۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

پروژهٔ تغییر رژیم ؛ .... شوخی؟ ... یا جدّی؟

پس از اظهارات آقای رکس تیلرسون مبنی بر تغییر مسالمت آمیز رژیم مذهبی حاکم بر ایران و حمایت از سازمانها و گروههای طالب دموکراسی در داخل و خارج ایران؛ پروژهٔ حلّاجی و وزن کردن مخالفان حاکمیت شیعی ایران؛ آغاز شد.
رضا پهلوی و گویا فردی به نام امیر عبّاس فخر آور به کنگره دعوت شده و برای اولّین بار رضا پهلوی با نمایندگان مجلس آمریکا دیداری واقعی داشت (برخلاف رسوایی چند سال پیش آلمان که با یک آبدارچی ایرانی تبار به مذاکره پرداخته بود).
البتّه شنیده ام که آقای امیر عبّاس فخر آور  («نویسندهٔ کتاب « رفیق آیت الله»)  نیز گویا برای وزن کشی فراخوانده شده بود.
بهتر است که دلایل حضور رضا پهلوی را از زبان خودشان بشنویم:


رادیو فردا نیز با ۲ نفر در رابطه با اظهارات آقای تیلرسون مصاحبه ای داشته است که «پاسدار سازگارا» در این مصاحبه یکی به نعل و یکی به میخ میزند و مواضعی کلیشه ای مانند «شهرام شارلاتان» (شورت و جوراب فروش «ما در مستراح  هستیم») و رژیم حاکم را که قرار است براندازی شود را بیان میکند و از افتخارات خائنانهٔ خود در سال ۸۸ و به شکست و «صف کشیدن در جلو نانوایی ها به نشانهٔ اعتراض» کشانیدن حرکت ۸۸ و تزریق دروغهای شاخدار و سوء استفاده از اعتماد مردم؛ چنان ضربه ای به روحیهٔ مردم زد که باز آفرینی روحیهٔ اعتماد و ایجاد حرکت را بسیار سخت کرده است .... هیچ سخنی نمیگوید.
نفر دیگر نیز دکتر تقی زادهٔ قصّه گو است که مدافع نظریهٔ کمک آمریکا برای سرنگونی رژیم است. باز هم بهتر است که از زبان خودشان بشنوید:
https://goo.gl/74fbmM

تعداد ۱۰ و یا ۹ نفر از مخالفین رژیم نیز برای سخنرانی به کنگره دعوت شده بودند که گویا یک نفرشان در آخر پشیمان شده و حضور نیافته است. یک نفر دیگرشان نیز جزوهٔ آشپزی «جین شارپ» را (قرآن مجید موسسهٔ جورج سوروس) زیر بغلش برای هدایت مردم به راه راست با خود آورده بوده است. همان جزوه ای که  در سال ۸۸ به«صف نانوایی» و «راه رفتن در پیاده روها» انجامید.

این نظرات را نیز از زبان خودشان بشنویم:

https://www.youtube.com/watch?v=cGUPHl8BI4s&t=1895s


گذشته از آنچه که این اشخاص مطرح میکنند؛ باید بدانند که سخنان آقای تیلرسون هم بسیار جدّی است و هم شوخی.

دلایل جدّی بودن:

۱- سرنگونی رژیم شیعی حاکم بر ایران میتواند تنشهای عراق؛ سوریّه؛ لبنان؛ یمن؛ بحرین و افغانستان را به شدّت کاهش دهد و در مواردی کاملاً حذف کند.
۲- زمینه برای بازگشت و حضور قدرتمند سیاسی-نظامی-اقتصادی آمریکا به منطقه فراهم شود.

لذا آمریکا در پی بنیان نهادن یک حکومت ناپایدار و یا تنش زا در منطقه نیست. بلکه به حاکمیتی پایدار و دوست نیازمند است.

پس مسئله را خیلی جدّی بگیرید.

دلایل شوخی بودن:

۱- آقای تیلرسون میداند که راه برای تغییر رژیم مسالمت آمیز نخواهد بود.
۲- آقای تیلرسون باز هم میداند که به نیروهای زبده برای طراحی استراتژی مبارزاتی و اجرایی کردن آن در کف خیابانها نیاز دارد. لذا اگر چنین افرادی وجود دارند؛ خوب است. امّا اگر وجود ندارند باید آموزش ببینند  تا بتوانند حدّ اقل به عنوان افسران میدانی وارد گود شوند.

راستش را بخواهید من چنین کسانی را نمیبینم.
لذا ایدهٔ آقای تیلرسون به یک شوخی شباهت دارد.

امّا آنچه که هواخواهان این ایده؛ باید به آن توجّه کنند این است که:

دولت ترامپ «کنتراتچی» میخواهد و مهمترین شرط یک کنتراتچی خوب بودن؛ این است که بهترین دست آورد را در بازهٔ زمانی مشخّص به دست آورد.
دولت ترامپ به هیچکس پول یامُفت نخواهد داد. به وبلاگ نویسهایی مثل من  و یا امثال من و یا نویسندهٔ کتاب نیز نیاز ندارد.
دولت ترامپ حتّی به رضا پهلوی نیز به عنوان کنتراتچی برخورد خواهد کرد.

لذا آن دسته از افراد که فکر میکنند؛ آلاف علوفی در کار است؛ به این باغ وارد نشوند.

کژدم

۵۵ نظر:

  1. همانگونه که حدس می زدم؛ بالا رفتن مقام وزیر دفاع عربستان سعودی به مقام ولیعهدی و همچنین دارا شدن مقام مشاور نخست وزیر که در واقع مشاور ارشد پدرش خواهد بود و همچنین حفظ مقام وزارت دفاع؛ نشانهٔ رویکردی رادیکال و تهاجمی از سوی حکومت عربستان سعودی بر علیه حکومت شیعی ایران است. نخستین هدیه برای ولیعهدی محمد بن سلمان نیز سرنگون شدن پهپاد سپاه پاچاهارداران در بلوچستان پاکستان توسط جنگندهٔ پاکستانی است.
    شاید اکنون وزارت امور خارجهٔ آمریکا نیز دریافته است که چرا عربستان سعودی؛ در انتشار لیست شکایتهایش علیه قطر عجله ای نداشته است؟ زیرا حاکمیت عربستان سعودی در حال مذاکرات درونی بوده است.
    برگزیده شدن محمّد بن سلمان به مقام ولیعهدی؛ نشان میدهد که همانگونه که گفتم؛ «انقلاب مخملبافی - سازگاری» برای تغییر رژیم ایران؛ یک شوخی است و آنهایی که میخواهند پا به میدان نهند؛ باید با «قرآن جورج سوروس» خدا حافظی کنند.
    در ضمن شانس سازمان مجاهدین خلق در رقابت میان «کنتراتچی ها» بسیار بالا می رود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید با شنیدن اسم سازمان مجاهدین خلق اعصابتان خط خطی شود و به صورتی مالیخولیایی فکر کنید که امکان ندارد.
      راستی چه زمانی گفتم رقابت کنید؟ آن پیشنهاد برای روبرو شدن با چنین روزهایی بود و چه بسا آن زمان هم تُرش کردید؟؟!!
      در ضمن بیاد داشته باشید که بسیاری از همان نمایندگان کنگره و سنای آمریکا که رضا پهلوی دیدار های کوتاه داشتند؛ با رهبران سازمان مجاهدین خلق سالهای سال است که تماس و ملاقات داشته اند.

      حالا رهنمود «رقابت کنید» به یک ضرورت حیاتی تبدیل شده است. رقابت کنید تا توانایی هایتان بالا رود.
      خودتان را با شعارهای دِل خوش کُن؛ فریب ندهید.

      حذف
  2. داعش میگوید که مسجد «النوری» را که قدمتی ۸۰۰ ساله دارد؛ آمریکا بمباران کرده است. این مسجد همانجایی است که «محمّد رسول الله دوّم» اعلام خلافت کرد و ساعت مُچی او بیشتر از فتح موصل مورد بحث قرار گرفت.
    ارتش عراق میگوید که داعش این مسجد را منفجر کرده است.

    من میگویم که این مسجد را «حشد الّشعبی» (اوباشان شیعهٔ عراقی) منفجر کرده اند.

    https://goo.gl/Zk8t3j

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یکی از خوانندگان بنا بر آنچه که من میبینم؛ از VPN استفاده میکند و همچنان میخواهد که نظرش مستقیم منتشر نشود؛ امّا از من پاسخ میخواهد؛ گفته است که:
      «رویترز نیز گزارش داده است که انفجار مسجد النوری کار داعش است و فرمانده نظامی ائتلاف هم تایید کرده است. ولی تو با اطمینان آمیخته با خود شیفتگی میگویی که کار حشد الّشعبی بوده».

      خطاب به شما که همچنان تا آخر عمر میخواهی در دنیای VPN و در حالت Limbo بمانی:

      ۱- رویترز گفته است به «نقل از بیانیّهٔ ارتش عراق». نگفته است که سند دیگری دارد.

      ۲- آن فرمانده نظامی آمریکایی نیز که نمیدانم اسمش چیست و اهمیتی هم ندارد که بدانم؛ در شرایطی قرار دارد که وظیفهٔ اصلی او شکست دادن و بیرون راندن داعش از موصل است. لذا میتواند با این مسئله سیاسی برخورد کُند (Politically Correctness). لذا سخنان این فرمانده را نمیتوان سند به حساب آورد. ایشان وظیفه دارند که «وحدت فرماندهی و نیروهای عملیاتی» را حفظ کنند. لذا اگر بگویند که ارتش عراق دروغ میگوید؛ مشکلاتی پیش می آیند که وظیفهٔ آن فرمانده نظامی آمریکایی این است که از آنها دوری جویَد.

      ۳- این مسجد (النوری) برای داعش همان ارزشی را دارد که مکّه و مدینه دارند و هرگز آنرا ویران نمیکنند.

      ۴- شیعیان همهٔ مساجد اهل تسنّن را «مسجد ضرار» میدانند و این مسجد تاریخی و بد شانس متاسفانه تبدیل به سمبل «مسجد محمّد رسول الله دوّم = ابوبکر البغدادی» و «وهابی گری» شده بود.

      ۵- اهل تسنّن پس از سالها توانستند در تهران یک «نمازخانهٔ فکستنی» برای خودشان دست و پا کنند؛ که از طرف «سگ شیعه ها» همیشه تهدید به «تخریب» شده است.

      نتیجه اینکه:

      مسجد «النوری» را نه آمریکا بمباران کرده است و نه داعش آنرا منفجر کرده است؛ بلکه «سگ شیعه های عراق» این مسجد را منفجر کرده اند.

      آن VPN را هم توی سوراخ ما تحتت بکن.

      حذف
  3. زمینه برای بازگشت و حضور قدرتمند سیاسی-نظامی-اقتصادی آمریکا به منطقه فراهم شود.
    کژدم این رو درک نمی کنم مگه الان آمریکا همچین وضعیتی نداره به نظر جدی بودن آمریکا در کله کردن رژیم بیشتر از اینکه معلول نفع های آمریکا باشه معلول روحیه ناسیونالیستی برای گوزپیچ کردن دشمنانه دلیلم هم اینه که اگر داستان اول درست بود آمریکا هر کاری می کرد برای تحققش اما چون داستان دوم درسته آمریکا اصراری برای نابودی رژیم نداره و اگه مردم خودشون به حساب رژیم نرسن آمریکا ایران رو کلنگی میکنه (در هر صورت دشمن گوزپیچ میشه:) ) ولی شاید رژیم به عمرش ادامه بده مردم کسخل ما هم ناسیونالیست زده برن پشت خامنه ای که آمریکای پدرسگ کشورمون رو گایید جانم فدای رهبر ! در عوض آمریکا هم خواهد گفت به تخمم تازه شانس آوردی ننتو نگاییدم ! شاید هم من اشتباه می کنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      آمریکا الآن در منظقه حضور قدرتمند با ثبات ندارد. به اطرافت نگاه کن. همه جا پر از بوی باروت و TNT است. به این وضعیت حضور قدرتمند با ثبات نمیگویند.
      آنچه که در منطقه حضور قدرتمند دارد؛ موجودیت سیاسی شبح واری است که به «گلوبالیستها» مشهورند. اگر حضور اینها ادامه پیدا کند. پس از ویران کردن همهٔ منطقه نوبت ایران هم به لحاظ فیزیکی خواهد رسید. هم تکه پاره اش میکنند و هم بعد از ۲ سال میبینی که جمعیت آن ناگهان ۴ برابر میشود و آنقدر چینی؛ اندونزیایی؛ هندی در این قابلمه می ریزند که ایرانیها را زنده زنده و پوست نکنده میخورند و «دموگرافی منطقه» عوض میشود.
      آمریکا در طول زمانی به روی کار آمدن جورج بوش (پسر)؛ ۴ تریلیون دلار آمریکا را مقروض کرد و اوباما ۱۰ تریلیون دلار قرض دیگر را به مردم آمریکا تحمیل نمود. این پولهای قرض گرفته شده به نام و به حساب آمریکا؛ در داخل آمریکا هزینه نشد؛ بلکه هزینهٔ ویران کردن منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا شد.
      اگر به دنبال «آفرینندهٔ داعش» هستید. به سراغ «اوباما» بروید که به عنوان نوکر گلوبالیستها؛ آنرا آفرید.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      به این خبر نگاهی بیندازید. ظاهراً آلمانها در آمریکا جاسوسی های گسترده ای داشته اند و در زمان اوباما حتّی موبایل آنگلا مرکل هم کنترل می شد. هم اوباما و هم مرکل از این ماجراها خبر داشتند ولی هیچگاه روابط آلمان و آمریکا دچار تشنّج نشد.
      پرسش این است: چرا؟
      پاسخ این است که دست اینها در یک کاسه است و این جاسوسیها نه برای از میدان به در بُردن اوباما و یا مرکل؛ بلکه برای حداقل ۲ هدف انجام میگرفته است:
      ۱- کنترل درونی جبههٔ گلوبالیستها.
      ۲- پیشگیری از جنبشهای به حاشیه رانده شدگان و ظهور ناسیونالیسم.

      https://goo.gl/DNMSMi

      حالا که میبینید ترامپ با مرکل مشکل دارد. به خاطر درکی است که از گلوبالیسم و اهداف آن دارد.
      و اگر میبینید که بعد از اینهمه جاسوسیهای به ظاهر آمریکایی از کشورهای اروپایی باز هم اوباما «عزیز دِلِ برادر» برای اتحادیهٔ اروپا بود؛ باید تا آخر قضیّه را خوانده باشید.
      این «موجودیّت شبح وار سیاسی» اکنون بسیار تنومند شده و بسیاری از سیاستمداران و نظامیان و افسران اطلاعاتی جهان را خریده است.
      در آمریکا به این موجودات شبح وار Deep State گفته میشود. یعنی «حاکمیت پنهان در زیر لایه های قدرت».
      رژیم شیعی حاکم بر ایران یکی از ابزارهای استراتژیک «گلوبالیستها» است.
      زمانی که ارزش کاربردی خود را از دست داد؛ Delete خواهد شد. امّا همهٔ ایران را نیز به گور خواهد برد.

      حذف
  4. اسرائیل در برابر گلوبالیسم قرار دارد یا همراه با این جریان؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      از زمان جورج بوش پسر تا به انتهای دوران اوباما؛ شاهد فشارهای سنگین از طرف گلوبالیستها بر اسرائیل بودیم.
      اسرائیل با انتخاب «بی بی» (ناتانیاهو) راه ناسیونالیسم را در پیش گرفت و مقاومت کرد.
      با ظهور ناسیونالیسم آمریکایی؛ دوران شکوفایی اسرائیل پس از مقاومت ۱۶ ساله در برابر هجومی ترین نوکران گلوبالیسم (جورج بوش پسر - اوباما) فرا رسیده است.

      حذف
  5. این هم یک تفسیر «گلوبالیستی» از «محمد بن سلمان»؛ ولیعهد جدید عربستان.

    https://goo.gl/sxPNxL

    به دقّت بخوانید.
    در تفسیر های دیگر خوانده ام که ولیعهد جدید عربستان را فردی «شجاع»؛ «نترس»؛ «ریسک پذیر» و «باهوش» نام نهاده اند.
    امّا از نظر من با اینکه «تشتک نیوزهای شیعی» در کونشان عروسی گرفته بودند که «آل سعود» همگی پیر و پاتال هستند و بزودی منقرض میشوند؛ اکنون با ولیعهدی ۳۱ ساله؛ «خون جوان» در حاکمیت عربستان دمیده شده است. و این رژیم انگلهای صفوی است که رهبرانش همگی پیر و پاتال هستند و به جوان ترها نیز اعتماد ندارند و همه را «دُژمن» میدانند.

    پاسخحذف
  6. https://www.radiofarda.com/a/28573591.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      مگر قبلاً و در این ۶ سال غیر از این بوده است؟
      زمانی که خط قرمز کشیدند و همگی کنار کشیدند هر احمقی باید میدانست که اوباما و سایرین ترسو نیستند؛ بلکه بهار عربی یک سناریو بوده است.
      این البرادعی مادرقحبه الاآن کجاست؟ که آنزمان آستینها را برای هموار کردن راه برای بی شرفهای اخوان المسلمین بالا زده بود.
      مردم مصر و تونس نشان دادند که با اینکه به قول آریایی نژادهای قلّابی؛ «عرب سوسمار خور» هستند؛ از آنها ۱۰ سر و گردن بالاترند و بسیار بهتر می فهمند.
      همین گلوبالیستهای بی شرف؛ حدود یک دههٔ اخیر بر طبل «جنبش دموکراتیک آچه» (اندونزی) و حقوق بشر میکوبیدند. خیلیها هم فکر میکردند که مردم «آچه» چه پوخی هستند؟ مردم آچه «قوانین شریعت » پیشرفتهٔ اسلام ناب محمدی میخواستند. تا اینکه در اقیانوس آرام زلزله شد و سونامی آمد و مادر همهٔ شان را گایید. حقوق بشریها نتوانستند «زلزله و سونامی» را به دادگاه لاهه بکشانند و گلوبالیست ها نیز خفه شدند. آچه هم خفه شد و گرنه میخواستند «آچه» را به مرکز تولید بیشرفهای القاعده ای - اخوانی - داعشی برای تارانیدن کشورهای جنوب و شرق آسیا تبدیل کنند.

      یکی از رهبران تولید کنندهٔ این سناریوها همان «جورج سوروس» است که قرآن مجید «جین شارپ» (انقلابهای مخملین) را به کون خیلیها فرو کرده است.

      هر جایی که دیدید «قرآن مجید جین شارپ» است؛ بدانید که پیشنهاد کنندگان و مؤمنینش «مادرقحبه های خود فروخته» و یا «احمق های دنباله رو» (گلّه های گاو) هستند.

      حذف
  7. پرسش از روسها:

    روسها که با تدوین پرسشی که راه به جایی نمی برد؛ در مقام پاسخگویی به اتّهام پنتاگون بر علیه روسیه که «روسها توسط سپاه قدس به تسلیح طالبان و شبکهٔ حقّانی مشغولند»؛ پرسشی احمدی نژادی (دست آموختهٔ خودشان) مطرح می کند:
    ۵۰ نفر داعشی که میخواهند سرنوشت افغانستان را تغییر دهند؟؟؟!!!

    آیا روسها که حتّی تعداد این نفرات را میدانند ؛ هلی کوپترها همچنان برایشان «ناشناس» است؟

    به سخنگوی کرملین بگویید:

    «کُس و کونتو جمع کُن».

    https://goo.gl/bxd6gK

    پاسخحذف
  8. از زمان جورج بوش پسر تا به انتهای دوران اوباما؛ شاهد فشارهای سنگین از طرف گلوبالیستها بر اسرائیل بودیم==>
    این چه جور فشاری است که سالی چند ده میلیارد کمک بلاعوض و ... دارد راستش من فکر میکردم تنها این چندماه آخر اوباما اسرائیل در فشار بوده که گویا اشتباه می کردم یک سوال دیگر اگر ترامپ کله پا شود یا بعد از دوره ریاست جمهوریش شخصی با تفکرات دیگر انتخاب شود می تواند جلوی سیل ناسیونالیسم را بگیرد آیا ترامپ توانایی یجاد تغییرات پایدار را دارد؟ تا به اینجا او را موفق می دانی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پرسشی بسیار منطقی مطرح کردید.
      موجودیتی به نام «آژانس یهود» که خود «اوختاپوسی دیگر است»؛ گاییده شدن کون اسرائیل توسط گلوبالیستها را «نجات» داد.
      اینکه از موجودیّت شبح وار «گلوبالیسم» سخن میگویم؛ ذهن ناتوانت را «تَک دوربینی» نَکُنَد. گلوبالیستها هنوز راه زیادی برای رسیدن به مرحله و دنیای «برادر بزرگ» (Big Brother = 1984 George Orwell ) دارند.
      ما در دوره ای قرار گرفته ایم که باید آنرا «دوران رقابت تعیین کننده» برای آینده نام نهاد.
      البتّه منظورم «آیندهٔ مناسب» نیست؛ بلکه آینده ای است که «هیولاهای محصول گذشته» میخواهند برای دنیا ترسیم کنند.

      حذف
    2. اینکه میگویم «انسان» و «ثروت» باید «دوباره تعریف شوند»؛ به همین خاطر است.
      ناشناس گرامی
      من (کژدم) سیستم فکری دارم و فریب «موجها» را نمیخورم. می «بینم» که چه میگذرد؟ و میدانم که اگر اینچنین پیش بِرَوَد ....
      نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از «تاک نِشان».

      حذف
  9. آرایشی که امروز در منطقه می بینید مربوط به مبارزه با داعش نیست. مربوط است به مرحله ای که عن قریب پایان داعش را اعلام خواهند کرد –همانطور که روزی آغازش را اعلام کردند- و سعودی رسما ماموریت داعش را در کسوت یک "دولت تروریست" برعهده خواهد گرفت. محمد بن سلمان، چیزی بیش از یک ابوبکر البغدادی تازه کار نیست

    پاسخحذف
  10. خوانندگان گرامی

    روسها به مسیر برنامه ریزی برای «عقب نشینی گام به گام» کشانیده شده اند.

    دوران گنده گوزیهای «موشکهای اسکندر» رو به پایان است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها میگویند که نزدیک به ۱۰۰ درصد اطمینان دارند که «محمد رسول الله دوّم = البغدادی» را کشته اند.
      در کجا؟
      - در یک گرد همایی بزرگ که ۳۰۰ نفر از آنها را کشته اند و البغدادی باید و حتماً در میان آنها باشد. مگر میشود که چنین گرد همایی بزرگی باشد و البغدادی در آن حضور نداشته باشد؟ ... این صغرا و کبرایی است که روسها چیده اند.
      امّا پرسش دیگر این است که چرا هیچ منبع دیگری این کشتار بزرگ داعشیها را گزارش نکرده است و فقط روسها گزارش کرده اند؟
      پرسش مهم تر این است:
      آیا روسها به زبان بی زبانی میخواهند بگویند که:
      البغدادی کشته شد .... حالا بیایید و با هم مذاکره کنیم.
      مسئلهٔ مهم تر اینکه:
      اگر البغدادی کشته شده باشد؛ با توجّه به شکستهای پی در پی داعش؛ باید به زودی شاهد «انشعاب» در داعش باشیم.
      پرسش مهم تر اینکه:
      جهتِ مسیرِ آیندهٔ انشعابیون داعش چه خواهد بود؟ ... آیا «نخود نخود هرکه رود خانهٔ خود» خواهند شد؟ و یا اینکه باید منتظر ظهور «داعش نوین تحت امر روسیه» باشیم؟
      روسها باید بدانند که برای چنین پروژه ای بسیار دیر شده است.

      حذف
  11. صفحه آخر ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ را خینگ ها نگاه کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این هم لینک مطلبی که شما فرمودید.

      https://www.youtube.com/watch?v=ypOuJkZl74k

      من هیچ یک از این جنگولک بازیها را ندیده بودم. در محلّ کار به خاطر خستگی مفرط خوابیده بودم وقتی که بیدار شدم و به اخبار نگاهی انداختم و تناقض گوییها را دیدم؛ گفتم که کارِ خودِ این مادرقحبه های صفوی مسلک است و به این اوباشان سَلفی - جهادی «کوچه داده اند».
      سناریو بسیار احمقانه طراحی شده و در اجرای آن نیز ۶۸ کشته و زخمی بر روی دست انگل فرزانه ماند.
      بیانیّهٔ شلیک موشکها نیز پیش از پرتاب نوشته شده بود.
      اگر منابع اسرائیلی میگویند که ۲ م.شک به اهدافی در دیر الّزور خورده است؛ «گُه» میخورند.
      زیرا یکی از موشکها در المیادین با فاصلهٔ ۵۰ کیلومتری از دیرالّزور اصابت کرده است که برایتان به صورت تصویری روشن کردم.

      آیا صفحهٔ آخر با آنهمه کادر حرفه ای و امکانات برای «کژدم خواب آلوده» خرف جدیدی برای زدن دارد؟

      ندارد.

      حذف
  12. منظورم صحبت های آقای زم بود در مورد حمایت و راهنمایی سپاه به داعش برای انجام انفجار در کشورهای غربی

    پاسخحذف
  13. لینک صفحه آخر شما ناقص هستش
    این لینک اصلی است
    https://m.youtube.com/watch?v=sfSYSpqlDJM

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مسئله اندکی پیچیده تر از اینها هست که آقای زم به آن اشاره میکنند. نقطهٔ کلیدی این است که «مرکز مشترک روسیه و ارتش سایبری» در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد. مطمئن باشید که این مرکز؛ «تنها مرکز» نیست.
      تمامی سناریویی که آقای فلاحتی نیز ترسیم میکنند؛ سناریوی طرّاحی شده از طرف «انگلهای صفوی» حاکم بر ایران نیست. بلکه روسها هستند که هم «ولی فقیه واقعی» و هم «وزارت اطلاعات واقعی» و هم «فرمانده کلّ سپاه واقعی» در ایران هستند.
      لذا حتّی اگر در درون سپاه؛ اپوزیسیونی شکل بگیرد؛ در عکس العمل به این خیانتها خواهد بود.
      همین گروهبان ۵۰ ستارهٔ هوا فضا را دیدید که یک احمق واقعی است و چگونه حرف میزند.
      اگر روسها نبودند؛سرِ این اوباشان ۵۰ ستارهٔ عقب ماندهٔ ذهنی را گنجشکها میخوردند.

      حذف
  14. جناب کژدم
    نظرت درباره آمدنیوز چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عقاب ایرانی گرامی

      آمد نیوز را نمیشناسم.

      حذف
  15. اینکه میگویم این اوباش گروهبان سردارهای ۵۰ ستاره؛ عقب مانده های ذهنی هستند؛ به قصد توهین نیست و یک واقعیّت است به لینک پایین نگاهی بیندازید:

    https://goo.gl/7WNX2a

    ۱- روسها خبر داشتند.
    ۲- آمریکا و اسرائیل هم خبر داشتند.
    ۳-با اینکه اسرائیل دروغ میگوید که ۲ موشک به هدف خورده اند؛ در حالی که تنها یک موشک احتمالاً به هدف خورده است و دیگری به «المیادین» اصابت کرده است. این احمق اصرار دارد که همهٔ موشکها به هدف خورده اند.
    (تکرار واقعی آن جوکی که قبلاً تعریف کردم).

    نتایج واقعی شلیک موشکهای نقطه زن نشان میدهد که:
    ۱- تنها ۱۴.۲٪ از موشکهای این رژیم میتوانند به هدفهایشان اصابت کنند.
    ۲- اگر از اطراف تهران و یا قُم و اصفهان بخواهند موشک شلیک کنند. مردم و شهرهای ایران بیشتر از نیروهای دشمن فرضی آسیب خواهند دید (شلیک به خود). همانگونه که موشکهای کروز روسی در ایران افتاده بودند.
    ۳- آبرو ریزی بزرگ نظامی برای سپاه پاچاهاردارن در سطح بین المللی.
    ۴- اگر ۱۰۰ موشک به طرف اسرائیل شلیک کنند و اگر اسرائیل نیز بی دست و پا و مثل کیسه بوکس آنجا بایستد و کاری نکند؛ شاید ۱۵ موشک به آسمان اسرائیل برسد. امّا اگر اقدام دفاعی انجام دهد آن ۱۵ موشک نیز در آسمان هدف قرار میگیرند. بقیهٔ موشکها هم خدا میداند که به کجا بخورند و یا حتّی شلیک نشوند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیشنهاد دوستانهٔ من به این اوباش گروهبان سردار ۵۰ ستارهٔ هوا فضایی این است:

      - اهداف را از قبل اعلام نکنید و بگذارید موشکها فرود بیایند و دور محل فرود موشکها دایره بکشید و سپس بگویید که اهداف همینها بوده اند.

      اینطوری اقلّاً آبرو ریزی کمتری دارد.

      حذف
  16. رژیم شیعی ایران اکنون:

    ۱- نیروی هوایی ندارد.
    ۲- نیروی دریایی ندارد.
    ۳- سیستم مؤثر دفاع ضد موشکی و ضد هوایی ندارد.
    ۴- سیستم تهاجمی موشکی ندارد.

    خودتان حدس بزنید که در صورت در گرفتن جنگ؛ چند هفته میتواند مقاومت کند؟
    اگر شما دوست ندارید که حدس بزنید دیگران در حال محاسبه هستند.

    پاسخحذف
  17. در بازهٔ زمانی پیش از کودتای حوثی ها در یمن؛ محور تبلیغاتی وبسایتهای صنف انگلی شیعه مسلک مبتنی بر این بود که «سَلَفیها نمیگذارند تا حوثی ها نهج البلاغه بخوانند».

    حوثیها اکنون همگی در حال خواندن «نهج البلاغهٔ شفا بخش» هستند.

    https://goo.gl/7MPvaj

    نهج البلاغه کتابی جعلی است.

    پاسخحذف

  18. خاور میانه...منطقه ی پیغمبر خیز و بدبختی خیز
    گوئی آفتاب تیز،مغزها را تکان داده است.
    ﻣﻦ ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﻢ...

    ﻧﻮﺡ ﺍﯾﻨﺠﺎ،
    ﻣﻮﺳﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ،
    ﻋﯿﺴﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ،

    ﻣﺤﻤﺪ اﯾﻨﺠﺎ،
    ﯾﻮﺳﻒ ﻭ ﯾﻮﻧﺲ ﻭ ﻟﻮﻁ ﻭ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﻭ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ.و... ﻫﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ
    ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻧﺒﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮐﺎﻧﺎﺩﺍ ﯾﺎ ﺑﻠﮋﯾﮏ ﯾﺎ مثلأ ﻧﯿﻮﺯﯾﻠﻨﺪ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﻫﺪﺍیت ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ؟
    ﻫﻤﻪ ﺍﺵ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺎﻫﺎﺭﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ؟
    ۱۲۴۰۰۰
    ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺩﺭ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ جالب تر اینکه طبق گفته کتب آسمانی۷۰۰۰سال از خلقت انسان میگذره
    ۱۴۰۰
    سال هست که آخرین پیامبر اومده


    میشه۵۶۰۰سال اگه تعداد پیامبر ها رو بر ۵۶۰۰ تقسیم کنی میشه هر دو هفته یه پیامبر؟؟؟؟؟؟؟

    ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪﺭﺍﻩ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍﮐﺮﺩﯾﻢ
    ﻭ ﺩﺭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻭ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻧﻮ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ


    ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﻏﺮﺏ ﻭﺧﺎﻭﺭ ﺩﻭﺭ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻭ ﻋﻘﺐ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ سرن
    كمى به عمق كلام كارل پوپر توجه كنيد:

    "آنکس که بهشتِ زندگی را برایت جهنم کرده،
    مجبور است متقاعدت کند که:
    «بهشت جای دیگری است»

    @Persianglf

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) زیاد دوست ندارم که این وبلاگ را به پژوهشکدهٔ مسائل دینی تبدیل کنم. زیرا بحث بسیار وسیع و گسترده ای است که فرو رفتن در این «سطح و عمق گسترده» خطرش کمتر از فرو رفتن در منجلاب «باورهای دینی» نیست. زیرا به همان اندازه میتواند ما را از ماجراها و واقعیتهای روزمرّه به دور نگه دارد و زمانی چشمهایمان را باز کنیم و ببینیم که ما هنوز در «مالیخولیای اثبات وجود پیامبران» و یا «مالیخولیای ردّ وجود پیامبران»؛ جفتک و وارو و «آفتاب بالانس؛ مهتاب بالانس» میزنیم (تبدیل شدن به اصحاف کهف خوابیده در مالیخولیاهای بحثهای بی ارزش کلامی) .... و زمانی که چشم باز میکنیم؛ ناگهان میبینیم که مردم از «بندر شیراز» و «کویر آذربایجان» سخن میگویند و ناگهان یک نفر می آید و داد میزند: ....آهای ... بچّه ها .... دارند در خیابان نادری «کوپون پروتئین سوسک» میدهند .... بیایید بریم اونجا ... این بحث رو میتونیم فردا هم ادامه بدیم....

      یکی دیگه هم میگه: ... من «پروتئین سوسک» دوست ندارم؛ تَه مزّهٔ «گَس» داره ... توی «نیاوران» دارند «کوپون پروتئین کرم خاکی» میدن ....

      ناشناس گرامی
      من به هیچ وجه مخالف سخنان شما نیستم.
      امّا در این «بقّالی» (بقّالی کژدم) ... من «سیاست» میفروشم.

      امیدوارم که از «الف» تا «یاء» سخنان مرا گرفته باشید.

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      «کارل پوپر» را شاید بتوان آخرین «نئاندرتال پراگماتیست» در تاریخ «فلسفهٔ آمریکا» به شمار آورد. اگر سخنان او برای «خود روشنفکر پنداران ایرانی»؛ مانند «سخنان پیامبر گونه» به حساب می آیند؛ به این خاطر است که این عقب مانده های نفرین شدهٔ تاریخی؛ حتّی در هضم و جذب نظریات این «نئاندرتال»؛ دچار «اسهال و استفراغ رَضَوی» میشوند. مانند همان زمانهایی که با مزخرفات «کافکایی» و «آلبر کامویی» دچار اسهال و استفراغ رضوی شده بودند و ناگهان پی بردند که «شیعه» هستند و ریش بلند کرده و پیراهن بر روی شلوار شده و هم میهنان خود را «سلّاخی» کردند و سپس بخشی از آنها پیراهن ها را زیر شلوار برده و ریشهایشان را کوتاه کرده و «اصلاح طلب» شدند و در به در به دنبال «رأی خود» در مستراح «اسلام» می گَشتند و هنوز هم از کیرِ «دوران طلایی امام» آویزان هستند.
      گوشهایشان چنان «کَر» است که نمیفهمند در اطرافشان چه می گذرد.
      در دورهٔ ریاست جمهوری «دونالد ریگان»؛ تحقیق و آزمایش بر روی «نفت شِیل»؛ یک پروژهٔ «پر هزینه» و «رؤیایی» بود.
      اکنون «نفت شِیل» میخواهد دهن ایرانیان و عربها و روسها را به یکجا بگاید.

      https://goo.gl/M6Yhf2

      حذف
  19. به قیافهٔ این «کُس کِشِ رَضَوی» نگاه کنید.
    آیا او حتّی ایرانی است؟ .... تا چه رسد به «آریایی»...

    https://www.radiofarda.com/a/b7-masshad-prosecuter-concert-holding-in-mashhad-is-not-conicidental-/28579347.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میبینم که هیچکس نظری ندارد.

      گویی که خایهٔ «نظر دانهایتان» را کشیده اند.

      آسوده بخوابید که: «کیرِ نفتِ شِیل بیدار است».

      حذف
  20. جناب شما هم که نشستی و دائم شیپور را از دهن گشادش می نوازی.شرق را به غرب می زنی. غرب را به شرق. امریکا را می خواهی با کشور در پیتی ایران مقایسه کنی.بدون هیچ زمینه ای.از طرفی می گی ایران هزار و پانصد سال است مستعمره فکری است. از طرفی تا یکی می اید یک حرف حساب می زند تا اندیشه نوجوانی را جوانی را حرکت دهد، زرتی می گی من کاری به این حرفا ندارم و دنیا عل شده ،بل شده و کافکا فلان گه را خورد.و نفت شیل و ...) مگر با چرتکه انداختن هم می شود یک جامعه را به جلو برد. تا چشم و گوش ملت باز نشود و دنبال علم نروند که نمی توانند مثه امریکا نفت شیل بارور کنند.کی باید چشم و گوش ملتی را باز کند که هنوز حوزه قم و نجف دارد.تلویحا اشاره ای کردم که از حواریون اخوان المسلمین هستی با ماموریت خاص. زیرش زدی.به این جمله ات نگاهی بکن : زیرا بحث بسیار وسیع و گسترده ای است که فرو رفتن در این «سطح و عمق گسترده» خطرش کمتر از فرو رفتن در منجلاب «باورهای دینی» نیست. ) زرشک. مرد حسابی اگر غرب و امریکا رشد کردند بدلیل وجود فرزانگانی چون برتراند راسل. ولتر ،نیچه و ... بوده.فعلا که وبلاگت شده توهین به ایران و ایرانی و فارس و انچه که مربوط به اینا می شود. همان که عرض کردم خودت هم می دانی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب ناشناس
      آیا معنی «مستعمره» و «استعمار» را میدانی؟ یا همینجوری بدون فهمیدن «شليک به اختیار» میفرمایی؟
      مرد حسابی؛ استعمار همیشه همراه با «آبادانی» بوده است. به هنگ کنگ نگاهی بیندازید. به دوران رضا شاه و محمّد رضا پهلوی؛ نگاهی بیندازید (ایران تنها ۵۰ سال شانس مستعمره بودن را داشته است). کلماتی مانند «استعمار انگلیس»؛ یکی از همان «واژه های قلّابی» هستند.
      من کِی گفتم که ایران مورد استعمار بوده؟ من گفتم «تحت نفوذ» بوده. برو وبلاگ رو شخم بزن اگر حتّی یک مورد به «مستعمرهٔ ۱۵۰۰ ساله بودن» اشاره کرده باشم.
      حاله اگه میخواهی که آدرس کشورهای تحت سلطه و تحت نفوذ را بدهم؛ برو به کشورهای آسیای میانه و مغولستان نگاهی بینداز. زیرا «روسها» هرگز «استعمار گر» نبوده اند؛ بلکه «سلطه گر و غارتگر» بوده اند.
      آلمان شرقی را گرفتند؛ در طیّ چند دهه به ویرانه تبدیل کردند.
      شما یک اختراع نام ببر که به اسم یکی از این فرزانگانی که نام بردی ثبت شده باشد.
      امّا من گفته ام که «رنسانس» تلاشی برای سقوط حکومت چند سالهٔ «کون کن خانه ای به نام کلیسای کاتولیک رُم» بود. موفق هم نشد. بلکه این «کون کن خانه» مثل ویروس تغییر شکل داد و هر روزه یک کلیسا با تعبیر و تفسیر دیگری مثل قارچ سبز میشود. آن دوران نکبت چند صد ساله و آن رنسانس را باید یکسره به حساب «اتلاف وقت» گذاشت.
      شماها مانند کسی هستید که «پیف پاف» دستش گرفته و به دنبال شکار مگسها و پشّه ها است. در حالی که کارخانه های تولید مگس و پشّه همچنان کار میکنند و هر روز میلیونها از آنها را تولید میکنند.
      باز هم نام «فارس» را عمداً نَنداز وسط. برو به نقشهای تخت جمشید نگاه کن. اگر دیدی شکل آنها هستی؛ بیا و دعوای فارس بکن. امّا اگر شبیه اکبر بهرمانی و خلخالی و صانعی هستی.... برو کنار بزار باد بیاد

      حذف
  21. دادستان مشهد: برگزاری کنسرت در مشهد با توجه به اتفاق‌نظر علما صحیح نیست
    خوب کژدم جان . ملت قبلن این دادستان روحتمن نکردند و نمیتونند نظر بدند تنگه و یا گشاده. بزودی مادرتو بفاک میدیم افغانی مذدور معشدی..

    پاسخحذف
  22. کژدم عزیز، بزار حرف دل خوانندگان عزیزو خودم راحت بهت بزنم تا بفهمی چرا نظردانشان ته کشیده "اه بابا این کژدمم دیگه حال نمیده،قبلا خوب بود قصه هاشو زود به زود آپدیت میکرد،الان دیگه برای یه داستان چند سطریش یک ماه طولش میده،بزار برم ببینم چیز جدیدی نذاشته بخونم،از بیکاری در بیام،فعلا که وقتم آزاده،اهههه نه بابا اینم دیگه برای ما کلاس میزاره یکی نیس بهش بگه بابا آل پو هفت داستان رو زودتر تمومش کرد تا نوشته های تو!!!هیچی امشب هم لالایی های کژدمو ندارم!!!"عزیزم کژدم من کسی نیستم که بهت بگم چیکار کنی یا نکنی ولی قبلا هم بهت گفته بودم"دیگه نوشته هات تکان دهنده نیست،تکراری شدی،همیشه هستی،حرفات شده داستان ترسناک" این دنیا هر روز داره به بدترین روش ممکن مردم ایرانو میگاد و اینا به تخمشون هم نیست اونوقت تو میخای با دوتا مطلب اینا رو خرفهم بکنی??!!!اون عده ی فهمیده هم که از دست ایرانی ها ناامید شدن یا رفتن یا نمیتونن برن و دارن زجرشونو میکشن،همه ی حرفای تو رو هم خودشون هر روز تجریه میکنن،پس نیازی به تو ندارن،اینایی هم که اینجا جمع شدن فقط برای سرگرمیه،کسی که تاحالا نفهمیده خودشو زده به خواب پس نمیشه بیدارش کرد نه تو میتونی نه هیچکس دیگه فقط باید اون چوب سه سری که داره میادو خودشو زده به حماقت که نه من نمیبینم و تو دروغ میگی بره تو کونش تا بیدار بشه، یا برو دنبال زندگی خودتو خانوادت یا اگه میخای تا آخرش ادامه بدی اگه مطلبی میزاری منتظر واکنش هیچکس نباش و توقع هیچ نظری رو از هیچکس نداشته باش چون به بدترین نحو ممکن نا امیدت میکنن،گمونم اینو تاحالا فهمیده باشی،قبلا هم گفتم به مغز خودت استراحت بده و به مغز زالو مانند خوانندگان هم اجازه ی فهمیدن گرسنگی رو بده،اگه نمیدی و میخوای ادامه بدی پس برای خودت و دل خودت بنویس نه برای یه مشت احمق که تا الان هم باید امثال تو مسیرو یادشون بده،ببخشید طولانی شد.موفق باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      میخواستم از کنار حرفهایت با سکوت بگذرم. امّا نشد. زیرا این دوّمین بار است که «شلّیک به اختیار» میکنید.
      اگر کسانی هستند که با «نوشته های من» جلق میزنند؛ بهتر از آن است که برای محمّد و علی و حسن و حسین و فاطمه و زینب جلق بزنند و بعد از آن نیز یا نماز شب بخوانند؛ یا دعای جوشن کبیر و یا صغیر بخوانند و یا دعای کمیل بخوانند و یا «تبیین توحیدی جهان» بخوانند و یا ..... تا گناهانشان بخشوده شود.
      اصلاً مگر کِرم داری که منتظر بمانی تا ببینی که کژدم یک «لالایی نامهٔ دیگر» نوشته است؟

      ۸۸ را با «پیاده روی سکوت در پیاده روها» گاییدید.
      حالا میگویید که من هم به پیاده رو و یا «صف های نان اعتراضات شکوهمند» بپیوندم؟

      میشه «کیر مبارکت» را بِکِشی؟

      حذف
  23. شطرنج ترامپی:

    ترامپ :
    قطر را تحت فشار شدید بگذارید و خواسته های بسیار بالایی مطرح کنید که اگر در مذاکرات به نصف هم تخفیف دهید باز هم دست و پای قطر میرود توی پوست گردو.

    نتیجهٔ نخستین:

    قطر دست پاچه شد. لانهٔ روباهان صفوی و عثمانی را دود داده و از لانه بیرون کشیدند.

    کاخ سفید:

    این دعوای خانوادگیه و به ما ربطی نداره.

    ترامپ به تیلرسون:

    حالا برو میانجیگری کن و بگو که این بچّه رو زیاد کتک نزنید.

    ظریف به اروپا:

    به این بچّه (قطر) کمک کنید.

    قطر:
    هواپیمای جنگی از آمریکا خریدیم. دیدید که آمریکا با ما دوست است؟

    سناتور کروکر:

    جلو فروش تسلیحات به کشورهای عربی را مسدود میکنیم (یعنی همان جنگنده ها)؛ زیرا اختلافاتشان مبارزه علیه رژیم صفوی را مختلّ میکند.

    https://goo.gl/Yk319A

    رئیس CIA:
    قطر به تروریستهایی کمک میکند که آمریکاییها را میکشند. عربستان مدتها است که از این بازی دست کشیده است و اکنون نوبت قطر است که دست از بازی بکشد.

    ترکهای عثمانی هم از آخور «داعش و القاعده و اخوان المسلمین» میخوردند و هم از توبرهٔ «ناتو».
    قطر نیز؛ هم از توبرهٔ رابطه با آمریکا میخورد و هم از توبرهٔ داعش و القاعده و اخوان المسلمین.

    شاید بپرسید که رژیم شیعی ایران از کدام توبره و آخور میخورّد؟

    پاسخ:

    رژیم شیعی ایران نوکر روسیه است و نقش سرباز پیاده را بازی میکند.(کشور تحت سلطه).

    نتیجهٔ نهایی:

    قطر مجبور است که تسلیم شود (حتّی اگر شده با گردن نهادن به ۴۰ درصد خواسته ها). زیرا ترامپ (کاخ سفید) پشتیبان این خواسته ها است.
    لذا برای رژیم انگلهای صفوی و ترکهای عثمانی؛ فقط بیرون آمدن از لانه خواهد ماند.

    پاسخحذف
  24. مستعمره (به انگلیسی: Colony) یعنی سرزمینی فاقد استقلال سیاسی و اقتصادی که در همه شئون کاملاً تابع دولت امپریالیستی استیلاگر است. این دولت و انحصارات امپریالیستی آن از مستعمره به عنوان مواد خام و نیروی کار ارزان بازار فروش کالاها و عرصه سرمایه‌گذاری‌های پرسود و همچنین به مثابه پایگاه‌های نظامی و سوق الجیشی استفاده می‌کنند.

    فرهنگ فارسی معین، مستعمره را «سرزمین یا کشوری که حکومتش زیر نظر یک کشور قوی تر بیگانه باشد» آورده‌است.(ویکی پدیا)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من مثل آنهایی که تعریف خود از استعمار را بنا بر «ایدئولوژی» تعریف میکنند؛ نیستم. حتّی پیاز را با «گونی» تعریف نمیکنم. چه رسد به «گونی» که محتویاتش مخلوطی از پیاز و خیار و بادمجان و توت فرنگی و سیب زمینی و .... باشد.
      این تعریف به درد آنهایی میخورد که لای صفحات کتابها به دنبال تعاریف هستند و در آنجا گُم شده اند.
      تعریف های مسائل سیاسی و اجتماعی مانند تعاریف فیزیک و شیمی نیستند.
      لطفاً بیشتر از آنچه میخوانید «فکر کنید».
      خواندن دردی را دوا نمیکند؛ امّا فکر کردن میتواند تعاریف کهن را زیر سوال ببرد و تعاریف نوین و راههای جدید برای تغییر را پیشنهاد کند.

      دلخور نشوید. .... همینی است که هست.

      حذف
  25. نظر آقای بنی صدر رو خواندی بنظرم تحلیل واقع بینانه تر داره میگه بازداخل به امریکا رسوندن صبر کنه ج ا داره متعادل میشه منتظر مرگ رهبرن پس جنگ منتفی هست
    آمد نیوز @Amadnews لینک کانال فرستادم تا بشناسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عقاب ایرانی گرامی

      آقای بنی صدر خیلی عجله دارد و فکر میکند که دولت ترامپ یا باید فوری حمله کند و یا اینکه زیر ادّعاهایش زاییده است. آقای بنی صدر یک خیالپرداز است؛ نه یک تحلیلگر.

      خیلیها در رابطه با «فرمان منع مهاجرت» ترامپ هم همینطوری فکر میکردند.
      ۱- ترامپ توانست دیوان عالی را تا دهه ها برای جمهوریخواهان بیمه کند.
      ۲- سنگ اندازیهای گلوبالیستها در برابر فرمان مهاجرتی ترامپ توسط دیوان عالی تعطیل شد و پس از اکتبر؛ با اندکی تعدیل به طور کامل اجرا خواهد شد.

      در این بازهٔ زمانی خیلیها مرا به باد فحش و انتقاد کشیدند. .... حالا تحویل بگیرند.

      حذف
  26. با تشکر از کژدم گرامی. طبق معمول سوپر عالی. مخسوسن اون قسمت شطرنج ترامپ. بابا شما خودت یه اتاق فکر پنتاگون هستی.و تشکر بخسوس در رابطه با معنی استعمار و تحت سلطه برای این سبزالهی های نادان و دیگر آلت دستان. که بفمند تا دسته به انگل ف فرو رفته.و فرق رابطه با امریکا و روسیه چی هست.

    پاسخحذف
  27. دستورات به دقت تنظیم شده تا 57 دوم رخ دهد عوامل همه فراخوانده شدند دستور کارها داده شده فازهای اقتصادی و امنیتی در حال نهایی شدن هستند از بعد از ماه رمضان فاز رسانه ای اغاز شده و در عرض یک تا شش هفته اینده قرار است عوامل و لیدرهای کف خیابانی وارد عملیات شوند . هنوز اطمینان وجود ندارد که سازمان سی آی ای در جریان کلیت و یا بخشی از ماجراست یا خیر شاید تنها حدسیات در این بین وجود داشته باشد و در اخر کار سهم بزرگتر به عموسام میرسد .به هر حال منتظر موج تازه شهر اشوب در روزهای اینده باشید احتمالا خرابکاریهای بزرگی در راه است مثلا قطع برق کلانشهرها یا مسمومیت شبکه اب شهری کلانشهرها
    این نوشته یک مجاهد خلق است ادعا کرده بعد از نشست شنبه در پاریس رسما به رژیم اعلان جنگ می دهد به نظرتان بلوف است یا جدیست؟ اگر جدیست پیشنهاد شما برای ما چیست که می خواهیم نقش اساسی در نابودکردن این حرامیان عرب گرا بازی کنیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      پیش از هر چیز؛ لطفاً منبع خبر را در اختیار خوانندگان که من هم یکی از آنها هستم بگذارید.
      سپاس

      حذف
    2. کُس کِشِ «کُس به اختیارِ» گرامی

      لازم نیست زحمت بکشی. منبع خبر همان دستگاه تبلیغاتی «کُس کِشِ فرزانه» است.

      حذف
  28. انگل فرزانه و اوباش گروهبان سردارهای ۵۰ ستاره اش؛ به خود ریده اند.
    سوراخ دعا را گُم کرده و زده اند به سوراخ فاطمه و زینب:

    https://goo.gl/CbQjgg

    پاسخحذف
  29. كژدم باهوش خوشم مياد خوب حال اين حرومزاده ها رو ميگيري ننه قحبه ها فك ميكنن زرنگن خوب گفتي قطع كامل منبع مگس بايد اول از همه در حوزه رو گل گرفت بعد بايد مانع از فعاليت عمامه به سر شد يادمه جوونتر بودم عضو پيكار يه بار يكي از همين تخم سگها رو ترور كردم بهش ميگفتن سيد افقهي جوونا رو شست و شو مغزي ميداد موقعي كه مي خواستم تير خلاصو بزنم به دست و پام افتاد گفتم بايد بگي فاطمه زهرا جندست گفت فاطمه زهرا چيه اصلا كل تخم و تركه محمد جندن فقط بذار برم حيف اون زمان نمي شد راحت فيلم گرفت البته حرومي رو فرستادمش به درك اي كاش سازمان هاي مسلح سلاح رو زمين نميذاشتن اين توده اي هاي مادر به خطا باعثش شدن اين بار برگردم ايران يه آخوند كشون مشت راه ميندازم بايد تو همون چند روز اول به حسابشون رسيد تا در نرفتنو و خارجيا گه خوري نكردن

    پاسخحذف
  30. کژدم گرامی با نظرت که گفتی جلق زدن با نوشته های من صد شرف داره به جلق زدن با کس شعرای اسلامی کاملا موافقم،بعدش نوشته های تو برای من یکی تو این چندسال بدون اغراق درس زندگی بوده!!! برای اونایی لالاییه که بعد از نوشته هات درباره ی آینده ی ایران کامنت میزاره به نظرت احمدی نژادو رد صلاحیت میکنن یا روحانی بهتره یا رییسی!!!یا مثلا به نظرت جمهوری اسلامی دقیقلا چندسال دیگه هستش،انگار میخاد تریلر فیلمو ببینه،بعدشم دوست من 88 من ایران نبودم که بخوام تو پیاده رو باشم یا. وسط میدون اگه هم بودم بدون شک میدونم که تو پیاده رو یا با شمع تو پارک راهپیمایی سکوت نمیکردم،بعدشم دوست من من نمیگم سکوت کن میگم اگه میخوای همینطوری ادامه بدی به نظرات یا اینکه کی نظر میده یا نمیده توجه نکن چون ناامیدت میکنن،ادامه دادن تو برای هرکی بد باشه برای من خیلی خوبه،در هرصورت موفق باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      منظورم از اینکه میگویم نظر بدهید؛ فقط برای گسترش دادن مطلب است.
      بخش نطرات بعضی وقتها از خود مطلب بسیار جالب تر است.

      حذف