۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

روسها برای آنچه که نبردی با پیروزیهای درخشان میپندارند؛ آماده میشوند

آقای اوباما در آخرین سخنرانی خود گفت که داعش میخواهد ما را به نبرد زمینی بکشاند؛ ولی ما اینکار را نخواهیم کرد. البته آقای اوباما کشف جدیدی نکرده است و این سخنی است که «محمد رسول الله دوّم» در همان آغاز گفته بود. امّا گویا آقای پوتین نظر دیگری دارد و فکر میکند که آقای اوباما یک بزدل است و او نشان خواهد داد که «پاسخ روسی» به مشکلات؛ بسیار موثر هستند (مانند ماجرای چچن). امّا «چچنستان» همسایهٔ دیوار به دیوار است و مسئلهٔ «لجستیک» در سوریه به آسانی ماجرای چچن و اوستیای جنوبی و کریمه نیست مگر آنکه برای ادارهٔ یک نبرد یک ماهه؛ تجهیزات لازم برای یک نبرد چندماهه را به سوریه منتقل کنند؛ یعنی همان کاری که هم اکنون در حال اجرای آن هستند.
به همین منظور روسها در حال انتقال انواع  سلاحهای سنگین پیشرفته روسی به سوریه هستند و نیروهای ویژهٔ تفنگداران دریایی روسیه نیز قرار است در عملیاتهای زمینی شرکت داشته باشند. امّا هنوز نبردهای زمینی که تحت فرماندهی مستقیم روسها انجام خواهد گرفت؛ آغاز نشده است و آنچه که تاکنون از طرف روسها به نمایش در آمده است؛ حملات هوایی بی ثمر بوده اند امّا غرّش توپخانهٔ سنگین «سخنوریها» و لفّاظی ها از هر صدایی بلندتر به گوش میرسد. البته ناگفته نماند که سخنان آقای اوباما را نیز نباید جدّی گرفت و ۷۰ درصد سخنان ایشان نیز لفاظی های بی اساس هستند و گرنه با تبلیغات بزرگی که در زمان شکار بن لادن براه انداخته شد؛ آمریکاییها فکر کردند که ماجرای القاعده دیگر تمام شده است. ولی همهٔ آن شامورتی بازیها برای بدست آوردن رای در انتخابات بود. امّا آقای اوباما برای لفاظی های تبلیغاتی تنها دو تیم عملیاتی به پاکستان فرستاد؛ که در مقایسه با آن؛ آنچه که آقای پوتین در حال انجام آن است؛در حدّ انتقال تمامی ضرّاد خانه های روسیه به سوریه است.
«محسن رضایی» هم گویا خیلی ذوق زده شده و مانند احمدی نژاد که «خبرهای خوش هسته ای» میداد؛ به «خبرهای خوش داعشی» وعده داده است.
امّا در آنسوی مرزها؛ در عراق؛ گویا ماجراهای دیگری در حال شکل گیری هستند که بخش مهم آن قیچی کردن دُم «انگل فرزانه» از عراق برای بازگردانیدن «ثبات» به عراق است. امّا این ثبات به گونه ای دیگر و بر اساس تشکیل ۳ اقلیم خودمختار عراق تعریف میشود و یکی از شروط اصلی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا میباشد. لذا در صورت اعلام آمادگی شیعیان عراق؛ داعش از عراق فراری شده و بخشی از نیروهایش به سوریه خواهند رفت و کار روسها برای یک جنگ فرسایشی در آمده است و میتوانند در مسابقه با داعش مثل قورباغه ها بر روی برگهای مرداب سوریه ( از این برگ ... به آن برگ) مدتهای طولانی پرشهای قهرمانانه انجام دهند.
واقعیتی که مردم عراق هر روزه تجربه میکنند؛ عدم کارایی ارتش و اوباشان تحت فرمان «انگل فرزانه» (حشد الشعبی) هستند و این امر آنها را به سوی آنچه که «ائتلاف ضد داعش» مطرح میکند؛ خواهد کشانید. در صورت به کرسی نشانده شدن این پیشنهاد؛ آقای پوتین نیز باید از استراتژی «کنترل انرژی خاورمیانه» دست بشوید و به «پمپ بنزین چین بودن»؛ بسنده کند.
اگر ترکهای عثمانی مقدار ناچیزی «نفت داعشی» خورده اند؛ روسها میخواهند تمامی نفت و گاز خاورمیانه را بخورند.
آنکس که «آی دزد» میگوید .... خودش «شاه دزد» است.

کژدم


۹ نظر:

  1. انچه که مشخص هست الیت جهانی به این نتیجه رسیده است که نفت و انرژی ارزان قیمت به نفع ثبات و ارامش جهانیست تا اینکه پول یامفت نفت 110 دلاری به جیبهای پوتین تزاری و اخوندها و ملیجکانشان سرازیر شود همین امروز با کاهش قیمت نفت تا این لحظه 5 میلیارد دلار خسارت ماهیانه به جیبهای اقای پوتین وارد شد حالا این را تلفیق کنید با هزینه های لشگر کشیهایی گسترده ای که شما بدان اشاره کردید این پمپ بنزین چینی به زودی خرجش از دخلش پیشی می گیرد

    پاسخحذف
  2. از زمانی که آقای پوتین به بهانهٔ شرکت در نشست کشورهای صادرکنندهٔ گاز به کشور تهران رفت و در نخستین حرکت معنی دار با هدیه ای «بسیار نفیس» به دیدار انگل فرزانه شتافت و سپس مشخص شد که آن هدیهٔ نفیس «فوتوکپی» بوده است که در یک تابوت بزرگ مانند «تابوت عهد» به «نوکر فرزانه» هدیه شد.
    تمامی ذهن من بر روی حقارت «انگل فرزانه» متمرکز شد.
    در طول ۱۰ ماه گذشته؛ «حقیر فرزانه» ۳ بار تحقیر شده است. ۲ بار توسط «سخنگوی کاخ سفید» که در پاسخ «ذقّ و ذقّهها» و «پارازیتهای قهرمانانهٔ انگل فرزانه» که ما «۱۹۰ هزار سو» میخواهیم و یا اینکه «باید اینگونه شود و یا نشود»؛ با جمله ای ساده از طرف شخصی که در کاخ سفید تنها نقش «بیانیه خوان» داشته و هیچ ارزش سیاسی ندارد؛ با گفتن جملهٔ «ما به ذقّ و ذقّ های حاشیه ای پاسخ نمیدهیم» به شدت تحقیر شد و زبانش به جایش فرو رفت و خفه شد.
    امّا با شناختی که از آقای پوتین به عنوان یک جاسوس زبردست KGB سابق و استراتژیست نامدار کنونی داریم.
    تمامی حرکات او «از پیش طراّاحی شده» و بسیار معنی دار هستند.
    شاید بتوان گفت که بردن یک فوتوکپی که در هر کوچه و خیابانی قابل انجام است و گذاشتن آن در «تابوت عهد» (تابوت عهد را از یهودیها بپرسید) و سپس کشانیدن «انگل فرزانهٔ» به جلو دوربینها و «مستند کردن» حرکات «اظهار فضولات» از طرف انگل فرزانه در برابر دوربینهای حزبلبلی پاچه خوار؛ شاید بزرگترین تحقیری باشد که «امیر المؤمنین فرزانهٔ مسلمانان جهان» (حتی داعشیها) را گویی که به «چاه مستراح» فرو کرد.
    دستهای آقای پوتین درد نکند؛ اگر هیچ چیز دیگری بلد نیست؛ «پیغامهای کُد گذاری شدهٔ مافیایی» را بلد است.
    به ژستهای هالیودی کثافت فرزانه نگاهی بیندازید و خنده های تمسخر پوتین را نیز بنگرید.
    پس از آنکه معلوم شد؛ این هدیه قلّابی است ؛ دیگر هیچیک از پاچه خواران در باره اش سخنی نمیگویند.

    https://www.google.com.au/search?newwindow=1&hl=en&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=915&q=%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87+%D8%A7%DB%8C+%D9%88+%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86+%D9%BE%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86&oq=%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87+%D8%A7%DB%8C+%D9%88+%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86+%D9%BE%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86&gs_l=img.12...6582.17748.0.19758.23.11.1.11.12.0.310.2208.0j3j6j1.10.0....0...1ac.1.64.img..12.11.2195.D-xTJdMcVbw




    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مذهب «اورتودوکس مسیحی» نخستین نسخهٔ «مسیحیّت» است و کلیسای «کاتولیک رُم» نسخهٔ «رومی» مذهب «مسیحیت اورتودوکس» است. لذا کلیسای اورتودوکس؛ کلیسای کاتولیک را در حدّ «فوتوکپی رومی = مسیحیت تقلّبی» میداند.
      «تابوت عهد»؛ صندوقی بود که یهودیان سرگردان (دامداران کوچ نشین بر اساس داستانهای تورات)؛ ۱۰ فرمان رهبرشان «موسی» را همیشه در آن حمل میکردند که بالاخره گم شد.

      حمل کردن یک فوتوکپی که اشاره به «واقعی نبودن» آن ست و حمل کردن آن در صندوقچه ای شبیه «تابوت عهد»؛ بر خلاف تصور احمقانه ای که نوکران اندونی کرملین در «:بیت رهبری» مبخواهند به خورد «حزبلبلیها» بدهند و بگویند که «پوتین» «نسخهٔ شیعهٔ صفوی» را ترجیح میدهد؛ تنها نشانهٔ یک چیز است:
      «آنچه که در درون تابوت عهد پوتین برای شما هدیه شد؛ نشانهٔ نسخهٔ بدلی = تقلّبی بودن دین شما است».
      نسخهٔ اصلی پیش ما است که همانا «کلیسای اورتودوکس» است. امّا «تشیّع صفوی» نه تنها هیچ ربطی به نسخهٔ اصلی ندارد؛ بلکه نسخهٔ بدلی «کلیسای کاتولیک» است.

      آقای پوتین با این پیام وارد «بیت رهبری شیعیان ذوب شده در ولایت» وارد شد که نسخهٔ اسلامی «کلیسای کاتولیک» (پاپ = جانشین مسیح) میباشد.


      حذف
  3. ترکیه چرا وارد عراق شد من فکر می کنم عمدا تلاش دارد نیروهایش را به عنوان گوشت دم توپ جلوی روسیه بیندازد تا روسیه با تلافی کردن دست از اقدامات خصمانه بردارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهران گرامی
      طوری از نیروهای ترکهای عثمانی صحبت میکنید که گویی چند لشکر به عراق فرستاده اند.
      این یک حرکت سمبلیک است و پیام آن نیز ریختن کاسه کوزه های انگلهای صفوی در عراق میباشد.
      این حرکت نیز بدون پشتوانه نیست. ولی در شرایط کنونی فقط حرکتی سمبلیک است.
      یعنی:
      بجنگ تا بجنگیم....
      نفت ۲۰ دلاری خودت را با گریه و زاری و تمنّا به ما بفروش و گنده گویی نکن.
      نتیجه اینکه:
      ساکنین ایران؛ با رژیم انگلی شان؛ سکّهٔ یک پول شده اند. تا حدی که «ترکهای عثمانی گدا» (ترکیهٔ عثمانی پیش از فاجعهٔ ۵۷ برای نفت و اتوبوس مجانی و شرافت انسانی) اکنون؛ برایش شاخ و شانه میکشند.

      حذف
  4. رهبر عظیم الشأن و فرزانه؛ زیر قیمتهای «کاهشی نفت» گوزیده است. لذا «ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی» به «فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تغییر داده شد؛ تا «گروهبانهای نظامی - امنیتی تحت فرمان روسیه» زیر یک چتر جمع شوند.

    نفت بشکه ای ۲۰ دلار و «تمدن مشعشع تشیع صفوی» که دارای «افتخارات پلاستیکی تانک فلّاق» است و هر روزه مانند «حاجی میرزا آغاسی»؛ به شلّیک موشک میپردازد و قرار است که به قول روسها میلیاردها دلار تسلیحات خارج از رده و اسقاطی از روسها بخرد؛ تا در شورای امنیت و سوریه و عراق هوایش را داشته باشند. با کدامین دارایی میخواهد مقاومت کند؟
    مگر انگل فرزانه در پشت خیمه های دشمن نبود؟ مگر قرار نبود که استکبار جهانی به زانو در بیاید و به او ۱۹۰ هزار سو (۱۹۰ هزار سانتریفوژ) بدهند؟
    راستی چه شد؟
    گویا حتی مجیزگویان دروغین «انگل فرزانه» نیز سخنان گهربارش را در سطح «کُس شعر» قلمداد میکنند؟؟!!!
    خودش بهتر از همه میداند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. http://www.bbc.com/persian/business/2015/12/151208_l10_khamenei_resistive_economy

      حذف
  5. اصلا بگو بکندش اتاق جنگ وقتی تفکر مسموم غیر بهره ور و رانتی اقلیت پرور به این سیستم حاکمه نه اتاق عملیاتی نه اتاق فرماندهی هیچکدام
    به هر حال اینا به خیال خودشان گفتن امسال بدبینانه بودجه رو 42 دلار می بینیم حالا می بینند همینم براشون یک ارزو هست
    وقتی کفران نعمت می کنی دیگه خدا هم بهت پشت می کنه چه برسه به کدخدا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن «کثافت فرزانه» ای که من میبینم؛ که حتی با ریده شدن به هیکل فرزانه اش با یک «فوتوکوپی»؛ باز هم از رو نمی رود.... زندگی ساکنین ایران رو به سوی «سیه بختی» است. البته لیاقت بیشتر از این را هم ندارند؛ زیرا اگر داشتند؛ زندگی شان اینگونه نمی شد.
      چه انتظاری از «نئاندرتالهای آریایی نژاد زنجیر زن و ضریح لیس» دارید؟

      حذف