشت. کژدم آیا این یعنی اینکه به مراحل پایانی «شکست استراتژیک» نزدیک شدیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      جنگ از طرف رژیم اسلامی ایران همچنان «نیابتی» است. این نیروهای ویژه کارشان بیشتر «انتقال تسلیحات و آموزش و هدایت و فرماندهی عملیلات» با پشتیبانی هوایی خواهد بود.
      هنوز به مراحل پایانی «شکست استراتژیک» مانده است. امّا اگر به «عصای موسی» توجه شود. شکست استراتژیک رژیم انگلهای صفوی در ۳ سوت خواهد بود.

      حذف
  3. رهبر مسلمین جهان کارش به جایی رسید که F-15 سوسمارخور ها زیر بالش رو نشون خلبان ایرانی میده که مطمئن بشه شوخی نیست. مسلحه.

    https://www.youtube.com/watch?v=rcMldNaDcIE

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر این هواپیمابازی بار دیگه تکرار بشه؛ سرنگونش میکنند. حالا فهمیده اند که قضیه جدی هست.

      حذف
  4. سخنی با مشتریان جدید کژدم٫ یعنی مجاهدین بی کار٫ازهمه جا رانده٫ مانده و پوسیده
    شما فداییان مریم رجوی لچک بسر بهتر است امیدی به شنیدن یک حرف مشخص از کژدم که همزمان قند در دل شما اب کند نداشته باشید.

    پاسخحذف
  5. خبرگزاری «رویترز» گزارش داد که پس از ورود بین ۴۰ تا ۵۰ نفر از نیروهای ويزهٔ ائتلاف که در واقع «یمنی الاصل» هستند؛ درگیریهای شدیدی در اطراف فرودگاه عدن آغاز شده است. (پایان خبر)

    این احتمال که وظیفهٔ این نیروهای ویژه؛ پاکسازی اطراف فرود گاه و تامین امنیت آن برای انتقال تسلیحات و نیروهای پیادهٔ ائتلاف از طریق هواپیماهای نظامی ائتلاف باشد زیاد است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امّا خبرگزاری «الحدث» تعداد این نیروها را ۱۰۰ نفر اعلام کرده است که به همراه نیروهای مردمی؛ کنترل کامل عدن را به دست گرفته اند.
      در صورت صحت این خبر؛ انتقال تسلیحات و نفرات بیشتری از نیروهای ویژهٔ ائتلاف به عدن؛ بزودی آغاز خواهد شد.
      در هفتهٔ اخیر ارتش عربستان؛ با فرستان بخشی از نیروهای گارد ملّی به مرزهای مشترک با یمن؛ امنیت مرزهای خود را شدت بخشیده و راه حملات انتقامی حوثیها به شهرهای مرزی را مسدود نمود.

      حذف
  6. به احتمال قریب به یقین خلبانهای 2 ایرباسی که از فضای عمان وارد حاک یمن شده اند . جز خلبانهای بازنشسته و زبده نیروی هوایی ارتش و اسخدام زمان شاه هستند.و این کار فقط از این خلبانها بر میاد . چون زمان جنگ بارها به عراق نفوذ کرده اند و فریب رادارهارو خوب بلدند.. ضمنن هواپیمایی ماهان ظاهرن خسوسی هست .اما مال کرمانیها و حاجی بادمجونه. و اخیرن گویا هلال احمر نیز بگا رفته و تحویل سرتاسان قاچاقچی سپاه شده. تا به راحتی موشک و مهمات بعنوان کمکهای مردمی جابجا کنند. همین مونده که هلال احمر جمبولی ایهالی هم تحریم بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      احتمالاً عمّان هم اخطارهای لازم را گرفته است ولی تنها هواپیمای دوّم بود که از طریق عمآن وارد آسمان یمن شده بود. الآن تمامی راههای آبی-خاکی-هوایی رژیم انگلهای صفوی مسلک بر روی یمن بسته است.
      تمامی امید رژیم اکنون این است که کار را به مذاکره کشانده و مسئلهٔ «فدرالیسم» را مطرح نماید تا بتواند به روابطش با حوثیها ادامه دهد.

      حذف
    2. اگر عربستان و نیروهای ائتلاف «فدرالیسم» را بپذیرند؛ جنگ را باخته اند و رژیم صفوی به هدفش رسیده است. تنها در صورتی رژیم صفوی این جنگ را خواهد باخت که حوثیها به صورت یک حزب سیاسی در آید و در «صعده» محصور شود.

      حذف
  7. گفته می‌شود که رهبر داعش کشته شده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خبر بسیار خوبی است. میتوانید منبأ خبر را برای ثبت در وبلگ بفرستید؟ یا منتظر خبر رسمی باشیم؟

      حذف
    2. کژدم گرامی سخت بشه این خبر را تایید کرد تا زمانی که داعش خلیفه جدید را معرفی نکرده باشه.

      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=727056960749142&id=552514844870022&substory_index=0

      http://www.theguardian.com/world/2015/may/01/isis-abu-bakr-al-baghdadi-incapacitated-suspected-spinal-injuries-iraq?CMP=share_btn_tw

      حذف
    3. سپاس فراوان
      این خبر اگر واقعیت داشته باشد؛ بسیار مهم است.
      مدتی است که میان پنتاگون و گاردین در رابطه با زخمی شدن «محمد رسول الله دوّم» (البغدادی)؛ مسابقه گذاشته شده. گاردین میگفت زخمی شده و پنتاگون میگفت دروغ است.
      اگر این حیوان وحشی «محمد رسول الله دوّم» زکشته شده باشد. باید منتظر گسیل شدن هواداران «بومی» او در عراق و سوریه به طرف «جبهة النصرة» باشیم.

      حذف
    4. کژدم دمت گرم رفیق کارت درسته

      حذف
  8. کژدم جان انگار دامنه فعالیت گروههای جهادی به داخل دمشق کشیده شده است و در تازه ترین مورد یکی از ژنرال های بلند پایه که مسول ارزاق عمومی بوده را ترور کرده اند این موضوع سر درازی دارد و تازه وارد ایپیزودهای جدید می شود!

    پاسخحذف
  9. کارت فوقولاده است

    پاسخحذف