۱۳۹۵ شهریور ۲۱, یکشنبه

کلامی از عیسی ناصری






بگذارید کلام عیسی ناصری را کژدم دوباره بنویسد ... مطمئن باشید که آسمان به زمین نخواهد آمد.....

امّا .... شاید هم آسمان به زمین بیاید و به خاطر «سبک وزنی» ما را نیز به آسمان بِبَرَد:

بگذارید به نوعی دیگر بگوییم و بنویسیم آن کلام زیبا و بسیار ژرف عیسی ناصری را:

«به نزد من بیایید ای زجرکشیدگان و گرانباران که صلیب زندگی را بر دوش میکشید .... و من شما را آرامش خواهم داد
صلیبی را که من بر دوش کشیدم بر دوش گیرید و از من بیاموزید که چگونه بردبار  باشید تا در روح خود آرامش بیابید صلیبی که من بردوش کشیدم سبک بود و بار زندگی را بر من سبک تر کرد
من آغار و من انتها هستم. من رنج و من رهایی هستم
من بی مقدارترین و من تواناترین هستم
اگر مرا بیابید؛ خود را در ملکوت توانایی و قدرت خواهید دید.
رنج و صلیبتان سبک خواهد شد و بر قلّه های سبک باری پرواز خواهید کرد
رنج و صلیب با من آغاز و با من پایان میگیرد
»

کژدم تعمید دهنده

۴۸ نظر:

  1. همه از شما خیلی یاد گرفتیم جناب کژدم

    پاسخحذف
  2. بر خلاف تصوّر بهائیان که «بهائیت» را دینی ایرانی میدانند و انتظار دارند که گریختگان از دین ننگین اسلام به بهائیت بگروند؛ گریختگان از دین ننگین اسلام به «مسیحیت» گرایش بیشتری نشان میدهند. زیرا بهائیت؛ دین ننگین اسلام را به عنوان یک «دین الهی» به رسمیت می شناسد و این ننگی است که بهائیان نمیتوانند از دامن و پیشانی خود پاک کنند.
    بهائیت نه تنها به «جنبش دین زدایی آیین بابی» خیانت کرد؛ بلکه به «دین سازی» پرداخت.
    و این لکّهٔ ننگ دیگری است که مانند داغی که باید بر پیشانی دزدان زده شود؛ بر پیشانی بهائیت برای همیشه نقشی ماندگار خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ساکنین ایران زمانی که «باب» را در میدان دارایی تبریز تیرباران کردند؛ نشان دادند که با «ظهور انسان» به عنوان «خدای آیندگان» فاصله ای از زمین تا انتهای کهکشان راه شیری دارند و «انسان سانهایی بیش نیستند» و تمامی آیندهٔ خود را باختند.
      بابیهای مذهبی احمقی نیز که کلام «باب» را نفهمیدند؛ با بهاءالله به دوزخ «دین نوین»ی فرو رفتند که «عصر ظهور انسان» را انکار میکرد و همچنان از خایه های «الله» آویزان بود.....

      حذف
  3. کژدم گرامی، نظرت در مورد برنامه های سید محمد حسینی، مجری ایرانی که در رادیو پستو برنامه اجرا میکند چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این شخص و آن رادیو را نمیشناسم.

      حذف
  4. هیلاری کلینتون رفتنی شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا میگن پنومونی بوده. غش کرده. نه بابا. واضح هست که مشکل مغزی داره.

      حذف
  5. موریانه های دوپا (انسان سانها) در حال ویرانسازی منابع طبیعی هستند.

    http://www.bbc.com/persian/science/2016/09/160911_u04_extinction_rate_fast

    پاسخحذف
  6. کژدم سید محمد باب جنوبی و بوشهری بود و خیلی خوش فکرتر.اما بها الله شمالی و افکار او را نداشت.چون جغرا فیای یکسانی نداشتند.در مورد مسیحیت هم فقط بهتر از اسلام است. مسیحیت هم خاصیت چندانی ندارد.....هیلاری کلینتون رفتنی شد.اندکی توضیح. یعنی خوشحالم کردی. کاش ترامپ بیاید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      باب متولّد شیراز و یک شیرازی بود. اندیشه ها در چنین سطحی متأثّر از جغرافیا نیستند زیرا اندیشه های سادهٔ عصر حجری نیستند. امّا چنین اندیشه هایی با تفکرات پیشین رابطه دارند که البته این رابطه گاهی «ادامهٔ نسل پیشین با اصلاحات» و گاهی در جهت «حذف پیشینیان» است و گاهی به طور کامل بیراهه است.
      رابطهٔ «مسیحیت» با «مسیح» از نوع آخرین است. رابطهٔ بهائیت با «باب» نیز از همان نوع است. «مسیحیّت» و «بودیسم» و «بهائیّت» بیراهه هستند. زیرا با بنیانگذار زاویه ای بزرگ دارند. امّا «اسلام» توسط محمّد ساخته و پرداخته شده و اگر جنگهای زرگری و قدرت میان «انگلهای اسلامی» کنونی را کنار بگذاریم؛ فرقی میان «اسلام القاعده» و «داعش» و «شریعتمداری» و «اخوان المسلمین» و «خمینی» و «خامنه ای» و سایر اوباشان از این نوع وجود ندارد. همهٔ اینها از یک چاه مستراح تغذیه میشوند.

      هیلاری کلینتون مشکلات سیاسی و خیانت پیشگی فراوانی دارد. امّا مسئلهٔ «سلامتی» او یک مشکل جدّی است. هیلاری در روستایی دور افتاده در آفریقا و یا ایران زندگی نمیکند که بگوییم «‌ذات الّریه» گرفته است (آنهم در تابستان). همچنین از بیمارستانهای معمولی هم استفاده نمیکند که بگوییم دچار نوعی از بیماریهای زایج و معروف به «عفونت بیمارستانی» شده است.
      هیلاری کلینتون مشکل «ضعف سیستم دفاعی بیولوژیک» دارد و شاید در مستراح خانگی خودش از مدفوع خودش دچار بیماری عفونی شود.
      فاتحهٔ هیلاری خانم را بخوانید.

      حذف
  7. بای ... بای؛ سرزمینی که زمانی چند نابغه به تعداد انگشنان داشنی و ۱۴۰۰ سال است که «کرمهای مستراح محمّدی» بر تو حکم میرانند ... آیا پس از ۱۴۰۰ سال حاکمیت «جذامیان» آرزو داشتی که آینده ای بهتر از «کویر» داشته باشی؟

    http://www.radiofarda.com/a/f8-hamoon/27981693.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به کامنتهای ساکنین خاک بر سر و «دوشان فکر» (خرگوش فکر) توجّه کنید که چقدر «تیتیش مامانی» هستند.

      حذف
    2. این سناریوی احتمالی را نیز مطرح میکنم که تا کنون در کیسهٔ هیچ عطّاری ندیده اید:
      هیلاری کلینتون شاید در حال زمینه سازی برای نوعی «تمارض» است (خود را به موش مردگی زدن). تا با علم کردن آن از مباحثهٔ ۳ گانه ای که باید با ترامپ داشته باشد؛ فرار کند. البتّه این تمارض باید طوری باشد که هم مریض باشد تا بحث مستقیم با ترامپ بپرهیزد و فرار کند و نیز آنچنان مریض نباشد که رای دهندگان را نا امید کرده و از دست بدهد.
      البته یک احتمال است و اگر این قکر به ذهن من دهاتی میرسد؛ مشاورین هیلاری کلینتون اژدها های افعی خورده هستند و با پروژهٔ «زین العابدین بیمار» نیز آشنایند.
      البته این یک فرضیهٔ کژدمی است.

      حذف
  8. واقعا ادم گریه اش می گیره.دلم کاملا خونه از این اخوند های نجس.همه چیز و همه جا را به لجن کشانده اند.اگر مردم عرصه را بر این اخوندا تنگ نکنند تا چند سال دیگر ایران غیر قابل سکونت خواهد شد.اقا بعد از چهل سال همه چیز را به ویرانه تبدیل کرده اید. چرا ول نمی کنید؟ چرا کشور را به متخصصان نمی سپارید و به حجره هایتان نمی خزید؟ شما ایرانی نیستید؟ دلتان به حال کشور و اینده ان نمی سوزد؟ چرا ثروت نجومی را یا می دزدید و یا خرج موهومات می کنید؟ تف به شرف نداشته اتان که مطمئنم ایرانی نیستید.اقای رادیو فردا! بی زحمت باز هم منتشر نکن.صحبت های خودی ها را منتشر کن. یکوقت اشتباه نکنی؟

    پاسخحذف
  9. در نوشته های چند ماه پیش گفتم که با اینکه تعداد کشته های بحران سوریه از ۴۵۰ هزار تن گذشته است؛ امّا خبرگذاریهای فارسی زبان و همچنین سایر حبرگذاریها بر روی ۲۵۰ هزار نفر یخ زده بودند. اکنون تعداد کشته ها به بیش از ۸۰۰ هزار نفر میرسد و باید تعداد زخمیها را حد اقل ۵ برابر آن به حساب آورد و تعداد بیخانمان شدگان ها بسیار عظیم تر از آن است که بتوان به طور دقیق حدس زد؛ دهها هزار کودک سوری ربوده شده و هیچکس نمیداند که در کجاها توسط «مدافعین حرم زینب صیغه ای» و انگل حسن نصرالله و «گروهبان حاجی بادمجان کُس کِش» به «بردگی جنسی» فروخته شده اند.
    ما در گلوگاه مسیر یک تغییر ایستاده ایم.
    هیلاری کلینتون یکی از بنیانگذاران این مسیر بود.
    چیزی هست که به آن «کارما» میگویند. .... هرچند که چرخش پنچر است؛ ولی همچنان؛ هرچند با شتاب و سرعتی کمتر؛ ولی همچنان کار میکند.
    با «آب» نمیتوان تعمید یافت ... شاید با «آتش» بتوان.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZPq7JiU7Bms

    هیلاری کلینتون با مدال طلای «خیانت» و «جنایت» به یاد آورده خواهد شد.
    «شیعیان کثیف صفوی چطور؟»
    پیشنهاد من این است که:
    صیغه زادگان و روسپی زادگان صفوی مسلک در کنار اردوغان اخوانی اندکی صبر کنند.
    زیرا که سحر نزدیک است.

    پاسخحذف
  10. «جو بایدن» میگوید که هیلاری کلینتون باید به حرف پزشکها گوش میداد و استراحت میکرد تا این اتفاق (به زمین افتادن هیلاری کلینتون بر روی زانو) به پیش نمی آمد. این سخن «جو بایدن» را باید چنین ارزیابی کرد:
    «وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون هر چه که باشد؛ خوب مدیریت نشده است. زیرا او در میانهٔ میدان نبرد است و قرار است که رئیس جمهور شود. مدیریت نامناسب مشکل سلامتی هیلاری؛ این نامزد انتخاباتی را به موجودی غیر قابل اطمینان از نظر رأی دهندگان تبدیل کرد».
    امّا واقعیت این است که هرچه که شده است؛ چه درست و یا نادرست؛ هیلاری کلینتون و اربابان گلوبالیست او ضربهٔ شدید و غیر قابل جبرانی خورده اند و در حال سرخ نگهداشتن صورت با «سیلی» هستند.
    اکنون در درون حزب دموکرات آمریکا پرسش دیگری نیز مطرح شده است و آن اینکه:
    «هیلاری کلینتون در رابطه با وضعیت سلامتی خود؛ حزب را نیز فریب داده و مشکل سلامتی جسمی خود را از آنها پنهان کرده است».

    پاسخحذف
  11. درود كژدم گرامي
    در مورد كشته هاي جنگ سوريه و همچنين عراق يك سوال برايم پيش امد. ديروز برنامه اي را ديدم كه كشته هاي جنگ عراق در زمان بوش را حدود ١.٥ ميليون نفر اعلام ميكرد در حالي كه جنگ كلاسيك در عراق حدود يك ماه بيشتر طول نكشيد و جنگهاي چريكي چنداني هم در زمان حضور امريكا در عراق وجود نداشت كه بخاهد رقم يك و نيم ميليون كشته را رقم بزند در مقايسه با جنگ چهار ساله وسيع و بي رحم سوريه ايا نميتوان به تعداد ٢٥٠ هزار يا حتي ٨٠٠ هزار كشته شك كرد و به اين نتيجه رسيد كه يا اين رقمها دروغ است و يا اينكه جنگهاي چريكي بر ضد امريكا در عراق اخبار سانسور ميشده؟؟؟
    اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      این آمار شامل کشته شدگان بسیاری است که حتّی پیش از آخرین حمله کشته شده اند. مانند کشته شدگان بر اثر سوء تغذیه و بیماری که در اثر تحریمهای کمرشکن بدون استفاده از حتّی یک گلوله کشته شدند. این کشته ها محصول مشترک «کلینتون - بوش» (نوکران گلوبالیستها) بودند.
      زمانی که میگویند صدها بمب ریخته شد و ۲ نفر زخمی شدند؛ آیا شما را به خنده نمی اندازد؟
      بقیّه را خودتان بهتر میدانید. زیرا پرسشهای شما «پرسشهای تأکیدی» هستند و پاسخهای دردناک را با خود حمل میکنند.
      پس از حملهٔ آخرین؛ هم گروههای شیعه مسلک و هم گروههای سُنّی مسلک؛ روزانه صدها نفر را میکشتند و من در بسیاری از نوشته های قدیمی به این کشتارهای وحشیانه اشاره های زیادی داشته ام.

      اکبر گرامی
      اخبار سانسور نمیشوند؛ بلکه ساخته میشوند.

      حذف
    2. اکبر گرامی
      اکنون حدود ۵۰۰ نفر از تحلیلگران نظامی که برای سازمانهای گوناگون اطلاعاتی - امنیتی - نظامی آمریکا کار میکنند؛ میگویند که دولت «اوباما» آنها را تحت فشار گذاشته است که گزارشها و تحلیلهای واقعی را کنار گذاشته و تحلیلهاو گزارشهایی قلّابی که در جهت موفقیّت دولت اوباما باشد را بنویسند و یا اینکه اخراج خواهند شد.
      این امر مرا به یاد گزارشهای استالین به کنگره های ۱۴ و ۱۵ حزب کمونیست روسیه می اندازد که همگی دروغ و بر اساس تهدید به مرگ گزارشگران استوار بود. فکر میکنم که شما بهتر میدانید که «تانک فلّاق» از همین نوع از گزارشها و اختراعات بود.
      کار به جایی رسیده است که حتّی «عیسی مسیح» نیز برای قضاوت نهایی باید صدها ساعت خایه هایش را بخواراند تا بفهمد که راست ها و دروغها در زیر کدامین لایه های دروغین امنیتی پنهان مانده اند؟

      حذف
  12. در مورد كلينتون اين مطلب را حدود دو ماه پيش در صفحه تلگرام اقاي جعفري خواندم كه به نظرم پيش بيني جايگزيني كلينتون با سندرز درست از اب در امده است متن مطلب را عينا كپي پيست ميكنم:
    [اندر حکایتِ پا به «عرصه» گذاشتن یا نگذاشتنِ «اعیان»!]
    یا: [«سید» یا «میر»؟!... برای «خانواده» کدام اولویت دارد؟!]
    و نیز: [در حاشیه‌ی رسوایی «ای ـ لینتون» در اثنای کارزار انتخاباتی آمریکا]
    .
    .
    .

    در سال 87؛ «آسدمم دآقا» هم، درست به‌مانند «نخست‌وزیر محبوب آ. خمینی»، به‌درستی «احساس خطر» کرده بود. برای همین؛ این آخوندِ پیش‌تر آس و پاسِ اسلام انقلابی و موسوم به ناب محمدی (که حالا دیگر «اعیان!» محسوب می‌شد) خواست که پا به «عرصه» بگذارد!

    «سید»؛ چندهفته‌ای معطلِ «نخست‌وزیر محبوبِ آ. خمینی» ماند تا تصمیم بگیرد. حتا نزدش رفت و بعدِ آنکه خاطرجمع شد که «میر» تصمیم به آمدن ندارد (هوز خبر قطعی از پاریس و لندن و مسکو و واشنگتن نرسیده بود) اعلام نامزدی کرد. اما وقتی شنید که «میر قطعاً خواهد آمد»؛ در شگفت شد و پرسید: «مگر خودت نگفته بودی نخواهی آمد؟!... اگر بنایت به آمدن بود، پس چرا مرا سنگِ روی یخ کردی؟!».

    «آسدمم‌ دآقا»؛ روحش خبر نداشت که «نظر عقلا» در «پاریس و مسکو و لندن»، و هم شرکای سی ساله‌شان در تهران (و هم «نظر ممتنع دموکرات‌های آمریکا») بر «آمدن میر» است نه «آمدن سید».

    یک «پوپول چپ مذهبی». که بلکه در کارزار نفسگیر پیش رو (که قطعِ یقین؛ درش کار به خون و خون‌ریزی هم می‌کشید) بتواند از پس یک «مردم‌گرای راستِ شوریده بر الیگارشی آخوندها و آخوندزاده‌ها» بربیاید. نه یک «روشنفکرنمای چپ مذهبی» که به پخخی، جا می‌زند!
    .
    .
    حالا چه می‌بایست کرد؟!
    «راهبرد آخوندها و آخوندزاده‌ها» (اعم از چپ و راست و میانه) اگرچه در آن کلام مشهور رفسنجانی که «هر خری جز احمدی‌‌نژاد» مختصر و برای تمامیتِ اعضای خانواده مفهوم شده بود؛ اما قانع‌کردنِ «سیدِ خندانِ عباشکلاتی» (و به‌ویژه عشاقِ سینه‌چاکش در میان «عقدشوندگانِ زن و مردِ خانواده») به «عقب‌نشینی و کنارکشیدن از عرصه!» کار چندان ساده‌ای نبود.

    برای همین؛ «شبکه‌ی خویشاوندی آخوندها و آخوندزاده‌ها» معطّل مانده بود بین دو وسیله‌ی نقلیه. که نهایتاً، سوار کدام‌شان شود؟!

    «سید» که به یک «نعره‌ی محمود» جا خواهد زدو آبروی «خانواده‌ی انقلاب» (شجره‌ی موسوم به طیبه!) را خواهد برد؛ یا «میر» که در شلوارش چیزی به اسم بیضه مشاهده می‌شودو تا تهِ تهش پای کار خواهد ماندو جلوی «ائتلاف نظامی ـ امنیتی» خواهد ایستاد و «خانواده» را سرافراز خواهد کرد؟!

    «سید» که تقریباً هیچ محبوبیت و نفوذی میانِ نظامیان ندارد؛ یا «میر» که می‌تواند بین «نظامیان» و بین «امنیتی‌های جدید» شکاف اندازدو آنان را در مصافِ پیش رو «دو دسته» کند؟!

    «سید» که سال‌ها پیش و محض «مصالح خانواده‌ی انقلاب» (و البته که سفره‌ی انقلاب) ادبیاتش را در ویترین «دموکرات‌نما» کرده بودند‌و هرچند در قلبش عمیقاً «عاشق امام و رهبری‌ و خانواده‌ی انقلاب» است اما حالا دیگر نمی‌شد «مدعی احیاء گفتمان انقلاب و امام و رهبری»‌اش کرد؛ یا «میر» که گفتمانش دقیقاً همان «گفتمانِ محمود» (احیاء گفتمان انقلاب و امام) و «انتقاداتش به وضع موجود» هم همان است؟!
    .
    .
    مثلِ همیشه؛ پاسخ، بازهم در آستینِ «امنیتی‌های رانده‌شده‌ی چپِ عشق امام امت» بود:
    روح‌و روانِ سید (یا به‌قولِ حاج‌فرج «آن خواجه‌ی خنده‌رو») را خوب می‌شناسیم. دلش دلِ خرگوش، و به‌غایت «بزدل و ترسو»ست. سید اگر فقط بشنود که در هواپیمایش بمب کار گذاشته شده (نمی‌خواهد یک بمب واقعی باشد) خودش حساب کار دستش خواهد آمد و پا پس خواهد کشید. به‌این‌ترتیب؛ هم «خواجه‌ی خنده‌رو» را از نامزدی منصرف می‌کنیم، هم هزینه‌‌اش را می‌گذاریم روی دستِ «ائتلاف نظامی ـ امنیتی». و ساز و دهل برمی‌داریم که: «چون از محبوبیتِ بی‌نظیر سید می‌ترسند، در هواپیمایش بمب کار گذاشته‌اند تا او را از نامزدی منصرف کنند!». به این وسیله؛ «عشاقِ خواجه‌ی خنده‌روی عاقد» را هم می‌کشانیم پشتِ سر «نخست‌وزیر محبوب امام» تا دوباره همه‌مان را ببرد به «دهه‌ی نورانی شصت» و «دورانِ سراسر لطف‌و عشق‌و مهربانی و دموکراسی و تسماح و تساهلِ آن پیر روشن‌ضمیر»!
    .
    .
    حالا «حکایتِ بانوی همیشه‌سبز» (هیلاری کلینتون) که از مصر (و بعد از ملاقات با «محمد مرسی اسلامگرا») به «آخوندهای خانواده‌ی انقلاب» صریحاً پیغام داد که «از نظام‌تان (!) در برابر زیاده‌خواهی نظامیان دفاع کنید و در برابرشان بایستید»؛ همان «حکایتِ خواجه‌ی خنده‌رو»ست!

    پاسخحذف
  13. ادامه از بالا
    ظاهراً «نامزدِ اولِ دموکرات‌ها»ست اما «نخبگانِ فاسد و به‌تباهی‌گرائیده‌ی جبهه‌ی دموکرات‌ها» خوب می‌دانند که «هیلاری، مردِ میدانِ رویاروییِ نفسگیر ـ و احتمالاً خونین ـ با ترامپ نیست» و نخواهد توانست در برابر «نامزدِ خودساخته‌ی بی چاک‌و دهانی که حتا نخبگان فاسدِ جمهوری‌خواه هم حاضر به حمایت از وی نیستند» تاب آورد و یقیناً بازی را واگذار خواهد کرد.
    .
    .
    اگر به ظاهر و «سطح نخستِ وقایع چندروز اخیر در آمریکا در کمپین هیلاری کلینتون» که بنگریم؛ چنینبرداشت خواهیم کرد که:
    یحتمل؛ رسواییِ «ای ـ لینتون» (ایمیل‌های هیلاری کلینتون و نیز ملاقات پنهانی بیل کلینتون با خانم لینچ دادستان کل آمریکا برای لاپوشانی این پرونده‌ی نظامی ـ امنیتی) و فضاسازی تبلیغاتیِ پیرامون آن، «کارِ جمهوری‌خواهان» است!

    اما مگر فرض دیگری متصور نیست؟!
    یعنی نمی‌توان متصور بود که: این «خودِ دموکرات‌ها» هستند که با ارزیابی دقیق از «وضعیتِ پیش رو»، درحالِ کشیدنِ فرش از زیر پای «بانوی همیشه سبز» هستند چون هرگز پیش‌بینی نمی‌کردند که از «لُپ لُپِ جمهوری‌خواهان» (و در حقیقت: ائتلاف نظامی ـ امنیتی آمریکا) نامزدی همچون «دانلد ترامپ» بیرون خواهد زد که غلبه بر او، به‌‌همان سادگی غلبه بر «مارک روبیو» و «جب بوش» و دیگران نیست!
    .
    .
    بازی «فرزندانِ جمهور مردم» با «اعیان و اشرافِ فاسد و تبه‌کار» از منطقه‌ی خاورمیانه (و در این اواخر، اروپا) عبور کرده و اکنون به «قلب و مرکز جهان» رسیده است. آنچنان‌که: هرچه در «ماجرای خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا» می‌بینید (از اسعتفای دیوید کامرون گرفته تا رای عدم اعتماد حزب کارگر به جرم کوربین تا بازنشستگی نایجل فاراژ و اعلام عدم آمادگی شهردار لندن برای پست نخست‌وزیری و سقوط پیاپی پوند و بازارهای مالی انگلیس و اروپا و ....)؛ همه و همه؛ تنها «پیش‌لرزه‌های زلزله‌ی سیاسی عظیم»ی‌ست که در شش‌ماه آینده (و درنتیجه‌ی رویدادهای سیاسی در ایالات متحده) با آن مواجه خواهیم شد.
    .
    .
    شباهت‌های «خرداد 1388 در ایران» و «اکتبر 2016در آمریکا» از حدِ متعارف گذشته‌اند و شباهت؛ تنها به شباهتِ «هیلاری کلینتون» و «سیدمحمد خاتمی» خلاصه نمی‌شود. از تقریباً هرحیث که بنگرید؛ «ترامپ» شباهت فوق‌العاده‌ای به «احمدی‌نژاد» و «برنی سندرز» به «میرحسین موسوی» دارد.

    طوری که در آمریکا کمپینی تحت عنوان «هر کسی جز ترامپ» شکل گرفته است! و طوری‌که: به‌رغم همه‌ی فشارهایی که نمایندگان دموکرات بر برنی سندرز وارد کرده‌اند تا از انتخابات آینده کناره‌گیری کند (در جلسه‌ی پشت‌پرده‌ی دیروز، حتا او را «هو» کرده‌اند) بازهم حاضر به «کناره‌گیری به‌نفع هیلاری کلینتون» نشده است.

    او منتظر «خبر رسیدن از کجاها»ست؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برنی سندرز خیلی این دَر و آن دَر زد که اگر هیلاری «متهم به خیانت» شد؛ جای او را بگیرد. این آفای جعفری نیز این مطلب را از نوشته های من به رسم مسلمانان که پیامبرشان راهزن بود؛ دزدیده است (به نوشته های من و تاریخ آنها رجوع کنید).
      اگر هیلاری کلینتون کنار بکشد؛ «برنی سندرز» جایگزین نخواهد شد. زیرا هوادارانش از او روی برگردانیده اند؛ زیرا به آنها خیانت کرده است.
      جو بایدن بهترین گزینهٔ حزب دموکرات خواهد بود.
      به جعفری نیز بگویید که فوری این نوشته ها را بدُزدَد و به به عنوان نظر خودش منتشر کند.
      مانند همان خوانندهٔ مو وِزوِزی که اصطلاح «عشق ۱۵ سانتی» را از من دزدید و هنوز هم آنقدر شرف ندارد که پس بدهد.

      حذف

    2. بگذارید به نوعی دیگر بگوییم و بنویسیم آن کلام زیبا و بسیار ژرف عیسی ناصری را:

      «به نزد من بیایید ای زجرکشیدگان و گرانباران که صلیب زندگی را بر دوش میکشید .... و من شما را آرامش خواهم داد
      صلیبی را که من بر دوش کشیدم بر دوش گیرید و از من بیاموزید که چگونه بردبار باشید تا در روح خود آرامش بیابید صلیبی که من بردوش کشیدم سبک بود و بار زندگی را بر من سبک تر کرد
      من آغار و من انتها هستم. من رنج و من رهایی هستم
      من بی مقدارترین و من تواناترین هستم
      اگر مرا بیابید؛ خود را در ملکوت توانایی و قدرت خواهید دید.
      رنج و صلیبتان سبک خواهد شد و بر قلّه های سبک باری پرواز خواهید کرد
      رنج و صلیب با من آغاز و با من پایان میگیرد»

      کژدم تعمید دهنده

      حذف
    3. کژدم ، به ریش پر خون حبیب بن کونی مظاهر و به گیسوی بریده مریم مجدلیه معشوق عیسی جانت سوگند که من هم شهادت می دهم که این جعفری که نمی شناسم نوشتجات شما را کش رفته است.لابد ترسیده منبع را ذکر کند بدل نگیر.

      حذف
    4. ناشناس گرامی

      :)
      :)
      ..... روده بُر شدم.

      حذف
  14. در بخش نظرات همین نوشتار یک جملهٔ ساده گفتم. بدون تعبیر و تفسیر و روده درازی .....

    گفتم:

    Kajdoum۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش.، ساعت ۵:۳۱

    هیلاری کلینتون رفتنی شد.


    اکنون همهٔ خبرگذاریهای فارسی زبان و غیر فارسی زبان مسابقهٔ تفسیر گذاشته اند.

    دویچه وله؛ رادیو فردا؛ بی- بی-سی؛ بلومبرگ؛ آسوشیتد پرس و .....
    همگی حد اقل «یک گام» از وبلاگ بی مقدار کژدم؛ عقب هستند.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/09/160913_an_us2016_clinton_nightmares

    بی-بی-سی و دویچه وله و رادیو فردا بخشی از ماشین پروپاگاندا برای هیلاری کلینتون بودند. در کامنتها و نوشتارهای پیشین به آنها گفتم که پایگاههای سخن پراکنی آنها مانند «طویلهٔ اوژیاس» لایروبی خواهد شد و اکنون آنها در حال تغییر رنگ و تغییر چهرهٔ گام به گام هستند تا بگویند که: «اهل طویله و نان به نرخ روز خور نیستند».
    البتّه که هستند و خواهند بود.

    کژدم تعمید دهنده

    پاسخحذف
  15. دستاوردهای بزرگ اوباما از نشست G 20 :

    ۱- برای هواپیمایش پلکان نیاوردند و برای خروجش فرش قرمز پهن نکردند و مجبورش کردند تا از درِ «خروج اضطراری هواپیما» بیرون بیاید.
    اوباما به خبرنگاران گفت که مسئله را بزرگ نکنند.(یعنی ماستمالی کنند).
    ۲- اوباما گفت که با «رودریگو دوترته» بر سر کشتار سوداگران مرگ (کارتلهای مواد مخدّر) مذاکره خواهد کرد تا او را از این کار غیر انسانی؟؟؟!!!! باز دارد.
    رودریگو دوترته نیز در پاسخ گفت:
    «اگر این مادرقحبه کلامی در این رابطه بگوید؛ در پیش همه او را به فحش خواهد کشید».
    ۳- پس از گنده گوییهای پیامبرگونهٔ حقوق بشری اوباما؛ اکنون خبر میرسد که: فیلیپین از گشتهای دریایی مشترک با نیروی دریایی آمریکا جدا شده است.
    نتیجه اینکه:
    مسئله فقط این نیست که: «هیلاری کلینتون رفتنی شد»؛ بلکه مسئلهٔ اصلی این است که «گلوبالیسم» به گور سپرده خواهد شد و همراه با آن؛ «چین»؛ «رژیم کثیف صفوی» و روسیه؛ بدون شلیک حتّی یک گلوله؛ به گور خواهند رفت. بقیهٔ داستان را خود بخوانید و یا منتظر بمانید تا رادیوها و تلویزیونهای فارسی زبان برایتان گزارش دهند.

    پاسخحذف
  16. بیا کژدم جان امام زمان ایرانیهای حسین ابن علی داره ظهور میکنه.و گویا چند کشتی وازلین به هزینه شخصی حضرت بقیه ا....... ترامپ برای صفویها در راه است. اما جالبتر سنی ها خصوصن وهابیهای عربستان به امام زمان اعتقاد ندارند. اما گویا امام زمان و رهایی بخش آنان در ظاهر داره شر این انگلهارو براشون میکنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سُنّی ها و سلفی ها نیز به «مهدی» اعتقاد دارند ولی شیعیان بر اساس مزخرف بافی اعتقاد به «امامت» آنرا به ناف «فاطمه و علی» بسته اند و گرنه ماجرای «ظهور مهدی» یک اصل مشترک در میان همهٔ فرقه های اسلامی است.

      حذف
  17. «گلوبالیستها» پس از آنکه خاورمیانه و شمال آفریفا را به آتش کشیدند؛ اکنون میگویند که اشتباه کرده اند.... مانند مرتضوی و اکبر بهرمانی و اصلاح طلبان جنایتکار.
    میدانید که چرا؟.... برای اینکه با یک عذرخواهی که دل احمقها را خواهد لرزاند و آنها را به گریهٔ احساساتی وا خواهد داشت.... همچنان بتوانند اهداف کثیف خود را با راههای دیگر دنبال کنند ... آنها همگی میخواهند که همچنان بر سر سفره های غارت حضور داشته باشند.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/09/160914_l03_uk_parliament_libya

    پاسخحذف
  18. کژدم هرچه گفت باور نکردید امّا گفته هایش با درصدی بسیار بالا درست از آب در آمدند.
    گفتم که انحادیهٔ اروپا با پیروزی ترامپ به لرزه در خواهد آمد.

    از زبان خودشان بشنوید:

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-19555545

    پاسخحذف
  19. کژدم گرامی ما قبول داریم و حرفات رو باور می کنیم.

    پاسخحذف
  20. با درود خدمت شما، برای انرژی و وقتی که برای ایجاد و ادامه این وبلاگ گذاشته و میگذارید.. چند سالی هست که با شما هستم و این اولین نظرم هستش، مطالب شما باعث کمک بسیاری شده برای بهتر دیدن و فهمیدن امور .. طمع تلخ کلامت هم مزه اصالت میده و بهمین خاطر کم طرفداره برای میزان بازدید روزانه وبلاگ و انتشار اون بین مردم..چون حرف شما برای حداقل تاثیر برای اندیشیدن نیاز به کمی پیش نیاز وجودی داره..! تنها مسئله ای که پذیرشش منطقی به نظر نمیرسه نژاد کامل! انسانها اونم صرفا بر اساس درجه هوش! نظرم اینکه این قضیه بجای اینکه از دید شمنی شما برخواسته باشه؛ بیشتر بر اساس علاقه درونی و میل باطنی شما به این موضوع هستش.. میتونم پیش خودم سرخوردگی فلاسه رو از اینکه انسان رو از یک موجود یا حیوان یا هر اسمی جدا کنند؛ درک کنم.. اما تلاش و بسوی انسان کامل شدن، خودش یک قضیه دیگست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از «انسان کامل» سخنی نگفته ام و برداشت شما از سخنان من بوی مذهبی دارد.
      من از «انسان سانها» و «انسانها» سخن گفته ام. درجهٔ هوش تنها شاخصهٔ «انسان» نیست و بسیاری از «ژنهای خوب» در شاخهٔ تناور «گونهٔ انسانی» پراکنده است که باید شناسایی و در «بانک ژنتیک» جمع آوری شوند تا در تولید «انسان» بکار گرفته شوند و به همین خاطر است که من «انسان» را «نژاد پنهان» مینامم و نه «انسان کامل». این ماجرا شاخ و برگهای گسترده ای دارد. من به موجودی به مفهوم «انسان کامل» اعتقادی ندارم.

      حذف
  21. کژدم گرامی.. یک سوال داشتم درباره جنبش و یا گروه فراماسونری.. خودم اطلاعاتم در مورد سمبل ها و اسطوره و تاریخ کم نیست،، اما چرا این جنبش معماران اینقدر محبوبیت رازالود بین عوام بدست آورده تا حد اینکه هر فرد عادی ویا با تم مذهبی مثل بسیجی ها هر شکل و نمادی که خارج از فهمشون باشه و جریان عجیبی رو نشونه اولشون رو به فراماسونری ها هستش! اینقدر که دیگران باعث محبوبیت این اسم شدند خود اعضاش نشدند !؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در ایران همه چیز برای سرگرمی است. عدّهٔ زیادی نیز نانشان در روغن سرگرمیها است. برای رژیم انگلهای صفوی مسلک نیز داشتن دشمنان گوناگون و فریب و ترسانیدن مردم از «دشمنان عجیب و غریب» یک تاکتیک «کنترل مردم» به حساب می آید و به همین دلیل به این مسائل دامن میزنند. بیشرفهای زیادی هم هستند که به عنوان «تاریخ نگار» و «محقّق» از این مرتع استفاده میکنند. یکی از این بیشرفها «عبدالله شهبازی» است که عدّهٔ زیادی را به دنبال نخودسیاه فرستاده و در حپروت «یهود شناسی» و «فراماسون شناسی» اسیر کرده است و سخنانش ارزشی در حدّ «امام زمان شناسی» دارد.
      تمامی این سرگرمیها هم نان دارد و هم «شهرت در میان گلّه های گاوها». من نمیخواهم در اینجا به «فراماسون شناسی» دامن بزنم؛ امّا همینقدر میگویم که تمامی گفتمانهایی که از «اسمائیل رایین» گرفته تا «عبدالله شهبازی»؛ ارزش «تحلیل تاریخی» و «شناخت واقعی جنبش فراماسونری» را با خود حمل نمیکنند و یاوه سراییهای فرافکنانهٔ دایی جان ناپلئونی هستند. همهٔ این مزخرفبافیها میخواهند بگویند که «اینها = فراماسونها» هستند که نمیگذارند ما پیشرفت کنیم و گرنه ما الآن داشتیم در کرهٔ مریخ درختکاری میکردیم.
      اگر به صدها میلیون ساعتی که صرف مطالعهٔ این مزخرفبافیها شده و به هدر میروند نگاهی بیندازید؛ عمق فاجعه را خواهید دید.

      حذف
  22. یکی از تاثیرات مهم گلوبالیستهای انگلستان که ناسیونالیستهای انگلستان آنرا خیانت میدانند:

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/09/160917_l31_britian_defence_war_illprepared

    پاسخحذف
  23. کژدم گرامی . افزایش دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در امریکا از 11000 نفر و اقزایش ان به 110000 طی یکسال گذشته بنا بر امار ارائه شده در صدای امریکا در چند شب پیش .نشانه چیست.؟؟؟ وگوینده خبر اضافه میکرد. بسیاری از این دانشجویان از خانواده های مسئولین جمهوری اسهالی هستند. ضمنن مرگ و میر و سکته . تصادف و یا کشته شدن نیروهای سپاه و سردارانیکه در وقایع کودتایی 88 مخالف کشتار مردم بودند. بحران را به جایی رسانده. که تعدادی از بچه های دانشجو در امریکا که اقا زاده هستند . صراحتن از بروز نارضایتی شدید در بدنه میانی سپاه حکایت میکنند . نظر هالی چیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این افزایش را میتوان به چند صورت بررسی کرد:

      ۱- ۱۵۰ میلیارد دلاری که به جیب رژیم انگلهای صهوی ریخته شده است؛ همانگونه که بارها گفته ام به تاراج خواهد رفت و دهانهای داخلی و خارجی زیادی برای بلعیدن آن باز شده اند. بخش وسیعی از این تعدادی که دانشجو نامیده میشوند؛ برای باز کردن جای پا و انتقال تدریجی ثروت ناراج شدهٔ مردم ایران از طرف پدرانشان به آمریکا رفته اند.
      ۲- باید دید که این دانشجویان در چه رشته هایی تحصیل میکنند؟ آیا میخواهند دکترای «نهج البلاغه» بگیرند و یا ....؟؟؟؟
      مشخص شدن رشته های تحصیلی این دانشجویان میتواند به کشف سناریوهای پشت پرده کمک کند.
      ۳- ماجرای مرگ و میرها و نارضایتی بدنهٔ سپاه پاچاهارداران یک تبلیغات مزخرف از طرف اصلاح طلبان بود که اگر این دانشجوها نیز به آن اشاره میکنند؛ بدین معنی است که میخواهند با استغاده از این بستر خودشان را اصلاح طلب جلوه داده و ننگ «خانوادهٔ خائن» و «پدران خائن» خود را بشویند؛ تا در میان ایرانیان آمریکا پذیرفته شوند و بسیاری از همین ها برای جاسوسی و نفوذ و مأموریت برون مرزی میروند.

      داستان مزخرفی از طرف اصلاح طلبان به دهان مردم افتاده است که میگوید:
      «بدنهٔ سپاه خیلی ناراضی است».
      آنهایی که به این شعار مزخرف باور دارند باید از خودشان چند پرسش منطقی بپرسند؛ تا مزخرف بودن این شعار را دریابند:

      ۱- اینها از چه چیزی ناراضی هستند؟ به عنوان مثال احمدی نژاد از بهرمانی ناراضی است و بهرمانی هم از احمدی نژاد ناراضی است.
      ۲- حالا اگر بدنهٔ میانی ناراضی هستند؛ برنامهٔ جایگزینشان چیست؟ یک آخوند دیگر؟

      ناراضی سیاسی باید کاری انجام دهد. مانند
      جنبش ۸۸ که توسط ناراضیان انجام گرفت امّا توسط رهبران خائنش به «جنبش یوتیوبی» و «راهپیمایی سکوت» کشانیده شد.
      به همین ماجرای سربازی که ۳ سرباز دیگر را کشت و به زندگی خود نیز پایان داد نگاه کنید. آن سرباز ناراضی بود و نارضایتی خود را اعلام کرد.
      حالا این روسپی زاده های بدنهٔ سپاه پاچاهارداران که همیشه ناراضی بوده اند؛ تا به حال چکار کرده اند؟ لذا یا این قصّه ها را باور نکرده و دلتان را الکی خوش نکنید و یا این داستان قلّابی را به آنجای ایرانیان فرو نکنید.
      کدام ناراضی؟ شوخی میکنید؟

      حذف
  24. در مورد تعداد دانشجويان ايراني در امريكا اين قضيه بع مطلبي كه دو سال پيش مناشر شد برميگرده. مطابق اون مطلب يكي از بندهاي توافق اوليه ايران و پنج بعلاوه يك تحصيل هزاران دانشجو از ايران در امريما بود. ناگفته پيداست كه معني اين توافق اينه كه امريكا و غرب بخشي از پولهاي بلوكه شده را بحاي بازگرداندن انها صرف پذيرش دانشجوي ايراني ميكنن تا مشكل بودجه دانشگاه هاي خودشون هم حل بشه. مسوولين جمهوري اسلامي هم تا تونستن بچه عاي خودشون و اشناهاشونو تحت پوشش گرفتن پذيرش از دانسگاههاي غربي فرستادن اون ور.
    اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      سپاس از مطلبی که فرستادید که میتواند گوشه ای از این ماجرای تاریک را روشن کند.
      حتّی اگر اینها واقعاً هم بخواهند تحصیل کنند؛ باید با زبان «انگیسی علمی» آشنا باشند و گرنه اگر در حدّ ابتدایی با این زبان آشنا باشند؛ مانند «ناشنوایان» در کلاسهای درس حاضر خواهند شد و اگر اساتیدشان همگی انشتین باشند؛ فرقی در اصل قضیّه که «آموزش» است نخواهد کرد. زیرا کسی که به زیان استاد آشنا نباشد با یک «کَر» چه فرقی دارد؟
      از طرف دیگر گرفتن پذیرشهای قلّابی و ارائه کردن آن به وزارت آموزش و پرورش نیز کاری آسان است. چون همه چیز دست «برادران» است.

      به هر حال؛ سپاس.

      حذف
  25. کژدم چکار می کنی؟ نه اپدیت می کنی نه چیزی می نویسی. مخمان رفت از بس مراجعه کردیم و یخ زدیم در به هر سپاست اکبر! بابا یه چیزی بنویس. سیاست را ول کن بچسب به اقتصاد. قبر پدر سیاست . مطالب ادبی و بی ادبی بنویس.چند تا شوخی چند تا فحش.مدتی است فحش نداده ای . دلمان تنگ شده برای فحش هایت. باور کن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مدتی است که بر روی انتخابات آمریکا و تاثیرات آن بر اروپا و سناریوهای احتمالی دونالد ترامپ برای آیندهٔ جهان کار میکنم. به نتایج خوبی هم رسیده ام.

      حذف
  26. اینم یه تحلیل کژدمی. براوو. .http://kajdoum1.blogspot.com/2013/12/blog-post_27.html#comment-form

    پاسخحذف
  27. قابل توجه کژدم:
    حتی دلقک ایرانی نیز با وجود بلاک کردن شما و اسم شما در بلاگ خودش، هر روز به سایت شما سر میزند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دلقک ایرانی و بسیاری سایر وبلاگداران و نویسندگان و تحلیلگران هنوز نمیدانند که چه آشی در حال پخته شدن است و احمقانه فکر میکنند که کژدم را باید بلاک کرد تا به ترمهٔ قبای انگلهای صفوی گردی ننشیند.
      رژیم خائنین صفوی مسلک برخلاف تار و تنبور پیروزیهای خیالی در سوریه و عراق که برای مردم نواخته میشود؛ میدانند که ماجرای سوریه و عراق آش زهر آلودی است که در حال جوشیدن بر سر آنها و ساکنین ایران ریخته خواهد شد. ساکنین ایران نمیدانند و هیچکس نیز به آنها نمیگوید که درآمد ۱۰ سال آیندهٔ نفت را نیز پیشاپیش باخته اند که در نوشتار بعدی به آن خواهم پرداخت.

      حذف
  28. ناشناس گرامی

    من اکانت «تلگرام» ندارم.

    پاسخحذف