۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

عربده های جنگی و استغاثه های طلب کمک از «کدخدا» به زبان بی زبانی

سخنرانی «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» در کرمان و سخنرانی همزمان «انگل حسن نصرالله» در لبنان چرا اینقدر شبیه هم هستند؟ گویی که این سخنرانیها را یک نفر در دو نسخه نوشته باشد. (اینجا) و (اینجا).
هر دو از «منافع ملّی» و نه تنها از«خطر داعش» بلکه از یک «مصیبت داعش» سخن میگویند؛ و اینکه همه باید برای «دفع مصیبت» آماده شوند. به هر دوتایشان باید بگویم که مانند «شاه سلطان حسین صفوی» بهتر است برای «دفع بلا»؛ دست به دامن «آش نذری» بشوید. سخنرانی «حاجی بادمجان» در کرمان؛ مرا به یاد آن طنز می اندازد که یک «یزدی» در تبریز با کسی حرفش شد و بساطش را جمع کرد و به یزد رفت  و از بالای پشت بام شروع به خالی کردن «دقّ دلی» نمود و زنش به او گفته بود که : «خون به پا نکن مَرد .... بیا پایین».
«حاجی بادمجان» گویا یادش رفته است که؛ وزیر امور خارجهٔ تام الاختیار عراق و لبنان و سوریه و افغانستان بود. و به ژنرال پتریوس؛ SMS فرستاده و گفته بود که اگر حرفی داری با من بزن. آیا حالا انتظار دارد که آمریکاییها برای نجات جان پاچاهارداران «هروئین» و «شیشه» فروش بجنگد؟
«حاجی بادمجان» میگوید که آمریکاییها ارادهٔ مبارزه با داعش را ندارند؛ و تنها سپاه پاچاهارداران است که میتواند داعش را شکست دهد. اتفاقاً آمریکاییها خوب میدانند که این تنها سپاه پاچاهارداران  است که میتواند با «استراتژی موزائیکی» و «جنگهای نامتقارن» و اختراعات معجزه واری مانند جنگنده های فوق مدرن و «تانکهای فلّاق و شلّاق»؛ پوزهٔ داعش را به خاک بمالد. به همین خاطر است که آمریکا نه تنها ارادهٔ جنگیدن با داعش را ندارد؛ در حال هدایت داعش به سمت ایران است؛ تا به دست توانمندان سپاه پاچاهارداران کشته شوند.
البته نه تنها آمریکاییها؛ بلکه داعشی ها نیز از شیوهٔ قهرمانانهٔ «ناوگان دریایی» رژیم انگلها؛ در اسکورت کشتی «ایران شاهد»؛ فهمیدند که سپاه پا چاهارداران؛ تا چه حدی شجاعت دارند. هر دو میدانند که وقتی «وَزَغ جعفری موزائیک ساز»؛ میگوید که با زبان سلاح با دشمنانمان حرف خواهیم زد؛ منظورش این است که سلاحهایشان را تحویل دشمن خواهند داد.زیرا هرچه که باشد؛ نوادگان «شاه سلطان حسین آش نذری خور» هستند.
تنها باید تصور کنند که اگر نیروهای داعش وارد مشهد و اصفهان شدند؛ «علم الهدی»ها به کدام سوراخ خواهد خزید؟ و آن موشکهای نقطه زن برد کوتاه و  و متوسط چه کاربردی خواهند داشت؟ آیا با آن موشکها مشهد و اصفهان را با خاک یکسان خواهند کرد؟ اینکه آرزوی داعش است که به دست خودتان شهرهایتان را به ویرانه هایی مانند «حلب» تبدیل کنید. براستی اموال میلیاردی «آستان قدس رضوی» و آثار باستانی تخت جمشید چه خواهند شد؟ من فکر میکنم که این اموال نجومی؛ خواهد توانست هزینهٔ جنگهای بعدی داعش را تا رسیدن به «کشور تهران»؛ بپردازد. به یاد دارید که چه زمانی «اکنون» شما را دیده و گفته بودم؟
آیا «انگل فرزانه» اکنون میتواند بفهمد که «استراتژی موزائیکی کردن» ایران؛ چه حماقتی و چه خیانتی بوده است؟ 
آیا «سبزهای تیتیش مامانی مذهبی» (لپ تاپاله داران یوتیوبی) میتوانند بفهمند که عقب نشینی در سال ۸۸ و کشیده شدن به «راهپیمایی سکوت»؛ اکنون میرود که به چه بهایی تمام شود؟ اگر آنروز از «رادیکالیزه شدن جنبش» برای سرنگونی رژیم ترسیدید؛ زیرا که میخواستید رژیم را حفظ کنید؛ اکنون باید تاوان آن حماقتها را با ویرانی ایران و دهها میلیون آواره بپردازید.
آیا زمانی که «خط قرمز جنبش سبز» همانا «حفظ نظام» بود و از ماجرای عاشورای ۸۸ تبرّی جُستید؛ نفهمیدید که اگر این حیوانات و اوباشان همچنان بر سر کار بمانند؛ آنها هستند که تمامی سیاستهای خارجی و داخلی را هدایت خواهند نمود؟ پس چرا من وبلاگ نویس میدانستم؟ شماها که «حجاریان»ها و «اکبر گنجی»های جایزه بگیر و دهها اتاق فکری در درون رژیم را داشتید؛ نمیدانستید؟ زمانی که در همان اوایل جنبش ۸۸ میگفتم که این جنبش شکست خواهد خورد؛ روی تُرش میکردید؛ آیا شکست نخوردید؟ حالا چکار میخواهید بکنید؟ آیا زمزمه های آمدن داعش را تبلیغات رژیم برای مصرف داخلی تلقّی میکنید؟
تلقّی نکنید.... داعش دارد می آید و اینبار همانگونه که بسیار پیشترها گفته ام: راه خیابان پاستور است که از کربلا میگذرد.
حال به اکبر گنجی جونتون بگویید تا چندتا مقاله مبتنی بر «علم کلام» بنویسد.
پان ایرانیستهای طرفدار «تمامیت ارضی ایران» هم میتوانند؛ هر چه میتوانند بر علیه «کُردهای پدر سوختهٔ جدایی طلب» در استکهلم «یِزله» برقصند و با رژیم کثیف انگلهای صفوی حاکم بر ایران؛ در «مبارزات ضد جدایی طلبانه» احساس همدردی کنند. (راستی این سید رضای دیبای پفیوز کدام سوراخی رفته؟...).

انگار حسن نصر الله هم که نسخهٔ عربی سخنرانی «حاجی بادمجان» را برای شیعیان جنوب لبنان؛ میخواند؛ یادش رفته است که اتوموبیل از ژاپن دزدیدند و اوراق کرده به بیروت آوردند و دوبار مونتاژ و پر از مواد منفجره نموده و رفیق حریری را به هوا فرستادند. پس از آن نیز با تهدید و ارعاب؛ دولتهای مطیع ساختند و به قول خودشان «عمق استراتژیک» با ۸۰ هزار موشک ساختند و .... حالا چرا باید استغاثه کنند؟ مگر حزب الله لبنان قدرتمندترین نیروی مقاومت نیست؟ دیگر استغاثه چرا؟ چرا باید از آمریکاییهای شیطان بزرگ گلایه کنید؟ چرا باید از «وهابی مذهبهای پدر سوختهٔ ناصبی» انتقاد کنید که چرا به شماها رحم نمیکنند؟ آیا بمبهای بشکه ای ساخت سپاه پاچاهارداران بر سر داعش و جبهة النصرة ریخته میشود؟ یا بر سر مردمی که در صف نانوایی و پمپ بنزینها ایستادهده اند؟ چه ترحّمی؟ چرا از مصیبت داعش میترسید؟ مگر خودتان نبودید که ورود داعش به سوریه را برای بزرگنمایی القاعده و برحذر داشتن غرب در حمله به بشار اسد عَلَم نکردید؟

داعش نسخهٔ سلفی شماهاست؛ آنها و شماها در یک نکته مشترکید و آن هم «اسلام ناب محمدی» است. اینکه دیگر ترس ندارد؟ اگر این مزخرفات «حق علی را خوردند» را کنار بگذارید؛ دیگر چه اختلافی میان شما میماند؟ مگر همان کثافات معدهٔ داعشی؛ هر روزه از دهان انگلهای قم و نجف بیرون نمیریزد؟ چرا باید «مسلمان» از اسلام ناب محمدی که دینی برای تمامی زمانها و خوشبختی بشریت است بترسد؟ مگر خوشبختی را در ایران و «رقّه» نمیبینید؟ اگر «حق علی را خوردند» را کنار بگذارید؛ همهٔ سینه زنیها و زنجیر زنیها و گور پرستی ها؛ به زباله دان ریخته میشود و آنچه که میماند؛ همان «اسلام سلفی» است که نامهای دیگر آن «اسلامِ ناب محمدی» و «اسلامِ صدر اسلام» است.
امروز از یکی از خوانندگان خواستم که اگر در رابطه با دلاوران «حشد الشعبی» و مسئلهٔ رمادی؛ اطلاعات میدانی دارند؛ در بخش نظرات بنویسند. امّا چیزی ننوشتند. آیا فکر میکنید که رمادی را نمیبینم؟ آیا فکر میکنید که وقتی میگویند «دلاوران حشد الشعبی»؛ توانستند «حصیبه» را پس بگیرند؛ باور میکنم؟ آیا زمانی که میگویند؛ نیروهای داعش میروند که «حبانیه» را بگیرند؛ باور میکنم؟ و یا احمقهایی که برای رادیو فردا و رویترز و BBC خبر تهیه میکنند و از پیشرویهای داعش به سمت فلوجه میگویند؛ من باور میکنم؟ خیالتان را راحت کنم: من باور نمیکنم؛ امّا دوست دارم که حرف نزنم و ببینم که دیگران چگونه میبینند؟ و چه به خورد خوانندگانشان میدهند؟  من اکنون «ذهن نظامی داعشی» را و شیوه های محاسباتی آنها را میبینم.
حتماً حملهٔ اخیر داعش به زندانی در استان «دیالی» عراق را به خاطر دارید؛ دروغپردازیهای حکومت مرکزی  رانیز در همان رابطه به یاد دارید ...... براستی از این حمله و آزاد کردن زندانیها چه چیزی به ذهن شما میرسد؟ آیا چیزی در رابطه با شیوهٔ محاسباتی داعش دستتان میدهد؟ ... من مطمئن هستم که نمیدهد.
پس بگذارید  «روش محاسباتی داعشی» را که در پشت این عملیات (آزادی زندانیان) خوابیده بود را بگویم تا موی بر تنتان سیخ شود:
۱- ما ۱۰۰ نفر در زندان دشمن داریم.
۲- آنها هر لحظه در معرض خطر اعدام و شکنجه های روزانه هستند.
۳- به انتقام هر عملیاتی که انجام دهیم؛ همه و یا عده ای از آنها را خواهند کشت. (کشتارهای انتقامی دههٔ ۶۰ و بویژه سال ۶۷ یادتان هست؟)
۴- پس ما به زندان حمله میکنیم؛ حتی اگر بتوانیم؛ نصفشان را نجات دهیم و نصفشان کشته شوند؛ بهتر است از این است که همهٔ شان هر روزه تحقیر و شکنجه شوند و در کشتارهای انتقامی همهٔ شان را بکشند. زیرا اسیری که در دست دشمن است؛ با «مُرده» فرقی ندارد. پس میزنیم و میرویم تا عدّه ای از «مردگان» را به زندگی باز آریم. نیروهایمان نیز خواهند شنید و خواهند فهمید که ما نفراتمان را تنها نمیگذاریم. دشمنانمان نیز میفهمند که ما حاضریم به قیمت آزاد کردن حتی ۱۰ درصد آنها بقیه کشته شوند؛ زیرا مرگ آنها فقط «دیر و یا زود» دارد. این بخشی از فرهنگ جنگی داعش است.
فرهنگ جنگی «خمینی سگ تبار» چه بود؟ مگر در روزهای آخر جنگ که به گُه خوردن افتاده بود؛ با «صدام یزید کافر» وارد معامله نشد که مجاهدین خلق را آنها بدهند و رژیم کثیف انگلهای صفوی نیز بین ۶۰ تا ۷۰ هزار سرباز را در میان بیابانها به امان خدا رها کنند تا نیروهای عراقی آنها را به اسارت در آورده و «توازن تعداد اسیران» بوجود آید؟ رژیم کثیف انگلهای صفوی حاکم بر ایران؛ هم در کشتار مجاهدین و هم دادن اسیران به صدام یزید کافر؛ از «کیسهٔ ایرانیان» هزینه نمود و «صدام یزید کافر» نشان داد که بسیار مَرد تر از این سگ تبارهاست. زیرا او حتی جان یک عراقی را فدا نکرد. این ماجرا بخشی از همان «اسناد سرّی جنگ ۸ ساله» است که تا سرنگونی این بی شرفها فاش نخواهد شد.
حال شما فکر میکنید که اگر این دو فرهنگ در برابر هم بایستند؛ فرهنگ «هموطن فروش و هموطن کُش» که سردارانش مشتی رانت خوار فاسد هروئین فروش هستند پیروز خواهد شد؟ از نظر من هیچ اشکالی ندارد که کسی در چنین رویایی غوطه بخورد.
چرا داعش پس از فتح رمادی نیروهایش را برای فتح چند شهرک و دهکده فرستاد؟ آیا میخواست همانگونه که در اخبار این رادیوها منتشر میشد؛ متصرفات خود را گسترش دهد؟ به هیچ وجه...؛ داعش تنها میخواست که برای تحکیم مواضع خود در رمادی زمان بخرد و اینکار را نیز با موفقیت انجام میدهد و زمانی که مواضعش کاملاً تحکیم شدند؛ (کشتار نیروهای دشمن در داخل رمادی؛ بخشی از تحکیم مواضع است)؛ داعش حملات بعدی و جدّی خود را آغاز خواهد کرد و «پایگاه حبانیه» و رفتن به سمت فلوجه و کربلا؛ آنزمان به طور جدّی آغاز خواهد شد. متصرفات کوچک کنونی در اطراف رمادی؛ برای «موش دوانی» است؛ امّا داعش همین شهرکها و دهکده ها را نیز به سادگی از دست نخواهد داد؛ تا «رمادی» آمادهٔ نبرد شود.

کژدم

۱۷ نظر:

  1. رویترز گزارش میدهد که داعش نیروهای بیشتری را به رمادی تزریق کرده است تا بتواند در برابر حشد الشعبی ایستادگی کند. در پالمیرا نیز به گزارش تلپیزیون بشار اسد استناد میکند که توسط رامی الرحمن تکذیب شده است. امّا در آخر نوشته به عددی اشاره میکند که خنده دار است: داعش برای تحکیم مواضع خود ۴۰ نفر نیرو به رمادی تزریق کرده است.

    http://www.reuters.com/article/2015/05/25/us-mideast-crisis-idUSKBN0OA0MR20150525

    پاسخحذف
  2. کژدم گرامی
    مطابق معمول سپاه عراق و حشد شعبی در همه جبهه ها در حال پیشروی است ولیکن به کدام سمت کس نمیداند؟ رسانه های جمعی کردستان نیز به خوبی مسئله را دریافته اند و با طنز سخنان سخنگوی ارتش عراق را به حجمی بسیار کم پوشش می دهند و در حال حاضر موضوع اختلاف مابین حزب دمکرات کردستان ایران و پ کا کا از همه نظر مهمتر است.
    ارتش عراق که پریروز ادعای تسلط کامل بر پالایشگاه بیجی را مطرح نموده بود امروز سخن از تعیین تکلیف مسئله ظرف یکی دو روز آتی می داد و اذعان نمود که امروز صبح در عمیاتی که وی با نام انتحاری از آن یاد مینمود بیش از سی و یک نفر از نیروهای عراقی و حشد شعبی کشته شده اند.
    راه کرکوگ -بغداد امروز گشوده شده ولیکن به اتومبیلهای شماره شده در شهرهای کردستان اجازه عبور به سمت بغداد داده نمیشود و در ضمن به دلیل ترس از گروگانگیری توسط حشد شعبی که در مسیر دیاله به بغداد دهها بازرسی ایجاد کرده اند هیچ راننده کردی جرات سفر به بغداد ندارد.
    نبردهای پراکنده نیز مابین داعش و نیروهای پیشمرگه گزارش شده ولیکن به نظر میرسد جدی نیست.
    کسانی که از بغداد آمده اند خبر از منع تردد در شب تا صبح در تمامی محلات بغداد می دهند.
    صحبت از جنگ در جنوب رومادی هست ولیکن منبع مستقلی برای تایید آن وجود ندارد و خبرنگارهای کرد نیز اجازه سفر به منطقه را ندارند. بی بی سی مطابق معمول مشغول آگراندیسمان سخنان ارتش عراق است. ولیکن در این منطقه صدای پرواز هواپیماهای آمریکایی یا هلیکوپترهایشان شنیده نمیشود که میتواند مرتبط با آرام بودن جبهه ها باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی
      من فکر میکنم که بتوانم مسیر پیشروی سپاه قدس و حشد الشعبی را پیش بینی کنم؛ آنها بعد از گشت و گذار در اطراف رمادی؛ در نهایت تصمیم خواهند گرفت که به طرف کربلا پیشروی کنند.

      حذف
  3. این گفته های «سعید الصحاف حیدر العبادی» را هم بخوانید؛ برای هضم غذا خوب است. ایشان فرموده اند که فقط بخش کوچکی از شهر رمادی به دست داعش افتاده است و در طی «چند روز آینده» آنرا هم پس میگیریم. ایشان نفرموده اند که تعداد این چند روز؛ چه تعدادیست. اگر منظورشان اشاره به آیات شریفهٔ قرآن باشد؛ هر روز خدا؛ هزار سال است (احتمالاً سال قمری). مظمئن باشید که اگر به آیات شریفه اشاره فرموده باشند؛ حتماً راست گفته اند. من تضمین میکنم.

    http://www.radiofarda.com/archive/news/20150525/143/143.html?id=27035886

    پاسخحذف
  4. به ریسمان کژدم چنگ زنید .قبل از اینکه داعش در تهران شما را بدار آویزد. {مسیولین رژیم با شماها هستیم} من آدم نترسی هستم . اما با تایید مجدد حرفهای کژدم یک لحظه برای مردم ایران دچار هراس شدم {تقریبن همه کسان من در ایرانند.و مردم اسیر ایران هم کسان منند و فرقی ندارند} این 2 تا لینک پیش بینهای کژدم است .که حمله داعش از شرق کمی باور آن سخت بود. ولی داره میشه. http://www.pyknet.net/1394/10khordad/04/page/daesh.php http://www.pyknet.net/1394/10khordad/04/page/tabriz.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لینک دوّم مربوط به اعتراض مردم تبریز است. متاسفانه هنوز پنبه های «خود فریبی» را از گوششان بیرون نیاورده اند و فکر میکنند که این مردک کثیف؛ آمده بود که به مشکلات مردم رسیدگی کند. او برای اینکار به تبریز نرفته بود؛ او به تبریز رفته بود که تعدادی شعار توخالی مثل خاتمی بدهد.
      هر روز بیش از روز پیشین دیرتر میشود و زمان به نفع مردم ایران کار نمیکند. کثافتهایی مانند قاسم سلیمانی و خامنه ای انگل و حسن روحانی انگل؛ به مردم دروغ میگویند. رژیم شیعی عراق و سپاه قدس نمیتواند رمادی را آزاد کند؛ آنها در پی آزاد کردن رمادی نیستند و میخواهند تمامی نیروهایشان را برای دفاع از کربلا و نجف بکار برند. آنها حتی از هم اکنون در وحشت از دست رفتن بصره هستند. زمان هر لحظه با تصاعد هندسی تنگتر میشود. اگر پای داعش به ایران برسد؛ در مدت کوتاهی؛ همه جای ایران پر از آوارگان جنگی خواهد شد. که قحطی؛ جنایتکاران سازمانیافته؛ بی خانمانی؛ گسترش بیماریها و .... کمترین نتایج آن خواهند بود.

      حذف
    2. درباره‌ی نوشته‌های پیک‌نت باید خیلی محتاط بود. این سایت احتمالا مال وزارت اطلاعات است. البته جناح «توده‌ای» وزارت اطلاعات! تدارکش را هم «رفیق کیانوری» زمانی که در زندان تواب شده بود دیده است.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      «پیک نت» دفتر حافظ منافع روسیه در عرصهٔ رسانه هاست. همانگونه که توده ایها همیشه بوده اند و همیشه خواهند بود. ناف توده ایها را روسها بریده اند. حتی زمانی که تو را تأیید بکنند و قربان صدقه بروند؛ هرگز نباید به عنوان دوست شناخته شوند. اینها همیشه ستون پنجم روسیه بوده اند.

      حذف
  5. این مادر قحبه ها تازه به فکر خرید تانک افتاده اند. و با لگرد هایشان را می خواهند بروز کنند!! موشک هایشان هم حتما اب کشیده است. هری خامنه ای. هری اخوند. انگشتتان را در کونتان کنید. و کونتان را اماده برای دیگران. مادر قحبه های از سگ کمتر و از خوک احمق تر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بالگردهای اینها مال عهد بوقه. همهٔ اختراعاتی که ادعا میکردند؛ همه اش دروغ و ماکتهای پلاستیکی و آنچه که هم فلزی بوده دیده اید که گویا در «دروازه دولاب» توسط حلبی سازها و در و پنجره سازها و تانکر سازها؛ به صورتی ناشیانه و کج و معوج درست شده اند. «کیم جونگ اون» کرهٔ شمالی با دلارهای سپاه پاچاهارداران هست که سالی ۷۵۰ هزار دلار پول مشروبات الکلی گرانقیمتشو میده.
      مردم ایران نباید به این روسپی زاده ها و صیغه زاده ها اعتماد کنند. این بیشرفها از برابر داعش فرار خواهند کرد. این را امروز میگویم؛ در فرداها خواهید دید.

      حذف
    2. نه دوست عزیز فعلا زوده برای خرید تانک. الان وقت «نمایشگاه کاریکاتور داعش در تهران » است.
      https://www.youtube.com/watch?v=eIvtNnleaJM

      و

      https://www.youtube.com/watch?v=s_s1RpCUldM


      از نگاه انتخاب طبیعی و تکاملی هم به ایران نگاه کنیم، الان دقیقا وقت کاریکاتور کشی و گزارش محله تهیه کردن است. ما ایرانیان یا به قول کژدم «ساکنان ایران» حق «زندگی» نداریم.

      حذف
  6. زمان شاه سلطان حسین افغانها اودند و ایران رو 100 سال اشغال و ناموس ایرانی بباد رفت. اینبار هم انگار افغانها با نام دیگه دارن میان. این حکومت دیگه رمقی و روحیه ای برای مردم نذاشته که بجنگ. شاه سلطان حسین انگل مبارک است .ایرانو بباد دادی . فرار کن تا دیر نشده. وگرنه تو پاستور تاریخ تکرار میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنکس که فرار میکند؛ نخستین پرسشش این است که به کجا فرار کند؟ دوم اینکه چه چیزی با خود ببرد؛ سوّم اینکه تا کجاها فرار کند؟
      فراریها بیشتر از آنانیکه میجنگند کشته میشوند.
      راه حلّ فرار نیست؛ راه حلّ همان جملاتی هستند که بر بالای این وبلاگ نقش بسته اند. امّا با این تفاوت که: زمانی که آن جملات (برگرفته از یک مقاله) را نوشتم؛ سخن از بمبارانهای هوایی ۱۶۰۰۰ مرکز نظامی و اقتصادی در میان بود. امّا اینک سخن از حملات زمینی است؛ لذات باید آن جمله را اینگونه اصلاح کرد:

      «انجمنهای «پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» در درون میهن؛ از هم اکنون باید آماده باشند که در صورت عملی شدن حملهٔ نظامی به ایران؛ انجمنهای محلی دفاع نظامی و دفاع غیر نظامی را تشکیل دهند و امر مهم کنترل بحران در شرایط جنگی را به عهده گیرند.»

      حذف
  7. چند روز پیش یکی از دوستانم که پزشک هست میگفت یکی از این نیروهای ایران که در سوریه زخمی شده بود رو در بیمارستان دیده و از قول اون میگفت اوضاع در سوریه خیلی خراب شده !

    و وضعیت کلا بهم ریخته در این یک ماه اخیر و همینطور در عراق. اون بنده خدا گفته بود که در مرز سوریه-اردن نیروهای زیادی مستقر و آماده هستن برای حمله نهایی به سوریه و نابودی بشار !

    البته نیروها شبه نظامی هستن !! و منتظر هستن تا از داخل سوریه چراغ سبز حمله نهایی رو دریافت کنن

    ارتش سوریه هم تقریبا چیزی ازش نمونده

    البته ظاهرا مدیریت اینجا هم تغییراتی کرده ! به گفته همین بنده خدا که مجروح شده

    قاسم سلیمانی اومده داخل تا از اینجا مدیریت کنه !!!

    رادان شده مسئول عراق ! و رفته اونجا

    احمدی مقدم هم مسئول یمن ! و میگفت تا چند روز پیش هم یمن بوده

    پاسخحذف
  8. متاسفم که این هموطن نگونبخت ما از روی بیچارگی اینقدر از سلاحهای پیشرفته داعشیها اظهار تعجب میکند. این فیلم را باید به علی شیره ای ولدزنا ومیرزاقاسمی نشان بدهند. اینها با سلاحهای دست ساز ومسخره خودشان میخواستند قدس را آزاد کنند؟ چه باید کرد وقتی مشتی مزدور بینوا را اجیر کرده اند وبه جان نه فقط مردم ایران بلکه مردم منطقه انداخته اند. تنها فایده این فیلم برای پاسداروبسیجی این است که بفهمند اگر مردم ایران هم سلاح داشتند روزگار این روسپیزادگان را سیاه میکردند حالا از ضرب سلاح داعش جرآت سربیرون آوردن از سنگرشان را ندارندوجالب هست که میگوید داعشیها شبها بیرون میآیند.ظاهرا آنها دوربینهای حرارتی دارند که میتوانند راحت شبها حمله کنند.

    پاسخحذف
  9. ناشناس گرامی
    من این فیلم را دیدم و بقیهٔ سریال را هم تماشا کردم. کاری که این شخص میکند و سخنانی که در رابطه با مسائل فنّی و ارزش میدانی تسلیحات بیان میکند؛ تشان میدهد که آنچه که باید توسط طراحان سلاح در همان زمان طراحی و ساختن نمونه های گوناگون و آزمایش آنها در شرایط گوناگون (بازسازی شده در پایگاههای آزمایش تسلیحات) انجام گیرد و این محصول نهایی که حتماً بسیار بهتر از طرحهای ذهنی اولیه خواهد بود؛ به جبهه های نبرد فرستاده شود. هر چند که این فیلم یک فیلم تبلیغاتی است و زیاد نباید روی آن حساب کرد؛ زیرا میلیاردها دلار ناپدید میشوند و این شخص از ساختن سوزن چکاننده سخن میگوید. در حالی که انواع قطعات باید در این بخش (بازسازی) موجود باشد. در این فیلم تلاش میشود که گفته شود: «سپاه در هزینه ها بسیار صرفه جویی میکند». امّا واقعیت این است که در «دُزد خانهٔ سپاه»؛ شترها با بارهایشان یکجا گم میشوند. شما اگر به پاسدارانی که پس از پایان جنگ ۸ ساله از روی دلسردی و مشاهدهٔ بسیاری کثافتکاریها که تنها به خاطر شرایط جنگی تحمل کرده بودند؛ دسترسی داشته باشید به شما خواهند گفت که کامیونهای حامل مواد پزشکی و جرّاحی که برای بیمارستانهای صحرایی نظامی ارسال میشدند؛ با کامیونهایشان ناپدید میشده اند و به همین ترتیب بسیاری از کمکهای مردمی که هرگز به مقصد نمیرسیدند. اینگونه فیلمهای طراحی شده و دهها بار فیلمبرداری و کارگردانی شده را زیاد اهمیت ندهید و چه بسا همین پیرمرد؛ یکی از سردسته های غارتگران و یا ریزه خوارهای سفرهٔ غارت باشد.

    پاسخحذف
  10. بفرمایید این هم اقتدار و عظمت سپاه و بسیج. اگر داعش راست میگه توی تهران پارتی راه بیندازه (لبته سلاحهایشان همراهشان نباشه) تا ببینند چگونه سپاه وبسیج با اقتدار آنها را دستگیر میکنند.
    http://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2015/05/26/دستگيرى-89-نفر-در-يك-مهمانی-در-شهرک-پردیس-تهران.html

    پاسخحذف