۱۴۰۰ شهریور ۶, شنبه

پیامها دیده نمیشوند؟؟ آنقدر مزخرفات میفرستید که صفحه را پُر میکنید.

 مزخرف نویسی را بگذارید کنار؛ تا صفحه پُر نشود.

اگر مزخرف بفرستید و من پاسخ بدهم......

مثنوی هفتاد مَن دفتر شود...

نتیجه:

صفحه پُر از «پُخ» می شود و بهتر است که دیده نشود.

کژدم

۶۰ نظر:

  1. سلام کژدم
    مطلبی در خصوص اتمام زمان قرارداد لوزان سال ۲.۲۳ و تصمیم برای تغییر نقشه خاورمیانه گرفته شده است.
    کنفرانس جدید بغداد چه نتایجی خواهد داشت ؟!
    انفجارهای کابل و کشتن ۱۲ سرباز آمریکایی در یک سمت. و ماله کشی مجری ها و کارشناسان. ایران اینتر اشغال چندش آور بود . که همه سعی در ماله کشی داشتند .

    ۴. هدف تحویل یا جا گذاشتن این همه اسلحه به طالبان چه بود ؟ هلیکوپتر بلاک هاوک. دوربین دید در شب اسلحه های مختلف

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      مشکلِ ما «افغانستان» و یا دیگر «گُه استانها» نیست.
      مشکلِ ما «سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی ـ بنی هاشمی» حاکم بر ایران است.
      به همین خاطر نظری که فرستادید؛ بخشی از همان مزخرفات است که امیدوارم تکرار نشود.

      حذف
  2. سلام کژدم
    با توجه به اوضاع جهانی و نیز شرایط داخلی امید هیچ تغییری در ایران نیست .
    ۱. شرایط خارجی ازجمله حمایت کامل و پشتیبانی فنی و تجهیزاتی چین از جمهوری اسلامی ۲.سیاست حزب دمکرات آمریکا و کوچه دادن برای دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتم . ۳. نفوذ ایران در عراق و سوریه و و لبنان و یمن و بحرین ونمونه حمایت و قدرتنمایی ایران و ارسال سوخت به لبنان و حمایت از حوثی ها و نفوذ وسیع در عراق و ناتولنی مقابله با این نفوذ از جانب قدرتهایی مانند عربستان و پناه بردن به گله و چس ناله

    داخلی :به دلیل مذهبی بودن حکومت و استفاده از مراسم مذهبی برای تقویت ارتباط مردم و ایمان مردم چرا که اغلب این مردم شیعه مذهب هستند و فکر میکنند این حکومت با تمام فساد و نا کارآمدی متعلق به خودشان است و از جان و دل به خامنه ای ایمان دارند و حتی کسانی که فرزندانشان کشته شده اند بجز گله کاری نکردند نمونه اش صدای مادر پژمان قلی پور که میگوید ۵ گلوله به بچه من زدید و هر گلوله باعث شد یک انگشتم جمع شود و دستم تبدیل به مشت شد تا بر دهان مامور بزند که تیراندازی کرد . این مردم. حکومت را از خود دانسته و اغلب مردم ویرانی مملکت را چیز مهمی نمی دانند . نه نابودی آموزش و پرورش . نه محیط زیست . نه آب . نه بیکاری نه اعتیاد نه فحشا. نه ......
    لذا امیدی نیست.
    مگر تصمیم برای تغییر نقشه منطقه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      شما به طورِ کلّی اشتباه میکنید. در ماههایِ آینده خواهید دید که رژیمِ شیعی با مشکلاتی بیش از آنچه که با آن دست و پنجه نرم میکند روبرو خواهد شد.
      اینکه چه بلایی بر سرِ آنچه که «رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران» مینامیم خواهد آمد؟!! نقشی بسیار مؤثر در آیندهٔ سرزمینِ کنونی که «ایران» نامیده میشود؛ خواهد گذاشت.
      دیواری که «ترکهایِ عثمانی» و «یونانیها» ساخته اند؛ خبر از ویرانیهایِ گسترده در ایران میدهند.

      حذف
  3. هیچ اتفاقی برای این سیستم نخواهد افتاد .این سیستم بر پایه های مذهب و مردمی استوار است یا بخاطر ایمانی که به مغز آنها تزریق شده. یا بخاطر امکانات مالی در اختیار. هر کاری میکنند . جدیدا آخوندی میگفت تا مردم سینه بزنند و پای روضه بشینند ما و ماندن ما تضمین است .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسائل کنونیِ رژیم شیعی با به رویِ کار آمدنِ طالبان در افغانستان دچارِ جهشهایِ بزرگی خواهد شد. میانِ طالبان و داعش فقط یک «تارِ مو» اختلاف وجود دارد و نیازی به «کاتالیزور» نیست که یک طالبانی به یک داعشی تبدیل شود.
      در آغاز طالبان از داعش به عنوانِ «لولو خورخوره» برایِ باج گرفتن از رژیمِ شیعیِ ایران استفاده خواهد نمود.
      اینکه گفته میشود طالبان به قدرت رسیده است؛ یک اشتباهِ فاحش است. طالبان به قدرت نرسیده است. بلکه نیروهایش «پراکنده» شده اند. جنگ افزارهایِ جدید و پیشرفته ای نیز که بدست آورده است؛ به دردِ مبارزه با داعش نمیخورند. زیرا داعش «تانک و هلیکوپتر و جنگنده» ندارد که بتوان آنها را با موشکهایِ هوشمند از بین بُرد.
      از سویِ دیگر معلوم نیست که نفوذِ داعش در میانِ نیروهایِ طالبان چه عُمق و گستره ای دارد؟
      امّا اگر همین جنگ افزارهایِ پیشرفته به دستِ داعش بیفتند که خواهند افتاد؛ «گاوِ انگلِ فرزانه» ۱۰ قلو خواهد زایید و در این نداری و بدبختی؛ باید خود را برایِ مقابله با نیروهایِ داعش آماده کند.
      نیروهایِ رژیمِ شیعی شاید بتوانند در برابرِ پیشمرگانِ کُردستان و یا چند حلقهٔ نظامیِ کوچک قدرتمند دیده شوند؛ امّا در برابرِ داعش؛ ناتوان خواهند بود و کسی نیز به دادشان نخواهد رسید.
      تمامیِ محاسباتِ رژیمِ شیعی در رابطه با «تسلیحِ طالبان» غلط از آب در آمده اند. زیرا رژیمِ شیعی فکر می کرد که تقویتِ محدودِ طالبان میتواند مویِ دماغِ آمریکا بماند. امّا اکنون طالبان مویِ دماغِ آمریکا نیست. زیرا آمریکاییها از افغانستان خارج میشوند. همین اشتباهِ محاسباتی را در رابطه با «جو بایدن» نیز مرتکب شدند و فکر میکردند که «جو بایدن» در خایه هایش برایِ «انگلِ فرزانه»؛ «قاووت» خواهد آورد؛ امّا اکنون به اشتباهِ خود با تأخیرِ احمقانهٔ چند ساله پِی بُرده اند.
      «خایه مالیِ طالبان» نیز تأثیری بر معادلهٔ کنونی نخواهد داشت. شیعیانِ افغانستان اکنون به گروگان گرفته شده اند و هر حرکتِ ناسازگارِ آنها میتواند به قتلِ عامهایِ فجیع بینجامد.
      در ماههایِ آینده خواهید دید که مشکلاتِ رژیمِ شیعی ۱۰ ها برابر خواهند شد و باید برایِ مقابله با تغییراتِ «ژئوپولیتیکِ جدید»؛ هزینه هایِ کلانی بپردازند.
      در اینکه «داعش» در افغانستان رشدِ غیرقابلِ وصفی خواهد داشت؛ به هیچ وجه شکّ نکنید.
      همین چند روزِ پیش انبارهایِ مهمّاتِ قزاقستان دچارِ انفجارهایِ زنجیره شدند که معلوم نیست کارِ چه کسانی بوده است؟ خبرش منتشر شد و به سرعت به فراموشی سپرده شد.
      آن ایمانی که شما از آن سخن میگویید؛ بیش از «ایمان به حلبیِ روغن و ساندیس» ارزش ندارد.
      اینگونه از «مؤمنینِ زنجیر زنِ ساندیسی» در برابرِ «داعش» به شدّت کم خواهند آورد. یکبار پس از ظهورِ داعش در سوریه و عراق به یکی از خوانندگانِ «کُردِ عراقی» اینرا گفتم که «پیشمرگه ها» توانِ جنگیدن با «داعش» را نخواهند داشت؛ خیلی «بُراق» شد و قهر کرد.
      شاید اکنون شما نیز بُراق شوید؛ امّا واقعیّتِ دنیایِ «داعشی بودن» با «زنجیر زنِ ساندیسی بودن» از زمین تا آسمان فرق میکند.
      در ماجراهایِ تظاهراتهایِ داخلیِ ایران دیدید که بسیاری از «بسیجیها» کارتهایِ شناسائیشان را در برابرِ دوربین آتش میزدند؛ زیرا ترسیده بودند و میخواستند با این «تقیّه بازی» جانهایِ کثیف و «ساندیسی» خودشان را نجات دهند.
      در افغانستان هنوز آبها گل آلود هستند؛ امّا در ماههایِ آینده یارگیریها و جابجاییهایِ زیادی در قدرت اتّفاق خواهند افتاد.

      حذف
    2. شما در محاسباتِ خود دچارِ یک اشتباهِ بزرگِ دیگر نیز شده اید.
      اگر اسرائیل حملاتِ «چمن زنی» خود را گسترش داده و به داخلِ ایران بکشاند؛ ... رژیمِ شیعی نه تنها قدرتِ پاسخگویی نخواهد داشت؛ بلکه فرسوده تر خواهد شد. زیرا گشودنِ جبههٔ جدیدِ جنگی کارِ آسانی نیست و اگر آسان بود؛ در طیّ ۴ سالِ گذشته حتماً در برابرِ حملاتِ اسرائیل حرکتی نظامی انجام میدادند. امّا به خاطرِ ناتوانی در بهترین حالت «سکوت» کردند.
      اینکه اکنون فکر میکنید با دولتِ جدید؛ رژیمِ شیعی «رادیکال تر» خواهد شد نیز اشتباه است.
      دولتِ جدید؛ فقط عربده خواهد کشید (حدّ اکثرِ رادیکالیسمِ شیعی)؛ امّا به خاطرِ کمبودِ شدیدِ منابعِ مالی و انسانی؛ به «موش» تبدیل خواهد شد.
      فقط چند ماهی صبر کنید تا به چشمِ خود ببینید.

      حذف
  4. داعش مثل مسلمانان صدر اسلام هستن. اگر در افغانستان قدرت بگیرند بدون شک به ایران حمله خواهند کرد.
    وضعیت رژیم ایران و ساکنین ایران هم بهتر از وضعیت حکومت ساسانیان و ساکنین ایران در آن زمان نیست.
    هرچند فرصتی پیش خواهد آمد تا رژیم شیعی سرنگون شود و باید استفاده کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داعشیها نیز مانندِ شیعیانِ «هلالِ شیعه ای» میخواهند امپراتوری اسلامی بسازند. همین آرزویِ آنها؛ باعث میشود که هر ۲ گروه مشتریانی داشته باشند. روسها و چینیها مشتریانِ «انگلِ فرزانه» هستند. امّا داعش میتواند به لطایف الحیل از طرفِ غربیها موردِ استفاده قرار گیرد. هیچیک از این ۲ گروه به آرزوهایِ عریض و طویلشان نخواهند رسید و به عنونِ «مویِ دماغ» از آنها استفاده خواهد شد.
      آبِ داعش با القاعده تویِ یک جوی نرفت؛ زیرا القاعده با «اهلِ مسجدِ ضرار» (حکومتِ شیعیِ ایران) هم سفره شدند. آنها با طالبان نیز به همینگونه برخورد خواهند کرد. امّا طالبان نیز برایِ بهتر جلوه دادنِ خود و همچنین یکی از نیروهایِ فشار بر علیه رژیمِ شیعی به داعش نیاز دارد و این امر یکی از کوچه هایی است که داعش از آن استفاده خواهد کرد.
      چه بسا ترکِ افغانستان و در ظاهر سپردنِ آن به طالبان؛ پیش زمینهٔ طرّاحی شده برایِ ظهورِ داعش در افغانستان باشد تا آنهایی که میخواهند در افغانستان «لیتیوم بچینند» را خوشبخت کنند.
      داعش از نظرِ فقهی نیز قابلِ انتقاد نیست و دیدیم که در آن بیانیّهٔ کذایی که حدودِ ۹ سالِ پیش توسّط ۱۰۰ نفر از فقهایِ سنّی مذهب در تبرّی از داعش امضأ شده بود؛ اذعان کرده بودند که از نظرِ فقهی نمیتوانند به داعش ایراد بگیرند و فقط راه و روش آنها را قبول ندارند.
      قتلِ رهبرِ «بوکو حرام» با دستورِ «امیرالمؤمنینِ کنونیِ داعش» نشان میدهد که داعش پیامِ انتقادیِ فقهایِ اهلِ تسنّن را دریافت کرده است و پس از این تا جایی که ممکن است از شیوهٔ کشتارِ اهلِ تسنّن دوری خواهد جُست و به اهلِ تسنّن به چشمِ «مزرعه» خواهد نگریست و دشمنانِ اصلیِ آنها «کفّار» و «منافقینِ مسجدِ ضرار» خواهند بود.
      عدمِ پذیرشِ پناهندگانِ افغانی در شرایط کنونی از طرفِ رژیمِ شیعی؛ اگر چه دلایلِ مالی نیز دارد؛ امّا بیشتر به خاطرِ جلوگیری از نفوذِ داعش است.
      امّا داعش در افغانستان به همسایگیِ «اهلِ مسجدِ ضرار» و «رافضیها» (رژیمِ شیعی) رسیده است و «بلوچستان» و «خراسان» به خاطرِ داشتنِ «اهلِ تسنّن» بزرگترین مزرعهٔ داعش در داخلِ ایران به شمار می آیند و چه بسا در آینده شاهدِ قتلِ «مولوی عبد الحمید» به اتّهامِ همکاری با «اهلِ مسجدِ ضرار» از طرفِ بلوچهایِ داعشی نیز باشیم.

      حال آنهایی که علاقه مندانِ بحثهایِ «آبدوغ خیاری» هستند که هیچ ربطی به «سرنگونیِ رژیمِ شیعی» ندارد و فقط عاشقانِ «جویدنِ آدامس» هستند باید بنشینند و ببینند که آیا نظرِ «کژدم» «جامع تر و واقعی تر» از مزخرفاتِ آنها است و یا نه؟

      حذف
    2. یکی از فرقهایِ مهمّ داعش با طالبان در شیوهٔ رهبریِ آنها است.
      طالبان مجموعه ای از «عشایر» و «قبایل» هستند و به همین خاطر است که ظاهراً «شورایِ فقها» دارند که وظیفهٔ اصلی شان «چانه زنیهایِ عشیره ای» است. تاریخچهٔ طالبان و انشعابهایِ آن نشان میدهد که به خاطرِ همین «عشیره بازیها» به شدّت ضربه پذیر است. امّا داعش به هیچ قبیله و عشیره ای وابستگی ندارد و فقط یک «امیرالمؤمنینِ تامّ الاختیار» دارد و هیچیک از این فقهایِ عشیره ای قبیله ایِ طالبان را به رسمیّت نمی شناسد.

      حذف
  5. سلام ممنون از راهنمایی و توضیح عالی
    من فقط نظرم را بر اساس تجربه گذشته ام و وضعیت کنونی و عملکرد مردم ایران و حکومت و سیستم جهانی گفتم .من برای یاد گرفتن آمده ام و یاد بگیرم بصیرت داشته باشم و اگر میدانی برای عمل درست تر عمل کردن . اهل قهر نیستم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      «بصیرت» را از «انگلِ فرزانه» و «حسن عباسیِ دکترینالی» بیاموزید.

      حذف
    2. این امر یکی از دلایل اصلیِ گرایش به «داعش» در ایران را به شدّت افزایش خواهد داد.

      https://tinyurl.com/2c5akrt9

      حذف
  6. جوانمردی میگوید که داعش خراسان ساخته و پرداخته سپاه پاچاهارداران است.

    از همین زمانی که ویدئو شروع میشود اشاره میکند!

    https://youtu.be/vNH1rccg-eE?t=34

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جوانمردی همیشه کیسه هایی پر از «اطّلاعاتِ بی ارزش» دارد و همیشه با هیجان زدگی اینگونه سخنان را پرتاب میکند.
      ایشان همینگونه خواهد ماند و تغییری نمیکند.

      حذف
  7. درود برکژدم،فکر کنم نفتالی بنت چراغ سبز حمله به تاسیسات هسته رژیم رااز بایدن گرفته است وتا چند هفته عملی میشود وایران وافغانستان باهم به گائیدن رفتن اینو دیوار مرزی ترکیه ویونان ازماهاپیش خبرداده بود،چه جهنمی بشه برای ما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اسرائیل دیگر فقط به بمبارانِ تأسیساتِ هسته ای راضی نیست زیرا عقیده دارند که این تأسیسات دوباره ساخته میشوند و چنین حمله ای «آفتابه خرجِ لحیم» است و ارزشِ هزینه هایش را ندارد. لذا میخواهد به طورِ همزمان به «حملهٔ نامتعارف» نیز دست یازد و یا اینکه به یک «حملهٔ گستردهٔ نامتعارف» روی آوَرد.
      در هر ۲ حالت انتظارِ اوّلیّه اش از آمریکا؛ پشتیبانیِ لُجیستیک و اطّلاعاتی است و اگر کار بیخ پیدا کرد و به سویِ تبدیل شدن به «جنگِ فرسایشی» مِیل کرد؛ اسرائیل میداند که از نظرِ حمایتِ نظامی آمریکا نیز بی بهره نخواهد ماند.
      اسرائیل افغانستان نیست و در منطقهٔ ژئوپولیتیکِ دیگری است و ارزشهایِ دیگری دارد.

      حذف
  8. دوتا دیوار چقدر برایتان توهم اورده!

    اگر قراربر یک جنگ بین این دو شود ترکیه هم بلاجبار درگیر خواهد شد. دیوار کارساز نخواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منظورتان «جنگ بینِ کدام دو؟» است.
      حرفی داری کامل بگو.... اگر نداری چرا «جیر جیر» میکنی؟
      چرا ترکهایِ عثمانی باید درگیر شوند؟ آیا به این خاطر که شما «جیر جیر» میفرمایید؟

      حذف
  9. سلام جناب کژدم
    اپوزوسیون مذهبی که در دوره حاجی پادشاه به عنوان قدرت موازی توانست خود را به حکومت دیکته کند به نوعی پتانسیل مردمی در خود داشت به دلیل نفوذ دین اسلام در میان مردم اما این نفوذ برای انجام حرکتی به بزرگی انقلاب کافی نبود و شواهد تاریخی مثل ماجرای ژنرال هایزر در دی ماه ۵۷ و همچنین نشست گوادالوپ به خوبی نمایانگر این موضوع است که ایالات متحده برای به ثمر نشاندن خیانت ملی به انقلابیون کمک اطلاعاتی نموده است..حتی رضاشاه برای تغییر رژیم از قاجار به کمک انگلیسی ها بر سر کار آمد و مصدق نیز طبق اسناد سیا با برنامه ریزی دقیق سرویس اطلاعاتی امریکا و انگلیس سرنگون شد.. این مسائل نشان میدهد که تغییر رژیم در ایران از ۱۰۰ سال گذشته تا به امروز یک برنامه ریزی از توده مردم و یک رهبری مردمی نبوده است..پس سوال اینجاست که آیا حتی با ظهور یک اپوزوسیون در قامت حکومتی آیا مسیر قبلی ادامه دارد؟ یعنی اینکه رژیم جدید باید یک استراتژی در جهت مطامع غربی داشته باشد تا بتواند رژیم شیعی را سرنگون کند؟ چگونه باید بازی را تغییر داد و سکان را در دست گرفت و اجازه دخالت نداد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      داشتنِ «اپوزیسیون در قامتِ حکومتی» میتواند یک نقطهٔ عطفِ تاریخی در آیندهٔ ایران باشد.
      با توجّه به عقبماندگیِ شدیدِ اقتصادی - صنعتی - فرهنگی - سیاسی کنونیِ ایران؛ اگر فکر کنیم که بدونِ آموختن از کشورهایِ پیشرفته از «اختراعِ دوبارهٔ چرخ» آغاز خواهیم کرد و در مدّتی کوتاه به پایِ کشورهایِ دیگر خواهیم رسید؛ به جُز خودفریبی نیست. لذا تعامل با کشورهایِ پیشرفته امری بسیار ضروری است. امّا این وظیفهٔ همان اپوزیسیون است که باید پلتفورمها را تدوین کُند. تدوینِ چنین پلتفورمها و استراتژیهایی از عهدهٔ چند «بُزمجّه» که دورِ هم می نشینند و قهوه میخورند و بهترین مشغولیّتشان «گَپ زدنِ شبهِ سیاسی» و اگر نوشتارهایِ «سِترون» آنها در رادیوهای فارسی زبان منتشر شود؛ فکر میکنند که به «چهرهٔ بین المللی» تبدیل شده اند؛ بر نمی آید.
      در دنیایِ سیاست هیچکس نمیتواند ؛ از «دخالتِ دیگران» جلوگیری کند؛ فقط میتواند این دخالتها را «کنترل» و در صورتِ امکان به مسیرِ دلخواهِ خود «هدایت» کند.
      درکِ اوباشِ «اقتصاد دانِ اسلامی» (بنی صدر) در رابطه با اقتصاد؛ بیشتر از «اوباشِ بنیانگذارِ هندی زاده» نبود و برایِ تحقیرِ یک «کار آفرین» و تکنولوژی که به ایران وارد کرده بود؛ با «زیرشلواری» به دیدارِ او می رَوَد.

      https://tinyurl.com/2nary8vy

      https://tinyurl.com/42fm9vs3

      عقایدِ چنین اراذل و اوباشانی؛ با عقایدِ «کمونیستهایِ خاک بر سر» که صنایعِ ابتدایی وارداتیِ ایران را «کُمپرادور» (وابسته) میخواندند؛ هیچ فرقی نداشت.

      اینکه بگوییم باید در برابرِ این مطامع باید استراتژی تدوین نمود؛ حرفِ درستی است. امّا اگر انتظار داشته باشیم که موجوداتی مانندِ «رامینِ پرهام» (لواش پز) و کسانی مشابه او که برایِ ۲۵۰ میلیون نفر «کار آفرینی» خواهند کرد؛ استراتژیستهایِ حکومتِ بعدی باشند؛ انتظارِ احمقانه ای خواهد بود. زیرا اگر به نوشتارهایِ منتشر شدهٔ این «فَلک زده ها» نگاهی بیندازید؛ تنها چیزی که در آنها یافت نمیشود؛ «تدوینِ استراتژی» است.
      بکار بردنِ کلمهٔ ترکیبیِ «تدوینِ استراتژی»؛ یک چیز است امّا «تدوینِ استراتژی» به عنوانِ یک «کارِ حرفه ای» چیزِ دیگری است.
      کسانی که هنوز از «مشروطه بازی» و «جمهوری بازی» گذر نکرده و همچنان در همان «طویله ها» مانده اند؛ نمیتوانند استراتژی تدوین کنند. زیرا تدوینِ استراتژی؛ کاری در حدّ «قصّه پردازی» نیست.

      حذف
    2. بنده در حیطه سیاست و تدوین استراتژی جهت کنترل این مطامع تخصصی ندارم اما تخصص بنده حیطه اقتصاد و تجارت است و معتقدم برای اصلاح ساختار فاسد اقتصادی که جمهوری اسلامی جهت غارت بنا کرده است، اولین گام حذف رابطه( پیمانکاری و کارفرمایی) در پروژه ها و یا بازتعریفی بنیادین در جزئیات این رابطه است..قسمت بزرگی از پولشویی ها و دزدی های کلان در داخل کشور از مسیر این رابطه میگذرد

      حذف
  10. کژدم چرا تو همه ی سالهایی که از ایران رفتی باز هم درباره این سرزمین مینویسی؟این سرزمین باید اسمش از ایران به ممالک شیعه نشین عوض بشه و کلمهٔ ایرانی و ایرانیان رو فراموش کنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این خاطر مینویسم که در شیوهٔ تفکّرِ سیاسی - اجتماعی تغییری پدید آید و اگر حتّی در این روزها و سالها نتواند تأثیری داشته باشد؛ در آینده بتواند به صورتی ملموس تر خوانده شده و راهِ درستی تدوین شود.

      حذف
    2. این مرز و بوم با همه ی مردمش و فرهنگ آریاییش و تاریخ چند هزار ساله اش امروز به گورستان و سرزمین مردگان تبدیل شده و انسان زنده ای که از زندگیش لذت ببره من به شخصه تو این کشور نمیبینم.تمام زندگی مردم فقط با علائم حیاتی پزشکی قابل اثباته وگرنه نه شوقی و اشتیاق برای پیشرفت هست و نه لذتی از زندگی.مرگ و تاریکی تمام این کشور رو فرا گرفته.
      کژدم متأسفم این حرف رو میزنم ولی هيچ آینده ای برای این کشور وجود نداره.در واقع آینده متعلق به ما نیست.

      حذف
  11. https://www.radiofarda.com/a/us-military-vehicles-transfer-iran/31438904.html

    چه قدر تصادفی نیروهای نظامی به ایران رسیده :/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیاد هول نشید. این ادواتِ نظامی «سمساری» هستند. حتّی اگر صفر کیلومتر هم بودند؛ اهمیّتی ندارند.

      حذف
    2. احتمالا این ادوات در ازای سوخت ارسال شده اند
      www.radiofarda.com/amp/iran-rsume-fuel-export-afghanistan-taliban-request/31424279.html

      حذف
    3. مهم نیست که در ازایِ پول نقد و یا سوخت بوده است. این طالبان همان طالبانی است که پس از قتل عام دیپلماتهایِ رژیمِ شیعی ۲ بار به آنها جسدهایِ قلّابی تحویل داد (اگر یادتان مانده باشد).
      این ادوات بیشترشان زرهپوشهایِ اسقاطی که به تعمیر نیاز دارند میباشند. «هوموی»ها را نمیتوان با جایگزینیِ موتورهایشان با موتورِ «پژو قلّابی» دوباره به منطقهٔ جنگی فرستاد.
      البتّه شاید چیزهایِ بدرد بخوری هم وجود داشته باشند. امّا انتشارِ تصاویر توسّط خودِ اوباشانِ سپاه انجام گرفته است تا خودشان را «برنده» اعلام کنند.
      شاید برخیها بگویند که میتوان برخی از ماشین آلات را «مهندسی معکوس» کرد.
      ساکنینِ ایران حدودِ ۶۰ سال است که در حالِ «مهندسیِ معکوس» اتوموبیل هستند و هنوز به جایی نرسیده اند.

      حذف
    4. سلام
      اینکار به نوعی دیگر در دهه ی ۹۰ میلادی هم توسط احزاب دزد و قاچاقچی کردستان عراق انجام شد وسران احزاب کردی
      که تازه از کوهها به درون شهرها سرازیر شده بودنداز شیشه ی پنجره های مدارس و ادوات راهسازی مانند لودر و گریدر و حتی دکلهای برق و وسایل بزرگترین سد عراق
      که درشمال عراق حال ساخت بود وهمه توسط حکومت صدام حسین تهیه و به اونجا فرستاده شده بود را به ایران فروختند تا خوش خدمتی خود به اربابان شیعه ی صفوی را اثبات کنند ودر کردستان عراق مردم سران احزاب هریکی را به اسم وسایلی که دزدیده و به ایران فروخته
      نام می برند مثلا اسم یکی از اونها دزد ژنراتور هست وبین مردم به این اسم مشهور است

      حذف
    5. سلام
      من کردستان را سالها پیش طلاق داده ام و دیگر نمیخواهم در رابطه با آنها بنویسم و حتّی یک ثانیه از وقتِ خود را برایِ فکر کردن در بارهٔ آنها تلف کنم.
      لطفاً این مقوله (کردستان) را در نظراتی که میفرستید؛ حذف کنید. زیرا آنها خودشان را حذف کرده اند. بحث کردن دربارهٔ «مُرده ها» به هیچ جایی راه نمی بَرَد.

      حذف
    6. سلام
      کردستان منظور احزاب کردستان . ساکنان کردستان ایران یا کردستان عراق و ترکیه را هم شامل می شود . مرگ هم منظوز عدم انجام عملیات نظامی است ؟!

      حذف
    7. سلام
      منظورم همگی با هم است «از کوزه همان برون تراوَد که در اوست». احزابِ کردستان مردم را در فرهنگِ عقبماندهٔ قدیمی نگه میدارند و نمیخواهند که مردم کردستان بفهمند که «هویّتِ کُردی» با لباسِ محلّی و بوجود آوردنِ حکومتهایِ «عشیره ای - میلیشیایی» نمیتواند رشد کند. گویی که چشمهایشان کور است و «لبنان» را نمیبینند؛ افغانستان را نمی بینند. هنوز هم که هنوز است با فرهنگِ «ملوک الطّوایفی» زندگی میکنند و همه چیز رنگِ «عشیره ای - قبیله ای» دارد. این احزابِ موجود به فکرِ رُشدِ فرهنگی کُردستان نیستند. زیرا موجودیّتِ آنها با پا برجا نگاه داشتنِ شیوهٔ زندگیِ قدیمی گره خورده است و اگر مردم کُردستان از نظرِ فرهنگی پوست اندازی کنند؛ این احزاب را به «جُرمِ خیانت» چندین ده ساله به محاکمهٔ فکری میکشند.
      این مشکل فقط به کردستان ختم نمیشود؛ در بلوچستان و خوزستان و لُرستان و آذربایجان نیز به همان شکل و یا اشکالی دیگر وجود دارد.
      آنهایی که در آذربایجان از «هویّتِ تُرکی» حرف میزنند و عدّه ای نیز مثلِ گاو به دنبالِ آنها می افتند؛ حتّی نیم نگاهی به «تُرکهایِ عثمانی» که بیش از ۹۰۰ سال است که با «هویّتِ تُرکی» زندگی کرده اند و کسی نیز جلوشان را نگرفته است؛ چه «پُخی» شده اند؟ هر کجایِ دنیا که بروید «تُرکهایِ عثمانی» را با «دونَر کباب» و «باقلوا» میشناسند. یعنی محصولِ ۹۰۰ سال حاکمیّتِ ملّی و بیش از ۵۰۰ سال تلاش برایِ پیوستن به «اروپا»؛ ارزشِ ملّیِ «تُرکهایِ عثمانی» در «باقلوا» و «دونر کباب» خلاصه میشود. و جالب اینکه «دونر کباب» نیز یک محصولِ «یونانی» است. اینها حتّی پس از «آتا تورکِ شان» که خدایِ ناسیونالیسم شان است یک «ویرگول» به دانشِ بشری اضافه نکرده اند.
      با «کور اوغلی بازی» و «دَه دَه قورقود بازی» نمیتوان به جایی رسید.

      اینها چهرهٔ واقعیِ ایران هستند:

      https://tinyurl.com/atwpbje

      https://tinyurl.com/mj5566pj

      https://tinyurl.com/kmznefee

      https://tinyurl.com/25vvruzs

      .......

      .......

      اینها فقط در «فقرِ اقتصادی» خلاصه نمیشوند؛ بلکه به شدّت با «فقرِ فرهنگی» آمیخته اند.

      حذف
  12. سلام
    با وجود اعلام زمان سه ماهه برای ساخت بمب اتم به نظر میاد کم کم همه با جمهوری اسلامی اتمی دارن کنار میان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      شما در حدّ «حماقتِ محض» اشتباه می کنید.

      حذف
  13. سلام
    قبول ندارم . اسرائیل آمریکا و اروپا بارها خط قرمزهایی در موارد مختلف همانند هشدار برای مصب سانتریفیوژ . بمباران شیمیایی . افزایش درصد غنی سازی . دخالت و ترور و قاچاق و غیره تعیین و هر بار با استدلالی آن را نادیده گرفتند . دیشب ایران اینتر نشنال برنامه ای بسیار جانبدارانه و سراسر توهین به ترامپ مانند دلال و دیوانه و .... پخش کردند و نظرات اروپاییان مانند فرانسوا اولاند و بوریس جانسون و تعدادی از دمکراتها در مورد ایران مشخص است که تنها سیاست مدارا و تقویت ایران است .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      آنچه که شما نامش را «تقویتِ رژیمِ ایران» میگذارید و عدّه ای در اسرائیل نیز به این نظریّه معتقدند؛ تکرارِ همان ماجرایِ کوچه دادن به رژیم در عراق (سرنگونیِ صدّام) است تا جنگهایِ خانگیِ دیگری در منطقه براه بیندازند که رژیمِ شیعی یک طرفِ آن خواهد بود. امّا دستیابی به بمبِ هسته ای بخشی از این معادله نیست.
      در ماجرهایِ عراق و سوریه و «بهارِ عربی»؛ ترکهایِ عثمانی همان نقشی را بازی کردند که اکنون در افغانستان به «کثافتستان» سپرده شده است. اوباشانِ حاکم بر قطر نیز همان نقشِ پیشینِ خود (حمایتِ مالی و پروپاگاندا) را حفط کرده اند. رژیمِ شیعی نیز باید از هیزمِ شیعیانِ پاکستانی و افغانی استفاده کند امّا جایِ اروپا و آمریکا خالی است و آمریکایِ جو بایدن؛ حتّی از «پنجشیر» نیز دفاع نخواهد کرد. لذا این بحران به بحرانِ خانگی در همسایگیِ چین و روسیه و هندوستان و ایران تبدیل خواهد شد.
      به همین دلیل است که همهٔ رژیمهایی که بحران در همسایگیِ آنها است در شرایطِ کنونی (آغازِ بحران) از دَرِ «ناز و نوازشِ ظاهریِ طالبان» وارد میشوند. زیرا در این معادله؛ کشورهایِ غربی غایب هستند و هرچه که در افغانستان بگذرد؛ کشورهایِ غربی حتّی کَکِشان نیز نمی گَزَد. یک جمعیّتِ بیش از ۲۰۰ میلیونیِ اسلامزده نیز سربازانِ این جنگ خواهند بود.

      حذف
  14. سلام
    ۱. پنجشیر در موقعیت خطرناکی گرفتار است . از یک طرف بدون هیچ پشتیبانی از طرف دیگر جنگی نابرابر و در صورت مقاومت یا تسلیم مرگ در انتظار تک تک جنگجویان خواهد بود و تجاوز و تراژدی زنان ایزدی در انتظار زنان پنجشیر
    ۲. مسئله دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتم و کوچه دادن با صدام متفاوت است . صدام او شجاعت و شهامت یک نظامی راهمراه با حماقت محبوب القلوب داشت و نیز بر روی کمک عربها و روسیه حساب باز کرده بود ولی جنس حاکمان جمهوری اسلامی و منافعی که برای سیستم اروپا و آمریکای بایدن و اسرائیل دارد با صدام خیلی متفاوت است.جمهوری اسلامی یک پک ابزاری بسیار کارا است و صدام فقط یک پیچ گوشی چکش خور بود .
    و‌در هر حال من ارتباطی بین طالبان وداستان بمب اتم نمی بینم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      درست میفرمایید. ظاهراً ارتباطی میانِ «بمبِ اتم» و طالبان دیده نمیشود. امّا اگر به پروپاگاندایِ طرفدارانِ حزبِ لیکوداسرائیل و بخشی از طرفدارانِ حزبِ جمهوریخواه آمریکا و بویژه پروپاگاندایِ ترامپ در رابطه با اینکه «جو بایدن میخواهد خاورمیانه را به رژیمِ شیعی بسپارد»؛ این رابطه را بخوبی میبینید.
      ماجراها بسیار گسترده تر از آن هستند که شما فکر میکنید و ماجرایِ رژیمِ شیعی و اسرائیل فقط بخشِ کوچکی از این ماجراها است.
      من نمیتوانم بفهمم که چرا شما فکر میکنید که «ایران» و یا «رژیمِ شیعیِ ایران» اینقدر مهمّ است؟ مگر چشمتان را بر رویِ افغانستان بسته اید که در چند روز به حالِ خود رها شد؟
      آیا فکر میکنید که غرب «مردم ایران» و یا «اویغورها» و «کُردهایِ سوریه» و یا سایرِ «پِشگلها» را حتّی به «تُخمشان» حساب میکنند؟
      کجایِ کارید؟
      اینکه گفتید صدام یک پیچگوشتی بود ولی رژیمِ شیعی یک «پکیجِ ابزاری» است؛ از یک نظر درست است و آن اینکه «کاربردهایِ زیادی» دارد. امّا اینرا نمی فهمید که «مستراح» همیشه «مستراح» است؛ چه «توالت فرنگی» باشد و یا «موالِ روستایی».
      به همانگونه که «حزبِ دموکراتِ کردستان» و «کومله» و «پژاک» و «جیش العدل» در معادله هایِ بسیار کوچکتر هیچ «پوخی» نیستند.... رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران نیز در معادلاتی «اندکی بزرگتر» هیچ «پوخی» نیستند.
      بارها گفته ام که اگر رژیمِ شیعی حتّی بمبِ اتمی داشته باشد؛ هیچ ارزشی ندارد. زیرا اسرائیل میتواند ۲۰۰ بمبِ اتمی شلّیک کند و کافی است که فقط ۵ بمبِ اتمی به هدف اصابت کنند. آنگاه دیگر چیزی به نامِ «ایرانیهایِ ملوس» به تاریخ میپیوندند و ایرانیانِ خارجِ کشور؛ تبدیل به موجوداتِ «موزه ای» میشوند.

      حذف
  15. رژیم ایران به خیال خودش تصمیم به فرار هسته ای گرفته یعنی بمب ساخته نشه اما تاسیسات تا حد امکان گسترده بشه یعنی جای یک فردو 10 فردو ساخته بشه و صد ها سانتریفیوژ جدید نصب بشه و اورانیوم با غنای پایین به مقدار زیادی ساخته بشه و در مواجهه با اسرائیل وارد بازی موش و گربه بشه اسرائیل با وجود برتری مطلق هوایی اما یک نیروی هوایی استراتژیک نداره برای همین برای منهدم کردن تاسیسات اتمی ایران نیاز مبرم هست که نیروی هوایی آمریکا و بویژه بمب افکن های استراتژیکش وارد عمل بشن رژیم روی این حساب کرده که جو بایدن تحت هیچ شرایطی ورود مستقیم به ماجرا نمی کنه و حداکثر کمک لجستیکی اتفاق میفته و برای همین هم رژیم میخواد وارد بازی موش و گربه با اسرائیل بشه هرچند اسرائیل بسیار قدرتمنده اما ضعف های بزرگ هم داره مهمترینش اینکه 80 درصد جعیت اسرائیل در خط تل آویو حیفا زندگی میکنن یعنی چیزی به مساحت نصف استان تهران یا حداکثر یک تا یک و نیم بمب اتم برای همین هم دست زدن به یکسری اقدامات حداکثری برای اسرائیل سخت هست و راستش این رئیس فعلی اسرائیل خیلی حرف زیاد میزنه من یادم نمیاد اسرائیل وقتی اونهمه ضربه به رژیم زد سال گذشته خط و نشون کشیده بود اما اینکه این بشر داره از فلان برنامه و این ها حرف میزنه من رو بدبین میکنه که شاید اصلا برنامه جدی وجود نداره راستش اون برنامه مرگ تدریجی با هزار زخم اگر حاوی ضربات مهلک نباشه عملا مانع رژیم نمیشه کما اینکه بعد از دو انفجار نطنز که یکیش به احتمال زیاد حمله هوایی بود نتونست مانع فعالیت هسته ای رژیم بشه برنامشون اینه زیرساخت بمب اتم داشته باشند و بتونن اتحاد نیروهای نظامی و امنیتی رو حفظ کنن اما حماقت استراتژیک رژیم اینجاست که اکثر جنگ ها زمانی اتفاق میفته که طرف مقابلت رو دست کم بگیری مثل حمله اتریش به صربستان در جنگ اول یا حمله آلمان به لهستان در جنگ دوم که تو هردو اطمینان وجود داشت که طرف مقابل واکنشی نشون نمیده این ها هم جوری کتک میخورند که از جا بلند نشن و انداختنشون با مردم ایران هست و به عنوان کسی که داخل کشوره به جرات میگم واقعا مردم دنبال فرصت هستن اگر فقط یکم قدرت سرکوب این ها کم بشه دودمانشو به باده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تقریباً تمامی احزابِ اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که آمریکا تحتِ حکومتِ هیچ یک از احزابِ آن به ایران حمله نخواهد کرد. امّا با اینهمه برایِ بازیهایِ انتخاباتی چنین وانمود میکنند که شاید بتوان آمریکا را به این امر مجاب کرد!!!! که البتّه یک دروغِ شاخدارِ آنچنانیِ انتخاباتی است.
      آنچه که در کشورهایِ غربی که سیستمِ «سیاسی - اجتماعی - اقتصادیِ» آنها بر اساسِ «دموکراسیِ حزبی» بنا شده است بر علیهِ رژیمِ شیعی گفته میشود؛ همگی در حدّ «حرف و حدیث» است و در عمل از این حرفها و حدیثها میوه هایِ «انتخاباتی» و «دیپلماتیک» می چینند.
      اسرائیل نیز از همین پلتفورم استفاده میکند.
      اینکه فلان «خلبانِ احمقِ طویلهٔ مشروطه خواهی» به اسرائیل می رود تا خود را «بزرگ» جلوه دهد و یا اعتصابِ غذایِ فلان «ورزشکارِ احمق» در برابرِ کنسولگریِ اسرائیل؛ همگی بادِ هوا هستند.
      اینکه «شازده شومبول» به رئیسِ سازمانِ بهداشتِ جهانی که پروندهٔ سنگینِ خیانت دارد؛ نامهٔ «عدالت خواهیِ واکسیناسیونی» می نویسد؛ فقط برایِ «خَر کردنِ» کسانی است که نیازی به «خَر شدن» ندارند؛ زیرا به طورِ طبیعی «خر به دنیا آمده اند».
      اسرائیل اکنون میخواهد «سازمانِ ناتو» درست کند تا با رژیمِ شیعی به «جنگِ سرد» بپردازد. حالا یک عدّه احمق میگویند که:
      «آهای اسرائیل جون ... بیا رژیم را برایِ ما سرنگون کُن».

      حذف
  16. «افغانستان پُلو» نیز با سقوطِ «پنجشیر» تمام شد.
    اکنون چین و اوباشانِ حاکم بر قطر و «کثافتستان» بر رویِ یک استراتژی متّحد هستند و آن کسبِ «مشروعیّتِ بین المللی» برای اوباشانِ طالبان است.
    در طیّ ۲۰ سالِ اخیر؛ ساکنینِ آنچه که افغانستان نامیده میشود نشان دادند که به جز «غارت» و «دزدی» فرهنگِ دیگری را به رسمیّت نمیشناسند. لذا غرب نیز به طورِ کامل دست از این موجودات شُست و حتّی اعلام کرد که حتّی از پنجشیر نیز دفاع نخواهد کرد.
    در کنارِ اینها کشورهایی را داریم که از «استعمار» بهترین استفاده را کردند.

    ۱- هنگ کنگ.
    ۲- چین که راهِ هنگ کنگ را برگزید.
    ۳- تایوان.
    ۴- کرهٔ جنوبی.
    ۵- ژاپن.
    ۶- سنگاپور.
    ۷- مالزی (تا حدودی).
    همهٔ این کشورها از «مصرف کننده» به «تولید کننده» تبدیل شدند.

    «مبارزاتِ ضدّ استعماری» که «مصدّق بازی» مُدرن ترین شاکلهٔ آن بود و «جنبشِ چپ» و «اسلامگرایی» که تاریکترین نمونه هایِ نظریّه «استعمار ستیزی» بودند؛ همگی نشان از «بی استعدادیِ ساکنینِ ایران» در استفاده از «استعمار» بودند.
    در تمامیِ کشورهایی که به این بیماری دچار هستند؛ همین بدبختیهایی که میبینیم؛ نهادینه هستند. بسیاری از کسانی نیز که از «استعمار» استقبال کردند؛ برایِ اعتلایِ ایران به این مسیر نرفتند؛ بلکه برایِ پُر کردنِ جیبهای خودشان بود. حتّی همین گرایش نیز بهتر از هیچ بود (کاچی بِه از هیچی).

    پاسخحذف
  17. شاید این بحثی که آقایِ منشه امیر براه انداخته اند؛ بتواند گشایشی فرهنگی باشد.

    ما با «افسانه هایِ مقدّس» زیادی دست به گریبان هستیم.

    داستانِ دروغینِ «فاطمه بنتِ محمّد» که در واقع «دخترِ خدیجه» بوده است و محمّد عاجز از تولیدِ فرزند بوده است.
    داستانِ «امامتِ علی» به مفهومِ شخصی که با «الله» حتّی رابطه ای بیشتر از «محمّد» دارد.
    داستانِ «حسین» که فقط یک «سلطنت طلبِ بنی هاشمی» بوده است و حتّی یک روز پیش از واقعهٔ عاشورا از طریقِ «حرّ ابن یزید ریاحی» به «شِمر» وعده میدهد که اگر مرا نکشید و من به حکومت برسم؛ بسیار بیشتر از آنچه که «یزید» به شماها وعده داده است به شما ها و اوباشانی مانند شما خواهم داد.

    https://tinyurl.com/yt4m58kn

    پاسخحذف
  18. مشکل اینجاست که این افسانه های مقدس هیچ ربطی به ایران ندارن.
    حتی اگه برای رستم فرخزاد، بابک خرمدین، یعقوب لیث صفاری سینه زنی کنن، باز میشه گفت حداقل برای ایران جنگیدن. ولی علی و حسن و حسین دشمنای ایران بودن.
    به نظرم در کنار مسخره کردن این افسانه ها باید به مردم فهموند که اینا دشمن ایران بودن و باید اشخاص تاریخی مثل بابک و رستم و در همچنین تاریخ قبل اسلامو در مقابلشون علم کرد

    پاسخحذف
  19. وزیر امور خارجه اسرائیل در دیدار با سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت:
    متأسفانه تا زمانی که حضور جمهوری اسلامی در منطقه ادامه یابد، هیچ ثباژی برای خاورمیانه متصور نیست رژیم ایران صادرکننده شماره یک تروریسم در جهان است و همه ما را به خطر می‌اندازد. پیشرفت این رژیم به سمت توان هسته‌ای فقط مشکل اسرائیل نیست، بلکه مشکل کل جهان است.
    پیام ما به رژیم ایران باید قوی و شفاف باشد. ایران هسته‌ای به یک رقابت تسلیحاتی هسته‌ای در خاورمیانه منجر خواهد کرد. جهان باید به هر قیمتی مانع دستیابی رژیم ایران به توان هسته‌ای شود.. اگر جهان این کار را انجام ندهد، اسرائیل حق دارد وارد عمل شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سخنرانیِ وزیرِ امور خارجهٔ دولتِ «شتر گاو پلنگی» اسرائیل؛ سخنرانیِ جالبی بود. نمیدانم کسی برایش کَف زد؟ یا نَه؟
      اکنون ۱۳ سال است که این سخنرانی را به دفعات (چه بسا بیش از هزار بار) در رادیوها و تلویزیونها و مطبوعات و اجلاسها و ملاقاتهایِ گوناگون شنیده ایم.
      سخنرانیِ «مُندرس» و بی ارزشی که فقط با دیدنِ چهرهٔ سخنران؛ میتوان فهمید که حتّی کلمه به کلمه چه میخواهد بگوید و لازم نیست که اینهمه پولِ هواپیما خرج کنند و همین مزخرفات را بگویند.

      حذف
    2. وقتی که اسرائیل میگوید به عنوانِ «پلان ب» میخواهد «ناتو خاورمیانه» تشکیل دهد و با رژیمِ شیعی به «جنگِ سرد» بپردازد؛ هیچکس سخنانِ تکراریِ وزیرِ امور خارجهٔ «دولتِ شتر گاو پلنگیِ اسرائیل» را به «گوز» هم نمیخرد.
      حتّی خواندنِ این اظهاراتِ بی اساس؛ اتلافِ وقت است.

      حذف
  20. دوازده سال پیش رژیم اسلامی دو ماه با ساختن بمب فاصله نداشت حمله رژیم به قرارگاه های حزب دمکرات کردستان دستگیری دگسترده از هوادارن سابق مجاهدین در شهر رشت و.‌.خبر از اتفاق زیر خاکستر میاندازد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیچ خبری نیست. آسوده بخواب که همه خواب هستند..... شب است و دیر وقت.
      بودّو برو بخواب.

      حذف
  21. پیش بینی لیندسی گراهام در مورد افغانستان: طالبان نخواهد توانست افغانستان را اداره کند بنابرای داعش بتدریج قدرت میگیرد و طالبان را کنار میزند و امریکا باید به افغانستان برگردد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لیندسی گراهام؛ «گُه» خورده است. همهٔ این مزخرفات فقط برایِ انتخاباتِ ۲۰۲۲ کنگره و سنا هستند. هیچکدام از این موجودات مخالفِ خروج از افغانستان نبودند و نیستند و فقط از مشکلاتی که در موقعِ «خروج» پیش آمده است میخواهند «Talking Point» درست کنند که فقط اهدافِ انتخاباتی دارد.
      اصلاً گیرم که آمریکا دوباره در افغانستان نیرو پیاده کند؟؟!!! ... به ما چه ربطی دارد؟

      حذف
  22. بایدن استارت خروج نیروهای امریکایی از عراق با جدیت شروع کرده...و داره فرش قرمز رو برای داعش پهن می کنه...چون می دونه برادران ناتنی طالبان و داعش در قلمرو افغانستان زیر یک سقف قرار نمی گیرند و پسرعموهای داعش باید به قلمروی قبلی خدشون برگردن..فقط بایدن چگونه می خواهد غنائیم جنگی با اخرین تجهیزات امریکایی را بدست داعش برساند؟!!!...جمهوری اسلامی و مردم ساکن ایران هم خود را باید برای یک ناارامی در شرق و غرب خود اماده کنند....در ضمن به زودی سرریز جمعیتی از کثافتستان به شمال و مناطق بکر افغانستان شروع می شود...و چین خواهان این تغییر و ترکیبات جمعیتی برای ایجاد گلونیهای مورد اطمینانی برای برداشت منابع بکر موجود در افغانستان است و تا دو سال اینده این پروزه تکمیل می شود

    پاسخحذف
  23. لزومی برایِ انتقالِ داعش از افغانستان به عراق نیست. داعش میتواند خودش را مانندِ ویروس در عراق بازتولید کند. منابع انسانیِ فراوانی دارد و از شیوه هایِ جنگیِ بهتر و مؤثرتری برخوردار است. «موشکهایِ نقطه زنِ انسانی» با دقّتِ یک متر داعش حرف ندارد.
    در رابطه با بر هم زدنِ «دموگرافی» در افغانستان؛ درست فکر میکنید. امّا شاید طالبان از «داعش» استفادهٔ بهینه بکند و بخشهایِ شرقیِ ایران را به «داعش» بسپارد و از آنها پشتیبانیِ لجستیک بکند. پول از «قطر»؛ لجستیک از «کثافتستان» و «طالبان».... «موشکهایِ نقطه زنِ انسانی» از «داعش» و ادامهٔ تحریمها از طرفِ غرب و حماقتِ «عشقِ بمبِ اتمی» از سویِ اُلاغهایِ بنی هاشمیِ حاکم بر ایران.
    من فکر میکنم این سناریو بهتر باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در ضمن فراموش نکنید که «امارت اسلامی افغانستان» به «آبراه بین المللی» نیاز دارد.
      لذا بندر «چابهار» و چند بندرِ دیگر برایِ «امارتِ اسلامی افغانستان» ضرورتِ حیاتی دارند و این آبراهها را به دست خواهند آورد.
      اوباشانِ بنی هاشمیِ حاکم بر ایران مانندِ اعقابِ صفویِ خود بارِ دیگر داستانِ «اشرف افغان» را به شکلی دیگر تجربه خواهند کرد.

      حذف
    2. اگه قراره این بلا ها به سرمون بیاد کژدم بزار از امروز اینقدر به حال و روز خودمون بخندیم تا از خنده دق کنیم شاید از این بدبختی ها رها بشیم.

      حذف
    3. برایِ اینکه بیشتر بخندید این خبر را بخوانید.

      https://tinyurl.com/yc59dppx

      البتّه خبرِ جدیدی نیست و از زمانِ به رویِ کار آمدنِ «جو بایدن» این طرح مطرح شد و اکنون به طورِ کامل اجرا شده و به پایان رسید.
      در مذاکراتِ محرمانه میانِ دولتِ «جو بایدن» با کشورهایِ حوزهٔ خلیجِ فارس و همچنین اسرائیل؛ به آنها وعده داده شده است که طرحِ جدیدِ آمریکا به نفعِ آنها تمام خواهد شد و نیازی به نگرانی از وجودِ موشکهایِ رژیمِ شیعیِ بنی هاشمی نیست. زیرا رژیمِ شیعی آنقدر مشغول خواهد شد که دلیلی برایِ شلّیکِ موشک نخواهد ماند.
      البتّه اسرائیل و نیز کشورهایِ عربیِ حوزهٔ خلیجِ فارس به نویدهایِ دولتِ «جو بایدن» به دیدهٔ تردید مینگرند.
      بیش از این نمیخواهم به جزئیّات وارد شوم. امّا میدانم که «انگلِ فرزانه» اگر «دِقّ مرگ» نشود (مانندِ قُرمساقِ بنیانگذار)؛ روزهایِ بسیار سختی در پیش دارد که حتّی «ژی جی پینگ» و «لاواروف» و «ریابکوف» نیز نتوانند این «شاخهٔ خاردار» را از کونِ «انگلِ فرزانه» بیرون بکشند.

      حذف
  24. براستی چرا «احمد شاه مسعود» به «شیرِ پنجشیر» تبدیل شد؟
    آیا مانندِ «امام حسینِ بُزدل» خیلی شجاع بود؟
    البتّه ایمان دارم که «احمد شاه مسعود» از «امام حسینِ بُزدل» خیلی شجاع تر بود.
    امّا چرا پیش از طرحِ یک نمایندهٔ کنگرهٔ آمریکا (Charlie Wilson) برای شکست دادنِ اتّحادِ شوروی؛ خبری از «شیرِ پنجشیر» نبود؟
    «احمد شاه مسعود» را «لُجستیکِ آمریکایی» و «دولتِ وقتِ کثافتستان» و «موشک اندازهایِ دوش پرتابِ Stinger» به «شیرِ پنجشیر» تبدیل کردند.
    اکنون آن «پنجشیر» همین «پنجشیر» است و «احمد مسعود» نیز کمتر از پدرش شجاع نیست و چه بسا بسیار شجاع تر است.
    امّا یک پایِ داستان می لَنگد....
    «کثافتستان» دیگر «منبعِ لجیستیک» نیست و «Charlie Wilson» سالها است که مُرده است.... دیگر «موشکهایِ Stinger» وجود ندارند و به جایِ آن دلارهایِ نفتیِ «روسپی زادگانِ حاکم بر قطر» و بی شرفهایِ «کثافتستانی» هستند که یکّه تازِ میدان هستند.

    جانشینانِ «Charlie Wilson» اینبار «بُمبِ خلأ قدرت» در افغانستان منفجر نموده و سودایِ دیگری دارند.

    «اُلاغِ فرزانه» و «امام حسینِ کُس کِشِ شریعتمداری» (امام حسینِ کیهان)؛ هنوز نمیدانند که لازم نیست که خایه هایِ «شپشوهایِ هم کیشِ پشتونی» را لیس زده تا از «جهنّم» فرار کنند.... زیرا «جهنّم» به سراغِ آنها خواهد آمد.

    پاسخحذف
  25. اکنون ۳ روز است که اوباشانِ سپاه مناطقی از کردستانِ عراق را که پایگاههایِ به اصطلاح نظامیِ احزابِ کُردِ ایرانی است را بمباران و گلوله باران میکنند.
    به نظرِ من اینکار هیچ ارزشِ نظامی ندارد. زیرا این احزاب «تهدیدی جدّی» نیستند و ماجراهایِ ۵۷ و بعد از آن تکرار نخواهند شد و پیشمرگه هایِ این احزاب بوکان و مهاباد را به خاطرِ «خلأ قدرت» (دورانِ طلاییِ امام) فتح نخواهند کرد. زیرا معادلات به شدّت تغییر یافته اند و این احزاب به «حشره کُش هایِ تقلّبی» تبدیل شده اند. امّا چرا «سپاه پاچاهارداران» به این بمبارانها دست می یازد؟ که البتّه با «ارسالِ اطّلاعِ قبلی» که: آهای.... مردم از آنجاها دور شوید... مانندِ اینکه بگویند: آهای احزاب از آنجاها دور شوید و بعد از بمبارانهایِ دروغین میتوانید برگردید!!!!!!
    اوباشانِ سپاه فقط میخواهند بگویند که بیکار ننشسته اند و «بودجه هایِ اضافی» لازم دارند.
    حتّی بمبگذاریهایِ دیروز در اطرافِ کربلا نیز مشکوک هستند و اثرِ انگشتِ داعش را نمیتوان در آنها دید. ۳ مورد بمبگذاری با ۳ نفر زخمی؟؟؟!!!!
    به سپاهِ پاچاهاردارن و حشدالشّعبیِ قهرمان بگویید:
    برو به «کُسِ ننه اَت بخند».
    این ۳ بمب گذاری در اطرافِ کربلا نیز از طرفِ اوباشانِ سپاه پاچاهارداران انجام گرفته اند. زیرا اثرِ انگشتِ آنها دیده میشود.

    پاسخحذف
  26. خبرِ ایجادِ ناوگانِ پهپادیِ آمریکا در خلیجِ فارس را شاید خبرِ جدیدی به حساب بیاورید. امّا ایجادِ این ناوگان یک پروژهٔ «سرِ هم بندی شده» نیست. بیش از ۲ سالِ پیش؛ نوعِ جدیدی از پهپادها در آمریکا به طورِ موفّقیت آمیزی آزمایش شدند که شباهتِ زیادی به نظریّهٔ فیلمِ سینمایی «Independence Day» دارد. سپس گلوله هایی معرّفی شدند که «هدف» نمیتواند از دستِ آنها فرار کند و کارشان بسیار دقیقتر از «تک تیر اندازها» است.
    امّا خبرِ «تشکیلِ ناوگانِ پهپادی» فقط به پهپادهایِ هوایی و سطحی و زیرِ سطحی خلاصه نشد و استفاده از «A.I» در مأموریتهایِ نظامی نیز در این ناوگان مطرح گردید که احتمالاً بخشی از مواردِ استفادهٔ آن مربوط به «پهپادهایِ انتحاریِ گروهیِ خودمختار» میباشد که بسیار «ریز» هستند و قابل شکار شدن با آتشِ ضدّ هوایی نیستند. این نوع از پهپادها میتوانند در مأموریتّهایِ گوناگون بکار برده شوند و کارآییِ بالایی دارند و ناوگانِ پهپادیِ رژیمِ اوباشانِ صفوی - بنی هاشمی؛ در مقایسه با آنها در حدّ مقایسهٔ تانکهایِ جنگِ جهانیِ اوّل با تانکهایِ مدرنِ کنونی است. البتّه این تکنولوژیها برایِ مقابله با اوباشانِ صفوی مسلک تولید نشده اند و اهدافی بسیار بزرگتر در آینده را مدّ نظر دارند؛ امّا برایِ آموختنِ درس به رژیمِ شیعی نیز احتمالاً بکار خواهند رفت و پس از قبول شدن در «آزمایشِ میدانی»؛ دورانِ داشتنِ «ناوگانِ موشکی» نیز به «موزهٔ آثارِ باستانیِ نظامی» بپیوندد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید دورانِ «پاتریوت» و «S-300» و «S-400» نیز با ورودِ پهپادهایِ ریز که مانندِ «گروههایِ زنبور» عمل میکنند؛ به پایان رسیده باشد و خبرهایِ مربوط به جمع آوریِ سیستمهایِ «تاد» و «پاتریوت» از عربستان نیز در همین راستا است.

      حذف