۱۳۹۶ فروردین ۲۵, جمعه

موضع نهایی چین در مورد کرهٔ شمالی؛ نقشهٔ راه پوتین در مورد بشار اسد و انگل فرزانه خواهد بود.

پس از به روی کار آمدن دونالد ترامپ؛ رهبران چین تا کنون به ۴ حرکت که ظاهراً بوی عقب نشینی میدهد دست زده اند:

۱- توقّف خرید ذغال سنگ از کرهٔ شمالی.
۲- دادن رأی ممتنع در آخرین رأی گیری سازمان ملل متّحد برای مجبور کردن بشار اسد به همکاری با محققین سازمان ملل.
۳- متوّف کردن پروازهای خطوط هوایی میان چین و کرهٔ شمالی.

این ۳ حرکت دارای ارزش چندانی نیستند؛ زیرا تأثیر آنی ندارند و ماجرای کرهٔ شمالی به مرز «رسیدن کارد به استخوان» کشیده است.
امّا حرکت مهم چین این است:

۴- گسیل کردن ۱۵۰ هزار نیروی نظامی به مرزهای مشترک با کرهٔ شمالی؛ برای کنترل بحران جنگی.

حرکت چهارم نشان میدهد که چینیها ماجرای کرهٔ شمالی را جدّی گرفته اند و هرچند که میخواهند «قطره چکانی» عمل کنند؛ میدانند که «حرکت قطره چکانی تاکتیکی» (خر رنگ کُنی) به احتمال زیاد نمرهٔ لازم قبولی را نخواهد آورد و باید به دست خودشان؛ خرخرهٔ «خوک چاق» را فشار دهند و گرنه هشدار دادن به دونالد ترامپ مبنی بر اینکه «نگذاریم کار به نقطهٔ بی بازگشت برسد»؛ هشدار مزخرفی است. زیرا اگر چینیها میخواهند که از فاجعه جلوگیری کنند؛ چرا خودشان آستینها را بالا نمیزنند تا کار به نقطهٔ بی بازگشت نرسد؟
اینکه «خوک چاق» همچنان شعارهای جنگی میدهد نیز به پشگل خریده نخواهد شد و خاطرهٔ شعارهای «سعید الصحاف» هنوز فراموش نشده اند.

البتّه رهبران چین ۲ نگرانی عمده دارند:

۱- اگر حاکمیت کرهٔ شمالی سرنگون شده و «خوک چاق» به دست آمریکاییها بیفتد؛ اسرار انتشار توانمندی تسلیحاتی کثافتستان و از آن طریق لیبی و رژیم شیعی ایران و کرهٔ شمالی؛ به طور رسمی میتواند به صورت مستند در دید همگان قرار گیرد.

۲- اگر حکومت کرهٔ شمالی سرنگون شود و به سوی اتّحاد با کرهٔ جنوبی حرکت کند؛ یک همسایهٔ هسته ای طرفدار غرب را در همسایگی خود خواهد داشت.

به همین دلیل نیز دونالد ترامپ امیدوار است که رهبران چین؛ به دست خود رژیم حاکم بر کرهٔ شمالی را خلع سلاح کنند و غرب نیز حاضر شود که : «شتر دیدی؟ .... کدام شتر؟».

تصمیم چین هر چه که باشد؛ راهنمای روسها در حرکتهای بعدی آنها خواهد بود.

کژدم

۳۶ نظر:

  1. کژدم گرامی
    این بار مسئله تنش در شبه جزیره کره بسیار جدی است. آنطور که جسته و گریخته نه از اخبار بلکه از مقالات سیاسی مندرج در فارین پالیسی و انستتیتوی مطالعات استراتژیک واشنگتن میتوان استنباط نمود این بوده که تا کنون کره شمالی موفق به تجهیز موشکهای خود با بمب های اتمی نشده بود و آنچه که انجام شده بود ساخت بمب اتم بوده است و بس.
    ولیکن به نظر میرسد که کره شمالی توانسته تا حدودی بر معضلات تکنولوژی تجهیز موشکهای خود و تبدیل آنها به سلاح هسته ای فایق آید و همین موضوع است که خط قرمز آمریکا تلقی میشود.
    هم اکنون مسئله خلع سلاح اتمی کره شمالی هدف اصلی ترامپ به شمار میرود و چین و روسیه نیز به تمامی بر این موضوع واقف.
    موضوع استفاده آمریکا از مادر بمبها بر علیه داعش هشدار بسیار صریح و روشن نه به کره شمالی بلکه به چین است و اینکه اگز چین به خود نیاید فاجعه ای در کره شمالی بوقوع خواهد پیوست که کمترین آنها نابودی تمامی تاسیسات اتمی کره شمالی خواهد بود که استفاده از چنین بمبی بر علیه اینگونه تاسیسات میتواند انفجارهایی اتمی و یا لااقل نشت مقدار وسیعی مواد رادیواکتیو را داشته باشد که اولین ضرر آن به چین خواهد رسید.
    به نظر میرسد که حدس شما بیشتر قریب به یقین باشد که تمرکز نیروهای نظامی چین در مرزهای کره شمالی و همچنین لغو تمامی پروازهای مسافری میان چین و کره و همینطور دستور تخلیه پیونگ یانگ توسط رهبر دیوانه کره نشانه هایی از امکان مداخله نظامی چین در کره و تغییر دولت و رهبری آن و خلع سلاح اتمی کره باشد.
    در غیر اینصورت شبه جزیره کره به مانند بشکه باروتی منفجر خواهد شد و اولین موج آن دامن چین را خواهد گرفت.
    نباید فراموش کرد که در صورت هرگونه اتفاقی در کره و فروپاشی دولت و سست شدن قدرت فرماندهان ارتش کره مردم این کشور بیشتر متمایل به پیوستن به کره جنوبی هستند تا قبول قیمومت چین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی

      پیام ترامپ بسیار آشکار است:

      «من نمیخواهم بدانم که چه کسی این مدفوع را به جا گذاشته است؛ آنچه که من میخواهم این است که این مدفوع باید پاک شود».

      من فکر میکنم که چین (تولید کنندهٔ مدفوع) نخستین شخصیت حقیقی و حقوقی است که باید آنرا پاک کّنَد.
      رهبران چین نیز میدانند که سُمبه پُر زور است و باید دستکش و خاک انداز؛ دست و پا کنند.

      حذف
  2. درود كژدم گرامي
    اينكه ميگيد وعده يارانه ٢٥٠ هزار توماني براي اوردن مردم منفعت گرا به صحنه است خب قبول دارم. در واقع در طراحي يك استراتژي بايد واقعيتها رو در نظر گرفت نه ارمانها. اينكه با شعار ازادي و نجات ميهن مردم به صحنه نميان راهش اين نيست كه دست روي دست بذاريم بلكه بايد براي همين مردم طراحي كرد. ضمن اينكه پرداخت ٢٥٠ هزار توماني يعني خالي شدن دست حاكميت و تضعيف اقتصاد دولتي كه حتما بحرانهايي به دنبال خواهد داشت اما اين بحرانها به سمت خوبي خواهد رفت. ضمن اينكه احمدي نژاد در پايان دولتش و به اسم فاز دوم هدفمندي ميخاست عملي كنه اين كار رو ولي محلس و رهبر نذاشتن و اختيارات رو ازش سلب كردن حالا با توپ پر و دست پر تر برگشته. من بعيد ميدونم اينكار هماهنگ شده باشه چون رهبر نظام نمي تونه بپذيره تسلطش بر امور به سخره گرفته بشه و اين هزينه زيادي داره. با اشنايي كه من دارم بي شك اين يك تقابل واقعي هست و نه هدفمند و طراحي شده. در روزهاي بعد خواهيم ديد چه اتفاقاتي خواهد افتاد و هيچ كس نمي تونه با قطعيت پيش بيني كنه چه خواهد شد. اين كار احمدي نژاد در ايران موج بزرگي درست كرده كه اصولگراها و اصلاح طلبا خيلي عصباني ان و سعي دارن ناديده بگيرن و حتي به دنبال حذف احمدي نژادن. اين تحليل منه و شما ممكنه نپذيريد ولي يك سوال: پيش بيني شما از تاييد صلاحيتها چي هست؟ ايا احمدي نژاد و بقايي تاييد با رد ميشن؟ رييس جمهور بعدي طبق نقشه نظام كيست؟
    ارادتمند اكبر

    پاسخحذف
  3. در ادامه كامنت بالا بايد بگم وقتي مردم رذل و شكم پرست و بي خايه هستن بايد با همين شكم به صحنه اوردشون و تبديلشون كرد به پشتوانه تغييرات اساسي و هدفمند. ايجاد اين مطالبه و عملي كردنش براي چند ماه يعني ديگه كسي نميتونه جلوي اين مردم رو بگيره و خواستشون رو ناديده بگيره و پول رو از دستشون دربياره. تلاش بي خاصل روحاني براي پس گرفتن ٤٥ تومن يك نمونست براي اين قضيه
    امبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی؛ درود بر شما

      شما مرا به بازنوشت بسیاری که از مسائلی که پیشترها گفته ام میکشانید و من تلاش کیکنم که از بازنوشتن پرهیز کنم تا کار به اطالهٔ کلام نکشد.

      شما میگویید: «در واقع در طراحي يك استراتژي بايد واقعيتها رو در نظر گرفت نه ارمانها»...
      من میگویم: هدف و هر آنچه که شما آرمان مینامید؛ جهت و مسیر «استراتژی» را تعیین میکند. بدون آرمان و هدف؛ چیزی به نام مبارزه و تلاش و استراتژی وجود ندارد. مگر آنکه بخواهیم خود و همگان را فریب دهیم.
      شما نام تیر اندازی را که بدون هدف تیراندازی میکند و هیچ هدفی را نشانه نمیگیرد را چه می گذارید؟
      من نامش را «احمق» و یا «شارلاتان» میگذارم.
      هدف تعریف شده و روشنِ احمدی نژاد و بقایی چیست؟
      آیا فکر میکنید که من آنقدر خر هستم که معنی آن سخن «بقایی» را که ترکهای عثمانی را به قتل هام ارمنیان متّهم کرد را نمی فهمم؟
      بقایی در پی دفاع از «ارمنیان مسیحی نجس» (از نظر اسلام و تشیّع شنیعه) نبود؛ زیرا حد اقل اینکه «تَه ریش» بقایی میگوید که: «ارمنیها نجس» هستند. مگر اینگونه نیست؟
      پس هدف بقایی از این «تکّه پرانی» چه بود؟
      پاسخ آن بسیار ساده است:
      «بقایی میخواست روابط رژیم کثیف شیعی-صفوی» با «ارمنستان = حاکمیّت نوکر روسیه» را تثبیت کند. این مادرقحبه در پی دفاع از ارمنیان ایران نبود که «شهروند درجه ۲» به شمار می آیند دفاع کند. بلکه میخواست جنگ «صفوی - عثمانی» را به شکلی دیگر (ارمنی پسند) مطرح نماید و ارمنیان ایران را فریب دهد. در حالی که اگر ما حتّی خاک ترکهای عثمانی را نیز به توبره بکشیم؛ «ارمنیان ایران» در زیر سایهٔ حاکمیّت کثیف «شیعی - صفوی» باز هم شهروند درجه ۲ باقی خواهند ماند. این شعار برای «خَر کردنِ» جوجه روشنفکر نماهایی بود که به دنبال «شعار» می دوند و اگر نام «ارمنی» میشنوند؛ بوی کباب «رابطهٔ حسنه با غرب» به مشامشان میرسد. در حالی که مسئلهٔ «ارمنستان» مربوط به «حوزهٔ منافع روسیه» است و نه کشورهای غربی و ارمنیهای ایران برای رژیم کثیف صفوی فقط نقش «مهره» را دارند که میخواهد با آن بازی کنند.
      به بقایی بگویید که «کژدم؛ کژدم است و اگر تُرک زبان است؛ ... «تُرک عثمانی خَر؛ نیست».

      امّا بپردازیم به مسئلهٔ «ایجاد مطالبهٔ ۲۵۰ هزار تومانی برای حکومت»:
      آیا این مطالبه را امام حسن تولید میکند؟ یا دیگران (رُکن رابعی های دروغین)میخواهند آنرا تولید کرده و سپس به خاطر برآورد نشدنش «امام حسن» را مؤاخذه کنند که: پس ۲۵۰ هزار تومان من چه شد؟
      امام حسن براحتی میتواند بگوید:
      بروید از همان مادرقحبهٔ امام زمانی بخواهید.
      امّا اگر این امام زمانی و «رُکن رابعی» مادرقحبه به حکومت دوباره برسد؛ شُتُر آن «مطالبهٔ تولید شدهٔ ۲۵۰ هزارتومانی» در برابر دروازهٔ خانهٔ او خواهد خوابید.
      حال اگر تولید و فروش نفت به نصف رسید؛ چه خواهد شد؟ شلوار و شورت چه کسانی را به حراج خواهند گذاشت تا علوفهٔ این شُتُر تأمین شود؟

      اکبر گرامی

      به این روسپی زادگان «رُکن رابعی دروغین» بگویید که زمانی پیش از اینها مردی بود که گفت:

      - یک هدف ... یک خُدنگ.
      - راست گو و راست تیر انداز.

      من نمیدانم که چرا شما از روی تمامی خیانتهای باند «رکن رابعی های دروغین» احمدی نژاد که در گفتار پیشین مطرح نمودم؛ مانند پریدن از روی آتش چهارشنبه سوری؛ از روی آنها پریدید؟
      چرا از افتادن به میان «آتش چهارشنبه سوری» و پاسخ های داغ به پرسشهای داغتر؛ گریختید؟

      با سپاس

      کژدم

      حذف
    2. اکبر گرامی
      اگر احمدی نژاد میخواست کاری بکند؛ نخست باید انتقام «سگهای بیگناه مدینه» را از کسانی که «علی» را مولای متقّیان مینامند میگرفت.
      اگر در اسلام کثیف؛ ارزش خون زن نصف ارزش خون یک «رجّاله» (مرد) است. در نظر من ارزش خون یک سگ بیگناه و باوفا؛ ۱۰ برابر خون علی است.
      اگر علی و زُبیر ۷۰۰ سگ را قتل عام نمودند و علی نیز توسّط یک ستمدیدهٔ خارجی؛ به دوزخ واصل شد؛ باید کسی باشد که خون بهای آن موجودات بیگناه را بپردازد. لذا باید «اخوندهای شیعه و سُنّی» به انتقام خون آن بیگناهان به دوزخ فرستاده شوند.
      اگر علی ۳۵۰ سگ بیگناه (معصوم) را قتل عام نموده و خود نیز به دوزخ رفته است؛ آنهایی که به انتقام خون آن موجودات معصوم و وفادار باید کشته شوند؛ حدّ اقل باید ۱۵ هزار آخوند شیعهٔ کثیف باشند. (سهم تشیّع).

      آیا در دوران «احمدی نژاد ضد آخوند» حتّی دیدید که یک آخوند به انتقام آن جنایت نخستین؛ کشته شده باشد؟
      انتقام خون تمامی مبارزان ایرانی پیشکِش.
      من از انتقام خون ۸۰۰۰ خوارج سخن نگفتم؛ زیرا قتل عام سیاسی بود.
      من از انتقام خون سگهای بیگناه و معصوم و فداکار مدینه سخن گفتم.

      هر زمان با ۷۰۰ سر بریدهٔ انگلهای صفوی به انتقام خون سگهای بیگناه مدینه برگشتید؛ قدمهایتان روی چشمهای کلاغ.

      کژدم

      حذف
    3. اکبر گرامی

      من یکبار به شما گفتم که هیچگاه دوستانم را نمیفروشم. به هیچ قیمتی نمیفروشم.
      امّا نمیدانم که چرا شما میخواهید از «مدفوع» برای من «کوفته تبریزی» بپزید؟
      چرا؟

      حذف
  4. ۳۶ رأس کشتهٔ داعش در ننگرهار به «حد اقلّ ۹۰ رأس» تبدیل شد.
    دیدید که گفتم این افغانهای بسیار پیشرفته در آمار دِهی چقدر دقیق هستند؟
    نگران نباشید؛ این تعداد بسیار افزایش خواهد یافت.

    https://goo.gl/B0Z5SO

    پاسخحذف
  5. دولت دونالد ترامپ؛ به دولت نطامی ـ امنیّتی تبدیل شد.

    https://goo.gl/Jzn8IY

    باید منتظر فجایع نظامی در خاورمیانه و آسیا باشیم.
    آنکه انتظار فاجعه را به شوخی برگزار میکند؛ بدبخت ترین قربانی خواهد بود.

    حال دیگر فرقی نمیکند که به «امام علی» و یا «امام حسین» و «امام حسن» و یا «زین العابدین بیمارِ ریغو» و یا «رضا اسهال و استفراغی» و یا «کیر خر» رای دهید. (همگی یکسان و هموژن شدند).
    به زبان فرانسوی گفتم تا «آیةالله ملکوتی» هم بفهمد.

    پاسخحذف
  6. پاپ فرانسیس رهبر مؤمنین گمشده در «کوریدورهای مسیحیّت» و «بچّه بازهای مخفی شده در اتاقهای واتیکان»؛ برای نجات عالم و عالمیان به « ۱۶ کیر خر» بوسه زد. آدم نمیداند چکار کند؟ تا چه رسد به الاغها؟!!!

    https://goo.gl/lcNhKH

    پاسخحذف
  7. کوروشیها و کوراوغلیهای «بنگلادش گربه نشان»

    https://goo.gl/DUjZeD

    پیش به سوی تمّدن بزرگ ایرانشهری.

    پاسخحذف
  8. کژدم گرامی امروز شنبه فداییان تروریست و گنده لات های مسلمان برای خوک اعظم اون کبیر ظاهرا چند هدیه نفیس ازجمله یک تابلو فرش بسیار گرانبها برای تولدش بردند که خار مادر همه شان را از ته بگاید مگه این حرامزاده ها که میگن مسلمانیم نمیدونن اون یک خدا ناباور است پس چرا اینقدر خایه اون مادرجنده رو میمیکند قراره بمبی چیزی به ایران بده یا نه خبرای دیگه ای هست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همهٔ آن آزمایشهای موشکی و یگان موشکی سپاه پاچاهارداران تحت نظر مهندسین کرهٔ شمالی کار میکنند.
      چینیها به کرهٔ شمالی تکنولوژی هسته ای وموشکی منتقل کرده و آنها نیز به رژیم انگلها منتقل میکنند. در بمباران چند سال اخیر پایگاه اتمی سوریه توسط اسرائیل؛ تعداد زیادی از کارشناسان کرهٔ شمالی کشته شدند.
      چینیها هم در این ماجرا از سیاست «من نبودم دستم بود؛ دستم تو آستینم بود» استفاده میکنند.
      آن ۲۵ میلیارد دلاری هم که در چین همچنان بلوکه مانده است؛ به خازر این ماجراها است.

      حذف
  9. بالاخره صدای «پدر خوانده حامد کرزای» که خانواده اش از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر افغانستان است نیز صدایش در آمد و طرفدار «داعش» شد.

    پاسخحذف
  10. كژدم گرامي من هم ادم فروش نيستم. اينها هنوز پيروز نشده اند كه شما دستاوردهايش را طلب مي كنيد. صبر كنيد و ببينيد كه تنها گروه عملگرا كه مي تواند از شكم هاي دوپا و حتي از خائنان و رسانه هاي حريف بهترين استفاده را ببرد و گام به گام نا محسوس و ناشناخته ماجرا تا نبرد نهايي برساند چه كساني هستند.رژيم ايران حامياني از جنس هيلاتوري كلينتون دارد كه علنا در مورد كودتا هشدار مي دهد تا جزء ترين نيروهاي حاكم حواسشان را جمع كنند. نبرد و همزمان حفظ كشور و شكست دشمن و عافلگيري گرگهاي كمين كرده خيلي ظرافت مي خواهد صبر كنيد و ببينيد
    ارادتمند اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی؛ درود بر شما.
      منظورم آدم فروشی به مفهومی که شما گفتید نبود. بلکه منظورم این بود من دوستانم را تنها نمیگذارم و برای افکار و برآوردهای آنها ارزش قائل هستم و با یک اختلاف نظر نمیگویم برو بابا.
      امّا اگر شما مسائلی میدانید که من نمیدانم؛ داستان دیگری است.
      امّا آنچه که تا کنون از این گروه دیده شده است؛ به جز ریخت و پاش و بی هدفی و گنده گویی نبوده است. مگر آنکه در پشت پرده ها سخن از جنون میرفت.
      این گروه هیچ برنامه ای اعلام نکرده است.
      تنها سخن بدرد بخوری که شنیده شد این بود که رحیم مشایی گفته بود:
      دیگر اسلام جواب نمیدهد.

      با احترام

      کژدم

      حذف
    2. اکبر گرامی
      اگر یادتان باشد؛ در دوران جنبش سبز میگفتم که شکست سنگینی خواهد خورد و دلایلش را نیز بر میشمردم. پس از شکست جنبش ۸۸ نیز چندین بار از «کودتا» به عنوان آخرین حربهٔ داخلی برای سرنگونی این رژیم کثیف سخن گفتم. از آن حربه نیز خبری نشد.
      برای من «کودتا» آخر سخن داخلی داستان سرنگونی رژیم بود و پس از آن مسئلهٔ «روند شکست استراتژیک رژیم» و نقطهٔ آغاز آنرا مطرح نمودم و همچنین بر این باور هستم که این رژیم بوسیلهٔ بیگانگان سرنگون خواهد شد و آنهایی که با موشک بازی و بمب اتم بازی و قایقهای تندرو و .... نمایش تئاتری میدهند؛ فقط و فقط هزینه های خود را بالا میبرند و روز بروز ضعیفتر میشوند.
      احمدی نژاد بخشی از این نمایشها بود و در آن ۱۱ روز کذایی نیز به «بوتاکس صورتش» مشغول بود. افسانه هایی مانند به سرقت رفتن میلیونها سند از وزارت اطلاعات توسط او و همدستانش نیز؛ افسانه ای بود که برای بی ثمر نمودن تحقیقات دروغین به احمدی نژاد نسبت داده شد.
      با این اوصاف چکار باید بکنیم؟ آیا باید مثل آن فیلسوف یونانی «فانوس» به دست بگیریم و به دنبال «انسان کامل = رُکن رابع» بگردیم؟ مگر احمدی نژاد نبود که میگفت: آمریکا به این دلیل به عراق حمله کرد که امام زمان را ترور کند؟ مگر نگفت که تک تیر اندازهای عربستان سعودی منتظرند تا وارد مکّه شود و او را بکشند؟
      حتّی گفتن اینکه: «اسلام دیگر جواب نمیدهد» یک جملهٔ کامل نیست. زیرا پرسش این است که چه چیزی جواب میدهد؟
      آیا برویم مسیحی و یا یهودی و بودایی و هندو و بهایی و یا بابی شویم؟
      پرسشِ «پس چه چیزی جواب میدهد؟» همچنان بی پاسخ مانده است.

      به نظر من این رژیم توسط نیروی خارجی سرنگون خواهد شد و سازمان مجاهدین خلق بیشترین شانس را برای رهبری ساکنین ایران دارد.
      نترسید؛ آنهایی نیز که اکنون مخالف هستند؛ زمانی که ببینند به جز سازمان مجاهدین خلق هیچ نانی در سفره نیست؛ مجبور خواهند شد که آن نان موجود را به نیش بکشند و پس از نیز خواهند دید که وضعیت نه تنها بسیار بهتر از دورهٔ حاکمیت انگلهای صفوی شده است؛ بلکه زمین تا آسمان فرق کرده است.
      آن دورهٔ «مارسیسم اسلامی» (گذشتهٔ مجاهدین) را نیز فراموش کنید؛ زیرا تعریف آنها از «عدالت» نیز حتماً تغییر یافته است.

      حذف
  11. عجب!!! مجاهدين خلق؟؟؟ نظام حاكم بر ايران هموز انچنان ريشه اش خشك نشده كه مجاهدين بتوانند جايگزين انها باشند. حالا من يك طور ديگه مساله رو مطرح مي كنم فرض كنيد رهبري وفات كند يا بر اثر يك حمله نظم نظام حاكم فرو بريزد انگاه كدام جريانهاي سياسي و شبه سياسي در ايران قدرت سازماندهي خود و بسيج مردم را دارند؟مجاهدين امكان سازماندهي سريع داخل ايران ندارند. ضمن اينكه حمله نظامي به ايران ممكن است ايران را نابود كند اما نظام را ساقط نمي كند بلكه وسيله اي مي شود تا نظام خود را از شر بوروكراسي رها كند و چهره چريكي و نامنظم بگيرد و دوباره به مردم مسلط شود شايد تحريم نفت موثر باشد ولي در اين صورت هم وقتي كه قافيه تنگ شد يك كودتاي ساختگي و رفتن در فاز انقلابي گري دستورالعمل اينها خواهد بود. اخوندها نشان دادند در عملگرايي بي همتا هستند و هر ظرفيتي كه در جامعه به وجود مي ايد تغيير رنگ مي دهند و خود اول صف ني ايستند اينها مساله شكافها و نوع مواجهه و مديريت رو به شمل چند لايه و بي نظير انجام دادند و مي دهند. اما مساله احمدي نژاد يك مساله مديريت شده نيست. البته بهش مهمي از نيروهاي نظامي امنيتي پشت او هستند اما كليت نظام اخوندي ذاتا با او در تقابل جدي است و فرصت شود پوست او را خواهند كند. وقتي مسالع يارانه نقدي ٢٥٠ تومني مطرح مي شود يعني يك برنامه اي كه قابل اندازه گيري است و در اينده قابل پيگيري خواهد چون عدد مشخص است. احراي اين برنامه يعني نفي تمام قد نظام حاكم. اين طرح چيزي نيست جز خشكاندن منابع مالي رژيم و دادنش به دست مردمي كه هيح كس نخواهد توانست از انها بگيرد و اگر بگيرد شكمهاي دوپا قابل مهار نخواهند بود. پشت اين جريان هر كساني كه هستند نيتي ندارند جز سابط كردن نظام با يك فرايند خودكار فقط كافيست ماشه چكانده شود و يكماه ٢٥٠ هزار تومن به حساب هر فرد ايراني ريخته شود ديگر اين فرايند برگشت پذير نهخواعد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من پیشنهاد میکنم که این مبلغ را به یک میلیون تومان افزایش دهید. کار از محکم کاری عیب نمیکند.

      حذف
  12. كژدم آخرش رو خوندم به نظر از اين مجاهدين متنفري؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      متنفّر نیستم. قبلاً هم گفتم که آن گروههای بشکن و بالا بنداز به جای به جای بحثهای بحرطویلی و اندازه گیری طول و عرض و ارتفاع دموکراسی و مزخرفبافیهای دیگرشان؛ یا با سازمان مجاهدین «رقابت» کنند و یا اگر خایه اش را ندارند و فقط شیونهای «پیرزنانه» را ترجیح میدهند؛ حذف خواهند شد و به لاطایلاتهایشان ادامه خواهند داد و نامشان در «موزهٔ تاریخ مبارزات» به عنوان «اپوزیسیون حرّاف دائمی» ثبت خواهد شد.

      حذف
  13. وزیر دفاع پیشین آمریکا گفت: هدف اولیه از طراحی «مادر تمام بمب‌ها» حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای زیرزمینی رژیم ایران بود. لئون پانه‌تا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز در پاسخ به سوالی درباره استفاده آمریکا از بزرگ‌ترین بمب خود، موسوم به «مادر تمام بمب‌ها»، گفت: زمانی که من وزیر دفاع بودم ما در حال کار روی این سلاح بودیم. به طور صریح باید بگویم که این بمب در ابتدا برای هدف قرار دادن احتمالی تاسیسات غنی‌سازی زیرزمینی در ایران طراحی شده بود. این دغدغه ما بود. این یک سلاح موثر است. من آزمایش و تست آن را دیدم. این سلاح می‌تواند در زیر زمین نفوذ کند.

    http://www.iranpressnews.com/source/205922.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      ارزش این خبر مربوط به عهد دایناسورها چیست؟

      حذف
  14. این بمبی که استفاده شده MOAB ، نفوذی نیست
    The MOAB is not a penetrator weapon
    https://en.wikipedia.org/wiki/GBU-43/B_Massive_Ordnance_Air_Blast

    مدل مشابه که نفوذی است تا 60 متر قبل از انفجار، این است MOP:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Massive_Ordnance_Penetrator

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کاملاً درست است. این بمب حتّی به زمین اصابت نمیکند و در هوا منفجر میشود. جان میدهد برای بندرهای جنوبی و قایقهای تند رو و ویرانی تاسیسات نظامی جزایر سه گانه.
      فکر میکنم گروهبان سردارها هم گوشی دستشان آمده باشد.

      حذف
  15. اینکه حامد کرزای هروئین فروش نیز دادش در آمده است؛ به این خاطر است که استفاده از MOAB بازی را عوض میکند و احتمالاً نیروهای داعش در آچین همگی کشته و زخمی و شنگول شده اند و چون نان قبیله و خانوادهٔ کرزای از طریق ادامهٔ بحران کنونی افغانستان تأمین میشود اکنون ضد آمریکایی شده است. اگر مبارزه با فساد در افغانستان به صورت جدّی پیگیری شود؛ کرزای اگر اعدام نشود؛ به زندان تشریف بُرده و اموالش مصادره خواهد شد.

    پاسخحذف
  16. امروز میخواهم به بی شرفی که نامش را «کیومرث حیدری» گذاشته اند گیر بدهم. تا این الاغهای زهوار در رفته را که به جای «پالان»؛ لباس نظامی بر تنشان کرده اند را خوب بشناسید و به هیچوجه فکر نکنید که اینها جانشینان «سپاه جاویدان داریوش بزرگ» هستند.
    در ۱۰ سال نخست پس از «خیانت ملّی ۵۷» که در آنزمانها «محسن مخملباف» نقش «سلحشور مُردار شده» چند ماه پیش را بازی میکرد؛ در تمامی سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی سر هم بندی شده؛ نامِ همهٔ قاچاقچیان مواد مخدّر؛ اوباشان چاقوکش و هر بیشرف خلافکاری را از نامهای اصیل ایرانی انتخاب میکردند و افسران ظاهراً شریف شیعه مسلک نیز نامهایی مترادف «نجاستهای ۱۴ گانه» را داشتند.
    اکنون با اینکه ظاهراً زمانه عوض شده است؛ امّا بازهم نام بیشرافت ترینها و احمق ترینها را با نامهای ایرانی مزين میکنند. مانند همان شُتُر دوکوهان دروازه دولابی که نامش را «پوردستان» گذاشته اند.
    زمانی بود نام اوباشان را به نامهای ایرانی مزيّن میکردند و اکنون نیز بازهم «اراذل و اوباش» را به نامهای ایرانی مزیّن میکنند. یعنی اینکه چیزی عوض نشده است.
    به لینک زیرین مراجعه کنید و مزخرفات این دهاتی احمق دوکوهانی را ببینید و من نیز جمله به جمله برایتان بازگشایی میکنم:

    https://goo.gl/zutKuc

    این «شتر دوکوهان حیدری» فرزند «ابیلفض حیدری گندابه سری» میگوید:

    "در بُعد ساختاری می‌خواهیم نیروی زمینی را به یک نیروی متحرک هجومی تبدیل کنیم." و سپس می افزاید که این امر از معجزات و کرامات «انگل فرزانهٔ کیسه کش حمّام» است:

    "در این راستا ما ذره‌ای به دفاعی عمل کردن نیندیشیده‌ایم چون بهترین پدافند (دفاع) را آفند (حمله) می‌دانیم" و افزود که نیروی زمینی به دنبال این است که براساس سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، "استطاعت تحمیل رزم زمینی نزدیک به دشمن را در خود ایجاد و احراز کند." ....

    نیروی زمینی تهاجمی؟؟؟؟ تهاجم به کجا؟؟

    تهاجم به «جمهوری اَران»؟ «ترکیهٔ عثمانی»؟ «عراق»؟ «ترکمنستان»؟ «کثافتستان»؟ «افغانستان»؟؟ ....
    هی ... با تو هستم ای ... شُتُر خان حیدری محصولِ نکاح کاهدانی دهات «زومبالان» .... به کجا؟؟؟
    جنوب هم که خلیج فارس است و حوزهٔ عملیاتی نیروی زمینی نیست.

    آخه حیوان مجسّم؛ میفهمی که معنی «بهترین دفاع حمله است» یعنی چه؟

    یا اینکه MOAB در ننگرهار؛ خایه های نداشتهٔ انگل فرزانه را در گلویش پاپیون کرده است و از تو خواسته اند که برای ساکنین ایران «کُس شعر» ببافی؟

    بقیّهٔ مزخرفاتش را خودتان بخوانید و بر هیکلش برینید.

    پاسخحذف
  17. من این تصویر را بسیار دوست میدارم.
    موجودی که از سرِ درد زوزه میکشد:

    https://goo.gl/JPDs8G

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینهم بد نیست و ما را به یاد «بُز اخوش» می اندازد.

      https://goo.gl/eF4xWD

      حذف
  18. تصاویر را ورق بزنید. به تصاویر «کودکان» میرسید.

    https://goo.gl/XiGiSw

    اینکه این کودکان «ارمنی» هستند؛ در آن شکّی نیست و با سایر کودکان جهان فرقی ندارند. زیرا همگی «کودک» هستند.
    امّا پرسش این است که آیا این کودکان میسحی هستند؟ بودایی هستند؟ شیعه هستند؟ سّنّی هستند؟ هندو هستند؟ یهودی هستند؟ و ....... هستند؟
    یا اینکه والدینشان به آنها ظلم میکنند و آنان را به دشمنان خونی همدیگر در آینده تبدیل میکنند؟
    اگر این کودکان را بدون «تلقینهای مذهبی والدی» در پارک بازی کودکان در کنار هم بگذارید و آنها را به همدیگر معرفی کنید و بازی را برایشان توضیح دهید؛ آیا با همدیگر بازی خواهند کرد؟ و یا بروی همدیگر شمشیر خواهند کشید؟

    پاسخحذف
  19. اندکی بیندیشید:
    چرا همهٔ وبسایتهای فارسی زبان به ناگهان «تَب احمدی نژاد» گرفته؟
    چرا یکی از دوستان من تلاش میکرد که از «مدفوع» برای من «کوفته تبریزی» بپزد؟
    البتّه من که یک تبریزی هستم؛ از این کوفته تبریزی خوشم نیامد. زیرا بوی «گَند» میداد.
    البتّه تعجّب نکنید که چرا ما باید «کوفته تبریزی» و «قلقلی» و «کوفته برنجی» بخوریم. زیرا همیشه دوست داریم که بر سر «سفرهٔ آماده» بنشینیم.
    مشکل ما این است که نمیتوانیم و یا نمیخواهیم بفهمیم و یا اگر هم بفهمیم؛ خودمان را به «خریّت» میزنیم... انگار که شتر دیدی؟ .... کدام دایناسور؟
    انگار که نمیفهمیم و یا نمیخواهیم بفهمیم که معنی «سفرهٔ آماده» این است که:
    «دیگران برایت پهن کرده اند».

    پاسخحذف
  20. دوستی نهیب زد:

    - هی ... الاغ؛ مگر نگفته بودی که آهنگ رشد اقتصاد چین پایین خواهد آمد؟ پس چی شد؟

    https://goo.gl/aK7h9t

    پاسخ دادم:

    - این رشد شبیه رشد اقتصاد آماری مربوط به رشد «Ghost Town» ها است. مگر نمیبینی که میگوید: ساختمان سازی؟
    دولت چین برای حفظ «آمار رشد» مجبور است که دست به کارهای احمقانه بزند.(پارادوکس دویدن به دنبال دُم خویش در معادلهٔ گربه).

    - یعنی کشکه؟

    - نه؛ ... کشک نیست .... زهر است.

    پاسخحذف
  21. شاهد بودیم که «القاعده» دهوت به «وحدت» می کرد. امّا «محمد رسول الله دوّم» به «القاعده» حمله میکرد و سرهایشان را می بُرید.
    اکنون «محمّد رسول الله دوّم» پس از فشارهای عراق و سوریّه و قتل عام نیروهایش در «ننگرهار»؛ به «تقیّه» و «صلح حدیبیّه» روی آورده و به «القاعده» پیشنهاد همکاری میدهد.

    https://goo.gl/CpcI4Z

    راستی چه شده است؟ مگر نه اینکه هر دو سازمان اهداف کثیف یکسانی دارند؟ (حاکمیّت اسلامی و احیای خلافت اسلامی). مگر هر دو جریان دنبالچه های «ابن تیمییّه» نیستند؟
    مگر دعوای اصلی همچنان بین «پیروان فرزندان علی و فاطمه» برای «سلطنت ارثی» با سایر اوباشان دیگری که خلفای راشدین نامیده میشدند نیست؟
    مشکل داعش این است که در پس پردهٔ «شعارهای ابن تیمیه ای»؛ یک جریان «بعثی» است و به همین خاطر در «اُردن» به خواهر صدام حسین گفتند «خفه شو» و ماجرا را «لو» نده؟
    مگر نه این است که هیچ فرقی میان خاندان صدّام حسین و خاندان اسد که خود را «وارث» میدانند؛ وجود ندارد؟ لذا از همکاری داعش با رژیم اسد تعجّب نکنید.
    امّا اکنون با قتل عام داعشیها در «ننگرهار» و فروپاشی داعش و القاعده در یمن؛ تعجّب نکنید که داعش دست «صلح حدیبیّه» به سوی القاعده دراز کرده باشد.

    https://goo.gl/CpcI4Z

    نیروهای داعش در ننگرهار قتل عام شده اند.

    راز اظهارات «شُتُر دوکوهان حیدری» نیز همین است.

    پاسخحذف
  22. من (کژدم) به همهٔ اراذل و اوباشانی که خود را «اپوزیسیون سکولار» مینامند هشدار میدهم که:
    «سازمان مجاهدین خلق»؛ رهبر بلامنازع آینده خواهد بود. حتّی به اندازهٔ «کیر خر» نیز اهمیت نمیدهم که بپذیرید و یا نپذیرید. زیرا پذیرفتن و یا نپذیرفتن این هشدار مشکل شما است و نه من.
    من فقط میبینم و گزارش میدهم.

    https://goo.gl/pjl8IH

    تنها سازمان مجاهدین خلق است که میتواند به این مسئله پاسخ دهد.
    اگر حزب دموکرات کردستان ایران؛ حاضر بود که به هر قیمتی با رژیم کثیف انگلهای صفوی بر پای میز مذاکره بنشیند و اگر «پژاک» به همین رژیم کثیف پیشنهاد میداد که با پذیرفته شدن به عنوان یک سازمان سیاسی؛ نقش «جاشهای منطقه ای» را بر عهده بگیرد.
    همین احزاب و سازمانها اگر ببینند که «سازمان مجاهدین خلق»؛ پیشنهادهای بهتر و دندان گیرتری دارد؛ خایه هایش را خواهند لیسید.

    «فوق روشنفکران بلوچستان» نیز مشکل اصلی شان این است که چرا «مسجد سُنّی» ندارند؟ تا سر به زمین؛ کون به هوا بکنند .... یعنی که عبادت به خدا بکنند؟
    آیا به راستی فکر میکنید که «ناسیونالیسم شاهنامه ای فردوسی» داریم؟ و «کاوه های آهنگر» برخواهند خاست و فریدون را که نمیدانم این «فریدون کُس کِش» در کدامین غار با امام زمان(مهدی) در حال خوردن «کباب موش» است را به سلطنت باز خواهد گردانید؟

    خوابی یا بیدار؟
    مستی یا هشیار؟

    «سازمان مجاهدین خلق»؛ نه به خاطر شایستگیهای والای پیامبر گونه اش؛ بلکه به خاطر وجود «اپوزیسیون کونیهای حرّاف و بی برنامه»؛ .... شایسته ترینهاست.

    کژدم

    پاسخحذف
  23. BBC میگوید که کرهٔ زمین «کُس کِش خانه» شده است و بهتر است برویم و به صورت «مایکرو اورگانیسم» در «قمر یخی کیوان» به صورت «میکروب» زندگی کنیم.
    کلیسای «انگلیکان» به این نتیجه رسیده است که زندگی میکروبی به به زندگی بی شرفها ارجحیّت دارد و شاید «مسیح مقدّس»؛ اینبار به صورت «میکروب» ظهور کند و همگان را نجات دهد.

    «تاثیر پیشرفتهای علمی در دیانت»

    http://www.bbc.com/persian/science-39625682

    پاسخحذف
  24. روسها نخست به انگل فرزانه یک فوتوکوپی مقدّس در یک تابوت سبز» دادند که مجموعاً ۱۰ دلار هم ارزش ندارد. اکنون نیز به ساکنین ایران تفقّد فرموده و به آنها اجازه داده اند تا بدون ویزا به مدّت ۸ روز به «صحرای قره قوم» بروند.
    از ساکنین بسیار روشنفکر ایران که به آثار باستانی و موجودات زندهٔ باستانی موزهٔ قره قوم علاقهٔ زیادی دارند؛ پیشنهاد میکنم که با همین چند فروند هواپیمای جدیدِ دست دوّم که خریده شده است؛ با چند گونی بزرگ برای خرید «شنهای سیاه باستانی» (قره قوم)بشتابند.

    https://goo.gl/MVAbDa

    پاسخحذف