۱۳۹۴ دی ۱۸, جمعه

سیری در سیرهٔ نبوی و علوی «نَمَر - الدَمَر»

در ایران گربه نشان که ۶۵ در صد ساکنین آن «آریایی نژاد حلیةالمتقینی خاک بر سر» هستند؛ «انگلهای عظمی» بسیارند. مانند «انگل عظمی خویی»؛ «انگل عظمی شریعتمداری»؛ «انگل عظمی منتظری»؛ «انگل عظمی گلپایگانی» و الی آخر....

اتفاق جالب ۳۷ ساله اینکه:

 «پردهٔ شرافت شیعی آنها» به دست طلبه هایی مانند «اکبر بهرمانی» و «کیسه کش حماّم فرزانه؛ خامنه ای» و صدها «انگل مفعول دیگر»؛ دریده شده است.

پرسش این است که آیا این حکومت ننگین؛ حتّی به «گفتمان شیعی خود» نیز وفادار است؟

یا اینکه:

۱- از محمد و علی و  حسین تشنه لب و ابیلفض و فاطمه و زینب؛ یک «کیر خر بزرگ» ساخته است (عجب اختراعی!!!)
و بر سر همه میکوبد؟
۲-  اکنون نوبت به موجود دیگری  رسیده است که شبیه تصویر «شپش در زیر میکروسکوپ» و نامش «نَمَر الدَمَر» است؛ تا از او نیز «کیر خری دیگر» بسازند.
غافل از اینکه: «شپش کیر خر نمیشود»؛ همچنان که «خر عیسی مقدّس نتواند شد».

این است تاریخ واقعی  تطوّر تشیّع و تسنّن و مسیحیت و زرتشتی گری.

بقیه .... همگی؛  تاریخِ ساختن  «کیر خر مقدّس» است.

«انگل نَمَر الدَمَر»؛ ۳ فرزند در یک مزرعه (زنش) تولید کرد؛ که هیچکدام از «تخمه هایش» در زمان زندانی بودن او؛ حتّی به ملاقاتش نرفته بوده اند. «مزرعه اش» (زنش) نیز در آمریکا در یک بیمارستان؛ بدون حتّی یک «ملاقات» از طرف «مزرعه دار اسلامی شیعی  خود» مشهور به «النَمَر الدَمَر»؛ در کنجی تاریک جان به جان آفرین می سپارد.
اینها آن سخنانی هستند که «العربیّه» میگوید (اینجا). حال؛ شاید بگویید که اینها «تبلیغات مسموم وهّابی ها» است.

من هم با شما همداستان می شوم و میگویم که شاید همه اش تبلیغات مسموم است و «شپش الدَمَر» مردی بسیار «امام حسین نوره کش » بوده است.

امّا؛ پرسش این است که چرا ۳ فرزند او؛ تا کنون سخنی دربارهٔ «شهادت» پدرِشان که «اُسوهٔ پاکی» است؛ نگفته اند و تنها برادرش بوده است که «اهل قطیف» را به «آرامش» دعوت کرده است؟
این ۳ فرزند «نَمَر الدَمَر» در کدام گوری هستند؟
ویا اینکه از مرگ این «شپش»؛ نه تنها ناراحت نیستند؛ بلکه بسیار خوشحال هستند؛ که چنین زباله ای دفن شد.

فرزندانش در «گور» نیستند؛ ولی از این «شپش» متنفرند.
مانند فرزند «امام حسن بنفش» که از ننگ داشتن چنان پدری؛ خودکشی کرد.

کژدم  



۱۲ نظر:

  1. از افتخارات آریایی نژادهای شیعه مسلک:

    http://www.radiofarda.com/content/f9-18asylum-seekers-linked-crimes-cologne-new-year/27476865.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسلمانان (بخوانید کثافات معدهٔ محمّدی)؛ مانند ستاره های مُرده (سیاه چالها) بر آسمان جهان میدرخشند.

      «تاریکی» تنها نورِ درخشش مسلمانان است.

      حذف
  2. این هم «بُتی دیگر» که وزارت اطلاعات در «کوزهٔ ترشی» میگذارد.
    این «بُت» برای حفظ نظام انگلی «محمّدی - علوی - صفوی»؛ تولید شده است.

    «فرهنگ لیبرال غربی»؛ عاشق چنین «بُتهایی» است.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%D8%AF/a-18967528

    پاسخحذف
  3. درود کژدم گرامی
    چه جالب !!دست مزد انگل فرزانه داده شد :))
    سفیر فلسطین در عربستان سعودی: ایرانی‌ها هیچ کاری برای فلسطین نکرده‌اند

    http://taghato.net/article/27985

    (محسن)

    پاسخحذف
  4. ناشناس گرامی
    اگر یک فلسطینی پیدا شده است که اینرا بگوید؛ باید به پایان بدبختیهای فلسطینیها اندکی امیدوار شد.
    رژیم ننگین صفوی مسلک با فرستادن تسلیحات و آموزش حماس؛ همیشه در «زمین اسرائیل» بازی کرده است.

    پاسخحذف
  5. «انگل فرزانه»؛ بار دیگر به «گُه خوردن» افتاده است . مانند زمان «اجرایی کردن پروژهٔ امام حسن بنفش» از آنهایی که میخواهند سر به تنش نباشد؛ «گدایی رای» میکند و سپس می افزاید که «کسی را انتخاب کنید که با آمریکا دشمن باشد».
    «مفعول فرزانه» برای ۸ سال در کنار «روسپی زادهٔ پسته خوار بهرمانی»؛ از هر ادا و اطواری که میخواستند؛ در آمدند و با «دادگاه میکونوس» دمشان لای تله گیر کرد و «پروژهٔ خاتمی بیشرف و شیّاد» را برای «تظاهر به گّه خوری» راه انداختند.
    پس از آنکه «موج بحران گذشت»؛ «روسپی دست به دست شدهٔ فرزانه» باز هم انقلابی شد و «شمپانزهٔ امام زمانی و رکن رابعی» را بر سر کار آورد. و همهٔ «قطعنامه ها = کاغذ پاره شدند» و «صدهها میلیارد دلار» توسط رانت خواران به یغما رفت.
    «مفعول فرزانه» باز هم شکست خورد و «پروژهٔ گُه خوری امام حسن بنفش کلید دار» را براه انداخت.
    اکنون نیز شکست خورده است. جنگ شیعه و سنّی را که از زمان «شیرخواره باز کبیر ماه نشان» آغاز شده بود؛ اکنون در حال به ثمر رسیدن است و به همین خاطر؛ «کون شیعهٔ فرزانه» صدای قلیان میدهد.
    جزیرهٔ «کومور» که در دورهٔ «شمپانزه» به عنوان «قارّهٔ کومور» نامیده میشد. اکنون با انگل فرزانه چپ افتاده و موجبات خندهٔ «حزبلبلی ها» را فراهم کرده است؛ همان خنده هایی که در رابطه با «کاغذ پاره ها» سر میدادند؛ و اکنون حاضر هستند؛ زیر هر کس و ناکسی بخوابند؛ تا آن «کاغذ پاره ها» پاره شوند.
    «کومور» و «جیبوتی» همان کاغذپاره های خنده دار هستند که فردایی بسیار غم انگیزتر برای «شیعیان خاک بر سر گور پرست» به ارمغان خواهند آورد.

    «دنباله در پایین»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ادامهٔ بالا»
      آیا فکر میکنید که «کومور» و «جیبوتی» خنده دار هستند؟ ...و ... یا بسیار خطرناک؟
      اگر مخالف رژیم هستی و درجهٔ هوش تو کمتر از «گاو» است؛ خواهی گفت:

      «ای خدا ... ببین کار سرزمین کوروش به کجا کشیده است که حتی جیبوتی و کومور با ایران قطع رابطه میکنند». (حد اکثر پاسخ یک گاو خود روشنفکر پندار ناسیونالیست ناتوان و خاک بر سر».
      اگر «حزبلبلی» باشی؛ خواهی گفت که: «اینها رقمی نیستند که ما را تهدید کنند».
      لذا پاسخ هر دو «گلّه» از گاوهای باهوش «خود ایرانی پندار»؛ یکسان است.

      امّا واقعیت این است که جوامعی مانند «کومور» و «جیبوتی» به خاطر وضعیت نا به سامان اقتصادی؛ میتوانند حد اقل ۵۰ هزار مزدور هفته ای ۳۰۰ دلاری را در اختیار عربستان سعودی و دوستانش قرار دهند؛ تا از طرق مختلف به طرف مرزهای ایران گسیل شوند و «نوه های کاکل زری انگل فرزانه»ّ (بچه های مجتبی و الهام) را با وازلین و یا بدون وازلین؛ در حرم امام رضای اسهال و استفراغی؛ نوازش دهند.
      هم اکنون هزاران مزدور سودانی و کلمبیایی در «یمن» می جنگند و دهن حوثی ها را صاف میکنند.
      همین مزدوران میتوانند از «اندونزی» و «مالزی» و «جیبوتی» و «کومور» و .... استخدام شوند.
      لذا: گوشهای کرتان و چشمهای کورتان را باز کنید؛ تا بشنوید و ببینید که داستان آنچنان که ذهنهای علیل تان فکر میکند؛ نیست.
      «نبردهای نیابتی» بر اساس «سرمایه گذاری بر روی فقر»؛ سازماندهی میشوند. و گرنه افغانها و کثافتستانیها در سوریه چه گُهی میخورند؟افغانی «فاطمیونی» و کثافتستانی «زینبیّونی» تنها یک زبان مشترک دارند:
      «فقر» و به خاطر «ناتوانی ژنتیک»؛ تنها راه سیر کردن شکم خود و تفاله های خودشان؛ یک پاسخ دارند؛ و آن پاسخ «مزدور شدن» است.
      لذا به «جیبوتی» نخندید.
      بلکه از آن وحشت کنید.
      همانگونه که «کونی فرزانه» وحشت کرده است و بار دیگر به گدایی رای روی آورده است.
      همانگونه که گفتم:
      سال ۲۰۱۷؛ سال نگونبختی ساکنین ایران خواهد بود. (به مزخرفات بانک جهانی و وعدهٔ رشد اقتصادی ۶ درصدی) باور نکنید.
      از «جیبوتی» و «کومور» خنده دار بترسید.

      حذف
  6. آنهایی که در اروپا زندگی میکنند و خود را «ایرانی» میدانند؛ در اروپا و بویژه «آلمان»؛ گروه موسم به «پگیدا» را تقویت کنند. تا حد اقل «کثافات معدهٔ محمّدی» و «کثافات معدهٔ صفوی» را از آن سرزمینها پاک کنند.

    پاسخحذف
  7. از صدر تا ذیل رژیم انگلهای صفوی؛ به خاطر عواقب بسیار خطرناک حمله به سفارت عرلستان؛ به خود ریده اند و نمیدانند تقصیر را به گردن چه کسی بیندازند؟ و چنان آشفته بازار تبلیغاتی و مزخرف گویی و ضد و نقیض گویی گرم است؛ که بر همگان مشخص شده است که رژیم انگلهای صفوی به شدّت ترسیده است.
    «ظریف» میگوید که «انگل فرزانه» خواهان افزایش تنشها در منطقه نیست. وزیر دفاع عربستان نیز میگوید که به دنبال جنگ مستقیم با «انگل فرزانه» نیست. امّا عادل الجبیر میگوید کهاز راههای دیگر بر علیه انگل فرزانه اقدام خواهند کرد. که یکی از این راههای دیگر براه انداختن جنگ نیابتی است. راه دیگر کمرشکن؛ جنگ نفت است که تا کنون نفت ایران را به ۲۸ دلار رسانیده است و چه بسا به طور زیر میزی و توسط «برادران قاچاقچی» حتّی به زیر قیمت نفت داعش نیز فروخته میشود.
    گدایی خانه به خانهٔ «انگل فرزانه» برای «رای دادن» بیهوده نیست. امّا این بی شرف همچنان از مردم میخواهد که به افرادی که قرار است «سیستم ولایت مطلقهٔ فقیه» را پا برجا نگهدارند رای داده شود.
    عده ای احمق که فریب اصلاح طلبان شیّاد را میخورند و فکر میکنند که «گ
    ذار مسالمت آمیز» تنها گزینه است؛ باید بدانند که «تاریخ را تنبلها» و آنهایی که از «ریسک کردن گریزانند» نساخته اند؛ بلکه اینگونه افراد؛ همیشه خشت لای دیواری بوده اند که دیگران ساخته اند.
    در «هزارهٔ سوّم» که از سال ۲۰۰۰ میلادی دروغین آغاز شد (مسیح چند سال پیشتر از آنکه فرض شده است به دنیا آمده بود)؛ آهنگ زندگی به شدّت تغییر یافته است. حتّی کشورهای کوچکی مثل «تایوان» و «کرهٔ جنوبی» در حال برداشتن گامهای بزرگی هستند. امّا ساکنین خاک بر سر ایران؛ همچنان در فکر «سینه زنی و ضریح لیسی» و از نظر اقتصادی در سطح «فروش محصولات معدنی» و «دلّالی محصولات نهایی دیگران» باقی مانده اند. اصلاح طلبان میخواهند که همین سیستم ادامه یابد و تنها خواستهٔ آنها این است که «انگلهای رانده شده از بازار چپاول» دوباره بر سر «سفرهٔ غارت» برگردند و پس از آن همین راه را با آزاد کردن «ماهواره» و «مینی ژوپ»ادامه دهند.
    کثافتهای دیگری مانند «سعید قاسمی نژاد» که نمایندگان «حریان سبز زندگی» (همان مینی ژوپ و ازدواج سفید) است؛ همدستان ظاهراً «سکولار» انگلهای قاتل و جنایتکار اصلاح طلب هستند.
    اینها جبههٔ متحدی را ساخته اند؛ تا تمامی تلاشهای ایرانیان برای رسیدن به هماهنگی با هزارهٔ سوّم را نقش بر آب کنند و «ضریح و حسینیه و مینی ژوپ» را با هم آشتی دهند (مثل محمد رضا پهلوی): تا کارخانه های تولید انگل در قم و مشهد و اصفهان و ... پا برجای بمانند و «هیچگونه تغییر ساختاری» بوجود نیاید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنهایی که خود را «ایرانی» میدانند و فقط «ساکنین ایران» نیستند؛ باید بدانند که به هیچ یک از خبرهایی که توسط ارگانهای گوناگون رژیم در رابطه با «کشف فساد» و اقدام قضایی در آستانهٔ انتخابات منتشر میشوند؛ نباید اهمیت دهند؛ زیرا تمامی دستگاههای امنیتی - نظامی و قضایی و اجرایی رژیم انگلهای صفوی و در رأس آنهاها «بیت انگل فرزانه»؛ در این فسادها و غارتها شریک و سهیم هستند و این خبرها برای القای تصوّر دروغین «اصلاحات امام حسنی» است.
      به ماجرای «بابک زنجانی» نگاهی بیندازید که در تونلهای هزار توی قضایی گیر کرده است.
      همهٔ این مادر قحبه ها به رهبری انگل فرزانه؛ دستهایشان در سفرهٔ غارت است.
      یا به یکباره تمامی ریسکها را بپذیرید و این شپشها را برای همیشه از زندگی سرزمین خود بزدایید و یا حد اقل در انتخابات دروغین این روسپی زادگان شرکت نکنید؛ تا رسوا شوند.

      حذف
  8. دست پخت خوش بر و روی وزارت اطلاعات با قید وثیقه آزاد شد.
    این روسپی شیعه مسلک که «شاعر» نامیده میشود «ژاندارک» بعدی «اصلاح طلبان خائن» است که با همکاری وزارت اطلاعات در دیگ «آشهای بعدی» بار گذاشته شده است.
    آنقدر دستگیر و آزاد خواهد شد تا روزی که ببینید ۸ توله نیز زاییده است.
    مثل همان طبرزدی که وقتی به زندان رفت ۲ توله داشت و اکنون ۶ توله دارد.
    تبلیغات انتخاباتی و «چهرهٔ مهربان انگل فرزانه» برای گدایی رأی.

    http://www.radiofarda.com/content/o2-hila-released-from-jail-bill/27478627.html

    پاسخحذف
  9. آنهایی که فکر میکنند با «عروض و قافیه» و «مزخرفات شاعرانه» که هیچ پشتوانهٔ «عملگرایانه» ندارد؛ به ملاقات «هزارهٔ بسیار پیچیدهٔ سوّم» بروند.
    فقط و فقط ... نئاندرتال هستند.

    آقای پوتین با آنهمه «پشت و وارو های اطلاعاتی - امنیتی - نظامی» نتوانسته است که حتی از در وارد شود.
    دلخوش کردن به یک «روسپی خوش بر و رو» برای ورود به دنیای جدید؛ بسیار ننگین تر از آن است که حتّی لیاقت «تف انداختن» را داشته باشد.

    پاسخحذف