۱۳۸۹ اسفند ۱۳, جمعه

احتمالاً دولت حاج آقا «حسین اوباما» در حال معامله با رژیم اوباشان حاکم بر ایران است

بالاخره بعد از ۴ سال نیروهای اطلاعاتی آمریکا محل اختفای آقای «رابرت لوینسون»  را کشف کردند!!!؟؟؟ آنها کشف کرده اند که آقای «لوینسون» در یکی از کشورهای آسیای غربی در دست گروگانگیران است؛ ( یعنی در یک خانهٔ امن) . مسئله این است که این کشف در یکی دو روز اخیر صورت نگرفته است و در واقع مسئله اصلا به « کشف و شهود» ربطی ندارد و بهتر است به تحلیل احتمالات ممکن بپردازیم :
۱- این احتمال وجود دارد که « سبز مذهبی» در یک عمل «مقابله به مثل» در رابطه با ناپدید شدن آقایان موسوی و کروبی از یک سو ؛ و برای نشان دادن چشمه ای از « سیاست تنش زدایی» به کشورهای غربی از سوی دیگر به لو دادن محل اختفای آقای «لوینسون» دست زده باشد. من این احتمال را بسیار کمرنگ میبینم؛ چون در چهارچوب فکری خمینی گرای «سبز مذهبی» که ضد آمریکا و ضد اسرائیل است نمی گنجد و خودشان از بانیان «گروگانگیری» میباشند. اما میتواند به عنوان یک عمل «ناپخته و نا سنجیده» انجام گرفته باشد؛ که اگر این کار را کرده باشند؛ آخرین میخ بر «تابوت سبز مذهبی» خواهد بود و به جنجال تبلیغاتی بزرگی بر علیه جریان « اصلاح طلبان قم نشین» به راه خواهد افتاد.
۲- این احتمال وجود دارد که دار و دستهٔ «صفوی نوین» با همراهی «باند خامنه ای» این کار را انجام داده و برای پرونده سازی علیه «سبز مذهبی» و براه انداختن جنجال تبلیغاتی «جاسوسی برای غرب» بر علیه  «سبز مذهبی» در جهت بی آبرو کردن آنان و همچنین به عنوان یک حربهٔ کاری برای سرکوبهای بیشتر و چه بسا «نهایی» آنان بکار گرفته شود. از نظر من این احتمال به هیچ وجه کمرنگ نیست و بالاخره در چهارچوب اهداف «گروگانگیری» میگنجد که بالاخره باید از «گروگان» سودی عایدشان گردد و در شرایط فعلی چه سودی بهتر از این که «اصلاح طلبان» را به گوشهٔ انزوا بکشانند؟
۳- احتمال سوم این است که محل اختفای آقای «لوینسون» در همان ۴۸ ساعت تاخیر در گذشتن دو کشتی جنگی رژیم از کانال سوئز؛ «کشف» گردیده است و بخشی از معاملهٔ رژیم با آمریکاییها برای جلوگیری از بوجود آمدن شرایط خفّت بار برای آن دو ناو جنگی ؛ انجام گرفته باشد؛ زیرا آنچه که رژیم اوباشان در این شراط از آن میهراسند بوجود آمدن یک درگیری نظامی و غرق شدن دو ناو جنگی؛ بدون توان پاسخگویی میباشد. زیرا رژیم اوباشان تقریبا تمامی نیروهایش را برای خاموش کردن آتش انقلاب دموکراسی خواهی در داخل میهن سازماندهی کرده است. از نظر من این احتمال پر رنگ ترین احتمال است. اما به هر حال از این مسئله برای به راه انداختن هیاهو و جنجال بر علیه «سبز مذهبی» استفاده خواهند نمود.
۴- احتمال چهارم این است که دار و دستهٔ «صفوی نوین» برای جلوگیری از فشارهای فزایندهٔ آمریکا؛ در برابر یک معاملهٔ سیاسی از طریق یک جاسوس دو جانبه؛ محل نگهداری فرضی گروگان و خواسته های خود برای مبادله گروگان را به اطلاع آمریکا رسانیده است که در این صورت شاید شاهد استرداد یکی از فعالان سیاسی مهم در خارج کشور هم باشیم که با یک عملیات چند لایه انجام خواهد گردید و رد پایی از «استرداد» از آن به جای نخواهد ماند. از نظر من این احتمال کم رنگ نیست و نیروهای اپوزیسیون خارج کشور باید کمربندهای خود را «سفت» ببندند. زیرا «حاج آقا باراک اوباما» قافیهٔ انتخابات را شدیداً باخته است و به هر ترتیبی که شده میخواهد نوعی از«داشتن لیاقت ریاست جمهوری» را برای مردم آمریکا اثبات کند.

مسئلهٔ دیگر این است که این گروگان در یک کشور «جنوب غربی آسیا» نگهداری میشود و آمریکا از آن نام نبرده است و بررسی احتمالات در این رابطه هم خالی از لطف نیست :
کشورهای احتمالی که «سپاه اوباشان قدس» برای نگهداری از این گروگان از آنها و یا یکی از آنها استفاده کرده باشد میتوانند به درجهٔ اهمیت به این قرار باشند:
الف : ایران؛ که در آغاز این گروگان به ایران منتقل شده و در زندانی مانند «پرچین» مورد بازجویی قرار گرفته و بعد از اتمام کار به کشور ثانی منتقل شده است.
ب : عراق؛ این کشور به عنوان مهماندار گروگان در یک «خانهٔ امن» دارای اهمیت زیادی است و سپاه اوباشان قدس امکانات زیادی برای نگهداری این گروگان در عراق دارد و گروههای شیعی تحت امر خامنه ای در عراق میتوانند به عنوان «بلاگردان» امنیتی؛ حتی مسئولیت آنرا هم به عهده بگیرند ولی چون به هر حال در عراق حاکمیتی وجود دارد که به طور غیر مستقیم مسئولیت دارد و به همین دلیل هم آمریکایی ها از بردن نام این کشور چشم پوشیده اند.همچنین ادامهٔ بازجویی ها در عراق برای سازمانهای اطلاعاتی سوریه بسیار آسان است. 
پ : سوریه؛ که میتواند کشور دوم برای نگهداری این گروگان بوده و نیروهای اطلاعاتی سوریه هم  بازجوییهای لازم خود را انجام داده باشند و چون سفارت آمریکا اخیراً و بعد از ۶ سال تنش با سوریه دوباره باز گشایی شده است لذا آمریکا از این کشور نام نبرده است. از نظر من رژیم «خانوادهٔ اسد»  چون به دنبال جنجالهای بزرگی از این نوع نیست؛ لذا این احتمال بسیار کمرنگ است. 

محل معادلهٔ گروگان میتواند همان «دبی» و یا «قبرس» باشد که شاید اساسا با سکوت خبری برگذار شود.

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر