۱۳۹۳ مرداد ۱۳, دوشنبه

ایرانیان و نه «ساکنین شیعه مسلک ایران» باید یاد بگیرند

تا نباشد چوب تر؛ فرمان نبرد گاو و خر

بسته شدن کانالهای تلویزیونی ماهواره ای که توسط آخوندهای کثیف شیعه؛ به بهانهٔ «سنّی ستیزی» و در واقع برای «ترکمن»؛ «کرد»؛ «بلوچ» و .... ستیزی براه انداخته شده و سالیان سال بود که با تمامی کثافات معدهٔ «شیعی-صفوی» برای سرکوب و تحقیر بسیاری از مردمان این مرز و بوم راه اندازی شده و تا چند هفتهٔ پیش نیز فعال بودند و از طرف رهبر کثیف فرزانه و«آستان قدس رضای اسهال استفراغی شفا بخش» و سایر انگلهای قم و نجف و اصفهان نشین؛ راه اندازی شده بودند؛ از ترس «داعش» برچیده شدند.
گویی که وزارت اطلاعات حکومت ننگین تازی پرستان؛ در همین چند ماه اخیر فهمیده است که  سیاست «دیگر ستیزی» بر اساس گنداب «تکفیر شیعی-صفوی»؛ دیگر نه به «سرکوب غیر شیعیان» بلکه به پای گرفتن و رشد «گروههای اسلامی» منجر میشود و نهایتاً «کون کربلا و نجف بر هواست». شیخ حسن نصرالله نخستین کسی بود که گویا «جبرئیل خود» را به قم فرستاد و سایر فرشتگان خود را به خامنه ای مخبّط رسانید  و گفت که «دیگر بس است» و گرنه «شیعیان لبنان را گاییده حساب کنید».
اکنون در پی سیاست «ظهور امام حسن بنفش» و خشک شدن منابع مالی؛ و فشار ناب محمدی «مسلمانان واقعی= داعش»؛ رهبر فرزانهٔ مسلمانان جهان و ولی فقیه مطلق که حتی صاحب اصلی زنهای و دختران پاسداران و بسیجیان است و هر لحظه «به مشیّت الهی» اراده کند؛ میتواند آنها را بر پاسداران و بسیجیان «حرام کند»؛ از ترس به خود و هیکل تمامی ائمهٔ اطهارش ریده است و همان برنامه های رادیو تلویزیونی ماهواره ای را که راه انداخته بود؛ به نام «تفرقه افکنی در جهان اسلام» می بندد و ارازل و اوباش گردانندهٔ این آنتنهای را به ظاهر دستگیر میکند.
های... ایران پرستان....
آیا میتوانید درک کنید که این رجّالهٔ کثیف و روضه خوان سابق و «آخرین ولی فقیه مطلق دیروز»؛ به چه فلاکتی افتاده است؟
زمان را دریابید؛ شرایط را دریابید. نگذارید که این «مادر قحبه های صفوی»حتی نفس بکشند.
امروز میتواند روز شما باشد..... اما فردا میتواند نباشد و چه بسا فرداها تکرار شوند و ایرانیان از صفحهٔ روزگار پاک گردند.

کژدم

۷ نظر:

  1. معلومه تو هم مثل اوجهل ملعون یزید میمون باز عمر و ابوبکر خبیث م عثمان مخنس زنا زاده هستی من امید دارم بخدای یگانه شما کثافاتها را بدرک واصل خواهیم کرد/ شما قومی هستین کثیف که به زن هم رحم نمیکنید کسی که بگه من مسلمانم با سه سنگ نه زن میگیره نه طلاق میده هنوز که هنوزه شما بمراسمات
    عصر جاهلیت اوجهلی پایبند هستید / تف بصور شما کثیفان و فاسدین و زنا زادگان زناکار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس شیعهٔ صفوی گرامی

      گویا از دست خدای یگانه کاری بر نمی آید و بهتر است از چندتا خدا کمک بگیرید و به علی و مهدی موعود هم بگویید بروند کمک خدای یگانه.

      حذف
  2. همه تون چه قم چه داعش یک کثافت هستید

    پاسخحذف
  3. نماینده مجلس : شبکه های ماهواره ای که دیروز تعطیل شدند به دلیل اعتراض مفتی اعظم سوریه بود

    خبرگزاری آنا (متعلق به دانشگاه آزاد) : نماینده قم در مجلس گفت: در سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه، مفتی اعظم این کشور از فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای انتقاد و اعلام کرد که این‌گونه فعالیت‌ها، کار علمای این کشور را در ایجاد وحدت میان مسلمانان را سخت می‌کند.

    احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اطلاعیه روز گذشته وزارت اطلاعات در خصوص بازداشت عوامل شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن در قم، اصفهان، تهران و خراسان و تعطیلی دفاتر آنها در این استان‌ها، گفت: این شبکه‌های ماهواره‌ای که از لندن تغذیه می‌شدند در پی تفرقه‌انکنی و ایجاد اختلاف در میان مسلمانان بودند.

    وی اضافه کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همبستگی دارد و ما باید در مقابل دشمن مشترک مسلمانان یعنی اسرائیل بایستیم و از مردم مظلوم غزه دفاع کنیم.

    پاسخحذف
  4. وقتی به انعکاس اخبار اسرائیل و غزه از شبکه بی بی سی به عنوان مهمترین ارگان خبرپراکنی بریتانیا که طبعا و عقلا منعکس کننده نزدیک ترین دیدگاهها به مواضع رسمی سیاست بریتانیاست دقت کنید ، اینکه بریتانیا وارد یک چلنج سیاسی با اسرائیل شده است.نحوه انعکاس خبرها و افراد مورد مصاحبه نشان میدهد که حماس و غزه ابزاری برای یک تسویه حساب پشت پرده و یا شاید چینش یک سیاست منطقه ای جدید از سوی بریتانیا استفاده شده که این روند چندان منطبق بر هژمونی مورد علاقه اسرائیل نیست.جالب اینکه برای اینکه فشار رسانه ای را به سود غزه و حماس و بر علیه نتانیاهو تشدید کنند خود همین رسانه ها از جنس بی بی سی و سی ان ان ، فضا را به گونه ای نشان میدهند گویی مردم ،معترض به عدم نگاه متعادل این رسانه ها به سود اسرائیل می باشند در حالیکه نیک میدانیم برعکس هست و جو رسانه ای در این جنگ اخیر، کاملا به سود غزه و حماس است و مردم هم خوب این سیاست رسانه ای را می فهمند.تا جایی که بی بی سی مدام در روز ششم نبرد،با نشان دادن محوطه روبروی ساختمان بی بی سی،اعلام میکرد که تظاهراتی مردمی بر علیه نحوه خبررسانی بی بی سی به سود اسرائیل برگزار شده!( هر کس که خبرهای این رسانه را دنبال کرده می فهمد پشت این شانتاژ رسانه ای صد در صد سیاستی نهفته است ) .
    جریانی به سود بخشی از اسلامیون در منطقه و برکشیدن اینها در حال پیاده شدن است که این جریان طبعا در تعارض با منافع اسرائیل است.مانوک عزیز ضمن ارائه تحلیلی از منظری تازه و قابل تامل درباره چرایی دخالت تقابل نتانیاهو و جناح دست راستی اسرائیل با اوباما و پروپگاندای رسانه ای – سیاسی تیم دموکرات ایشان،و از سویی نوعی تقابل پشت پرده اسرائیل با سیاستهای کلان منطقه ای بریتانیا ،مشهود می باشد و اینکه حتی طرحی در اکسفورد چند سالی هست مورد بحث میباشد که باید طرح دو کشور مستقل اسرائیل – فلسطینی به نقطه پایان برسد و طرح یک کشور – یک ملت روی میز قرار گیرد که طبعا وزنه این طرح مورد نظر بریتانیا،یک کشور فلسطینی با حضور یهودیان اسرائیلی در این کشور به عنوان شهروندان ازاد این کشور واحد می باشد چنانچه در افریقای جنوبی کشور را به سیاهان سپردند...
    ولی این نگاه یک سوی ماجراست و به تنهایی چنان مینماید که اسرائیل در برابر این طرح های پشت پرده،سکوت می کند یا منفعلانه عمل میکند.یهودیان در همه جای جهان بخصوص آمریکا و در درجه بعد اروپا و بریتانیا،سهم بسیار بزرگی در جریان اقتصادی این کشورها دارند.ذاتا مردمانی سیاست باز و هشیار هستند که این قدرت و هژمونی عملی را دارند که هر جا بخواهند دست دراز کنند.آیا این تقابلی میان بریتانیا و ولیبرال های چپ آمریکا دربرابر اسرائیل خواهد بود؟ایا چنین چیزی ممکن است در حالیکه همین الان علاوه بر سیاستمداران دست راستی حزب دموکرات و جمهوری خواهان امریکا که علنا حمایتی صریح و قوی از اسرائیل میکنند افکار عمومی مردم امریکا هم طبق آمار گالوپ به اسرائیل نزدیک هستند؟ایا بریتانیا خود را وارد یک درگیری و تقابل سیاسی با جامعه مقتدر یهودیان خواهد کرد؟یا اینها صرفا چنگ و دندان نشان دادن برای سهم خواهی در تقسیمات جهانی قدرت می باشد؟و آیا اسرائیل و یهودیان،کشور و قومی که به اداره پشت پرده سیاستهای جهانی اشتهار دارند اجازه میدهند بریتانیا برای آینده جغرافیایی اینها به این سادگی طرح و برنامه روی میز بگذارد و بازی سیاسی خود را پیش ببرد؟
    دیدگاه جناب کژدم در این مورد چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      انگلستان و فرانسه. بازیهای دوگانه و چندگانه ای در خاورمیانه بازی میکنند. برای اینکه پیمان «سایکس پیکو» آشی است که آنها پخته اند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      روحیه و «طرز تفکر خاورمیانه ای»؛ اهمیتی به آنچه که باخته است نمیدهد و به «قهرمانهای حباب گونه» بیشتر ارزش قائل است. بیش از ۸۰۰۰ زخمی داده اند و بیش از ۲۰۰۰ کشته. اما با «اسیر گرفتن یک سرباز» خوشحال میشوند. این روحیه روحیهٔ «مبارزاتی» نیست؛ بلکه روحیهٔ «قماربازان» است. بنگاه سخن پراکنی BBC برای غربیها اخباری با چنین محتوایی پخش نمیکند و حتی اگر به زبان انگلیسی نیز این اخبار را منتشر کند؛ میداند که مخاطبانش «خاورمیانه ایهای بدبخت قمارباز» هستند. خاورمیانه ای بدبخت؛ وقتی که داریوش مافنگی دهانش را باز میکند و میگوید: «دوباره میسازمت وطن»؛ تمامی ویرانیهای ۳۵ ساله را فراموش کرده و در حپروت سیر میکند و «نور پیروزی در دلش می تابد».
      تبلیغ «روانشناسی فرویدی» برای الاغهایی است که احساس «پژوهشگری» به آنها دست داده و عرق نخورده «سرمست هستند» اما «منتالیسم» شیوهٔ دیگری از روانشناسی است که بوسیلهٔ آن؛ «مهندسی اجتماعی» میکنند؛ دهان مردم را صاف میکنند و همه را خوشحال از اینکه بالاخره«پیروز شده اند» به خانه میفرستند.

      حذف