۱۳۹۴ آبان ۱۸, دوشنبه

رئیس جمهور بعدی آمریکا چه کسی خواهد بود؟

اگر وضعیت کنونی آسیا پاسیفیک و روسیه و خاورمیانه؛ به همینگونه که هست پیش رود؛ آقای اوباما دو مأموریت اصلی خود را به پایان خواهد رسانید:

۱- بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا؛ در عرصهٔ سیاستهای داخلی.
۲- تولید بحران؛ کنترل بحران و هدایت بحران؛ در عرصهٔ سیاستهای بین المللی.

لذا آمریکا  در دورهٔ پایانی ریاست جمهوری آقای اوباما وارد فاز نوینی میشود و نیازی به «حزب دموکراتیک آمریکا» نخواهد داشت. 

من (کژدم) رئیس جمهوری آیندهٔ آمریکا را به شما معرفی میکنم:


                           
                                                                   Marco Rubio                           
کژدم

۴۲ نظر:

  1. به نظر من هم با انصراف جب بوش آرای او به جیب کپی جوان و خوش چهره ی او یعنی مارکو روبیو ریخته می شود.
    کاندید های غیر حزبی جمهوریخواهان از قبیل بن کارسون و دونالد ترامپ هم حبابشان خواهد ترکید.

    پاسخحذف
  2. سلام لذا آمریکا در دوره دوم ریاست جمهوری اوباما آقای وارد فاز نوینی خواهد شد و دیگر نیازی به حزب دموکراتیک آمریکا نخواهد داشت .لطفا توضیح مبسوط تری ارائه فرمائید.البته به زعم من آمریکا در دوره اوباما وارد فصل نوینی از سیاست ورزی گردید.استراتژی هوشمندانه تیم اوباما به عنوان یک میراث در سیاست خارجی ایالات متحده باقی خواهند ماند.تحولات این دوره غیر قابل برگشت و ثابت خواهند بود.به اعتقاد من تاریخ علی رغم بعضی ضعف ها همچون سکوت غم انگیز
    وی در ماجرای سوریه از این مرد به نیکی یاد خواهد کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم چرا برخی از خوانندگان گرامی؛ حتی آنچه را که من مینویسم نمیخوانند؛ بلکه «تفسیر خود» را میخوانند. جمله ای که شما خواسته اید از نوشتار بالا به من یاد آوری کنید؛ با جمله ای که من نوشته ام فرق زیادی دارد. من از دور دوّم سخن نگفتم؛ بلکه از «دورهٔ پایانی» سخن گفتم که از امروزها شروع و با ترک کاخ سفید پایان میپذیرد.
      در این دورهٔ پایانی؛ ما شاهد هیچگونه بهبودی (فروکش کردن خونریزی ها) در وضعیت خاورمیانه نخواهیم بود؛ مگر اینکه روسها نخواهند تا به آخر در جنگی که پیروز نخواهند شد بجنگند. هر چند که خواست آمریکا این است که روسها ایستادگی و قهرمانی کنند و با سیاست «دوگام به پیش - یک گام به پس» همه را درگیر کرده اند. زیبایی این سیاست در این است که با «دوگام پیش گذاشتن» نیوی مقابل احساس شکست میکند و به همین دلیل انرژی و هزینهٔ زیادی صرف میکند تا شکست را جبران کند و زمانی که شما «یک گام به پس» گذاشتید؛ غریو پیروزی و شادی در میان آنان بر میخیزد و اگر چندین سال به هیمن سیاست ادامه دهید؛ دشمن شما؛ با اینکه از مرزهای آغازین بسیار به عقب نشسته است؛ امّا همچنان احساس پیروزی میکند (همان بلایی که سر انگلهای صفوی آوردند و اینها همچنان پیروزند.) لذا سکوت آقای اوباما را «غم انگیز» نخوانید؛ زیرا ادامهٔ همان سیاستی است که جورج بوش و تونی بلر به پیش بردند و بقیه را نخست به «کوندالیزا رایس» و سپس به آقای اوباما سپردند.
      اینکه گفتم «آمریکا دیگر به حزب دموکراتیک نیاز نخواهد داشت» یک جملهٔ فراگیر برای همهٔ دوره ها نبود و بهتر بود میگفتم؛ در دورهٔ بعدی نیاز نخواهد داشت. زیرا «دکترین کوندالیزا رایس - اوباما» به اهدافی که میخواست رسیده است.

      حذف
  3. من سکینه خانم رییس جمهور اینده امریکا را معرفی می کنم... جب بوش

    پاسخحذف
  4. شما که چنان مطمین و متفرعن نوشته اید که واژه "پیش بینی" بی معنی میشود و گویا جبرییل امین یا شخص قادر متعال نام ریاست جمهوری آینده را به شما اعلان نموده است،آیا اگر این الهام غیبی نادرست در بیاید، بابت این میزان از تفرعن عذرخواهی خواهید نمود یا اینکه همچون سایر غیب گویانی نظیر علیرضا نوریزاده چند وجب پاراگراف خواهید بافت که قرار بود فلانی بشود اما دقیقه نود عوض شد؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      میشه صبر کنی و ببینی که جبرئیل هیچ پوخی نبوده است؟
      من مثل «قوریزاده نیستم». اشتباه بکنم میگویم اشتباه کردم.
      به گورستان سمت راست وبلاگ نگاهی بیندازید .... آنها را سانسور نکرده ام؛ حذف هم نکرده ام.
      آنها تاریخچهٔ من هستند.
      چرا باید عذر خواهی کنم؟ برای چه باید عذر خواهی کنم؟
      برای اینکه پیشبینی کرده ام؟
      یا برای اینکه پیشبینی من شما را به راه شیطان کشانیده و به «گناه کبیره آلوده شده اید؟» .... بگو که خیلی ناقلایی ....
      میشه خیلی مودّب و اتو کشیده حرف نزنید؟ گویی که مریم باکره شما را همین الان زاییده است؟
      همهٔ وبسایتهای تحلیلی را نگاه کنید و بالاتر از نگاه کردن؛ مطالعه کنید.
      اگر نمیتوانید؛ بروید یاد بگیرید.
      امّا همهٔ آنهایی که خواننده های زیادی دارند؛ بر اساس «پیش بینی» کار میکنند. امّا «پس بینی» را حتی شما هم میتوانید «بکنید».
      اساساً اگر چیزی به نام «پیش بینی» نبود؛ آینده ساخته نمیشد.

      برای اینکه کارتان را راحت کنم ؛ برو به مقاله های همزمان با دور دوّم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این وبلاگ نگاه کن.
      در یکی از این نوشته ها یک سکینه و یا اختر و یا خدیجه و فاطمه خانمی بود که گفت: اوباما انتخاب نمیشود؛ و من گفتم که اتفاقاً با تعداد رأی بسیار بالاتر از رقیبش انتخاب میشود.
      (در آن زمان جبرئیل هنوز کوچولو و توی قنداق بود).

      حذف
  5. کژدم گرامي به نظرمن دونالدترامپ بااکثريت ارا ريس جمهوربعدي امريکا ميشودالبته اين فقط يه پيشبينيست اما يک سوال ازسکينه خانم شماچراعاشق جب بوش هستيد؟چرادوست داريدجب بوش ريس جمهورامريکابشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دونالد ترامپ یک «لاف زن» است و نقش او مانند نقش همان «سوسک یک پا» (رئیس مذاکرات اتمی پیش از ظریف) است که از طرف انگل فرزانه در برابر «امام حسن بنفش»؛ تراشیدند؛ تا الاغها به «امام حسن» رای بدهند.
      هم «امام حسن بنفش» و هم «سوسک یک پا» از طرف «انگل فرزانه» طراحی و مهندسی شدند.
      آیا با نام «مهندسی اجتماعی شپشها» آشنا هستید؟
      شپشهای انگلو ساکسون ...
      شپشهای عرب ...
      شپشهای آریایی ....
      شپشهای تُرک ....
      ..........
      ...............
      .......
      ............
      آسمان؛ همه جا همین رنگ است.

      حذف
  6. میخام تحلیلت را درباره انتخابات مجلس و خبرگان بدونم فکر می کنی مجلس در اختیار کدام گروه قرار می گیره . در ضمن فکر می کنی میشه دوباره بریزیم تو خیابون یا نه . (نگی نمیشه که ناراحت میشم)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهران گرامی

      نه. نمیشه بریزید توی خیابونها؛ چون کسی نمیاد توی خیابونها که شما هم از پایگاههای بسیج بزنید بیرون.

      حذف
    2. شما فرض کن من بسیجم چه فرقی می کنه اگه داریم باهم دیالوگ می کنیم جدای از بدگمانی احمقانه ای که نسبت به بقیه داری جدا تحلیلت را در خصوص انتخابات می خام بدونم .فکر می کنی مجلس در اختیار چه گروهی قرار می گیره و پتانسیل جنبش 88 در این انتخابات وجود داره یا نه

      حذف
    3. مهران گرامی
      چیزی به نام «جنبش ۸۸» وجود نداشت. جنبش باید سر و تهش معلوم باشد.
      اینکه یک عده طرفدار این انگل باشند و عده ای دیگر طرفدار آن انگل باشند و تمامی قضیه به درگیریهای داخلی بین «انگلها» متصل باشد؛ را نمیتوان «جنبش» نامید. حرکتی که سر و ته آن به قم و نجف وصل باشد را باید یک «شوخی» تلقی کرد.
      عده ای نیز در آغاز فریب این ماجرا را خوردند و حالا میدانند که «دعوا سر لحاف ملّا بوده است».
      کدام جنبش؟
      من اینجا ننشسته ام که به سوالهای شخصی جواب بدهم؛ واینکه شما بدانید که تحلیل من در رابطه با انتخابات بعدی چیست؟ هیچ ارزشی برای من ندارد؛ زیرا خود انتخابات نیز برای من ارزشی ندارد. «انتخاب میان مادر قحبه و مادر جنده» چه فرقی میکند؟
      اگر برای شما فرق میکند؛ داستان دیگریست.
      امّا تحلیل من این است:
      تا زمانی که رژیم صفوی در خارج از کشور شکست نخورد؛ منتظر «معجزه» نباشید.

      حذف
    4. آن «اکبر بهرمانی بی شرف» که میگوید: انتخابات مجلس خبرگان خیلی مهم است و تاریخ ساز خواهد بود؛ خودش میداند که این مجلس انگلها؛ ارزشی در حد یکی از همان دفاتر بسیج دانشجویی دارد و نه بیشتر.
      کجای کاری؟
      این برنامه ها فقط برای کشاندن گاوها و خرها به پای صندوقهای رای است تا نمایشی به نام «دموکراسی و همبستگی» به خورد غرب بدهند.
      زمانی که بسیاری از اوباشان رژیم بیش از ۱۰ شناسنامهٔ رسمی و قلابی دارند؛ کدام رای گیری؟
      میگویند که میخواهند رای گیری را کامپیوتری کنند. مطمئن باشید که اوباشان رژیم هر کدام با بیش از ۱۰ IP رای خواهند داد.
      شوخی نکن.
      احمق هم خودتی.

      حذف
    5. فعلا تنها راه تغییر امید بستن به حرکت مردم در داخل است تهدید خارجی با برجام احتمالش به صفر رسیده در ضمن تهیدید خارجی فقط رژیم را ساقط نمی کند بلکه تهیدید برای کلیت ایران هم هست برای همین مسائل را نباید صفر یا صد

      حذف
    6. مهران گرامی
      منتظر حرکت داخلی نباشید. ایران چهار نعل به طرف تهدید خارجی میرود.
      امّا منظور از «شکست خوردن رژیم در خارج از مرزها» لزوماً به مفهوم تهدید خارجی نیست؛ امّا احتمالش نیز وجود دارد.
      در هر دو صورت؛ چیزی نصیب ساکنین ایران نخواهد شد.
      حکومت نیز میتواند با شعار «مرگ بر آمریکا» تبدیل به «نوکر روسیه» شود و با شعار «مرگ بر روسیه» نوکر آمریکا شود.
      امّا «لیبرالیسم» حاکمیت انگلها را نمیپذیرد. به همین خاطر نیز رژیم «نوکری روسیه» را به «نوکری آمریکا» ترجیح میدهد. تا «حاکمیت انگلها» تضمین شود.
      بقیه شعر و غزل است.
      روسها تا «مقعد فرزانه نفوذ کرده اند»
      حال داستان «مبارزه با نفوذ» راه انداخته اند.

      حذف
    7. دمت گرم کژدم. خوب جواب این ابله! و ان ابله بزرگ اکبر بهر مانی را دادی. یکی نیست از اکبر کوسه بپرسه مادر جنده هر چه گند به کشور زده شده کامل زیر سر تو مادر قحبه بوده. جنگ را تو ادامه دادی. زیر پای منتظری را تو خالی کردی. خامنه ای را تو اوردی. با سعید امامی و حسینیان و فلا حیان همه را تو کشتی. کشتی نظام را دائم با اسمی بنام اصلاحات تو حرکت می دهی و حفظ می کنی. و تا کنون هیچ گهی هم نخور ده ای. و وجود نحست بزرگترین اسیب به پیکر این کشور بوده. حالا نوبت انتخا بات تاریخ سازت هست؟ اصلا تو ا دمی که اینهمه گه می خوری؟

      حذف
  7. زمانی که اریانژادهای شیعه در حال لنگ انداختن برای سردار قاسم سلیمانی !!!در ایران بودند کژدم در پیش بینیهای اینده خود صحبت از فعال شدن هسته های مخفی سلفیون در ایران می کرد نگاهی به صحبتهای امروز وزیر اطلاعات روحانی بیاندازید تا گوشی دستتان بیاید
    زمانی که هیچ صحبتی از بروز پدیده داعش نبود کژدم پیش بینی این گروه مخوف تبهکار را کرد انهم شش ماه زودتر نوشته های دی ماه سال 92 را بیاورید تا متوجه شوید
    کژدم پیش بینی بروز صحنه های بعد از جنگ داعش در کوبانی را برای شهرهای ایران در تیرماه امسال برای سال اینده را کرد( که کاش نمی کرد)که انهم چند ماه عقب جلو اتفاق می افتد!!!
    کژدم پیش بینی به جریان افتادن روند داعشیزاسیون در افغانستان را به طور کلی برای امسال و به صورت جز از هفته اینده انجام داده بود (اوایل امسال فکر کنم فروردین )که ان را هم مشاهده خواهیم کرد
    کاش برادارن سایبری به صورت خاص و خواننده های معمولی به صورت عام به این نوشته ها دقیقتر نگاه می کردند حتی شده به خاطر خانواده های خود چون طبیعت و روند حاکم بر ان را با ایشاالله و ماشالله گفتن و توسل به چهارده امام نمی توان حل کرد درایت و جهانبینی خاصی می خوهد که در اکثریت مردم ایران وجود ندارد

    پاسخحذف
  8. شاید یک زنگ تفریح بد نباشد.بچه ای از پدرش پرسید سیاست یعنی چی؟
    پدر گفت.برای تو 1مثال در مورد خانواده خودمون میزنم ..
    من حکومت هستم .
    چون همه چیزرو من تعیین میکنم
    مامانت جامعه هست چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه
    کلفتمون ملت فقیر وپا برهنه هست چون صبح تا شب کار میکنه وهیچی نداره..
    تو روشنفکری چون داری درس میخونی وپسر فهمیده ای هستی
    داداش کوچیکت هم که 2سالش هست نسل ایندس...
    پسرک نصف شب با صدای برادر کوچکش از خواب می پره ومیبینه زیرشو کثیف کرده ومیره تو ی اتاق خواب پدر ومادرش میبینه پدرش توی تخت نیست ومادرش به خواب عمیقی فرو رفته وهر کاری میکنه مادرش بیدار نمیشه
    میره تو اتاق کلفتشون که اونو بیدار کنه میبینه پدرش با کلفتشون خوابیده ........
    فردا صبح پدرش ازش میپرسه .پسرم فهمیدی سیاست چیه؟
    پسر میگه :
    بله پدر .سیاست یعنی اینکه حکومت ترتیب ملت فقیر وپا برهنه رو میده در حالی که جامعه به خواب عمیقی فرو رفته وروشنفکرهر کاری میکنه نمیتونه جامعه رو بیدار کنه در حالیکه نسل اینده داره تو کثافت دست وپا میزنه ......

    پاسخحذف
  9. خوانندگان گرامی

    آنچه که آینده را رقم خواهد زد و میتواند یکی از پایه های اصلی «ظهور انسان» باشد؛ خبری است که BBC منتشر کرد.

    http://www.bbc.com/persian/science/2015/11/151108_u0_gene_editing_medicine

    پروژه هایی مانند پروژهٔ عظیم «هادرون کُلایدر» هستند که آینده را خواهد ساخت.
    ظهور انسان و بیرون کشیدن تمامی اجزای تشکیل دهنده و یا بازسازی و بهینه سازی شدهٔ «نژاد پنهان» و رها نمودن آنها از دست «انتخاب طبیعی» که در ازای تولید هر «انسان»؛ ۹۹.۵ درصد شپش و مور و ملخ در چهرهٔ انسانی (انسان سان) تولید میکند؛ گامهایی هستند که در میان اخبار کشتار مور و ملخها و شپشها و سوسکها؛ که برای «ثروتهای دیجیتالی» و غیر واقعی مبتنی بر «تعریف غیر واقعی از ثروت» میجنگند؛ گم میشوند.
    اخیراً چینی ها تصمیم گرفتند که سیاست «تک فرزندی» را در پایان سال مسیحی کنونی به طور کامل لغو کنند و باید از آغاز ۲۰۱۶ منتظر تولید «شپشهای دوپا» باشیم.
    «انگل فرزانه» نیز در تدارک رشد جمعیت «روسپی ها؛ کارتن خوابها؛ سربازان امام زمان؛ برده های نسل آینده» است.
    انفجار جمعیت «شپشهای انسان نما»؛ آنچه را که من (کژدم) از آن به «به حاشیه رانده شدگی طبیعی» نام برده ام؛ به بن بست خواهد رسد و پرسش نهایی این خواهد بود:
    یک زمین و یک میلیارد «فرهیخته = انسان»؟ ..... یا یک زمین و ۱۰ میلیار «شپش و موریانه»؟

    آیا میخواهید که به طور طبیعی؛ «شپش و موریانه» تولید کنید و هر حرکت احمقانهٔ فرزندتان را با جملهٔ لذّت بخش «بچّهٔ من خیلی باهوشه» ادامه دهید؟

    یا به «ظهور نژاد پنهان» رای میدهید؟

    هر آنچه که در این وبلاگ به صورت «تحلیل» ارائه میشود؛ داستان نبردهای «حشرات دو پا» است. و تلاش من همیشه بر آن بوده است تا بتوانم در میان این نبردها؛ «پُلی به سوی آینده» بزنم.

    آینده ای که نه با مفاهیم گندیدهٔ «شیعه و سنّی»؛ «نژاد آریا و نژادهای پست»؛ «کاتولیک و پروتستان»؛ «تُرک و فارس و عرب و انگلو ساکسون و سیاه و زرد» و «ثروتهای دیجیتای و مناطق استراتژیک» و ....
    بلکه با «انتخاب آگاهانه» برای بیرون کشیدن «نژاد پنهان» از دِلِ «آشوب طبیعی»؛ استوار است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در شرایط کنونی جوامع «حشرات دوپا» به «انسان» به مانند «زنبور عسل» مینگرند تمامی ستونهای جامهٔ خود را بر اساس «عسل» که تولید آنها نیست؛ بلکه «تولید زنبور عسل» است بنا میکنند.
      «تمدّن شپشها و مورها و ملخها» بر اساس «عسل» (محصولات انسانی) بنا نهاده شده است و آنرا به عنوان «نمود برتری نژادی؛ اینگونه از شپشها؛ بر سایر نژادهای شپشها» مغرفی میکنند. امّا این را نیک میدانند که «زنبور عسل»؛ گونه ای دیگر است.

      حذف
  10. تحصیلات شما چه اندازه و در چه زمینه ای است؟

    Pagan

    پاسخحذف
  11. اگر شما اقدام روسیه برای مداخله نظامی در سوریه را یک "اشتباه" می خوانید ، پس ایا میتوان اقدام جرج بوش برای حمله به عراق و افغانستان و از بین بردن دو رقیب اصلی رژیم در منطقه(صدام و طالبان) را یک "حماقت" نامید؟
    Pagan

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این چندمین بار است که میگویم.
      جورج بوش اشتباه نکرد.
      این کارها عمدی و برای تولید و گسترش بحران بودند.
      اوباما برای ادامهٔ تولید بحران؛ کنترل و هدایت بحران آمد.
      شما خیلی «الفبایی» و «کلامی» و بر اساس داده های «رسانه ها» فکر میکنید.
      منبع تغذیهٔ فکریتان را عوض کنید.

      حذف
    2. اگر جورج بوش به ایران حمله میکرد؛ کار به «بادا بادا مبارک بادا» برای کشورهای عربی تبدیل میشد.
      جورج بوش با حمله به عراق راه دیگری برگزید:
      تولید اپوزیسیون «شیعه -سنّی» و تولید اپوزیسیون «ایرانی - عربی».

      اگر من هم کاره ای بودم؛ همین را پیشنهاد میکردم:

      بگذارید تا آنقدر توی سر و کلّهٔ همدیگر بزنند تا جانشان از «کانشان» بیرون آید.

      Pagan گرامی

      آنگونه که میبینم؛ حتی با مفهوم «Pagan» نیز آشنا نیستی و فقط آنرا مثل «گاری» به دنبال میکشی. ):):):
      هر چند که چرخ «گاری» پنچر نمیشود؛ امّا سرعت گاری کجا .... و .... سرعت موتور جت کجا؟
      امیدوارم گرفته باشی.

      «زت زیاد»

      حذف
  12. ملک سلمان (سلطان عربستان سعودی) با ۱۰۰۰ نفر همراه؛ به ترکیهٔ عثمانی سفر میکند.
    آیا فکر میکنید که حتّی ۵۰ زمینه برای «همکاری مشترک» بین این دو کشور وجود داشته باشد؟؟؟؟؟ که برای هر «زمینهٔ فرضی» به مسافرت « ۲۰ نفر متخصص» نیازی باشد؟
    پس این همراهان ۱۰۰۰ نفره برای چیست؟
    این ۱۷ میلیون دلار هزینهٔ هتل برای چیست؟

    کسی که خود را «ایرانی» میداند؛ حتماً باید بداند که این ملاقات پر طمطراق؛ در حال زمینه چینی برای «فشار بر روسیه» و «فشار بر حزبلبلیها» است؛ که یکی «مالک» و دیگری «نوکر» است انجام میگیرد.

    پاسخحذف
  13. امشب سومین دی بیت جمهوری خواهان بود... حدث بزنید کدام یک از کاندیدها بهترین و مورد پسندترین مناظره را داشت؟
    مارکو روبییو, مستر جادو گر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      من «جادوگر» نیستم. من دانش آموز آیین «دیدن» هستم. همان چیزی که حتی «شمپانزه های حزبلبلی» نیز به تقلید از مراجعشان آنرا به گند کشیده و نامش را «بصیرت» گذاشته اند.
      «مقلّد و بصیرت»؟ .....
      «قلّاده و استقلال فکری»؟ .....
      «استشمام مدفوع مجلسی و فضولات شتر سرخ عایشه و بَه بَه گفتن» و بصیرت ....؟

      اگه گفتید باید چه چیزهایشان را جمع کنند؟

      به raha گوشزد کردم؛ ..... مودبانه جمع کرد .... شاید هم دید که «حنای مصنوعی» رنگ ندارد.

      راستی؛ همین دیروز بود که DW گزارشی در رابطه با گروه هکرهای سپاه پاسداران (بخوانید روسها) منتشر کرد. اسم این گروه «بچه گربه های موشکی» بود.
      اگه به «شبه بیانیه های کاویانیهای قلّابی» نظری بیندازید .... در یکی از بیانیه ها میگویند:
      «ماهی ها خیلی دودی شدند ... رفتند زیر آب»

      «ماهیهای دودی» و ... «بچه گربه های موشکی» ....
      Does it ring the bell ?
      چه شباهت عجیب ادبی ... گویی که از یک دهان ریده شده اند !!

      حذف
  14. روسها «طرح جدیدی» را برای معامله بر سر خواسته های خود که برای رسیدن به آنها از «سوریه» به عنوان «اهرم فشار» استفاده میکند؛ ارائه داده است.

    http://www.bbc.com/persian/world/2015/11/151111_l03_syria_russia_proposal

    طرحی بی سر و ته که هیچ یک از ابعاد آن مشخص نیست.
    من میگویم:
    روسها پس از خوردن ضربات دیگر و موثرتر از «بارش قطعات هواپیما در صحرای سینا»؛ به طور حتم؛ باز هم با «ایده ها» و طرحهای جدیدتر (بخوانید عقب نشینیهای سازمان یافته) به میدان خواهند آمد.
    شاید در دور بعدی؛ خروج حزب الله لبنان و سپاه قدس را نیز در پیشنهاد آیندهٔ شان بگنجانند.؟؟!!!؟؟

    پاسخحذف
  15. بنا بر گزارش «دبکا فایل»؛ روسها در حال خارج کردن فرماندهی عملیاتهای سوریه از دست «حزبلبلی های لبنان» و «حاجی بادمجان» هستند و به همین منظور نیروهای ویژه و نیروهای ورزیدهٔ داوطلب روسی را به میدانهای نبرد میفرستند. (این مسئله در نوشته های پیشین به عنوان یکی از گزینه های روسیه؛ در این وبلاگ پیش بینی شده بود).
    در چنین صورتی؛ «انگل فرزانه» و مزدورانش دیگر به جز «گوش به فرمان ایستادن در برابر ژنرالوفها» هیچ گزینه ای نخواهند داشت و همهٔ آنچه که با عربده های دروغین با عنوان «خط قرمزهای انگل فرزانه در رابطه با سوریه»؛ مطرح میکردند؛ .... مالاسیده است.

    http://www.debka.com/article/25008/Russian-military-surge-in-Syria-More-helicopters-first-%E2%80%9Cvolunteer%E2%80%9D-combatants

    پاسخحذف
  16. چالش ميان روسيه و عربستان بالا گرفت
    کد خبر: 25192015 آبان 1394 - 11:31
    پس از اينكه هواپيماي کمک رساني روسيه موفق شد محاصره هوايي شهر صنعا را بشكند و در فرودگاه اين شهر به زمين بنشيند، نيروهاي ائتلاف به رهبري سران دربار دلارهاي نفتي اجازه پرواز به اين هواپيما را نمي دهند. اين در حالي است که مسكو هر گونه پيش شرط عربستان را رد کرده است.

    به گزارش ميزان به نقل از پايگاه خبري الاتحاد پرس يمن، ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه ، شرط رژيم سعودي را براي پرواز هواپيماي روس از فرودگاه صنعا رد کرده است.

    يک منبع در فرودگاه بين المللي صنعاء گفت: نيروهاي ائتلاف متجاوز به فرماندهي عربستان همچنان مانع پرواز هواپيماي روسي از باند فرودگاه صنعاء هستند.

    وي افزود: طرف رسمي روس همچنان با نيروهاي ائتلاف متجاوز همچنان در حال تماس است تا هواپيمايي که حامل کمک هاي بشر دوستانه بود بلند شود اما ائتلاف همچنان مخالفت مي کند و مي گويد اين هواپيما بدون اجازه وارد يمن شده است و بدون اجازه نيز بلند خواهد شد.

    اين منبع تصريح کرد: عربستان و هم پيمانانش با بلند شدن اين هواپيما مخالفت کرده و شرط گذشته اند که در فرودگاه بيشه در جنوب عربستان بازرسي شود اما طرف روس مخالفت کرده است.

    از طرف ديگر خبرگزاري اسپوتنيک روسيه اعلام کرد يک منبع در فرودگاه صنعا ديروز پنجشنبه تأييد کرد نيروهاي ائتلاف عربي به فرماندهي عربستان از پرواز دو فروند هواپيماي روسي و يک فروند هواپيماي عماني و ترک فرودگاه بين المللي صنعاء مخالفت مي کنند و شرط گذاشته‌اند که پس از فرود در فرودگاه بيشه سعودي به مسير خود ادامه دهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی «لحن خایه مالی روسها» از طرف «حزبلبلی های الله پرست» که در این خبر نهفته است را به وضوح میبینند.
      کشوری که ساکنان آن به دو دستهٔ «خایه مال بیگانه» و «بی طرفهای بی شرف» تقسیم شود؛ همیشه «تحت نفوذ» خواهد ماند و در دایرهٔ «سرزمینهای زیر سلطه» تعریف خواهد شد.
      به قول «بودا»؛ تنها از طریق رها شدن از دست «وابستگیها» که همگی در دایرهٔ «رنج» تعریف میشوند؛ میتوان به «نیروانا» رسید .... و گرنه باید برای همیشه در «دایرهٔ کارما» اسیر ماند و روی آرامش ندید.
      «دایرهٔ کارما» همیشه از طرف ارازل و اوباش؛ قابل تعبیر و تفسیر بوده است (توطئه ها) و آنها همیشه پروز مندان هستند؛ حتی به قیمت لیسیدن «...یر» روسها.
      اگر قرار بر این است که «وا بدهی» چه فرقی میان «.... یر روسی» و «.... یر عربی»؟
      اگر روسها با عربستان سعودی در جنگ هستند ... سهم تو چیست؟
      من میگویم که سهم تو چیست:
      تو همیشه «...یر لیس» خواهی ماند
      چه «عربی» و چه «روسی».
      اندیشه های دینی تان «...یر لیسی عربها» و وجود فیزیکی بی مقدارتان؛ وابسته به «... یر لیسی روسها» است.
      پس آن یال و کوپال و افتخاراتت کجاست؟

      حذف
  17. امریکا ویتنام
    روسیه سوریه
    ایران ؟

    پاسخحذف
  18. کژدم یک کامنتی هم در باره موضوع برنامه فتیله و تبریز نمی گذاری؟ مرسی از اینکه می نویسی و انصافا محکم و استخوان دار می نویسی. خسته نباشی.

    پاسخحذف
  19. تحلیل جالب هاشمیان

    چرا جمهوری اسلامی برای شرکت در کنفرانس سوریه تردید دارد؟

    http://www.radiozamaneh.com/245692?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+radiozamaaneh%2FMTcd+%28Radio+Zamaneh%29

    پاسخحذف
  20. الان سریعن آخوندا و سپاه قمبول فنگ کننان و با چند میلیادر دلار میرن لبنان تا اینا که خارومادرشون بگا رفته رومسلن دلداری بدن و بالاکشیدن دلارهای ارسالی با فاکتور و رسیدهای تقلبی شروع میشه. اما دم این داعش هم نیمگرم . بهر طرف یه فشاری از عقب میده. دیروز هواپیمای روسیه بود . حالا اینا. http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/11/12/%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%88-%D8%B2%D8%AE%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%AA.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اینکه داعش جنگاوران خوبی دارد؛ به کنار. اینهم که این کثافتهای «ماهواره جمع کُن» به دست برادران «تکفیری - استشهادی خودشان» که دو روی سکه هستند؛ کشته میشوند نیز به کنار.
      امّا به خاطر بسپارید ساکنین ایران؛ در طول این ۳۷ سال؛ بزرگترین حرکتشان؛ «قرتی بازی یوتیوبی ۸۸» بود. اگر این حیوانات پایشان به ایران برسد؛ داستان «یزدگرد سوّم» و «آخرین سلطان صفوی و محمود افغان» تکرار خواهد شد. به قیافهٔ اصفهانیها نگاه کنید تا شکل پدرهای افغانیشان را ببینید.
      به خاطر خودتان نیز که شده است؛ به خاطر نفرت از «بی شرفهای صفوی» به دام «دلاوریهای سلفی» نیفتید.

      حذف
  21. به این خبر توجه کنید که در یکی از نوشتارهای پیشین (روسها در سوریه چه اهدافی را دنبال میکنند؟) به آن پرداخته ام.

    روسها شاه مهره (پوتین) را به ایران میفرستند. پوتین هم نمی آید که از «نوکر خیابان پاستور خودش» رهنمود بگیرد؛ آنگاه انگل فرزانه و «تخم روسهای اطرافش» از «نفوذ» سخن میگوویند.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2015/11/151113_l45_iran_russia_putin_visit

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یا به این «بچّه کونی» (فرزند سوسک و یا کرم مستراح) نگاه کنید؛ که «قرتی های ۸۸» عاشق او بودند. امّا این «امید قرتی های ۸۸ » اکنون چهرهٔ واقعی خودش را نشان میدهد. زیرا «پروژهٔ امام حسن» تمام شده است.

      http://www.radiofarda.com/content/f14_iran_janati_islamic_guidance_minister_anti-revolutions/27363389.html

      حذف
    2. یا به این خبر نگاه کنید که نوکران کنونی روسیه؛ وقتی به قول خودشان میخواهند کثافتی مانند اکبر بهرمانی را بکوبند؛ با اینکه در ظاهر «قدرت مطلقه» را در دست دارند؛ نمیتوانند نام «اکبر بهرمانی» را به طور آشکار به میان آورند؟

      http://www.digarban.com/node/23199

      دلیلش بسیار ساده است.
      اکبر بهرمانی؛ نخستین نوکر روسها بود و او را برای «روز مبادا» نگه داشته اند و یقه درانی های «پیک نت» برای این نوکر بی شرف روسها نیز؛ به همین خاطر است.
      روسها با اینکه به «نوکر خیابان پاستور» توجه بیشتری میکردند و هنوز هم میکنند؛ امّا هرگز درهای بازگشت به «نوکر نخستین» را نخواهند بست.
      روسها در نهایت از «اکبر پستهٔ بهرمانی» به عنوان «آخرین راه فرار از بن بست» استفاده خواهند کرد.
      هیچ یک از نوکران کنونی روسیه؛ هرگز جرأت نام بردن مستقیم از این «روسپی پیر رفسنجان» را نداشته اند.

      حذف
  22. اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر حضور داعش در برخی مناطق خاص به گوش می‌رسد.
    تروریست‌های تفکیری داعش امروز به یک مشكل بزرگ در منطقه غرب آسیا تبدیل شدند که امكان اپیدمی شدن آن‌ها در مناطق دیگر جهان وجود دارد.


    این تروریست‌ها که اكنون در سوریه و عراق و بعضا در لیبی دست به کشتار می‌زنند، قصد دارند در شرق اروپا هم حضوری پررنگ داشته باشند. ایالات متحده آمریکا که از حامیان "انقلاب نارنجی" اوكراین بوده قصد دارد تا با انتقال بخشی از تروریست‌های داعش، آن‌ها را در جنگ با استقلال طلبان شرق اوكراین در کنار "ارتش نارنجی" اوكراین قرار دهد و از این طریق سناریوی حضور داعش در شرق اروپا کلید بخورد.

    یک کارشناس مركز مطالعات اوكراین در روسیه عنوان داشت: تروریست های داعش از طریق کشور ترکیه به اوكراین برده می‌شوند تا آنجا علیه نیروهای مردمی بجنگند این کارشناس روس می‌گوید بسیاری از کسانی که در اوكراین علیه نیروهای مردمی و جدایی طلبان شرق این کشور می‌جنگند را تروریست‌های داعشی تشکیل می‌دهند که از سوریه به "دونتسک" و "لوهانسک" آورده می شوند.

    "ایگور کواسنیوک" کارشناس مركز روسی مطالعات راهبردی اوكراین از افزایش تعداد تروریست‌های داعش در اوكراین سخن به میان می‌آورد و اعتقاد دارد کشورهای غربی به خصوص آمریکا عامل این انتقال است. به گفته وی شمار جنگجویان در جنوب شرقی اوكراین به صورت مستمر روبه افزایش است و تعداد آن‌ها به دهها هزار نفر رسیده است . این افراد مسلح از مرز ترکیه عبور کرده و پس از آن به رومانی رسیده‌اند و از آنجا از طریق دریا به اوكراین آمده‌اند و شمار زیادی از تروریستها در " اودسا" هستند. به گفته ساكنان "اودسا" در این شهر تعداد زیادی افراد تیره پوست رفت و آمد می کنند که بسیار شبیه عربها هستند.


    وی افزود: ما شاهدیم که سلاح به دستان داعش از غرب آسیا به منطقه "دونباس" (شامل "دونتسک" و "لوهانسک" در شرق اوكراین) منتقل شده اند تا با نیروهای مردمی (جدایی طلبان مخالف دولت مركزی اوكراین) بجنگند و اینها کاری جز جنگ بلد نیستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نالشناس گرامی

      این مزخرفات؛ دست پخت دستگاه پروپاگاندای روسیه است. اگر تعداد داعشی ها در اوکرائین؛ دهها هزار نفر باشد (یعنی حد اقل ۲۰ هزار نفر). اکنون مسکو را به قطب شمال منتقل کرده بودند.

      حذف