۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

انتخابات اخیر و «راه جدید» پیشنهادی «کرملین»

کرملین خوب میداند که در عصر جدید «فراصنعتی» حرفی برای گفتن ندارد و نمیتواند برای همیشه بر روی «هزاران کلاهک اتمی» خود حساب کند. زیرا این کلاهکهای اتمی برای «آرماگدون» تولید شده اند و هیچکس در دنیای سیاست و اقتصاد به دنبال «آرماگدون» نیست.
کرملین به خوبی میداند که گسترهٔ جنگ جهانی دوّم؛ به خاطر «عصر صنعتی» حتّی میتوانست گسترده تر از آنچه که بود باشد؛ امّا با تمامی گسترگی اش به «آرماگدون» ختم نشود.
امّا اکنون؛ جنگ جهانی دوّم را باید یک «جنگ خیابانی» میان «گنکسترها» به حساب آورد. زیرا جنگ جهانی سوّم به یقین میتواند؛ «نابودی همگانی» باشد. به همین دلیل است که کرملین برای «خواسته های کوچک» و «جلوگیری از تجزیهٔ روسیه» میجنگد. برای کرملین؛ این «خواسته های کوچک»؛ هدف نیستند؛ بلکه «اهرمهای فشار» هستند. روسها این را نیز نیک میدانند که این اهرمهای فشار تنها میتواند برای آنها «زمان بخرد» و معجزهٔ دیگری نخواهد زایید. لذا در آینده برای «معامله با غرب»؛ مرحله به مرحله میتوانند «کریمه» و «سوریه» و «ایران» را به مثابه «ژتون» بر روی میز «قمار مذاکرات» قرار داده و «ببازند» و یا «بفروشند». (البته ترجیح می دهند که بفروشند). رژیم انگلهای صفوی که حدود «۱۰ میلیون انگل» را نمایندگی میکند؛ به عنوان یک حاکمیت ورشکسته؛ مجبور است که برای حفظ خود (حفظ زندگی انگلی) به ساز روسها برقصد و این «ساز و آواز و رقص» را از فردا میتوانید در «پیک نت» (سفارت اینترنتی روسها) مشاهده کنید.

راه جدیدی که روسها در برابر «انگلهای صفوی» گذاشته اند؛ همان راه مندرس «یوگسلاوی سابق» است. راهی که در نهایت به جایی رسید که از آن کشور پوشالی؛ به نام «یوگسلاوی سابق» نام میبریم. توضیح روشن «سناریوی یوگسلاوی سابق» این است:
۱- نگاه اقتصادی به غرب.
۲- نگاه سیاسی و ژئوپولیتیک به به فرامین مسکو.

این سناریو بسیار قدیمی و مندرس است. امّا احمقهایی که ذهنشان در حدّ «ماهی قرمز تُنگ بلور» فکر میکند؛ همیشه مشتری «کهنه ها»ی غرب؛ به عنوان «مُد روز» بوده است. به عنوان مثال: «زمانی که از مرگ مارکسیسم در غرب» ۵۰ سال می گذشت؛ «شبه روشنفکران ایرانی» تازه تازه میخواستند در «ولایت مارکسیسم» ذوب شوند. زمانی که «کافکا» صد کفن پوسانیده بود؛ «شبه روشنفکر ایرانی» در حال «قرقرهٔ مزخرفات کافکایی  ورشکسته» و باز تولید آن در چهارچوب «بوف کور» بود.
(یعنی همیشه به طور میانگین ۵۰ سال عقبماندگی).

اکنون از «یوگسلاوی» با پسوند «سابق» نام میبرند و واقعیت این است که دیگر وجود ندارد و چندپاره شده است. همهٔ تکه پاره های آن نیز به جز «صربستان» که نوکران اصیل روسها بودند؛ سرزمینهای «عقب ماندهٔ خاله خان باجی» هستند (مانند ازبکستان و قرقیزستان و تاجیکستان و ....دیگرستانهایی که میشناسیم).

اکنون رژیم «انگل فرزانه» چاره ای به جز «امام حسن شدن کامل» در برابر خود نمیبیند و آقای «سرگيی شویگو»؛ حتماً او را «خرفهم » نموده است. لذا تنها را چاره اش این خواهد بود که از این انتخابات که تعداد شرکت کنندگانش «ضرب در ۲ و یا ۳ شده اند»؛ ماجرایی عاشورایی و حماسه ای دروغین مانند «حماسهٔ عاشورا» بسازد. ماجرایی که در واقعیت در عرض ۲ ساعت تمام شد و جسد حسین نیز «گُم و گور» شد (شاید سگهای وحشی خوردندش) و خواهرش نیز به «صیغه خانه ها» پناه برد (صیغه شدن بهترین لذّت است جملهٔ گهربار زینب است).

پذیرفتن راه «یوگسلاوی» برای آنهایی که خود را ایرانی میدانند؛ پذیرفتن انتهای راه یعنی  «سناریوی یوگسلاوی = تجزیه» نیز هست. لذا باید به هوش باشید و گرنه مانند یک «کالا» از طرف «کرملین» در درون یک «زنبیل» به فروش گذاشته خواهید شد.
آنچه که اکنون می بینید؛ نتیجهٔ خواست «کرملین» برای گذار از «الاغ جفتک پران = خامنه ای» به یک «الاغ سر براه درون طویله = اکبر بهرمانی» است.

کژدم

۹۰ نظر:

  1. با توجّه به نتیجهٔ انتخابات کذایی؛ فکر میکنم که آقای «سرگئی شویگو» توانسته است آن «بلهٔ بزرگ» را از «عروس پیر و هزار داماد فرزانه» بگیرد.
    دورهٔ «عمّاریون» و «دول واپسان = کسانی که کیرشان بر سوراخ کونشان روییده است» به پایان رسیده و دوران «نوکر نخستین و پاگشای روسها به ایران = اکبر بهرمانی» رسیده است.
    حال اینکه آیندهٔ «یوگسلاوی جدید = ایران گربه نشان تحت سلطهٔ انگلهای شیعهٔ شنیعه» به کجا خواهد کشید؟ و «تیتوئیسم شیعی» چه نتیجه ای خواهد داد؟!!! .... باید اندکی صبر کرد.
    امّا به یقین میدانیم که «تیتوئیسم یوگسلاوی» به «شکست استراتژیک» به قیمت تکه پاره شدن «یوگسلاوی سابق» انجامید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا این بیانیه «اثر انگشت آقای سرگئی شویگو» را با خود ندارد؟

      http://www.digarban.com/node/23889

      آیا سپاه پاچاهارداران؛ به همین زودی فراموش کرده است که تا پیش از دیدار «فرمانده ارشدشان = ژنرال سرگئی شویگو» چه گُه های زیادی میخوردند؟

      حذف
  2. متاسفانه ۳ نظر را با کلیک اشتباه حذف کردم که به صورت کپی پیست منتشر میکنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس یک نظر جدید درمورد پیام شما گذاشته است " انتخابات اخیر و «راه جدید» پیشنهادی «کرملین» " .

      https://www.instagram.com/p/BCTYyrvtfvn/?taken-by=kouchakzadeh_mahdi

      حذف
  3. ناشناس



    من رای ندادم و وجدانم آسوده است زیرا:
    هـیچگاه تا به این حد، مرز و خط کشی اخلاقی و اصولی بین جنبش تحریم و حاکمیت و دو جناحش شفاف و واضح نبود.

    وجدانم آسوده است زیرا:

    ١- به خود و مردم خود دروغ نگفته‌ام

    ٢-وجدان اخلاقی خود را با «مصلحت سنجی» و توجیهات رنگارنگ تخدیر نکرده‌ام و مردم را نیز به تخدیر وجدان اخلاقی نخوانده‌ام.

    ٣- وارد بازی خانمانسوز «قمار» انتصابات نظامی مافیایی نشده‌ام، چرا که بر خلاف کسانی که معتقد بودند «شرکت در انتخابات به قمارش می‌ارزد!» نتیجه‌ای جز باخت سیاسی -اجتماعی-فرهنگی و اخلاقی بر این قمار قائل نبوده و نیستم.

    ۴- رای خود را به پای تایید مقام «ولایت مطلقه فقیه» ذبح شرعی نکرده‌ام.

    ۵- از حق اول که حاکمیت جمهور مردم است نه غفلت کرده‌ام و نه مردم را به غفلت و نسیان آن فرا خوانده‌ام.

    ۶- میدان عمل سیاسی خود را به مدار بسته بد و بد‌تر محدود نکرده و افق مدار باز خوب و بهتر و بهترین را به روی خود و مردم وطنم باز گذاشته‌ام.

    ٧- امید خود و مردم وطن خود را به عملکرد قاتلان و جانیان. منجمله ٣وزیر مخوف اطلاعات نظامی سرکوبگر محدود و محصور نکرده‌ام.

    ٨- با قلب معنای امید، نمایندگان نا‌امیدی و فساد و خشونت را «نماینده امید» مردم جا نزده‌ام.

    ٩- ارزش رای خود را به مصلحت سنجی و استصواب و سلطه نظر ۶عضو شورای نگهبان نظام مافیایی واگذار نکرده‌ام.

    ١٠- آرمان و امید خود را به وطنی آزاد و مستقل و حقوقمند که تحقق آن منوط به عملکرد و کنش و تمهیدات خود سنجیده و بسیج نیروهای محرکه خود است، از دست نداده‌ام.

    مبارزه برای استقرار آزادی و دموکراسی در ایران با این انتخابات پایان نیافته و رسالت و مسؤلیت همه هموطنان در بازسازی وطن بر مبنای شاعر آزاده ایران سیمین بهبهانی بر جاست؛

    ‎
دوباره می‌سازمت وطن!
    
اگر چه با خشت جان خویش
    
ستون به سقف تو می‌زنم،
    
اگر چه با استخوان خویش 

    دوباره می‌شویم از تو خون،
    
به سیل اشک روان خویش
    
دوباره، یک روز آشنا،
    
سیاهی از خانه می‌رود

    پاسخحذف
  4. ناشناس

    بادرودی دگربار بر جناب کژدم

    انچه که به عنوان نقشه راه روسها از سر ناچاری در برابر فرضانه قرار داده اند به نظر ناکارامد می اید چون بنابر نگاه به غرب از دید اقتصادی غربیها زمانی امتیازی را به نظام اسلامی از نظر اقتصادی خواهند داد که جاپای محکمی از نظر سیاسی در این حکومت برای خود باز کنند و اینجا نوعی پارادوکس با خواست روسها به وجود خواهد امد
    با تشکر

    پاسخحذف
  5. جناب کژدم درود:با توجه به اینکه ایران در رژیم گذشته بازار بزرگی برای غرب بود و سی و هفت سال این بازار برای غرب راکد ! بود . آینده این بازار را برای غرب چگونه میبینید . آیا غرب میتواند لغمه ایران را از دهان چین وروسیه برباید ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      اگر دقّت کنید؛ آمریکا تنها راه شرکتهای اروپایی و سایر کشورها را به روی بازار ایران باز کرده است و هنوز به کمپانیهای آمریکایی اجازهٔ ورود به بازار ایران را نمیدهد. لذا ارزش ادامهٔ تحریمهای یک جانبهٔ آمریکا که به طور غیر رسمی اعمال میشوند؛ نشانگر این واقعیت است که آمریکا آینده ای برای رژیم اسلامی حاکم بر ایران نمیبیند.
      لزومی ندارد که غرب لقمه را از دهان روسیه بیرون بیاورد. این لقمه خودش برای رابطه با غرب لَه لَه میزند. زیرا میداند که بدون غرب آینده ای ندارد.

      حذف

  6. https://www.instagram.com/p/BCTYyrvtfvn/?taken-by=kouchakzadeh_mahdi

    پاسخحذف
  7. باید رای داد تا مجلسی بهتر ازقبل داشته باشیم نمی توان بی تفاوت بود
    همه دیدید که افراطیها درتهران چگونه مفتضحانه شکست خوردنداین نتیجه حضور مردم بود .
    کژدم سگ سنی خیلی چیزارااز داخل کشور نمی دانی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این هم از «اصلاح طلب» که میخواهد ایران را آباد کند. فقط «سُنّی ها» را اندکی «سگ» میداند.
      مگر نگفتم که رژیم انگلهای صفوی دو جناح دارد؟

      ۱- جناح مادرقحبه ها.
      ۲- جناح مادر جنده ها.

      این ناشناس بسیار گرامی به جناح دوّم تعلق دارد.

      حذف
  8. کژدم این نوشته رو بخون، مطمئنم خوشت میاد :

    http://dodoozeh.blogspot.nl/2016/02/blog-post_29.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناص گرامی

      خواندم.
      درد دلی بیش نبود. گاهی من هم بسیار عصبانی میشوم. امّا «راه نجات» در «عصبانی شدن» نیست.

      حذف
  9. گری کاسپاروف از «زمستان» پوتین می‌گوید؛ گفتگوی نابغه پیشین شطرنج جهان با مجله سیاست خارجی

    http://taghato.net/article/28610

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گری گاسپاروف یک «فسیل» است و مهم هم نیست که اندیشه های سیاسی او چیست؟
      پایان پوتین به این سادگیهای بازی بر روی صفحهٔ «۶۴ خانه» نیست. چه بسا دشمنان خارجی پوتین؛ بیشتر از هواداران «داخلی پوتین» آرزومند باقی ماندنش بر سر قدرت روسیه باشند.

      حذف
  10. بسته‌ی پیشنهادیِ اوباما- پوتین نمی‌تواند تراژدیِ سوریه را متوقّف کند و یا از دوزخ به برزخ بازگردانَد. در عوض، اوباما می‌تواند از این بسته برای خریدنِ وقت تا نُه ماه آینده (انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) بهره برده، آن را همچون «بسته‌ی صلح» در قالبِ «فرآیند صلح» فلسطین و اسراییل که از سال ۲۰۰۹ در دست داشت، بسته بندی کند؛ و در نهایت آن را به فُرمِ «پاکتِ صلحِ سوری» همان طور که «توافق صوریِ اتمی» را به جمهوری اسلامی‌ با این ادعا فروخت که مماشات با ملّاهای حاکم می‌تواند گروه‌های «میانه‌رو و معتدل» نظیر ‌هاشمی‌رفسنجانی را به عرصه‌ی قدرت سیاسی در ایران بازگردانَد، در معرضِ فروش قرار دهد.

    همچنین، پوتین از این بسته نفع می‌برد. علائمی‌وجود دارد که نشان می‌دهد تزارِ شرق به آسان نبودنِ دست یافتن به نتیجه در ماجراجوییِ سوری پی برده است. اقتصادِ نا بسامان روسیه، بخشی به دلیلِ افتِ قیمت نفت و گاز، به حاکمِ کرملین یادآور می‌شود که پروژه‌ی ساختِ امپراتوریِ پوتین در خارج از مرزهای روسیه با هزینه‌هایی رو به روست که فروشِ آن را به الیگارش‌های داخلی که اسکلتِ حکمرانی او را تشکیل می‌دهند با دشواری مواجه خواهد کرد. ولادیمیر پوتین همچنین دریافته است که بدونِ حضورِ چکمه‌ی سنگین در شوره‌زارهای سوریه (آتش زمینی) نخواهد توانست تمایلاتِ سیاسی خود را در آن سویِ آب‌های مدیترانه اِعمال کند. ولی پرسش اینجاست که نیروهای زمینی باید از کجا بیایند؟ جمهوری اسلامی ‌به دلیلِ تلفاتِ سنگینِ اخیر در سوریه و نیز برای مهارِ بحران‌های اجتماعی در داخل کشور جرأت نمی‌کند شمارِ زیادی از نیروهای امنیتی و نظامی ‌خود را در قالبِ مدافعانِ حرم راهیِ جبهه‌ی سوریه کند. حزب‌الله لبنان نیز به تازگی شاهدِ تلفاتِ سنگینِ نیروهایش بوده و هرگونه آرایش نظامی ‌بزرگتر در داخل خاک سوریه به منزله‌ی محروم شدنِ حسن نصرالله از وجودِ ضروریِ «سیاهی لشکرهایی» است که برای وحشت‌آفرینیِ دشمنانِ سیاسی در لبنان به آنها نیاز دارد.

    اسد هم در این میانه هیچ انتخابی ندارد و ناگزیر از ادامه‌ی حیاتِ سیاسیِ روزانه نظیرِ توهّماتی از جنسِ «انتخابات پارلمان» است؛ خیالاتی که به دروغ سیزده شبیه است.

    تراژدی امّا در سوریه‌ی امروز با جانِ انسان‌ها گِره خورده است.
    امیر طاهری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آقای امیر طاهری؛ تحلیل گر توانایی است؛ امّا دوست دارد که به زبان «ابهام و اشاره» و با ادبیات شسته و رفتهٔ شکسپیری بنویسد.
      زمانی که آقای امیر طاهری در رابطه با ماجرای سوریه لب به دندان میگزد و نمیتواند بگوید که «پلّهٔ بعدی» چیست و این «بن بست» (البته از نظر ایشان) چگونه فرو خواهد ریخت؟ نشان از «عدم توانایی» ایشان ندارد؛ بلکه مشکل اصلی در «عدم دسترسی به اطلاعات سرّی و فوق سرّی» نهفته است.
      آقای «حسن هاشمیان» نیز تحلیلگر توانایی است و من بارها گفته ام که تحلیلهای ایشان را مطالعه کنید. اینجا لازم میدانم که بگویم: «مطالعه فقط خواندن نیست؛ بلکه دیدن و بیرون کشیدن نقاط کلیدی است که یک تحلیلگر بر اساس آنها ساختار نظری خود را بنا می نهد». امّا گویا آقای «حسن هاشمیان» نیز به خاطر پیچیدگی مسائل به «اغما» رفته است.

      http://www.radiofarda.com/content/o2-syria-truce-regional-powers/27581962.html

      امّا از نظر من آنچه که «بن بست» نامیده میشود؛ «آغاز فصل نوین رودر رویی ها» است.
      گویی به نتیجه برسیم که برای تسکین درد؛ «آسپرین» اثر نمیکند؛ پس استفاده از «کودئین» را تجویز کنیم.
      لذا از نظر من راههای بسیاری وجود دارند که بن بستها را بشکنند و انرژی محبوس در بن بستها را آزاد کنند.
      اگر آقای هاشمیان فکر میکنند که دولت آقای اوباما چیزی به عنوان حرکت تازه ندارد و اگر آقای امیر طاهری فکر میکند که تراژدی سوریه با جان انسانها گره خورده است؛ من میگویم که:
      اگر فکر میکنیم که حرکت تازه ای از طرف دولت آقای اوباما وجود ندارد؛ اشتباه است. خیلی راهها وجود دارند.(مثلاً صدور اجازهٔ استفاده از موشکهای دوش پرتاب ضد هوایی).
      اگر فکر کنیم که «تراژدی جان انسانها» مطرح است؛ باز هم به خطا رفته ایم. زیرا آنچه که شما به عنوان «انسان» از او یاد میکنید؛ ارزش آن به کمتر از ارزش سوسک رسیده است (مثل قیمت نفت».

      حذف
  11. سوریه؛ مرگ مشکوک مقام اطلاعاتی روسیه
    http://www.iranpressnews.com/source/195974.htm

    پاسخحذف
  12. مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آرا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که خواهان تشکیل یک دادگاه بین‌المللی برای رسیدگی به اتهام جنایت جنگی علیه اسد و حامیانش شده است.
    http://www.iranpressnews.com/source/195960.htm

    پاسخحذف
  13. http://www.radiofarda.mobi/a/f8-google-ceo-joins-pentagon/27587993.html
    سلام.مطلب را بخوانید.خود گویای همه چیز است.حالا احمق های ذوب در ولایت اقای پوتین حرف از سلاح های اتمی بزنن تا روزش برسه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. galaxy1360 گرامی
      اگر مطالب این وبلاگ را دنبال کرده باشید؛ زمانی که سخن از خریدن کمپانی تولید کنندهٔ «روباتهای نظامی» (Boston Dynamics) توسط گوگل بود؛ این پرسش را مطرح کردم که: «گوگل به دنبال چه چیزی است؟» .... آیا تنها یک «ماشین جستجوگر» است؟ یا در حال تبدیل شدن به سازمانی از نوعی دیگر (نظامی - روباتیک) است؟
      آنچه که در لینکی که شما فرستاده اید؛ تنها بخش کوچکی از این پروژهٔ آمریکایی در سطح «مقابلهٔ نظامی در سطح جهانی» را نشان میدهد.

      بگذارید اندکی عریانتر صحبت کنیم. ....
      پس از سالها تبلیغات رسانه ای و هالیوودی؛ این مطلب را به اذهان عمومی چپاندند که: «چین دومین قدرت اقتصادی جهان پس از آمریکا است.» ....
      آیا شما اینرا باور میکنید؟ اگر باور کنید یک «احمق» هستید. .... ناراحت نشوید؛ زیرا منظورم شما فرستندهٔ نظر نبودید. بلکه منظورم کسانی هستند که این دروغ بزرگ را باور کرده اند و شاید شما نیز در میان آنها باشید. امّا اگر نیستید؛ به دل نگیرید.

      من از آنهایی که «افسانهٔ چین = اقتصاد قدرتمند جهان پس از آمریکا» را بدون مطالعه و تنها بر اساس گفته های خبرگزاریها پذیرفته اند؛ میخواهم که تنها به یک پرسش پاسخ دهند:

      آیا«اقتصاد بزرگ چین» قادر است مثل «اقتصاد آمریکا»؛ بتواند که دهها کشور را به طور همزمان و با استفاده از «اهرمهای فشار مؤثر» و برای دهها سال «تحریم» کند؟

      لذا به آنهایی که به این مزخرفات ژورنالیستی؛ به عنوان «واقعیت مستند» نگاه میکنند؛ میگویم که:
      بروید کاسه های سرهایتان را مطالعه کنید و ببینید که «الله تعالی» به جای «مغز انسانی».... در آن «تپالهٔ گاو» نچانده باشد.
      مانند بازار تولیدات تقلبی چین.

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا):

      اکنون چینیها دریافته اند که با «فروش برده» و یا «کرایه دادن برده»؛ مشکلی حلّ نخواهدا شد و «شهرهای ارواح» که در نوشته های پیشین به آنها اشاره کرده ام؛ نشان از حرکات احمقانهٔ چینیها دارد.
      امّا همین چینیها در رابطه با «مسائل استراتژیک نظامی» به صورت احمقانه ای مانند «شمپانزهٔ مورد احترام انگل فرزانه» (احمدی نژاد) رفتار میکنند.
      آنها هنوز نمیدانند که «سگ هار کرهٔ شمالی» نمیتواند یک «رهیافت» و یا «اهرم فشار» باشد.
      اگر اینرا نفهمیده اند؛
      پس باید گفت که: «هیچ نفهمیده اند».

      اقتصاد چین بر خلاف برخی نظرات خوانندگان که مرا متهم به «پیشبینی احمقانه»ة میکردند؛ در حال رسیدن به بن بستی است؛ که تنها راه برون رفت از آن بن بست؛ «اطاعت از بزرگان» است.

      حذف
    3. زمان برای «زلزلهٔ ۷ ریشتری» در اقتصاد چین و فرو ریختن «آوار ۹۰۰ میلیونی» بر سر اقتصاد و ساختار اجتماعی چین؛ مانند «شمشیر داموکلس» بر فراز گردنشان آویزان است.

      حذف
  14. درود کژدم گرامی،بگا رفتن یک شیعه مسلک به نام واعظ طبسی،به قول کژدم «به تخم چپ اسب حضرت عباس که بگا رفت»:))

    https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%B8_%D8%B7%D8%A8%D8%B3%DB%8C
    «محسن»

    پاسخحذف
  15. مقایسه ترامپ و احمدی نژاد دونالد ترامپ حتی از احمدی نژاد هم بدتر است

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.jamnews.ir/detail/News/641678&ved=0ahUKEwiZ2PzGyafLAhXLE5QKHZODD6wQFggZMAA&usg=AFQjCNFdTKnPzhy8hrqdXoGgka5mhRQv9Q&sig2=AsujktFBDZVpCg_0dmMCgw

    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی

      فکر میکنم بالخره کسی پیدا شد که آن مقالهٔ مرا بخواند و این دو کرم مستراح را که بسیار شبیه هم هستند را مقایسه کند.

      http://kajdoum1.blogspot.com/2016/01/mr-donald-trump-is-american-copycat-of.html

      حذف
  16. انتقادات به رفتار مارکو دونالد ترامپ حتی در حزب جمهوری خواه هم فزونی گرفته.به نظر من ساز و کارهای درونی احزاب امریکا ان قدر نیرومند هستند که جلوی این دلقک و یه تعبیر شما کرم مستراح رو بگیرن.قطعا هفته های اینده هفته های مارکو روبیو خواهد بود

    پاسخحذف
  17. گمان میکنم شخص کژدم رییس جمهوری بعدی امریکا را مارکو روبیو معرفی کرده بود و از ایجاد نقشه نوین خاور میانه داد سخن رانده بود الان که این نظر رو میخونه باز دوباره میگه من که سازمانهای عریض و طویل اطلاعاتی نیستم ...من که دسترسی به تمامی خبرهای موثق ندارم من هم میگم باشه اینها عیب نیست اما خط دادن غلط و اسرار بر حماقت عیب بزرگیست امید داور پناه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      وبلاگی که تعداد خوانندگانش بیشتر از ۱۰۰ نفر نیست؛ نمیتواند «خط بدهد»؛ حال چه خط غلط و یا درست. امّا اگر من (کژدم) چنین فکر کنم که «دارم خط میدهم»؛ باید به قول شما دچار «حماقت بزرگ» شده باشم.
      مسئلهٔ «خاورمیانه» و اینکه «دوباره تعریف خواهد شد» غیر قابل انکار است و اینهمه نفت و بنزین و گازوئیل و نفت سیاه را برای «هیچ دستاورد» نسوزانیده اند.
      این قصّه سر دراز دارد. دست به دست شدن چند روستا؛ فقط میتواند غریو «پیروز شدن» احمقها را به دنبال آورد. امّا اگر به وضعیت کنونی و ۵ سال پیش نگاه کنید؛ شاید بتوانید «بفهمید» و..... مگر آنکه چیزی به نام «فهم» در مغز شما موجود نباشد و آنچه که «مغز می نامید» یک «ژلهٔ سفید رنگ و پر چربی بی خاصیت» است.

      حذف
  18. کژدم جان این شفت الوهه چی زر میزنه؟؟؟؟
    عراق...صدر خواستار استعفای دولت حیدر العبادی شد.
    مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد تظاهرات روز جمعه۴ مارس در بغداد و دیگر شهرهای عراق، با هدف برکناری یک حزب از قدرت و روی کار آوردن حزبی دیگر برگزار نشد بلکه در پی نجات دادن عراق از کسانی است که سرنوشت مردم را به بازی گرفته‌اند.
    https://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2016/03/04/%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%81%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D8%AF.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عراق و سوریه زمین فوتبال تیمهای «قدرت» است. دولت العبادی؛ با اینکه یک دولت «نه سیخ بسوزه و نه کباب» است و به همین دلیل با «انگل فرزانه» و «سپاه قدس» هم رابطه های پیدا و پنهان دارد؛ از طرف شیعیان عراقی به عنوان «دولت گذار» تعبیر میشود. حال مقتندی صدر به این نتیجه رسیده است که باید «دُم فرزانه» در عراق بیشتر از این قیچی شود.

      حذف
  19. رهبر انصار الامه: 600 شیعه پاکستان در پی همراهی با اسد در سوریه کشده شدند
    آمار سقط شدن این یابوها چقدر بالاست. این امار البته با سانسوره.اصلش دیگه چقدره.
    https://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2016/03/04/%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87-600-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF.html

    پاسخحذف
  20. کژدم گرامی
    دستمریزاد به این همه هوش،وقتی این مطلب رو خوندم.یاد مقاله بسیارزیبایی از شما،که این دو انگل مستراح را خوب تشریح کرده بودید افتادم؛چقدر هوشمندانه بود؛به دلیل همین هستش که نوشته های شما رو دنبال میکنم،پاینده باشید جناب کژدم گرامی
    «محسن»

    پاسخحذف
  21. با درودی دگربار بر جناب کژدم اینجانب به عنوان خواننده پر و پا قرص جنابعالی اذعان می کنم که انچنان در وبلاگ وزین شما نکته ها و پیش بینیهای حرفه ای و واقعگرایانه وجود دارد که پیشبینیهای احتمالی که به صورت دقیق صورت نگرفته باشد در ان گم هست و از شما خواهشمندم که این در این وبلاگ وزین به ادامه کار حرفه ای خود بذردازید با تشکر
    خواننده قدیمی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چند روز پیش با یکی از دوستان در رابطه با وبلاگ و مطالب آن صحبت میکردیم. من به ایشان گفتم که در وبلاگ من مطالب مزخرف و نپخته و همچنین مطالب خوب فراوانند. همهٔ آنها تولیدات ذهنی من هستند و من هیچکدامشان را یتیم نمیگذارم.

      حذف
  22. برادران سپاهی قاچاقچی بخوانند و قبل از دیر شدن به خود ایند.
    به روایتی سردار همدانی توسط خود سیستم کشته شده و قبل از مرگ مورد شکنجه قرار گرفته

    حذف بدون هزینه تصمیم گیرندگان و فتوا دهندگان تندروی های دو دهه اخیر به این معنی است که دور بعدی نوبت حذف بازوهای این تندروی هاست. 15 سال پیش، مصباح یزدی به عنوان یک روحانی تندرو فتوای قتل زوج های جوان کرمانی را می داد که برای هم غزل عاشقی می خواندند. بازوهای اجرایی وی که همین «حیدر حیدر» کو ها بودند نیز زوج های بیگناه را پس از تجاوز مقتول می کردند.
    http://yousefnajafloo11.blogspot.com/2016/02/blog-post_95.html

    پاسخحذف
  23. آمریکا پایگاه هوایی در شمال سوریه برپا می‌کند
    آمریکا بر گستره‌ی فعالیت‌های نظامی خود در سوریه می‌افزاید. در همین رابطه شبه‌نظامیان کرد خبر داده‌اند که ارتش آمریکا دو پایگاه هوایی در استان حسکه در شمال این کشور ایجاد می‌کند.

    وبسایت BaseNews با استناد به نمایندگان ائتلاف نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکاست، گزارش داده است که کار باند پرواز و فرود جنگنده‌های هوایی آمریکا در رمیله دراستان حسکه تقریبا به پایان رسیده است.

    دومین پایگاه قرار است در جنوب شرقی کوبانی در نزدیکی مرز ترکیه ساخته شود. عده زیادی از کارشناسان نظامی و مهندسان آمریکایی در این پروژه فعالیت می‌کنند.

    به گزارش دویچه وله، این اقدام آمریکا قدم دیگری در مسیر همکاری بیشتر با کردها است. ترکیه به عنوان عضو ناتو و متحد آمریکا در منطقه همواره با این همکاری مخالفت کرده و از آمریکا خواسته است که دست از حمایت از کردها بردارد.
    ..............

    بیچاره اردوغان ببین چه حالی داره با اشکار شدن فعالیت و حمایت امریکا از کردهای روژاوا کلا وارد فاز بی عملی و گیج زدن خواهد شد

    پاسخحذف
  24. سلام کژدم گرامی.حمایت تلویحی روسها از حرکت سوریه به سمت فدرالیسم در صورت واقعی بودن این رویکرد زنک خطر را برای بسیاری از بازیگران منطقه ای به صدا در خواهد اورد.جدا از این که تصمیم نشان از این دارد که جمایت روسها از اسد یه چک سفید نیست و روسها عملا به همراه امریکا وارد مهندسی شرایط پس از اسد شده اند.خبر بسیار بدی برای حکومت ایدئولوژیک حزب عدالت و توسعه و همچنین در رده بعد برای حاکمان ایران نیز میباشد.به زعم من جدا از این که روسها به قصد انتقام گرفتن از ترک ها به حمایت از تشکیل یک اقلیم خودمختار در سوریه زده اند باید گفت پوتین به دنبال یافتن رد پای جدید در خاورمیانه و پیدا کردن نیروهای زیر مجموعه جدید در منطقه و کنار گذاشتن نیروهای قدیمی مانند حزب الله لبنان هست.این روند نوسازی قطعا به مذاق انها خوش نخواهد امد و شاهد مقاومت جدی انها خواهیم بود گرچه این مقاومت ره به جایی نخواهد برد و فقط به عنوان بخشی از مسیر از پیش هزاران بار مرور شده بازیگردانان اصلی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تصور میکنم بعد از تعلل حساب شده امریکا در جمایت از تشکیل کردستان پوتین دقیقا در مسیر و ریلی که مدتها پیش توسط صاحبان فکر و خدایان عرصه اندیشه مهندسی شده است در حرکت میباشد بسیاری از هزینه هایی که باید از جیب ایالت متحده برای طراحی خاورمیانه پرداخت میشد امروز از جیب سایرین پرداخت میشود.میتوان دوره اوباما را فصل جدیدی از سیاست ورزی در امریکا دانست به گونه ای که ایالت متحد با روش هوشمندانه و مطالعه شده تری وارد گود شده است سخنان امروز حسن روحانی که در ان به طور تلویحی از اختلاف نظر ایران و روسیه در پرونده سوریه پرده برداری شده است و از سوی دیگر تصمیم عربستان مبنی بر تسلیح شبه نظامیان هوادار جناح سعد الحریری نشان از روزهای داغ و سختی در جغرافیای منطقه خاورمیانه خواهد داشت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. galaxy1360 گرامی
      من فکر نمیکنم که روسیه و آمریکا در رابطه با سوریه به نوعی از توافق دست یافته اند.
      بعضیها میگویند (البته از منظر نظر خاک پاشیدن به چشم دیگران) که نتیجهٔ مذاکرات محرمانهٔ روسها با آمریکاییها؛ این بوده است که بخش غربی سوریه را روسها ساماندهی کنند و آمریکا ساماندهی بخش شرقی را به عهده گرفته است و بقیه همه داستان و فیلم و سناریوهای گمراه کننده است.
      اگر این نظریه را ساده سازی کنیم؛ نتیجه اش این میشود که: آمریکاییها پذیرفته اند که بخشهای به درد نخور سوریه را بدست گیرند و روسها بخشهای مدیترانیه ای آنرا تصرف کنند. همین نتیجه نشان میدهد که پذیرفتن اینگونه تقسیم کار و متصرفات؛ یعنی: «آمریکاییها احمق» هستند و یا آنچنان ضعیف شده اند که حتّی داشتن «کویر» را به «داشتن هیچ چیز» ترجیح میدهند.
      لذا به نظر من چنین تقسیم بندی و همکاری احمقانه ای وجود ندارد. باز هم لذا؛ آنچه که به عنوان نتیجهٔ گفتگوهای محرمانهٔ روسها و آمریکاییها به خورد مردم داده میشود؛ با واقعیت های موجود زاویه های چند گانه ای از قبیل ۱۸۰ درجه و ۱۲۰ درجه و .... دارد.
      روسها در حال جمع آوری «سِکّه» (برای براه انداختن سر و صدا) و. همچنین «اهرمهای گوناگون فشار» هستند. برای روسها ارزش واقعی «انگل فرزانه» همان چیزی است که با «فوتوکپی مقدّس» نشانش دادند. امّا همین فوتوکپی مقدس به عنوان «اهرم فشار احتمالی» به رُخ آمریکاییها کشیده میشود. «انگل فرزانه» نیز که در قمار بزرگ همه چیزش را باخته است؛ حتّی بازی کردن در حدّ یک مهرهٔ ناچیز را نیز «ثروت» میداند. بشار اسد نیز چنین موقعیتی دارد. این «بدبختهای سوته دل» تمامی سرمایه ای است که روسها دارند و برای نگهداری آن نیز باید ماهانه صدها هزار دلار هزینه کنند.
      روسها اگر اینگونه به پیش روند (که آمریکاییها هم همین را میخواهند) بزودی باید ماستها را کیسه کنند.

      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      در زیر فشارهای سنگین تبلیغاتی؛ بسیار کسانی هستند که «چین» را دومین قدرت اقتصادی جهان می پندارند.
      این یک «هیپنوز» است و شما میتوانید تنها با یک پرسش از «خواب سحر آمیز» بیدار شوید.
      آن پرسش بسیار ساده این است:
      آیا چین قدرت «تحریم اقتصادی؛ نظامی؛ سیاسی و ...» چند کشور را به طور هم زمان دارد؟ و تا چه زمانی میتواند ادامه دهد؟
      روسیه ظاهراً بسیار ضعیفتر از چین است؛ امّا «چین» حدود ۵ برابر جمعیت روسیه؛ «گرسنه های بالفعل اتیوپیایی و بیافرایی» دارد.
      با مطرح کردن این مسائل؛ منظورم این است که در یک «Long Run» چینیها و هندیها بزرگترین بازنده ها خواهند بود. سیاست و مبارزه یک Long Run است. یک ماراتون بی انتهای نفس گیر است که برای بسیاری از دوندگان با «مرگ» خاتمه می یابد.
      فتح یک روستا و باختن یک تپّه هیچ ارزشی در یک ماراتون بی انتها ندارند. بلکه «خستگیها» را زیاد میکنند.
      اختلاف انگل فرزانه؛ با روسها نه در به توافق رسیدن روسها با آمریکاییها؛ بلکه ریشه در تلاش روسها برای استفاده از «انگل فرزانه» و اوباشان مسلّح او (سپاه و بسیج)برای برآوردن آرزوهای کرملین نهفته است.
      یکی از اهرمهای فشار روسها اسرائیل و «ایپک» است. تا بدین وسیله بخش بزرگی از «بازیهای آمریکایی» را کنترل کنند و یا حد اقل پیش از اجرایی شدن بازیها؛ از آن باخبر شوند.
      بقیهٔ سخنان شما در رابطه با «ترکهای عثمانی» درست است.

      حذف
    3. از اینکه ادامهٔ مطلب را ۲ روز دیرتر مینویسم؛ پوزش میخواهم. شاید دلیلش گرفتاریهای شغلی و شاید هم بی ارزش بودن نوشتن باشد. زیرا نوشته ها را در یک وبلگ گمنام؛ عده ای دستچین شده که هم ظاهراً هم سواد خواندن دارند و هم به طور یقین «لپ تاپاله» دارند میخوانند؛ امّا اینکه نتیجهٔ خواندنها چه خواهد بود؟ پاسخهایی «پا بر هوا» به پرسشهای من هستند. شاید هم پاسخی در کار نیست؛ زیرا خواننده پاسخ خود را دارد و خواندن مطالب این وبلاگ در حد «نوک زدن مرغوار» بر طبق عادت «مرغی» است. زیرا حتّی اگر «مرغ» را در سیلوی گندم بیندازید؛ برای یافتن «گندم» همهٔ سیلوی گندم را با پاهایش برای یافتن «دانهٔ گندم» خواهد کاوید. این یک بیماری فکری «مرغی» است و من میدانم که چیست و چگونه عمل میکند؟
      به هر حال...
      از چین سخن گفتم که نمیتواند برخلاف همهٔ تبلیغات دهن پر کن؛ یک ابرقدرت باشد. چین هنوز هم یک «ریزه خوار» است؛ حتّی اگر خیلی پولدار باشد. چینیها به دنبال نوکرانی هستند که کارهای سخت را برایشان انجام دهند؛ و گرنه در صورت دخالت مستقیم «پیوستگی اقتصادشان با آمریکا» به خطر می افتد و تنها راهشان «انتخاب مرگ در سطح ملّی» است.
      آقای پوتین میتواند تا حدودی این ماموریت را به عهده بگیرد؛ ولی برای چینیها مورد اعتماد نیز نمیباشد؛ و این هم برای روسها و هم برای چینیها خیلی بد است؛ زیرا هردو اینرا میدانند و باید در رابطه با یکدیگر شتر سواری دولّا دولّا بکنند. بدتر اینکه هر دوی آنها اینرا نیز میدانند و شتر سواری دولّا دولّا به یک بازی پیچیده میان آنها تبدیل میشود. بنا بر این رابطهٔ چین و روسیه به خاطر پروژهٔ «شتر سواری دولّا دولّا» میتواند زمینهٔ خوبی برای بازیهای آمریکا باشد. به همین دلیل آنهایی که ظاهراً چشم به چین و روسیه (سازمان شانگهای) دوخته اند؛ در حال فریب ساکنین ایران هستند؛ زیرا هیچ چشم انداز رزوشنی برای آیندهٔ ایران در سایهٔ حکومتهای چین و روسیه وجود ندارد. آن قدرت اقتصادی کذایی دوّم جهان و آن قدرت اتمی شمالی ایران؛ توانایی ایستادگی در برابر اقتصاد غرب را ندارند.
      چینیها پس از شکستهای پی در پی اقتصادی؛ اکنون درها را برای مذاکره در بارهٔ «سگ زنجیری و هار کرهٔ شمالی» باز کرده اند. سرنوشت انگل فرزانه نیز بهتر از «کیم جونگ اون» نخواهد بود و مورد معامله قرار خواهد گرفت و دلیل اختلاف انگل فرزانه با روسیه نیز در همین امر نهفته است. انگل فرزانه که سالیان درازی را برای ساختن برج و باروی امنیتی برای «حفظ رژیم شیعی» تلف کرده و هزینه های گزافی برایش پرداخته است؛ اکنون خود را یک «کالا» می بیند که به قیمت «چسب پنچرگیری» مورد معامله قرار گیرد.

      حذف
  25. اردوعان مونگول. اینحرلیک دیگه بدرد عمت میخوره . فک کردی از امریکا اتو داری. اونا زرنگتر از تو ترک علی هستند.

    پاسخحذف
  26. اگر اشتباه نکنم کژدم قبلا در خصوص تغییر نقشه خاور میانه صحبت کرده است. منتهی متا سفانه پیدا کردن لینکش سخت است.

    پاسخحذف
  27. فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی مدعی اند که مگس را در مرزهای ایران نعل می کنند. داعش غلط می کند از مرزها عبور کند و...
    حالا تازه ترین گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بخوانید که روز گذشته منتشر شد:

    سالانه 20 تا 24 میلیارد دلار انواع محصولات و کالاهای مصرفی قاچاق وارد ایران می شود که ارزش آن بالغ بر 80 هزار میلیارد تومان است.

    اگر 80 هزار میلیارد تومانی که صرف قاچاق کالا می‌شود، صرف اشتغال کنیم می‌توانیم سالانه 1.5 تا دو میلیون نفر را به جمعیت مولد و شاغل کشور اضافه کنیم.

    (سئوال: چگونه می شود این حجم قاچاق وارد کشور شود و سپاه که کنترل مرزها دراختیارش است در آن دست نداشته باشد؟)
    اونا گفت مگس و پشه رو دستگیر میکنند. نه کالای قاچاق رو.{ از سایت روده ایها}



    پاسخحذف
  28. کژدم گرامی
    شلیک دو موشک بالستیک توسط سپاه با شعار "اسرائیل باید از جهان محو شود"
    سپاه پاسداران اعلام کرد که در جریان رزمایش خود دو موشک بالستیک شلیک کرده است. خبرگزاری فارس می گوید روی یکی از این موشک ها عبارت مشهور آیت الله خمینی که "اسرائیل باید از نقشه جهان محو شود" به زبان عبری نوشته شده بود.
    خبرگزاری‌های ایران چهارشنبه ۱۹ اسفند گزارش دادند که موشک قدر اچ با برد حدودا ۱۷۰۰ کیلومتر و موشک قدر اف با برد حدودا ۲۰۰۰ کیلومتر از ارتفاعات البرز شلیک شده و پس از طی ۱۴۰۰ متر به اهدافی در سواحل مکران در جنوب شرق ایران برخورد کرده است.
    http://ir.voanews.com/content/iran-missile-test/3227100.html
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      موشک بازی کار بدبختهایی مانند «کیم جونگ اون» و «اوباشان شیعهٔ صفوی» است و گرنه پدران این تکنولوژی که ته ماندهٔ استفراغشان به کیم جونگ اون و انگل فرزانه رسیده است؛ ساکت و آرام هستند.

      حذف
  29. کژدم گرامی گر چه به دلیل چند سال مطالعه وبلاگ شما به خوبی واقفم که علاقه ای به مطالعه روندهای حاکم در درون حاکمیت شیعی ایران ندارید .اما خاستم با توجه به سخنان خامنه ای که برای اولین به صراحت از ویژگی های رهبر بعدی نظام سخن گفت خاستم نظر شما را درباره این رقابت در درون جناح های مختلف رژیم جویا شوم.به اعتقاد شما در صورتی که تحولات جهانی به گونه ای پیش بروند که قدرت های جهانی تغییر حاکمیت در ایران را به عنوان یک ضرورت احساس بکنند نتیجه طبیعی زد و خوردهای درون حاکمیت چه خواهد بود؟ایا کنترل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هم چنان در اختیار باندهای نزدیک به جبهه پایداری (حجتیه سابق)خواهند ماند؟یا تغییری عمده در توازن نیروها در درون حاکمیت به سود جناح هاشمی رفسنجانی و روحانی شکل خواهد گرفت؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. galaxy1360 گرامی
      من به درگیری باندهای رژیم اسلامی ایران اهمیتی نمیدهم و همهٔ این باندها را از یک قماش میدانم. لذا پرسش شما بی پاسخ است.
      از نظر من سرنوشت ایرانیان و ساکنین ایران و حاکمیت شیعی ایران؛ در خارج از ایران تعیین خواهد شد.

      این یکی از حسابهای کهنه ای است که رژیم انگلهای صفوی باید پاسخگویش باشد. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
      http://www.radiofarda.com/content/f4_newyork_court_verdict_iran_billions_dollar_11_september/27602990.html

      حذف
  30. هنوز سالهاست که بزرگراه شمال تو ایران اشغالی همینجور نیمه تمام مونده است{میگن تونلهاش !!! زمانبره}. حالا این طرح انتقال آب شور از خلیج فارس به مرکز کشور برباد رفته ایران دیگر چه تاتریست که میخان ضمن ریختن پولهای باقی مانده تو شکم سپاه یونجه خواران { قرارگاه سازندگی متوسلین به خایه انبیا}اجرا کنند. حتمن با توجه به اینکه کشور رو 2 نصف میکنه. دستور از طرف دنکیشوت بزرگ است. وگرنه روحانی رو چه به این غلطها؟؟؟

    پاسخحذف
  31. اینم لینکش جامونده بود.!!!
    http://www.bbc.com/persian/blogs/2016/03/160310_l10_nikan_rouhani_water

    پاسخحذف
  32. در لینک زیر درست جاییکه مسلمونا دراند گردن همو میزنند .!!! 2 تا الاغ دارند اون بالاش بهم کمک میکنن.!!!!!!!!!!!! در عگس آخر هم داداش روحانی گویا موشگل پا داشته اینجور نشسته.
    http://yousefnajafloo11.blogspot.com/2016_03_06_archive.html

    پاسخحذف
  33. واکنش یک رهبر ارشد حوثی ها به سخنان مسعود جزایری: "ساکت بمانید"
    http://www.khabareg.com/index.php/iran-news/iran-in-media/item/3896-a-senior-leader-of-the-houthis-response-to-massoud-islands-silent

    پاسخحذف
  34. در عمل و در ارتباط با بحران سوریه دو راهحل بیشتربرای جامعه جهانی باقی نمانده است. یکی فدرالیزه کردن آن کشور بر اساس طرح فرانسویها که در سال ١٩٢٢ طرحریزی گردیده و روسها نیز با تغییراتی موافق آنند. دوم تجزیه آن کشور بر اساس تجربه پیمان وستفالی. برخی نظریه پردازان غربی اوضاع فعلی خاورمیانه را با اروپای قرن هفدهم تشبیه میکنند. در سالهای میان ١٦١٨ تا ١٦٤٨ جنگی ٣٠ ساله در جریان بود که با عقد پیمان وستفالی جنگ خاتمه یافت، کشورهای دیگری تشکیل گردیدند و اروپای فعلی بر اساس طرح یادشده استقرار یافته است. از نظر اروپائیان از دوره تهاجم عراق به کویت تاکنون قریب ٣٠ سال از بحران خاورمیانه میگذرد و چارهیابی بحران را درانحلال سایکس پیکو و پیمانی نظیر وستفالی که بر اساس حقوق همه ادیان و ملل بنا گردیده است، می بینند.

    کوتاه سخن، از نظر غربیها کوردستان سوریه کردیدور نفت است، برای روسیه مهار ترکیه و همچنین باجی در مقابل به دست آوردن سوریه علویست. برای ایران امری ناخواسته است. برای ترکها مرگ سیاسی است، اما برای کوردها هویت است.

    پاسخحذف
  35. کژدم گرامی
    فرمان پوتین«مادر جنده»فروش تجهیزات اتمی و نظامی رو برای ایران محدود کرد؛انگل فرزانه دلش خوشه که رو چه درختی یادگاری نوشته

    http://www.manoto.news/news/abvvvf/NEWS21523
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      آقای پوتین دنبال «نوکر» میگردد. امّا رژیم انگلهای صفوی (همهٔ جناحهای حاکم) در بوق و کرنا کرده اند که «ما رابطهٔ استراتژیک» با روسیه داریم. البته ماجرای «خود گوزم و خود خندم ... به به چه هنرمندم» در تاریخ ۳۸ سالهٔ رژیم «انگلهای صفوی همیشه پیروز» به یک باور تبدیل شده است.
      آنها نمیفهمند که همه چیز را باخته اند؛ اقتصاد را باخته اند (که البته مال خران است)؛ زمینهای حاصلخیز را باخته اند؛ آبهای سطحی و زیر زمینی را باخته اند و در عوض؛ دشمنان بسیار کینه توزی به دست آورده اند که به لاشه هایشان نیز رحم نخواهد کرد.
      آقای پوتین وظیفه اش به عنوان رهبر روسیه چیست؟ آیا دکان و بنگاه خیریه باز کرده است؟ یا اینکه باید از این موقعیت بهترین استفاده را برای منافع ملّی روسیه بِبَرَد؟
      آقای پوتین را ملامت نکنید؛ او کار خودش را تا جایی که میتواند میخواهد به نحو احسن انجام دهد (البته برای روسیه). امّا اینکه بتواند و یا نتواند؛ بستگی به تیزهوشی رقیبان دارد. باز هم امّا؛ رژیم انگلهای صفوی برای روسیه یک رقیب نیست؛ بلکه عوامل روسیه در تمامی سوراخ و سمبه های رژیم انگلهای صفوی جای گرفته اند و میدانند که چه خبر است؟
      اکنون خرخرهٔ «انگل فرزانه» در دست آقای پوتین است و اگر اندکی بیشتر فشار دهد؛ بوی گند شلوار کثیف شدهٔ «رهبر فرزانه» به مشام همگان خواهند رسید.
      ایران ۱۴۰۰ سال است که یک منطقهٔ «تحت نفوذ» تعریف شده است. از ۵۰۰ سال پیش زمانی که دیگران بیدار شدند؛ ایرانیان برای بار دوّم به خواب زمستانی «تشیع صفوی» فرو رفتند.
      براستی انتظارات از یک قوم تنبل و «حلیةالمتقینی» و «شفا طلب» و «عافیت طلب» و «اهل استخاره» چه میتواند باشد؟

      تمامی چشمه های انتظار و امید من از این «موجودات سخیف» که خود را ایرانی میدانند خشک شده اند.

      حذف
    2. اگر همین امروز خامنه ای فرزانه به دَرَک واصل شود (یعنی به پیش اجداد معصومش رود)؛ تمامی نقشه هایش برای «رهبر بعدی» (بی شرفی مانند خودش)؛ به باد میرود. اگر آمریکا نیز کاری در رابطه با انتخاب «رهبر قرمساق بعدی» انجام ندهد؛ ... «روسها» حتماً دخالت خواهند کرد.

      حذف
  36. آقای اوباما در گُفتُگویی با مجله "آتلانتیک" پیشنهاد کرده است جمهوری اسلامی و عربستان، منطقه را بین خود تقسیم کنند و از این طریق به "صُلح سرد" برسند. آیا این سُخنان نشانه تحول تازه ای در سیاست ایالات مُتحده پیرامون راه حل کاهش تنشهای موجود در خاورمیانه است؟ واقعیت حاضر در منطقه به این سووال پاسُخ منفی می دهد.

    پیشنهاد یاد شده بخشی از گُفته های رییس جمهور آمریکا است که مجله "آتلانتیک" آن را در یک نوشته 19 صفحه ای زیر نام "دُکترین اوباما" مُنتشر ساخته و در آن سیاست خارجی آمریکا در دوران ریاست وی را جمع بندی کرده است.

    همانگونه که از تیتر نوشته مزبور نیز برمی آید، تدبیرهای ارایه شده از سوی آقای اوباما نه محصول یک یافته روز یا سیاست مرحله ای، بلکه برآیند دُکترینی است که منافع درازمُدت و استراتژیک ایالات متحده را بازتاب می دهد. از این زاویه، ایده تقسیم کیک خاورمیانه به گونه ای که اختصاص بُزُرگترین قطعه آن به آمریکا را تضمین کند، پیشینه ای به دیرینگی لشکرکشی به عراق دارد.

    آثار و پیامدهای این سیاست در هیچ نُقطه ای به روشنی عراق مُحاسبه پذیر و قابل نتیجه گیری نیست؛ جایی که آمریکا با هدف سفت کردن پای خود در آن و از این طریق در "نظم نُوین جهانی"، گُشاده دستانه به تقسیم منافع پرداخت و همه طرفهای علاقمند و از جُمله رژیم بُنیادگرای جمهوری اسلامی را گرد میز ضیافت نشاند.

    بخشی از جُزییات مُعامله با مُلاها را آقای زلمای خلیل زاد، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، عراق و افغانستان در کتابی که به تازگی منتشر ساخته (فرستاده)، فاش کرده است. او در این رابطه از جُمله به گفتگوهای محرمانه با حاکمان ایران پیرامون "تشویق شیعیان عراق به نقش سازنده" در اشغال عراق و اقدام مُشترک در برکناری آقای ابراهیم جعفری از نخست وزیری و جایگُزنی وی با آقای نوری المالکی اشاره کرده است.

    دستاوردهای این سیاست، امروز در برابر چشم همگان است؛ عراق به جهنمی برای شهروندانش، به بهشتی برای بُنیادگرایی مذهبی زیر پرچم شیعه و سُنی و به کانون کشت و انتشار تروریسم، فرقه گرایی و جنگهای مذهبی بدل گردیده است. شُرکایی که ایالات مُتحده آنها را "سهامداران خاموش" می خواست، به بازیگران فعال فرا روییدند.

    منطقه ای که آمریکا بدین گونه شکل داد، اینک با بُحرانهای بُزُرگ تر و آشوب بیشتر روبرو است و بیش از هر زمان دیگر از ثبات فاصله دارد. دامنه تباهی و هرج و مرجی که خاورمیانه را در خود فرو برده، در این میان در شکل تروریسم کور و سیل آوارگان، به اروپا و آمریکا نیز گُسترش یافته است.

    مفهوم عملی راهکار آقای اوباما، تکثیر مُدل عراق در هر نُقطه دیگر خاورمیانه است که به چهارراه برخورد منافع خارجی گوناگون تبدیل شده یا خواهد شد. او بدینوسیله خواهان فعال کردن پتانسیل مُخربی است که ایالات مُتحده نشان داده توانایی سیاسی یا نظامی مُدیریت و کُنترُل آن را ندارد.

    نقشه "تقسیم منطقه" نه فقط جدید نیست، بلکه واقعیت تازه ای نیز ایجاد نمی کند، چون به هر رو تقسیم مورد نظر به صورت دوفاکتو انجام یافته و گرد آن بلوک بندییهای مُدعی نفوذ، زمین و جمعیت شکل گرفته اند. پیشنهاد آقای اوباما فقط در پی رسمیت دادن به این اغتشاش زیر نام "همزیستی" و تبدیل بربریت مذهبی به نظم منطقه ای است.
    منصور امان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم که آیا شما «منصور امان» هستید؟ یا نوشتهٔ ایشان را منعکس کرده اید.
      امّا این نوشته تأییدی بر نظریهٔ من (کژدم) و یا تکرار(بازنوشت) آن است. سخنان زلمای خلیل زاد نیز تأیید کنندهٔ نظریهٔ من است (پروژهٔ خَر کردن انگل فرزانه برای ورود به جهنّم).
      بارها گفته ام که: «آمریکا در حمله به عراق اشتباه نکرد و به یاوه های مبارزات حزبی در آمریکا توجه نکنید که همدیگر را متهم میکنند».
      حمله به عراق برای زدن «ستون» و کشانیدن شیعیان و سنّیها به «معرکهٔ فعاّل» بود تا همدیگر را «بِدَرَند» و هر دو مسلک به میدان کشیده شده و اکنون سالهاست که همیدیگر را مثل سگهای وحشی و کفتارها می درند. جورج بوش این کار را انجام داد و خانم کوندالیزا رایس برای کنترل عواقب آن به میدان آمد و آقای اوباما نیز به خاطر شایعه و شائبهٔ «دورگهٔ مسلمان - مسیحی بودن»؛ ادامهٔ کنترل و هدایت بحران را به دست گرفت و نه تنها ماجراهای کنونی را به عنوان «مشکل منطقه ای» که باید به دست خود «منطقه ایها» حل شود تبدیل کرد؛ بلکه «انگل فرزانه» را هم در عراق و سوریه و هم در رابطه با «رویای بمب اتم» به «گُه خوری» کشانید. البته انگل فرزانه از مزمزهٔ گُّه و چشیدن طعم آن به صورت دائمی خوشش نمی آید؛ ولی چارهٔ دیگری هم ندارد؛ زیرا روسها نیز چیز بهتری پیشنهاد نمیکنند.
      باز هم البته اکنون «حزبلبلی ها» به خاطر خروج «سمبادهٔ ۲۰۰» (شاید هم پاره آجر) از مقعدشان در سوریه (به خاطر پناه گرفتن در زیر سایهٔ آلت آقای پوتین) احساس پیروزی میکنند. حقّ هم دارند؛ زیرا برخی از شادیها به خاطر «فروکش درد» است.

      حذف
  37. کژدم خجالت بکش چی شد قراره تا تیرماه شهرهای ایران شبیه شهر کوبانی و صحنه جنگی پیدا کنند!!!تازه قرار بود داعش از طریق رودفرات و خشک کردن اب وارد شهر بغداد شوند حافظه من بر خلاف بسیاری از خوانندگانت بسیار قویی هست و نمی تونی سصر دربری و باید عذرخواهی کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم که چرا در همان زمان ها که من این احتمالات نظامی را میدادم؛ قلمت شکسته بود و یا مرکّبش خشک شده بود و چیزی نمیگفتی و نمی نوشتی و انتقاد نمی کردی؟
      حالا که اندکی در زیر سایهٔ آلات و ادوات پوتین (حتماً منظورم را خوب میفهمی) احساس پیروزی میکنید؛ نفست از جای گرم در می آید!!!
      در آن دوره همهٔ آنچه که گفتی و بسیاری مطالب دیگر نخست در این وبلاگ مطرح می شد و چند روز بعد در خبرگزاریها نیز مطرح می شد. اگر حافظه ات خشک نشده باشد؛ باید خیلی مسائل را بیاد بیاوری.

      حذف
    2. این وبلاگ بسیار کوچک و «کم خواننده» همیشه در «پیشبینی فنّی احتمالات» که میتوانند «آینده ساز» باشند؛ نه تنها یک سر و گردن؛ بلکه فرسنگها با مقالات نوشته شده از طرف «شبه روشن فکرها و جیره خواران رژیم انگلهای صفوی» و «لاطایلات نویسها» فاصله داشته است.

      حذف
  38. منظور اوباما چی بوده کژدم جان.
    آقای اوباما در گُفتُگویی با مجله "آتلانتیک" پیشنهاد کرده است جمهوری اسلامی و عربستان، منطقه را بین خود تقسیم کنند و از این طریق به "صُلح سرد" برسند.
    http://www.iranpressnews.com/source/196200.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آقای اوباما نگفته است که ایران و عربستان منطقه را بین خود تقسیم کنند. بلکه گفته بود که عربستان رژیم شیعی مسلک را هم در منطقه سهیم کند. عربستان هم پاسخ داد که اگر انگل فرزانه از «هلال شیعی بازی» دست بردارد؛ دوستیهای عمیقی در پی آن بوجود خواهد آمد.
      آمریکا نه تنها از طرحهای کشورهای عربی علیه رژیم انگلهای صفوی خبر دارد؛ بلکه به اجرایی شدن آنها نیز کمک میکند. خبرهای مربوط به توقیف محموله های نظامی قایقها و کشتیهایی که از طرف انگل فرزانه به یمن فرستاده میشد نشان میدهد که چه خبر است. آنهایی که فکر میکنند؛ با «برجام» به «فرجام نیک» خواهند رسید؛ سخت در اشتباه هستند.
      «فرجامی تقریباً نیک» (۳۰ در صد نیک به تقریب) تنها زمانی میتواند در انتظار ایرانیان باشد که که «رژیم انگلهای صفوی» را سرنگون کنند. اگر بعد از ۱۰ سال که آبهای زیر زمینی نیز خشک شوند. دیگر فرقی نمیکند که چه کسی حاکم بیابانی به نام «ایران» باشد.
      اینکه گفتم «نوشتن نیز ارزش خود را از دست داده است» به همین خاطر بود و نه «خستگی» از نوشتن و یا «نداشتن سخن» برای نوشتن.

      حذف
  39. عکس؛ رفتار انسانی رزمندگان کُرد با اسیر داعشی
    http://www.iranpressnews.com/source/196206.htm

    پاسخحذف
  40. خوانندهٔ «کیر لیس آخوندها» که خود را «کاووسی از استکهلم» معرفی کرده است؛ نظرش را در «مستراح» (هرزنامه) یافتم. منتشر نمیکنم؛ زیرا فقط «گنده گوزی کیم جونگ اونی» است.
    پیام غرب و مسکو برای شما دریوزگان و خائنین تازی پرست یک جمله است:

    «یا گُه بخورید و نوکری را بپذیرید .... یا .... حذف خواهید شد».

    پاسخحذف
  41. اگر این عملیات توسط پیشمرگان کردستان ترکیه انجام شده است؛ دستشان درد نکند. امّا بسیار دیر آمده اند.
    همانگونه که بارها گفته ام؛ اگر جمعیت کردهای ترکیه ۳۰ در صد است و حتّی به حقوق شهروندی همسان با ترکهای عثمانی نیز دسترسی ندارند و ترکهای عثمانی؛ یک صدا در سرکوب کردستان با دولت کثیف و اخوان المسلمینی اردوغان همراه هستند؛ کردهای ترکیه؛ باید زندگی را چنان برای ترکهای عثمانی تلخ کنند؛ تا آنها را به «استفراغ خون» وادارند. امّا «پ.ک.ک» هنوز در فکر «رمل و اسطرلاب» است.
    اگر ترکها زندگی را بر کام شما تلخ میکنند؛ زندگی را بر کام آنها تلخ کنید تا «خون گریه کنند» و «خون اسفراغ کنند».

    http://www.radiofarda.com/content/f7-ankara-blast-killed-several-people/27607882.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه «پ.ک.ک» مبارزهٔ مسلحانه نمیکند و از بازوی نظامی برای «مذاکرات بی سر و ته» استفاده میکند (مانند حزب دموکرات کردستان در دههٔ ۶۰ که نتیجه اش را به روشنی دیدیم).
      «پ.ک.ک» مجموعه ای از «احمقهای سیاسی» است که «تغییر سرنوشت» را به غرب محوّل کرده اند.
      جنبش سیاسی نظامی کردستان ترکیه باید با «اوجالان» و «پ.ک.ک» خداحافظی کند.

      حذف
  42. جناب کژدم با درودی دگربار سوالی از جنابعالی داشتم نظرتون رو در مورد واکنش امریکا در ارجاع ازمایش موشک توسط سپاه و تصمیمات احتمالی و نوع تاثیرات ان که در شورای امنیت گرفته می شود رو می خواستم جویا بشوم با تشکر از جنابعالی
    خواننده قدیمی

    پاسخحذف
  43. عربستان سعودی پس از اینکه دید نمیتواند با پایین کشیدن قیمت نفت در بازار، ایران را حد اقل از نقطه نظر اقتصادی به پایین بکشد و از سوی دیگر ماجرا نتوانست ادعاهای خودش در مورد دخالت ایران در کشورهای دوست را به اثبات برساند و اینکه میداند درنهایت هم باید با ایران از در دوستی و گفتگو وارد عمل شود. زیرا ایران چه از نقطه نظر استراتژیکی وچه از نظر قدرت نظامی کشور دست و پا بسته ای نیست از این رو است که وزیر امور خارجه اش درخواست بهترین ارتباطات را با ایران مطرح میکند...

    http://www.shahrekhabar.com/world/1453381500515153

    پاسخحذف
  44. رفسنجانی: آن‌هایی که ریاضت کشی مردم را می‌خواهند، خودشان طور دیگر زندگی می‌کنند
    تنها کسی که جلو دوربینها و دیدارهاش زیلو داره. انگل فرضاله عراقی زادس. به این میگن فرو کردن تا دسته. ریده به انگل. گر چه خودشم کفتاریه.
    http://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2016/03/12/%D8%B1%D9%81%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      اکبر بهرمانی؛ بسیار بی شرف تر از انگل فرزانه است. امّا اکنون به خاطر تبلیغات «توده - روسی ها» و روسپی زادگانی مانند اکبر گنجی و محمد خاتمی و ابراهیم نبوی و ..... برای احمقهای ساکن ایران؛ به «پدر دموکراسی» تبدیل شده است.

      پدر ملّت ایران؛ اگر این «بی پدر» است

      بر چنین بوم و بر و ملّت خر و و گور پدرش باید رید.

      حذف
  45. کژدم عزیز شما بردی. یه هواپیمای سوریه ساقط شد. پوتین از برس دندع عقب گرقت.حالا انگل چکار میکنه>>>>>./؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نبردم؛ من فقط یک وبلاگ نویس هستم.
      شاید بتوان گفت که آقای پوتین به خاطر بازگشت از وسط راه پُر ضرر؛ هم به خاطر «ورود احمقانه» که از او انتظار نمی رفت؛باخت و هم به خاطر خروج هوشمندانه از این بازی خطرناک؛ میتوان گفت که: بُرد.

      حذف
  46. کژدم گرامی درود
    پوتین؛دستور خروج نیروهای خود را از سوریه صادر کرد!!بازیه کثیفی راه افتاده بود تو سوریه؛انگل فرزانه؛امیدش به «کرملین»بود که این هم بیخیال بشار ادم کش شد.ایا امیدی به کناره گیری این «جنایت کار وجود داره؟؟»یا اینکه باز حاج قاسم سلیمانی=کُس کش؛باید به دادش برسه!؟
    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/03/160314_l26_russia_forecs_syria_withdrawal
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      وقتی که ارباب میگوید «بِپَر»؛ نوکر نباید بپرسد چرا؟
      باید بپرسد: چند متر بپرم قربان؟
      گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی آریو برزن؛ بهتر است برود و علیه بچّه های ناخواسته اش که در دوران غیبتش از خانواده تولید شده اند؛ شکایت کند.

      حذف
  47. جناب کژدم پوتین هم که دستور عقب نشینی داد ! ودر چنگال خرافه فرو نرفت ! حالا تکلیف رهبر دردانه تیتیش مامانی چه میشود ؟ در ضمن آن عصای کذایی ! عصای موسی را میگویم کو ؟ کجاست ؟ در ضمن این پست خیلی قدیمی شده عوضش فرمایید ! مرسی !

    پاسخحذف
  48. آقای «مارکو روبیو» استعفا داد و رفت.
    حال باید منتظر توفان یک «پانک» (اوباش) به تمام معنی بود.
    ظهور «دونالد ترامپ پانک» نشان میدهد که راستگرایان آمریکا؛ تا چه حدّ عصبانی هستند.
    «دونالد ترامپ پانک»؛ در حال بر هم زدنِ قاعدهٔ بازی «دموکرات - جمهوریخواه» در آمریکا است.
    زیرا به خاطر گستردگی «اقتصاد جهانی» دیگر چندان فرقی میان این دو حزب؛ به جز «پوستهٔ سُنّتی» به جای نمانده است.
    ورود دو موجود غیر منتظره؛ مانند «برنی سندرز» (گدا پرور) و «دونالد ترامپ پانک» (وعده های هیتلری برای گدایان)؛ زنگ دوران آغاز «جنبش نوین به حاشیه رانده شدگان» را که هیچ ارزشی به جز«فشنگ» ندارند را در آمریکا به صدا در آورد.
    «برنی سندرز» و «دونالد ترامپ پانک»؛ ۲ روی یک سکّه هستند.
    یکی میگوید: دهانهای گشاد و شکمهای گرسنهٔ «هیچکارگان» را با دولتی کردن هر چه بیشتر منابع اقتصادی و به کنار زدن «مؤسسات خصوصی» و بستن مالیاتهای سنگین؛ پُر کنیم. (کمونیسم خجالتی و ضد انسان).

    دیگری میگوید: همه را از آمریکا بیرون کنیم و مرزها را دیوار بکشیم و به دوران ماقبل جنگ دوّم جهانی بازگردیم؛ تا «شکمهای گرسنه و دهانهای گشاد» به آرزوی «معدهٔ خود» برسند (تئوری نشاندن شارلاتان - تیزهوش به جای انسان).
    هر دو موجودِ ظاهراً ناخوانده یک حرف میزنند؛ ولی راه حلّ ظاهراً دیگرگونه ای پیشنهاد میکنند. نظریهٔ «برنی سندرز» در «اتحاد جماهیر شوروی» و «چین» آزموده شده و نتیجه اش را همگان دیده اند. نظریهٔ «دونالد ترامپ پانک» که همان «ناسیونال سوسیالیسم نژاد رنگ پریده ها» است را نیز توسط هیتلر آزمایش شده و کارش نیز به «جمع آوری قابلمه و قوری و قاشق چنگال فلزی» برای تولید گلولهٔ توپ و تانک کشید و اگر خودش هم مانند یک سگ هار فراری در آراژانتین توانست چند صباحی به زندگیش ادامه دهد؛ امّا «راه پیشنهادی» او به ویرانی آلمان منتهی شد (مثل راه انگل انقلابی فرزانه).
    همه میگویند که جامعهٔ آمریکا «دوقطبی شده است» و «دونالد ترامپ پانک» مقصّر است. خیلیهای دیگر نیز میگویند که همه اش تقصیر آقای اوباما است.
    من میگویم که هیچ یک از این دو نفر مقصّر نیستند؛ بلکه آنچه که «جامعهٔ دروغین انسانی» نامیده میشود؛ اکنون به صورتی آشکارتر از پیش؛ به «۳ قطبی بودن بشریت کذایی» پی برده است.
    ۱- قطب نخست = شارلاتانها.
    ۲- قطب دوّم = انسان سانها.
    ۳- قطب سوّم = انسانها.
    امّا دو قطب (۱) و (۲)؛ هنوز به قطب سوّم باور ندارند. قطب سوّم (انسانها) نیز اصراری ندارد که شناسایی شود؛ زیرا میداند که هر ۲ قطب (۱) و (۲) ریزه خواران سفرهٔ او هستند و اگر «او» نباشد؛ هر دوقطب عقبمانده؛ باید سفرهٔ غذایشان را در «مستراح» پهن کنند.

    پاسخحذف
  49. در تحلیل چرایی عقب نشینی پوتین از روسها به باور من حلقه گمشده ای وجود داشت .به باور من زیربنای همه تحلیل ها درباره این عقب نشینی اشتباه هستند.زیرا که نگاه به گذشته عنصر اصلی تحلیل ها میباشد.برخی معامله بر سر اوکراین را دلیل این تصمیم غیر مترقبه میدانند.عده دیگری به تفاهم رسیدن با عربستان بر سر سیاست های نفتی را دلیل میدانند و عده دیگری فشار اوردن بر بشار اسد برای پذیرش روند تغییر ولی اعتقاد من که قبلا به ان اشاره کردم ترسیم اینده خاورمیانه در پی این عقب نشینی و شکل گیری جغرافیای جدید در این منطقه میباشد.خلا ناشی از عدم روسها در مقطع کنونی که یکی از مولفه های ان قدرت گرفتن کردها در شمال سوریه هست طبیعتا منجر به اعلام خودمختاری این منطقه خواهد شد که پیامدهای ان به شکل دومینووار در نقاط دیگر ادامه خواهد یافت.شواهد میدانی هم با اعلام احتمالی خودمختاری کردستان در روزهای اینده توسط خبرگزاری رویترز به مرور ظاهر میشوند.در پس این تصویر میتوان تمایل پوتین برای تبدیل شدن به پدرخوانده کردستان را به وضوح دید.روند سرخوردگی روسها از زیرمجموعه های منطقه ای و جایگزینی نیروهای قدیمی مانند سپاه قدس و حزب الله با نیروهای جدید در منطقه که کم هزینه تر باشند یکی از دلایل این تصمیم میباشد.اگر خاورمیانه را به شکل یک بنا مخروبه در نظر بگیریم پوتین با برداشتن تنها یک اجر کل این بنا را در معرض فروپاشی قرار داد به عنوان کسی که مدتها از پوتین متنفر بودم باید این سطح از هوش و ذکاوت را تحسین کنم

    پاسخحذف
  50. کژدم عزیز چرا حالا این ملاها پشت هم شیش و بش میارند. بعد از آمیا حالا یازدهم سپتامبر. کاملن مشخصه که انگل رو دران میزارند تو فشار. نمیدونم ازش چی میخان.؟؟؟؟؟؟
    دادگاهی در آمریکا ایران را به اتهام دست داشتن در حملات ۱۱ سپتامبر محکوم کرد.
    https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2016/03/16/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DB%B1%DB%B1-%D8%B3%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF.html

    پاسخحذف
  51. کژدم گرامی با ارزوی سال پربار برای شما و سایر دوستان

    یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد/
    رقصییدن شاخ یید تقدیم تو باد /
    تنها دل ساده ایست داراییی ما /
    ان هم شب عید تقدییم تو باد /

    در ضمن خواندن این مقاله خالی از لطف نیست

    http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=72639

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نیز امیدوارم که شما و همهٔ خوانندگان گرامی سال خوب و پرباری در پیش داشته باشند.

      ...
      «کوهها از کجا سر بر آوردند؟!!
      از قعر دریاها»
      «فردریک ویلهلم نیچه»

      پیروز و سرفراز باشید.

      حذف
  52. درود بر کژدم گرامی؛امیدوارم سال خوبی به همراه داشته باشی کنار خانواده محترمتون؛سالی پر از گزیدن برادران؛ساندیس خور؛ارزشی؛انسان سانها؛و....؛موفق و پیروز باشی جناب کژدم گرامی
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      نوروز و سال نو بر شما و خانوادهٔ گرامیتان فرخنده باد.

      حذف
  53. به این کُس کش بگید برو کشکت رو بساب«زن جنده صفوی مسلک»

    http://goo.gl/DmMdVk
    «محسن»

    پاسخحذف
  54. کژدم یعنی مطمعنی هیتلر تو ارژانتین به مرگ طبیعی مرد?سند؟

    پاسخحذف
  55. ناشناس گرامی
    این یک نظریه است که بسیار هم میتواند درست باشد؛ زیرا قرائن زیادی برای درستی آن وجود دارند.

    ۱- جسد هیتلر هرگز پیدا نشد.
    ۲- بخش غربی دولت آلمان پس از شکست در جنگ جهانی دوّم؛ بسیاری از سران نازی را با مدارک جعلی و با حمایت دولتی؛ به کشورهای آمریکای لاتین و استرالیا فرستاد.عدهٔ زیادی از آنها نیز از طرف کشورهای غربی و اتحاد جماهیر شوروی به استخدام در آمده و تبدیل به موجودات «بی نشان و بی تاریخ» شده و با اسامی دیگر به زندگی ننگینشان ادامه دادند..

    پاسخحذف
  56. بخش ویژهٔ «سپاه قدس» برای نگاه کردن به «ساپورت پوشان» و «جلق زدن» و در نهایت فرو رفتن به «خلسهٔ ایمان محمدی» با رفتن به مراسم «دعای کمیل» برای بخشوده شدن.

    این تمامی معنی «ایمان مذهبی ها» در تمامی مذاهب و ادیان شناخته شده و یا ناشناخته شده است.

    من بد دهن نیستم؛ .... بلکه این قوم مسلمانان و مسیحیان و .....هستند که به دو جبههٔ «مادرقحبه ها» و «مادر جنده ها» و سایر فرقه های حاشیه ای تعلّق دارند.
    کار اصلی آنها «گناه کردن» (چیزی که نباید بکنند) و سپس «طلب بخشایش از حپروت» است.
    اینگونه است که مساجد و کلیساها و کنیسه ها و معابد پر از «پفیوزهای گناهکار و طالب بخشش» است و انگلهای همهٔ ادیان نیز «ناندانی خوبی» درست کرده اند.

    http://www.radiofarda.com/content/o2-bb-leggings-arrested-fars/27619960.html

    آنچه که «مؤمنین» نامیده میشوند؛ در واقع «گدایان» هستند. بخشی از این گدایان را «بی شرف ترینها» تشکیل میدهند که خطرناکترینها نیز هستند. بخشهای دیگر یا «آزردگان» و یا «نا امیدان» هستند.
    امّا بخش «بی شرف ترینها» تنها جویای «بخشودگی» برای «ادامهٔ بی شرافتیهای خود» است.
    در زبان عامیانه آنها را «حزب اللّهی»؛ «اخوان المسلمینی»؛ «داعشی»؛ «القاعده»؛ «طالبان»؛ «کاتولیک» و «پروتستان» و «یهودی دیوار ندبه ای» میخوانند.

    این هدیهٔ نوروزی کژدمی را بپذیرید.

    پاسخحذف
  57. دخالت شمبولی اسهالی در حادثه ۱۱ دهم سپتامبر.حتمن اینم هدیه به ملاهاست. کژدم هدایت بفرمایید.
    https://www.facebook.com/tareghaskari/posts/961528143954272

    پاسخحذف
  58. مقاله زیرحقایقی از جنگ و تر زدن سپاه در جنگ و بکشتن دادن یکصد هزار بسیجی نگون بخترو را برملا میکند. جالب است. سلیمانی و منقل و وافورش.http://www.fozoolemahaleh.com/2016/03/18/%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA#ixzz43GMkh8O9

    پاسخحذف