۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

عملیات نظامی داعش در اروپا؛ آخرین مرحلهٔ بازی کثیف ترکهای عثمانی است

اگر اروپاییها و آمریکا در حملات نظامی داعش به «اهداف نرم» در اروپا و آمریکا؛ به دنبال مجرم واقعی میگردند؛ باید حکومت اخوان المسلمینی ترکهای عثمانی را در ردیف اوّل متهمین بنشانند. هر چند که عملیاتها توسط سربازان داعش و ظاهراً با فرمان رهبری داعش انجام میشود؛ امّا نباید نقش ترکهای اخوان المسلمینی عثمانی را از نظر دور داشت؛ زیرا «اخوان المسلمین» مانند «مُرغ کُرچ» بر روی تخمها نشسته است و یکی از منابع تولید اندیشه های «سلفی - جهادی بین المللی» است.  «اخوان المسلمین همیشه پُل گذار» از «اسلام کوچه بازاری » به سوی «اسلام انسان ستیز تکفیری = طبیعت واقعی اسلام و مسیحیت در تمامی اشکال آنها» بوده است. همانگونه که اگر کسی بخواهد حرکت سربازان پیادهٔ «حزب الله لبنان» را پیگیری کند که ظاهراً تحت فرمان «انگل حسن نصرالله» حرکت میکنند؛ لذا نباید «انگلهای صفوی لانه کرده در ایران» را در هدایت «اوباشان شیعهٔ لبنانی» از نظر دور بدارد. این دو اندیشه به یک میزان «سَلَفی مسلک» هستند و تفاوتهای ظاهری آنها نباید موجب فریب  شود. زیرا هیچ فرقی نمیکند که یک سخن را با بلندگوی «علی » و «حسین» ویا بلندگوی «خلفای راشدین» پخش کنی. سخن؛ همان سخن است.
همهٔ سربازان «داعش» همانگونه که از طریق «میت» (MIT) و ارتش ترکهای عثمانی؛ آموزش داده شده و پشتیبانی مالی و لجستیکی شده و به سوریه و عراق سرازیر شده اند؛ اکنون نیز توسط همین ترکهای عثمانی در میان سیل پناهجویان؛ به اروپا و آمریکا تزریق میشوند؛ تا به خیال خام خود؛ اگر از معادلهٔ «عراق و سوریه» نتوانسته اند «کلاهی برای خود بسازند»؛ اینبار با فشارهایی که «تروریستی» نامیده میشوند؛ حد اقل بتوانند اروپا و آمریکا را از «حمایت از کردهای ترکیه»؛ باز دارند. این حرکت ترکهای عثمانی یک حرکت ناگهانی نیست و از زمان «حملهٔ آمریکا به عراق» در زمان ریاست جمهوری آقای جورج بوش؛ با مقاومت در رابطه با استفادهٔ آمریکا از پایگاه نظامی «اینجیرلیک» کلید خورده است. زیرا ترکهای عثمانی از همان زمان صدای ناقوس «جدایی و آزادی کردستان» از زیر یوغ  دَدمنشیهای ترکهای عثمانی را شنیده بودند و صدای این ناقوس؛ هر روزه بلندتر شنیده میشود.
ارزش استراتژیک ترکهای عثمانی که در «دوران جنگ سرد» تعریف شده بود؛ اکنون رنگ باخته است. 
در سالهای اخیر  ترکهای عثمانی  با چسبیدن به خس و خاشاکهای گوناگون و تغییر مواضع ادواری و حتّی پیروزیهای موّقت کوتاه مدّت (مانند فتح موصل) نتوانستند به جایی برسند. اجازه ندادن به آمریکا برای استفاده از پایگاه نظامی «ایجیرلیک» نیز باعث شد تا آمریکاییها به فکر ساختن پایگاههای نظامی در کردستان عراق و سایر نقاط عراق بیفتند و اگر اکنون میشنویم که آمریکاییها میخواهند «نیروهای ویژهٔ بیشتر» و ظاهراً برای مبارزه با داعش  به عراق بفرستند؛ نتیجهٔ سیاستهای «آفتاب بالانس - مهتاب بالانس» ترکهای احمق عثمانی است. اگر روزی اردوغان مخبّط میگفت: «دموکراسی خواهی اتوبوسی است که برای رسیدن به مقصد سوار آن هستم» (مقصد یعنی پاشا بازی عثمانی اخوانی = رقیب صفوی بازی تشیّع). اکنون میبینیم که با وارد شدن همانهایی که در مذاکرات «۱+۵» نقش تعیین کننده داشتند؛ به معادلهٔ «عراق و سوریه»؛ ترکهای عثمانی (پاشاها) و انگلهای صفوی (شاه عباسهای حلیةالمتقینی) به یک اندازه در حال «باخت» هستند.
البته خوانندگان گرامی نباید ذهنشان را فقط بر روی این مسئله متمرکز کنند؛ بلکه باید این «بازی بزرگ» را بسیار گسترده تر ببینند که در رزمگاهی به گسترهٔ «آسیا -  پاسیفیک»؛ «خاورمیانه»؛ «آفریقا»؛ «آسیای میانه» .... با آمیخته ای از «تغییرات اکولوژیک  در آینده ای نه چندان دور» که «تغییرات ژئوپولیتیک» را دوباره تعریف خواهد کرد؛ در هم بیامیزند؛ تا شاید بتوانند به تصویر روشن تری دست یابند. اگر آنچه که گفتم مدّ نظر قرار گیرد؛ خواهید دید که تا چه اندازه؛ «بازیهای عثمانی» و «صفوی» سخیف هستند و بویی از آینده ندارند. بلکه در دوران «پاشایی - صفوی» (عصر گاو و گوسفند و خَر داری و کشاورزی) یخ زده اند و «چهار چوب ارضی» آنها نیز بر اساس همان سیستم تعریف شده است و «شعار استقلال» آنها نیز به همان سان معنی پیدا میکند. (مانند شعارهای: ایرانی بودن با  بی شرفهای تشیّع صفوی تعریف میشود و ترک عثمانی بودن با «پفیوزی افسانه ای» مانند «دَدَه قورقود» تعریف میشود). 
لذا اگر «امروز» نتوانید از این نظریات سخیف خدا حافظی کنید؛ «فردا» بسیار دیر است.
اگر کوته بینی؛ نتواند فرقی میان «امروز و فردایتان» ببیند؛ همانگونه که دریاچهٔ آذربایجان «میلیمتر - میلیمتر» خشک شد و ندیدید؛ زیرا «کور» بودید؛  کوته بینی «سیاسی - اقتصادی - اجتماعی - اکولوژیک» میتواند «هستی ملّی و قومی» شما را در معرض انهدام کامل قرار دهد و به «دایناسورها و نئاندرتالها و ماموتها» بپیوندید.

اکنون از  تلاشهای پیگیر آقای پوتین در سوریه و هدیه دادن «فوتوکپی مقدّس» به «انگل فرزانه» ۵ ماه میگذرد؛ «صدای فرزانه» خفه شده است و در حال پیگیری ذلیلانهٔ «استراتژی از این ستون به آن ستون فرج است» میباشد. ورود مستقیم آقای پوتین به معادلهٔ سوریه و رسیدن به توافقهای محرمانه با آمریکا توانسته است دُم «انگل فرزانه» و «اردوغان» را در سوریه قیچی کند و «گروهبان حاجی بادمجان = آریو برزن روسپی زادگانی مانند  ابراهیم نبوی و مسعود بهنود»؛ با دستور پوتین به سوراخ موش فرو رفته است و دیگر خبری از «عکسهای هالیوودی» دیده نمیشود.
«انگل فرزانه» در شرایط کنونی و بر طبق استراتژی «از این ستون تا آن ستون فرج است»؛ دیگر «ذِق و وِقّ» نمیکند و سرنوشت «تحقیر آمیز خود» را پذیرفته است و تمامی امیدش «زنده ماند حزب الله لبنان» میباشد. غافل از اینکه اگر قرار است تا «انگل حسن نصرالله» همچنان باقی بماند؛ باید «طوق نوکری روسیه» را بر گردن بیندازد. زیرا واقعیت دیگری به نام «حفظ حیات شیعیان لبنان» نیز وجود دارد که نوکری «انگل فرزانه» نیز محصول آن است.
امّا «ترکهای عثمانی» بازی بسیار خطرناک تری را انتخاب کرده اند و آن؛ تهدید اروپا و آمریکا با «عملیات انتحاری داعش» برای معامله با آیندهٔ کردستان است؛ و به طور بسیار احمقانه ای فکر میکنند که میتوانند کلیم خود را از بازی «استقلال کردستان ترکیه»؛ بیرون بکشند.

اگر اروپا و آمریکا؛ به دنبال متّهم واقعی عملیاتهای انتحاری در اروپا و آمریکا هستند؛ باید «ترکهای عثمانی اخوان المسلمینی» را در ردیف اوّل متهمین قرار دهند.

کژدم

۳۵ نظر:

  1. به نظر شما فرزانه و سه پا به صورت تلویحی و به ناچار استحاله تدریجی ایدولوژی خود و از بین رفتن لفت و لیسهای خود را با حل شدن اقتصاد ایران در اقتصاد جهانی پذیرقته اند ؟(انهم با ساخت و پاختهای پشت صحنه بین امریکا و روسیه)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «اقتصاد جهانی» تنها بخشی از «زندگی جهانی» است. «زندگی جهانی» مقوله ای بسیار گسترده تر است که تا کنون هیچ «ذهن ایرانی» و «ذهن عربی» و «ذهن آفریقایی»؛ به آن نیندیشده است.
      اگر زمانی خرید شرکت ورشکستهٔ «تالبوت» انگلستان توسط محمد رضا پهلوی؛ یک راه چاره برای ورود به دنیای «اتوموبیل سازی جهان سوّمی» به شمار می آمد؛ اکنون حتّی «تولید مرسدس بنز ملّی کامل» در ایران؛ را باید ورود دیرهنگام (نوش داروی بعد از مرگ سهراب) به حساب آورد؛ امّا به خاطر عقب ماندگی فکری ساکنین ایران؛ حتّی میتوان «برجام» را به عنوان «قلّه های تمدن» در ماتحت این «گلّه» فرو کرد؛ همچنانکه «موشک ها» و «پشّه بند فلّاق» را به عنوان «پیشرفت نظامی» فرو کرده اند.

      ناشناس گرامی

      شما هنوز در دوران «اندیشه های مصدّقی» زندگی میکنید. انتظاری بیش از این نیز نمیتوان داشت؛ بویژه زمانی که اندیشه های کثیف و شکست خوردهٔ «صفوی» (دوران کشاورزی - گاو و گوسفند داری - خر داری)؛ زیرساختهای تفکّر ساکنین ایران را تشکیل میدهند.

      ساکنین ایران بسیار عقبمانده تر از آن هستند که بتوانند با «برج میلاد» و «متروی تهران» و «بَزَکهای تیتیش مامانی فرهنگ دست چندم غرب»؛ چه در عرصهٔ اقتصادی و یا فرهنگ نشخواری؛ روی «عقب ماندگیشان» را بپوشانند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      زمانی که گفته میشود؛ آرای یک نمایندهٔ زن در اصفهان باطل شد؛ برخی احمقها فکر میکنند که اگر این زن به مجلس راه پیدا میکرد؛ سرنوشت ایران تغییر میکرد. اصلاح طلبان بدبخت که در دوران مصدّق یخ زده اند؛ برای دوختن «پالانی از این پارچهٔ پاره پوره» برای خود؛ نیز به این مزخرفات دامن میزنند و ذهنها را «مشغول حپروت» میکنند. ذهنهای هیپنوتیزم شده نیز سخنان مرا حتّی به قیمت «باد هوا» نمی خرند و هر روز بیش از روز پیش؛ خود را به «باتلاق نابودی کامل» میکشانند. زیرا تصوّرات آنها توسط رژیم انگلهای صفوی در دوران گاوداری مشروطه - مصدّقی یخ زده است.
      مبارزه با امپریالیسم و «اقتصاد ملّی»؛ دنیایی حپروتی هستند که اگر فقط بتوانی از آن خارج شوی را «پیشرفت شگرف» می انگارند؛ در حالی که این «خروج» تنها «آغاز راه»؛ امّا به صورتی بسیار دیر هنگام است.

      حذف
    3. به سخنان یک «ماموت» نگاهی بیندازید که زندگی را در «خوردن و خوابین و ریدن» خلاصه میکند:

      http://www.bbc.com/persian/world/2016/03/160328_l45_fidel_castro_obama_cuba_letter

      حذف
  2. کژدم البته ترکیه بازی دیگری رو هم شروع کرده که ازش غافل نباید شد اون هم قراردادش با اتحادیه اروپا و دریافت 6 تا 10 میلیارد یورو و در عوض کنترل مهاجران است اونطور که من از رفقای ترکم که سر وسری داشتند با مسئولین رده بالای ترک پرسیدم گفته اند که این فقط کنترل نیست بلکه ترکیه متعهد شده که برای این مهاجرین هوم لند (سرزمین مادری) شود این پول ها هم برای احداث شهر و روستا برای این مهاجرین است نکته جالب دیگر با خاک یکسان کردن مناطق جنوب شرقی ترکیه هست که اصلی ترین مناطق جدایی طلب هستند بویژه شهر های مرزی رو در هم کوبیده که اسنادش در اخبار موجوده ترکیه به طور جدی تصمیم دارد که با استفاده از این پول و پول های خودش دوباره این مناطق مرزی را بازسازی کند (اعلام چندباره داود اوغلو و اردوغان) اما با این تفاوت که این مهاجرین را در این مناطق جای دهد چیزی حدود 3 میلیون و دموگرافی مناطق مرزی ترکیه به طورکامل تغییر خواهد کرد این از نظر اردوغان می شود یک سد عرب در برابر یکپارچگی کرد و رویای جدایی طلبی اکراد ترکیه را برای همیشه به گور خواهد برد چون راه ارتباطیشان با مرز را قطع میکند و به طور کامل تحت محاصره ترکیه در میایند در واقع اردوغان بازی چند وجهی را پیش می برد
    1- هدایت مهاجرین آلوده به تروریست ها به اروپا و کمک به انجام عملیا های تروریستی تا اروپا را وادار به امتیاز دهی کند :
    الف) دریافت وام از اروپا و تبدیل مناطق مرزی ترکیه به هوم لند اعراب مهاجر و تحقق آرزوی دیرینه حاکمان ترکیه در تکمیل آخرین مرحله بازمانده از تغییر دموگرافی آناتولی با خنثی کردن نیروی کردی که اگر بتواند این آرزوی صد ساله را محقق کند در تاریخ ترکیه جاودانه خواهد شد در حالیکه میدانیم تغییر دموگرافی جرم بین المللی محسوب میشود اما با این اوضاع نه تنها اروپا کاری به این موضوع ندارد بلکه پ.ل این کار را هم خودش می پردازد
    ب) گرفتن امتیازات متعدد به نفع مردم ترکیه (لغو روادید ، پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا و ...) و این هم باعث تثبیت بیشتر او خواهد شد
    و ... که طولانی نکنم متن رو
    2- مانع حملات تروریستی داعش نمی شود تا دم خروس بیرون نزند به خصوص دل اروپایی ها را خنک کند!
    3- مانع حملات تروریستی کردها نمی شود تا هم مردمش را برای دادن کشته های بیشتر آماده کند و هم برای با خاک یکسان کردن مناطق کرد نشین (تصاویر موجود است) مشروعیت بین المللی داشته باشد
    به نظر بازی هوشمندانه ایست اما ترکیه چند اشتباه مهلک مرتکب شده که دامنگیرش خواهد کرد
    1- شاید در وهله اول اعراب گزینه مناسب برای جلوگیری از تجزیه ترکیه باشند اما یادمان نرود که غالبند در منطقه یعنی خود در میان مدت برای ترک ها شر میشوند بگذریم که در این مدت آتش نفرت کردی با وجود رفتن زیر خاکستر چند برابر میشود به خاطر این کار دولت ترکیه و کافیست یک اتفاقی بیفتد تا همه را بسوزاند
    2- اروپا و غرب اینقدر احمق نیستند که اردوغان فکر میکند داستان انفجار بروکسل جالب بود هشدار اردوغان و چند روزبعد انفجار تازه گفت ما به شما او را لو داده بودیم که بگوید چه قدر شما نا توانید از نظر اردوغان این در نهایت منجر به کوتاه آمدن طرف اروپایی می شود اشتباه بزرگ اینجاست که یک درصد هم متصور نیست که طرف مقابل انتقام گیری کند هر چند جنس انتقام گیری متفاوت است (من قویا معتقدم انفجار توسط کردها با هدایت اردوغان بوده نه انتقام غرب ) جنس انتقام اروپا توحش عریان خاورمیانه ای نیست توحش اروپایی بسیار ترسناک تر است
    3- جنس رابطه داعش و ترکیه از جنس رابطه حزب الله و ایران نیست این را سلطان نمی فهمد برای همین جزب الله دسته خود را نخواهد برید اما داعش قطعا دسته خود را خواهد برید توضیح بیشتر نمی دهم
    4- اردوغان با این کارهاش فقط داره روی آتش کردها خاکستر میپاشه در حالیکه زیر خاکستر هر روز این آتش نابودکننده تر میشه و یه زمانی میزنه بیرون
    5- اردوغان با تمام توان دارد نهاد های سکولار ترکیه را نابود میکند این یعنی ...
    و...
    ببخشید طولانی شد خیلی چیزهای دیگر هم بود که واقعا اگر اضافه میشد نوشته به درازا میکشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      ۱- با ۱۰ میلیارد دلار که سهل است؛ با ۲۰۰ میلیارد دلار هم نمیتوان برای آواره های سوریه «هوم لَند» ساخت.
      ۲- پولهایی که آمریکا و اروپا به ترکهای عثمانی میدهند؛ به خاطر دزدیهای اردوغانها و اعضای AK Party به یغما میرود و بخشی از آن نیز به مصرف نگهداری پناهندگان میرسد.
      ۳- نمیدانم که شما از کجا مطمئن هستید که عملیات بروکسل توسط کُردها انجام شده است؟ در حالی که همهٔ این افراد مراکشی؛ الجزایری و دارای ریشهٔ «عربی» هستند. شاید منظورتان «کُردهای مراکش و الجزایر» باشد؟؟!! ولی کُردها در مراکش و الجزایر زندگی نمیکنند.
      ۴- ترکهای عثمانی آنقدر مثل گنجشک و مغز گنجشکی؛ به این طرف و آنطرف پریده اند که دیگر ملعبهٔ تمامی محافل سیاسی آمریکا و اروپا و روسیه و اسرائیل هستند و شاید بتوان گفت که به بی آبرو ترین و غیر قابل اعتماد ترین « دولت - ملّتها» در میان دوستان و حامیانشان (البته حامیانی که از ترکهای عثمانی به عنوان الاغ برای گذشتن از پُل استفاده میکنند)تبدیل شده اند.
      ترکهای عثمانی آینده ای ندارند و در ۶ سال اخیر نیز بسیاری از پلها توسط اخوان المسلمینی های عثمانی شکسته شده اند.
      ۵- ترکهای عثمانی با آن «افکار حرمسرایی» هرگز به اتحادیهٔ اروپا راه نخواهند یافت.
      ۶- ترکهای عثمانی پس از پایان گرفتن نبردهای منطقه ای؛ اگر از این مهلکه و باتلاق کُشنده جان سالم به در ببرند؛ هم توسط مردم منطقه و هم جهان غرب؛ تنبیه خواهند شد.
      ۷- اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور بعدی آمریکا باشد؛ چهرهٔ ژئو پولیتیک جهان تغییر خواهد کرد و ترکهای عثمانی یکی از قربانیان حاشیه ای آن خواهند بود. (البته این سخن فقط بر اساس یک اگر است.)

      حذف
  3. کژدم گرامی درود
    کژدم گرامی شاید این حرف من جایش اینجا نباشد ایا؛ادامهٔ نوشتارهای «چرا آخوندهای شیعه از بهائیت نفرت دارند؟ ادامه دارد؟با تشکر
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      بله ادامه دارد؛ امّا به خاطر مشغولیتهای کاری و همچنین سیر پر شتاب روند سیاسی خاورمیانه؛ ذهن مرا مشغول میکنند. بخش سوّم متاسفانه همچنان نیمه کاره مانده است.

      حذف
    2. کژدم عزیز مقاله ای بسیار پُر باری بودش «پس منتظر بخش سوم»هستم
      (بسیار عالی عالی عالی)
      «محسن»

      حذف
  4. استاد گرامی.روند تغییرات در خاورمیانه با نزدیک شدن علنی اسرائیل و روسیه شکل سریعتری به خود میگیرد.واقعا همانطور که گفتید سرعت و شتاب تحولات انقدر زیاد هست که هر بینده ای را به تحیر وامیدارد.نکته اساسی در این میان تاثیر این نزدیکی دو قدرت و احتمال اضافه شدن کردستان به معادله که به شدت مورد علاقه این دو کشور هست به باور من سبب شکل گیری بلوک بندی های جدیدی در منطقه خواهد شد برداشت من نزدیکتر شدن حکومت ترک های عثمانی و تشیع صفوی که پیش از این به خون هم تشنه بودند خواهد شدکه شاید بتوان با وام گرفتن از تعابیر شما انرا ائتلاف سوته دلان برای فرار از واقعیت گریزناپذیر نابودی دانست.کار حقیقتا از امام حسن بازی به تعبیر شما گذشته است و از این به بعد مسائل به شکل عریانتری به نمایش در خواهند امد.تمام تلاش اینان به تاخیر انداختن روند شکست با حرکت های ایذائی است که این حرکت ها بارها و بارها قبلا مورد محاسبه بازیگران اصلی قرار گرفته است

    پاسخحذف
  5. کژدم گرامی
    ‏دادگاهی در نیویوک خامنه ای را در ردیف دوم متهمان حملات ۱۱ سپتامبر گنجانید
    https://www.google.fr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.kalemeh.tv/%3Fq%3Dfa/news/1395/01/8666&ved=0ahUKEwiNp6Cr1ubLAhVHDZoKHbzSAFoQFggxMAc&usg=AFQjCNFxyw8DNw-QWm0OUUL-CL1clmYZ3A

    پاسخحذف
  6. ناشناس گرامی

    شاید در آینده به گردن کثافتهایی مانند «انگل فرزانه» و «کیم جونگ اون» ؛ آفتابه آویزان کنند و در راهروهای دادگاه لاهه بگردانند و فیلمش نیز به «یوتیوب» درز کند.

    پاسخحذف
  7. آری همانطور که کژدم میگوید.! دورانِ پسابرجام تازه آغاز شده است. افشای همکاری های رژیم با القاعده و معرفی کردن شخص خامنه ای بعنوان دومین عامل فاجعه یازده سپتامبر، پس از طیّ حدود پانزده سال از وقوع حادثه، خبر از مکافاتی می دهد که گریبان شخص خامنه ای و رژیمش را پس از جمع کردن بساط اتمی، گرفته است. بی هیچ شک و تردیدی از این به بعد نزدیک شدن به حکومت ترور و کشتار از طرف هر دولتی، هرگز به سادگی دوران پیشابرجام نخواهد بود.
    جامعۀ جهانی روز به روز بر ضرورت جمع کردن بساط «خلیفه ارتجاع» بیش از پیش پی برده و متقاعد می شود که تنها راه از بین بردن میکروبهای مرگ آفرین، نه چشم پوشی و مماشات، که «گندزدایی» اساسی و ریشه ای آنهاست.

    پاسخحذف
  8. «انگل فرزانه» هنوز هم در رویاهای «حلیةالمتّقینی» سیر میکند و «انگل بهرمانی» که در بی شرافتی کمتر از او نیست را به خاطر «موشکهایی که هرگز شلیک نخواهند شد» با لقب «خائن» مزیّن فرمودند. البته در این شکّی نیست که همهٔ اوباشان و انگلهای صفوی پرورده؛ «خائنین بالفطره» و «تازی پرست» هستند. .... از «مجلسی» بگیر تا به خمینی و منتظری و طالقانی (ملقّب به: پدر) و بهرمانی و صانعی و خامنه ای و سیستانی؛ همگی پفیوزهای مفت خور و «دین فروش»های خیانت پیشه هستند.

    امّا «انگل فرزانه» در این میانه؛ مغلطه ای را به میان کشیده است که گویا سایر «اوباشان انگل صفوی»؛ ظاهراً «قفل» کرده اند. زیرا همگی از یک جنس هستند. مغلطهٔ «انگل فرزانه» با یک فرض درست آغاز میشود. اینکه بگوییم در آینده همه چیز فقط مذاکره است و «تسلیحات» به درد نمیخورد؛ مطمئناً سخن مزخرفی است؛ .... امّا اگر شخصی مانند «سلیمان» داشتیم که میتوانست به زبان «حیوانات» با حیوانات سخن بگوید و یا حد اقلّ «نیمچه سلیمان» بود و میتوانست به زبان «الاغها» سخن بگوید؛ باید در گوش «الاغ فرزانه» چنین عرعر میکرد:

    هوی .... ای «الاغ فرزانه» .... این موشکها که از آن سخن میگویی «اهرم نظامی» نیستند که هیچ؛ بلکه اسباب بازی هستند و هرگز هم شلّیک نخواهند شد؛ چیزی مانند تانکهای فلّاق پلاستیکی هستند و خودت هم میدانی. اگر هم بگویی که نمیدانستی؛ باید به عرض «حضور الاغانه ات» برسانم که همهٔ قطعات آنها با «قاچاقچی بازی» وارد؛ و مونتاژ شده اند.
    در ضمن شلّیک آنها نیز «خایه» میخواهد؛ که نه تنها «تو یِه الاغ سترون» نداری؛ حتّی سردار گروهبانهایت هم ندارند؛ به همین خاطر هم به سیاست «امام حسن شکست خورده و خایه مال معاویه» روی آوردید.
    همهٔ تان مثل «امام یازدهم تان».... «خایه ندارید» و به همین خاطر هم «امام دوازدهمتان» ... برای همیشه «غایب» است.
    ای «الاغ فرزانه» به همین خاطر زیاد «زِر» نزنید. «امام حسن خایه مال معاویه» از سرتان هم زیادتر است.
    خفه شو .... بشین ماستتو بخور.

    پاسخحذف

  9. تصويری دردناک از مهاجرينی که در سرمای زمستان به سوی سرنوشتی مبهم گام بر می دارند

    اما کمی بيشتر به عکس دقت کنيد تا تصوير دردناک تری را ببينيد. هفت مرد جوان و يک زن:

    زن کفش به پا ندارد و سه بچه را با خود می آورد، يکی در کنارش و دو تا در پشت و بغل اش. و مردهای جوان به او کمکی نمی کنند

    آيا اين فرهنگی است که مهاجران بيچاره برای جهان متمدن به ارمغان می آورند؟
    http://www.ettelaat.net/16-april/news.asp?id=92089&sort=Picture

    پاسخحذف
  10. اگر «لاریجانی عراقی الاصل» درست میگوید که دلیل لغو سفر «امام حسن بنفش» به اتریش (اتریش = همکاران سپاه کثیف قدس و شریکان آشکار قتل زنده یاد قاسملو)؛ تظاهرات هواداران «سازمان مجاهدین خلق ایران» بوده است؛ باید بدانید که رژیم کثیف شیعیان صفوی؛ به چه بدبختی دچار شده است که حتّی از یک تظاهرات چند هزار نفره در خارج از ایران؛ وحشت دارد. زیرا به «سکوت مردگان» در درون میهن عادت کرده اند و «حسّاسیت گوشهایشان» بسیار پایین آمده و نمیتوانند صدای فریاد را تحمّل کنند.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/04/160402_l57_reax_rouhani_trip_austria_larijani_ghazizadeh

    آیا یادتان است که آن «بی شرف کبیر بنیانگذار» میگفت که «نفت و اتوبوس را مجانی میکند»؟
    اکنون سخنان آن بی شرف را با «بهشت پس از ۵۹۸ و برجام» مقایسه کنید.

    آیا خودتان را «ذلیل» نمیبینید که توسط این روسپی زادگان حلیةالمتقینی و «بحار الانواری» بارها «گاییده شده اید»؟ (با پوزش از خرها؛ زیرا در مسابقهٔ درک و فهم با ساکنین آریایی نژاد شیعه مسلک و خاک بر سر ایران؛ جایزه های نوبل و پولیتزر را به صورت گلّه ای درو خواهند کرد.)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه آنچه که نه تنها «بعضیها»؛ بلکه بسیاری از لپ تاپاله به دستهای کوروش پرور «علیزاده» نمیخواهند بدانند؛ تا رؤیاهای شیرین «کوروشی - کربلایی شان» به هم بخورد؛ این است که آمریکا نمیخواهد رژیم انگلهای صفوی تسلیم شود؛ بلکه میخواهند به بهانهٔ وجود رژیم «انگلهای صفوی»؛ ایران را به «ویرانهٔ غیر قابل بازیافت» تبدیل کنند و «انگلهای صفوی» و «اوباشان قزلباش» آنها در همین راستا حرکت میکنند.
      برای آمریکاییها فرقی میان خمینی و خامنه ای و اکبر بهرمانی و امام حسن بنفش وجود ندارد.
      از نظر آنها فرقی میان «سگ زرد و شغال» وجود ندارد.
      راستی ... بگو ببینم:

      سگ زرد هستی؟

      یا.... شغال؟

      حذف
  11. آمار جالب در مورد ایران:
    http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=105923

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      متاسفانه ساکنین شنگول منگول ایران؛ هنوز هم در خواب هستند و فکر میکنند که با «برجام» رااه برای آینده ای درخشان باز شده است که «علی شیره ای» نمیگذارد و اگر او بمیرد؛ همه چیز درست خواهد شد.
      باید به محضر مبارک این شنگول منگولها برسانم که داستان به این سادگیها نیست (البته بارها گفته ام و شنیداری نداشته است).
      آنگونه که از اظهارات انگلهای حاکم بر ایران بر می آید؛ تحریمهای جدیدی در راه هستند تا دریچه هایی را که ظاهراً با «برجام» باز شده اند را به شکلی دیگر ببندند. امّا داستان بسیار پیچیده شده است. زیرا تا چند سال پیش کشورهای عربی چشم امیدشان به آمریکا بود؛ امّا اکنون کشورهای عربی به استراتژی «اقدام مستقیم عربی» روی آورده اند و این امر دقیقاً آن چیزی است که آمریکا میخواست و بارها به کشورهای عربی گوشزد کرده بود که «ما نیروی هوایی شما نیستیم». البته این مسائل حرفهای تازه ای نیستند و بارها در این وبلاگ تشریح شده اند.
      «تشتک نیوزهای شیعی» این سخن آمریکا را به «تنها ماندن عربها» تعبیر کردند. امّا اکنون با ظهور «ناتوی عربی - اسلامی» جهان تسنّن روبرو هستند که تا چند ماه پیش وجود نداشت و اکنون در حال ساخته شدن است و مانور نظامی مشترک موسوم به «رعد شمال» نباید با شعارهای مزخرف و احساساتی «حزبلبلیها» و «پان ایرانیستهای قلّابی» از این قبیل که «عربها عرضه اش را ندارند» از دیدها پنهان بماند.زیرا واقعیتهای موجود که هر احمقی نیز میتواند ببیند این است که در طول ۱۴۰۰ سال اخیر؛ عربها ایرانی نشده اند و هیچ اندیشهٔ ایرانی را نپذیرفته اند؛ امّا ساکنین ایران به «عرب پرست» تبدیل شده اند که مقامی بسیار حقیر است. فرهنگشان عربی؛ دینشان عربی؛ قبلهٔ شان عربی؛ «شکمباره و زنباره های طاهرینشان» عربی و از قبیلهٔ «بنی هاشم» است. چنین موجوداتی نمیتوانند ادعای «ایرانی بودن» داشته باشند؛ ناسیونالیسم چنین موجوداتی «ناسیونالیسمی حرامزاده و شتر سواری دولّا دولّا» است. لذا دلتان را بااین افسانه های مزخرف شاد نکنید. سخن «انگل حسن نصرالله» که گفت: دیگر «ایران و ایرانی وجود ندارد»؛ آیینه ای بود که «ایرانی های قلّابی» چهرهٔ «کریه و حرامزادهٔ خود» را در آن دیدند و شرمگین شدند؛ امّا برای اینکه کم نیاورند؛ سخنان او را «توهین آمیز» خواندند؛ امّا در اعماق روحشان میدانند که انگل حسن نصرالله نه دروغ گفت و نه توهین کرد؛ بلکه مانند آیینه ای تمام قد در برابر «ساکنین خود ایرانی پندارِ ایران» ایستاد و چهرهٔ ننگین و جذام زدهٔ شان را به آنها نشان داد. لذا از این شوخیها نفرمایید و به اطرافتان دوباره نگاه کنید.
      بگذریم....
      دونالد ترامپ اخیراً گفت که از عربستان نفت نخواهد خرید مگر آنکه نیروی زمینی اش را در سوریه و عراق بر علیه داعش بکار گیرد. نتیجهٔ عملی این سخن این است که «ناتوی عربی» به طور مستقیم وارد معادله شود و عرصه را بر حزب الله لبنان و سپاه پاچاهارداران در عراق و سوریه تنگ کند.
      البته سحنان دونالد ترامپ تازگی ندارند و ادامهٔ سخنان ژنرالهای پنتاگون است که از کشورهای عربی خواستند که برای کنترل کردن اوضاع باید بر روی زمین حضور داشته باشند.
      حتّی درگیریهای آذربایجان و ارمنستان نیز میتواند یک اولتیماتوم به روسها باشد. همچنانکه چینی ها در رابطه با «خوک کرهٔ شمالی» در حال عقب نشینی هستند؛ روسها نیز با اینکه ظاهراً بازی خوبی ارائه داده اند؛ مجبور به عقب نشینی خواهند شد.
      آمریکای پس از اوباما؛ با اینکه ادامهٔ حرکت در بستری که اوباما ساخت خواهد بود؛ امّا نوع بازیها «مخملین» نخواهد بود.

      حذف
  12. آتش سوزی مهیب در یکی از ساختمانهای وزارت دفاع روسیه در مسکو در مساحتی به اندازهٔ ۳۵۰۰ متر مربع اتفاق افتاده است. این ساختمان دارای ۵ طبقه است و آنگونه که گفته میشود؛ ساختمان در آستانهٔ فرو ریزی قرار گرفته است. هیچ یک از خبرگزاریهای روسیه اجازهٔ انتشار خبر را ندارند.

    پاسخحذف
  13. درود بر جناب کژدم مثل همیشه گل کاشتی

    اشپیگل: اردوغان همدست داعشی ها

    نشریه آلمانی اشپیگل رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را به اجازه دادن به تروریستهای داعش برای ورود به سوریه از طریق خاک کشورش متهم کرد.

    این نشریه در مقاله‌ای نوشت: رجب طیب اردوغان برای انتقام از بشار اسد رئیس جمهور سوریه روی گروه‌های افراطی و احتمالا داعش حساب باز کرده است. سرویس‌های امنیتی ترکیه اجازه می دهند هواداران داعش از طریق خاک این کشور وارد سوریه شوند.

    اشپیگل خاطر نشان کرد با وجود این ترکیه یکی از مهم‌ترین شرکای اتحادیه اروپاست به ویژه پس از توافقی که درباره پناهجویان با این اتحادیه امضا کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «اشپیگل» هنوز آنقدر شجاعت ندارد تا بگوید که «اردوغان روسپی زاده»؛ تنها نیروهای هوادار داعش را به مسیر سوریه هدایت نکرده است؛ بلکه همان نیروها را پس از آموزشهای نظامی از سوریه و عراق؛ تحت پوششهای امنیتی؛ در میان پناهجویان به اروپا هدایت کرده است؛ تا از آنها به عنوان اهرم فشار بر اروپا استفاده کرده و مجوّز «قتل عام کُردهای ترکیه» را در برابر معامله های دروغین دریافت کند.
      از نظر من نه تنها «اردوغان روسپی زاده»؛ بلکه درصد بزرگی از ترکهای عثمانی زنازاده های «نژاد پرست» هستند که بر خلاف تفکّر «خود بزرگ انگاری بی اساس» «نژادشان» حتّی به اندازهٔ «کیر خر» ارزش ندارد. امّا میتوان «کیر خر» را به عنوان دسته گُل به حضور «ترکهای عثمانی» هدیه کرد.

      حذف






  14. شایعات مربوط به لغو

    سفر حسن روحانی به اتریش

    در ایران، بحث هائی پیرامون لغو سفر روحانی به اتریش جریان دارد که کاملا مغایر آن خبرهای رسمی است که تاکنون اعلام شده است. از جمله نظر علی لاریجانی رئیس مجلس مبنی بر احتمال تظاهرات مجاهدین خلق!
    از جمله بحث هائی که پیرامون لغو این سفر جریان دارد اینست که روحانی در اعتراض به طرح شورای نگهبان برای لغو آراء شماری از برندگان انتخابات هفتم اسفند و همچنین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی در مشهد سفرش به اتریش را لغو کرده است. آقای خامنه ای در سخنرانی نوروزی اش در مشهد "برجام" را مسخره کرده بود. انگیزه دیگر لغو سفر اتریش نیز نادان و خائن اعلام کردن مخالفان نمایش های موشکی تحریک آمیز توسط رهبر در دیدار با مداحان حدس زده می شود.
    در جریان سفر به اتریش قرار بود مذاکرات مهمی در ادامه برجام انجام شود و آقای خامنه ای عصبانیتش را از نتایج انتخابات هفتم اسفند دو مجلس شورا و خبرگان و بویژه خبرگان و تقویت موقعیت هاشمی رفسنجانی را در مخالفت با برجام و تائید موشک پرانی های تحریک آمیز نشان داد. البته آقای خامنه ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان در آخرین روزهای سال 94 نیز رفت و آمدها و گفتگوهای دیپلماتیک را با این جمله که " نتیجه این رفت و آمدها فقط وعده است و روی زمین نیست" نفی کرده بود. سخنرانی مشهد ادامه این سخنرانی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بود و تائید موشک پرانی های توام با تبلیغات نظامی نیز ادامه سخنرانی مشهد. این درحالی است که آزمایش های موشکی، اگر هدف صرفا بالا بردن توان نظامی ایران است و نه کارشکنی علیه سیاست های دولت و شاخ و شانه کشیدن برای هاشمی رفسنجانی، می توانست مانند گذشته بی نیاز به نمایش های تحریک آمیز نظامی انجام شود.
    در ادامه همین بحث ها، سفر بی سر و صدا و به دور از اطلاعیه های خبری روحانی به کیش و همزمان شدن این سفر با سفر هاشمی به این جزیره نیز بی ارتباط با لغو سفر روحانی به اتریش ارزیابی نشده است.
    از قول هاشمی، چند ماه پیش نقل شده بود که در یکی از همین کارشکنی های نوبتی رهبر جمهوری اسلامی علیه دولت، هاشمی به روحانی توصیه کرده بود، خودت را بکش کنار و مملکتی را که به ویرانی کشانده بده دست خودش ببینیم می خواهد با آن چه کند!


    www.pyknet.net/1395/farvardin/16/page/shayeat.php

    روده ایها عچب فیلمیند. یگی به نعل ویگی به سیخ.

    پاسخحذف
  15. غواص دوران جنگ هم فهمید

    اما رهبر ج. اسلامی نمی خواهد بفهمد!!!!!!!!!!

    واقعن اگه این ناماه مال این تخریبچیه باشه. جتمن الان تخماشو کشیدن!!! شاید هم مال خود روده اییهاس؟؟؟؟



    نامه ای که می خوانید توسط یک غواص دوران جنگ با عراق برای رهبر جمهوری اسلامی نوشته شده و حاوی نکاتی است واقع بینانه. البته آقای خامنه ای گوشی برای شنیدن واقعیات ندارد و چشمی هم برای خواندن نامه هائی از این دست ندارد. بنابراین، شاید این نامه هشدارباشی باشد برای پیرامونیان حاکمیت و بسیاری از نیروهای سیاسی خارج و داخل کشور که خود را اپوزیسیون میدانند.

    محضر مبارک مقام معظم رهبری
    حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله العالی
    پس از سلام و عرض احترام
    من دعا می کنم خداوند طول عمر بابرکت به شما عطا فرماید.
    اگر دعا کنم خداوند عمر شریف شما را تا قیام حضرت مهدی (عج) طولانی گرداند، این دعا بیشتر جنبه شعاری و احساسی و رؤیایی دارد. مانند اینکه سال ها شعار می دادیم: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
    آنقدر این شعار را تکرار کرده بودیم که مرگ را برای امام خمینی امری دور از ذهن می پنداشتیم و دوام عمر امام (ره) تا ظهور حضرت مهدی (عج) برای ما به یک امر حتمی و به یک باور قلبی تبدیل شده بود.
    اینکه حضرتعالی از الان تا چه زمانی در قید حیات خواهید بود و اینکه آیا قوای فکری شما، تا پایان عمر شریفتان برای اداره امور رهبری کفاف خواهد داد یا نه؟ اینها سؤالاتی است که جواب آن را کسی نمی داند به جز خداوند.
    من به حدود سه دهه رهبری شما انتقادهایی دارم که در اینجا مهمترین نقد خود به رهبری را موضوع نامه قرار داده ام و آن این است که حضرتعالی در طول این بیست و هفت سال به اعتقاد من، کشور را طوری اداره کرده اید که سر همه رشته ها به خودتان برمی گردد.
    کشور ما در مدت رهبری شما تا حد بسیار زیادی، قائم به شخص بوده است.
    نمایندگان شما در همه شهرها، در همه دانشگاهها و در همه مراکز نظامی و انتظامی و تقریباً در همه ادارات، در حوزه مسئولیت خود در جهت اجرای منویات شما کوشیده اند.
    شورای نگهبان از صفر تا صد همه انتخابات ها را با هدایت و رهبری شما برگزار کرده است.
    صدا و سیما برای ساخت تمامی برنامه ها به ویژه برنامه های سیاسی و فرهنگی، به دست آوردن رضایت و خشنودی شما را اولویت اول خود قرار داده است.
    تمامی اتفاقات مهم در سیاست خارجی با نظر شما و یا با کسب رضایت از شما صورت گرفته است.
    در موضوع تحریم ها و رفع تحریم ها و مشخصاً در موضوع برجام لحظه به لحظه و نقطه به نقطه سرداران دیپلماسی کشور را راهنمایی و مدیریت فرموده اید.
    در موضوع سوریه و عراق و در بعضی از موضوعات مشابه، اتفاقات مربوط به سیاست خارجی را شخصـاً مدیریت کرده اید. دولت و مجلس در این زمینه ها نقش برجسته ای ندارند. مردم در این باره تقریباً بی اطلاعند.
    مسائل مهم اطلاعاتی و امنیتی کشور در طول همه این سالها تحت نظارت شما و دغدغه اصلی شما بوده است.


    ادامه در پایین.

    پاسخحذف
  16. ادامه بالا.





    قوه قضائیه وظیفه اصلی خود را اجرای منویات قلبی حضرتعالی می داند. در پرونده های مهم و در مورد شخصیت های شناخته شده، گزارشات خدمت شما تقدیم می شود و حضرتعالی دستورات لازم را صادر می فرمایید.
    در همه ادوار مجلس در تصویب قوانین و در اتفاقات مهم پارلمان، نظر و نقش شما تعیین کننده بوده است.
    مدیریت حوزه های علمیه در سراسر کشور مطابق نظرات حضرتعالی بوده است.
    امامان جمعه که همگی آنها منصوبان حضرتعالی هستند در تریبون های نماز جمعه، در همه شهرها و بخش ها، در همه هفته ها فرمایشات حضرتعالی را برای مردم تبیین کرده اند.
    نسخه های اقتصادی که در همه دولت ها پیچیده می شود و در کشور اجرا می شود، متأثر از راهنمایی ها و ارشادات شماست. مانند سفارش و تأکید به اقتصاد مقاومتی در این دولت.
    برای همین دلایل، من همیشه دعا می کنم خداوند طول عمر بابرکت به شما عطا فرماید چون بر این عقیده ام چنانچه حضرتعالی به شکلی ناگهانی دار دنیا را وداع بگویید، در این کشور اتفاقی می افتد که من آن اتفاق را به صحنه قیامت تعبیر می کنم.
    ۵) رویارویی میان سپاه و ارتش
    ۶) سردرگمی و بلاتکلیفی پلیس به عنوان مهمترین رکن امنیت در کشور
    ۷) برآمدن صدای طبل جدایی از میان اقوام
    ۸) احتمال مداخله و سوء استفاده دولت های خارجی
    ۹) طغیان و خودسری اراذل و اوباش
    ۱۰) انتقام جویی افراد آسیب دیده از انقلاب و جمهوری اسلامی
    ۱۱) فوران عقده های تل انبار شده به ویژه در میان جوانان
    ۱۲) حمله بعضی از مردم به روحانیون و پاسدارهای شناخته شده
    ۱۳) حمله مخالفین به قصد انتقام جویی به بستگان و نزدیکان حضرتعالی
    رهبر عزیز، اگر مطالب فوق را ساخته و پرداخته ذهن خیال پرداز من می دانید که هیچ ولی اگر این احتمالات را رد نمی کنید، به عرض می رسانم که برای پیشگیری از همه این اتفاقات ناخوشایند راه هایی وجود دارد که باید برای داشتن فردایی آرام از هم اکنون فرصت را مغتنم بشماریم. مهمترین پیشنهاد من در این باره به شما این است که به تدبیر آقایان هاشمی و روحانی بیشتر اعتماد کنید و محبوبیت خاتمی را به فال نیک بگیرید.

    ارادتمند شما و دوستدار کشور


    تخریب چی و غواص دفاع مقدس
    دوستدار کشور
    محمد مهدوی فر
    پیک نت 16 فروردین



    پاسخحذف
  17. علویلن هم که در خبرها خوندید. کفتار اسدو انداختند تو چاه مستراح. و حتی گفتند ما شیعه نیستم و یک فرقه مستقل اسلام خون آشام هستیم.
    در این سند هشت صفحه‌ای آنها مدعی شدند که برخلاف تصور آنها بخشی از مذهب شیعه نیستند و یک مدل سوم از اسلام هستند و هویتی مستقل دارند.
    https://www.manoto.news/news/1gn91s/news21823

    پاسخحذف
  18. ناشناسان گرامی

    (پاسخ به همهٔ شما گرامیها... جمیعاً صلواة)

    انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا دیگر از انواع انتخابات قبلی نیست و خواهید دید که اینبار از توی صندوقهای راًی آمریکا «عقابی به بزرگی کوه دماوند» بیرون خواهد آمد.
    من در مورد آقای «مارکو روبیو» اشتباه بزرگی کردم که نوشتهٔ بعدی مربوط به آن است.
    در اینجا همینقدر میگویم که همهٔ جهان؛ در حال آماده شدن برای «ظهور عقاب بزرگ» هستند.

    پاسخحذف
  19. هر چه فکر می کنم دیکتا تور ها چگونه دیکتاتور می شوند، سر در نمی اورم.یک ادمی بلند می شود و با داعیه اینکه اعلحضرت دستچین ها را به مجلس می فرستد.استقلال کشور را زیر سئو ال می برد و مملکت را مثلا هزار فامیلی کرده و مردم را فقیر کرده و... بر علیه او به فعالیت می پر دازد و همین که پیروز شد خود مادر قحبه اش در همه این زمینه ها و هزار زمینه های جدیدتر! و قدیم تر چنان گندی می زند که بوی گندش هر پرنده سمج و پوست کلفتی را هم به مها جرت می فرستد.یکی نیست از این علی یه دست بپرسد که همین تو نبودی که 40 سال پیش شاه را به بهانه های بسیار کوچکتر از این گند های تو مورد هجوم قرار می دادی؟می دانی تو و حوزه علمیه و اخوند جماعت مملکت را به چه چاهی اندا خته اید.پدر سو خته های گدا های پشت کوهی وقتی نمی توانید کشور اداره کنید، چرا اینقدر گه زیادی می خورید.چرا همه چیز این کشور را به تمسخر گر فته اید چرا با سرنوشت و تمامیت ارضی ان بازی می کنید.چکاره ان مملکت هستید که تصمیمات احمقانه و اخوند گونه می گیرید.ان کشور به هیچکس نه دینی دارد نه وابسته هست و نه در ملکیت کسی است. ان کشور را باید مردم و نمایندگان نخبه مردم اداره کنند نه یک دستی مثل تو که سرت با کونت پنالتی می زند.بدرستی که تو جز ریدن و شاشیدن چیزی بلد نیستی.

    پاسخحذف
  20. لعنت بر دروغگو. این اکبر شاه در لینک زیر ادعا کرده خودش و ئسرش کلان ساخت موشک دو توسط سپاه چهارپایان و ارزل واوباش تجاوزگر جهاد شازندگی شروع کرده اند . اونجای پدر دروغگو همتون .
    http://www.pyknet.net/1395/farvardin/17/page/hashemi.php
    اما در لینک دوم زیر فرمانده سابق ضد اطلاعات پارچسن در زمان شاه میگه از زمان شاه ساخت موشک وخرجهای آن بوده و در کویر سمنان آزمایش میشده . ولی موشک زمین بزمین برای جنگ نساختن. اما خالا سپاه چاخان گویان خودرو موشک ساز معرفی میکنه و کسی هم از مستشاران چینی و روسی موشک سازیشان خبری نداره.
    http://revolution.pchi.ir/show.php?page=contents&id=14972
    طرخ 4 و 6 از مصاحبه سرهنگ کیومرث امینی، براتون کپی پیست کردم. ببینید و خودتان قضاوت کنید. !!!!!!!!!!!!!

    طرح ۴ تولید راکت آرش، نادر و... برای هواپیما و هلیکوپتر و... بود. طرح ۵ تولید البسه نظامی مانند چادر، کوله‌پشتی و لباس نظامی و... را در دستور کار قرار داد. طرح ۶ نیز تولید موشک‌های بالستیک بود.

    این طرح ۶ نیز از طرح‌های حساس بود. متخصصان در کانتینر‌ها در حال پژوهش و تحقیق در مورد موشک‌های بالستیک و آزمایش موشک‌ها بودند. موشک‌ها در کویر منطقه سمنان آزمایش می‌شد و متخصصان در این کانتینر‌ها آن‌ها را هدایت و آزمایش می‌کردند.

    پاسخحذف
  21. با درود
    جناب کژدم توصیه به شما دارم که هرچه سریعتر اگر اکانت فیسبوک یا توییتر دارید آدرس آن را در بالای وبلاگ خود قرار دهید و اگر ندارید اعلام کنید، دوست عزیز با نام کاربری کژدم چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      من فقط یک حساب کاربری در فیسبوک دارم که آدرس آن این است:

      https://www.facebook.com/kajdoum1

      حساب اصلی همین وبلاگ است.
      حوصلهٔ «توییت کردن» هم ندارم. یا مینویسم و یا حوصله و یا وقت نوشتن ندارم. ولی توییت نمیکنم. توییت کردن کار بزرگان است.

      حذف
  22. بنا بر گزارشهای رسمی؛ در یک ماه اخیر ۲ فروند هواپیمای جنگندهٔ سوری؛ به وسیلهٔ موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب؛ سرنگون شده اند. در واقع باید این دو حادثه را به عنوان «اولتیمکاتوم» به روسیه تلقّی کرد.

    اگر جنگندهٔ سوّمی که سرنگون خواهد شد روسی نباشد؛ جنگندهٔ چهارمی که سرنگون خواهد شد؛ حتماً روسی خواهد بود.

    پاسخحذف
  23. تیپ نوحد ارتش هم از مردونگی در اومدن وبرای بچه کشی به سوریه اعزام شدن. تق بر شما ارتشیان دیوس باد. ضمنن دیوسا رفتید اونجا سقط میشد برای 2 میلیون حقوق ماهانه .{ البته میدونم حق ماموریت ماهی 15 میلیونه} حاک بر سرتان. اقلن اون فرمانده دیوستون سرلشکر صالحی پقیوز رو هم میبردید که 30 میلیون خقوق ماهانشه. اما من فک میکنم اون درجه داری که تو میدون توپخانه با لباس نظامی چندی پیش گدایی میکرد و گرفتنش . کار اون شرف داره به این دیوس بازی شما.

    پاسخحذف
  24. انتظار رویدادهای مهم
    و توطئه های بیضه {بیت} رهبری حرام زاده ترین عراقی تاریخ.
    1- با توجه به سرعت گرفتن وخامت حال جسمی رهبر جمهوری اسلامی، آنها که در بیت رهبری پروار شده اند (اعم از نظامی و غیر نظامی) بیمناک آینده خود هستند و به همین دلیل می خواهند آینده را در چنگال خود حفظ کنند. طرح آنها جلوگیری از انتخاب رهبر جایگزین تا زمان درگذشت علی خامنه ایست تا پس از فوت او، زیر بمباران تبلیغاتی و ایجاد هیجان و ترحم عمومی و نمایش های خیابانی بسیج دست مجتبی خامنه ای را بعنوان رهبر جایگزین بلند کرده و از سپاه و روحانیون حکومتی طلب بیعت کنند.
    http://www.rahetudeh.com/rahetude/2016/april/547/sarmaghale547.html

    پاسخحذف
  25. در این واویلا ... یک خبر خوب. کاشکی که پایدار بماند.

    http://www.bbc.com/persian/iran/2016/04/160413_om_lake_urmia

    پاسخحذف