۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

گاه شمار آخرین نبرد

منظورم از «آخرین نبرد» نبرد میان دار و دستهٔ ولایت فقیه و باند صفوی نوین است و تا جایی که دیده میشود خیال هر دو طرف از «سبز مذهبی» راحت شده است و از این به بعد درگیری بسیار شدیدی میان این دو جریان شروع شده است که به همین دلیل تصمیم گرفتم تا تمامی وقایع مربوط به آنرا تا جایی که به طور علنی انجام میشود را به صورت «گاه شمار» در قسمت لینکهای این وبلاگ قرار دهم تا بتواند به صورت «بانک اطلاعاتی» این نبرد نهایی باشد و اگر کسی نیاز داشت بتواند از آن استفاده کند و از سوی دیگر بتوانیم از این گاه شمار «شیوه های مبارزاتی» نیز یاد بگیریم. همچنین از یارانی که به این وبلاگ سر میزنند اگر خبری در این رابطه دیدند به طور مستقیم در قسمت نظرات بگذارند. لازم به یاد آوری است که در وبلاگ من قسمت نظرات کاملا باز است و هر نظری که فرستاده میشود به همان شکل و در همان لحظه در قسمت نظرات به دید سایرین میرسد و من آنها را کنترل نمیکنم. بخشی از اخبار را در مقاله ای بیان کرده ام که برای افتتاح با آن شروع میکنم:

- «انتخابات پیش رو و نگرانیهای آخوندها»

- دو خبر هم داشتیم که خامنه ای در دو زمان مختلف از نمایشگاه فن آوریهای وزارت اطلاعات و سپس فن آوریهای سپاه دیدار کرده است و این مسئله به غیر از یک دیدار ساده ؛ دارای یک «پیام» است که میخواهد بگوید که او هنوز زنده است و این «ولی فقیه» است که همگی باید از او اطاعت کنند.
- احمدی نژاد نیز جداگانه از این نمایش دیدار کرد که پیام مشابهی داشت.
- مجلس پروندهٔ ۱۱ میلیارد دلار مفقود شده را به دستگاه قضایی ارجاع کرد که به معنی ادامهٔ تهاجم به جریان صفوی نوین است که در این لینک میتوانید ببینید : «اینجا»
- پادشاه ادرن که قرار بود به دعوت مشائی به ایران سفر کند به دلیل مخالفتهای شدید باند ولی فقیه این سفر لغو شد : «اینجا»
تا اینجا یعنی تا ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ معاویه ای دار و دستهٔ صفوی نوین چند تا مشت و لگد سیاسی خورده اند و هنوز عکس العملی نداشته اند.
در واقع این مبحث در قسمت نظرات ادامه پیدا میکند که هربار یک اتفاق جدید با اضافه شدن در «نظرات» ؛ گاه شمار آخرین نبرد را پر بارتر میسازد و در واقع گزارش نبرد است.
مسئلهٔ دیگری که باید یاد آور شوم این است که بسیاری از حرکاتی که این دو جناح در برابر همدیگر انجام میدهند گاهی از طرف خود جناح بر علیه خود انجام میگیرد که میتواند هدف «انگار آفرینی» داشته باشد و در واقع اصالت نداشته باشد؛ اما این امر را نیز میتوان با ذکر مطلب و اظهار نظر در آن مورد مطرح ساخت و نهایتا اینکه هیچ خبری در این مورد نباید از قلم انداخته شود تا به تصویر کامل نبرد آسیبی نرسد.

۱۹ نظر:

  1. این هم یک ضربهٔ دیگر از طرف باند ولایت فقیه به صفوی نوین:

    http://www.radiofarda.com/content/f10_revolutionary_guards_criticizes_over_rahim_mashai_global_norouz_celebration/2340097.html

    پاسخحذف
  2. بازنشسته شدن و یا نشدن بسیاری از کادرهای وزارت اطلاعات :
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/03/110316_l39_intelligence_ministry_retirement.shtml

    پاسخحذف
  3. سخنان اخیر احمدی نژاد که در رابطه با سرکوب تظاهرات ایراد شد و این سرکوبها را محکوم نمود از طرف نیروهای اپوزیسیون به تمسخر گرفته شد . اما این سخنان احمدی نژاد که در رابطه با کلماتی از قبیل سرکوب و خواستهٔ اصلاحات مزین شده بود؛در کنار سه مسئلهٔ دیگر معنی خاصی داشت که همگی به آن بی توجه ماندند. مسئلهٔ اول عدم موضع گیری دولت در تظاهراتهای سه شنبه های اخیر و مسئلهٔ دوم شایعهٔ عدم تیراندازی سپاه به مردم و سوم مصاحبه های کینه توزانهٔ دوتن از آخوندهای سیستم قضایی(دادستان کل و دادستان تهران) در رابطه با دستگیر شدگان بود. در واقع سخنان احمدی نژاد در لفافهٔ سرکوبهای بحرین؛ رو به آینده دارد و میخواهد با ریختن «ننگ سرکوبها» در کیسهٔ «ولایت فقیه» و آخوندها؛ آیندهٔ «بدون آخوند و بدون ولی فقیه» را که یکی از اصول اساسی «صفوی نوین» است را گوشزد کرده باشد و بگوید که «در انتخابات آینده به ما رای دهید» و ما نیز در عوض به شما نشان دهیم که تنها جریانی هستیم که میتواند «ولایت فقیه و رهبری آخوندها را کنار گذاشته و حتی از قانون اساسی نیز حذف کند.»

    پاسخحذف
  4. مسئلهٔ برهم زدن سخنرانی حسن خمینی در ۱۴ خرداد تبدیل به جنگ لفظی میان طرفداران ولایت فقیه(پاسدار افضلی و حسین شریعتمداری) با غیر الهی خواندن آن و جریان صفوی نوین مانند ابصار نیوز شده است. همانهایی که آنرا یک حرکت خودجوش مردمی میخواندند؛ اکنون به عنوان سلاح تبلیغاتی بر علیه صفوی نوین بکار میبرند و دار و دستهٔ احمدی نژاد هم هیچ کوششی برای کتمان آن نمیکنند و پای کاری که در ۱۴ خرداد کرده اند ایستاده اند.

    پاسخحذف
  5. جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا خلع و فرد دیگری بر جای او نشست.
    http://www.iranpressnews.com/source/094874.htm

    پاسخحذف
  6. راه اندازی وبسایت جشن جهانی نوروز تحت نظر اسفندیار رحیم مشائی.
    http://www.radiofarda.com/content/f4_conservatives_protest_world_celeberation_nowroz/2343579.html

    پاسخحذف
  7. محل برگزاری جشنهای نوروزی از تخت جمشید به تهران به خاطر تهدیدهای جریان «ولایتمدار»
    http://www.iranpressnews.com/source/094998.htm

    پاسخحذف
  8. مکارم شیرازی که یکی از کثیفترین و فرصت طلب ترین آخوندهای شناخته شده است و باد از هر طرف که بوزد به مکز وزش باد نماز میخواند؛ اخیراً از فیلم ظهور نزدیک است که ساختهٔ طرفداران و کارچاق کنهای «صفوی نوین» میباشد؛ انتقاد کرده است و در این لحظه فکر میکند که باد از طرف «ولایت فقیه» میوزد....تا فردا چه زاید...
    http://www.radiofarda.com/content/f4_makarem_criticize_appear_hidden_emam_iran/2346108.html

    پاسخحذف
  9. نظرات طائب در بارهٔ «صفوی نوین» : طاؤب معتقد است که رحیم مشائی و دار و دستهٔ منتصب به او «رقمی نیستند».
    http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/?Id=36132

    پاسخحذف
  10. نظرات توکلی و اختلافات جناح «تمامیت خواه» و مجلس. منظور از تمامیت خواه «صفوی نوین» است.
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/03/110326_l39_tavakoli_ahmadinejad_majlis_1390.shtml

    پاسخحذف
  11. وبسایت «مشانیوز» هک و یا کاملاً غیر قابل دسترس گردید.

    http://www.mashanews.com/ قابل دسترس نیست

    پاسخحذف
  12. تقریبا سیلی از انتقادات با لحنهای مختلف از طرف آخوندهای رنگارنگ به مکتب ایرانی که اشارهٔ مستقیم و غیر مستقیم به جریان صفوی نوین دارد هر روزه منتشر میشود که نمونه اش این است :
    http://www.iranpressnews.com/source/095405.htm

    پاسخحذف
  13. پاسخهای تند و تهدید آمیز «صفوی نوین» به باندهای ولایت فقیه:

    http://www.mahramanenews.com/newsF-4365.html

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/03/110330_l39_behdad_mashaei_mahramanehnews.shtml

    پاسخحذف
  14. پیشنهاد « پیت حلبی » برای نشستن در «کشتی انقلاب » برای «سبز مذهبی» از طرف آخوند علم الهدی کلید خورد. باندهای ولایتمدار اکنون به سربازگیری ازمیان افراد «سبز مذهبی» روی آورده اند؛ تا در انتخابات آتی پس نیفتند.

    http://www.bultannews.com/fa/news/43458

    پاسخحذف
  15. جریان «صفوی نوین» در تلاش برای بهره برداری از ناسیونالیسم به شیوهٔ صفویان است و توانسته است علیرغم مقابله جوییهای جریان «ولایت فقیه» جشن نوروز را در تخت جمشید برگزار کند. این تلاشهای ناسیونالیستی توخالی تنها برای جذب نیرو و آماده شدن برای انتخابات آینده است.

    http://www.absarnews.com/fa/pages/?cid=6149

    پاسخحذف
  16. اکبر هاشمی بهرمانی که اخیراً به عنوان یک «سرباز شکست خورده» از طرف خامنه ای اجیر شده است تا در زمان باقیمانده به انتخابات بعدی؛ به جمع آوری بدنهٔ «سبز مذهبی» در جبههٔ «ولایت» بر علیه «صفوی نوین» بپردازد. مود غضب «صفوی نوین» قرار گرفت.

    http://www.radiofarda.com/content/f2_iran_postelection_iran_daily_reaction_to_rafsanjani_message_of_condolences_for_mousavi/3544725.html

    پاسخحذف
  17. باند «صفوی نوین» ناچار به یک عقب نشینی شد و اسفندیار رحیم مشائی از سمت سرپرستی دفتر ریاست جمهوری با «احترام» برکنار شد.
    http://www.radiofarda.com/content/f11_iran_postelection_ahmadinejad_baghaii_mashaii/3552296.html

    مصباح یزدی نیز مطرح کنندگان «مکتب ایرانی» را غیر خودی خواند.
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/04/110409_l44_mesbah_iranism.shtml

    پاسخحذف
  18. به راه انداختن شایعهٔ ارتباط «سکولارهای سبز» با اسفندیار رحیم مشائی از طریق استفاده از «هوچی گران» توده ای در وبلاگ «پیک نت». این خبر آنچنان در هم و برهم است که وقتی به شرکت یکی از معاونان «ساواک» اشاره میکند یادش میرود که نامش را بگوید و به سن و سالش اشاره کند.
    http://www.pyknet.net/1390/12farvardin/21/31Mashayi.php

    پاسخحذف
  19. وبسایتهای باند ولایت فقیه در یک حرکت تهاجمی-تدافعی شروع به رقم زدن افشاگریهای مرسوم در جمهوری ننگین اسلامی زده اند که میتواند پاسخی به پاسخ احمدی نژاد به خبر نگاران در رابطه با لیست ۲۵۰ نفری مفسدین اقتصادی باشد که بیشترشان در باند ولایت لانه کرده اند و اخیرا محسنی اژه ای آنها را «پرونده های مختومه» اعلام نمود.
    http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/?Id=39118

    پاسخحذف