۱۳۹۵ بهمن ۹, شنبه

۹۰ روز تعلیق؟ یا؛ گشایش بازیهای تازه ؟

ظاهر امر؛ صدور فرمانِ اجرایی تعلیق سفر؛ پناهندگی؛ ویزای تحصیلی واقدام برای اقامت دائم در آمریکا است. شاید برخی فکر کنند که این ۹۰ روز هم مثل همهٔ روزها بالاخره تمام خواهد شد؛ امّا تمام نخواهد شد. زیرا این فرمان در واقع «گشایش بازی» است.
BBC دلداری داد که نترسید؛ طبق نسخه ای که به دست BBC رسیده است این فرمان  فلانها و بَهمانها را شامل نمیشود و موقّتی است و در حدّ «صیغهٔ ۳۰ روزه» است. این فرمان بسیار موّقّتی که در نخستین خبرها زمانی ۳۰ روزه را نشان میداد؛ اکنون در طی ۲ روز ۶۰ روز دیگر رشد کرده و ۹۰ روزه شد . چیزی شبیه رشد غیر طبیعی مهدی موعود که در یک هفته یک ماه و در یک ماه به اندازهٔ یک سال رشد میکند (به بحارالانوار مجلسی مراجعه کنید).
BBC فراموش کرد  بگوید که زمانیکه خبرنگارش از ترامپ سوالی کرد و ترامپ از او پرسید : از کدام خبرگزاری؟ و خبرنگار بدبخت گفت: BBC ... دونالد ترامپ گفت: Another Beauty  (یک خوشگل دیگه) و او را بدین سان تحقیر کرد.
دونالد ترامپ این خوشگلها را با خبرهای آمیخته تغذیه خواهد کرد تا به «دروغگویان آشکار» تبدیل شوند و بی اعتبار شوند.
زیرا اینگونه سازمانها؛ خبرگزاری نیستند؛ بلکه «بنگاه سخن پراکنی» هستند. آیا دیدید که دونالد ترامپ چه بر سر Mitt Romni آورد؟ او را به مصاحبه برای احراز مقام وزارت امور خارجه کشانید و Mitt Romni نیز نقش واقعی و طبیعی خود را بازی کرد (جویای پُست و مقام برای نفوذ گلوبالیستها) و مثل سگ لَه لَه زد و بی آبرو شد و زجر کشید و در نهایت گفت: «مفتخرم که مرا دعوت کرد». چرا چنین گفت؟ آیا حرف دیگری برای فرار از «تحقیر شدگی» داشت؟ ... نه !!! ... نداشت ..... و باید «تحقیر شدنش» را به افتخار تبدیل میکرد و اکنون گُم شده است و اگر در فکر انتقام است؛ و از مجادلهٔ ظاهراً سیاسی اش به مسئله ای فردی سقوط کرده است؛ به آن نیز نخواهد رسید.
آیا حالا میتوانید «دونالد ترامپ» را اندکی بشناسید؟ مطمئن هستم که نمیتوانید. زیرا عادت کرده اید که پوست گردو را بشکنید و مغز گردو را ببینید و نوش جان کنید و «لپ تاپاله ها» و «مؤسسهٔ سوروس» و «دیل کارنگی»تان نیز همین بیراهه را به شما پیشنهاد میکنند ... مانند «نافرمانی مدنی و وصل کردن اطوها به برق» برای سرنگونی خامنه ای .... امّا گفته بودم که دونالد ترامپ مثل «پیاز» است. کسی که بخواهد به «مغز پیاز» برسد؛ یک احمق است. آیا «آرم = لوگو» (Tor Browser) را دیده اید؟ آرم «تور» (اینترنت تاریک) یک پیاز است. نمیدانم گرفتید یا نه؟
گفته بودم که تا پایان دورهٔ ۱۰۰ روزهٔ  ریاست جمهوری «پادشاه»؛ در بارهٔ آن سخن نخواهم گفت. امّا زمانی که رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران به کمک روسها؛ تا حدودی با شوربختی های آینده آشنا شده اند؛ چرا باید خوانندگان این وبلاگ در تاریکی بمانند؟ البتّه این حق را که زیاد به جزئیات وارد نشوم؛ برای خود محفوظ میدارم. آنکه فهمید؛ نوش جانش باد و آنکه نفهمید ؛ هرگز نخواهد فهمید.
در آینده ای نزدیک؛ پیشانی کثیف «اخوان المسلمین»؛ به داغ ننگ مزيّن خواهد شد و خانم «ترزا مِی» و خانم آنگلا مِرکل و رئیس جمهور فرانسه و بویژه ترکهای عثمانی  باید با آن یا کنار بیایند و یا خود و حزبشان به ورطهٔ نگون بختی سقوط کنند.
البتّه روسها نیز باید بفهمند که میتوان شرایطی بوجود آورد که S-300 ها و S-400 مثل مدفوع خشک شده و توخالی بر روی زمین بمانند. بویژه زمانی که گلیم از زیر پایشان کشیده شود.
میدانم که آقای پوتین این وبلاگ را نمیخواند ولی مأمورینش میخوانند. آنها میدانند که «گلیم» چیست و اگر زیر پایشان خالی شود؛ باید در «بهشت زهرا» دفن شوند. انگل فرزانه نیز میداند که بزرگترین نقطهٔ ضعفش همان «گلیم» است.
اگر «اخوان المسلمین» داغ ننگ بخورد؛ غزّه ویران خواهد شد؛ اردوغان باید به دنبال سوراخ موش بگردد در حالی که این سوراخ موش در موسکو نیست.
دونالد ترامپ به خانم «ترزا می» گفته است که ۱۰۰ درصد حامی «ناتو» است. راست هم گفته است. امّا بقیّه اش را نگفته است که من با اینکه آنجا نبودم؛ شنیده ام. ... 
آنچه من شنیده ام این بود: 
ترامپ: من ۱۰۰ درصد از ناتو (به عنوان یک پیمان) دفاع میکنم ... ولی این «کونیهای اخوانی عثمانی» در ناتو چه گُهی میخورند؟ ... به تاریخچهٔ شان نگاه کنید ... اینها دشمن هستند؟ یا دوست؟ ... اینها دُشمن هستند.
ادامهٔ بازی «تعلیق ۹۰ روزه» به قرار زیر خواهد بود:

۱- مادرقحبه های «نایاک» چقدر به «سپاه قدس» و وزارت اطلاعات رژیم کثیف شیعی وابسته است؟ از کجا پول در می آورد؟ چه کسانی به این تشکیلات کمک مالی میکنند و چشمهٔ جوشان آن کمکهای مالی کجاست؟
لذا آنهایی که با این تشکیلات کثیف رابطه دارند؛ یا گورشان را گّم کنند و یا دستگیر خواهند شد.
۲- اینهمه تکیه و حسینیّه و مسجد شیعی؛ با کدامین پولها ساخته شده و گردانده میشوند؟ روابطشان با بیشرفهای نفوذی در کانادا چیست؟ تا چه حدّی در قاچاق شیعیان و مواد مخدّر از مرز مکزیک دخالت دارند؟  تا چه حدّی برای حزب الله لبنان و رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران «پولشویی» میکنند؟ و .... همهٔ کثافتکاریهای دیگرشان.

این ۹۰ روز تنها «گشایش بازی» است .... بازی بسیار فراگیرتر و نفس گیرتر خواهد بود.

کژدم


۶۱ نظر:

  1. اگر خوانندگان گرامی پرسشی داشته باشند؛ در حدّی محدود پاسخ خواهم داد تا اندکی به روشن شدن «گشایش بازی» کمک کنم.
    به پرسشهای بسیار حرفه ای پاسخ نخواهم داد. و فکر میکنم به آن اندازه میفهمم که فرق میان «پرسش حرفه ای» و «پرسش خام» را تشخیص دهم.

    پاسخحذف
  2. تصویر یک موجود فضایی که کفشهای پدرش را پوشیده است:

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%A2%D8%A8-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D9%88-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D8%AF/a-37312363

    پاسخحذف
  3. کژدم ساکنین ایران کی از شر جمهوری اسلامی راحت میشند تا دو سال دیگه ارزوی دست یافتنی هست؟ فقط فلسفه بافی و فحش و فحش کشی نکن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آب از سر ساکنین ایران و کشور تهران گذشته است.
      همان بهتر که به «امام رضا اسهالی» و «امامزاده ها» و تکیه ها و حسینیه ها بچسبند.
      دورانی برای «روشن شدگی ساکنین ایران» وجود ندارد.
      ساکنین ایران ۵۰۰ سال پیش به گور سپرده شدند.

      حذف
  4. خانم «ترزا می» پس از دیدار با دونالد ترامپ ؛ فوری به ترکیهٔ عثمانی پرواز کرد و به اردوغان گفت: «کونَت بر هوا» است و فوری استغفار کّن. سپس در برابر دوربینها گفت که «اردوغان بچّهٔ خوبی شده است و دوستی بی همتا» است.

    http://www.bbc.com/persian/world-38782812

    پاسخحذف
  5. دیدید گفتم که این نوزاد مثل مهدی موعود رشد میکنه؟

    http://www.bbc.com/persian/world-38783201

    پاسخحذف
  6. با درود به کژدم گرامی :جناب کژدم بارهای بار از ایده ها و نظر هایی که دادید استفاده کرده ام نا گفته نماند که در مواردی کمی سر گیجه هم گرفتم . نمیدانم یادتان هست که من در مورد نوری زاد ازشما درخواست کردم که با هم آشنا شوید و پاسخ شما این بود که وی از عمال رژیم است و متاسفانه من خیلی ناراحت شدم و کمی هم به من برخورد ولی زمانی که این احمق اعلام کرد در مراسم یادبود رسما جانی شرکت میکندسرم به دوران افتاد و با اینکه وی اعتراف کرد ( راست ویا دروع ) که با هاشمی ملاقاتی داشته و و به وی گفته که در تمام جنایات رژیم او هم دخالت داشته و هاشمی به او جواب سر بالا داده بیشتر عصبی شدم و وی با کمال حماقت اعلام کرد که از این گرد هم آیی برای مخالفت بارژیم استفاده میکند و دوستی هم به وی کامنت زد که اینکه جمع معدودی بگویند صدا و سیمای ما ننگ ما و یا حصر باید برداشته شود ( که آن دو محصور شروع به چاپیدن امت ایران کنند ) را آیا رژیم به تخمش هم گرفت ؟ کژدم گرامی من اطمینان دارم که شما میدانید با چه جماعتی (( ایرانیان )) سرو کار دارید و چه مردم دودوزه بازی ما همه هستیم اصلا مایل نیستم که وقت گرامی شما را بگیرم ولی اگر ممکن است در خلال کامنت هایی که میگذارید راه کار های خاصی برای نابودی این جمود فکری که همه ما گرفتارش شده ایم بفرمایید شاید ره از نشیبی به فرازبیابیم با سپاس بیکران .و احترام . ایرانی گم نام !

    پاسخحذف
  7. با درود. ایکاش راستهای اروپایی مادر این هموطنان ما را هم سرویس میکردند که همینکه پناهندگی شان درست میشه فرداش در سفارت آخوندها برای گرفتن پاسپورت ایرانی و رفتن به ایران صف میکشند. حالا یا خودشان یا اول زن و بچه هاشون را میبرند پاسپورت بگیرند و برای پزدادن بفرستند ایران. این بساط »زرنگ بازی« را باید هر دولت ملی در اروپا آمریکا و کانادا بویژه جمع کنند.

    پاسخحذف
  8. کژدم گرامی یعنی رامپ هرگز ایرونی جماعت را به آمریکا راه نخواهد داد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مسئله بر سر این نیست که راه بدهند و یا راه ندهند. البتّه که زمانی خواهد رسید که راه بدهند.
      مسئله این است که دونالد ترامپ با این کار به روسیه و اروپا و رژیم اسلامی ایران یک پیغام فرستاد:
      رژیم ایران دشمن آمریکا است و ما این دشمنی را بسیار عمیق و کینه توزانه به شمار می آوریم و مانند اوباما از کنار آن نخواهیم گذشت.
      با همین گشایش بازی بسیاری از شبکه هایی که توسط همین مدعیان ایران بودن تشکیل شده بود؛ صربه خورده است. از شبکه های مالی و تجاری و قاچاق فلزّات و قطعات صنعتی بگیر؛ تا شبکه های سیاسی و جاسوسی (مانند لابی ها) ضربه خورده اند و مانند دورهٔ «پَسا میکونوس» باید کاسه کوزه هایشان را جمع کنند. اکنون این شبکه های فاسد دست به دادن بیانیّه های حقوق بشری خواهند زد. بعضیها نیز احمقانه فکر خواهند کرد که این نیز میگذرد. امّا هنوز مرحلهٔ همکاریهای تنگاتنگ «موساد» و «CIA» آغاز نشده است و با آغاز این مرجلهٔ تبادل اطلاعاتی؛ وضعیت آندسته از دو دوزه بازها و شبکه هایشان شدیداً ضربه خواهد خورد.

      حذف
  9. دونالد ترامپ و دولت او بیدی نیست که از این بادها بلرزد.

    http://www.radiofarda.com/a/f7-iran-tests-new-centrifuges/28265088.html

    این ادا و اطوار مَکُش مرگ مای سانتریفوژی تبدیل به طناب دار بر گلوی سپاه پاچاهارداران و انگلهای صفوی خواهد شد.
    این احمقها فکر میکنند که با اوباما و گلوبالیسم طرف معامله هستند.

    پاسخحذف
  10. آقای ترامپ با آقای پوتین گفتگوی تلفنی انجام دادند و هر یک از آنها در این نخستین گفتگو؛ چهارچوبهای ترسیم شدهٔ مذاکرات از نظر خود را تبادل نمودند. آقای پوتین پیش از این گفتگو؛ پیام عملی آقای ترامپ را دریافت نموده بود.
    تروریسم تعریف شده از طرف آمریکا شامل اخوان المسلمین؛ سلفی گری جهادی؛ شیعه گری صفوی میباشد. آقای پوتین همچنین پیام آقای ناتانیاهو را نیز دریافت کرده است و اینکه قیمت نفت به خاطر وجود «شمشیر داموکلس نفت شیل» نمیتواند از حدّ خاصّی بگذرد و این «حدّ خاص» به خاطر پیشرفتهای تحقیقاتی برای استخراج نفت شیل؛ هر روزه باریکتر میشود (رو به ارزانی میگذارد). لذا روسها برای خریدن همبرگر مکدونالد (رفع تحریمها) باید پول بدهند (از بسیاری چیزها بگذرند).
    آقای ترامپ نمیخواهد ماجرای چین و مکزیک را در روسیه تکرار کُنَد و آقای پوتین نیز اینرا میداند.

    پاسخحذف
  11. کژدم! با سپاس از اینکه می نویسی و پرتو می افکنی.من مدتهاست که فکر می کنم امریکا در سیاست و برنامه ریزی به افقهای نامکشوف که دیگران نرسیده اند رسیده و بسیار دقیق و حساب شده کار می کند.و امدن ترامپ را هم با برنامه ریزی قبلی می دانم.نه از انرو که هشت سال دموکراتها تمام شد. بل از اینرو که کشتیبان را سیاستی دگر امده. امریکا با اتخاذ سیاست سفت کن و شل کن و یکی به نعل یکی به میخ سیاست های راهبردی خود را پیش می برد و معادلات را تنظیم می کند.و در حقیقت سیاستش همان سیاست چماق و هویج است.دوران اوباما دوران پهن کردن تور بود، تا انها را که خیلی عجول و خوش باور بودند از هول حلیم توی دیگ بیندازد.و حالا ترامپ باید سر دیگ را هم بگذارد.زمان تصفیه حساب با موجودات ماقبل تاریخ فرا رسیده. به امیدش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با اینکه نظرات شما و من در پدیده شناسی «ترامپ» با هم فرق دارد؛ بحثهای مربوط به آنرا بیهوده میدانم.
      امّا تاریخچهٔ ظهور ترامپ هرچه که بوده باشد؛ در رابطه با آیندهٔ «پیشِ رو» پس از ظهور ترامپ تقریباً هم نظر هستیم.

      حذف
    2. در آینده خواهیم دید که اگر این بچّه مزلّف سوسیالیست و نوکر گلوبالیستها در کانادا (Justin Pierre James Trudeau) پایش را بیشتر از حدّ گلیمش دراز کند؛ دونالد ترامپ با همکاری خانم «مارین لوپن» به فکر تقسیم کانادا به ۲ کشور خواهند افتاد.
      لذا این شخص باید از هم اکنون باید خود را برای ۲ گزینه آماده کن:
      ۱- کانادای یکپارچه بدون اوباشان مسلمان.
      ۲- جدایی «کِبِک» از کانادا و ظهور ۲ کشور.
      «کِبِک» تولید کننده و خوشبخت و بخش انگلیسی زبان کون گشاد اسلام زده.

      بنشینید و تماشا کنید و ببینید.
      ترامپ با کسی شوخی ندارد.

      حذف
    3. من گاهی بیش از اندازه حرف میزنم. زیرا تصویر بزرگی در ذهن من است و من بر اساس آن تصویر بزرگ مینویسم.
      دربارهٔ «کانادا» گفتم ... حتماً نقطهٔ کوری روشن شد زیرا نور بر آن تابید.
      بعد از این قول میدهم که بیش از اندازه حرف نزنم.

      حذف
  12. گوگل به جوجه هایش گفت که زود برگردید خونه ... قراره تگرگهای درشت بباره....

    http://www.bbc.com/persian/world-38782097

    معنی اش این است که گوگل پس از این از زیر پرداخت مالیات فرار نخواهد کرد و گرنه باید منتظر تگرگهای ۵ کیلویی باشد.

    پاسخحذف
  13. با درود كژدم گرامى

    من تقريبا با همه نقطه نظرات شما همسو هستم ولى در مورد اين قانون اخير، كمى گيج شدم. چرا شهروندان كشورهايى مثل عربستان و پاكستان و يا حتا افغانستان مشمول اين قانون نميشوند؟ مگر اين كشورها خاستگاه تروريسم اسلامى نبوده و نيستند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تیدا گرامی
      عربستان و افغانستان پاکستان نیرویی رسمی به نام سپاه قدس ندارند و هزینهٔ بحرانهای آنها را حکومتشان به طور رسمی نمیپردازد.
      آن ۶ یا ۷ کشور بقیّه را ول کنید.
      لانهٔ کفتارها در ایران است.

      حذف
    2. دولت آقای ترامپ در حال آماده شدن و تدارکات هستند و چند ماهی طول خواهد کشید که بازیهای اصلی آغاز شوند. روزهای بسیار سخت و وحشتناکی در انتظار ساکنین ایران است.

      حذف
    3. سپاس بيكران.

      حدس ميزنم حال گروهبان قاسم بادمجانى (به قول شما) چندان جالب نباشه چون رد پاش در همه اون هفت كشور مورد نظر هست. :)

      وقتى از دريچه ديد شما به مسايل نگاه ميكنم خيلى از معادلات مجهول برام حل ميشه. از صميم قلب سپاسگزارم.

      حذف
  14. با این اوصاف هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد لشکرکشی نظامی برای تار و مار کردن گروه‌هایی باشیم که از نظر دولت جدید آمریکا، «تروریست» به حساب می‌آیند.
    گروه‌هایی همچون داعش، القاعده و البته سپاه پاسداران.

    پاسخحذف
  15. با درود کژدم گرامی اقدام قاضی فدرال در نقض موقت فرمان ترامپ و جلوگیری از اخراج عده ای در فرودگاه رو به چه شکل ارزیابی میکنید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عدّه ای وجود دارند که پیش از فرمان اخیر؛ ویزای قانونی گرفته اند ولی ورودشان به آمریکا با اجرایی شدن فرمان همزمان شده است. قاضی فدرال نیز بر روی همین مسئله انگشت گذاشته است. این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد. دولت ترامپ نیز تلاش خواهد کرد که این تازه واردها را Background Check بکند و تا جایی که میتواند اخراجشان کند.
      تا برای آنهایی که وارد آمریکا نشده اند؛ حجّت تمام شود.

      حذف
    2. Homeland Security فرمان دونالد ترامپ را «ماندنی» خواند که به عبارتی دیگر «یک ضرورت امنیتی» است. لذا پس از این نمایندگان دموکرات مجلس و سنا و قاضیهای دموکرات نمیتوانند از این مسئله برای اهداف سیاسی (مانند جمع کردن رأی برای انتخابات میان دوره ای) سوء استفاده کنند.

      در مجموع با ظهور ناسیونالیسم؛ مسئله ای به نام «حقوق بشر» مورد بازتعریف قرار خواهد گرفت و «بشرهای کشورهای دیگر» نباید از آمریکا و یا کشورهای دیگری که حاکمیتی ناسونالیستی دارند؛ انتظار داشته باشند که برای آنها حقوق یکسان با شهروندان خود قائل باشند.

      http://thehill.com/policy/national-security/316720-dhs-trumps-executive-orders-remain-in-place

      حذف
  16. پیش بُردن «سیاست مهاجر پذیری» آقای ترامپ؛ جنبشهای ناسیونالیستی کشورهای اروپایی را تحت تأثیر قرار خواهد داد و آنها را دلگرم تر خواهد کرد و این یکی دیگر از اهداف دونالد ترامپ است که میخواهد «اتحادیه های نوین» حول محور آمریکا ایجاد کند و هیچ اتحادیهٔ دیگر را به رسمیت نمیشناسد.
    اگر در انتخابات فرانسه و آلمان ؛ ناسیونالیستها پیروز شوند؛ اتّحادیهٔ اروپا فرو پاشیده و اتحادیهٔ جدید با محوریت آمریکا تشکیل خواهد شد و آنچه که حقوق بشر نامیده میشود و مسلمانان به هیچ وجه به آن اعتقاد ندارند و سایرین را «نجس» و «خوک» میپندارند؛ امّا از همان خوکها و نجاستها انتضار دارند که آنها را «انسان» بشمارند؛ نه تنها دچار دگرگونی بلکه به بیرون ریختن مسلمانان افراطی از آن کشورها خواهد انجامید.

    پاسخحذف
  17. Homlsnd security مقام إجرائي است و در حد ان نيست كه بگويد چيزي ماندنيست يا رفتني. انها فقط اجرا مي كنند، خود ترامپ هم توان قانون سازي و ماست مالي ندارد. شما چون در سيستم هاي ديكتاتوري يا بزرگ شديد يا شالوده فكرييتان ديكتاتوري پروتارياست و خودتون هم نمي دونيد فكر مي كنيد يك نفر كه رييسجمهور شد هر غلطي خواست خواهد كرد. نه در امريكا يك قاضي در عرض دو ساعت تمام دستورها ترامپ رو به توالت مي ريزد. و اين تازه اول كار است. ترامپ ادم بي سواد و مريض روحي است. تمام ادمهايي كه به ترامپ رأي دادند هم ادمهاي شكست خورده و ناتوان و ترسو هستند كه تمام شكست و ناتواني خود را با سخنان بي سر و ته ترامپ لا پوشيده و تمام تقصير ها رو به گردن مثلا مهاجرين، بيمه درماني، تروريسم وووو مي اندازند. در صورتي كه پوخ با حرف و شعار حلوا شكري نخواهد شد. شما هم يك كم تاريخ و قانون و تقسيم قدرت را در امريكا مطالعه كن. اين مزخرفات بي سر و ته از شما بعيد است ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من فکر میکنم که این شما هستید که مزخرف میبافید. کار قاضی قضاوت کردن بر یک دعوای حقوقی است و زمانی میتواند حکم دهد که ثابت شود یکی از طرفین دعوا در یک روند طولانی دعوای حقوقی؛ «غیر قانونی» عمل کرده است. در رابطه با قدرت رئیس جمهور هم این شما هستید که نمیدانید که میتواند حتّی مصوبات مجلس را نیز «وتو» کند و دستور اجرایی دهد و آنکه میتواند جلو دستورات اجرایی را بگیرد؛ «دادگاه عالی» است که نَه یک قاضی؛ بلکه ۹ قاضی باید در پایان یک نزاع طولانی حقوقی قضاوت کنند و ۵ رای لازم دارند تا دستور اجرایی را که برخلاف «قانون اساسی» تشخیص داده شده و لغو کنند. هر قاضی زپرتی نمیتواند دستورات ریاست جمهوری را با یک بشکن زدن به زباله تبدیل کُند. شما خیلی کَجَکی فهمیده اید. دستور اجرایی همان قدرت بلا منازعی است که اوباما از آن ۸ سال تمام استفاده میکرد و دادگاه عالی نیز با اینکه اکثریت جمهوریخواه داشت؛ او را به دادگاه نمیکشید زیرا براه انداختن جنگ؛ میان قوای سه گانه یک اشتباه استراتژیک است. همیشه به خاطر داشته باشید که چیزی هست به نام «قانون» که در ورقپاره نوشته شده است و چیز دیگری هست که «تفسیر قانون» نامیده میشود و آنچه که نقش اصلی را دارد؛ «تفسیر قانون» است.
      لطفاً منابع مزخرب مطالعاتی تان را عوض کنید. دونالد ترامپ اگر بیسواد بود به اینجا نمیرسید. شماها میتوانید با دلقک و بیسواد خواندن او دل خودتان را خوش نگهدارید.
      بنشینید و ببینید که چند نفر از این ۲۰۰ نفر به خاک آمریکا راه خواهند یافت؟
      بعد بیایید و دوباره سخن بگویید.
      قاضی اسکالیا فوت کرده است و قاضی دیگری چه بسا محافظه کارتر از او و بسیار جوان به جای او خواهد نشست. اگر آن قاضی پیر که یک خانم است نیز در دورهٔ ترامپ فوت کند؛ جانشینش توسط ترامپ انتخاب خواهد شد و دموکراتها تا ظهور مسیح باید از دادگاه عالی چشم بپوشند.
      تمامی این لجن پراکنی ها و سوز و گدازهای دموکراتها به خاطر اینگونه باختهای بزرگ است.
      دموکراتها فقط این انتخابات را نباخته اند؟!! بلکه ۴۰ سال آینده را باخته اند.
      بقیّهٔ سخنانتان بحثهای سیاسی و حقوق مدنی و ساختار اقتصادی را میطلبد که فکر نمیکنم سوادش را داشته باشید.

      حذف
    2. به همین خبر خوب دقّت کنید و «هنر چانه زنی» ببینید.
      نخست ۵۰۰ کیلو فشار می آورند و سپس ۱۰۰ کیلو فشار را کَم میکنند (البتّه پس از چانه زنیهای فشرده). آنکه فشار از او کم میشود؛ احساس خوشحالی میکند و آنکه ۴۰۰ کیلو فشار را وارد میکند پیروز میشود.

      http://www.bbc.com/persian/world-38789233

      دقیقأ به همین خاطر است که من فیلسوفها را باهوش نمیدانم. زیرا در میان کلمات و مفاهیم انتزاعی سرگردان هستند.
      امّا خیلیها عاشق فلسفه هستند.

      حذف
    3. آنچه که بسیار گرم است؛ بازار «لجن پراکنی» است. از همه چیز نا امید شده اند و به دیوار چنگ و آجُر به دندان میکشند.
      روانکاو مفت خور که با مزخرفبافی نانهای خوب در می آورد و در طول تاریخ زندگی اش حتّی یک نفر را هم نتوانسته است معالجه کند. دونالد ترامپ را بیمار روانی میداند و آنچنان عصبانی است (به خاطر مزخرفات ایدئولوژیک گلوبالیستی) که حتّی به قول نویسندهٔ مطلب حتی قانون «گُلد واتر» (درز ندادن اطلاعات خصوصی بیمار) را زیر پا میگذارد و مانند مار زخم خورده به خود میپیچد.

      http://www.dw.com/fa-ir/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%DB%8C%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D8%AE%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA/a-37321539

      بدون مطالعهٔ دقیق و بالینی طولانی بیمار و بدون اتّکا به «دانش تجربی اثبات شده» روانشناسی دانشی مثل فیزیک و شیمی و پزشکی و بیوشیمی و .... نیست؛ بلکه مبتنی بر تفسیر و تعبیر و بافتنیهای مالیخولیایی است که «روانشناسی» و «روانکاوی» نامیده میشوند. این روانکاو مشهور نیز میخواهد شکست سیاسی حزبش و یا عقاید خودش را با لجن پراکنی جبران کند.
      اگر آنچه که «علم فقه» و «علم کلام» نامیده میشوند؛ علم هستند؛ روانشناسی هم علم است.

      حذف
  18. DELINGPOLE: Donald Trump is Going to Make the European Union History

    http://www.breitbart.com/london/2017/01/28/delingpole-donald-trump-is-going-to-make-the-european-union-history/

    Trump's new ambassador to the EU in an TV Interview:

    Neil asked Malloch why on earth he’d want to be Ambassador to the EU.

    AN: I mean you’re clearly not a great fan of Brussels or these bureaucrats like Juncker.

    TM: Well, I had in a previous year a diplomatic post where I helped to bring down the Soviet Union, so maybe there’s another union that needs a little taming.

    Later, Neil asked Malloch what he thought of the President of the EU Commission.

    AN: What do you think of Mr Juncker?

    TM: Well Mr Juncker was a very adequate mayor of some city in Luxembourg and maybe he should go back and do that again.

    TM: He doesn’t like an organisation that is supranational, that is unelected where the bureaucrats run amok and that is not frankly a proper democracy.


    پاسخحذف
  19. در واقع كنگره بالأترين قدرت را دارد اما طوري اين سه نيرو كنگره بريزدنت و سوپريم در كنار هم قدرت نمايي مي كنند ولي در اخر هيچ كدامشان ابسولوت پاور را ندارند،

    پاسخحذف
  20. تقریبا همه ازاد شدند. در ضمن قاضی فدرال با قاضی که به ترافیک تیکت می پردازد با اینکه هر دو قاضی هستند اما تفاوت و حوضه قدرت انها از زمین تا اسمان است. تازه قاضی فدرال خودش بازوی اجرایی دارد به نام مارشال. باید دستور قاضی فدرال اجرا شود وگرنه با مارشال لا و مارشال فورس روبرو خواهند شد. کنگره از پرزیدنت و سوپریم کرت قدرت مند تر است اما هیچ کدام ابسولوت پاور را ندارند. اگر به روبه روریی برنچهای قدرت برسد کنگره توانش بیشتر از دو برنچ دیگر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا با تعاریف قاضیها و مارشالها مشغول باشید تا ببینیم چه میشود. تکیلا و ودکا یادتان نرود. به هضم و جذب تحلیلها کمک میکند.

      حذف
    2. گویا خاله خان باجیها و داشّاخ بطولها و پینوکیوهای روانشناس و «یوگی و دوستانش»؛ از بس «ودکا و تکیلا» خوردند؛ مثل «شیخ الّنَمَر» ... «دَمَر» شدند.

      حالا میشود یک نفس راحت کشید ... مگه اینکه این مور و ملخها دوباره حمله کنند.

      حذف
  21. گفته میشود که به جز حلقهٔ مشاورین و وزرای رأی اعتماد گرفتهٔ دولت آقای ترامپ؛ هیچکس از وجود فرمان اجرایی صادر شدهٔ مربوط به پناهندگان سوری و ۷ کشور اسلام زده خبر نداشته است و تنها زمانی از وجود آن آگاه شده اند که امضأ و اجرایی شده است. آگاهیهای قبلی نیز در حدّ شایعه و اطلاعات ضد و نقیض بوده است.
    با گنجانیدن «محلّ تولّد» در مجموعهٔ شرایط صدور ویزا برای متولّدین این ۷ کشور. ضربهٔ کاری و محکمی بر شبکه های اسلامگرایان شیعه و سنّی وارد شد. پاسخ آن پرسش منتقدین ترامپ در پیش از انتخابات نیز داده شد که میپرسیدند:
    «چگونه میخواهی آنهایی را از اروپا می آیند کنترل کُنی؟» ... دیدیم که با این شیوهٔ عملیّاتی؛ آنچه که فکر میکردند قابل کنترل نیست ... کنترل شد. و لزومی به بازجوییهای روزانه از متقاضیان ویزا و تحقیقات پر هزینه در بارهٔ آنان و اتلاف وقت نیست.
    من به طور شخصی فکر میکنم که این طرح عملیّاتی بسیار دقیق؛ محصول ذهن خوبِ آقای «استیفِن بَنِن» است. پس از این ماجرا نیز ارتقای درجه گرفت.
    پنهانکاری تا زمان آغاز عملیّات که آقای ترامپ بارها به آن اشاره نموده بود؛ شعار نبود و یک چشمهٔ آن دیده شد.
    در رابطه با حملات نظامی نیز همینگونه خواهد بود و پس از این چیزی به نام «اولتیماتو» و اعلان جنگ در کار نیست.
    زمان و مکان طلوع خورشید را او تعیین خواهد کرد.(حتماً با این اصطلاح در «هنر جنگیدن» و عواقب آن آشنا هستید).

    پاسخحذف
  22. حمله به مسجد در کانادا و همزمانیش با اوج گرفتن تبلیغات گلوبالیستها و رسانه هاشون ضد ترامپ و فرمان اجراییش و اراجیف گوییهای مترسک دست نشانده شون ترودو به احتمال زیاد ساختگی و در جهت مظلوم نمایی ه اوباش مسلمان صورت گرفته

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مردم کبک این ترودو را میکشند پایین. هواداران ترودو همین اوباشان مسلمان و مفتخورها هستند. در فرانسه و آلمان و انگلستان هم همینطور است. مسلمانها همیشه به سوسیالیستها رای میدهند.

      حذف
  23. كرملين: فرمان ممنوعيت ورود مهاجرين به آمريكا به ما ربطى ندارد

    https://ir.sputniknews.com/world/201701302180030/

    بدون شرح!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      مسئله ای که مطرح نمودید؛ مرا واداشت که پاسخ و یا «همراهی» با شما را به صورت یک نوشتهٔ طنز ..... ولی از آن طنزها که میدانید چیستند منتشر کنم (طنز باتربیت).
      امیدوارم لذّت ببرید.

      حذف
    2. حمایت کمیته ضد تروریسم ملی روسیه از فرمان ترامپ در مورد مهاجرین

      https://ir.sputniknews.com/world/201701312183312/

      یک بدون شرح دیگر...

      حذف
  24. کنگره: طرح برخورد نظامی با جمهوری اسلامی
    ایران آنلاین: همزمان با تصمیم های تنش آفرین ترامپ برای جلوگیری از سفر اتباع چند کشور اسلامی به امریکا، امروز رسانه و حزب متحد وی دو حرکت خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران را کلید زدند.

    ابتدا نمایندگان کنگره مدعی شدند برای مهار قدرت تهران به زودی طرح برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار می دهند و سپس ارگان رسانه ای جمهوری خواهان در یک جنگ *** مدعی شد که تهران یک موشک بالستیک آزمایش کرده است

    به گزارش سهندنامه شبکه فاکس نیوز ساعاتی قبل مدعی شد حکومت ایران بطور مخفیانه موشک بالستیک ازمایش کرده است. این خبر تحریک کننده که همراستا با تصمیم های ترامپ علیه اتباع ایرانی منتشر شد از سوی برخی نمایندگان کنگره به عنوان مستمسکی برای اعمال فشار بر تهران مورد استفاده قرار می گیرد.

    قبل از گزارش تحریک آمیز فاکس نیوز کنگره آمریکا لایحه استفاده از حمله نظامی علیه حکومت ایران را مطرح کرد. نمایندگان پیشنهاد دهنده این لایحه مدعی شده اند که طرح آنها هنوز به رای گذاشته نشده است اما در صورت تصویب همانند دوره بوش به ترامپ اجازه می دهد بدون اجازه کنگره از حمله نظامی پیشگیرانه علیه جمهوری اسلامی استفاده کند.
    ..............
    اوباشان سپاه برای سنجیدن قاطعیت ترامپ شروع به انگولک زدن با درپیتهای اهدایی توسط چین کرده اند ...حالا باید دید ترامپ چه کاره است!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لطفاً به مزخرفبافیهای «تشتک نیوزیها» استناد نکنید و فکر نکنید که این اوباشان ترسیده اند و یا اینکه کنگرهٔ آمریکا میخواهد برنامهٔ جنگ بریزد.
      از این خبرها نیست. خبرها جای دیگر است.
      موشک سپاه پاچاهارداران را در ۶۵۰ کیلومتر از مبدأ پرتاب سرنگون کرده اند تا «کُس کِش فرزانه» دچار اشتباه محاسباتی نشود.
      دلقکبازیهاو تحلیلهای تشتک نیوز سهند (بافتنیها) برای ردّ گم کردن است.
      نکند خودت هم تشتک نیوزی هستی؟
      کنگره و سنای آمریکا زمانی وارد معادلهٔ «جنگ فرضی» بر علیه رژیم انگلها و اوباشان صفوی خواهد شد که «جنگ تمام شده است» و زمان شمردن و دفن جنازه های کثیف شیعیان صفوی آغاز گشته است.
      در مغزتان با تیشهٔ فولادین حکّ کنید تا هیچگاه فراموشتان نشود و این مزخرفات را بار دیگر در این وبلاگ منتشر نکنید.

      سپاس

      حذف
  25. آنچه ترامپ تاكنون انجام داده همه مقدمه است. ٣ پديده هست كه نسبت ترامپ و ايران را "واقعي" خواهد كرد:
    ١- نخست زماني كه ترامپ تصميم بگيرد از ظرفيت هاي فشار نهفته در برجام "استفاده حداكثري" بكند. بويژه مسئله "دسترسي و بازرسي" از اماكن حساس نقطه اوج اين رويارويي خواهد بود.
    ٢- اعمال تحريم هاي موشكي و سپس منطقه اي-كه ترامپ آشكارا براي آن آماده مي شود- گام بعدي است، آن هم در حالي كه دولت روحاني به زيرساخت هاي مقابله با تحريم لطمات جدي زده است.
    ٣- مسئله سوم شكلي از مداخله است كه ترامپ در منطقه انتخاب خواهد كرد. بويژه اگر موضوع به سمت هرنوعي از ايجاد "مناطق امن" در سوريه ميل كند.
    در هيچ كدام از اين موارد رژيم ايران يك "راهبرد حداقلي" هم در اختيار ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      باز هم با به میان کشیدن بحث مندَرِسِ «پدیده» و «واقعیّت» آغاز کردی؟ آیا از دندهٔ «چپهای ۵۷ ی» بیدار شده ای که این مبحث مزخرف «فلسفی-کلامی» را به عنوان «پرچمِ : من کمونیست هستم» به دوش میکشی؟ آیا بدون اشاره به «دایناسورها» نمیتوانی وجود خودت را نشان دهی؟
      لطفاً توضیح دهید که امام حسن بنفش چگونه به زیر ساختهای مقابله با تحریم لطمه زده است؟
      «لطمات جدّی» را فراموش کنید (یعنی پیشکِش). نخست ساخنارهای تحریمها و سپس ساختارهای مقابله با تحریم و پس از آنها زنجیرهٔ حماقتهای امام حسن بنفش را توضیح دهید و یا اینکه به سادگی بگویید:
      «مثل چینی ها کُپی برداری کردم»... اگر چینی نیستید؛ به دِل نگیرید و با جدّیت توضیح دهید که منظورتان چیست؟ تا دیگران نیز بفهمند.
      شاید باور نکنید که کلمات قلمبه سلمبه حتّی بیشتر از زباله های خانگی پیدا میشوند (نوشته های اگزیستانسیالیستها و سوسیالیستهای مُدرن و حقوق بشریها آشغالدانهایی پُر از اینگونه زباله های شعاری هستند). زیرا در عصر نوین همهٔ «به حاشیه رانده شدگان» نویسنده و فیلسوف و اندیشمند شده اند؛ و زمانی که همگان فیلسوف شوند؛ فرهنگ خواهد مُرد.
      مگر اینهمه هنرمندان عصر جدید را نمیبینید که اُسکار و پولیتزر و «کَن» درو میکنند؟ و یا آن برندهٔ جایزهٔ صلح نوبل را فراموش کرده اید که همینطوری و «تُخمی تُخمی» جایزهٔ صلح نوبل گرفت؟
      لذا... از تعارفات کلامی؛ کَم کُن ... بر توضیح افزا.
      دلخور هم نشو. اینجا «خارزار» است و «ابوالحسن خرقانی» هم مرده است و یا اگر حتّی زنده باشد؛ خایهٔ «خارچینی از این خارزار» را ندارد... حتّی ابوالحسن نیز از این خارزار میترسد.
      حال اگر سخنی داری که ملموس باشد؛ در این «خارزار دموکراتیک» بگوی.
      سپاس

      حذف
  26. وزیر امور خارجهٔ فرانسه گور حزبش را در انتخابات آینده کَند.

    http://www.radiofarda.com/a/f35_france_for_minister_iran_visa/28269279.html

    پاسخحذف
  27. من برای خانم آلبرایت احترام ویژه ای قائل هستم. کودکی بی سرپرست از بازماندگان «هالوکاست» که خمیرهٔ انسانی او قابل ستایش است.
    امّا ایشان نیز پس از شکست سنگین انتخابات اخیر و شاید نیز به خاطر کهولت سنّ به هذیانگویی دچار شده است. او میگوید «اشک بر چشمهای مجسمهٔ آزادی نشسته است».
    گویی که نمیفهمد؛ اسلام و مسلمانان نسبت به آزادی دشمنی و کینه میورزند.

    http://thehill.com/policy/national-security/317043-albright-there-are-tears-in-the-eyes-of-the-statue-of-liberty

    پاسخحذف
  28. درود کژدم گرامی.اخرین نوشتار شما بی نظیر بود همین مطلب کوتاه به تمام تحلیل های رادیوها و سایت های معتبر می ارزید.فقط میل دارم چند سوال مطرح کنم در ابتدا شروع دوره ی ملی گرایی و ناسیونالیسم سبب ایجاد امواجی خواهد شد که کنترل آن بسیار سخت خواهد بود وقتی که شما میگوئید و درست هم میگویید که دیگر آمریکا تحمل جانورانی که به مانند مور و ملخ به این سرزمین ها امده و از مواهب زندگی نو در سرزمین جدید بهره مند میشوند و در همان حال صاحبان خانه را سگ و نجس میپندارند چرا بعد از مدتی این اتفاق در صحنه داخلی آمریکا نیافتد؟به این معنی که ساکنان ایالت های ثروت ساز مانند کالیفرنیا و ...بعد از مدتی با این استدلال که ما تولید میکنیم و دیگران میخورند ساز جدایی از آمریکا را سر ندهند یا در آلمان ساکنان ایالت باواریا که مرکز آن شهر مونیخ هست چرا خواستار جدایی از دیگران نشوند اصولا برخاستن موج ملی گرایی در امریکا موجی نیست که بتوان محاسبه پیامدهای ان را نمود که این موج در هنگام برگشتن به ساحل خانه با خودی چه خواهد کرد و در ثانی با فرض شکست ناسیونالیسم در امریکا بعد از چهار یا هشت سال چه بر سر امریکا خواهد امد .آمریکای مغضوب گلوبالیستها که دیگر پرچم به تعبیر شما چهل ساله گلوبالیسم را به خواست خود بر زمین گداشته و ساز جدایی کوک کرده .شاید با تعبیر من موافق نباشید ولی امروزه بعد از جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا و ظهور ترامپ در امریکا پرچمدار لشکر گلوبالیستها آنگلا مرکل هست و به تعبیری قلب گلوبالیسم امروز در برلین میزنه ایا در صورت گذراندن موج ملی گرایی(یک فرض کاملا ممکن)این ژرمن ها نیستند که دست برتر را خواهند داشت و سوال مهمتر آیا این یک ریسک پر خطر از طرف المان ها نبوده ؟آیا شاهد بازگشت آلمان ها به صف اول معادلات جهانی نخواهیم بود؟مسبب دومینوی ملی گرایی آیا همین خانم مرکل نبود که با سیاست درهای باز زمینه ساز تغییرات بسیار بزرگی در صحنه جهانی شد به اعتقاد من ظهور ترامپ پاسخی به رفتار مرکل است .آیا این تلاطم ایجاد شده یک تلاطم هوشمند و محاسبه شده برای انتقال قدرت از سویی به سوی دگر نبوده؟
    باتشکر
    آ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آ گرامی
      زمانی که از «ملّت» (Nation)سخن میگوییم؛ باید از مرحلهٔ اقوام قهرمان کُرد و تُرک و بلوچ و فارس و .... گذشته باشیم. آلمانها یک ملّت هستند (یعنی از «باواریا» و «ژرمن» بازی گذشته اند». آمریکاییها یک ملّت شده اند و .....
      ناسیونالیست کسی است که قلبش برای همهٔ اعضای وجودی به نام «ملّت» به یکسان بِتَپَد. دیگر کُرد و تُرک و بلوچ و لُر و .... معنایی نداشته باشد. متاسفانه ساکنان ایران حتّی به قوزک پای چنین درجه ای از رشد نرسیده اند و همچنان «قبیله ای -عشیره ای» فکر میکنند.(البتّه ادّعاهایشان کون دایناسورها را پاره میکند. ... جراّحی پستان و ابروهای نقّاشی شده طبق طبق)
      آلمانها به اوّل صف نخواهند آمد. آلمان با تمامی قدرتی که در اتحادیّه اروپا دارد؛ به یک «گوز آمریکا» بند است. فرانسه هم همینطور و حتّی کلّ اتحادیهٔ اروپا هم همینطور. اتحادیهٔ اروپا حتّی در دوران شکوفایی گلوبالیسم؛ نتوانست در برابر آمریکا قدّ عَلَم کند. این موبایل فون اوباما نبود که توسط NSA کنترل میشُد؛ بلکه موبایل فون مِرکل آلمانی بود.
      از نامهایی مانند کالیفرنیا و باواریا و ژرمنها دست بردارید؛ زیرا همهٔ شان به «فسیل» تبدیل شده اند. آنچه در عصر ظهور دوبارهٔ ناسیونالیسم میدرخشد؛ «ملّتها» هستند و نه کوچه ها و خیابانها و شهرها و اُستانها.
      اگر قبول ندارید؛ به سمت «دوران جنینی» بروید.
      (خدای نکرده مثل رامکال آزرده نشوید).

      حذف
  29. یک وکیل روس از بازداشت تعدادی از افسران اطلاعاتی روسیه به اتهام خیانت بسود آمریکا خبر داد

    ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

    خبرگزاری های روسیه به نقل از یک وکیل دادگستری خبر دادند که دو افسر سازمان اطلاعات روسیه (اف اس ب FSB) و یکی از مدیران شرکت امنیت سایبری «کاسپرسکی » به اتهام «خیانت به روسیه به‌سود آمریکا» بازداشت شده اند.

    براساس این گزارش، افراد بازداشت شده عبارتند از معاون مرکز امنیت اطلاعاتی (اف اس ب) با درجه سرهنگی و یک سرگرد عضو همین مرکز و همچنین روسلان استو یانوف مدیر لابراتوار شرکت کاسپرسکی.

    دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه گفت نمی تواند محتوای این گزارش ها را تایید کند اما افزود رئیس جمهوری روسیه از این گزارش ها آگاه است.

    خبرگزاری آسوشیتدپرس این فرض را مطرح کرده است که این بازداشت ها ممکن است با ماجرای لو رفتن حملات سایبری روسیه در جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا مرتبط باشد.

    پاسخحذف
  30. مانور مشترک آمریکا، انگلیس و فرانسه در خلیج فارس

    http://ir.voanews.com/a/us-maneuver-persian-gulf/3702960.html

    هرچند خبرگزاری فارس در ایران نوشته «این رزمایش برای قدرت‌نمایی به ایران نیست» اما اسپوتنیک نوشته، همراه کشتی های جنگی فرانسه و آمریکا، دو ناو اچ‌ام‌اس درینگ و اچ‌ام‌اس اوشن از بریتانیا حضور دارند که وظیفه آنها شبیه سازی برای نابودی جت و کشتی های جنگی ایران و تجهیزات شلیک موشک در ساحل در صورت حمله احتمالی در طول این رزمایش است.

    کژدم گرامی، به قول شما، باید منتظر این باشیم که کرملین اعلام کند: «این که چند پاسدار و چند قایق تندرو در خلیج فارس تار و مار شده‌اند، هیچ ربطی به ما ندارد.»

    پاسخحذف
  31. آقا این آمریکا " ملت " شدنو بیدار شدنو اینارو جدی میگی یا میخوای سر به سر ما بزاری ؟ از کی تا حالا اعتراض به گشنگی ( Bring the jobs back) اسمش شده تبدیل به " Nation " شدن ؟
    https://www.youtube.com/watch?v=l2TkEqnp-2w

    و واقعا شما فکر میکنی "یک نفر " یا "یک تیم " می تونند سیستمی که سی و پنچ تا چهل سال روش سرمایه گذاری شده رو با مرز بستن و اقتصاد بسته به اقتصاد ملی تبدیل کنند ؟ یعنی الان به یک آمریکای ملی گرا بگی کردیت کارتتو بده این توالت شورو بگیر جای اون برادر مکزیکی ساعتی 12 دلار توالتارو بشورتا آمریکا آمریکا بمونه قبول می کنه؟البته که شما خوب فکر می کنی و احتمالا اگر ایرانی نبودی تحلیلگر اسم و رسم داری میشدی اما متاسفانه تحلیل های شما خالی از هرگونه rational اقتصادی هست.
    کابینه ی اولترا نئو کان گلدمن سکسی ترامپ همون " مظنونین همیشگی" هستند. چیز خاصی عوض نشده.ترامپ رو هم افسار می زنند همون طور که قبلی ها رو زندند. البته که بدون زد و خورد نخواهد بود. ما که پاپ کورن خردیم منتظریم ببنیم کی فیلم اصلی شروع میشه.
    https://www.youtube.com/watch?v=4pWbT5iJ4m0
    بنده نظرم به نظر آقای جک رسموس نزدیکتره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما هم فرمول رو بکار ببندید تا دنیا بر وفق مراد شود. فرمول اینه:

      ۲ لیتر ودکا+ ۱ لیتر تکیلا + یک لیوان «عرق نعناع» برای رفع نفخ و گوز.
      آدامس خروس نشان یادت نره.

      حذف
  32. كژدم جان ازت راضيم. امروزم رو ساختى. بعد از مدتها كلى خنديدم و شاد شدم... فقط يه سؤالى داشتم ازت عمو جان! چى ميزنى خدايى؟؟ اين چيه كه احساسى نوستروداموسانه بهت ميده عزيزم؟؟ بهت توهين نميكنم باور كن ، خيلى كنجكاو شدم بدونم مصرفت چيه انقدر قشنگ باهاش فاز ميگيرى؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ۲ لیتر ودکا+ ۱ لیتر تکیلا + یک لیوان «عرق نعناع» برای رفع نفخ و گوز.
      آدامس خروس نشان یادت نره.

      حذف
  33. پول ندارم نون بخریم وودکا و تکیلا و... از کجا بیاریم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۵۰۰ رکعت نماز حاجت بخون ولی سجده های ۴۰ ساعته را فرموش نکُن. به مُرغ سیاه هم اصلاً فکر نکن؛ تا پول نان و ودکا و تکیلا «گورولی گوبّاز» جلوت سبز بشه.
      امّا باید مواظب باشی که به «مرغ سیاه» فکر نکنی. وگرنه دعایت مستجاب نخواهد شد.

      حذف
    2. از خوانندگان گرامی «ایرونی» تقاضا میکنم که اگر بخواهند «گورولی گوبّاز» را درست تلفّظ کنند از «گ» مانند «گردباد» استفاده کنند و نَه «گ» مانند «گوز». زیرا در صورت تلفّظ به صورت دوّم؛ «گردباد» و یا «باد» و یا «نسیم» که سهل است؛ «چُس» هم نصیبشان نخواهد شد.

      پیشنهاد ادبیاتی کژدمی

      حذف