۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

روبرو شدن با واقعیتها از نوعی دیگر

پیش در آمد در «دستگاه همایون»

همهٔ ما میدانیم که بسیاری از مردم ایران در زیر خط فقر زندگی میکنند و کارگران نیز بخش «خوشبخت تر»  آنها هستند؛ زیرا حد اقل «کاری دارند و حقوق ماهانه ای». امّا این را نیز میدانیم که در ایران سیستمی منسجم به نام «سیستم مالیاتی» به مفهومی که در آلمان و یا انگلستان و یا آمریکا وجود دارد؛ هرگز وجود نداشته است و دلیل آن هم بسیار ساده است:
«ایران هرگز اقتصاد منسجم و برنامه ریزی شدهٔ ملّی که همگانی باشد؛ نداشته است».
نتیجه نخست اینکه: «هرگز نمیتوانسته است سیستم منسجم مالیاتی داشته باشد. زیرا همه چیزش وارداتی و بر اساس خواستهٔ بیگانگان بوده است که یا خلیفه بوده اند و یا پرتغالی و انگلیسی و آمریکایی ..... و .... این روندی ۱۴۰۰ سالهٔ تاریخی است».
اینچنین است که میتوان عمق ۱۴۰۰ سالهٔ «ایران تحت سلطه و نفوذ» را فهمید و اگر «مغزی» باقیمانده باشد؛ به عمق فرهنگ «تحت سلطگی» پی بُرد.
نتیجهٔ دوّم اینکه: «مالیات همیشه از کسانی گرفته شده است که در بخش منسجم و سازمان یافتهٔ اقتصادی مشغول به کار بوده اند».
حتّی نیروهای چپ نیز زمانی که به مسئلهٔ «طبقهٔ کارگر» (راحت الحلقوم گلوی چپهای سنّتی و کلیشه ای روسی اندیش لنینیست)؛ فکر کرده اند؛ با یک معضل بزرگ روبرو شده و این طبقه را به چندین دسته تقسیم کرده اند و گاهی از پیدا کردن نام برای دسته هایی از این کارگران عاجز مانده اند و گاهی عده ای از همین «نگون بختهای عقبماندهٔ دهاتی و یا ژنتیک» را «لُمپن پرولتاریا» نام نهاده اند. آیا کژدم دروغ میگوید؟ ... پس او را به نقد بکشید.
اگر کسانی هستند که همچنان مثل «خرچنگ» «چپکی» راه میروند؛ با این معضل آشنا هستند؛ امّا ذهنهای عقب ماندهٔ شان که در دورهٔ لنین و سپس «کوبا» و «چه گوارا» یخ زده است (ماموتها و دایناسورهای سیاسی)؛ امیدی به آنها نبندید. زیرا آموزه های آنها برای بازگشت به «کومونهای اولیه» طرّاحی شده است.




(چپیهای لنینیست طرفدار کومونهای اولیه؛ فعلاً این تصاویر هدیهٔ کریسمسی را داشته باشند تا بعدها آزمایشهای  IQ سرنوشت نهاییشان را تعیین کند).
 

 مشکلی که آنها  (چپولهای کلاسیک) باید با آن «روبرو» شوند؛ «حذف انسان سانها» از دایرهٔ وجود است؛ و من فکرنمیکنم که این «دایناسورها» آمادهٔ «خودکشی» باشند. زیرا آنها شارلاتانهای لنینیست و متعلق به دورهٔ «مارکس و انگلس» هستند که میخواهند حتی به زور «کیر پوتین» هم که شده است؛ به حکومت برسند.

توصیهٔ من به «روسپی های چرخنده در طویلهٔ شورای اسلامی شیعی» و «روسپی ابتکار» و «روسپی علی نژاد» و «فاحشهٔ بهرمانی» این است که با دیدن تصاویر بالا هیجانزده نشوید. زیرا پیر تر از آن هستید که برای ملاقات با تصاویر بالا انتخاب شوید (حتی صیغه شدن لذّت بخش زینبی را فراموش کنید) و همان بهتر که به کیرهای پلاسیدهٔ «صانعی» و «کرّوبی» و «موسوی تبریزی» و «خامنه ای» و «مصباح یزدی» بچسبید. زیرا بیشتر «افاقه» میکنند و برای تکمیل کار؛ بهتر است که «زیارتنامه ای مناسب» از «حلیة المتقین» پیدا کنید.


پَس در آمد  در «دستگاه شوشتری» (آهنگران و کویتی پور)

آیا اینها را فقط کژدم میداند؟ یا اینکه روسها و انگلیسها و آمریکاییها مطالعات بسیار ژرف تری بر روی این پدیده ها دارند و «موجودات صیغه زادهٔ وزارت اطلاعات» و «یالثاراتی» این مسائل را از «پدران دوّم کرملینی شان»؛ مدتها پیش یاد گرفته اند؟
زیرا پدران اصلی شیعیان؛ «برادران شرلی» هستند ودر شرایط کنونی  از روی «تقیّه» ... «کیر پوتین را ترجیح میدهند». که البته ریشهٔ تاریخی در «نور الدین کیانوری» ... «نوهٔ آخوند نوری به دار آویخته» در انقلاب مشروطیت دارد.

به تصاویر زیر نگاه کنید. تصویر نخست از «اینجا» گرفته شده و تصویر دوّم برای «آگاهی دادن به نئاندرتالهای آریایی نژاد» است.



این تصویر را از لینک اخبار مشعشع BBC  (نوه های برادران شرلی و بنیانگذاران تشیّع صفوی) کپی کرده ام (اینجا).

تصویر دوّم را برای بهتر فهمیدن آن مورد آنالیز قرار داده ام تا هم «خرچنگهای چپکی رو» و هم «هر الاغ دیگر طدفدار حقوق محرومین» بفهمند که چه خبر است و اخبار «شیعه ساختهٔ وزارت اطلاعات کونی های صفوی مسلک» تا چه اندازه اصالت دارد.
باز هم بفهمند که گردانندگان BBC آنقدر هم احمق نیستند که این اخبار تقلبی را به خورد خاک برسرهای آریایی نژاد «انقلاب لپ تاپاله ای و یوتیوبی» (رأی منو پس بگیر) میدهند.

تنها لازم است که طبق معمول روی تصاویر کلیک کنید؛ تا نکات مبهم روشن تر شوند.
کدام مادرقحبهٔ عکّاسی که در پشت سر نیروی امنیتی قرار دارد؛ میخواهد چهرهٔ این کارگران مظلوم را با استفاده از فوتو شاپ «ناشناس» جلوه دهد تا به وسیلهٔ نیروهای امنیتی دستگیر نشوند؟ این چهره ها را از «مفعولهای گمنام امام زمان» میپوشانند؟ یا از مردم؟
پاسخ مشخص است:
این کارگران قلّابی «مزدوران دستگاه کونیها و هزار پدرهای گمنام امام زمان» هستند که از روی شرمِ «پدرناشناس بودن»؛ «گمنامی» را ترجیح میدهند.
اگر خرچنگهای «چپگرا» چنین خبرهای قلاّبی را برای دفاع از «حقوق کارگران» باز نشر میکنند؛ احمق هستند.
اگر کسانی پیدا میشوند که میخواهند بفهمند« «چرا زنازاده های صیغه پور گمنام امام زمان» چنین خبرهای تقلّبی را منتشر میکنند... باید مغزهایشان را که مانند «پوستهٔ خارجی گردو» خشکیده و سخت شده است را بشکنند تا هوایی تازه بخورد.
راستی؛ شما خوانندهٔ این وبلاگ .... در بارهٔ این خبر قلّابی چه فکر میکنی؟

کژدم

۸ نظر:

  1. کژدم گرامی، هدف این تجمعات، جهت دهی و سوار شدن بر موج اعتراضات عمومی جماعت هیچکارگان و القای شیوه بیان اعتراضات به آنها است. تا زمانی که موج اعتراضات هیچکارگان در جهتی که آنها کنترل می‌کنند قرار داشته باشد برای آنها هیچ خطری ندارد. این اعتراضات نباید تبدیل به حرکاتی کنترل نشده و مبارزات میدانی و نبرد رو در رو با نظام ولایت فقیه شود. پس باید با چنین تجمعات دروغینی شیوه اعتراضات را به «هیچکارگان» القا کرد. البته در اعتراضات 88 هم چنین بیراهه‌هایی موج اعتراضات را به بیراهه برد که خود شما در آن زمان اخطار داده بودید. به علاوه خوراندن گفته‌هایی به آنها مثل این جمله که «اگر همین حکومت نبود، الآن ایران تبدیل به سوریه و عراق شده بود.»

    برای (به گفته شما) نوادگان برادران شرلی نیز بسیار بهتر است که بجای رودررو شدن با حکومتی که از جهت مصالح ملی با آنها روبرو شود، حکومتی بی ریشه در این منطقه قرار داشته باشد که براحتی آن را در مسیر دلخواه هدایت کنند و در زمان مقتضی گوشش را بپیچانند و آن را با حکومت ایده‌آل دیگری عوض کنند.

    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی

      این اشخاص چهره هایشان را برای شناخته نشدن از طرف مردم محو کرده اند؛ وگرنه چهره هایشان برای دستگاههای امنیتی شناخته شده است. برخی از این اجتماعات توسط دستگاههای امنیتی برای فشار آوردن به باندهای رقیب براه انداخته میشوند. حتّی عکاس نیز نیروی امنیتی است و انتشار خبر نیز توسط خودشان انجام میگیرد. این تجمعات هیچگونه اصالتی ندارند.
      در ایران هیچ گونه ای از سندیکاها و اتحادیهٔ صنفی وجود ندارند؛ مگر آنکه گردانندگانشان باندهای گوناگون نظامی - امنیتی رژیم باشند. لذا آنهایی که برای مبارزه چشمشان را به اینگونه حرکات دوخته اند؛ آب در هاون میکوبند. در ایران «مبارزهٔ سازمانیافته» به خاطر عدم وجود ارگانهای مدنی؛ تقریباً صفر است.
      اینگونه حرکات هدایت شده برای نمایش «عدم توانایی دولت» در پاسخگویی به خواسته های مردم است و از سوی دیگر همان اهدافی را که شما ذکر کردید دنبال میکنند و نوعی از «دموکراسی اسلامی» را توسط BBC به نمایش میگذارند.
      امّا واقعیت میدانی این است که آنچه که «دولت» نامیده میشود؛ پولی در بساط ندارد و بخش بزرگی از درآمدها هزینه های نظامی امنیتی و شغلهای کاذب و دروغینی که از طرف انگلها برای درست کردن زمینهٔ در آمد برای اوباشان حکومتی دست و پا شده است؛ بلعیده میشوند. لذا حتی چشم دوختن به «اجرایی شدن برجام» نیز هیچ چشم اندازی برای رژیم ندارد.
      هیچ بانکی به اینها وام نخواهد داد تا هزینهٔ حقوق «خواهران زینب» و سایر اوباشان حکومتی شود. حتّی اوباشان حکومتی نیز از عمق فاجعه خبر ندارند و همینقدر که با شناسنامه های متعدد؛ «یارانه های چند لایه» میگیرند؛ خوشحال هستند.
      اگر به بودجهٔ امسال عربستان سعودی نگاه کنید؛ رو به سوی «اقتصاد انقباضی» حرکت کرده است. آنهم با جمعیتی تقریباً یک سوّم جمعیت ایران و با صادرات بیش از ۱۰ میلیون بشکه نفت در روز و زخایر ارزی چند صد میلیارد دلاری؛ یک پلّه سقوط کرده است.
      لذا وضعیت اقتصادی ایران و آیندهٔ آن با ادامهٔ وضعیت کنونی؛ بسیار روشن است.
      هیچ سرمایه گذار خاجی؛ به خاطر وجود سپاه پاچاهارداران؛ در ایران سرمایه گذاری نخواهد کرد. به همین خاطر است که اکنون روند نوکری و سجده به قبلهٔ کرملین شدّت گرفته است. چون فقط چین و روسیه هستند که عاشق چنین حکومتهایی هستند.
      امّا از سوی دیگر روسیه نیز به خاطر جمعیت زیاد و وسعت سرزمینی و پایین آمدن قیمت نفت و ادامهٔ تحریمها؛ به وضعیتی بسیار بدتر شرایط کنونی دچار خواهد شد و روابطش با رژیم انگلهای صفوی تنها در جهت بدست آوردن «درآمدهای فوری» برای بخیه زدن به اقتصاد رو به افول خود است.
      اگر اوباشان رژیم انگلهای صفوی مسلک؛ اکنون از «فتهٔ بسیار بزرگتر» سخن میگوین؛ به خاطر وحشتی است که از تجربهٔ مردم در جنبش یوتیوبی ۸۸ است و احتمال میدهند که اگر حرکتی دوباره آغاز شود؛ امکان دارد که دیگر «رای منو پس بگیر» نباشد و یوتیوب و لپ تاپاله ها کنار گذاشته شده و مردم به مراکز نظامی و انتظامی حمله کنند و کار را در چند ماه یکسره نمایند.
      امّا اگر مردم چنین قصدی نداشته باشند؛ همان بهتر که وقت خود را تلف نکنند و انتخابات را به کلّی فراموش و تحریم کنند. زیرا با قرتی بازیهای ۸۸ نمیتوان مسیر ایران را که رو به نابودی است؛ تغییر داد.

      حذف
  2. کژدم گرامی با تشکر فروان از مطالب فوق مهم و کلیدی و استراتژیکی که در وبلاگ خود برای خوانندگان میگذارید. ای کاش سیستمی وجود داشت تا مطالب شما رو ملت آریایی تازی پرست میدیدند و متوجه میشدند چقدر ابلهانه به آلت حسین و..... دخیل بسته اند و چگونه مفت مفت به این عربهای عراقی زاده اشغالگر ایران{مفعول فرزانه و دارو دستش} سواری میدهند . شاید بزودی بشود از سیستمی مسل تلگرام استفاده کرد و مطالب شمارو نشر گسترده و فراوان داد برای تمامی مردم عادی. و تشکر مجدد.

    پاسخحذف
  3. خبر فوری / برای اولین بار درگیری مفعول فرزانه و حمله به سپاه چهار پایان بعلت تک خوری و ندادن حق رحبری.{ ضمنن فک کنم بجای اسد علی تهیه کنند کلیپ اشتباهن نوشته اسد حسن و عذر خاهی از 2 موجود فیلم که به شخصیت آنان توهین ناخوداگاه میکنم}. https://vid.me/x23B

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس
      اینهم یک هدیهٔ کریسمس دیگر بود.

      حذف
  4. طبق خبری که در «دبکا فایل» منتشر شده است؛ در بیروت شایع شده است که «مصطفی مغنیه» پسر «عماد مغنیه» و برادر «جهاد مغنیه» از طرف حزب الله لبنان به اتهام جاسوسی برای CIA و MOSSAD دستگیر شده است.

    پاسخحذف
  5. درود بر کژدم گزنده
    یالثارات در مطلبی که در پاسخ به واکنش خانم مولاوردی منتشر کرده خطاب به او نوشته که اگر از توهین این نشریه به "همپالگی‌های" خود ناراحت است از کشور خارج شود.
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://ir.voanews.com/content/iran-press-media/3122770.html&ved=0ahUKEwiq5ba1k4LKAhUD0iYKHcWmDCkQFggeMAA&usg=AFQjCNHRnWsSgOG-I16wC55yxRIAXep6ag

    محسن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی

      بانو شهیندخت مولاوردی؛ راه اشتباهی را چه بر اساس «آموزشها» و «هیپنوز طولانی مدت» که «لجنزار اسلام» را در گوشهایش خوانده و او را به وادی باور داشتن به مقام زن در «حدّ کشتزار» که توسط محمد «بچه باز» در کتاب کثیف «تازینامه» به عنوان «وحی الله کّس کش» تثبیت کرده است. با «جاسوسهٔ جندهٔ علی نژاد» و «فاحشهٔ بهرمانی» و «فاحشهٔ ابتکار» بسیار فرق دارد. به همین دلیل نیز از طرف آنهایی که «کیر لیس پوتین» هستند و با نامهای «عماریون» و «یالثارات» فعالیت میکنند؛ مورد حمله قرار میگیرد. حال شاید بپرسید که «علم غیب داری؟» و من در پاسخ بگویم که: «نه» .... علم غیب ندارم؛ امّا هم مستراحی به نام «اسلام» و «رسوبات تهِ چاه مستراح اسلام» که «تشیع صفوی» است آشنا هستم.
      «فاحشهٔ بهرمانی» و تمامی خاندانش باید «خون استفراغ کنند» تا پس از رفتن به زیر خاک؛ شاید از طرف تاریخ بخشیده شوند و شاید ... هرگز بخشیده نشوند.
      اگر به «چاه مستراح» نگاهی بیندازید؛ نیمهٔ رو به سطح آن رقیق است (اسلام شریعتمداری- خویی- وهابیت سعودی - شریعتی - خانقاههای شریعت گرایانه) امّا اندکی عمیقتر به «اسلام مطهری - اخوان المسلمینی - اردوغانی - اکبر گنجی جاسوس» بر میخورید.
      عمق این «چاه مستراح ناب محمدی» را «داعش - القاعده - خامنه ای - مصباح یزدی» تشکیل میدهند. امّا اصل قضیه این است که همگی به «چاه مستراح» تعلق دارند.
      من زمانی که میبینم؛ «ته مستراح ناب محمدی» به نیمهٔ سطخ «چاه مستراح ناب محمدی» که تا دیروز «خواهر زینب» او بود؛ فاحشه میگوید؛ .... از او میپرسم:
      ... ای هزار پدر ... با آن مادر هزار داماد دست به دست شده ات مانند «زینب» که از صیغه شدن لذتها برد .... تو دیگر که هستی؟

      حذف