۱۳۹۴ فروردین ۱۵, شنبه

خسته شدم از بس شنیدم که «کژدم بی تربیت است»

زمانی؛ اروپاییها ارسطو و افلاطون و فیثاغورث ها داشتند... تا اینکه مقیاس اندازه گیری های آنها دگرگون شد و ....
طول و قطر «کیر عیسی ناصری».... و «قطر سوراخ کُس مریم باکره» و حتی «طول و قطر کیر الاغ جوان» که «عیسی ناصری» در «بیت اللحم» سوار آن شد.... به «استاندرداهای اندازه گیری اروپا» تبدیل شدند .....و «دوران تاریک» و عصر «حاکمیت کلیسا» و عصر تاخت و تاز طاعون و سیاه زخم آغاز گردید....
«اروپاییها» از تاریخ درس گرفتند و «مقیاس های اندازه گیری» را به دو سیستم «متریک» و «ایمپریال» تغییر دادند ....
آرام آرام؛ طاعون و سیاه زخم و «شپش» (مرواریدهای خدا) از زندگی مردم نگون بخت اروپا رخت بر بستند و «لئوناردو داوینچی ... مولیر .... ادیسون..... انشتین ...» ها (سیستم متریک و ایمپریال) سر بر آوردند و اروپا و آمریکا به آنچه که میبینید تبدیل شدند و ساختارهایی که بر اساس سیستم های قدیمی (طول و قطر... کیر و کّس عیسی ناصری و مریم باکره) بنا نهاده شده بودند به «حاشیه» رفتند.

امّا .... در ایران امروز ....

سیستمهای «متریک» و «ایمپریال» همچنان در حاشیه هستند ....
«ساکنین تازی پرست ایران» ؛ اکنون ۲ سیستم اندازه گیری اصلی دارند:
۱- سیستم برتر بر اساس «طول و قطر کیر محمد و علی و حسن و حسین ... و قطر سوراخ کُس زینب و فاطمه» ... همه چیز را اندازه گیری میکند.
۲- سیستم دوّم نیز بر اساس «طول و قطر کیر محمد و ابوبکر و عُمر و عثمان و قطر سوراخ کُس عایشه» به اندازه گیری مشغول هستند.

پیدا کنید... «تمدن» و «پیشرفت» را ....


کژدم بسیار؛ بسیار ... و باز هم... «بسیار با تربیت»

۹ نظر:

  1. نه جناب کژدم اینچنین نیست من خودم در یک سیر 15 ساله از یک مومن باورمند مذهبی(کسی که هر روز باید مسجد می رفت انزمان یک جوان 15 16 ساله بودم)
    به یک لاییک دین ناباور تبدیل شده ام و می دانم که 5 درصد جامعه بنا بر قراین میدانی شبیه من هستند همین هم برای من یک تحول است البته هیچ وقت با فحش و ناسزا با دین باوران برخورد نمی کنم چون می دانم همه از نظر حس و شهامت . دانش در یک سطح نیستند اما بدین موضع اعتقاد دارم که این پنج درصد تا پانزده سال اینده بدنه اجتماعی قوییتر پیدا خواهند کرد البته قبول دارم متاسفانه مردم ما اکثریت قشریون مذهبی بی سواد هستند

    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      من «فحش» نمیدهم.... بلکه با «پتگ» بر سرشان میکوبم.... تا شاید بخشی از آنها نیز بیدار شوند و دست به دست هم.... زیرساختهای «ایرانی نوین» مبتنی بر «دموکراسی» (به مفهوم کاویانی) را در سرزمین سوختهٔ ایران برقرار کنیم.
      آنچه که گفتم اشاره ای «استعاری» بود و گرنه «عایشه» و «زینب » و «فاطمه»... چیزی بیش از موجودات بدبختی که ارزش انها را بر طبق «قرآن کژیم» ... آری راست شنیدید ... «کژیم» ... در حد «مزرعه هایی که در آنها بکارید» نبوده اند.
      اراد گرامی
      «قیل و قال» مرا فراموش کنید و به «مغز سخنان» بپردازید...
      گیرم که کژدم «بی تربیت» است...
      امّا
      «فاش گو» است
      سپاس

      حذف
    2. جناب کژدم ولی کاملا برعکش شما فکر می کنم و دافعه این حرفها بیشتر از جاذبه ان می باشد...به نظر من اریانژادهای شیعی باید تازیانه های اسلام به خصوص از نوع سیاسی را سه چهار نسل بر پیکره خود با سیلی از بیکار معتاد فاحشه وهزارن اسیب اجتماعی و سیاسیو اقتصادی...بچشند و با گوشت تن خود ان را حس کنند و جز این راه دیگری نیست
      با تشکر...اراد

      حذف
    3. اراد گرامی

      ماایرانیان باید سَر به سَر و شانه به شانه در کنارقدرتهای بزرگ که سیستمهای اندازی گیری آنها «متریک» و یا «ایمپریال» است بایستیم؛ نه اینکه مانند یک «متّهم» در یک محاکمهٔ طولانی به نام‌ «مذاکرات ۱+۵»
      در پای میز بازجویی بنشینیم و برای آنها جای دوست و دشمن را نشان دهیم‌. عنتر بازهای دوره گرد زمانی برای لقمه نانی چنین بازی را با شمپانزه های آموزش دیده انجام میدادند و موجبات خندهٔ مردم را فراهم میکردند.
      شانه به شانه ایستادن با قدرتهای بزرگ؛ نیاز به تبدیل شدن به «قدرت بزرگ» را می طلبد.
      از دوران مشروطیت بیش از یکصد سال میگذرد و اکنون به روشنفکران «ماست» و آبدوغ خیاری ایرانیان نگاه کنید:
      - علی شریعتی کثافت.
      - ایراهیم نبوی روسپی زاده.
      - اکبر گنجی مادر به خطا.
      - ملی مذهبیهای کیر لیس آخوندها.
      - سید رضا دیبای کون لیس آئمهٔ اطهار با آن «نور» و «ایمان»اش.
      و ....

      اراد گرامی
      راستی پرسیدید که «چند قرن» نیاز داریم؟
      گوشهایم به دلیل پیری زودرس کمی سنگین شده اند و خوب نمیشنوند.....

      حذف
  2. با درود
    در تایید شما و نظرتان...خلایق آنچه لایق...
    با سپاس

    پاسخحذف
  3. آیا کسی هست که به «انگل سیستانی» و «حیدر العبادی بگوید که اگر «ائتلاف ضد داعش» نبود؛ زن و دخترانتان را به «محمد رسول الله دوّم» (البغدادی) به «کرایهٔ نکاح» می دادید؟
    http://www.dw.de/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA/a-18361787

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر «حیدر العبادی» به «کیر لیسی خامنه ای مفعول» پناه نمی برد. نیازی به آمریکا نداشت.

      حذف
  4. کژدم. برای برون رفت از شر این مادر قحبه ها چه راهی به نظرت می رسد؟ ایا الان موقع خوبی نبود که دست کم با ادامه تحر یمها و تحریم بیشتر ان را در هم شکنند؟ یا با هماهنگی قبلی و اطلاع مردم ایران و اینکه ما مراکزی را می کوبیم و شما همزمان بیرون ریخته ترتیب انها را بدهید. و امورات را خودتان بدست بگیرید. با ذکر این نکته که مشکلات جانبی را هم باید در نظر داشت. و احیانا انها را کنترل کرد. چون ظاهر و باطن تا اخوند باشد مملکت ،مملکت نمی شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تئوری شما نه تنها «نا محتمل» بلکه غیر ممکن است.
      تنها راه فعالیت شدید «پیشگامان کاویانی» و آماده شدن آنها برای نبرد برای سرنگونی رژیم انگلهای صفوی است.
      چشم به «بیگانه» نداشته باشید. اگر روی پای خود نایستیم؛ هرگز سربلند نخواهیم شد.

      حذف