۱۳۹۵ مهر ۱۳, سه‌شنبه

پرسیدی: ایران؟ .... کدام ایران؟ (بخش دوّم)

ناشناس گرامی

ظهور داعش را شاید بتوان آخرین «ورقِ اسلامی» گلوبالیستها در منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا و آسیای میانه دانست که البتّه به خاطر حرکت منطقی و پیشگیرانهٔ روسیهٔ اورتودوکس؛ هنوز از ورود به آسیای میانه باز مانده است. در ماههای اخیر خبر همکاری روسیه با «سلفی جهادیها»ی  روسیه و آسیای مرکزی و ایجاد مسیر امن برای انتقال آنها از طریق ترکیه به سوریه را شاهد بودیم که بسیار هوشمندانه بود. امّا واقعیت دیگری که روسها نمیتوانند از آن فرار کنند این است که قرار بود در طی ۴ ماه ماجرای سوریه را تمام کنند و اکنون میخواهند جنگنده های بیشتری به سوریه بفرستند و این همان تله ای است که گلوبالیستها برای روسیه تدارک دیده بودند و روسها نیز در آن گرفتار شدند و فرستادن چند جنگندهٔ بیشتر نه تنها مشکلشان را حلّ نخواهد کرد؛ بلکه در آینده باید به باختهای دیگری تن در دهند.
من وضعیت روسها را با کودکی که «قلّک پس انداز» دارد و هر روز چند سکّه در آن پس انداز میکند مقایسه میکنم؛ با این فرق که روسها «سکّه های باختهایشان» را در آن قلّک میریزند و زمانی که قلّک پر از «مجموعهٔ باختها» شد. فاتحهٔ روسها خوانده شده است. روسها اکنون در حال امید دادن به خود هستند که اگر مقداری بیشتر تلاش کنند؛ شاید بتوانند بازی را ببرند. رؤیایی که انگل فرزانه و «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» را به افلاس کشانید. در واقع حاجی بادمجان با دستهای پُر به دیدار پوتین نرفت؛ بلکه به عنوان «بازنده» بر روی زانوی پوتین نشست. امّا پوتین باید اینرا میفهمید که یک «قمار باز بازنده» چه چیزی دارد که بر روی میز بگذارد؟ پاسخ واقعی این بود که: «هیچ چیز». امّا پوتین همین «هیچ چیزها و بازندگان» را به امید اینکه آنها را بعدها به حراج و معامله بگذارد نیز پذیرفت. غافل از اینکه «بازندگان» خریداری ندارند. لذا تنها گزینهٔ نهایی برای روسها پس از رسیدن به «افلاس» در نبردهای سوریه این خواهد بود که پرداخت هزینه های پس از پایان جنگ (غرامت جنگی برای بازسازی سوریه) را به گردن ساکنین ایران بیندازد. اکنون همهٔ بُردهای ظاهری در سوریه به جیب روسها ریخته میشوند و اوباشان انگل فرزانه فقط هیزم جهنّم هستند  و سودی عایدشان نمیشود. امّا زمانی که نوبت باختهای نهایی فرا برسد؛ ساکنین ایران باید خود را برای پرداخت بیش از ۲ تریلیون دلار غرامت جنگی آماده کنند و این آن چیزی است که پیشتر با این جمله به آن اشاره کردم که ایران درآمد نفتی ۱۰ سال آیندهٔ خود را پیشاپیش باخته است. شاید با یک بمب بشکه ای ۲۰۰ دلاری بتوان یک مجتمع ساختمانی را ویران کرد؛ امّا برای بازسازی آن باید صدها میلیون دلار هزینه نمود. لذا حتّی در صورت سرنگونی رژیم اسلامی حاکم بر ایران؛ عدّه ای از سران حکومت به روسیه و عراق فرار میکنند و اوباشان بسیجی و سپاهی و خانواده هایشان نیز در ایران سلّاخی میشوند و زمانی که هیجانات فروکش کرد؛ ساکنین ایران خواهند دید که عدّه ای فرار کردند و عدّه ای کشته شدند. امّا «ایران» و ساکنینش نمیتوانند به جایی فرار کنند و باید تمامی هزینه های ویرانیهای داخلی و خارجی را پرداخت کنند.

برای ادامهٔ پاسخ به انتقاد شما؛ نیاز است که برای توضیح «گلوبالیسم» با یک مثال واقعی ادامه دهم که در روزهای پیشین (حدود ۲ هفتهٔ پیش) خبر آن در بسیاری از رسانه ها منتشر شد. کمپانی «اَپِل» که یکی از قدرتهای چند تریلیارد دلاری سرمایه داری بین المللی است؛ حدود ۱۴ میلیارد دلار بابت مالیات به دولت «ایرلند» بدهکار است که در طول سالهای متمادی انباشته شده است. امّا کمپانی «اپل» به جای پرداخت بدهی خود؛ از همان بدهی؛ به عنوان سلاحی برای تهدید ایرلند استفاده میکند. کمپانی «اپل» دولت ایرلند را تهدید میکند که اگر طلب خود را بخواهد؛ تمامی دفاترش را در ایرلند خواهد بست و بسیاری از ایرلندیها شغل خود را از دست خواهند داد و ماجرای بدهی را نیز به دادگاه خواهد کشاند و سالها طول خواهد داد. این آنچیزی است که «گلوبالیستها» به کشورهای فقیر پیشنهاد میکنند و بقیّهٔ ماجرا را مانند اشعار مولوی «این نه منم؛ نه من منم» به حساب آورید.

کژدم

۱۲۴ نظر:

  1. بسيار عالي فقط جناب كژدم لطفا تريليارد را به تريليون تغيير دهيد چون واحدي به نام تريليارد نداريم

    پاسخحذف
  2. عالی. در حد تیم ملی. حجت تمام شد.کو گوش شنوا؟

    پاسخحذف
  3. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر یک دهاتی بیسواد مثل کژدم وبلاگ نویس بشود. حساب و کتاب نیز همینطوری هردمبیلی خواهد شد.
      امّا منظور من همان ۲ تریلیون = ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بود یعنی ۲ هزار میلیون دلار.
      البته اگر دفاع از حرم زینب بیش از این ادامه یابد؛ شاید به ۴ تریلیون دلار هم برسد و ساکنین ایران برای ۲۰ سال آیندهٔ پس از پایان نبردهای سوریه؛ حتّی سماق هم برای مکیدن نخواهند داشت.

      حذف
  4. كژدم گرامي داريد دست بالا ميگيد طبق آمار سازمان ملل 200 ميليارد دلار خسارت ديده سوريه با احتساب كشته ها و فراري ها مي شود 500 ميليارد دلار تازه اين دست بالاست گفته شده اگر تا سال 2020 بحران ادامه پيدا كنه شايد به يك تريليون برسه در مورد خسارت هم متاسفانه حق با شماست اگر رژيم فعلي يه راهي پيدا نكنه ملت ايران بايد تاوان پس بده چون اين پول ها ميرسه به شركت هاي غربي فقط بايد به دست و پاشون بيفتيم تا تخفيف بدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آماری که از فیلترهای سازمان ملل به بیرون ترشّخ میکند؛ همگی سراسر دروغ است. اگر دقّت کنید تعداد کشته ها هنوز در مرز ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار یخ زده است. در حالی که این آمار مربوط به ۳ سال پیش هستند و دیگر آماری نمیدهند. اکنون «همگی باهم» آمار میدهند. پس از پایان جنگ «پیروزمندان نهایی» آمار خواهند داد. در آنزمان دوباره به این وبلاگ مراجعه کنید و ببینید که خیلی «دست پایین» گرفته بودم.

      حذف
  5. در بخش نظرات نوشتار «گفتی ایران؟.... کدام ایران بخش نخست؟»؛ یکی از خوانندگان پرسیده بود که اگر هیلاری کلینتون در انتخابات پیروز شود چه خواهد شد؟ من پاسخ به ایشان را به بخش دوّم حواله دادم و اینک پاسخ:

    در میان مجموعهٔ شبه روشنفکران تحلیلگر مشهور است که میگویند: هیلاری کلینتون به جناح راستگرای حزب دموکرات آمریکا تعلّق دارد و مواضع تندی در رابطه با رژیم اسلامی حاکم بر ایران اتخاذ خواهد کرد. من این تحلیلهای فرمایشی را «فرمایشات وزارت اطلاعات» میدانم تا فارسی زبانان موسوم به ایرانیان آمریکا را به سوی رأی دادن به هیلاری کلینتون بکشانند. واقعیت عریان این است که هیلاری کلینتون یک نوکر تمام عیار «گلوبالیستها» است و ادامهٔ راه «امام حسین اوباما» میباشد (پیشنهاد مرگ تدریجی). گلوبالیستها اکنون به برخی از بخش آغازین اهداف خود دست یافته اند که در پایین لیست میکنم:
    ۱- عراق را گاییده اند.
    ۲- سوریه را گاییده اند.
    ۳- لیبی را گاییده اند.
    ۴- رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران را به شدّت تضعیف نموده و با تزریق دلار به بهانهٔ برجام آنها را در مسیر ویرانی منطقه تشجیع نموده اند که راه گریزی از آن ندارد. (آچمز است).
    ۵- عربستان سعودی و اقمارش را به مسیر پرداختن «هزینه های سرسام آور» کشانیده اند که بازهم راه گریزی از آن ندارند. (آچمز هستند).
    ۶- روسها را به میدان کشانیده اند و هر روزه بیشتر در باتلاق فرو میبرند. روسها با چند هواپیما و صدها نیروی روس تبار که توسط پوتین از ارتشهای خصوصی روسی کرایه شده بودند آغاز کردند که بیش از ۷۰۰ نفرشان بی سر و صدا نفله شده اند و روسها اکنون به مسیر گسیل کردن نیروهای بیشتر و جنگنده های بیشتر و استقرار S-300 کشانیده شده اند و هنوز جا دارد که بسیار بیشتر از اینها هزینه کنند.

    فکر میکنم که همهٔ اینها را گفته ام و به خاطر پاسخ به آن خواننده در حال تکرار و Update آنها هستم. وگرنه بازی همان بازی است و گشایش بازی (سرنگونی صدّام) و ادامهٔ آن با «کوندالیزا رایس» و سپس «اوباما = کوندالیزا رایس شومبول دار» با هیلاری کلینتون ادامه خواهد یافت. عربستان سعودی نیز به صورت احمقانه ای از هیلاری کلینتون حمایت میکند و هنوز «گلوبالیسم» را نفهمیده و نمیداند که «تشیّع صفوی» و «اخوان المسلمین» و «سلفی گری» ۳ استوانهٔ مهم این ویرانیها هستند.
    مسائل و سناریوهای زیادی در ذهن من مثل «پشّه های بهاری و پاییزی» وِز-وِز میکنند و وقتش را ندارم که همهٔ این «وِز-وِز» ها را بنویسم. با اینکه این «رؤیاهای سیاسی = وِز-وِزها» یک لحظه نیز مرا رها نمیگذارند.

    پاسخحذف
  6. یکی از قلبهای تپندهٔ آینده: «نانو تکنولوژی»؛
    بقیّه را ول کنید تا با یکدیگر بر سر تقسیم «فَدَک» بجنگند.

    http://www.reuters.com/article/us-nobel-prize-chemistry-idUSKCN1250WA

    پاسخحذف
  7. یکی از خوانندگان گرامی وبلاگ که خواسته است نظرش منتشر نشود؛ میگوید که وبلاگ کژدم به شدّت در درون ایران فیلتر شده است و فقط اطلاعاتیها قادر به خواندن آن هستند.
    باید بگویم که این امر خبر تازه ای نیست و فیلتر این وبلاگ زمانهایی شکسته میشود که باندهای رژیم بخواهند مطالب این وبلاگ را برای دعواهای درونی مورد استفاده قرار دهند.
    امّا این وبلاگ در ۷ ماه اخیر به شدّت فیلتر بوده است و به جز «از ما بهترانها» کمتر کسی قادر به مراجعه به وبلاگ است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این فیلتر کردنها به وبسایتهای «علوفه پراکنی» که توسط «فارسی زبانان خارجکی» اداره میشوند نیز کشیده شده است. امّا واقیتی که هیچیک از این احمقها نمی فهمند این است که مراکزی که خطر ویرانی ایران را هدایت میکنند؛ جای دیگری هستند و این وبلاگ فقط هشدار دهنده است.

      حذف
    2. بعضی وقتها بعضی خواننده ها اطلاعات اشتباه می دهند من به راحتی با گوشی و یک فیلتر شکن ساده همیشه به سایت شما از داخل دسترسی دارم

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      خبر خوبی دادید. مهم نیست که حتّی مخالف نظرات من باشید.
      سپاسگذارم.

      حذف
  8. میخواستم مطلب جداگانه ای در رابطه با بازی WIKILEAKS با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بنویسم؛ امّا ترجیح دادم که در بخش نظرات نوشتار کنونی به آن بپردازم.

    از نظر من مهم نیست که آقای «جولیان آسانژ»؛ عملیاتی کردن کدامین ایدئولوژی را دنبال میکند؟(هرچند که میدانم).
    امّا نتایج نهایی «جنبش آسانژیستها» آن چیزی نخواهند بود که آنها انتظارش را دارند. زیرا مهمترین مسائلی که آقای «آسانژ» و جنبش او به آنها توجّه نمیکند؛ مانند بازیگران ناخواسته و ناخوانده نتایجی به بار خواهند آورد که نه تنهاایشان بلکه همفکرانشان را نیز
    متاسف خواهد نمود. زیرا مسئلهٔ اصلی داشتن چند پیروزی کوچک و بزرگنمایی آن و گرفتن چند درّه و تپّه نیست؛ بلکه ساختن «تمدّن نوین»ی است که از نظر آقای «آسانژ»؛ «شفّاف بودن و پاسخگو بودن دولتها» است. هرچند که آقای آسانژ از ایدئولوژی مادر (آنارشیسم)؛ فاصلهٔ نجومی گرفته و به داشتن «دولتها» (حکومت مرکزی) راضی شده است و اکنون اهداف اصلی مبارزات او به طور عمومی ۲ انگاره هستند:
    ۱- شفّاف و پاسخگو بودن حکومتها.
    ۲- حقوق شهروندی گستردهٔ مبتنی بر «تعریف آنارشیستی از حقوق فردی».
    گذشته از این بحثها؛ باید دید که دستاوردهای WIKILEAKS در آوردگاه چه بوده اند؟

    «دنباله دارد)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)

      در کنفرانس خبری اخیر که به مناسبت ۱۰ سالگی وبسایت WIKILEAKS برگذار شد؛ از انتشار ۱۰ میلیون سند طبقه بندی شده و محرمانه در طول ۱۰ سال اخیر و اعتبار آنها در حدّی که حتّی سازمان ملل نیز به آنها رجوع و استناد میکند به عنوان تاریخچهٔ درخشان این جنبش اشاره شد. گذشته از اینکه این اسناد میتوانند کاربردهای گوناگونی داشته باشند؛ آنچه که در رابطه با این «جشن تولّد» جالب بود؛ شیوهٔ WIKILEAKS برای حد اکثر استفاده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود تا بتواند نه تنها قدرت تأثیر گذاری خود را به رُخ بکشد؛ بلکه توانست هواداران دونالد ترامپ را به «تله» بیندازد و دهها میلیون نفر را که مشتاق دیدن اسناد خیانت خانوادهٔ کلینتون بودند را به تماشای زندهٔ کنفرانس (جشن تولّد) خود بکشاند.
      از حدود ۲ ماه پیش؛ WIKILEAKS با انتشار اسناد کثافتکاریهای درونی «کنوانسیون ملّی حزب دموکرات» (DNC) در جهت استفادهٔ ابزاری از «برنی سندرز» برای جذب نیروهای جوان متمایل به «چپ» و همچنین حرکت گام به گام در جهت کنار گذاشتن «برنی سندرز» و استفاده از آرای او برای ریخته شدن به سبد هیلاری کلینتون که من آنرا «Plan B» نامیدم؛ WIKILEAKS با نفوذ به اسناد درونی DNC توانست این برنامهٔ سرّی «گلوبالیستها» را برملا کند که منجر به استعفای ۵ نفر از شاه مهره های DNC و قتل مرموز یکی از اعضای DNC گردید (Conrad Rich). امّا به طور همزمان WIKILEAKS در پی استفاده از امکانات تبلیغاتی هواداران دونالد ترامپ نیز بود و با شرکت «جولیان آسانژ» در ۳ برنامهٔ تلویزیونی «فاکس نیوز»؛ وعده داد که در هفته های بعدی اسنادی را در رابطه با هیلاری کلینتون منتشر خواهد نمود که در رقم زدن نتیجهٔ انتخابات بسیار مؤثر خواهند بود. البتّه آقای جولیان آسانژ دروغ نگفت؛ امّا هواداران دونالد ترامپ را از «حول حلیم» به دیگ انداخت و از امکانات تبلیغاتی آنها بیشترین سود را برای پخش مستقیم کنفرانس دهمین سالگرد تولّد WIKILEAKS کشانید. همانگونه که دونالد ترامپ با شیوهٔ گفتار عجیب و غریبش؛ بدون اینکه یک دلار هم هزینه کند؛ همهٔ رسانه های آمریکایی را به پوشش زندهٔ سخنرانیهایش کشانید (هنر جنگیدن) و اکنون تبدیل به یک «بُت» شده است. البتّه و صدا البتّه من (کژدم) زیبایی هوشمندانهٔ این نبردها(Golden Proportion in Art of War ) را می ستایم. امّا مسئلهٔ بسیار مهم این است که آقای «جولیان آسانژ» هرچند که هواداران دونالد ترامپ را «دماغ سوخته» کرد؛ به وعدهٔ خود عمل خواهد کرد و بهترین زمانبندی را برای آن انتخاب کرده است.

      پیش بینی کژدمی:

      WIKILEAKS انتشار اسناد محرمانه را در ۳ مرحلهٔ نفس گیر منتشر خواهد نمود.

      ۱- پس از دومین مباحثهٔ رو در روی «کلینتون - ترامپ».
      ۲- پس از سومین مباحثهٔ رو در روی «کلینتون - ترامپ».

      ۳- دو تا ۳ روز پیش از ۸ نوامبر؛ تا قدرت مانور جبههٔ «کلینتون» برای لاتایلاط بافی تدافعی را از آنها بگیرد.

      انتشار اسناد محرمانهٔ مربوط به «هیلاری کلینتون»؛ مهم ترین برگ برندهٔ هواداران «دونالد ترامپ» خواهد بود و این فرصتی است که WIKILEAKS به هیچ وجه از دست نخواهد داد. زیرا آقای جولیان آسانژ به نیکی میداند که «ناسیونالیسم آمریکایی» بهترین گزینه در برابر «گلوبالیسم» و شکست دادن آن است.

      حذف
  9. در مورد وزوز ها از رويا گفتي كه بار مثبت داره يعني امكان داره از هيلاري نتايج مثبت بدست بياد در روياهاي شما؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از «وِز-وِز»های «مثبت» سخنی نگفتم.
      هیلاری کلینتون و یا دونالد ترامپ؛ نمایندهٔ نتیجهٔ مثبت برای ایران و «ساکنین خاک بر سر و ضریح لیس ایران» نیستند. هیلاری کلینتون نوکر «گلوبالیستها» و دونالد ترامپ «رهبر جنبش ناسیونالیستی آمریکا» است.
      آیا جایی برای «ایران» در این انتخابات میبینید؟

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      شاید بهتر است که یکی از سناریوهای بسیار قدرتمند را که مانند «زنبورهای زرد» در رویاهای من وز-وز میکنند را مطرح کنم و آن اینکه:
      پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ تاریخ ۶۰ سالهٔ اسرائیل به یک نقطهٔ عطف خواهد رسید. ستارهٔ داوود خواهد درخشید و آنهایی که ستارهٔ داوود را میشناسند؛ حتماً با «فلاخن داوود» و کشته شدن «عوج بن عناق» نیز آشنا هستند. اگر هم نیستند؛ بروند ... بخوانند.

      حذف
  10. آخرین نفسهای گلوبالیستها برای به گند کشیدن سیاسی «جایزهٔ صلح نوبل». همان جایزه ای که به اوباما؛ حتی پیش از آغاز مسئولیتش داده شد و اکنون در سراسر خاورمیانه؛ مردم «صلح پلو» میخورند. جایزه های «پناهیانها» و «سیمین و نادرها» و «گلشیفته ممه» و «اکبر گنجی ها» نیز از همین قماش بودند.

    http://www.bbc.com/persian/world-features-37573319

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گویا خوشبختانه «روسپی زادگان صفوی مسلک» برندهٔ جایزهٔ ننگین صلح نوبل نشدند. امّا رئیس جمهور کلمبیا که به بهانهٔ صلح با «بی شرفهای موسوم به فارک» که یکی از بزرگترین کارتلهای مواد مخدّر هستند؛ این جایزهٔ ننگین را گرفت.
      مردم کلمبیا «فارک» را نبخشیدند؛ امّا «گلوبالیستها» که در آینده (در صورت شکست نرامپ)؛ مواد مخدّر را آرام؛ آرام قانونی خواهند کرد تا «به حاشیه رانده شدگان» را در «رویاهای ابدی دود و دَم» فرو برند؛ این جایزهٔ ننگین را گرفت.

      http://www.radiofarda.com/a/f9-colombian-president-wins-nobel-peace-prize/28037670.html

      حذف

  11. روسها با ورق «بی خالِ S-300» بازی میکنند. در آیندهٔ نزدیک؛ «توخالی بودن» این سلاح را خواهیم دید. به تبلیغات توخالی غرب برای بزرگنمایی این سامانه نگاه نکنید. سامانهٔ S-300 بادکنکی است که در آینده؛ خالی شدن بادِ «بادکنک پوتین» را به همراه خواهد داشت.
    «پوتین» هنوز نمیداند و یا فکر میکند که گلوبالیستها نمیدانند که در کوچه هایی که به او میدهند بازی میکند و زمانی که بداند؛ بسیار دیر شده است.

    http://www.radiofarda.com/a/f35_russia_syria_us/28037141.html

    پاسخحذف
  12. بهتر است به جای حرف وتهدید وجلسه موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب به شورشیان بدهند تا پوز این اسد بچه کش را بزنند. همینکه چند هواپیمای روسی و سوری پایین بیاد بمبارانها قطع میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنهایی که سوریه را به این روز انداختند اهدافی را دنبال میکردند که هنوز به طور کامل به آن نرسیده اند.
      روسها اکنون در حال گسترش پایگاه نظامی هستند و این خبر خوبی برای جبهه ای که روسها رهبری میکنند و حتّی خودِ روسها نیست. گسترش پایگاه نظامی روسیه نشان میدهد که همانگونه که پیشتر گفتم؛ به اندازهٔ کافی نباخته اند و برای تحمّل باختهای بیشتر باید عمیقتر و گسترده تر در این باتلاق فرو روند. گسترش این پایگاه معنای دیگری هم دارد و آن اینکه روسها میدانند که بدون حضور گسترده تر آنها؛ رژیم اسد و حزب الله لبنان و سپاه پاچاهارداران؛ به یک تلنگر بند هستند.
      مفهوم دیگر آنکه؛ روسها دیگر از «وعدهٔ چهارماههٔ حلّ بحران» بسیار فاصله گرفته و دیگر از «چهارچوب زمانی» سخن نمیگوید.
      موشکهای ضدهوایی دوش پرتاب و چه بسا تسلیحاتی دیگر؛ در صف انتظار ورود به جنگ هستند ولی گویا هنوز باید تا زمانی که روسها کاملاً به بخش اصلی جنگ تبدیل نشده اند؛ در صف ورود باقی بمانند.
      در چندماه گذشته شاهد بودیم که حملات نیروهای بشار اسد و حزب الله لبنان و سپاه پاچاهارداران برای فتح حلب با شکستهای سنگینی مواجه شد و نیروهای زیادی از عراق و پاکستان و افغانستان به سوی سوریه گسیل شدند. امّا کاری بزرگ نتوانستند انجام دهند و اکنون روسها مجبور شده اند که نقش بزرگتری ایفا کنند و البته بخشی از هزینه های حضور روسها را رژیم اسلامی ایران می پردازد.

      حذف
  13. تمسخر غربی ها توسط روسیه بصورت نمایشی
    https://www.instagram.com/p/BLPTxEJhG0w/

    بابک

    پاسخحذف
  14. آتش سوزی در پالایشگاه نفت شاهرود؟؟؟

    پاسخحذف
  15. ترامپ به گوه رفت. در نتيجه ناسيوناليزم به گوه رفت. خيلي قشنگ و حساب شده موي دماغي بنام ناسيوناليزم را با اوردن زن بازي بنام ترامپ از ميدان بيرون كردند. هيچ كس هم تفهميد. تمام احمق هاي دنيا مثل هم به گوه مي روند . اكثرا هم به دست خودشان به گوه مي روند،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      راستش را بگو ...
      چندبار به یاد زن و یا دختر همسایه ات «جلق» زده ای؟
      پس بهتر است که به جای متّهم کردن دیگران؛ به خودت بپردازی.
      این ماجرا (سخنان ترامپ در بارهٔ آن زن) و اینکه «زنها» از «مردهای مشهور خوششان می آید» و اگر آن مرد به آنها نزدیک شود .... پاسخ مثبت (جنسی) میدهند .... از واقعیّت دور نیست. آیا «داریوش خوانندهٔ معتاد» و اینکه همهٔ دختر مدرسه ایها تصویر او را بر روی «کلاسور» مدرسهٔ شان میچسبانیدند را فراموش کرده اید؟ یا اینکه سنّ شما قدّ نمیدهد؟ ماجرای «الویس پریسلی» چطور؟ که پس از مرگش هزاران دختر که عاشقش بودند؛ دست به خودکُشی زدند؟
      راستی چند زن عاشق یک کارگر «کوره پز آجر» میشوند؟ .... و جند زن و دختر؛ زندگیشان را بر سر «عشق احمقانه به مردی مشهور» فدا میکنند؟
      امّا مشکل مردها نیز کَم نیستند ...
      مردی که همچنان بتواند «بارور» کُنَد ... بدشانسی گرفتار شدن به «بیماری جنسی» که «عشق» نامیده میشود را دارد.

      امّا بر خلاف قول شما «ترامپ به گوه» نخواهد رفت.
      ترامپ «بیژن جزنی اسصطوره ای» و یا «موسی خیابانی اسطوره ای» نیست ...
      او یک مرد بسیار عادی است. مردان «بسیار عادی» ... زندگی جنسی شان؛ «بسیار عادی تر» از زندگی جنسی «مردان عادی» است که حتّی پس از ماهها کار کردن بدون پرداخت حقوق بازهم مثل «خر» حاضر به ادامهٔ کار هستند.
      بر من خُرده نگیرید .... من نمیخواهم رئیس جمهور و یا «پادشاه» شوم.
      من فقط نیش میزنم.
      اگر میبینید که مبارزات انتخاباتی آمریکا به چنین گندابی تبدیل شده است؛ به این خاطر است که آمریکا به «نقطهٔ انتخاب استراتژیک» رسیده است.

      حذف
  16. با تمام این اسمان و ریسمان بافی ها٫ ترامپ به گووووووه رفت و به دنبالش ناسیونالیسم و در اخر تحلیل تخمی شما از ترامپ .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در این میان «نقداً» حدس من در رابطه با:
      (راستش را بگو ...
      چندبار به یاد زن و .....) درست بوده.
      بقیّه اش نسیه است

      حذف
  17. جناب كژدم اسناد ويكي ليكس به اون گزندگي كه ميگفتن نبود و از طرفي اين ويدئوي ترامپ ضربه اساسي بود و احتمالا هشدار كه چيزاي ديگه هم هست با اين اوصاف تحليل شما چي هست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اسناد منتشر شدهٔ اخیر ویکی لیکس بیانگر این مسئله است که هیلاری کلینتون در ازای گرفتن پل هنگفت از «گلوبالیستها» به آنها وعده داده است که طرفدار «آمریکای بدون مرز» و «قراردادهای بین المللی پر سود برای کمپانیهای بین المللی تولیدی و مالی» است. این وعده ها با «ناسیونالیسم آمریکایی» شکاف عمیقی دارند. اهمیت این اسناد به این خاطر است که هیلاری کلینتون به مردم آمریکا دروغ میگوید و خود را مخالف «گلوبالیستها» جلوه میدهد.
      امّا اگر دونالد ترامپ بتواند ماجرای این ویدیو را از سر بگذراند و تسلیم نشود؛ اسناد بیشتری از طرف ویکی لیکس منتشر خواهند شد.
      استراتژی حزب دموکرات بر روی «حملات شخصی به ترامپ» بنا شده است؛ تا به این صورت اذهان عمومی را از مسائل اصلی سیاسی و اقتصادی منحرف کنند.
      اسناد اخیر ویکی لیکس؛ تنها آغاز کار است و در آیندهٔ نزدیک به انتخابات خواهید دید که اسناد بیشتر و پر رنگ تری منتشر خواهند شد.

      حذف
  18. https://twitter.com/Charles_Lister/status/784783416478752770

    بابک

    پاسخحذف
  19. https://www.youtube.com/watch?v=4lZ0r1-mvMY

    بابک

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Look at this the most ridiculous and the most tragic comedy of "American Presidential election".
      Even the Progressive movement, suddenly became "Religious" or at least using religious terms to condemn "Trump".
      I am wondering if people have any brain to think just for a few seconds about the "Trump video tape".
      How come the "P" or "F" word is going to be the most important element in a "turning point election"?
      All the People practically using their natural "P" (Both Men & Women) & enjoying that.
      But the name of "P" should stay as a "Taboo", to let the "Charlatans" to use it for "Political Agendas".
      This is not about the "P" or "F" words, this not about the "Volgar Words"....
      This is about to fool the people to "crack" their solidarity.
      Those Republican Figures are leaving "Donald Trump" ... never been with him.
      Because they are as "Globalists" as "Hillary".
      Stay steady & Firm. Don't leave the battleground. If you become "Fool" and fail ... there won't be any second chance.
      That is All about to destroy your second chance And that is why the "P" & "F" words are now playing main role.

      Please Share this comment , if you agree with me.

      حذف
  20. جناب كژدم حرف شما در مورد استراتژي دموكرات ها براي حمله شخصي درست اما با شما مخالفت دارم در مورد پيش بيني اولا براي عوام آمريكا صحبت از توطئه گلوباليست ها قابل فهم تره يا لجن بودن شخص كانديدا من فكر ميكنم دومي براي عوام قابل درك تر باشه در مورد اينكه اگر ترامپ از شر اين ويدئو بگذره ديگه در رفته به نظر اشتباه ميكنين به نظر اين آس آخر نبود همين امروز باز صحبت هاي ترامپ راجع به دخترش منتشر شده ! اين يعني اين سريال ادامه داره و در انتها يه آفرين بزرگ براي شما كه چند هفته پيش با هوشمندي فرموديد نشريه محافظه كار واشينگتن پست مزدور گلوباليستهاست و نيشش رو بالاخره ميزنه كه دقيقا همونطور كه فرموديد شد همين نكته سنجي هاي شما باعث ميشه به سخنانتون اعتنا كرد يعني حتي غلط هم باشه از رو شكم نبوده حالا تحليلتون چيه هنوز مطمئنيد كه ترامپ جو رو برميگردونه از قبل فكر ميكرديد گلوباليستها همچين چيزي تو جيب داشته باشن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      نه تنها من بلکه همگان میدانستند که دونالد ترامپ یک فرد سیاسی به مفهومی که در کشورهای غربی مطرح است؛ نبود و بخشی از محیط کار او نیز به ماجراهای «کازینو» و «انتخاب ملکهٔ زیبایی» و هالیوود و شوهای تلویزیونی گره خورده بود و همسرش نیز یک «مُدَل» است. در رابطه با گردانیدن شرکتهای بزرگ نیز میدانستم که احتمالاُ شکستهایی هم میبایستی داشته باشد. امّا داشتن یک کمپانی عظیم چند میلیارد دلاری و گردانیدن آن کار ساده ای نیست و تواناییهای بالایی میخواهد.
      همانگونه که گفتید این حملات از طرف گلوبالیستها ادامه خواهد یافت؛ زیرا حرفی برای گفتن ندارند و میخواهند از مطرح شدن مسائل اصلی فرار کرده و به مسائل حاشیه ای دامن میزنند و مثل دسته های کلاغ داد و بیداد راه می اندازند (جوّ سازی).
      امّا مسئلهٔ اصلی این است که دونالد ترامپ کسی نیست که عقب نشینی کند و کنار نخواهد رفت و این مردم آمریکا هستند که در نهایت با دوانتخاب روبرو هستند.
      ۱- ناسیونالیسم و ساختن آمریکا.
      ۲- از دست دادن کشورشان و تبدیل شدن به زایده ای از «حکومت جهانی».
      مردم آمریکا با این مسئله آشنا هستند.
      اعضای حزب جمهوریخواه که ظاهراً از حمایت او دست برمیدارند؛ اساساً با او از همان نخست مخالف بودند و به خاطر از دست ندادن رای هواداران ترامپ به او پیوستند و در واقع پس از شکست سنگین برای جلوگیری از نامزدی ترامپ خودشان را پس اینکه همهٔ درها برویشان بسته شد؛ با «تُف» به او چسبانیدند. اکنون نیز فکر میکنند که با وجود «مایک پِنس» به عنوان معاون رئیس جمهور؛ میتوانند ترامپ را دور زده و مایک پنس را به کرسی بنشانند.
      من به نوبهٔ خود؛ نوع سخنرانیها و شیوهٔ برخورد «مایک پنس» را مطالعه کرده ام و ایشان را شخص باهوشی نمیدانم. اکنون فکر میکنم که تبلیغات گستردهٔ خبرگزاریهای وابسته به گلوبالیستها در رابطه با «پیروزی مایک پِنس» در مناظرهٔ هفتهٔ پیش با «تیم کِین» براه انداختند و با توجّه به جمله ای که اخیراً «مایک پنس» در رابطه با مفایسهٔ ترامپ و هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه: «هم دونالد ترامپ و هم هیلاری کلینتون توانایی های خاصّ و مثبتی دارند»؛ فکر میکنم که بخش «گلوبالیستهای حزب جمهوریخواه» بخشی از ماجرای «افشاگریها» بر علیه ترامپ بوده اند و آن جملهٔ «مایک پنس» را باید به «چراغ سبز» به گلوبالیستها و آمادگی برای گرفتن جای دونالد ترامپ به حساب آورد (یعنی اینکه مایک پنس نفوذی گلوبالیستها و کرم درون درخت است). اکنون سردمداران حزب جمهوریحواه به دو دسته تقسیم شده اند:
      ۱- عدّه ای که احمق هستند و از هم اکنون جدا شده اند. زیرا فکر میکنند که ماجرا تمام شده است.
      ۲- عدّه ای که عاقلتر هستند و میدانند که دونالد ترامپ Street Fighter است و از رو نمیرود. لذا به تاکتیک «کَج دار و مَریز» روی آورده اند تا ببینند که باد از کدام جهت خواهد وزید؟
      مشکلات دونالد ترامپ حتّی در صورت پیروزی؛ ادامه خواهند یافت؛ زیرا «گلوبالیستها» را با مداد روی کاغذ ننوشته اند که بتوان آنها را با مداد پا کُن پاک کرد.
      به نظر من دونالد ترامپ اگر پیروز شود؛ باید به پاکسازی «طویلهٔ اوژیاس» روی بیاورد.

      حذف
  21. I don't think , those Republican figures who turned their back to Mr. Trump, are "Bunch of Cowards" at all, But I think they are the part of this Conspiracy and they were ready for it. They never have been in Mr. Trump side. If they came to the circle, it was because they have done their best to defeat Mr. Trump as the leader of "American Nationalism" ... but they couldn't succeed< then they wanted to save their "Seats" in Congress & Senate to fight against "American Nationalism " (Trump) later. They also penetrated Mr. "Mike Pence" to Trump administration. So they had one more occupied room on the "Card Game = Chess". That is why Mr. Pence's victory on debate against "Tim Cane" went to air by "Globalists" to create an "Alternative" against Mr. Trump and again, if you listen to Mr. "Mike Pence" comment in the latest interview about "Both Trump & Hillary have good qualities" ... & then after the "Tape explosion", you will fined the dept of "Conspiracy". Mr. "Mike Pence" with that comment, sent a green light to "Globalists" which meant: I am ready to be substituted for "DONALD Trump". I think, Mr. Mike Pence was aware about this Conspiracy. If you do not believe .... wait and see. I personally put the "Bush family", "Clinton family" , "Mitt Romney & his associates", "Mac Kaine", "Lindsey Graham", "Condolisa Rice" & all "Anti Trump" people in a general basket of "Globalists".

    پاسخحذف
  22. جناب كژدم طبق فرمايش شما اگر سران حزب جمهوري خواه خواهان حضور مايك پنس باشن با توجه به فرصت يك ماهه انتخابات و ناشناخته بودن او اين يعني شكست قطعي پس به نوعي ميشه نتيجه گرفت سران حزب جمهوري خواه هم به قدري از ناسيوناليسم ميترسند كه علاقه دارند در اين انتخابات هيلاري پيروز شود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      فکر میکنم در نوشتار «ظهور عقاب بزرگ» به این مسئله اشاره کردم که دونالد ترامپ گلوبالیستهای لانه کرده در حزب جمهوریخواه را مجبور میکند که به هیلاری کلینتون رای بدهند.

      حذف
  23. جناب کژدم بنا به گفته شما تقریبا سیاستمداران امریکا از هر طیف کمی و یا شاید خیلی احمق هستند و در انتخاب بین بد و بد تر دست و پا میزنند .برای من واقعا جای سوال هست پس چه کسانی این کشور قدرتمند از هر جهت را راهبردی میکنند که به افلاس نیفتد و در زمان ما تعیین کننده ترین کشور در سیاست جهانی هست لطفا کمی واضح بیان بفرمایید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      متاسفانه اندیشهٔ سیاسی شما رنگ و بو و ساختار جهان سوّمی دارد. شما نخست باید یک کشور قدرتمند و عناصر دخیل در ساختار قدرت را بازگشایی و تعریف کنید. در این صورت شما در خواهید یافت که آمریکا را مجموعه ای از عناصر هدایت میکنند و همهٔ قدرت در دست «انگل فرزانه» ؛ «استالین»؛ «پوتین» و یا «هوگو چاوز» نیست که به ساختار اقتصادی کشور به عنوان «قُلّک» نگاه کند. آمریکا به این خاطر یک قدرت بزرگ است که قانون اساس آن یک ساختار منطقی و عملی در جهت تبدیل شدن به یک قدرت بود و همچنان هست. عامل دوّم مجموعه ای از «قدرت اقتصادی؛ قدرت تولید علمی؛ قدرت صنعتی و مالی و مردمانی بسیار سخت کوش» است و تمامی این مجموعه یک نیروی «شکارگر موقعیتها» است.
      مشکلات کنونی آمریکا را نه پوسیدگی «قانون اساسی»؛ بلکه ظهور یک قدرت بین المللی (گلوبالیسم) بوجود آورده است.
      جهان کنونی در جال یک «زایش اجباری» است که «قدرت نوظهور» میخواهد به آن دیکته کند.
      اگر از خوانندگان این وبلاگ بوده اید میتوانید به یاد آورید که در چند نوشتار به «زایش جنبشهای ناسیونالیستی» و به طور مشخص ناسیونالیسم روسی و چینی اشاره میکردم. امّا اشتباه من این بود که فکر میکردم این آمریکا است که رهبر اندیشهٔ «دهکدهٔ جهانی» است. امّا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشمهای مرا باز کرد و اکنون میدانم که معنی «ترامپ» و «برکسیت» چیست؟
      امیدوارم عناصر اصلی در ساختار این قدرت (آمریکا) و سایر کشورها را با اندکی «مِه آلودگی» توصیح داده باشم. بقیه اش به عهدهٔ شماست که بتوانید این مواد خام را بپرورانید و یا نتوانید.

      حذف
    2. بانو «مِی»؛ نخست وزیر کنونی انگلستان؛ خطاب به «نسل بی هویّت و شعار زدهٔ کنونی» انگلستان که مانند یک گلّه گاو شعار میدهند که «من شهروند جهانی هستم» .... گفت:
      «آنکه خود را شهروند جهانی میداند؛ شهروند «ناکجا» است.».
      در ویرانه ای که «ایران» نامیده میشود؛ حتّی مفهومی به نام «شهروند» وجود ندارد و ساکنان ایران هنوز در دوران قجری (البتهه با رنگ و لعاب مترو؛ برج میلاد؛ پستان سیلیکونی؛ ذلّت عاشورایی؛ گلشیفته مَمِه و ....) زندگی میکنند.

      پرسیدی ایران؟ .... کدام ایران؟

      حذف
    3. ساکنین ایران تا زمانی که زنان و مردانی شگرف که با مفاهیم «قدرت درون زا» در عرصهٔ سیاست و «تمدّن سازی» آشنا باشند بر نخیزند؛ نه تنها در تاریکی خواهند ماند؛ بلکه در تاریکی خواهند جنگید و در تاریکی خواهند مُرد و حذف خواهند شد.
      زمانی که «ساکنین ایران» به زبان «عربی-عاشورایی - تاسوعایی- فوتبالی-افیون موسیقی سنّتی و صادق هدایتی وارفته که گل سرسبد فرهنگ تسلیم و خودکشی بود» سخن میگویند و تمدّن به زبان انگلیسی سخن میگوید؛ آیا این دو موجود زبان یکدیگر را خواهند فهمید؟
      پاسخ من این است:

      هرگز و میلیونها بار هرگز.

      حتّی زمانی که زنان و مردانی شگرف بر می خیزند؛ ....
      ساکنین ایران نمیتوانند آنها را درک کنند...... به همین خاطر است که درّهٔ ژرف «عدم ارتباط» میان «ساکنین» و «فرهیختگان»؛ آنچه را که «فرهیختگان» به دنبال آن هستند را نیز به «مدفوع بو گندو» تبدیل میکند.

      نقطه ... آخر سطر

      حذف
    4. هر زمانی که دیدید آن «مادر قحبهٔ مو وزوزی بسیار نامجو»؛ اعتراف کرد و پوزش خواست که جملهٔ «عشق ۱۵ سانتی» را از من دزدیده است ..... آنروز؛ روزی است که دریچه ای به اندازهٔ «نوک سوزن» برای پذیرش دنیایی به نام «راست پنداری؛ راست گفتاری و راست کرداری» گشوده شده است.
      امّا تا زمانی که چنین کرم مستراح هایی نماد و پرچم فرهنگ نوین فارسی زبانان باشند؛ به این فرهنگ ... فقط برینید.

      حذف
  24. جناب کژدم همانطور که با زبان گزنده خود به خوبی شرح حال ساکنین ایران را دادید ساکنین ایران دچار ابتذال فرهنگی هستند که در نتیجه آن سیکل معیوب استحمار و استعمار را در سرزمین ایران شاهد هستیم و تنها راه نجات هم به قول شما ریشه کنی مالاریا هست اما واقعا چنین شهامتی را نه در خود و نه در اکثریت می بینم آما در کلام شما رگه هایی از امید برای رسیدن به هدف مشاهده می شود دلیل شما را اگر حس من درست است در این مورد می خواستم بدانم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن رگه های امید که شما میبینید؛ بسیار ضعیف هستند. اگر کسی بخواهد در ایران یک تغییر ریشه ای بوجود بیاورد. باید پیهٔ ریشه کنی مالاریا را بر تنش بمالد و گرنه ایران در موقعیتی نیست که بتوان با «شتر سواری دولّا دولّا» کاری از پیش بُرد.

      حذف
  25. جناب كژدم باز هم ترامپ پر فروغ ظاهر نشد نظر شما چيست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اتفاقاً دونالد ترامپ بسیار پر فروغ ظاهر شد. با اینکه همهٔ کلاغهای جمهوریخواه و همهٔ خبرگزاریها داد و بیداد و قارقار راه انداخته بودند. هیلاری کلینتون که فکر میکرد با دونالد ترامپ کمر شکسته روبرو خواهد شد؛ در تمامی طول مناظره نه حتّی در موضغ دفاعی؛ بلکه در موضع انفعالی کامل قرار داشت. اگر در ۱۰ روز آینده یک بامبول تبلیغاتی دیگر در نیاید. هیلاری کلینتون در مناظرهٔ سوّم شکست سنگینی خواهد خورد. البته فکر میکنم که اینبار پیش از مناظرهٔ سوّم باید منتظر یک سورپرایز سنگین «ویکی لیکسی» باشیم.
      هیلاری کلینتون گفت که Server خصوصی او هک نشده است و من حدس میزنم که بخشی از ایمیلهای حذف شدهٔ عمدی او در چند روز آینده منتشر شوند.
      اگر چنین اتفاقی بیفتد. کار هیلاری کلینتون تمام است.

      حذف
  26. از همین امروز؛ چنانچه از مطالب مندرج در خبرگزاریهای متعلّق به «گلوبالیستها» بر می آید؛ اکنون پس از شکست سنگین پس از انتشار «نوار صوتی» و مناظرهٔ دوّم؛ به این فکر افتاده اند که به هیلاری کلینتون خطّ بدهند که تا از «حملات شخصی» بپرهیزد؛ زیرا میدانند که در این آوردگاه؛ دست دونالد ترامپ پُر تَر است. لزا اکنون دهوت به آرامش و بحث بر سر مسائل اصلی را پیش میکشند.
    میتوان گفت که پیش کشیدن مسائل اصلی سیاسی -اقتصادی - اجتماعی برای گلوبالیستها؛ پذیرش مرگ و گریختن از عواقب پیروزی دونالد ترامپ است.
    گفته بودم که اگر ترامپ پیروز شود؛ خانوادهٔ کلینتون را به زندان خواهد کشانید. امروز از زبان خودش شنیدید.
    بقیّه میخواهند فرار کنند و این امر به تشتت در جبههٔ گلوبالیستها خواهد انجامید. زیرا از هم اکنون به فکر «چگونگی تقسیم گناهان و زندان» افتاده اند.

    پاسخحذف
  27. https://www.youtube.com/watch?v=AFGiZT-MnI4

    Donald Trump: "Because you'd be in jail"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بسیار جالب است که وبسایت Real Clear Politics که هر روز چندین بار آپدیت میشد و نظرسنجیها را منتشر میکرد؛ پس از مناظرهٔ دوّم دیگر آپدیت نشده است و همان نظرسنجیهای خنذر - پنذری روز قبل را که همه میدانند ارزشی ندارند را حفظ کرده اند.

      حذف
  28. اکنون همانهایی که در حزب جمهوریخواه به شدّت مخالف دونالد ترامپ بودند و پس از شکست تلاشهایشان برای برکناری او؛ خود را با «تُف» به او چسبانیدند. بار دیگر دُم در آورده اند و به همان مسیر پیش بینی شدهٔ «ترجیح هیلاری کلینتون بر ترامپ» روی آورده اند که در نوشتار «ظهور عقاب بزرگ» به آن اشاره کرده ام.
    اگر به صورت کلاسیک و تاریخی به این ماجرا نگاه کنیم؛ تنشهای کنونی درون حزب جمهوریخواه بسیار احمقانه به نظر می رسد. امّا اگر به ماجرای نفوذ گلوبالیستها در این حزب توجّه کنیم میتوانیم ریشه های این تنش را در «رسیدن کارد به استخوان گلوبالیستها» با ظهور ناسیونالیسم آمریکایی؛ به سادگی دریابیم.
    اکنون تمامی قدرتهای مالی و صنعتی بین المللی که منافع خود را در خطری ویرانگر میبینند؛ همهٔ نیروهای خود (خانوادهٔ بوش؛ خانوادهٔ کلینتون؛ اوباما و ...) را فراخوانده اند که به هر قیمتی که شده است؛ جنبش ناسیونالیستی آمریکا را خفه کنند.
    احمقهایی که به دنبال نوکران گلوبالیستها راه افتاده اند؛ نمیدانند که آمریکا را به سوی جنگ داخلی خواهند کشانید.
    هدفی که روسها در دخالت و تاًثیر گذاری بر انتخابات آمریکا به دنبال آن هستند؛ پیروزی ترامپ نیست؛ بلکه براه انداختن جنگ داخلی است.

    پاسخحذف
  29. بيشتر به نظر ميرسه در هر دو حزب ناسيوناليست ها نفوذي باشند و گلوباليست ها در اكثريت!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در حزب دموکرات ناسیونالیست وجود ندارد. چپگرا و گلوبالیستها هستند.
      ناسیونالیستها جمهوریخواه هستند و گلوبالیستها در حزب جمهوریخواه در اقلیت هستند.

      حذف
  30. تاريخ عرب
    ۱ - ﺑﺮﯾﺪﻥ ﺳﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﻭ ﺑﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﺒﯿﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺯﯾﺎﺩ
    ۲-ﺑﺮﯾﺪﻥ ﺳﺮ ﻋﺒﯿﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺯﯾﺎﺩ ﻭ ﺑﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﻧﺰﺩ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺛﻘﻔﯽ
    ۳ - ﺑﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺳﺮ ﻣﺨﺘﺎﺭ ﺛﻘﻔﯽ ﻭ ﺑﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ
    ۴ - ﺑﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺳﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ﻭ ﺑﺮﺩﻥ ﺁﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﻠﮏ ﻣﺮﻭﺍﻥ
    و ﺗﻮﺿﯿﺢ اینکه :
    ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ، ﻧﻪ ﺭﮊﯾﻢ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﻧﻪ آﻣﺮﯾﮑﺎ نه القاعده ﻭ ﻧﻪ ﺩﺍﻋﺶ
    "فقط اسلام بود و قلمرو مسلمانان"

    کلا این سر بریدن رسم بوده فرقی هم نمی کرده مظلوم باشی یا ظالم اگر شکست می خوردی سرت بالا نیزه بود....
    داعش امروز هم برعکس نظر بعضی ریشه از فرهنگ آن زمان داره نه آمریکا و اسرائیل... ممکنه آنها از حماقت اینها استفاده کنند ولی مشکل از فرهنگ بدوی آدمهای این مناطق است.
    
    این داستان عاشورا از دو جهت برای من جالب است؛
    اول اعراب صدر اسلام وقتی با نوه پیامبر و پسر عمو خودشان اینگونه رفتار میکردند ببین با ایرانیان بیچاره مغلوب در جنگ چه کرده اند. اجداد بی گناه من و تو که به جرم مسلمان نبودن و یا نهایتا دفاع از وطن و ناموسشان ، بی رحمانه تر از کشتگان کربلا شهید شدند.
    اگر اسرای کربلا پس از مدتی محترمانه آزاد شدند و به قوم و قبیله خود برگشتند ، زنان و دختران و طفلان بی گناه سرزمینم مظلومانه تر از اسرای کربلا در بازارهای مکه و مدینه گمنام به قتل رسیدند یا فروخته شدند و فریاد رس و تاریخ نگاری از آنان دفاع نکرد و حتی هم هموطنان و فرزندانشان هم آنها را از یاد برده و تاریخ عرب وحشی را جایگزین سند پرافتخار کشور خود کردند.

    دوم اینکه کاش فقط یک روز در سال و فقط یک شمع بخاطر همه هموطنان دلیرمان که بخاطر دفاع از کیان ایرانی به شکلی وحشیانه توسط اعراب تکه تکه و شهید شدند مانند بابک خرم دین... مازیار و افشین..طاهر. ... یعقوب لیث و.. روشن می کردیم....
    فقط یک روز و فقط یک شمع.....
    نه میلیونها پرس غذا... نه یک دهه... و نه هیئات و کتل و علامت!!!

    پاسخحذف
  31. کژدم با اجرای این طرح زیر ساختهای اقتصادی در کشوری با مردمانی ضریح لیس به نقطه اوج نزدیک می http://www.mehrnews.com/news/3791473/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DB%B5-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D8%AFشود.

    پاسخحذف
  32. کتاب «حقیقت درباره محمد، بنیانگذار نامتسامح ترین دین جهان» نوشته رابرت اسپنسر. ترجمه علی رنجبر حمید رضا عبدالحی
    را بخوانید تا متوجه شوید که چه واقعیت هایی از شما در مورد محمد پنهان شده است.

    پاسخحذف
  33. جناب كژدم نظرتان چيست گويا دارن تقلب ميرسونن كه چطور رژيم حضورش رو در سوريه براي عوام توجيه كنه به قول شما هيزم و ...
    https://www.theguardian.com/world/2016/oct/08/iran-iraq-syria-isis-land-corridor

    پاسخحذف
  34. در ویدیوی زیرین آقای اوباما به آنهایی که داد میزدند: ؛اوباما اوباما ... یا با اونها یا با ما ....
    نشان میدهد که با آنها است و یا اینها

    ببینید تا باسواد شوید.

    https://youtu.be/dGJIB5cO0cQ

    پاسخحذف
  35. بالاخره چینی ها هم «یونانی» شدند.
    نمیدانم آن مادرقحبه ای که مثلاً تحقیقات کرده است؛ فکر میکند که فقط یونانیها مغز داشته اند و بقیّه فقط میمونهای مقلّد بوده اند؟
    باید از این محقق مادرجنده پرسید:
    پس اهرام مصر چه میشوند؟ آیا اهرام مصر هم از یونانیها به سرقت رفته است؟
    این بیشرفها آنقدر کوته فکر هستند که حتّی نمیدانند که «هگل»؛ پس از نفوذ اندیشه های رازورزانهٔ شرقی به غرب ظهور کرد. به پیشگفتار نوشتار «زمانی که حماقت فضیلت نامیده میشود» مراجعه کنید.
    این نوشتار کوتاه را که بنگاه سخن پراکنی BBC که ارزشی بیش از «بنگاه سخن پراکنی» ندارد؛ منتشر کرده است را بخوانید و بخندید.

    http://www.bbc.com/persian/science-37629803

    پاسخحذف
  36. جناب کژدم درود :این خبر نشان از چه میدهد ؟ روسیه به باد رفت ؟ و یا کشتیبان سیاست دیگری دارد ؟ تکلیف ما ملت خاک بر سر و قمه کش این وسط چه میشود ؟واقعا نیازمند آنم که بدانم ما مخالفین این اراذل و آخوند جاکش و نیروی مسلح کثیف باید چه خاکی بر سر کنیم ؟ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، متن توافقنامه با دولت سوریه در مورد ایجاد پایگاه هوایی دایم در این کشور را که به تصویب پارلمان رسیده بود امضا کرده است. براساس بخشی از این توافقنامه، به پرسنل نظامی روسیه در سوریه و اعضای خانواده آنان مصونیت کامل دیپلماتیک داده می‌شود.
    • 14 اکتبر 2016 - 23 مهر 1395

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کاری از دست من و شما بر نمی آید. همزمان با امضای آن توافقنامه؛ امروز دولت اوباما نشستی دارند که چگونه روسیه را با برخورد نظامی مهار کننذ؟ به نظر من دولت اوباما موشکهای ضد هوایی دوش پرتاب را که تا کنون به سوریه منتقل شده اند را عملیاتی خواهد کرد.
      دولت اوباما؛مجری سیاست «سوختن آرام دشمنان سرمایهٔ جهانی» است (Slow Burn).
      کار اصلی این استراتژی کشانیدن دشمن به عرصهٔ «باخت مالی» است. لذا دشمنی که جیبش خالی شد؛ اگر به جنگ ادامه دهد؛ سرنوشتی بهتر از هیتلر نخواهد داشت.

      حذف
  37. سلام جناب کژدم
    این که تو نظرسنجی اختلاف به 8 درصد رسیده خطرناک نیست؟ فاصله از حالت عادی خیلی بیشتر شده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بخشی از این نظرسنجیها برای جنگ روانی تدوین شده است. مانند این زنهایی که تازه پیدا شده و پس از ۳۰ سال و ۴۰ سال تازه یادشان افتاده است که ناگهان چیزی آنها را لمس کرده و اوّل فکر کرده اند که دوربین عکّاسی بوده ولی بعداُ حدس زده اند که دست ترامپ بوده است.
      نظر سنجی واقعی روز هشتم نوامبر است.
      به سخنرانی میشل اوباما توجّه کنید. همین زن ۸ سال پیش خطاب به هیلاری کلینتون میگفت: ؛زنی که نتواند خانه اش را اداره کند؛ نمیتواند یک کشور را اداره کند (اشاره به بیل کلینتون که کاخ سفید را به جنده خانه تبدیل کرده بود).
      اکنون همین زن و شوهرش (حسین اوباما) برای هیلاری کلینتون میجنگند.
      آوردن این زنهای جدید اتفاقاً بر علیه خودشان کار خواهد کرد.
      برای من هیچ فرقی نمیکند که ترامپ و یا هیلاری کلینتون پیروز شوند. من در این روند در حال مطالعه هستم و بسیار یاد گرفته ام و تلاش میکنم که این آموخته ها را در این وبلاگ به خوانندگان منتقل کنم.
      ترامپ چه خوب و یا چه بد؛ نماینده و رهبر جنبش ناسیونالیستی آمریکا است.
      هیلاری کلینتون چه خوب و یا چه بد؛ نمایندهٔ گلوبالیستها است.
      گلوبالیستها با ظهور ترامپ دهها تریلیون دلاری که در پروژه های بین المللی هزینه کرده اند را در خطر میبینند. به همین خاطر انتخابات کنونی آمریکا به یک جنگ داخلی تبدیل شده است.
      بعضی ها فکر میکنند که آنچه که پس از جورج بوش در خاورمیانه اتفاق می افتذ؛ به خاطر بی لیاقتی اوباما است و جبههٔ ترامپ نیز میخواهد این دیگاه را جا بیندازد. امّا واقعیّت این است که نه حمله به عراق اشتباه بوده است و نه بر سر کار آوردن «اخوان المسلمین» در مصر و تونس و ویرانی لیبی و کمک به رژیم ننگین صفوی به عنوان «هیزم آتش خاورمیانه» اشتباه بوده اند.

      همگی بخشی از یک استراتژی سازمانیافتهٔ بسیار بزرگ جهانی هستند.
      مهم نیست که انگل فرزانه در کدامین جبههٔ تعریف شده در این استراتژی بزرگ قرار دارد.!!!
      مهمّ این است که انگل فرزانه اکنون بخشی از بازی است که توسط گلوبالیستها هدایت میشود.

      حذف
  38. " همگی بخشی از یک استراتژی سازمانیافتهٔ بسیار بزرگ جهانی هستند", کاملا درست است . علاوه بر ان باید قبول کرد که به میدان فرستادن ترامپ به عنوان نماینده ناسیونالیستها هم بخشی از یک استراتژی سازمان یافته بود. باور به اینکه ترامپ یک ادم موفق, چه درعرصه کاری و چه در عرصه اجتماعی, هم خنده دار است هم
    یاداور این واقیت تلخ خرد باختگان سرزمین خودمان است که به "اب را مجانی می کنیم , برق را مجانی می کنیم ,شما را به مقام انسانییت می رسانیم " ادم بیمار
    روانی و احمق بنام خمینی ایمان خرکی داشتند.
    ماجرای ترامپ و خمینی شباهت های زیادی با هم دارند . تنها تفاوتش, بنگاه خرکنی ها است . انجا بی بی سی بود اینجا سی ان ان و ام اس ام بی سی و مشتی کاغذ پاره بنام نیویورک تا یمز و ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در اینجا یک اشتباه «دو لوپّی» فرموده اید که از دردسرهای پُرخوری و حرکت سریع آرواره ها مانند «خرگوش باهوش» است.
      طرفداران اتوبوس مجّانی و امثالهم؛ هوادارام برنی سندرز بودند.
      هواداران ترامپ «جویای کار» هستند و نه یارانه و اتوبوس و برق مجّانی.

      عجله نکُن ... دو لوپّی هم نخور.

      حذف
  39. ویکی جون بالز در مورد خانم هیلاری کلینتون و حزب دمکرات، مدرک جدید و غیر قابل انکار دیگری منتشر کرده که بر اساس آن هیلاری کلینتون به گروه داعش اسلحه فروخته، دقیقا تراژدی معروف به پول خون آلود خانواده کلینتون که مربوط به بنیاد کلینتون میشد تکرار شد، این خانواده در گند و کثافت و دزدی و فساد تا گلو فرو رفتند، ولی آیا باز کسانی هستند که با وجود اینهمه مدارک بخواهند به اینها رای بدهند

    پاسخحذف
  40. مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه نوشتيد سوزاندن آرام دشمنان سرمايه جهاني! به قول خودتان اين ايران صفوي خاك بر سر مگه چقدر اندازش هست كه جزو دشمنان سرمايه جهاني حساب بشه تو گويي اين گلوباليست ها نسبت بهش سياست مدارا دارن نه تحويلش ميگيرن و نه نابودش ميكنن چرا بايد بخوان رژيم نابود بشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شیعیان منطقه تنها نیرویی هستند که پتانسیل تحریک جنگ علیه سنّی ها را دارند و این؛ راز بقای رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران است.
      مطمئن هستم که اگر شما با همین ویژگی فکری در دوران «جمال الدین اسدآبادی» می زیستید؛ همین پرسش را مطرح میکردید که «جمال الدین چیه که کلّه پاچه اش چی باشه»؟؟!!! امّا همان مورچه به طوری غیر قابل باور از مصر تا هندوستان و افغانستان و ایران را در نوردید و هنوز هم که هنوز است؛ خاستگاه واقعی و مذهب او در محاق ابهام است.
      جمال الدین بنیانگذار «فروپاشی امپراتوری عثمانی» و پدر عقیدتی اخوان المسلمین؛ القاعده؛ داعش و حکومت شیعی حاکم بر ایران است.
      بعضی مورچه ها بسیار بهتر از فیلها و شترها عمل میکنند.

      حذف
  41. این خبر رو چطور ارزیابی میکنید http://radio.foxnews.com/2016/10/14/admiral-james-stavridis-ret-a-deadly-confrontation-is-coming-with-iran-if-not-immediately-then-after-the-election/

    پاسخحذف
  42. اسکورپین گرامی این دیگه چه بازی هست؟؟ کی موشک میزنه؟؟
    کپی از ایران پ نیوز/

    تقابل نظامی با سپاه حتمی است

    یکی از فرماندهان ارشد سابق ناتو در اظهار نظری گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا فارغ از این‌که چه شخصی انتخاب می‌شود، بین حکومت ایران و آمریکا در عرصه دریایی درگیری رخ می‌دهد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، دریاسالار «جیمز استاوریدیس» فرمانده ارشد سابق ناتو در گفت‌‌وگوی رادیویی با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: من فکر می‌کنم که این امر دیر یا زود به وقوع می‌پیوندد. با شما شرط می‌بندم بعد از انتخابات ریاست جمهوری فارغ از این‌که چه شخصی انتخاب می‌شود، این اتفاق می‌افتد.

    وی افزود: «مشکل این است که در داخل ایران میانه روها که در واقع با ما توافق اتمی را امضا کردند در قدرت نیستند، حکومت ایران حکومت روحانیون است که اقدام‌های تحریک کننده را ادامه می‌دهد و به همین دلیل ما در خلیج فارس و دریای عمان و دریای سرخ اقدام‌های این‌چنینی را شاهدیم و سخنگوی ما نیز درست گفته است که در صورت تحریک شدن باید به آن‌ها واکنش نشان دهیم.
    http://www.iranpressnews.com/source/201432.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسان گرامی
      هر دو شما به یک مسئله اشاره کرده اید که مربوط به برخورد نظامی با رژیم اسلامی ایران است.
      مهم نیست که هیلاری کلینتون و یا دونالد ترامپ انتخاب شوند؛ زیرا هر دو طرف با اهدافی جداگانه؛ مجبور هستند که با رژیم ایران برخورد نظامی کنند.
      دلیل اصلی آن هم این است که با برخورد نظامی با رژیم ایران؛ میتوانند با روسها مذاکرات بهتری داشته باشند.

      حذف
  43. امروز دفتر حزب جمهوریخواه در Orange County با کوکتل مولوتوف مورد حمله قرار گرفته و در آتش سوخته است. به احتمال قوی هواداران رادیکال دونالد ترامپ این عملیات «هشدار دهنده» را بر علیه رهبران رسمی حزب خودشان که در رابطه با شکست دادن دونالد ترامپ با حزب دموکرات شانه به شانه همکاری میکنند انجام داده اند.

    پاسخحذف
  44. پس شما برخورد نظامي را قطعي مي دانيد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      روسها از رژیم شیعی ایران همان استفاده ای را میکنند که سپاه فدس از شیعیان پاکستان و افغانستان میکند.
      گلوبالیستها هم از رژیم شیعی ایران برای داغ نگاهداشتن تنور جنگهای فرقه ای و مذهبی استفاده میکنند.
      اگر رژیم شیعی فریب روسها را بخورد و فکر کند که پشتش به کوه البرز است؛ و روسها از آنها حمایت خواهند کرد سخت در اشتباه است و ضربات شدیدی خواهد خورد و برخورد نظامی حتمی خواهد بود.
      اگر ترامپ انتخاب شود؛ روسها در معامله با او رژیم شیعی ایران را معامله خواهند کرد.

      حذف
  45. چندی پیش پسر افت ا. خرعلی گفت . رهبر و بیت رهبری در چنگال سپاه است. من باور نکردم. اما اینم مدرک . گویا رهبر مترسکی پیش نیست.
    دخالت در انتخابات؛ واکنش سپاه به ابلاغیه رهبر
    فرماندهان سپاه نه تنها هر گونه دخالت در انتخابات و سیاست را رد می‌کنند٬ بلکه برای دخالت‌های خود توجیهاتی ارائه می‌کنند/آخوند علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید فعالیت سیاسی «جزء ذات سپاه» است/سپاه پاسداران ابلاغیۀ رهبر را در مورد انتخابات شامل وظایف خود نمی‌داند. پس فرمانده کل قوای ایران اشغالی هم عمام پوتین است. مبارک این پیروزی بر ملت اریایی فرزندان حسین بن علی .

    پاسخحذف
  46. اسکورپین گرامی کل مقاله اراجیف و بزرگ نمائیست. مورد 2 فروند اف 16 رو با موشکهای درپیتی تائید میکنید؟؟؟
    قدرت نظامی روسیه
    در سوریه حرف نیست، عمل است
    پایگاه خبری – تحلیلی اسپوتنیک، تفسیری را در ارتباط با اوضاع کنونی سوریه و کنفرانس لوزان منتشر کرده است. در بخشی از این تفسیر اطلاعاتی مطرح شده که خواندنی است و ما آن قسمت را استخراج کرده و منتشر می کنیم:
    «در هفته های اخیر آمریکایی ها از کانال رسانه ها تهدید کردند که با 800 هواپیما و موشک های کروز همه پایگاه های نظامی ارتش سوریه را نابود می کنند.
    روس ها سطح سیستم های دفاعی در سوریه را بالا بردند و به آمریکایی ها فهماندند که اگر دستور پرواز هواپیماها صادر شود بازگشتی برای آنها در کار نخواهد بود.
    دو ماه پیش اتفاقی افتاد که برخی گذرا از آن عبور کردند اما محافل نظامی کاملا به آن واقف بودند. دو هواپیمای اف 16 اسرائیل توسط موشک های دفاعی ارتش سوریه در منطقه قنیطره سرنگون شدند. این هواپیماها با استفاده از موشک های سام 6 که قدیمی ترین نسل موشک های دفاعی موجود در سوریه به حساب می آیند سرنگون شدند. در حالی که این اف 16 ها به مدرن ترین تجهیزات دفاعی غربی موجود مجهز بودند اما با قدیمی ترین نسل موشک های دفاعی روسی سرنگون شدند. این اتفاق پیام بسیار مهمی برای غرب در داشت. وقتی روسیه موشک های اس 300 و اس 400 و نسل های بسیار پیشرفته رادار و موشک های ضد موشک را در سوریه مستقر می کند یعنی حتی مگس هم بدون اجازه حق نخواهد داشت در آسمان سوریه پرواز کند چه برسد به هواپیما و موشک. مضاف بر همه اینها روسیه به جای اینکه در مقابل تهدید های آمریکا جا بزند اعلام کرد که موشک های مستقر در سوریه فرصت پیدا نخواهند کرد که تشخیص دهند اهداف مربوط به کدام کشور می باشند به این دلیل هم هواپیماها و هم ناو ها و هم سکوهای پرتاب همه وابسته به هر کشوری باشند نابود خواهند شد. یعنی نه فقط هواپیماها و موشک ها را هدف قرار خواهد داد بلکه فرودگاه ها و ناوها و سکوهای پرتاب را نابود خواهد کرد و اگر قرار باشد پایگاه های روسیه و سوریه هدف قرار گیرند هیچ پایگاه دیگری برای کشورهای دیگر در منطقه وجود نخواهد داشت. روسیه آنقدر سطح واکنش خود را بالا برد که رسانه های بین المللی طی چند هفته اخیر از آمادگی این کشور برای ورود به یک جنگ تمام عیار با ایالات متحده صحبت کردند.
    متن دوم از وطن فروشان بوقلمون صفت حزب روده هست. پیک نت خائن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نوشتار پیک نت؛ بیشتر به شعارهای انقلابی بی پایه شباهت دارد و از واقعیتهای میدانی فاصله ای مانند از «میان ماه من تا ماه گردون» را به یاد می آورد. که یکی کره ای سرد و غیرقابل زیست و دیگری «تفسیری هورمونی» از صورت یک زَن است (بیماری هورمونی که به اشتباه عشق نامیده میشود طولش حدود ۱۵ سانتی متر است. بگذریم از عشق خَرَکی؛ که شاید طولش به ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر هم برسد).
      زمانی که نام S-300 را میشنوید؛ پیش از آنکه به افسانه های پیچیدگی و قدرت پدافندی آن فکر کنید؛ باید به «قدرت آتش» و «زمانبندی قدرت آتش» و همچنین تواناییهای رقیب در جنگ الکترونیکی و نا کارآمد سازی سیستم S-300 نیز بیندیشید.

      به زبان بسیار ساده؛ آمریکاییها از S-300 نمی ترسند.

      حذف
  47. https://www.youtube.com/watch?v=hDc8PVCvfKs

    In the second video of James O'Keefe's new explosive series on the DNC and Hillary Clinton campaign, Democratic party operatives tell us how to successfully commit voter fraud on a massive scale. Scott Foval, who has since been fired, admits that the Democrats have been rigging elections for fifty years.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/692

      WikiLeaks uncovered a deal signed off by Secretary of State Hillary Clinton to give the Russian government control of 20% of US uranium production, after investors in the deal ”donated” over $140 million to the Clinton Foundation.

      حذف
  48. خوانندگان گرامی
    حکومت چین دیروز اعلام کرد که دیگر نیازی به تکنولوژی غرب و کارخانه های غرب که در چین مشغول کار هستند؛ ندارد و آنها میتوانند به جهنم بروند.
    بسیاری از ایرانیها با نام «تای چی» و «معبد شائولین سو» آشنا هستند و حد اقل نام «کنفوسیوس» و «آیین «تائو» را شنیده اند؛ هرچند که با این مفاهیم تنها در حدّ آشنایی با هنرهای رزمی رابطه برقرار میکنند.
    من در این وبلاگ در رابطه با «آیین تائو» که که «آیین شمنی» است بارها به اختصار سخن گفته ام. آموزه های ژرف «آیین تائو» را شاید بتوان تنها آیین مستند شدهٔ «راه زندگی شمنی» در عرصه های گوناگون دانست که «هنرهای رزمی» تنها بخش بسیار کوچکی از آنرا تشکیل میدهد.
    حاکمیت چین با تکیه بر آموزه های «تائوئیستی» و تفسیر «تائوئیستی از کمونیسم»
    توانست به این نقطه برسد که بگوید: «دیگر به شما نیازی نداریم و بهتر است که به جهنّم بروید».
    امّا روسها با تکیه بر فرهنگ «وحشی گری آمیخته با مسیحیّت اورتودوکس و منطق شطرنجی»؛ همچنان در سوریه و اوکرائین در «باتلاق مدفوع» گیر افتاده اند و هر روز بیشتر از روز پیشین در این «باتلاق مدفوع» فرو میروند.

    در حالی که چین با استراتژی «آمیختن با غرب» به جایی رسیده است که اکنون میبینیم.
    روسها از ترس غرق شدن در رودخانه؛ نه تنها در ساحل امن نمانده اند؛ بلکه با خروش رودخانه می جنگند و روز به روز تحلیل میروند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم واقعا از تحلیلهای استخواندار شما نهایت استفاده را می کنیم با تشکر از شما دوست گرامی

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      همین چند ماه پیش بود که روسها گفتند: «روسیه به اهداف خود در سوریه رسیده است» و با این جمله تعدادی از جنگنده های خود را از سوریه خارج کرده و به «پایگاه نوژه» فرستادند.
      اکنون روسها به خاطر برآوردهای نادرست نه تنها به سوریه بازگشته اند؛ بلکه از «بمبهای سنگر شکن» استفاده میکنند و هر روز بیشتر از روز پیشین؛ تَن به هزینه های بیشتر میدهند.
      داشتن «حقّ وِتو» در سازمان ملل؛ شاید بتواند از عواقب حقوقی بین المللی رفتار روسها بکاهد؛ امّا هزینه های روزمرّهٔ جنگی آنها را نخواهد کاست.
      امّا حکومت چین که ظاهراُ دوست روسها است؛ بدون اینکه به صورت فیزیکی در این باتلاق فرو برود؛ در ساحل منتظر مرگ روسها نشسته است تا جسدشان را شقّه شقّه کند.
      روسها سرزمینهای بزرگ غیر مسکونی و چینیها جمعیت بزرگی دارند که در چین نمی گُنجند.
      روسها در نهایت خواهند فهمید که چینیها نیاز به سرزمینهای پهناورتری دارند.
      امّا مشکل روسها این است که پس از شکست خوردن؛ به فکر حلّ معادلهٔ «جمعیت بزرگ چین و سرزمینهای پهناور روسیه» خواهند افتاد ... که بسیار دیر است.

      حذف
  49. کژدم گرامی خاطرم هست که چندی پیش گفته بودید که چین اروپا و روسیه در برابر امریکا چیزی نیستند و اگر امریکا عطسه کند اینها از بین میروند ولی الان هم چین حرفی میزنید دلیل چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخن شما درست است. من گفتم که اگر آمریکا عطسه کند؛ چین ذات الریه خواهد گرفت. امّا در زمانهای پیشتر گفته بودم که سرمایهٔ جهانی نگاه به «آمریکای لاتین» را در پیش گرفته است و این مطلب زا زمانی گفته بودم که «میت رامنی» کاندید ریاست جمهوری بود.
      اکنون ۴ سال از آن زمان میگذرد. مکزیک در حال تبدیل شدن به «چین کوچک» است. همچنین در رابطه با «خاورمیانهٔ بزرگ» سخنها گفتم؛ امّا خاورمیانه ایهای «شاش محمّد خور»
      به کوچهٔ علی چپ زدند و آینده را باختند.
      امّااقتصاد بزرگ چین نیاز به بازار بزرگ و سود آور نیز دارد. این بازار بزرگ و سود آور؛ آمریکا و اتحادیهٔ اروپا هستند. لذا اگر چینیها این دو بازار بزرگ و سود آور را از دست بدهند؛ باید بر اقتصاد درونی تکیه کنند که به تنهایی نمیتواند آیندهٔ روشنی برایشان ترسیم کند. امّا اینکه چینیها توانسته اند در بسیاری موارد به «خود کفایی» برسند؛ غیر قابل انکار است و این همان چیزی است که در کامنت پیشین به آن اشاره کردم و آنچه که منظور اصلی من بود اینکه: چینیها توانستند با تکیه بر فرهنگشان؛ به پیشرفتهای بزرگی دست یابند. امّا اینکه پس از این و در فاز دوّم چگونه حرکت کنند؟ ماجرای دیگری است.
      آنچه که امروز گفتم؛ با آنچه که پیشتر گفته بودم؛ ناقض یکدیگر نیستند؛ بلکه پارامترهایی هستند که در تصویر بزرگ به عنوان «زیر مجموعه ها» مطرح هستند و اینبار باز هم چینیها هستند که باید معادلهٔ «ایجاد توازن» را به عنوان «ماموریت نوین» بر روی میز اندیشه بگذارند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      بخش پایانی کامنت من در رابطه با «ایجاد توازن» بیش از اندازه به صورت «کُلّی گویی» در آمد و شاید غیرقابل هضم باشد؛ لذا بهتر است که توضیح دهم که این «توازن» چیست؟
      سخن تنها بر سر داشتن «دانش» و تکنولوژی نیست. بلکه جمعیّت؛ بازار فروش خارجی؛ بازار فروش داخلی؛ منابع طبیعی و اینکه آیا منابع طبیعی داخلی برای تولید و همچنین ادامهٔ زیست جمعیت کافی هستند؟ و یا اینکه باید وارد شوند؟ .... پارامترهایی هستند که یک حکومت با آن دست به گریبان هستند.
      هر یک از این پارامترها؛ کوچه ها و خیابانهایی دارند و اگر ندارند باید ساخته شوند تا محصول تولید شده را به مقصد برسانند.
      اگر محصولی که به دنیال آن هستیم؛ گندم باشد و منابع طبیعی برای تولید آن در داخل نداشته باشیم؛ یا باید به منابع خارجی پناه ببریم (واردات)؛ و یا در زنجیرهٔ تولید داخلی چنان تحوّلی بوجود آوریم که سطح تولید را بالا ببرد. و یا اینکه تعداد مصرف کنندگان را کاهش دهیم. هر چند که تلاش کردم تا در محدودهٔ نوشتار وبلاگی اندکی توضیحات بیشتری بدهم؛ امّا تنها توانستم به برخی از رئوس کلیدی اشاره کنم.
      داشتن اتاقهای فکری متشکّل از «دانشمندان و متخصصان» (و نه انگلهای غارتگر عاشورایی) در هر یک از این کوچه ها و خیابانها ضروری است.
      البتّه می توانم صادقانه اعتراف کنم که زبان وبلاگی از توضیخات دقیق و گسترده عاجز است؛ زیرا سخن بر سر «رهبری دانشمندانهٔ ملّی» است و نه رهبری مبتنی بر «ضریح لیسی و شفا طلبی از مُردگان».
      ساکنین ایران «رضا خان» را به خاطر «روشن کردن یک شمع» پاس میدارند.
      پرسش این است که اگر «رضا خان» به جای روشن کردن یک شمع؛ در پی ساختن «آتشکده» می بود؛ چه می شد؟ (منظورم آتشکدهٔ زرتشتی نیست).

      حذف
  50. شرکت امریکا در جنگ موصل و کمک به حذف پروژه داعشی اوباما کلینتون و....را پیش از انتخابات این کشور و زمینه به قدرت رسیدن ترامپ برای اینکه اثری از گوه کاریهای گلوبالیستها نماند را شما نمیدانید ...یا من خیلی کودن وکوته فکرم کمکم کنید زیتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیتون گرامی
      اوباما میخواهد گندکاریهای خود را به عنوان نخستین رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا که داعش را تولید کرده است را پیش از ترک کاخ سفید؛ پاک کند.
      ناسیونالیسم آمریکایی هیچگونه سودی از آنچه که توسط خانوادهٔ بوش و خانوادهٔ کلینتون و باراک اوباما ایجاد شده اند؛ نمی بَرَد.
      ناسیونالیسم آمریکایی در فکر ساختن خانه است و نیازی به قرض گرفتن و هزینه کردن آن برای جنگهای بی انتها و دشمن تراشی ندارد.
      این گلوبالیستها هستند که با خریدن خانوادهٔ بوش و کلینتون و اوباما؛ آمریکا را به مسیر قرض گرفتن و تلف کردن بیش از ۶ تریلیون دلار؛ به جنگهای خاورمیانه کشانیدند.
      بارها گفته ام که «فکر نکنید که آمریکاییها دانشمند و با هوش هستند»
      تعداد الاغهای آمریکایی بیشتر از تمامی جمعیت ایران است.

      حذف
  51. ترامپ در امريكا محبوب است چون نمادي از همه آن چيزي است كه امريكا ناميده مي شود. انتخابات را خواهد باخت چون آنجا مردم رييس جمهور را انتخاب نمي كنند. نتيجه را نخواهد پذيرفت چون هرگز هيچ شكستي را نپذيرفته است. نهايتا تسليم خواهد شد چون در سايه هژموني گلوباليست ها رقمي نيست. ونهايتا از يادها خواهد رفت چون كل داستان نمايشي بيش نبود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پرسش نخست از شخص شمااین است که اگر رئیس جمهور آمریکا را مردم انتخاب نمی کنند.... پس چه کسانی انتخاب میکنند؟ لطفاً توضیح دهید و یا برو کنار بوق بزن.
      مسئلهٔ دوّم این است که شما «گلوبالیستها» را خیلی دست بالا گرفته اید. البتّ آنها بسیار قدرتمند هستند؛ امّا هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به «حکومت جهانی» دارند.
      دنیا اکنون در مرحلهٔ نبرد میان «گلوبالیتها» و «ناسیونالیستها» به سر می برد.
      پیشنهاد من این است که بنشینید و تماشا کنید. زیرا برای نتیجه گیری بسیار زود است. حتّی اگر هیلاری کلینتون برنده شود؛ باز هم نبرد تا سالها ادامه خواهد یافت.

      حذف
    2. https://www.youtube.com/watch?v=mFMUZ7xvQfc

      FULL SPEECH: Donald Trump Responds To False Harassment Allegations (10/13/2016) Trump Florida Speech

      حذف
  52. جناب كژدم نظرتون درباره مناظره سوم چيه ؟ترامپ به نظر اون ضربه نهايي رو نتونست بزنه ويكيليكس هم برخلاف تحليل شما چيزي قبل از مناظره منتشر نكرد كه گيم چنجر باشه شانس ترامپ چقدره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با انتشار ۲ ویدیو که توسط دوربین مخفی ضبط شده اند؛ شاید کار برای حزب دموکراتیک به صورت پروندهٔ جنایی در آید. دونالد ترامپ به این دو ویدیو اشاره کرد و چه بسا قتل «سِت ریچ» نیز محصول کار همین افراد باشد. اینکه دونالد ترامپ گفت که «پایان رأی گیری» تصمیم خواهد گرفت که نتیجه درست بوده است و یا نه؟ اشاره به همین ویدیوهای مستند و غیر قابل انکار دارد و تیم دونالد ترامپ حتماً در حال باز کردن پروند؛ نه تنها علیه هیلاری کلینتون؛ بلکه علیه «کمیتهٔ ملّی حزب دموکراتیک» هستند. اگر این پرونده گشوده شود؛ حزب دموکراتیک حتّی از معرفی جانشین برای هیلاری کلینتون نیز عاجز خواهد بود.

      ویدیوی نخست:

      https://youtu.be/5IuJGHuIkzY

      ویدیوی دوّم:

      https://youtu.be/hDc8PVCvfKs

      این دو ویدیو میتوانند Game Changer باشند و هیلاری کلینتون هیچ پاسخی به آن نداد و معلوم است که پای خودش هم گیر است.
      در این ویدیوها حزب دموکراتیک همان کارهایی را انجام داده است که بیش از ۳۷ سال در ایران توسط لباس شخصیها و بسیجیها و عباس فالانژها و دهنمکی ها انجام گرفته اند.
      به نظر من دونالد ترامپ همزمان با پیگیری این مسئله در اجتماعات و سخنرانیهایش؛ از کانالهای قانونی نیز اقدام خواهد کرد و آنچه که میتوان Game Changer نامید همین اقدام قانونی خواهد بود. زیرا هم سیستم قضایی و هم FBI را به میدان خواهد کشید و با آبروی آنها بازی خواهد کرد.
      بعد از این داستانهایی مانند «ترامپ به شومبول من دست زد و من از آن زمان دچار بیماری روانی شده ام» دیگر تاثیری نخواهند داشت.
      مسئلهٔ مهم دیگری که دونالد ترامپ مطرح نمود؛ «هدیه های دهها میلیون دلاری» حکومتهایی مانند «عربستان سعودی» و «قطر» و سایر اوباشان حاکم بر امارات متحدهٔ عربی بود که باز هم هیلاری کلینتون پاسخی نداشت. این مسئله در ماجراهای پس از آخرین مناظره؛ نقشی مهم بازی خواهند کرد.
      پرسشی که ایجاد خواهد شد این است:
      چرا عربستان سعودی و قطر که سازماندهنده های القاعده و سربازگیر القاعده و آموزش دهنده و مسلح کردن القاعده هستند... دهها میلیون دلار به خانوادهٔ کلینتون هدیه داده اند؟
      این مناظره Game Changer بود.

      حذف
    2. تا کنون مشخص شده است که ماجرای ویدیوها به ۲ ویدیوی منتشر شده خلاصه نمیشود و در مجموع مواد خام آن حاوی ۷۶ ساعت ضبط صوتی - تصویری است که به مرور منتشر خواهند شد. این اسناد توسط فعّالان و خیرنگاران جنبش مشهور به Occupy The Wall Street تهیّه شده است و میتواند به عنوان اسناد فعالیتهای جنایتکارانهٔ حزب دموکراتیک آمریکا در انتخابات کنونی به تشکیل پرونده ای قطور منجر شود.
      آنچه که در رسانه های هوادار حزب دموکراتیک آمریکا با عنوان «دونالد ترامپ نتیجهٔ انتخابات را نخواهد پذیرفت؛ مگر آنکه برنده شود» به خورد مردم داده میشود؛ به وجود این اسناد هیچگونه اشاره ای نمیشود.
      این اسناد میتواند پایان کثافتکاریهای بازار بورس آمریکا باشد.
      اینکه فعّالان جنبش Occupy The Wall Street از دونالد ترامپ حمایت میکنند و برای «برنی سندرز» به اندازهٔ پشگل هم ارزش قائل نشده اند؛ بسیار معنی دار است.
      «برنی سندرز» در عمل نشان داد که نقش Plan -B را برای حزب دموکراتیک بازی میکرده است و اکنون از صحنه خارج شده است.
      برخلاف تصوّری که از تاریخ حزب دموکراتیک آمریکا ساخته شده است؛ این حزب همان حزب «طرفداری از بردگی سیاهان» و همچنین بنیانگذاران سازمان نژاد پرست مشهور به «کوکلوکس کلان» (KKK)بوده اند.

      حذف
  53. http://kayhan.london/fa/1395/07/29/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7/

    پاسخحذف
  54. درود بر جناب کژدم یکی از پیش بینیهای دیگر شما به وقوع پیوست

    http://www.iranpressnews.com/source/201638.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برخی از کارشناسان امنیتی آمریکایی معتفد هستند که NSA (سازمان امنیت ملّی آمریکا) در پشت ماجرای ایمیلها است و از ویکیلیکس برای انتشار آنها استفاده میکند و ایمیلهای حذف شدهٔ هیلاری کلینتون را نیز در دست دارد. امّا انتشار آنها را در آینده ای نزدیک آغاز خواهد کرد. البته هیچیک از حدس و گمانها مستند نیستند. آنهایی هم که میگویند روسیه در پشت این داستان است؛ هنوز هیچ دلیل مستندی ارائه نکرذه اند. ایمیلهای باراک اوباما نمیتواند کمک مؤثری برای ترامپ باشد؛ مگر آنکه دخالت اوباما را برای متهم نکردن هیلاری کلینتون در ماجرای ایمیلها را نشان دهد.

      حذف
  55. انگار این تتمه داعش رو دارن میفرستند سمت آیت ا.... پوتین..http://www.pyknet.net/1395/06mehr/29/page/albaghdadi.php

    موصل را که پایتخت داعش است می خواهند از چنگ آن در آورده و آزاد کنند. اما نکته مهمی در این میان خود را نشان داده است. این که سیل نیروهای داعش از موصل راهی سوریه اند به شکلی که دولت سوریه و دولت روسیه در این زمینه هشدار داده و اعلام کرده اند جلوی این کوچ را خواهند گرفت. اگر حتی بخشی از اهداف آزاد سازی موصل تقویت نیروهای داعش در سوریه باشد آنوقت دنبال چه دست هائی باید گشت؟ این که موصل را از چنگ داعش در آورند یک گام بزرگ و مثبت است اما چرا در داخل خاک عراق آنها را لت و پار نمی کنند و به سمت سوریه کیش می کنند؟
    نظر اسکورپین گرامی چیست؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در نوشتارهای پیشین به مسئلهٔ داعش زیاد پرداخته ام. به مسئلهٔ روسیه و کشاندن روسها به باتلاق سوریه هم زیاد نوشته ام.
      پیک نت یک اشتباه لُپّی هم دارد. بنیانگذار داعش «الزرقاوی» بود و پس از کشته شدن او دو نفر دیگر به ترتیب رهبری را به دست گرفته و کشته شدند و «البغدادی» رهبر چهارم این تشکیلات است.
      نگرانی روسها و بشار اسد و سپاه قدس نیز بسیار جدّی است و کردهای سوریه نیز در خطر قرار میگیرند که بخشی از استراتژی نرکهای عثمانی است. حضور ترکیه در موصل نیز بیشتر برای کوچ دادن داعش به سوزیه است.

      حذف
  56. به نظر میاد که ورود اطلاعاتی ها به کانادا زیاد شده .
    این شخص(علی گرجی) که در انجمن اسلامی دانشگاه مکگیل عضو است یکی از افراد کلیدی در اسکان اطلاعاتی ها در مونترال کانادا است
    https://www.linkedin.com/in/aligorji

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یکی از ماموریتهای چنین افرادی؛ شناسایی ایرانیان و گزارش به دستگاههای اطلاعاتی رژیم است تا در صورت مسافرت به ایران به گروگان گرفته شوند. ماموریتهای دیگر آنها سازماندهی مسلمانان پاکستانی و آفریقایی و عرب میباشد.
      بهتر است هر ایرانی که در یکی از کشورهای غربی زندگی میکند. این افراد را به سازمانهای ضد جاسوسی همان کشور و همچنین به مراکز مشابه در آمریکا FBI و CIA معرفی کنند تا تحت پیگرد بین المللی قرار گیرند.

      حذف
    2. به هیچوجه و حتّی برای یک لحظه هم فکر نکنید که این مادر به خطاها ایرانی هستند. اینها همگی از سلالهٔ همان «قاری قرآن بیت رهبری» (سعید طوسی) هستند و صدها هزار موارد مشابه آنها را در این ۳۸ سال دیده و شنیده اید.

      http://www.dw.com/fa-ir/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86/a-36114724

      حذف
  57. ایران در اندیشه‌ی آن است که با استقرار نیروهای شیعی در تمام مرزهای غربی عراق مانع از گسسته‌شدن هلال شیعی در اثر تحولات عراق و سوریه شود. حفظ دسترسی زمینی به حزب‌الله لبنان و علویهای سوریه،‌ یک استراتژی اساسی برای ایران است. چرا که قطع ارتباط زمینی میان شبه‌نظامیان شیعی عراق، سوریه،‌ لبنان و سپاه پاسداران ایران، به معنای گسست جدی در ژئوپولتیک هلال شیعی خواهد بود. گسست در این هلال، به معنای قطع‌شدن دست ایران از اعمال فشار بر اسرائیل است و این امر هژمونی ایران را در کل منطقه دچار افت شدید می‌کند. اما ایران برای تداوم حفظ هلال شیعی ناچار است چالش‌ها و روابط خود را با کردها ازنو بازتعریف کند. همچنان که سنی‌های عراق و سوریه نیز برای رسیدن به سناریوی مشخص سیاسی، ناچار از تعامل با کردها هستند.

    جنگ موصل، بر روی آتش نبرد شیعه‌ـ سنی بنزین خواهد ریخت. ایران و عربستان، بهانه‌ی بیشتری برای پرخاشگری و جبهه‌گیری علیه هم خواهند یافت. بازماندگان صفوی و بازماندگان عثمانی پس از سال 1639 و عهدنامه‌ی قصرشیرین، دوباره رویاروی هم قرار خواهند گرفت تا حساب‌های تسویه‌نشده‌ی اجدادشان را با هم تسویه کنند. محور شکل‌گیری پیمان لوزان، جدال بر سر ایالت موصل‌ـ کرکوک بود که ترکیه با تقدیم آن به انگلستان، جواز سرکوب و نسل‌کشی کردهای باکور کردستان را دریافت کرد. اینک پس از پایان عمر پیمان‌نامه‌های صدساله‌ی لوزان و سایکس‌پیکو، بازهم جدال بر سر ایالت موصل‌‌ـ کرکوک و سوریه است. یعنی همان مکان‌هایی که خاورمیانه‌ی صدسال پیش بر مبنای ستیزه بر سر آن‌ها ترسیم گشت. خلاصه آنکه جنگ موصل، آغازگر جنگ‌های بزرگ‌تر خواهد شد.

    ترکیه با اشغال جرابلس و دابق، در اندیشه اشغال باب و حلب است تا هم راه تنفس داعش را باز بگذارد و هم سایر نیروهای تندرویی که در جنگ حلب تحت محاصره‌ی سوریه‌ـ روسیه‌ـ ایران درآمده‌اند را نجات دهد. به این ترتیب پیداست که ترکیه عملا هم در جبهه‌ی سوریه و هم جبهه‌ی عراق، وارد جنگ گردانده شده تا منافع غرب را در برابر جبهه‌ی روسیه تأمین کند. این جنگ فرسایشی، اردوغان و ترکیه را تحت فشار قرار می‌دهد و ناچار به وابستگی بیشتر به ناتو‌ـ غرب می‌کند. همچنین از راه هیولای فاشیست ترکیه می‌خواهند کردها و خلق‌های سوریه و عراق را هرچه بیشتر تحت فشار قرار دهند تا به خود وابسته‌شان سازند. نهایتا با واردسازی تجاوزگرانه‌ی ترکیه به سوریه و عراق، حمله‌‌ای جدی علیه هلال شیعی صورت گرفت. اکنون کوالیسیون(ائتلاف) ضدداعش، در حال مداخله علیه جبهه‌ی سنی است اما برای حفظ توازن، با گشودن قلاده‌ی ترکیه دارند از جبهه‌ی شیعی نیز زهرچشم می‌گیرند. و نقطه‌ی مشترک این دو مداخله نیز حمله علیه کردهاست تا مبادا بیش از این‌ها مدل سیاسی و انقلاب دمکراتیک خود را در منطقه بسط دهند.

    پس می‌بینیم که سیاست «جنگ به راه بیانداز و حکومت کن»، با نهایت مهارت توسط بازیگرانی که لوزان را رقم زدند، ادامه دارد. راهکار دمکراتیک کردها که تشکیل فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه و خودگردانی دمکراتیک تمام هویت‌های تاریخی عراق و سوریه است، می‌تواند پایان‌دهنده‌ی جنگ ویرانگر خاورمیانه باشد. این مدل دموکراتیک، بر مبنای تعریف یک جایگاه سیاسی اتنیکی(قومی) نیست؛ ، می‌توان این مدل دمکراتیک را با مشارکت کردها،‌ عرب‌ها، سوریانی‌ها، ترکمن‌ها، ارمنی‌ها،‌ چچن‌ها، چرکس‌ها و دیگر تنوعات هویتی آنجا برقرار کرد. این مدل ضامن آزادیهای همه‌ی خلق‌های آن جغرافیاست؛ بدون آنکه کلیت و یکپارچگی سیاسی سوریه را از میان بردارد. این مدل، موجب ضمانت انسجام و یکپارچگی سوریه نیز می‌شود. در مناطقی نظیر موصل و کرکوک نیز چنین مدلی قادر به حل همه‌ی مشکلات است چرا که در این چاره‌یابی که یک چاره‌یابی غیردولتی و مبتنی بر شکل‌گیری ملت دمکراتیک است، خودمدیریتی دمکراتیک برای همه‌ی اتنیک‌ها و تنوعات هویتی در نظر گرفته می‌شود و تنش‌های قومی،‌ مذهبی و هویتی بروز نمی‌کند."
    ریوار ابدانان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این قصّه های «مُدل ما درست و تنها راه نجات است» را فراموش کنید. خبر زیرین را بچسبید:

      http://www.bbc.com/persian/business-37743301

      اگر این معامله سر بگیرد؛ گام بزرگی در جهت پروژهٔ «در تاریکی نگاهداشتن مردم» برداشته خواهد شد.
      آن اقوامی که نام بردید؛ در حدّ «پِشگل» هستند. پشگلها اگر دور هم جمع شوند؛ حداکثر «یک کیسه پشگل» خواهند شد. در «روستاها» معمولاً پِشگل را به عنوان سوخت در تنور میریزند.

      حذف
    2. به کم در مورد در تاریکی نگه داشتن مردم و ارتباط انها توضیح میدین

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      نمونهٔ روشن آن همین ماجراهای زنهایی است که میگویند ترامپ به آنها دست زده است. ترامپ سیاست ۱۰۰ روز نخست خود را اعلام میکند و در ضمن میگوید که از این زنها به خاطر اتهامات واهی شکایت خواهد کرد و ناگهان همهٔ روزنامه ها و خبرگزاریهای متعلّق به گلوبالیستها به جای اینکه به نقد نظرات ترامپ بپردازند؛ شکایت از زنهای متهم کننده را عَلَم میکنند و میگویند که ترامپ وقت خود را به این شکایتها سوق خواهد داد تا ذهن مردم رااز مسائل جدی که ترامپ مطرح نموده است و گلوبالیستها به شدت از آن وحشت دارند؛ منحرف کنند.
      اگر این معامله انجام گیرد؛ تعداد رسانه هایی که مردم را با مزخرفات مشغول کنند بیشتر خواهد شد و رقابت خبری از میان خواهد رفت و رسانه ها به همین «پشمک نیوز»هایی که میشناسیم تبدیل خواهند گردید.
      با یک فرمان همگی به قارقار کردن و با فرمانی دیگر به خفه خون گرفتن روی خواهند آورد.
      AT&T یکی از غولهای ارتباطاطی است که اگر با غولهای رسانه ای دیگر جمع شوند؛ حتی میتوانند راه «Alternative Media» را بشدّت ببندند و مزخرفات خودشان را در گشترهٔ جهانی به خورد مردم بدهند.
      در تاریکی نگاه داشتن مردم در کشورهای جهان سومّی یک فرهنگ است و فرق آن با جوامع لیبرالیستی در همین است.
      اکنون گلوبالیستها به سیاستها و شیوه های خبر رسانی و آگاهی دِهی جهان سوّمی روی آورده اند.

      حذف
    4. نمونهٔ زندهٔ دیگر همین امروز:
      جولیان آسانژ و ماجرای اتهامات واهی تجاوز؛ اتهام های جنسی علیه سفیر انگلستان در ازبکستان پس از یک افشاگری و .... خودتان ببینید.

      https://youtu.be/Vu7UXuBCL2s

      حذف
  58. افشای دزدیهای کلان؛ نوبت به صادق لاریجانی رسید
    چرا هزار میلیارد تومان از درآمد بیت المال باید به حسابهای شخصی صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه واریز می شود؟

    منابع خبری شبکه جهانی "دُرّ تی وی" از وجود ۶۳ حساب شخصی با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر دادند.

    پایه این فساد کلان صورت گرفته توسط رئیس قوه قضائیه را ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور اعلام و کمیته سه نفری تشکیل شده از نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دولت و نماینده قوه قضائیه تایید کرده اند.

    لازم به ذکر است که ۶۳ حساب شخصی متعلق به رئیس قوه قضائیه با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تنها تک امضای صادق لاریجانی را دارد و تاکنون سه نفر از قوه قضائیه و دو نفر از بانک ملی که اقدام به افشای این فساد کلان کرده اند، بازداشت شده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در مملکت اسلام ناب چیز جدیدی نیست. بایگانی شود. مطلب بعدی؟

      حذف
  59. خواستن، توانستنه و جنگ سوریه، نخواستنه، برای پایان دادن به بحران

    در حقیقت، سوریه یک بهانه است برای اجرای سیاست ها پنهان و حضور مستدام. وگرنه ظرف یک هفته میشد سر داعش رو کوبید به سنگ، حتی یک قطره خون هم از دماغ غیر نظامیان و سنگرهای انسانی در نیاد. پس اگر هنوز بعد از 3 سال، داعش معضل دول بزرگه، یعنی معضلی نیست و عین راه حله، برای فضولی بیشتر

    پس قطعاً یک جنگ هزینه ساز و هستی سوز، در منطقه، با هدف زمین زدن عربستان و مهار بیشتر ایران در جریانه و روسیه هم این وسط، حق و حساب خودش رو می طلبه و خودش یکی از آتش بیارهای معرکه است، نه هدف غایی.
    کلینتون بر خلاف تصور خیلی ها که زنه و ترسو، برای اینکه نشون بده اوضاع تو چنگشه، ممکنه از خیلی از مردان هم خشن تر ظاهر بشه. اصولاً زنان بعد از میانسالی، تازه پتانسیل هاشون آزاد میشه، علی الخصوص بعد از فرستادن بچه ها به خونه بخت و آغوش اجتماع و اتمام دوره تربیت فرزندان

    ماموریت اصلی کلینتون و هر رییس جمهور دیگه ای که بیاد سر کار توی آمریکا، مهار عربستانه و چون ترامپ به نظر میاد عرضه این کار رو نداشته باشه، تمام زعمای قوم، زوم کرده اند روی هیلاری تا سیاست ها رو تکمیل کنند. سوریه برای اجرای این سناریو، یک بایده و نقش ایران این وسط، گرم نگه داشتن آتش جنگ برای کشیدن پای عربستان به این ماجراست. وگرنه اگر واقعاً قصد داشتند یک گروه به قول خودشون تروریستی چس مثقالی رو بنشونند سر جاشون، نهایت یک هفته کارش بود، بدون اینکه حتی خون از دماغ کسی بیاد. یادمون نره عراق رو سه هفته ای نابود کردند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لطفاً طرح تار و مار کردن یک هفته ای داعش را به طور مختصر توضیح دهید. چون خیلیها در عراق به آن نیاز دارند.

      حذف
    2. از خدایگان علم و سرمایه سوال کنید جواب خود را خواهید گرفت

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      طرح خدایان سرمایه و دانش و جنگ؛ طرح یک هفته ای نیست. بلکه جنگهای ۳۰ ساله است.

      حذف
  60. اسکورپین گرامی . این ایرانیهای کودن 2 تابعیتی با اینکه میدانند . احتمال دسگیریشان هست. چرا مسل الاغ میان ایران و بزندان میفتند. پشت پرده اینکارها چیست؟؟ آیا اینها واقعن جاسوسند؟؟؟ یا شاسکولند.
    محکومیت غلامرضا شاهینی شهروند ایرانی-آمریکایی به ۱۸ سال زندان در ایران
    http://www.ariairan.com/%D9%85%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

    پاسخحذف
  61. بله كاملا درسته، كدوم داعش؟ اصلا كدوم جنگ، رفتند در جبهه جنگ براي نشان دادن چگونكي روبرو شدن سربازان ارتش عراق و سوريه و قربونشون برم پيشمرگه ها. يك مشت ادم شكم گنده نشستند قليون مي كشند، بقيه هم مي زنند و مي رقصند. اغا خرييت تا كجا،، يك عده هم باورشون شده كه واقعا علي أباد هم شهري است و جنگي هست و سربازي. تنها واقعييت در ان منطقه ويراني و نابودي شهر و طبيعت و دست و پا و سر بريدن مشتي انسان بي گناه و بي خبر از همه چيز است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حق با شماست؛ اصلاً کدام داعش؟ اصلاً کدام جنگ؟
      ولی یک چیزی را فراموش کردید. آنهم اینکه توضیح ندادید که اینهمه ویرانیها از کجا می آیند؟ آیا از آسمان میبارند؟ یا اینکه بازی XBox است و همهٔ این ویرانیها فقط توی خبرهاست و واقعیت ندارند؟
      راستی تعریف شما از جنگ چیست؟
      مثل همان ناشناس پیشین که طرح یک هفته ای برای نابودی داعش داد و طرحش را حواله به هپروت نمود؟
      اگر جنگی وجود ندارد؛ پس چرا روسها که قرار بود ۴ ماهه این بازی XBox را تمام کنند؛ اکنون ۱۳ ماه است که مثل خر توی گِل گیر افتاده اند؟
      شعار دادن ساده است ولی حرف زدن خیلی سخت است.

      حذف
  62. باد درود خدمت شما.. بعد از چند سال که وبلاگ شما رو میخونم و لذت و مطمنا ناخواسته ادراکم ازش استفاده میکرد تازه دریافتم که پرسش از شما و لطف شما در پاسخ ها حالا هر چه باشد، وجود داره! تشکر و تعجبم رو براتون خلاصه کردم! ازتون ۲ سوال داشتم ۱_ هنوز کتاب های کارلوس کاستاندا رو کامل نخوندم و به ذن بودایی و اندیشه های تائویستی نرسیدم برای تحقیق و یادگیری، آیا بعد اینکه ادمی به چنین راهی پا میگذاره آیا امکانش هست که بعد بازیابی خویشتن به کمال.. برگرده به جامعه منشا اثری از هر لحاضی بشه!؟ ۲_ آیا واقعا در صورت صلاحیت استادی وجود داره که آدمی رو کشف و آموزش بده، حداقل در ایران!؟ چیزی که من تا بحال در این بخش از کره زمین متوجه شدم فیک و تقلبی تمامی ایدیولوژی ها و دین ها بینش ها و حتی ادم ها و محصولات تولیدی آنهاست.. بد و خوبشون دروغه همش نمایش دلغکانه ای از پوچیه، انگار نفرینی در کاره که هیچ شروع از تغییری مثبت امکان وجود نداشته باشه، ما تبدیل به دشمنان خاموش یکدیگر شدیم..

    پاسخحذف
  63. ناشناس گرامی
    شمن ها همیشه منشأ اثر بوده اند. آنچه را که دیده و شناخته اند؛ به جامعه تقدیم کرده اند.
    تمامی تلاش شما باید آموختن باشد؛ هرچه بیشتر بیاموزید؛ بیشتر منشأ اثر خواهید بود.
    تمامی آیین شمنی انباشته از عشق به آموختن و لذّت بردن از آموختن است.
    خانقاههایی که در ایران و هر جای دیگری میبینید؛ ظاهراً در حال اموزشهایی موازی با آیین شمنی به نظر میرسند؛ امّا واقعیت این است که این خانقاهها بیش از اینکه «مدیتیشن» آموزش دهند؛ پیروانشان را «هیپنوتیزم» میکنند. حتماً نمایشهای خنجر بر سر کاشتن و سیخ فرو کردن در بدنهایشان را دیده اید. شمن نمایش نمیدهد. مدیتیشن بدن را بی حسّ نمیکند؛ امّا هیپنوتیزم؛ بدن را بی حسّ میکند و میتواند پیرو را به نعره کشیدن و کف از دهان ریختن و رعشه گرفتن بیندازد البته این به عهدهٔ هیپنوتیزم کننده است که چگونه موعظه کند و این واکنشهای عصبی را در ذهن پیروانش بِکارد تا در زمان نمایش به طور اتوماتیک اجرا شوند.
    نمیدانم که به مراسم ذکر درویشان رفته اید یا نه؟ اگر رفته باشید حتماً دیده اید که آنچه که حکومت میکند «اتمسفر»ی است که ایجاد میکنند.
    برای آنهایی که میتوانند به خلسه های عمیق فرو روند؛ رسیدن به خلسهٔ عمیق اینهمه دود و دَم و هو کشیدن و سر چرخانیدن لازم نیست.
    بلکه رسیدن به خلسهٔ عمیق مانند برگردانیدن صورت از این سو به آنسو است. زمان آن نیز مانند یک بشکن زدن است.

    شما نیازی به آموزگار ندارید. خودتان راه می افتید.

    پاسخحذف
  64. سلام
    یک سوال این که انتخابات در امریکا دو مرحله ایه و در اصل خواص (الکترال کالج ها) هستن که رییس جمهور رو تایین میکنند و بارها شاهد رییس جمهور های به اصطلاح اقلیت بودیم که با رای کتر مردمی اما ه لطف الکترال کالج رییس جمهور شدن. اقای ترامپ حرف از تقلب میزنه میتونه ناظر به چنین امکانی باشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      مرحلهٔ نخست انتخاب درون حزبی است.
      در مرحلهٔ دوّم این الکترال کالج ها نیستند که انتخاب میکنند؛ بلکه اگر یکی از نامزدها رای بیشتری آورد. تعداد رای الکترال کالج مربوط به آن ایالت همگی به او میرسد.
      ترامپ انتخابات کنونی را از ریشه قبول ندارد و به عنوان مثال میگوید که هیلاری کلینتون به جای اینکه نامزد انتخابات باشد؛ جایش در زندان است.
      از طرف دیگر حزب دموکراتیک دست به اعمالی زده است (بسیار شبیه به کار لباس شخصی ها و بسیجی ها) که میتواند در صورت ادامه به تقلب در آرای مردم منجر شود. ترامپ میگوید که هیلاری کلینتون و اطرافیانش با چنان شخصیتی؛ دست به هر کاری میزنند.
      هم اکنون اعدادی از مردگان؛ برای رای دادن ثبت نام کرده اند.

      حذف
  65. باز هم گوسفندوار برید به هیلاری رای بدید، مدرک پشت مدرک داره بیرون میاد که این زن جنگ طلبه ولی کو گوش شنوا و چشم بینا، طرفداران هیلاری هم کر هستند و هم کور و مغزهاشون هم تعطیل، خود زنیکه علنا اعلام کرده که من حاضرم در صورت ادامه شرارت از سوی ایران این کشور را از صحنه دنیا پاک کنم، اینو که دیگه نمیشه انکار کرد، هم متن سخنرانیش هست هم کلیپش،

    این کامنت یک ایرانی /امرکائیست. نظر شما چیست استاد گرامی. یعنی واقعن هیلار به اینا حال اساسی میده. مو مسل حسین جون باعاشون نیست؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  66. https://www.youtube.com/watch?v=-wV1AurM77o

    Donald Trump: "A moment of reckoning" (Alt)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخنان ترامپ چکیدهٔ گفتمان نوشتارهایی است که از ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی تاکنون و بویژه ۳ نوشتار اصلی «انترناسیونالیسم نوین سرمایه داری بین المللی و ....» و در نوشتارهای بعدی و کامنتها توضیح داده ام.
      همانگونه که گفته ام هیلاری کلینتون یک کاندیدای بین المللی است.

      حذف