۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

نامهٔ سرگشادهٔ «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» سلیمانی

انتشار نامهٔ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» خطاب به یک «کاسه لیس و رانت خوار» به نام «سعید حسن پور» که بخشی از وظایف تبلیغاتی رژیم انگلهای صفوی را بر عهده دارد (اینجا) و تبدیل شدن آن به یک «نامهٔ سرگشاده»؛ یک سناریوی تبلیغاتی برای تبلیغ فیلمی که با نام «سردار» در حال تهیه و ساخت است به شمار میرود. این نامه ۳ هدف را دنبال میکند:
۱- «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» خیلی شکسته نفس تشریف دارد و «غلات شیعه» را از «غلوّ» دربارهٔ خودش منع میکند.
۲- اینکه: این نامه ثابت میکند که «حاجی بادمجان» در یمن حضور ندارد و به تبع آن؛ این مفهوم تبلیغ میشود که سپاه قدس در یمن حضور ندارد.
۳- آهای «حزبلبلی ها» .... شلوارتان را خیس نکنید.... «حاجی بادمجان سوپر من» هنوز زنده است.
امّا انتشار این نامه که ظاهراً خطاب به یک «رانت خوار گوبلزی (سردمدار تبلیغات آلمان هیتلری)» و تبدیل نمودن آن به یک «نامهٔ سرگشاده»؛ آنهم پس از دستگیر شدن چند تن از افراد سپاه قدس در یمن که تا کنون تنها از ۲ نفرشان رونمایی شده است و بقیّهٔ دستگیر شدگان همچنان در محاق ابهام نگاهداری میشوند تا در زمانی که اقتضا میکند؛ به صورت مرحله ای از آنها نیز رونمایی بشود.

روسپی زاده «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» را بهتر بشناسید:

این شخصیت کثیف«شیعهٔ شنیعه مسلک»؛ فوتوکپی برابر اصل «ابو مصعب الزرقاوی» (سلفی شنیعه مسلک) است. هیچکس نیازی به فرمان دادن به اینگونه اشخاص احساس نمیکند؛ زیرا طبیعت گرگ و روباه را میشناسند و میدانند که اگر این حیوانات را در میان «گلّهٔ گوسفندان» و یا «لانهٔ مرغها» بیندازید ... کارشان فقط «سلّاخی» است و تمامی «هنر» آنها «سلّاخی» است.
من در تمامی طول عمر خود ندیده و نشنیده ام که «سپاه پاچاهارداران» در یک نبرد «رو در رو» با پیشمرگان قهرمان و همیشه زنده یادان کردستان؛ پیروز شده باشند. شکست «پیشمرگان» در برابر این حیوانات درنده خوی تازی پرست؛ تنها و تنها در سایهٔ «بمباران و موشک باران روستاهای کردستان» بوده است.
رژیم کثیف «تشیّع شنیعه» همیشه یک سیاست را دنبال کرده است:
اگر میخواهید مبارزی را به زانو در آورید؛ به پدر و مادر و خواهر و همسر و کودکانش تعرّض کنید.
اگر میخواهید پیشمرگان را به زانو در آورید... روستاها و روستائیان بی پناه و غیر نظامی کردستان را بمباران کنید....
این سیاست با پرتاب «بمبهای بشکه ای» بر روی مناطقی که غیر نظامیان در «حلب» و سایر شهرهای ویران شدهٔ سوریه زندگی میکنند همچنان ادامه دارد ... یعنی «کشتار غیر نظامیان»

«الزرقاوی» نیز چنین حیوانی بود و همین خط مشی را دنبال میکرد.
روسپی زاده «حاجی بادمجان» و روسپی زاده «ابو مصعب الزرقاوی» یک سیاست را در عراق به پیش میبردند: کشتار غیر نظامیان شیعه و سنّی..... و این تمامی افتخاراتی است که به گور برده است و یا به گور خواهد برد.
اینکه با یک کامیون به بهانهٔ استخدام کارگر؛ یک عده مردم بدبخت «شیعه» و یا «سنّی» را که به امید یک لقمه نان شب برای فرزندانشان؛ در ظاهر استخدام کنی و سپس همهٔ آنها را در بیابان پیاده کرده و تیرباران کنی .... افتخاری ندارد.
تمامی افتخار این دو روسپی زاده در عراق ... فقط همین بوده است...
اجیر کردن مزدوران  برای سلّاخی «بی پناهان» ....
اگر به شیوهٔ مبارزاتی این روسپی زاده (حاجی بادمجان) بر علیه پیشمرگان کردستان در عراق نگاهی بیندازید؛ خواهید دید که همیشه کار را با «بمباران روستاها» به پیش برده اند و هر زمان که با پیشمرگان دلاور روبرو شده اند مثل گلّه های گاو کشته شده اند (منظورم نیروهای سپاه قدس و قهرمانان قلّابی آن» هستند.
نیروهای پرورش یافتهٔ «حاجی بادمجان» حتی از جمع آوری نعش های گندیدهٔ نیروهای خود؛ فرار کرده  و برای جمع آوری اجساد متعفن نیروهای خود؛ کسان دیگری را استخدام نموده اند تا آن نعشهای گندیده  را جمع آوری کنند........... آیا دروغ میگویم؟
تمامی قهرمانیهای «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» همین بوده است.
اگر مدعیان «حزبلبلی» سندی به جز این دارند ... رو کنند. ولی فیلمهای مستند سانسور شده و مونتاژ و تدوین شده را حد اقل به رخ «کژدم» نکشند .... من این مادرقحبه ها را از نزدیک و در زمان دستگیر شدنشان میشناسم....
من میدانم که این روسپی زاده ها «قهرمانان سلّاخی مردم بی سلاح» هستند....
باور ندارید؟ به ماجراهای جنبش سال ۸۸ نگاهی دیگرباره بیندازید..... که چگونه این روسپی زاده ها؛ پس از به دام افتادن به «روباه» تبدیل میشدند....

کژدم

۴۷ نظر:

  1. بنا بر گزارش شبکهٔ «العربیهّ به نقل از شبکهٔ خبری «العالم»:
    عبدالمالک حوثی رهبر حوثیها در صعده کشته شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گویا «العربیه» هم طوق «مادرقحبگی» را با انتشار این خبر جعلی که توسط هکرهای خودشان در حساب کاربری «العالم» گذاشته ایند؛ به گردن انداختند.

      حذف
  2. اولن کسته نشده . سقط شده. بار زیاد گذاشتن روش. ضمنن بعد از فروپاشی عراق .گروههای ترور سپاه تقس تمامی خلبانهای که در بمباران ایران در جنگ 8 ساله شرکت داشتند و تمای فرماندهان رده بالای کلیدی در جنگ رو ترور کردند و مالکی ادرس و مشخصات و تمامی اطلاعات آنان رو به چهار پای تقس داده بود. مالکی شاگرد بزازی که رءیس جمبول ! شد.

    پاسخحذف
  3. اگر این خبر " بعد از فروپاشی عراق .گروههای ترور سپاه تقس تمامی خلبانهای که در بمباران ایران در جنگ 8 ساله شرکت داشتند و تمای فرماندهان رده بالای کلیدی در جنگ رو ترور کردند و مالکی ادرس و مشخصات و تمامی اطلاعات آنان رو به چهار پای تقس داده بود " درست باشد, دمه همه انها که چنین کار قهرمانانه ای را کردند گرم... و تو
    " ناشناس " نجس و تخم تازی بهتره گوه زیادی نخوری...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بله؛ سپاه قدس این کار را کرده است؛ ولی نه در دورهٔ مالکی؛ بلکه از همان ابتدای سقوط رژیم کثیف صدام به دست «شیطان بزرگ».
      امّا این کار برای انتقام بمبارانهای ایران نبود؛ بلکه برای برقراری «حکومت شیعی» و گسترش «هلال شیعی» بود.
      ناشناس گرامی .... از حول حلیم ... در دیگ نیفت...
      آنهایی نیز که اینکار را کردند؛ همانهایی هستند که کشتارهای دههٔ ۶۰ را انجام دادند....
      زیاد «ایران پرستی صفوی مسلکانه ات» به جوش نیاید بهتر است...

      حذف
  4. تا زمانی که این کج و کوله ها که همان دار و دسته طوفان قاطعییت باشند, قادر به بازگرداندن رییس جمهورشون به کاخ رییس جمهوری نشده اند بقیه گنده گوزی ها بادِ معده است....
    نظرتون در مورد مواضع اخیر پاکستان و مصر با خری در گِل گیرکرده بنام " یمن و طوفان قاطععیت " چیست؟
    این گزارش را چگونه می بینید؟
    ژنرال جابر عبدالملک فیصل القطیفی مشاور سابق ارتش عربستان در گفت و گو با روزنامه القدس العربی : «عربستان انباری از سلاح‌های پیش رفته است که کسی بلد نیست از آنها استفاده کند. چون زمان استفاده از آنها نیز هیچ گاه پیش نیامده از این رو حتی کسی به فکر آموزش استفاده از آنها نیز برنیامده است. نظامیان عربستانی موشک‌ها را می‌فرستند بدون این که بدانند این موشک‌ها کجا فرود می‌آید.»

    سکینه دایقزی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سکینه دایقزی محترم و گرامی
      نظر من این است که فیلم The Good, The bad and The Ugly را با گرد آوری «پینوکیو و یوگی و دوستانش» تماشا کنید. در این فیلم دهها جملهٔ طلایی وجود دارند که یکی از آنها این است:
      «حتّی مردان بد هم فرشتگان نگهبان دارند»
      مردان احمق و نفهم ارتش عربستان را ول کنید .... به «فرشتگان نگهبان حامی آنها» بچسبید.
      آیا در شهر شما چیزی به نام «چسب» پیدا میشود؟ ... یا همهٔ چسبها را «ایلومیناتیهای چسب خوار» خورده اند؟

      حذف
  5. آی گوربانوم سنه....نگهبانان مردان بد را خوب گفتی... بقیه بول شت بود....
    سکینه دایقزی

    پاسخحذف
  6. کژدم گرامی سلام. یه مطلب خوب هم از جنگ یمن و وضعیت و نتا یج احتمالی ان به مشروح بنویس. راستی حمله این عربها به یمن مهمن قانونی هم دارد. نه اینکه یمن مثلا یه کشور مستقل است. ضمن اینکه منصور هادی یه دلقک کاملا دست نشانده هست. ایا منصور هادی این وزنه و دلیل را داشت که عربستان یه کشور فقیر را اینجوری زیر تازیانه بگیرد؟ و بطور کلی صرفنظر از عصبیت نهادینه شده نسبت به رژیم ایران وضعیت را در خصوص یمن چگونه می بینی؟ و چرا امریکا هم با عربستان احمق اینقدر هم صدا و هما هنگ شده؟ ایا راهکار بهتری نبود. منتظر یه مقا له ام کژدم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یمن یک کشور فقیر و یک «قبیله زار» است مثل «لیبی»؛ دهها عشیرهٔ بزرگ و صدها قبیلهٔ کوچک در آن زندگی میکنند و مسائل نیز بین این «روسای قبایل» حل و فصل میشود. عبد ربه وزنه ای نیست و منتخب سران قبایل بود. در یمن از چیزی به نام «مردم مستقل» حرف نزنید. مردم یمن در چهارچوب «قبیله ها» تعریف میشوند.
      عربستان احمق نیست و آمریکا هم در کمک به عربستان دچار حماقت نشده است. «یمن» ادامهٔ داستان «به خاک مالیدن حاکمیت انگلهای صفوی» در ایران است. از «بحرین» شروع شد و با سوریه ادامه پیدا کرد و به عراق رسید و با تحریمهای سنگین ادامه یافت و «انگل فرزانه» را به چنین روزی انداخته است؛ که نمیداند چه خاکی بر سرش بریزد؟
      سیاست All Out ؟
      یا اظهار ندامت و پشیمانی و تسلیم کامل؟
      خواهید دید که پوزهٔ «انگل فرزانه» در یمن به خاک مالیده خواهد شد و این جیغ و دادهای اوباشان حاکم بر ایران نیز نشانهٔ همین است؛ و گرنه اگر میتوانستند کاری بکنند؛ دیگر به عربده کشی نیازی نبود.

      حذف
  7. گفته بودم که عربها خیلی حسودن ونمی توانند نزدیکی بین ایران وغرب باالاخص با آمریکارا ببینند .کثافتا با آن کاری که درفرودگاه جده کردند خواستند عغده شان راخالی کنند
    آنها فقط یک مشت عرب خر سوسمارخوارند که سلطنت شان به روزهای آخر خود نزدیک میشود چه یمن را داشته باشند چه نداشته باشند .آل سعود رفتنی است .
    علی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. علی گرامی
      چیزی به نام «نزدیکی غرب و انگلهای حاکم بر ایران» و «اوباشان سپاه» وجود ندارد. اگر میبینید که این چهارچوب ارضی(ایران) همچنان وجود دارد؛ به خاطر مسائل پیچیدهٔ منطقه ای و «بازار انرژی» است. غربیها و کشورهای منطقه نیز نمیخواهند حکومت انگلها در چنین شرایطی از بین برود؛ زیرا اگر ایران نیز دچار آشوبهایی مثل سوریه بشود؛ دامنهٔ بحران میتواند تا مرزهای «هندوستا» و «چین» و «مسکو» برسد.
      این تحلیلهای آبدوغ خیاری «مسعود بهنودی» رو باور نکنید.

      حذف
  8. کژدم توکیستی ونامت چیست وبچه کجایی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چون هنوز خیلی «بچّه» هستم؛ نه اسم دارم و نه اینکه بِهِم گفته اند که کجایی هستم؟ من هم دیدم که حالا اینجوریه اسم خودمو گذاشتم «کژدم»

      حذف
  9. هرکه هستی بدان کردها هم کم به ایران وایرانی خیانت نکردن .مخصوصا آن کوموله ها که
    سرسربازان ما را میبریدند . آنها نوکرووابسته شوروی بودند.
    چه افتخاری به آنها داری میکنی . کرد=خیانت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اول بگو ببینم که «سربازان شما» در کردستان چه گُهی میخوردند که سرشان بریده شود و یا نشود؟ اگر برای کمک به مردم کردستان رفته بودند؛ مطمئن باش که مردم کردستان آنها را روی چشمشان نگه میداشتند. ولی آنها برای «کشتار» رفته بودند و «کشتار» همیشه «دو طرفه» است و در صحنهٔ نبرد «حلوا پخش نمیکنند؛ مگر حلوای مردگان را»

      حذف
    2. کردستان بنیانگذار نخستین «شاهنشاهی ایران» است. این افتخار کوچکی نیست. بسیار بزرگتر از آن است که «شیعه های کثیف» و سلطنت طلبان شیعه مسلک آنرا درک کنند.

      حذف
  10. کیرم دهن همه کوموله ها

    پاسخحذف
  11. کردستان کورخونده بتواند دم از جدایی طلبی بزند .

    پاسخحذف
  12. چرا درکوبانی بارزانیها وجلال طالبانی ها هیچ غلطی نکردند وشاهد به خاک وخون کشیده شدند مردم بیگناه خود بودند .؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  13. مرگ برمجاهدین خاپن که به خاک میهنی خود خیانت بزرگی کردند وحالا به درک رفتن وآواره شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دیگه صدام بیچاره مرد ورفت نیست به دادشون برسه .
    علی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. علی گرامی
      مسلمانها همگی دست در دست همدیگر به ایران خیانت کردند. دعوای مجاهدین و خمینی دعوای «سهم خواهی در قدرت بود».

      حذف
  14. شوربختانه بعضی سیستمهای مغزی کژدم یا قدیمی و از رده خارجه, یا بسیار بسیار
    Advanced
    در نتیجه تحلیل های ایشان یا عصر هجری است یا خیلی پیشرفته ... اولی بدرد مسجدی ها, دومی سخت و نیاز به صد بار خواندن دارد تا شاید حالیت بشه ..
    شاید هم تقصیراز میزان دوپامین مغز ایشان است.
    دوپامین زیاد (مثبت کاذب)
    دوپامین خیلی کم (منفی کاذب)


    سکینه دایقزی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. http://www.radiofarda.com/content/f9-reuters-many-us-stattes-keep-sanctions-iran/26952658.html

      حذف
    2. من که گفتم: ... هر دم از این باغ؛ بَری خواهد رسید...
      «انگل» چه «فرزانه» باشد و چه «کیسه کش» ... هرگز نخواهد فهمید.....
      سکینه دایقزی ها جای خود دارند.

      حذف
    3. تا «سوراخ فرزانه» را نگ..ا ....ی.... ن .. د؛ به «بهشت» نخواهد رفت
      «غلمانهای ۸۰ متری» ... مبارک «سوراخ فرزانه» باد.

      حذف
    4. اشتباهی برداشت نشود....
      منظورم این است که «سوراخ فرزانه» با آنهمه «اتاقهای جلق فکری» به چنین پیسی افتاده اند...
      حالا سکینه دایقزی که پیشرفاته ترین خواننده اش «رشید بهبودوف» است .......... چه میتواند بفهمد؟
      چه کمبود «۲ پامین» و یا «۳ پامین» و یا Over dose باشد... فعلاً که حرفها «پیامبرگونه» درست از آب در می آیند ......

      بالام ... نای...
      گولوم نای
      سکینه دایقزی ... نای نای....

      حذف
  15. جناب کژدم مثل اینکه داعش مدعی تسخیر پالایشگاه بیجی شده است ایا شما خبری دال بر صحت ان دارید؟و در صورت درست بودن تاثیر ان را چگونه ارزیابی می کنید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آیا منبع خبر را میتوانید معرفی کنید (البته برای خوانندگان).. من چیزی نشنیده ام.
      اگر هم درست باشد زیاد مهم نیست

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      خبر توسط «رویترز» هم منتشر شده ولی از دفع حملهٔ داعش به بیجی توسط بمباران نیروهای ائتلاف خبر میدهد.

      http://www.reuters.com/article/2015/04/13/us-mideast-crisis-iraq-refinery-idUSKBN0N414W20150413

      حذف
  16. تحویل سیستم ضد موشکی S300 به رژیم صفوی؛ به طور یکجانبه از طرف روسها آزاد شد:

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/04/150413_l26_putin_iran_s_300_missile_russia

    آیا این بدین معنی است که «حاکمیت انگلهای شیعه» «خوشبخت» شد؟
    یا ... ایران در زیر سایهٔ این رژیم کثیف در حال رفتن به سوی «روز قیامت» است؟ و روسها میخواهند در این لحظات آخر سودی به جیب بزنند؟
    این خبر مکمّل را هم ببینیم بد نیست:

    http://www.digarban.com/node/21716

    آیا توافق جامع هسته ای «گوزید و رفت»؟

    شماها چه فکر میکنید؟
    نترسید... بگویید.

    پاسخحذف
  17. جمكران- ظهران - سراوان
    مثلث برموداى اسلامى !!!

    چرا رژيم دستور العمل خمينى
    در رابطه به لغو حجً عمره و
    احياى عتبات خودى را دير
    اجرا مى كند؟

    حال اگر رژيم. ام القراى اسلامى
    برگ جمكران را عليه. خاندان
    سعود بازى كند و بكوشد كه از
    اعتبار كعبه بكاهدً ؛ عربستان
    چه واكنشى نشان خواهد داد؟

    نتنهابه تقويت جماعت مشكوك.
    الاهوازى در خوزستان را
    كهً دفترى هم در لندن. دارد
    دست خواهد زد كه گروه
    جنبش العدل كه به داعش
    جنوب معروف است در
    بلوچستان فعالا تر مى سازد!

    اما اگر رزيم تهران هوس
    حوتى بازى ديگر ى در محدوده
    الظهران ؛ پايتخت نفتى عربستان
    بكند مسلما حوزه نفتى نيمه
    پنهان سراوان در بلوچستان
    بى امان نخواهد ماند ...

    حال بايد ديد خاندان سعود به
    سرنوشت صدام تكريتى و
    قذافى دجار خواهند شد ؟
    انها طبق سناريوى از پيش
    نوشته شده رفتند ؛ ايا
    سناريوى پيشنهادى
    لوران مروويچ ملقب به
    لوران عربستان در رابطه
    با تجزيه اين كشور و سقوط
    خاندان سعود واقعيت ميابد ؟

    اما ايران ما چه خواهد شد ؟
    ايا پروسترويكاى اسلامى به
    رفتن دايناسورهاى خواهد انجاميد؟
    قضيه شيعهستان بزرگ به كجا
    خواهد رسيد ؟ ايا
    پس از ايت اله سيستانى و خامنه اى
    مكارم شيرازى ًعلم خواهد شد
    يا اينكه دير شده ؟

    به اين ميماند كه سرنوشت. رژيم
    نه در لوزان و نه تهران كه در
    يمن و عدن ورق خواهد خورد!!!
    و سرانجام
    سريال خنده هاى. طريف. به
    فرود به همان تاسيساتى كه
    پاشنه اشيل رژيم شده ...ختم
    خواهد شد!!!
    مانوک خدابخشیان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مانوک گرامی
      با این نظر که سرنوشت رژیم در «یمن» و «عدن» نوشته خواهد شد؛ بسیار موافقم.

      حذف
  18. کژدم جان٫ بالام٫ مَ نَ باخ

    وقتش رسیده که این رادیو ترانزیستوری نازنین را تعمیر کنید... .. رادیو مشکل داشته باشد٫ عبور از وسط پارازیت و برفک ٫ برای رسیدن به طول موج ایستگاهه مورد نظرشما را دچار اختلال می کند...

    رادیو ترانزیستوری مغز نازنینت را می گویم ...

    این گیرنده نازنین می تواند یا خیلی پر کار یا خیلی کم کار وحتی بی کار باشد...
    وقتی پرکار است و دوپامین فراوان٫ دچار توهم است (مثبت کاذب)... یعنی این رادیو ترانزیستوری در کله شما٫ توی هر برفک و پارازیتی ٫ صدای مهستی و هایده و حتی سلین دیان را میشنود .

    وقتی کم کار و تنبلی را پیشه کرده باز دچار توهم است( منفی کاذب) و رادیو جان٫ از روی گوگوش و اهنگ سکینه دایقزی رد می شود و آن را از برفک و پارازیت تشخیص نمی دهد و همه عمر دنبال یک ایستگاه رادیویی می گردد و پیدایش نمی کند.

    Your Case

    پر کاری این عضو نازنین و وفور نعمتی بنام دوپامین است

    نابغه ها هم اینچنین هستند

    زیاد خوشحال نشو... این هیچ خوشحالی ندارد به مولا ...

    یعنی اینکه کژدم اکثر خبر ها را که بیشترشان همان پارازیت و برفک هستد٫ صدای مهستی و هایده بشنود٫ و تک و توک خبر راست را از برفک و پارازیت تشخیص ندهد یا مهر«شیعه های کثیف» و سلطنت طلبان شیعه مسلک و تئوری توطئه وووو( توهم ) روی انها زده و رد شود٫ هیچ جای خوشحال ندارد
    دارد؟

    سکینه دایقزی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سکینه دایقزی مهربان
      من که چیزی نفهمیدم از اینهمه «راز ورزانه گویی»؛ بهتره برای اینکه حرف شما را بفهمم؛ «استریپ تیز» بفرمایید و «فاش بگویید و «روشن نشان دهید».
      برای فهمیدن حرفهای شما؛ هم به «رمل و اسطرلاب» و هم به «علم تفسیر» نیاز است.
      «استریپ تیز»؛ بهترین راه برای دیدن «واقعیتهای پنهان» در زیر شلیته و تنبان است.
      حالا بیا و تفسیر کن که کژدم «مشکل استریپ» هم دارد.

      حذف
  19. درود بر جناب کژدم نظرتون راجع به جلسه امشب سنا چیست و په نتیجه ای از ان درخو.اهد امد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این امکان که پس از ایجاد تغییراتی در طرح سناتورهای مخالف «تصمیم گیری مستقل اوباما» در رابطه با «توافق نهایی»؛ رأی بیاورد و «توافق نهایی» باید به تصویب کنگره برسد؛ بالا است. هر چند که این طرح ۴ ماه آینده را مدّ نظر دارد.
      امّا ما باید خود را برای زمانی آماده کنیم که این رژیم به شدّت تضعیف شده است و چشم امیدمان به «سرنگونی» رویایی و خیالی؛ رژیم کثیف صفوی از طرف غرب نباشد.

      حذف
  20. «علی اکبر ولایتی» که یکی از مهمترین عناصر «اتاقهای جَلق فکری» مردکی موسوم به «مفعول فرزانه» است؛ میگوید که لزومی برای انتشار «فکت شیت» و یا در واقع «شیتی فکت» لوزان وجود ندارد.
    این نشان میدهد که منظور این پاچه خوار این است که «انگل مفعول فرزانهٔ چه گوارا» نباید مورد سوال قرار بگیرد که آن «هارت و پورتها» کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و این «کون دادنهای پشت پرده» کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    http://www.radiofarda.com/content/f9-alusanne-agreement-factsheet-iran-velayati/26954646.html

    پاسخحذف
  21. خاک بر سر «ناسیونالیستهای قلّابی» که اختلافشان با عربها این است که آنها «سوسمار» میخورند و توپ را به زمین یک «کونی فیضیه ای» می اندازند که حرف آنها را تکرار کند. در حالی که «کره ای های شمالی و جنوبی سگ خور» در ایران جولان میدهند....
    این الاغها نمیفهمند که «تغذیه» هیچ ربطی به «برتری قومی و ملّی و نژادی» ندارد....
    همان موجودی که ایرانیها «میگو» مینامند و یک خوراک «درباری» به حساب میآید؛ من به عنوان یک ایرانی از این «سوسک دریایی» نفرت دارم.... میدانید چرا؟.... برای اینکه در منطقهٔ کوهستانی و دشتها بزرگ شده ام. به همین دلیل من حتی از بوی «ماهی» نیز نفرت دارم. نوع خوراکی که انسانها و «انسان سانها» از آن تغذیه میکنند ... نه دلیل برتری نژادی و نه دلیل «نژاد پست» است.
    خاک بر سر «پان ایرانیستهای نژاد پرست» که «نوع تغذیه» را را نشانهٔ برتری و یا پستی؛ قرار میدهند؛ در حالی که همهٔ وجود بی وجودشان پر از «پست ترین اندیشه های تازی پرستانه» است..... خاک بر سرشان که حد اکثر تفکرشان «آلمان هیتلری» است و حتی لیاقت آنرا هم ندارند... این گونه «ناسیونالیستها» فقط با «لپ تاپاله هایشان جلق میزنند» و یا خالکوبی «صلیب شکسته» را حد اکثر حسّ «آریایی بودن» میدانند.
    راستی این روسپی زادهٔ رهبر «پان ایرانیستها» به نام «پزشکپور» در کدامین مستراحی به گور سپرده شده است؟
    به این «کونی فیضه ای» نگاه کنید که «آریایی نژاد و ضد عرب» شده است... در حالی که حاضر است دختر و زنش را «کیر حسین» و یا «علی پسر ابو طالب» و «حجّت ابن الحسن العسگری» بگایند....
    http://www.digarban.com/node/21718

    حالا بگویید که کژدم «بی تربیت» است...
    من بی تربیت نیستم
    فقط
    «تعداد کونیها» زیاد است...

    پاسخحذف
  22. کژدم نظرت را کاملا تا یید می کنم. از این منظر که دست کم یک اخوند خر و الاغ نباید سخن از سوسمار خوری عرب حرف به میان بیاورد. البته در تحلیل نهایی خوردن سوسمار و هر جانور دیگری بقول شما محل اشکال نیست. این اخوند کونی که در کله نا چیزش جز پهن نیست . به بچه های همانند خودش گفت بروید روی صورت دختران مردم اسید بپا شید. حالا امده غلط کاری می کند. کژدم راستی چرا از میگو نفرت داری؟ دلیل عجیبی اوردی. هر کسی پای کوه نشست باید حتما نی بزند و میگو نخورد!!!! حالا میگو نخور. چرا انرا خراب می کنی؟ نکند فکر کرده ای اخوند از نسل میگو است؟ متنفر شده ای. در مورد اعراب عربستان سعودی و بخصوص شخص عمر کژدم بشدت ازش نفرت دارم. ان مادر قحبه ما را به این هچل انداخت. قبول کن. من نژاد پرست نیستم و هیچگاه شخصیتم را تا این حد تقلیل نمی دهم ولی از شخص عمر در درجه اول و از حمله کنند گان به ایران هر کسی بوده نفرت دارم. کژدم جرم عرب جاهلی از چنگیز خیلی بیشتر بود. چنگیز در یک اقدام واکنشی به ایران حمله کرد. ان عر بهای مادر قحبه هلال اسلامی می ساختند. و کشور ایران را بیگناه مورد هجوم قرار دادند. در صورتی که ایران که بظاهر امپرا طوری بود باید کار انها را می کرد که نکرده بود. بخشی از وا کنشها به ان قصه غم انگیز بر می گردد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناصر بلوکی گرامی
      نفرت از دشمن؛ یک امر طبیعی است. هر انسانی سیستم دفاعی دارد و دشمنش را دوست نمیدارد. این شیعیان و سنّی های کثیف ایران (تازی پرستان) هستند که «دوست داشتن دشمن» را «تقدّس» داده اند. اینکه هر کدام از خلفای راشدین آدمهای خوب و یا بدی بوده اند؛ هیچ ربطی به ما به عنوان «یک ملّت» ندارد. اینکه آداب و رسوم آنها چه بوده است نیز به ما ربطی ندارد و اگر بخواهیم در بارهٔ این مسائل صحبت کنیم؛ که از نظر من کار احمقانه ای است (چون دنیا پر از آدمهای خوب و بد است و ما نیز «قاضی القضات» بین المللی نیستیم و وقت کافی هم برای قضاوت میان آدمهای خوب و بد بین المللی نداریم). کار ما این است که آنچه را که «پروتوکولهای خوب و یا بد بودن» را بشناسیم و حتّی اگر دشمنی داریم که دشمنی او با ما نه بر اساس «خوب و یا بد بودن ما است» را اگر «انسان خوبی است» پاس بداریم (نه اینکه مقدّسش بکنیم)..
      اگر من «الله» بودم..... به جای «محمد بچّه باز» و «بُز و ماده گاو و بچّه شتر کُن»؛ «ابوبکر» را به پیغمبری عربها بر میگزیدم.
      مسلمانهای احمق هرگز بر روی این مسئله که چرا «ابوطالب» حتی در آخرین لحظات مرگ و «عجز و لابهٔ محمّد»؛ به این «بچّه باز و بچّه شتر باز».... «نه» گفت و او را تایید نکرد؛ کار نکرده اند زیرا «تازی پرست» یک موجود «زیر آخوند و مُفتی خواب» است و از هوش و اراده و تفکّر بهره ای ندارد. ابوطالب «محمد» را بزرگ کرده بود و میدانست که این کثافت چه حیوانی است و در دورهٔ چوپانی اش چه بلایی بر سر حیوانات می آورده است؟؛ لذا میدانست که این «حیوان باز» هر چه که باشد «پیامبر» نمیتواند باشد.
      «میگو» را هم دوست ندارم.... زور که نیست؟

      حذف
  23. رژیم صفویی ضربه جانانه ای نوش کرد...شورای امنیت به تحریم تسلیحاتی حوثیها رای مثبت داد!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      رژیم صفوی ضربات جانانه تری خواهد خورد.
      امّا وظیفهٔ ما این است که این ضربات را بشماریم و خود را برای«نبرد نهایی» آماده کنیم و این «بیگانه پرستان» (تازی پرستان) را برای سک بار و برای همیشه به گور بسپاریم. همانگونه که «کوروش بزرگ» حکومت «آشوریان» را برای یک بار و همیشه محو نمود.

      حذف
  24. کژدم کجایی. خوابی یا بیدار؟ چرا چیزی نمی گی؟ اوضاع خطری شده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      داشتم برای یک لقمه نان کار میکردم.

      حذف
  25. جبهه نصرت توانسته است، تونلی را در نزدیکی مقر اطلاعاتی نیروی هوایی در غرب شهر حلب منفجر کند.
    یک مقام امنیتی سوریه اما می‌گوید، نیروهای دولتی، جلوی حملات بیش‌تر را گرفته‌اند و اکنون اوضاع آرام است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چون من (کژدم)؛ ریش ندارم و «کهنهٔ حیض = عمّامه» به دور سرم نمیبندم؛ کسی حرف مرا گوش نمیکند. اگر دقت کنید؛ مدتهاست که دیگر آمریکاییها به «جبهةالنصرة» حمله نمیکنند. این سازمان در حال «دگر دیسی» از یک «سازمان جهادی بین المللی» به یک «سازمان جهادی سوری» است.

      حذف