۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

هزینه های دفاع از «خانه» به «هزینه کردن خانه» رسید

حتماً به یاد دارید که اوباشان صفوی مسلک حاکم بر ایران میگفتند:
«اگر اکنون در سوریه نجنگیم؛ فردا در مشهد و تهران خواهیم جنگید» .... و البته راست میگفتند. امّا خودشان نجنگیدند؛ بلکه راه بسیار پر هزینهٔ «استخدام مزدوران» را در پیش گرفتند. آنها «نیروهای رزمی نیابتی» را بکار گرفتند که «پس ماندهٔ فرهنگ نظامی انگلستان و آمریکا» است و این دو کشور؛ یا این «پروتوکول» را کنار گذاشته اند؛ و یا با آن با «احتیاط بسیار» برخورد میکنند.؛ زیرا زمانیکه «نیروی جنگ نیابتی» تشکیل شد و به صورت یک قدرت فیزیکی در آمد؛ هر لحظه باید به انتظار «نافرمانی» و «تقاضاها»ی آن؛ آماده بود و کاشتن «جاسوسان» در میان آنها نمیتواند بازی را عوض کند. اکنون از آمریکای لاتین و آفریقا تا خاورمیانه میتوان گروههای مزدوری را که CIA با هزینه های زیاد و آموزش تشکیل داد و سپس «موی دماغ» آمریکا شدند و به گروههای ضد آمریکایی تبدیل شدند را رصد کرد. امّا «فرهنگ نظامی حاکم ایرانی» همچنان پای در جای پای «پروتوکولهای قدیمی نئاندرتالی» میگذارد (مانند تکنولوژی هسته ای نئاندرتالهای چینی)؛ اینها حتّی شکل ظاهری «داعش» را نیز کپی میکنند و هیچ خلاّقیتی از خود نشان نمیدهند (اینجا). ساکنین ایران به برکت وجود محمد رضا پهلوی ها و آخوندهای کثیف صفوی؛ همچنان در پیلهٔ اندیشه های دوران «کشاورزی - دامداری» مانده اند و به همین خاطر است که بزرگترین هنر آنها «کپی کردن و افتخار به رسیدن به قلّه های رفیع علم و تکنولوژی» محصولات دیگران است. محصولاتی که دیگر به «موزه ها» سپرده شده اند (موزه های تاریخ تکنولوژی و تاریخ نظامی).
لذا  «اتاقهای فکری شمپانزهٔ فرزانه» و «گروهبان حاجی بادمجان (زن به امانت آخوند گلستانی مشهور و حرفه ای)»؛ با تقلید «شمپانزه وار»؛ نخست «اوباشان افغانی و پاکستانی و لبنانی و عراقی» را هزینه کردند.
امّا نتیجه این شد که: نبرد به «عراق» کشیده شد.
«حشد الشعبی» ساختند و کون «حاجی بادمجان» را بر سر« نیزهٔ تبلیغات هالیوودی» (فتح دهکدهٔ آمرلی) کرده و توسط «بچّه کونیهایی مانند جبههٔ ملی چیها و کونی مشهور بهنود روزینامه خوان» به سردار تبدیل شد و  کار به جایی رسید که «حاجی بادمجان» (که زنش را به آخوند گلستانی به امانت سپرده است و احتمالاً در آخرین بازگشت خود چند بچهّٔ کاکل زری تحویل خواهد گرفت)؛ پس از شکستهای پی در پی و دویدن به دنبال دُم «سلطان بندر» و هزینه کردن همهٔ داراییهای سپاه قدس (اوباشان پاکستانی و عراقی و افغانی و لبنانی) مانند مولای خار حسادت در چشم و استخوان تشنگی قدرت درگلوی خود (علی سگ کُش) از روی بدبختی به رجز خوانی و «فریاد زدن در چاه» پناه آورده و؛ وعده های «به لرزه در آوردن عرش» در سوریه را میداد. امّا اکنون مانند «سگ دست آموز کرملین» زوزه میکشد و نوبت به هزینه کردن مستقیم «سپاه پاچاهارداران» زیر چتر حمایتی «پشم خایه های پوتین» رسیده است (آریو برزن خاک بر سر صفوی مسلکها). سفر این «آریو برزن مادرقحبهٔ صفوی مسلک به مسکو» را پیش تر توضیخ داده ام و نیاز بیشتری برای توضیح «کیر لیسی حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» وجود ندارد و همینقدر که هست؛ برای تمامی «همشهری ها» و «اعقاب» و «آیندگانش» کافی است.

اکنون  «دلقک فرزانه» و «آریو برزن» او؛ مانند «شپشهای پایین تنه» در زیر سایهٔ حمایت «پشم خایهٔ پوتین فرزانه»ا؛ به هزینه کردن خود دست یازیده اند. دیگر «یمن» را فراموش کرده اند؛ زیرا میدانند که «انصار الله به گا رفته است». لذا نیروهای سپاه «پاچاهارداران» به سوریه اعزام شده اند تا به عنوان «خط شکن» روسها مورد استفاده قرار گیرند.
آیا داستان «مرد مغز طلایی» را به یاد دارید که هر روزه؛ مغزش را با ناخنهایش می کند و می فروخت و در نهایت به «افلاس» رسید؟ (فکر میکنم؛ هم سن های من این داستان را از دورهٔ دبیرستان به یاد دارند).
اکنون داستان «ساکنین خائن صفوی مسلک ایران و رهبرانشان» تکرار همان تراژدی است.
اگر در رسانه های فارسی زبان میگویند که در ۱۰ تا ۲۰ سال آینده؛ چهرهٔ ژئوپولیتیک خاورمیانه عوض خواهد شد و نام ایران را نمی آورند و کشورهای خط کشی شده ای را که از دل «فروپاشی حکومت عثمانی» زاده شده اند را مطرح میکنند؛ تنها به خاطر در خواب نگاه داشتن «ناسیونالیستهای قلّابی صفوی مسلک» است. به «در» میگویند تا «دیوار» بشنود. امّا گویا «دیوار» کاملاً «کر» و «کور» شده است.
«حاجی بادمجان میرزا قاسمی» (آریو برزن  بهنود کونی) را به «مسکو» فراخواندند و «تشتک نیوزهای رژیم» همگی یکصدا داد زدند که این سفر برای «تحویل قریب الوقوع S 300» بوده است. البته راست گفتند؛ زیرا قرار است که روسها S 300 را در سوریه مستقر کنند و به حاجی بادمجان و «کونی فرزانه» هم گفته اند که: اگر هزینه اش را بپردازید و «اوباشان عراقی و افغانی و پاکستانی و لبنانی» و همچنین «سپاه پاجاهارداران» را به عنوان «خط شکن» در اختیار «ژنرالوف های روسی» نگذارید؛ «کونتان بر هوا است». 
یعنی: هزینه ها و سربازها از شما؛ «رهبری و فرماندهی از ما». .... «گوشت برای ما» و ... «پس مانده ها و استخوان برای شما». 
«دلقک فرزانه» و «ساکنین خاک بر سر ایران» نیز خوشحالند که بالاخره توانسته اند با «روسها»  رابطهٔ استراتژیک برقرار کنند.
برای دریافت بهتر اینگونه رابطه ها؛ به «داغستان»؛ «قرقیزستان»؛ «تاجیکستان» و چند «اِستان» دیگر نگاهی بیندازید و خاکهای سوخته را ببینید.

کژدم

۳۷ نظر:

  1. با درود بر جناب کژدم انطور که از شواهد بر می اد و شما هم اون رو مستند کردید رژیم اخوندی و لابیهاش خیلی خوشحال بودن که با توافق اتمی خطر جنگ رو از مستعمره خود دور کردند و ساکنین ایران هم از این قضیه شادی دو چندان می کردند از بابت ازاد شدن دلارهای نفتی و سر و سامان دادن اقتصاد کشور و به تبع وضع مالی خودشان...و به قول معروف عقیده شان این است همین ما را ب است!!!اما مثل اینکه جغد شوم جنگ بازهم به سمت مرزها برگشته اما فقط جنسش عوض شده و حتی شاید خزنده تر و ویرانگرتر(از نظر هزینه و زمان)...اگر ابعاد این جنگ رو مشخص تر بیان کنید و اینکه روسیه از کشورهای اقماری خود (در اینجا ایران)چگونه به عنوان زمین سوخته استفاده می کنه ممنون میشم
    البته در اینجا با هر کی حرف می زنم (مردم عادی)اصلا قضیه رو جدی نمی گیره چه برسه به اغا و نوکران دیگر پوتین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چیزی به نام «مستعمرهٔ آخوندها» وجود ندارد. آنهایی که «مستعمره» داشتند؛ کشورشان از «مستعمره ها» آبادتر بود.
      «مستعمره» یعنی سرزمینی که «تسخیر کننده اش» بر اساس استراتژیهای خود آنرا «آباد» میکند. اگر «راه آهن سراسری» کشیده میشود؛ برای مقاصد «آباد گر انگلو ساکسون» است. امّا احمقهای دهاتی؛ این آبادگری را «هدیه» میشمارند. ولی موضوع غم انگیزتر اینکه؛ این احمقها هرگز فکر نمیکنند که چرا دیگران باید «خانهٔ او را» آباد کنند؟ و پرسش مهم تر اینکه: چرا من لیاقت آباد کردن سرزمین خود را ندارم؟
      امّا پرسش بسیار مهم تر برای ایرانیان این است که:
      مگر شماها خودتان «آبادگران» نبودید؟ مگر «پردیسهای شما» در فرهنگ غرب به «بهشت = پردایس» تعبیر نشد؟ پس .... چه خاکی بر سرتان شد که به این روز افتادید؟ و از «آبادگران بیگانه = دشمن» میخواهید که به شما کمک کنند؟ مانند خواستن تکه استخوانی توسط یک گربه و یا سگ؛ از صاحبش که به «واق واق و میو میو» نیاز دارد.
      لذا از «استعمار کونیهای قم و نجف و الازهر» به عنوان «استعمارگر» نام نبرید. زیرا آنها هرگز سرزمینی را آباد نکردند که «استعمارگر» نامیده شوند. آنها «زیر خوابها» هستند. آنها فروشندگان «کُس فاطمه و عایشه و زینب» و یا «کیر علی و عُمر» هستند. بازارشان نیز بسیار گرم است و محصولی که میفروشند؛ خواستاران زیادی (دهها میلیون) دارد.
      من همیشه «ساسانیان» را «ننگ تاریخ ایران» میدانستم؛ زیرا «تاریخ حکومت آخوندهای کونی» در این دوره با قدرت گرفتن «آخوند - کونیهای زرتشتی» آغاز شد.
      «ایران» به وسیلهٔ «مادها» بنیانگذاری شد؛ با «۲ شاهنشاه نابغهٔ هخامنشی» به اوج رسید. و با «اشکانیان دلاور» از دست «سلوکیان» آزاد شد؛ و با «کثافتهای زیر آخوند خواب ساسانی» به گور سپرده شد. پس از این ماجرا؛ آخرین پرده از «نمایش تاریخی»؛ آنچه که «ایران» نامیده میشد به روی پرده آمد و این سرزمین تبدیل به سرزمین «ترک تازیها» گردید و زیر سُمّ ستوران ترکها و عربها به سرزمینی با «اقوام بی ریشه» (بخوانید تجاوز زادگان) گردید. از این روی است که اینهمه «واگرایی» ساکنان ایران را میبینید.
      شاید عدّه ای فکر کنند که این امر محصول «وقایع تلخ و سرکوبهای تاریخی» است.
      امّا من به «وراثت ژنتیکی» بیشتر از «تعلیم و تربیت»؛ اعتقاد دارم.
      هیچ «گوریلی» و یا «شمپانزه ای»؛ حتی توان تبدیل شدن به «دون پایه ترین انسان سان» را ندارد. باور نمیکنید؟ «آکادمی آموزش شمپانزه برای تبدیل شدن به خامنه ای» تشکیل دهید.
      گذشته از این دراز گوییها؛ «ساکنین ایران» لیاقتی بیش از آنچه به دست آورده اند؛ «ندارند». لذا تقصیر را نباید بر گردن «عربها» و «یهودیها» و «انگلستان» و «فرانسه» بیندازد. زیرا «طوق لعنت عقب ماندگی» بر گردن آنها از همه جا؛ شایسته تر است.
      .... کِرم در درون روده ها است .... و .... نه ... در ماورای بحار.

      ناشناس گرامی

      آیا تا به حال دیده اید که «حکومت کثیف صفوی» در زمینی به جز «زمینهای دلخواه روسها» بازی کند و در مسیری به جز مسیر منافع راهبردی روسیه گام بردارد؟
      اگر دیده اید؛ در همینجا به همه بگویید.
      اگر ندیده اید ... پس چشمهایتان را با آب بشویید و «نوکر فرزانه» و «اکبر بهرمانی» و «حاجی بادمجان» را بهتر ببینید.
      من نمیدانم که باید چگونه بیشتر توضیح دهم؟
      من بارها گفته ام که «روسها شریکهای استراتژیک» ندارند. بلکه «نوکران استراتژیک» را ترجیح میدهند. حتّی «ارمنستان اورتودوکس» نیز «شریک استراتژیک روسیه» نیست. «ارمنستان مسیحی اورتودوکس» نقش همان «مرز نشینان دلاور برای دفاع از مسکو و کرملین» را بازی میکنند.
      آیا تا به حال شنیده اید که «کرملین» در راه «استرا تژی مشترک»؛ حتّی دیناری به «سپاه پاچاهاردارن» و «انگل فرزنه» پرداخته باشد؟
      یا اینکه همیشه بنا بر این بوده است که «حاجی بادمجان» حافظ منافع روسیه باشد؟
      فقط یک سند نشان دهید که خلاف گفته های من باشد.
      اگر نشان دهید؛ .... من درِ این وبلاگ را «گِل» میگیرم و برای همیشه خفه میشوم.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      در دورهٔ محمد رضا پهلوی؛ زمانی که قرارداد «ذوب آهن اصفهان» با روسها بسته شد؛ این قرارداد به صورت Package بود و در کنار پروژهٔ اصلی هزاران تُن «الوار» و «تیرهای چراغ برق چوبی» نیز به اجبار خریده شد. روسها همیشه دس از عقد قرارداد؛ از آن به عنوان «اهرم فشار» نیز استفاده میکنند و همیشه تلاششان برای «دیرکرد» است تا اهرم فشار در زمانی طولانی تر ادامه یابد. هرگز به هیچ کشور «تحت الحمایه» تکنولوژی به درد خور حتی در سطح آن چیزی که خود دارند؛ نمیدهند. چینیها از این تجربه حتی در زمانی که «کشورهای برادر و اردوگاه سوسیالیستی» نامیده میشدند؛ رنج بردند. اگر چینیها بعدها صاحب تکنولوژی Copycat روسی شدند؛ در اثر این رنجها و روی آوردن به «مهندسی معکوس» بود.
      روسها همچنان طبق روال «نیکلای»ها و «کاترین»ها؛ پروژهٔ «کشورهای تحت الحمایه» را ادامه میدهند که در زیر سایهٔ آن مانند «مافیا» به مناطق تحت الحمایهٔ خود فقط «سرویس امنیتی» میدهند و در نهایت آنها را به جایی هدایت میکنند که در روزی که باید از «کرملین» دفاع شود؛ از «تحت الحمایه ها» مانند نوکران بی جیره و مواجب استفاده کنند.
      «فاسد سازی و مستند کردن فساد» یکی از اهرمهای بسیار کارآمد روسها است که پس از سفر «اکبر بهرمانی» به روسیه؛ در ایران نیز به یک «پروتوکُل» تبدیل شد. لذا شما حتی یک فرد «حکومتی» را در هیچ رده و سازمانی؛ پیدا نمیتوانید بکنید که «فاسد» نباشد.

      حذف
  2. این مرتیکه منقلی دیگه تر نبوده به قبر پدر جاکشش بزنه عراقی زنا زاده. حالا شیعیانش میخان ترتیب ترکیه بگا رفته توسط اردوغین { غین به لری کون میشود}را بدهند. http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/09/11/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نبردهایی در منطقه در حال شکل گرفتن است و همه در حال آماده شدن برای رویاروییها ویرانگر آماده میشوند. «حماقت خاورمیانه ای» مخصوص یک قوم و تخم و ترکهٔ خاص نیست. بلکه یک بیماری منطقه ای است.
      من از اینکه این گروه «تازه ساز صفوی مسلک» چند کارگر ترک را گروگاه گرفته اند؛ ناراحت و یا متأسف نیستم؛ بلکه «ادا و اطوار هالیوودی» این گروه که «آرایش داعشی» دارند؛ آنها را تبدیل به «دلقک» میکند.
      گویا سپاه قدس؛ قافیه را تنگ آورده و به چنین آرایش جفنگی روی آورده است.
      موجود دروغینی که «رامبو شیعیان = ابوعزرائیل» لقبش داده اند؛ به جز عمیق تر کردن کینه ها و در نتیجه رفتن به سوی «آرماگدون خاورمیانه» هیچ دستاوردی نخواهد داشت.
      «ساکنین ایران» و «شبه روشنفکران» آنها و رژیم کثیف صفوی مسلک حاکم بر آنها؛ دست به دست هم داده اند؛ تا خانهٔ خود را ویران کنند.
      آیا کسی میتواند جلو آنرا بگیرد؟
      من میگویم: نه.
      میپرسید که: چرا؟
      میگویم که: این جماعت «نفت خوار» و «رانت خوار» و «مفتخر به به هیچ چیز»؛ لیاقتش را ندارند و گرنه سالها پیش میتوانستند؛ از ماجرای «خاتمی» به سرنگونی رژیم برسند.
      جنبش یوتیوبی ۸۸ آخرین شانس ساکنین خائن ایران بود.
      بقیهٔ داستان را «دیگران = بازیگران دیگر» رقم خواهند زد.

      حذف
  3. من كه از اين قصه هاي كلثوم ننه كژدم خسته شدم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خسته شدید؟.....
      ماست بخورید.
      ماست اسید لاکتیک دارد و برای «خوابیدن» خوب است.
      امّا اینکه کجا بخوابید....... مسئله ای دیگر است.
      :) :)

      حذف
  4. تا آنجا که ازمجموع خبرهای مربوط به تحرکات میدانی و دیپلوماتیک منطقه و سوریه می توان دریافت، درهفته های آینده دگرگونی هایی دروضعیت جنگ خونبار و ویرانگر سوریه ایجاد خواهد شد و کارزار گسترده روابط عمومی کنونی درمورد پناهندگان سوری می تواند پیشدرآمدی دراین زمینه برای آماده سازی افکارعمومی باشد. حکومت آخوندی نیز این تغییرجهت را دریافته و نسبت به آن احساس نگرانی می کند. سیمای جمهوری اسلامی در یک تحلیل می گوید: «محافل سیاسی و رسانه ای غرب درحال آماده سازی افکارعمومی برای اجرایی کردن اقدام نظامی علیه سوریه هستند».

    لحن کارگزاران حکومت آخوندی نیز تغییریافته و درحالی که تا چندی پیش به تکرار اعلام می کردند که تا "آخر" درکنار بشار اسد ایستاده اند، اکنون به گزارش "آسوشیتد پرس" درتاریخ 8 سپتامبر: «روحانی در کنفرانس مشترک با رییس جمهوری اتریش درتهران گفت جمهوری اسلامی آماده گفتگو با امریکا، عربستان سعودی و کشورهای بانفوذ دیگر درباره آینده سوریه است».

    حکومت آخوندی حق دارد نگران باشد و رنگ عوض کند زیرا همه شواهد حاکی از آن است که بر روی آتش سوریه ویران شده، آشی برایش درحال پختن است که رویش یک وجب روغن ایستاده است!

    پاسخحذف
  5. باز" سندروم " پیش گویی و طالع بینی٫ از نوع شمنی کژدم اکتیو شد... ۶۰ نوع طالع بینی می کند بالاخره یکی تا حدی درست از اب در می اید بعد میگوید : همان طور که گفته بود.....یا دیدی گفتم..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توی این اوضاع قمر در عقرب چیز دیگه ای گیر نیوردی بشینی روش ناشناس . گیر دادی به مال کژدم. بفکر گلوت باش.

      حذف
  6. کجا خوابیدن مهم نیست
    با کی خوابیدن مهم است
    از سخنان گهربار حضرت زهرا(س)

    پاسخحذف
  7. فعلن که پوتین همه کاره شده و دلقک فرضاله و سپاه چهار پایانش آلت دست پوتین شدن و مثل دلقک اونارو بهر طرف میخاد میچرخونه.قصد پوتین کسیل سیل آوارگان بسیار بیشتر بسوی اروپا و تروریستهای مورد حمایت برای نابودی اروپاست. اوباما ریدی . انگلیس با اوردن دجال هندی به ایران ریدی به دنیا و اروپا.

    پاسخحذف
  8. ناشناس گفت...
    100 لانه شیطان برای آدمکشان پیروش در المان با هزینه عربستان. بیچاره مردم آلمان. اما بعید است مردم اون کشور و نئو نازیها تن به این کار بدن. مگه نمیدونند این کفتارها هر جفت 10 تا توله پس میندازند و همه چیز رو میبلعند و نابود میکنند. http://kayhanlondon.biz/fa/1394/06/21/%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7/


    پاسخحذف
  9. http://kayhanlondon.biz/fa/1394/06/21/%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7/

    پاسخحذف
  10. احتمالاً این شخص همان کسی است که «دوقلوی احمدی نژاد» را به موشک بست و به هوا فرستاد و «احمدی نژاد را به جایش در تلویزیون» به مردم نشان دادند.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2015/09/150914_u04_hatami_mecca_accident

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینا همشون زندگیشون از آه و خون مردمو.کفتاران نون به نرخ روز بخور تاریخ. هیچکدام زندگی و عاقبت آرامی نخاهند داشت. بزودی میبینی . ضمنن احتمالن آه اون پسر عموی این مموتی بهزیستی که بالای جو ترکید . گرفتش.

      حذف
  11. خوانندگان گرامی
    این مسئله آن چیزی است که «جنبشهای یوتیوبی» و فرهنگی که جریان «خائنین اصلاح طلبی» در ایران بوجود آوردند. این مسئله سرنوشت «ساکنین ایران» را رقم خواهد زد و در ۲۰۰ سال آینده حتی سخنی از «ساکنین ایران» و یا «ساکنین آذربایجان» و یا «ساکنین بلوچستان» در کار نخواهد بود.این مسئله نتیجهٔ طبیعی دست به دست هم دادن «ناسیونالیسم سترون و خائنانهٔ صفوی» و «اصلاح طلبی صفوی مسلکها» و «سنّی بازی اقوام سنّی مسلک» است.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-18705909

    این گزارش بسیار وحشتناک است؛ البته اگر گوش شنوایی و «مغز کار آمدی» در کار باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسلام در تمامی چهره های آن (به قول مادر قحبه های گوناگون «قرائتهای گوناگون از اسلام» برای حفظ «جذام») همان بیماری مشهور «جذام» است. «جذام زدایی» و یا «ریشه کنی مالاریا» تنها یک کار فرهنگی؛ از آن نوعی که زنده یاد کسروی و استاد فرود فولادوند به آن دست یازیدند؛ نیست. «جذامیان» شاید در ظاهر و از نظر «فرهنگ حاکم حقوق بشری»؛ «بیگناه» باشند؛ ولی این امر چیزی از «جذامی بودن» آنها کم نمیکند.
      سرزمینهایی که جذامیان «ساکن» و یا «فرمانروای» آن هستند؛ یک سرنوشت دارند :
      نابودی

      در جذام زدایی؛ «حقوق بشر» نباید مطرح باشد؛ زیرا «جذام زدایی» «نخستین» و «آخرین» و« تنها راه» ساختن «آینده ای بهتر» است.
      در تصویر بزرگتر؛ نگران «مرگ و کشتار جذامیان» نباشید. زیرا لذت بخش ترین کار موجودات زنده؛ «تولید مثل» است.
      پس از «جذام زدایی»؛ تولید مثل؛ کار خود را خواهد کرد و بار دیگر برکه ها پُر آب خواهند شد.
      آینده های دور را ببینید.

      حذف
  12. اینجا شده وبسایت افسرده ها ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس! ، اگر اینجا احساس افسردگی می‌کنی، چند تا وبسایت بهت پیشنهاد کنم که اونجا بری و Fresh بشی، کمی سر حال بیای.

      ولی اگر دنبال تحلیلهای مبتنی بر واقعیت هستی که دیگر نباید برات فرقی کنه که اون تحلیل تو رو افسرده می‌کنه یا خوش آل، همینه که هست. خودت یکم فکر کن ببین اگر بر اساس واقعیت حاضر بخواهی مطلب بنویسی به کدام سمت تمایل پیدا می‌کنه.
      آریو

      حذف
  13. عکسهایی از نوکیسگان کشور تهران تحت حامیت حکومت ننگین صفویی

    http://news.gooya.com/didaniha/archives/2015/09/202315.php?page=2

    پاسخحذف
  14. / با نهایت تاثر و تائلم و شیشکی و آب زرشک/ امروز یک الاغ از طویله رهبری کم شد/هیهات من ذله.
    مرگ دیرهنگام این الاغ ولایتمدار را به ملت عزیز و سربلند و خموده ایران در جای جای کره زمین شادباش میگوئیم به امید روزی که در هیچ کجای ارض اثری از هیچ الاغی و خمودگی ملتی نباشد>{ با پوزش از تمامی الاغهای 2 عالم که بهشون توهین شد. }. وبسایت شاد.

    پاسخحذف
  15. هیچ یک از کشورها و دولتهای مهم جهان «ساکنین ایران» را در حد «کیر خر» هم حساب نمیکنند.... باور ندارید؟ به تیتر این تحلیل در BBC نگاهی بیندازید:

    کدام جناح برنده انتخابات اسفند ماه ایران خواهد بود؟

    http://www.bbc.com/persian/iran/2015/09/150916_l10_sss_iran_elections

    گویی که «ساکنین ایران» ارزششان در حد «گرما سنجی توسط کیر خر» در تابستان و زمستان است و ارزشی بیش از آن ندارند.

    براستی به نظر شما کدام جناح پیروز خواهد شد؟
    جناح مادرقحبه ها؟
    یا جناح «مادر جنده ها»؟

    چی؟ ... چی گفتی؟ ....
    برای «کیر خر» فرقی نمیکند؟ و به «میزان اندازهٔ گرمی و سردی هوا به دنبال «پول» خواهد دوید؟»

    آفرین ... صد آفرین...
    حقّا که «ساکن ایرانی».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گنجی؛ چون متعلق به جناح «مادر جنده ها» است؛ از «مادر قحبه ها» خوشش نمی آید و هر چند که خودش در نوشته هایش گفته بود که «تهمت زدن به مخالف» یکی از «احکام شریفهٔ امام جعفر کذّاب» است ؛ ولی حالا میگوید که این حدیث «جعلی» است؛ گویی که این «مادر جنده» خودش در آنجا حضور داشته است و میداند که چه «گفتار کثیفی» متعلق به چه کسی است؟

      http://www.radiofarda.com/content/f3-power-struggle-iran-and-khamenei/27251572.html

      وقتی که دیدید «اکبر گنجی مادر جنده» باز هم «اسهال قلم» گرفته است؛ مطمئن باشید که «شدّت داغی سوراخ کونش»؛ تخم مرغ را «آب پز» میکند.
      نتیجه اینکه:
      «مادر قحبه ها و مادر جنده ها»؛ «مسابقهٔ بزرگی» برای «قدرت» در پیش دارند و «ساکنین ایران نیز مانند کیر خر»؛ همچنان «آویخته» مانده اند و هنوز «گرمی و سردی هوا» را هم نفهمیده اند.

      حذف
  16. نمیدانم که آقای «حسن هاشمیان» کیست؟ امّا بارها گفته ام که تحلیلهای ایشان را به دقت بخوانید.
    نوشته های ۲ دلاری مادرجنده هایی مانند «حسین آرین» و «رضا تقی زاده» را حتی به «گوز» هم نخرید.
    به تبلیغات جناحهای گوناگون «انگلهای صفوی» در مورد این اشخاص هم توجه نکنید. زیرا؛ نه از روی ارزش واقعی تحلیلگران؛ بلکه بر اساس آنچه که میخواهند «شما فکر کنید» استوار است.

    پاسخحذف
  17. یکی دیگر از نشانه‌‌های افلاس و ورشکستگی سیاست آمریکا در سوریه. پنتاگون نیم میلیارد دلار خرج کرده تا چهار پنج جنگجو برای مبارزه بسیج کند!! خاک بر سر اوباما و کل کابینه‌اش.

    http://www.dw.com/fa-ir/شکست-پنتاگون-در-آموزش-مخالفان-سوری/a-18721230

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به مسائل مربوط به قدرتهای بزرگ به این سادگی نگاه نکنید. همانطور که در یکی از کامنتها گفته ام؛ غربیها «استفاده از نیروهای نیابتی» را دیر زمانی است که کنار گذاشته اند. زیرا میدانند که «مزدور» برای «قیمت بالاتر» کار میکند.
      یک سال پیش بود که ۲۰۰۰ نفر از نیروهای آموزش دیده در «اردن» که قرار بود به عنوان نیروی مستقل کار کنند؛ با تمامی تجهیزاتشان به داعش پیوستند. این تجربه را هم در پاکستان و افغانستان و هم در آفریقا داشته اند. لذا در این رابطه سرمایه گذاری اساسی نمیکنند.
      حتی در برخی موارد؛ «خبرچینهای سلفی» که برای سازمانهای اطلاعاتی غربی کار میکردند نیز؛ به استخدام داعش در آمده و خساراتی ببار آوردند.
      لذا اکنون بیشتر ترجیح میدهند با بازیگران منطقه ای (حکومتهای منطقه ای و یا سران عشایر و قبایل) که هر کدامشان سازمانهای عریض و طویل سلفی جهادی و یا رهبری عشایر را در جیبهایشان دارند؛ کار کنند.

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)
      اگر به کلّ ماجرا از آغاز تا کنون نیز توجه کنید؛ خواهید دید که غرب استراتژی «بی توجهی ظاهری» را در پیش گرفت که با این جمله آشکار شد: «ما نیروی هوایی القاعده و یا رژیم های منطقه نیستیم».
      با این جمله همهٔ بازیگران منطقه ای را فعّال کردند (تولید اپوزیسونهای فعال منطقه ای بر علیه یکدیگر). زمانی که انگل فرزانه و سپاه قدس را در عراق و سوریه به «گریه» و «عربده کشیهای توخالی» واداشتند؛ آمریکا دوباره وارد معادله شد. این استراتژی همچنان ادامه دارد و از رژیم اسد و رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران نیز به عنوان «مهره های غیر مستقیم» در این نبردها سود میبرند و دیناری هم خرج نمیکنند و هر دو رژیم را تا حدّ افلاس پیش خواهند برد.
      مشکل برخی تحلیلگران این است که از «موضع شخص» به تحلیل میپردازند و به همین لحاظ تحلیلهای آنها آلوده است. آنهایی که انتظار دارند آمریکا به نفع آنها وارد عمل شود و وقتی میبینند که نشد؛ تحلیلهای آنها به «آه و ناله و اتهام زنی» تبدیل میشود (یعنی دیگر تحلیل نیست؛ بلکه «آه و ناله نامه» است).

      حذف
  18. شکست آخوندها در آمیزش بسیجیان شیهه عراقی. هم وطنان سر دونکیشوته فرضانه .http://iran-spring.org/fa/world/iraq/45-iraq/8190/2015-09-17-20-53-32

    پاسخحذف
  19. فک کنم اینا دارن از ترس قیام مردم غالب تهی میکنند . و کفتارها احساس ترس کرده اند.مطالب لینک زیر رو نخونید چون همش اراجیف و متاسر از افیون و توهم است. فقط تیتر را ببینید . برای برائت خودش میگه یک حکم اعدام نداده. اما سال 60 نمیدانم چند نفر رو توی خیابون تخت طاووس کشت. من خودم این کفتار رو در حال رگبار بستن به زمین و هوا و خونه ها و مردم دیدم. جدیدن همشون از جمله رفی جون مردمی شدن. سحر نزدیک است. نورو من میبینم. شفق داره پدیدار میشه. http://www.tirpress.ir/299429/299429

    پاسخحذف
  20. تنها شاهی که شهامت داشت و گفت همه ریششونو بزنند . حتی ملا ها. گرچه تائید بر درست بودن این شاه نیست این مسئله. http://www.iroon.com/irtn/photo/4102/

    پاسخحذف
  21. " فک " می کنم نیست فکر می کنم درسته.
    " غالب " تهی نیست و قالب تهی درسته.
    منظور ز شفق داره پدیدار میشه چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز ناشناس. من تمامی کلماتی رو که فک میکنم عربیه . دارم به چالش و لجن مال کردن میکشم. تو فضای مجازی هم که رواج شدیدی داره اینکار.ضمنن منظورم اینه که نفرات رژیم ترسیدند . شدید هم ترسیدند.ببینید یا دارن سقط میشن و یا سکته میکنند و یا دارند فرار میکنند .که خبرهاش درز نمیکنه. لینک زیر رو ببینید. البته بیماری و یا تمارض به آن به خاتر اقتصاد مقاربتی!!! بهانس. قصد جیم شدن از حکومت و حتمن رفتن به خارج برای معالجس. نه از ترس لبریز شدن آستانه تحمل مردم فقیر و شورش آنان. کمم نیستند. 50 میلیون.!!!سالسن بقول یکی از نمایندگان مجلس که اخیرن گفته چمدان چمدان پول از کشور خارج میشه. !!چطور؟؟ از خودش بپرسید. ترکیه مسیر امنی هست. در صدشونو میگیرن وکاری ندارند. قبلن هماهنگیها شده. http://www.iranpressnews.com/source/190966.htm

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      «شورش گرسنگان» هرگز به جایی نمیرسد. اساساً اگر یک حرکت اجتماعی بدون رهبری درست» باشد؛ به جایی نمیرسد؛ حتی اگر حاکمیت را سرنگون کند. زیرا «رهبری درست» یعنی نیرویی که میداند «چرا میخواهد سرنگون کند» و «چگونه میخواهد سرنگون کند» و «پاسخی روشن به مشکلات و نابسامانیهای آفریده شده توسط رژیم سرنگون شده داشته باشد» و در نهایت پیوندی میان «راهکاری ترمیم جامعه از هر نظر» و «برنامهٔ رو به آینده» برقرار کند. وگرنه راه به جایی نخواهد برد.

      حذف
  22. http://www.renani.ir/index.php/texts/essay/non-eco-articles/486-renani-article2-139

    پاسخحذف
  23. کژدم گرامی لطفا به خوانندگان محترم, بخصوص خانم یا اغای " فک می کنم " حالی بفرمایید که " ی " ناقابل اخر " رهبری " را ندیده نگیرید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پیشنهاد میکنم؛ به اینگونه بحثها دامن نزنید.

      حذف