۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

آنچه از ماجرای «یمن» برای رژیم «صفوی نوین» ماند....

پس از این همه عربده کشی ها؛ رژیم کثیف «صفوی نوین» حتی نتوانست؛ یک گام به سوی مرزهای یمن بردارد و «حلبیهای شناورش»؛ «تحقیر شده» از مسیر «بلوف قهرمانهٔ انقلابی» به جایی باز گشتند که به آن تعلق دارند؛ یعنی «اتاقکی بسیار کوچک به نام حقارت».
رژیم کثیف «انگلهای صفوی مسلک» و سرداران «هروئین فروش» به سوراخ موش خزیدند و پس از این دیگر نمیتوانند «رجزهای آنچنانی» بخوانند. هم «زیدیهای یمن» و هم «مفت خورهای شیعهٔ لبنانی» و هم «مزدوران شیعهٔ عراقی»؛ آیندهٔ خود را در آیینهٔ «عربده های توخالی انگل فرزانه» در رابطه با «یمن» را دیدند. در هفته های آینده؛ «سرنوشت شوم حوثیها» که با «باور احمقانه» به وعده های کثافتهای حاکم بر ایران؛ اعتماد کردند؛ رقم خواهد خورد. سرنوشتی  که در کمین «حزب الله لبنان» و «عصائب اهل الحق» و «بدر» و مدافعین «حرم کذایی» نشسته است.
عربهای سوسمار خور (شعار عاشقانهٔ احمقهای پان ایرانیست که حتی نمیفهمند ناسیونالیسم یعنی چه؟) به قول مثل آذری؛  «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» (سردار عارف و آریوبرزن) و «سردار دریادار سیّار»؛ را «ایتین گوئتونَه سوخدولار».
 در این میان مادر جنده ای به نام «احمد محمودی» (روزی نامه نگاری از سلالهٔ بهنود) پیدا شده و به بهانهٔ «تجهیزات جدید نظامی ایران و نامهای بحث بر انگیز» در BBC تلاش کرده است که بگوید؛ تنها ایراد کار فقط «نامگذاریها» هستند (اینجا). و گرنه همهٔ این دست آوردهای نظامی بسیار هم «کارامد» و در نوع خود بی نظیرند. این احمق تمامی استفراغ «فارس نیوز»  را که این «سلاحهای پیشرفته ؟؟؟!!!» برای «جنگهای نامتقارن» طراحی شده اند را سر کشیده و تلاش میکند آنرا دوباره در دهان «احمقها» استفراغ مجدّد بکند. کسی از این روسپی زاده (احمد محمودی) نمیپرسد که: ای الاغ.... جنگ نا متقارن در کجا؟.... در اریتره؟... در عراق؟.... یا در «استراتژی موزائیکی و گوزائیکی استانهای ایران؟؟».... کسی نمیخواهد فکر کند که اگر «دشمن» وارد خانه ات شد؛ چه در حیاط و یا آشپزخانه و یا اتاق خواب و یا هر جای دیگرش چه به صورت «موزائیکی» و چه به صورت «گوزائیکی» ... بجنگی... در نهایت؛ این خانهٔ تو است که ویران خواهد شد... نمونه میخواهید؟... «سوریه».... «عراق».... و هم اکنون... «یمن».
آمریکا در «جنگ کره» و «ویتنام» و «جنگ جهانی دوّم» جنگید....
یکی از این «روسپی زاده های پدر نامعلوم» بیاید و بگوید که حتی «یک کوچه» در «محلّهٔ هارلم» آسیب دید و یا شیشه های یک خانه به خاطر «جنگ ویتنام» توسط یک «ویت کونگ» شکست...
این مزخرف گویانی که متاسفانه مشتری هم دارند؛ از کدامین «سوراخ گندیده»ای زاییده شده اند؟
«مفعول گنجی» نیز در رادیو فردا نوشته ای را چاپ زده است که تمامی حرفش این است: «تو را به خاطر کیر خدا هم که شده؛ اینبار به مفعول فرزانه اعتماد کنید... بیچاره دیگر گُه خورده است».... «سبزهای ولد الّزنای مذهبی شیعه مسلک هم همینطور» .... (اینجا).
همهٔ این نوشتارها بویی آشنا دارد که از «مدفوع» بر میخیزد.... یعنی اینکه «رژیم کثیف صفوی نوین... ریده است».

کژدم

۱۵ نظر:

  1. "Future Generation Tank FALLAGH"
    الاغ، حیوان، حرام زاده. نوشته تانک.

    Ultra Light Combat Vehicle & swimmer delivery vehicle یک روزی بهت فرو میکنیم. حالا مفت بخور اونجا.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چی شد؟؟؟؟؟ کدوم تانک؟ کدوم فلّاق؟ منظورت همومن پشهّ بند بود؟
      «نسل آیندهٔ تانکهای پشّه کش»؟ یعنی پیف پاف؟

      حذف
    2. صفحه بی‌بی‌سی بخش نظرات نداشت، اینجا برای احمد محمودی پیام نوشتم. شما چشم پوشی کنید لطفا.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      چشم پوشی که سهله.... کور میشم.

      حذف
  2. این کژدم رو ول کنید. خیلی پرت و پلا میگه. قرص ارام بخش لازم داره. بد جوری جوش اورده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راست میگه به خدا... این کژدم رو ول کنید... اون یکی کژدم رو بچسبید.

      حذف
    2. در دنیا دو جور کژدم داریم؛ کژدمهایی که بهشون میگن «این کژدم» و کژدمهایی که بهشون میگن «اون کژدم»

      حذف
  3. معاون ریاست جمهوری امریکا اجازه فروش اف35 به اسرائیل را صادر کرد
    در واقع این امتیازی است به اسرائیل تا در قبال توافق موافقت کند...
    این هواپیماها 400میلیارد دلار هزینه تحقیقات ساختش شده به گفته بی بی سی....
    حالا جالب است با این وصف چطور عده ای میگویند غرب و امریکا برای درامدن از رکود نیاز به اقتصاد فکسنی ایران دارند انهم کشوری که سه میلیون نفت بفروش میشود درامد50میلیارد دلار لذا وارداتش هم نهایت 100میلیارد باشد از 10کشور برتر دنیا بگیریم سهم اروپا امریکا 30میلیاردم نمی رسد
    بماند بودجه پنتاگون به خودی خود700میلیارد دلار است یعنی اگر روزی ایران سفارت مریکا باز شود و بوئینگ اینجا تولید شود...کل صادرات تولید کشور به این عدد نمی رسد....بماند فعلا در تحرمی و..گیر کرده است
    ولی توهم پایاان نیست...جفت کشورهای روسیه ایران بزرگتترین تولید کننده و دارندگان نفت گاز جهان تحریم شدند قمیت نفت نصف شد !!!
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++
    کلمن این بدنسازه..امده بود ایران رفت بهشت زهرا از کشته های حزب الله و حماس بازدید کرد..زدن بیرونش کردن
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++
    به دلیل کشتار ارامنه مراسمی در ایروان هست نماینده ایرانم هست جالب است قبلا زمان مموت بقایی میخواست گل اهدا کند نگذاشتند از تهران بیت خواستندش که روابط با کشور اسلامی ترکیه خراب میشود منتها وقتی ترکها با اسد مخالف شدند ظاهرا یادشان امد که100سال قبل نسل کشی کرده ترکیه!و رفت ترکیه در لیست دشمنان ایران...!خود ترکها میگویند 1.5میلیون نفر نبودند 2هزار تا بودند مثلا....یک چیز تو مایه نفی هولاکاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر وقت S 300 به صفویها دادند
      F 35 را هم به «موسویها» خواهند داد.
      راستی... مگه چند فروند F 35 چقدرقدرت آتش دارد؟
      میشه یک ذرّه هم که شده «کاربردی» تر فکر کنیم؟

      حذف
  4. https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II_procurement

    ‌F-22 یا B-2 که قرار نیست بهشون بدن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من کاری به دوستیها و دشمنیها با اسرائیل ندارم. منکر هالوکاست هم نیستم؛ ولی برخلاف تصورات رایج؛ بنیانگذار فرهنگی هالوکاست را؛ «کلیسای ارتودوکس» و «کلیسای کاتولیک = رومن ارتودوکس = ولایت فقیه» و اسلام (آیین نفرت از همگان) میدانم.
      از اینها گذشته؛ اسرائیل از نظر جغرافیای نظامی «عمق ندارد» و تمامی تلاشهای دولتمردان اسرائیل با کشیدن دیوارهای بتنی و سیستمهای دفاع موشکی و داشتن سلاحهای استراتژیک هسته ای؛ و استراتژی «کنترل بحران در خارج از مرزها» برای سدّ کردن «نفوذ به درون مرز سرزمین کم عمق» هستند و شاید بتوان تلاشهای دفاعی اسرائیل را یک نقاشی و یا یک سمفونی بی نظیر خواند که ارزش هزار بار دیدن و هزار بار گوش کردن داشته باشد.
      امّا اطراف اسرائیل پر از دشمن است. شاید هزار بار شلیک کنند و نتوانند که به هدف بزنند؛ امّا فقط یکبار کافی است که به هدف بزنند.
      لذا؛ من فکر میکنم که این تنها «فرهنگ ایرانی» است که بار دیگر بتواند نه تنها اسرائیل بلکه همهٔ مردم منطقه را از چنگ دشمنانش (اندیشه های تکفیری آشوری) مانند آنچه که کوروش کرد؛ نجات دهد. کاش این مفهوم را دریابند که تنها «فرهنگ ایرانی = آیین زندگی کوروشی» است که میتواند آرامش را به منطقه (زیستگاه ایرانیان و اعراب و سایر ملل) بازگراند. امّا این امر بدون «ریشه کنی مالاریا» امکان ناپذیر خواهد بود. اسرائیل به جای اینهمه «آکروبات بازیها» که در نگاه نهایی؛ تنها یک «استراتژی دفاعی» است؛ باید به افقهای بسیار دورتری نگاه کند. تنها آن زمان است که نه به ظهور «مشیخا» و نه به ظهور «مسیح و مهدی آدمخوار» و نه «سوشیانت» نیازی نخواهد بود. زیرا اگر این سه موجود (سه اژدها) به طور همزمان ظهور کنند؛ چیزی به جز ویرانی (آرماگدون)؛ به جای نخواهند گذاشت و همگان با هم به دوزخ خواهند رفت.

      حذف
  5. این کرجیها هم رفتند خوب شد برای مذاکره...
    تقریبا90درصد مشکل هسته ای ..غنی سازی نیست..90درصد مشکل با کشورهای همسایه است و 10درصد دیگر داخل...همسایه هم اعراب اسرائیلند....انها هم از اینکه سپاه قدس و سلیمانی سکان سیاست خارجی را گرفته و به اینور انور میکوبد ناراضی هستند در عراق سوریه لبنان یمن..
    ..همانطور که هاشمی خاتمی روحانی ناراضی هستند در داخل...
    از زمان احمدی نژاد تاکنون چنین بوده است....دولت باید فکری به حال این اقا بکند...ملت هم برایش دعا کنندشهادتش مبارک شود.....بالاخره شهید زنده است ...
    8سال قبل جنگ 33روزه بود و تلویزیون غرش کنان از پرتاب موشک میگفت انموقع سلیمانی در جنوب لبنان بود ..الان وزیر کشور و فرزنددان حریری مقتول ملقب به پدرلبنان که محترمترین شخص لبنان بود شب روز به ایران دشنام میدهند...
    4سال قبل مردم حلب شوریدند و سوریه با خاک یکی شد سلیمانی از دمشق محافظت میکرد بجای لبنان
    دو سال قبل موصل سقوط کرد سلیمانی مواظب بود بغداد سقوط نکند بجای دمشق
    یعنی هر روز عقب نشینی...
    اگر توافق نشود تحریم جدید بیاید باید سلیمانی مواظب باشد اهواز کرمانشاه شورش نشود مگر اینکه نظامیان با این شیرین کاریهایشان برگردند پادگان .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مشکلات ایران با « به پادگان رفتن سپاه پاجاهارداران» حل نمیشود. مشکلات بسیار ریشه ای تر از آن هستند که با ماست مالی کردنهایی مانند «سپاه برگردد به پادگان» حل شوند.

      حذف
    2. به عنوان مثال به این گفتهٔ اخیر «امام حسن بنفش» نگاهی بیندازید که گفته است وظیفهٔ نیروی انتظامی اجرای قانون است و نه اجرای اسلام.
      این جمله فقط یک لفّاظی و بازی با کلمات است و گرنه قوانین را یا همین طویلهٔ اسلامی تولید میکنند؛ یا سیستم قضایی و یا «الدنگ فرزانه»؛ همهٔ قوانین اسلامی و بویژه «شیعی» هستند و منشاء آنها یا در سنت رسولشان و یا سنت و گفته های طاهرینشان.
      شاید تنها منظور امام حسن بنفش این باشد که «بگذارید مردم با روسری نصفه نیمه و ماتو و ماهواره» دلشان خوش باشد.
      عدّه ای احمق نیز فکر میکنند که او میخواهد کاری بکند ولی دیگران نمیگذارند. در پشت صحنه هم «امام حسن بنفش» و «الدنگ فرزانه» به ریش کسانی که فکر میکنند این لفاظی ها اصالت دارند؛ میخندند.

      http://www.radiofarda.com/content/f2-iran-rohani-warning-to-police-only-apply-laws-islam-rules/26977762.html

      حذف
  6. جهانگیری: 700میلیارد دلار پول ایران صرف اشتغال در چین شد
    ................

    وقتی همه قدرت در یک فرد خلاصه شد و این فرد هم شد یک شومن و ورددراپر بهتر از این نمیشه که بشه! سال ۹۱ رو سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بلغور کرد ولی در همان سال متهم ع.ر. - دكتر!!! علیرضا رحیمی - معاون اول رییس جمهور بود و داشت علنا تولیدكننده داخلی رو تهدید می کرد. رجوع شود به سخنرانی اغای دكتر در نمایشگاه صنعت نفت و گاز سال ۹۱...

    پاسخحذف