۱۳۹۵ فروردین ۱, یکشنبه

شانس «دونالد ترامپ» برای رئیس جمهور شدن و عواقب بین المللی ریاست جمهوری او

ظهور پدیدهٔ «دونالد ترامپ»؛ را نمیتوان بدانگونه که رقبای او در سخنرانیها و بحثهای تبلیغاتی انتخاباتی ترسیم میکنند؛ «عکس العملی در برابر حکومت ۸ سالهٔ آقای اوباما» دانست. 
بلکه باید گفت: «دونالد ترامپ نشانهٔ سر ریز شدن تمامی خشمهایی است که در نتیجهٔ بی عملی سیاستمداران آمریکا در چند دههٔ اخیر بر روی هم تلّ انبار شده اند» و «دونالد ترامپ» شارلاتانی است که این خشم و جنس آنرا خوب میشناسد و از تمامی پتانسیلهای ممکن به خوبی بهره برداری می کند. تیم انتخاباتی «دونالد ترامپ» بهتر از بقیه عمل میکند و تمامی تلاشهای «پیر و پاتالهای حزب جمهوریخواه» برای کنار زدن او؛ نتیجهٔ دندان گیری نداشته است. «دونالد ترامپ» با بازیهای چندگانه؛ میداند که رأی «کو کلوکس کلان»ها را نیز به صندوق خود ریخته و در ظاهر از آنها فاصله گرفته است.
شاید آخرین کاری که حزب جمهوریخواه برای مقابله با به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ» ؛ از دستش بر بیاتید؛ این باشد که همهٔ مخالفین «دونالد ترامپ» به خانم کلینتون (یعنی حزب رقیب) رأی بدهند و به معنایی دیگر حزب جمهوریخواه خودکشی سیاسی کند؛ هرچند که سالیان درازی است که فاصلهٔ  این دو حزب اصلی آمریکا هر روزه کمرنگ تر و بسیار باریک تر شده است.
این است آن صحنهٔ شطرنجی است که «دونالد ترامپ» و تیم انتخاباتی او برای حزب جمهوریخواه آمریکا چیده اند. یا باید پشت سر او بایستند و یا به خانم کلینتون رای دهند.
در خارج از آمریکا تقریباً تمامی کشورهای اروپایی به همراه چین و ژاپن ؛ چشم امیدشان به این امر دوخته شده است که در داخل آمریکا جلو «دونالد ترامپ» را خواهند گرفت.

 آقای اوباما در طول این ۸ سال  به اندازهٔ کافی سنگهای سخت را از پیش پای «دونالد ترامپ» برداشته است.
 روسها در وضعیت اقتصادی بدی قرار گرفته اند و تا زمان به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ» با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد. «دونالد ترامپ به روسها وعدهٔ دوستی داده و گفته است که بگذارید مشکل سوریه را روسها حلّ کنند (مشکل پر دردسر و پر هزینه) و در کنار آن با مطرح نمودن دشمنی و کینه نسبت به رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران؛ به روسها پیشنهاد معامله کرده است. (دود این معامله به چشم مردم ایران خواهد رفت و تر و خشک را با هم خواهد سوزانید).
اقتصاد چین رو به افول گذاشته و با به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ» به سراشیبی مرگ خواهد افتاد و باید سگ زنجیری حیات خلوتش را به شکلی از اشکال از سر خود باز کند.
پس از پایان جنگ جهانی دوّم؛ اروپا تبدیل به «مفت خورها» شد و با «دونالد ترامپ» جلو مفت خوریهای اروپا؛ از سفرهٔ آمریکا گرفته خواهد شد و به احتمال زیاد؛ در همه پرسی انگلستان برای ماندن و یا جدا شدن از اتحادیهٔ اروپا تاثیر خواهد گذاشت.
رژیم شیعیان صفوی یکی از اهداف حملات «دونالد ترامپ» خواهد بود و توسط آقای اوباما و قدرتهای رقیب منطقه ای به شدّت تضعیف شده است و مهم ترین سنگلاخ ها توسط آقای اوباما پاک و تسطیح شده اند و اهرمهای فشاری که کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی بر علیه رژیم «انگل فرزانهٔ هلال شیعی طلب» در حال برساختن آن هستند؛ بی درنگ از طرف «دونالد ترامپ» مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
پرونده های «آمیا» و «۱۱ سپتامبر» و نقش رژیم انگلهای صفوی در آن؛ و همچنین «کارتل مواد مخدّر سپاه قدس - حزب الله لبنان» و پرونده های «انفجارات لبنان و ظهران عربستان» به صورتی بسیار پر رنگ تعقیب خواهند شد.
«مارکو روبیو» در سخنرانی استعفای خود از نامزدی انتخابات جمله را گفت که بسیار پر معنی است. او بدون اشاره به «پیروزی دونالد ترامپ» گفت:

«ما قدرتمند تر و  ثروتمند تر خواهیم شد؛ امّا ارزشهای مسیحی خود را از دست خواهیم داد».

قدرتمند تر و ثروتمند تر شدن آمریکا؛ یعنی «ثبات پر دوام» برای آمریکا و  «سفر فقر و بحران به سایر نقاط جهان» که از نظر «کشور قدرت مند» به عنوان دشمن شناخته میشوند.

کژدم

۳۶ نظر:

  1. جناب کژدم با داغ شدن تنور خاورمیانه توسط اوباما حالا چه کلینتون و چه ترامپ باید نان خاورمیانه جدید را بپزند و در هر صورت این وضعیت جدیدی را چه در جهان و چه منطقه تحمیل خواهد کرد منظور شما از سوختن خشک و تر با هم با پیشنهاد جدید ترامپ به روسها دقیقا تحمیل چه وضعیتی به صفویهای حاکم و ساکنین ایران می باشد و با توجه به سخنان مارکو روبیو جنس بحرانی که با روی کار امدن ترامپ به جهان تحمیل خواهد شد را بیشتر می شکافید با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دوران «دکترین کوندالیزا رایس - اوباما» به پایان رسیده است. آمریکا «بخشوده شده» و پس از ظهور «داعش» به عنوان ناجی به میدان بازگشته است. اکنون «ناجی» نمیتواند بی حرکت بماند و به ادا و اطوار «کوندالیزا رایس - اوبامایی» ادامه دهد.
      اکنون نوبت شمشیرهای آخته فرارسیده است.
      «دونالد ترامپ» میداند که «رژیم انگلهای صفوی مسلک» یک «لانهٔ زنبور» است و تا این لانهٔ زنبور به آتش کشیده نشود؛ بحرانها همچنان ادامه خواهند یافت.
      اگر «جورج بوش» به رژیم انگلهای صفوی اشاره کرد؛ ولی برای سرنگونی صدّام به میدان آمد؛ اکنون نوبت اشارهٔ دروغین به «تفاهم با انگل فرزانه؛ برای ورود به اقتصاد جهانی» و در عمل؛ «سرنگونی رژیم انگل فرزانه» فرا رسیده است.
      اگر تا دیروز؛ «تغییر رژیم» مانند یک افسانه و «لولو خورخوره» بر بالای سر «انگل فرزانه و اوباشان اطرافش» بود؛ اکنون به خاطر «آرامش گدا منشانهٔ انگل فرزانه» که فکر میکند؛ با براه انداختن پروژهٔ «امام حسن بنفش» به دروازه های تمدّن شیعی رسیده است؛ بهترین زمان برای یورش به «انگل فرزانه» فرا رسیده است.

      حذف
  2. یک سوال دیگه در مورد حرکت ناگهانی پوتین در ترک یکباره سوریه و دلایل این حرکت و عواقب ان چه در مورد روسیه و چه نوکر فرزانه و صفویهای حاکم و بشار و حزب الله رو توضیح بدین با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر با «گفتمان سیاسی کژدم» آشنا باشید؛ بارها گفته ام که «آنچه که به عنوان خبر منتشر میشود»؛ در واقع «آخر ماجرا است»؛ یعنی اینکه آنچه که «در لایه های پنهان» گذشته اند و از دید ما پنهان بوده اند؛ به پایان رسیده و به «نتیجه» رسیده اند و ما «شاهد احمق صحنهٔ پایانی» خواهیم بود و دقیقاً همینجا است که ما را به «بازنده» تبدیل میکند. زیرا ما را به موجودی تبدیل می کند که حد اکثر به «فردا» می اندیشد. در حالی که باید به ۲۰۰ سال «پس از این» بیندیشد زیرا ما در دوران «شکار قورباغه و کرگدن و مارمولک» و «دانه چینی» و یا دوران «دامپروری و کشاورزی» نیستیم.
      ما در دورانی زندگی می کنیم که آمریکا برای «هادرون کولایدر»؛ حتّی یک دلار کمک نمیکند؛ امّا برای «یافتن زیست» در کرهٔ مریخ میلیاردها دلار هزینه میکند.
      میدانید چرا؟
      زیرا قرار است بعضی ها فرار کنند و زنده بمانند و بقیّه نیز با اینکه قرار است همگی بمیرند؛ برای چند روز بیشتر زنده ماندن؛ همدیگر را به بهانه های گوناگون؛ مثل سگهای وحشی و کفتارها بدرند.
      امّا در رابطه با ورود و خروج مستقیم روسها به «سوریه»؛ به هیچ وجه فکر نمیکنم که «ناگهانی» بوده است. آنهایی که چنین فکر میکنند؛ کسانی هستند که همه چیز برای آنها «ناگهانی» است. زنهایشان ناگهان بچه های «معجزه وار و ناگهانی خدا دادی» به دنیا می آورند (یادشان نمی آید که ۹ ماه پیش با زنشان چکار کردند؟!!!!)؛ کار و بارشان «ناگهان» کساد میشود و یا یک شبه میلیونر میشوند و در شب بعد ناگهان «مفلس» میشوند.(همه چیز به طور معجزه آسایی ناگهانی است).
      روسها و آمریکاییها «معجزه کردن» را بلد هستند؛ امّا میدانند که «۹ ماه پیش» چکار کرده اند؟ و چه تاوانی باید برایش بپردازند؟
      «حکومت صفوی نوین» در حال «به ذلّت کشیده شدن ناگهانی» به خاطر «جادو و جمبل ناگهانی دژمن» است.
      رژیم انگلهای صفوی و پیروانش و کثافتهای اصلاح طلب هنوز هم که هنوز است؛ در فکر «بازیهای تانک فلّاقی» هستند و نمیدانند که روسها و آمریکاییها؛ آنها را به قیمت یک «کیلو هویج» با همدیگر معامله خواهند کرد.
      باور نمیکنید؟
      پس به تصاویر نگاههای متخصصانهٔ «انگل فرزانه» به «فوتوکپی مقدّس» که در حال نگاه کردن کارشناسانه است؛ نگاه کنید.
      انگل فرزانه نمیداند که «تا دسته فرو رفته است».
      این مشکل؛ تنها مشکل انگل فرزانه نیست؛ بلکه به خاطر حاکمیت او؛ تبدیل به مشکل ایران و ساکنین ایران و ایرانیان شده است. «انگل فرزانه» و «جنّتی سوسک منظر» و «انگل حسن نصرالله» و بسیاری دیگران از این «کرمهای مستراح» باید پاسخهای دردناکی به «پرسشهای ناگهانی دژمن» بدهند.

      حذف
  3. انگل فرزانه امسال را «سال اقتصاد مقاومتی برای خران قوی هیکل» و «دو صد خروار بردار اصلاح طلب» اعلام فرمودند.
    جزاکهم الله اجراً «خریرا».

    http://www.radiofarda.com/content/f35_khamenei_nowruz_message/27624040.html

    پاسخحذف
  4. انگل فرزانه دوباره شیر شده است. باز هم ۲ دلار در جیبش دیده است و چشمهای «بصیرت خرانه»اش نیز کور شده اند.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/03/160320_l10_khamenei_mashad_speech


    پس از مدتها سکوت خفّت بار و تماشای فرو ریختن برج و باروهای «تانک فلّاقی» (پشّه بند)؛ اکنون نفسش اندکی از جای گرم در می آید. حاجی بادمجان که تمامی ثروت رژیم صفوی مسلک را در عراق و سوریه به «گا» داد؛ اکنون نه تنها سخنران شده است؛ بلکه «فقیه» هم شده است و یک اصل دیگر به اصول دین مبین و تخمی اسلام افزوده است و آن «خایه مالی انگل فرزانه» است که اگر انجام نشود؛ همهٔ عبادات شیعیان خاک بر سر هم باطل است و حتّی مسلمان نیستند و میگوید که «تکفیری» نیست (نمیدانم به کدام مادر قحبه ای تکفیری میگویند؟). سخنرانی که تا دیروز عکسهای هالیوودی تبلیغاتی میگرفت و منتشر میکرد و کثافتهای «ملّی مذهبی» و نحله های فکری «شتر گاو پلنگ» شبیه به آنها او را «آریو برزن» میخواندند؛ اکنون خفه شده اند. مسعود بهنود «زنازادهٔ طبیعی و فکری»؛ زبان در سوراخ کونش فرو برده است و به شغل شریف «روزینامه خوانی» پناه برده است. این حیوانات مذبذب و احمق فکر میکنند که «پروژهٔ امام حسن» بسیار کارساز بوده و «خر» از روی پل گذشته است.
    باید به این بی شرفها بگویم که «خر» با تمامی «بارش» نه تنها بر روی پل خسته و درمانده؛ به چهارزانو نشسته است؛ بلکه آن پل در حال فرو ریختن است و همهٔ «بی شرفهای صفوی مسلک» را به یکجا با خود به میان رود خروشان «نبرد قدرتها» فرو خواهد برد.(قیمت ایران = قیمت یک کیلو هویج).
    اکنون «الاغ فرزانه» باز هم به «گنده گوزی» روی آورده است.
    اگر کسی یافت میشود که به «زبان الاغها» آشنایی دارد؛ به «الاغ فرزانه» بگوید:
    ای بی شرف .... دیگر بس است. بیش از این «گور ایران» را نَکَن.
    اگر هنوز احمقهای فراوانی وجود دارند که فکر میکنند؛ «اکبر بهرمانی» میتواند نقش «ناجی» را بازی کند؛ باید بدانند که آمریکاییها به تخمشان هم نیست که این «پفیوز بهرمانی» چه تعداد از فرزندان ایران را کشته است؟ بلکه مسئلهٔ آنها این است:
    چه تعداد آمریکایی توسط او و دوستان القاعده ای و «الزرقاوی مسلک» او کشته شده اند؟
    آیا هنوز چشمی باز و گوشی شنوا پیدا میشود؟
    آیا معنی «ویزای ورود به آمریکا برای هر کسی که با ایران رابطه داشته است» را نمی فهمید؟
    آیا فکر میکنید که آمریکا فریب «عشوه های خرکی اکبر بهرمانی» را میخورد؟ یا اینکه: از این عشوه ها به عنوان اهرم استفاده میکند؟
    آمریکا «اکبر بهرمانی» و «انگل فرزانه» را به یک قیمت میخرد.

    پاسخحذف
  5. گزارش به خوانندگان

    امروز توانستم به صورت زنده به سخنرانیهای نامزدهای انتخاباتی حزب جمهوریخواه در مقابل «ایپک» (لابی اسرائیل در آمریکا) گوش دهم و بار دیگر در یوتیوب مرور کنم؛ تا جایی برای اشتباه در شنیدن و یا تفسر دل بخواه از نوع «شبه انسانی=انسان نما= شبه سیاسی = خودم گوزم ... خودم خندم... عحب ...» باقی نماند.
    آنچه که در سخنرانیهای نامزدها در «ایپک» مطرح میشوند؛ طبعاً باید به مواضع نامزدهای انتخاباتی به «اسرائیل» و دوستان و دشمنان منطقه ای و اروپایی آنها مربوط باشد و طبعاً در رابطه با مسائل مربوط به «آسیا پاسیفیک» و «اکتشافات ناسا» و «کشف نوع خاصی از قورباغه» سخنرانی نخواهند کرد. این سخنرانیها برای جلب نظر اعضای «ایپک» برای پشتیبانی از مبارزات انتخاباتی هر یک از نامزدهااست. هرچند که «ایپک» نیز یک سازمان یکپارچهٔ «ذوب شده در ولایت» نیست و جناحهای گوناگونی دارد؛ امّا در مجموع؛ وقتی که مسئله به دفاع از «اسرائیل» میرسد؛ همگی اتفاق نظر استراتژیک دارند و تفاوتهایشان در لایه های عمیق و یا سطحی «تاکتیکی» است.
    برای مثال:
    مواضع «ایپک» در زمانی که رئیس جمهور جمهوریخواه میانه رو و یا رادیکال و یا .... باشد و کنگره و سنا نیز از ترکیب خاص دیگری برخوردار باشد؛ نسبت به شرایط و موازنهٔ قوایی از انواع دیگر فرق میکند. آنهایی هم که آنجا نشسته و گوش میدهند؛ مانند «امّت حزب الله»؛ احمق نیستند و همهٔ شعارهای داغی را که از طرف نامزدهای انتخاباتی داده میشود را به «آن داغی» نمیخرند و به راهها و چاههای «عملیاتی شدن شعارها» آشنایی نسبتاً کاملی دارند.
    امّا گذشته از این «توضیح کاملاً آگاهی بخش»؛ باید بگویم که تمامی وعده ها از طرف همهٔ نامزدها «همسان» بودند:

    ۱- صاف کردن «دهان انگل فرزانه و امام حسن و اکبر بهرمانی فرزانه».
    ۲- صاف کردن دهان «انگل حسن نصرالله».
    ۳- صاف کردن دهان «اخوان المسلمین فرزانه»؛ چه اردوغانی عثمانی و یا «حماس»؛ «جهاد اسلامی سنّی مذهب مزدور شیعه مسلکان پول پخش کُن شاه عباّسی» و همهٔ اسلامگراهای عربهای ساکن غزّه و کرانهٔ باختری.
    ۴- کمک به مصر برای سرکوب «داعش» و سایر اسلامگرایان در صحرای سینا.
    ۵- به دست آوردن دل رهبران کشورهای عربی (البته به رهبری عربستان سعودی).
    ۶- همه با هم علیه رژیم انگلهای صفوی.

    همانگونه که گفتم؛ در این سخنرانیها همهٔ مطالب به «اسرائیل و خاورمیانه» مربوط بود و داشتن انتظار سخنرانی در رابطه با «چین» به همان اندازهٔ سخنرانی در بارهٔ «مرّیخیها» بسیار به دور از انتظار و احمقانه باید باشد.

    برخی از تئوریسین های سیاسی میگویند:

    گیرم که راستگرا ترین جمهوریخواه (دونالد ترامپ) بر سر کار بیاید... مشکل او این خواهد بود که باید «قانونمند» رفتار کند و شاید «کنگره و سنای بعدی» به لایحه ها و خواسته های او تن در ندهد.

    امّا در این نشست (نشست ایپک)؛ به این مسئله نیز توجهی عمیق شده بود و به همین خاطر آقای «پل رایان» نیز برای سخنرانی آمده بود؛ در حالی که ایشان نامزد ریاست جمهوری نیستند.
    سخنرانی آقای «پل رایان» برای «ایپک» این پیغام را داد:

    «همهٔ سخنرانها سخنان زیبایی گفتند؛ ولی میان حرف و عمل فاصله بسیار است. اگر میخواهید که این سخنان و شعارها به واقعیت تبدیل شود؛ به یک مجلس با اکثریت قاطغ جمهوریخواه رادیکال و جناح راستگرای حزب دموکرات نیاز دارید و اگر به رئیس جمهور راستگرای رادیکال و به مجلس لیبرال دموکرات اوبامایی- کلینتونی-جیمی کارتری رأی دهید؛ هیچ مشکلی حلّ نخواهد شد».

    به همین دلیل هم آقای «پل رایان» روی به جمعیت کرد و گفت: «روی سخنم با شما جوانان است که باید بخواهید که پیر و پاتالهای «ایپک» با تصمیم خود «آینده ای مطمئن برای شما و نسلهای بعدی تولید کنند.».
    آقای «پل رایان»؛ هم به مردم آمریکا و هم به «ایپک»؛ سخن نهایی را گفت که:
    «شتر سواری دولّا دولّا نمیشود .... اگر تغییر میخواهید..... کنگره و رئیس جمهور باید از یک جنس باشند. تا هم قانون اساسی حفظ شود و هم خواسته های شما بر آورده شود؛ وگرنه این داستان؛ همچنان بی سر و ته خواهد ماند».
    فکر میکنم که تفسیر خود از این نشست را به طور «شیرفهم»؛ خدمت خوانندگان گرامی عرضه کرده باشم.

    (کژدم شیر خوار و شیر فهم)

    پاسخحذف
  6. رضا ضراّب «رکن رابعی = امام زمانی انگل فرزانه = فوتو کپی نابرابر اصل» نیز به «گا» رفت.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/03/160322_u04_us_iranians_indictment

    همهٔ حرکتهای دولت آقای اوباما نشانه های قدرتمند «زمینه چینی برای ظهور دولت تهاجمی» را به همراه دارند.
    حزبلبلیها باید نفری «۲ کیلو وازلین» بخرند تا به قول «حسن عبّاسی» از این «تجاوز .... لذّت ببرند.».
    نقطه «تَهِ خط»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هرکسی که به زبان «الاغهای صفوی مسلک» آشنا است ؛ به «انگل فرزانه صفوی ؛ حجتّیه ای» بگوید:
      طناب دار بار دیگر در حال تنگ شدن است. امّا اینبار مثل صدّام شاید سَرَت از تَنَت جدا شود. به نوه های «تیتیش مامانی ات» که از نان و شیر «روسپی زاده ات» که آغشته به خون مردم؛ «کاکل به سر شده اند» فکر کُن.

      حذف
    2. این «پفیوز صفوی مسلک» هم فکر میکند که آمریکا در پی ایجاد «روابط کوبایی» با «روسپی زادگان صفوی» است.

      http://www.radiofarda.com/content/f7-boroujerdi-remarks-over-iran-us-furture-relation/27626681.html


      هی... الاغ .... برو ۵ کیلو وازلین برای «استفادهٔ خانودگی» تهیّه کن.

      رؤیای «روابط خوش با شیطان بزرگ» را؛ به حساب «پُرخوری شبانه» بگذار.

      «رؤیای روابط خوش»؛ توسط دولت آقای اوباما؛ تا دسته فرو رفته است.
      بقیّه اش را مهمان باش.

      حذف
  7. درود بر کژدم گرامی
    همکاری غیر مستقیم«حاجی بادمجان میرزا قاسمی»با مقامات امریکایی در زمان «بوش»یعنی مادر قحبه تر از این حرامزاده فکر نکنم کسی باشع

    http://www.radiofarda.mobi/a/f3-soleimani0indirectly-cooperated-with-usa/27626701.html

    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      این خاطرات خلیلزاد؛ به همان دوران «خر کردن شیعیان» به رهبری «انگلهای صفوی» باز میگردد. آنهایی که فکر میکردند: «دَرِ دیزی باز شده است» و با عجله هم «رویش» و هم «تویش پریدند» و بالغ بر دهها میلیارد دلار از سرمایه های ملّی را هزینهٔ «هلال شیعهٔ کذایی» کردند و آخرالامر نیز «محمد رسول الله دوّم = البغدادی»؛ مانند «کیر خر» ظهور کرد و توی آنجا و آنجاهایشان فرورفت و اکنون به خایه مالی آقای پوتین گرفتار شده اند. باید پرسید که:
      ای «انگل فرزانه و رهبر مسلمانان کرهٔ مریخ» ....
      دستمال خایه مالی انقلابی روسیه؛ کیلویی چند؟

      حذف

  8. خبرگزاری مهر
    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ایجاد یک قرارگاه اقتصاد مقاومتی با فرماندهی واحد برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری ضروری است.
    ................
    کاملا مشخص هست که فرزانه و مواجب بگیرشانش دچار یک عدم تعادل و سرگیجه اساسی شده اند که چنینی خزعبلاتی را قرقره می کنند اقتصاد مقاومتی دیگر کیلویی چند؟این دوای شفادهنده اصلا چه هست که می توانند چنین دردهای فرزانه را التیام ببخشد؟!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برخی دردها؛ درمان ندارند.
      مانند دردهایی که به مثل معروف «خودم کردم که لعنت بر خودم باد» باز میگردند.
      کسی که مانند احمقها عمل کرده باشد و اکنون نتیجهٔ عملکرد احمقانه اش را می بیند؛ نمیتواند به نقطهٔ پیش از آغاز عمل احمقانه باز گردد. بلکه تنها میتواند «جلو ضررهای بیشتر» را بگیرد.
      هیچ دوای شفادهنده ای وجود ندارد.
      نمازی که «قضا» شد؛ دیگر «قضا شد» .... هرگز «ادا» نخواهد شد.

      حذف
  9. http://www.radiofarda.com/content/f35_trump_iran_nuk_deal/27627361.html ........... کژدم جان گویا ترامپ هم دل خوشی از این میمونها ندارد.پس زمینه لحن او بسیار داغ و تهاجمی است و تفسیر پیش گفته شما را کاملا تا یید می کند.این میمونهای شعب ابی طالبی در سال 67 و با فرو پاشی شوروی بهترین فرصت را داشتند که از انتر بازی دست کشیده و به راه راست هدایت شوند.اما پولهای باد اورده نفت انها را مست کرد.و خواستند بازی شنگول منگول راه بیندازند.یکی نبود به این انتر ها بگوید اشتر تو کجا و نیزه بازی؟ سر پیازید یا ته پیاز. حالا چنان اره دو سری در ما تحتتان رود که شما که نه چون به بهشت می روید. برای دیگران عبرت شود.گویا این عنتر ها امریکا را هم مردم زبان بسته ایران تصور کرده اند. زرشک خخخخخخخ.بچش.گوارای وجود.

    پاسخحذف
  10. شنیده ام که «سیاتل» محل زیست «کون گشاد ترین ایرانیها» است. هر چی «آبرو ریز نژاد برجستهٔ آریایی» است در «سیاتل» زندگی میکند. همگی از کون دولت آویزانند تا «یارانه» بگیرند. حتی ثروتمندهایشان.
    البته شنیده ام. اگر کسی بیشتر میداند؛ بگوید.

    پاسخحذف
  11. کژدم تو دیوانه شدی چون تکلیفت با خودت مشخص نیست پسر تنها راه داشتن یک ایران مقتدر مثل دوران کوروش اینه که این بنای لعنتی با خاک یکسان بشه و بعد از نو ساخته بشه باید دریای خون راه بیفته بذار بهت رک بگم اینکار از دست مردم ایران بر نمیاد ما باید امید داشته باشیم که بیایند و با خاک یکسان کنند و بعد بنای دوباره را به متحدان محلی خود بسپارند خیلی توضیح نمی دم البته با اجازت فقط یک داستان تاریخی میگم و میرم
    پیش از ظهور کوروش دوم یا همون کبیر قبایل پارس یا همون پارسارگاد (25 قبیله) تحت سلطه عیلامی ها زندگی میکردند در این دوره تمدن عیلام با بیش از 2000 سال قدمت به دوره انحطاط رسیده بودند اما هیچ کس توان نابودی اونها رو نداشت تا اینکه آشورها به رهبری آشوربانیپال عیلام رو به خاک و خون کشیدن و با کمک آشوری ها قبایل پارسارگاد تونستن مالک امپراطوری عیلام یا به قول خودشون انشان بشن و بر روی ویرانه عیلامی امپراطوری جدیدی بر پایه امپراطوری مدرن بین النهرینی بنا کنند (با کمک مستشاران بین النهرینی) خیال حکام آشور و بابل این بود که اینچنین انشان تا ابد مایملک پدری آنها خواهد بود اما بعد از 4 نسل کسی ظهور می کند به نام کوروش ثانی که در نهایت اولین امپراطوری عالم گیر را بنا می نهد مخلص کلام اینکه با خاک یکسان شدن عیلام به هیچ وجه چیز بدی نیست چون جز قاسم و سید علی چیز بهتری برای عرضه به جامعه جهانی ندارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من که نفهمیدم شما چه گفتید؟!! شاید هم دیوانه هستم!!!
      حالا شروع کنید دعتوتنامه ها را آماده کنید و بفرستید تا آشور بنی پال ها بیایند.

      حذف
    2. ناشناس جان
      کسی که جلوتو نگرفته، عرضه داری اسلحه دستت بگیر و با خاک یکسان کن
      ولی وقتی خایه نداری خفه شو و برو یه گوشه "دعای ندبه" بخوان تا امام زمانت بیاد با خاک یکسان کنه

      حذف
  12. ابراز همدردی حزب الله لبنان با دولت و ملت بلژیک !!!!!!!!!!!!!
    http://666sabz.blogspot.com/2016/03/blog-post_43.html

    پاسخحذف
  13. وقتی خودت معترفی که فرهنگ صفوی تا بن مایه ملت آریایی نفوذ کرده چه راهی پیشنهاد میکنی برای ریشه کن کردن اون جز با حمام خون ؟ جز با درهم شکستن این خانه ی از پایبست ویران؟ راهی نیست حالا سوال اینجاست آیا این مردم خسته از قیام حوصله حمام خون به پا کردن را دارد ؟ به هیچ وجه و رژیم اسلامی هم دقیقا با علم به همین موضوع داره به عمر منحوسش ادامه میده و میدونیم که این شاید آخرین شانس برای مردم ایران باشه چون پیشرفت علم بشری داره به نقطه ای میرسه که عملا دوباره پیوستن به قافلش نشدنیست (دوران کشتارهای عظیم با کمک بیوتروریسم در حال شروعه) اگر امروز مردم از شر اینها خلاص نشوند ایران همردیف سایر ملل غیرتوسعه یافته محکوم به فنا خواهد بود . از این مردمی که ظرف سی سال یک تا نیم ملیون کشته داده آبی گرم نمی شود تنها راه اینست که آماده باشیم که فردای حمله نظامی به ایران قدرت را از فاتحان تحویل بگیریم بحث من این هست شما برنامت رو باید بذاری برای فردای فتح ایران نه مبارزه با رژیمی که برای نابودیش باید دریای خون ساخته بشه نابودی رژیم رو بسپر به آشوربانیپال تو فکر فردای کشت و کشتار باش دلت هم به حال یکسری میکروب آغشته با طعم اسلام نسوزه این رو بفهم درد ما فقط تغییر رژیم نیست ایران برای اینکه باقی بمونه فقط نیاز نداره که از شر سید علی خلاص بشه چون مطمئنم که امثال اصلاح طلبان مسلمان در لباس اردوغان دوباره بر گرده این ملت با کمک دموکراسی سوار خواهند شد تنها راه اینه که سومین بخش تاریخ ایران به نام دوران پس از اسلام در اریخ این مرز و بوم اضافه بشه امیدوارم حرفم رو فهمیده باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نمیخواستم به «نظریات خرواری» شما پاسخ دهم؛ تا شما اندکی در رابطه با کلمهٔ «قتل عام» و سنگینی آن فکر کنید.
      شما نخستین کس نیستید و «علی میرفطوس» (ذوب شده در ولایت سید کوروش رضای دیبا) نیز چند سال پیشتر؛ اندکی نرمتر از شما همین مسائل را مطرح کرد.
      اگر قرار باشد که آشوربنی پالها این سرزمین را شخم بزنند؛ آنچه که به شما خواهد رسید؛ دایر کردن دهها هزار «یتیم خانه» خواهد بود. اینرا گفتم که سنگینی کلمهٔ «قتل عام» را بفهمی. اگر به ابعاد دیگر عوارض جانبی «قتل عام» نگاهی بیندازی که «یتیم خانه ها» کمترین و کوچکترین عارضهٔ جانبی آن است؛ فکر میکنم که اندکی ذهنت روشن شود. به بقیهٔ مسائل نمیپردازم؛ زیرا حوصله اش را ندارم.
      پیشنهاد من به شما این است که هنگام صرف شام فقط ۲ قاشق «تُرشی» بخور و فلفل را هم «کیلویی» نخور. دبّهٔ ترشی را هم نخور؛ تا خوابهای آشفته نبینی.

      «زَت زیاد»

      حذف
  14. نه حضرت كژدم شما آخر هم متوجه نشدي اين ايران جز كثيف كردن جامعه جهاني فايده ديگري نداره اگر قراره با اين وضعيت ادامه بده ... در مورد عوارض قتل عام صحبت كردي اگر اندكي دقت داشتي ميفهميدي بسياري از معضلاتي كه نام بردي عملا تو پنجاه سال آينده با پيشرفت علوم تربيتي و روانكاوي و پزشكي و ... محلي از اعراب نخواهد داشت در كل حمله نظامي آمريكا به ايران چيز بدي نخواهد بود حداقل از اين فلاكت فعلي بهتر خواهد بود حالا شما زور بزن تا اين مملكت از شر اسلام رها بشه ببينيم كجا رو ميگيري ميدونيكه ايران بايد بشه مثل ژاپن نه عراق و نه حتي تركيه ببينيم با اين شوخي هاتون به نام انجمن نظامي كجا رو ميگيريد گفتي فاتحين به شما هيچ نمي دهند خب مگر چيز عجيبيست اما يك چيز به ما مي دهند اون هم حداقل اينكه ميشيم يه بچه عادي همين كه عادي باشيم كافيه هر اتفاقي كه بيفته از اين نكبت بهتره البته من آرزو ميكنم شما موفق باشي چون مطمئنا خواست شما از تهاجم نظامي بهتره ولي من حرفم اينه داري آب تو هاون ميكوبي ولي برات آرزوي موفقيت ميكنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من به نیکی میدانم که آنچه که «ملّت ایران» نامیده میشود؛ یک «ملّت» نیست. من به نیکی میدانم که ۶۰ در صد جامعهٔ ایران در دوران «دامپروری» و حد اکثر «کشاورزی» زندگی میکنند. من به نیکی میدانم که شانس «ساکنین ایران» برای رسیدن به قلّهٔ تمدن؛ با داشتن اکثریت «عشایری - قبیله ای» تنها «آب در هاون کوفتن است».
      حاکمیت صفوی مسلک نیز نشان میدهد که فرهنگ غالب بر ایران چیست؟ اگر این حاکمیت و اگر این سرزمین و مردمانش حرفی برای گفتن به جامعهٔ جهانی ندارند. شما هم ندارید و گرنه به جای صدور دستور قتل عام؛ نظرات «تمدن ساز» خود را توضیح میدادید و شاید اکنون پس از چندین سال حتماً خوانندگان این وبلاگ به این درک و فهم رسیده اند که هیچ نظریه ای در این وبلاگ سانسور نمیشود.
      من نمیدانم معنی «تمدن» و «سخن نو برای جامعهٔ جهانی» در افکار شما چیست؟
      آیا آمریکا است؟ روسیه است؟ حاکمیت انگلهای صفوی و یا «محمد رسول الله دوّم = البغدادی» و انگلهای سنّی مسلک و یا کرهٔ جنوبی و .... است؟
      شما ناگهان دستور قتل عام صادر میکنید. امّا من میگویم :
      آمریکا شدن؛ قلّه نیست؛ زیرا این قلّه توسط آمریکا فتح شده است. تکرار آمریکا شدن فقط حرکتی شمپانزه وار و «تقلیدی» است.

      آیا حرفی برای گفتن به جامعهٔ جهانی دارید که «تکرار دیگران» نباشد؟
      اگر دارید .... بگویید. اگر ندارید؛ حد اقل مزخرف نگویید.
      من هرگز دستور قتل عام صادر نمیکنم و هرگز از «آشور بنی پالها» و «کالیگولا ها» و «چنگیزها و «محمّدها» و «تیمور لنگ ها» برای قتل عام دعوت نمیکنم. اگر «حرفی تازه» دارید؛ این گوی و این میدان کوچک وبلاگ کژدم....
      اگر ندارید
      لطفاً «خفه»

      حذف
  15. کژدم گرامی چرا بعد از متهم کردن رژیم اشغالگر ایران بدست داشتن در 11 سپتامبر . حالا هم در حادثه حمله به سفارت امریکا در بنغازی باز ملاهارو متهم میکنن. این نشانگر فاتحه حکومت اخونداس>>>؟؟؟؟یعنی وازلین باید از چین بشکه ای برا خودشون وارد کنند؟؟؟
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=161012037624448&set=a.101369093588743.1073741828.100011469570931&type=3&theater

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اوباشان و انگلهای صفوی فکر میکنند که خیلی میفهمند و زرنگ هستند. سال ۲۰۱۶ میلادی؛ سال تعیین سرنوشت انگلهای صفوی حاکم بر ایران و روسیه و اروپا و چین است.
      اهدافی که پس از این توسط آمریکا دنبال خواهد شد؛ در ظاهر مبارزه با «تروریسم اسلامی» و «زیاده خواهی «چین و روسیه» دنبال خواهند شد؛ بسیار به دور از اهداف تعریف شدهٔ «قلّابی» هستند.
      آنکه توانست «قلّه» را فتح کند؛ در فکر «قلّه ای دیگر» است.
      سایرین در فکر نگهداشتن «صندلی» هستند که بر روی آن نشسته اند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      زمانی که از «آمبولانس» برای نقل و انتقال سلاح و عملیات نظامی استفاده میشود؛ دیگر نباید انتظار داشت که «آمبولانسها» مورد حمله قرار نگیرند.
      زمانی که از سازمان ملل سوء استفاده میشود؛ دیگر نباید انتظار داشت که جای امن و یا کتاب مقدّسی برای سوگند خوردن باقی مانده است. یعنی اینکه همه چیز به «گُه» کشیده شده است و همهٔ قوانین بازی بی اعتبار شده اند. گویی که در صفحهٔ شطرنج؛ هر جا که دلمان بخواهد از مهرهٔ «اسب» مانند وزیر و یا فیل استفاده کنیم و چنین فکر کنیم که «استراتژیستهای خارق العاده ای هستیم.»

      http://www.dw.com/fa-ir/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%84%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/a-19137770

      زمانی که انگلهای صفوی فکر میکنند که برای رسیدن به اهداف شوم خود حتّی میتوانند بر مقدّسات برینند؛ نباید انتظار داشت که کسی فکر کند که اینگونه از اوباشان؛ به چیزی به نام «مقدسات» معتقد هستند.
      نتیجه نیز بسیار مشخص است و آنها خواهند گفت:
      ما با حیواناتی روبرو هستیم که تنها راه مبارزه با آنها فقط «محو» آنهاست.
      همهٔ آنچه که اکنون برای بیرون کشیدن پرونده های کهنهٔ رژیم انگلهای صفوی در جریان است و ظاهراً نیز اهمیت زیادی نداشته اند؛ برای ساختن پرونده ای بسیار بزرگتر از پروندهٔ هسته ای است.
      شاید آمریکا به طور مستقیم کاری نکند ولی قدرتهای منطقه ای منتظر اشاره هستند و میدانند که حمایتهای آمریکا را خواهند داشت.

      حذف
  16. بوسیدن پای مسلمانان تروریست توست«پاپ»
    http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/12/23/946357_494.jpg

    پاسخحذف
  17. سلام کژدم گرامی
    همهٔ آنچه که اکنون برای بیرون کشیدن پرونده های کهنهٔ رژیم انگلهای صفوی در جریان است و ظاهراً نیز اهمیت زیادی نداشته اند؛ برای ساختن پرونده ای بسیار بزرگتر از پروندهٔ هسته ای است.
    شاید آمریکا به طور مستقیم کاری نکند ولی قدرتهای منطقه ای منتظر اشاره هستند و میدانند که حمایتهای آمریکا را خواهند داشت.نقل از شما
    قدرتهای منطقه ایران در خاورمیانه یعنی اسراییل عربستان ترکیه همگی از رویارویی مستقیم با حاکمیت صفویان ایران پرهیز دارند که البته این مساله کاملا دو جانبه هست و شاید حتی بتوان گفت این ترس به شکل شدیدتری در حاکمان ایران نمود داشته باشد.خواهش میکنم کمی این فراز مهم از گفته هایتان را باز کنیدو مساله دیگر در خلال پست های قبلی در جایی نوشتید که در انتخاب رهبری بعدی امریکاییها دخالت خواهند کردو اگر انها این کار را نکنند مسکو اینکار را خواهد کرد.البته باز هم نقل به مضمون. کیفیت این دخالت از طرف مسکو و خروجی این دخالت را لطفا کمی بازتر بفرمایید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. galaxy1360 گرامی

      هیچکس به ایران حملهٔ مستقیم نخواهد کرد؛ زیرا ایران در حال مرگ است. به قول خودشان آبهای زیرزمینی نیز تا ۱۰ سال دیگر تمام میشوند. همین جمله یعنی اعلان علنی مرگ ایران. این مرگ با مهاجرتهای گستردهٔ جمعیت از مناطق کم آب و یا بی آب به مناطقی که اندک آبی دارند شروع خواهد شد. اگر مشکل دریاچهٔ آذربایجان را بخواهند به دعای باران و استغاثه محوّل کنند؛ یک فاجعهٔ منطقه ای خواهد بود و میتوان تا شعاع کردستان عراق و ترکیه و در آذربایجان ؛ حد اقل تا نزدیکهای زنجان را به کویر تبدیل کند.
      قراردهای فوق محرمانهٔ نفتی نشان میدهد که کفگیر به ته دیگ رسیده است پ تمامی درهای امید بسته شده اند. حتّی اگر نظریات امام حسن بنفش را اگر اجرا کنند؛ شاید چند سال نقش بازدارنده داشته باشد؛ ولی گویا آب در حال گذشتن از سر است.
      حتماً زمانی که «امام حسن بنفش» اعلام کرد که کمک «سبد غذایی» خواهد داد را به یاد دارید و دیدید که مردم چگونه همدیگر را می دریدند. این داستان در ابعادی بسیار وسیعتر در انتظار ساکنین ایران است و زمانی که مهاجرتها شروع شد و ازدحام جمعیت در برخی نقاط به حالت اشباع رسید؛ همان مناطق نیز به کانونهای «دریدن همدیگر» تبدیل خواهند شد. مهاجرتها بیشتر شبیه «حملهٔ ملخها» خواهد بود.
      روسها و آمریکاییها اینرا میدانند و سعی میکنند که این بحران را عقب بیندازند و فشار آوردن به انگل فرزانه و اوباشان نظامی امنیتی او در همین راستا است و این فشارها شدیدتر از پیش ادامه خواهد داشت تا بتواند موجب تغیراتی در درون ایران بشود. زیرا این بحران در مرزهای ایران محدود نخواهد ماند. گفته میشود که تا سال ۲۰۵۰ (۳۴ سال آینده) دهها میلیون نفر (حد اقل ۲۰ و حد اکثر ۱۹۹ میلیون نفر) در چین و هند از گرسنگی خواهند مرد. در بارهٔ افغانستان و پاکستان و ایران و آسیای مرکزی و کرهٔ شمالی چیزی نمیگویند. آنها نمیگویند که در این کشورها چند میلیون نفر از گرسنگی خواهند مُرد؟ امّا معلوم است که در این کشورها نیز دهها میلیون نفر از گرسنگی خواهند مرد. البته باید عوارض جانبی این مرگ و میرها را نیز در نظر گرفت. حدس زدن عوارض جانبی چنین فاجعهٔ بزرگ را به ذهنهای شما می سپارم.

      حذف
    2. galaxy1360 گرامی

      من هرگز عمق فاجعه را تا این حدّ نمیدانستم و زمانی که از «شکست استراتژیک رژیم انگلهای صفوی» سخن میگفتم؛ تنها به ابعاد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و نظامی و دریده شدن این تار و پودها می اندیشیدم. امّا زمانی که «دریاچهٔ آذربایجان» رنگ خون گرفت و طبق اعلام رسمی مراکز علمی؛ از پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی از مینیموم ۴۵۰ متر تا ۶۵۰ متر سخن به میان آمد؛ من با واقعیتهای دیگری روبرو شدم. واقعیتهایی که بسیار فجیع تر از «شکست استراتژیک» به تنهایی هستند. مانند اینکه تنگی نفس گرفته باشی و نفسَت بالا نیاید و شخصی با وزن ۳۰۰ کیلو گرم نیز ناگهان از ارتفاع ۲۰ متری بر رویت فرود آید.
      «خیانت ملّی» که توسط ساکنین خاک بر سر شیعه مسلک ایران در سال ۵۷ بوقوع پیوست؛ به صورتی پنهان با «قهر طبیعت» موازی شده است.
      اکنون «خیانت ملّی» و «خشم طبیعت» دست به دست هم داده و میروند تا تومار ایران و ساکنینش را در هم بپیچند.
      دیگر فکر کردن به کشتار ۳۱ نفر در بروکسل و زخمی شدن ۳۰۰ نفر و حتی مرگ همهٔ آنها۳۰۰ زخمی آنچنان بی معنی است که گویی نتیجهٔ کار روزانهٔ «یک کورهٔ آدم سوزی نازیها» را با فاجعهٔ «ناکازاکی» و «هیرو شیما» مقایسه کنیم.
      اگر توجه کرده باشید؛ پس از انتشار مقاله های ۱۶ گانهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر»؛ لحن کلام وبلاگ کژدم؛ دگر گشته است.
      «گفتگویی از نوعی دیگر»؛ به عملی شدن «آیین ریشه ای پیشگامان کاویانی» به عنوان یک مرحلهٔ گذار می نِگَرَد.
      گذاری شرافتمندانه از «انسان سانها» به جامعه ای «انسانی».
      بدون اینکه «انسان سانهای بی گناه»؛ بدون هیچ دلیلی قتل عام شوند. بلکه آموزش داده شوند که «ادامهٔ تو» چیزی «شبیه تو» نخواهد بود. بلکه «فرزند تو»؛ به مثابه «ظهور انسان» خواهد بود و «تو» به عنوان آخرین نسل از «انسان سانها» با داشتن یک زندگی شرافتمندانه؛ باید با آینده خدا حافظی کنی و با فرزند خود که «انسان» است؛ به آینده بپیوندی.

      حذف
  18. متاسفانه جناب کژدم کلا حرف خودش رو میزنه جناب
    اختلاف من با شما بسیار مشخص هست شما میگی بگو ببینم تمدن بزرگت چیه من بحثم با شما این نیست اینه بزرگوار این آیین ریشه ای که شما گفتی خیلی هم خوب و عالی من میگم شما چطور میخوای این ایده رو عملیاتی کنی؟ میگی مردم قیام کنن؟ میگی یک میلیشیا میخوای تشکیل بدی؟ چیکار میخوای کنی که ایدت عملیاتی شه؟ و که بهتر میدونی بعد از چند سال وبلاگ نویسی هنوز به قول خودت نظریت رو نتونستی کامل تبیین کنی حالا انتظار داری من تو کامنتا نظریم رو برات شرح بدم!؟ با اجازت من فکر میکنم این بخش کامنت بیش از این اینکه جای ابراز عقیده باشه جای به قاضی کشوندن افکار تو هستش اینکه کامنت گذار سعی کن حرفاتو به لجن بکشه و تو هم سعی کنی کامنت گذار رو پس من در اینجا جایگاه منتقد رو دارم نه تئوریسین این قطعا برای خودت هم بهتره بحث فقط باید رودر رو و به مدت طولانی باشه تا هر کسی افکارش رو تبیین کنه
    سوالمو شفاف می پرسم تو هم به صحرای کربلا نزن
    1- با توجه به وضعیت فعلی مردم ایران چطور میخوای آیین ریشه ای رو در مملکت برپا کنی؟ میدونی که قطعا این گذار به آیین ریشه ای با بادابادا مبارک بادا اتفاق نمیفته و نیاز به جنگ و جدل داره
    2- سرنوشت اسلام در مملکت تح حکومت آیین ریشه ای چه خواهد بود؟ آیا آزاد است و دخالتی در آن نمیکنی درحالیکه ماهیتا این دین عادت دارد که در کار دیگران دخالت کند
    3- چرا از به قدرت رسیدن چنگ طلبان آمریکایی در هراسی در حالیکه تنها راه براندازی اونها هستند ؟
    والسلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      تمامی پرسشهایی که شما مطرح نموده اید در مطالب پیش از انتشار نوشتارهای ۱۶ گانهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر» توضیح داده شده اند و فکر نمیکنم که لزومی برای تکرار آنها باشد.

      حذف
    2. الاغ ناشناس گرامی

      حدود یک هفته صبر کردم که تا شاید یکی از خوانندگان به «خلط مبحث تاریخی» که آن «الاغ گرامی» به راه انداخته است؛ پاسخی بدهد؛ امّا هیچکس پاسخی نداد.
      آنها یا کمتر از تو بودند و یا «گاوهایی مثل تو» هستند که در «چراگاههای گوناگون» بدون اینکه فکر کنند؛ «می چرند» و به «خود روشنفکر انگاری» مبتلا شده اند.

      الاغ ناشناس گرامی

      امپراتوری آشوریان توسط «امپراتوری ماد» شکست استراتژیک خورد و توسط کوروش بزرگ به گور سپرده شد و هرگز از گور بر نخاست.
      امپراتوری هخامنشی به خاطر استیلای آشور بر تمدّن ایلام بوجود نیامد. بلکه هم ایلام و هم آشور به «پای گور» رسیده بودند (توسط اقوام آریایی ماد).
      لذا بهتر است که خفه خون بگیرید و «کُس شعر» نبافید.
      خوانندگانی که این یاوه های «احمدی نژادی - صفوی» را تشخیص ندادند و پاسخ ندادند نیز بهتر است که شرم کنند.

      حذف
  19. کژدم جان می دانم کارشناس نظامی نیستی. اما با توجه به اطلاعات کلی که داری فکر می کنی این موشک های ساخت ایران در یک نبرد جدی و البته در تقابل با کشوری چون امریکا کاری ازشان ساخته باشد؟ به لحاظ دفاعی گفته ای که از اس سیصد هم کاری ساخته نیست. اما موشکها چه. ایا واقعا این موشکها می توانند موثر باشند؟ من که چشمم اب نمی خورد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بسیاری از این موشکها که در انبارهایشان جمع کرده اند؛ به درد لای جرز میخورد. موشکهای دوربردشان نیز اگر فقط بخواهد کلاهک جنگی معمولی حمل کند؛ ارزش پرتاب کردن را ندارد. آنهایی که موشکهای دوربُرد تولید میکنند؛ همیشه در فکر کلاهک جنگی اتمی بوده اند. امّا مسئلهٔ اصلی این است که این موشکها هرگز شليک نخواهند شد و من اینرا شاید ۴ سال پیش گفته ام. همانگونه که قایقهای تندروشان نیز مثل جلبک در سطح آب مانده و هر روزه در حال پوسیدن هستند.
      تمامی دارایی واقعی رژیم انگلهای صفوی «عربده کشی» است. هلال شیعی نیز پس از ورود روسیه به معادلهٔ سوریه؛ عملاً در حال فروپاشی کامل است. آقای پوتین نیز رژیم انگلهای صفوی را در معاملات کلان خود؛ به قیمت «یک کیلو هویج» به آمریکا خواهد فروخت. این معامله ماهها است که در جریان میباشد. روسها از مواضع چند ماه پیش کنار کشیده و به همکاری با آمریکا روی آورده اند. در نهایت هم خواهید دید که روسها از «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی آریو برزن» به عنوان «دستمال چرک مستراح» استفاده خواهند کرد. این موشکه برای به هیجان آوردن عدهّ ای احمق دهاتی بدرد میخورد که فریب گرد و خاک ایجاد شده در هنگام شلیک را میخورند.
      مانند توپخانهٔ ساخت «حاج میرزا آقاسی» در دورهٔ محمد شاه قاجار.

      حذف