۱۳۹۴ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

احساس خطر در جبههٔ « بشار اسد - نصرالله» در پی حوادث یمن

در پی شکستهای پی در پی نیروهای بشار اسد و حزب الله لبنان و از دست دادن چند شهر استراتژیک و روستاهای اطراف آن و رسیدن پای نیروهای متّحد «جبهة النصرة» و نیروهای همسوی جهادیش به ۷۰ کیلومتری « بندر لاذقیه»؛ که گفته میشود با کمکهای تسلیحاتی و لجستیکی «ترکهای عثمانی» همراه بوده است؛ اختلافات درونی در حاکمیت بشار اسد بالاگرفته است که منجر به تصفیهٔ فیزیکی «رئیس دایرهٔ اطلاعات ارتش» که مخالف حضور سپاه قدس و حزب الله لبنان در سوریه بوده است؛ گردید. آنچه که پس از این تصفیهٔ فیزیکی از طرف «پاچاهاردار علی شادمانی» در رابطه با «فرماندهی مقاومت به دست سپاه» عنوان شد (اینجا)؛ نشانهٔ خاتمهٔ موقت بحران درونی در درون حکومت بشار اسد میباشد. نتیجهٔ بحران شکستهای پی در پی و تصفیه های درونی؛ سفر وزیر دفاع سوریه به همراه یک هیئت بلندپایهٔ سوری به تهران میباشد. امّا این؛ همهٔ ماجرا نیست.
اردوغان عثمانی؛ در آخرین اظهارات خود از به «حملهٔ زمینی» به نیروهای داعش  سخن گفت و در پشت بند آن سخن از این رفت که «سپاه قدس و نیروهای تحت امر آن» در نبردهای آزاد سازی «موصل» از دست داعش؛ شرکت نخواهند داشت. اظهارات اردوغان و «عدم شرکت دادن شیعیان» در این نبردها؛ بدین مفهوم است که ترکیه میخواهد نیروهای نظامی اش وارد موصل شوند و بخشی از «کیک عراق» و به دنبال آن سوریه را به عنوان سهم خود ببرد. همچنین علامت این نیز هست که ترکهای عثمانی؛ حاضر هستند؛ در قبال بدست آوردن سهم خود؛ از «داعش» دست بشویند و به همین خاطر نیز به حمایت از جبهة النصرة و نیروهای همسو با آن گرایش بیشتری یافته اند. این سیاست جدید اردوغان اخوان المسلمینی را میتوان در نخستین بیانات سلطان جدید عربستان سعودی نیز به روشنی یافت که گفته بود: «مشکلی با اخوان المسلمین ندارد.». این جملهٔ کوتاه چراغ سبز دوسویه به ترکهای عثمانی و نیروهای اخوان المسلمین در «یمن»  بود.

بخش دیگر ماجرا در «یمن» در حال شکل گرفتن است. اکنون تمامی امید رژیم به این بسته است که «حوثیها» و نیروهای علی عبدالله صالح شکست نخورند و یا به این زودیها؛ شکست نخورند؛ تا بتواند جبههٔ در هم ریختهٔ سوریه را سر و سامان دهد. امّا به نظر میرسد که اندکی دیر شده است.
زمانی که سخنگوی ارتش عربستان؛ توقف عملیات گستردهٔ هوایی موسوم به «توفان قاطعیت» را اعلام نمود؛ در کنار آن فرمان سلطان عربستان؛ مبنی بر آماده باش «نیروهای گارد ملّی»  نیز صادر شد. اکنون این نیروها در حال گسیل شدن به مرزهای یمن هستند.
نیروهای حوثی به سراشیبی روند «ازدست دادنها» افتاده و به خاطر کمبود منابع مالی؛ به غارت بانکها روی آورده و گویا ۷۴ میلیون دلار را غارت کرده است. گذشته از جنبهٔ اخلاقی؛ این امر نشان میدهد حوثیها به حال «عُسر و حَرَج» و «شعب ابوطالب» افتاده اند؛ که اینگونه «مسیر فتواها» به سمت «غارت» متمایل شده است.

یکی از آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی رژیم صفوی حاکم بر ایران؛ از زمان آغاز «پروژهٔ امام حسن» راه یافتن به «کنفرانسهای ژنو در بارهٔ سوریه» بود که هرگز راه نیافت. رژیم شیعی؛ همهٔ تلاش خود را برای گره زدن ماجرای عراق و سوریه به «مذاکرات اتمی» بکار برد؛ امّا هیچوقت پاسخ نگرفت. امّا گویا اکنون به این کنفرانس دعوت شده است. امّا خودشان نیز میدانند که در چه شرایطی به این کنفرانس دعوت شده اند و چرا اکنون پاسخ گرفته اند. این «پاسخ» از کرامات «امام حسن» نیست. بهتر است که «انگل فرزانه» مدتی هم صبر کند؛ تا ببیند راز «راه یافتن» به «کنفرانس ژنو ۳» در چیست؟
البته لازم  هم نیست که «انگل فرزانه» زیاد به خودش فشار بیاورد؛ اگر موارد زیر را بخواند؛ پاسخ خود را خواهد گرفت:

۱- عراق کنونی؛ دیگر محلّ یکّه تازی «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» و «مالکی» نیست و بیشتر به «توالت عمومی» شباهت دارد.
۲- وضعیت کنونی حزب الله لبنان و رژیم اسد؛ مثل خری است که در گل گیر کرده و عقب عقب میرود  و حتی توان عربده کشی در برابر حملات هوایی اسرائیل را نیز ندارند.
۳- منابع مالی رژیم به شدت رو به کاهش است و تمامی امیدشان به ۱۰۰ میلیارد دلار بلوکه شده بسته شده است.
۴- حتي جرأت کمکهای وعده داده شده به «حوثیهای بدبخت و فریب خورده» را ندارند.

امّا اینها هم هنوز نشان پایان داستان نیست. داستان با «باخت کامل تمامی داراییها» پایان خواهد یافت و آنهایی که دل به امید وعده های قلّابی و یا شاید هم باورهای ساده لوحانهٔ امام حسن بنفش بسته اند. بسیار بیراهه میروند.
پس از «زلزلهٔ یمن» باید منتظر بود و دید که کدامین «پس زلزله» و یا «رانش زمین» از توی کلاه «شعبده بازان ماهر» در خواهد آمد؟

کژدم
 

۳۵ نظر:

  1. سپاه پاچاهارداران؛ پس از فرار «پیت حلبیهای شناور» از خلیج عدن به یک پیروزی قلّابی نیاز دارد. حملهٔ نظامی به یک کشتی تجاری نه تنها این «آرزوی دست نیافتنی» را بر آورده نخواهد کرد؛ بلکه عواقب بسیار ناخوشایندی برای «انگل فرزانه» خواهد داشت.
    به موازات این حرکت نابخردانه؛ ورود یک فروند هواپیمای ظاهراً مسافربری رژیم اسلامی؛ به آسمان یمن؛ منجر به بمباران باندهای فرودگاه صنعا شد. گویا «انگل فرزانه» هنوز در خواب و بیداری تشریف دارد و سنگینی شرایط را نمیفهمد.
    شاید عربستان سعودی از «عصای موسی» خبر نداشته باشد؛ امّا اینرا خوب میداند که جریان حوثیها؛ حد اکثر باید به عنوان یک حزب سیاسی در یمن تبدیل شود.
    رژیم اسلامی شیعی حاکم بر ایران؛ هرچه بیشتر تلاش کند؛ بیشتر از پیش در باتلاق فرو خواهد رفت.
    شاید «جام زهر هسته ای» به «جام زهر منطقه ای» تبدیل شود. البته این سخنان را باور نخواهند کرد؛ تا اینکه به «عین الیقین» برسند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این یک حرکت حساب شده بوده و کشتی با پرچم جزایر مارشال در حال تردد از تنگه هرمز بود که سپاه شروع به شلیک تیر اختار کرد.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Compact_of_Free_Association

      The COFA allows the United States to operate armed forces in Compact areas, to demand land for operating bases (subject to negotiation), and excludes the militaries of other nations without U.S. permission. The U.S. in turn becomes responsible for protecting its affiliate nations and responsible for administering all international defense treaties and affairs.

      جزایر مارشال طبق قرار داد تحت حمایت آمریکا است و آمریکا باید از این کشتی دفاع میکرد که نکرد.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      سپاه پاچاهارداران؛ دقیقاً حساب شده این کار را کرده است؛ امّا این حسابگری برای «کسب وجههٔ تقلّبی» در میان بسیجی هااست و هیچ کمکی به نقش سپاه در منطقه نخواهد کرد. در آن متنی که فرستاده اید من هیچگونه اثری از اینکه باید پنتاگون از یک کشتی تجاری دفاع کند ندیدم. اینگونه مسائل البته به وجههٔ اوباما لطمه میزند و نه آمریکا.
      بگذارید یک داستان فراموش شده را تعریف کنم تا ببینید که چگونه حرکت برای یک ضربهٔ بزرگ آغاز میشود و چگونه آن ضربه در آینده فرود خواهد آمد.
      حتماً به یاد دارید که شمخانی و سایر گدا گودولهای سپاه از آماده شدن یک کمک نظامی مجّانی به ارتش لبنان دم میزدند و لبنان آن هدیه را به صورتشان پرتاب کرد؛ زیرا کمک تضمین شدهٔ نظامی ۳ میلیارد دلاری عربستان سعودی در راه بود. این کمکهای نظامی برای تقویت نظامی لبنان است تا آن خلاء نظامی که باعث قدرت گرفتن حزب الله لبنان با تسلیحات و کمکهای میلیارد دلاری رژیم صفوی شد؛ از میان برود. سپس بازی را به آنجا کشاندند که رژیم «الدنگ فرزانه» مجبور به هزینه کردن «انگل حسن نصر الله» شد. اکنون حزب الله لبنان در حال تضعیف شدن است و آن خلأ قدرت نظامی در لبنان؛ در حال پر شدن است. تا زمانی که این خلأ به طور کامل بسته شود؛ زمان خواهد برد؛ امّا در طول این زمان؛ حزب الله لبنان دچار ضربات سنگینی خواهد گردید (از درون و بیرون) و زمان فرود آوردن ضربه (ضربهٔ استراتژیک) فرا خواهد رسید.
      اینکه ماجرای «قتل رفیق حریری» یک عملیات کاملاً حساب شده و دهها بار تمرین شده بود؛ در آن شکّی نیست. امّا کمترین موج انعکاسی آن خروج نظامی و اطلاعاتی امنیتی سوریه از لبنان بود. البته این خلأ را حزب الله لبنان به صورت نیابتی برای بشار اسد پُر کرد.
      منظورم از یاد آوری تاریخ نه چندان دور این است که به جای هیجان زده شدن از یک حرکت احمقانه و محاسبه شده بودن آن؛ به آن طرف قضیه نیز نگاه کنیم که دیگران نیز در حال محاسبه هستند. به راحتی نیز میتوانید با مقایسهٔ تواناییهای رژیم صفوی مسلک در زمان قتل رفیق حریری؛ و تواناییهای آن در شرایط کنونی؛ میتوانید به سادگی دریابید که چه کسانی تا به حال برنده بوده و چه کسانی بازنده بوده اند و «مقدار باخت» چقدر بوده است؟

      حذف
  2. با وجود اینکه بعنوان یک ایرانی دل خوشی از آل سعود ودین پلید اسلام ندارم نمیتوانم ازتمجید واکنش هوشمندانه عربستان نسبت به بمباران فرودگاه صنعا (ونه مثلاشلیک به سمت هواپیما)خودداری کنم. واقعا که دست مریزاد.

    پاسخحذف
  3. یکی از خوانندگان که خواسته اند نظرشان منتشر نشود (چون نامشان ضمیمهٔ نظر بود) پرسیده بودند که چرا هربار از ترکیه نام میبرید پسوند «عثمانی» به آن میچسبانید؟ آیا این «شوینیسم فارس» نیست؟
    در پاسخ باید بگویم که نخیر نیست. من هرگز نام ترکیه و حاکمان آن کشور را بدون پسوند عثمانی ذکر نکرده ام و در اوایل نیز انتقادات ظاهراً بهتری شده بود که دیگر «امپراطوری عثمانی» وجود ندارد و من (کژدم) در تاریخ دویست سال پیش یخ زده ام. امّا من از نامهای «صفوی» و «عثمانی» به عنوان پسوندهایی که «طبیعت وجودی و مرامی» حکومت ایران و ترکیه را بازگو میکند؛ به صورتی کاملاً عمدی استفاده میکنم.
    «عثمانی بازی» ترکها در ماجرای «ماوی مرمره» نخستین جرقّهای خود را نشان داد و اکنون بیش از هر زمان آشکار است که ترکها ی عثمانی به دنبال چه هستند؟
    نام «صفوی نوین» را نیز از زمان به روی کار آوردن «احمدی نژاد» بر سر زبانها انداختم و تا آن زمان هیچکس از نام «صفوی» برای رژیم ننگین اسلامی حاکم بر ایران استفاده نمیکرد. امّا اکنون همه جا میتوانید این نام را ببینید که مثل نقل و نبات استفاده میشود.

    پاسخحذف
  4. تخمین زده می‌شود در چهار سال گذشته، ارتش سوریه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار کشته و زخمی داده باشد و از لحاظ نیروی انسانی با کمبود شدیدی روبرو باشد. ایران برای جبران این کمبود، هزاران سرباز از سپاه پاسداران، مبارزانی از حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیانی از عراق و افغانستان به این کشور اعزام کرده است. همچنین به تشکیل گروه شبه‌نظامی ۸۰ هزار نفره ارتش دفاع ملی، متشکل از نیروهای وفادار به اسد، کمک فراوانی کرده است.

    طی ماه گذشته، رژیم اسد شهر ادلب در شمال، بصری الشام در جنوب و مرز نصیب با اردن را از دست داده است. روز شنبه، گروه‌های شورشی جسر الشغور، شهر دیگری در شمال را نیز اشغال کرده‌اند. در جنوب، عملیات با رهبری ایران در درعا و قنیطره با مقاومت غیرمنتظره مخالفان روبرو و متوقف شد و حمله به رهبری حزب‌الله در منطقه القلمون، در شمال دمشق، به آینده موکول شده است.

    تصرف جسر الشغور به این معناست که نیروهای ضداسد دو منطقه حاشیه‌ای در استان ادلب را به کنترل خود درآورده‌اند. این موضوع به آن‌ها اجازه می‌دهد حمله‌ای به سمت غرب، علیه اللادقیه، که سنگر رژیم در حاشیه دریای مدیترانه محسوب می‌شود انجام دهند. اگر شورشیان موفق شوند نیروهای اسد را از ادلب به سمت جنوب برانند، ارتباط بین دمشق و حلب به شدت محدود می‌شود.

    ممکن است شکست‌های اسد در شمال و جنوب، ایران را بر آن دارد که به اسد پیشنهاد کند، در صورت پیشروی شورشیان در استان ادلب، حلب را رها کند. از دست دادن حلب، بزرگترین شهر سوریه و موتور تجاری کشور، برای رژیم اسد شکست روانی شدیدی محسوب می‌شود. اما منافع استراتژیک ایران در سوریه، کنترل اسد بر تمام کشور را ضروری نمی‌داند. این کشور تنها به یک راهروی باریک بین دمشق و طرطوس در ساحل مدیترانه نیاز دارد تا به مرز لبنان برسد. این مسیر به تهران کمک می‌کند تا به حزب‌الله سلاح برساند.

    کریم سجادپور از موسسه کارنگی برای صلح بین‌الملل می‌گوید: "ایران به شخص بشار اسد متعهد نیست... آن‌ها متعهد به حفظ منافع خود در سوریه هستند."

    پاسخحذف
  5. کزدم جان در خبرها اومده جمعی از شاسکولهای نظام هفته آینده جلوی طویله مژلس برای گرفتن سند برای خانه اوقافیشون که سی و چند ساله بهشون ندادن ! تحصن میکنند .با نگاه به اسامی زیر این موشوع نشان از چه چیزی در داخل جمبولی اسهالیست. مردم بدبخت. انوقت برای احقاق حق چه میکشند. اساهی تعدادی از اونا.
    مهندس چمران (رئیس شورای اسلامی شهر تهران)، دکتر معین (وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری)، معصومه ابتکار (معاون رئیس جمهور)، مهندس محلوجی (وزیر سابق صنایع و معادن)، مهندس کازرونی (وزیر سابق مسکن)، حجت الاسلام حجتی کرمانی (نماینده سابق مجلس خبرگان و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی)، دکتر سجادپور (سفیر سابق کشورمان در سازمان ملل و مدیر کل دفتر سیاسی و بین الملل)، مهندس مزجی (فرماندار سابق و معاون بنیاد مستضعفان و معاون بنیاد شهید)، دکتر افتخار جهرمی (رئیس کانون وکلای کشور و رئیس دانشگاه حقوق)، دکتر خلج (معاون وزیر کشاورزی)، دکتر دانش یزدی (معاون وزیر امور خارجه) و...


    در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/496026/%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AD%D9%82%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF © www.tabnak.ir

    پاسخحذف
  6. شیرین کاری های دارو دسته خامنه‌ای در یمن را تماشا کنید.

    https://twitter.com/abu3aseed/status/593024519742324736

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این یک تاکتیک نظامی است. به جای تاسف خوردن باید آماده شویم که همین تاکتیکها را بر علیه اوباشان مزدور رژیم کثیف «تازی پرستان صفوی حاکم بر ایران» اجرا کنیم.
      «تاًسف» معمولاً به «گذشته» نظر دارد.
      آموختن از دشمن؛ میتواند آینده را تغییر دهد.

      حذف
    2. من تاسف نمیخورم کژدم. ولی میدونم این خونهای که در منطقه توسط ایران ریخته شده بی جواب نخواهد ماند. دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. همین صحنه‌ها را در ایران شاهد خواهیم بود و حتی وحشیانه تر.

      حذف
  7. به خامنه‌ای برین بگین مادر سگ از چیزی که فکر میکردی خیلی داره بدتر میشه. به ارتش آزاد سوریه قول پشتیبانی هوایی از طرف اعراب داده شد.

    https://now.mmedia.me/lb/en/NewsReports/565200-south-syria-rebels-reportedly-promised-air-cover

    “There have been serious signals that the Southern Front will receive Arab support within days,” Southern Front Military Command member Ayman Alaasmi told the paper.

    The report comes days after former Lebanese Premier Saad Hariri, who is close to the Saudi royal family, told Arab reporters in a closed meeting in Washington that “air cover” for rebels in the southern and northern Syria was inevitable.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندهٔ گرامی
      احتمالش بسیار زیاد است. زیرا سوریه ضعیفترین حلقهٔ زنجیر «هلال شیعی» است و اگر تا کنون بشار اسد همچنان بر سر کار است؛ به این خاطر است که «اوباما» در حال «جفتگیری» با «الدنگ کیسه کش فرزانه» است.
      این خبر را بسیاتر جدی بگیرید.

      حذف
    2. اگر این خبر به واقعیت تبدیل بشود، به زودی مردم همیشه در صحنه ایران پذیرای بشار اسد و خانواده خواهند شد.

      حذف
  8. مريم رجوى؛ رييس جمهورى منتخب !! به واشنگتن مى رود!!
    مريم رجوي درباره داعش به كنگره امريكا چه چيزي خواهد گفت ؟
    سايت ال مانيتور ارگان غير رسمى جماعت پيرو خط سازش با ملاتاري با دلخورى خبر غيره منتظره. دعوت كنكرهً امريكا ً از مريم خانم برگزيدهمجاهدين را منعكس كرده و انرا عمل كردى ًنابجا همچونً دعوت از نتانياهو دانسته. است !!!
    مسلما ضد بازى مخالفان. سياست. مدارا و گفتگو و نهايتا سازش بارژيم تهران. وارد فاز. ضدحمله تاكتيكى شده و دعوت از مريم جون
    فرقه رجوى ًبه منزله اعلام. جنگ با تيم لوزانى ها مى باشد ؟!
    چرا مريم خانم. ؟
    بازى برگ مجاهدين نوعى قدردانى از فعاليتهاى افشاگرانه ضد هسته اى انهاست ؛ ضمن اينكه موازنه بازى هاى ديپلماتيك تيم اوباما را با باند ظريفكار گرين كارتى ظريف- روحانى را بهم
    ربخته و به موازات عمليات نظامى سعوديها بالانس و روند بازى رانده وو درتهران را بسود مخالفين خودى و ناخودى رژيم تغيير مى دهد!!
    اين دعوت كه مسلما از سوى شخصيتها و چهره هاى صاحب نام و شناخته شده امريكايى كه در پاريس به ديدار پرزيدنت. منتخب. رفته بودند تاييد وبرنامه ريزى شده كه در اين ميان بايستى به رودى جولياتى ؛ شهردار سابق نيويورك و مهره فعال جمهوريخواهان و جان بولتون ديپلماتى كه به دشمن شماره يك رژيم تهران معروف شده. نيوت گينگريچ وژنرال جيم جونز
    مشاور امنيت ملى اوباما و هوارد دين ؛ از دموكراتهاً وتعدادى از بازيگران شناخته شده. محافل سياسي و ديپلماتيك در واشنگتن
    اشاره داشت...
    ترديدى نيست كه اين حركت غيره منتظره و شوك اور تاكتيكى سيلى محكمى است به .....
    ونه ؛ درحقيقت تودهنى به لابى رژيم اسلامى در واشنگتن و شكستى ديگر براى تاريتا پارسى
    و شركا و نفوذى هاى ارسالى و صادراتى رژيم اسلامى به شهر فرنگ. اشغالى و خيالى انها .
    راستى شاهزاده اوپوزيسيون كجاست؟
    شاه مهره اى كه يواشكى برگ برنده خدابيامرز و پهلويسم را كنار گذاشت و به كلوب شبه رفورميستهاى سبز و سفيد و بنفش پيوست و درفش شير وخورشيد را هم به دارو دسته
    مريم منتخب واگذار كرد ..!!!!
    بهر حال اگر شاهزاده فرصت را از دست داد ؛ ولى كنگره اى ها ناچارند كه هواى پرچم شير و خورشيد دار را داشته باشند !!!
    در بازى شطرنج سياسي كاهى حركت هاى سوخته ، سرنوشت بازى
    را تعين مى كنند ااا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندهٔ گرامی
      اگر میخواهید در فرداها نامی از ایران به جای بماند؛ «انجمن پیشگام کاویانی» خود را تشکیل دهید؛ اگر کسی را نمی یابید؛ به صورت «گرگ تنها» (Lone Wolf) عمل کنید و به تنهایی در انتشار «اندیشه های کاویانی» تلاش نمایید و گرنه؛ هر جایی که شما نباشید؛ دشمنان زیادی در کمین تصاحب «جایگاه شما» نشسته اند.

      حذف
    2. مریم رجوی و سازمانش؛ به بیراهه رفته اند.
      داستان اینها (مجاهدین خلق) به این ماند که عده ای که مخالف رضا خان بودند؛ بگویند که «پُل ورسک» و یا «راه آهن سراسری» نمیخواهیم.
      این قوم (مجاهدین خلق) همیشه شیپور را از سر گشادش فوت میکنند.
      این احمقها در فکر رسیدن به قدرت به «هر قیمت» هستند. همان کاری که اعقاب ملّی مذهبی و مصدقی هایشان آن راه را انتخاب کردند و این سرزمین به باد فنا رفت.

      http://www.radiofarda.com/content/maryam-rajavi-calls-iran-government-godfather-isis/26985831.html

      حذف
  9. یکی از خوانندگان آدرس وبسایتی را برای عضو گیری پیشمرگه فرستاده اند که به دلایل امنیتی از انتشار آن معذورم.
    ۱- اگر این خواننده از اعضای «سپاه سایبری» رژیم انگلهای صفوی است؛ بداند که اینجا شکارگاه نیست و من با شنیدن نام «پیشمرگه» آنچنان به وجد نمی آیم که کسی را به دام بیندازم.
    ۲- امّا اگر این خواننده خودش فریب خورده است؛ بهتر است که در اسرع وقت تمامی روابطش را با این وبسایت و راهنمایی های احتمالی این وبسایت؛ قطع کند.

    سازمانی به نام «پیشمرگان» به عنوان یک سازمان مستقل وجود ندارد. همهٔ مبارزان سرزمین ماد به نام «پیشمرگه» شناخته میشوند. لذا این نام میتواند به «ارتش پیشمرگان کردستان عراق» و یا «پیشمرگان کومه له» و یا «پیشمرگان حزب دموکرات کردستان ایران» و «پیشمرگان پژاک» و سایر سازمانهای مبارز کردستان اطلاق شود.
    فرزندان راستین ایران خود میدانند که بر اساس باورهای «سیاسی - اجتماعی» خود (چه درست و چه اشتباه)؛ چگونه و به کدام سازمان بپیوندند. آنچه برای من مهم است؛ «اشتباهات» نیستند؛ زیرا حلّ این مسئله به خاطر پیچیدگی مسئله ای به نام «هواداری» بسیار پیچیده است (هواداری محصول نهایی بُردارهای بسیاری است که تصحیح آن؛ حد اقل از دست من خارج است).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امّا آنچه که برای من مهم است اینکه:
      هیچ مبارز «ایران پرستی» به دام نیروهای «تازی پرست» گرفتار نشود.
      اشتباهات را میتوان در روند مبارزاتی اصلاح کرد؛ امّا «اسارت» در دست دشمن؛ قابل اصلاح نیست.

      حذف
    2. Kurdish Peshmerga FRAME

      کژدم نوشته پیشمرگهِ،‌ نه پیشمرگان. من این وبسایت رو در اینترنت اتفاقی پیدا کردم. اگر شما فکر میکنید که سایت جعلی است که خوب منتشر نکنید. یک نگاهی هم به صفحه فیسبوکشان بیندازید.

      https://www.facebook.com/KurdishPeshmergaFRAME

      also

      ‘The Canadians are among our most important guys': Peshmerga praise elite commandos in fight against ISIL

      http://news.nationalpost.com/news/within-shouting-distance-of-isil-755418

      Peshmerga na Pishmargan!

      حذف
    3. خوانندهٔ گرامی
      یک «کاویانی» هم آذری؛ هم کُرد؛ هم بلوچ؛ هم تبری (مازندرانی)؛ هم گیلک و هم بلوچ و هم .... هر آنکس که در سرزمین ایران به عنهوان «شهروند» زندگی میکند .... هست.
      من یک «کاویانی» هستم.
      علم کلام اینکه کژدم «پیشمرگ» گفت و یا «پیشمرگه» گفت را به رخ من نکشید. اگر شما تصادفی این وبسایت را پیدا کرده اید.... من سالهای سال در کوهستانهای کردستان قهرمان؛ با پیشمرگان سازمانهای مبارز کردستان؛ زندگی کرده ام.
      امّا اینکه این وبسایت «دو قلوی فیسبوکی» هم دارد؛ دلیل اصالت آن نیست. مگر آنکه «پیشمرگان کاویانی» صحت این وبسایت را تاًیید کنند.

      حذف
    4. کژدم اگر تصمیم نداری اون وبسایت رو منتشر کنی،‌ پس صفحه فیسبوکشون رو هم پاک کن چون آدرس وبسایت اونجا هم هست. هدف فقط اطلاع رسانی بود.

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      آنچه را که منتشر کردم؛ پاک نمیکنم. زیرا «پاد زهر» آنرا نیز منتشر کردم. اگر کسی میخواهد به وبسایت مراجعه کند؛ به خاطر رعایت مسائل امنیتی از (Tor Browser) استفاده کند بهتر است. تا آدرس «آی پی» او امن بماند. امّا هیچ اطلاعات واقعی در این وبسایت وارد نکنید.
      توصیه:

      با وارد کردن اطلاعات نادرست؛ میتوانید به اهدافی که این وبسایت به دنبال آن است را کشف کنید. ولی حتماً از Tor Browser استفاده کنید تا آدرس «آی پی» شما محفوظ بماند.

      حذف
    6. دوستان توجه داشته باشند که Tor همیشه در حال تغییر است و هر هفته/۱۰ روز نسخه جدید منتشر میشود. پس همیشه اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه استفاده میکنید.
      همچنین اکثر مردم آی‌پی داینامیک دریافت میکنند و خیلی مهم هم نیست اگر کسی آی‌پی شما رو داشته باشه چون به زودی همین آی‌پی به مشترک دیگری از طریق ارايهه دهنده سرویس اینترنت داده خواهد شد و دوباره به مشترک بعدی.

      همچنین برای امن تر کردن تور بهتر است که جاوااسکریپت و آی‌فریم رو کلا در مرورگر تور غیرفعال کنید. به این شکل

      1. In the address bar, type about:config, and press Enter.
      2. Click I’ll be careful, I promise.
      3. In the search bar, search for javascript.enabled.
      4. Right-click the result named javascript.enabled, and click Toggle. JavaScript is now disabled as the value is set to false.

      و همین کار را برای iFrame دوباره انجام بدین.

      حذف
    7. ناشناس گرامی
      سپاس فراوان. همیشه سرفراز و همیشه آموزنده باشید. ما به آموزگاران (زرتشت ها) نیاز داریم؛ ... نه ... به دین پروران خشک مغز (زرتشتی ها).

      حذف
    8. browser.frames.Enabled" --> Disabled

      In the Address bar –> Type “about:config” and press enter
      Press “I’ll be careful, I promise” button and press enter
      In the filter box type “browser.frames.Enabled”
      You will see a configuration in the display window below, with a value of “TRUE”
      Double click to convert it to “FALSE”

      حذف
    9. به روز شدن Tor نشانهٔ این است که از این «نِت وُرک» میخواهد کاربران خود را از تله ها و تورهای پلیسی که نتیجهٔ مطالعات دشمنان این شبکه است؛ در امان نگه دارد.

      حذف
    10. فریب نخوردن از وبسایتهای کاذب

      http://www.dw.de/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D9%86%DA%AF/a-18420667

      حذف
    11. ناشناس گرامی
      هرگز وارد شدن به وبسایتهای معروف و یا مشکوک به «ارتباط با رژیم ننگین صفوی» از طریق Tor Browser را فراموش نکنید.
      روسپی زادگان و روسپی پروردگان رژیم «صفوی نوین» هر چه بیشتر ضربه میخورند... هار تر میشوند.

      حذف
  10. http://www.tabnak.ir/fa/news/496091/
    احتمال-انتقال-پايتخت-سوريه-از-دمشق-به-لاذقيه
    کژدم گرام :مثل اینکه جام زهر منطقه ای که نوشتی دارد صورت واقعی بخود میگرد۰کژدم جان پیشگو که نیستی ؟از آنهایی که احمدی نژاد افرادش را میفرستاد هند تا وی را ببینند؟ «با پوزش از طنز»۰جواد احسانی

    پاسخحذف
  11. جواد گرامی

    شمن یعنی «بیننده». متاسفانه من راه را گم کردم و به سیاست کشانده شدم. از آن زمان همهٔ شادیهای زندگیم را از دست دادم. «زندگی شادمانهٔ شمنی» ( آنچه که نیچه در آرزویش می سوخت) غیر قابل وصف است (صوفیها و دراویش کاریکاتورهای کج و معوج هستند).
    طنز شما؛ پنجه زدن به یکی از سیمهای این «تار» بود؛ ولی دیگر راه بازگشتی نیست.
    من هرگز از «روند شکست استراتژیک» در تحلیلهایم دور نشدم و افکارم بر اساس اخبار رادیوها و وبسایتها؛ «اینسو» و «آنسو» نمیشوند؛ بلکه آنها «ابزار کار» من هستند. حتی زمانی که پولدار بودم و برای آبونمان وبسایتهای اطلاعاتی - امنیتی هزینه میکردم؛ تحت تاثیر تحلیلهای این وبسایتهای وزین قرار نمیگرفتم و فقط توشهٔ خود را بر میداشتم و میرفتم. این آن چیزی است که از دوران «دانش آموزی آیین شمنی» برای من به یادگار مانده است.
    «در میان هیاهوها ... تو ... توشهٔ خود را بردار و برو».
    اکنون دل خود را با Extended Shamanism (آیین شمنی گسترده) که اصطلاح «من در آوردی» خودم است دلخوش میکنم. امّا «پروتوکول ها» همسانند.

    شاید در گام بعدی پایتخت سوریه به «تُنب کوچک» و یا یکی از روستاهای «قُم» منتقل شود. (طنزی در برابر طنز شما) ... این بِه آن دَر ...
    همیشه خندان و سرفراز باشید

    پاسخحذف
  12. آیا از بوجود آمدن «انحنا» در مذاکرات هسته ای؛ پس از ماجرای «یمن» سخن نگفته بودم؟ مرا باور نکردید؟ به «وندی شرمن» جون که یک چهرهٔ مورد پرستش «آفیشال پرستان» است نگاه کنید.

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/04/150428_u04_iran_regional_nuclear

    پاسخحذف
  13. http://www.iranpressnews.com/source/186368.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      امروز ۱۰ اردیبهشت است و «ایران پرس نیوز» به نقل از «دیگربان» این نقل قول را منتشر کرده است.
      به من بگویید که چه زمانی و بسیار پیشتر از اینها؛ من (کژدم) این سخن را گفته ام؟
      یا چه زمانی بسیار پیشتر از «وندی شرمن» گفته ام که با ماجرای یمن؛ در مذاکرات هسته ای انحنا ایجاد شده است؟
      آیا نام من حتماً باید «اوباما» و یا «وندی شرمن» و «جورج بوش» و «ریگان» و .... باشد تا حرفهایم پذیرفته شوند؟
      اینگونه خبرها در اینگونه وبسایتها همیشه پس از «وقوع حادثه» به نمایش در می آیند.
      در این وبلاگ این خبرها در زمان «آغاز روند زایش» منتشر میشوند.
      فرق من با آنها در این است.
      خبر باید پیش از وقوع داده شود.
      خبری که پس از وقوع داده میشود؛ «تاریخ» است.

      حذف
  14. کژدم گرامی یکی از بزرگترین شانسهای من پیدا کردن وبلاگ شما در اینترنت بود و بدون اغراق عرض می کنم که از شما بسیار اموختم ...ممنون از وقتی که صرف این وبلاگ می کنید

    پاسخحذف

  15. خبر اعدام رئیس دفتر پاسدار نقدی، سرکرده بسیج

    از فیس بوک: از برخی محافل خبر رسیده است پس از تخلیه اطلاعاتی یک جاسوس حزب الله لبنان که در دیماه گذشته دستگیر شد، وی به ارتباطات نزدیک خود با برخی فرماندهان سپاه پاسداران اقرار کرده است. پس از اقرار این جاسوس، برخی خبرها از دستگیری ۹ فرمانده عالی‌رتبه سپاه پاسداران از جمله رئیس دفتر محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین حکایت دارد. براساس اخبار دریافتی، رئیس دفتر محمدرضا نقدی پس از مدت کوتاهی به صورت کاملا سری و بدون سر و صدا اعدام شده است. از سرنوشت بقیه فرماندهان دستگیر شده سپاه تا این زمان اطلاعاتی در دست نیست. درسازمان بسیج مستضعفین، علت غیبت دستیار ویژه محمدرضا نقدی، انتقال به شهرستان دیگری برای خدمت عنوان شده است.

    پاسخحذف