۱۳۹۷ مهر ۱۲, پنجشنبه

استراتژی استفاده از «بهاییها»


حتماً در اخبار شنیده اید که رژیمِ کثیفِ «شیعیانِ شنیعه»؛ باری دیگر دست به دستگیریهای گسترده در میانِ «بهائیان» زده و حتّی به اوباشانِ «حوثی» نیز دستور داده است تا بهائیان را اعدام کنند.
امّا آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا رژیمِ «شیعیانِ شنیعه» اینهمه بر طبلِ «بهائیان» میکوبد؟
آیا این تلاشها برای اثباتِ دشمنی رژیمِ «کونیِ فرزانه» و «تشیّع شنیعه»  با «بهائیّت» است؟
آیا رژیمِ « شیعیانِ شنیعه» و دستگاههای اطلاعاتی غرب؛ این مسئله را نمیداند که چگونه امکان دارد که کسانی که حتّی «استخدام» نمیشوند؛ ... میتوانند «جاسوس» باشند؟ ... مگر نَه این است که جاسوس باید به «اطّلاعاتِ محرمانه» دسترسی داشته باشد؟ پس چگونه است که این «بهائیانِ پدرسوخته»؛ با اینکه حتّی از «حقّ تحصیلاتِ دانشگاهی»  و «استخدام» محرومند ... همچنان به نامِ «جاسوس» معرّفی میشوند؟
آیا رژیمِ کثیفِ شیعی را «احمق» میدانید؟ .... 
بله ... رژیمِ شیعی در رابطه با «تعریفِ استراتژیها» کاملاً احمق است. امّا  «خدعه» و «نیرنگ» و «بی شرافتی» را از «محمّد» و «ائمّهٔ کثیف» که «اطهار» مینامند؛ به ارث بُرده و ۱۲۰۰ سال بر رویِ آن کار کرده است.
پرسشِ اصلی باید این باشد:
چرا رژیمِ کثیفِ شیعی با اینکه میداند؛ «آزارِ بهائیان» میتواند در دنیایِ کنونی؛ حربه ای بر علیه این رژیم باشد؛ بر طبلِ «بهایی آزاری» میکوبد؟
همه میدانند که «بهایی بودن» به همان اندازهٔ «مسیحی بودن» ؛ «یهودی بودن»؛ «بودایی بودن»؛ «هندو بودن»؛ «سُنّی بودن» و  .... هیچ ربطی به «مطالعاتِ دین و آیین شناسی» ندارد؛ بلکه نتیجهٔ مستقیمِ «صاحبانِ کیر و کُس» است. اگر آن «کیر و کُس»... شیعه بوده اند؛... «تو» نیز «شیعه» خواهی شد. بقیّه نیز همینطور هستند. در میانِ «هندوها»؛ «یهودیها»؛ «مسیحیان»؛ «بوداییها» و «شیعه ها» و «سُنّی ها» و ... موجوداتِ بسیار خوبی داریم و به طورِ «همزمان»... «اوباشان» و «جنایتکاران» نیز داریم.

لذا پُرسش اصلی این است که:

آیا «بهایی آزاریِ» برای بقایِ عقیدتیِ رژیم اینهمه اهمیّت دارد؟ و یا اینکه: «کاسه ای زیرِ نیم کاسه» است و «بهایی آزاری» ... «ارزشی کاربُردی» برای رژیمِ شیعی دارد؟

پاسخ:

«بهایی آزاری» از طرفِ رژیمِ کثیفِ شیعی؛ ارزشی عقیدتی ندارد. بلکه با سیاستِ «بهایی آزاری»؛ میخواهند که «همهٔ بهائیان» را «غرب پَسَند»  نموده و از اوباشان و بیشرفهایی که در «خانوادهٔ بهایی» تولید شده؛ امّا «ارازل» هستند و به جز «پول» به هیچ چیز فکر نمیکنند؛ برای «دور زدنِ تحریمها» استفاده کنند. همان کاری که در رابطه با «اکبر گنجی ها» برای «نفوذ» انجام دادند.

سیاستِ «بهایی آزاری» برای استفاده از کسانی است که از پدر و مادرِ بهایی به دنیا آمده  و «بهایی زاده» نامیده میشوند. امّا خود را به رژیمِ ِ کثیفِ «تشّیع شنیعه» فروخته اند و رژیم کثیفِ شیعی میخواهد از آنها به عنوانِ «کول بَر» برای دور زدنِ تحریمها
استفاده کُند.
به «اوباشان»ی که خود را «بیت العدلِ اعظم» مینامند؛ بگویید:

اگر از این پروژه آگاهی دارید و چشم پوشی میکنید... وای به حالِ «بهائیان» ... پس از سرنگونی رژیمِ «کونیِ فرزانه».
اگر اطّلاعی ندارید و سرهایِ بی مغزتان را در «کونتان» فرو کرده اید؛ اکنون از طرَفِ «کٓژدم» به شما «گفته شُد» و اکنون حتماً میدانید.

کژدم

۴ نظر:

  1. احسنت! آفرین!
    این مطلب شما بسیار بسیار روشنگر بود کژدم جان. هیچوقت چنین امکانی به ذهنم خطور نمی کرد.
    دست مریزاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اینکار شیوهٔ جدیدی نیست و رژیم شیعی بارها با آمیخته ای از «تهدید؛ ارعاب و تطمیع» از بهائیان سؤ استفاده کرده است.

      به عنوانِ مثال:
      خانواده ای را برخی از اعضای آن موقعیّتهای شغلی دارند که رژیم میتواند از کانال آنها و چراغ خاموش استفاده کند را شناسایی میکنند و ناگهان میشنوید که در فلانجا یک بهایی دستگیر شد.
      پس از دستگیری؛ به سراغ افراد خانواده رفته و آنها را تهدید میکنند و از آنها میخواهند که کارهایی برای رژیم انجام دهند.
      یا به سراغ کسی میروند و میگویند که اگر فلان کار را نکنی؛ زندگیت را بر باد میدهیم.

      این مقاله را به این دلیل نوشتم که رژیم شیعی پس از اجرایی شدنِ تحریمهای نفتی به سراغ بهائیان خواهد رفت تا از آنها «خدماتِ ویژه» بخواهد. و بهائیان باید منتظرِ چنین اقداماتی در آیندهٔ نزدیک باشند.

      حذف
  2. درود
    در مورد نظر آخر پست قبل که من نفرستادم. دولت ماکرون خیلی همسو با سیاستمداران قبلی فرانسه و اروپا نیست. بیشتر شبیه دولت کنونی اتریش هست و علت حمایتش از برجام بخاطر رنو ، پژو و توتال بود و حالا که همه مجبور به خروج از ایران شدند دیگر دلیلی بر حمایت از برجام و نظام نمیبیند و از سوی دیگر تلاش میکند جای آلمان را در اتحادیه اروپا بگیرد و حالا که انگلیس از اتحادیه خارج شده ماکرون خودش را بیشتر به این هدف نزدیک میبیند بعلاوه اینکه یک ارتش قدرتمند و بروز هم در مقابل ارتش درهم و برهم آلمان دارد که میتواند توجه امریکا را جلب کند تا در این مسیر از امریکا یاری هایی در یافت کند.

    پاسخحذف
  3. کژدم تحریم به مردم بیشترضربه میزنه یاحکومت؟
    اگرمردم جوابه پس چرا ادامه میدن به تحریم؟
    برای عصبی کردن مردم وانقلاب؟چرا خواسته های مردم رو امریکا تکرار میکنه مگه ما خودمون زبان نداریم؟
    آخراین فصه چیه؟مهاجرت کنیم بهترنیست؟

    پاسخحذف