۱۳۹۹ آبان ۱۵, پنجشنبه

يک پرسشِ مهمّ

 یک پرسش مهم از خوانندگان

وبلاگِ کژدم را چه با پیروزیِ ترامپ و یا شکستِ ایشان؛ ادامه نخواهم داد.
در آینده تلاشِ من این خواهد بود که بحثهایِ سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را به مرحله ای بالاتر و عمیقتر از آنچه که در یک وبلاگ می گُنجد هدایت کنم.
لذا باید در فکرِ ایجادِ یک وبسایتِ فراگیر باشم که مسائلِ کنونی و آینده را به دور از «جبهه گیریها» موردِ بررسی قرار میدهد.
چنین وبسایتی نیاز به کادرِ ورزیده و پُرکار و حرفه ای دارد که باید برایِ تلاشهایشان حقوقی هرچند ناچیز دریافت کنند.
اینچنین وبسایتی می تواند همگان را تغذیه کند و هر کسی سهمِ خود را بردارد.
امّا چنین وبسایتی نیاز به پشتیبانیِ مالی دارد و تنها کسانی میتوانند به آن مراجعه کنند که بتوانند هزینهٔ «اشتراکِ ماهانه» بپردازند تا کارها به درستی پیش برود و به تعطیلیِ وبسایت به خاطرِ مشکلاتِ مالی نینجامد.
برایِ تأمینِ امنیّتِ وبسایت؛ هزینهٔ اشتراک باید با «Cryptocurrency» پرداخت شود و حقوقِ کارمندانِ آن نیز با «Cryptocurrency» پرداخت شود تا مشکلِ مالی و امنیّتیِ کاربران و کارمندان تأمین شود.

نوعِ «Cryptocurrency» و شمارهٔ حسابِ مربوط به آن؛ پس از دریافتِ علاقه مندی و تماس گرفتن از طریقِ ایمیلِ مربوط به «تماس با من» که در نوشته هایِ قدیمی مشخّص شده است؛ در صورتِ کافی بودن برایِ شروعِ کار؛ برایِ علاقه مندان فرستاده خواهد شد.

آیا با چنین طرحی موافق هستید؟

 

کژدم

۱۴۱ نظر:

  1. البتّه این پرسش شاید در نظرِ من مهمّ باشد ولی برایِ شما هیچ ارزشی نداشته باشد.
    پیامهایی که دریافت خواهم کرد منتشر نخواهند شد.
    برایِ ارسالِ پیام حتماً از «Tor Browser» استفاده کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر کژدم.
      من مدتی تحت بازجویی نهادهای امنیتی بودم و تازه آزاد شده ام.
      کژدم عزیز یک مسئله بزرگ ستمگری مردم علیه مردم است که به صورت اختلاف طبقاتی نمود یافته است.
      در این بین فخر فروشی با پوشیدن لباسهای گران قیمت و خریدن ماشینهای لوکس ستم مردم بر مردم را افزایش داده است.
      مردم فقیر میتوانند به عنوان نا فرمانی مدنی با تیرکمان و چاقو و پتک و تفنگ بادی ماشین های بالای ۵۰۰ میلیون تومان را هدف بگیرند کار سهلی است و گیر نمی افتند.
      فقط باید از کارهای خطرناک که برای صاحب و سرنشین و افراد اطراف ماشین خطر دارد خودداری کند. مثلا با تفنگ بادی از ۵۰ متری بخواهد چراغ یک بنز یا هیوندا یا تویوتا را بزند و این تیر به سرنشین یا عابر برخورد کند!؟
      پس اگر هوشمندانه مردم فقیر با صدمه زدن به بدنه و چراغ و شیشه ماشین افراد مختلف میلیونها ماشین لوکس را غور کند و فرد پس از صافکاری رنگ دوباره ماشینش غور شود یک حرکت قشنگ است.
      این ماشینهای لوکس یا مال پاسدارها و حزب اللهی های دزد است یا مال مرفهین بیدرد کرواتی نوکر غرب.
      یک حرکت کم خطر برای بچه های دلیر جنوب شهر.
      فکر کردی اگر انقلاب شود و مزدم آخوندها را سرنگون کنند زورگویی مرفهین بر فقرا کاهش خواهد یافت؟
      بهترین کار حمله به مظاهر فخر فروشی یعنی ماشینهای لوکس است. حتی بد نیست با موتور به بالای شهر بروند و روی لباس آقایانی که لباسهای برند می پوشند رنگ بپاشند.

      حذف
  2. هم طرح خوب و هم جالبی هست امیدوارم موفق باشید

    پاسخحذف
  3. موافقم و حمایت میکنم. بهترین کار ممکن هست. بین کریپتوکارنسی ها بهترین و امن ترین که قابل ردیابی هم نیست، monero هست.موفق باشی کژدم گرامی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس
      با دنیایِ «کریپتو کارنسی» آشنایی درستی ندارم. پیشنهادِ شما را حتماً مدّ نظر خواهم داشت.

      سپاسِ دوباره

      حذف
  4. کژدم ما تو ایران هزینه زندگی روزانه رو هم قادر به تامینش نیستم. توانایی پرداخت اشتراک ماهانه برای خوندن مطالب وبسایت رو هم نداریم.مهاجرت از ادبیات کژدمی به ادبیات شکسپیری هم ناراحت کننده است.کژدم لطفا فعالیت این وبلاگتون رو حفظ کنین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هنوز نمیدانم که هزینهٔ اشتراک ماهانه و یا ۶ ماهه و یا سالانه باشد. چون از هزینه ها اطّلاعی ندارم.
      در رابطه با ادبیّات نیز حقّ با شماست. ادبیّاتِ وبسایت مانندِ وبلاگ نیست. وبلاگ بیشتر جنبهٔ «شخصی بودن»؛ «خودمانی بودن» دارد. چیزی مانندِ نوشتنِ یک داستان و یا رُمان است. میتواند شکسپیری و یا «چارواداری» و یا روایتی مانندِ نوشته هایِ «رومن گَری» باشد. امّا مطالبِ وبسایت بیشتر جنبهٔ «خبرنگارانه» دارد.

      حذف
  5. با درود
    کژدم عزیز با اینکه احتمالا دیگه شما رو نخواهیم داشت به عنوان یکی از خوانندگان قدیمی وبلاگت از همون نوشته های اولت تا اکنون از نبودن شما بسیار ناراحتم حتی دیشب به برادرم هم می گفتم که من در تمام زندگیم انسانی با شرف تر و بزرگوارتر مثل شما ندیدم و نخواهم دید، حتما سعی می کنم فرزندانم رو با آموخته هایی که از شما یاد گرفتم پرورش بدم خوش به حال فرزندان شما که چنین پدر بزرگواری دارند امیدوارم در تمام مراحل زندگی خودتون و خانوادتون موفق باشید و اینو مطمئن باشید که زحمات شما بی نتیجه نمی مونه و نقش بسیار مهمی در زندگی بسیاری از جوانان از جمله خودم داشتید و خواهید داشت اگر روزی به جایگاهی هم برسم با افتخار اعلام میکنم که استاد من شخصی با اسم مستعار کژدم هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما

      از نطرِ بزرگوارانهٔ تان سپاسگذارم. امّا «پدر شدن» نخستین گام در راهِ «خود سانسوریِ درونی» است. زمانی که زنی «مادر» و مردی «پدر» میشود؛ نخستین بهایی که میپردازد؛ «خود بودن» است.
      امّا مهمّتر اینکه: «خود بودن» باید ورایِ «ارثیهٔ فرهنگی» تعریف شود. «ارثیه ها» همیشه دست و پا گیر هستند و «خود بودن» را به «رنگارنگ بودن» تبدیل میکنند.
      در آیینِ شمنی؛ «پدر بودن» و یا «مادر بودن» به عنوانِ «صخرهٔ مانع» شناخته میشود که در آیینهایِ «Pagan» به آن لباسِ «تقدّس» و «شرطِ مردِ خدا بودن» پوشانیده اند و این «لباسِ احمقانه» منجر به پیدایشِ «راهبانِ معابدِ گوناگون» شده است که رسواییِ آنها را فارغ از اینکه به کدامین فرقهٔ «Pagan» از قبیلِ مسیحی و یا یهودی و یا مسلمان تعلّق دارند همه جا میشنوید.
      «پدر» و یا «مادر» نشدن؛ یک فریضهٔ اجتماعی و نشانهٔ تقدّس نیست. بلکه یک «ضرورت» برایِ «شمن بودن» است که فقط برایِ آنکه «شمن به دنیا می آید» معنی پیدا میکند.
      اگر به تاریخِ «کلیسا» و «آخوند خانه ها» مراجعه کنید؛ خواهید دید که تبدیل کردنِ یک ضرورت برایِ عدّه ای خاص که به صورتی خاصّ به دنیا آمده اند؛ به ضرورتی عمومی و «تقدّس نمایانه»؛ به چه فجایعی انجامیده است.

      حذف
  6. کژدم هنوز که وبلاگ رو ترک نکردین لطفا تو نوشته های (چه باید کرد) آینده ی ما و تصمیم‌هایی که باید بگیریم رو ترسیم کنین.

    پاسخحذف
  7. اما در مورد سوالتون با اینکه دوست دارم شمارو باز هم داشته باشم اما فکر نمی کنم ایده سایتی که مد نظرتون هست با پرداخت کاربران ایده زیاد خوبی باشه چون یکی اولین ایرادی که خواهد داشت اینه که دست و پای شما رو برای بیان خودتون و دیدگاهتون رو میگیره چون یکی از بهترین ویژگی های وبلاگ کژدم آزادی شما برای درج هر نظر و دیدگاهی از طرف خودتون بدون هیچ مسئولیتی در قبال کاربران وبلاگ بود اما الان شما در قبال مطالبی که می نویسید مسئولیت سنگین دیگری هم علاوه بر مسئولیت معنوی وبلاگتون دارید، مثلا در وبلاگ کژدم هروقت کسی به شما می گفت اینطور با مخاطبانت صحبت نکن چون اونها دیگه به وبلاگ شما نمیان میگفتید به درک چون شما فقط هزینه های اون وبلاگ رو از هر نظر می پرداختید اما در سایت مورد نظر شما چنین کاری یعنی از دست دادن گول کارمندانتون،2-مشکل دیگه هم نوع نوشتن و مطالبی هست که شما مینویسید، فکر نمی کنم بازدید مخاطبان وبلاگ کژدم در روز یا هفته بیشتر از 1000 یا 2000 نفر حداکثر بوده باشه ولی بازدید سایت هایی مثل رادیوفردا یا بالاترین که فقط بنگاه سخن پراکنی هستن خیلی خیلی زیاده، شما وقایع رو لخت می بینید و این مخاطب زیادی نداره و همین هم در صورتی که پولی بشه کمتر هم میشه حتی سایت هایی مثل تابناک و خیلی از سایت های حکومتی که همیشه حمایت یک حکومت پشتشونه هم پرداخت ندارند به جای اون بخشی از هزینه هاشون رو از طریق تبلیغات بدست میارن و بسیاری مشکلاتی که در صورت مواجهه با کمبود بودجه برای شما و کارمندانتون پیش خواهد اومد که بخشی از اون مشکلات رو خانوادتون باید تحمل کنند. به نظر من ایده ی یک سایت کامل و بزرگ بسیار ایده ی خوبیه و هیچ کس جز شما لیاقت داشتن همچین جایگاهی برای بیان عقایدش رو نداره اما نباید پرداخت اون توسط کاربران باشه چون تا شناخته شدن و به حد نصاب رسیدن تعداد کاربران سال ها طول میکشه به نظرم بهترین راه برای همچین ایده ای ایجاد یک سایت به همین صورت ولی پرداخت هزینه ی اون با تبلیغات اینترنتیه همون کاری که تمام سایت ها و وبلاگ هایی که اسپانسر ندارن انجام میدن یا حداقل بخشی از هزینه توسط کمک کاربر باشه و بخشی هم توسط تبلیغات اینترنتی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من با وبسایتهایی که آنها را «شورت و جوراب فروش» مینامم؛ مخالف هستم.
      همینقدر که پرداختها بخشی از هزینه ها را بپوشانند؛ خوشحال هستم. بقیّه اش را خودم میپردازم.
      میدانم که در آغاز اندکی عجیب و غریب خواهد بود. ولی پس از مدّتی کوتاه به آن عادت میکنید؛ زیرا به بهانهٔ «تولیدِ اندیشه» به دنبالِ «شورت فروشی» نیستم.اگر چنین وبسایتی را راه بیندازم؛ متوجّه فرق آن با وبسایتهایِ «شورت و جوراب فروش» خواهید بود.

      در ضمن تعدادی از نظرات را نیز برایِ امنیّتِ فرستندگان منتشر نکردم.

      حذف
    2. با درود .
      به نظر من در حال حاضر شرایط فکری جامعه به گونه ای هست که جوانها آمادگی پذیرش ایده ها و گفتمان های کژدم رو دارن، من یک جوان ایرانی در یکی از شهرهای کم جمعیت هستم و دارم به چشمهای خودم میبینم و با گوشهای خودم میشنوم که گفت و گوهای بین حوانها ، ایده ها و نظرتتشون چقدر متفاوت شده، من فکر میکنم کژدم اگه به تلگرام بیاد میتونه به گروه هایی که به نوعی با اندیشه های فرود فولادوند قرابت فکری دارن ی سر و سامونی بده‌ . استقبال از درفش کاویانی در بین فعالین فضای مجازی به شدت زیاده و مردم درون کشور هم خیلی وقته به این نتیجه رسیدن که فقط باید مبارزه مسلحانه کنن ، بنظرم الان وقتشه که کژدم وارد گود بشه و با نوشته هاش و تحلیل هاش و رهنمودهاش کمک کنه تا جوانها با آگاهی و توان بهتری وارد مباززه با رژیم بشن. جای کژدم در تلگرام به شدت خالیه، افرادی نظیر مهدوی فر عبدالرضایی و تعدادی لیدر میدانی که پیرو فرود فولادوند هستند دارن در تلگرام خوب کار میکنند. شاید اشتباهاتی داشته باشن ولی بنظرم خوب هستن. ای کاش کژدم هم به تلگرام میومد و به رفع نواقصات کمک میکرد .

      حذف
    3. درود
      من از زمانِ نوشتنِ «گفتگویی از نوعی دیگر» اعلام کردم که چگونه فکر میکنم و اگر درست یادم مانده باشد گفته بودم که میخواهم به افکارِ اصلی و قدیمیِ خودم بازگردم.
      من «فولادوندی» نیستم.
      پادشاهی خواه و یا جمهوریخواه نیستم.
      طرفدارِ دموکراسیِ غربی نیز نیستم.
      و فکر میکنم که در نوشتارهایٔ ۱۶ گانه و ۱۸ گانه به روشنی توضیح داده ام که چه هستم.

      حذف
  8. من با اینکه وضعیت مالی خوبی هم ندارم ولی کاملا حمایت میکنم فقط لطفا این روش پرداخت رو یه کم توضیح بدید چون هیچی در موردش نمیدونم و فکر کنم کاربران زیادی هم مثل من باشن. ممنون

    پاسخحذف
  9. خوانندگانِ گرامی

    «Tor Browser» را هرگز فراموش نکنید. حتّی برایِ مراجعه به «رادیو فردا» نیز از «Tor Browser» استفاده کنید و اگر امکاناتِ پیشرفته تری در آینده تولید شوند؛ آنها را برگزینید.
    به هیچوجه فکر نکنید که مثلاً یک وبسایتِ سادهٔ «آشپزی» نیز امن است. ردّ پایِ شما در هر جایی که گام میگذارید؛ قابل «ردیابی» است و اگر به دنبالِ کاری مهمّ هستید؛ مطمئن باشید که همه جا زیرِ نظر هستید و این هنرِ شما است که میتواند شما را به «شبح» تبدیل کند.
    مَثلی قدیمیِ اروپایی هست که میگوید: «مُرده ها هرگز نمی میرند.»
    این مثلِ قدیمی یک رهنمودِ «شمنی» است.
    نتیجه اینکه:
    مهمّ نیست که تا دیروز چگونه حرکت میکردید؛ امّا مهمّ است که از همین امروز «Tor Browser» را فراموش نکنید تا هرگز نمیرید.

    پایداران و سرفرازان باشید.

    پاسخحذف
  10. کژدم جان من چند سوال مهم توذهنم مونده وجوابی ندارم
    1-انتخابات امریکا که هر لحظه دلایلی واسه تقلبی بزرگ ارائه میشه ایا میشود تغییری انجام بده ترامپ؟
    2-ایا مردم امریکا به فردی مثل بایدن جاه طلب رای داده وانقدر احمقانه اونو انتخاب کردن؟
    3-وضعیت اقتصاد امریکا چی میشه ترامپ ترمز اروپا وچین کشیده بود وعملا امریکا دوچار بحران نمیشود؟
    4-حکومت ایران یعنی باز جان دوباره گرفت!
    5-درسته که ملت ایران باید خودشون فکر باشن ولی بستر فروپاشی توسط ترامپ اماده میشد ایا این قضیه منتفی میشه؟
    6-بنظرت واقعا کار تمام شده من هنوز باور نمیکنم شاید بازی بود یعنی ترامپ کوتاه میاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از این پرسشهایِ تکراری که آیا اینها و آنها و اونها اینقدر احمق هستند که فلان و بهمان کار را انجام میدهند؛ خسته شده ام.

      ٪۹۹ گونهٔ انسانی را احمقها تشکیل میدهند. بقیّه اش بیشتر «دل مشغولی» است و مهم نیست که «دل مشغولی هایشان» چیست؟

      حذف
  11. درود بر کژدم.
    ۱- سایت سیاسی آنقدر زیاد است که کسی پول بالای آن نخواهد داد. البته فعالیت حزبی فرق دارد و همه حق عضویت میدهند تا عضو حزب دلخواه خود شوند.
    اگر شما هدفت مبارزه با رژیم ستم آخوندی است با پولی کردن سایت سود نمی بری فرض کن مبارزان دیگر مثلا ملی گرا ها و سلطنتی ها و مجاهدین خلق تلویزیون و سایتشان پولی بود!!

    ۲- مواظب باش سایت php و aspو jspو ... امکان نصب تروجان و دستکاری کد زیاد است و بلای سایت گفتگو یا دفترچه دات کام فعلی که به دستگیری ده ها نفر منجر شد مغزهای متفکر مخالف آخوند را به باد ندهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهم نیست که وبسایتهای سیاسی زیاد هستند.
      بقّالی ها نیز زیاد هستند. مهمّ این است که چه میخواهید بخرید و آیا به کیفیّتِ جنس اهمیّت میدهید یا نَه؟

      حذف
  12. سلام کژدم چرا فکر میکنی اگر جو بایدن انتخاب بشه همه چیز تمومه چون حتی اگر این دور هم ترامپ شکست بخوره برای چهار سال بعد می تونه شرکت کند و شانس خیلی خوبی هم داره برداشتن همه ی تحریم های ترامپ توسط بایدن توی این چهار سال امکان نداره از اونجا که سنا هم جمهوری خواه هستند، حتی فکر نکنم بایدن به خاطر سنش اجازه شرکت دوباره هم داشته باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      ترامپ شخصیّتی نیست که به بازیِ «موش و گربه» علاقه ای داشته باشد و در ۲۰۲۴ در انتخابات شرکت کند.
      امّا «ترامپیسم» پرچمی خواهد بود که جمهوریخواهان در انتخاباتِ ۲۰۲۴ بدست خواهند گرفت. زیرا پرچمِ دیگری ندارند.

      حذف
  13. کژدم درسته حرفاتون ولی اینکه چه اینده چه اتفاقی میافته ترامپ شخصا تغییرات بزرگی در دنیا داشت پعملا مردم ایران امیدوار به این فرد بودن بنظرت کاربه دادگاه عالی میکشه من شخصا بنظرم درصورتی بایدن رای بیاره اینه که اصلا هیچ فایده نداره بحث سایسی ما عملا بازیچه هستیم من بشخصه دعرم دیوونه میشم ترامپ رای نیاره کژدم بپذیر که سیاست ارزش هیچی نداره،هیچ فهمی نداره کسی که ولسه ارزشاش بجنگه واینطور داغون بشه چه امیدی به اینده هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کار به دادگاهِ عالی کشیده خواهد شد. زیرا ترامپ شخصیّتی نیست که به سادگی از میدان فرار کند. امّا وقتی ماجرا به دادگاهِ عالی کشانده میشود؛ موضوع پیچیده تر میشود.
      به رأی اخیرِ دادگاهِ لاهه در رابطه با قتلِ «رفیق حریری» و یا رأی دادگاهِ میکونوس نگاهی بیندازید تا ببینید که معنی «دادگاهِ سیاسی» چیست؟!
      فکر میکنم که در طولِ تاریخِ این وبلاگ به این مسئله بارها پرداخته ام.
      گویا گوشِ شنوایی وجود ندارد.

      حذف
    2. ولی ترامپ مردم رو داره که فقط کافیه به سیم آخر بزنه

      حذف
    3. ترامپ در سخنرانیِ امروزِ خود وعدهٔ پیروزی داد و اعلام کرد که برایِ اثباتِ «تقلّبِ گستردهٔ انتخاباتی» مدارکِ فراوانی دارند.
      اگر ادّعایِ ترامپ در دادگاهِ عالی پیگیری شده و درستیِ آن ثابت شود؛ روزگارِ دموکراتها سیاه میشود.
      در پاسخ به شما باید بگویم که «داشتنِ مردم» ارزشی ندارد. زیرا طرفِ مقابل میتواند نفراتِ خود را ۱۰ برابر کند و مردم را نیز به ۱۰٪ کاهش دهد.
      شما به دموکراسیِ غربی خیلی اعتماد دارید. ا«ه فریبِ تبلیغات را خورده اید.

      حذف
    4. دو تا سناتور جمهوری خواه تو جورجیا میرن دور دوم اگه ترامپ که اونجا رای میلیونی داره پشت این دو نفر رو خالی کنه اکثریت سنا و در آینده نزدیک دیوان عالی آبی میشن پس بنابراین بخشی از جمهوری خواه ها مجبورن طرف ترامپ رو بگیرن و گرنه همه چیزشون رو از دست میدن. ترامپیسم بدون ترامپ یا کسی که تایید اون رو داشته باشه معنی نداره
      بعد فکر کن اگه ترامپ میخواست برای انتخابات آینده به نفع قرمز ها قانون وضع کنه اون گلوبالیست آریزونایی(مک کین) بهش رای مثبت میداد؟

      حذف
  14. گویا اروپاییها که زمانی ترامپ را به خاطرِ نام بردن از «تروریسمِ اسلامی» متّهم به نژاد پرستی میکردند؛ اکنون از «تروریسمِ اسلامی» سخن میگویند؟؟!!!
    آیا تعجّب نمیکنید؟ چه کاسه ای زیرِ نیمکاسه است که قرار است بعدها بیرون بیاید؟
    «ماکرون» میگوید که در قوانینِ «شینگن» باید تغییراتی ایجاد شود.

    https://tinyurl.com/y6syuy7f

    تعجّب نکنید... منتظر باشید.

    پاسخحذف
  15. از خوانندگانی که تماس میگیرند؛ تقاضا میکنم که از نامِ مستعار استفاده کنند و از طریقِ «Tor Browser» تماس بگیرند. همیشه یادتان باشد که «Tor Browser» نخستین دری است که از طریقِ آن وارد میشوید.

    راهِ درست برایِ استفاده از «Tor Browser»:

    ۱- سیستمِ سکیوریتیِ کامپیوترتان را کاملاً غیر فعّال کنید. و همهٔ «فایر وال»ها را خاموش کنید.
    ۲- «Tor Browser» را فعّال کرده و واردِ وبسایتها شوید. حتّی برایِ مراجعه به ایمیل خود نیز از این طریق وارد شوید. حدّ اکثر اینکه «گوگل» پیامِ «هشدار» خواهد فرستاد که شخصی از جایی دیگر واردِ حسابِ کاربریِ شما شده است و از شما خواهد خواست که اگر خودتان هستید؛ تأیید کنید.
    پس از انجامِ کارتان؛ بلافاصله «Tor Browser» را خاموش کرده و سیستمِ سکیوریتی و «فایر وال»های کامپیوترتان را دوباره فعّال کنید.
    اخیراً امکانی فراهم شده است که ظاهراً میتوانید «Tor Browser» را به «فایر فاکس» و یا «گوگل کروم» نصب کنید.
    هرگز از این گزینه استفاده نکنید. زیرا قابل ردیابی میشوید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا باید سیستم سکیوریتی و فایروال را خاموش کنیم؟ اینطوری که امنیت سیسم پایین می آید!! tor برای اندرویید هم عرضه شده ، بنظر شما تر روی اندروید امن است؟

      حذف
    2. اگر سیستمهای سکیوریتی را خاموش نکنید و از «Tor Browser» استفاده کنید؛ خواهید دید که نمیتوانید از «یوتیوب» داونلود کنید. این بدین مغنی است که «فایرفاکس» که تولید کنندهٔ «Tor Browser» است با «گوگل» قراردادهایی بسته است.
      زمانی که موتورهایِ جستجوگرِ دیگر را خاموش کنید و فقط از «Tor Browser» استفاده کنید بسیاری از آت و آشغالهایِ مهاجمِ اینترنتی به سمتِ IP داده شده از طرفِ «Tor Browser» هجوم میبرند. لذا کامپیوتر شما امن میماند. هر دو روش را برایِ اطمینانِ خاطرِ شخصی امتحان کنید و نتیجه را ببینید.
      با خاموش کردنِ سیستمِ سکیوریتی برایِ چند دقیقه؛ و برایِ انجامِ یک کارِ کوچک؛ امن تر عمل میکنید. امّا اگر میخواهید واردِ یک وبسایت برای خواندنِ محتویّاتِ آن بشوید که زمانی طولانی میخواهد؛ بهتر است سیستم سکیوریتی و فایروالها را روشن نگهدارید.
      در رابطه با «داونلود»ها قضیّه فرق دارد. زیرا اگر فایلی که داونلود میکنید آلوده باشد؛ حتّی اگر از هزار ایستگاه بگذرد؛ در نهایت در کامپیوترِ شما لانه میکند (آخرین ایستگاه) و آلودگی را نیز باخود می آورد. کارِ «Tor Browser» فقط ایجادِ مسیرِ پیچیده و امن برایِ سر زدن به وبسایتها است. پیشنهادِ «Tor Browser» این است که اندازهٔ صفحه را بزرگتر و یا کوچکتر نکنید. زیرا به ایمنی مسیر لطمه میزند و کاربر میتواند ردّیابی شود. حال حساب کنید که اگر از نسخه ای از
      «Tor Browser» استفاده کنید که بر رویِ گوگل کروم نصب شده است. میزانِ خطرِ ردیابی شدن چقدر افزایش می یابد.
      در رابطه با اندروئید نیز داستان همینگونه است.
      همیشه به یاد داشته باشید که وقتی یک محصول «Mono Purpose» میخرید؛ بسیار خوب کار میکند. امّا زمانی که یک محصولِ «Multipurpose» میخرید؛ بدانید که مجموعه ای از عناصرِ سانسور شده است که کار میکنند ولی «قراضه» کار میکنند.
      برای مثال به فرقِ همین «آچار فرانسه» که یک آچارِ «Multipurpose» است با آچارهایِ دیگر نگاهی بیندازید تا ببینید که چه میخواهم بگویم.
      آچارهایِ «Mono Purpose» یا کار میکنند و یا کار نمیکنند. زیرا برایِ سایزِ مشخّصی تولید شده اند. امّا آچار فرانسه همه جا کار میکند ولی پدرِ پیچ و مهره ها را در می آوَرَد و شُل و وِل است.
      در هر صورت از آنچه که گفتم؛ به عنوانِ اطّلاعاتِ اضافی استفاده کنید.
      من به طورِ شخصی از روشی که گفتم استفاده میکنم و از «Tor Browser» که بر گوگل و فایرفاکس نصب میشوند استفاده نمیکنم.

      حذف
  16. دمکراتها با پستی و زشتی تمام توسط ارای پستی در انتخابات تقلب کردن مثلا در ویسکانسین 50 هزار رای پستی ریجستری نشده رو تزریق کردن مه باعث شد بایدن پیشی بگیره!!...ترامپ به شدن زیر ضرب رسانه ها و پروپاگاندای گلوبالیستهای کثیف هست و امشب هم در سخنرانی اش خیلی ناراحت بود...امیدوارم برای رسوندن کار به دیوان عالی کم نیاره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این مشکلِ ترامپ است و باید خودش حلّ کند.
      اینکه بتواند و یا نتواند؛ شایستگیِ او را دوچندان؛ «کَم» و یا «زیاد» خواهد کرد.
      اگر پیروز شود؛ باید از «دهان گشادی» پرهیز کرده و «جنبشِ ترامپیسم» را سازماندهی کند و نخست به عنوانِ «فراکسیون» در داخلِ حزبِ جمهوریخواه و سپس به عنوانِ «حزبی نوین» حرکت کند.
      ترامپ عناصرِ جمهوریخواه بودن را دارد. امّا جمهوریخواهِ کلاسیک نیست.
      به هر حال حتّی اگر پیروز شود؛ راهِ سختی در پیش دارد.

      حذف
  17. اشباه استراتژیک ترامپ تکرار این جمله بود که ترامپ دنبال بحران نیست نمی خواهد هزینه تراشی کند با جمیع اتفاقات پیش امده چه در ایجاد بحران کرونا و خشونتهای خیابانی خود ساخته و ارای پستی تقلبی که همگی به ضرر ترامپ شد ترامپ باید د مدت باقیمانده ایجاد به شروع کامونهای بحران متعددی کند که همباعث بحران برای دمکراتها و جو بایدن ود و هم متحدانش و نقشه انها را بهم بریزد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از اینکه ترامپ شکست بخورد؛ اصلاً ناراحت نمیشوم.
      ۴ سال است که اینهمه بلا سرش آورده اند. از «Deep State» بارها سخن گفته است؛ از سیستمِ فاسد بارها نامبرده است؛ میدانست که این جنگ در انتخابات تشدید خواهد شد و دشمنانش هرچه در چنته دارند را بیرون خواهند آورد. امّا هیچ حرکتی نکرده و مانندِ یک «تاپاله» ایستاده است و اکنون که دچارِ مشکِل شده؛ میخواهد آنرا حلّ کند.
      دموکراتها ۲ گروهِ میلیشیایی تشکیل دادند. نفراتشان را همه جا کاشتند. امّا ترامپ خیلی خوشباورانه و مثلِ احمقها تماشاگر بود. در سالِ ۲۰۱۷ که تظاهراتهایِ «او رئیس جمهورِ ما نیست» سازماندهی شدند؛ آن حرکات را «مقطعی» دانست.

      الاآن هر بلایی که سرش بیاید را باید «خود کرده» دانست؛ترامپ نمیتواند با «توطئهٔ دشمن» خواندنِ آنها؛ خود را تبرئه کند.

      «سان زو» میگوید:
      کسی که با «استراتژی برایِ پیروزی» وارد جنگ شود؛ پیروز خواهد شد. امّا کسی که در صحنهٔ نبرد به دنبالِ پیروزی بگردد؛ شکست خواهد خورد.
      اگر ترامپ پیروز شود؛ باید خیلی خوش شانس بوده باشد.

      حذف
  18. ترامپ از فنون سون تسه برای به دام انداختن حریفهای متقلب استفاده کرده حتی کژدم هم متوجه نشد!!!منتظر باشید و ببینید

    پاسخحذف
  19. داداش معلومه چی میگی خودت بهتر از هر کس میدونی با یک دنیا حرامزاده فکری طرفه این بنده خدا...مثال زدن از خطوط کتابها وسر دادن کلمات از دهان بسیار راحته بزرگی سراسر به گفتار نیست دوسد گفته چون نیم کردار نیست..همین اگه این کارو میکرد یا نمیکردهارو همه ما نسبت به محمدرضا پهلوی هم میگفتیم و میگیم ...منتها غافل از اینیم که خودمونو بزاریم جای این انسانهایی که در سخت ترین دوره ای زندگی خود مردمشونن....و همیشه یادمون باشه گر تو بهتر میزنی بستان بزن بینام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در اینکه ترامپ تقریباً تنها است حقّ با شما است.

      حذف
  20. درود .
    کزدم چه ترامپ انتخابات رو ببرد یا نبرد بهرحال تا اول بهمن رئیس جمهور قانونی هست . آیا در این دو ماه و نیم تا اول بهمن احتمال حرکت پیش بینی نشده ای چه از طرف آمریکا یا اسرائیل در قبال ایران هست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اسرائیل را نمیدانم امّا ترامپ چنین کاری نمیکند.
      در ضمن اگر ترامپ پیروز نشود؛ ناتانیاهو نیز رفتنی است.

      حذف
    2. یک سناریویِ احتمالی در رابطه با ایران وجود دارد.
      اینکه کمپانیهایِ تولیدِ تسلیحات از ترامپ به خاطرِ حمله نکردن به ایران و ونزوئلا؛ روی برگردانده و از جو بایدن حمایت کردند نشان از وعده هایی دارد که احتمالاً از جو بایدن گرفته اند و گرنه همینطوری از کسی حمایت نمیکنند.
      برایِ این کمپانیها تنها چیزی که مهمّ است؛ فروش تسلیحات است و بهترین راه برایِ فروش تسلیحات «تولیدِ جنگ» است. زیرا در زمانِ جنگ محصولات و خدماتِ نظامی از تولید به سویِ مصرفِ مستقیم می روند. امّا در زمانِ صلح از تولید به «انبار» شدن ختم میشوند که بازارِ چندان خوبی برایِ فروش نیست زیرا حتّی مشتریان نیز کالاهایِ خریداری شده را انبار میکنند.
      شاید جو بایدن در صورتِ پیروزی؛ به سراغِ رزیمِ شیعی و خردوغان و یمن برود و بهانه هایِ زیادی برایِ براه انداختنِ جنگ با رژیمِ شیعی و خردوغان را به صورتِ نقدی در جیبش دارد و نیازی به بهانه تراشی ندارد.
      البتّه این یک سناریوی احتمالی است.
      امّا براه انداختنِ جنگ توسّط جو بایدن تقریباً حتمی است و فقط باید دید قُرعه به نامِ چه کسی می افتد.

      حذف
  21. کله گنده های جمهوری خواه قطعا میدونن پشت صحنه چه خبره و حتی اگه بایدن هم برنده بشه میتونن از این راه دموکرات ها رو کنترول کنن و اون هم در صورتی که از دست ترامپ خلاص شدن
    بعد پیروزی بایدن دیوان عالی میتونه تحت پیگرد قرارش بده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جمهوریخواهان و دموکراتها هر دو دچارِ قحط الرّجال هستند. امّا جمهوریخواهان فقط ترامپ را داشتند.
      در رابطه با دادگاهی کردنِ یک رئیس جمهور؛ حتّی فکرش را نیز نکنید. مگر آنکه اسنادِ زیادی به دادگاه ارائه بشود. اگر چنین اسنادی وجود داشته باشند؛ باید همین روزها ارائه شوند.
      اگر ترامپ پیروز شود؛ به دنبالِ خیلیها خواهد رفت و دستاوردهایِ زیادی خواهد داشت و با بازنشستگیها و استعفاهایِ گسترده ای روبرو خواهیم بود.

      حذف
  22. آنچه که اکنون به عنوانِ «مطالعاتِ سیاسی» مهمّ است؛ مطالعهٔ سیستمِ دموکراسی آمریکا به صورتِ «بی پرده» است که بهترین دموکراسی نامیده میشود.

    پاسخحذف
  23. دیوان عالی با جلوگیری از انتشار نتایج ایالت هایی که آبی شدن میتونه خیلی ترامپ رو جلو بندازه و بهش بیشتر وقت میده
    حالا باید دید اینکار رو میکنن یا نه

    پاسخحذف
  24. گویا تیم ترامپ کل برگه های رای را با بلاک چین رمزگذاری کرده بود. به نظر می رسد که دموکرات ها در دام بزرگی افتاده اند.

    https://www.youtube.com/embed/fkSuccX2NMQ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. InfoWar منبع قابل اعتمادی نیست. راست و دروغ زیاد دارد.

      حذف
  25. آرای نظامی ( که میتواند برگ برنده ترامپ باشد ) در جورجیا شمارش خواهد شد.

    آرا به احتمال زیاد در پنسلوانیا و به قطع در جورجیا باز شماری خواهد شد ( به نقل از ap )

    ترامپ در حال کاهش فاصله خود از بایدن در اریزوناست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیشتر از 8 هزار رای نظامی جورجیا هنوز نرسیده و مارک اسپر استتعفا داده

      حذف
  26. 6 هزار رای اشتباهی در میشیگان به بایدن داده شده

    پاسخحذف
  27. هنر جنگیدن را باید از ترامپ یاد گرفت دامی که او برای دمکرات ها گسترده بزودی به سرانجام خواهد رسید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوستِ عزیز
      از «ترامپ» برایِ خودتان «چه گوارا» درست نکنید. ترامپ نخستین کسی بود که راهِ حلِّ «پاپیولیسم» را در برابرِ «سوسیالیسمِ سرمایه داری» برایِ «به حاشیه رانده شدگان» مطرح نمود و من احترامِ زیادی برایشان قائل هستم. امّا ایشان «نخستین تجربه» بودند و چون از میانِ «سیاستمدارانِ حرفه ای» نبودند؛ از همان نخست از «جف سشنز» و دیگران از پشت خنجر خوردند. چه در درونِ حلقه و چه در بیرون؛ با دشمنانِ زیادی دست و پنجه نرم کرده و اکنون اگر معجزه ای رُخ ندهد؛ شکست خوردند. امّا یک «پیروزیِ استراتژیک» از خود به جای گذاردند و آن «ناسیونالیسمِ آمریکاییِ پاپیولیستی» بود.
      «گلوبالیستها» همچنان هستند؛ امّا «به حاشیه رانده شدگان» هر روزه به تعدادشان اضافه میشود و اکنون پرچمی دارند که نامش «ترامپیسم» است.
      اگر دیروز از رفتارِ شخصیِ ترامپ خوششان نیامد و به بایدن رأی دادند؛ ۴ سالِ دیگر؛ تعدادشان بسیار بیشتر و از کردهٔ خود پشیمانتران خواهند شد.
      به قصّه هایِ «الکس جونز» (دلقک) گوش ندهید. او شخصیّتی مانندِ «رائفی پور» و «عبدالله شهبازی» است.
      به اطرافتان نگاه کنید تا ببینید که چه خبر است؟
      کمونیستها دشمنِ پاپیولیسم هستند زیرا میخواهند «قیّمِ به حاشیه رانده شدگان» باشند. پاپیولیسم به «به حاشیه رانده شدگان» زمینِ بازی میدهد تا بر رویِ پایِ خود بایستند. این ایده نخواهد مُرد.
      از طرفِ دیگر همهٔ احزابِ سیاسی اگر رهبرانشان مغزی داشته باشند؛ خواهن فهمید که این ماجرا با سرنگونِ ترامپ از میان نخواهد رفت؛ بلکه گسترده تر؛ عمیقتر و رادیکالتر خواهد شد.
      در دنیایِ تعریف شده و پذیرفته شدهٔ کنونی؛ «پاپیولیسم» تنها آلترناتیو در برابرِ «کمونیسمِ سرمایه داری» است.
      ترامپ میداند که شانسِ پیروزی کم است. امّا مقاومت میکند؛ می جنگد؛ تا به آنهایی که برایِ دیدنش شب زنده داری کردند بیاموزد که تا آخرین نفس بجنگید.

      حذف
  28. اگه دیوان عالی جلوی بایدن رو بگیره طبق قانون پلوسی رییس جمهور موقت میشه و اون وقت تکلیف معاونش چی میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون وقت از رویِ ناچاری به من زنگ میزنند و میخواهند که معاونِ نانسی پلوسی بشوم.

      بادِ شکمت خوابید یا نه؟؟

      حذف
  29. سلام با وب مانی هم میشود اشتراک را پرداخت در ایران زیاد افراد برای پرداخت پول وب مانی دارن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      «وِب مانی» سیستمی مانندِ «پِی پَل» است که برایِ جلوگیری از «کلاهبرداریِ تجاری» راه اندازی شده است و به دردِ اینکار نمی خورد. «وب مانی» مشخّصاتِ هر دو طرفِ گیرنده و فرستنده را در «بانک اطّلاعاتیِ خود» ثبت میکند.

      حذف
  30. در وبسایتِ جدیدی که آرزو دارم راه بیندازم. مسائل بنیادی موردِ بررسی قرار میگیرند.
    به عنوانِ مثال نظراتِ اشخاصی مانندِ Alexandria Ocasio-Cortez که به عنوانِ نظراتِ پیشرو مطرح هستند موردِ بررسی قرار میگیرند.
    یا نظراتِ اشخاصی مانندِ Yuval Novah Harari که در حالِ تبدیل شدن به «بُت» است و سایرِ نظریّه هایی که به اشکالِ گوناگون ذهنها را اشغال میکنند موردِ بررسی قرار میگیرند.
    امّا پیش از هر چیز؛ ترسیمِ یک چهارچوبِ فکریِ فنّی و علمی برایِ «ارزیابیِِ مِیدانی» اندیشه هایِ گوناگونِ ارائه شده برایِ «خوشبخت شدنِ انسانها» موردِ بحث و بررسی قرار میگیرند.
    در وبسایتی که آرزویِ ایجادِ آنرا دارم؛ تمامیِ تلاش بر رویِ تولیدِ یک چهارچوبِ فکریِ نوین متمرکز خواهد بود و به جایِ طرفداری و یا مخالفت با جنجالهایِ روزمرّهٔ سیاسی - اجتماعی؛ تلاش خواهد شد که خاستگاه و روندِ تولید و تبلیغِ و تبدیل شدنِ آنها به یک «شیوهٔ تفکّر» و همچنین تأثیراتِ آنها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موفق باشید شما یک انسان خیرخواه و متواضع و باسواد هستین و حتما موفق می شوید..اگر می توانید تبلیغات را هم در نظر بگیرید

      حذف
  31. اصلا همچین کاری نکن دوست عزیز قدیمی، چون هم خودتو بگا میدی هم مخاطبان سایتت رو، گوگل اطلاعات شما رو به کسی نمیده به این راحتیا ولی با ثبت سایت براحتی ردیابی میشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نگرانِ امنیّتِ وبسایت و کاربران نباشید.
      وبسایتی که فقط «کاربران»؛ و تنها در حدّ یک «فرد» حقّ ورود به آنرا داشته باشند؛ حتّی اگر «هک» بشود؛ کاربری وجود ندارد که اطّلاعاتش لو برود.
      این وبسایت مانندِ آنچه که برخی از اوباشانِ رژیم با نامهایِ «بالاترین» و «دنباله» و .... راه انداختند نخواهد بود که یک «گلّه» به خاطرِ «مفت بودن» به آن هجوم بیاورند و اطّلاعاتِ فردیشان در یک بانکِ اطّلاعاتی جمع شود و اوباشانِ رژیم بتوانند با همکاریِ «اوباشانِ بنیانگذار» و یا خریدِ آنها به اطّلاعاتِ دیگران از طریقِ «بانکِ مرکزیِ اطّلاعات» دسترسی پیدا کنند.
      من از آن «مادر قحبه هایی» نیستم که از مشترکین بپرسم که «رَبّت کیست؟ پیامبرَت کیست؟اسمِ پدر بزرگِ مادری اَت چیست»؟ و ..... و برایِ چنین مزخرفاتی بگویم که «من بالاخره حقّ دارم که بدانم که شما که هستید؟».
      در این وبسایت فقط «یک مشترکِ شبَح وار» وجود دارد و یک «وبسایت».
      این وبسایت پُر از مطلبِ مفید خواهد بود. امّا در رابطه با دسترسی به سایرِ مشترکین؛ در آن «باد خواهد وزید».
      حتّی اوباشانِ رژیمِ شیعی نیز میتوانند پس از پرداختِ هزینهٔ اشتراک در آن عضو شوند. امّا به جز مطالبِ وبسایت قادر به دیدن و هک کردنِ چیزی و ارتباط با دیگران و یا دسترسی به «بانکِ مرکزیِ اطّلاعات» نخواهند بود. زیرا «مشترکِ دیگر» و «بانکِ مرکزیِ اطّلاعات» وجود نخواهد داشت.
      اکنون در حالِ مذاکره با کسانی هستم که ادّعا میکنند میتوانند چنین وبسایتی ایجاد کنند.
      امّا اگر ببینم که وعده هایشان توخالی است؛ عطایِ وبسایت را به لقایش خواهم بخشید.
      امّا زمانی که مطمئن شدم که چنین کاری انجام پذیر است؛ در همین وبلاگ دعوتِ عمومی نموده و راهکارها را اعلام خواهم نمود.

      حذف
    2. بهترین کار، برپایی سایت در darkweb هست که فقط و فقط از طریق TOR قابل دسترسی و خود به خود مشکل امنیتی نزدیک به صفر هست.

      حذف
  32. app(ویندوز و اینها) بهتر از سایته و نیازی به ثبت دامنه نداره
    هر خواست عضو بشه بعد واریز پول یه لینک دعوت نامه/دانلود بهش میدی و تموم

    پاسخحذف
  33. در ایران آدم حسابی ها به چنین سایتی نیاز دارند. من موافقم. راه انداختن سایت هم امروزه کار راحتی هست و مشکل خاصی وجود ندارد.

    پاسخحذف
  34. سخنی با خوانندگان

    در این وبلاگ تا ۱۰ روزِ دیگر نظرات را منتشر خواهم کرد و اگر نظرِ خاصّی داشتم خواهم نوشت. امّا مطلبِ جدیدی نوشته نخواهد شد.
    بنا بر تماسها و گفتگوهایی که با کسانی که کارشان راه اندازیِ وبسایت است؛ به این نتیجه رسیدم که ۲ راه بیشتر وجود ندارد:
    ۱- یک وبسایت که بتوان با گوگل نیز آنرا پیدا کرد. امّا برای استفادهٔ «اَمن» باید از طریقِ «Tor Browser» وارد شد که در چنین صورتی؛ شیوهٔ استفاده از وبسایت توضیح داده خواهد شد.
    ۲- ایجادِ وبسایتی که در Dark Internet به ثبت میرسد و حریمِ امنیّتیِ آن برایِ کاربران تا ۹۹.۹۹۹۹٪ است.

    هزینهٔ گزینهٔ نخست حدودِ هشت هزار و هفتصد دلارِ آمریکا (USD $8700.00) است.
    هزینهٔ گزینهٔ دوّم حدودِ سیزده هزار و چهارصد دلارِ آمریکا (USD $13400.00) میباشد.

    وبسایتِ جدید فارغ از اینکه از کدامین روش برایِ راه اندازیِ آن استفاده شود؛ از طریقِ «Login» میتواند دیده شود و مطالبِ آن قابل «کُپی برداری» نخواهند بود و ورود به آن فقط از طریقِ Tor Browser ممکن است.

    لذا بی پرده سخن گفتن را حقّ کسانی میدانم که نمیخواهم برایِ کالایی پول بپردازند که نمیدانند چیست؟ لذا تصمیم گیری با خوانندگانی است که میخواهند در این پروژه نقشِ فعّالی داشته باشند.
    در وبسایتِ جدید بخشِ نظرات به شکلی که در این وبلاک میبینید وجود ندارد. امّا بخشی جداگانه با نامِ Opinions وجود دارد که هر مشترکی میتواند نظراتِ خود را به صورتِ یک مقالهٔ منسجم بفرستد تا منتشر شوند.
    مسائل دیگری که شاید به نوعی «پرسشِ عمومی» باشند را بعداً به اطّلاع خواهم رسانید.

    خوانندگانی که میخواهند در این پروژه شرکت کنند؛ میتوانند به آدرسِ kajdoum.gazandeh@gmail.com ایمیل بفرستند.
    تا ۱۰ روزِ دیگر با توجّه به هزینهٔ بالایِ ایجادِ وبسایتِ جدید؛ به اطّلاعِ خوانندگانی که میخواهند در براه اندازیِ وبسایت نقشی داشته باشند؛ خواهم رساند که آیا بنا بر پیشنهادهایِ «هدایایِ مالی» از طریقِ Monero اینکار امکان پذیر است و یا نّه؟!
    امّا کسانی که تصمیم گرفته اند که همیاری کنند؛ بهتر است که از همین اکنون از طریقِ استفاده از Tor Browser و نامِ مستعار؛ حسابِ Monero که به«Monero Wallet» مشهور است بازکنند و اگر حساب دارند؛ با نامِ مستعارِ دیگری از طریقِ Tor حسابِ دیگری باز کنند.

    سپاس

    پاسخحذف
  35. کژدم ترامپ وزیر دفاع رو برکنار کرد . بنظرتون دلیلش چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ترامپ در حالِ سازماندهیِ یک جنبشِ ناسیونالیستی است. دموکراتها نیز نمایندگانِ کنگره و مجلس سنا را تهدید میکنند که نباید تحتِ تأثیرِ «جنبش ترامپیسم» در مجالس تصمیم بگیرند و تحتِ نظر هستند. جملهٔ دقیقِ تهدید به انگلیسی این بود:

      WE ARE WATCHING YOU

      با اینکه شرکتِ «فایزر» با سرمایه گذاریِ ترامپ در مدّتی کمتر از ۸ ماه توانسته است به «واکسن» دست یابد؛ امّا آنرا به طورِ عمدی چند روز دیرتر اعلام کرد. این واکسن بایستی به نامِ «واکسن ترامپ» نامیده میشد. زیرا او بود که چنین طرحی را پیشنهاد داد و سازماندهی کرد که در کمتر از ۹ ماه این واکسن تهیّه شود. اکنون همهٔ کلاغها میخواهند این واکسن را به «جو بایدن» هدیه کنند تا پیروزِ میدانِ مبارزه با «ویروس طلایی» به حساب آید. امّا مردم خر نیستند و میفهمند که چه گذشت؟
      دیگر از «BLM» و «ANTIFA» در خیابانها خبری نیست.
      در وبسایتِ جدید اگر موّفق به ایجادِ آن بشوم؛ بسیاری از مسائل موردِ بررسیِ حرفه ای قرار خواهند گرفت.
      و اگر موفّق نشوم ....
      See you After Life

      حذف
    2. Is there after life?

      حذف
    3. این یک شوخی بود. آنرا به معنی «هرگز» بگیرید.
      انگلیسی زبانها وقتی میخواهند بگویند: «وقتِ گُلِ نِی» میگویند:
      When Jesus come
      مشابهِ:
      دیدار به قیامت.

      حذف
  36. هزینه عضویت رو باید به دلار پرداخت کنیم یا ریال؟
    و حدودا چقدره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هزینهٔ اشتراک با Monero قابل پرداخت است.
      این هزینه در شرایط کنونی ۶ سکّهٔ Monero برایِ یکسال خواهد بود تا این وبسایت بتواند از موانعِ مالی که در آغازِ کار وجود دارند؛ عبور کند. زمانی که خوانندگان تشخیص دادند که پولشان را به هدر نمیدهند و تعدادِ مشترکین زیاد شد؛ هزینه کمتر خواهد شد.
      در واقع هزینهٔ کنونی مجموعه ای از «هزینه» و «همیاری» برایِ آغازِ کار است.

      حذف
    2. مسئلهٔ مهمّ این است که آیا فکر میکنید که کژدم میخواهد از این راه پول در بیاورد؟ یا نَه؟
      برایِ کسی که بخواهد پول در بیاورد؛ راههایِ فراوانی وجود دارد و نیازی به ایجادِ یک وبسایتِ سیاسی که به طورِ طبیعی خوانندگانِ بسیار محدودی خواهد داشت؛ احمقانه ترین راه برایِ پول در آوردن است.
      آنهایی که میخواهند پول در بیاورند؛ بنا بر حرفه ای که دارند؛ بخشی از «هِرمِ اجتماعی» و «نیازهایِ عمومی و ویژهٔ آن بخش» را هدف میگیرند.
      من فکر نمیکنم که در میانِ ایرانیان تعدادِ زیادی پیدا شوند که بخواهند برایِ «تحقیقاتِ سیاسی» پولی بپردازند. زیرا به قولِ یکی از خوانندگان؛ تا دلَت بخواهد وبسایتِ سیاسیِ مجّانی وجود دارد.
      لذا من انتتظارِ معجزه؛ حتّی در حدّی که بتوان چنین وبسایتی را ایجاد کرد ندارم.
      برخیها بیش از ۷۰۰ هزار دلار میپردازند که «فِراری» و یا «لامبورگینی» بخرند. در حالی که شهامتِ رانندگی با سرعتی بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت را نیز ندارند. برخیها نیز با یک تویوتایِ عهدِ بوق بسیار بهتر از آنها در خیابانها ویراژ میدهند.
      برایِ پول در آوردن؛ مطمئن هستم که اگر یک وبسایتِ «فالبینی» راه بیندازم؛ وبسایتِ خیلی موّفقی خواهد بود و نیازی به اینهمه جنگولک بازی ندارد.

      حذف
    3. در همین انتخاباتِ ریاستِ جمهوری؛ فقط ۹۲۰ دلار به خاطرِ مشورت دادن در رابطه با شرط بندی بر رویِ ترامپ پول در آوردم و فقط ۳۱ نفر به حرفم گوش دادند و پولشان در جیبشان ماند. زیرا بلیطهایشان را پس دادند و فقط پولی را که به من دادند از جیبشان رفت. بقیّه هم پولی را که به من دادند را باختند و هم شرط بندی را باختند.
      در این وبلاگ هیچکس از من نپرسید که آیا شرط بندی بکند و یا نَه؟
      اگر میپرسیدند؛ حتماً نمی باختند و مطمئن هستم که خیلیها در این شرطبندی باختند.

      حذف
    4. در رابطه با انتخاباتِ اخیر در آمریکا ایده هایِ خاصّی داشتم که نمیتوان در وبلاگ مطرح نمود. امّا در یک وبسایتِ «شبح وار» میتوان مطرح کرد. امّا فکر میکردم که شاید هوادارانِ ترامپ نیز به این ایده ها رسیده باشند.
      امّا دیدم که نرسیده اند.
      این ایده بر این اساس بود که:
      «اگر طرفِ مقابل جنگ میخواهد.... به او جنگ بِده».

      حذف
    5. این هزینه ای که شما گفتین یچیزی نزدیک ۷۰۰دلار میشه! میدونید برای ما ایرانی ها که انقد به سختی داریم پول درمیاریم چه مبلغ زیادیه؟ یکمی کمتر از ۲۰میلیون تومن! بااین حساب فقط میتونیم امیدوار باشیم شما یا قیمت اشتراک رو به یک صدم کاهش بدین lol یااینکه از تعطیل کردن این وبلاگ پشیمون بشین

      حذف
    6. این وبلاگ را به «آغام ابیلفض» بسپارید.
      آیا میدانید که در «بلادِ فرنگ» عطسه بکنی باید «یورو» و «دلار» و «پوند» هزینه کُنی؟
      این پول تویِ جیبِ کژدم نمیرود.

      حذف
    7. شما با دنیایِ «کریپتو کارنسی»ها آشنایی ندارید و نمیدانید که چه «جنگلِ آمازون»ی است.
      تبدیلِ روزانه به دلار آنچیزی نیست که شما بدست می آورید. داستان خیلی پیچیده است.

      حذف
    8. در دنیایِ ارزهایِ رایج؛ شما با نوساناتِ ۱۵ درصدی در طیّ چند ساعت روبرو نیستید. امّا در دنیایِ «کریپتو کارنسی» با معادلاتی به غیر از آنچه که در بازارِ ارز مطرح است روبرو میشوید. به همین خاطر گفتم که برایِ خودش «جنگلِ آمازون»ی است. به همین خاطر بعضی ها به امیدِ «میلیونر» شدن واردِ این بازار میشوند و به خاطرِ ندانم کاریها؛ به سرعت ورشکست میشوند.
      شاید باور نکنید که میتوان در ۵ روز ورشکست شد.

      حذف
    9. کژدم پس تو اینجا گفتی ترامپ میبره اما جای دیگه گفتی نمی‌بره؟؟

      حذف
    10. همان روزِ اوّل انتخابات با دیدنِ لحنِ به شدّت تغییر یافتهٔ «Decision Desk» فاکس نیوز و چهرهٔ ترامپ فهمیدم که یک حرکتِ منسجم برای به شکست کشاندنِ ترامپ سازماندهی شده است. در حالی که خیلیها هنوز امیدوار بودند؛ امّا من مطمئن شدم که ترامپ به گوشهٔ رینگ انداخته شده است.

      حذف
    11. البتّه اینرا نیز اضافه کنم که از زمانِ مصاحبهٔ «نیوت گیننگریچ» در شبکهٔ فاکس نیوز؛ زمانی که ایشان به «جورج سوروس» اشاره کرد و گفتند که اسم «جورج سوروس» را نیاور؛ و ایشان گفتند که «حالا که اینطوری است؛ باشد»؛ ذهن مرا به سمتِ شکستِ سازماندهی شدهٔ ترامپ کشانیده بود.

      حذف
  37. حرفت درسته ولی اینم درنظر بگیر که برای وب سایت جدیدت مخاطبان چه کسانی هستند؟
    پولدارهای مرفهی که بیشترشان به رژیم شیعی وصلن و یا اونایی که خارج زندگی میکنن و اگر آرمان شما بیدار کردن اذهان خفته برای سرنگونی رژیم باشه این جامعه به درد اینکار نمیخوره مگه اینکه آرمان تغییر کرده باشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در وبسایتِ جدید «آرمان» وجود ندارد.
      با مسائل «خطّی» برخورد نمیشود.
      به دنبالِ یافتنِ همبرگر فروشیِ «مک دونالد» نیستیم.
      فقط میخواهیم بدانیم که ذرّاتی که کوچه ها و خیابانها و «زمین» را ساخته اند چه هستند.
      وگرنه وبسایتِ جدید مانندِ رادیو فردا و ایران اینترنشنال و رادیو فردا و .... تبدیل به یک وبسایتِ «تبلیغاتی» و «پرو پاگاندا»یی میشود که مثلِ «آشِ نذری» برایِ همگان «رایگان» است و پولش را «از ما بهتران ها» میدهند.

      حذف
  38. سلام خدایی کژدم پای ما رو به دارک وب باز نکن جای خطرناکی هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر کژدم
      کژدم کسی که سالی بیست میلیون برای خوندن تحلیلها هزینه پرداخت میکنه مطمئنم از تحلیلها قرار استفاده کنه.این هزینه رو فقط اوباشان شیعه و اطلاعاتی ها پرداخت میکنن.نظر شخصیم اینه که وبسایتتون رو به زبان انگلیسی طراحی کنین.در این صورت جامعه هدف گسترده‌تری رو میتونین نشونه بگیرین.از دانشجو های علوم سیاسی تا خبرنگارها و تحلیلگران انگليسي زبان و...
      ایرانیان رو هم فراموش کنین.فارسی زبان ها به اندازه ای که نیاز داشته باشن راه و مسیر تو این وبلاگ براشون ترسیم شده.

      حذف
    2. این وبسایت به زبانِ فارسی خواهد بود.

      حذف
  39. https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/persian/world-54870811.amp

    پاسخحذف
  40. کژدم این موضوع غیر عادی نیس؟ترامپی که از تمام رییس جمهور های قبل از خودش(بجز بایدن ک رقیب فعلیه) بیشتر رای اورده رقابت رو باخته باشه؟

    پاسخحذف
  41. https://twitter.com/hey_itsmyturn/status/1326234628127137792?s=09

    پاسخحذف
  42. کژدم چرا شما مخالف گلوبالیسم هستین؟شاید بتونن دنیای بهتر از ناسیونالیستا بسازن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در دنیایِ «از ما بهترانهایِ گلوبالیست»؛ هیچکس به آنهایی که «فرودست» هستند؛ به چشمِ «کسانی که حقّشان خورده شده است» نگاه نمیکنند.
      بلکه در پشتِ پرده آنها را «مُحتاجان» مینامند.

      حذف
    2. آیا این جماعت تریلیونر به اصطلاح گلوبالیست شامل اون خانواده های ممتاز مثل روتشیلدها،مدیچی ها،راکفلر و... میشوند؟

      حذف
  43. پمپئو گفت انتقال مسالمت امیز به دوره دوم ترامپ خواهیم داشت
    در پیروزی ترامپ شک نکنید و بعدش خدمت تک تک اوباش خواهد رسید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهم نیست که پمپئو چه میگوید؛ یا باید در دادگاه مسئله را حلّ کنند و یا در کفِ خیابانها با درگیریها.
      لحنِ جمهوریخواهان نشان نمیدهد که امیدی به دادگاهها داشته باشند. اهلِ کشاندنِ مسئله به خیابانها نیز نیستند.

      حذف
    2. در مجموع دولتِ بایدن به نفعِ رژیمِ شیعی نخواهد بود. زیرا ارثیهٔ ترامپ قابل بازگشت نیست.
      ۱- اورشلیم پایتختِ اسرائیل شناخته شده است.
      ۲- روابط اسرائیل با کشورهایِ عربی در حالِ بهبودِ کامل است.
      ۳- حرکتهایِ اخیرِ اروپا در رابطه با «اسلامگرایی» تغییر کرده است که جو بایدن نیز به آن خواهد پیوست. لذا چنین به نظر میرسد که با «داعش بازی» به بازی ادامه ندهند و به سراغِ رژیمِ شیعیِ ایران و خردوغان بروند و موضعِ قطر نیز تغییر کند. برایِ اینکه رئیس قطر «گلوبالیستها» بودند و اکنون سازِ دیگری میزنند.
      اگر جو بایدن به سراغِ رژیمِ شیعی برود؛ «انگل فرزانه» به خاطرِ ۴ سال صبر و انتظار به ریشِ خودش خواهد خندید.
      ترامپ ارثیه هایِ گرانبهایِ دیگری نیز از خود به یادگار گذاشته است که به سادگی قابل پاک کردن با مداد پاک کن نیستند.

      حذف
    3. اگر ترامپ بتواند در دادگاه تقلّبهای انتخاباتی را ثابت کند؛ نه تنها ناپلئون آمریکا خواهد شد؛ بلکه همهٔ گلوبالیستهای آمریکا بگور سپرده میشوند.

      حذف
  44. ایران یکی از استان های چین هستش.
    هیچ اتفاقی نمی افته. این انگل ها هم حالا حالا ها هستن.

    پاسخحذف
  45. با درود به کژدم عزیز و یزرگوار، چقدر به برنده شدن دوباره ترامپ باید امیدوار بود؟! اخبار تا الان حاکی از برنده شدن ترامپ در کارولینای شمالی و آلاسکا و افزایش آرای الکترال ترامپ به ۲۳۲ هست، و بایدن ظاهرا ۲۵۹ الکترال دارد، در این کارزار نفسگیر، برآورد شما چیست و نکته دوم اینکه آیا حمله نظامی تا آغاز دور بعدی ریاست جمهوری امریکا به ایران با وزیر جدید دفاع چقدر محتمل است، درود و سپاس آنتی خایمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در نظراتِ پیشین گفتم که ترامپ شخصی نیست که بسادگی سرش را پایین بیندازد و برود. امپاتوریِ ترامپ را نیز با پیگیری ها ساخته است.
      باز هم گفتم که اگر این بازیِ ظاهراً باخته را ببرد؛ ناپلئون آمریکا خواهد شد.
      چندبار باید این حرفهایِ تکراری را تکرار کنم؟

      ترامپ برایِ اثباتِ تقلّبها راهِ دشواری در پیش دارد.
      بسیاری از قاضیها دموکرات هستند و در مسیرِ بازشماری سنگ اندازی میکنند.

      در نهایت اینکه دیگر به من مربوط نیست.

      حذف
    2. همهٔ هفت خواهرانهایِ خبری نتایج انتخاباتِ آمریکا را از صفحهٔ اوّل خود به طورِ همزمان برداشته اند.
      باید تا به آخر نشست و دید چه میشود؟

      حذف
  46. https://amp.theguardian.com/politics/2020/nov/10/johnsons-biden-win-tweet-contains-hidden-trump-congratulations?__twitter_impression=true

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعد از این من نیز مثلِ شماها؛ اخبارِ سیاسی را برایِ «سرگرمی» خواهم خواند.

      حذف
    2. از دنبال کنندگانِ وبلاگ تقاضا میکنم که دیگر این وبلاگ را دنبال نکنید. زیرا مطلبِ جدیدی نوشته نخواهد شد و پس از چند روزِ دیگر در این وبلاگ باد خواهد وزید. نظرات نیز بازبینی و انتشار داده نخواهند شد.
      از نظرِ من؛ این وبلاگ تا جایی که در حدّ یک کارِ غیرِ حرفه ای و وبلاگی است؛ نظراتِ خود را بیان کرده است و ادامهٔ نوشتن در این وبلاگ مانندِ «ژاژخوایی» است.
      سعی کنید که در این چند روزِ باقیمانده نیز نظری نفرستید و این وبلاگ را مانندِ یک «ملاقاتِ تصادفی» در خیابان با فردی ناشناخته و گاهی عجیب و غریب بینگارید که در مسیرتان قرار گرفت و سپس به طوری ناگهانی در میانِ جمعیّت گُم شد.
      مطمئن هستم که وبسایتها و وبلاگهایِ زیادی بسیار بهتر از این پیدا خواهید کرد.
      بالاخره یک نوع «بازیِ کامپیوتری» است و شاید اندکی از Playstaion و Xbox کمتر ملال آور باشد.

      حذف
    3. مطالب که سر جاش میمونه؟؟
      مثلا نوشته های قبلی پاک میشن؟؟ یا نمیشن؟؟

      حذف
    4. همهٔ مطالب میمانند. هیچ مطلبی حذف نمیشود.

      حذف
  47. درود کژدم، باور کنید بسیاری از مخاطبان شما توانایی مالی کمک در این سطح رو ندارند نه اینکه فکر کنند مطالب شما ارزش پول دادن را ندارد یا برای سرگرمی آن را بخوانند، ب هر حال موفق باشید

    پاسخحذف
  48. چنین به نظر میرسد که ترامپ میخواهد چیزی به نامِ «برجام» وجود نداشته باشد تا جو بایدن بخواهد به آن بازگردد و یا چین و روسیه و اروپاییها بر رویِ آن مانور داده و آفتاب بالانس مهتاب بالانس بزنند و از برجام به عنوانِ «گروگانِ قابل مذاکره» استفاده کنند.
    اگر این حدس درست باشد؛ باید منتظرِ «جنگِ نامتعارف» باشید که جو بایدن سر و تَه آنرا باید سرِ هم بیاورد.

    پاسخحذف
  49. بدرود کژدم، بدرود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    پاسخحذف
  50. با بی نظمی بوجود آمده از اونچه که جنگ نامتعارف مینامید نمیتوان به عنوان فرصتی برای سرنگونی نظام استفاده کرد؟

    پاسخحذف
  51. حداقل یه وبلاگ یا تحلیلگر سیاسی خوب بهمون معرفی کن که مورد تاییدت باشه و فعال مثل خودت

    پاسخحذف
  52. چنين چيزي درست نيست. ترامپ خودش مثل يك جسد در كاخ سفيد مونده و عملا هيج كاري انجام نمي شه ،، الان فقط انتقام جويي مي كند ، اين رو اخراج مي كند ان رو تهديد مي كند پول دوران گذار رو مسدود كرده و همين كارهاي، شما بهتر است دل از ترامپ بازنده بكني.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتّفاقاً میتواند خیلی درست باشد. وقتی که «انگل حسن نصرالله» دادش در آمده است که این چند هفته را باید خیلی هشیار باشیم؛ نگرانیها و «شلوارِ زرد شدهٔ انگل فرزانه» را نشان میدهدو برایِ اینکه از ترس به خود ریدنِ «انگل فرزانه» را نشان ندهند؛ آن اوباشِ لبنانی را مأمورِ اعلامِ این «هشیار باش» کردند.
      فرض کنید که در یک مهمانی ۵ کودک (۱+۴)بر سرِِ یک تخمِ مرغِ رنگی داد و بیداد و گریه و زاری راه انداخته اند و توجّه همگان را به «وَنگهایِ کودکانه» جلب کرده اند و هیچکس نمیتواند آنها را ساکت کند. ناگهان یک نفر (کژدم) وارد میشود و میگوید که صبر کنید تا «گریه ها و وَنگها» را بخوابانم.
      سپس تخم مرغِ رنگی را برداشته و زیرِ پایش «لِه» میکند. همهٔ کودکان اوّل چشمشان گِرد میشود و سپس همگی با هم «وَنگ» میزنند و پس از یک دقیقه در حالی که «فیرتیق شان» را مامانشان پاک میکند؛به دنبالِ آشغالِ دیگری برایِ بازی و دعوا میگردند (یعنی زندگی در مسیرِ دیگری ادامه پیدا میکند) و برایِ مدّتی گوشِ همگان از صدایِ «ونگ و ونگ» راحت میشود.
      مسئله انتقام نیست؛ بلکه «وفاداری» به پیمان است.

      حذف
  53. کژدم در آن سایتی که مد نظرت هست، اگر زمانی ایجاد شود تحلیل ها و مطالب راهبردی بر اساس کدام منابع و افکار نوشته خواهند شد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر کمکهایِ مالی به حدّ نصابی که خودم تعیین کرده ام نرسد؛ چنین وبسایتی وجود نخواهد داشت.
      حدّ نصاب فقط «پول» نیست. بلکه تعدادِ خوانندگان مطرح است. اگر یک نفر بخواهد همهٔ نیازِ مالی را تعمین کند؛ نمی پذیرم.
      تعدادِ خوانندگان مهمّ است.
      مسائل مطرح شده و منابع را پس از اشتراک میتوانید ببینید.

      حذف
    2. بابا نرو دیگه اه
      من تازه یماهه پیدا کردم وبلاگتو
      یه دلخوشی داشتیم که یه روزنه پیدا کردیم که یه منظره واقعی از اتفاقات پیرامون ترسیم میکنه
      یذره بفکر هموطنات باش

      حذف
  54. به عنوانِ یکی از راهنماییهایِ پایانی؛ به نظرِ من (کژدم)؛ عربستانِ سعودی باید یک «شهامت» به خرج دهد و اجازه دهد که «گورِ محمّد» و «فاطمه» و «خدیجه» نبش شده و آزمایشِ DNA انجام گیرد.
    من مطمئن هستم که «فاطمه» دخترِ «محمّد» نبوده است و محمّد میدانسته است که «خدیجه» او را از مردِ دیگری حامله شده و بدنیا آورده است.
    حتّی ماجرایِ «عایشهٔ ۶ ساله» نیز به خاطرِ مشورتِ یکی از اراذلی که آنها را «جادوگران=Pagan Priests» مینامند انجام گرفته است و به او گفته اند که اگر چنین کاری کند؛ حتماً بچّه دار خواهد شد.
    سورهٔ «التّحریم» و ماجرایِ «ماریهٔ قبطیّه» نیز به «نازاییِ محمّد» اشاره دارد.
    «محمّد» عقیم بوده است و تاریخِ زندگیِ او نشان میدهد که با آنهمه همخوابگیها با زنانِ متعدّد؛ هیچ فرزندی تولید نکرده است.
    مسئلهٔ «فاطمه» مانندِ «مهدیِ موعود» که پدرش «خواجه» بود و ریش نداشت و در انظار ظاهر نمی شد؛ یکی از «شبهاتِ بزرگِ تشیّعِ شنیعه» است.
    همهٔ مسلمانها برایِ حفظِ آبرویِ «خدیجه» نمیخواهند این مسئله از تاریکی بیرون آید و «تشیّع شنیعه» از این امر سؤء استفاده کرده و «ائمهّٔ نجاساتشان» را به عنوانِ «سلسلهٔ محمّدی» جا میزنند.
    اگر عربستانِ سعودی این «شهامت» را به خرج دهد؛ داستانِ «فاطی خانم» و «آلِ عبا» و داستان پردازیهایِ «اوباش انگلهایِ شیعه» به دستِ محقّقینِ علومِ طبیعی به پایان میرسد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتّی ماجرایِ «مرگِ محمّد» که حاضر نشد دعوتِ «فاطمه» را بپذیرد و به خانهٔ «دخترش» رفته و در آنجا بمیرد و ترجیح داد که سرش را رویِ رانهایِ عایشه گذاشته و در چنین حالتی زندگی را وداع کند؛ نشان میدهد که «محمّد» میدانست که بر خلافِ اینکه به طورِ رسمی (دیپلماتیک) فاطمه را دخترِ خود نامیده بود؛ امّا میدانست که «فاطمه» دخترِ او نیست.

      حذف
  55. گفتی اگه یه نفر بخواد همه نیاز های مالی رو تامین کنه قبول نمیکنی. اون فرد ممکنه این سایت رو به چشم یه پروژه عام المنفعه نگاه کنه پس مشکلش چیه؟
    فعلا بزار کار سایت شروع بشه بعدا هزینه ها برمیگرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرف شما ظاهراً درست است. امّا تا چه زمانی باید بنشینم و من بنویسم و فقط یک نفر بخواند؟
      چنین کاری دردناک است.

      حذف
    2. اینجا ماهیانه چند نفر بازدید کننده داره؟ نگران نباش کارت خوب پیش بره نه تنها بازدید کننده ها بیشتر میشن بلکه تعداد اونایی که اشتراک سایت رو میخرن زیادتر میشه ولی الان ممکنه بخاطره هزینه ها کل برنامه شکست بخوره

      حذف
  56. درود بر کژدم
    کژدم آیا مشکلی بابت این وبلاگ در زندگیتون پیش اومده؟من احساس میکنم شما زیر فشار شدیدی برای متوقف کردن فعالیت وبلاگ قرار دارین وگرنه این وبلاگ مگه چقدر ادامه فعالیتش هزینه داره؟هزینه مالی که فکر نمیکنم فقط بحث زمانی هست که صرف وبلاگ میشه.به نظر من سال اول وبسایت رو با هزینه ی کمی طراحی کنین به مرور زمان گزینه های بیشتری رو بهش اضافه کنین.نکته بعد هم اینکه به نظر من با وب‌سایت‌نویس های داخل ایران ارتباط برقرار کنین و با هزینه ی خیلی پایین یک وبسایت خبری رو طراحی کنن.بعدها میتونین همون وبسایت تقریبا آماده رو در اختیار افراد قابل اعتماد خودتون بزارین تا سطح امنیتش رو ببرن بالا.۱۰۰۰ دلار مبلغی معادل ۳۰ میلیون تومن میشه.بحث خواننده ها هم مطمئنن شما بهتر از من میدونین که ایرانیان داخل کشور توانایی تامین نیاز های اولیه زندگیشون رو هم ندارن.
    پیشنهاد من اینه که در کنار وبسایت مطالب رو در دو بخش (نیازمند به اشتراک) و همگانی قرار بدین.مطمئنن با افزایش خواننده ها تعداد اشتراک ها هم بیشتر میشه.برای تبلیغات هم بسیار مؤثره.یکی دیگه از ایده های خوب اینه که به نویسندگان و تحلیلگران که نوشته‌هاشون رو با ارزش میبینین تحلیلشون رو در قسمت مطالب همگانی قرار بدین و اشتراک ۱ ماهه یا یک هفته ای وبلاگ رو به عنوان هدیه بهشون بدین.در این صورت تو وبسایت نیازی به صرف هزینه و زمان برای قسمت مطالب همگانی نخواهید داشت.نکته ی دیگه هم که مد نظرم قرار گرفت قرار دادن چت روم هست که بصورت روزانه یا هفتگی رفرش میشه.تقريبا همون کار بخش نظرات وبلاگ رو انجام میده.مطالب (نیازمند اشتراک)رو به زبان انگلیسی هم میتونین ترجمه کنین.به نظرم بخش های مختلفی رو تو وبلاگ قرار بدین و از قبل مشخص کنین که مثلا روز سه شنبه درباره مذهب قراره صحبت بشه روز پنجشنبه تاریخ ایران و...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من تحتِ فشار نیستم. فقط میخواهم کارهایِ حرفه ای تری انجام بدهم.
      پیشنهادهایِ شما به دردِ کاری که من میخواهم انجام دهم نمیخورند.

      حذف
    2. صلاح مملکت خویش خسروان دانند

      حذف
  57. واقعا جای تاسف داره بعد این همه وقت و هزینه ای که از هر لحاظ برای این وبلاگ حرفه ای و پرمحتوا صرف کرده ای حالا به جایی برسی که بگویی اینجا یک خواننده دارد نمی دانم چرا اینقدر کژدم اعتماد به نفست پایین امده الان چه ما و چه شما به وضعیت روبرو سراب و پشت سر خراب مبتلا شده ایم تنها کسی که می تواند من و بسیاری از امثال من را از این سراب دربیاورد چنین وبلاک با چنین سطحی است که توسط شما اداره می شودلطفا ادامه دهید و ما هم حمایت می کنیم فقط یک دفعه نبرید که هم ضربه به خود است و هم به ما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داری اشتباه می کنی با توجه به شواهد میدانی نوشته هات بر روی ایجاد اتش سوزیهای زنجیره ای چند وقت قبل تاثیر داشته!!!اما کژدم فکر نکن با راه حلی که فکر می کردی و پیشنهاد دادی این حکومت تضعیف نشد کار تو بی ثمر بوده با یک حکومت خونریز با داشتن فرشتگان نجاتی مانند گلوبالیستها و حکومتهای چین و روسیه و....و مردمی مستاصل و ناتوان روبرو هستیم پس رفتن تو فقط کمک به حکومت می کنه و دیگر هیچ بازخودت می دونی

      حذف
    2. از شنیدنِ «کُس شعر» خسته شده ام.
      بروید به «شازده سیّد کوروش ققتوس» بچسبید تا درهایِ بهشت و «امپراتوریِ هخامنشی و ساسانی و شاه عبّاسی» به رویتان باز شود.

      چند جا تحتِ تأثیرِ گفته هایِ کژدم به آتش کشیده شد؟ .... هیچکدام.
      هرچه که منفجر شد و آتش گرفت را مدیونِ «آقایِ ناتانیاهو» هستید.

      این قصّه هایِ «اشکِ تمساحی» و «رومئو ژولیتی» را برایِ «عمّه سکینه» تعریف کُن.

      حذف
    3. ایرانی ها توانایی جنگیدن در هیچ سطحی رو تا الان نداشتن.با این جریان سقوط حاکمیت فقط وابسته به سیاست های خارجی و جنگ های خارجی هست.

      حذف
  58. جناب کژدم درود. احتمالا به یاد دارید که ترامپ را به پیاز که لایه لایه هست تشریح کردید و گمان کنم آخرین لایه وی اعتراض به تقلب و حواشی آن بود و حتما باید رئیس جمهور بعدی خواهد بود و از پیاز چیزی جز اشک برای گرفتاری باقی نخواهد ماند واین یعنی جمهوری آخوندی حالا حالا ها پابرجا خواهد ماند البته به واسطه مردمی که تحمل حتی یک اعتراض کوچک یک ورزشکار را هم ندارند و بعد از دستگیری وی حتی باشگاهش را خراب میکنند که الله از آنها بپذیرد تقبل الله ! البته گمان کنم جناب عالی از مملکت رفته آید و بنده هم در چنبره مشکلات هنوز کرونا نگرفته ام و متأسفم که دیگر هیچ امیدی و کورسویی برای ما نمانده بدرود ایرانی گمنام

    پاسخحذف
  59. کژدم به نظر میرسه تو بیشتر از همه، از خودت ناراحت و نا امیدی... و گرنه بارها خودت گفته بودی از این وبلاگ انتظاری نداری، الان چرا ناراحتی از اوضاع ایران و جهان؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی که ادّعا میکند تحلیلگر است؛ باید به تاریخچهٔ خودش نیز نگاهی بیندازد و ببیند کارهایش در چه مرحله ای درست و یا نادرست بوده اند. اگر یک تحلیلگر خودش را «عفّو» کرده و به فرافکنی روی آوَرَد؛ به «خودفریبی» و «مردم فریبی» دچار شده است. لذا من فکر میکنم که حقّ دارم خودم را نیز در آیینهٔ تحلیل ببینم خودم را سبُک سنگین کرده و بفهمم که کجاها اشتباه کرده و کجاها درست حرکت کرده ام و دلایلِ افتادن به مسیرهایِ اشتباه و یا حرکاتِ درست را بررسی کنم. من همیشه تلاش کردم که اینکار را انجام دهم و به طورِ جسته گریخته در برخی نوشته ها و یا بخشِ نظرات به آنها اشاره کرده ام. امّا همیشه «نصفِه نیمه» ماند و به خاطرِ حجمِ و شتابِ مسائل؛ به جایِ «تحلیل و برآوردِ خود» به نوشتن در رابطه با مسائلِ روز ادامه دادم و تلاش کردم تا ریشهٔ سیستمِ فکری که به برداشتهایِ متفاوت من با دیگران ازآنچه مسائل روز نامیده میشوند را توضیح دهم. امّا موفقیّتِ چندانی نداشتم و از رویِ بخشِ نظرات و پرسشهایی که میشوند؛ به سادگی میتوان این مسئله را به وضوح دید.
      اکنون به این نتیجه رسیده ام که به این شیوه نمیتوان ادامه داد و منتظرِ محصولِ خوب بود.
      لذا ادامهٔ راه بدونِ کارِ حرفه ای و منسجم؛ کاری بی محصول و احمقانه است.
      اگر «تظاهراتِ گلّه ای» به خاطرِ مسائلِ امنیّتی و در نتیجه شکستهایِ پِی در پِی و تکراری؛ اشتباه است؛ مخاطب قرار دادنِ «گلّه» نیز اشتباه است.
      زیرا «گلّه» نمیداند که تو از کجا می آیی و میخواهی به کجا بروی؟ و باید با تَک تَکِ افراد سر و کلّه زد و در نهایت نیز شاهد بود که بهترین پرسش؛ حتّی درکی از مطلبی که ۲ ماهِ پیش خوانده بود؛ ندارد و میپرسد که بالاخره لیلی مرد بود و یا زن؟

      حذف
    2. آیا «صادق هدایت» با «گلّه» حرف زد؟
      چه تعداد و چه کسانی از میانِ «گلّه» کتابهایش را خواندند؟ و چه تعداد از کسانی که خواندند؛ فهمیدند که «صادق هدایت» از کجا می آید و به کجا می رَوَد؟
      چه تعداد از «گلّه» آثارِ «نیچه» را در آذربایجان و لرستان و خوزستان و بلوچستان و کُردستان خوانده و درک کرده اند؟
      امّا وقتی که در انتخابات میبینند که چاره ای به جز انتخاب میانِ «کیرِ خر» و «کیرِ اسب» ندارند؛ فوری با تصوّرِ اینکه «اسب حیوانِ نجیبی است»؛ فوری به «کیرِ اسب» رأی میدهند.
      زمانی که به «خاتمیِ شیّاد» رای دادند و یا زمانی که عدّه ای نمیتوانند راهِ چاره ای بهتر از «سیّد رضا کوروشِ حاجی زاده» را تصوّر کنند؛ تکرارِ مکرّرِ رأی دادن به «کیرِ اسب» است.

      حذف
    3. تو کمابیش نظر خیلی ها از جمله خوده من رو در مورد اون مردک تغییر دادی مطمئن باش
      ما نه دنبال داستان های رما و ژولیتی برای ادامه دادنت هستیم نه دنبال همبرگرفروشی مک دونالد برای تفریح
      تحلیل هات رو دوس داشتیم چون از نگاه یک شخص ریزبین و درجه حساسیت بالا به تغییرات رفتاری در وقایع سیاسی و اجتماعی حرف میزند و این نشات گرفته از تلفیقی از هوشمندی شما و میزان مطالعات طولانی و عمیق در حوزه سیاست است..وقتی میگویی بدنبال دام های مالی رژیم(بورس و دلار ...)نروید نتیجه اش را امروز شنیدیم که ۱۴درصد از بودجه تامین شده دولت کثیف روحانی از منابع(سایر) بوده که تحلیلگران مهر تاییدی زدند به جریان بورس که دولت ازش حباب ساخت برای فریب
      اگر حداقل ۱۰ نفر را ازین دام نجات داده باشی چه؟ آیا این محصول نیست؟
      یک درصد هم فکر نکن که زحمات بیش از ۱۰ساله ات بی ثمر بوده است..ما دنبال پیشگویی های هیجان انگیز نوستر آداموس نیستیم(هرچند که فی نفسه هیجان انگیز هستند)..ما دنبال شخصی هستیم که به ما بگوید اگر فراخوان تظاهرات گله ای شنیدید نروید چون ممکن است از طریق اوباشانِ رژیم تدارک دیده باشد برای حذف بیشتر مخالفان
      ما به شخصی نیاز داریم که VOID استراتژیکی را در زمان خاص شکار کند و نشانمان دهد.
      🙏❤

      حذف
  60. کژدم تو از جنس الیتهای برگزیده نیستی و راهی هم به اتاقهای فکر نخواهی داشت ..تو از جنس همین جايي....بمان و مانند باران ببار....تو ذهن گله ها را هم روشن کردی حتی به اندازه یک کورسو اما اینکار کردی و مطمن باش در آینده نتایج بهتری را خواهی گرفت...بمان و صبور باش

    پاسخحذف
  61. با درود به کژدم، سالهاست وبلاگت را میخوانم و میخوانم، نه ادعایی دارم و نه تحلیلی،تو همیشه بر وضع موجود به حق تاخته ای و با تو هم نظرم، ولی هیچ راه حل عملی در نوشتار شما حداقل من نیافته ام، زمانی سازماندهی در اعتراضات، زمانی تشکیلات افقی، زمانی فروکردن حاکمیت ملایان در کون سگ توسط ترامپ، زمانی استفاده از وایتکس در مقابله با سرکوبگران، زمانی آشپزی مهندسی، زمانی درست کردن نوعی فلاخن و ... همواره با الفاظ رکیک و گه هربار به هر کسی که فکر میکردم میتواند در این راه سخت راهگشا باشد یا میتوان به او اعتماد کرد تاخته ای و تارانده ای، حال تو بگو راه نجات از این مستراح متعفن شیعه و انگلهای این باتلاق گنداب چیست؟! هربار که مطالبت را میخوانم مستاصل تر و نا امیدتر از قبل میشوم، سالها نوشتی و نوشتی و حال در حال رفتنی! راه کجاست؟ نقشه راه چیست؟ رهایی معنی اش چیست؟ ناجی چه کسی است؟ قابل اعتماد کیست و کلید رهایی از کثافتخانه اسلامی چیست؟! شاید هم کس شعر گفته ام و فحش های رکیک را با خواندن نظرم، رگباری نثارم کنی، نمیدانم؟ با درود و سپاس آنتی خایمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وبلاگ مانندِ «قرآن» نیست که «شالاپّی» در شبِ قدر نازل شود. تشکیلاتِ افقی از همان آغاز بوده است؛ تشویق به ابزار سازی نیز همیشه بوده است. سخن گفتن از تظاهرات گلّه ای نیز همیشه بوده است و هیچکس نیز گوش نداد و همیشه شکست خوردید.
      الآن نیز میگویی که زمانی چنین و زمانی چنان ....
      یکی از دلایلی که این وبلاگ ارزشی ندارد همین است که پس از اینهمه سال خواندنِ مطالب همچنان نمیتوانی میانِ قطعات رابطه برقرار کنی و میپرسی که:
      لیلی بالاخره زن بود یا مرد؟
      برخی ها نیاز به «شلّاق» و «مهمیز» دارند تا راه بیفتند و نمیفهمند که «خواندن» یعنی چه؟

      حذف
  62. کژدم آیا این خبر صحت دارد؟(چیزی قبلا در موردش شنیده ای؟)
    https://www.google.com/amp/s/www.tabnak.ir/fa/amp/news/1014905

    پاسخحذف
  63. بازی تمام شد.

    نخود نخود؛ هرکه رَوَد خانهٔ خود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واردِ عصرِ نوینی شده ایم که آنرا دورانِ «پسا کورونا» نامیدند. البتّه نمیدام که منظورِ کسانی که «عصرِ جدید» را «دورانِ پس از کورونا» نامیده اند چیست؟ زیرا هنوز نظرِ خود را به روشنی بیان نکرده اند و فقط «دورانِ پسا کورونا» را لقلقهٔ زبان کرده اند.
      این وبلاگ با چهارچوبی که در آن حرکت میکرد؛ دیگر نمیتواند ادامه یابد. زیرا با ظهورِ عصرِ نوین؛ به دنیایِ دایناسورها پیوسته است.
      نه تنها «ترامپ» بلکه «سباستین گورکا» که خود را خدایِ «چین شناسی» میداند؛ مانندِ احمقها عمل کردند. جو بایدن نیز مشغولِ کارهایی است که «احمقانه ترین پاسخ» به نیازهایِ ضروریِ «دورانِ پس از کورونا» است. اروپاییها نیز به طورِ احمقانه ای همچنان در خواب هستند و فکر میکنند که اگر چند دستگاه «مرسدس بنز» بفروشند؛ مشکلِ آلمان حلّ شده است.
      من (کژدم) این ویروس را «ویروسِ طلایی» نامیدم. امّا تا چند روزِ پیش به عمقِ فاجعه و آغازِ «عصرِ نوین» پِی نبرده بودم.
      زمانی که گفتم: «نخود نخود هرکه رود خانهٔ خود» منظورم شکستِ ترامپ نبود. بلکه منظورم موجِ سونامیِ بزرگی است که سیاه و سفید و تَر و خُشک را به یکسان با خود خواهد برد و دیگر فرقی ندارد که حزبلبلی و یا اصلاح طلب و یا فولادوندی و یا سلطنت طلب و دموکراسی خواهِ جمهوری طلب یا کمونیست باشی. زیرا در مقایسه با «سونامیِ عصرِ نوین» چیزی در حدّ «طوفان در فنجان» است.
      لذا دیگر هیچ نظری نفرستید.
      با ظهورِ «ویروسِ طلایی»؛ این وبلاگ به عصرِ «دایناسوره» پیوسته است و ضرورتی برایِ ادامهٔ مسیرِ پیشین ندارد.
      پروژهٔ «وبسایتِ جدید» نیز شکست خورد. انتظارِ احمقانهٔ ایجادِ وبسایتِ جدید را نیز نداشتم و همه چیز بر وفقِ مرادِ همگان پیش میرود.
      دیگر هیچ نظری نفرستید.

      حذف