۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

دشمنی؟.... یا.... رقابت؟

در تاریخ چند دههٔ سیاسی ایران آنچه که به هیچ وجه معنی نداشته است؛ «رقابت و مسابقه» بوده و آنچه که بسیار پر معنی بوده  «دشمنی» بوده است.
دشمنی سازمان «پیکار» با سایر کمونیستها.
دشمنی فدائیان با سایر کمونیستها.
دشمنی توده ایها با سایر کمونیستها.
دشمنی کومله با حزب دموکرات کردستان ایران.
دشمنی تُرکها با سایر اقوام ایرانی.
دشمنی عربهای ایرانی با سایر اقوام ایرانی.
دشمنی فارس زبانها با سایر اقوام ایرانی.
 دشمنی سلطنت طلبان با همهٔ کمونیستها و  هر صدای منتقد و دشمنی با همهٔ اقوام ایرانی.
و در نهایت .. آنچه که هرگز وجود نداشته و وجود ندارد «رقابت» است.

امّا آنچه که وجود دارد و تعیین کننده است ؛ دشمنی عملی حاکمیت  انگلهای صفوی با همهٔ  گروههای اپوزیسیون قلّابی است که بیش از آنکه دشمن حاکمیت کثیف شیعی به عنوان «دشمن اصلی ایران و همهٔ اقوام ایرانی باشند» .... دشمن خونی یکدیگرند .... و این یک فرهنگ است. فرهنگی ضد ایرانی و موازی با فرهنگی که انگلهای صفوی گسترش میدهند تا به حیات ننگین خود ادامه دهند.
پرسش بعدی این است که : چه کسانی حاکمیت و پذیرش بین المللی را دارند؟ .... پاسخ نیز مشخص است: «حاکمیت انگلهای مستراح تشیّع صفوی».
لذا مهم نیست که شما در دنیای رؤیاهایتان رژیم کثیف انگلهای صفوی را به رسمیت بشناسید و یا نشناسید!!! بلکه آنچه که مهم است اینکه این رژیم؛ هم قدرت اقتصادی- سیاسی-نظامی و هم پذیرش قانونی بین المللی و اوباشان لبنانی و عراقی و افغانی را در جیبش دارد و شماها هیچ چیز ندارید. لذا وظیفهٔ شما این است که همهٔ آنچه را که رژیم کثیف صفوی در جیبش دارد را از او بگیرید.
من برای تغییر حاکمیت؛ «اتّحاد» میان گروههای «اپوزیسیون قلّابی» را که دشمنان خونی یکدیگرند را پیشنهاد نمی کنم؛ زیرا نه تنها بسیار دور از دسترس است؛ بلکه هیچ یک از این گروههای قلّابی «بشکن و بالا بنداز» لیاقت بدوش کشیدن بار سنگین مبارزه برای آزاد سازی ایران از دست دشمن «تازی پرست» را ندارند.
در این میان؛ من «رقابت» را پیشنهاد میکنم.
همهٔ گروههای اپوزیسیون قلّابی بر این امر اذعان دارند که «سازمان مجاهدین خلق ایران»؛ تنها سازمانی است که دارای «دیسیپلین» و «دکترین مبارزاتی» است.
پیشنهاد من به گروههای اپوزیسون قلّابی این است که به جای لجن پراکنی بر علیه سازمان مجاهدین خلق ایران؛ به «رقابت» با آن روی بیاورند. زیرا سرکوفت زدن بر مردان بلند قامت؛ شما را بلند قامت نمیکند و شما همچنان «کوتوله» باقی خواهید ماند و مردان بلند قامت نیز «قد کوتاه» نخواهند شد؛ بلکه نتیجهٔ نهایی این خواهد بود که همهٔ «کوتوله ها» و «بلند قامتان» در کنار هم به «دَرَک» واصل خواهند شد.
لذا این امر یک وظیفهٔ عمومی برای همهٔ آنهایی است که خود را «مبارز سیاسی» مینامند. همهٔ شما در طی این ۴۰ سال دیده اید که «لجن پراکنی» نه تنها به پیروزی نینجامیده است؛ بلکه زمینه ای برای رژیم کثیف انگلهای صفوی تولید کرده است تا از این دشمنیها و عمیق تر کردن آن؛ بیشترین سود را ببرند.

اگر گروهی خود را «پیشگام کاویانی» مینامد؛ باید با سازمان مجاهدین خلق ایران رقابت کند تا خود را به سطحی بالاتر از آنها بکشاند.
سایر سازمانها و گروهها نیز وظیفه ای همسان در رقابت با سازمان مجاهدین خلق دارند و گرنه همگی حذف خواهند شد.
کمترین نتیجهٔ مثبت  «رقابت عملی» با سازمان مجاهدین خلق ایران؛ این خواهد بود  که سایر گروهها نیز حد اقل خود را به سطح سازمان مجاهدین خلق برسانند و «رقابت» را به سطحی بالاتر برای داشتن «لیاقت رهبری مبارزات» بکشانند.
«لجن پراکنی» علیه یکدیگر؛ مبارزه نیست؛ بلکه اتلاف وقت به نفع دشمن مشترک است.

کژدم.

۷۹ نظر:

  1. اگر به این مقاله منتشر شده در سایت امنیتی فارس رجوع کنید می توان ایجاد ترس را در پیکره نظام فاسد جمهوری اسلامی از امدن ترامپ را مشاهده کرد البته اگر این فرصت هم دوباره برای اپوزسیون و مردم نسوزد
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950829001013

    پاسخحذف
  2. برآمدن خورشید و تأثیرات جهانی آن از ۷ ماه پیش در این وبلاگ نه تنها پیش بینی شد؛ بلکه به دفعات مورد بررسی قرار گرفت.
    اکنون که آفتاب سرزده است و هنوز در افق میدرخشد؛ هر آنچه که طی ۷ ماه اخیر گفته بودم آرام آرام لباس واقعیت میپوشند.
    چینیها فاجعه را حسّ میکنند امّا از گستره و عمق آن نا آگاهند.

    http://www.radiofarda.com/a/f12-china-warns-trump-free-trade/28127940.html

    الآن عدّه ای در حال نظریه پردازی پس از طلوع آفتاب هستند. امّا مسیر حرکت خورشید را نمیدانند؛ لذا با مشکلات بعدی که به خاطر «چشمهای کورشان» از دیدن شکل گیری آن عاجزند؛ باز هم بسیار بیشتر از اکنون شگفت زده خواهند شد.

    آقای اولاند بیانیه صادر میکند و هشدار میدهد؛ با اینکه میداند رفتنی است. امّا نمیتواند بفهمد که پس از رفتن او چه خواهد شد؟(ولی من میدانم).

    http://www.radiofarda.com/a/f7-hollande-warns-trump-on-us-climate-commitments/28128229.html

    خبر خوبی برای خوانندگان دارم و آن اینکه:
    سازمان ملل متحد نیز در آینده دچار تحوّلات شگرفی خواهد شد.
    چشمهای آقای پوتین نیز از فرط تعجب گرد خواهد شد زیرا بازی شطرنج چیده است و به چیدمان خود بسیار مغرور است. آفای پوتین در آیندهٔ نه چندان دور مجبور خواهد شد که چیدمان مهره ها را بارها و بارها مورد بازنگری قرار دهد؛ امّا به خاطر اینکه همیشه چند گام عقب است؛ سودی نخواهد بُرد.

    پاسخحذف
  3. انتخابات آمریکا در قهوه خانهٔ میبُدی و مزخرف بافیهای «داعی».

    https://youtu.be/_yZk3Ze4eXo

    پاسخحذف
  4. جناب کٰژدم نظرتون رو راجع به رامنی برای نامزدی وزارت خارجه می خواستم بدونم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همانگونه که پیشتر گفتم. هیچ سخنی در رابطه با دونالد ترامپ و استراتژی او و چینش کابینه اش نخواهم گفت.

      حذف
    2. هنری کیسینجر پس از ملاقات با دونالد ترامپ در مصاحبه با CNN همان سخنی را گفته است که من در نوشتار
      https://kajdoum1.blogspot.com/2016/08/34-9.html
      با تشبیه او به «هری پاتر» درباره اش گفتم: شخصی منحصر به فرد و بسیار منحصر به فرد که میخواهد از نظرها پنهان بماند. با این تفاوت که «هری پاتر» یک کودک ولی دونالد ترامپ «گرگ بیابان» است.

      حذف
    3. http://edition.cnn.com/videos/tv/2016/11/19/exp-gps-kissinger-on-trump-foreign-policy.cnn

      حذف
  5. با درود. با تمام اعتقاد ویژه ای که به مجاهدین برای ریشه کنی مالاریا به دلیل ضربات بسیار دردناک از رژیم ملایان وتنفربسیارآنان ازملا دارم اما میخواهم به شما یادآوری کنم کژدم گرامی باز یادتان نرود متاسفانه آنها هم شیعه و نهایتا بقول خودتان ضریح لیس هستند. گوشزد شما اما به جاست برای آفریدن فرهنگ جدید مبارزه بین گروههای طرفدار سرنگون ساختن نظام حاکم. پیروز باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من هیچگونه دلبستگی نسبت به سازمان مجاهدین خلق ندارم. آنها نیز شیعهٔ صفوی هستند.
      ساختن فرهنگ نوین مبارزاتی آب در هاون کوفتن است. زیرا ساکنین ایران در طی ۴۰ سال گذشته تنها ۲ نیروی سازمانیافته تولید کرده است که یکی همین رژیم ننگین شیعی و دیگری یک سازمان شیعی در جبههٔ اپوزیسیون است. بقیّهٔ گروههای مدّعی مبارزه همگی مانند جلبک و حُباب هستند.
      در ایران نه روشنفکری وجود دارد که بتواند یک بنای سیاسی بنیان نهد و نه مردمی وجود دارند که زبان چنین روشنفکرانی (در صورت جوانه زدن) بفهمند.
      میانگین درجهٔ هوش ساکنین ایران میان ۶۰ تا ۷۰ است و چنین جامعه ای نمیتواند درکی از گذشته و حال و آینده داشته باشد و مانند «ماهی ها» زندگی میکند.

      حذف
  6. وضعیت ترکهای عثمانی بسیار اسفبار است. اردوغان نمیداند که چه باید بکند؟ روسها و اسرائیل ترکهای عثمانی رامانندتوپ فوتبال به این سوی و آنسوی پرت میکنند. امید تُرکها از پیوستن به اروپا به یاًس مبدّل شده است و چنان از پیمان شانگهای سخن میگویند که گویی علی آباد هم شهری است.
    اگر دقّت کرده باشید؛ دونالد ترامپ حتّی یکبار هم به نام ترکیهٔ عثمانی اشاره نکرده است؛ گویی که اصلاً وجود ندارند و همچنین تاریخچهٔ چند سال اخیر ترکها در رابطه با کمک به اخوان المسلمین و انتشار ویروس القاعده و داعش به مصر و لیبی یک زخم عفونی است. در رابطه با نزدیک شدن به چین نیز راه پر سنگلاخی در پیش دارند و آموزش و سازماندهی «ترکهای اُیغور» و گسیل کردن آنها به ترکستان چین نیز برگ سیاه دیگری در پروندهٔ ترکهای عثمانی است. در واقع ترکهای عثمانی اکنون به صورت یک «دشمن بین المللی» شناخته میشوند و آیندهٔ تیره و تاریکی در انتظار آنهاست.

    پاسخحذف
  7. به قول یک نفر که میگفت: خیلی جالب شد.....

    مراسم اربعین ۲۰ میلیونی ....
    از گنده گوزی شیعیان که بگذریم ... شیعیان صفوی در حال زمینه سازی برای «کافر و مشرک» نامیده شدن از طرف «سُنّی مذهبها» هستند.
    هنوز تنشان گرم است و فکر میکنند که در زیر سایهٔ پشم خایه های پوتین (همان درخت سدرة المنتهی) میتوانند «آب کوثر» بنوشند.
    براستی این الاغها میفهمند که «سینه زنی و زنجیر زنی» یک چیز است و «تسلیح و سازماندهی» و ایجاد «لشکر و سپاه» چیز دیگری است؟ آیا میفهمند که فقط «۲۰ میلیون پوتین و ۲۰ میلیون یغلوی و ۲۰ میلیون قمقمه» چه مفهومی دارد (بقیّهٔ تسلیحات پیشکِش)؟ ... نه ... نمیفهمند و هرگز نخواهند فهمید.
    آیا این الاغها متوجّه نیستند که در این ۶ سال پایکوبی نظامی؛ اسرائیل همچنان مثل الماس میدرخشد و آقای ناتانیاهو؛ با کونش بر صورت مقدّس آنها میخندد؟
    اگر میفهمیدند که دیگر «الاغهای نفهم مسلمان» نامیده نمیشدند.

    http://www.dw.com/fa-ir/%DB%B2%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DA%A9%D9%87/g-36460195

    پاسخحذف
  8. محبوبیّت دونالد ترامپ نسبت به پیش از انتخابات ۹ درصد بالاتر رفته است.
    اخیراً از آقای اوباما در این رابطه که آیا او آخرین رئیس جمهور دموکرات خواهد بود؟ سوال شده و ایشان در پاسخ گفته است:
    از این بابت نگران نیست.
    پرسش و پاسخ مهم نیستند؛ بلکه چرایی پرسیدن چنین سوالی قابل توجّه است.
    دموکراتها و گلوبالیستها شدیداً نگران بهبود اقتصادی و پایین آمدن سطح فقر و سطح مهاجران غیرقانونی هستند که اقشار فقیر را به دولت وابسته میکند و در زمان انتخابات همین موجودات تبدیل به «نان دانی رأی» برای طیف چپ میشوند. (سرمایه گذاری بر روی فقر که بارها در مورد آن در این وبلاگ سخن گفته ایم).
    پشتکار غیر قابل باور آقای ترامپ در حدّی که گفته است همسر و فرزندش در اوایل آغاز کار به کاخ سفید نخواهند رفت؛ زیرا رئیس جمهور به شدّت نیاز به زمان دارد. همچنین عدول نکردن از وعده های انتخاباتی و پیگیری بی وقفهٔ آنها عامل اصلی رشد محبوبیّت ایشان است.
    ایرانی تبارانی که در ۲۰ سال اخیر به آمریکا مهاجرت کرده اند؛ بخش بزرگی از «مُفت خورها» در آمریکا هستند و به «هیلاری کلینتون» رای داده اند تا ادامهٔ مُفتخوری آنها را تضمین کند و در زیر سایهٔ حاکمیّت افکار گلوبالیستی؛ هم «مفت خوریهایشان» و هم «لَچَک هایشان» و هم «مستراحهایشان» را که به «مسجد و حسینیه» مشهورند را حفظ کنند.
    این دسته انگلهای صفوی مسلک جایی در «آمریکای ناسیونالیست» نخواهند داشت و بهتر است به همان «دروازه دولاب» و «۳۰ متری گمرک» خودشان باز گردند.

    پاسخحذف
  9. کژدم به نظرت وزیر خارجه ترامپ کی میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید «علَم الهدی» و یا «شجونی»

      حذف
    2. با مرگ شجونی وزیر شدن علم الهدی قطعی شد!

      حذف
  10. انگل جنایتکار صفوی که در کشتار فرزندان ایران دستهایش تا به آرنج در خون آغشته است و اکنون یکی از رهبران جریان کثیف و فریبکار موسوم به «اصلاح طلبان» است. در حال شتافتن به «دَرَک» است.

    http://www.bbc.com/persian/world-38050995

    پاسخحذف
  11. ناشناس گرامی
    متاسفانه پرسش شما را اشتباهی به جای انتشار حذف کردم. پرسش شما این بود که آیا هنوز عضو «پیشگامان کاویانی» هستم و یا اینکه مستقل شده ام؟
    پاسخ شما این است که من عضو پیشگامان کاویانی نبوده ام و با «انجمن بنیانگذار» برای تدوین بیانیه های متعلّق به «انجمن بنیانگزار» در حد «نقش مشورتی برای تدوین مرامنامه و اساسنامه» کار کردم. پس از آن نیز هیچ تماسی با همدیگر نداشتیم؛ زیرا از همان ابتدا نیز قرار بر این بود که همکاری در همان حدّ باشد.
    در رابطه با مستقل بودن باید بگویم که من در زندگی سیاسی خود همیشه مستقل بوده ام.

    پاسخحذف
  12. http://www.rokna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-3/230745-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA


    درود بر کژدم گرامی
    روسپی زاده پدر نامعلوم به «درک رفت»
    «به تخم چپ اسب حضرت عباس»
    (محسن)

    پاسخحذف
  13. خوانندگان گرامی
    در چند ماه آینده شاهد نخستین منطقهٔ امن در خاک سوریه برای آوارگان جنگی سوریه خواهیم بود.

    پاسخحذف
  14. جناب کژدم ممکنه کار بیخ پیدا کنه؟

    http://www.asriran.com/fa/news/507640/%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-5-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      کاری برای بیخ پیدا کردن وجود نداره. اکنون همهٔ آنهایی که زیر پرچم «چپ گرایی» در پی پیش بردن اهداف گلوبالیستی هستند؛ تلاش میکنند که انتخابات را زیر سوال ببرند. این تلاشها همچنان ادامه خواهند یافت.
      گلوبالیستها میدانند که شکست خورده اند و با لجن پراکنی ادامه میدهند و با لجن پراکنی در مجالس سنا و کنگره به نبرد خود ادامه خواهند داد.
      فکر میکنم که همهٔ این مسائل را به طور عمومی در نوشته های پیشین مطرح کرده ام که تنها پیروزی در انتخابات مهم نیست و دونالد ترامپ راه سختی برای پیمودن دارد.
      باراک اوباما در سخنرانیهای خود در سفر اروپایی خود گفت: در بهترین حالت؛ دونالد ترامپ تنها خواهد توانست ۲۰ در صد از کارهای او را خنثی کند. یعنی اینکه حتی برای آن ۲۰ درصد نیز باید بجنگد.
      پیروزی دونالد ترامپ آغاز کار برای زدودن ۴۰ سال خیانت گلوبالیستها به آمریکا است و این خیانتها با مداد پاک کّن پاک نمیشوند و سالها طول میکشد.
      همانگونه که اگر بهترین فرزندان ایران؛ و هم اکنون قدرت را در ایران بدست گیرند؛ بیش از یک دهه طول خواهد کشید تا بتوانند؛ شاید ۳۰ درصد از خیانتهای رژیم کثیف صفوی حاکم را جبران کنند.

      یا ساده انگار نباشید و یا خیانت پیشگی «بسیجی سایبری» را کنار بگذارید.

      حذف
  15. آتش سوزی در شمال اسرائیل نشانهٔ عملیات مشترک اخوان المسلمین فلسطین (حماس) و حزب الله لبنان است (اردوغان-خامنه ای- حماس) و کشتار سربازان مصری در سینا نتیجهٔ حمایت اخوان المسلمین ترکیهٔ عثمانی (اردوغان) از داعش در صحرای سینا است.
    هر دو حاکمیت کثیف شیعی و سُنّی باید منتظر عواقب آن باشند.

    پاسخحذف
  16. وبسایت العربیه در نوشتاری پرسیده است:
    «دشمنی ترامپ با عربستان سعودی چقدر واقعی است؟». وبسایت العربیه در این نوشتار کوشیده است تا با انتشار اخباری در رابطه با احداث هتل توسط کمپانی ترامپ که راست و دروغ بودن آن برای مردم عادی قابل پیگیری نیستند؛ چنین بنمایاند که دونالد ترامپ نمیتواند دشمن عربستان سعودی باشد؛ زیرا در عربستان سعودی هتل میسازد(؟؟؟).

    http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2016/11/24/-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D8%AD%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F.html

    امّا از سوی دیگر عربستان سعودی از ترامپ میخواهد که خرید نفت از عربستان را قطع نکند؛ و باز هم امّا نمیگوید که چرا ۱۵ میلیون دلار به هیلاری کلینتون هدیه داده بود؟
    باز هم نمیگوید که در ازای کمکهایش به مصر چه درخواستی از ژنرال السیسی داشت که پذیرفته نشد و به همین خاطر فروش نفت به مصر را قطع کرد؟ آیا عربستان فکر میکرد که ژنرال السیسی احمقی است که میتواند با چند میلیارد دلار بخرد؟ یا اینکه این ژنرال السیسی بود که هم چند میلیارد دلار را گرفت و هم به خواسته های عربستان؛ «نه» گفت و پرسش «چه کسی احمق است؟» را بر روی میز گذاشت.
    واقعیت این است که بسیاری (تقریباً همهٔ رهبران کشورها) بر روی پیروزی هیلاری کلینتون سرمایه گذاری کرده بودند و اکنون همگی با دماغی سوخته و آویزان منتظر عواقب آشفته شدن رویاهای پریشانشان هستند و پاسخ آنها در انتخاب وزیر امور خارجهٔ دولت ترامپ نهفته است.
    اینکه «رودولف جولیانی» و یا «میت رامنی» برای بدست گرفتن مقام وزارت امور خارجه برگزیده شوند؛ نتیجهٔ یک بازی پیچیده در درون حلقهٔ اصلی اطرافیان ترامپ خواهد بود. عنصر اصلی این بازی پیچیده در درون حلقهٔ اصلی طلرافیان دونالد ترامپ؛ یک شوخی جادویی را بر دامن منتظران خواهد گذاشت که بعدها بگویند: اصلاً فکرش را هم نمیکردم که اینچنین بشود.!!!؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه «رودولف جولیانی» و یا «میت رامنی» برای بدست گرفتن مقام وزارت امور خارجه برگزیده شوند؛ نتیجهٔ یک بازی پیچیده در درون حلقهٔ اصلی اطرافیان ترامپ خواهد بود. عنصر اصلی این بازی پیچیده در درون حلقهٔ اصلی طلرافیان دونالد ترامپ؛ یک شوخی جادویی را بر دامن منتظران خواهد گذاشت که بعدها بگویند: اصلاً فکرش را هم نمیکردم که اینچنین بشود.!!!؟؟؟
      .............
      کژدم یه مقدار این قسمت رو واضح تر توضیح می دی
      در ضمن شما شانسی برای جان بولتون نمی بینی اغا خوراک خوبی برای جان می تونه باشه عاشقشه

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      نام آقای جان بولتون را فراموش کردم. بله ایشان نیز در زمرهٔ افرادی هستند که میتواند انتخاب شود.
      مثلّث جالبی است:
      ۱- دشمن خونی پر صدا و فعّال.
      ۲- دوست وفادار و فعّال.
      ۳- نه چندان دوست و بی صدا.

      شوخی جادویی را وِل کّن؛ بگذار بازی به پیش رود و بعدها باهم بنشینیم و به آن شوخی جادویی بخندیم.

      حذف
  17. جناب كژدم حادثه آتش سوزي اطراف حيفا بيشتر شبيه يك اقدام كور مثل انتفاضه است رژيم ايران با چه هدفي دست به اينكار زده است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هنوز سر و ته ماجرا روشن نیست. عدهّ ای دستگیر شده اند. اگر دستگیر شدگان با حزب الله لبنان رابطه داشته باشند؛ کار بیخ پیدا خواهد کرد.

      حذف
  18. با درود. مثل اینکه وضعیت اردوغان عثمانی هی بدتر میشه. حالا اسد هم تو سر ارتش اردوغان بمب میریزه و طرف جز رجزخوانی هیج غلطی نمیکنه. از این خبر جدأ خیلی خوشحال شدم جون ترکیه اردوغان در بوجود آوردن این وضعیت در سوریه از خود اسد هم بیشتر مقصر است. امیدوارم از این تودهنیها اردوغان بیشتر بخوره از همه طرف. پاینده باشید کژدم گرامی.

    پاسخحذف
  19. ارزیابی اعراب از عصر ترامپ
    دیوید ایگناتیوس، یادداشت‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی از جزئیات نشست مشترک اغلب کشورهای عربی، ایالات متحده، اروپا، روسیه، چین و نمایندگان سازمان ملل در «صیر بنی‌یاس» پرده برداشت.

    انتخاب دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا برای خاورمیانه به چه معنی است؟ هفته گذشته گروهی از وزرای خارجه برجسته و کارشناسان سیاسی در ابوظبی جمع شدند تا معانی این انتخاب را برای بی‌ثبات‌ترین منطقه جهان بررسی کنند. به گزارش واشنگتن‌پست، این نشست با عنوان اجلاس «صیر بنی یاس»، هر ساله به میزبانی شیخ عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، برگزار می‌شود. در نشست هفته گذشته، نمایندگان تقریبا همه کشورهای عربی، ایالات‌متحده، اروپا، روسیه، چین و سازمان ملل حضور داشتند. اما به دلیل غیرعلنی بودن این نشست، سخنان بیان‌شده در آن بدون ذكر نام افراد آورده می‌شود.

    کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس که از بسیاری از جنبه‌های سیاست‌های خاورمیانه‌ای اوباما ناراضی بودند، از نفس تغییر رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده استقبال کرده‌اند. اما با توجه به این مساله که اطمینان اندکی در مورد موضع‌گیری‌های ترامپ وجود دارد، حتی کسانی که از او حمایت می‌کنند هشدار می‌دهند که: «هیچ کس نمی‌داند او چه موضعی دارد.» با توجه به سوابق پراكنده ترامپ، بسیاری از کارشناسان شركت‌کننده در این نشست، بر ویژگی‌های آشكار شخصیتی او تمركز کردند. برخی معتقد بودند ترامپ مردی خودبین است. بنابراین باید چاپلوسی او را کرد، همان‌طوری که بسیاری از رهبران جهان از هشت نوامبر تاكنون در تماس‌هایی که با ترامپ داشته‌اند، تملق او را گفته‌اند. به گزارش دنیای اقتصاد ، برخی دیگر معتقد بودند ترامپ مردی بی‌ثبات و دمدمی مزاج است، پس نباید او را در تنگنا قرار داد. برخی براین باور بودند که او معامله‌گر است، پس باید به دنبال معامله‌هایی بود که منافع منطقه را تامین کنند. گرچه امارات، نماد و سمبل جهانی شدن است، اما در این نشست، اظهارات ترامپ علیه تجارت جهانی چندان مورد توجه قرار نگرفت. همچنین شركت‌کنندگان در این نشست سخنان او را علیه مسلمانان تقبیح نكردند. یکی از شركت‌کنندگان مدعی شد که ترامپ ضد شیعه خواهد بود، همان طور که اوباما ضد سنی بود. شاید در این دولت-شهر تجاری، افراد تصور می‌کنند که ترامپ حتی اگر بخواهد نمی‌تواند حركت تجارت جهانی متنوع و چندفرهنگی را متوقف کند؛ زیرا توسعه تجارت جهانی به سرعت در جریان است.

    در نشست صیر بنی یاس دو موضوع درباره ترامپ در مركز توجه قرار داشت؛ اولین مساله، توافق هسته‌ای ایران بود. ترامپ در کارزار انتخاباتی خود گفته بود که این توافق را پاره خواهد کرد یا درباره مفاد آن دوباره مذاكره خواهد کرد. اما در این نشست تقریبا همه شركت‌کنندگان متفق‌القول بودند که ترامپ باید این توافق را به‌عنوان یک توافق انجام شده بپذیرد و در عوض رفتارهای (به گفته آنان) سلطه‌جویانه ایران در منطقه را مهار کند. این اتفاق نظر، حتی منتقدان سرسخت توافق هسته‌ای را نیز شامل می‌شد. یکی از مقامات کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در این باره گفت: «فقط کسی که می‌خواهد ما را به جهانی ناشناخته سوق دهد، این توافق را پاره خواهد کرد.» فرد دیگری پس از انتقاد شدید از شیوه مذاكرات هسته‌ای ایران گفت: «هیچ‌ کس حقیقتا مخالف این توافق نیست.» بسیاری از شركت‌کنندگان در این نشست ابراز امیدواری کردند که ترامپ در به چالش کشیدن تحركات ایران جدی‌تر باشد. ترامپ در کارزار انتخاباتی خود گفته بود که اگر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اینکه من بر طبل «شوخی جادویی ترامپ» میکوبم بر اساس باد معده نیست. همانگونه که در نوشتار خود آورده اید؛ همهٔ سران کشورها و قبایلی که نام برده اید؛ «گُه گیجه» گرفته اند و نمیدارنند که بالاخره باید «بشاشند» و یا «برینند» . یا در کجا؟
      در کوچه پس کوچه های لاهور و یا دهلی و یا شانگهای و مسکو و تهران؟
      و یا اینکه صبر کنند تا ببینند که چه میشود؟
      تا آنزمان شاید برخی در شلوارشان قضای حاجت کنند ...
      به نظر من بهتر است که همهٔ این نابغه ها در حالت «گُه گیجه» بمانند.

      به این میگویند: شوخی جادویی

      حذف

  20. ایالت ویسکانسین درخواست بازشماری آرای انتخابات اخیر را پذیرفت
    ...............
    کژدم این می تونه مقدمه کودتای خزنده بر علیه ترامپ از طرف ابوب جمعی گلوبالیستها باشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این حرکت فقط به هدر دادن میلیونها دلار خواهد انجامید. تقلّبی در کار نیست و بازشماری آرا نیز مجّانی نیست و باید هزینه های آن از طرف درخواست کنندگان پرداخت شود.
      خانم «جیل استین» که فکر میکرد «حزب سبزها» حدود ۵ درصد رای خواهند آورد؛ با کمتر از ۲ درصد روبرو شده و «گُه گیجه» گرفته است و نمیتواند باور کند که «حزب سبز» هیچ پوخی نیست.
      هیلاری کلینتون نیز که رسماً شکست را پذیرفته است؛ نمیتواند کاری بکند. لذا عروسکهای خیمه شب بازی «جورج سوروس» به سراغ «جیل استین» رفته اند و او را رهبر «جنبش بازشماری آرا» قرار داده اند.
      جنبش چپگرای آمریکا که پایگاه اصلی «سرمایه گذاری بر روی فقر» در آمریکا است و توسط «جورج سوروس» و چند خانوادهٔ دیگر از میلیاردرهای گلوبالیست هدایت میشود؛ برایشان مهم نیست که در این بازی چند میلیون دلار ببازند. همینقدر که یک بلبشو راه بیندازند؛ برایشان کافی است. زیرا میدانند که اگر در دوران زمامداری ترامپ؛ وضعیت معیشتی مردم آمریکا(بویژه سیاهان و لاتینو ها) بهتر شود؛ دیگر شانسی برای انتخابات بعدی نخواهند داشت.
      «جیل استین» فکر میکرد که اگر ۵ درصد آرا را بگیرد؛ خواهد توانست از امکانات دولتی برای حزب سبزها استفاده کند؛ امّا رویاهایش با کمتر از ۲ درصد به کابوس تبدیل شده است. لذا بهترین کاندیدا برای مزدوری جورج سوروس میباشد.

      حذف
    2. آقای اوباما در پاسخ به پرسش «آیا از اینکه آخرین رئیس جمهور دموکراتها هستید نگرانید؟»... پاسخ داد: «برایم مهم نیست».
      مطلب اصلی پاسخ اوباما نیست؛ بلکه مطلب اصلی در پرسش نهفته است که «شکست استراتژیک حزب دموکراتیک آمریکا» را بیان میکند.
      آقای اوباما در تمامی سخنرانیهای بعد از انتخابات؛ موجودی پژمرده و نا امید به نظر میرسد و برای سخنانش به دنبال کلمات میگردد و بسیار «جویده» حرف میزند.
      او عمیقاً میداند که ترامپ؛ پایان «سوسیالیسم قلّابی جورج سوروسی» است.

      حذف
  21. هیلاری کلینتون خواستار بازشماری آرا شد
    وکیل ملت: هیلاری کلینتون در درخواست بازشماری آرای چند ایالت کلیدی با نامزد گمنام حزب سبز این کشور همصدا شد.

    ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد شرکت‌خورده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از درخواست «جیل استین» نامزد حزب سبز برای بازشماری آرا در چند ایالت کلیدی حمایت کرد.
    این در حالی است که نامزد حزب سبز، درخواست بازشماری آرا در سه ایالت آمریکا را که ترامپ به سختی توانست در آنها پیروز شود، مطرح کرده است.
    به نوشته سایت شبکه سی‌ان‌ان، کلینتون اعلام کرده است که در تلاش استین برای بازشماری مشارکت می‌کند.
    استین که با فاصله‌ای زیاد در انتخابات شکست خورده، می‌گوید آرا باید در چند ایالت از جمله «ویسکانسین» بازشماری شود.

    همچنین ستاد انتخابات آمریکا اعلام کرد فرایند بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین از هفته آینده آغاز خواهد شد. هزینه شمارش حدود 3 میلیون رای این ایالت از سوی ستاد «جیل استاین»، نامزد حزب سبز آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، پرداخت می شود.

    نامزد حزب سبز آمریکا در طول رقابت‌های انتخاباتی کمک مالی چندانی جذب نکرده بود، اما در همین یک هفته گذشته به لطف حامیان کلینتون که هنوز هم برای تغییر نتیجه انتخابات تلاش می‌کنند، توانسته چند میلیون دلار جمع‌آوری کند. هر نامزدی که خواستار بازشماری آرا باشد، باید هزینه مالی این کار را بپردازد.

    کلینتون که با فاصله‌ای نسبتا کم از ترامپ شکست خورده، امیدوار است که بازشماری آرا بتواند نتیجه را به نفع او تغییر دهد. در روزهای گذشته کارشناسان رایانه‌ای مدعی شده بودند که آرای کلینتون در صندوق‌هایی که رأی‌گیری در آن‌ها الکترونیکی بوده، هفت درصد از دیگر صندوق‌ها کمتر است و همین می‌تواند نشانه نفوذ هکرها به این سیستم‌ها باشد.

    با این حال، «مارک الیاس» از مشاوران ستاد تبلیغاتی کلینتون اذعان کرده است که هیچ مدرکی دال بر تقلب در انتخابات وجود ندارد.
    الیاس گفت با این وجود و علیرغم اینکه کلینتون نمی‌خواهد کلیت نتایج را زیر سوال ببرد، اما با مشارکت در بازشماری می‌خواهد از اینکه انتخابات «برای همه منصفانه بوده» اطمینان حاصل یابد.
    ...............
    ولی وقتی کلینتون به صراحت از این عمل حمایت می کنه یعنی کار داره بیخ پیدا می کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هیلاری کلینتون چنین کاری نخواهد کرد و منبع خبر شما از حول حلیم در دیگ افتاده است. هیلاری کلینتون و ستادش شکست را به طور رسمی پذیرفته اند و به همین خاطر «جیل استین» را جلو انداخته اند.
      حتّی اوباما از کلینتون خواسته بود که در همان شب شمارش آرا؛ سخنرانی کرده و شکست را بپذیرد ولی ایشان از شدّت ناراحتی نتوانست چنین کاری انجام دهد.
      به هر حال حزب دموکراتیک راضی به ادّعای رسمی نیست. زیرا میدانند که به خاطر هزینه های سنگین آن؛ هزینهٔ سیاسی سنگینی هم به دنبال دارد. به همین خاطر جیل استین را که یک هیچکاره است را پیش انداخته اند. بسیاری از کسانی که به جیل استین رای داده اند هواداران برنی سندرز بودند و حزب سبزها هیچ رقمی نیست و اگر هیلاری کلینتون به برنی سندرز خیانت نمی کرد؛ تعداد رای حزب سبز حتّی کمتر از نیم در صد میشد.

      حذف
    2. در ضمن شکست کلینتون با فاصلهٔ کم نبوده است بلکه بسیار زیاد است.
      ترامپ حد اقلّ ۲۹۰ و هیلاری کلینتون حداکثر ۲۳۲

      حذف
  22. یکی از مسائلی که بسیاری از مردم عادی (اکنونیان) نمیتوانند بفهمند اینکه: انتخابات اخیر در شرایطی بسیار ویژه به پیروزی دونالد ترامپ انجامید.
    در روزهای آخر بسیاری از رهبران جمهوریخواهان که دشمن دونالد ترامپ بودند؛ به بهانهٔ «نوار صوتی متعلق به ۱۲ سال پیش» به دونالد ترامپ پشت کردند و او گفت: زنجیرهای دست و پایش گسست و به شیوهٔ خود مبارزه خواهد کرد و به تنهایی به آنها یاد خواهد داد که چگونه میتوان پیروز شد؟».
    او نه تنها پیروز شد؛ بلکه در زیر سایهٔ سنگین او؛ حزب جمهوریخواه هم در دو مجلس و هم در جوزهٔ فرمانداریها دارای اکثریت شد. چیزی که باهوش ترین جمهوریخواهان؛ حتّی خوابش را هم نمی دیدند. به اینگونه پیروزیها در زبان آنها Landslide میگویند. لذا تشبیه دونالد ترامپ از طرف من (کژدم) به «هری پاتر»؛ نه تنها بی ربط نبود؛ بلکه برازنده ترین و دقیق ترین تشبیه بود.
    آقای اوباما نخستین رئیس جمهور آمریکا بود که آستین هایش را برای دفاع از نامزد بعدی (هیلاری کلینتون) و حمایت از او بالا زد. آقای اوباما در مجمع نژادپرستانهٔ «سازمان نمایندگان سیاهپوست مجلس» حتي پیروز شدن دونالد ترامپ را یک «توهین شخصی» نسبت به خود (نخستین رئیس جمهور سیاهپوست) قلمداد کرد.
    میگویند که آقای اوباما هنوز از درجهٔ بالایی از محبوبیت در آمریکا برخوردار است؛ امّا به پایگاه مردمی محبوبیت او و دلایل آن اشاره نمیکنند زیرا خجالت آور خواهد بود و به همین دلیل بهتر میدانند که به «آمار عمومی» بسنده کنند. امّا محبوبیّت او نیز نتوانست مؤثر باشد.
    آقای اوباما که با شعار «تغییر» بر سر کار آمد و به جز بدبختیهای ادامه داری که نسلهای آیندهٔ آمریکا را تحدید میکند؛ چیزی برای آمریکاییها به ارمغان نیاورد؛ در آخرین سخنرانی خود گفت: «انتخاب ترامپ مسیر حرکت در جهان را تغییر خواهد داد.» و اکنون در سخنانش فقط به «امید در تغییر رفتار ترامپ» دل بسته است.
    آنهایی که اکنون به بازی «رمل و اسطرلاب» روی آورده اند و با یک «کشمش» گرمیشان میشود؛ باید بفهمند که «عصر یخبندان» در راه است.

    پاسخحذف
  23. کژدم به نظرت امدن ترامپ بر سر کار باعث سقوط جمهوری اسلامی میشه البته از ساکنین ضریح لیس و کشور بی اینده و بی نخبه خبر دارم اما برای من دیدن لحظه سقوط خیلی مهمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دونالد ترامپ هنوز وزیر امور خارجه و رئیس ستاد ارتش را انتخاب نکرده است. چگونه میشود بدون دیدن هیچ نشانه ای پیشبینی کرد؟
      من اینجا دستگاههای بسیار پیچیدهٔ رمل و اصطرلاب و استخاره ندارم.

      حذف
  24. باید منتظر شد و دید که "آلت-رایت" و حامیان آن نقش چوب جادوگری ترامپ را بازی میکنن یا فقط یک جنبشی هست که میخواد از فضای پسا بریگزیت استفاده کنه و مومنتوم بوجود اومده رو هایجک کنه (که البته به دومی خیلی شک دارم). میشه حدس زد که این جنبش در امریکای شمالی و اروپا قویتر میشه و زندگی برای غیر سفید پوستان در این کشورها سخت تر میشه (گور بابای حقوق بشر و برابری و ژست های آبکی علیه نژاد پرستی). گلوبالیست ها، به شمول سهامداران و سیاستگزاران معظم شرکت های چند ملیتی و سیاستمداران مفت خوری که با هم بده بستون دارن مجبور خواهند بود که دست به عصا حرکت کنند و بلند پروازی ها رو کنار بگذارند و منتظر بشن که ببینن باد از کدوم طرف شروع به وزیدن خواهد کرد (یا به قول کژدم منتظر شن که ببینن آفتاب از کجا طلوع میکنه و به کدوم سمت حرکت میکنه). همه این ها روی هم برای ما چی داره؟ هیچ. اگه بتونیم یه کم خودمون جمع و جور کنیم و چیز زیادی از دست ندیم، فقط یک هیچ بزرگ گیرمون میاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مسئلهٔ Alt-Right را دموکراتها و چپگراها برای ترسانیدن رنگین پوستان به راه انداختند تا آنها را از رأی دادن به ترامپ بترسانند.
      آنهایی که به Alt-Right مشهورند؛ تعداد بسیار محدودی هستند و میخواهند از این موقعیت سوء استفاده کنند. آن ایرانی تبارانی هم که منابع خبریشان بیشتر منابع وابسته به گلوبالیستها بود و برای هیلاری کلینتون تبلیغ میکردند؛ این مسئله را در میان ایرانیان آمریکایی تبلیغ کردند و خیلیها را ترسانیدند تا به کلینتون رأی بدهند.
      اینها چوب جادوی ترامپ نیستند ولی در بیرون ریختن مهاجرین غیرقانونی و مسلمانهای دو آتشه حتماً نقش بازی خواهند کرد. امّا سیاستهای دونالد ترامپ به اینها اجازه نخواهد داد که به شهروندان رنگین پوست آمریکایی آسیبی برسانند.
      یکی از اولویتهای ترامپ رسیدگی به وضعیت سیاهپوستان و لاتینوهای آمریکایی است تا آنها را از چنگ حزب دموکرات بیرون آورد و اجازه نخواهد داد که یک عدّه لات و لوت اهداف بلند مدّت او را به خطر اندازند.

      حذف
    2. اخیراً برای ۲ مسجد در ایالت کالیفرنیا نامه هایی فرستاده شده است که متن آن این است:

      To the children of Satan, You Muslims are a vile and filthy people. Your mothers are whores and your fathers are dogs. You are evil. You worship the devil. But your day of reckoning has arrived.

      There’s a new sheriff in town — President Donald Trump. He’s going to cleanse America and make it shine again. And he’s going to start with you Muslims. He’s going to do to you Muslims what Hitler did to the Jews. You Muslims would be wise to pack your bags and get out of Dodge.

      This is a great time for patriotic Americans. Love live President Trump and God bless the USA.

      لینک خبر:

      http://thehill.com/blogs/in-the-know/in-the-know/307620-mosques-receive-letters-warning-trump-will-do-to-muslims-what

      حذف
    3. از خوانندگان گرامی درخواست میکنم که درک منطقی و تحلیلی خود را در رابطه با این نامه ها و نقشی که Alt-Right میتواند در تحوّلات آتی در آمریکا ایفا کند را در بخش نظرات مطرح نمایند. البتّه منظورم شعار دادن نیست.

      سپاسگزارم

      حذف
    4. نخستین اتفاقی که چند ساعت پیش افتاد؛ مربوط به سازمان مجاهدین خلق است. هوادران این سازمان (در واقع خودِ سازمان) اعلام نمود که مبارزات خود برای برچیدن رژیم آخوندی را در راستای اهداف دولت آتی آمریکا میبیند و از دولت آتی آمریکا میخواهد که جلو فعالیت گروههای لابیئیست که به نفع رژیم انگلهای صفوی فعالیت میکنند را بگیرد و از سازمان مجاهدین خلق برای سرنگونی رژیم ملّاها حمایت کند. اکنون یک گام به پذیرفته شدن سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان تنها سازمان قابل اعتمادی که بتواند در سرنگونی رژیم انگلهای صفوی نقش موثّری داشته باشد؛ نزدیک شده ایم. امّا سازمان مجاهدین؛ تنها بخشی از اپوزیسیون است و بخشهای دیگر آن که میتوانند نقشی موثر داشته باشند؛ احزاب مبارز کردستان هستند که باید به روند تشکیل «جبههٔ متحد» بپیوندند. مطمئن باشید که گروههای سلطنت طلب و پادشاهی خواههای اینوری و آنوری؛ به خاطر عدم درک سیاسی از این دایره خارج هستند و من فکر نمیکنم که در مدّت کوتاه چند ماه و یا ۲ سال آینده بتوانند مغزهای منجمد و زنگزدهٔ شان را نه تنها صیقل دهند؛ بلکه بتوانند صاجب نیروهای رزمی آموزش دیده گردند. لذا این موجودات را به داستان «حسن کچل» و یا «امیر ارصلان نامدار» ضمیمه کنید.

      لینک خبر:

      http://thehill.com/blogs/congress-blog/foreign-policy/307625-we-iranian-americans-take-pride-in-our-push-for-policy

      حذف
  25. کژدم گرامی؛ یکی دیگر از پیش بینیهایتان در ارتباط با پس گرفتن حلب توسط ارتش اسد و حامیانش به نظر میاید درست درآمده و خبرگزاریها از پیشرویهای ارتش سوریه در شرق حلب گزارش میدهند. براستی از چه داده هایی برای این پیشبینیها استفاه میکنید. من شخصا به حرفهایی مثل «به دلم برات شده بود» یا من «شمن» هستم اعتقادی ندارم. شما قاعدتا باید از داده هایی استفاده کنید که من نوعی به آنها دسترسی ندارم. اگر حوصله داشتید از جواب منطقیتان بسیار شاد خواهم شد. در راهتان پیروز باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن نوع از پاسخ منطقی که شما انتظارش را دارید؛ من ندارم. من نیز مانند شما به مزخرفاتی مانند «به دلم برات شده» اعتقاد ندارم.
      اگر نوشتارهای این وبلاگ را دنبال کرده باشید؛حد اقل در ۲ مورد گفته ام که: (هرگاه برآوردهای منطقی را دنبال کرده ام؛ پیش بینی هایم اشتباه از آب در آمده اند». امّا هرزمان که به یافته های خود وفادار مانده ام؛ پیش بینیها نیز درست بوده اند (البته باید بگویم که این مسئله برای شخص من سندیّت دارد و برای شما نامفهوم است).
      راستش را بخواهید من از الگوی فرموله شدهٔ خاصّی پیروی نمیکنم.

      حذف
    2. درودها
      الگوهای ذهنی و فرایند منطقی ذهن بر اساس سالها تعامل اجتماعی (خانواده، آموزش و پرورش و الخ) به وجود میاد که در نهایت منجر به ساخته شدن زندانی از منطق درون ذهن ما میشه که فرار از اون بسیار سخت هستش.
      اتفاقاتی که در جهان پیرامون ما میوفته بر اساس همان منطق آموزش داده شده تجزیه و تحلیل میشه و این تجزیه و تحلیل ها با کمک از شناخت و تجربه، ما را به به سمت تصمیم هایمان هدایت میکنه.
      به نظر من کژدم و کژدم ها روندی متفاوت در تجزیه و تحلیل ها و استفاده میکنند که بر پایه منطق متداول که ما میشناسیم نیست و بیشتر بر اساس دیدن نشانه ها هست که با کمک از شناخت و تجربه منجر به ایده ها و تراوشات ذهنی میشه. از آنجا که روند به دست آمدن این ایده های ذهنی متفاوت از روندهای ذهنی متداول (و یا همان منطق متداول) هست، نه قابلیت تبیین دارد و نه قابلیت فهم از طرف دیگران را دارد.
      نشانه ها همیشه وجود دارند اما همه قادر به دیدن آنها نیستند و آن تعداد معدودی که توانستند از خود را از زندان ذهنی رها کنند قادر به دیدن آنها هستند.
      کژدم جان پوزش بابت گستاخی و ارسال این نظر.
      ارادتمند
      ناشناس کتابی گو

      حذف
    3. ناشناس کتابی گوی گرامی
      شما خیلی خوب توضیخ دادید.
      زمانی که واقعیتها سیّال هستند؛ ذهن ایستا و یخزده بکار نمی آید.
      ذهن نیز باید سیّال باشد.

      حذف
  26. به نظر شما با عدم کمک رسانی به مخالفین اسد در حلب ایا امریکا با بقایِ اسد موافقت کرده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آقای اوباما نمایندهٔ جریانی بود که به نام آمریکا و به کام گلوبالیسم کار میکرد.
      با ظهور ترامپ در آینده با جریانی که «به نام آمریکا و به کام آمریکا» (ناسیونالیسم آمریکا) کار خواهد کرد آشنا خواهیم شد.
      استراتژی میان مدّت گلوبالیستها «تولید توفان و گرداب» و دعوت از دیگران برای بازی در گرداب و توفان بود. از نظر گلوبالیستها وجود اسد و سپاه قدس برای تند کردن و ادامه دار نمودن توفان و گرداب ضروری است. گویا شما مطالب پیشین را مطالعه نکرده اید و یا اگر مطالعه کرده اید خیلی سرسری بوده است. همهٔ این مسائل توضیح داده شده و بارها تکرار شده اند.

      حذف
  27. جناب كژدم پترائوس به قول شما افسانه اي قرار هست وزير خارجه آمريكا بشه اين خبر به شوخي جادويي ربط داره يا شما هم غافل گير شدين؟
    http://www.bloomberg.com/politics/articles/2016-11-28/trump-to-meet-with-petraeus-as-contender-for-secretary-of-state

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ژنرال پترئوس هم بخشی از همان شوخی جادویی است. اکنون ۴ نفر هستند که ترامپ باید یکی از آنها را انتخاب کند.

      حذف
  28. سلام کژدم. کاسترو مرد. نظر مثبتی راجع به او نداشتم و ندارم. نظر شما چیست؟ اصلا در زندگی او جنبه مثبتی وجود داشت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر به فیدل کاسترو به عنوان یک فرد نگاه کنیم و او را بر اساس ایدئولوژیش نسنجیم نکات مثبت زیادی داشت.
      ۱- ذهنی متمرکز.
      ۲- دیسیپلین.
      ۳- سخت کوشی.

      حذف
  29. پیام به پیر مرد و پیرزنان مجاهد عربپرست :
    بدبختهايى مجاهدين مسلمان عرب پرست که سي هفت سال است در کشور عربى دشمن نژادى مردم ايرانى با اعراب پليد همکارى کردند خاک گورحسين را بر سرشان ماليدن و مرام کثيف عربپرستى اسلام را هنوز سرلوحه عقايد پوسيدهشان نگه داشته اند (فضل الله المجاهدين علی القاعدين اجرا عظيما ....) و آن هم ازرهبرتان مريم چارقتچى و مسعودرجوى وطنفروش (توف به روحش اگر به درک واصل شده) که آن بدبختهاى پيرمردو زن مجاهد ۶۰ -۷۰ ساله را براى شهيد سازى در زندان اشرف نگه داشتند..... آخر عربپرستان مجا چى چى اگر مردم ايران هنوز شمشير على عرب جنايتکار تجاوزرگر به ايرانيان يا خاک گور حسين الاق و يا جهاد و مجاهدت اسلام را بخواهد خوب همين تخم عربهايى اصلاح طلب چارقد رنگى يا دارودسته احمدى نژاد و بقيه عربپرستان مسلمان را که همين حالا در قدرت دارند پس چرا شما همکاران جنايات اسلامى آنان را دو باره بعد از سرنگونى اجازه دهند قدرتى داشته باشيد!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شعارهای آتشین آریایی شما منتشر شد.
      بیشتر از این شعارها حرف دیگری هم برای زدن داری؟ لطفاً خوانندگان را مطّلع کُن.

      حذف
    2. عربپرستان مجا چى چى "فضل الله المجاهدين علی القاعدين اجرا عظيما..."
      اگر مردم ايران هنوز شمشير على عرب جنايتکار تجاوزرگر به ايرانيان يا خاک گور حسين الاق و يا جهاد و مجاهدت اسلام را بخواهد خوب همين تخم عربهايى اصلاح طلب چارقد رنگى يا دارودسته احمدى نژاد و بقيه عربپرستان مسلمان را که همين حالا در قدرت دارند پس چرا شما همکاران جنايات اسلامى آنان را دو باره بعد از سرنگونى اجازه دهند قدرتى داشته باشيد!

      حذف
  30. کژدمِ گرامی‌ به نظر شما این خبر واقعیت داشته و جولیان آسانژ به خاطر افشای موضوع pizzagate کشته شده؟

    با سپاس

    https://www.youtube.com/watch?v=rDyGzkJBN6I

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من اطلاعی ندارم؛ ولی بازار شایعات بسیار داغ است و عدهٔ زیادی با چنین ویدیوهایی در یوتیوب حسابی پول در می آورند. این ویدیو شاید پنجمین ویدیویی است که در رابطه با جولیان آسانژ در یک ماه اخیر دیده ام.

      حذف
  31. پترائوس وزير خارجه آمريكاي ترامپ؛)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز هنوز کسی‌ انتخاب نشده. خواهشا از حول حلیم تو دیگ نیفتید. :)

      https://www.washingtonpost.com/politics/trump-chooses-key-economic-team-members-says-he-will-step-aside-from-his-business/2016/11/30/9e8e5c28-b5a1-11e6-a677-b608fbb3aaf6_story.html?utm_term=.8e86a76499df

      حذف
  32. درود
    کژدم گرامی هدف گلوبالیست ها از گسیل مهاجر به اروپا و امریکا چیه و چه سودی برایشان دارد؟

    دوم اینکه بنظر شما با پیروزی ناسیونالیستها سرعت رشد علم و تکنولوژی کم نمیشه؟

    **پیش بینی شما در مورد ترک های گدا بسرعت در حال حقیقت یافتن هست و تبریک میگم بخاطر این ذکاوت شما.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۱- به هم زدن ترکیب جمعیتی با وارد کردن مهاجرین که تجربه نشان داده است علاقهٔ زیادی به آموزش زبان و تحصیلات ندارند (به جز عدّه ای اندک) و زندگی کردن در محلّه های ویژه با هم نوعان خود. اکثر اینگونه مهاجرین به شدّت فقیر هستند.
      ۲- اگر به فقرا «یارانه» بدهی؛ قهرمان میشوی. حزب دموکراتیک آمریکا تلاش میکند که به این طریق نیروهای رأی دهنده به خودشان را با سرمایه گذاری بر روی فقر افزایش داده و پس از چند دهه قدرت را کاملاً قبضه کند و با همکاری نیروهای موازی در اروپا با ایجاد تغییرات تدریجی در قوانین چیزی به نام میهن؛ پرچم؛ میهن پرستی؛ قانون اساسی کنونی .... و هر آنچه که بتواند موجودیت سیاسی- اقتصادی «سرمایه داری نوین جهانی» را به خطر اندازد؛اثری نماند.

      ناسیونالیسم جلو رشد علوم و تکنولوژی را نمیگیرد. سوسیالیسم دشمن پیشرفت علوم تکنولوژی است.

      حذف


  33. شوارى ملى مقاومت، بزرگترين گروه اپوزسيون ايران با صدور بيانيه‌اى با انتشار اسامی 69 افسر سرتيپ و سرهنگ كشته شده در سوریه، اعلام کرد كه كشته‌هاى سپاه پاسداران و شبه‌نظاميان شيعه هم‌پيمان تهران در سوريه از مرز 10 هزار تن گذشته است.

    رییس " بنیاد شهید انقلاب اسلامی" محمدعلی شهیدی محلاتی در 22 نوامبر، اعلام كرده بود که تعداد کشته‌شدگان نیروهای ایرانی در سوریه از مرز 1000 تن فراتر رفته است.

    اما بيانيه " كميسيون امنيت و ضد تروريسم" وابسته به "شوراى ملى مقاومت ايران"، تاكيد مى كند كه "بر اساس گزارش‌های مقاومت ايران از داخل كشور شمار كشته‌های پاسداران و مزدوران لبنانی، افغان، پاكستانی، عراقی و ديگر مزدوران تحت امر آنها بيش از 10 هزار نفر است".

    در اين بيانيه آمده است: " مطابق گزارشات درونی سپاه پاسداران، برای جلوگيری از فاش شدن ابعاد تلفات و کاهش تأثيرات منفی اجتماعی آن، جسد بيشتر مزدوران افغان و پاكستانی و عراقی رژيم كه در سوريه كشته می‌شوند به ايران بازگردانده نمی‌شوند. اجساد مزدوران لبنانی نيز به طور کامل در لبنان يا در سوريه دفن می‌شوند. از شمار سركردگان سپاه كه در جنگ عليه مردم سوريه كشته شده‌اند می‌توان به ابعاد تلفات رژيم پی‌برد".

    "كميسيون امنيت و ضد تروريسم" شرورای مقاومت اسامی 39 پاسدار سرتيپ، 28 سرهنگ پاسدار و دو سرهنگ ارتش كشته شده در سوريه را منتشر كرده ، كه به قرار زير است:

    پاسدار-سرتيپها: حسن شاطري، سيد حميد طباطبايي مهر، حاج اسماعيل حيدري، محمد جمال پاقلعه اي، دادالله شيباني، جابر دريساوي، محمد علي علي آبادي، عليرضا توسلي، حسين بادپا، هادي كجباف، روزبه هليسيايي، حاج عبدالله اسكندري، محمدعلي الله آبادي، عزت الله سليماني، فرشاد حسيني نژاد، عبدالرضا مجيري، حسين فدائي، سعيد سياح طاهري، ستار اورنگ، حسن رزاقي، حميدرضا انصاري، احمد مجدي نسب، حاج علي قرباني، رضا فرزانه، حسنعلي شمس آبادي، محسن قاجاريان، ماشالله شمسه، جواد دوربين، سيد شفيع شفيعي، جهانگير جعفرنيا، محمد حسن حكيمي، رضا رستمي مقدم، احمد غلامي، داريوش درستي، مصطفي رشيد پور، اكبر نظري، حسين عليخاني، غلامرضا سمايي و ذاكر حيدري

    پاسدار سرهنگها اميررضا عليزاده ، حشمت الله سهرابي، عباس عبداللهي، قاسم غريب، كريم غوابش، مسلم خيزاب، مصطفي صدرزاده، اسماعيل خانزاده، محمدرضا عليخاني، عبدالرضا رشوند، محمد طحان، ستار محمودي، قاسم تيموري، مرتضي ترابي كامل، اصغر فلاحت پيشه، حمزه كاظمي، عبدالحسين سعادت خواه، احمد گودرزي، محسن ماندني، علي طاهري ترشيزي، سعيد شاملو، محمد بلباسي، رحيم كابلي، علي منصوري، قدرت الله عبديان ، مرتضي عطايي، عادل سعد و محمدرضا زارع الواني و همچنين دو سرهنگ ارتش تحت امر خامنه اي به اسامي مرتضي زرهرن و مجتبي ذوالفقار نسب".

    بنا به اين بيانيه " تلفات بالا در سوریه موجی از نارضايتی را در میان خانواده‌های آنها برانگیخته و تلاش پاسداران برای گسیل جوانان و دانش‌آموزان و كارمندان و كارگران به سوريه نفرت مردم عليه اين جنگ را دامن زده است و مردم تلفات رژیم در سوریه را يادآور جنگ هشت ساله ضد ميهنی با عراق می‌دانند".

    https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2016/11/30/%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%83%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%89-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%8A%D8%B9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%8A%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%B2-10-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%86-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

    پاسخحذف
  34. با درود خدمت استاد ناشناس اما بسیار عزیز، میخواستم نظرتون رو درباره حرکات جادویی و به اصطلاح تنسگریتی بپرسم.. این حرکات تا چه حد جدی و تاثیر گذارند.. با رسیدن به این بخش از نوشته های کاستاندا دچار کمی دودلی شدم.. البته شما قبلا گفتید که برای رسیدن به معرفت نیازی به استاد نیست اما شیرازه کتاب های کاستاندا چیز دیگه ای رو میگند،هنوز میانبر به ذن بودایی و تائوئیسم نزدم..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حرکات جادویی که کارلوس کاستاندا معرفی نمود. همان چیزی است که مربوط به تیره ای از شمنها است که به «شمنهای رقصنده» معروفند. نوع چینی آن همان «تای چی» است و نوع هندی آن مشهور به «راجا یوگا» است.
      «راجا یوگا» برای مدیتیشنهای طولانی (گاهی چند ماهه) طراحی شده اند تا آنکس که مدیتیشن میکند؛ عضلاتش فرسوده نگردند. نوع بیشتر شناخته شده و پر طرفدار آن که به نام «یوگا» میشناسیم؛ به «هاثا یوگا» معروف است و تنها به حرکات فیزیکی برای سلامتی بدن بکار میرود.
      حرکات هارمونیک «تای چی» برای «مدیتیشن همراه با حرکات فیزیکی» طراحی شده اند.همان حرکات آرام ورزشی که چینیها در سحرگاهان و هنگام غروب در پارکها انجام میدهند که مانند «هاثا یوگا» بی روح و «مرده» است.

      امّا داستان «شمنهای رقصنده»؛ ماجرای دیگری است. «شمنهای رقصنده»؛ حرکات جهان را نوعی «رقص هارمونیک» میدانند. رفتارهای افراد انسانی را نیز نوعی رقص میدانند و به همین خاطر به انسان خطاب میکنند:
      «این آخرین رقص تو بر روی زمین است .... پس به بهترین وجه برقص».
      این جمله اشاره به این دارد که هر کاری که انجام میدهی.... بازرگان هستی؟ مهندس هستی؟ دانشمند هستی؟ مدیتیت میکنی؟ سیاستمدار هستی؟ کارگر هستی؟ و .....
      پس کار خودت را بسیار جدّی بگیر و بهترین تلاشهایت را تقدیم کُن .... برای جایزه کار نکن ... امّا حتی اگر هدفت «جایزه گرفتن» است ... بهترین تلاشهایت را برای گرفتن «مدال طلا» بکار ببند؛ زیرا معنی واقعی بُردن «مدال نقره»... باختن «مدال طلا» است.
      برندهٔ «مدال نقره» برندهٔ «بهترین رقص» نیست .... بلکه یک بازنده است.

      ناشناس گرامی
      اشکال را فراموش کُن ... پیش از آنکه وقت خود را با مسائلی مانند «شناخت شیوه های گوناگون شمنی» تلف کنی؛ با خودت ارتباط برقرار کُن ... ببین که ... چه؟ و ... که؟ هستی؟ .... نهایت اینکه: این تو هستی که قرار است «به بهترین وجه برقصی ... و ... بدرخشی».

      امّا اینکه گفتید: کارلوس کاستاندا میگوید که به استاد نیاز داریم و من (کژدم) گفتم که نیاز ندارید؛ لذا این دو گفته با هم متناقضند (پرسش اصلی شما این است).
      هیچ شمنی کلاس درس و خانقاه و معبد و مسجد و کلیسا باز نمیکند. هیچ شمنی توی کوچه و خیابان برای پیدا کردن رهرو گشت نمیزند.
      «شمن» ... «شمن» به دنیا می آید.
      «ناپلئون» به خاطر رفتن به مدرسهٔ نظام (ارتش) نبود که ناپلئون شد زیرا همکلاسیهای زیادی داشت که هیچکدامشان امپراتور نشدند. ناپلئون «امپراتور» به دنیا آمد و سپس در آموزشگاهها تحصیل نمود؛ امّا به راه «آموزشگاهها» نرفت؛ بلکه به راه خود رفت.
      به نظر شمااگر «انشتین» را آموزگار مدرسهٔ «عقبمانده های ذهنی» قرار دهیم؛ ... آیا امیدی به «بوجود آمدن یک دانشمند» میرَوَد؟
      اگر پاسخ «نه» است؛ پاسخِ پرسشتان را گرفته اید.
      در ضمن من آثار کارلوس کاستاندا را برای «آغاز راه» به شما پیشنهاد کردم و نه برای «غرق شدن» در راه کاستاندا.
      جسد کارلوس کاستاندا پُر از مواد «روان گردان» بود. من شما را از هرگونه روشی که «مواد روان گردان» را پیشنهاد میکنند برحذر داشتم.
      من (کژدم)؛ کارلوس کاستاندا و یا پیرو ایشان نیستم.
      من فقط کژدم هستم و از هیچگونه راهنمایی راستین دریغ نخواهم کرد.
      مظالعهٔ کارلوس کاستاندا تنها برای «آشنایی» و «آغاز» خوب هستند و نه برای پیروی.

      حذف
  35. مجاهدین هیچ شانسی در آینده ایران ندارند تنها کاری که میتوانند انجام دهند سد شدن در جلو راه مردم در رسیدن به هویت ایرانی و آزادی است.

    ترکی الفیصل درست پس از شعارهای مریم عضدانلو و مدعوینش در کارناوال امسال بزرگداشت صدام، داعش و دیگر دشمنان بشریت اعلام کرد که رهبر فرقه رجوی مرده است. وی دو بار به قیافه تماشایی مریم عضدانلو که دیگر خنده ها و جیغ جیغ هایش قطع شده بود اشاره کرد و در مورد “شوهر مرحوم” وی توضیحات خودش را داد. سازمان مجاهدین خلق و شخص مریم عضدانلو از آن روز تا کنون نتوانسته اند ثابت کنند که رهبر فرقه رجوی زنده است یا مرده. 
    کارناوال سالانه مزدور مریم رجوی در گرامیداشت داعش و پس ماندگان صدام که همه ساله با سخنرانان کرایه ای، مدعوین کرایه ای، رقاصان کرایه ای، نوازندگان کرایه ای و حتی حفاظت نمایشی کرایه ای برگزار می گردید امسال رهبر کرایه ای را هم به صف طولانی کرایه ای هایش افزود.
    مسعود خدابنده، هافینگتون پست، پانزدهم ژوئیه ۲۰۱۶:… اینکه رجوی واقعا مرده یا قابل کشته شدن باشد معلوم نیست – فقط خود او میتواند به این سؤال پاسخ بدهد – ولی حالا جسم و روح او و تمامی سازمانش قطعا در دستان مقتدر شاهزاده سعودی است. اگر او هنوز زنده باشد، تنها نقش رجوی، رابط بودن است تا به همسرش از جانب سعودی ها آنچه باید انجام …

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر دشمن سازمان مجاهدین هستید؛ با این نوشته های روزنامه ها نمیتوانید آنها را از میدان بیرون کنید. برای بیرون راندن مجاهدین از صحنهٔ سیاسی باید بسیار بهتر از آنها سازمانیافته تر باشید. یعنی اینکه: رقابت کنید. نه در حرف و مزخرفاتی به نام «افشاگری»؛ بلکه حرکت عملی برای تبدیل شدن به یک نیروی سیاسی مبارز.
      این کنگره ها و شوراهایی را مانند الاغ در فصل جفتگیری سر و صدا راه می اندازند و سپس عرعرشان خاموش میشود را به زباله دان بریزید.

      حذف
  36. ممنون بابت توضیحتون‌‌ درباره کاستاندا و تنسگریتی و اینکه بهیچ وجه نمیخواستم شما رو زیر سوال ببرم چون از نادانی من چیزی کم نمیشد.. شما مثل همیشه پر انرژی و پر سخاوت بودید.. فقط با رسیدم به این بخش حرکات جادویی و دیدن یک ویدیو تجاری از یکی از دسته های تنسگریتی، فقط یک حس دودلی و کمی یاس از یک راه قبلا رفته شده بود.. و با سوال از شما خواستم کمی نیرو بگیرم...خیلی ممنونم و اینکه برای چاپ شدن نظرم این پر حرفی های بیهوده رو براتون ننوشتم.. شاید یک انسان بسیار عادی باشم اما میخوام نهایت سعی خودم را بکنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دریافت من از نوشتار شما این نبود که میخواهید مرا زیر سوال ببرید؛ بلکه دریافت من این بود که شما به این خاطر که کاستاندا دارای نام و نشان است؛ به جای اصل مطلب به بیراههٔ «بیان فلسفی» و یا «روشهای تخدیری» که بسیاری از این نوع گروهها استفاده میکنند کشانده شوید.
      با «دوپینگ کردن» نمیتوان شمن شد. امّا کاستاندا میخواست ببیند که آیا میشود؟ یا نمیشود؟
      کارلوس کاستاندا با اینکه با آیین زندگی شمنی آشنا بود؛ امّا بیراهه های زیادی را مطرح میکند که هیچ ربطی به آیین شمنی ندارند که نوشتن کتابهای ۹ گانه یکی از این بیراهه هاست. نوشتن این کتابها تکرار همان کار احمقانه ای است که «بودا» انجام داد و پس از رسیدن به «نیروانا» تبدیل به آموزگار شد زیرا فکر میکرد که همگان میتوانند. این یک اشتباه مرگ آور است.

      حذف
  37. پژاک: ایران دو راە بیشتر در پیش ندارد؛ یا مسیر دیالوگ یا سرنوشتی همچون سوریە

    http://anfpersian.com/khrdstn/pjkh-yrn-dw-rae-byshtr-dr-pysh-ndrd-y-msyr-dylwg-y-srnwshty-hmchwn-swryae

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پژاک نیز مثل اردوغان بی آبرو است و هر روز یک سازی میزند. یک روز شیعه پلو میخورد؛ یک روز مبارزهٔ مسلحانه میکند ولی در نهانحانهٔ دلش عاشق مذاکره است.
      پژاک به دار و دستهٔ «شهید سازان و شهید پروران» تعلّق دارد.

      حذف
  38. درود جناب کژدم :روسیه و مخصوصا پوتین به ترامپ زیادی چشمک میزند و حتی پوتین برای شخص ترامپ یک اسب اصیل ده میلیون دلاری فرستاد که بدون اجازه شخص وی امکان نداشت کسی یک چنین اسب اصیلی را ازروسیه خارج کند! فکر میکنید پوتین رهبرمعلول ومفعول پناه ! را ترک کند وبیت العنکبوت را ول کند و استراتژی جدیدی را در پیش بگیرد ؟در مورد تحریم ها و تمدید ده ساله آن چه نظری دارید در ضمن هم شما و همه میدانند که سایت شما تحت نظر نیرو های سایبری هست و حتما نظر های معقول را به مقام های صفوی خواهند رسانید ولی گمان نمیکنم جناب عالی ضرری کنید بالاخره یک شمن مانند باران بر سر هر گل پاک وخرزهره ای یکسان میبارد. لطفا در این وانفسای بی اطلاعی ما را تنها نگذارید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از ماجرای اسب خبر ندارم و هیچیک از منابع خبری به آن اشاره نکرده اند. مگر آنکه امروز اتفاق افتاده باشد.
      پاسخ پرسش بعدی شما در نوشتار آینده.

      حذف
  39. با درود.. ازتون میخواستم با توجه به وسعت تجربتون آیا راهی رو میتونید برای افراد عادی شهرنشین که بهیچ وجه به آموزش های نظامی حتی در دوران سربازی بطور درست دسترسی ندارند.. و اینکه پستتون درباره دشمنی یا رقابت کاملا درسته در اینجا نهایت تلاش برای آمادگی به شعارهای آتشین آریایی و نهایتش دشنام به دین موجود در فضای مجازی محدود میشه.. هیچکس به فکر و نشر آمادگی فکری و جسمی مردم در مواقع حاد جنگی نیست.. من بشخصه از جنگ متنفرم اما با یک سرچ در گوگل دیدم کسانی که بطور کامل به زبان انگلیسی تسلط ندارند تنها کتاب و منبع آموزش نظامی همین هنر جنگ از سان تزو هستش.. و حکومت شدیدترین اقدامات رو کرده تا جز نیروهای خاص دیگر افراد به هیچ چیز دسترسی نداشته باشند جز غر زدن و فحش و شعار.. :(

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کتاب هنر جنگیدن سان زو؛ برای ژنرالها و افسران بلندپایه است و به درد مردم عادی نمیخورد.
      دورهٔ سربازی بهترین فضا برای آموزشهای اولیّه است و باید جدّی گرفته شود.
      در یوتیوب هم ویدیو کلیپهای آموزش نظامی فراوان است. در این وبلاگ هم سلسله نوشتارهایی در رابطه با سازماندهی موجود است.
      آموزش نظامی فقط خواندن مقاله و کتاب نیست و آموزشهای عملی میخواهد.
      آموختن هنرهای رزمی و بکار بردن سلاحهای سرد میتواند کمک موثری باشد.
      اگر هیچ منبعی به زبان فارسی وجود ندارد؛ آموختن زبان انگلیسی؛ به یک صرورت مبارزاتی و نظامی تبدیل میشود و باید به صورتی جدّی پیگیری شود.

      حذف
  40. با درود به کژدم گرامی جناب کژدم ماجرای هدیه کردن اسب به ترامپ ازسوی پوتین مال حدودا پانزده روز پیش است لطفا عین عبارت هدیه اسب پوتین به ترامپ را در اینترنت سرچ بفرمایید تا بدانید که خبر قدیمی است وازجناب عالی که گمان کنم تمام خبر هارا حتما مرور میکنید بعید بود که تاکنون نخوانده باشید امید که به شما بر نخورده باشد نظر من هم این بود که با توجه به ارسال یک هدیه گران قیمت حتما پوتین خیالاتی دارد که سر کیسه را شل کرده نتیجه گیری با حضرت عالی .با احترام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این اسب هدیهٔ پوتین از «پشمک نیوزهای» سایبری سر در می آورد که حد اکثر منابع خبری شان نیز پشمک نیوزهای ساخته و پرداختهٔ حزب دموکراتیک برای لجن پراکنی در دورهٔ انتخابات ایجاد و یا کرایه شده بودند.
      امّا مسئلهٔ اصلی که در این مراجعه های مکرّر و تلاش پیگیر برادران سایبری برای کسب خبر و تحلیل از وبلاگ کژدم بدست آوردم اینکه : گویا رفیق شمالی (به قول سرجوخه جعفری)؛ رژیم انگلهای صفوی را در تاریکی اطلاعاتی قرار داده است و نَم پس نمیدهد و به همین خاطر همهٔ سایبریها برای کسب خبر در اینترنت تلاشهای جانانه مینمایند. امّا گویا نتیجهٔ بدست آمده برای فاطی تنبان نشده است.
      کیهان لندن نیز که اسهال مصاحبه گرفته است؛ در همین راستا کار میکند. آنهایی که سرشان به تنشان می ارزد؛ به کیهان لندن مزخرفات و حرّافیهای بی سر و ته تحویل میدهند و آنهایی که سرشان با کونشان فوتبال بازی میکند؛ کثافت معدهٔ گروهی و حزبی شان را به کیهان لندن تحویل میدهند.

      حذف