۱۳۹۴ اردیبهشت ۶, یکشنبه

روند «از دست دادنها»؛ برخلاف عربده های مزدوران رژیم صفوی ادامه دارند.

از روز چهارشنبهٔ گذشته تا روز شنبه؛ نیروی هوایی اسرائیل زاغه های مهمات موشکی رژيم اسد و حزب الله لبنان را به صورت مستمر در هم کوبیده است. «انگل فرزانه» و اوباشانش؛ از ترس اینکه انتظار «پاسخ دادن نظامی» به این بمبارانها ؛ در میان «ساندیس خورها» بالا نرود؛ حتی صدایشان هم در نمی آید.  اسرائیل هم مرض ندارد که چیزی بگوید و از اینکه «انگل فرزانه» دچار «عفونت رَحِم» شده؛ ولی از ترس «بی آبرویی» حتی صدایش هم در نمی آید بسیار خوشحال است.
همهٔ اینها در حالی انجام میگیرند که «حلبیهای شناور» رژیم از خلیج عدن عقب نشینی کرده اند؛ امّا «گروهبان سیآری» (با نام مستعار دریادار)؛ از ترس اینکه زنش به رویش «تُف» نیندازد؛ میگوید که : من هنوز در خلیج یمن هستم.
و باز هم ... همهٔ اینها در حالی انجام میگیرند که رژیم اسد یک شهرک استراتژیک در «ادلب» به نام «جس الشغور» را نیز از دست داده است و جبهة النصرة؛ به بندر «لاذقیه» به اندازهٔ  «تیر رس توپخانه»؛ نزدیک شده است.
با اینهمه یکی از گروهبانهای سپاه پاچاهاردارن ادّعا میکند که «نمیدانید چه خبر است و جبهه های تشیّع تا باب المندب گسترش یافته است» !!!!!؟؟؟؟؟؟ (اینجا).
امّا «ذلّت فرزانه» به جایی رسیده است که؛ با اینکه حتّی جراًت و لیاقت گفتن یک جمله در رابطه با «بمباران مستمر ۴ روزهٔ زاغه های موشکی سوریه توسط اسرائیل» را ندارد؛ در رابطه یا یک تصادف اتوموبیل؛ سخنرانی «انقلابی - چه گوارایی» میکند. (اینجا)
از سوی دیگر «طویلهٔ شورای اسلامی» نیز یک «طرح قلاّبی دو فوریتی» را در دست بررسی دارد؛ تا در چند روز آینده بگوید: گُه خورده است. (اینجا)

تو؛ خود حدیث مفصّل بخوان از این مُجمَل....

کژدم

۷ نظر:

  1. با درود.وزارت خارجه جمهوری چسلامی گفته رفتار عربستان در یمن بی پاسخ نمیماند. طرف آمده زده دو هفته بمباران کرده تا یک هفته دیگه احتمالا حوثیها کامل تارومار میشن حالا این زنازاده گان میان مزخرف میگویند. لابد همانطور که راه قدس را ازطریق کربلا گشودند میخاهند راه مکه را هم از طریق یمن باز کنند. فقط برای مرم بی سلاح ایران گردنشان کلفت است اگه راست میگین جلو اسراییل را بگیریدزاغه های موشکی سوریه را نزنند. شما که عرضه نداشتید بدون پشتیبانی هوایی حتا یک شهر متروک مثل تکریت را از دست داعش دربیارید. اگر مردم ایران به سلاح دسترسی پیداکردند آنوقت نشانتان خواهند داد که راه مکه از کجا رد میشه (فرودگاه جده تا ماموران سعودی به خدمتتان برسند) شما زنازاگان باید به زادگاه پیغمبرتون برگردید سر قبر اون برین همون گدایی قبلی را دوباره ادامه بدهید. جای شما مادرقحبه ها ایران نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اتفاقاً میخواستم عربده های توخالی «امیر عبداللهیان» (از حاشیه به مرکز) منتشر کنم که شما پیشدستی کردید.
      مطمئن باشید که «دستگاههای نعش کشی» رژیم بعد از مدتی کوتاه به شدت به کار خواهند افتاد و شاهد تشییع جنازه های این «سگ تباران» خواهیم بود که اینبار نه مانند دههٔ ۶۰؛ بلکه در انزوا و ترس از تجمع مردم؛ در تنهایی و انزوا به گور سپرده خواهند شد؛ تا صبح دولتشان در درون میهن بدمد
      شکستهای پی در پی «انگل فرزانه» در هفته های اخیر در سوریه و تشدید اختلافات درونی در درون رژیم اسد و سخنرانی «انگل فرزانه» در حدّ یک «شهردار؛ نشانه های بسیار خوبی هستند و نشان میدهند که قافیه بسیار تنگ آمده است و «رهبر همهٔ مسلمانان جهان» از «عمق استراتژیک آمریکای لاتین» به حد اظهار نظر در رابطه با تصادف مرگبار اتوموبیل «پورشه» که حتماً متعلق به فرزندان یکی از همین «غارتگران» است دادِ سخن بدهد.

      سپیدهٔ طلوع خورشید نبرد رهایی بخش در درون میهن نزدیک است.

      حذف
    2. با وارد شدن «پرس تی وی» به انتشار خبر کشته شدن ۴ نفر در بلندیهای جولان؛ معلوم است که این ۴ نفر (احتمالاً بسیار بیشتر از ۴ نفر) افراد سپاه قدس و حزب الله لبنان بوده اند که میخواسته اند «عملیات انتقامی» در پاسخ به (بمبارانهای مستمر ۴ روزه) انجام دهند.

      http://www.bbc.co.uk/persian/world/2015/04/150424_u04_israel_syria_golan

      حذف
  2. وقتی کشور میفته دست آخوند و پاستار و ابلهانی از این دست نتیجه لینک زیر میشود. منکه تو ایران نیستم کژدم جان بخودم لرزیدم. انگارآه های مردم که سالها تو اسمون جمع شده . بیکباره همچون اقیانوسی از بلا سر جمهولی اسهالی سرازیر شده. گرچه منبع خبر جز دشمنان ایران محسوب میشوند از نظر من.http://melimazhabi.com/50-milion-nachar-be-mohajerat/

    پاسخحذف
  3. زمین و زمان متوجه شدند ایرانی لیاقت نفس کشیدن ندارد.

    پاسخحذف
  4. به علی شیره ای بگویید که گفته جمعیت را با زاد و ولد زیاد کنید. این روسپیزاده به همراهی همان ملی-مذهبی ها مملکت را به این حال وروز انداختند که حالا آب برای خوردن هم کم بیاد.در عوض حزب الله وحماس و... باید سرمایه ملت بینوا را بخورند. هر چه میکشیم از دست آخوند واسلام وخریت روشنفکرانی نظیر بازرگان وسنجابی و... میباشد اگر این الاغها از کون اسلام عزیزشان نمیخوردند به این روز نمیفتادیم. بدون اینکه خواسته باشم از شاه طرفداری کنم آمار نشان میدهد که ایران زمان محمدرضاشاه در زمینه مهار بیابان در همه دنیا جایگاه اول را داشت. حالا مردم بروند دعاونماز باران بخوانند. تف بر این دین بیابانگردها وتف بر پیروانش.

    پاسخحذف
  5. به حمد الله ملت الاغ زیاد داریم. تا در مملکت خر زیاد هست. نکبت هم هست. این را امام گفت.

    پاسخحذف