۱۳۹۴ دی ۲۰, یکشنبه

آیا عربستان به سوی جنگ مستقیم با رژیم اسلامی ایران به پیش می رود؟

به نظر من پاسخ این پرسش منفی است. عربستان نه به سوی جنگ مستقیم با رژیم شیعی ایران؛ بلکه به فراتر از آن می اندیشد و آن: ویران کردن  زیرساختهای اقتصادی ایران از طریق تحمیل هزینه های سنگین و انسداد بازار نفت بر روی رژیم اسلامی حاکم بر ایران است. این استراتژی بسیار خطرناکتر و ویرانگر تر از جنگ مستقیم است. در ۴ سال اخیر؛ رژیم شیعی ایران؛ در تمامی عرصه های اقتصادی و سیاسی و نظامی متحمّل شکستهای سنگینی شده است؛ شکستهایی که جبران نخواهند شد و «امید به جبران شکستها» به عنوان «امید واهی» رژیم ایران را به سوی هزینه های بی نتیجهٔ بیشتر خواهد کشانید.
در کنار و به موازات جنگ نفت و نبردهای نیابتی و سرکوب مستقیم مزدوران منطقه ای رژیم انگلهای صفوی؛ استراتژی جدیدی در عربستان سعودی در حال شکل گرفتن است که ۵ هدف عمده را دنبال میکند:

۱- تضمین بازار نفت عربستان برای آینده ای بسیار طولانی مدّت.
۲- پایین آوردن فروش نفت روسیه و عراق و مسدود کردن راه  به روی تقاضای  نفت رژیم شیعی ایران.
۳- آشفته کردن آیندهٔ بازار گاز ایران.
۴- تضمین بهینه سازی صنعت نفت و سرمایه گذاری برای اکتشافات جدید حوزه های نفتی در عربستان.
۵- تبدیل نمودن عربستان به «حوزهٔ امنیت ملّی» کشورهایی مانند  چین و آمریکا.

در صورت تحقق این استراتژی؛ آرزوی تصرف «باب المندب» و یا حملهٔ موشکی و یا هوایی به صنایع نفت عربستان؛ ارزش خود را تا حدّ «قصّه های ننه کلثوم»؛ از دست خواهد داد و آیندهٔ اقتصاد ایران به شدت به خطر خواهد افتاد.

این استراتژی با به فروش گذاشتن سهام شرکت نفتی «آرامکو» که بالطبع کشور چین به عنوان بزرگترین مصرف کنندهٔ نفت در آسیا؛ مشتری خوبی برای خرید سهام آن خواهد بود و شرکتهای نفتی غربی نیز علاقهٔ زیادی به آن نشان خواهند داد. همهٔ اهداف ۵ گانهٔ عربستان سعودی را محقق خواهد نمود.

امّا در این سوی خلیج فارس؛ سپاه پاچاهارداران و انگل فرزانه؛ که میخواستند با تسخیر و قبضهٔ تمامی منابع مالی پر در آمد  و بدون پاسخگویی به هیچ ارگانی به چپاول و غارت و حیف و میل منابع ثروت ملّی بپردازند و مهم ترین  دلیل به روی کار آمدن احمدی نژاد نیز برای عینیت بخشیدن به همین امر بود؛ اکنون به همان دلیل (تمرکز مراکز اقتصادی در دست ارگانهای نظامی - امنیتی) نخواهند توانست سرمایه های خارجی را جذب کنند و ایران به برکت «نیروهای خودسر سازمان یافته» تا سالیان دراز در «حوزهٔ کشورهای نا امن» باقی خواهد ماند. لذا رژیم ننگین صفوی در آیندهٔ نزدیک با ۳ چالش مهم روبرو خواهد بود:
۱- انحلال سپاه پاچاهارداران و ادغام آنم در ارتش.
۲- خارج کردن تمامی موسسات اقتصادی از چنگال سپاه و بنیادهای گوناگون. 
۳- بستن تمامی بنیادهای مالی غیرقانونی که توسط نهادهای نظامی - امنیتی؛ برای پولشویی تاسیس شده اند.

حال آیا میتوان با چشم دوختن به وعده های دروغین اصلاح طلبان  در رابطه با «انتخابات مجلس خبرگان» و «انتخابات مجلس»؛ آینده ای روشن ترسیم کرد؟ آیا دارندگان ۵ میلیون شناسنامهٔ قلّابی که به طور رسمی تولید شده اند و هر ماهه ۵ میلیون واحد «یارانه» را میبلعند؛ به ارگانهای قلّابی مانند مجلس و مجلس خبرگان؛ اجازهٔ عرض اندام خواهند داد؟

هرگز ...

کژدم.

 

۲۵ نظر:

  1. با درودی دگربار جناب کژدم پروسه چالش ایجاد شده برای سپاهچادار که عنوان کردید قرار است توسط چه نیرویی و با چه ابزاری صورت بگیرد و سناریوی مورد نظر به چه شکلی است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پروسه ای که اصلاح طلبان پیشنهاد میکنند؛ چیزی شبیه همان روندی است که توسط «اردوغان» در ترکیهٔ عثمانی اجرا شد.
      ۱- بازنشسته کردن.
      ۲- بازخرید کردن.
      ۳- جابجایی فرماندهان به استانهای مختلف.
      ۴- دستگیری آنهایی که مقاومت کنند.

      حذف
    2. در واقع اصلاح طلبان میخواهند که با اجرای پروتوکلهای ذکر شدهٔ «اردوغانی»؛ سپاه پاچاهارداران را حفظ کنند و به قول خودشان «پاسدارها به پادگانها باز گردند».. لذا نه سپاه و نه بسیج منحل نخواهند شد و میلونها «مفت خور» و سرکوبگر در جای خود باقی خواهند ماند. دلیل آنهم بسیار ساده است. نظر اصلاح طلبان به صورت عریان و بدون شیر و شکلاتهای شعارگونه این است:

      مزدور برایش فرقی نمیکند که در خدمت چه کسی باشد. مزدور همیشه رئیسش را بر اساس حقوق ماهانه اش؛ میشناسد. اکنون خامنه ای رئیس است و حقوقهای ویژه میگیرند. بعد از به روی کار آمدن اصلاح طلبان؛ باندهای ویژه خوار خامنه ای طبق همان پروتوکولها تصفیه شده و باندهای خودشان را بر سر کار می آورند. و هیچگونه تغییر ساختاری در کار نخواهد بود.
      اصلاح طلبان با ساده سازی و براه انداختن بحثهای عامیانه مانند «اینها چندتا پاسدار هستند و میتوان آنها را برکنار کرد» به مردم دروغ میگویند. زیرا قضیه به این سادگیها نیست. اکنون میلیونها نفر به خاطر «شغلهای کاذب مذهبی» نه تنها حقوق یامفت میگیرند؛ بلکه «ویژه خوار» نیز هستند. با از بین بردن این شغلهای کاذب؛ میلیونها نفر بیکار میشوند و از «نان و یارانه های چندلایه» می افتند. لذا اصلاح طلبان نمیخواهند این اوباشان را از دور و بر خود پراکنده کنند؛ بلکه میخواهند آنها را قانع کنند؛ که اگر با اصلاح طلبان «هم نوا» شوند؛ موقعیت خود را از دست نخواهند داد.
      اساساً بنیاد رژیم انگلهای صفوی خاکم بر ایران بر «زندگی انگلی» و شغلهای کاذب استوار است.

      حذف
    3. ساکنین ایران هنوز با موج دوّم «بمباران اقتصادی» روبرو نشده اند و در خواب خرگوشی هستند. حتّی به فرض اینکه آن ۱۸۰ میلیارد دلاری که قرار است آزاد شود را بین مردم تقسیم کنند؛ به هر نفر ۲۰۰۰ دلار میرسد.که هیچ چیز نیست. امّا همانگونه که بارها گفته ام جیبها و دهانهای زیادی برا غارت آن گشوده شده اند. از تاجران غربی و چینی و روسی و ویژه خواران لبنانی و مزدوران رژیم در سوریه و عراق؛ این پول را در یک چشم به هم زدن غارت خواهند کرد.
      اصول کلّی «موج دوّم بمباران اقتصادی» را در نوشتار بالا ترسیم کرده ام و اگر میبینید که «براتی» و «عرب سرخی» با چراغ سبز انگل فرزانه جابجا میشوند؛ به خاطر وحشت رژیم از «موج دوّم بمباران اقتصادی» است. به همین دلیل است که تمامی لشکریان دیپلماتیکش را روانهٔ میدان کرده و ائمهٔ جمعه هم با صدای هماهنگ شده از بیت انگل فرزانه؛ حمله و آرتش زدن سفارت عربستان در تهران و مشهد را محکوم کرده اند.
      به موزات حرکتهای حساب شدهٔ عربستان؛ پنتاگون نیز ویدیوی شلیک چند مینی کاتیوشا توسط سپاه پاچاهارداران ررا منتشر کرد تا بگوید که «رژیم انگلهای صفوی و ارگانهای امنیتی - نظامی آن» یک چالش امنیتی هم برای آمریکا و هم برای منطقه است. پیش در آمد آن نیز با ماجرای «ویزا» آغاز شد. لذا یک حرکت هماهنگ بین المللی است.
      لذا ساکنین ایران و «روشنفکران قلّابی» فریب چند مقالهٔ گزینشی که از طرف «پشمک نیوزها» در رابطه با اینکه آمریکا «رژیم انگلهای صفوی» را بر عربستان ترجیح میدهد را باور نکنند. زیرا در آمریکا هزاران نظر کارشناسی وجود دارد و چه بسا برخی از این مقاله ها که در روزنامه های آمریکا منتشر میشوند؛ برای «انگار آفرینی» باشند و «انگل فرزانه» و «تشتک نیوزها» نیز مشتریان خوبی برای این «انگار آفرینیها» هستند تا تیتر بزنند: «اعتراف سران آمریکا به قدرت ایران» و سپس یک مقاله را که معلوم نیست نویسنده اش کیست و دارای چه مقامی است؟ با سر و صدا منتشر شود تا «گلّه های روشنفکران قلاّابی» برای مدتی با آن دلخوش باشند.
      آمریکا و اسرائیل و کشورهای عربی؛ ۳۷ سال است که در حال «اعتراف به قدرت رژیم» هستند. نتیجه این شده است که رژیم انگلها چنرین بار «شلوارش را زرد کرده» و دچار بحرانهای اساسی شده است.
      رژیم انگلهای صفوی؛ چه بخواهد و یا نخواهد؛ موج دوّم بمبارانهای اقتصادی در راه است و با «گه خوردن نامه های ظریف» و یا انگلهای نمازجمعه ها و جابجایی چند مزدور نمیتوانند مسیرش را تغییر دهند.

      حذف
    4. من از خوانندگان گرامی خواهش میکنم که بخش «ناظران میگویند» را در وبسایت BBC مطالعه و به صورت پیگیر دنبال کنند. این بخش از وبسایت BBC ظاهراً بر روی «انتخابات» متمرکز شده است. امّا نظر شخصی من این است که این وبسایت؛ از موضوع «انتخابات»؛ پروژه ای برای سنجیدن درجهٔ هوش نویسندگان (ناظران) و تأثیرگذاری آنها بر روی ساکنین ایران که بر اساس «درجهٔ هوش الیتهای ساکن ایران و یا خازج از کشور» و «میزان مسئولیت پذیری» و «میزان مسئولیت گریزی» آنان؛ طراحی شده است.
      بخش «ناظران چه میگویند» در واقع برای تنویر افکار و نمایش «آزادی بیان» براه انداخته نشده است. بلکه برای «برآوردهای آماری» از «نقش آفرینی» و «اطاعت اجتماعی» طراحی شده است.
      لذا این بخش از وبسایت BBC در حال مطالعهٔ جماعت «نقش آفرینان» که ملغمه ای از عده ای «شیّاد» و یا «سطحی نگر» و یا افرادی که از طرف رژیم «انگلهای صفوی مأموریت دارند» (مانند روسپی مسیح نژاد و روسپی تازه وارد خوش بر و روی شاعره)و میزان «تأثیر آنان» در «ساختار فکری آریاییهای خاک بر سَرِ ضریح لیس» و اندیشه های اجتماعی - سیاسی آنان هستند؛ تا برای آینده ها برنامه ریزی کنند.

      حذف
  2. روایت «روسپی جدید خوش بر و روی وزارت اطلاعات» از دورهٔ بازداشت فاشیستی ۴ روزه اش:

    http://www.radiofarda.com/content/o2-sadiqi-prison-condition/27479757.html

    الهی موش کور بخوردت.

    پاسخحذف
  3. «گرهارد شرودر» صدر اعظم پیشین آلمان میخواهد در رأس «چند رأس هیئت اقتصادی» به ایران سفر کد.
    آیا تصوّری از «گرهارد شرودر» در «ذهنهایتان» رسوب کرده است؟
    این شخص یکی از کسانی است که در دورهٔ «قتلهای زنجیره ای» توسط تیمهایی که «فتوای خامنه ای و بهرمانی» و سایر اوباشان را در جیب داشتند. صدر اعظم آلمان بود و چشمهایش را بر روی تمامی جنایتهای رژیم کثیف شیعی بست. لذا دوستی پایداری میان او و وزیر اطلاعات آن دوره و دار و دسته های اطراف او برقرار است.
    آلمانها برای پیشرفت ایران؛ قرار است که راه آهن «قطار برقی» تهران - مشهد را بسازند؛ تا «ضریح لیسان خاک برسر» با سرعت بتوانند؛ به «کیر لیسی امام اسهال و استفراغی» نائل شوند.
    بخشی از ۱۸۰ میلیارد دلار از طرف «طرحهای مشعشع قطار برقی» بلعیده خواهد شد.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/a-18970132

    پاسخحذف
  4. ناشناس گرامی
    نوشتهٔ شما در بخش نظرات مربوط به تصویر تقلّبی «محمد» که بر گرفته از یک عکس از یک کودک تونسی و به قولی الجزایری است را منتشر کردم. سپس به خاطر نامربوط بودن آن به موضوع مقاله؛ آنرا حذف کردم. سخن شما کاملاً درست است و آن تصویر تقلّبی بارها در ایران به دفعات منتشر شده است واقعیت این است که یک تصویر تقلّبی است.
    لطفاً نظرات نامربوط نفرستید.

    پاسخحذف
  5. آقای پوتین در حال افتادن به تنگی نفس در «تاتمی جودو».

    http://www.dw.com/fa-ir/%D9%BE%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-18970834

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انگل فرزانه و روسپی زاده های شیعه و عربده کشان دروغین «وحدت مسلمانان».
      «کارما» را فراموش نکنند.

      http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2016/01/11/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%A7-200-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B5%D8%B1%D9%87%D8%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AC%DB%8C-.html

      آیا این تصاویر شبیه «اردوگاههای مرگ یهودیان» در دورهٔ «آلمان هیتلری» نیستند؟

      شیعیان و آقای پوتین؛ «کارما» را هرگز فراموش نکنند.
      زیرا «کارما» آنها را هرگز نخواهد بخشید و هرگز فراموش نخواهد کرد.

      حذف
  6. لینک زیر اولین نشانه‌ها از گفته‌های گذشته شما درباره انتقال داعش به آسیای مرکزی است:
    -داعش در فیلیپین اعلام موجودیت کرد.

    http://www.tabnak.ir/fa/news/560257/%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریوی گرامی
      آسیای مرکزی هیچ ربطی به فیلیپین ندارد. گروه ابوسیاف سابقه ای بسیار طولانی در فیلیپین دارد و به حداکثر رشدی که میتوانست برسد؛ ساله پیش از این رسیده است. گروه ابوسیاف؛ تقریباً یک مرداب ساکن است. بیشتر از این نیز رشد نخواهد کرد. تابناک دارد شلوغش میکند.

      حذف
    2. با تبدیل شدن این گروه به «دزدان دریایی» در زمان مناسب، می‌توانند مشکلات جدی برای کشتیهای تجاری و نفتکش چین بوجود بیاورند.
      آریو

      حذف
  7. با درود به کژدم گرامی آیا فکر نمیفرمایید سردم داران رژیم اسهالی آن دو نفر را در حصر ولای پنبه نگاه داشته اند تا در صورت به درک واصل ومقبور شدن ناگهانی خامنه ای جنایت پیشه آنان را مانند دو طفلان مسلم از حصر بدر آورند و رژیم اسهالی را به نوعی عمر دوباره ببخشند؟ با احترام.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنچه که شما گفتید؛ میتواند یک احتمال دیگر باشد.
      امّا زمان برای این شعبده بازیها؛ بسیار تنگ است.
      آن دو جنایتکار و خائن «در حصر»؛ مورد قبول همگانی نیستند؛ شاید اگر به تخت قدرت نشانده شوند؛آمریکاییها بگویند:
      اینها هم بد نیستند. ولی باید شلوارشان را بیشتر پایین بکشند؛ تا کیفیت سیاسی شان روشن تر شود.

      بسیار دیر شده است.
      صحبت از بهینه سازی «معادلات خاورمیانه» نیست. ... بلکه صحبت از «ویرانی خاورمیانه» به دست ساکنین آن است.

      حذف
  8. کژدم جان از تو خالی بودن اسلام زده بودم به جاده خاکی. شرمنده و ممنون. البته هدف نهایی شما و ما نابودی این اراجیف دروغین است . من اینطور فک میکنم.

    پاسخحذف
  9. ایران تا تبدیل شدن با پاکستان یک قدم فاصله دارد و ان یک قدم هم از رونق افتادن خام فروشی مواد معدنی(کمودیتی ها)و رسیدن نفت به قیمت 20 دلار(بی معنی نشدن استخراج نفت و عدم سوددهی ان برای بسیاری از کشورهای نفتی از جمله ایران با هزینه استخراج نفت )هست به نظرم موج جدیدی از مهاجرت بعد از سال 88 را شاهد خواهیم بود(اخرین دسته ای که سرشان به تنشان می ارزد)و مابقی ساکنین ایران غوطه ور در فقر باید با مزدوری برای سایرین روزگار خود را بچرخانند
    یک در گل مانده ساکن ایارن و متنفر از اسلام از هر نوع ن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ساکنین ایران؛ به جایی رسیده اند که دیگر هیچ امیدی به آیندهٔ آنها نمیتوان داشت.
      در ۱۰ سال آینده ایران یک برهوت خواهد بود.
      درهای مهاجرت نیز به روی آنها بسته خواهد شد.

      حذف
    2. البته این سخن مرا به فقر عمومی ساکنین ایران تعبیر نکنید.
      زمانی هست که ثروتمندانی هستند و فقیرانی. زمانی هست که رشد اقتصادی وجود ندارد؛ امّا همزمان «راه برون رفت» وجود دارد.
      امّا در ۱۰ سال آینده نه تنها دایرهٔ فقر بسیار گسترده تر خواهد شد؛ امّا «راه برون رفت» وجود نخواهد داشت. این است آن فاجعهٔ بزرگی که در انتظار ایران و ساکنین ایران است. و گرنه در سومالی و پاکستان و هندوستان نیز ثروتمندان زیادی وجود دارند.

      حذف
    3. همانگونه که پیشترها و به دفعات گفته ام؛ جنبش ۸۸ تنها و آخرین شانس ساکنین ایران برای برون رفت از فاجعهٔ آینده بود. دیگر هیچ شانسی ندارند.

      حذف
    4. زمانی که بزرگترین افتخار «خود روشنفکر پنداران» یک جامعه این باشد که مثلاً تاریخ ۲۵۰۰ ساله و یا ۶ هزار ساله و یا ۱۲ هزار ساله دارند و به کیفیت تاریخشان اهمیتی نمیدهند و از آن نمی آموزند و طرحی برای آینده ندارند؛ باید بگویم که تاریخ «میمونها» و «گاوها» بسیار طولانی تر از «آریایی های باهوش شیعه مسلک» است.
      به دل نگیرید؛ ولی شوخی هم نکردم و میدانید که راست گفتم.

      حذف


  10. هر کسی که ادعا میکند که تلگرام امن است، یا اطلاعاتی است یا اسهال طلب. از نرم افزاری استفاده کنید که اسنودن استفاده میکند. فقط از سیگنال Signal استفاده کنید.

    http://www.wired.com/2015/11/signals-snowden-approved-phone-crypto-app-comes-to-android

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید سیگنال هم برای مدّتی امن باشد. بعد از مدتی آنهم مشهور میشود و گندش در می آید و تبدیل به تلگرام و سایر نرم افزارهای ارتباط جمعی میشود. به هیچ نرم افزاری از این دست؛ ایمان نیاورید.
      امّا مسئله اصلی این است که برای کسی که میخواهد با دوست دخترش «مثلاً» در رابطه با «وبلاگ کژدم» صحبت کند؛ چه فرقی میکند که از کدام اپلیکیشن استفاده کند؟
      زمانی که از امنیت صحبت میکنیم؛ «امنیت عملیاتهای نظامی» است و نه «امنیت گفتگو در بارهٔ شاه و مصدّق» و «نظریه پردازیهای سیاسی».

      حذف
  11. کژدم گرامی
    تجربه به من نشون داده، آدمها هر چی فقیرتر میشن، مومن تر و ضریح لیس تر و دنبال غذای نذری بگرد میشن. همین بقای جمهوری اسلامی رو تضمین میکنه.
    پس لطفا بیا و به جای این حرفها، کمی درباره خواب دیدن در بیداری به ما پندی بده. با سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر میخواستم که به این مسئله بپردازم؛ وبلاگی در آن رابطه براه می انداختم. از آن ماجراها بیش از ۳۵ سال میگذرد و من مسیر زندگیم عوض شده است.

      حذف