۱۳۹۴ فروردین ۱۹, چهارشنبه

« سلطان حسین خامنه ای صفوی»؛ و اردوغان عثمانی.

همین چند سال پیش بود که «الدنگ فرزانه» پس از اینکه از «خاتمی شارلاتان» به عنوان دستمال مستراح برای پاک کردن  «کثافات میکونوس» استفاده کرد و پس از پاک کردن «مقعد مطهّرش» او را «سلطان حسین» لقب داد. در آن دوره «انگل فرزانه» غرق در «احساس قدرت بی پایان» بود. امّا اینروزها مانند گربه پاهایش را در پوست گردو و دمش را قیچی کرده اند. سرداران شجاع «مانورچی» اش یک به یک دلداری اش میدهند و پیروزی بزرگ هسته ای یش را به حضور مبارکش تبریک (تسلیت) میگویند. آنهایی که عربده می کشیدند که : «صلح امام حسن را مگر در خواب ببینید» اکنون همگی «امام حسن چی» شده اند و در آینده ای نه چندان دور «سلطان حسین چی» هم خواهند شد (دیر و زود دارد؛ امّا سوخت و سوز ندارد) و فریاد «یا غیاث المستغثین» شان را خواهیم شنید. تا آن زمان این وظیفهٔ راهبردی «میهن پرستان کاویانی» است که نیروهای خود را برای «چیدن میوهٔ آزادی میهن و حاکمیت رفاه ملّی فدرال»؛ بیارایند ... و گرنه «راهزنان» بسیارانند.
من اینجا ننشسته ام که بازی فوتبال تیم «پرسپولیس» و تیم «تاج» را گزارش کنم. بلکه من اینجا نشسته ام که برای فرود آمدن خمپاره های «انجمن های کاویانی» ؛ «گِرا» بدهم و بگویم که طول و عرض جغرافیای سیاسی و نظامی و سرعت و «جهت وزش باد»های سیاسی و نظامی و اقتصادی و درجهٔ حرارت و رطوبت شرایط کنونی چیستند. از این روی است که ما «کاویانیها» به «هواداران بی مصرف» نیاز نداریم؛ بلکه به «کاویانیها» نیاز داریم.

«به دنبال هواداران میگردی؟...... پس هیچکارگان را بجوی.....» (نیچهٔ همیشه سرفراز).

مسیر ماجراهای بین المللی و منطقه ای کنونی؛ همانگونه که صدها بار گفته ام؛ «کنترل بحران و هدایت مسیر شکست استراتژیک» رژیم انگلهای صفوی است و «شکست استراتژیک انگلهای صفوی به معنی شکست استراتژیک ایران» نیز هست. به قول عربها از «ماوراء بحار» و به قول مغولها از ورای «آخرین قولزوم» بگیرید و بیایید و به «سرزمین جذام زدهٔ ایران» برسید و بسیار با دقّت نگاه کنید ........ «کجا بودیم؟» .............. «کجا هستیم» .... (۱۴۰۰ سال پیش از حملهٔ جذام ... و اکنون .... سرزمین جذامیان).
زمانی «فروهرتیش» و «کوروش بزرگ» سکّان دار این کشتی بودند .... و اکنون «مفعول فرزانه» میخواهد به یاد دوران «کیسه کشیهای خود در حمّام» .... این سرزمین را نیز مانند «مقعد خودش» .... به «گا» بدهد .... و خواهد داد  (پان ایرانیستها و اصلاح طلبها و سلطنت طلبها  و حزبلبلی ها .... مبارکتان و گوارای وجود بی وجودتان).

اردوغان آمد.... اردوغان با تَبَر آمد

اردوغان عثمانی؛ پیش از آمدن به ایران؛ (که البتّه مدتها پیش برایش برنامه ریزی شده بود = تحلیلها از وضعیت «مفعول فرزانه = سلطان حسین صفوی»)؛ با پیامی از سوی «سلطان عربستان» آمد که بیش از یک سال و نیم پیش گفتم که: «عربستان سعودی  میخواهد کنترل بحران را در دست بگیرد» ........ آیا شنیدید؟ ... آیا فهمیدید؟ ...........
هیچکدام ......... و باز هم نخواهید شنید......... و باز هم نخواهید فهمید......... زیرا که حتی از شنیدنش فراری بوده اید.......
آنکه خود را با شعار احمقانهٔ «عرب سوسمار خور» ... مسموم کرده است ... به عنوان یک فرد «مسموم»..... هم «کَر» است و هم «خوابیده بر روی تخت بیمارستان و سپری کردن دوران نقاحت».
آنکه با شعار «عرب سوسمار خوار فردوسی» به مسائل سیاسی مینگرد؛ یک احمق ۲۴ عیار است که حتی سگهای ولگرد نیز از شاشیدن بر او «احساس حقارت» خواهند کرد.
«زندگی و ادامهٔ زندگي» نه بر «شعارهای پوچ و احساساتی»؛ بلکه باید بر «تواناییها» و «تبدیل تواناییهای بالقوّه به تواناییهای بالفعل» استوار باشد.
نه «فروهر تیش» و نه «دیا اُکو» و نه «کوروش» و نه «کاوه» و نه «سوشیانت» ... «ناجی شما» نخواهند بود.
این شماها و تنها «شماها» هستید و این تنها «درجهٔ هوش شما» .... «محاسبات دقیق شما» و« توانایی کنترل بحران و هدایت مسیر» است که میتواند این کشتی را به سواحل «آخرین قولزوم» برساند.

اردوغان عثمانی به تهران رفت؛ تا «مفعول فرزانه» را برای آخرین بار در یک «حماّم ترکی» بگاید.
بر خلاف تصور «شعاری و احمقانهٔ ناسیونالیسم کاذب»؛ «ایران» با «مفعول حاکم فرزانه» تعریف میشود و گرنه اوباما با این جماعت «پرچم شعار به دستان» مذاکره میکرد..........
زمانی که در این بازی شطرنج بین المللی؛ کار به جایی برسد که «مفعول فرزانه باید حذف شود» ......... «ایران حذف خواهد شد».
هفتهٔ پیش؛ «کنسولگری جاسوسی روسیه» در عدن؛ نابود شد و روسهای کثیف از عدن؛ توسط کشتیهای «مصری» به قاهره و سپس با هواپیماهای روسی به مسکو منتقل شدند. (البته روسها گفتند که آنها را با هواپیما از صنعا به مسکو برده اند تا وجههٔ پوتین به گَند کشیده نشود .... سپلشک)؛  کنسولگری روسیه همان نقشی را در یمن بازی میکرد که سالهاست در «سوریه» بازی میکند و «حاجی بادمجان میرزا قاسمیها» تنها «سربازان سینه خیز رو» روسها هستند . مفعولهایی مانند «سید ابراهیم نبوی» و «اکبر گنجی» و سایر شرکای انحلال طلب و «سیّد رضا دیباچی»؛ تنها مفتخرند که به هر قیمتی که شده است حاکمیت «نهج البلاغهٔ تقلبی = کارتل مواد مخدر اسلامی» را حفظ کنند.
تمامی تلاشهای بین المللی و گرگهای منطقه ای در ۳ ماه آینده؛ که قرار است «مفعول فرزانه» جام زهر «قرارداد نهایی  هسته ای» را بنوشد؛ بر این است که هرچه میتوانند؛ «انگل فرزانه» را به آن سمتی هدایت کنند که هیچ حرکتی به جز نتیجه ای به نام «مات» در برابرش نباشد.
نه تنها همهٔ تلاشهای احمقانهٔ «هسته ای» به باد خواهند رفت ..... نه تنها «هلال شیعه» به «گا» خواهد رفت .... بلکه به تبع آن (بر آیند بُردارها)؛ ایران نیز به خاک ذلّت خواهد نشست.

حال این «ایران» و .... این «کاویانیها» .........

کژدم

۶ نظر:

  1. کژدم جان نمیدونم موقش نشده توسط ابر قدرتها که رژیم بره و یا تو آب این مردم همیشه چرتی چیزی میریزنند که نای تکون خوردن ندارن. زن و بچشون از فقر و نداری جلوشون داره پرپرمیشه .اما جرات حرف زدن ندارند. 50 تا از این جونهای هرمون خور که هیکل همشون اندازه النورده تا یه کروهبان 60 کیلوئی و قد 155 سانتیمتر میبینند باور کن فرار میکنند. نمیدونم چی سر این مردم بدبخت اومده. انکار بختک روشون افتاده. !!!!

    پاسخحذف
  2. ارتش توانمند عربستان سعودی که از خایه های «الله» آویزان و تا خرخره با تجهیزات نظامی غربی (نه اسلامی) مسلّح است؛ از حل مشکل یمن عاجز است. سپاه پاچاهاردارن نیز که باز هم از خایه های همان «الله» آویزان است؛ از حل مشکل «داعش» ناتوان است. گویی که «الله» مانند «خر» در گل مانده است و باید به درگاه «شیطان بزرگ» پناه ببرد و هم «مفعول فرزانه» و هم «خادم حرمین شریفین» سرنوشت «الهی شان» چنین است که به زیر خایه های «شیطان بزرگ» پناه ببرند.

    و ما رَمّیتَ اذ رَمَیت و لکن الشیطان الاکبر رَمی

    پاسخحذف
  3. این طور که به نظر میرسه بعد از اینکه دیدی تفاهم نامه بین ایران و کشورهای مقابل امضا شد ..زیاد به زعم شما خوش نیومد چون به دنبال درگیری و هرج و مرجی که در دل این حالت بود میگشتید تا بتونید به نفعتون تکه غذایی نصیبتون بشه یابقولی سوار موجی بشید.....حالا دیگه توافق هم صورت گرفته و شما ازین بابت ناراحتید زیاد بخودتون فشار نیارید چون ما بچه های ایران میدونیم چجوری باید با دنیا تعامل داشته باشیم ...داوود

    پاسخحذف
  4. کژدم گا ییدن در حمام ترکی چه لذتی دارد. ادبیادت کاملا ناب و سلطنتی بود. و دلمان را خنک کرد. تحلیلت هم کاملا رسا و امید وار کننده.عرض شود فعلا زهر طرف که شود کشته سود ایران است. بگذار این مادر قحبه ها کهد هیچکدام جزو ادم نیستند همدیگر را بگا یند. وقتی در قرن بیست و یکم فرد هنوز اینهمه کله اش مسموم و احمق است اینها نصف حقشان است.انقلاب مردم بدبخت را کاملا مصادره و انرا به کثیف ترین وجه موجود به گاه دادند. و مملکتی را به زباله تبدیل کردند. تمام مردم افسرده و روانی شده اند. درجه امید به صد درجه زیر صفر رسیده . و امکان هیچ پیشرفتی در هیچ زمینه ای وجود ندارد. و بقول تو تازه انگل فرزانه امام ته چاه به او گفته علوم عقلی و نقلی غرب همه از ته باطلند و نباید در دانشگا هها و مدارس تدریس شوند. علوم حیوانی اند!! شما فکرش را بکنید. انوقت هنوز جانورانی هستند که به این مادر قحبه ها دل بسته اند. امثال دتقک ایرانی. چه اسم پر مسما یی.

    پاسخحذف
  5. چرا اگر بی طرف هستی نظرم را پخش نمیکنی
    داوود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داوود گرامی
      از اینکه نظر شما منتشر نشده متاسفم. مطمئن باش عمدی نبود. رفته بود توی «هرزنامه»... شاید هم قبلاً با همین ip نظری فرستاده ای که فحش و بد وبیراه بوده است و آنرا به هرزنامه منتقل کردم و حالا که خواسته ای حرف بزنی به طور اتوماتیک به هرزنامه رفته بود.
      من در اینجا از هیچ نظری فرار نمیکنم و نمیترسم.
      ترس زمانی معنی دارد که تو بترسی که من تو را بکشم و یا من بترسم که تو مرا بکشی........
      اختلاف نظر تا هرکجایی که تصور کنی؛ قابل تحمل است.
      نظرت را از «گورستان هرزنامه» بیرون کشیدم و منتشر کردم. ولی باز هم میگویم که «هرزنامه شدن» نظر شما حتماً اتوماتیک از طرف «گوگل» بوده است و نه «کژدم»

      حذف