۱۳۹۵ آبان ۲۲, شنبه

چرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار مهم است؟

 اوباما در آخرین سخنرانی تبلیغاتی خود؛ برای و به نفع هیلاری کلینتون؛ گفت که «انتخابات کنونی ریاست جمهوری آمریکا برای آمریکا و جهان سرنوشت ساز است».

شاید تنها سخنی که باراک اوباما در طول تاریخ ۸ سالهٔ ریاست جمهوری خود به صراحت و بدون ملچ و مولوچ گفته باشد؛ همین جمله است. زیرا به روشنی روز میداند که چرا و چگونه انتخاب شد و چه اهدافی را باید دنبال میکرد و چرا بدون اینکه کاری انجام داده باشد «جایزهٔ صلح نوبل» دریافت کرد؟
تاکتیک «ملچ مولوچ» اوباما از او چهره ای ضعیف به نمایش میگذاشت و اوباما از این امر نقابی ساخته و در پشت آن پنهان شد و با اینکه جایزهٔ صلح نوبل را پیشاپیش گرفته بود به نوشتن بقیّهٔ داستانی که جورج بوش پیشگفتارش را نوشته بود و کوندالیزا رایس در حال نوشتن فصل اوّل آن بود؛ دنبالهٔ داستان را با «نمایش ضعف ظاهری» در سراسر آفریقای شمالی و خاورمیانه با قلمهای خونین و «تظاهر به نداشتن استراتژی مشخّص» ادامه داد. «بن لادن بازنشسته» را کُشت و زمانی که طرح «خاورمیانهٔ بزرگ اسلامی - اخوانی» گلوبالیستهای لانه کرده در اروپا شکست خورد؛ «داعش درنده» را از قفس بیرون آورد. .... این داستان را بارها به طور مفصّل و مکرّر تعریف کرده ام و بیش از این نمیخواهم تکرار کنم. همینقدر میگویم که این بخش از نوشتار خونین همان چیزی است که از آن با عنوان «تاریخ زنده» یاد میکنم و دونالد ترامپ باید با آن دست و پنجه نرم کرده و به سمت و سویی دیگر هدایت کند. دشواری این کار مانند U-Turn در خیابانی تنگ با اتوموبیل ترمز بریده با سرعت بالای ۱۰۰ کلیومتر است. گلوبالیستها او را رها نخواهند کرد و باز هم باید منتظر بامبولهای بزرگی باشد و چه بسا گلوبالیستها از هم اکنون در فکر طرحی برای  «استیضاح» و دادن رای عدم کفایت برای او هستند (که حتماً هستند). ولی او نیز میداند که چگونه مثل ماهی از دستها لیز بخورد و این امر را در طول تاریخ ساختن کمپانی ترامپ بارها تجربه کرده است.
«سان زو» استراتژیست نظامی تاریخی چین میگوید: «فرماندهی که بتواند یک لشکر را به پیروزی هدایت کند؛ توان آنرا دارد که تمامی ارتش را به پیروزیهای بزرگتر هدایت کند» (نقل به معنی).
تفاوت بزرگی که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ با «رفراندوم برکسیت» دارد؛ در این است که «برکسیت» یک کار نیمه تمام است و ناسیونالیستهای انگلستان هنوز حاکمیت را به دست نگرفته اند. امّا پیروزی ترامپ «به دست گرفتن قدرت» از طرف ناسیونالیستهای آمریکا است. به همین خاطر دونالد ترامپ در آخرین سخنرانی انتخاباتی خود؛ روز انتخابات را «روز استقلال ما» نام نهاده و آنرا Brexit Plus Plus Plus نامید.  همین امروز شاهد عکس العمل عصبی اتحادیهٔ اروپا بودیم (اینجا) که ظاهراً شمشیر را از رو بسته اند؛ همانگونه که در رابطه با «برکسیت» نیز دچار تشنّج عصبی شدند ولی به امید پیروزی هیلاری کلینتون و شکست برکسیت؛ لحن پرخاشجویانهٔ خود را پایین آوردند. امّا اکنون با پیروزی ترامپ همهٔ کاخ شیشه ای شان مانند آوار بر سرشان فرو ریخته است و اکنون تمامی امیدهایشان تبدیل به خاکستر شده است؛ خاکستری که از سوختن دهها تریلیون دلار سرمایه گذاری در آسیا و آمریکای لاتین تشکیل میشود. برای گلوبالیستها داستان بسیار غم انگیزی است ولی برای کشورهای فقیر و عقبمانده؛ فاجعه خواهد بود. زیرا رشد اقتصادی آنها مرهون گلوبالیسم بود و هیچگونه بنیاد علمی و صنعتی قائم به ذات نداشت.

نه اینکه نمیدام؛ بلکه نمیخواهم در رابطه با آنچه که ترامپ می اندیشد؛ سخنی بگویم. همینفدر میگویم که در ۴ سال آینده منتظر سونامیها و نکبت ها باشید و اخبارش را حتماً در وبسایتهای خبری؛ هرچند سانسور شده؛ دنبال کنید.

کژدم

۶۸ نظر:

  1. درود كژدم گرامي
    اگر اين تحليل شما درست باشد كه هست بايد گفت شكست گلوباليستها در استقاده از نفوذ و قدرت امريكا در كشورهاي جهان سوم از يكطرف گلوباليستها را تضعيف مي كند و از طرف ديگر اقتصاد كشورهاي تحت نفوذ را. اين يعني معادلات قدرت در مناطق مختلف دنيا جابجا ميشود. حالا سوالم اينه كه ايا اين از نظر اقتصادي به نفع ايران نيست؟ زيرا اقتصاد ايران قبل ازين هم مجزا از گلوباليستها بود و از سوي ديگر رقباي منطقه اي همطراز با ايران حامي خود را از دست مي دهند و تضعيف ميشوند و اين يعني بر هم خوردن توازن. ايا اين عدم تعادل به وقوع جنگهاي كلاسيك بجاي جنگهاي نيابتي خواهد انجاميد؟
    اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود اکبر گرامی
      اقتصاد ایران اقتصاد «نفت پایه» است و اگر اقتصاد چین و کرهٔ جنوبی و ژاپن و سایر کشورهای آسیایی دچار ریزش شود؛ نه تنها مصرف انرژی به شدّت پایین می آید؛ بلکه چین و کرهٔ جنوبی وارد فاز بحرانهای سیاسی - اجتماعی میشوند. زیرا در دهه های گذشته رشد اقتصادی بویژه در این ۲ کشور ساختار اجتماعی نوین ی بوجود آمده و سطح زندگی و توقعات مردم بالا رفته است. در رابطه با سرمایه گذاریهای کشورهای اروپایی نیز؛ در صورت کنار گذاشته نشدن سپاه از عرصهٔ اقتصادی؛ ترامپ نخواهد گذاشت که چنین سرمایه گذاریهایی انجام گیرند. پایین آمدن قیمت نفت میتواند به رقابت در فروش و بالا بردن تولید برای رقابت بهتر را به دنبال بیاورد.
      البته این مسئله کوتاه مدّت خواهد بود زیرا قصد دونالد ترامپ؛ تحت فشار گذاشتن چین برای خلع سلاح کرهٔ شمالی و سرنگونی «کیم جونگ اون» توسط چین از یک طرف و جمع کردن جُل و پلاس چینیها از دریای جنوب چین است. چینیها میدانند که چه سونامی در انتظارشان است.
      در بارهٔ جنگها هنوز زود است که بتوان نظری داد. هنوز ۲ ماه مانده است که سوگند بخورد و در ۳ ماه بعد از آن سیاستهای داخلی و خارجی خود را مشخّص سازد.

      حذف
  2. با درود کژدم خان شما هم یواش یواش داری به خودت مغرور میشی و کلاس میذاری فکر می کردیم شما انسان فروتنی هستی

    فشرده ترین فرمول سیاست خارجی ترامپ عبارت خواهد بود از :

    "شراکت با حوزۀ تمدنی اروپای سفید؛ سازش با حوزۀ تمدنی اروپای اسلاو، مهار حوزۀ تمدنی کنفسیوسی و بالاخره تقابل با حوزۀ تمدنی اسلامی و مهربانی اربابانه با بقیۀ خرده تمدن های افریقایی و امریکای لاتین و امثالهم.

    3- این فورمولی که گفتم شاکلۀ اصلی و استراتژیک سیاست خارجی دونالد ترامپ خواهد بود که تاکتیک های مختلف و البته تا حد امکان قابل انعطاف آن را در دستگاه های حزبی و کنگره و دستگاه های نظامی و سیاسی مختلف داخل امریکا به مباحثه و تنظیم خوهد گذاشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شما اوّل یک کشور متمدّن اسلامی نشان بدهید. تا ادامه دهیم.

      حذف
    2. اتفاقا من هم می خواستم کلمه ابلهانه تمدن اسلامی را از شما بپرسم، که دیدم کژدم پیشاپیش از شما پرسیده است. در ضمن شما از کجا به غرور کژدم پی بردید؟ نکته دیگر اینکه از واژه شاکله شما دانستم که در کدام وادی سیر می کنی! شما اصلاحیون هم خیلی روی این واژه احمقانه تر از تمدن اسلامی مانور می دهید.دست بردارید از این مسخره بازیها. تمدنتان کجا بود. اسلام و تمدن. لابد شوخ شخانتان شده.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      اینها همانهایی هستند که به دنبال حمع آوری اطلاعات و نظریه ها در وبلاگها پرسه میزنند. نوع تفسیم بندی حوزه های تمدن از طرف این شخص مرا به یاد آن دار و دسته ای انداخت که در دورهٔ احمدی نژاد وبسایتی به نام «فرزندان کوروش» راه انداختند و بعد از رفتن احمدی نژاد؛ ناپدید شدند. زمانی که در دو مورد گفتم که دوست ندارم و نمیخواهم به ریزِ مسائل بپردازم؛ ناراحت شده و گفتند که دارم مغرور میشوم.
      تا زمانی که دونالد ترامپ به کاخ سفید نرود و برنامه های دورهٔ ۱۰۰ روزه دولت خود را اعلام نکند؛ تنها در رابطه با مسیر کلّی حرکتها خواهم نوشت. ربطی هم به غرور ندارد.

      حذف
    4. کژدم کار خوبی می کنی. خیلی مسائل را لو نده.نیازی نیست.بگذار اینها بین ترس و بیم و انتظار بمیرند.

      حذف
  3. جناب كژدم يعني اخراج سپاه مشكل را حل ميكند؟ يعني اگر رژيم از جاه طلبي هايش بكاهد ميتواند با ترامپ ببندد ؟ و اينكه اين مهرباني هايش با اردوغان ظاهريست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بله خارج شدن سپاه از معادلات اقتصادی؛ پولشویی؛ سوریه؛ لبنان و یمن و عراق و سوریه مشکلات را حلّ میکند. یا با روی خوش و یا با روی ناخوش.
      تاکنون روسیه از سپاه به عنوان پیاده نظام استفاده میکرد؛ بعد از این نوبت آمریکا هم خواهد رسید که حاجی بادمجان برایشان سینه خیز بزود.
      تاریخ مصرفشان که گذشت؛ مشکلات خیلی زود حلّ میشوند.
      دونالد ترامپ با کسی مهربان نیست و غیرقابل پیشبینی است. نسبت به اسلامگرایان از هر نوعی که باشند بسیار بدبین است.
      اردوغان هم اگر فکر میکند که رابطه داشتن با دونالد ترامپ به سادگی وضو گرفتن است؛ بسیار خوشخیال است.

      حذف
  4. جناب كژدم منظورتان اين هست كه روزي خواهد رسيد كه سپاه علنا مزدوري آمريكا را بكند ؟ و در صورت نابودي سپاه آيا رژيم باقي خواهد ماند ؟ اينطور كه شما نوشتيد انگل فرزانه حتي در دوره ترامپ هم شانس بقا دارد اما قبلا كوچكترين شانسي براي او قائل نبوديد!؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نخست اینکه من از مزدوری برای آمریکا سخن نگفتم. بلکه صحبت بر سر «ارباب پوتین» و «ژتونهای داخل جیبش» است و یکی از این ژتونها انگل فرزانه است و روسها این ژتونها را در مذاکره با ترامپ روی میز بازی خواهند گذاشت.
      آنچه که در پاسخ کامنت پیشین نوشتم؛ اشاره به «ناممکن بودن» خروج سپاه از معادلات بود زیرا خروج سپاه از معادلات مساوی مرگ رژیم است.
      رژیم انگلهای صفوی هنوز هم شانس بقا ندارد و تنها دلیل موجودیتش ضرورت استفادهٔ ابزاری از رژیم در جهت اجرای برنامه های کلان گلوبالیستها بود. امّا اکنون مسیر ماجراها تغییر کرده است؛ لذا سناریوها نیز تغییر کرده اند. امّا به هیچ وجه نمیخواهم در بارهٔ سناریوهای احتمالی جدید حرفی بزنم. دلیل پست کندهٔ آن نیز این است که برخی خواننده ها برای سرگرمی مطالب این وبلاگ را میخوانند؛ امّا برخی دیگر برای جمع آوری اطلاعات و سناریوها و پالایش آنها در اتافهای فکری رژیم انگلهای صفوی خوانندهٔ این وبلاگ هستند. لذا بهتر میدانم که داخل جزئیات نشوم.

      حذف
  5. قضیه خبر پناهنده شدن خانواده ناد‌ر قاضی‌پور به اتریش درسته؟ در خبر آمده که به دلیل اتفاقاتی است که در 6 ماه آینده در اتفاق میافتد آنها به اتریش پناهنده شده اند.
    خبر را در کانال پشت پرده تلگرام دیدم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من خبری ندارم و اهمیتی هم به اینگونه خبرها نمیدهم. اگر خواننده های دیگر از ماجرا خبر دارند میتوانند در بخش نظرات مطرح کنند تا منتشر کنم.

      حذف
  6. دولت اوباما از امضای قرارداد TPP کنار کشید و تصویب آنرا حواله به حپروت کرد. (نخستین زلزلهٔ جدّی اقتصادی در حوزهٔ آسیا پاسیفیک).

    پاسخحذف
  7. در برنامه صفحه آخر این هفته، عکس های رابطه نامشروع به زن شوهر دار توسط شجونی و فلسفی نشان داده شد که توی تمام این سالها میگفتند که زنه سه طالقه بوده و آنها نقش محلل داشتند. ساواک از 300 نفر دیگه هم عکس و فیلم داره که گویا پرویز ثابتی آنها را با خودش به آمریکا برده.
    نکته اینه که که ایران هیچ وقت تلاشی در ترور ثابتی نکرده.
    طبق خبر هایی که توی این سی و چند سال درز کرده خامنه ای در ساواک توبه کرده بوده و قول همکاری داده بوده.
    من به یقین رسیدم که ثابتی از خامنه ای هم عکس داره.

    پاسخحذف
  8. سیّد رضا دیبا باز هم راه افتاده و بیانیهٔ استغاثه داده و از ترامپ میخواهد که به او کمک کند. این احمق نمیداند که ترامپ «پول مُفتکی» برای چند حرّاف و لاف زن خرج نخواهد کرد.

    پاسخحذف
  9. جنبش تاسیونالیستی آمریکا؛ همزمان با سازماندهی و تثبیت قدرت حکومتی خود؛ در پی تاثیر بر انتخابات آیندهٔ انگلستان و فرانسه و آلمان برای به قدرت رسیدن جنبشهای ناسیونالیستی در آن ۳ کشور است تا بتواند گلوبالیستها را به زانو در آورد.
    تظاهرانی که اکنون در آمریکا در مخالفت با ترامپ جریان دارد؛ از طرف «چین» سازماندهی و تغذیهٔ مالی میشود.

    پاسخحذف
  10. توصیه به ترامپ برای اجتناب از نزدیکی با رژیم جمهوری اسلامی
    ●پیروزی ترامپ نشان داد که داشتن تجربه سیاسی شرط پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نبود
    ●ترامپ میتواند به وعده‌های انتخاباتی خود نظیر ساختن دیوار بین آمریکا و مکزیک برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی عمل کند
    من و همفکرانم که در کنار ترامپ خواهیم بود در ۴ سال آینده اجازه نزدیکی در روابط آمریکا با رژیم جمهوری اسلامی را نخواهیم داد
    به مشاوران ترامپ گفته‌ام که نخستین خواسته ما دوری جستن کاخ سفیداز گروه نایاک (شورای ملی ایرانیان آمریکا) است
    ●ما برای رهایی از رژیم اسلامی به یک نیروی پشتیبان نیاز داریم و ترامپ می‌تواند به تامین این هدف ما کمک کند

    http://kayhan.london/fa/1395/08/22/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این سید رضا دیباچیها هرگز از کُس شعر بافی خسته نمیشوند و از رو هم نمیروند. داستانهای دیگر آنها که در سالهای اخیر و بویژه در دورهٔ جنبش یوتیوبی ۸۸ و یا پس از شکست ۸۸ در این وبلاگ موجودند.
      اینها باز هم راه افتاده اند و فکر میکنند که با حرفهایی مانند «من گفتم و ترامپ هم قبول کرد» باز هم مثل قبل به مردم بگویند که سید رضا دیبا روابط مستحکم سیاسی با افراد قدرتمند در آمریکا دارد و میتواند ایران را نجات دهد.
      ترامپ این فوکولی ها را به تخمش هم حساب نمیکند و اگر این شخص دفترش را در اختیار ستاد انتخاباتی ترامپ قرار داده است؛ حد اکثر به او خواهند گفت «خیلی ممنون».
      اینها همیشه از مرحله پرت بوده اند و همچنان هستند.
      ماجراهای اصلی در مسیرهای دیگری در جریان هستند و اینها بازهم خیط خواهند شد.
      اینها فکر میکنند که ترامپ برای اینها یک منطقهٔ سبز (مثل عراق) درست خواهد کرد.
      در دوره اوباما نیز که خبرهای حمله به ایران شدّت گرفته بود همین اوباشان فوکولی دور افتاده بودند و همین حرفها را میزدند.

      حذف
    2. همینقدر در رابطه با ارتباطات گستردهٔ سیاسی سیّد رضا دیبا بگویم که وقتی به آلمان رفته بود و قرار بود که یکی از اعضای «کمیسیون حقوق بشر» مجلس آلمان دیدار کند؛ قرار ملاقاتش را لغو کرده بودند و به خودش هم اطلاع نداده بودند و آحر الامر با یک ایرانی تبار که آنجا کار میکرد ملاقات کرده و دست از پا درازتر به آمریکا برگشت.
      سید رضا دیبا یک شارلاتان تمام عیار است.

      حذف
    3. در ضمن تا همین لحظه ای که این مطلب را مینویسم؛ ترامپ هیچکس را به عنوان مقام رسمی انتخاب نکرده است در حالی که «حمزه پور فوکولی» در این مصاحبه اسم ۵ نفر را به عنوان مقامات رسمی دولت ترامپ و به دروغ ردیف کرد.

      حذف
  11. اگر به دنبال خبرهای مهم هستید و میخواهید بدانید که چه خبر است: به اخباری مانند خبر زیرین مراجعه کنید و حسابی تا جایی که میتوانید فکر کنید.

    http://www.radiofarda.com/a/f35_wsj_iran_russia_eu_ministerts/28112715.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناتو نشست خود را تا تابستان آینده به تعویق انداخت. اروپاییهای مفت خور دچار شوک شده اند و نمیدانند چکار کنند؟

      http://www.dw.com/fa-ir/%D9%86%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA/a-36372258

      انگل فرزانه نیز از وزیر دفاع شوهر شرقی اش دعوت کرده است که به تهران برود.

      http://www.radiofarda.com/a/28112867.html

      ترس زیر پوست همه رفته است.

      امّاروسها فکر میکنند که میدانند چکار میکنند!!!! یا خیلی باهوشند و یا خیلی احمق.

      حذف
  12. اکنون تمامی خبرگزاریهای بسیار مشهور جهانی در انبوهی از «حدس و گمانها» گیر افتاده اند و منتظرند تا یک کلمه از دهان سخنگوی تیم ترامپ بیرون بیاید تا درباره اش دهها مقاله بنویسند تا وبسایتهایشان آپدیت شود.
    شرایطی که برای این خبرگزاریها و تلویزیونها مرگ آور است اگر به همین گونه ادامه یابد؛ ضررهای سنگینی در رابطه با اُفت تقاضای پخش آگهی رپرتاژها؛ متحمّل خواهند شد.
    شاید بگویید که این مسئله هیچ اهمیتی ندارد. ولی از نظر من خیلی مهمّ است.

    پاسخحذف
  13. http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-13/le-pen-says-we-are-not-going-to-welcome-any-more-people

    France can’t take any more immigrants and it isn’t racist to say so, Marine Le Pen, head of France’s National Front, said in an interview with BBC television.

    “We are not going to welcome any more people,” she said. “Stop. We are full.”

    She said Donald Trump’s victory in the U.S. “showed that what they said was impossible is possible.”
    اینجاش که میگه "پیروزی ترامپ در امریکا (و نمیگه انتخاب ترامپ در انتخابات) نشان داد آنچه که گفته میشد غیر ممکن است هم ممکن است" به نظر من خیلی مهمه. خیلی خیلی مهمه. پیش به سوی روابط و سیاست های جدید در دنیا، تا جایی که آنچه در اذهان عمومی غیرممکن است هم ممکن میشود.

    Le Pen said in the pre-recorded interview that the European Union will be replaced by a “Europe of free nations.”

    بدرود اتحادیه اروپا (البته در آینده)

    پاسخحذف
  14. ترکهای عثمانی همیشه یک وصلهٔ ناچسب و اجباری در پیمان ناتو بوده اند و پس از رشد «اخوان المسلمین بازی» و پروژهٔ «تولید داعش» و شرکت فعال در تسلیح و انتقال داعش به صحرای سینا و لیبی و همچنین تلاشهای MIT (سازمان اطلاعات ترکیه) در انتقال افراد داعش به اروپا و تهدید اروپا به گسیل کردن پناهندگان بیشتر و باج خواهی به «کرم درون درخت» تبدیل شدند.
    پس از رفتن ترامپ به کاخ سفید؛ ترکهای عثمانی زیر فشارهای سنگین قرار خواهند گرفت و احتمال اخراج آنها از ناتو مانند شبح بر بالای سرشان پرواز میکند. حرکتهای تبلیغاتی ترکهای عثمانی و تظاهر به دشمنی با داعش؛ کمکی به آنها نخواهد کرد. زیرا زمان زیادی از تاریخ ماجراهای خائنانهٔ آنها نمیگذرد.

    پاسخحذف
  15. دیروز وبسایت «العربیه» مصاحبهٔ «ولید فارِس» یکی از مشاوران دونالد ترامپ را با آب و تاب منتشر نمود و پس از آن رادیو فردا نیز همان مصاحبه را منتشر کرد.
    در این مصاحبه جهارچوب برخورد دولت ترامپ در رابطه با مسائل خاورمیانه به صورت خام مطرح شده اند. امّا این سیاست کلّی حاشیه ها و مسیر پیچیده ای را خواهد پیمود که کشورهای عربی حوزهٔ خلیج فارس اگر بخواهند در آن چهارچوب بگنجند؛ باید بسیاری از زایده های خود را قیچی کنند تا در آن چهارچوب بگنجند.
    آنهایی که از انتخاب ترامپ ذوق زده شده بودند؛ باید پشم و پیلشان اندکی ریخته باشد. زیرا رژیم انگلهای صفوی باید تاوانهای زیاد بپردازد که حتماً از جیب منافع ملّی ایران پرداخت خواهند شد و آنچه که باقی خواهد ماند سرزمین سوخته با بدهیهای کلان خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم جان به نظرت این دوره سیاه پیش رو چه قدر طول می کشه و ابعاد این فاجعه در چه حدی خواهد بود و افرادی مثل ما که بین منگنه رژیم و جهالت مردم نادان گیر افتاده ایم نمی تونی یک نقشه راه بدی برای ادمه زندگی لطفا \اسخ بدون توهین بده

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      برای حلّ مسائل بزرگ چهارچوب زمانی بر اساس سال و ماه و هفته و روز و ساعت؛ تعیین نمیکنند. بلکه زمان منطقی مطرح است و آغاز و پایان کار به طور موفقیت آمیز؛ چهارچوب زمانی منطقی آن است.
      اگر عزم برای حلّ مسئله جزم باشد؛ بهای آن را انگلیسی زبانها اینگونه تعیین میکنند:
      Whatever it takes
      در زبان فارسی میگوییم : «به هر قیمتی».
      در این دو اصطلاح تر و خشک با هم میسوزند.

      حذف
  16. دونالد ترامپ آقای Stephen Bannon را به عنوان عالیرتبه ترین استراتژیست کاخ سفید برگزیده است. مردی که در سالهای اخیر به عنوان خطرناکتری و اثرگزارترین استراتژیست عملیاتی از او نام برده شده است.
    آدم بسیار باهوشی است و روابط گسترده و تنگاتنگی با جنبشهای ناسیونالیستی اروپایی دارد.
    وقتی که چنین اشخاصی را میبینی و مناظرهٔ «حمزه پور فوکولی» با کیهان لندن را میشنوی که تمامی آنچه که در جیبش دارد مبارزه (بخوانید حرّافی) علیه سازمان مجاهدین خلق است که حکومت انگلهای صفوی میلیونها برابر بیشتر از او با سازمان مجاهدین خلق مبارزهٔ خونین کرده اند. حالت از این دلقکهای به اصطلاح خودشان ناسیونالیست» به هم میخورد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل اصلی اوباشان فوکولی مانند سیّد رضا دیبا و حمزه پور فوکولی نیستند؛ مشکل اصلی الاغهایی هستند که یک فروهر ۵ کیلویی به گردن انداخته و همچنان به دنبال این شارلاتانها راه افتاده اند.

      حذف

  17. مشاور خامنه ای: امیدوارم ترامپ در رابطه با ایران یک چرخش محسوس داشته باشد

    (تیتر از جنگ خبر)
    ایرنا
    دستیار ومشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امیدوارم رئیس جمهوری جدید آمریکا در خصوص مسائل منطقه به ویژه سوریه، عراق و در رابطه با ایران یک چرخش محسوس را داشته و بدنبال از بین بردن ریشه های ناامنی در منطقه باشد.

    به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز دوشنبه در حاشیه نخستین همایش بین المللی بحران های ژئوپلتیکی جهان اسلام در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم ترامپ، نیروهای آمریکایی را از منطقه خلیج فارس و افغانستان خارج کند.

    وی در خصوص اظهار نظر درمورد رئیس جمهوری جدید امریکا نیز گفت: به عقیده من هم اکنون برای هر گونه اظهار نظر جامع و کامل، قدری زود است و رسانه ها برای پرداختن به آن، باید تامل بیشتری در خصوص هرگونه موضع گیری به ویژه در مورد انتخابات آمریکا از خود نشان دهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر مثل شاه سلطان حسین آش نذری بدهند ... حتماُ تاثیر داره.

      حذف
  18. حقوق سالانهٔ رئیس جمهور آمریکا ۴۰۰ هزار دلار است. دونالد ترامپ اعلام کرد که این حقوق سالانه را نمیخواهد و سالانه تنها «یک دلار» به عنوان حقوق سالانهٔ ریاست جمهوری می خواهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یاد حرفای یه بنده خدایی افتادم که می گفت:من خادم ملتم️، اما 800میلیارددلار و چندتا موز گذاشت جیبش
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      حذف
    2. البته به پای اخوندای خودمان نمی رسد.خمینی می گفت اقتصاد مال خر است.اخوندا هم دنیا طلب نیستند و همیشه وعده اخرت می دهند.و این را از گردن باریک و شکم تو رفته اشان می شود فهمید.حقوقی هم دریافت نمی کنند بیچاره ها! اما یک مستمری بنام اختلاس که فارسی اش دزدی است را همیشه دم دست دارند.

      حذف
    3. ناشناسان گرامی
      مشگل شماها این است که حتّی نمیدانید آن ۸۰۰ میلیارد دلار چه شده است و چه بخشی از در آمد سالانهٔ ایران را تشکیل میدهد؟
      مشکل دیگر شما این است که یک کشور جهان سوّمی «بی قانون» را با یک کشور چهان اولّی «قانون مدار» مقایسه میکنید.
      حتّی هیلاری کلینتون که احتمال دارد به «اختلاص» متهم شود. پول مردم آمریکا را نخورده است. بلکه پولهای اهدایی کشورهای خارجی را خورده است.
      تفاوتها بسیارند.

      حذف
    4. مشکل اصلی شما این است که فکر میکنید همه جا آسمان همان رنگ آسمان ایران است.
      تا زمانی که از این گرداب فکری بیرون نیایید؛ دنیا را آب خواهد برد و شماها همچنان در خوابید.

      حذف
    5. به قول معروف؛ هنوز نه به داره و نه به باره؛ امّا آنهایی که میگفتند اگر ترامپ پیروز شود اقتصاد آمریکا دچار رکود و بحران خواهد شد. اکنون میگویند که در سال ۲۰۱۷ اقتصاد آمریکا رشد بیشتری در مقایسه با امسال و سالهای اخیر خواهد داشت.
      البته در رابطه با ایجاد بحران راست میگفتند؛ امّا در رابطه با مکان بحران دروغ میگفتند. زیرا این بحران در کشورهای آسیایی خواهد بود و فکر نمیکنم که ایران و عربستان سعودی بخشی از اروپا باشند؟ اگر هستند بگویید.

      حذف
  19. http://www.cbsnews.com/news/60-minutes-donald-trump-family-melania-ivanka-lesley-stahl/

    پاسخحذف
  20. با درود. رییس جمهور کره جنوبی و یک شمن وبقیه ماجرا را در اینجا بخوانید.
    http://www.spiegel.de/politik/ausland/suedkorea-skandal-um-park-geun-hye-verhaengnisvolle-freundschaft-a-1121227.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      صحبت بر سر کسی است که شایعهٔ شمن بودن درباره اش پراکنده شده است.
      امّا به هرحال؛ با چاقو هم میتوان هندوانه بُرید و هم سَر بُرید.

      حذف
  21. مشکل اصلی شما این است که فکر میکنید همه جا آسمان همان رنگ آسمان ایران است.) کژدم ما هم همه چیز را می دانیم.اما دستمان به جایی بند نمی شود.شما دستتان به جایی بند می شود؟ اگر بند می شود بفرما قدم رنجه کن.همین مجاهدین خلق تو بودند که خمینی را به کره ماه بردند.خاطر مبارکتان که هست؟ سال 57 به ماه نگاه نکردی؟ من هرچه نگاه کردم چیزی ندیدم. گفتم شایعه است.جوانکی بودم و لی پرت نبودم.شما را نمی دانم. لابد الان هم اقا مسعود را به کره ماه می بری.از این نمدها کلاهی حاصل نمی شود.برو فکر نان کن که خربزه اب است.گاهی دق دلت را سر خواننده خالی می کنی.گفتم بنوازمت تا بفهمی که تو هم در اشتباهی.

    پاسخحذف
  22. جناب كژدم ترامپ خیلی آسان می تواند برجام را برهم بزند. ترامپ برای لغو برجام نیاز به انجام هیچ کاری ندارد! کافیست مصوبات کنگره علیه برجام را وتو نکند. در این صورت نظام مجبور می شود تیم مذاکره کننده برجام را بفرستد تا با دادن امتیازهای بیشتر ترامپ را راضی به تداوم برجام کند و یا انقلابی شود و جلیلی را بفرستد در دولتی حزب اللهی که برود در حین مذاکرات نهج البلاغه بخواند و ترامپ را به تبعیت از امام خامنه ای ترغیب کند!
    نظام در شرایط دشواری قرار گرفته است. همه هستی اش را بر ایدئولوژی لگدپرانی بنا کرده اما اکنون هرچه چرتکه می اندازد می بیند شرایط برای لگد زدن مهیا نیست بلکه وقت لگد خوردن و واکنش درخور ندادن فرا رسیده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هیئت روسی که دیروز وارد تهران شد نیر به همین خاطر در حال دیدار و نصیحت کردن و هماهنگ کردن اوباشان صفوی است تا دست از پا خطا نکنند.

      حذف
  23. VP Mike Pence Removes All Globalists From Trump Administration Transition Team

    http://www.businessinsider.de/trump-transition-team-lobbyists-2016-11?r=US&IR=T

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی شبکه های خبری تلاش میکنند که دورهٔ تعیین اعضای اصلی دولت جدید و روند انتقال قدرت را طوری مطرح سازند که گویا دونالد ترامپ نمیفهمد چکار میکند؟ امّا خودشان میدانند که مسیری که توسط دونالد ترامپ پیموده میشود؛ مسیر «تیشه بر ریشه» است.
      من به انتخاب رئیس دفتر ریاست جمهوری اشاره ای نکردم برای اینکه شغل تعیین کننده ای نیست. امّا انتخاب Stephen Bannon به عنوان استراتژیست ارشد همهٔ گلوبالیستها را چه در داخل و خارج از آمریکا شوکه کرد و این شوک بسیار ادامه دار خواهد و گستره های آن در آینده آشکار خواهد شد. سفر اوباما به یونان و هشدار به حکومتهای اروپایی در رابطه با اوجگیری ناسیونالیسم؛ نشان از وحشت گلوبالیستها در رابطه با فروپاشی اتحادیهٔ اروپا دارد و حرکتهای اردوغان و چرخش سیاست او در رابطه با نزدیک شدن به روسیه و اسرائیل و تکرار «به رفراندوم گذاشتن مذاکرات پیوستن به اتحادیهٔ اروپا»؛ نشان میدهد که پیش از انتخابات آمریکا؛ از طریقی (احتمالاً اسرائیل و یا روسیه) از این امر مطلع شده است.
      حرکت جدید دونالد ترامپ در فراخواندن «اسلام شناسان ضدّ اسلام» برای مشاوره؛ و شایعات مبنی بر غیرقانونی اعلام کردن «اخوان المسلمین» و همهٔ شبکه های مرتبط با آنها در آمریکا زنگ خطر دیگری برای تمامی اوباشانی که به شکلی از اشکال به اسلام سیاسی و همچنین مهاجرت مسلمانان به آمریکا و تغییر دموگرافیک بر پایهٔ «تولید مثل خوک وار» معتقدند میباشد.
      زمانی که از گلوبالیستها سخن میگوییم؛ برای بسیاری این پرسش پیش می آید که این اشباح چه کسانی هستند؟ برای اینکه این جریان سیاسی اقتصادی ملموس شود؛ نام چند موجود حقیقی و حقوقی را میبرم:
      ۱- خانوادهٔ مورگان.
      ۲- جورج سوروس.(بنیاد جامعهٔ باز)
      ۳- خانوادهٔ راکفلر.(بنیاد راکفلر)
      ۴- بنیاد کارنگی.
      این لیست شامل بنیادهای قدرتمند دیگری نیز میباشد که میتوانید در اینترنت جستجو کنید.
      خانوادهٔ بوش و کلینتون و اوباما و بسیاری از مؤسسات سیاسی و حقوقی در سراسر جهان از طرف اینگونه موسسات حمایت میشوند.
      حتماً کتابچهٔ آشپزی «نافرمانی مدنی» که در جیب سیّدرضا دیبا و سازگارا و اکبر گنجی بود را به یاد دارید. یا گروههایی که به NGO مشهورند را میشناسید. همهٔ این ماجراها در آشپزخانهٔ New World Order تهیه و تدارک میشوند.
      به همین دلیل است که با نخستین تظاهرات در تونس؛ ناگهان همهٔ دولتهای اروپایی و آمریکا؛ ناگهان طرفدار و عاشق اخوان المسلمین میشوند.
      در حالی که ماجرا سالها پیش تر از آن تدارک و سازماندهی شده بود.
      به همین دلیل است که دولت انگلستان و آمریکا با نقشهٔ قبلی و به طور عمدی به عراق حمله کردند تا پای انگل فرزانه را به عراق بکشانند که پیشتر ها به طور مفصّل در نوشتارها توضیح داده ام.
      جنبش ناسیونالیستی آمریکا حرکتی است که دامنهٔ آن به اروپا خواهد کشید و این کثافتکاریها را خواهد شست.

      حذف
    2. آنچه که به «برجام» مشهور است؛ در واقع هدیهٔ گلوبالیستها به رژیم انگلهای صفوی بود؛ تا هم «زهر بخورند» و هم پولهای به دست آمده را در سوریه و عراق و یمن و لبنان به هدر دهند.

      حذف
  24. کژدم عزیز آیا این هدیه برجام از حکومت کثیف صفوی توسط ترامپ پس گرفته می شود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نه به این زودیها.
      ترامپ با رژیم انگلهای صفوی و حزب الله لبنان و سپاه قدس و خاطرهٔ کشتار سربازان آمریکا در عراق حسابهای زیادی دارد که باید تصفیه شوند.
      امّا حالا زمان مناسب پاره کردن برجام نیست. بلکه فصل کارهای دیگری است.
      خرخرهٔ انگل فرزانه در دست آقای پوتین است و هر کاری که روسها بگویند همانگونه رفتار خواهد کرد. مثل همین ۲ روز پیش که هیئت روسی به تهران رفت و به همهٔ اوباشان حاکم گفت که خفه شوند. نتیجه اش این شد که انگل فرزانه چشم بصیرتش باز شد و گفت: برای آمدن ترامپ نه جشن میگیریم و نه عزاداری میکنیم.
      این نشان میدهد که انگل فرزانه «قلّادهٔ روسی» بر گردن دارد.
      امّا یک چیز را فراموش نکنید و آن اینکه:
      ترامپ پُر از خشمهای فرو خورده است و هیچ اتفاقی را فراموش نکرده است.
      مانند گروگانگیری سفارت ... انفجار لبنان ... آمیا آرژانتین .... و ....
      لذا مسئله فقط برجام نیست.
      ترامپ حالا حالاها کارهای زیادی با رژیم اسلامی ایران دارد که مربوط به آن ماجراهای گذشته و تصفیه حسابها نیستند.

      حذف
  25. اینجا میحواهم یک مطلبی را برای کسانی که چشم امید به دونالد ترامپ دوخته اند روشن کنم.
    آنهایی که شوهای تلویزیونی دونالد ترامپ معروف به «کار آموز» (Apprentice ) را دیده اند؛ همان شوها را حلقهٔ گوششان کنند. کار دونالد ترامپ از مسیر «استخدام ... اخراج» (Hire & Fire)میگذرد. نه به کسی پول مفت میدهد و نه از کسی پشتیبانی مفت میکند.
    اکنون نیز مشغول همین کار است و عدّه ای را می آورد و سپس اخراج میکند و دلقکهای BBC و DW و نیویورک تایمز و ..... ساز و دهل میزنند که «جنگ داخلی در اردوگاه ترامپ» در جریان است. هیچ جنگ داخلی وجود ندارد. افرادی فراخوانده میشوند و به قول خودمان از «اَلَک» و «غَربال» میگذرند. عدّه ای پذیرفته و عدّه ای بیرون رانده میشوند.

    پاسخحذف
  26. در کل جنبش ناسیونالیستی ترامپ نفعی داره برای دنیا؟ یا فقط نفعش برای آمریکاییاست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در عرصهٔ سیاسی چیزی به نام دنیا وجود ندارد؛ بلکه کشورها و حکومتها وجود دارند. حتّی چیزی به نام «مردم» نیز وجود ندارد و تنها حکومتها هستند که نقش بازی میکنند.
      جنبش ناسیونالیستی آمریکا منافع ملّی آمریکا را به عنوان «عامل تعیین کننده در طراحی استراتژیها و مسیر حرکتهای اقتصادی و سیاسی آمریکا» مطرح میکند که در شعار America First متبلور شده است. لذا برخی حکومتها نسبت به شرایطی که در آن هستند؛ میتوانند از آن سود ببرند و یا اینکه ورشکست شوند.

      حذف
    2. تنها کشورهایی که در آنها «مردم» ارزش پیدا میکنند؛ کشورهایی هستند که حاکمیت ناسیونالیستی داشته باشند. به عنوان مثال در طی ۱۴۰۰ سال گذشته؛ ایران هرگز حاکمیت ناسیونالیستی را تجربه نکرده است.
      حتّی رضا شاه نیز که همه او را ناسیونالیست میدانند؛ یک حاکمیت «مرکز مدار» بوده است و بویی از «ناسیونالیسم» در او دیده نمیشود؛ حتّی اگر هزاران بار با آمدن نام «ایران»؛ اشک بر چشمهایش نشسته باشد.

      حذف
  27. جناب كژدم جالب شد مي شود فرق حكومت مركز مدار و ناسيوناليست را بفرماييد حكومت ناسيوناليست چه ويژگي هايي دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اوّل بفرمایید که چه چیزی جالب شد؟ تا ادامه دهیم. امّا فکر میکنم ۲ نا ۴ سال پیش در رابطه با ناسیونالیسم توضیحات زیادی داده ام.

      حذف
  28. خبرها ازین حکایت می کنند که دانلد ترامپ، هر شخصی را که حتا اندک سابقه ای در " لابيگري برای اسراييل، جمهوری اسلامی و عربستان" داشته، از فهرست چهره های قابل برگزیده شدن برای تصدی سمت های اصلی در دولت و کاخ سفید، خط زده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      فکر میکنم که سیاستهای دونالد ترامپ شامل همهٔ لابی گرها میشود. یعنی هر گروه و یا فردی که برای موجودی خارجی لابیگری کرده باشد.

      حذف
  29. اينكه ميفرماييد رژيم گذشته اساسا ناسيوناليست نبود اگر ميشود حداقل نام نوشته هايتان را بفرماييد تا در آرشيو بگرديم در واقع من تصورم بر اين بود كه رضا شاه حداقل جنبه هايي از ناسيوناليسم رو پياده كرد هرچند مستبدانه كه گويا اشتباه ميكردم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نوشتارها بیش از ۱۰۰۰ هستند. امّا در دوره هایی که در رابطه با «ناسیونالیسم صفوی» و «پان ایرانیسم» و «ناسیونالیسم»؛ مطلب مینوشتم ناسیونالیسم واقعی را توضیح داده ام. امّا در اینجا به صورت خلاصه بار دیگر توضیح میدهم.
      حتماً با کلمهٔ مرکّب «سر شماری» آشنا هستید و باز هم شاید با این پرسش که «چند سر هستید؟» و یا «چند سر عائله هستید؟» و یا «سری میان سرها دارد» آشنا هستید.
      «سَر» همان چیزی است که اکنون عربی آن بکار میرود؛ یعنی «نَفَر»؛ یعنی انسان.
      خیلیها وقتی کلمهٔ «سرزمین» را بکار میبرند؛ آنرا به مفهوم «زمین و زیستگاه» و یا «کشور» میشناسند. و «سَر» را فراموش میکنند.
      ناسیونالیسم واقعی بر اساس «مردم و زمین» استوار است. ناسیونالیسم اساساً «مردم پایه» است. امّا از دورهٔ ننگین صفوی؛ «تشیّع» به جای مردم نشست و ایران به عنوان «چهارچوب ارضی شیعی» تعریف شد. حتّی امروزه دیگر از «سرزمین» صحبت نمیکنند و جای آنرا «چهارچوب ارضی» گرفته است که «زیستگاه شیعیان» به حساب می آید و بخشهای دیگر مردم که شیعه مسلک نیستند به حاشیه رانده شده و به «مرزنشینان» معرف شده اند.
      همانقدر که از «مرز نشینان» سخن میگوییم؛ «حاکمیت مرکز گرا» پرده از صورتش می افتد.
      حاکمیت مرکز گرا «توسعه» را از «مرکز به حاشیه» میبیند. (مثل رضا شاه و پسرش حاجی محمد رضای کمربستهٔ رضا اسهالی شفابخش مشهور). اینگونه اندیشهٔ سیاسی به هیچوجه «ناسیونالیسم» نیست؛ بلکه «پان ایرانیسم = ناسیونالیسم شیعی» است که تشیّع صفوی را به عنوان ستون اصلی «ملّیت» به حساب می آورد. به همین خاطر است که پس از یک قرن که از دوران قاجاریه میگذرد؛ بخشهای وسیعی از ایران؛ در دوران عشایری و قبایلی زندگی میکنند و اگر «نفت» نبود؛ ایران نیز چیزی در حدّ افغانستان می بود.
      تشیّع؛ شیرازهٔ وحدت مردم ایران را از هم گسیخته است و دشمن شماره یک ایرانیان و ایران است.
      ناسیونالیسم؛ به توسعهٔ فراگیر معتقد است.
      «همه برای یکی .... یکی برای همه» یک شعار ناسیونالیستی است.
      مردم ایران هنوز نتوانسته اند به یک «ملّت» تبدیل شوند و به همین خاطر است که وقتی کسی در بلوچستان کشته میشود؛ مردمان بخشهای دیگر هیچ عکس العملی نشان نمیدهند؛ برای اینکه آنها را ایرانی نمیدانند؛ بلکه «سُنّی» میدانند.
      ناسیونالیسم سیّد رضا دیبا تیز از همین قماش است و رضا شاه نیز از همین قماش بود؛ حتّی اگر هزاران بار برای «چهارچوب ارضی» ایران گریه کرده باشد.
      سیاست ناسیونالیسم صفوی مانند «گلّه داری» است.
      به شعار «خدا- شاه-میهن» نگاهی بیندازید. راستی مردم کجا هستند؟
      مردم همان «گلّه» هستند.

      حذف
  30. حسن عباسی: دلیل اصلی خشک‌شدن سدهای کشور، بالا بودن “معصیت” است! این اقا (اقا خیلی زیادیش است) تئوریسین این حکومت قمر در عقرب است. ادم چه بگوید؟ چگونه می شوداینده ای برای این کشور متصور شد. اصلا اینا کی اند؟ از کدام کره امده اند؟ والله اگه اندوه لبنان و فلسطین اینها را کشته. اندوه و غم و غصه اینها هم ما رو کشته.من معتقدم با این فجایعی که اینها مرتکب شده اند و با افکار ابلهانه ای که باعث تقریبا صد تا صد و پنجاه سال عقب ماندگی در ایران شده اند. اگر روزی تقی به توقی خورد و اوضاع عوض شد باید سر اینها را به همان جایی کرد که از همان جا امده اند. تا این همه گه زیادی نخورند و کشور و مردم را به فنا ندهند. شاه اگر مستبد بود لااقل کشور و مردم را به فنا نداد.اینها مستحق صد بار اعدام در ملاء عام هستند و شوخی هم ندارد.چون خیلی ضرر زده اند.

    پاسخحذف
  31. فکر نکنید که تنها ترکهای عثمانی اخوان المسلمینی به چنین کثافت معده ای اعتقاد دارند:

    http://www.bbc.com/persian/world-38028813

    شیعیان کثیف صفوی نیز به این کثافت معدهٔ محمّدی اعتقاد دارند.
    دختر خردسالی که به او تجاوز شده است؛ باید «ازدواج اجباری» را نیز بر گرده های ناتوانش تحمّل کند.

    تُف.

    پاسخحذف
  32. درود بر کژدم گرانمایه : در ایران که تحت تاثیر تبلیغات آخوند جماعت و عمدتا تلویزیون مردم کوچه و بازار با هر بد بختی و جان کندنی که شده خود را به مراسم اریعین میرسانند و به گمان غلط توقع پاداش ااز خداوند دارند و مردمی که اگر از آن ها سوال شود که یعغوب لیث که بود مازیار وبابک وافشین که بودند و برای وطنشان چه کردند چشمهایشان گرد میشود و شما را مسخره میکنند ولی مشتی عرب را کعبه آمال خود کرده اند و حتی حاظر نیستند که کمی تاریخ را بخوانند تا به محملات آخوند های بی پدرومادر برسند و خود را نجات دهند و ازطرفی دیگر ایرانی که گرفتار انواع معضل شده را چه کار باید کرد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      جوانی پیش دکتر رفته بود. دکتر پرسید: مشکلت چیه پسرم؟
      مریض گفت: کمرم درد میکنه ...
      دکتر گفت: یا صابونتو عوض کن و یا بعد از این از «کِرِم نیوأ» استفاده کُن.

      حذف
  33. بار دیگر نام «ژنرال پترئوس» در میان شخصیتهای مورد توجّه دونالد ترامپ درخشید.
    اینکه ژنرال پترئوس از طرف دونالد ترامپ انتخاب بشود و یا نشود؛ یک انتخاب سیاسی است و هیچ ربطی به تواناییهای این ژنرال واقعی ندارد. از نظر من ژنرال پترئوس تنها ژنرال واقعی در حدّ «سان زو» است و در نوشتارهای قدیمی؛ بارها او را ستوده ام. ژنرال پترئوس مانند «دونالد رامسفلد = الاغی که کتابهای نظامی را حمل می کند» نیست.
    ژنرال پترئوس یک ژنرال «داینامیک» است.

    پاسخحذف
  34. حکایت از چه کنم ....؟
    شکایت از چه کنم ....؟

    که «خود» به «دست خود» ... آتش بر دِلِ خون شدهٔ نگران زده ام.

    https://youtu.be/K1PqMC4e88A

    وقتی میگویم «ریشه کنی مالاریا»... میگویند «پس حقوق بشر چه میشود؟»

    «ریشه کنی مالاریا» تنها برای «گشایش راه» از سنگلاخها برای رسیدن به هدف است.
    حقوق بشر یک رویای دست نیافتنی است که توسط «گلوبالیستها» به عنوان یک «اسلحهٔ مدرن» بکار میرود.

    پاسخحذف
  35. کژدم تنها راه نجات ایران جنگ است.به هیچ گزینه دیگری دل نبند.اما مشکل
    این است که ترامپ اهل جنگ نیست.در روسیه تبلیغات زیادی برای او راه انداخته اند.و ایران هم که پشتش به روسیه است.ولی ترامپ اهل جنگ و اینجور چیز ها نیست.بطور کلی خدمتت عرض کنم که این تحلیل های تو و این دل خوشکنک ها همه مثل موهومات اخوندی است.اصلا مگر کی قرار شد ایران ایران شود.همیشه قرار است ویران بماند.همچنان که هزار و پانصد سال است ویران است.ملت ایران هم برعکس انچه که شایع است همه حسین پرستند.تقریبا نود درصد.ان ده درصد دیگر هم کسانی اند که در زمان شاه مرحوم چند کتاب خوانده بودند.کدام ملت؟ تصمیم گرفته ام دیگر این اینتر نت لعنتی را کنار بگذارم و سرم را در کتاب که البته انها هم گهی نیستند ولی لا اقل دردش کمتر است فرو برم.و به وبلاگ تو سر نمی زنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ممنون از اینکه دیگر به این وبلاگ سر نخواهید زد.
      یک نانخور کمتر ... بهتر.
      سرزدن شما به این وبلاگ نیز چنان تحفه ای نبوده است و با «سر نزَدَن» همسنگ است.
      وبلاگ من کتاب نیست و هرگز نبوده است.
      اگر این وبلاگ را مانند کتاب خوانده ای؛ مایهٔ تاسف است.
      البته نه برای من؛ بلکه برای خودت.

      هرگز نیا و هرگز نخوان ... فقط صابونت را عوض کُن تا کمردرد نگیری.

      حذف