۱۳۹۷ شهریور ۲۵, یکشنبه

ملاقات با «اندیشه های کُهَن» و «اندیشه های نو» (بخش سوّم)

همهٔ قدرت به دستِ «پارلمان»

زمانی که از گفتمانِ «همهٔ قدرت به دستِ یک فرد»  فرار میکنیم؛ باید بدانیم که میخواهیم به کجا فرار کنیم و یا در کدامین خاکریز سنگر بگیریم؟
آنهایی که آموزِشِ نظامی دیده اند؛ میدانند که در آموزشهای نظامی؛ «تغییرِ سنگر» امرِ بسیار مهمّی است و یک سرباز باید در یک بازهٔ زمانی بسیار کوتاه؛ معادله ای ۳ مجهولی را که مرگ و زندگی او به آن وابسته است را حلّ کُنَد.
۱- چرا باید سنگرِ کنونی را تَرک کُنَد؟ ... آیا جانِ او در خطر است؟ ... آیا برای دادنِ پوششِ آتش به همسنگرِ خود باید به سنگرِ دیگری برَوَد؟  و .....
۲- تشخیص و تعریفِ  سنگرِ جدید.
۳- کوتاه ترین و اَمن ترین مسیر برای رسیدن به سنگرِ ایده آلَ تعریف شدهٔ جدید.

پاسخی که در کشورهای پیشرفتهٔ غربی به این پرسش داده شده است؛ تجزیه و استقلالِ ۳ قوّهٔ «مقننه = پارلمان»؛ «مجریّه = دولت» و «قضائیه = دادگستری» است.
پارلمان عهده دارِ تولیدِ «قوانینِ کلان» است و دستِ زیرشاخه های دولت  برای تولیدِ «قوانینِ اجرایی» باز گذاشته میشود.
پارلمان دارای کمیته های تخصصی است که میتواند لایحه های کلان و حتّی تدوین استراتژیها نیز دخالتی فعّال داشته باشد.
از «قوانین اجرایی که بگذریم؛ همهٔ راهها به پارلمان ختم میشود.

با توجّه به «حزبی بودنِ پارلمانها»؛ آنچه که به نامِ قوانین و لایحه ها تصویب میشوند؛ کاملاً حزبی هستند و درگیریهای انتخاباتی و سیاسیِ احزاب میتوانند قوّهٔ مجریه (دولت) را در بهترین حالت «ناکار آمدی» و در بدترین حال به «تعطیلی» بکشانند.
زمانی که احزاب قدرتمند میشوند؛ به «قدرتهای موازی» با دولت تبدیل شده و «دولَتِ مستقرّ» باید همواره به «احزاب» باج بدهد.
هوادارانِ این سیستم ادّعا میکنند که این مسئله نه تنها «بّد» نیست؛ بلکه مکانیسمِ جلوگیری از ظهورِ «قدرتِ تک صدایی» است.
امّا واقعیّتها چیزهای دیگری میگویند که برای روشن شدنِ قضیّه؛ چند مثال می آوَرو:

اکنون شاهد هستیم که «قاضی نُهُم» از طرفِ دونالد ترامپ؛ به مجلس معرفی شده است. این امر بخشی از بازیِ «تقسیمِ قدرت» در روایتِ آمریکایی از «دموکراسی پارلمانی» (بازیِ احزاب) است. دموکراتها میدانند که اگر «قاضی نُهُم» توسّط جمهوریخواهان بر کُرسی بنشیند؛ باید تا «وقتِ گُلِ نِی» صبر کنند تا زمانی برسد که «تاسها خوش نشینند»  یعنی اینکه یکی از قاضیها بمیرد و همزمان دموکراتها در پارلمان اکثریّت داشته باشند و همچنین کاخِ ریاست جمهوری نیز متعلّق به دموکراتها باشد.
به همین دلیل؛ دموکراتها اکنون برای عقب انداختنِ انتصابِ Brett Michael Cavanaugh  به فکر اکتشافِ اینکه در ۱۶ سالگی فلان کار را کرده است افتاده اند. آیا دموکراتها آنقدر پایبند مذهب و اخلاق شده اند که «گر پشّه بجُنبد ... عیان در نظرِ ماست»؟ .... هرگز .... این یک برخوردِ کاملاً  «حزبی» است.
آیا دموکراتها میخواهند «مسیحِ بیگناه» را از گور بیرون کشیده و به مقامِ قضاوت بنشانند؟ 
آیا این کثافتکاریها فقط مختصِ دموکراتها است؟ یا اینکه اگر به تاریخچهٔ حزب جمهوریخواه نیز بنگریم؛ شواهد فراواوانی خواهیم یافت؟
به نظرِ من (مژدم)؛ زمانی که یک موجودیّتِ سیاسی و یا نظامی؛ سازمان می یابد؛  فارغ از اینکه هدف نخستین از سازمان دادَنِ آن چه بوده است؛ یک «موجودیّت» است و برای بقایِ «موجودیّت خود» خود خواهند جنگید و به دنبالِ «مشتری» خواهد بود و طبعاً مشتریانی نیز خواهد داشت.

بسیاری از آنهایی که این نوشتار را میخوانند؛ در این ۴۰ سالِ حکومتِ ننگینِ اسلامی؛ شاهد بوده اند که هر کَسی که صدایش در آمده است؛ برایِ خفه کردنِ او؛ ۱۰ ها «شاکیِ خصوصی» تراشیده اند و آن شخص را به زندان فرستاده اند.
در دورانی که از نظرِ «مصدّقی ها»؛ دورانِ «دموکراسی» بود نیز؛ شاهد همین کثافتکاریهای حزبی و گروهی و فردی بودیم که وَرایِ شعارها و اهدافی که اعلام مینمودند؛ در حالِ لجن پراکنی علیه یکدیگر بودند.

در آلمان نیز داستان بهتر از اینها نیست؛ و آنچه که هست؛ «جنگِ احزاب» است. احزاب با کثافتکاریهای خود همیشه جامعه را به بُن بست کشانیده و جنگِ بعدی شان بر سرِ «کثافتکاریِ موجود» است.

به همین کُردستانِ عراق نگاهی بکنید. هر ۲ حزبِ موجود ظاهراً طرفدارِ پرو پاقُرض دموکراسی هستند و برای یک جمهوریِ دموکراتیک مبارزه میکنند. امّا آنچه که  آنرا «حزب» مینامند؛ حتّی بویی از «احزابِ سیاسی» نبُرده است. فقط تصوّر کنید که در آلمان و یا فرانسه؛ همهٔ احزاب «میلیشیا» (بازوی مسلّح) داشتند و «ارتش آلمان» مانندِ کردستانِ عراق؛ مجموعه ای از این نیروهای مسلّح «قبیله ای» می بود که هرکدامشان از «رهبرِ قبیله» دستور میگرفت. آیا میتوانید بفهمید که در شرایط بحرانی چه بر سرِ آلمان و یا فرانسه می آمد؟ ... پاسخی ساده دارد:

«همان بلایی که بر سرِ کردستانِ عراق پس از «اعلامِ استقلال» آمد.

لذا پُرسش باید این باشد:

آیا میخواهیم از این کثافتکاری ها؛ «رهایی» یابیم؟ ... یا اینکه میخواهیم همین کثافتکاری ها را باری دیگر و تحتِ نامِ «دموکراسی» و «سکولاریسم» تجربه کنیم؟

نتیجه:

احزاب حتّی به «قوانینِ مادَرِ بازی»  که توسّط همهٔ احزاب  پِی ریزی شده اند نیز پایبند نیستند. آنچه که مهمّ است «منافِعِ حزبی» است.

حال تصوّر کنیم که رژیم شیعی سرنگون شده است و احزابِ کُردستان به دنبالِ «خودمختاری» هستند.
اگر به این احزاب بگویی که این دار و دسته های نظامی که آنها را پیشمرگه میخوانید؛ باید خلع سلاح شوند؛ نخواهند پذیرفت.
اگر بپرسید که آیا اینها «بازوی مسلّح حزبی» هستند؟ ... و یا «پیشمرگانِ کُردستان»؟ ... با توجّه به سابقهٔ تاریخی که دارند؛ چه جوابی دارند بدهند؟
اگر اینها پیشمرگانِ کردستان هستند؛ چرا در دههٔ ۶۰ بنا به دستورِ رهبرانِ حزبشان؛ به کشتارِ یکدیگر پرداختند؟
 «زبانِ مِیدانی» و تجربی؛ براحتی میتواند «شعارهای قلّابی» و «بازیهای کلامی» را رسوا کُند.

احزاب همیشه اختلافات در سطح اعضای کادرِ رهبری را از هواداران پنهان میکنند و این اختلافات تنها زمانی به میانِ هواداران و  آنهَم به صورت اطّلاعاتِ بسیار محدود  نَشظ داده میشود که کارد به استخوان رسیده و کادرِ رهبری در حالِ رسیدن به مرحلهٔ «انشعاب» است. 

با جمعبدیِ مطالبِ «بخش نخست» و «بخش دوّم» این نوشتار؛ در نگاهِ اوّل چنین به نظر میرسد که کژدم؛ هم از «همهٔ قدرت به دستِ یک نفر» و هم از «همهٔ قدرت به دستِ پارلمان» و همچنین از «احزاب = تشکّلهای دلّالانِ سیاسی»... گریزان است.

امّا کژدم  «پارلمان» و داشتنِ «احزابِ سیاسی» را با شرایط خاصّی  می پذیرد.

در بخش سوّم این نوشتار؛ به این امر خواهم پرداخت.





کژدم

۱۶۳ نظر:

  1. کژدم از عاقبت عناد با ائمه و سیدها برحذر باش.
    من شمر به امر خدا سوسک شده ام اکنون در کس وکون حضرت زهرا زندگی میکنم. و در کس بی بی دو عالم استفراغ میکنم. یزید شپش کس حضرت زینب شده. معاویه مامله شده رفته تو کون علی این ابیطالب. عمر و عاص کرم آسکاریس کون حضرت عباس شده.

    پشکل معطر امام های شیعه موجود است. برای عطراگین کردن مجالس محرم استفاده کنید. عن ائمه بوی مشک وعود و عنبر میدهد.

    پاسخحذف
  2. سوال این است ..چه باید کرد ؟؟ ...ضمنا شمر گرامی ؛ چه عجب که دوباره دشت به قلم شدی ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Alireza Tohiloo گرامی

      هنوز به مرحلهٔ «چه باید کرد؟» نرسیده ایم.
      آنچه که اکنون میبینید؛ شکستنِ «تابو»ها است.
      «چه باید کرد؟» در مرحلهٔ «آلترناتیو سازی» و «پیشنهادِ آلترناتیو»؛ آنهم به صورَتِ «پیشنهاد» مطرح خواهد شد.
      در این مرحلّه تلاش دارم که مقدّساتِ سیاسی را نقد کُنم.

      حذف
  3. ممنون که می نویسی.

    پاسخحذف
  4. یک سوال بیربط به موضوع. عده ای از دوستان اصرار دارن از رضا پهلوی و بیانیه هاش برگه و فرتور چاپ کنیم و در سطح شهر پخش کنیم. کار مفیدیه یا نه؟ چون ی بار گفتین که امثال رضا پهلوی ها و مریم رجوی ها رو مثل ماشن های کهنه و از کار افتاده هل بدین تا بیان وسط معرکه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هر کسی که در ایران به جای این بی شرفهای شیعهٔ حاکم (همهٔ باندها و جناح هایشان)؛ بر سرِ کار بیاید؛ بسیار بهتر است و میتواند دریچهٔ امیدی برای آینده باشد.

      چاپ و منتشر کنید. مفید هم که نباشد؛ بی ضرر است.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      این مسئله را فراموش نکنید که پس از سرنگونی رژیمِ شیعی؛ تعیینِ نوعِ حکومت و تدوینِ قانونِ اساسی و انتقالِ قدرت؛ حدّ اقل یکسال و نیم تا ۲ سال طول خواهد کشید.
      این بازهٔ زمانی برای آنهایی که در فکرِ حاکمیّتی پایدار هستند؛ برای «ریشه کنی مالاریا» و تبلیغ افکار خود به عنوانِ ستونِ فقراتِ قانونِ اساسی؛ کافی است.
      آنچه که اکنون مهمّ است؛ بدست آوردَنِ آن بازهٔ زمانی ۲ ساله است.

      حذف
    3. از همین اکنون نیز بخشهایی از حکومتِ انگلهای صفوی (مهدی خزئلی)؛ برای نجاتِ زندگی کثیف انگلهای صفوی و همچنین برای بقای «کارخانه های تولیدِ انگل» در حاکمیّتِ بعدی؛ برای «سید رضا دیبا» تبلیغ میکنند.
      این مسئله از دیدِ این وبلاگ به دور نمانده بود و در بخش نطراتِ نوشتارهای پیشین در این رابطه مطالبی از طرف خوانندگانِ گرامی و من (کژدم) مطرح گردیده بود.
      آخرین استراتژی «برای بقا» که من آنرا «Plan C» مینامم؛ همین مسئله است که عناصر رژیم و جریانهایی در «کارخانه های انگل سازی» بر رویِ یکی از جریانهایی که فکر میکنند حکومتِ بعدی را تشکیل خواهد داد؛ سرمایه گذاری خواهند نمود. شاید «نوریزادِ قهرمان» نیز یکی از همین موجودات باشد.
      آنچه که باید هدفِ «نیروهای آینده ساز» باشد؛ آن «بازهٔ زمانیِ ۲ ساله» است.
      زمانی که رژیم واردِ فازِ «Plan C» شد؛ به این معنی است که قدرتِ سرکوبِ خود را از دست داده است و قادر به ادامهٔ زندگیِ سیاسیِ نیست. لذا ادامهٔ بقای خود را در حاکمیّتی «اسلام پناه» جستجو خواهد کرد.
      و چه موجودی بهتر از «سیّد رضا دیبا»؟
      امّا اکنون نپرسید که اگر اینچنین است؟ چرا باید فرتورها و بیانیّه های او را منتشر کنیم؟

      نترسید .... منتشر کنید.
      راه درازی در پیش است.

      حذف
  5. میگویند تا سال ۲۰۲۵ حدود ۷۵ میلیون فرصت شغلی در سطح جهانی از میان خواهد رفت و به جای آن ۱۳۰ میلیون فرصت شغلیِ جدید بوجود خواهد آمد.

    https://goo.gl/SzyqeN

    البتّه منظورشان از جهان؛ کشورهای عقبمانده مانند ایران و سودان و افغانستان نیست.
    زیرا در اینگونه کشورها شغلهای شریفی مانند «بسیجی بودن» و «خواهرانِ زینب» بودن و یا سربازانِ دائمی جنگ بودن و «کولبری»؛ از بین نخواهند رفت و در مجموع در سیّاره ای دیگر در درونِ همین سیّارهٔ زمین زندگی میکنند.
    امّا آن ۱۳۰ میلیون فرصتِ شغلی که ایجاد خواهند شد؛ به تخصصهای بالایی نیاز دارند.
    نمایش دادنِ این اعداد؛ برای ذهنهای ساده و احمقِ هوادارانِ گلوبالیسم؛ اعدادی طلایی هستند. زیرا ظاهراً ۶۵ میلیون «افزایش» را نشان میدهند.
    امّا از «رقابتها» برای بدست آوردن این شغلها و همچنین در رابطه با آنهایی که شغلشان را از دست خواهند داد؛ زیرا «شغلهایِ فرودست» هستند؛ چیزی نمیگویند. آن ۷۵ میلیون فرصت شغلی هرگز باز نخواهند گشت و آنهایی که این شغلها را از دست داده اند؛ شانسِ بدست آوردنِ آن ۱۳۰ میلیون شغل را هرگز نخواهند داشت و به موجوداتِ «کوپون غذایی» تبدیل خواهند شد.
    مگر اینکه به شغلهای شریفی مانند «روسپی گری» (خدماتِ جنسی)؛ موادّ مخدّر؛... «سربازانِ جنگ» و .... روی آورند.

    احزابِ سیاسی چه خواهند کرد؟
    مانندِ همیشه به تبلیغات دروغین و امیدِ زندگی بهتر؛ به دنبالِ رأی مردم خواهند بود.
    ارزشِ رأی تا حدّ معاوضه با ۵ کیلو برنج پایین خواهد آمد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنچه که این آمار نشان میدهند؛ واقعیّتِ تلخ و خزنده ای است که در این وبلاگ سالها پیش از این با نامِ «به حاشیه رانده شدگی» معرّفی کردم.

      هر جریانِ فکریِ سیاسی؛ که نخواهد و یا نتواند برای این پدیده که به صورتی تصاعدی در حالِ رُشد است؛ پاسخی درست برای ایجادِ «جامعه ای پایدار و متوازن» بدهد؛ یا «دایناسور» است و یا «خائن».

      حذف
  6. با درود. در کامنتهای قبلی گفته بودید که به این اصل طلایی فرود فولادوند اعتقاد دارید که فقط آدمهای دارای آموزش سیاسی باید حق رای داشته باشند من هم ضمن اعتقاد عمیق به این اصل در تعریف عملی آن مانده ام. یعنی اینکه چه جوری این آدمها را تمیز بدهیم و برای آنها حق رای صادر کنیم.تجربه نشان داده یک آدمِ که از نظر سواد دانشگاهی پایین هم ممکن است باشد از نظر تحلیل اجتماعی بیشتر از مهدی بازرگان میفهمد و اوضاع را درک کرده و بر مشکلات دست میگذارد.اگر در این رابطه حرف عملی دارید دریغ نکنید.سپاسگزار شما.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نخست باید سیستم آموزش سیاسی پایه ریزی شود.آموزش سیاسی بدونِ داشتنِ سیستمِ آموزشی به نوعی «بد آموزی» خواهد بود.
      این سیستم باید برای ۳ گروهِ اجتماعی طرّاحی شود:
      ۱- افرادِ بزرگسال که سوادِ خواندن و نوشتن ندارند و یا سوادِ آنها در جدّ پایینی است.
      ۲- دانش آموزان. که در ۳ سال آخرِ دبیرستان آموزش سیاسی میبنند.
      ۳- افرادِ بزرگسالِ باسواد.
      نتیجهٔ هر آموزشی همیشه با «امتحانات» سنجیده میشود.
      در سیستم آموزش سیاسی باید مطالبی که میتوانند ذهنها را نسبت به مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی باز کنند و همچنین طرّاحی پرسشهای امتحانی برای ارزیابی آموخته ها؛ بسیار موثّرند.
      البتّه طرّاحی سیستمِ آموزش سیاسی؛ کار ساده ای نیست و زمان بَر خواهد بود.
      محصولاتِ این آموزشها؛ داری سوادِ سیاسی در حدّ لیسانس نخواهند بود؛ امّا این آموزشها استعدادهای زیادی را پرورش خواهد داد.
      برای داشتنِ یک سیستمِ آموزشی؛ به موارد زیر نیاز داریم:
      ۱- پرورش آموزگاران.
      ۲- تدوینِ شیوهٔ آموزش.
      ۳- تدوینِ موادّی که باید آموزش داده شوند.

      شاید یک آموزگار به اندازهٔ یک سیاستمدار سوادِ سیاسی نداشته باشد؛ امّا همان سیاستمدار؛ چه بسا نتواند حتّی یک دانش آموز خوب تربیت کُند.

      مواردی را که مطرح نمودم؛ در حدّ ترسیمِ «چهارچوب» بود.
      اگر پرسش دیگری دارید؛ دریغ نکنید.

      سپاس

      حذف
  7. با درود . در آیین ریشه ای به انجمن های شهری و روستایی تاکید شده است. بند سیزدهم.
    در اگر در امریکا یا کانادا باشید مسائل شهر و فدرال برای ساکنان محل اهمیت بیشتری دارد. این خود به خود امکان تاثیرگذاری مردم و سیاست را بیشتر خواهد کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما
      انجمنهای شه و روستا؛ بر مسائل کلان نظارت ندارند و برای شناسایی مشکلات یک فضای کوچک و رفع آنها طرّاحی شده اند.

      حذف
  8. کژدم بخش زیادی از حق رای محروم خواهند شد اصلا منطق دموکراسی برای این هست که اون جمعیت عظیم حکومت رو از خودشون بدونند و برای رفع مشکل عوام زدگی پشت پرده نخبه ها شخصی رو که فکر میکنن شایسته تره پروموت میکنن یادت نره همیشه تعدادی پوپولیست هستن که با تحریک توده دنبال رای هستن و اگر توده رو حذف کنید با تحریک انها باعث شورش خواهند شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نظر شما مبنی بر اینکه حکومتهای پارلمانی غربی در صدد هستند که مردم را قانع کنند که حکومت مالِ مردم است درست است. بساری از قوانینِ مهمّ نیز که تغییر یافته اند؛ از طریق مبارزاتِ حزبی بوده است. قانونِ لغو برده داری در آمریکا به خاطر پیروزیِ مبارزاتِ برده های سیاهپوست تغییر نیافت. بلکه «حزبِ جمهوریخواه» بود که این قانون را بر «حزب دموکرات» که در آن زمان «حزبِ برده داران» بود؛ تحمیل کردند و یکی از دلایل نبردهای شمال و جنوب آمریکا مسئلهٔ آزادی بردگان بود.
      اعضای حزب دموکرات پس از شکست؛ اوباشانِ «کوکلوکس کلان» را سازمان دادند که شغلِ شریفشان ارعاب و کشتارِ سیاهان بود.
      جای تعجّب دارد که سالهای زیادی است که سیاهپوستانِ آمریکا به حزبِ دموکرات گرایش داشتند و گذشته را فراموش کرده اند. مانند ایرانیها که از آنهایی که به کشورشان حمله کرده و به آنها تجاوز نموده و به بردگی گرفته شده اند؛ از همان متجاوزین؛ موجوداتی مقدّس ساخته و گورهایشان را میپرستند و از آنها شفا میخواهند.
      این امر نشان میدهد که به آنچه که در یک گونی ریخته و نامش را «مردم» گذاشته اند؛ نمیتوان اعتماد کرد و تعیین و تدوینِ آینده را به آنها سپرد. در ۴۰ سال اخیر نیز در ایران نشان دادند که با دیدنِ «عکس در ماه»؛ آیندهٔ سرزمین خود را به ویرانی بکشانند.
      امّا با تمامی این مسائل؛ من معتقد نیستم که باید «مردم» را کنار گذاشت. بلکه باید از طریقِ آموزشهای صادقانهٔ واقعی و نه «مزخرفاتِ حزبی»؛ مردم را به صحنه آورد. تا اینبار نه به خاطرِ «تأثیراتِ تبلیغاتِ دروغین»؛ بلکه با نشان دادنِ آینده های گوناگونی که بر اساس هر یک از «انتخابها»؛ میتواند در انتظارِ مردم باشد؛ آشنا نمود.
      به عنوانِ مثال:
      ۱- باید به مردم نشان داد که اگر «سازمانِ مجاهدین خلق» را انتخاب کنید؟! آخر و عاقبت این انتخاب چه خواهد بود؟
      ۲- اگر رضا پهلوی را انتخاب کنید؟!! چه آینده ای در انتظارتان خواهد بود؟
      و .... الی آخر.
      امّا در هیچ یک از موارد؛ نباید به مردم دروغ گفت و به لجن پراکنی روی آوَرد.

      حذف
  9. باسپاس میخاستم در مورد حکومت که شما دارید الان انواع آنها را مقایسه میکنید بگویم که الآن دوران حکومتهای دموکراسی پارلمانی هم با بن بستهایی روبرو شده که خود تان بدرستی به مشکلاتشان ورابطه آنها با احزاب باندازه کافی اشاره کردید.بنظر من یک حکومت مثل یک موجود بسیار پویا باید دايم در معرض بررسی و بهبود خودش حرکت کند. شما قبلا در این سلسله گفتار به حکومتهای قدیم ایرانی وعمر سیصدساله آنها اشاره کردید. من میگویم آنها خیلی پایدار بوده اند که سیصد سال دوام داشته اند. در دنیای امروز شاید فقط سیستم حکومتی کشورهای انگشت شماری را بتوان مثال زد که چندصدسال دوام آورده باشند.اکثر کشورها دارای حکومتهای بادوام چندصدساله نیستند. شاید یکی از این کشورها آمریکا باشد با آن قانون اساسی عالی و ساده. ولی در همین کشور بقول خود شما الآن کم کم به بن بستهایی رسیده اند.من فکر میکنم هنوز دموکراسی پارلمانی با تربیت مردمان برای رعایت قوانین دموکراسی بدیل چندانی ندارد بشرط آنکه وسایل ارتباط جمعی آزاد و دراختیاریک الیت یا گروه ویژه نباشند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عمرهای طولانی حکومتهای باستانی؛ به خاطرِ این نبود که حکومتها را نابغه ها تشکیل میدادند. بلکه به این خاطر بود که زندگی اجتماعی بر ۴ ستون استوار بود.
      ۱- دامداری.
      ۲- کشاورزی.
      ۳- تعدادِ جمعیّت بسیار کَم بود.
      ۴- دشتها فراخ بودند.

      نخست اینکه؛ این ۴ ستون با زندگی طبیعی بسیار سازگار است. دوّم اینکه؛ منابِعِ مستقیم دَرآمد با مردم رابطهٔ مستقیم دارند.
      رابطه ها بسیار ساده بود:

      به سادگیِ رابطهٔ زن و مرد و گاو و گندم.

      تکنولوژی و سرمایه داری و بانکداری؛ این ۴ ستون را نبلعیده بودند.
      هیچ یک از سلسله های پادشاهی ایران و حتّی حکومتِ سلوکیان؛ با خیزش سراسری دامداران و کشاورزان سرنگون نشده اند. بلکه در جنگهای قومی و قبیله ای سرنگون گشته اند. حتّی سلوکیها نیز ۳۰۰ سال حکومت کردند....
      زیرا زندگی و سیاست ساده بود.
      لذا حتّی فکرش را نیز نکنید که در دنیای کنونی؛ «پادشاهی عادل و خردمند» ظهور کُنَد و کشورش پُر از عدل و داد شود.
      اینگونه ساده سازیهای سیاسی؛هیچگونه رابطه ای با دنیای کنونی برقرار نمیکند.
      من (کژدم) اینگونه گفتمانها را سالها پیش از این؛ «رؤیاهای حیدر بابایی» نام نهادم.

      قانونِ اساسی آمریکاهمیشه در حالِ بازنویسی بوده است. ظاهراً به نظر میرسد که مکانیسمِ «Calibration» دارد و پویا است و خود را همیشه
      «Update» میکُند.
      این همان منطقی است که در متنِ نوشتارِ اصلی به آن اشاره کرده ام که طرفدارانِ حکومتهای پارلمانی؛ حکومتهای «چند حزبی» را بهترین مکانیسمِ برای «Re-Calibration» برای پایداری و توازن مینامند.
      امّا اکنون میبینیم که همان سیستمی که چند ۱۰۰ سال است که «پایدار» می نمود؛ در حالِ «تَرَک برداشتن» است. زیرا «گلوبالیستها» بر اساسِ همان قانونِ اساسی؛در حالِ ویرانی کشور خود هستند.
      همانگونه که بارها در این ۲ سال گفته ام؛ حتّی اگر دولتِ ترامپ بتواند بر گلوبالیستها پیروز شده و ۸ سال حکومت کند و پایه های «ناسیونالیسمِ آمریکایی» را بنا نهد؛ این حاکمیت بیش از ۴ دهه دوام نخواهد آورد.
      زیرا «سونامی» دارد می آید. و لینکِ زیرین؛ فقط نوکِ کوهِ یخ است و از ۷ سال آینده سخن میگوید.

      https://goo.gl/SzyqeN

      در ۴۰ سالِ آینده؛ با دنیایی بسیار وتفاوت روبرو خواهیم بود که حتّی ۱۰۰۰ کوروش نیز زیرش می زایند.

      در نظری که فرستادید؛ فقط یک مطلبِ برجسته و کلیدی وجود دارد و آن مبحثِ «Re-Calibration» است. که در ادامهٔ نوشتارِ اصلی میخواستم به آن بپردازم و خواهم پرداخت.

      حذف
    2. کژدم عزیز

      به گفته دانشمندان AI، تا سال ۲۰۲۵ سیستم های هوش مصنوعی از باهوش ترین انسان روی کره زمین مسایل را بهتر حل میکنند و تا سال ۲۰۴۵ یک سیستم هوش مصنوعی مرکزی داریم که از مجموع تمامی افراد بشر هوشمند تر است یعنی به مرحله سینگولاریتی وارد میشویم. من اسم چنین سیستمی را Godputer میگذارم.

      هم اکنون در آمریکا تربیت نیروی انسانی در علومی مانند پاتولوژی و رادیولوژی در حال توقف تدریجی است و متخصصان این رشته ها عقیده دارند از ۱۰ سال آینده توانایی pattern recognition به حدی میرسد که دیگر به متخصص سنتی این رشته ها هیچ نیازی نخواهد بود.

      سیستم تلفن اوژانسی در فنلاند تست شد که با تبدیل صدای فرد درخواست کننده کمک به متن و پردازش آنی، مشکل را تشخیص داده و راهکار تلفنی به او ارایه میدهد(جالب است):
      https://www.youtube.com/watch?v=DfeDjtAQKRc

      در کوتاه مدت به سمت نابودی شغلهای کارگری و دفتری پیش میرویم و در میان مدت نوبت وکالت و پزشکی و حتی کد نویسی کامپیوتری است(اخیرا سیستمهایی طراحی شده اند که مساله را گرفته و الگوریتم را طراحی و کد مربوطه را مینویسند و تست میکنند). پزشکی و کدنویسی تغییر ماهیت شدید میدهند ولی حذف نمیشوند. به نظر من گرچه این تکنولوژی اثرات ناگواری روی نیروی کار دارد گریزی از آن نیست و باید برنامه ای برای به حداقل رساندن آسیب و استفاده از مزایای آن داشت.

      مثلا هوشمندان یک ملت میتوانند دستگاهی مشابه سمعک برای مردم طراحی کنند که مشاوره فکری آنی به آنها بدهد(اشتباهات ما بسیار تکراری هستند) به این طریق دیگر نیازی به جراحی مغز و کاشتن ایمپلنت نخواهد بود. فکر میکنم چنین تکنولوژی های همین الان در حال توسعه هستند ولی چراغ خاموش... بد هم نیست، از راه حلهای کثیفی مانند کشتار جمعی و راه اندازی جنگ بهتر است.

      حذف
    3. خوکچه گرامی
      ظاهراً جالب به نظر میرسد که چنین خدماتی ارائه خواهند شد.
      امّا هیچ دستگاهی نمیتواند الگوریتمی برای گذاشتنِ «نان» بر سرِ سفرهٔ کسی که شغل خود و منبع درآمد خود را از دست داده است بنویسد. .... مگر اینکه ۷ میلیارد نفر مانندِ گدایان؛ «کوپون غذایی» دریافت کنند.
      از کیفیّتِ غذا نیز نپُرس.....
      برای «گرسنه»... لاشهٔ گندیده نیز حلال است.
      امّا در رابطه با «کشتارِ جمعی» باید بگویم که با منطقِ «۲ نفر را بکش تا ۳ نفرِ دیگر و بهتر را نجات دهی» انجام خواهد گرفت.
      شاید پیشگامانِ کشتارهای جمعی؛ چین و هندوستان و برزیل و اندونزی باشند.

      حذف
    4. کژدم عزیز

      متاسفانه جریان کشتار برای کاهش جمعیت، اهداف بسیار خشنی دارد. هدف این افراد رساندن جمعیت جهان به زیر ۵۰۰ میلیون نفر است. دیگر پنهان نمی‌کنند و آرزوهایشان را بر سنگ نوشته ای حک کردند که همه بدانند،جورجیا استون. در این لحظه میخواهند ۷ میلیارد نفر را بکشند. این افراد بسیار مصمم هستند. گروهی دیگر که اجرای برنامه فوق را میسر نمیدانند تا جایی پیش رفتند که به فکر ترک کره زمین افتاده اند.

      هدف اصلی در به تخت نشاندن ملکه گلوبالیستها همین بود تا در یک دوره ۸ ساله برنامه را شروع کنند زیرا اوباما زمینه سازی کرده بود و همه چیز آماده بود. اکنون شرکتی هایی مانند گوگل و اپل میدانند در هر لحظه کجا هستیم و چه عقاید و احساساتی داریم، از طریق دوربین و میکروفون گوشی میتوانند بفهمند در فلان ثانیه آیا خودمان پشت دستگاه هستیم یا نه... و هر دستگاهی دارای باتری و اسپیکر است که باتری را میتوان داغ کرد و از اسپیکر فرکانسی خاص بصورت حاد یا مزمن پخش کرد و کاری پر سر و صدا یا تدریجی روی عروق مغز انجام داد... بیشتر توضیح نمیدهم.

      به هرحال اوضاع به وفق مراد گلوبالیستها پیش نرفت و ترامپ ترول از راه رسید. فرصتی مهیا شد برای دنیا که شاید بتوانیم استفاده کنیم. ایران فعلا مسایل کوتاه مدت تری در پیش دارد اگر از شر این رژیم راحت شویم شانس داریم و گرنه خیر، در مسیر تند باد بعدی AI نابود هستیم.

      کشورهای مانند ژاپن و کره جنوبی مسایلی که ما امروز در موردش صحبت میکنیم را ۲۰ سال پیش درک کردند و شروع به برنامه ریزی کردند. متوسط ضریب هوشی اینها در ۲ دهه اخیر به ۱۰۵ رسیده که در ایران ۸۵ است. اگر هوش خوب را دو انحراف معیار بالاتر و هوش نبوغ را ۳ انحراف معیار بالاتر از میانگین در نظر بگیریم پیدا کردن هوش ۱۵۰ در ژاپن چیزی سهل الوصول است و ۱۷۰ نیز کمیاب نیست. از طرفی ژاپن جمعیتش را از سال ۲۰۰۰ به مدت ۱۸ سال ثابت نگاه داشته و هیچ مهاجر مسلمانی نمی‌پذیرد پس قطعا شامل این کشتار کاهش جمعیت نیست.

      الگو وجود دارد فقط رازهایی در زمینه اجرا هست مثلا اینکه چطور ۳۰ واحد به ضریب هوشی خود افزودند؟ در ایران برنامه های تجویز آهن و شناسایی زودرس کم کاری تیرویید داریم که عامل عمده عقب ماندگی ذهنی است ولی این برنامه ها به ما کمک نکرد و درجا زدیم. مشکلی هم در اجرایشان نداشتیم... واقعا اجرا شدند ولی بیفایده بودند. ژاپن قطعا مردم خود را بی سر وصدا دستکاری ژنتیک کرده است. این کار احتمالا با روشی موازی برنامه های اجباری مانند واکسیناسیون انجام گرفته و بسیار دقیق و حساب شده بوده است وگرنه طوری لو میرفت و جنجال میشد.

      امیدوارم بتوانیم با تمرکز بر نابودی جمهوری اسلامی فرصت تنفس و برنامه ریزی پیدا کنیم به هر حال ما نیاز به سیستم حکومت غیر فردی و غیر حزبی داریم که کشور را بصورت شوری رهبری از هوشمندان اداره کنند و طرح شما در مورد اموزش سیاسی به همه بسیار راهگشا است. شورای رهبری باید بر برنامه های موسسات تحقیقات بومی پیشرفته و سری(مشابه JAIST و DARPA) نظارت کند ولی برنامه ها نباید به اطلاع عموم و سایر کشورها برسد.

      حذف
    5. خوکچه گرامی

      «شورای رهبری» آن چیزی است که میخواهم پیشنهاد کُنم و در بخش چهارم این نوشتار توضیح خواهم داد.
      اینکه شما به «شورای رهبری» اشاره نمودید؛ گویی که بخشی از راه را پیمودیم.

      حذف
    6. شاید بر اثر تکامل افرادی دوام بیاورند با بهره هوشی بالا تر. بعضی از انگل های شیعی نابود شوند و نیز بعضی از نوابغ به کشور بازگردند. چه دیدید؟
      رژیم اسلامی با توهم مذهب و ایجاد sex phobia تلاش کرد در نسل های جدید مشکلات شخصیتی به وجود بیاورد.
      ملت ایران ملتی اندوهگین و افسرده است. چه دیدیم؟‌ شاید با سرنگونی رژیم شیعی به حدی مثل چین برسیم.

      حذف
  10. به نظر میرسد که روسها شاگردِ تنبلِ کلاس بوده اند و یاد نگرفته بودند که وقتی اسرائیل به آنها اطّلاع میدهد که میخواهیم اهدافی را بزنیم؛ این گفتگوی محرمانه را به اطّلاعِ اوباشان سپاه قدس و بشار اسد نرساند.
    فکر میکنم که پس از این حادثه درس خود را خوب یاد گرفتند.

    https://goo.gl/YX5xZG

    پاسخحذف
  11. این دومین باره که می‌بینم تو این وبلاگ حکومت سلوکیان رو 300 سال ذکر میکنی(احتمالا به خاطر استفاده از ویکی پدیا) کژدم گرامی سلوکیان در ایران حدود 70 سال حکومت کردند (میتونید به «دولت پارت» نوشته حسن پیرنیا سر بزنید)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن دورهٔ ۶۰ تا ۷۰ ساله مربوط به دورانِ «سلطهٔ کامل» است.
      سلوکیها بخشهای بزرگی از ایران را اشغال نموده و در بخشهای بزرگ دیگر همچنان میجنگیدند.
      در آن ۶۰ تا ۷۰ سال؛ همهٔ مقاومتهای قومی و عشیره ای پایان یافته بود.

      حذف
  12. رژیم ایران در عمر چهل ساله خود هدایای زیادی برای مردم ایران به ارمغان آورده است: از فقر و فساد و فحشای رسمی گرفته تا رواج خرافات و فرهنگ ریا و تملق و نفاق و دروغ، از سرکوب و تبعیض‌های جنسیتی، اتنیکی و عقیدتی تا شکنجه و اعدام و قتل عام هزارانه، از اقتصاد از هم گسیخته، فقرزایی گسترده و تاراج ثروت عمومی تا بحران‌های زیست‌محیطی و افسردگی عمومی، و از انزوا و دشمن سازی جهانی و منطقه‌ای تا بی‌ارزش کردن پول و گذرنامه ایرانی و... و اکنون که رژیم راهی برای برون‌رفت از بحران‌های خودساخته سیاسی و اقتصادی نمی‌بیند و در سراشیبی سقوط افتاده است، از هیچ اقدامی برای به تاخیر انداختن سرنوشت محتوم خود حتا به بهای سوریه‌ای کردن ایران فروگذار نخواهد بود.

    رژیم از نقش خود در آن‌چه که بر سوریه رفت (با کمک‌های تعیین‌کننده روسیه) راضی به نظر می‌رسد و نتیجه آن را که حفظ رژیم اسد بوده است به رغم هزینه سنگین کلنگی کردن یک کشور و سدها هزار کشته و زخمی و میلیون‌ها آواره جهانی، مثبت ارزیابی می‌کند. این درس بزرگی است که رژیم از داستان سوریه گرفته است: ماندن به بهای نابود کردن یک کشور. از دید رژیم، اعتراض‌های مسالمت‌آمیز مردم کمکی به این هدف نمی‌کند. از این رو، رژیم بر آن است که مبارزات مسالمت‌آمیز مردم را با خشونت پاسخ دهد و مخالفان را وادارد که آنان نیز به خشونت متوسل شوند؛ و بعد این چرخه معیوب را ادامه دهد و تشدید کند تا شاید به هدف خود برسد.

    باید به خاطر ایران و آینده ایران در برابر این توطئه ایستاد و آن را خنثا کرد. باید همبستگی ملی را به خصوص بین فارس‌زبانان و گروه‌های اتنیک تقویت کرد. باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم رژیم با سقوط خود ایران را به سقوط بکشاند. برای نجات ایران به هم بپیوندیم، یکدیگر را دوست بداریم و در برابر خشونت‌گرایان متحدا بایستیم.

    دریغا که ایران ویران شود...

    پاسخحذف
  13. تو را بخدا این مادرجنده ها را نگاه کن. گرامی چون به موضوع ربط نداره اگر دوست نداشتی منتشر نکن.
    https://news.gooya.com/2018/09/post-18818.php

    پاسخحذف
  14. ترامپ به کشورهای عرب خاورمیانه دستور داد قیمت نفت را پائین بیاورند
    ایران تهدید کرد، در نشست اوپک پیشنهاد افزایش عرضه نفت از سوی اعراب را وتو می کند

    دونالد ترامپ:

    ما از کشورهای خاورمیانه محافظت می‌کنیم. بدون ما امنیت آن‌ها چندان دوام نمی‌آورد.

    با این وجود آن‌ها برای بالا و بالاتر بردن قیمت نفت تلاش می‌کنند! یادمان خواهد ماند

    کارتل نفتی اوپک، باید قیمت‌ها را پایین بیاورد.

    پاسخحذف
  15. هم‌میهنان آزادی‌خواه و خواهان براندازی جمهوری اسلامی!

    خیزشی که از دی ماه ۱۳۹۶ در ایران شعله‌ور شده و بانگ براندازی جمهوری اسلامی را دگربار در صدر خواسته‌های ملت ایران قرار داده، فصلی تازه از تلاش دیرینه‌ی‌ ما ایرانیان برای برپایی دموکراسی، عدالتخانه و حکومت قانون است. این خیزش مترقی و پیشرو -که ارزش‌ها و مطالبات آن در نقطه مقابل انقلاب مرتجعانه ۱۳۵۷ قرار دارد- بارقه‌های امیدی حقیقی برای نجات میهن از دست فرقه‌ی تبهکارِ اشغالگر حاکم را در دل‌های میهن‌دوستان در سراسر جهان زنده کرده است. این در حالی است که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب این فرقه، به پشتوانه پول نفت و با هدف حفظ «سفره انقلاب»، جمع کثیری از روزنامه‌نگاران و تحلیل‌گران و لابی‌گران را در داخل و خارج کشور در استخدام خود دارند و با تمام توان می‌کوشند تا صدای براندازان به گوش جهانیان نرسد و خواسته‌های به حق آنها مورد حمایت جامعه جهانی قرار نگیرد. از این‌رو، ما به عنوان جمعی متکثر از مخالفان جمهوری اسلامی آمده‌ایم تا در حد توان‌مان به این توطئه سکوت پایان دهیم و صدای براندازانه و خواهان تغییر ملت ایران را در چهارگوشه جهان انعکاس دهیم و پژواکی باشیم برای آن فریادی که در خیابان‌های ایران طنین‌انداز شده است: «ایران‌ را پس می‌گیریم.» در این مسیر پس از مدتها بحث و گفتگو مفتخریم که موجودیت “فَرَشگَرد” (Revival) را از طریق این بیانیه اعلام کنیم.
    http://iranrevival.com/

    پاسخحذف
  16. ناشناس گرامی

    عجب شعارهای داغی!!!!!!
    راستی ..... به جز شعار حرفی برای زدن دارید؟

    تا کِی میخواهید همینجوری به شعارهای بی محتوا؛ «تختِ گاز» برید؟

    مثل احمدی نژاد «تُرمُز بریده اید»؟

    برو کنار بذار باد بیاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی

      Revival ... نامی است که برای رقابت با Restart تولید و اختراع کرده اند (مانندِ چرخ پنجم اتوموبیل).

      اگر «ری استارتیها» حدّ اقل خایهٔ آتش زدنِ «اَلَکیِ» درهای آهنیِ مساجد با 10CC الکل را دارند؛ این Revival ها؛ حتّی خایهٔ شعار نویسی در حمّام خانهٔ خودشان را نیز ندارند.
      این Revival ها کُس شعرهای ۴۰ ساله را با نامی انگلیسی تکرار میکنند و احمقانه و مثل «الاغ» فکر میکنند که دیگران اُلاغ هستند.

      هِی .... Revival ها ....

      کُس و کونِ خودتونو جمع کنید.

      حذف
    2. Revival فقط توسّط BBC معرّفی شد.
      من (کژدم) نیز آگهی تبلیغاتی آنها را سانسور نکردم.
      امّا همه میدانند که BBC یعنی «جورج سوروس».... BBC یعنی «میر حسین اوباما»....
      BBC ... یعنی اوباشانِ اصلاح طلبِ هوادارِ «حاجی بادمجان آریو برزنِ عارفِ کودک کُش» ...
      «جورج سوروس» یعنی: «امیر کبیرِ ظریف»....
      «جورج سوروس» یعنی: اوباما و «قطر» و «ترکیهٔ عثمانی اخوانی + خردوغان» ...
      «جورج سوروس» یعنی:
      «القاعده و داعش و تشیّع صفوی» برای به آتش کشیدنِ خاورمیانه.
      «جورج سوروس» یعنی: چین
      «جورج سوروس» یعنی:
      نابود باد همهٔ کشورهای خاورمیانه.
      «جورج سوروس» یعنی:

      نابود باد ... تُو.

      حذف
    3. اگر قصد براندازی نظام توسط غرب باشد نیاز به یک جایگزین کم مشکل هست. لااقل مردم برای متحد شدن و هماهنگ عمل کردن به این مورد نیاز دارن.اما فعلا گروه یا فردی که خصوصیات رو داشته باشه وجود نداشته و ندارد.فقط مردم تعدادی هنوز از دوران شاهنشاهی راضی هستن و خاطرات خوشی از اون دوران دارن و با نقل قول به این دوران رسیده.غرب می دونه فعلا برای ایران بهترین گزینه هست که تعداد طرفداران این جریان رو زیادکنه اسم این جریان هم گذاشتن فرشگرد .ضعف این جریان خودرضا پهلوی هست که شخصیت ضعیفی داره برای رهبری یک جریان و جسارت لازم رو نداره و فردی هست خنثی.اگر روی این رفتار ش کار کنن و براش تبلیغ کنن وبرنامه بچینن خطرناکترین کار رو برای نظام مقدس کرده اند.اون موقع اعتصابات و شورشهای خیابانی که این مدت اتفاق افتاد دیگه بی هدف و بی برنامه نخواهند بود که با سرکوب خاموش شوند و ادامه می یابند واز کنترل خارج خواهند شد.به نظر من نظام باید خطر رو حس کنه که دارن برای مردم یک شخصیت کاریزماتیک مثل دوران انقلاب(خمینی) می سازن و این نشان میده قبلا هم اینکارو کردن و کلا ما باید تا ابد مستعمره غرب بمانیم. حالا چرا می خواهند قبلیهارو عوض کنن و گروه جدیدی جایگزین اینها کنن رو من نمی دونم.درست عمل نکردن.فرامین رو خوب اجرا نمی کنن. خودسر شده اند.تاریخ مصرفشون تموم شده و ....بهرحال اونچه مشخصه دارن غربیها خدعه و نیرنگ می کنن و ما هم باید مراقب باشیم مفسده ای پیش نیاد!ولاکن پیش خواهد آمد....در ضمن شبکه من و تو خیلی داره تبلیغ زیادی می کنه

      حذف
  17. کژدم تو هم انروی سکه جمهوری اسلامی میشی بعضی وقتها
    اینجا هم تبلیغ شده ...خوب مثل هر گروهی برای جلو رفتن نیاز به رسانه داره چیز بدی نیست...برو مانیفیستش رو بخون اول
    https://kayhan.london/fa/1397/06/28/%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%8e%d8%b4%da%af%d9%8e%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d9%85

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به قول شما لیبرال مخلوطی از تمامی خوراکیها با مقداری سس مدفوع است...اما فکر نمی کنی حکومت با پسوند لیبرای بهتر از این حکومت شتر گاو پلنگی اسلامی است؟

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      من (کژدم) همین الآن خواندم.

      حالا شما بیا برای من توضیح بده که «سکولار دموکراسی لیبرال» چیست؟؟؟

      اصلاً فرض کنید که؛ من (کژدم) ... آنرویِ سکّهٔ جمهوری اسلامی هستم .... بالاتر از سیاهی که دیگه رنگی نیست؟!!! اگه هست بفرمایید....
      شما فقط تعریف کُن ببینیم که این «سکولار دموکراسی لیبرال» دیگر چه «صیغه ای» است؟
      «صیغهٔ مقعدِ مطهّر رضا اسهال استفراغی» (روسپی خانهٔ قُدس رضوی)؟
      یا «صیغهٔ زائرانِ گورِ قلّابی امام حسینِ شجاع الدّولهٔ کربلایی»؟
      راستی این «صیغه» چند ساعته است؟

      راستی تَر اینکه:

      چند بار میخواهند این اراجیف را با «سُسهای گوناگون» توی حلق ما بریزند....؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی

      حالا که میدانید؛ لیبرال یعنی همان دموکراسی با «سُس مدفوع» است....
      بیانیه های اینها را هم منتشر کنید....
      عکسهاشون رو هم روی دیوارها با شعارِ «زنده باد سُس» بچسبانید....
      زیرا در نهایت .... ما فقط به یک چیز نیاز داریم:

      ۲ سال «خلأ قدرت» .... پس از سرنگونی رژیم کثیفِ شیعی.

      در این ۲ سال است که باید همه چیز به طورِ بنیادی تغییر کُنَد.

      حذف
  18. رادیو فردا بحثی راه انداخته است که فقط «۲ گزینه» دارد.
    یا جمهوری و یا سلطنت.... و اگر به چیزی غیر از این «۲ گزینه» بِیَندیشی .... حسابَت با «کرام الکاتبین» است.

    https://goo.gl/Ze2LJw

    یک پایِ این گفتگو؛ «دُکترخان پرهام» است.
    پایِ دیگر که میخواهد خود را «آینده گرا» معرّفی کُند؛ موجودی است به نامِ «مهدی جلالی‌تهرانی» که پژوهشگرِ «دین و دولت» است.
    هر دویِ این موجودات (حال میخواهید «نئاندرتال» و یا «دایناسور» بخوانید)... از «سیستمهای قدیمی» دفاع میکنند و میخواهند آن سیستمهای قدیمی را «نوسازی» کرده و یا از نمونه هایِ «نوسازی شدهٔ آنها» در اروپا .... برای «فاطی» (مردم)... تُنبان درست کنند.

    تنها چیزی که در وجودِ این «۲ موجودِ حقیر» یافت نمیشود؛ .... «اندیشهٔ پویا» است.
    هر دویِ این موجودات؛ میخواهند «گذشته» را به جای «آینده» جا بزنند.
    این «۲ موجود»؛ حتّی تواناییِ یک «خیّاط» را ندارند که لباسی مناسب برایِ «تَنِ ایرانِ کنونی» در مجموعه ای از آشوبهای بین المللی؛ طرّاحی کنند و مانندِ «شمپانزه» به «تقلیدِ گذشته» پناه میبرند.

    پُرسش از این «۲ شمپانزهٔ تفنگدار»:

    ۱- آیا پادشاهی و یا سلطنت پدیده ای نوین است؟

    ۲- آیا جمهوری با تمامی اَشکالِ آن ... «پدیده ای نوین» است؟

    ۳- اگر هر دویِ این پدیه ها «کُهَن» هستند ..... چرا اینهمه «نفت» و «گازوئیل» و «نفتِ سیاه» میسوزانید؟ تا بالاخره ... یکی از این «۲ گزینه» را به کونِ مردم فرو کنید؟

    آیا «مغز» برای اندیشیدن به «اینده» است؟
    یا اینکه «مغز»؛ ابزاری برایِ «ژاژ خوایی» است؟

    این پرسشها را از آن «۲ دایناسور» نپرسید ....
    شاید سکته کنند. (آمین یا ربّ العالمین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به «دکترخان پرهام» بگویید:
      زمانی فرا رسید که «فردریک ویلهلم نیچه» از تواناییهایِ «اکنونیان»؛ نا امید شد و اینچنین به آنها پیشنهاد کرد:

      «اگر کاری نوین از دستتان بر نمی آید .... پَس حدّ اقلّ ... کلمات را با هم ترکیب کنید و آنقدر ادامه دهید تا جملاتِ نوینی تولید شوند.»
      (نقل به معنی)

      این گفتهٔ «نیچهٔ بزرگ» را با وجودِ موجوداتِ «بی وجودی» مانندِ «دُکتر خانها» را باید «آب در هاون کوبیدن» نامید.

      اینگونه بود که «نیچه دِگر گشت» و «دیوانه» شد.

      حذف
  19. با درود.. بر صدای بادها، شاید دیره اما جدا خوشحالم که برگشتی،،، حادثه امروز اهواز رو چگونه ارزیابی میکنید؟ آیا مردم یا گروه های سیاسی مخالف جرات پیدا کردند ، یا با حادثه ای مثل سینما رکس آبادان مواجه ایم البته در مقیاس کوچکتر ؟ با سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در پاسخ به تبعیضهای قومی و مذهبی که از طرف حکومتِ انگلهای صفوی در این ۴۰ سال اِعمال شده است؛ باید انتظار داشت که چنین سازمانها و گروههایی مانند «جنبش عربی آزادیبخش الاحواز» نیز ظهور کنند و حتماً در خارج از مرزهای ایران نیز مشتریانی پیدا کنند.

      رژیمِ ننگینِ شیعی؛ تا به حال «باد» کاشته است و «توفان درو خواهد کرد». آنهایی نیز که احمقانه بر طبلِ «بقای رژیم» میکوبند نیز در این خیانتها همدست هستند و توفان آنها را نیز با خود خواهد بُرد.
      اگر آن دسته از رهبرانِ «اقوامِ ایرانی» که میخواهند؛ حکومتِ ننگینِ شیعی؛ سرنگون شود؛ برای «آشتی ملّی» میان اقوام ایرانی؛ تلاش نکنند.
      وضعیّت میتواند در آینده بدتر از این نیز بشود.
      شاید برخی رگهای گردن و پیشانی شان باد کُنَد و بگویند: «همهٔ تجزیه طلبها» را قلغ و قمع میکنیم ....
      باید بدانند که «قلع و قمع» یک طرفه نخواهد بود و آغازِ «پروژهٔ قلع و قمع» مساوی است با «آغازِ پروژهٔ سوریه و لیبی»؛ و اگر «پروژهٔ ونزوئلا» نیز در کنار آن قرار گیرد؛ به جز سرزمینی سوخته و ویران؛ برای هیچ یک از ساکنانِ ایران باقی نخواهد ماند.
      عملیّاتِ اهواز؛ فقط نوکِ کوه یخ است.
      رژیم در رابطه با تعداد کشته ها و زخمیها نیز دروغ میگوید و در مجموع باید بیش از ۱۵۰ نفر کشته و زخمی داده باشد.

      از نظرِ فنّی عملیاتِ بسیار موفّقی بوده است.

      ۴ کشته در برابر بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی.

      حذف
    2. سپاسگزارم از شما

      حذف
    3. کژدم گرامی احتمال هدایت عملیات به وسیله نهادهای اطلاعاتی رژیم رو چقدر محتمل میدونید؟ چیزی مثل داستان حمله داعش به مجلس و حرم عمام ...

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      فرقی که میانِ «نمایشنامهٔ حمله به طویلهٔ اسلامی» و عملیّات اخیر وجود دارد اینکه:
      در آن نمایش که توسّط سپاه اجرا شد؛ هیچ یک از اوباشانِی که نماینده نامیده میشوند؛ هیچ آسیبی ندیدند و در حالِ «سِلفی گرفتن» و رجزخوانی بودند.
      در این عملیّات؛ آنچه که هدف قرار داده شد؛ نیروهای نطامی بودند و به طورِ مؤثری (با توجه به مدّت زمانی تیراندازی و تعدادِ خشابهای ۴ نفر حمله کننده)کشته و زخمی دادند. هنوز از زخمیها و درجهٔ نظامی آنها و اینکه متعلّق به کدام نیرو بوده اند؛ گزارشی منتشر نکرده اند.
      امّا چنین به نظر میرسد که ۹۹٪ کشته ها و زخمیها نظامیان هستند.

      حذف
    5. به نظر میاد الاحوازی ها لقمه گنده تر از دهنشون برداشتن

      حذف
  20. کژدم تو آمدنیوز دارند اینجور القا می کنند که کار سپاه بوده برای مظلوم نمایی جمهوری اسلامی قبل از جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ نظرت چیه؟

    پاسخحذف
  21. حادثه دقیقا قبل از نشست شورای امنیت سازمان ملل که آمریکا ریاستش رو بر عهده گرفته با موضوع ایران و فعالیت های بی ثبات کنندش در منطقه (حمایت از تروریسم) و اعلام ایران به عنوان بزرگترین حامی تروریسم انجام شده به نظرم کار رژیم بوده برای مظلوم نمایی در جلسه شورای امنیت این خبررسانی همه جانبه و توییت ظریف برای برگردوندن جو ضد رژیم هست به خصوص اینکه به جای سران مقر مردم عادی هدف گرفته شده برای کشتن غیرنظامی ها از طرفی برخلاف داعش که نمیشه رسما به غرب چسبوند اما گروه اهوازی رسما در اروپا دفتر دارد و با مقامات عربستان روابط گرم دارد برای همین ایران به راحتی می تواند به آن ها با مدرک و عکس تهمت حمایت از تروریسم بزند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی که بخواهد کاری انجام دهد؛ نباید از اتّهام تروریستی واهمه داشته باشد.
      «خردوغان» که در تاریخ ۷ سالهٔ اخیر در سوریه و عراق و لیبی و غزّه؛ به همهٔ اوباشانِ اسلامگرا کمکهای آموزش نظامی و تسلیحاتی و مالی میداد و همچنان میدهد؛ حتّی خبرنگاران را نیز تروریست مینامد.
      واژهٔ «تروریست» که برای «تکفیر مخالفان» اطلاق میشود؛ در حالِ «نخ نما شدن» است.
      آنهایی که «داعش» را «تروریست» مینامند؛ میدانند که «ابوبکر البغدادی» همان «محمّد رسول اللهِ دوّم» است و آنچه که در این سالها به نمایش گذاشت؛ «اسلامِ نابِ محمّدی» بود.
      اگر «محمّد رسول اللهِ دوّم» تروریست است؛ باید گفت که «محمّد رسول الله اوّل» نیز تروریست بوده است.

      حذف
  22. کژدم 13 ساعت قبل از حمله این اکانت خبرداده بود می خواهند به رژیم حمله کنند به نظرت مشکوک نیست؟
    https://twitter.com/ADPF90/status/1043244024621084673

    پاسخحذف
  23. کژدم یک نشانه دیگه :
    https://twitter.com/SFallahpour/status/1043489790749028353

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      استانِ خوزستان؛ منبعِ درآمد اصلی ایران است. لذا اگر کسی بخواهد نَفَس رژیم را بِبُرد؛ باید خوزستان را به آتش بکشد.
      کُردستان و یا بلوچستان؛ هیچگونه ارزش اقتصادی برای رژیم ایران ندارند.
      مردستان و بلوچستان؛ میتوانند برای رژیم فقط «هزینه» تولید کنند. امّا اگر خوزستان به آتش کشیده شود؛ هم «هزینه» تولید میکُند؛ و نیز راه تنفّس مالی رژیم را می بندد.
      خوزستان این شانس و پتانسیل را نیز دارد که بتواند با بلوچستان و سایر اقوامی که میان خوزستان و بلوچستان زندگی میکنند؛ به توافق برسد و ایران را به ۲ قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کُنَد و حتماً «مشتریانِ خارجی» قدرتمندی نیز پیدا خواهند کرد.
      هیچکس بر روی کردستان سرمایه گذاری نمیکند.
      امّا تقسیم ایران به «ایران شمالی» و «ایران جنوبی»؛ بسیار مؤثر است و در نوشتارها و بخش نظرات در رابطه با این «پروژهٔ احتمالی» سخن گفته ام.
      به نظر من عملیّات اخیر در اهواز؛ نوعی اولتیماتوم به رژیمِ انگلهای صفوی مسلک بود.

      حذف
  24. کژدم یکی دیگه از طرف حامیان رژیم:
    https://twitter.com/SFallahpour/status/1043490982124298240

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به این اوباش بگویید:
      به همان طریقی که حدودِ ۳۰۰۰ کیلو اسنادِ هسته ای را به خارج از ایران منتقلّ کردند.
      «طریقها» خیلی زیاد هستند.

      حذف
  25. آیا داعش به دنبال مشتری است؟
    یا آیا داعش در برچسب زدن به مخالفان رژیم با رژیم هم زیستی مسالمت آمیز دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نگفتم که کسی دنبالِ مشتری است؛ بلکه گفتم که اگر نیرویی به صورتِ قدرتمند ظاهر شود؛ حتماً مشتریان خوبی هم پیدا میکُنَد.

      حذف
    2. این جا اشتباه شد. منظور همان نظریه ی احتمال عضو گیری داعش در داخل میهن است و با توجه به شرایط «شبه قحطی» مناطق دور افتاده احتمال موفقیت آن ها در عضو گیری است. منظور از مشتری عضو گیری بود. پوزش.

      حذف
  26. در ماههای اخیر بارها گفته بودم که اگر رژیم شیعی بخواهد توسّط مزدورانِ خود به نیروهای آمریکا حمله کند؛ آمریکا مستقیماً مراکز نظامی سپاه پاچاهارداران در درون ایران را بمباران خواهد کرد.
    من گفتم و باور نکردی.
    امّا اکنون از زبانِ «مایک پومپئو» شنیدید و حتماً هم باور میکنید و هم هضم میکنید.

    اگر به دنبالِ قرینه سازی هستید؛ چرا به چند واقعهِ اخیر توجّه نمیکنید:

    ۱- در بصره شورش شد و مراکزِ اوباشانِ سپاه قدس و کنسولگری رژیم شیعی به آتش کشیده شد.
    ۲-اوباشان سپاه قدس نیز به ۲ مرکز آمریکایی حملاتِ ایذایی انجام دادند.
    ۳- مایک پومپئو نیز رژیم را به «پاسخگویی در درونِ ایران» تهدید کرد.
    ۴- پس از سخنانِ مایک پمپئو عملیّات اهواز انجام شد.

    شاید فکر کنید که میخواهم بگویم که این عملیّت را آمریکا هدایت کرده است؟!!
    امّا یک احتمالِ دیگر نیز وجود دارد:
    نیروی سوّمی؛ با استفاده از این موقعیّتِ «مِه آلود»؛ عملیّاتِ اهواز را انجام داده باشد؛ تا با ماجرای «بصره» و سخنانِ «پمپئو» قرینه شوند.
    عملیّاتِ اهواز؛ هرچه که بود و هر عقبه ای که داشته باشد؛ یک عملیّاتِ بسیار موفّق سیاسی - نظامی به شمار می آید.

    اگر به دنبالِ قرینه سازیِ واقعی هستید؛ من آن قرینه را نشانتان میدهم:

    ۱- عملیّاتِ اهواز با ماجراهای «بصره» رابطهٔ تنگاتنگ دارد.
    ۲- اگر خوزستان نتواند با بلوچستان و اقوامی که در میانِ این ۲ نقطه زندگی میکنند؛ به توافق برسند و «پروژهٔ ایرانِ شمالی - جنوبی» را تحقق ببخشند؛ بصره و خوزستان میتوانند به یک کشور بسیار نفت خیز تبدیل شوند.

    صفحهٔ شطرنج ۶۴ خانه دارد. امّا بازیها بیشمار هستند.

    پاسخحذف
  27. اگر به مصاحبه ای که «ایران اینترنشنال» با سخنگوی «جنبش عربی آزادیبخش الاحواز» ترتیب داده است توجّه کنید

    https://goo.gl/saJPHH

    این سخنگو؛ یک فردِ حرفه ای نیست. روان صحبت نمیکُند؛ بریده بریده حرف میزند. امّا به یک موضوع مهم اشاره میکند و از «جنبش مقاومتِ ملّی اهواز» سخن میگوید و از نام بردن از «جنبش عربی آزادیبخش الاحواز» امتناع میکند.
    اشاره به «جنبش مقاومت ملّی اهواز»؛ در واقع از یک «چترِ بزرگتر» که همهٔ گروههای عربی استانِ خوزستان را میتواند در بر گیرد که گروه معروف به «الاحواز» میتواند فقط یکی از آنها باشد.
    این سخنگو میگوید که هیچیک از این گروهها بیانیه ای صادر نکرده اند.
    این سخنگو نام یکی از جان باختگانِ تیم عملیاتی و محلّ زندگی او را نیز مشخص میکند ولی به نامهای ۳ جانباختهٔ دیگر اشاره ای نمیکند.
    شیوهٔ سخن گفتنِ این سخنگو نشان میدهد که بسیار صادقانه حرف میزند و منظورش براه انداختن پروپاگاندا نیست.

    در سوی دیگر آقای «علی جوانمردی» را داریم که میگوید «منابع شخصی خودش را دارد» و اینکار بدست اطّلاعات سپاه انجام گرفته است. ایشان میگویند که در کرمانشاه نیز بمبگذاری کرده بودند ولی نیروهای امنیّتی آنرا کشف نموده اند. امّا اطلاعاتِ سپاه دستور داده است که مسئله را رسانه ای نکنند.
    آقای جوانمردی «رسانه ای نکردنِ بمب کرمانشاه» را دلیلی بر این میداند که اینکارها به صورتی همزمان و تحتِ فرمانِ اطلاعات سپاه انجام گرفته اند. امّا دستورِ رسانه ای نشدن؛ میتواند دلایل دیگری داشته باشد و هر «ننه قَمری» باید اینرا بداند.

    امّا مسئلهٔ بسیار مهمّی که در ماههای اخیر به صورتی بسیار گسترده دیده میشود؛ ادّعاهای افرادِ گوناگون به داشتنِ «منابع خبریِ درونِ رژیم» است.
    این ژانِر خبرگزاری را برای نخستین بار «قوریزاده» و سپس «توده ای ها» در پیک نِت براه انداختند.
    اکنون «امیدِ نادان»؛ «روح الله زم»؛ «شبکهٔ پُشت پرده» و «علی جوانمردی» ... نیز به این «ژانِر خبرگزاری» پیوسته اند.
    همهٔ این افراد؛ هیچ کاری به جز افشاگری و داستان گویی انجام نمیدهند.
    البتّه مشتریانِ زیادی نیز دارند که فکر میکنند «خبرهای دست اوّل» بدستشان میرسد.
    آقای «علی جوانمردی» در گزارشی که چند هفتهٔ پیش؛ از ماجراهای «بصره» و به آتش کشیده شدنِ مراکزِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» در بصره را منتشر نمود؛ در ضمن به بینندگانِ برنامه اش گفت: «منظورم این نیست که مردم ایران نیز باید مانندِ مردم بصره عمل کنند».
    آقای جوانمردی نگفت که پس چگونه رفتار کنند؟
    آیا برای پاسدارها دسته گُل ببرند؟

    به نظر من تا جایی که اخبار منتشر میشوند؛ هیچ ایرادی وجود ندارد. امّا استناد به «منابع داخل رژیم»؛ دستهای گوناگونِ اطلاعاتیِ رژیم را در «القاء پروپاگاندا» و گمراه نمودنِ افکار عمومی باز میگذارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما. امید دانای مزدور را که جدا کنیم دیگران به دنبال منافع گروهی خود هستند و نه گفتن حقیقت محض.
      کار را بد تر می کنند.

      حذف
  28. سپاه قراره روحانی رو بکشد با بمب.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قبل از رفتن به نیویورک؟ یا بعد از آمدن از نیویورک؟

      حذف
  29. کژدم خودت میدونی فتح کردن با به رگبار بستن فرق داره خوزستان دقیقا کدوم عناصر دفاعی رو داره برای پدافند میدونی که یک جلگست از طرفی بخش بزرگی از منابع نفت و گاز در مناطق لر نشین هست جمعیت اعراب خوزستان کمتر از 30 درصد هست این رو آمار سال 89 هم نشان داد نمیدونم تا به حال به خوزستان سفر کردید یا نه ولی اعراب اکثریت را تشکیل نمی دهند این هم آمار اقوام
    عرب:
    https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Map_of_Arabian-inhabited_provinces_of_Iran,_according_to_a_poll_in_2010.PNG#mw-jump-to-license
    لر:
    https://mobile.twitter.com/Neisan_Abuxomre/status/1040960788989542400/photo/1

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مگر قرار بود که اتوبوس و برق و آب مجّانی شوند؟ اگر قرار بود؟!! پس چرا نشد؟
      اگر قرار نبود؛ پس اینهمه ساز و دُهُل ۵۷ برای چه بود؟

      مگر قرار نبود که «بهار عربی» بشود؟
      نتیجه اش چه بود؟ به جُز «حکومتهای اخوان المسلمینی» و سپس ظهورِ «داعش».!!!!

      چرا نباید بگویند که «آنهایی که زیرِ پایتان پُر از نفت است» و خودتان در بدبختی و فلاکت زندگی میکنید .... در حالی که پولِ نفتتان را لبنانیها و حوثیها و سایر اوباشان میخورند؟
      چرا نباید بگویند که زیرِ پایتان «طلای سیاه» است و «کشورِ تهران» هم ثروتتان را بالا میکِشد و هم «تحقیرتان میکُنَد»؟

      آیا آن ۴ نفری که در اهواز عملیّات کردند؛ استادانِ علومِ سیاسی بودند؟
      نخیر ... آنها «باورمندان» بودند.
      اینکه خوزستان جُلگه است و سیستم پدافندی ندارد و بیشتر معادنِ نفت و گاز در مناطق «لُر نشین» است را فراموش کنید.
      زمانی گفتم:
      اگر گروهی میگوید که «شمشیر خداوند در دست ماست» و گروهی دیگر گفتند که «شمشیر عدالت در دست ماست» و گروهی گفتند: «شمشیر شرافت در دستهای ماست»....
      بشاشید به شعارهای «خداوند» و «عدالت» و «شرافت» .... و «شمشیرها» را بچسبید.
      زیرا آنچه که در دستها هستند؛ ... شمشیرها هستند که سخن خواهند گفت.
      مهمّ نیست که چه مزخرفی بگویند ... مهمّ آن است که «مشتری» داشته باشد.
      مزخرفی مانندِ «دیدنِ عکس خمینی در ماه» .... چند میلیون خریدار داشت؟
      نتیجهٔ دیدنِ عکس خمینی در ماه اکنون چیست؟

      این «داعشیهای از جان گذشته» فریب کدامین مزخرفات را خوردند؟
      اینهمه حزب اللهی ها و بسیجیها و پاسدارانِ خاک بر سر؛ فریب کدامین مزخرفات را میخورند؟

      اگر «پوست خربزه» میفروشی ... باید به «گلّه های گاوها و خرها» رجوع کُنی.
      {لگه است و یا نیست و اینکه بصره نیز با آنها هماهنگ خواهد و یا نه؟ همگی قصّه هستند.
      آنچه که برای «بازی سازان» مهمّ است ... اهدافی ورای آن چیزی است که سربازان برایش جانفشانی میکنند.

      حذف
    2. به همهٔ آنهایی که ادّعا میکنند: «در داخل نیروهای رژیم منابعی دارند» نگاهی بینداز.
      همهٔ آنها بدونِ استثنا سابقهٔ همکاری با باندهای رژیم را دارند و ادّعا میکنند که به «روشن شدگی» و «نیروانا» رسیده و به مخالف و بَرانداز تبدیل شده اند و اکنون «منابعی در داخل رژیم» دارند.
      ناگهان همهٔ شان یکصدا میگویند که «عملیاتِ اهواز» کارِ خودِ رژیم است و سندشان نیز «منابع موثّق» در درون رژیم است.

      آیا حتّی روزنه ای به اندازهٔ «یک میلیمتر» را برای «شکّ کردن» برای مغزِ خود باز نمیگذاری؟ و باز هم اجازه میدهی که بار دیگر «عکس خمینی» را در ماه نشانتان بدهند؟ و بگویند: «کار کارِ خودِ رژیم است»؟!!

      آیا «مغز» موجودی علوفه خوار است؟ تا هرچه در «آخور» بریزند را بخورد؟

      در ۹۰٪ موارد؛ «مغز موجودی علوفه خوار است».

      حذف
  30. با درودی دگربار
    حادثه 31 شهریور اهواز در ادامه حادثه دی ماه پارسال و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران تداعی مش شود اگر حادثه دی ماه باعث عدم ثبات اقتصادی شد حادثه دیروز اهواز باعث عدم ثبات امنیتی شد و پالس قویی به جهان مخابره کرد و موضع گیری دیروز مقام امنیتی امارات ان را تکمیل کرد منبعد ستونهای نظام زیر بار همزمانی عدم اقتصادی و امنیتی له خواهد شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به همهٔ وبسایتهای خبری فارسی زبان نگاهی بیندازید. همهٔ آنها در حالِ نبش قبرِ تاریخچهٔ مبارزاتی سازمانها و گروههایِ عَرب خوزستانی هستند.
      این توجّه گستردهٔ رسانه ها نوعی «نشانه» است.
      اینکه عدّه ای «شاشو» دوست دارند که به هر قیمتی (حتّی دروغ فروشی) بیننده داشته باشند و مدّتی نیز برای چپانیدنِ مزخرفات «منابع ناشناسِ موثّق» را «مُد» کرده اند و هرکدام عدّه ای «منبع موثّق» مانندِ یک دسته کلید در جیبشان دارند که به هر «قُفلی میخورد».
      - فلانی حامله شد ... کا کارِ خودشونه.
      - دخترانِ انقلاب .... کا کارِ خودشونه.
      - نسرینِ ستوده ... کار کارِ خودشونه.
      - حوادث دیماه ... کار کارِ خودشونه .... ولی ما تونستیم رهبریشو از دستشون دربیاریم.

      هر کسی پس از این گفت: «منابع موثّق داریم» با مدفوعِ سگ بزنید توی دهنش.

      سیّد رضا دیبا؛ که مطمئن باشید به طورِ واقعی منابع موثّق دارد. بدونِ اینکه بگوید از منابِعِ موثق شنیده است؛ این عملیّات را محکوم کرد. زیرا میداند که این عملیّات «کارِ دشمنانِ رژیم بود».
      هیچیک از این «دسته کلید داران» نمیگویند که آن عدّه از غیر نظامیان که کشته و زخمی شده اند؛ چه کسانی هستند؟ و چگونه کشته و زخمی شده اند؟
      ۱- آیا بوسیلهٔ تیرهای شلّیک شده از طرف آن ۴ نفر؟
      ۲- توسّط تیراندازی متقابل نیروهای رژیم؟

      مگر نه اینکه آن ۴ نفر تیراندازی را شروع کردند و بوسیلهٔ آتش متقابل کشته شدند؟

      اتّفاقاً احتمال کشته و زخمی شدنِ غیر نظامیان بدست نیروهای امنیّتی بسیار بالاتر است. زیرا آن ۴ نفر نیروهای نظامی را هدف قرار داده بودند. امّا نیروهای رژیم احتمالاً به هر طرفی که حدس میزدند که آن ۴ نفر سنگر گرفته اند شلّیک کرده اند. لذا احتمال تیراندازیهای بی هدف از طرف نیروهای امنیّتی رژیم به خاطِرِ «دستپاچگی» و «پراکندگیِ اهداف» بسیار زیاد است. تیرهای بی هدف نیز بالاخره باید به جایی اصابت کرده باشند و به آسمان پرواز نکرده اند.

      در نهایت اینکه؛ عملیّاتِ اهواز؛ در نوع خود یک حرکتِ بسیار مؤثّر و موفّق بوده است.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      لطف کنید و لینک موضعگیریِ مقام امنیتی امارات را بفرستید.
      سپاس

      حذف
  31. حمایت امارات متحده عربی از عاملان حمله اهواز
    یکی از نویسندگان مشهور اماراتی که عضو «شورای فرهنگی دوبی» و هماهنگ‌کننده «مجمع توسعه خلیج» در امارات متحده عربی است در سلسله توئیت‌هایی از حمله پیش از ظهر امروز در اهواز دفاع کرد.

    «عبدالخالق عبدالله» طبق بیوگرافی نگاشته شده درباره او در وبگاه «مجمع جهانی اقتصاد» (نشست داووس) استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات (Emirates University) و عضو «شورای فرهنگی دوبی» و ستون‌نویس روزنامه الخلیج تایمز است.

    همچنین برخی فعالان رسانه‌ای از وی به عنوان یکی از مشاوران دولت امارات هم نام برده‌اند.

    عبدالخالق عبدالله در توئیت‌های تحریک‌آمیز خود نوشته است:

    عضو شورای فرهنگی دوبی:
    حمله به یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست. انتقال نبردها به داخل ایران گزینه‌ای اعلام شده و طی مرحله آتی افزایش می‌یابد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر به آن دسته از دارندگانِ «کلیدهای مقدّس و موثّق» دسترسی دارید؛ به آنها بگویید:

      بُرو کنار بزار باد بیاد.

      حذف
    2. صفحهٔ توئیتر «عبد الخالق عبدالله» پُر از اینگونه توئیتها است و «گروهبان دُکتر قلّابی محسن رضاییِ تره بار فروش» نیز ۲ بار در آن توئیت کرده است.

      https://goo.gl/T8iaUW

      تصاویر منتشر شده نیز «تحقیر آمیز» هستند.




      حذف
  32. اکنون نوبت به عربده ها و رجزخوانیهای توخالی سپاه پاچاهارداران رسیده است.
    در سوریه ۲۰۰ بار توسط «صهیونیستهای پدر سوخته» موردِ حمله قرار گرفته و «جیک» نزده اند.
    در عراق دفاترشان را آتش زدند و باز هم «جیک» نزدند.
    در سوریه و عراق فقط در حالِ هدر دادنِ پول هستند و برای روسها سینه خیز میروند و خودشان بهتر از همه میدانند که بدون پشتیبانی روسیه حتّی «گوز» نمی ارزند.
    راستی؛ عاملانِ هدایت کننده کیستند؟
    آیا جرأت و لیاقتِ برخورد مستقیم دارند؟
    یا اینکه به «حوثیها» دستور آشپزی خواهند داد؟

    به نظر من سپاه پاچاهارداران به سراشیبیِ «بی آبرویی» و «تحقیر شدگی» افتاده است.

    پاسخحذف
  33. با درود به کژدم؛ چرا احتمال سناریو سازی اطلاعات سپاه با هدف ۱-مظلوم نمایی شیخ حسن در سازمان ملل که خود ما قربانی تروریزم هستیم ۲-تشدید سرکوب جریانات مخالف حاکمیت انگلهای صفوی" به قول خودت" ۳-انحراف افکار عمومی از وضعیت آشفته اقتصادی و دلار بالای ۱۵ هزارتومانی ۴-ترساندن ملت همیشه در صحنه و خارج از صحنه از تجزیه و عدم امنیت پادگانی در صورت تشدید اعتراضات و خیزش ۵- قلع و قمع صداهای مخالف و فریب و بازی افکار این جماعت نگون بخت از اوضاع شکننده حاکمیت کثیف را؛ محتمل نمیدانید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برای سرکوب مبارزات (اگر مبارزه ای وجود داشته باشد) نیازی به کشتار پاسداران و بسیجیهای خودشان نیست. اگر مبارزه ای در کار باشد؛ سرکوب نیز خواهد بود.
      به نظر من این عملیّات یک «اولتیماتوم» بود.
      اینکه رژیم مظلوم نمایی بکند؛ ماجرای «یمن» و «لبنان» و «موشکها» و «غنی سازی» را برای رژیم حلّ نخواهد کرد.
      فکر میکنی که میخواهند افکار عمومی را منحرف کنند؟
      اینها میدانند چه خبر است و به افکارِ عمومی حتّی نمی شاشند.
      رژیم در تلاش برای ایجاد اتّحاد در میان نیروهای خود برای سرکوب مبارزاتِ احتمالی است.
      صدای مخالف چه ربطی به «داعش» دارد؟

      این قصّه ها را «اصلاح طلبان» میبافند.
      اگر دستِ اطّلاعات سپاه در کار بود؛ اینبار این ۴ نفر را به تهران هدایت میکرد تا مردم عادی را بکشند. نه اینکه در اهواز پاسدارها را بکشند.

      حذف
  34. کژدم نظرت چیست؟
    https://www.haaretz.com/middle-east-news/russia-israel-to-blame-for-downed-plane-over-syria-deliberately-misled-us-1.6494034

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به روسها بگویید:
      وقتی که قرار است که اسرائیل حملات هوایی خود را به اطّلاع روسیه برساند؛ از طرف دیگر قرار نیست که روسها به بشار اسد و حاجی بادمجان اطلاع بدهد تا مراکز تجمع را تخلیه کنند و اسرائیل نیز با آنهمه هزینه؛ عملیاتهای نیمه موفّق داشته باشند.
      به همین دلیل باید به روسها «یک دقیقه» زمان دادند؛ تا بعد از این از ۲ دوزه بازی دست بردارند.
      روسها هارت و پورت خواهند کرد؛ امّا درس خوبی گرفتند و میدانند که بعد از این «۲ دوزه بازی موقوف».

      حذف
  35. از قضا فکر میکنم قابل قیاس نیست همونطور که با موشک به پایگاه کردها حمله کردند این بار هم داستان ریگی را تکرار می کنند یعنی یا رهبران گروه را می کشند یا با کوچه دادن طرف اروپایی آن ها را به ایران می کشند یادتون نره حاکمان ایران در این 1400 سال هرچقدر دربرابر خارجی ها مطیع و تسلیم بوده اند در مواجهه با مردم خود قاطع عمل کرده اند مطمئنم یک تعداد زیادی عرب را هم خواهند کشت با اعدام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      حالا دیدید که داستان عوض شد و داعش سند منتشر کرد.
      آیا حالا میخواهند «ابوبکر البغدادی» را از اروپا استرداد کنند؟
      اکثریت عربهای ایران شیعه هستند.

      حذف
    2. داعش چه سندی منتشر کرده ؟

      حذف
    3. https://www.youtube.com/watch?v=1DeQs0Zgapw&t=15s

      حذف
  36. بارها گفته ام و باز هم میگویم.
    آمریکا به دنبالِ سرنگونی رژیم شیعی ایران؛ «بدونِ تحقیرِ انگل فرزانه و سپاه پاسداران» نیست و تا این موجودات را توی سوراخِ کونِ «سگ» نکند؛ رژیم را «شایستهٔ سرنگونی» نمیداند.

    به کنایهٔ مایک پومپئو از دیدار ترامپ و انگل فرزانه دقّت کنید.

    https://goo.gl/YnkwPV

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم پیش بینی که کردی در مورد درخواست ترامپ برای دیدار و مذاکره مستقیم با انگل فرزانه، جهت تحقیر او کاملا درست از آب در اومد.

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      احتمالاً منظورتان سخنانِ «مایک پومپئو» است که گفته است:
      «ترامپ در سخنرانی خود در سازمان ملل لحن ویژه ای خواهد داشت.»
      به نظر میرسد که ترامپ به تمسخر انگل فرزانه و دستگاه دیپلماسی رژیمِ ایران و شخص «امام حسن بنفش» داشته باشد.
      همانگونه که «خوک چاقالو» را «مرد موشکی» نامید.
      امّا منظورِ من این نیست.
      «انگل فرزانه» تا اواسط تابستانِ سال آینده به «گُه خوری» خواهد افتاد.

      حذف
  37. کژدم اینکه به نفع ایران میشه تو این موقعیت عربستان چرا اینکارو کرده
    خبر مهم: عربستان و روسیه، درخواست ترامپ برای افزایش تولید نفت را رد کردند.

    ⚠️ وزیر نفت عربستان: ما نیازی به دستکاری قیمت بواسطه افزایش تولید نمی‌بینیم و پالایشگاهی در دنیا نیست که نفتش تامین نباشد

    پاسخحذف
  38. عربستان از آمریکا باج میخواهد. چون آمریکا به سازهای عربستان و ولیعهدش نرقصید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود
      افزایش قیمت نفت به طور کلی به نفع آمریکا هست. در صورت افزایش قیمت نفت استخراج بسیاری از مخازن نا متعارف نفتی صرفه ی اقتصادی خواهد داشت. امریکا در حال حاضر روزانه ۷تا۸ میلیون بشکه نفت وارد میکند (مقداری هم صادر میکند ولی واردات خیلی بیشتر از صادرات است) و خریدن نفت داخلی به قیمت بشکه ای ۱۰۰ دلار (در صورت افزایش شدید تولید نفت داخلی) برای ایالات متحده خیلی بهتر است از واردات نفت حتی بشکه ای ۳۰ دلار و تراز مالی تجاری را بهبود میبخشد. تنها مسئله گران شدن بنزین در امریکا هست که بر آرای انتخابات تاثیر میگذارد.

      حذف
  39. کژدم حالا که میدونیم کار داعش بوده باز هم به نظرتون کار رژیم نیست و فکر کنم مشخص شد اساسا نیروهای قومی وزنی ندارند کما اینکه معلوم شد الاحواز میخواست عملیات را ملاخور کند گفته من منظورم مقاومت مردم احواز بود و نه اینکه ما کردیم

    پاسخحذف
  40. در ۲ روز اخیر روایتها و تحلیلهای گوناگون و همچنین خبرهای مربوط به عملیاتِ اهواز را دنبال میکردم و به این نتیجه رسیدم که تعدادی از گروههای خوزستانی با داعش رابطه برقرار نموده و عملیّات اهواز را میتوان نخستین «عملیّات مشترک» این گروهها با داعش به شمار آورد.

    نتیجه اینکه:

    دو سناریو را میتوان در نظر داشت:

    ۱- داعش در وضعیّت خوبی به سر نمیبّرّد و برای دلگرم نمودنِ هوادارانش به این عملیّات که به طور مستقیم نیروهای نظامی شیعی را هدف قرار داده است؛ بتواند به پروپاگاندای قدرتمندی خودادامه دهد.
    اگر این سناریو درست باشد؛ عملیّت اهواز را میتوان اوّلین و آخرین عملیّات داعش در درون ایران دانست.

    ۲- سناریوی دوّم میتواند این باشد که داعش توانسته است در درون ایران عضوگیری کرده و در حالِ ساختنِ بُرج و بارو است و عملیّات اهواز؛ برای اعلام موجودیّت بوده است و باید منتظر عملیّاتهای سنگین تر و سهمگین تری باشیم.

    عربده کشی های «انگل فرزانه» و برخی «گروهبان سردارها» برای حملاتِ نظامی به کشورهای عربی؛ میتواند وضعیّت را بسیار بدتر کُند.
    بدین معنی که اگر داعش در شرایط کنونی پشتیبانی هوایی ندارد؛ در آینده میتواند داشته باشد.
    بدین معنی که اگر رژیمِ شیعی دست از پا خطا کُند؛ باید منتظر بمبارانِ هوایی و موشکباران نیز باشد.
    اگر کشورهای عربی در پاسخ به حرکت انتقامجویانهٔ رژیم دست به حملهٔ هوایی بزنند؛ ترجیحاً مقرّهای سپاه و ارتش در خوزستان را انتخاب خواهند نمود تا دست داعش برای عملیاتهای سنگین باز شود.

    باید نشست و دید که کدام سناریو درست است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالا با هماهنگی هایی داعش قراره نوک حمله به رژیم و مزدورانش رو به عهده بگیره همون النصر بالرعب خودمون

      حذف
    2. سخنانِ امروز «جان بولتون» به تحریمهای بیشتر و «پیدا کردنِ روشهای دیگر» اشاره دارد.
      شاید این «روشهای دیگر» انگلِ فرزانه را وادار کُند تا «نیروهای دفاع از حرم» را برای دفاع از «امّ القُرا» به درون ایران فرا خوانَد.
      اگر سناریوی دوّم درست باشد؛ تا حدودی میتوان تا آخرِ داستان را حدس زد.
      ۱- نخست مناطق نفت خیز از دست رژیم بیرون می آید.
      ۲- پس از مدّتی کشت و کشتار و ویرانی و «اسلامِ نابِ محمدی» بازی؛ آمریکا احزابِ کردستان و سازمان مجاهدین خلق را مسلّح نموده و «داعش» را بیرون می رانند و سازمان مجاهدین و احزابِ کردستان تبدیل به قهرمان ملّی میشوند.

      سیّد رضا دیبا هم میتواند «شهردارِ شِشگلان» (محلّه ای در تبریز و زادگاهِ فَرح پهلوی) شود.

      حذف
    3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=588219611593581&id=121064324573104&_rdr

      حذف
    4. تورکیه هیچ وقت اجازه نخواهد داد که سرنوشت تورک های ایران بدست کوردها رقم بخورد. اگر امریکا نیروهای کورد را وارد ایران بکند اردوغان همان کاری را خواهد کرد که در سوریه کرد.

      حذف
  41. اسکورپین گرامی 4 سال پیش این داستان رو نوشته بود/و نوشته بود. هدف اصلی داعش نابودی چین و روسیس/ حالا ملا ها دارند اهداف امریکا رو اجرا میکنند و روسیه و چین رو هم به مسخرگی گرفته اند��ارتباط ابوبکر بغدادی، رهبر داعش با آخوندها!

    �� @irannews40

    ادمین : به سران جمهوری اسلامی میگویم لطفا خفقان بگیرید و فریاد مبارزه با داعش سر ندهید!حنایتان برای هیچکس رنگی ندارد. هیچکس در جهان به اندازه شما از وجود داعش سود نمی‌برد

    ��ابوبکر بغدادی از ایران به افغانستان رفت

    ��روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی فاش کرد که ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش با عبور از خاک ایران وارد افغانستان شده است.
    �� روزنامه الشرق الاوسط نوشته: ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، اخیرا پس از عبور از خاک ایران وارد ولایت ننگرهار در شرق افغانستان شده است.
    ��این روزنامه همچنین به نقل از منابع امنیتی ناشناس گفته است که داعش با همکاری رژيم ایران مکانی را در شهر زاهدان برای میزبانی از عناصر خود در اختیار دارد و بغدادی نیز پس از ورود به ایران به زاهدان رفته و از آنجا به افغانستان سفر کرده است.
    ��این گزارش در حالی منتشر میشود که ماه گذشته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اسناد مستند ارتباط القاعده و رژيم ایران را منتشر کرد.
    �� مایک پومپئو، نیز از بارها رژیم ایران را به حمایت از القاعده متهم کرده است.
    ��اخیرا اسناد«ابوت‌آباد» محلی که اسامه بن لادن در آنجا کشته شد ، منتشر شد و همکاری رژيم آخوندی با القاعده را در دست نوشته های یکی از سرکردگان القاعده نشان داده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من به طورِ شخصی اینگونه خبرها را باور نمیکنم.
      دلایل محکمی نیز دارم.

      ۱- رژیم شیعی به شدّت وابسته به چین و روسیه است و چنین موجوداتی را به مرزهای آنها نمیکشاند.
      ۲- «منابع بی نام و نشان» همگی دروغ هستند و برای تبلیغات بکار برده میشوند.
      ۳- رژیم شیعی ایران با القاعده همدست است. امّا این مسئله دلیلی قابل قبول برای همدستی با داعش نیست. آنهم در چنین رده ای. زیرا داعش و القاعده با یکدیگر فرقهای زیادی دارند.
      ۴- آن منابع ناشناس اگر اصالت دارند؛ به الشرق الاوسط گزارش نمیدهند؛ بلکه به دستگاههای اطلاعاتی روسیه و آمریکا و چین گزارش میدهند.

      یا اینقدر «خوشباور» نباشید و یا اینکه با من شوخی نکنید.

      حذف
    2. آنچه که چند سالِ پیش در رابطه با ماجرای «سلفی - جهادیها» گفته بودم؛ پروژهٔ گلوبالیستها برای ویرانی خاورمیانه و آفریقا و آسیای میانه و نهایتاً روسیه و چین بود که رژیم شیعی ایران نیز یکی از نوکرانِ این پروژه بود (دعوای شیعه - سُنّی).
      لذا گفته های چند سالِ پیشِ من هیچ ربطی به مزخرفاتی که شرق الاوسط نوشته است ندارد.

      حذف
  42. نخستین گُه خوریِ نیم بندِ «انگل فرزانه».

    https://goo.gl/p3kUvX

    پس از این نیز هر روز بیشتر از روزِ پیش؛ همهٔ استفراغهای خود را خواهد لیسید.

    پاسخحذف
  43. رادیو فردا «علی افشاری» را به جای «اکبر گنچی» نشانده است؛ امّا هردو آنها از یک قماش هستند و ادبیاتشان نیز کاملاً همسان است.
    این موجود؛ نوشتاری در رادیو فردا دارد و در آن به بازی «طفلانِ مسلم» پناه برده است و میخواهد بگوید که کشته شدگان در عملیات اهواز «سربازان وظیفه» بوده اند.
    امّا در همین نوشتار مطلبی خبری وجود دارد که کاسه کوزهٔ همهٔ دارندگانِ «منابع درونِ رژیم» را به هم میریزد:

    «اگرچه اطلاعات کاملی از سوابق عاملان فاجعه اهواز در دست نیست، اما پاره‌ای از گزارش‌های تأیید نشده حاکی از نفوذ آنها در نهاد بسیج بوده است. به عنوان مثال محمدطاهر کنعانی از وکلای نزدیک به قوه قضائیه در کانال تلگرامی خود نوشته است:

    «قاتلین از قرار اطلاع با پوشش سربازان سپاه پاسداران حمله کردند و گویا پرسنل نفوذی در داخل بسیج بودند و از بیرون یگان‌ها نبودند. مهاجمین از پوشش بسیجی مردمی برای نفوذ استفاده کردند. سازماندهی ترور از داخل یگان‌ها بود. چهار نفر از داخل یگان‌های حاضر در میدان رژه تیراندازی کردند.»

    با اینکه علی افشاری در اینجا نیز «دو دوزه بازی» میکند و بالخره معلوم نیست که افرادِ تیمِ عملیاتی؛ «سرباز» بوده اند؟ یا «بسیجی» بوده اند؟

    امّا این خبر مشخص میسازد که سلاحی در پارک پنهان نشده بوده؛ بلکه اعضای تیم عملیّاتی به عنوانِ «نیروی بسیجی»؛ سلاح قانونی داشته اند و حدّ اکثر اینکه با خود «خشابهای پُر» حمل میکرده اند.

    «قوریزاده» (رئیس مرکز مطالعاتِ استراتژیک خاورمیانه ؟؟؟!!!!) به صدای آمریکا میگوید: «داعش یک شوخی است ... آنها نمیتوانند از عراق آمده باشند؛ زیرا آنسوی خوزستان در عراق مناطق شیعه نشین هستند.»
    البتّه از این کارشناس قلّابی نمیتوان بیشتر از اینها انتظار داشت.
    وزیرِ اطّلاعاتِ رژیم نیز مانند یک «الاغ» بیانیه میدهد و میگوید که ۲۲ نفر را در «یک خانهٔ تیمی» دستگیر کرده اند. از این وزیرِ «الاغ پور» بپرسید که آیا «خانهٔ تیمی» بوده است و یا «مسافرخانهٔ تیمی»؟
    فکر میکنم که موجوداتی مانند «علی جوانمردی» و «روح الله زم» و سایر شرکا نیز «دروغ فروشی» را از رژیم انگلهای صفوی آموخته اند.

    پاسخحذف
  44. خوانندگان گرامی

    پس از سخنرانیِ دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل (نگویید سازمانِ مللِ متّحد)؛ همهٔ وبسایتهای خبری؛ مانندِ «پَشمک نیوزها و تَشتک نیوزها».... بر رویِ آنچه که ترامپ در رابطه با رژیم ایران گفت؛ متمرکز شدند. البتّه این تمرکز ریشه در سابقهٔ دیرینهٔ «شبه روشنفکرانِ کشوری تحتِ نفوذِ ۱۲۰۰ ساله» دارد. این «شبه روشنفکران» اینگونه می انگارند که اشاره به نامِ «حکومتِ ایران»؛ نشان از توجّه آمریکا به «آینده ای درخشان» برای ایران دارد.

    هیچ یک از این اوباشانِ «شبه سیاسی» به آن بخشهای سخنان ترامپ توجّه نکردند که گفت:

    «آمریکا کشوری مستقل است و مستقلّ خواهد ماند و به دولت و حکومت جهانی کُرنِش نخواهد کرد» (نقل به معنی).
    دونالد ترامپ بخش بزرگی از سخنرانیِ خود را به این مسئله اختصاص داد و اگر باور نمیکنید؛ سخنرانی او را چند بارِ دیگر مرور کنید. این بخش از سخنانِ ترامپ را باید ستونِ فقراتِ تفکّرِ «ناسیونالیسمِ آمریکایی» دانست (America First).
    ترامپ در این سخنرانی؛ همهٔ «ریگهایِ تویِ کفش» را یک به یک معرّفی نمود.
    چین ... روسیّه ... اتّحادیهٔ اروپا ... رژیم شیعیِ ایران و ....... را باید در این مجموعهٔ ضدَ «ناسیونالیسم آمریکا» به شمار آورد که مجموعه ای از عناصرِ تعریف شده در اهدافِ «گلوبالیستها» هستند.

    اهمیّت رژیم ایران برای دولتِ ترامپ ... فقط و فقط به عنوانِ «یک مشکل» و «ریگِ توی کفش» اهمیّت دارد و نَه بیشتر.
    دولتِ ترامپ این ریگ را از درونِ کفشِ خود به هر قیمتی که شده باشد؛ بیرون خواهد آورد و اهمیّتی نیز نمیدهد که عدّه ای «مجیز بگویند» (آنهایی که از «کیرِ ترامپ شیر مینوشند») و یا آنهایی که «دشمنی کنند».
    به بیانی کژدُمی: «دولتِ ترامپ برای انگلِ فرزانه و اپوزیسیونِ موجودِ علیهِ رژیمِ شیعی و اتّحادیهٔ اروپا؛ ارزشی بسیار کمتر از ارزِشِ پشمِ خایه اش قائل است».

    پیش از فرستادنِ نظراتِ ناپُخته و ۱۰۰ تا یه قاز سخنرانی ترامپ را بارها گوش دهید:

    https://goo.gl/d4AgSt

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکلِ دیگری که «خود روشنفکر پنداران» که خود را «تحلیلگرانِ سیاسی» و یا «رئیس مراکز مطالعاتِ استراتژیک» مینامند و بسیاری از «یابوها» نیز؛ «سِرگینِ آنها» را سُرمهٔ چشم میکنند؛ این است که «سخنانِ سرانِ آمریکا» را به صورتِ «مورِدی» و گسسته از یکدیگر؛ بررسی میکنند.
      گویی که سخنانِ «جان بولتون» یک چیز است و سخنانِ ترامپ؛ چیزِ دیگری اتست.
      امّا اینگونه نیست.
      سخنانِ ترامپ؛ مانند یک اسکناسِ ۱۰۰ دلاری است که «مایک پومئو» و «جان بولتون» و «ژنرال متیس» و دیگران .... اسکناسهای ۲۰ دلاری و سکّه های آنرا تشکیل میدهند.
      سخنانِ ترامپ؛ «بیانِ کُلّیِ استراتژی» و سخنانِ مقامهایِ پایینتر؛ مشروحِِ آن «بیانِ کُلّی» هستند.
      زمانی که جان بولتون میگوید: «خِشتکِ رژیم را پایین خواهد کشید» با سخنانِ «مایک پومپئو» و سخنانِ ترامپ نه تنها فرقی ندارند؛ بلکه نه تنهادر ظاهر «مکمّل» به نظر میرسند؛ امّا در واقع تشریحِ استراتژیِ دولتِ آمریکا میباشند.
      اوباشانی که خود را «تحلیلگر» مینامند؛ همگی در این وادی سرگردانند که میتواند ۲ عامل داشته باشد:
      ۱- احمق هستند و نمی فهمند.
      ۲- هَدَفِ این اوباشان؛ از ظهور به عنوانِ «تحلیلگر»؛ این است که از این راه «پول در آورند» و برای خود جایگاهی در ایرانِ آینده درست کنند.
      اگر کسی به این «اوباشانِ شبه سیاسی» دسترسی دارد؛ به آنها بگوید:

      «دولتِ ترامپ»؛ به دنبالِ استخدامِ «کنتراتچی» است.
      اگر میتوانند «سرنگونی رژیم شیعی» را «کُنترات» کنند .... پیش بیایند. و گرنه ارزشی بیشتر از «مدفوع» ندارند.

      حذف
    2. اشارهٔ «جان بولتون» به پایانِ دورانِ «مصونیّت سیاسیِ رژیمِ شیعیِ ایران» برای براه انداختنِ «جنگهای فرقه ای»؛ به طورِ مستقیم؛ سیاستهای «گلوبالیستها» (جورج بوشِ پسر و اوباما) را پایان یافته می اِنگارّد و تلاشهای «اتّحادیهٔ اروپا» به عنوانِ «بخشی مؤثر» در «دنیای فانتزیِ گلوبالیسم» در دفاع از «حکومتِ انگلهای صفوی مسلک» را به «کوبیدنِ آب در هاون» تشبیه میکند.

      اگر دقّت کرده باشید؛ در ۱ سال و نیمِ اخیر؛ دولتِ ترامپ؛ برای به حاشیه راندَنِ «داعش»؛ کمترین هزینه ها را پرداخته و مسئولیت مالیِ آنرا از جیبِ دیگران پرداخته است.
      پرسش این است که مسئولیّت مالیِ سرنگونیِ رژیم شیعی ایران را چه کسانی باید پرداخت کنند؟

      سیّد رضا دیبا؟
      ساکنانِ ایران؟

      یا اینکه این دو عناصر؛ منتظرِ کشوری هستند تا برایشان هزینه بدهد؛ تا آنها «پادشاه» و «خوشبختانِ مجّانی» شوند؟

      حذف
    3. کژدم عزیز

      آیا ترامپ به سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد دلار خانگی در بورسی تحت نظارت خودش و سهم بازار آینده ایران راضی میشود؟ شک دارم، چون دست به نقد نیست و امکان دبه کردن از طرف ایرانیان بسیار راستگو وجود دارد.

      راه حل دیگر آوردن ۶۰ درصد پولهای بلوکه شده ایران در چین و کانادا و انگلستان و ترکیه به بانکهای آمریکایی و گرفتن سود آن است و بقیه ۴۰ درصد را میتوان به ایران باز گرداند. این کار سود برای ایران دارد چون ترامپ میتواند این پولها را از حلقوم انگلستان و چین بیرون بکشد شک دارم خودمان موفق شویم.

      آخرین راه سرمایه گذاری ایرانیان خارج در برنامه ترامپ است. برای انجام هر کدام از این روشها نیاز به یک دیپلمات کارکشته داریم و خفه شدن سایرین که اولی سخت پیدا میشود و دومین کار با وجود این همه نوکر انگلیسی و روسی و چینی نمیدانم از چه راهی امکان پذیر است؟

      حذف
  45. فعلا مردم ایران با اولین موج گرانی کمر شکن و فقر و گرسنگی برخورد کرده و در حالت شک به سر می برند خوب ترامپ با همچین جمعیت سرگشته و درمانده و یک رژیم خونریز و مجهز در مقابل باید مشنگ باشه که بخواهد براندازی کنه

    پاسخحذف
  46. ساختن پرونده ی جنایت علیه بشریت رژیم توسط کاخ سفید در اجلاس سازمان ملل کلید خورد. (جزییات در سخنان بلتن)

    پاسخحذف
  47. هزینه مالی و جانی سرنگونی رژیم.
    حد اقل می دانیم «سلطان رضا» هزینه ی جانی نمی پردازد!

    پاسخحذف
  48. کژدم دلار به مرز 20ت رسیده کلا بخش تولیدی وخدماتی خوابیده. بنظرت پیشبینی به تکه تکه شدن کشور میکنی؟همه مردم گیج وگنگ شدن.خود من هم نمیدونم باید چکار کنم؟راه حلی دارید بگید وضعیت خرابه ملت داغون شدن هرجا میرم همه داغون .

    پاسخحذف
  49. آریا گرامی
    مراسم عاشورای «حسینِ شجاع الدّوله» که به خودش ریده بود چطور بود؟

    پُر جمعیّت بود؟ یا کم جمعیّت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به مدّت یک هفته به هیچ وجه دلار نخرید.

      حذف
    2. پس معلومه خودتم فکر نمی کردی خیلی زود به این قیمت برسه

      حذف
    3. چرا کژدم؟

      حذف
    4. ناشناسان گرامی

      قیمت دلار در شرایط کنونی کاذب است و دولت میخواهد در چند روز آینده دلارهای نفتی را گران بفروشد. لذا به مدّت یک هفته دلار نخرید و به دولتِ امام حسن بنفش بیلاخ بفرستید.

      حذف
  50. کژدم من مطمئنم اعتراضات در ایران شعله ور خواهد شد تجربه صد ساله این رو نشون داده مردم ایران مثل ونزوئلا نیستند این قیام به زودی شکل خواهد گرفت اماخاک بر سر اپوزیسیون که احتمالا نقش جدی در این براندازی نخواهد داشت اینها 40 سال مفت خوردند و خوابیدند بی شرف ها

    پاسخحذف
  51. یکبار در مورد شورای رهبری سخن گفتید من نفهمیدم معیار ورود چیست ای کاش توضیح میدادید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در حالِ نوشتنِ بخش چهارم هستم و شاید بتوانم به پرسش شما پاسخ بدهم.
      بخش چهارم را باید به چالش بکشید تا بتوانیم به یک «راهکار استراتژیک» در رایطه با «حکومتِ پایدار و متوازن» دست یابیم.

      از یاد آوریِ شما سپاسگذارم

      کژدم

      حذف
  52. کژدم فکر کنم اگر هم پایین بیاد تا همین 15 - 16 تومن باشه نظر شما چیه ولی مطمئنم به زودی دوباره پرواز میکنه

    پاسخحذف
  53. با اجازهٔ «شاهین نجفی» گرامی

    https://www.youtube.com/watch?v=5WCMlZ5bUiM

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم عزیز

      سپاس از شما. امید است حرکتی از سوی مردم شود وگرنه به سمت lyrics این ترانه و جنگ داخلی خواهیم رفت... خون در راه است:

      https://www.youtube.com/watch?v=2tN875A3Bj8

      Hear the Devil callin'.
      Hear the Devil callin'.
      Well, I hear the Devil callin',
      gotta pay him what 'e's due.
      I can't stop the Dogs of War.
      I can't stop the Dogs of War.
      و الی آخر...

      حذف
  54. اکنون بسیاری از «تحلیلگرانِ آبدوغ خیاری» فکر میکنند که با وارد شدنِ سیستم ضدّ هوایی S-300 به سوریه؛ زمین و زمان مانندِ «آوار» بر سرِ اسرائیل فرو خواهد ریخت و نیروهای «گروهبان حاجی بادمجان» از حملاتِ اسرائیل در امان خواهند ماند.
    امّا اینگونه نخواهد شد؛ بلکه ورودِ S-300 سطح نبرد را از نظرِ تکنولوژیک؛ بالا خواهد بُرد و «تعریفِ اهدافِ موردِ حمله» نیز ارتقا خواهد یافت.
    بدین معنی که اگر تا دیروز «گنجشک» شکار میکردیم و از شکارِ خود بنا بَر هزینه هایش راضی بودیم؛ اکنون نباید به دنبالِ «شکارِ گنجشک» بود؛ بلکه باید به اهدافِ مهم تری حمله کرد تا توازنِ میانِ «دست آورد» و «هزینه» همچنان حفظ شود.
    احمقها و اوباشانِ شیعه مسلک؛ اکنون فکر میکنند که با ورودِ S-300 به سوریه؛ درجهٔ «مصونیّت» آنها بالا رفته است.
    امّا فکر نمیکنم در میانِ نظامیانِ آگاه؛ چنین تصوّری وجود داشته باشد. (البتّه منظورم گروهبان سردارهایِ دول آبادی نیستند)
    بالا رفتنِ «سطحِ نبرد»؛ برای نیروهای حاجی بادمجان؛ نه تنها «مصونیّت» ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه بسیار درد آورتر و ویرانگرتَر خواهد بود.

    پاسخحذف
  55. دو خبر بسیار مهم:

    ۱- دولتِ «امام حسن» از «انگل فرزانه» میخواهد که پیش از آنکه دیر نشده است؛ کاسهٔ «گُه» را سَر بکشد. و گرنه در آیندهٔ نزدیک باید «چاه مستراح» سَر بکشد.

    https://goo.gl/PAUgRm

    ۲- ماهها پیش از این؛ برخی از مشاورینِ دونالد ترامپ که در خارج از کاخ سفید هستند؛ به او هشدار دادند که از «ولیعهد عربستان» دوری کُنَد. زیرا ولیعهدِ عربستان میتواند آمریکا را به «تَله» ای بکشاند که نقش «ارتش عربستان» را بازی کُند.
    دونالد ترامپ این «مشاوره» را عمیقاً درک کرد.
    چندی پیش؛ دونالد ترامپ از عربستان به طورِ مکرّر خواست که تولید نفت را بالا بُرده و قیمتها را پایین بیاورند. امّا «ولیعهدِ جوان» به «خنجر از پُشت» فکر میکرد. طرحِ ولیعهدِ جوان این بود تا آمریکا را به نقطه ای بکشاند که راهِ بازگشتی برایش نمانَد.
    میگویند که «ولیعهدِ عربستان» بسیار باهوش است؛ امّا اگر فکر میکُنَد که باهوش تر از او وجود ندارد؛ باید بسیار «احمق» باشد.
    اکنون پنتاگون اعلام کرده است که سیستمهای دفاعی «پاتریوت» را از برخی کشورهای عَربی فرا خواهد خواند. این گفتهٔ پنتاگون؛ با سخنانِ دونالد ترامپ که گفته بود:« بدونِ حمایت نظامی آمریکا؛ کشورهای عربی قادر به دفاع از خود نخواهند بود»؛ به طورِ کامل «هماهنگ» است.
    ولیعهدِ عربستان؛ اگر واقعاً باهوش است؛ باید «دو دوزه بازی» را کنار گذاشته و «رفیقِ راه» شَوَد .... وَ ... نَه ... «ریگِ تویِ کفش».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وزیر امور خارجهٔ عربستان (الجبیر) نیز باید بداند که آنگلا مِرکِل یک «یائسه» است و نتیجهٔ جفتگیری با «آنگلا مِرکِل»؛ فرزندی سالم نخواهد بود. «الجبیر» باید به جای «جفتگیری با مِرکِل» به ولیعهدِ جوان بگوید:

      Do not be a smart ass

      و یا:

      Do not try to be a smart panty

      «الجبیر» باید جایگاه عربستان را به ولیعهدِ جوان گوشزد کُنَد.

      زیرا مهمّ نیست که عربستان چند میلیون بشکه نفت تولید میکُنَد؛ بلکه مهمّ است که جایگاهِ خود را بشناسد و بِدانَد که:

      «بازی ساز» نیست؛ بلکه «بازیگر» است.

      حذف
    2. چندی پیش؛ دونالد ترامپ از عربستان به طورِ مکرّر خواست که تولید نفت را بالا بُرده و قیمتها را پایین بیاورند. امّا «ولیعهدِ جوان» به «خنجر از پُشت» فکر میکرد. طرحِ ولیعهدِ جوان این بود تا آمریکا را به نقطه ای بکشاند که راهِ بازگشتی برایش نمانَد.
      ...................
      کژدم راجع به این قسمت از نوشته ات بیشتر توضیح میدی؟

      حذف
    3. کژدم گرامی، عزاداری حسین شجاع الدین، امسال پرشورتر از سالهای پیش برگزار شد و در اعصاب و گوشهای ما حسابی ریدند. گویی فقر و بدبختی، با دینداری و عزاداری رابطه مستقیم دارند و باهم صعود میکنند.

      حذف
    4. احساس شرم کردم بین مردمی زندگی می کنم که می گویند وای حسین با این که از حسین مظلوم ترند. ادای عزا را در می آورند با این که عزا و غم در جای دیگرست. کسی را صدا می زنند که ۱۴ قرن پیش مرده و وجود خارجی ندارد. آن چه وجود دارد را رها کرده اند.

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      زیستن در یک کشور و یا جامعه و یا خانواده؛ امری «اجباری» است و هیچکس تا کنون نتوانسته است تا پیش از به دنیا آمدن؛ «زیستگاهِ خود» را انتخاب کُنَد. لذا احساسِ «شرم» نه تنها بی مورد است؛ بلکه میتواند شما را از نظرِ روحی؛ تحلیل داده و به نا اُمیدی بکشاند.
      «حسین» مظلوم نبود؛ بلکه یک شکست خوردهٔ استراتژیک بود.
      آنهایی که برای «حسین» عزاداری میکنند؛ باید از «حسین» بخواهند تا آیندهٔ خوبی به آنها «عطاء» کُنَد و از «ترامپ» و یا «اوباما» انتظارِ کُمک نداشته باشند. زیرا هیچکس قادر نیست برای این موجودات؛ «۷۲ فرشتهٔ باکرهٔ گاییدنی» هدیه دهد.
      فقط محمّد و علی و حسین میتوانند؛ «دلّالانِ اینچنین معامله ای» باشند.

      حذف
  56. اگر تمامی شروط یا بخش عمده ی شروط 12گانه پذیرفته بشه اوضاع به نفع کی پیش میره ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نفعِ «ظهورِ عقابِ بزرگ».

      چین همهٔ «خشابهای نبردِ اقتصادی» را خالی کرده است و دیگر گلوله ای برای شلّیک ندارد.
      دولتِ چین بسیار نگران است.
      روسها نیز آخرین حربهٔ خود (S-300) را بکار بستند. این حربه فقط سطح درگیریها را افزایش میدهد و ارزشِ اقتصادیِ مثبت برای اقتصادِ روسیه ندار. ارزش S-300 روسیه؛ حتّی در حدّ یک «لقمه» نیست؛ چه رسد به اینکه «سرنوشت ساز» باشد.

      «پذیرشِ ۱۲ فرمان» نیز به بقای رژیمِ «تشیّع شنیعه» کمکی نخواهد کرد.

      افسانه های بافته شده برای «حسینِ بُزدل»؛ همگی نشان از «مویه» برای یک «شکستِ استراتژیک» دارند.
      اگر رژیمِ کثیفِ شیعی؛ میخواهد همان «شکستِ استراتژیک» را تجربه کُند؛ نتیجه اش این خواهد بود که «زینب» (خواهر حسین) به «روسپیِ شرعی = زینب صیغه ای» تبدیل شود.
      مگر آلمانِ هیتلری این راه را نپیموده و زنانِ آلمانی بَهایش را نپرداخته اند؟

      آزموده را آزمودن ... خطاست.

      حذف
  57. جابجاي دلار ويورو تو برنامه دولت جهت ارامش ايجاد كردن.هركسي ارز وارد كنه ازاده.يجوراي اتش به اختيار كردن افزايش دلار هم لحظه ي بالا وپاين مياد.رود تعطيلي كارخانه ها خيلي سريع هست.جالبه با اين وضعيت همه جيزرو اروم واوكي ميدونن.نميدونم اين مردم جرا ساكتن؟ هيچكس خبر نداره قراره جي بشه.تو صحبت هاي نتانياهو چي بود؟يا عاشق شدن ترامپ از كره شمالي!بازم بازي سياسي يا به خبر سياسي؟اين روزا ها همه جي غير قابل پيش بيني شده،همه گيج وگنگ.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اریا گرامی
      سخنانِ ناتانیاهو و عاشق شدنِ ترامپ در ۹۰ سالگی را نیز ول کنید.
      این مردم نیز به این دلیل ساکت هستند که آلترناتیوی وجود ندارد تا به آن دِل ببندند و امیدوار شوند.
      این آنارشی موجود که فکر میکنید همه چیز را غیر قابل پیشبینی کرده است؛ فقط در «سطح» وجود دارد؛ و گرنه در «عمق»؛ قوانینی عمل میکنند که نتایج آنها بسیار قابل پیشبینی است.
      فشارها کمر شکن هستند و رژیم کثیفِ شیعیانِ شنیعه؛ قافیه را باخته است.

      حذف
    2. جمهوری اسلامی در حال استفاده از اخرین کارت برنده خود هست و با تهدید بازار سکه و دلار و فعالین سایتها دو نفر از انها را به اعدام محکوم کردهو در حال تزریق شدید ابشده با اختلاف خیلی پایین نسبت به دلار بازار و همزمان تزریق خبرهای فیک و ساختگی برای ترساندن مردی که سرمایه خود را به دلار و سکه تبدیل کرده اند می باشد خلاصه جمهوری اسلامی به شدت در حال تقلا برای پایین اوردن قیمت دلار هست حالا باید دید چه قدر موفق می شود

      حذف
    3. دقیقا حرفای شما درست هستش.فقط بزرگرتزین سوالات این مردم چندتا هست.که خودمنم گیج شدم شاید شما بتونی کمکی کنی همچون گذشته .قراره چی بشه ؟نکنه کار دولت هیت بردن بالای دلار جهت دزدی از جیب مردم واسه دادن بدهی ؟قطنامه 598تکرار نشه وباز توافقی بزارن؟جنگ میشه ومملکت ناامن؟هر گروهی خودمختاری کنه؟یا باید مثل ونوزولا مردم کشور رو ترک کنن؟یا اینقضیه سالها طول میکشه؟این تمام افکار امروز این ملت شده.که چاشنی فقر بیکاری خودکشی نا امیدی هم در اونه.شاید باورت نشه همه غمگین انگار گرد قبرستان برین ملت پاشیده شده.ناامنی فقر سرقت دزدی قتل ؟؟؟کژدم جان جای واسه صحبت نیس،شاید تو که بیرون از گودی وفراوان تجربه داری نظری بدی!اما من بشخصه نامید شدم ؟و نمیدانم این بکجا خواهد کشید دقیقا مرگ تدریجی با چشم میبینیم

      حذف
    4. آریا و ناشناس گرامی
      چند روز پیش گفتم که حد اقل برای یک هفته دلار نخرید. زیرا ۱۹ هزار تومان Fake است. زیرا رژیم همچنان میتواند نفت بفروشد و ذخیرهٔ ارزی نیز دارد. لذا بالا رفتن قیمت دلار تا ۱۹ هزار تومان فقط برای سرکیسه کردن مردم بود. نمیدانم که چه تعداد فریب خوردند و دلار ۱۹ هزارتومانی خریدند؟ امّا میدانم که قیمت دلار اندکی نیز پایین خواهد آمد (مابینِ ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان). قیمت دلار در پیش از نوروز؛ برای چاپیدنِ مردم بازهم بالا خواهد رفت. لذا بهتر است در ۲۰ روز پیش از نوروز؛ مردم دلار بخرند و از روز ۱۵ اسفند ماه به هیچ وجه دلار نخرند. پس از تغطیلاتِ نوروزی؛ قیمت دلار از طرفِ حکومت غیر قابل کنترل خواهد بود و تا اواسط اردیبهشت به ۲۸ هزار تومان خواهد رسید و ارزش تومان پس از اردیبهشت؛ «زیمباوه ای - ونزوئلایی» خواهد شد. (یک گاری اسکناس برای یک سیخ جگرِ سفید).
      انتقالِ سیستم S-300 به سوریه؛ هیچ ربطی به سقوط ایلیوشین ۲۰ ندارد. بلکه فقط بهانه است.
      انتقالِ این سیستمِ ضد هوایی؛ نشان از وحشت روسها از آینده ای پیچیده و مبهم دارد و بنا بر فرهنگِ روسی؛ تنها پاسخ و رویارویی با آینده را در «شمشیر و موشک» میبینند (Old School).
      خروجی نفتِ رژیم حدّ اکثر میانِ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه در روز برای تهیّهٔ غذا و دارو خواهد بود. پیشنهادِ من این است که برای آن روزها ۱۰ هزار ضریح برای «لیسیدن» بسازند و یا «شاش محمّد» را به طورِ آزمایشگاهی تولید کرده و به «مؤمنین» بنوشانند تا شکمشان هرگز گرسنه نشود.

      https://www.youtube.com/watch?v=LDSKlOr1Luk

      آنروزه چهرهٔ انگل فرزانه و حاجی بادمجان و مؤمنین دیدنی خواهد بود.
      به قولِ مایک پومپئو: مذاکرهٔ خامنه ای با ترامپ دیدنی خواهد بود.

      حذف
    5. کژدم این اعداد و زمان های تغییر قیمت دلار که گفتی بر مبنای تحلیل خاصی هست؟؟

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      بله؛ بر اساس تحلیل است.
      البتّه من (کژدم) برخلاف نظرِ برخی از تحلیلگران که فکر میکنند حزب جمهوریخواه در «نبردِ نوامبر» شکست خواهد خورد و زمین و آسمان از دموکراتها پُر خواهد شد؛ بر این نظر هستم که دموکراتها شکست سختی خواهند خورد.
      من برای «پروپاگانداها» و «نظر سنجیها»؛ پشیزی ارزش قائل نیستم. آنچه که در لایه های زیرین دیده میشود؛ «وحشت گلوبالیستها» است.
      این وحشت بدون دلیل نیست. اکنون نه تنها حزب دموکرات؛ بلکه چین و روسیه و اتّحادیهٔ اروپا نیز بر علیه ترامپ میجنگند. براه انداختنِ چنین «جنگِ جهانی» بر علیه «ناسیونالیسم آمریکایی»؛ باید دلیلی بسیار عمیقتر از آنچه که می بینیم داشته باشد.
      ناسیونالیسم آمریکایی میخواهد دنیا را «باز تعریف» کُند.
      برخلافِ نظراتِ تحلیلگرانِ «پِشگل مآب» که فکر میکنند «ایران» برای آمریکا بسیار مهمّ است و در رابطه با موقعیّت سوق الجیشی و ذخیره های نفت ایران مقاله های پُر آب و تاب مینویسند؛ ایران به خودیِ خود برای «ناسیونالیسم آمریکایی»؛ اندازهٔ «پشگل» هم ارزش ندارد.
      آنچه که نامِ ایران را در صدر خبرها می آورد؛ همان دلیلی است که زمانی نامِ «کوبا» را بر سرِ زبانها انداخت و زمانی که مسئله ما بینِ اتحاد شوروی و آمریکا حلّ شد؛ «کوبا» به همان جایگاهِ طبیعیِ خود بازگشت یعنی ...(پِشگِلِستان). البتّه این مسئله را در مقالاتِ قدیمی در رابطه با «ارزِشِ کوبا» توضیح داده ام و مسئلهٔ جدیدی نیست.
      تنها دلیلِ «نُقلِ مجلس شدنِ نامِ ایران» در عرصهٔ بین المللی؛ این است که: «ایران» یک سنگر و خاکریزِ «کاهگِلی» است که بسیاری در پشت آن سنگر گرفته اند.
      آنهایی که سنگر گرفته اند؛ بالاخره با یکدیگر به توافق خواهند رسید و آنچه که در این میان ویران خواهد شد؛ «ایران» است.
      اگر دیدید که نامِ «کوبا» در یکی دو سالِ اخیر باری دیگر بر سرِ زبانها افتاد؛ به خاطرِ «نبشِ قبر» بود. و گرنه «کوبا» در عرصهٔ جهانی؛ حتّی ارزشی مانندِ «تاپاله» نیز ندارد.
      زمانی نامِ «ویتنام» کونِ خر را پاره میکرد و چپیهای احمق وطنی؛ خودشان را برای «ژنرال جیاپ» پاره میکردند.
      اکنون ویتنام کجاست؟ آیا کسی درباره اش حرف میزند؟ ... یا اینکه مانندِ «تایلند» به عنوانِ «روسپی خانه» به آن می نِگِرند؟
      البتّه من (کژدم) میدانم که شهروندانِ هر کشوری؛ فکر میکنند که کشورشان؛ حتماً «پُخِ بزرگی» است. زیرا اگر اینچنین فکر نکنند و به خود «دلداری» ندهند ... چه خاکی باید بر سَرِ خود بریزند؟
      کشورهایی مانندِ «سودان»؛ «ایران»؛ «ویتنام» و کوبا.... زمانی مشهور میشوند که چند نفر برای «گاییدنِ آنها» با هم «دعوایِ خیابانی» راه انداخته باشند.
      به همین «برمهٔ قدیم» (میانمارِ جدید) نگاهی بیندازید.
      زمانی که همه برای «آنگ سانگ سوچی» یقه درانی میکردند؛ ... در نوشتارهای قدیمی گفتم که این «ماچه خَر» هیچ پوخی نیست.
      آیا حالا میبینید که خیچ پوخی «نبود» و فقط با «پروپاگاندا» او را مانندِ «بادکُنَک» باد کردند؟
      ماجرای «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان گروهبان آریوبرزن» و «بن لادن» نیز فوتوکُپی همان داستانهای قدیمی مانندِ «فیدل کاسترو» است.

      بگذارید داستانِ کُهنه ای را که فکر میکُنم فقط یکبار گفته ام را دوباره تعریف کُنَم:

      آمریکاییها «چه گوارا» را کشتند.
      همان آمریکاییها؛ پس از «کُشتَنِ چه گوارا»؛
      میلیاردها دلار از فروشِ «تی شِرتهای چه گوارا» ... پول در آوردند.

      البته همهٔ خوانندگانِ این وبلاگ میدانند که وبلاگِ کژدم؛ «چارواداری» است.
      من (کژدم) ترجیح میدهم که «چاروادار» باشم.

      آیا توضیحاتی بیشتر از این میخواهید؟

      حذف
    7. ناشناس گرامی
      دیدید که گفتم به مردم بگویید که دلارهایشان را نفروشند؟ ...
      آیا به مردم گفتید؟ یا اینکه بر سر اینکه من (کژدم) بر اساس تحلیلِ خاصّی میگویم و یا نمیگویم؛ «جلقِ فکری» میزدید؟

      https://goo.gl/tf1P8t

      مهمّ نیست که من (کژدم) بر چه اساسی میگویم.
      مهمّ این است که «درست» میگویم.
      حال میخواهید مرا «جنّ گیر» بنامید؛ «روشن بین» بنامید ... «جادوگر» بنامید ... «آینده بین» بنامید.... و .... هرچه که دوست داشتید بنامید. در زمانی بسیار پیش از این مرا «جادوگر» مینامیدند. در حالی که هیچ جادویی در کار نبود. بلکه من (کژدم) چیزهایی را میدیدم که دیگران نمیدیدند.
      من (کژدم)؛ ... «دانش آموز» هستم.
      درست است که مرا به «معبدِ بودایی» راه ندادند؛ امّا آن احمقها نفهمیدند که: «معبد» در «درونِ من» است.

      حذف
    8. خیالت راحت... هر جا رسیدم گفتم دلار نفروشید.

      حذف
  58. متاسفانه من دلار بیست تومنی خریدم و الان شده پونزده و احتمالا هنوزم پایینتر بیاد. وقتی خریدم بعدش به وبلاگ شما سر زدم و دیدم دوساعت قبل شما گفتین دلار نخرین. دفعه بعد چندساعتی زودتر اعلام کنین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      کار زودتر از آنچه پیشبینی می شد به مرحلهٔ «نفت در برابر غذا و دارو» رسیده است.
      حکومت شیعی وارد جنگِ اقتصادی با مردم شده و با «سیاستِ کازینو» در حال چاپیدنِ مردم با سیاستهای ارزی خود است و بخش بزرگی از قشر متوسّط جامعه را نیز به «فقرا» تبدیل خواهد کرد.
      وقتی دلار به حدود ۱۴ هزار تومان رسید؛ بازهم بخرید. به احتمالِ قوی قیمت دلار پس از رسیدن به حدودِ ۱۴ هزار تومان باز هم بالا رفته و در حدود ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان تا ماه نوامبر تثبیت خواهد شد.
      دورِ بعدی سیر صعودی واقعی از ماه نوامبر آغاز میشود و چه بسا در اردیبهشت ماهِ سال آینده از ۳۰ هزار تومان نیز بگذرد. زیرا هزینه های برون مرزیِ رژیم بسیار زیاد است و همهٔ درآمدهای نفتی را می بلعد.
      وقتی که میشنوید؛ «قرارگاه خاتم الانبیا» ۱۰ ها میلیارد دلار سود کرده است؛ همهٔ آن پولها پول نفت است. زیرا ایران منابع درآمد چشمگیرِ دیگری ندارد. هرچه پول در جیب مردم ایران است؛ از کارگر و آموزگار بگیر تا ثروتمندان؛ همگی پول نفت است.

      حذف
  59. آقای فریدون خاوند تحلیلی در رابطه با اختراعِ اروپاییِ «ساز و کار ویژه» نوشته اند که خواندنی است. البته یک اشتباه تایپی دارد (الف و ب).


    https://goo.gl/b9zrYU

    امّا در رابطه با شرکتهای اروپایی که «شرکتهای کوچک» نامیده میشوند؛ توضیحی داده نشده است. این شرکتها اگر با «دلار آمریکا» سر و کار ندارند؛ نشان میدهد که در سطح «بقّالی سرِ کوچه» هستند.
    این طرح مشابه همان چیزی است که در اوایل انقلاب و «دورانِ طلایی امام» با ترکیهٔ عثمانی انجام شد. کامیونهای ترکیه که حد اکثر سرعتشان ۳۵ کیلومتر در ساعت بود؛ بعد از چند سال تبدیل به تریلِرهای ۲۴ چرخِ «اسکانیا» و «وولوو» شدند.
    این شرکتهای کوچک؛ تا جایی که بتوانند؛ هر بُنجُلی را به «امپراتوری بزرگِ صفوی» خواهند چپاند. زیرا میدانند که وقتی یک «امپراتوری بزرگ» به چنین روزی افتاده است؛ «خروس قندی» را نیز در هوا می قاپَد؛ مواد تاریخ گذشته و یا داروهایی که در حال نزدیک شدن به سوی سطل آشغال هستند؛ به قیمتهای گزاف به «آریاییهای شیعه مسلک» چپانده خواهد شد.
    حدود ۱۸ ماه طول کشید تا «مکزیک» تسلیم شود و اکنون «کانادا» تسلیم شد و «نفتا» باز تعریف گردید. تسلیم شدن کانادا نشان میدهد که از وعده های پیروزی دموکراتها در نوامبر نا امید شده اند.
    اگر در انتخاباتِ میاندوره ای «نوامبر»؛ جمهوریخواهان بتوانند؛ اکثریتِ قابل توجه در سنا و کنگره را بدست آورند؛ این «ساز و کار ویژه»؛ نیز «سقط جنین» خواهد شد. زیرا اروپا تسلیم خواهد شد.

    پاسخحذف
  60. خوانندگان گرامی

    به مردم بگویید دلارهایشان را نفروشند.

    پاسخحذف
  61. سر قیمت ارز حکومت انقد دسپاچه و سراسیمه رفتار کرده که به احتمال زیاد اکثر مردم متوجه شدن این پایین اومدن قیمت دلار کاملا مصنوعی و موقتیه. چندتا سایت که قیمت لحظه ای دلار و سکه رو به صورت واقعی و مطابق قیمت بازار نشون میدادن از دسترس خارج شدن و تو تلگرام دارن خبرای فیک راجبه ارزان شدن دلار و نبود خریدار برای دلار منتشر میکنن.حدس من اینه که کسایی که دلار خریدن دم به تله ندادن و نفروختن.این خبرها رو فقط اون افرادی باور کردن که دلار نخریدن و ندارن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      فقط برای مردم خبر رسانی کنید که در شرایط کنونی نَه دلار و یورو بخرند و نه بفروشند.
      دستهای رژیمِ کثیفِ شیعی را توی حنا و پاهایشان را توی «پوستِ گِردو» بگذارید.

      بگذارید خودشان بگوزند و خودشان بخندند.
      زمانی که دلار به ۱۴ هزار رسید .... حمله به سویِ «خریدِ دلار و یورو».
      تا میتوانید این بیشرفهای صفوی مسلک را «بدوشید».
      هر چقدر این بی شرفها را بدوشید؛ ثروتهای ملّی در جیبِ مردم ایران میماند و به دستِ اوباشان و روسپی زاده های «یَمَنی» و «لبنانی» و «حَماسی» و «عراقی» و «هزاره ای» نمی رسد.

      حذف
  62. این «حزبلبلی ها» منطق عجیبی دارند...
    انگل فرزانه و امیرکبیرِ ظریف و حاجی بادمجان گروهبان میرزاقاسمی؛ حاضرند که به روسها و چینیها و آلمانها و انگلیسها و فرانسویها «کون بدهند» تا به «ترامپ» «کون ندهند»....!!!
    آیا عجیب نیست که به ۵ نفر کون بدهند تا اثبات کنند که «کونی» نیستند؟
    من (کژدم) به حزبلبلیها و انگلِ فرزانه و امیرکبیرِ ظریف و حاجی بادمجان گروهبان آریوبرزن؛ قول میدهم که با کون دادن به این (۱+۴)... «کونیهای حرفه ای» شده اند ... و بدبختی شان اینجاست که پس از «کون دادنِ گروهی» .... در نهایت باز هم مجبور خواهند شد که به «ترامپ» نیز کون بدهند.
    محاسبهٔ حزبلبلیها شبیه محاسبهٔ تقسیمِ «ارث» توسّط «الله احمق» است که در «قرآنِ کژیم» آمده است.
    وقتی که «الله» یک موجود احمق باشد؛ پیروانش بیچارگانی احمقتر از او هستند

    پاسخحذف
  63. در دنیا برای تمامی کشور های [ نفت فروش ] فروش بیشتر؛برابراست با رفاه مردم و قویتر شدن دولت [غیراز دولت اسلامی که پولش را عملا دور میریزد ]
    ترامپ کلیه تصمیماتش حساب شده و ناگهانی است و همه میدانیم که به معامله با ورشکستگان و شکست خورده ها علاقمند است ! ...
    از ماه نوامبر ایران تقریبا هیچ نفتی نمیتواند بفروشد؛ حتی از طریق روسیه وعراق ..عربستان هم که از در مقابله در امده و نمیخواهد تولید را افزایش دهد ...پس کی میماند ؟
    اقای مادرو در سازمان ملل گفت حاضر است باهر شرایطی با ترامپ گفتگو کند !....نفت ونزویلا با یک ششم ظرفیت تولید که انهم بخاطر تحریم ؛ بسختی معامله میشود . ظاهرا ترامپ این کشور شکست خورده را که ۷۰ -۸۰ هزار نفر از جمعیت ان به کشور های همسایه گریخته اند به شرط فراموش کردن سوسیالسم [ همان نرمش قهرمانانه اغا ! ]دستی به سروگوشش میکشدوتحریم ها را کمتر میکند ...قیمت نفت هم پایین میاید [ ذخایر نفت ونزویلا از ایران بیشتر است ] بعد نوبت گوشمالی عربستان و روسیه میرسد ...

    پاسخحذف
  64. دیروز و امروز روزهای عجیبی بود توطئه کثیفی توسط سپاه و اطلاعات و بانک مرکزی و دستگاه پروپاگاندا جمهوری اسلامی ایجاد شد که بار روانی وحشتناکی رابر مردمی که برای حفظ قدرت خرید خود به دلار و سکه روی اورده بودند انداخت و هدف این بود که 20 میلیارد دلار خانگی توسط مردم وحشت زده به بازار سرریز شود تا توسط ناصر کثیف جمهوری اسلامی خریداری و برای روز مبادا نگهداری شود..و جناب کژدم این توطئه کثیف را چند روز زودتر برای خوانندگان این بلاگ رونمایی کرد...امروز ترور اقتصادی و روانی عناصر کثیف جمهوری اسلامی که بر علیه مردم عادی تهیه دیده بودند خوشبختانه شکست خورد و حالا که این متن را می نویسم دلار نزدیک 3000 تومان از کف خود فاصله گرفته و به 15500 رسید ..اما خوبی این ترور کثیف این بود که بسیاری از کارت برنده های جمهوری اسلامی سوخت
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تا جایی که دستتان و صدایتان میرسد؛ به مردم بگویید که دلارهایشان را نفروشند. زیرا در اردیبهشت؛ بینِ حدّ اقلّ ۲۰ تا ۲۸ هزار تومان تثبیت خواهد شد و پس از اردیبهشت ماه؛ افسار گسیخته خواهد شد.
      اگر حتّی ترسیده اید و جرأت خرید ندارید؛ حدّ اقل دلارهایتان را نفروشید.
      به مردم بگویید.
      من «سناتور چوخ بختیار» و مُفسّر فاکس نیوز و یا دلّال دلار نیستم و برایم فرقی ندارد که چه کسی دلارهایش را آتش میزند و یا میفروشد و یا نگه میدارد.
      مرا فقط «خیرخواه» بدانید.

      حذف
    2. من از روز اول به هر کس رسیدم گفتم دلار بخرید و تا دو سال نفروشید اما کنجکاوم بدونم اردیبهشت 98 چه اتفاقی خواهد افتاد که دلار افسار گسیخته خواهد شد؟؟؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی

      دولت که باید «پدافند مردم» باشد؛ اکنون مانندِ یک «پِدرِ معتاد به هروئین» به شکستنِ «قُلّکهای» فرزندانش روی آورده است (خرید دلارهای خانگی آنهم به شیوهٔ کازینویی).
      آیا بی شرافت تر و درمانده تَر از این حکومت کسی را سراغ دارید؟
      حتّی حیف از اینکه این بیشرفها را با یک معتاد مقایسه کرد.
      پدری که کارش به سرقت قلّکهای فرزندانش برسد؛ نشان از دریده شدنِ تار و پودِ «خانواده» دارد.
      در ماههای آینده منتظر «قحطی» باشید.
      این بیشرفتر از معتادها؛ برای آنروز نیز برنامهٔ «طفلانِ مسلم بازی» دارند. در حالی که خودشان به دُزدیدنِ «قُلهکهای خانگی» دست بُرده اند.
      پولِ این «قلّکهای خانگی» به دست اوباشانِ «یمن» و «لبنان» و «عراق» و «سوریه» خواهد رسید.
      شما پرسیدید که آیا اتّفاق عجیبی خواهد افتاد؟؟!!!
      آیا اتّفاقِ عجیب را نمی بینید؟

      حذف
  65. کژدم عزیز

    قبل از این جریانات از همون موقع که گفتی وسیع توی یوتوب پخش کردم و امروز بیشترش کردم و به همه آشناها گفتم. چرا بترسیم وقتی تمام زندگیمان در جمهوری اسلامی به باد رفته؟ شک ندارم سر وقت ۳۰ که هیچ به ۵۰ هزار تومن میرسد.

    کاری با بقیه ندارم من دلارهایم را بجای اینکه بخواهم به جمهوری اسلامی بدهم آتششان میزنم. خرید من برای این بوده که از دست این بیوجدانها بیرون بکشم حتی اگر ضرر داشته باشد.

    هرچند سود خواهم کرد، این کثافتها که به جهنم بروند باهاش یه ماشین خارجی میخرم یه بلاگرفته میزارم کنار خودم سمت شاگرد و به سلامتی تو کژدم جای خنکی پارک کرده آبجو میزنم. با اون بلاگرفته هم اصلاکاری ندارم، راست میگم جون خودم :) ولی شاید لپشو گاز بگیرم.۸

    پاسخحذف
  66. خوانندگان گرامی
    تا جایی که میتوانید و دست و صدایتان می رسد؛ به مردم بگویید که قدم بعدیِ رژیم کثیفِ شیعی؛ براه انداختنِ «قحطیِ عمدی» است. تا در سطح بین المللی «مظلوم نمایی» کرده و بازیِ «طفلانِ مسلم» را بروی صحنه بیاورند.
    پروژهٔ کثیفِ ایجادِ «قحطیِ عمدی» با «سرقتِ دلارهای خانگی» کلید خورد.
    رژیم با حمله به «قلّکهای خانگی»؛ فقط در صدد جمع آوری دلار نیست؛ بلکه میخواهد «قحطی عمدی» ایجاد کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم رابطه بین سرقت دلارهای خانگی و قحطی عمدی رو بیشتر می شکفید؟

      حذف
    2. راهکار نجات از این وضعیت و دوام آوردن چیه؟؟ به اطرافیان بگم مواد غذایی و مورد نیاز اولیه رو انبار کنن؟؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      از دانه درشتهای رانت خوار حکومتی که بگذریم؛ اکثر کسانی که توانایی خریدِ دلار و یا سایر ارزهای معتبر را داشتند؛ به طورِ عنومی به قشر متوسّط جامعه تعلّق دارند. غارت دلارهای این قشرِ اجتماعی؛ ارزش داراییهای آنها را به شدّت پایین خواهد آورد و بخش بزرگی از آنها به بخش فقیرِ جامعه خواهند پیوست. بر آورد تخمینیِ «دلارهای خانگی» حدود ۲۰ میلیارد دلار بوده است. این مقدار پول با بخش بزرگی از بودجهٔ متعارف و غیرِ نظامیِ رژیم برابری میکُند. بخشی که توسّط آن حقوق کارمندان و خدماتِ اجتماعی پرداخت میشوند.
      اگر مردم حماقت کرده و دلارهای خود را بروخته باشند؛ در طیّ ۴۸ ساعت ۲۰ میلیارد دلار فقیرتر شده و کاغذپاره ای به نام تومان گرفته اند که در ماههای آینده ارزش آن به صورت غیرقابل تصوّری پایین خواهد آمد. از سوی دیگر درآمدهای نفتیِ رژیم که منبع اصلی درآمد ملّی است نیز به صورت سرسام آوری پایین آمده و دولت نخواهد توانست مایحتاج عمومی را تهیّه کُند. زیرا هم اکنون نیز قادر به پرداختِ حقوقِ معوّقه نیز نمیباشد. یعنی ورشکسته است و با سیلی صورتش را سرخ نگه میدارد. لذا کارِ واردات را به بخشِ «خصومتی» (بنیادها و سپاه و رانت خوارها) خواهد سپرد.این واردکننده ها نیز بر اساسِ فرمولِ «سود آوری در شرایط بحرانی» عمل خواهند نمود.
      این فرمول از این قرار است:
      ۱- گرانفروشی.
      ۲- احتکار برای حفظ ارزش اموال در برابری با دلار.
      ۳- بالا بُردنِ قدرتِ خریدِ واردکنندگان که بر اساس دلار محاسبه میشود.
      ۴- بُنجُل فروشی.

      این فرمول به تنهایی عمل نخواد کرد. بلکه باید آنرا با هزینه های سرسام آورِ اوباشگریهای برون مرزی رژیم (حدود ۱۰ میلیارد دلار) جمع نمود. رژیم این هزینه های برون مرزی را تا جایی که بتواند؛ حذف نخواهد کرد. لذا به خاطرِ وجودِ جمعیّت ۹۰ میلیونی ایران؛ قحطیِ «پیش رَس» و گسترده بوجود خواهد آمد. تا رژیم با نوحه خوانی در مجامع بین المللی به مظلوم نمایی و ریختنِ اشک تمساح برای مردم ایران بپردازد.
      نوحه خوانِ برون مرزی نیز «امیرکبیرِ ظریف» خواهد بود.
      کم شدنِ ۲۰ میلیارد دلارِ خانگی؛ قدرتِ مردم را در رویارویی با بحران به شدّت پایین می آورد.
      عدّه ای که میتوانستند با آن سرمایهٔ اندک شغل خود را برای مدّتی حفط کنند و یا تغییر دهند؛ اکنون بدونِ آنکه بدانند «ورشکسته» شده اند. ورشکستگی که اعلامیهٔ آنرا در ماههای بعد دریافت خواهند کرد.

      به این میگویند: «قحطی عمدی».

      حذف
  67. کژدم این مردم خیلی ساده و احمقن همه دلار هاشون و فروختن حالا با گرفتن دلارهای مردم و قحطی عمدی موفق میشن تا خودشون و اوباش اراذلشون و نجات بدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید بتوان گفت که ۹۰٪ کسانی که دلارهای خود را فروختند؛ به خاطر حماقت نبوده است. بلکه توانایی نگهداری دلارهایشان را نداشته اند. این امر نشان میدهد که رژیم کسانی را هدف قرار داده است که«ناتوان» بوده اند. این ناتوانها؛ بسیار ناتوان تر خواهند شد و همین اکنون نیز نشان دادند که به لبهٔ پرتگاه رسیده اند و پس از این باید منتظرِ «سقوط آزاد» باشند.

      حذف
    2. ناشناسان گرامی
      بوجود آوردنِ انبارهای آذوقهٔ خانگی؛ راه حلّی کوتاه مدّت است و نمیتواند حتّی یک سال ادامه یابد.
      بسیاری از آنهایی که «عاشق ترامپ» هستند و فکر میکنند که ترامپ «مسیحِ نجات دهنده» است؛ با خودشان و مردم ایران «صادق» نیستند. من این «عاشقانِ ترامپ» را «خائنین» میدانم که خیانتهایشان با خیانتهای رژیمِ کثیفِ شیعی برابری میکُنَد. «عاشقانِ ترامپ»؛ طوری وانمود میکنند که گویی «دونالد ترامپ» به صورتی ۲۴ ساعته به دردهای ایرانیان و طراّحی استراتژی برای «نجاتِ ایرانیان» می اندیشد. برخی از این «اوباشانِ خود روشنفکر پندار» نیز گاه گاهی میگویند: «ترامپ شرایطی بوجود آورده است که در بسترِ آن ایران میتواند آزاد شود».
      من (کژدم) بارها گفته ام که «ترامپ» را به خوبی میشناسم. اگر تا کنون نگفته ام؛ باید بگویم که شاید تنها ایرانی هستم که ترامپ را واقعاً میشناسد.
      بارها رویکردِ دولتِ ترامپ در رابطه با ایران را به «دولتِ انتقام» تعبیر کرده ام. بارها گفته ام که دولتُ ترامپ؛ فقط به فکرِ سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعیِ ایران نیست؛ بلکه «تحقیرِ رژیمِ شیعی - اسلامی ایران» را بنیادِ «سرنگونیِ همیشگیِ رژیمهای اسلامگرا» میداند.
      دولتِ ترامپ توانست «مکزیک» و «کانادا» را تحقیر کُند.
      دولتِ ترامپ در فکرِ اصلاحِ روابط تجاری با «چین» به روالِ عادی نیست. بلکه میخواهد رهبری حزب کمونیستِ چین را پس از «تحقیر» به سَرِ میزِ مذاکره بیاورد تا پس از این «گُنده گوزی» نکنند و خود را «قدرتِ اقتصادیِ دوّم جهان» ندانند و به «ریزه خواری» و «حاشیه نشینی» راضی باشند.
      سیاستهای دولتِ ترامپ در رابطه با آلمان و فرانسه و انگلستان نیز همین است. (سخنرانی ترامپ در سازمانِ ملل متّحد را چند بار و با دقّت گوش کنید).

      لذا:

      هرگز فکر نکنید که سازمانِ مجاهدین و یا سیّد رضا دیباو «دکتر پرهامِ روشنفکر»
      برای دولتِ ترامپ؛ ارزشی بیش از «پشمِ خایه» دارند.... و یا «سناتور چوخ بختیار»؛ گُلِ سر سبدِ «سفرهٔ سیاسیِ ترامپ» هستند!!!

      زمانی که ترامپ به پادشاهِ عربستان به عنوانِ «پادشاهِ یک کشور» میگوید:

      «اگر ما شما را حمایت نکنیم؛ بیش از ۲ هفته دوام نمی آورید»...

      حسابِ گدا گودولهایی مانندِ «سیّد رضا دیبا» و «مجاهدینِ خلق» و «حزب دموکراتِ کردستان ایران» و .... باید بسیار روشن باشد.
      آیا فکر میکنید که ارتش آمریکا از «سپاه قدس» و «موشکها» و «قایقهای تندرو» میترسد؟

      به هیچ وجه.....

      دولتِ ترامپ آنقدر احمق نیست که با «شمشیر» به «جنگِ پشّه ها» برود.

      دولتِ ترامپ ... «ظهورِ عقابِ بزرگ» است.

      حذف
    3. به نظر میاد دولت کنونی فرانسه تا حد زیادی با دولت ترامپ هم سویی دارد. شعارهای دولت فرانسه با عملش خیلی یکسان نیست. پذیرش مهاجر رو سخت کرده و از راه های دیگری در حال فشار بر جمهوری اسلامی هست مثل تعیین نکردن سفیر و مسدود کردن حساب های اطلاعاتی های نظام.

      حذف
  68. کژدم طبق گفته ی نتانیاهو رژیم مواد هسته ای را برای رد گم کنی در اطراف تهران پراکنده کرده امکان این امر وجود داره زمانی که خواستن سقوط کنن برای انتقام از مردم این مواد رو رو سر مردم بریزن یا تو اب یا هوا چون این رژیم این همه ادم رو تا الان قتل و عام کرده دلش برای مردم نمیسوزه من تهران زندگی میکنم وخیلی نگرانم به فکر اینم از تهران برم چون وقتی شورش مردم شروع بشه ممکن این کارو انجام بدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گفته های ناتانیاهو را وِل کنید. ناتانیاهو اکنون به فکر انظمامِ دائمی «بلندیهای جولان» به خاکِ اسرائیل و تصرف بخش باقیماندهٔ آن در سوریه است.
      بقیّه همه حرف و حدیث و پروپاگاندا هستند و حتّی اگر واقعیّت داشته باشند؛ ارزش نظامی ندارند.

      حذف
    2. چون بسیاری از خانواده های سران رژیم در تهران هستند احتمال رد می شود. اما اگر چیزی مثل چرنوبیل اتفاق بیفتد انتظار دارید قوه قضاییه صادق لاریجانی پی گیری کند؟ مجلس طویله ی اسلامی ؟ دولت امام حسن؟
      البته خطر قحطی و هرج و مرج وجود دارد.
      غارت تهران توسط حاشیه یکی از خطرات احتمالی است.
      اما نترسید. آماده باشید.

      حذف
  69. دادگاه لاهه نیز به «نفت در برابر غذا و دارو» رأی داد.
    اینهم نتیجهٔ استراتژی احمقانهٔ «هرمیداس باوند» که احمقتر از او ندیده ام.
    اگر شکایت «هرمیداس باوندانه» هم نبود؛ «نفت در برابر غذا و دارو» به جای خودش بود و نیازی به حکم دادگاه لاهه نداشت.
    نتیجهٔ واقعی این شکایت نامه؛ فقط هدر دادنِ ۱۰ ها هزار دلار پولِ بی زبان بود.
    این هرمیداس باوند؛ از مشاورانِ ارشدِ حقوق بین المللِ رژیم انگلهای صفوی است. نتیجهٔ مشاوره های احمقانه اش را نیز دیدیم.
    البتّه در نوشتارهای پیشین به طرح احمقانهٔ هرمیداس باوند اشاره کرده و گفته بودم چیزی در حدّ «چرخ پنجم» اتوموبیل است.

    پاسخحذف
  70. فرانسه از خواب خرگوشی بیدار شد بستن یک مرکز وابسته به خامنه ای ودستگیری عوامل ان در فرانسه امید که کشور های دیگر اروپایی هم همین رویه را در پیش بگیرند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید پاسخ من (کژدم) را توهین آمیز بدانید. امّا قصدِ من (کژدم) توهین نیست.
      شما فکر میکنید که اینهمه دستگاههای اطلاعاتی کشورهای اروپایی «الاغ» بوده اند و یا «خرگوشهای خوابیده» بوده اند و اکنون ناگهان بیدار شده اند؟
      راستی چه کسی در این میان «احمق» است؟ ....

      - «شما» و «امثالِ شما»؟
      - یا «دستگاههای اطلاعاتیِ اروپا»؟
      اگر با تمامی «مالیخولیاهای شبهِ سیاسیِ خود» که آنرا «اندیشهٔ سیاسی» نامیده و خود را با آن اراجیف «قانِع» کرده اید که «خیلی می فهمید» .... در برابر آیینه بایستید...
      خواهید دید که آن «الاغِ روشنفکرِ سیاسی» ...
      شما بوده اید.
      لذا:

      اگر میبینید که فرانسه و آلمان به نظراتِ «ترامپ» نزدیک میشوند؛ به این خاطر نیست که «ترامپ» خیلی «فیلسوف» و یا «دانشمند» است.
      بلکه به این دلیل است که از مالیخولیاهای سیاسی خود مبنی بر «شکست جمهوریخواهان» در «نبردِ نوامبر»؛ نا امید شده اند.
      همانطوری که در نظراتِ بالا گفته ام؛ «کانادا» نخستین کشوری بود که فهمید: نتیجهٔ «انتخاباتِ نوامبر» مانندِ طنابِ دار بر گردنِ «گلوبالیستها» خواهد آویخت...
      من «کژدم) ؛ دُکتراهای گوناگونِ «علومِ سیاسی» ؛ «جامعه شناسی»؛ «حقوق بین الملل» و .... ندارم.
      امّا مبانی «قدرت» را به خوبی میشناسم.

      تا کنون چند نوشتهٔ مرا چه در مقاله ها و یا بخشِ نظرات؛ به یاد دارید که این مسئله را که «اروپا هیچ پوخی نیست؛ مگر دار و دستهٔ مُفت خورها»؛ مطرح کرده باشم؟

      حال میخواهید «ذیره» به کرمان بیاورید؟
      آبشخورِ موجوداتی مثلِ شما؛ چیزی است که آنرا «اخبار» مینامید.

      امّا بارها گفته ام که آنچه «اخبار» مینامید ... «تاریخ» است.

      از نظرِ من «اخبار» چیزی است که «آینده» را میگوید.
      «روزنامه ها» و «رادیو و تلویزیونها» را «خبرگزار» ننامید.
      آنها «تاریخ گزار» هستند.

      حذف