۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

هدیهٔ اوباما به عربستان سعودی و «ائتلاف ضد حوثی»

 اوباما به شدت نیاز دارد تا بخشی از اشتباهات خود در رابطه با آفریقا و خاورمیانه؛ را اصلاح کند؛ امّا واقعیت این است که چیزی به نام «اصلاح گذشته» وجود خارجی ندارد. آنچه که هست.... بنیاد نهادن «ساختاری نو» بر «ویرانه های گذشته» است. اوباما میخواهد چنین کاری کند؛ امّا «بهای ساختن» بسیار بیشتر از «جلوگیری از ویرانیها» است. آنچه که اوباما اکنون به آن نیازمند است؛ میتوانست حتّی «نیاز» نباشد. همانگونه که بشریت نیاز به پاک کردن کثافتکاریهای ۷۰۰ سالهٔ «مسیحیت کاتولیک» نداشت؛ اگر آنها به «حکومت مطلقهٔ اروپا» تبدیل نمی شد. همانگونه که ما نیاز به «زنده کردن دوبارهٔ دریاچهٔ ارومیه» نداشتیم؛ اگر این «بی شرفهای صفوی مسلک» آنرا «خشک» نمیکردند. (آموزه های شمنی در حوزهٔ سیاست و اجتماع؛ بنا به در خواست یکی از خوانندگان = ترانه های درخواستی از کژدم).

پیش از برگزاری نشست «کمپ دیوید»؛ جان کری به عربستان سعودی مشرّف شد و میدانید که اگر کسی به دیدار سلطان برود؛ حتماً باید هدایایی با خود ببرد؛ و گرنه... چه کشکی و چه پشمی؟
هدیهٔ این دیدار به «ائتلاف ضد حوثی» بمبهای سنگر شکن GBU-28 و سیستم دفاع موشکی ماهواره ای؛ (نظیر همانچه که چند سال پیش در ترکیهٔ عثمانی مستقر نمود) میباشد؛ به شرطی که عربستان سعودی (رهبر ائتلاف) اجازه دهد تا کمکهای بشر دوستانه به جنگ زدگان برسد. (جنگ زده کلمه ای قابل تفسیر است و در یک کشوری که در شرایط جنگی است؛ همه جنگ زده اند؛ حتي ژنرالها). (هیتلر هم یک جنگ زده بود و اگر «سازمان دفاع از حقوق بشر» در آن زمان وجود داشت؛ موی دماغ «دادگاه قلّابی نورنبرگ» می شد). 
همیشه به خاطر بسپارید که: سازمان «دفاع از حقوق بشر»؛ سازمان دفاع از «زندگان» است و شعار این سازمان این است: «گور پدر مُرده ها.... آنها بشر نیستند.... بلکه اجساد هستند». (آموزه ای دیگر از «آیین شمنی» بنا بر «ترانه های درخواستی»).

آنچه که در خاورمیانه می رَوَد؛ یک حرکت بزرگ در جهت «تغییر شکل» آن است و حوادث روزانه ای مانند اینکه: فلان کَس «آن تپّه» را تسخیر کرد و بهمان کَس آن «درّه» را گرفت؛  گویای آن «واقعیت پشت پرده و پنهان» نیستند. من آن «راز پنهان» را برای شما میگویم:

تا چه زمانی میتوانی با «سرعت لازم»؛ قمقمه ها و سلاح ها را پُر کنی و پوتینهای سوراخ شده را با پوتینهای تازه جایگزین کنی؟
تا چه زمانی میتوانی «قدرت آتش» خود را حفظ کنی؟
تا چه زمانی میتوانی «پشت جبهه» را (مردم را) از شورش؛ با شعار «دیگر بس است»؛ باز داری؟
تا چه زمانی میتوانی به سربازانت «امید پیروزی» بدَهی تا خسته نشوند و فرار نکنند؟
و پرسش آخر اینکه:
تا چه زمانی میتوانی هزینه های جنگ را بپردازی؟

یا همه چیز را محاسبه کن؛ و یا به جنگی که در آن «شانس پیروزی» نداری؛ وارد نشو. (آموزهٔ «آیین شمنی» در بارهٔ جنگ).

کژدم





۲۵ نظر:

  1. حالا فعلا ایرانی‌ها منتظر هستند ببیند سید چی گفت یا سبز کی گوزید. سوسمارخورها دارند آماده میشند برند مریخ.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZHen3W3g0K0&feature=youtu.be

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چه «مریخ رفتن» و چه «بمب اتم حق مسلم ماست» بدون داشتن زیرساختهای پیش زمینه؛ فقط «باد هوا» است. اگر در خاورمیانه؛ «اسرائیل» بگوید که میخواهد فضا پیما به کرهٔ مریخ بفرستد؛ میتوان باور کرد.
      بقیّه را ولللللش

      حذف
  2. حالا کژدم جان شما شانس برنده شدن عربستان در یمن رو چقدر می دانید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      بسیار زیاد

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      اگر به خبری که در لینک زیرین موجود است؛ توجه کنید؛ دیگر نامی از «جبهة النصرة» نمیبینید. اینگونه است که «جبهة النصرة» به «جیش الفتح» تغییر نام داده است. در حالی که «جبهة النصرة» بنیانگذار «ائتلاف جیش الفتح» بود. حالا همگی او هستند. از سوی دیگر از «جیش الاسلام» نام برده میشود که یک سازمان نظامی بزرگ و تحت فرمان عربستان سعودی است.

      http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/05/07/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-40-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D9%84%D9%85%D9%88%D9%86-.html

      حذف
  3. کژدم جان گویا ملت جورتی ایران داره از خاب بیدار میشن. لینک زیر رو ببینید.درود بر ایرانیان کرد قهرمان . در کامنتهای زیر صفعه یکی میگه نیروهای ضد شورش پس از تیراندازی و مجروح کردن مردم در نهایت به مردم میپیوندند. بوی ارحمن رژیم گویا بلند شده. من چند ماه پیش ایران که بودم با چند نفر از نیروهای نوپو جایی بودم. اونها شدیدن طرفدار فقرا ومعلمان معترض و صد آقازاذها و رژیم بودند. و نتظر قیام مردم برای پیوستن به مردم بودند. نسیم آزادی رو شما حس میکنید؟؟؟ عزیز دل ناشناس.http://www.radiofarda.com/content/f14_protests_in_mahabad_iran/27000436.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هر زمان مشاهده کردید که اتفاقی در بلوچستان افتاد و مردم تبریز و تهران و اصفهان به آن حساسیت نشان دادند و اگر در تبریز اتفاقی افتاد که در کردستان و تهان و شیراز و بلوچستان به آن عکس العمل نشان دادند. آنروز میتوان گفت که بوی آزادی می آید. و گرنه با این پراکندگی که حتی توسط خائنینی که خود را اپوزیسیون و آزادیخواه مینامند نیز تبلیغ و دامن زده میشود (مانند اتهام جدایی طلبی به کردستان) مردم را از انقلاب میترسانند و همهٔ این لجنها (خائنینی که خود را اپوزیسیون آزادیخواه مینامند)؛ «تهران محور» هستند و بقیه را پشگل هم حساب نمیکنند. این فرهنگ خائنانهٔ «تهران محور» را پان ایرانیستها؛ و سلطنت طلبان و اصلاح طلبان (همگی خائن) دامن میزنند و سدی در برابر «وحدت ملّی» هستند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      حتی اگر به لحن نویسندهٔ خبر نگاه کنید؛ از «اقليت کُرد» سخن میگوید.
      این ماجرای «اقلیت و اکثریت» یکی از کثیفترین فریبهایی است که از زمان سلطنت پهلوی و پان ایرانیستهای کثیف و قلّابی تولید شده است. زیرا اینها به عنوان مثال مردم آذربایجان را جدا میکنند و بقیه را با هم جمع میزنند و میگویند «اقلیت آذری»؛ بعد آذریها را با دیگران جمع میبندند و میگویند «اقلیت کُرد» و به همین روش «اقلیت مازندرانی» .... «اقلیت عرب» ... «اقلیت بلوچ».... «اقلیت لُر» و الی ماشاءالله.
      این بازی باید توسط «میهن پرستان» خاتمه یابد.

      حذف
    3. بد نیست که این خبر را که از دیپلماسی ایرانی انتخاب کرده ام را نیز بخوانید
      که وضعیت «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» و «ساحلهای بزرگ» و «عمق استراتژیک رژیم کثیف شیعی - صفوی» هم دستتان بیاید:

      (جلسه صریح و شفاف سردار سلیمانی با مقامات عراقی

      یک منبع مطلع خبر داد که سردار قاسم سلیمانی اخیرا به عراق بازگشته است.

      این منبع که نخواسته نامش فاش شود به پایگاه خبری عراق چاکوچ گفته سردار سلیمانی پس از بازگشت به عراق جلسه ای با حضور تعدادی از مقامات پیمان ملی و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی از جمله حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، داشته و افزود که طرفین در این جلسه به طرز بی سابقه ای شفاف و صریح صحبت کرده اند.

      این پایگاه خبری افزوده که در این جلسه العبادی هشدارهایی صریح و شدید اللحن به سردار سلیمانی داده و سردار سلیمانی نیز به او هشدار داده که فریب برخی سیاست مداران عراقی را نخورد و بداند که آنان در پی بازیابی مناصب از دست رفته خود هستند و حاضرند در این مسیر دولت العبادی را سرنگون کنند.)

      http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1947347/%D8%A7%D8%B2+%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87+%D8%B5%D8%B1%DB%8C%D8%AD+%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A8%D8%A7+%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C+%D9%87%D8%A7+%D8%AA%D8%A7+%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C+%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87+%D8%AF%D8%B1+%D8%AC%D9%86%DA%AF+%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87.html

      حذف
  4. بهتر بود ذره بین را روی این خبر "۸ پایگاه نظامی عربستان به کنترل قبایل یمنی درآمد " از دیپلماسی ایرانی می گذاشتی.. مثل اینکه نرفته پنچر کردند..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این خبر را منتشر نکردم؛ برای اینکه دروغ و «پروپاگاندا»ی جنگی است. شما مثل اینکه نمیدانید «پایگاه نظامی» یعنی چه؟

      حذف
  5. پایگاه جنگی عربستان حتما با پایگاه جنگی که شما در خیالتان می بینید یا دوست دارید ببینید فرق دارد... شما یک جوری از این پایگاه های جنگی می گویید که انگار پایگاهی است و برو و بیایی دارد .. نه .. یک مشت خنجر و تبر و چکش زنگ زده داده اند دست یک دسته ادمهایی که دائما در حال چرتند و شق القمرشان قلیان کشیدن است..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم که «پایگاه جنگی» دیگر چه صیغه ای هست؟ من فرق آفتابه و لیوان را خوب میدانم؛ ولی چون هر دو ظرف هستند؛ این یکی را به جای آن یکی بکار نمیبرم.

      حذف
  6. آمریکا شروع به آموزش ارتش آزاد سوریه برای مبارزه با داعش کرده! حالا من نمیدونم چه طوری ازشون قول گرفته به ارتش اسد درگیر نشن!

    http://www.reuters.com/article/2015/05/07/us-syria-crisis-usa-idUSKBN0NS1SF20150507

    معنی این حرف چیه؟ آیا این به معنی ارسال سلاح در مرحله بعدی است؟

    "We have not determined yet all of the rules of engagement ... but we have acknowledged that we have some responsibility to support them," Carter said.

    کژدم آیا این هدیه بعدی اوباما به پادشاه عربستان است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آقار کارتر در اینجا میگوید که هنوز تصمیم قاطعی گرفته نشده است که تا چه حد در این نبردها شرکت خواهند کرد؛ امّا میدانند که مسئولیتهایی در رابطه با (آنها) عربستان سعودی و اقمارش دارند.

      حذف
  7. http://www.businessinsider.com/hezbollah-we-will-collapse-if-assad-loses-syria-2015-5

    شنیدید حسن نصرالله چه طور به خودش ریده؟ خامنه‌ای وقتی بره تو کاره پورشه،‌ اینم باید حتما بره تو کاره پوشک.

    از بیانات انگل نصرالله:
    آیا ما باید به خودمان و مردم خودمان دروغ بگیم که ما توانایی حمله به اسراییل،‌حذف اون از نقشه و آزادی فلسطین را داریم؟ قال حسن نصرالله.
    ما واقع بین هستیم و میدانیم با یک قدرت واقعی روبرو هستیم. گفته شده انگل نصرالله گفته بوده که اسراییل از تارعنکبوت هم ضعیف تر است. به زودی اعترافات خامنه‌ای پورشه رو هم خواهیم شنید.

    نصرالله در حالی که داشت شلوارش رو پاش میکرد گفت حالا من قبلا یه حرفی زدم که میریم شمال اسراییل رو میگیرم «من قسم نخورده بودم که،‌ من فقط گفته بودم این میتونه اتفاق بیوفته. در آینده! ولی الان که نیگاه میکنم میبینم نه بابا ما زور این کارهاا رو نداریم. ببخشید آقایون ببخشید خانم‌ها. من زر زده بودم.»

    دیگه ببخشید ترجمه خوب نیست. صوات من بیشتر قد نمیده.

    پاسخحذف
  8. ایشان همچنین در بیانات خود فرمودند با سقوط بشار اسد در سوریه، ما هم به قعر جهنم سقوط خواهیم کرد. دیگه اونجا نه پورشه‌ای هست نا پوشکی.

    به زودی شاهد بیرون کشیده شدن حسن نصرالله از سوراخ خواهیم بود. دقیقا مثل فیلم قذافی ولی این بار با هنر نمایی حسن نصرالله.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      انگل حسن نصرالله پیش از این نیز در رابطه با کشته شدن فرزند عماد مغنیه نیز؛ نخستین علامت سخنان کنونی اش را داده بود و گفته بود که با اسرائیل سر جنگ ندارد. حال بسیار آشکارتر گفته است.
      بارها گفته ام که: زمانی که از « شکست استراتژیک» سخن میگوییم؛ یعنی «گسیخته شدن همهٔ تار و پودها». در آینده خواهید دید که این گسیختگی تار و پود از نظر اجتماعی و اقتصادی؛ در درون ایران چگونه خواهد بود.
      در آینده منتظر یک فاجعهٔ بزرگ اقتصادی - اجتماعی در ایران خواهیم بود.

      حذف
  9. این 6 سطر آخر رو روی صفحم قرار دادم که هر بارها اونو ببینم و هر بار انرژی بیشتری بگیرم. درود بر اسکورپین عزیز. بالاخره گرفتم آنچه میخاستم و فهمیدم نابودی قلعه جیوانات از کجا شروع میشه و چگونگیش چطور است. ممنون و سپاس فراوان.

    پاسخحذف
  10. کژدم گرامی، تا جایی که من با این آیین آشنا شده‌ام مطلب دیگری هم برای یادآوری می‎‌گویم «شمن یک جنگجوست باروحیه جنگاوری».

    آیا در مناطق دیگر هم مثل کردستان، دلاور داریم ؟ یا سرمان در خاکستر فرو برده‌ایم؟

    http://www.dw.de/اعتراض-هزاران-مهابادی-خشمگین-به-مرگ-یک-دختر-جوان/a-18438093
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      چرا نداریم؟ بسیار هم داریم. سراسر ایران پر از دلاوران هستند. امّا مشکل اینجاست که «خائنین» مغزهای آنها را پر از «پهن» میکنند. من مقالهٔ «اگزیستانسیالیم ....» را بی خود ننوشتم. میدانم که خیلیها این مزخرفات را توی مغز جوانان فرو میکنند و پیش از آنکه رژیم آنها را بکشد؛ توسط «بوف کور» کشته میشوند. اپوزیسیون قلّابی خیانت پیشه نیز به لطایف الحیل؛ به موازات سیاغستهای رژیم؛ مردم را از مبارزه میترسانند و میگویند: «نمی بینید که دارند همه جا را شخم میزنند؟.... آیا میخواهید انقلاب کنید تا ایران را هم شخم بزنند» (سخنان اکبر گنجی روسپی زاده). سلطنت طلبان خائن هم مزخرفاتی مانند «تمامیت ارضی» و «مبارزه با جدایی طلبان» و .... اینگونه لاطایلاتها را به خورد جوانان میدهند.
      مبارزه ای در کار نمیماند که دلاوران خود را نشان دهند.
      همین مسئله را که اشاره کردید؛ میبینید که حتی در سنندج و یا بوکان؛ یک نفر بیرون نیامده است. اینها جای پرسش دارد.
      دلاوران همه جا هستند؛ امّا خائنین بر چشم آنها خاک میپاشند.

      حذف
    2. جنگجو باید با ترس و احترام به میدان نبرد برود. ملت ما آنقدر بزدل و ترسو هستند که کف بر لب آورده‌اند.
      کژدم گرامی، نمی‌توانم در مورد همه جا نظر بدهم، ولی تاجایی که برای من در دسترس است، ایران را مانند خرس مرده‌ای می‌بینم که کفتارها به جانش افتاده‌اند و هرکس تکه‌ای از گوشت آن را می‌کند. از حاکمان بر آن و دیگر کشورها بگیرید، تاهمین مردم کوچه و بازار.

      آموختن شیوه زندگی کشورهای توسعه یافته بماند، کاش حداقل از فیلها کمی قواعد ابتدایی زندگی گله‌ای آموخته بودیم!
      آریو

      حذف
    3. آریو گرامی
      آنچه که «ملّت ما» میخوانید؛ حتي «قبیله» هم نیستند.
      نمیدانم انتظار شما از موجواتی که ۱۴۰۰ سال «تحقیر» و «تحمیق» شده اند چیست؟
      انقلاب «یوتیوبی» سال ۸۸ باید درسهای زیادی به شما آموخته باشد.
      آنهایی که میتوانستند «پیروز» شوند؛ به «پیاده رو گردی» تحت نام «تظاهرات سکوت» کشانیده شدند.
      تبریزیها مثلی دارند که میگوید:

      «دیوانه» را میتوان درمان کرد.
      امّا ... احمق؛ هرگز درمان نمیشود.

      حذف
  11. متاسفانه بسیاری از مردم ایران بدلیل حکومت آخوندی از نظر اخلاقی سقوط کرده وتقریبا تمامی انسانیت خود را از دست داده وبه مشتی رذل تبدیل شده اند برای همین هم فقط به این فکر میکنند که چگونه بدون زحمت اگر نمیتوانند پرشه سوار شوند لااقل توی دوروبر خودشان بهترین ماشین را برانندحالا از طریق رشوه گرفتن بیشتر هم شد مانعی ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اینقدر مرا «سیخونک» نزنید. در سلسله نوشته های «گفتگویی از نوعی دیگر» و «جنبش به حاشیه رانده شدگان» به این مسئله پرداخته ام.
      آنچه که شما از آن مینالید؛ یک پدیدهٔ بین المللی است. بعضی ها نامش را «بیگانگی از خویشتن» گذاشته اند. ولی من میگیم که «شمن» هرگز از خود «بیگانه» نمیشود؛ از زیر صخره ها می روید. «فساد» نامی اخلاقی است که بر رفتار «انسان نماها» میگذاریم؛ و چون به اشتباه فکر میکنیم که «انسان» هستند؛ به «زوال انسانیت» را‌ی میدهیم.
      «انسان = شمن» هرگز زوال نمیپذیرد.

      حذف