۱۳۹۵ اسفند ۱, یکشنبه

گلیم

بر اساس گزارشهایی که اکنون به تاریخ پیوسته و برخی آنها را فراموش کرده و برخی نیز آنها را به نفع خود دستکاری نموده و آنها را «موهبتی الهی برای تداوم زندگی ننگین غارتگران شیعه مسلک» دانسته اند و بر اساس خاطرات دست اندر کاران رژیم ننگین صفوی؛  در دوران پیش از آخرین حمله به عراق و برچیدن «نظم» و جایگزینی «بی نظمی» به عنوان نخستین مرحلهٔ اجرایی نمودن استراتژی کلان «باز تعریف خاورمیانه»؛ خایه های «انگل فرزانه» و «انگل بهرمانی» و تمامی باندهایشان؛ در گلوهایشان «پاپیون» شده بود.
امّا ناگهان «فرمان الهی » و کمکهای غیبیِ «انگل نازاده و دروغین نرجس خاتون»؛ ارادهٔ «شیطان بزرگ» را به سمت «نابودی قبیله زار عراق» تغییر داد و شیعیان را بر آن حاکم نمود.  (امدادهای غیبی؟ یا آغاز برنامه ریزی شدهٔ  توفان جنگهای مذهبی؟)؟

من (کژدم)؛ در آن زمان؛ این نابودی را نه به عنوان «نابودی عراق»؛ بلکه به «انفجار اتمی» تشبیه کردم که امواج آن از آفریقای شمالی؛ تا «مسکو» و «قره قوم» خواهد رفت. هرچند که نطفهٔ این بینش؛ سالها پیش از آن ؛ در زمان فروپاشی «یوگسلاوی به عنوان ستون اصلی نفوذ روسیه در اروپا» شکل گرفته بود و من (کژدم)؛ فروپاشی یوگسلاوی را آغاز فروپاشی نظم کهنِ خاورمیانهٔ پس از جنگ جهانی نخست میدانستم. البتّه در آن زمان این وبلاگ وجود نداشت و من این مطلب را در  گرد همایی های خانوادگی و دوستانه مطرح مینمودم و خیلیها به خیالبافیهای من می خندیدند؛ ولی ردّ پای این اندیشه را میتوانید در این وبلاگ پیدا کنید. (گزاف نمیگویم و هر آنکه باور ندارد؛ بیل و کُلنگ بردارد و  این وبلاگ را شخم بزند. زیرا که تنها وبلاگی است که حتّی اشتباهاتش را سانسور و حذف نکرده است و وبلاگش را «گورستان» مینامد.).
پس از آنکه وحشت از حمله به ایران رفع شد؛ «انگل فرزانه» از چاه مستراحی به نام «جان پناه» بیرون آمد و این امر را «فضل الهی» نامید و گفت که رژیم انگلهای صفوی مانند حکومت صدام نیست و «عقبه دارد». سالهای سال عقبهٔ خود را گسترش دادند و ۲ سال پیش «چاه مستراح برجام» را سر کشیدند. امّا آنچه که از دیدِ من نهان نبود ولی از دید بسیاری از خاک بر سرهای خود روشنفکر پندار و «ناسیونالیست صفوی» پنهان بود اینکه: شعار «رای من کو؟»(الاغهای ۸۸)؛ مخملباف؛ سازگارا؛ سیّد کونی ابراهیم نبوی؛ روسپی زادهٔ گنجی و  سیّد رضا دیبای کُس کِش ... همگی از یک قماشند ... و این مسئله یک نام دارد و آن؛ «امضای سند رسمی مرگ ایران» بود.
آنچه که انگل فرزانه «عقبه» مینامید؛ هلال شیعی و ستون فقرات آن؛ یعنی «تشکیلات سید حسن نصرالله» بود. این «عقبه» در زیر سایهٔ «روسیه» رُشد نمود. اسرائیل نیز به آن اهمیتی نداد؛ زیرا میدانست که «حزب الله لبنان» فقط یک معنی اصلی دارد و آن «آغاز جنگ مذهبی» و «ستون فقرات» ویرانی خاورمیانهٔ کُهن و زمینه سازی برای باز تعریف آن است.

حزب الله لبنان؛ همان «گلیم» است که اگر از زیر پای انگل فرزانه و آقای پوتین کشیده شود؛ و حتماً کشیده خواهد شد.
آن زمان هم ولی فقیه واقعی نشسته در کاخ کرملین و هم نوکر «پاستور نشین» او؛ خواهند فهمید که «ناسیونالیسم آمریکایی» چه بویی میدهد.

کژدم
 

۷۲ نظر:

  1. هند، پاکستان، افغانستان، چین، تاجیکستان
    ارتش سرگردان داعش
    در جستجوی اهداف انفجاری
    کژدم گرامی چرا داعش به شمبولی اسهالی کاری ندارد. آیا ج اسهالی از هم اکنون پناهگاه سران داعش است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کپی پیست مجدد . برای اخذ نظر استاد اگر دوست دارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      رها کردن یک پایگاه نظامی روسی در سوریه و غارت ظاهری تمامی تسلیجات و مهمات آن از طرف داعش و تقریباً همزمان با آن؛ اجازه دادن به داعش برای تسخیر دوبارهٔ پالمیرا نشان میدهد که روسها چه نوع بازی را آغاز کرده اند؟ این بازی یک بازی تاکتیکی نیست و نشان میدهد که روسها و سپاه قدس روابط گسترده ای با داعش دارند. کانالهای فروش نفت و آثار باستانی سوریه و عراق از طرف روسها و سپاه قدس و ترکهای عثمانی برای داعش فراهم میشوند. اگر داعش به منافع رژیم انگلهای شیعی آسیب نمیرساند؛ باید در این چهارچوب بررسی شود.
      همانگونه که گفته ام؛ آقای پوتین Old School بازی میکند و به همین خاطر است که مجلس عرق خوری در «دوما» برای پیروزی ترامپ؛ اکنون به مجلس عزا تبدیل شده است.
      آقای پوتین نیز مثل خیلیهای دیگر فکر میکند که ترامپ فقط یک بساز بفروش است.
      امّا اینگونه نیست.
      روسها ضربات سختی خواهند خورد و دموکراتها در آمریکا نیز اگر مواظب رفتارشان نباشند؛ ضربات سنگینی خواهند خورد.
      اگر میگویند که ترامپ «راستگرای افراطی» است؛ باید عمیقاً آنرا باور کنند و گرنه حزب دموکراتیک آمریکا نیز ضربات سنگینی تحمّل خواهد کرد و گردهمایی اخیر هواداران ترامپ و سخنرانی طولانی او؛ یک اخطار و هشدار برای همهٔ گلوبالیستهای خفته در دو حزب اصلی آمریکا بود.

      حذف
  2. کژدم جان منفعت حزب الله لبنان برای دولت روسیه چه چیزهایی هست چون تا حدودی استفاده ان برای اوباشان حاکم بر ایارن مشخص هست اما از این زاویه تا به حال به این موضوع پرداخته نشده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حکومت شیعی حاکم بر ایران به صورتی ۱۰۰ در صد به روسها تعلّق دارد و خانه هایی را در صفحهٔ شطرنج برای روسها پُر میکند که روسها نمیتوانند به تنهایی پُر کنند. حزب الله لبنان جانشین رژیم اسد (در واقع روسیه) در لبنان است. تمامی جناحهای رژیم چه اصلاح طلب و چه سایر اوباشان نمیتوانند از این رابطهٔ «نوکری» برای روسیه فرار کنند. روسها اسناد زیادی در زمینهٔ خیانتها و جنایتهای عوامل این رژیم دارد که کاربُرد بین المللی دارند.

      حذف
  3. اکنون بنشینید و تماشا کنید. سخنان مرا نیز تا زمانی که از CNN و BBC و Reuters نشنیده اید باور نکنید.
    فقط بنشینید و تماشا کنید.
    اینبار زبان بزرگ ظریف توان چرخیدن در دهانش را نیز نخواهد داشت زیرا اوباما و خانم اشتون دیگر در بازار نیستند.

    پاسخحذف
  4. کزدم جان می تونید به صورت مختصر عواقب حذف حزب الله رو برای روسیه و ایران و ساکنینش عنوان کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من در دورانی که این وبلاگ را براه انداختم؛ پرده از بسیاری مسائل مربوط به حزب الله لبنان و سپاه قدس و وزارت اطلاعات را آشکار نمودم.
      ۱- حزب الله لبنان در آغاز کار؛ شیعیان لبنانی را که در کشورهای اروپایی و قارّهٔ آمریکا زندگی میکنند را به چند مسیر کثیف که فتوایش را خمینی «سگ تبار» و «اکبر بهرمانی سگ پرست» و «خامنه ای سگ تبار» صادر کردند؛ کشانید.

      الف: سرقت لوازم خانگی و اتوموبیلهای مردم بویژه اتوموبیلهای گرانقیمت در دنیای غرب و صدور آنها (پس از دِمونتاژ کردن و کُد گذاری قطعات)به لبنان و سودان و مونتاژ کردن و فروش آنها؛ سازمانی جنایتکارانه (مانند مافیا) براه انداختند.
      ۲- ورود به دنیای مواد مخدّر و کسب درآمدهای ناشرافتمندانه با فتوای همان ۳ قرمساقی که نام بردم.
      ۳- دایر کردن قمارخانه ها و روسپی خانه ها؛ برای پولشویی از اروپا تا آسیای جنوبی.
      ۴- دایر کردن مراکز تجاری با سرویسهای مخصوص روسپیهای چند ملّیتی؛ برای شکار تاجران احمقی که مشکل اصلیشان «کیرشان» بود و مستند نمودن فاحشه بازیهای آنها و سپس «دوشیدن آنها».
      ۴- وارد شدن به دنیای کارتلهای موّاد مخدّر آمریکای لاتین و کارتلهای آسیای جنوبی و مثلّث طلایی مواد مخدّر و دایر کردن روسپی خانه هایی که پر از دختران فریب خوردهٔ ساکن ایران و یا افغانی و گُرجی و تاجیک و ... هستند و دیدن موجودی به نام «مَدحی جواهر فروش» در مالزی (همان مدحی مشهور) گوشه های ناچیزی از این بیشرافتیهای پیروان «مولای متّقیان» که «نگین پادشاهی به سرقت رفته را بر انگشتش داشت» را «لو» داد.
      اکثر آنهایی که در مالزی و اندونزی به نام «ایرانی» به قاچاق مواد مخدّر متّهم شده اند؛ اعضای شبکهٔ قاچاق مواد مخدّر سپاه قدس و حزب الله لبنان هستند. با زدن حزب الله لبنان؛ همهٔ این بیشرافتیها زدوده میشوند.
      ۵- با سرکوب حزب الله و شیعیان مزدور جنوب لبنان؛ بخش بزرگی از هزینه هایی که بر دوش ثروت ملّی ایران تحمیل میشود؛ آزاد شده و میتواند در راه زندگی بهتر از این «زندگی سگی» ساکنین ایران هزینه شود.
      ۶- با سقوط حزب الله لبنان؛ روسها تمامی مزدوران شیعه مسلک خود را از دست داده و باید در استراتژیهای شطرنج خود به یک بازنگری شگرف دست بزنند.

      مغز خر که نخورده ای؟
      بازهم بشمارم؟

      حذف
  5. به سهیلا جعفری بگویید که:
    زمانی که در ایران با «کُس» خود بازی میکردی... ۶۰ هزار نفر تیرباران شدند.

    https://goo.gl/49tCTK

    پاسخحذف
  6. یکی به ظریف بگوید:
    دونالد ترامپ را با «کاترین اشتون» عوضی نگیر.
    دونالد تزامپ در نخستین گامهای مبارزات انتخاباتی درون حزبی و در رابطه با ادّعای «مارکو روبیو» با اشاره به دستهای کوچک در جلو دوربین تلویزیون گفت که نه تنها دستهایش بزرگ است؛ بلکه فلانش هم نه تنها بزرگ است بلکه خیلی هم «عملیاتی» است و آنرا گارانتی میکند.(مارکو روبیو آب شد و در خاک جذب شد).
    هی ... الاغِ حاجی زبان گُنده؛ دوران «کُس لیسی کاترین اشتون» به سر آمده.

    http://www.bbc.com/persian/iran-39025107

    پاسخحذف
  7. جورج سوروس را که پدر معنوی «حقوق بشریها» و «جامعهٔ باز» و «اکبر گنجیها» و «محسن مُحملبافها» و «گلشیفته ممه ها» و «نادر و سیمینها و دستفروشها» از طرف او به روی صحنه می آیند و خاک برسرهای آریایی شیعه مسلک فکر میکنند که بر قلّه های فرهنگ پیشتاز جهانی نشسته اند. او یکی از پدران معنوی گلوبالیسم است. داستانش را از زبان خودش بشنوید و او را بشناسید.

    https://youtu.be/8ZhIrYxOQsI

    بی بی سی یکی از نوکران جورج سوروس است.

    پاسخحذف
  8. در ماههای آینده شاهد ۲ پدیدهٔ بسیار مهم نظامی خواهیم بود:
    ۱- پروازهای عملیاتی «مینی پهپادهای رادار گریز» در گروههای چند صد فروندی که هر گروهی توسط یک «مینی پهپاد مادر» و بدون دخالت در عملیات گروههای دیگر؛ وارد عملیات نظامی گسترده خواهند شد. آنچه که ۲ بار در «کشور تهران» تیتر خبرها شد و مردم عادی فیلمهایش را در یوتیوب گذاشتند و سپاه پاچاهارداران به گاوها گفتند که: «نگران نباشید .... شلّیک به پهپادها به این خاطر بود که پهپادهای خبرگزاریهای خودی به حریم خیابان پاستور وارد شده بودند»؛ در واقع یک مانور نظامی بود. (حتماً خبر شلیک ضدّ هوایی به پهپادها در تهران را شنیده اید).

    ۲- شلّیک به سرهای آنهایی که فرماندهان نامیده میشوند. در ماههای آینده شاهد کشتارهای بی سر و صدا و گاهی پُر سر و صدای اوباشان خواهیم بود.
    آیا کشته های زنجیره ای فرماندهان سپاه پاچاهارداران در سوریه را به یاد دارید؟
    اگر بیاد دارید؛ پس از این در همه جا اتفاق خواهد افتاد. هرجایی که این اوباشان صفوی حظور داشته باشند.

    به حاجی بادمجان میرزا قاسمی ها بگویید که «عکسهای سلفی» در سوریه و عراق نگیرند.

    امّا آنچه که بیشتر مهم است؛ حملات گروهی «پشّه ها» است.

    پاسخحذف
  9. جناب کژدم منظور از پشه ها همون مینی پهپادهایی هست که گفتید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بارها از «ناتو عربی» سخن گفته ام و شنیداری نداشت. زیرا «گنده گوزهای آریایی شیعه مسلک خاک برسر» زمانی که دشمن را بزرگ ببینند؛ نمیتوانند باور کنند و به آنکه هشدار میدهد؛ فحش میدهند.

      اینک «ناتوی عربی»:

      https://goo.gl/8qDjUU

      حذف
  10. يعني جور ايراني ها رو اونها كشيدن چون اولين نفر شما بودي كه به مردم گفتي اينكار رو بكنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آره عزیز دِلِ برادر ...
      اونها جور ایرانیها را نکشیدند. آنها همیشه خائنین «تازی پرست» بودند و من تنها کسی بودم که به شیعیان گفتم که «کُس فاطمه و زینب و معصومه» و «کیر بلال حبشی» را بلیسید .... خیلی ثواب داره .... بگو که چقدر ثواب داره ای ناقلا ... و باز هم این کژدم است که به پنتاگون دستور میده که چکار باید بکنند.
      امیدوارم که برای صبحانه و نهار و شام؛ کلّه پاچه و سیراب شیردون و دُنبلان نخورده باشی. (غذاهای خوشمزه و حلال شیعیان اعمأ و احشا خور).

      حذف
  11. کژدم گرامی
    امشب خبرهای بی بی سی فارسی را تعقیب میکردم و عجیب این بود که کاملا در تضاد با اخبار بی بی سی بین المللی بود. در حالیکه در بخش فارسی حضور نزدیک به دو هزار نفر در میدان ترافالگار در برابر پارلمان بریتانیا را در مخالفت با سیاستهای ترامپ پنین وانمود میکرد که انگار تمامی بریتانیا در برابر موج جدید سیاسی جهان ایستاده اند در بخش بین المللی موضوع را بسیار پیش پا افتاده قلمداد مینمود.
    در گزارشی از آمریکا بی بی سی فارسی حضور نزدیک به چهار هزار نفر در لوس آنجلس را نمادی از شکست کامل ترامپ قلمداد میکرد در خود آمریکا هیچ اخباری در این مورد نبود و حتی سی ان ان با تمامی تنشهایش با سیاستهای ترامپ حتی زحمت پرداختن به این موضوع را به خود نداد و بسیار گذرا از تظاهراتی بر علیه سیاستهای ترامپ در نیویورک و واشنگتن و لوس آنجلس خبر داد و ذکر نمود که اغلی شرکت کنندگان از جامعه غیر آمریکایی و یا بسیار جوان بوده اند.
    آنچه که به نظر میرسد جنگ مابین طرفداران جانی شدن و هواداران لیبرال ناسیونالیسم در حال ورود به مرحله ایست که نتیجه آن از هم اکنون روشن است و طرفداران جهانی شدن در حال واگذاری خاکریزهای ابتدایی هستند.
    جالب آنکه پس از حمله ترامپ به رسانه های جمعی آمریکا دو شبکه سی بی اس و ان بی سی اعلام نموده اند که اقدام به تغییر خبرنگاران و مجریانشان در ارتباط با کاخ سفید نموده اند.
    از سوی دیگر مصاحبه ظریف با شبکه بین المللی بی بی سی نشان کاملی از ترس حاکمان ایران داشت و وی با انواع ترفندها و لطایف الحیل سعی داشت معرکه را از خودشان دور بدارد.
    به هرحال انگار این بار ناتوی عربی در حال شکل گیری است و سفر ناگهانی ماتیس به عراق و اولتیماتوم پترایوس به حیدر عبادی در مورد دخالتهای ایران در عراق میتواند مقدمه ای بر شروع لیز نمودن پای ایران در عراق نیز باشد.

    پاسخحذف
  12. در یک ماه اخیر آقای پوتین ۲ شکست پیاپی را تجربه کرد:
    ۱- از کاخ سفید نه تنها نا امید شد؛ بلکه اکنون به «راهپیمایی با دَمپایی در سنگلاخ» می اندیشد.

    از قضا سرکنگبین صفرا نمود
    روغن «گرچَک» خشکی میفزود

    با اجازهٔ مولانا؛ روغن گرچک برای تِر زدن از روغن بادام بهتر و مؤثر تر است. البتّه همانگونه که مولانا فرموده است: «نه همیشه».
    استاد «مستجاب الّدعوه» میفرمود که درمورد چنین بیمارانی یا باید از «پاشنه کِش» استفاده شود و اگر کارگر نیفتاد راه چارهٔ نهایی این است که «کون» چنین بیمارانی را باید «بیل بزنند».
    یاد آقای «ناصرزاده» را نیز گرامی بداریم که از ستونهای فرهنگی «تبریز قدیم» بود.
    ۲- شکست نهایی «نشستهای بِش بارماق خوری آستانه». گویا اردوغان اخوانی-عثمانی باز هم میان انتخاب «یونجه» و «جو» سرگردان مانده و سگهای صفوی پارس میکنند و الاغهای عثمانی جفتک میپرانند. (یعنی اینکه بشاش توی ۲ بیانیهٔ آستانه).

    https://goo.gl/27VEFc

    از آقای پوتین که سابقهٔ KGB و «ماشین حساب سرد» دارد؛ بیشتر از اینها انتظار میرفت.
    اگر آقای پوتین «گوزپیچ» شده باشد؛ ببینید که در «خیابان پاستور» با آن دود ودَم و منقل چه خبر است؟

    پاسخحذف
  13. با درود. بعضی از هموطنان ما معتقدند که زمین از اینکه اینها روی آن راه میروند باید به خودش افتخار کنه. مادر.... اگه پناهندگی گرفتی و پول هم از دولت هلند گرفتی از روی گور بابات پول آوردی رفتی ایران املاک خریدی. دولتهای غربی اگه خواستن جلوسوءاستفاده شما را بگیرند توی مساءل شخصیتن دخالت کردند؟
    http://news.gooya.com/2017/02/post-942.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظر میاد که این داستان جعلیه و یا در آن خیلی غلوّ شده. در هر صورت به نظر من با اینکه با برخی واقعیتها همخوانی داره ولی خود این داستان جعلیه.

      حذف
  14. وحشت سراسر وجود گلوبالیستهای اروپا را فرا گرفته و تلاش میکنند تا از پیروزی ناسیونالیستهای کشورهای اروپایی جلوگیری کنند.
    سیاستهای کنونی آنگلا مرکل آدیداس فروش با سیاستهای پیشین او که با «او فرزند یک کشیش است» شکلات مالی میشُد. فرق بسیاری دارد؛ گویا آن کشیش و مسیحیّتی که برای توجیح گلوبالیسم و تغییر «دموگرافی» (مهربانیّت مسیحی) برای تثبیت قدرت گلوبالیستها در آیندهٔ بکار بُرده می شد؛ به گور رفته اند.

    https://goo.gl/huwJ4o

    جمعیّت «حشرات حشره خور» تا سال ۲۰۵۰ به ۹ میلیارد خواهد رسید.
    آنجلینا جولی (مسیح نجات بخش گرسنگان) برای تبلیغ «حشره خوری» (منبع پروتئن برای ادامهٔ حیات) بکار گرفته شده است. هالیوود سراسر گلستان رویش «مسیح های قلّابی» شده است.

    جهان را سراسر؛ گلستان میکنیم.
    میکنیم....میکنیم....میکنیم....

    https://goo.gl/aoOIOr

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم میگه:
      لطفاً یواشتر بکنید و در ضمن یادتون نره:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Vaseline

      حذف
  15. تعداد زیادی از ۲ تابعیتی ها (ایرانی- آمریکایی) به خاطر معامله ای که به «برجام» مشهور است؛ ۲ تابعیتی شده اند. این بخش از معامله ظاهراً مربوط به معاملهٔ برجام نیست؛ امّا از طرف «ظریف امیرکبیر» در برابر پذیرفتن برخی شرایط غرب؛ از طرف دولت اوباما به عدّهٔ زیادی از معرفی شدگان؛ اهدا شده است.
    اکنون جنگ میان ۲ تابعیتیها و ۳ تابعیتی ها در گرفته است.
    انگل فرزانه و باندهای همراهش ۲ تابعیتی هستند (تابعیت دوگانهٔ روسی - ایرانی) و طرفدارام امام حسن بنفش؛ ۳ تابعیتی هستند (تابعیت روسی - آمریکایی - ایرانی).

    https://goo.gl/cPrtxk

    پاسخحذف
  16. سیاست «ودکا خوری در مجلس دوما» به «بَدمستی» انجامیده و روسها به طور کامل از دونالد ترامپ قطع امید کرده اند و با انتشار خبر «ما دستگاه پروپاگاندای قوی داریم» میخواهند از دونالد ترامپ انتقام بگیرند.
    روسها حالا میخواهند در زمین حزب دموکراتیک آمریکا بر علیه ناسیونالیسم آمریکا بجنگند:

    http://www.bbc.com/persian/world-39073049

    BBC نیز از حول حلیم در دیگ افتاده است. (البتّه این اولین حماقتشان نیست).

    گفتم که در ریاضیات هپروتی؛ همیشه ۲=۱+۱ است.امّا در ریاضیات کاربردی؛داستان فرق میکند:
    نتیجهٔ محاسبهٔ یک کشور ناسیونالیست + یک کشور دیگر ناسیونالیست هرگز ۲ کشور ناسیونالیست نیست؛ بلکه جنگ است.

    این گنده گوزی روسها را را نبز به حساب سومین بازنگری محاسباتشان در بارهٔ آقای ترامپ بگزارید.
    بازنگریهای دیگری نیز در پیش است.
    امّا نتیجه این خواهد بود که: آقای پوتین باید پرچم سفید را بردارد.
    آنزمان همهٔ مزدورانش گاییده شده حساب کرده شده به حساب خواهد آمده شده خواهند بود.
    (به لهجهٔ افغانی گفتم که حتّی جب بوش هم بفهمد)

    پاسخحذف
  17. نتیجهٔ محاسبهٔ یک کشور ناسیونالیست + یک کشور دیگر ناسیونالیست هرگز ۲ کشور ناسیونالیست نیست؛ بلکه جنگ است.
    امّا نتیجه این خواهد بود که: آقای پوتین باید پرچم سفید را بردارد.
    آنزمان همهٔ مزدورانش گاییده شده حساب کرده شده به حساب خواهد آمده شده خواهند بود. ++++++++++++++++++++++++++++++
    (به لهجهٔ افغانی گفتم که حتّی جب بوش هم بفهمد)

    پاسخحذف
  18. با درود . کژدم گرامی : نوری زاد که معرف حظورتان هست ! در خیابان کارگر بالا تر ازجهار راه نصرت (سرای قلم) متعلق به پسر خزعلی( چشم پزشک ) که اخیرا اززندان آزاد شد ! نمایشگاه نقاشی های خودش را بر پا کرده و طرفدارانش آنجا به دیدارش میروند و گه گاهی تابلو میخرند نظر جناب عالی چیست ؟ با سپاس .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نظری؛ نظری ندارد.
      اینهم نوعی سرگرمی است. ایرادی هم ندارد.
      بگذارید سرگرم باشند.

      حذف
  19. كژدم هنوز ميگي اغا نظرش با روباه بنفشه و اين تشكل جديد سپاه مردمي فلان و بسار كشكه يا اغا ميخواد پالونو عوض كنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      انگل فرزانه و اوباشانش هنوز به بازیهای دوگانه نیاز دارند. انتخاب یک عربده کش هیچ دردی را دوا نمیکند و بهتر است که «ظریف کون لیس» همانجا بماند.

      بله؛ همگی کشک و پشم است.

      حذف
  20. با درود بر جناب کژدم در سخنان ژنرال دانفورد نکاتی که ماهها پیش شما اشاره کردید به وضوخ بیان شده است از جمله بازیگر قدیم بودن پوتین و نکته سوزانده شدن کارتهای روسیه از جمله ملاهای حاکم بر ایران
    ................
    ژنرال «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا امروز در موسسه بروکینز، رویکردهای نظامی کشورش را ذیل فرمان رئیس‌جمهور جدید این کشور توضیح داد.

    اولین محور سخنان این ژنرال، رابطه با روس‌ها بود. رابطه‌ای که پس از الحاق شبه‌جزیره کریمه به خاک روسیه، متشنج شد و حتی روی کار آمدن «دونالد ترامپ» که به دوستی با روس‌ها متهم می‌شد هم نتوانست ترمیمش کند.

    ژنرال به روش روس‌ها در اعزام نیرو به شبه‌جزیره کریمه و سوریه اشاره کرد و گفت که روس‌ها این روزها تاکتیک‌های قدیمی دهه هشتاد میلادی را در بعد نظامی به کار بسته‌اند.
    .....................................................

    در خلال بحث تقابل نظامی آمریکا و روسیه، صحبت از ایران شد. یکی از خبرنگاران به اقدام مشاور امنیت ملی سابق دولت جدید یعنی ژنرال «مایکل فلین» در صدور هشدار رسمی به ایران اشاره کرد و گفت که آیا ایرانیان به این هشدار توجهی کرده‌اند؟

    ژنرال دانفورد پاسخ داد: «هیچ تغییری در رفتار آنها ندیده‌ایم. هنوز هم مهم‌ترین صادرات ایران، خرابکاری است. نفوذ مخرب ایران در سوریه، لبنان، عراق و دیگر جاهای منطقه دیده می‌شود.»

    در ادامه ژنرال به تقابل نظامی با چینی‌ها در دریایی جنوب پرداخت و گفت: «چین هم مانند روسیه در حال تقویت توان نظامی خود است.»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر من (کژدم) بتوانم پشت پردهٔ فکری حرکات روسها و بویژه آقای پوتین را بخوانم و مطمئن هستم که درست میخوانم؛.... وای به حال آقای پوتین. زیرا اینهمه سازمانهای اطلاعاتی و نیروهای پرورش یافتهٔ اطلاعاتی - امنیتی و با خروارها اطلاعات پالایش شده؛ ایشان را میلیونها برابر بهتر از من میشناسند.
      آقای پوتین در «عصر منطق ارسطویی» زندگی میکند.
      در این ۲ روز اخیر حتماً شنیدید که ستاره ای با ۷ سیّاره که به زمین شباهت دارند و در فاصلهٔ ۴۰ سال نوری از زمین واقع شده اند کشف شده و همه (حتّی گاوها) نیز این کشف بزرگ را جشن گرفتند.
      من مثل دیگران در رویای مسافرت ۴۰ سال نوری نیستم و مطمئن هستم که آن «سیّارهٔ قابل زیست رؤیایی» بر روی همین کرهٔ زمین قرار دارد و نامش «روسیه» است.
      روسها حتّی اگر همهٔ بمبهای اتمی خود را بکار ببرند و همهٔ دنیا را ویران کنند و همهٔ دنیا نیز روسیه را ویران کنند؛ باز هم نمیشود جلو «مهاجرت به روسیه» را گرفت و ساکنان نهایی روسیه؛ شاید حشرات مهاجر باشند.
      هدر دادن زمان و ثروت در کریمه و سوریه یک حماقت بزرگ است و شاید کسی زنده نماند که کتابها و مقاله های مربوط به این حماقت را بخواند. حشرات هم که زبان روسی و انگلیسی بَلَد نیستند.!!

      حذف
  21. مگه كژدم كم كسيه يكي كه تو مملكت جهان سوم به دنيا مياد كل امكاناتش هم يه اينترنت و كامپيوتره اما اينطور دقيق محاسبه ميكنه خاك بر سر مردمي كه قدر داشته هاشونو نميدونن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کژدم چیزی بسیار نزدیک به صفر است.

      حذف
  22. با درود . جناب کژدم اینطور که حضرت عالی میفرمایید در روسیه برای نمونه حتی یک نفر عاقل وجود ندارد که سیاست های غلط پوتین را به راه راست هدایت کند و به رهبران کرملین هشدارلازم را بدهد آن وقت انگل مادر قحبه و. سرداران سپاه جاکش هنوز متوجه این وخامت نشده اند ؟ ویا اصلا جریانی که ما مشاهده میکنیم یک سناریو ازپیش تعیین شده است و مهره چینی های گسترده ای در کره زمین درحال وقوع است درضمن لطف کنید در مورد حشرات ! یک توضیحی بفرمایید .با سپاس .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در روسیه نیز آدم عاقل بسیار است. ولی همین عاقلها را در زمان آلمان هیتلری هم داشتیم. مسئله این است که به مسائل از چه زاویه ای نگاه کنی؟
      منظورم از حشرات در این نظز استفادهٔ استعاری نبود؛ بلکه همان موجوداتی هستند که حشرات مینامیم.

      حذف
  23. با درود .جناب کژدم در عصری که درز اطلاعات باعث به خاک فلاکت کشیدن موسسات مالی و صنعتی خواهد شد و هرکسی که اطلاعات ذیقیمتی دارد باید از آن محافظت کند اخباری که امشب در سایت بی بی سی دیدم حاکی ازآن است که دانلد ترامپ به شدت از درز اخبار محرمانه و گفت وگو های خود ( میتوانید مراجعه کنید ) شاکی هست و اگر صحت داشته باشد برای امریکا یک فاجعه محسوب میشود تخصص من الکترونیک است و واقعا تعجب میکنم که این درز اطلاعاتی سهوی باشد اگر اینچنین است وای به روز ضد اطلاعات امریکا چه در این صورت راه زن یک دست خیلی کیف میکند و حتما استفاده مینمناید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اطلاعاتی که در آمریکا درز میکنند؛ از طرف نیروهای اطلاعاتی که توسط «سوروسها» خریداری شده اند به بیرون درز داده میشوند و هدفشان سرنگونی ترامپ است. رئیس قبلی سازمان CIA یکی از مظنونین است.
      سازمانهای اطلاعاتی آمریکا توسّط اوباما حزبی شده اند. تلاش ترامپ نیز برای تصفیهٔ این سازمانها از عناصری است که حزبی فکر میکنند.
      درزهای اطلاعاتی از طرف منابع انسانی صورت میگیرد و ربطی به «هکرها» ندارد.

      حذف
  24. جناب کژدم درز اطلاعات همیشه بوده و خیلی هم خوب است که باشد. فرقی هم ندارد چگونه و چه کس یا کسانی. کون ترامپ بد جوری گهی است و خودش هم می داند که تنها راه نجات خفه کردن مطبوعات است که خیالی باطل است . راه دیگر ان تلاش در بی اعتبار کردن انهاست. باور کنید ترامپ مو طلایی احمق و بازیچه است. من یک بار به شما گفتم مسخره بازی بن کردن ۷ کشور غلط زیادی کردن است و کسی که بن خواهد شد خود ترامپ هست . در حال حاضر هم مثل ایت الله های ما یا کاخ سفیده یا تو خونه تیمی . از ترس هیچ جا ظاهر نمی شه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نظرات کنونی شما همانقدر برای من ارزش دارد که پیشبینی های شما در رابطه با شکست ترامپ در دوران انتخاب «ارزش واقعی» داشت.
      اگر زحمت بکشید و به نوشته های دوران انتخابات نگاهی بیندازید؛ بارها گفته بودم که ترامپ پس از انتخاب شدن؛ روزگار خوشی نخواهد داشت و «بادا مبارک بادا» در کار نخواهد بود. سخنان شما بسیار تکراری است و هر روزه بوق و کدناهای لیبرالهای آمریکایی با صدایی بلند تر از شما مینوازند و من نیز همه را میخوانم. به ترجمهٔ خلاصه شده به زبان فارسی آن بوق و کرناها هم نیازی ندارم. چون نسخهٔ اصلی بوق و کرناها را میخوانم.
      اگر مطلب جدیدی دارید در خدمت هستم ولی اگر همان حرفها را تکرار کنید لطفاً بروید «بالاترین».
      باز هم در نوشته های مربوط به ظهور ناسیونالیسم آمریکایی چندین بار گفته ام که حداکثر کاربُرد مؤثّر آن چند دهه بیشتر نخواهد بود.
      من از زاویهٔ دیگری به مسائل نگاه میکنم و شما از زاویهٔ دیگری. من نمیدانم که دوربین شما «وا اسلاما» است؟ یا نه؟ ولی به نظر میرسد که سنگ مسلمانان را به سینه میزنید.
      من طرفدار ترامپ نیستم و فقط آنچه را که دیده ام و میبینم مینویسم.

      حذف
  25. درود جناب کژدم : نئاندر تال کوتوله برای ترامپ نامه نوشته آن هم 13 صفحه گویا امام زمان را میخواد به ترامپ اماله کنه (شوخی ) این خناس از کجا تاییدیه میگیرد و چرا خفه اش نمیکنند در ضمن یک نماینده اسطبل اسلامی صحبت های رهبر مادربه خطا را افشا کرده حسن کلید سازهم به نیروی های مسلح اخطار داده که مردم خر ! برن داد بزنن ! خلاصه اوضاع خیلی ببخشید کیری شده به صفحه 17 بودجه هم که نگاه میکنیم چپاول آشکار مادرقحبه ها قابل مشاهده است کژدم جان یک تکانی به خودت بده تا کی ما باید خاک بر سر بمانیم میگن تو لرستان اسلحه راحت میشه خرید افاقه میکنه ؟ یا بمب سنگر شکن احتیاج هست ! خلاصه مردانه بگو چه خاکی به سرمان کنیم لطفا مسخره نکن راه کار نشان بده .با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن نوشته هایی که در گورستان این وبلاگ از «هنر جنگیدن» گرفته تا نوشتارهای گوناگون برای سازماندهی؛ همگی راهکار هستند. سلاح تنها برای تمرین و انجام عملیات است ولی پیش از بدست گرفتن سلاح باید سازمانیافته بود. در اساسنامهٔ پیشگامان کاویانی نیز مطالبی در رابطه با تعریف «سازمان یافتگی» و «سازماندهی افقی» مطرح شده است.

      http://kajdoum1.blogspot.com/2013/04/blog-post_3076.html

      این لینک را به این خاطر منتشر کردم که پیش از معرفی آن؛ نگاهی گذرا به آن انداختم و با اینکه بیش از ۴ سال پیش نوشته شده است امّا دیدی بسیار روشن از آنچه که هم اکنون در منطقه میگذرد دارد. گویی که چند روز پیش نوشته شده باشد. بویژه در تعریف رژیم انگلهای صفوی و ستون فقرات استراتژی آن و همهٔ تاکتیکهای گوناگون رژیم و همچنین پیشبینی برخورد نظامی با رژیم شیعی و وظایف «ایرانیان» را در چنین دورانی را مدّ نظر قرار میدهد.

      شما حتّی در رابطه با تظاهرات سازمانیافته نیز میتوانید چندین مقاله را در این گورستان پیدا کنید و مطمئن باشید که مانند نان تازه همچنان گرم و داغ هستند.
      لذا لزومی به تکرار دوبارهٔ این مطالب نمیبینم.

      حذف
  26. سلام
    خواهش می کنم این فیلم را حتما ببینید:
    https://vid.me/JjGT
    اینطوری سر آدم کلاه میگذارند.

    پاسخحذف
  27. استاد گرامی. شما که همه رو پیش بینی کردی. مسل متن زیر . که چند ماه قبل گفته بودی این اتفاق میفته. و افتاد. بابا اینم بگو این اشغالگران کی میرن به عراقی که از اونجا اومدن. اون نجف ه نجاست خونه.
    جهان شاهد محاکماتی
    کم سابقه درامریکا خواهد شد!!!!
    دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز مدعی شد که اوباما و افرادش پشت اعتراض های سراسري علیه وی و همچنین نشت اطلاعات کاخ سفید بودند. شما هرگز نمی دانید که دقیقا پشت پرده چه اتفاقاتی رخ میدهد. اوباما و افرادش پشت این اعتراض ها علیه من بوده اند. اوباما و افرادش متهم به نشت دادن اطلاعات محرمانه کاخ سفید به رسانه ها هستند. برخی از این نشت اطلاعات بسیار جدی بوده اند چون در حوزه امنیت ملی هستند. می دانم که این سیاست احتمالا ادامه خواهد داشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پیشبینی اینکه رژیم اسلامی حاکم بر ایران در چه طول زمانی انجام خواهد گرفت (حتّی اگر تخمینی باشد)؛ نیاز به اطلاعات بسیار گسترده ای دارد که من ندارم.

      حذف
  28. با توجه به اينكه عمليات غرب موصل عملا كار داعش رو يكسره كرد و شهر داره فتح ميشه و از طرفي فتح مجدد پالميرا توسط رژيم اسد هنوز معتقديد ترامپ قصد استفاده ابزاري از داعش را دارد يا تغيير عقيده داده ايد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آیا شما حتّی تصوّرش را هم داشتید که اینبار موصل از چنگ داعش بیرون خواهد آمد؟
      امّا دیدید که من نه تنها تصوّرش را داشتم؛ بلکه میدانستم که این تو بمیری؛ برای داعش؛ از آن تو بمیری ها نیست و موصل از چنگ داعش بیرون خواهد آمد. رقّه نیز از چنگ داعش بیرون خواهد آمد.
      امّا متاسفانه بعضیها «کُند ذهن» هستند و یا خود را به «خریّت» میزنند.
      استراتژیهای «اوبامایی» همان چیزی است که من توضیح میدادم. امّا متاسفانه همان «عقبمانده های ذهنی» آن نظرات را به دوران «ترامپ» نسبت میدهند.
      اگر آن طرجها برای اوباما مفهومی استراتژیک داشت؛ برای ترامپ فقط یک «ابزار» است.
      همهٔ خرها فهمیدند ... امّا بعضیها همچنان نمیفهمند.
      نقطه ... پایان خطّ ....
      اگر جلوتر بروند و خط را بگذرند ... در چاه مستراح «یَمَن» مدفون خواهند شد.

      حذف
  29. ملک سلمان؛ سلطان عربستان سعودی؛ با ۱۵۰۰ نفر همراهانش (هیئت ۱۵۰۰ نفره) در اندونزی مشغول چه کاری است؟
    اندونزی یکی از بزرگترین «لانه های زنبور اسلامی» است. زمانی بود که در اخبار از «جنبش جدایی طلبان آچه» تعریف و تمجید میشد. بسیاری از «عاشقان جنبش خلقها» با شنیدن نام «جنبش»؛ مانند سگ دهانشان پر از بذاق میشد که حتّی توان کنترل «بذاق» را نیز از آنها سلب میکرد.
    امّا واقعیّت این بود که جنبش مردم آچه؛ دست کمی از خواسته های «ملّا عمر» و «خمینی» و «بن لادن» و «احمد یاسین» و «محمد مُرسی» نداشت و تنها «سونامی طبیعی» بود که نسل آنها را کَند؛ و گرنه اکنون یک «وزیرستان» و «غزّه» نیز در اندونزی داشتیم که برادر دوقلوی طبیعی «ابوسیاف فیلیپینی» بود.
    «الاغهای عاشق جنبش خلقها» چنان گوشهایشان را با «ایدئولوژی ضدّ امپریالیستی» پنبه چپان کرده اند که صدای اهریمنان از گور برخاستهٔ ۱۴۰۰ سال پیش را نمیشنوند و به سادگی و با رنگ و لعاب «جنبشهای مردمی» از کنار آن میگذرند و هر مزخرفی را در دفاع از «جنبشهای مردمی» را میپذیرند.
    اینجا است که حال من به هم میخورد و صدای «استفراغ» را در درون معدهٔ خود میشنوم. امّا اگر به گزارش «اخبار سازمان یافته» بنگریم؛ مور و ملخهای وزیرستان و غرّه و آچه و ابوسیاف و قبیله زارهای گوناگون را با گزارشهای ویدیویی از فقر و عقبماندگی های آنها سخن میرود و به «جنبشهای جهنّمی»؛ رنگ و لعاب «جنبشهای بهشتی» میدهند.
    مورها و ملخها زندگی کوتاهی دارند و اگر به کشتزاری حمله و آنرا به ویرانه تبدیل کنند؛ «انسان» میتواند چاره ای بیابد. امّا اگر طول عمر این مور و ملخها ۴۰ تا ۷۰ سال باشد و «شبیه انسان» باشند؛ داستان به صورتی ریشه ای عوض میشود.

    حال پرسش این است که:
    ملک سلمان در اندونزی به دنبال چیست؟
    چرا با هیئتی ۱۵۰۰ نفره سفر کرده است؟

    پاسخ را با یک فرمول عمومی میدهم:

    عقب ماندگی کروموزومی + عقبماندگی ذهنی + فقر + باورهای هیپنوتیک + وعدهٔ بهشت «آن جهانی» + وعدهٔ بهشت «این جهانی = پول».

    براستی؛ ملک سلمان چه تعداد «سرباز» خواهد گرفت؟
    مطمئن باشید که تعدادشان بیش از تمامی جمعیّت لبنان خواهد بود.

    پاسخحذف
  30. آنهایی که به ترانهٔ «انکار» شاهین نجفی گوش میدهند و یا نخستین ویدیو کلیپ آنرا تماشا میکنند را به یک نکته جلب میکنم.
    هر جایی که سخن از «گوسفند» در این ویدیو کلیپ به میان می آید؛ دستهای کَف زنِ «هواداران» را نشان میدهد که به صورت گلّه ای از موسیقی لذّت میبرند؛ بدون آنکه بفهمند؛ «عواقب این لذّت» چیست؟ و سر به «کُجا؟» دارد.
    این شاهکار را بار دیگر ببینید.
    از جنس «فرهادی» و «گلشیفته ممه» نیست.
    از تباری دیگر است.

    https://goo.gl/LUNkur

    پاسخحذف
  31. اسناد همکاری مردان ترامپ با روسیه داره پشت سرهم افشا میشه کژدم بنظرت یالان دی یا یوخ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تا کِی میخواهی چُرت بزنی؟ اسناد اصلی سپردن سوریه به روسها و سپردن اوکرائین به روسها در دورهٔ اوباما است.
      همهٔ این هیاهوها برای لاپوشانی کثافتکاریهای اوباما است که به خاطر عملیاتی نمودن «استراتژی درگیر کردن روسیه از یک طرف و اعمال تحریمها از طرف دیگر برای تضعیف روسیه» اتفاق افتاده است.
      این دموکراتها بودند که همه چیز را در شکستی که از روسها خوردند؛ به باد دادند.
      تمامی حرکات دموکراتها «فرار به جلو» است.
      یک سیاستمدار با همهٔ کشورها چه دوست و چه دشمن رابطه برقرار میکند؛ چه به طور رسمی و یا غیر رسمی. آنچه که اکنون دموکراتها بر سر آن داد و بیداد راه انداخته اند؛ بسیار و شبیه و دوقلوی رفتار انگل فرزانه است که هم مثل سگ گرسنه برای مذاکرات لَه لَه میزد و اکنون نیز مذاکره کننده ها را به خیانت محکوم میکند.
      اینجاست که اوباما و نانسی پلوسی بوی مدفوع میدهند.

      حذف
  32. کژدم گرامی

    https://m.youtube.com/watch?time_continue=213&v=wc0UXTqNl1Q&ebc=ANyPxKobTw6ajfFk850yGdpBS4o9g7gVveRn7bsFdnd3ZrBACuYI3Dwt296jQlYJLPE6ySrP_6xuDi8XHZRnPNycc4WJv00nkA

    «محسن»

    پاسخحذف
  33. کژدم یکمی هم‌ بخندیم «قاسم سلیمانی=مادرقحبه» در انیمیشنی «آمریکا»را شکست میدهد :)

    http://www.bbc.com/persian/iran-39158401?ocid=socialflow_twitter


    «محسن»

    پاسخحذف
  34. درود كژدم گرامي. ارادت زياد به شما دارم اما معتقدم شما يكمقدار كم كار شديد و مثل سابق ذهن تشنه مان را سيراب نمي كنيد. از لحاظ كميت كه كاملا مسخصه و از لحاظ كيفيت هم انتظار داريم لابلاي مطالب سياسي روزانه بسيار خوبتان باز هم از ان مقاله هاي فوق العاده كه في المثل در مورد ضرورت و ساختار و هنر جنگيدن و ... ميگذاشتيد باز هم در موضوعات جديد بذاريد. سپاس
    اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      به عنوان یک «شخص» اگر برای من نیز «حقوق فردی» را جایز بدانید؛ در شرایطی قرار دارم که باید به آیندهٔ فرزندانم اهمیّت و نظر بیشتری داشته باشم. لذا زمانی که نه سر پیاز و نه ته پیاز هستم و هر آنچه میگویم از دایرهٔ محدود «روشنفکران» فراتر نمیرود؛ و در طیّ این چند سال تمامی زندگی اقتصادی خود را فدای نوشتن و پراکندن اندیشه های نوین کرده ام و بارها تا مرز ورشکستگی پیش رفته و با «بخیه کاری» از دندانهای تیز ورشکستگی فرار کرده ام و هرگز یار و یاوری (به جُز یک عزیز خونریز و کَج و کُوله) نداشته ام؛ چه انتظاری دارید؟
      زمانی که ۱۶ سال بیشتر نداشتم؛ در یک جلسهٔ مذهبی سخنران میگفت که در طی ۶ ماه در آفریقا بیش از ۲۰۰ نفر به دین مبین ما گرویده اند و من گفتم: در طی این ۶ ماه صدها میلیون نفر و بدون اینهمه تلاش و فقط به سادگی فرو کردن کیر؛ بیش از ۲۰۰ میلیون کافر و مشرک تولید شده اند و ۲۰۰ نفر شماها پیشکِش ...
      پس از آن گفته؛ دیگر هرگز به آن مسجد اجازهٔ ورود نیافتم.(این داستان واقعی است).
      داستان هم اکنون نیز به همان روال است.
      تا شما تلاش کنی که ۲ نفر نطر تو را مورد توجّه قرار دهند؛ دهها هزار گاو فابریک زاده شده و به گلّه ها میپیوندند. هرچند که شاید آن آخوند بگوید که با تولید آن ۲۰۰ نفر؛ اکنون یک «نقطهٔ بحران» آفریده شده است و من اکنون به آن شیخ میگویم:
      شماها از مرحلهٔ «کانون بحران» فراتر نخواهید رفت.

      اکبر گرامی
      مغز من «گِرد» است مثل «گِردو» و همینطوری به هر سویی «قِل» میخورد. مثل یک دوربین مخفی که کنترل آن در دست من نیست و هر زمان که تلاش کرده ام تا با «دید منطقی و ریاضی» آنرا مهار کنم؛ نتیجه نشان داده است که «به بیراهه رفته ام» و آن «گِردو» باید آزاد بماند تا «قِل» بخورد و ببیند و دیده های خود را گزارش دهد.
      زمانی که گزارشها تنها در میان عدّه ای بسیار محدود و خاص (محافل روشنفکری) دارد و بیشتر از اینکه به درد مردم بخورذ؛ به درد وزارت اطلاعات و سپاه پاچاهارداران بخورد. ننوشتن بهتر از نوشتن و کمک کردن به دشمن است.

      حذف
    2. اکبر گرامی
      آنچه ذهن مرا بسیار و بیش از همهٔ گرفتاریهای سیاسی-اجتماعی-اقتصادی کنونی؛ به خود گرفتار کرده است و عمیقاً میدانم که درست است؛ مسئلهٔ رشد بیش از جدّ جمعیت در سطح جهانی است.
      شاید برخی مرا به «رویا بافی» متّهم کنند. امّا سالها پیش از مهاجرت ملخهای چینی به ایران سخن گفتم و اکنون حضور آنها را در خاک ایران و دریاهای سرزمینی ایران شاهد هستید.
      از آن بترسید. بسیار هم بترسید.
      این رژیم کثیف صفوی؛ برای بقای خود از هیچ بی شرافتی دریغ نخواهد کرد.
      آنچه که «صفر» بود؛ اکنون به «حضور» تبدیل شده است و خدا میداند که دامنهٔ این «حضور» تا به کجاها گسترش خواهد یافت.
      رژیم کثیف صفوی؛ ایران را به حراج گذاشته است.
      البتّه باید برای چندمین بار بگویم که من «طرفدار حقوق بشر کذایی» نیستم. برای من «بشر» یعنی: «ایرانیِ ایران دوست».

      حذف
    3. اکبر گرامی
      این مسئله برای ساکنین ایران بسیار وحشتناک است که در میان قیچی ۳ تیغهٔ «روسیه- چین- آمریکا = چرخ گوشت» تکّه پاره شوند.(من به بقیّهٔ حشرات ۲ پا کاری ندارم).

      https://goo.gl/QpmQFz

      حذف
  35. کژدم ناسیونالیست بودن چه خوبی هایی داره و دهکده جهانی شدن چرا بده؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخن بر سر زشتیها و زیباییها نیست.

      در زمانی بسیار پیش از این؛ عدّه ای که خود را «آ.و.گ.ا» مینامیدند؛ از استاد تاریخ نام بردند و چکیدهٔ نظرات ایشان را برای اثبات تاریخ طولانی نژاد آریا برای من فرستادند. هم اکنون نیز میتوانید در ستون سمت راست این وبلاگ به عنوان نخستین موضوع ببینید. امّا اگر روی آن کلیک کنید؛ دلیل وجود آنرا خواهید دید. مسئله ای که شاید هیچکس تا کنون به آن توجّه خاصی نکرده باشد. در پایین این مطلب و در بخش نظرات؛ نظر خودم را در رابطه با این مطلب بیان کرد و ارزش آنرا در «تاثیر پایان عصر یخبندان بر منطقهٔ خاورمیانه» ارزیابی کردم. زیرا بقیّهٔ ناسیونالیستها بیشتر به افسانه های تاریخی ایران رجوع میکنند و این استاد تنها کسی است که توانسته است به واقعیتهای تاریخی طبیعی نزدیک شود (تکرار میکنم .... «فقط نزدیک شود»).
      ساکنین کنونی ایران تخم و ترکهٔ آنهایی که این استاد تاریخ معرفی میکند نیستند و این سرزمین در طی این هزاران سال دچار تغییرات دموگرافیک عمیقی شده اند. ساکنان کنونی ایران محصول آمیزش تخم و ترکه ها و فرهنگهای گوناگونی هستند. به همین خاطر است که من بر مسائل «نژادی» تکیه نمیکنم و هرگونه تلاشی در این رابطه را «هرزه گویی» و «هرزه گردی» میدانم.
      امّا اگر به دنمیای کنونی باز گردیم؛ با ۲ نوع ناسیونالیسم روبرو خواهیم بود:
      ۱- ناسیونالیسم قدیمی که با متّحد نمودن اقوام در پی ساختن «ملّت» بود و پس از ساختن ملّت؛ در پی تهاجم به دیگران بود.
      ۲- ناسیونالیسم کنونی؛ که یک ناسیونالیسم تدافعی در برابر «گلوبالیسم» قدّ علم کرده است و تنها آرزویش؛ «به دست آوردن دوبارهٔ » چیزی است که در دهه های معاصر باخته و از دست داده است. لذا «ناسیونالیسم کنونی» را باید به عنوان بخشی از «جنبش به حاشیه رانده شدگان» تعریف نمود.
      این جنبش حتّی اگر بتواند «گلوبالیسم» را شکست دهد؛ در برابر «رشد تکنولوژی» و به حاشیه رانده شدگی توسط «ماشین» شکست خواهد خورد.

      حذف
  36. کژدم جان! فعلا دو موضوع مساله روز است. یکی شنود ترامپ توسط اوباما. از ان مهمتر مساله روسیه اوکراین، اتحادیه اروپا و موضع اتی امریکاست.و سرانجام این نزاست. در این دو موضوع نظری داری؟ یا فعلا نظری نظری ندارد؟!پیروز باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ماجرای شنود اگر هم مسئلهٔ روز باشد؛ یک مسئلهٔ روز رسانه ای است و ترامپ به طور عمدی آنرا رسانه ای کرد و هیچ ارزشی ندارد.
      مسئلهٔ واقعاً مهم جنگ داخلی در آمریکا است. دموکراتها میخواهند ترامپ را به هیلاری کلینتون تبدیل نموده و یا سرنگون کنند.
      اگر هیلاری کلینتون پیروز میشد؛ پروندهٔ جمهوریخواهان برای همیشه بسته میشد ولی ترامپ پیروز شد و پروندهٔ حزب دموکراتیک و تمامی حامیانش به صورت تعلیق در آمده است و اگر ترامپ بتواند به وعده هایش عمل کند؛ دموکراتها زمانی بر سر کار خواهند آمد که بتوانند «روی تاریک ماه» را ببینند.
      آنچه که مسائلی مانند روسیه و اوکرائین و اتحادیهٔ اروپا را تحت الشعاع قرار خواهد داد برآیند این جنگ داخلی است.
      این جنگ داخلی اگر مهار نشود؛ حتّی میتواند به درگیریهای مسلحانه نیز کشانده شود. بخش مهمّی از دموکراتها در حال جدا شدن از سیاستهای تخم و ترکه های جورج سوروسی هستند و این نشانهٔ خوبی برای ناسیونالیسم آمریکایی است.
      روسها با اینکه اولدوروم پولدوروم میکنند؛ امّا به شدّت وحشت زده هستند.
      آقای پوتین نیز پس از شکست سناریوی «داعش بازی»؛ دوباره پالمیرا را از داعش پس گرفت (به همان سادگی که واگذار نموده بود).
      دولت ترامپ در حال آماده شدن برای یک یورش است و ناتانیاهو هم باید بداند که همیشه نمیتوان هم از توبره و هم از آخور خورد و زمان حساب پس دادن فرا رسیده است.

      حذف
    2. ناشناس گرامی


      امیدوارم با این خبر؛ به نتایج مطلوب در رابطه با «شنود ترامپ» برسید.

      https://goo.gl/iGCcjr

      ماجرای شنود همگانی در دورهٔ George W. Bush به بهانهٔ مبارزه با ترورسم اسلامی کلید خورد (George W. Bush یکی از نوکران گلوبالیستها بود.) به اوباما گفته شد که از iPhone استفاده نکند؛ زیرا میدانستند که شنود میشود و نتیجهٔ شنود میتواند به دست «عنصری نامطلوب = یک ناسیونالیست؟» بیفتد.
      با این اطلاعات پر حجم که ویکی لیکس منتشر کرده است؛ کون گلوبالیستها به هوا رفت. از بوش گرفته تا اوباما و رئیس پیشین CIA که شنود را تکذیب کرد.
      به یاد داشته باشید که جولیان آسانژ در انتخابات کمکهای زیادی به دونالد ترامپ کرد و دونالد ترامپ نیز ویکی لیکس را بارها ستود و در یکی از آخرین مصاجبه هایش با Bill O'Reiley در رابطه با «قاتل خواندن پوتین» گفت:
      (آیا شما فکر میکنید که آمریکا بسیار بیگناه است؟ ... ما اشتباهات زیادی کرده و کشتارگران زیادی داشته ایم.)
      این جمله برای نخستین بار از دهان کسی بیرون آمد که «رئیس جمهور آمریکا» است.
      این جمله مرا با دونالد ترامپ همسو میکند. من طرفدارش نیستم بلکه او را با خود همسو میبینم و به قول «پینوکیو» ... دیوانه چو دیوانه ببیند ... خوشش آید. (خمیرهٔ وجودِ من هواداری را بر نمیتابد. زیرا هرگز عضوی از هیچ گلّه ای نبوده ام = من همیشه خودم بوده ام = جوجه اردک زشت نافرمان).

      https://goo.gl/iGCcjr

      حذف
    3. https://wikileaks.org/ciav7p1/

      حذف
  37. با درود به کژدم گرامی : نظرتان در مورد تجزیه ایران چیست ؟ آیا امکان دارد در آتیه ایران تجزیه شود ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۱- آذربایجان بر خلاف هارت و پورتهای «بوزگورت ها» قابل تجزیه نیست. زیرا زندگی اقتصادی و پراکندگی گستردهٔ مردم آذربایجان در سراسر ایران و تنیدگی هم جانبهٔ اجتماعی-اقتصادی آن با سایر نقاط ایران؛ رؤیای جدایی آذربایجان را در حدّ یک رؤیا نگه میدارد امّا مردم آذربایجان باید هرچه میتوانند و با چنگ و دندان به حکومت مرکزی (هر قرمساقی که باشد) فشار بیش از حدّ وارد کنند تا دریاچهٔ آذربایجان به هر قیمتی که شده است احیا شود (پیشنهاد من قطع کمکهای مالی به کُس کشهای شیعهٔ لبنان است). زیرا احیای دریاچهٔ آذربایجان بسیار مهمتر از زندگی عدّه ای باغدار رانت خوار است (حتّی اگر شده به قیمت مرگ این باغداران). همان پان ترکهای قلّابی به اندازهٔ خر (اِشّک) هم نمیفهمند که مرگ دریاچهٔ آذربایجان مرگ منطقه ای بسیار وسیع است که حتّی «کشور تهران» را نیز تهدید میکند. کسی باید این مسئلهٔ مهم را به گوش «اشّک پان ترکها» بخواند. البتّه نمیدانم که خواندن سورهٔ یاسین در گوش «اشّک» اثر دارد و یا ندارد؟
      ۲- جدایی کردستان بستگی زیادی به پیشرفت کردستان عراق و سوریه و ترکیه دارد و شانس جدایی کردستان ایران را میتواند تقویت و یا تضعیف کند. با وجود ایرانی دموکراتیک و فدرال؛ این شانس به خاطر وابستگیهای قومی و فرهنگی کردستان با سایر اقوام ایرانی به شدّت تضعیف میشود.
      ۳- فکر نمیکنم که مردم رشت بخواهند از ایران جدا شوند (شوخی).
      ۴- جدایی بلوچستان به باز تعریف پاکستان (کشور بی ریشه و قلّابی) بستگی بنیادی دارد و اگر امکان پذیر شود؛ مستعمرهٔ هندوستان خواهد شد.

      حذف
    2. درود بر شما کژدم گرامی

      اگر امکان دارد در رابطه با گزینه 4 بیشتر توضیح دهید

      با تشکر
      رضا

      حذف
    3. رضا گرامی
      درود بر شما.
      بنابر قانونِ «عقب ماندگی مُزمِن» و «حوزهٔ نفوذ بودنِ مُزمن» که در بخش بزرگی از دنیا حکمرانی می کند؛ تنها با «مبارزهٔ برای رسیدن به آرمانها»؛ نمیتوان این دو قانونِ را شکست؛ هرچند رهبریِ مبارزات را «پاکان» به دست داشته باشند. زیرا آن «پاکان» حتّی در بهترین حالت (پیروزی سیاسی)؛ با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد که توانایی پاسخگویی به آنها را نخواهند داشت و بهترین گزینه «دستی مهربان و یاری رسان» خواهد بود که البتّه این مهربانی برای رضای خدا نخواهد بود. بلکه «مطامع اقتصادی و سیاسی و نظامی» ستون فقراتِ آن «مهربانیهای کلامی» را تشکیل میدهند.
      در رابطه با بلوچستانِ پاکستان؛ مهربانترین دست «هندوستان» است. این دستهای مهربان از بلوچستان «خواستهای حدّ اکثری» خواهند داشت و در ازای آن «کمکهای حدّ اقلّی» پیشنهاد خواهند کرد تا بلوچستان در حالتِ «بِینا بِینی» بمانَد.

      ۱- بلوچستان آنچنان قدرتمند نشود که سودای دیگری دَر سر بپروراند.
      ۲- بلوچستان آنچنان ضعیف نشود که در برابر حاکمیّت پاکستان؛ مجبور به تسلیم شود.

      در واقع هنرِ سیاسیِ هندوستان این خواهد بود که این «موازنه» را نگهدارَد.
      شما به بلوچستانِ ایران و پاکستان نگاهی بیندازید و بافت اجتماعی و اقتصادی این دو خطّه را مطالعه کنید.
      آیا میتوانند پس از «استقلالِ سیاسی - جغرافیایی» به «قطبِ سیاسی - اقتصادی - نظامی» (حدّ اقلّ در منطقه) تبدیل شوند؟
      اگر نتوانند؛ ... نتیجهٔ کار «تغییرِ ارباب» خواهد بود.

      حذف
    4. درود و تشکر از پاسخ شما

      با در نظر گرفتن شرایط و این 2 فاکتوری که عنوان کردین، اگر ان را با کل کشورمقایسه کنیم تفاوت زیادی دیده نمیشود و با داشتن چنین میراثی بعد از گذار از این نظام کثیف شیعی ، از این نظر میتوان گفت وضعیت بهتری خواهیم داشت ؟


      چرا در میان جنبش و اپوزیسیونها و....، هرگز به چنین مسائل کلیدی که اشاره دارید صحبتی نمی شود؟
      خواندن موضوعات وبلاگ شما برای من نوعی که هرگز چنین نگرشی نداشتم ، گذشته از تغییر نوع دید و نگاه به مسائل گوناگون، تمام ستونهای سستی که عقاید و باورهایم بر ان بنا شده بود را بر سرم هوار میکند و در دنیای کنونی جایگاه واقعی و تمام نداشته هایم را بی رحمانها به رخ میکشد.
      در هر صورت با این تلنگر از شما سپاسگزارم

      رضا

      حذف
    5. رضا گرامی
      وضعیّت ایران به عنوانِ مجموعه ای که اکنون داریم با وضعیّت «استانهایِ بسته» مانند کردستان؛ خراسان؛ سیستان و بلوچستان؛ آذربایجان فرق بزرگی دارد.
      اگر دیدیم که اعلامِ استقلالِ کردستانِ عراق ۱ هفته هم دوام نیاورد؛ به خاطر «بسته بودن» کردستانِ عراق بود.
      امّا ایران نیز مانند بلوچستان؛ یک کشور عقب مانده است و حتّی در صورتِ تغییرِ رژیم باید حدّ اقل ۲۰ سال روزه بگیرد. امّا این مجموعه (ایران) یک کشورِ بسته مانند افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی نیست و وجودِ خلیج فارس در آیندهٔ ایران نقشی استراتژیک دارد.
      در مجموع ایران گزینه های بسیار فراتری از گزینه های یک «منطقهٔ بسته» دارد.
      که تنها و تنها با رهبریِ درست میتواند در مدّتی طولانی؛ ایران را به کشوری نسبتاً پیشرفته تبدیل کند.
      آنچه که اکنون «اپوزیسیون» نامیده میشود؛ هیچگونه برنامهٔ جامعی برای ایرانِ فردا ندارند و حدّ اکثر وعده هایشان؛ آزادی احزاب و لیبرال دموکراسی است و به تغییراتِ ریشه ای فکر نمیکنند.
      البتّه آنچه که پیشنهاد میکنند؛ از وضعیت کنونی خیلی بهتر است؛ امّا در چشم انداز ۲۰ ساله به یک شکستِ بزرگ خواهد انجامید.

      حذف
  38. یک پیروزی بزرگ برای دونالد ترامپ.
    حکومت چین حاضر است که قلّادهٔ سگ زنجیریش در «پیونگ یانگ» را محکمتر ببندد تا زیاد پارس نکند. اگر ترامپ فشارها را بر چین افزایش دهد؛ چینیها خواهند پذیرفت که «سگ هار پیونگ یانگ» را بکشند.

    https://goo.gl/iQ5QGJ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سگ زنجیری شیعهٔ لبنانی (انگل حسن نصرالله) نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد. زمانی که پوتین به زانو بنشیند؛ نخستین کسی که به سطل زباله انداخته خواهد شد؛ انگل حسن نصرالله خواهد بود.

      حذف
  39. سپاس كژدم گرامي
    در رابطه با حضور چيني ها يك خبر بدهم اينكه شنيدم اخيرا كشتي هايي در خليج فارس تردد ميكنند كه مثل يك كارخانه كنسرو سازي متحرك تمام موجودات دريايي را مخلوط از دريا جمع ميكنن و كنسرو ميكنن و به چين ميفرستن. اين كشتي ها در ابهاي ايران تردد ميكنن و جالب اينكه هيچ كشتي نظامي يا غير ان اجازه نداره به اونها نزديك بشه و كاملا ازادي عمل دارن بدون نظارت.
    اكبر

    پاسخحذف