۱۴۰۰ شهریور ۲۱, یکشنبه

رویاهایِ دروغین را کنار بگذارید

 اکنون «اصلاح طالبان» که کوسِ رسوائیشان در هر کوی و برزنی با صدایی بلند شنیده میشود؛ برایِ ادامهٔ زندگیِ ننگینِ خود  از ماجرایِ «افغانستان» نوعی «Talking Point» انقلابی ساخته اند و میخواهند یک «شیرِ پنجشیرِ دیگر» بیافرینند. فارغ از اینکه ساکنینِ ایران از اینکه رژیمِ شیعی ثروتهایِ ملّی را در عراق و یمن و لبنان و .... به «کیرِ گاو» میزند؛ ناراحت هستند و افزوده شدنِ یک «نان خورِ دیگرِ اضافی» (پنجشیر) را «قوز بالایِ قوز» میدانند و از این نظریّهٔ «کیری» حمایت نخواهند کرد. این شیوهٔ مندرس را «شازده شومبولِ شارلاتانِ شورشیِ بنی هاشمی» نیز ۴۰ سال است که در «سَبَدِ ننگینِ خود» دارد و در هر ماجرایی که «مُدِ روز» شده است نظری «مُدِ روزی» و بی ارزش مطرح نموده است تا همچنان در «ویترین» باقی بماند. «شازده شومبولِ شورشی» گویا نامه به رئیس سازمانِ بهداشتِ جهانی را با «لاک پُشت» فرستاده است و یا اینکه موجودِ پَستی به نامِ «رئیسِ سازمانِ بهداشتِ جهانی» این نامه را به «کیرِ سیاهش» نیز حساب نکرده است.

مشکل به اینجا ختم نمیشود؛ حتّی اسرائیل نیز دچارِ همین نظریّه هایِ «کیری» است که سیستمِ دفاعی و تهاجمیِ آنها را هدایت میکند و در جنگِ ۱۱ روزهٔ اخیر دیدیم که «خشابهایِ گنبدِ آهنین» رو به «کاهشِ مرگبار» نمود و در آن زمان گفتم که: «نتیجهٔ جنگِ ۱۱ روزه» این بود که «جو بایدن» پیروز شد. اکنون اسرائیل برایِ «پُر کردنِ خشابهایش» مجبور به «کیر لیسیِ جو بایدن» شده است.

زمانی که که دولتِ «جو بایدن» اعلام نمود که «اسرائیل حقّ دفاع از خود را به هر شیوه ای که می پسندد دارد»؛ همهٔ «خاک بر سرهایِ خود روشنفکر پندار» فکر کردند که «آمریکا چراغِ سبز داد». امّا «کژدم» چیزی نگفت و این «شامورتی بازی» را «زیر سیبیلی» دَر کرد.

واقعیّتِ اینکه دولتِ «جو بایدن» ظاهراً به اسرائیل چراغِ سبز نشان داد یک افسانهٔ «پروپاگاندایی» است و اصلِ مطلب در جمله ای است که به زبانِ بسیار «با تربیتی» (فرهنگِ کژدمی) بیان میکنم و آن اینکه: دولتِ «جو بایدن» به دولتِ اسرائیل چنین گفت:

(بابا .... ما  و خواهر و مادرِ را با تکرارِ هزاربارهٔ اینکه  بگذارید به رژیمِ ایران حمله کنیم ... گاییدید...... چراغِ سبز میخواستید ؟ حالا چراغِ سبز دادیم.... آیا خایه اش را دارید؟ .... اگر دارید.... بسم الله). 

امّا آنچه که بر رویِ زمین میگذرد نشان میدهد که رهبرانِ اسرائیل برایِ «گداییِ پُر شدنِ خشابهایِ گنبدِ آهنین» به آمریکا رفتند و بنا به گزارش رادیو اسرائیل؛ «جو بایدن» زمانی که «نفتالی بنت» مشغولِ «حرّافیهایِ تکراری» بود در حالِ «چُرت زدن» بوده است. هرچند که منشه امیر میخواهد این چُرت زدن را نشانهٔ بیماری و کهولتِ جو بایدن نشان دهد؛ امّا شاید «چُرت زدنِ جو بایدن» مناسب ترین و بهترین پاسخ به دولتِ «شتر گاو پلنگِ اسرائیل» که دست پختِ تیمِ جو بایدن است بوده باشد. اسرائیلیها هنوز نفهمیده اند که با تغییرِ «مهره هایِ حزبی» و «عشوه گریهایِ آمریکا پسند» نمیتوان به پیروزی رسید. امّا میتوان به «وابستگی» ادامه داد و حتّی آنرا عمیقتر نمود. جنگِ ۱۱ روزه عدمِ تواناییِ اسرائیل در رابطه با درگیر شدن در جنگی گسترده تر و طولانی تر را به وضوح نشان داد.

موشکهایِ «گنبدِ آهنین»  که هر کدام ۱۰ ها هزار دلار ارزش دارند؛ به شکارِ «لوله های پرندهٔ غزّه» رفتند و نتیجهٔ آنهمه بمبارانها فقط حدّ اکثر ۲۵۰ کشتهٔ حماس بود. آیا اسرائیلیها به این حماقتِ بسیار پُر هزینه و بی تأثیرِ خود نمی خندند؟

در واقع اسرائیل دچارِ همان بدبختیهایی است که «اپوزیسیونچیهایِ ایرانی» به آن گرفتارند. زیرا منتظرند تا یکی بیاید و آنها را نجات دهد.


کژدم

۱۰۳ نظر:

  1. کس نخارد پشت من
    جز ناخنک انگشت من
    بله تا زمانی که خودمون به فکر خودمون نباشیم وضع همینه.
    آمریکا و اسرائیل و ترامپ و نتانیاهو و...
    اینا هیچکدومشون به فکر ایران نیستن.

    برای اولین قدم باید اپوزیسیون قلابی رو حذف کنیم که سر دستشون شازده سید رضاست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم! صلابت دین اسلام را دیدی؟ لشکر امریکا کم اورد و از افغانستان فرار کرد. به قول امام خمینی آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

      حذف
    2. این صلابتِ اسلامی کونِ انگلِ فرزانه را خواهد درید.
      من بسیار دورتَرها را نیز میبینم.

      حذف
    3. کزدم گرامی این یکی پیام ما را پابلیک کن! مرسی. ارادتمند.
      بایدن و ترامپ

      پیام آمریکا:
      مگر صلابت آمریکا مثل صلابت ستون دین اسلام (نماز) است که با یک گوز باطل شود و فروریزد؟ ما فقط پالان خرمان را عوض کرپه ایم.به مرگ بر آمریکای طالبان اهمیت نده طالبان نوکر خودملن است و در ۲۰ سال گذشته معادن افغانستان را استخراج و یک دهم قیمت به ما آمریکایی ها می فروختند و بعد از این هم همانطور خواهد بود.

      حذف
    4. گاینده کون حضرت زهرا و زینب۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

      کژدم آیا فکر نمی کنی آمریکا نمیخواهد ایران و افغانستان دموکراسی سکولار شود و حکومتهای اسلامی برایش سودمند تر هست؟ حکومت اسلامی = غرزان فروشی منابع
      حکومت اسلامی = واردات بیشتر
      حکومت اسلامی = عقیماندگی بیشتر و ناتوانی در شاخ شدن
      حکومت اسلامی = فراری دادن دانشمندان و تحصیلکرده ها
      حکومت اسلامی = فساد اقتصادی و انتقال پولها به سوئیس و آمریکا
      حکومت اسلامی = لومپن و لات پروری و مافیا پروری

      توف و گوه سگ تو روح و جسم تمامی امامان شیعه.
      عن تو حلق امام حسین.
      گوه به هیکل حضرت زهرا
      سنده تو کس حضرت رقیه
      عن ابن ملجم تو کس فاطمه بنت اسد
      بر محمد رسول الله و آل خبیثه اش لعنت

      حذف
  2. سلام
    از این نوشته ات چنین بر می آید
    ۱. اسرائیل خیلی آسیب پذیرتر از آن می باشد که ما تصور می کردیم .
    ۲. اسرائیل خود به دنبال ناجی و حامی از دست جمهوری اسلامی می باشد و هارت و پورت تهدید همه از نوع گروهبان بادمجان می باشند .

    ۴. اپوزسیون ایرانی هیچ گه ی نیست که مردم بر آنها دخیل ببندد.


    اما من میگویم
    جمهوری اسلامی مائده ای آسمانی برای اسرائیل بود که هم مبارزه فلسطینیها را به لجن کشید و بقای اسرائیل را تضمین و گارانتی و موجب شد که آب منطقه گولان به اسرائیل برسد . خیلی از آخوندها و دارودسته حکومت خود نژادی یهودی تبار هستند و نیز یهودیت و تشیع دشمن تسنن و نیز اصولی مثل مقدس بودن اعداد ۱۲ و غیبت و اصل تقیه یکسان است .

    ۲. اپوزسیون یعنی مبارزه عملی و میدانی. والا آبجو خوردن و آروغ روشنفکری (همزمان با اعتقاد به معصومیت امامان و گریستن و پوشیدن پیرهن تیره ) زدن کار هر کسی است . اپوزسیون چگوارا بود . طالبان بود اهل عمل ولو با تلفات .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      زمانی که «نفتالی بنت» از داشتنِ ۹ میلیون چکمه پوش سخن میگوید؛ از نظرِ فنّی؛ جمله ای شرم آور است. این جمله نشان میدهد که رهبرانِ اسرائیل هنوز از پیلهٔ «جنگهایِ دورانِ انسانهایِ اوّلیّه» بیرون نیامده اند. آیا تسلیحاتِ پیشرفته ندارند؟ ... البتّه که دارند. امّا بسیار پر هزینه و ناکارآمد است. تفکّرِ داشتنِ «۹ میلیون چکمه پوش» و چشم دوختن به تصمیماتِ بین المللی و خالی شدنِ خشابهای «گنبدِ آهنین» در یک جنگِ ۱۱ روزه نشان میدهد که قدرتِ آتشِ اسرائیل بسیار پایین است و باید از فکرِ داشتنِ «۹ میلیون چکمه پوش» و «تکنولوژیهایِ پیشرفتهٔ کم مصرف و پُر هزینه» خداحافظی کنند و اگر بر رویِ ۴۰۰ کلاهکِ هسته ای تکیه میکنند؛ اینرا نیز میدانند که اگر کار به اینجا برسد؛ در واقع بر رویِ «آرماگدون» حساب باز کرده اند و چنین تفکّری یک تفکّر «بازدارنده» است.
      اسرائیل توانایی و پتانسیلِ گذار از تکنولوژیهای «تک منظوره» (مانندِ گنبدِ آهنین) به تکنولوژیهای «چند منظوره» و با قدرتِ اتشِ بسیار بالا و پُر حجم و دقیق را دارد. امّا مانندِ همهٔ کشورهایِ غربی دچارِ «قحط الرّجال» شده است و به همین خاطر افقهایِ دیدِ اسرائیل توسّط همین رهبرانِ سیاسی و نظامی بسیار محدود شده است.

      حذف
    2. اگر اسرائیل بر رویِ اینگونه تکنولوژیها سرمایه گذاری کرده بود؛ در جنگِ ۱۱ روزه شاید حماس و جهادِ اسلامی بیش از ۵۰۰۰ کشته رویِ دستشان میماند و سرنوشتِ جنگهایِ طولانی با پاشیده شدنِ گَردهایِ «وحشت» و «نا امیدی» در میانِ نیروهایِ حماس و جهادِ اسلامی یکسره میشد و از سویِ دیگر اسرائیل میتوانست به چهره ای «کاریزماتیک» در میانِ کشورهایِ عربی برایِ ایجادِ تغییر در خاورمیانه تبدیل شود.

      حذف
  3. سلام
    پاسخ مرا درباره ی بمباران دوباره ی ارببل درپست قبلی ندادید
    هدف از این پهپاد بازی در اربیل چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      به احتمالِ زیاد رژیم در مرزهایِ شرقی احساسِ امنیّت نمیکند و از مرزهایِ غربی نیز وحشت دارد. این پهپاد بازیها و بمبارانِ شمالِ کردستانِ عراق؛ برای فشار به کردستان عراق و نخست وزیرِ فعلیِ عراق است.
      از این بازیها جوابی نمیگیرند و در حدّ هارت و پورتِ پهپادی میماند.

      حذف
  4. سلام
    کژدم امکان اینکه قطر پول در اختیار طالبان برای راضی نگهداشتن مردم افغان استفاده نخواهد کرد ؟!

    پاسخحذف
  5. توهم کسخولی در گذشته فکر میکردم بدون کشیدن تریاک تحلیل میکنی خود اما بعد از گذشت سالها فهمیدم توهم بدتر ازمن بدنبال ناجی هستی این تحلیل و نوشته تو خود گواه این مدعا است که اسراییل بی پدر مادر یهودی کار این جاکشهای صفوی رو تموم کن ولی خودت درنوشته های قبلیت میدانستی و لشاره هن کردی که تا خر درجهان است مفلس در امان است اخه چرا باید این رژیم ازبین بره ؟؟؟؟دوست من ازرائیل میدونه اینا هیچ گهی نیستن و همیشه باید این بازی ادامه داشته باشه پس هر دقیقه عوض نکن بقول خودت تحلولتو ....بزار بگیم کژدم تنها مردی بود که حتا اگر نادرست اندیشید خودش بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که چند ماهِ پیش گفته ام که «آشِ نذری تمام شده است».
      آیا میخواهی حرفهایِ درست حسابی بشنوی؟
      حسابِ «Monero» من آنجاست. ۱۵ «Monero» بفرست تا حدّ نصاب به ۳۰۰ «Monero» برسد و «وبسایتِ جدید» راه بیفتد. وگرنه با همینی که هست بساز و یا دیگر این وبلاگ را نخوان.

      حذف
    2. با اینکه «اشِ نذری» تمام شده است: امّا هنوز هم بهتر از آشِ دیگرانی است که تویِ «مُخِ گندیده اَت» فرو میکنند.

      https://tinyurl.com/zt7seca

      این وبسایتهایِ فارسی زبان که هر روزه آنها را «مُفت» مطالعه میکنی؛ چقدر از «آشِ نذریِ کژدم» عقب تر هستند؟
      در هر حال ... هر چی پول بِدی؛ «آش میخوری».
      آشِ «مُفت» میخواهی؟
      بسیار فراوان هستند. امّا بعد از اینکه «سرد» شده و ۱۰ ها گام عقب تر است.... شاید با خوردِ این «آشهایِ نذریِ سرد» دچارِ «اسهال و استفراغ و اسهال» بشوی.
      «آشِ سرد» حتّی به دردِ «نذری دادن» نیز نمیخورد.

      حذف
  6. https://www.radiofarda.com/a/azerbaijan-pakistan-turkey-drill/31456667.html

    اتحاد سه برادر :)

    پاسخحذف
  7. کژدم به نظرم تنها کسایی که توانایی چیرگی بر افراد مذهبی به قول شما پگان ها رو دارن گروه دیگه ای از پگان ها هستن که متعلق به مذهب دیگه ای هستن وگرنه با شعار آزادی و حقوق اجتماعی و...از این قبیل حرفا آب در هاون کوبیدنه.منظورم اینه حکومت شیعیان امام علی با شعار آزادی بیان و حقوق زنان و بهبود وضع اقتصادی سقوط نمیکنن شاید یه دوره کوتاه مدتی بنا به خواسته ی شاشزاده و طرفدارانش به مسجد برگردن ولی اون قدرت موازی همیشه هست.تو ایران هم تا مادام‌العمری که دین جدیدی ساخته نشه چه شاه بیاد چه رئیس جمهور شیعیان صاحبان این کشورن. اگه کشور دست گاوپرست و گوسفند پرست هم میوفتاد الان جزء کشورهایی با بیشترین صادرات لبنیات بودیم.کیرپرستی هم شرف داره به دین شیعیان.حداقل وجود خداش رو میشد تو تخت خواب حس کرد.

    پاسخحذف
  8. سلام

    چه راحت با آژانس به توافق رسیدند .

    پاسخحذف
  9. مشاورینِ تحصیلکردهٔ «شازده شومبولِ شورشی» اخیراً به ایشان گفته اند:
    (اعلیحضرتا.... اخیراً مشاهده شده است که مردم در بارهٔ «ماکسی ژوپ» و «مینی ژوپ» بحث میکنند و این موضوع به «ترند» تبدیل شده است... بهتر است که اعلیحضرتِ همایونی در این رابطه بیانیّه ای صادر بفرمایند... که بسیار مفید خواهد بود.)

    اعلیحضرت «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» به خاطرِ این پیشنهادِ مشعشع؛ طبقِ معمول فرمودند:

    «بله ... اخیراً متوجّه شدیم که حقوقِ زنان به شدّت موردِ نقضِ فاحش قرار گرفته و نمیگذارند که کسی «مینی ژوپ» بپوشد... «تیمِ مینی ژوپِ من» حاضر است که بر رویِ مسئلهٔ «مینی ژوپ» کار کُند......».

    کژدم پاسخ داد:

    (بهتر است که اعلیحضرتِ همایونی به «تیمِ مینی ژوپ» دستور بفرمایند که کار کردن بر «رویِ مینی ژوپ» دستاوردی آنچنانی ندارد و بهتر است که «تیمِ اعلیحضرتِ همایونی» اندکی نیز «زیرِ مینی ژوپ» کار کنند.... شاید «لذّت بخش تر» باشد.)

    پاسخحذف
  10. آیا نگفتم که اسرائیل به چنگِ «جو بایدن» افتاد و اکنون حدّ اکثر میخواهد به «جنگِ سرد» روی بیاورد (یعنی ۶۰ سال حدّ اکثر چمن زنی) و خبری از تلاش برایِ زَدنِ ضربه هایِ کاری به رژیمِ شیعی نیست؟

    https://tinyurl.com/3razapnw

    و البتّه حتماً میفهمید (البتّه اگر مغزی داشته باشید) که تا پایانِ آن زمان رژیمِ شیعی نیز دارایِ حدّ اقلّ ۳۰۰ کلاهکِ هسته ای خواهد شد و حکومتِ اسرائیل نیز شاید ۲۰۰۰ کلاهکِ هسته ای داشته باشد و تبدیل به کشتزارِ بمبهایِ اتمی شود.
    امّا همهٔ طرفهایِ این بازیها یک مسئلهٔ مهمّ را فراموش کرده اند و آن «رشدِ جمعیّت» و بلعیده شدنِ زمین بوسیلهٔ «گورستانهایِ چند طبقه» است.
    به همین خاطر است که آبِ من با هیچ یک از این طرفها به یک جوی نمی رود.
    تا زمانی که کسانی قدرتمند از ایدهٔ «باز تعریفِ انسان» به حمایت بر نخیزند و مسیرِ حرکت را «به هر قیمتی» تغییر ندهند؛ کاسه همین کاسه ولی آش شورتر و بی آب تر خواهد شد تا جایی که «آش» را به جایِ خوردن با «قاشق»؛ باید «بیل» بزنید.

    پاسخحذف
  11. این کاملا درست است که حرف زدن از گذشته وقت تلف کردن است اما تاریخ و نبش قبر آن میراث ارزشمندی دارد و آن عبرت است به آن معنا که اشتباهات قبل را تکرار نکنیم
    بنظر من یکی از بزرگترین اشتباهات رضاشاه این بود که به جای منزوی کردن روحانیت و شمشیر را از رو بستن باید به شکلی سیاستمدارانه هیولای روحانیون مذهبی رو به نحوی تضعیف میکرد و در جهت بی اعتبار کردن مذهبیون گام برمی داشت..مثلا در دروس تاریخ مدرسه ها از دبستان تا دیپلم به فجایع شکنجه های صفویان،به شکلی کاملا برجسته می پرداخت(کاری که قطعا رژیم آینده باید به شکل کاملا تخصصی روی آن کار کند)
    کاری که دقیقا رژیم ملایان با تولید پروپاگاندا برای انحراف افکار در حال انجام آن است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Matt گرامی
      این سخن شما به عنوانِ بخشی از پروژهٔ بزرگتر درست است. امّا انتظار از «رضا شاه» نادرست است. زیرا با نگاهی به نامِ او و نامِ فرزندانش و بویژه «محمد رضا حاجی پادشاهِ تهران مهر» و همچنین با توجّه به نامِ «شازده شومبولِ شورشیِ شارلاتان» که نتیجهٔ تبدیل شدنِ «حاجی پادشاه» به «دامادِ پیامبر» است؛ میبینید که این خانواده ریشه در «صفوی گری» دارند و ناسیونالیسمِ دروغینشان نیز نامی دیگر بر «صفوی گری» است.
      امّا آنچه که در «مِیدان» میگذرد؛ از جنسِ دیگری است. دیدیم که «ویروسِ طلایی» به گورِ «رضا اسهال و استفراغی» رید و نشان داد که این گور نه تنها شفا نمیدهد؛ بلکه باعثِ انتشارِ ویروس می شود. این است آن درسی که باید گرفت. در بارهٔ این درس توضیح نمیدهم. امّا «گورِ رضا اسهال و استفراغی» و سایرِ اوباشانِ مقدّسِ شیعه مسلکان؛ میتواند مایهٔ «کارِ مِیدانی» برای «خرافه زدایی» باشد.

      حذف
    2. کافی است که وِرژنِ جدیدِ «ویروسِ طلایی» (ورژنِ MU) واردِ ایران شود تا ببینیم این کُس کلک بازیهایِ «دارویِ امام صادق» و «گورهایِ شفا دهنده» به کجا میرسد؟
      این است آنچه که برایِ «شیعه زدایی» و «اسلام زدایی» باید از آن درس آموخت؛ وگرنه «بحثهایِ کلامی» چون در حوزهٔ «بافتنیهایِ مقدّس» و «بافتنیهایِ ضدّ بافتنی هایِ مقدّس» جریان دارند؛ چارهٔ کار نیستند. زیرا هر دو از جنسِ «بافتنیها» هستند.
      باید «خرافه زدایی» را بر سرِ «سفره» آورد؛ تا به قولِ آذربایجانیها «کونِ سفید و کونِ سیاه موقعِ رد شدن از رودخانه معلوم شود».

      حذف
  12. ماله کِشِ اعظم و «این در و آن در زدنهایش»:

    https://tinyurl.com/npsj7tc6

    https://tinyurl.com/u953fpve

    آیا معلوم است چه میگوید؟

    «به این شرط» و یا «به آن شرط» یعنی چه؟

    یا رومیِ روم و یا زنگیِ زنگ.

    (یک هدف ... یک خدنگ.... راست گوی و راست تیر انداز.)

    «گهربار نیچه»

    ماله کِشِ اعظم نمیتواند اینهمه تناقض را «وصله پینه» کرده و یا حتّی «بخیه» بزند. اگر هم بخواهد «بخیه» بزند؛ «سوزن» و «نَخِ همرنگ» پیدا نمیکند و «دَری وَری» میگوید.

    «خِشتکی که اینگونه وصله شود» در چند روز دوباره «جِر» میخورد.

    پاسخحذف
  13. این بازی موش و گربه تا کی ادامه دارد؟
    یا رژیم شیعی برای گلوبالیسم هنوز مفید است و هنوز میتواند جنگ های ۳۰ ساله را ادامه دهد پس چرا تئاتر توافق وین به نتیجه نمیرسد؟
    و یا اینکه رژیم کارایی اش را از دست داده و چه بسا استراتژی گلوبالیسم برای بالکانیزه کردن منطقه از مسیر دیگری میگذرد..پس چرا تهدید هسته ای شدن جمهوری اسلامی را از بین نمیبرد؟ شما حدس هایی در رابطه با نفوذ داعش در طالبان و تشکیل کانون جدید نبرد های خونین در افغانستان زده اید..این کانون چه کارکردی دارد؟ آیا میتوان گفت که این کانون بحران یک استراتژی فراحزبی(ضد چینی) در امریکا است که آنها را هم به معرکه بکشاند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گلوبالیستهای اروپا و آمریکا و چین که با اهدافِ گوناگونی واردِ معرکهٔ «گلوبالیسم» شده بودند و اگر درست یادم مانده باشد؛ شعارِ «یک زمین ... یک خانه» را سر میدادند؛ پس از «ظهورِ ترامپ» و «برکسیت»؛ به مفهومِ قبلیِ آن فرو پاشیده است. خروج از افغانستان را «ناسیونالیسمِ آمریکایی» پی ریزی کرد. امّا «گلوبالیستهایِ آمریکایی» را به فکر واداشت و به همین دلیل همان راهی را ادامه میدهند که «ترامپ» بنیانگذارش بود. اکنون گلوبالیستهایِ آمریکایی نیز میدانند که تولید و انتشارِ «ویروسِ طلایی» از طرفِ حکومتِ کمونیستی چین کاری بسیار «عَمدی» بوده است و اهدافی «انتخاباتی» (سرنگونیِ ترامپ) و در افقی گسترده تر اهدافِ «نژادی» داشته است. پیمانِ اخیر نیز که به «اوکوس» مشهور شد نیز نشان میدهد که به قولِ ترامپ: «We will go Old Ways».
      حدس شما در رابطه با «کاربُردِ داعش» تا حدودی درست است. امّا فقط چین را نشانه نمیگیرد.
      «داعش» نمایندهٔ «اسلامِ اولیّه» است و «تشیّع» یک جریانِ «من در آوردی» است که حتّی ظهورِ «ابراهیم» و «موسی» و «عیسی» و «محمّد» را برایِ رسیدنِ «علی» به ولایت میداند یعنی همهٔ شان جادهّ صاف کُن بوده اند و حتّی «علی» نیز در برابرِ «مهدیِ موعودِ شیعه»؛ رقمی نیست و «آخرین جادّه صاف کُن» است. لذا سُنّی ها را حتّی مسلمان نمیدانند و عَلَم کردنِ کربلا و راهپیماییِ پیاده برایِ رسیدن به کربلا نیز میخواهد «کعبه» را به چالش بکشد. شیعیان حتّی به «قرآن» نیز اعتقادی ندارند و آیاتش را «گزینشی» بلغور میکنند و هیچ ربطی به «اسلامِ محمّدی» ندارند بلکه یک جریانِ «موازی» است و تنها «داعش» و گروههایی مانندِ آن میتوانند این مسئله را به نقطهٔ «تصفیه حساب» با «تشیّع» بکشانند. آنها میتوانند چین و کثافتستان و اقمارِ روسیه را نیز به چالش بکشند. لذا در تصویرِ بزرگ جایگاهِ خاصّی پیدا میکنند.

      حذف
  14. درود کژدم گرامی ..
    قرار داد ۲۰ میلیاردی توتال فرانسه با عراق ؛ با قرارداد امریکا و استرالیا درباره زیر دریایی ها کوفتشان شد !..حدود ۹۰ میلیارد به ضرر فرانسه شد ! ..جنگ گلوبالیست ها بین خودشان شروع شده و گرگها یکدیگر را میدرند !
    ضمنا فکر کنم ملکه بعد از صد سال به رحمت شیطان !رفته ....نخست وزیر بیشتر وزرای طرفدارپرنس فیلیپ را عوض کرده و طرفداران پرنس ویلیام را سر کار اورده ...قضایا را چگونه میبینی؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من رویِ اینگونه مسائل کار نمیکنم. برایِ اینگونه پرسشها به سراغِ «عبدالله شهبازی» و یا «چُس داد رائفی پور» بروید تا برایتان از «آنوسی ها» و «فانوسی ها» قصّه بسازند و تعریف کنند.

      حذف
  15. پذیرفته شدنِ عضویّتِ رژیمِ شیعی در «سازمانِ همکاری شانگهای» که بیشتر یک پیمانِ امنیّتی است؛ صرفاً به این خاطر است که چین و روسیه به «سپرِ دفاعی» در رابطه با «خلأ قدرت در افغانستان» نیاز دارند و از ظهورِ «داعش» در افغانستان وحشت دارند. این عضویّت به قیمتِ کشاندنِ «هزاره ها» به تبعیّت از «طالبان» برای جنگیدن بر علیه دشمنِ مشترک (داعش) خواهد انجامید. امّا بی ثمر خواهد بود. زیرا اندیشه هایِ «ابن تیمیّه»ای: اندیشهٔ غالب در افغانستان و «وزیرستان» و «کشمیر» و تا حدودی سراسرِ پاکستان در میانِ دار و دسته هایِ «اسلامگرا» هستند و میتواند به تبلیغاتِ گسترده بر علیهِ طالبان به خاطرِ همکاری با «رافضی ها» بینجامد. از سویِ دیگر تعدادِ زیادی از عناصرِ طالبان پس از مشاهدهٔ «هژمونیِ داعش» به آنها خواهند پیوست و نه تنها افغانستان؛ بلکه حکومتِ «کثافتستان» نیز به چالش کشیده خواهد شد.
    بیش از ۸ سال بود که رژیمِ شیعی را در «پیمانِ شانگهای» نمی پذیرفتند. امّا اکنون با «عجله» این رژیم را پذیرفتند. این امر نشان میدهد که چین و روسیه به «گوشتهایِ دَمِ توپ» نیاز دارند.

    پاسخحذف
  16. درود . کژدم تحلیل های درست و غلطی در این مدت داشتی . بصورت واضح و روشن می تونی بگی ؛ ایران به توافق هسته ای بر می گردد یا خیر ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اینکه میگویید در این مدّت (نا مشخّص؟؟)؛ «تحلیلهایِ درست» (نا مشخّص؟؟) و «تحلیلهایِ غلط» (نا مشخّص؟؟) داشته ام بیشتر به «بحثِ کلامیِ آخوندی و فیلسوفان» شباهت دارد و نه من و نه خوانندگانِ دیگر چیزی نمی آموزیم.
      البتّه اصرار ندارم که این «درستها و نادرستها» را مشخّص کنید. زیرا اگر توانش را و علاقه اش را داشتید؛ در همان زمان میتوانستید در بخشِ نظرات مطرح کنید. البتّه الآن نیز میتوانید.
      امّا پاسخ به پُرسِشِ مشخّصتان در رابطه با بازگشت به برجام؛ این است که در شرایط کنونی و با توجّه به اینکه اسرائیل از خَرِ «میزنیم ... می کُشیم» پایین آمده و به «جنگِ سرد» راضی شده است میتوان دریافت که رژیمِ شیعی به برجام باز نخواهد گشت. از طرفِ دیگر پارامترهایی که در برجام مطرح بودند به کُلّی تغییر کرده اند.

      حذف
  17. https://tinyurl.com/2s28n5h9

    آقایِ «منشه امیر» نوشتهٔ خوبی بود (البتّه با چند اشتباهِ انشایی و املایی). امّا این اسرائیلیها آن اسرائیلیها نیستند. شما زنده یاد «موشه دایان» ندارید. احزابتان از «LGBT» گداییِ رأی میکنند.
    شما «نفتالی بنت» را دارید که به روشنیِ روز «دروغ» میگوید. با «جو بایدن» ( فرمانده و مهندس انتخاباتِ اخیرتان) مینشیند و میگوید که دستاوردهایِ زیادی داشته است و بعد معلوم میشود که جو بایدن «چُرت» می زده است و در واقع «مذاکره ای» در کار نبوده است و پیشنهاداتِ «نفتالی بنت» را در «کشوِ پایینِ میز» به بایگانی سپرده اند.
    «نفتالی بنت» به دروغ میگوید که اسرائیل ۹ میلیون «چکمه پوش» (نظامی) دارد. با اندکی نگاهِ «عاقلانه» به «هِرمِ اجتماعی»؛ اسرائیل باید حدّ اقل ۲۵ میلیون نفر جمعیّت داشته باشد تا بتواند «۹ میلیون چکمه پوش» داشته باشد. در حالی که کُلّ جمعیّتِ اسرائیل (با احتسابِ اعرابِ مسلمان) فقط ۹ میلیون نفر است و بخشِ بزرگی از این جمعیّت را «شیرخواره ها؛ کودکانِ خردسال؛ زیرِ ۱۸ سالها؛ معلولین؛ پیرهایِ ناتوان و ...» تشکیل میدهند.

    چرا چنین موجودی را به «نخست وزیری» انتخاب کردید؟
    آیا با اعتماد به وعده هایِ «جو بایدن» فریب نخوردید؟
    آیا مفهومِ داشتنِ «دولتِ شتر گاو پلنگ» را نمیفهمید؟
    من نمیگویم که «بنیامین ناتانیاهو» تحفه ای بود؛ امّا ماندنِ ایشان در قدرت به مدّتِ ۱۲ سال؛ نشان از «قحط الرّجال» در اسرائیل دارد؛ تا حدّی که مجبور شدید همهٔ «گدایان (بی استعدادها)» را به «ائتلافِ احمقانه» بکشانید تا «بی بی» را سرنگون کنید (مانندِ دعوایِ خیابانِ ۱۰۰ نفر به یک نفر).
    اگر کسی در رابطه با «کوروش بزرگ» مقاله ای بنویسد؛ من از آن استقبال میکنم. امّا اگر کسی در رابطه با «کوروش بزرگ» مقاله ای بنویسد و بگوید که «ایرانیانِ کنونی» همانهایی هستند که «کوروش» را پروردند و میراث دارانِ او هستند؛ به او میگویم: «فقط خفه شو».... ایرانیانِ کنونی؛ پاسدارانِ «بنی هاشم» هستند که هیچ ربطی به آنها و تاریخِ ملّی آنها ندارد و «قبیله»ای از «قُرَیش» از عشایرِ «حجاز» بوده اند.

    آقایِ «منشه امیر» ... تلاش کنید که «جدّی» و «واقع گرا» باشید.

    پاسخحذف
  18. باسلام شما در گذشته قیمت دلار و طلا و بورس رو اعلام میکردید میشه بگید قیمت سوراخ موش در ماه های آینده چه تغییری خواهد کرد بخصوص بعدا از انتشارآهنگ سوراخ موش از توماج صالحی و ابراز نگرانی رییس اتحادیه بساز بفروشها (x)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بزرگوار چی میزنی؟ساقیت واقعا نونش حلاله

      حذف
    2. اگر کسی میخواهد «سوراخ موش بخرد» بهتر است که در استانهایِ شرقیِ ایران و تاجیکستان و اُزبکستان نَخَرد.
      ازحمایتِ «روسیه» نیز چشم بپوشید. در «لیبی» نشان دادند که چقدر ضعیف عمل کردند و در سوریّه نیز با استفاده از اوباشانِ شیعه مسلک از هزینه هایِ «جنگِ فرسایشی» کاسته اند. یعنی اینکه در سوریّه نیز ضعیف هستند و حوصلهٔ ورود به سنگلاخِ افغانستان را ندارند و به همین دلیل؛ «اُلاغهایِ شیعه مسلک» را با وارد کردنِ آنها به «پیمانِ شانگهای» میخواهند به «شیرهایِ اُلاغ» (عجب تعبیرِ سور رئالیستی کردم) تبدیل کرده و مرزهایِ خود را در برابرِ «سونامیِ اسلامی» محافظت کنند.
      حتّی اگر در قطبِ جنوب؛ سوراخِ «موشِ قطبی» بخرید بهتر است.
      هر چه از بلایا دورتَر... بهتر.

      حذف
    3. کار به جایی خواهد رسید که «انگلِ فرزانه» در صفِ لیسیدنِ کیرِ «مولوی عبدالحمیدِ کونی»؛ «زنبیل» بگذارد.
      نگرانِ «داعش» نیز نباشید که گفته میشود در «ننگر هار» هستند. «داعش» در ننگرهار» نیست؛ بلکه در درونِ «طالبان» است. «داعش» از همین اکنون در داخلِ ایران است و خود را برایِ «روزِ جزا» آماده میکند.... و وقتی که آماده شد؛ میدانید که چگونه کار میکند....

      حذف
    4. پیشنهادِ من (کژدم) این است که گروه یا گروههایی «مولوی عبدالحمیدِ کونی» را به «بهشت» بفرستند تا با «غلمانهایِ کیر کلفت» و «حوریهایِ کُس قلمبه» حال کرده و با «رسول الله اکرم» (ص) به «کُس پلو خوری» مشغول شده و صدایش در نیاید.
      وگرنه احتمال دارد که در فرداها «امیرِ داعش» در «بلوچستان» و «خراسان» شود.

      حذف
  19. گزارش سازمان هواشناسی میگه مرزهای شمالی هم به سرعت در حال بسته شدن است آذربایجان راه ورود را به ارمنستان بسته و بابت رفت و آمد کامیون‌های ایرانی عوارض میگیرد گرجستان ورود ایرانی ها را ممنوع کرده

    پاسخحذف
  20. مرزهای جنوبی چین کمونیست هم اتمی شد استرالیا به زیر دریایی های اتمی مجهز میشود عجب خر تو خری داره میشه

    پاسخحذف
  21. https://www.radiofarda.com/a/31471064.html

    پاسخحذف
  22. چمن زنی اسراییل رو ولکن رزمایش سه برادر پاکستان ترکیه آزربایجان بچسب

    پاسخحذف
  23. هنر عالی جنگ این است که دشمن را بدون جنگ تسخیر کنید...!

    پاسخحذف
  24. سلام کژدم
    تنش بین جمهوری اسلامی و آذربایجان ناشی از چیست ؟!
    و چرا آذری ها اینگونه بی پرده تهدید به چیدن دم جمهوری اسلامی می کنند ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      پراکنده کردنِ نیروهایِ رژیم و میخکوب نمودنِ آنها در مناطق گوناگون.

      حذف
  25. جمهوری اسلامی با این جنگ طلبی اش ممکن است ایران را به نقطه ای ببرد که اگر چه به لحاظ روحی مرده است ، ولی به لحاظ فیزیکی نیز نابود شود.متا سفانه شاه کاملا وابسته به غرب بود، و این حضرات کاملا وابسته به شرق.وادادگی و انفعال این اخوند ها را می شود در ماجرای توسعه ارضی اذربایجان در جنگ ارمنستان بخوبی دید.اینکه اذر بایجان از کرانه خزر خودش را با ترکهای عثمانی مربوط کند و اخوند هیچ نفهم هیچ واکنشی از خود نشان ندهد، و در عین حال دم از ابر قدرتی بزند، هم نشان طنز و هم دریوزگی اش نسبت به روسیه را کاملا عریان کرد.
    به گمانم این نقطه عطفی است که ایران را رو به زوال خواهد برد.

    پاسخحذف
  26. آفرین کژدم اما واقعات ..ماجرا این است آمریکا رفت اسراییل تنها شد اسراییل گفت کوص ننه تون اگر جمهوری اسلامی اتمی بشه یعنی روسیه از جنوب مورد تهدید اتمی است اسراییل گفت ما نیستیم حالا همسایه های جمهوری اسلامی که از بودن این رژیم نکبت سوده های فراوان به جیب زده اند اتمی شدن رژیم اسلامی را تاب نخواهند آورد

    پاسخحذف
  27. سلام کژدم
    هرچند مدتی است که هم جهان و هم تو. در سکوت مرموزی فرو رفته اید و ترسناک است .
    در بین تحلول گران تلویزیونهای خبری. امشب خانم فرزانه روستایی چند حرف حسابی زد که اندکی متفاوت بود
    ۱. تشبیه پروژه بمب اتمی به عملیات کربلای ۴ که از قبل لو رفته وشکست خورده ولی اصرار به اجرای آن .
    ۲. اشاره به اینکه دنیای امروز بسیار پیچیده تر شده و با مطرح شدن تکنولوژی کوانتم و هوش مصنوعی دیگر بمب اتم ارزشی ندارد .
    ۳. امید واهی بهبود روابط عربستان و جمهوری اسلامی
    ۴.برگزاری کنفرانس بررسی رابطه با اسرائیل در عراق و اقلیم کردستان که قطعا با موافقت کاظمی و آمریکا برگزار شد برای ارسال این پیام که دوران جمهوری اسلامی به پایان رسیده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخست اینکه «فرزانه روستایی» همیشه یک «دهاتی روشنفکر» بوده است و اسمِ بسیار با مسمّایی دارد.

      دوّم اینکه من (کژدم) حوصلهٔ گرفتار شدن در بحثهای بی سَر و تَه که آغشته به بازیهایِ «موش و گربهٔ کنونی» باشد را ندارم.

      اینکه دیگران سکوت کرده اند؛ به خاطرِ این است که «بازیِ موش و گربه» را دوست دارند. سریالِ کارتونیِ «تام و جِری» اکنون به صورتِ «غیرِ کارتونی» در صحنهٔ بین المللی در حالِ اجرا است و سَر و تَه نیز ندارد.

      حذف
    2. اگر به معادلهٔ «جنگِ ۱۱ روزه» نگاهی بسیار ساده بیندازید؛ خواهید دید که رهبرانِ ناتوانِ اسرائیل
      از رژیمِ شیعی «کیر خوردند» و مدالهایِ افتخارِ قلّابی بینِ خودشان تقسیم کردند.
      این در حالی است که حماس و جهادِ اسلامی با پرتابِ چند «لوله»؛ توانستند خشابهایِ «گنبد آهنین» را در ۱۱ روز خالی کنند و اکنون «نفتالو بنت» و «بنی گانتز» به «چه کنم؟ چه کنم؟» افتاده اند.
      حال اگر از افرادی مانندِ «نفتالو بنت» (شاید هم نفتعلی بنت) و «بنی گانتز» انتظارِ «معجزه» داشته باشید؛ باید احمقتر از اینها باشید.
      این موجوداتِ حتّی «مدفوعِ موشه دایان» نیز نیستند.
      به مانورهایِ نظامیِ اسرائیل نگاه کنید؛... هیچ یک از آنها «تهاجمی» نیستند و جنبهٔ «تدافعی» دارند. حضورِ اخیرِشان در دریایِ سُرخ نیز تدافعی است. امّا با تمامیِ این «بی هُنری ها» جیغ و دادِ «میزنیم ... میکشیم... اجازه نمیدهیم»شان؛ «کونِ الله» را پاره میکند.
      زمانی که رهبرانِ یک جامعه «ناتوان» هستند؛ نشان از «حماقت» و «ناتوانیِ جامعه» دارد.

      اگر ماجراها به همین منوال پیش رود؛ در یکسالِ آینده خواهید شنید که:

      (به خاطرِ یک خبرِ مهمّ؛ «نفتالو بنت» و «شَفتالو بنت» و «خُرمالو بنت» در ساعتِ ۳ بامداد؛ با عجله و به صورتی فوری در «کابینهٔ امنیّتی اسرائیل» حضور یافتند و فوریّتِ این حضور به حدّی بود که با «شورت» و «پیجامه» بر رویِ صندلی نشسته بودند؛ پس از چندین ساعت بحث و مذاکره؛ به این نتیجه رسیدند که نخواهند گذاشت رژیمِ شیعی به پنجمین بمبِ اتمی و یا شاید به دَهمین بمبِ اتمی دست یابد.)... و به همین ترتیب بازیِ «موش و گربه» ادامه خواهد یافت.
      در زمانِ آغازِ جنگِ ۱۱ روزه؛ گفتم که آغازِ جنگ یک «امرِ فرمایشی» از طرفِ رژیمِ شیعی است.
      من (کژدم) یک وبلاگ نویس هستم و این حرف را زدم. امّا رهبرانِ اسرائیل نیز اینرا بسیار عمیقتر میدانستند ولی در زمینِ رژیمِ شیعی بازی کردند و خشابهایشان خالی شد.
      اسرائیل مشکلاتِ فراوانِ دیگری دارد که نمیخواهم واردِ آن بحث بشوم؛ امّا میدانم که این «اسرائیل» دیگر آن «اسرائیلِ ۱۹۶۷» نیست. بلکه یک «کاریکاتور» است.

      حذف
    3. اسراییل خودش همچین حکومتی تو همچین منطقه ای میخواد

      حذف
  28. سلام کژدم
    همیشه چه در سیاست و روابط کشورها و چه در روابط اجتماعی داد و تهدید نشان غز ترس و ناتوانی دارد. به رهبر چین نگاهی بیندازید. هیچ کشوری را تهدید نمی کند اما مادر خواهر آمریکا و کشورهای جنوبشرق آسیا را گایید . در مورد ویروس طلایی هیچ حرفی نزد .
    ایران هم قطعا بمب اتم دارد . چرا که ااحتمال خرید آن از اقمار شوروی از قبل مطرح بود و چه بسا همان یک یا چند بمب خریداری شده را فردا بعنوان ساخت و دستاورد سرداران کوانتومیست و دانشمندان جوان و نخبگان حزب الهی جا بزند .
    نسل موشه دایان از کشتار نازی جان بدر برده بودند و میدانستند که جنگ با اعراب جنگ مرگ و زندگی بود اما این بچه سوسولها فکر نکنم شب تنهایی بتوانند جیش هم بکنند.
    مردم ایران هم به نتیجه رسیده اند که هیچ ناجی خارجی وجود ندارد و در ظاهر همه به اخبار و داستانها بی تفاوت شده اند . اما در باطن. خشم و کینه ای کاشته شده که اندک اندک جوانه هایش را مبینی. مثلا خیلی ها را از دهه هفتاد میشناختم که نمازخوان بودند و پیرو عاشق علامه مجلسی. و امروز کتابهای دیگری میخوانند و به حماقت قبل خود لعنت میفرستند .

    در نهایت قطعا تا عید نا آرامی ایران را در برمی گیرد .

    پاسخحذف
  29. با درود
    اسرائیل و همونطور که شما گفتی جامعه اون
    توسط هجمه مدیا اخته شدند به نظرم..

    آیا امیدی به نجات دنیا(آمریکا) هست؟





    پاسخحذف
  30. سلام
    بهتر نیست به جای پرداختن به اسرائیل و موضوعات بی ثمر به بحث اصلی که همان چگونگی سرنگونی رژیم است بازگردیم؟
    مثلا یک سوال خوب در این زمینه این می تواند باشد که پس از تحریم های همه جانبه ترامپ و بستن سوراخ سمبه های پولشویی توسط وی قطعا با آمدن بایدن رژیم مسیرهای دیگری را برای پولشویی پیدا کرده است این مسیرها کدامند؟ ضمن اینکه در خبرها خواندم که چین درحال حاضر روزی حدود ۶۰۰هزار بشکه نفت از رژیم میخرد(احتمالا بشکه ای ۵دلار و حتی پول هم نمیدهد و به جاش پیچ مهره و گوشی های دوزاری شیائومی و اتوموبیل های بی کیفیتی که به ملت فرزانه ایران فرو میشود.)
    ضربه های کاری به رژیم از طریق ایجاد اختلال در مسیرهای پولشویی جدید رژیم و باز هم تاکید میکنم مزارع بیت کوین و رمز ارزهای سپاه..هک سامانه های مالیاتی..هک دوربین های جرائم راهنمایی رانندگی و از کار انداختن آنها...و هرچه که میدانید رژیم از آن درآمد دارد هدف آتش باید باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من (کژدم) ضدّ یهود نیستم. برایِ آنها نیز دِل نمی سوزانم و سخنانِ من در رابطه با اسرائیل از رویِ دلسوزی نیست. امّا «اُلاغهایی» وجود دارند که پس از دلسرد شدن از «ترامپ» میخواهند اسرائیل را «قبله» قرار دهند و مردم را سَر بدوانند. به همین خاطر است که میخواهم «گند زدایی» کنم و بگویم که این «قبله» و «امامزاده» نیز جواب نمیدهد و اگر به دنبالِ جواب هستی؟؟!!!! آنرا در درونِ خود جستجو کُن و اگر نیستی... خفه شو.
      لذا فکر نکنید که کژدم به کوچهٔ علی چپ زده است و مطالبِ نامربوط میگوید.
      امّا در رابطه با پیشنهادهایِ عَملیِ شما؛ پیشاپیش نخستین کسی بودم که اینگونه راهها را پیشنهاد کرده ام.

      حذف
    2. اتفاقا من همیشه شخصا این مدل مبارزاتی میدانی شما را تحسین کرده ام
      معادله خیلی ساده است
      رژیم فقط با تزریق پول به مزدوران توانسته است آنها را به دور خود نگه دارد و ترامپ قصد داشت با مسدود کردن پول بازوهای اختاپوس را قطع کند(چرا که مزدوران اگر یک روز حقوق نگیرند حتی زحمت ریدن به هیکل انگل فرزانه را به خود نمیدهند)..استراتژی آتش شما درست منطبق بر همین راهبرد بنا شده است(چرا که نیروهای سرکوبگر داخل اگر دو روز حقوقشان عقب بیفتد چه بسا در ردیف مردم مقابل رژیم رنگ خود را عوض کنند)
      این بحث شاید یک بحث کلیشه ای و تکراری باشد اما بنظر من مفیدترین بحث روزانه است که هرروز در مورد این بحث کنیم که کدام منبع درامدی رژیم را آتش بزنیم که در کوتاه مدت نتیجه آن مشخص شود

      حذف
  31. سلام
    مشکلات جمهوری اسلامی خیلی بیشتر غز دوره ترامپ هستش.
    ۱. ظهور طالبان و داعش در شرق
    ۲. ترکیه و آذربایجان در غرب
    ۳.از دست رفتن عراق چرا که با روی کار آمدن کاظمی خیلی از مشکلات داخلی عراق در حال حل شدن است . دیگر تظاهرات ضد دولت خیلی کم شده است . با کردها مشکلاتشان کمتر شده . حمایت اعراب را جلب کرده .
    ۴.تضاد و اختلافات داخلی جناح های حکومت
    ۵. مشخص شدن ناتوانی. رئیسی در حل کوچکترین مشکلات و انباشت مداوم این مشکلات بدون وجود کوچکترین برنامه کنترل
    ۶. نارضایتی عمومی به شدت در حال افزایش است و تقدس و جایگاه کل جمهوری اسلامی حتی در نزد طرفدارانش از بین رفته و بگونه ای که حتی خیلی از اینها دیگر حاضر به قبول پست و مقام اجرایی نیستند و این خشم حتما به انفجار خواهد رسید .

    پاسخحذف
  32. سلام
    کژدم به نظرم اسرائیل هیچوقت با ایران درگیر ی نظامی نخواهد داشت . چرا که هراس اصلی را باید ترکیه و اعراب و روسیه باید داشته باشند از بمب اتمی . و اسرائیل ترس زیادی هم از ایران وهم فرصت طلبی اعراب دارد .
    این خط قرمزها بیشتر خط لب بزای بوسه های عاشقانه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      روسها از بمبِ اتمیِ رژیمِ شیعی و یا هر حکومتِ دیگری در ایران؛ ترسی ندارند و تُرکهایِ عثمانی نیز فقط به دنبالِ «فرصت» هستند تا در آذربایجان رخنه کنند زیرا کشوری بسیار شکننده دارند.
      در رابطه با کشورهایِ عربی نیز؛ ذهنتان را با ماجرایِ «اعرابِ مسلمانِ حجاز» و سقوطِ امپراتوریِ ساسانی آلوده کرده اند. این اعراب؛ از جنسِ آنها نیستند. سرداران و سیاستمدارانی از نوعِ «خالد ابن ولید» نیز ندارند و در رؤیاهایِ دیگری سِیر میکنند. من (کژدم) کشورهایِ عربی را به هیچ وجه خطری برایِ ایران نمیبینم. ولی توضیح نیز نمیدهم.
      دشمنِ «عَربی» از نوعِ «حجازی» در درونِ ایران در حاکمیّت است. به اطرافتان نگاهی بیندازید تا ببینید که این «اوباشانِ بنی هاشمی» با حفاظت از «شجره نامهٔ بنی هاشمی» (سادات) یک جریانِ «نژاد پرستِ عربیِ بنی هاشمی» هستند و با بلغور کردنِ «کُس شعرهایِ پان ایرانیستیِ ضدّ عربی» در واقع «آدرس غلط» میدهند.
      اگر این آلودگیهایِ «پروپاگاندایِ بنی هاشمی» را از ذهنِ خود پاک کنید؛ مطمئن هستم که درهایِ دیگری در عرصهٔ فکریتان باز خواهند شد.

      حذف
  33. کژدم من به شما و طرفدارانتون دو آتیشه تون میگم قراره چه اتفاقی بیفته.در ده سال که هیچ بیست سال آینده هم هیچ صد سال آینده هم هیج اتفاقی در این سرزمین قرار نیست بیفته.هر وقت افغانستان وضعیتش درست شد هر موقع سوریه و یمن به وضعیت پایداری رسیدن ایران هم وضعش خوب میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخستین تشخیص شما که کژدم طرفدارانی آنهم از نوعِ «دو آتشه» دارد؛ نشان از داشتنِ مشکلِ «تشخیص» در شما دارد. بقیّهٔ حرفهایتان نیز در همین ردیف است.

      حذف
    2. یعنی تصور شما اینه ۱۰ سال آینده قراره وضع ایران بهتر بشه؟
      این وبلاگ به غیر از جمع کردن طرفدارانی که ارزششون به اندازه چند تا مونرو هم نیست دقیقا چه عملکردی داشته؟این خوانندگان رو باید چی خطاب کنم؟یاران گمنام کژدم ؟

      حذف
    3. من از بازهٔ زمانیِ خاص حرفی نزدم. از اینکه ایران بهتر شود نیز حرفی نزدم.
      شما گفتید همینطوری خواهد ماند. من نیز گفتم: «خوابِ زن چَپه».

      حذف
  34. فکر میکنم که جند ماه پیش تر از همه گفته ام:

    https://kajdoum1.blogspot.com/2021/06/blog-post.html

    پس از چند ماه؛ اکنون همهٔ «کلاغها» قار قار راه انداخته اند:

    https://tinyurl.com/9zmj37k

    این وبلاگ خوانندگانِ ناشناسِ زیادی دارد که هوادارِ من نیستند. امّا میدانند که این وبلاگ «کوزهٔ عسل» است.
    یکی دیگر از دلایلِ سکوتِ من همین است. تا «کوزهٔ عسلِ مجّانی» وجود نداشته باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در زمانِ جنگِ ۱۱ روزهٔ اسرائیل نیز گفتم که تعدادِ سکّوهایِ «گنبدِ آهنین» بسیار کم هستند. اکنون با کمکِ یک میلیارد دلاریِ آمریکا میبینید که میخواهند تعدادِ سکّوها را نیز افزایش داده و خشابها را دوباره پُر کنند تا مجبور نباشند سکوّوهایِ موجود را با «فورقون» اینطرف آنطرف ببرند. این سکّوها و موشکهایشان با اینکه از تکنولوژیِ بالایی برخوردارند؛ امّا بسیار پُر هزینه و ناکار آمد هستند.
      بکارگیریِ تحقیقاتِ گسترده و پُر هزینه برایِ تولیدِ اینچنین سیستمِ دفاعیِ بسیار فوقِ مدرن و «بی مصرف»؛ نشان از مغزهایِ پوسیدهٔ ژنرالها و سرانِ مؤسساتِ تحقیقاتِ نظامی و تولیدیِ اسرائیل دارد. حتّی اگر همین اکنون ۵۰ باتری به آنچه که دارند اضافه کنند و خشابهایشان نیز کاملاً پُر شده باشد؛ در یک نبردِ گسترده تر؛ شاید حدّ اکثر یک ماه دوام بیاورند و پس از آن آسمانِ اسرائیل باز میشود. آن شعارِ «۹ میلیون چکمه پوش» هم شبیهِ شعارهایِ «سعید الصّحافی» و از بنیان «دروغِ حزبی» است.
      زمانی که رژیمِ شیعی سیستمِ دفاعیِ «S-300» را خرید؛ گفتم که داشتنِ این سیستم اهمیّتی ندارد. بلکه «قدرتِ آتشِ آن» اهمیّت دارد و اگر روزانه ۱۰۰۰ لولهٔ پرنده به جاهایی که این سیستمها در آنجا هستند پرتاب شود؛ خشابهایِ این سیستم در ۳ روز خالی میشود و این سیستمِ ۸ میلیارد دلاری تبدیل به «گوز» میشود.
      در جنگِ ۱۱ روزه همین اتّفاق افتاد؛ البتّه نه برایِ سیستمِ «S-300» بلکه برایِ «گنبدِ آهنین».

      حتّی اگر سیستمِ «تاد» و گروهاایِ دیگرِ مشابهِ دیگری نیز داشته باشید؛ چاره اَش میتواند بسیار کَم هزینه تر و کارآمد تر باشد.
      من کارشناسِ نظامی نیستم. امّا به شیوهٔ دیگری به مسائل نگاه میکنم و میبینید که زیاد هم «بَد» فکر نمیکنم.

      حذف
    2. در زمانی بسیار پیش از این؛ نوشتاری داشتم با تیترِ «شیوهٔ اندازه گیریِ مغزهایِ حزب اللهی و سبزهایِ مذهبی».

      https://kajdoum1.blogspot.com/2011/06/blog-post_9838.html

      اکنون باید حجمِ مغزِ «ماله کِشِ اعظم» موسوم به «منشه امیر» را نیز به همین شیوه اندازه گیری کرد.

      https://tinyurl.com/zwn4pmtm

      چند نفر «اوباشِ شبهِ سیاسی» از اسرائیل دیدن کرده اند.
      چند روزِ پیش نیز گروهی دیگر از همین اوباشان از اسرائیل دیدن کرده بودند.
      براستی مغزِ علیلِ «منشه امیر» به چه فکر میکند؟
      تکرارِ دیدارِ موجودی به نامِ «درخشان» (وبلاگ نویس)؛ آنهم به صورتی «سناریویی تکراری» چه دردی از دردهایِ اسرائیل را درمان میکند؟

      من فکر میکنم که «خشابِ منشه امیر» نیز خالی شده و به چنین قصّه هایی روی آورده است تا «احساسِ وجود» کند. زیرا از نظرِ «مِیدانی»؛ این قصّه ها بی ارزش هستند.

      حذف
    3. کژدم چرا شما اینقدر به اسرائیل اهمیت میدین؟

      حذف
    4. برایِ اینکه «اُلاغهایِ سلطنت طلب» و اوباشانی مانندِ آنهامیخواهند از «منشه امیر» و «اسرائیل» «بُتِ آزادی» بسازند و مدّتی نیز مردم را به این وسیله «کیر» کنند.

      حذف
  35. سلام
    کژدم گویا مسئله. مرزهای شمال غربی در حال جدی شدن است . و سرباران سپا خودشان از ترس قایم شده اند و ارتشی های بدبخت را گوشت دم توپ کرده اند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      اگر نظرِ یکی از اوباشانِ حاکم بر «باکو» مبنی بر داشتنِ «۳۰ میلیون چکمه پوشِ تُرک» در ایران را که اشاره به جمعیّتِ «تُرکهایِ آذری» است را یک «پروپاگاندا» بینگاریم؛ من فکر میکنم که حدّاقلّ ۳ میلیون «تورکِ آذری» پتانسیلِ پوشیدنِ چکمه بر علیهِ حاکمیّتِ «اوباشانِ بنی هاشمی» حاکم بر ایران را دارند. این ۳ میلیون نفر؛ فقط «افراد» نیستند و دارایِ «خانواده» هستند و میتوانند حدّاقلّ به یک «نیرو»یِ «۱۲ میلیون نفری» و یا بیشتر تبدیل شوند.

      حذف
    2. دستِ کم گرفتنِ صداهایِ رسا و بلند که در مسابقاتِ فوتبال «تراختور ... تراختور» فریاد میزنند؛ بسیار احمقانه است. این صدا در «کشورِ تهران» بسیار بلندتر از تبریز است.
      فریادهایِ «تراختور ... تراختور» نشانه ای از یک «سازمانِ افقیِ فراگیرِ قومیِ افراطی» است که از «شبکه هایِ نامحسوس» برخوردار است. چیزی شبیهِ همان شبکه هایِ نامحسوسِ «شیعه مسلکی» که منجر به «خیانتِ ملّی ۵۷» شد.
      «پان تُرکیسم» در آذربایجانِ غربی نیز بسیار فراگیر است.
      لذا به مانورهایِ «بُرزو گوزوها» اهمیّت ندهید.
      واقعیّت این است که رژیمِ شیعیانِ شنیعه؛ به گوشهٔ رینگ افتاده است. از «گُه خوریهایِ خود» در افغانستان به شدّت پشیمان است و در مرزهایِ شمالِ شرقی نیز به «تارِ عنکبوت» گرفتار شده است.
      «کیرلیسیِ طالبان» نیز پاسخ نداده و اوباشانِ حاکم بر «قطر» نیز که تا دیروز «دوست» به حساب می آمدند؛ اکنون به تغییرِ چهره روی آورده اند.
      در مجموع همهٔ اتاقهایِ فکریِ «انگلِ فرزانه» ریده اند و نمیدانند که با مدفوعشان چکار کنند؟
      اکنون پس از غارتِ اموالِ مردم با بازیهایِ «دلاری» و در ادامهٔ آن «بازیهایِ بورس»؛ اکنون دیگِ داراییها چنان تَه کشیده است و اینبار میخواهند اموالِ مردم را با «لوازم خانگی» غارت کنند.
      مانور نظامی چیزی است که در چند روز تمام میشود؛ ولی «جنگ» چیزِ دیگری است و در ۴ یا ۱۰ روز تمام نمیشود و نیاز به آمادگیهایی بسیار فراتر از چند تانک و موشک و پهپاد دارد.

      حذف
    3. کژدم ، پیشنهادت برای برخورد با امثال این تیراختوری های پانترک تجزیه طلب چیه؟؟ چطوری اینها رو از میدون به در کنیم؟؟ اخیرا در فضای مجازی خیلی دور برداشتن...

      حذف
    4. پیشنهادِ من در شرایط کنونی بدرد نمیخورد. زیرا کار از کار گذشته است. تحقیر «تُرکها» از طرفِ «فارس زبانها»؛ یک قرن است که ادامه دارد (از دورانِ پهلوی مثلِ «مینی ژوپ» مُد شد). انباشتِ دردهایِ روحیِ ناشی از «تحقیر» و «توهین» به همین جایی می رسد که رسیده است و میتواند «تَر و خُشک» را با هم بسوزاند.
      هیچکس از خود نمیپرسد که چرا «ستار خان» و «باقر خان» در انقلابِ مشروطیّت پرچمِ آن دورهٔ ایران را بر می افراشتند؛ تبریزیها از مردمِ «باکو» منزجر بودند و آنها را «باکی قورومساقی» (قرمساقِ باکویی) مینامیدند و اکنون به این شکل در آمده اند.
      همهٔ آنچه که میبینید؛ پس از تشکیلِ «کشورِ تهران» آغاز شد. چه در آذربایجان و چه در «کردستان».
      هنوز هم که هنوز است در شهرِ «روسپی خانهٔ رضوی» به «ترکمن ها» «بَربَر» میگویند.

      حذف
    5. همزمان با گذاشتنِ ۳ آفتابه با رنگهایِ «سبز و سفید و سرخ» در کنارِ دیوارِ ورودیِ سفارتِ رژیمِ کثیفِ «صفوی-بنی هاشمی» حاکم بر ایران؛ یکی از سخنگویانِ جمهوریِ آذربایجان؛ چنین گفت:

      «رژیمِ ایران میداند که ۴۰ میلیون تُرک در ایران زندگی میکنند.... اگر بیش از این حرکت کنند... لولهٔ آفتابه به کونشان فرو خواهد رفت».

      نماز جمعهٔ تبریز در «ارگ علیشاه» برگزار میشد و هیچگاه تعدادِ اوباشانِ نمازگزارِ کیرلیسِ خمینی از ۱۵۰۰ نفر فراتر نرفت.
      رژیمِ اوباشانِ بنی هاشمی؛ از این مسئله درس نگرفت. حتّی یک «اوباشِ کرمانی» مشهور به «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» گفته بود که «زبانِ شیعه؛ زبانِ فارسی» است. یعنی اینکه:
      «شیعه دینِ رسمی و فارسی زبانِ آن دین» است. در حالی که شیعیانِ عراق و لبنان و بحرین «عرب» هستند.
      حال تصوّر کنید که در آذربایجان که «تبریز» قلبِ تپندهٔ آن است و نمازجمعهٔ «قرمساقها» در تبریز بیش از ۱۶۰۰ نفر نیستند و حدودِ یک قرن است که به آنها توهین میشود و در آخرین «جنبشِ مردمی» توسّطِ «اوباشانِ اصفهانی» سرکوب شدند (همان اصفهانیهایِ شجاعی که مادران و زنها و دخترانشان . چه بسا پسرانشان را «اشرفِ افغان» گایید)؛ اکنون از مردمِ آذربایجان بخواهند که همچنان «تُرک خَر بودن» را بپذیرند و «مرز دارانِ قهرمان» باقی بمانند.
      آیا این یک «جوک» نیست؟
      پاسخِ این «جوک» ... همینی میشود که الآن میبینید.

      حذف
    6. اکنون اگر کسی از «تُرکهایِ ایران» و خواسته هایشان دفاع کند؛ در واقع از خواسته هایِ ۴۰٪ تا ۴۵٪ از ایرانیان دفاع کرده است. تُرکهایِ ایران بزرگترین قومِ ایران هستند و «اقلیّتِ قومی» به شمار نمی آیند. بلکه این «بلوچها» و «فارسها» و «عربها» و «کُردها» و «لُرها» هستند که «اقلیّتهایِ قومی» شمرده میشوند.
      این مسئله را در «محاسباتتان» حتماً بگنجانید و خود را با شعارهایِ دروغین و مُندرسی مانندِ «تجزیه طلبان» فریب ندهید.

      حذف
    7. کژدم شاید مفهوم ایران و وطن دروغی بیش نبوده و هیچ ارتباطی بین بلوچستان و اصفهان و تبریز وجود نداره.تنها دستاورد ایران زمین و ایرانیان آریایی نژاد تسخیر ثروت ملی مردم جنوب کشور بوده و هست.

      حذف
    8. شما جنوب و ثروت ملیش رو رها کنین تبریز و تخت جمشید و سی و سه پل تقدیم به شما و مردم شریفتون

      حذف
    9. آنچه که «کشور» نامیده میشود؛ زمانی یک «کشور» است که تمامیِ شهروندانِ آن از حقوقِ برابر برخوردار باشند و سخنی از «اقلیّتها» و تعریفِ «حقوقِ جداکانه برایِ اقلیّتها» در میان نباشد.
      در چنین کشوری؛ نباید «دینِ رسمی» وجود داشته باشد و به این وسیله به «خرافات» میدان داده شود تا باورهایِ دیگر را «تکفیر» کرده و آنان را موردِ آزار قرار دهند.
      اینکه «جنوب و ثروتِ ملّیِ آن» نامیدید؛ تا ۱۰۰ سالِ پیش که «غربیها» آنرا به عنوانِ «انرژی» شناختند هیچ «پُخی» نبود. تهران و تبریز و اصفهان و شیراز نیز هیچ «پُخی» نبودند. آنچه که «زیرِ زمین» است؛ مایهٔ افتخار نیست. الآن به افغانستان نگاه کنید. میگویند که دارایِ معادنِ سرشارِ «لیتیوم» و «فلزّاتِ کمیاب»است. این معادن زمانی به درد میخورند که «نیازی کاربُردی» داشته باشند. امّا اگر به فرهنگِ حاکم بر افغانستان که تولیدِ خودشان است نگاهی بیندازید؛ فقط یک «مستراح» است.

      راستی در «جنوب» چه تعداد «انشتین» دارید که به آن بنازید؟
      من میدانم که در «آذربایجان» انشتین نداریم.
      شما نیز راستش را بگویید تا ببینیم که رویِ هم رفته از «تُرک» و «فارس» و «بلوچ» و «گیلکی» و «مازندارانی» و «لُر» و «خراسانی» و «کردستانی»
      چه «پُخی» هستیم؟
      بیایید و نشان دهید کهدر ۳۰۰ سالِ اخیر و یا ۵۰۰ سالِ اخیر؛ «فلان محصول» اختراعِ جنوبیها و یا کُردها و یا اصفهانیها و تهرانیها و آذربایجانیها و بلوچها و ...... بوده است.
      اُلاغ جان... من (کژدم) «پان تُرک» نیستم. فقط میخواهم ذهنتان را باز کنم که چه خبر است؟!

      داشتنِ «کیر» نشانهٔ «مَرد بودن» نیست؛ بلکه نشانهٔ «نَر بودن» است.
      احتمالاً اگر اشتباه نکنم شما نیز میدانید که تعدادِ زیادی از «خرها» نیز «کیر» دارند.

      حذف
    10. داشتنِ «آبراهِ بین المللی» و یا «معادن» مانندِ داشتنِ «کیر» است. داشتنِ «فرهیختگان» نشانهٔ «مرد» بودن است.
      از نظرِ من از شمال تا جنوب و از غرب تا شرقِ ایران؛ حتّی یک نفر را نمیتوانید پیدا کنید که بتواند «بندِ تُنبانش» را ببندد. یا باید «مستشارِ فرانسوی» و «روس»و «آمریکایی» و «آلمانی» و «چینی» و «انگلستانی» بیاید تا بندِ «تُنبانِ تان» را برایتان ببندد و یا اینکه «عورتتان» بیرون میماند.

      «خَر فهم» شد؟ یا نشد؟

      حذف
    11. پیش از این نیز گفته ام که «تُرکهایِ عثمانی»؛ با داشتنِ ۹۰۰ سال سابقهٔ «امپراتوری» و پس از آن «آتاتورک بازی»؛ حتّی یک «پشگل» اختراع نکرده اند و «زبانِ تُرکی» همچنان یک «زبانِ مُرده» باقی مانده است و در هر کجایِ دنیا اگر بپرسی که «تُرکیه یعنی چه؟»... پاسخ خواهند داد : «یعنی دُنَر کباب». اینها همچنان همان «پُخ» خواهند ماند. تُرکهایِ «باکو» نیز بدتر هستند و حتّی «دُنر کباب» نیز ندارند که به دنیا معرّفی کنند.
      بارها گفته ام که زبانهایِ «کُردی»؛ «فارسی»؛ «تُرکی»؛ «عربی» همگی جمیعاً صلوات؛ «زبانهایِ مُرده» هستند. شاید شما تفاوتِ «زنده و مُرده» و یا «نَر و مَرد» را نمیتوانید بفهمید.
      اُلاغ جان
      اقلّاً کلّهٔ پوکَت را به دیوار بکوب تا شاید زلزله ای بشود و حدّ اقلّ از «خوابِ کَهف» بیدار شوی.

      حذف
  36. متاسفانه این داستان تراختور تراختور باعث جنگ داخلی میشه.
    اگه جنگی اتفاق بیفته، با توجه به خطر افتادن تمامیت ارضی، رژیم میتونه برای خودش مشروعیت بخره.
    مردم هم به جون هم می افتن.
    یدسته پانترک ها و تراختور تراختور ها
    دسته دیگه هم مجبور میشن بجنگن.
    در کل خر تو خری میشه که اون سرش ناپیداست.
    فقط باید امیدوار باشیم حماقت نکنن جنگ راه بندازن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نیازی به جنگِ داخلی نیست.
      مردم آذربایجان به جایِ اینکه به خیابان بریزند و شعار بدهند (شعار دادن یعنی بادِ هوا) و دستگیر و شکنجه شده و خانواده هایشان نیز معذّب شوند؛ میتوان در تمامیِ مسیرهایِ ترانزیت (جادهّ ها) که از آذربایجان میگذرند؛ تخریبهایِ موضعی انجام داده و «کشور تهران» را با یک مشکلِ مهمّ اقتصادی روبرو سازند.
      به عنوانِ مثال اگر از مرزِ «بازرگان» تا تهران اگر یک روز طول میکشد که یک کامیون باید طیّ کند؛ با «حمله به جادّه ها» میتوان این زمان را به «یک هفته» و چه بسا بیشتر رسانید.
      لذا ترافیک در جادّه ها بسیار سنگین میشود و و در صورتِ ادامهٔ این حملات؛ کامیون داران نیز برایشان صرف نمیکند که در این مسیر کار کنند و «کشورِ تهران» تا حدودی به «فلجِ موضعی» دچار میشود. اگر همین تاکتیک در استانهایِ دیگر نیز تکرار شود؛ «انگلِ فرزانه» به «گُه خوری» می افتد.
      این تاکتیک بسیار «کم هزینه» است و میتواند با «نجوا» به گوشِ همهٔ فعّالان برسد. مسئلهٔ مهمّ این است که هیچ گروه و حزب و جریانی نباید مسئولیّت این عملیّاتها را به عهده بگیرد. زیرا هدفِ اصلی به زانو در آوردنِ «کشورِ تهران» است؛ نَه «افتخاراتِ حزبی».

      حذف
  37. دنبال فلسفه بافی و بازی های کلامی نیستم اما سخنی از افلاطون به مسئله ای ریشه ای در سرزمین ایران و ساکنین آن اشاره میکند: "دانا نادان را میشناسد چرا که زمانی خود نادان بوده است اما نادان دانا را نمیشناسد چون لذت دانایی را هرگز نچشیده است"
    با یک نگاه سطحی به تاریخ معاصر ایران(از دوره ای که نفت و نقش آن در اقتصاد جهان کشف شد،حدودا دوره مظفرالدین شاه قاجار،) به سادگی میتوان فهمید که ایران با وجود داشتن ثروت های فراوان خدادادی(۱۷٪منابع گاز دنیا،دومین منبع اورانیوم دنیا و ...) ساکنین آن هیچ گاه طعم رفاه را نچشیده اند و این به آن علت است که غرب و استعمارگران و در امتداد آن گلوبالیسم و در کل استراتژیست هایی که در مقیاس بین المللی تدوین استراتژی میکنند به ساکنین ایران اجازه نفس کشیدن را نداده اند..اگر بخواهم به زبان ساده بگویم،مردم ایران هیچگاه نباید طعم رفاه را میچشیدند چون اگر این گونه بود تاراج داراییشان به استراتژی های طولانی تر احتیاج داشت درست مثل کاری که رژیم شنیع جمهوری اسلامی با مهارتی مثال زدنی انجام داد و در سال ۱۴۰۰ چنان عرصه بر ساکنین تنگ شده(حقوق پایه وزارت کار ۸۴ دلار ماهیانه!!) که کاملا فراموش کرده اند زیستن چیست..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه تبدیل به بازیهایِ کلامی شد.

      حذف
    2. جناب کژدم
      من باب سوال میپرسم
      شما تفاوتی میان سفسطه و فلسفه قائل نیستید؟

      حذف
    3. فلسفه بازی با کلمات است و فرقی با سفسطه ندارد و هر دو از یک جنس هستند. آنهایی که خود را فیلسوف مینامند؛ زمانی که با یک پُرسش مواجه میشوند که پاسخی برایش ندارند؛ آنرا «سفسطه» مینامند. مانندِ مذهبی هایی که همدیگر را «کافر و مُشرک» مینامند. در حالی که «هر دو» یک «پُخ» هستند.
      آنچه که در قدیم «فلسفه» نامیده میشد؛ «مجموعهٔ دانشها» بود. برخی از این دانشها؛ همان «خرافات» بودند و همچنان هستند که به «متا فیزیک» مشهورند.
      بخشِ دیگر آن را نیز «حدسها و گمانها»یی تشکیل میدادند که به واقعیّت نزدیکترند.
      اکنون «فلسفه» «دماغِ پینوکیویی»اَش را در همه چیز فرو میکند و کارش «یک کلاغ هزار کلاغ» است. تا پدیده ای را که توسّطِ دانشمندانِ سخت کوش کشف میشود را میبینند؛ فوری آنرا «جهان شمول» انگاشته و حتّی در مواردی چنان در این «مستراحِ فکری» شیرجه میروند که آن «یافته هایِ جدید» را با «شامرتی بازی» به «دانشِ چندین هزار سالِ قبل» پیوند میزنند و نتیجه این میشود که «انسان سانها» که هیچ دستی حتّی بسیار دور بر آتش ندارند را به وادیِ «این همانی» کشانده و سرگردان میسازند و نوشتارهایشان «پر فروش» شده و همه جا برایشان «فرش قرمز» پهن میکنند.

      حذف
    4. کژدم منظورتون از دستی بر آتش چیه؟

      حذف
    5. کسی که دستی بر آتش دارد؛ یک «عملگرا» است. چه در عرصهٔ پیشرفتهایِ علمی و چه در رشدِ تکنولوژی و یا امورِ نظامی و سیاسی و .... الا آخر.
      کسی که دستی بر آتش ندارد؛ فقط یک «مصرف کنندهٔ بی مصرف» است این دارو دسته ها را اوباشانِ هوادارِ «انگلها»؛ هوادرانِ «جادو و جمبل»؛ «پانکها» و .... به فراوانیِ تقریباً ۱۰۰٪ جمعیتشان میتوانید پیدا کنید.
      حال حساب کنید که اگر رهبرانِ یک قوم و یا ملّت و کشور نیز از «اوباشان» و «انگلها» تشکیل شده باشد. در آن زمان است که برایِ نجات به «ناجی» پناه میبرند و یا «دیگران» را موجبِ بدبختیهایِ خود می انگارند و هرگز خود را گناهکار نمیدانند.
      یا تقصیِرِ انگلیس است؛ یا تقصیرِ اسرائیل و آمریکا است و یا تقصیرِ بلایایِ آسمانی است و یا تقصیرِ شیطان.
      اینگونه موجودات هرگز خود را مقصّر نمیدانند.
      به جامعهٔ پزشکیِ ایران نگاهی بیندازید که در این ۴۲ سالِ اخیر چه «نو آوری» داشته و بر دانشِ پزشکی افزوده اند. کارِ اکثرشان «خَر خوانی» و بازکردنِ «دکّانِ آسپرین فروشی» بوده است (شمپانزه هایِ مقلّد).

      حذف
  38. https://www.radiofarda.com/a/israel-commander-tamir-hayman-iran-way-farther-from-nuclear/31489251.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندهٔ گرامی
      به هیچ یک ازاین «فلان ژنرال» چنین گفت و «بهمان ژنرال» چنان گفت اهمیّت ندهید. همهٔ این حرفها «بادِ هوا» است.
      اگر میخواهی این رژیم را سرنگون کُنی؛ باید راههایِ بسیار «کم هزینه برایِ مردم» و «پُر هزینه برایِ رژیم» را پیدا و یا طرّاحی بکنی. بقیّه اش بیش از «گوز» نیست.

      حذف
    2. بسیاری از این اظهارِ نظرها «بازیهایِ سیاسی» هستند که میتوانند کاربُردهایِ داخلی و یا خارجی داشته باشند.
      یک دفعه میبینی که یک نفر «مقامِ ارشدِ ناشناس» می آید و «زِر» میزند و عدّه ای نیز به این «زِرِ توخالی» دامن میزنند و مقاله ها مینوسند که هدفش بالا بُردنِ قیمتِ نفت است و یا میخواهد در انتخابات داخلی و یا برون مرزیِ خاصّی تأثیر بگذارد و یا در یک مذاکره ای که در جریان است تأثیر بگذارد.
      همین «ژنرال خانِ اسرائیلی» این حرفها را میتوانست یک ماهِ پیش نیز بگوید؛ امّا دیروز گفته است. لذا نباید اجازه دهید که اینچنین با افکارِ شما و امثالِ شما بازی کنند؛ بلکه باید بپرسید که چرا؟
      چرا نَه یک ماهِ پیش؟ و چرا دیروز؟

      حذف
  39. سلام کژدم
    مسئله اصلی این بود که قاسم سلیمانی کشته شد . مهم نیست چگونه و به چه شیوه و روشی .
    برای شهروند عادی . هرچند روش و شیوه کشته شدنش میتواند هم برای شکارچی و هم برای شکار جهت تجربه و استفاده ارزشمند است .
    ۲. چه کسانی از این کشته شدن سود برده اند در داخل ایران و پر خارج تا امروز برای پیش بینی در مورد حوادث بعدی اهمیت دارد .
    ۳.ژنرالهای اسرائیل هم به مرحله سرداران سپاه در رجز خوانی ناشی از ترس و ناتوانی رسیده اند .
    ۳.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسرائیل را وِل کنید. زیرا اسرائیل میخواهند به مدّتِ ۶۰ سال با رژیمِ شیعی «جنگِ سرد» بکند.
      ماجرایِ آذربایجان را بچسبید.
      اگر دستگیریِ ۲ رانندهٔ کامیون و یک گذرگاهِ ۷ کیلومتری توانسته است نَفَسِ رژیمً بنی هاشمی را بگیرد و «امپراتوریِ صفوی» را چنان به «گوز گوز» بیندازد که مجبور شود تا به «مانورهایِ آبدوغ خیاری» روی بیاورد؛ فقط تصوّر کنید که همهٔ راهها و جادّه هایِ آذربایجان به رویِ «کشورِ تهران» بسته شوند و یا به «اِهِنّ و تولوپ» بیفتند. در آن صورت؛ «کشورِ تهران» به خفگی دچار خواهد شد.

      حذف
    2. بیا ببین چه خبره.از امام جمعه و وزیر و وکیل و مطهری و حسن عباسی...در داخل تا آریاییهای شاهچی و ملیگرا و چپگرا حتی جوانمردی هم به آذربایجان فحش میدهند.انگار ایران چه صادرات ارزشمندی به اروپا آن هم از راه ارمنستان داره.تازه گرجستان هم مسیر ارمنستان به گرجستان را بر روی کامیونهای ایرانی بسته.آخوندها زرنگ و باهوش نیستند،آریاییها زیادی متوهم و خنگند.

      حذف
  40. ظاهرا فیسبوک و اینستاگرام و واتس آپ هک شدن.
    این پلتفرم ها که خودشون امنیت بالایی دارن ولی باز هک شدن.
    این نشون میده میشه سیستم بانکی رژیم رو هک کرد.
    همچنین سایت های اینترنتی زیر نظر سپاه روسپی زادگان
    و...

    پاسخحذف
  41. درسته 40 تا 45 درصد جمعیت ترک هستن ولی این نکته را هم باید در نظر گرفت همشون تراختور و عاشق اردوغان و الیف نیستن.
    همچنین اکثرشون شیعه تشریف دارن و طرفدار نظام اسلامی هستن. مثل بقیه مردم خاک بر سر ایران.
    برای مثال دهات های زنجان اکثر مردم طرفدار نظام هستن (اینو از نزدیک دیدم).

    در کل اینو می خوام بگم دعوای اصلی ترک ها و فارس ها و... با نظام اسلامی، سر مشکلات اقتصادیه.
    و از طرفی تنها نقطه اشتراک مردم ایران با نظام اسلامی، شیعه بودن هر دو طرف هستش.
    باید به صورت سازمان یافته، اعتقادات شیعه ها و در کل اسلام رو تحقیر کرد.
    بحث و استدلال و اینجور چیزا تاثیر نداره.
    ولی تحقیر و مسخره کردن خیلی مؤثره. خودم رو چند نفر از نزدیکان امتحان کردم واقعا نتیجه داد.
    اگه اشتباه نکنم فرود فولادوند هم همچین کاری رو انجام می داد.



    پاسخحذف
  42. درود
    بعضی دوستان جوری صحبت می کنند که ادم رو یاد این ضرب المثل می اندازند که طرف از هول هلیم توی دیگ افتاد!
    مخالفت با شیوه احمقانه و قرون وسطایی و نابخردانه اخوند ها نباید موجبی برای این سوء تفاهم شود که ما حتی تمامیت ارضی کشورمان را هم به گاه بدهیم!
    من امیدوارم اقای کژدم کامنتم را سانسور نکند.یعنی شما می فرمایید برای مخالفت با اخوندها بیاییم با دشمنان ایران همکاری کنیم؟ ایا شما متوجه هستید اگر بقول شما بگذاریم حریم تمامیت ارضی دستخوش تغییر شود، با توجه به دشمنی عمیقی که همه کشورها با ما دارند، چه بلایی بسر وضعیت سرزمینی ما می اید؟ یک مقدار سنجیده حرف بزنید اقا.ایا هدف شما دفاع و حمایت از سرزمین مادری است و همه تلاش مثلا این وبلاگ برای بهتر کردن ایران است یا نه داستان خاله خرسک است و فروپاشی کامل ان. ادم باید در مورد هر چیزی با تعمق صحبت کند، مگر اینکه بپذیریم اقایان با عرض معذرت پانتورک باشید. خوب شما اگر راست می گویید بروید و یک وجب از خاک ترکیه و همین اذربایجان را بگویید مال ماست. تا غرش های اقای حردوغان و اف اف ها را ببینید. عجبا. به کجا رسیده ایم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      آیا میدانید که در واقعیّت؛ کشوری به نامِ «ایران» وجود ندارد و آنچه که به طورِ واقعی وجود دارد؛ «کشورِ تهران» است و بقیّهٔ سرزمینها فقط برایِ حفاظتِ چند لایه از «کشورِ تهران» هستند؟
      «تمامیّتِ ارضی» مفهومِ خاصّی دارد. «تمامیّتِ ارضی» یعنی «خانواده و حریمِ خانواده». زمانی که خاکهایِ حاصلخیز را کامیون کامیون به «امارات» میفروشند؛ جنگلها را آتش میزنند تا خانه سازی کنند؛ ثروتهایِ خانواده را برای اجیر کردنِ مزدور غارت میکنند؛ بزرگترین تاجرینِ موادّ مخدّر در خاورمیانه هستند و .....
      باید از خودت بپرسی که کدام خانواده؟
      کدام «تمامیّتِ ارضی»؟
      ار نظر رژیمِ روسپی زاده هایِ بنی هاشمی؛ «تمامیّتِ ارضی» یعنی غارتِ همه برایِ کشورِ تهران.
      «تمامیّتِ ارضی» یعنی «چماق» برای خفه کردنِ اعتراضها به غارتها.

      حذف
    2. کسانی که «باب المندب» فتح میکردند؛ اکنون چه بسا «خراسان» و «آذربایجان» را نیز از دست بدهند و تاریخِ «صفویّهٔ شنیعه» دوباره تکرار شود.
      حتما«چالدران» و «اشرف افغان» را بیاد دارید.
      هر خانوده ای باید به «خانودهٔ همسایه» احترام بگذارد و امنیّتِ همسایه را امنیّتِ خود بداند. نه اینکه همسایه را نا امن کند. همسایه نیز «ماست» نیست و دست و پا دارد و میتواند امنیّتِ «خانوادهٔ نا امن کننده» را زیرِ سوال ببرد.
      گویا «گرجستان» نیز آرام آرام واردِ معرکه میشود.

      حذف
    3. اگر آذربایجان از ایران جدا شود؛ احتمالِ روی گردانیدن از «شیعه گری» و «گرایش به اسلام» در آذربایجان رُشد کند. زیرا پیش از اوباشانِ صفوی؛ اکثرِ مردم آذربایجان «مسلمان» بودند و با چوب و چماقِ اوباشانِ صفوی به پذیرفنِ «شیعه گری» مجبور شدند.

      حذف
    4. «انگلِ فرزانه» وظیفهٔ «کونی گریِ با واسطه» را قبلاً به «امیر کبیرِ ظریفِ کونی» سپرده بود تا به جایِ او به روسها کون بدهد.
      اکنون نوبت به «کونی عبداللّهیان» رسیده است تا رویِ «کیرِ لاوروف» بنشیند.
      ۱۰۰ بار به «کونیِ فرزانه» گفتم که اگر قرار است به اینهمه «کون کُنِ شرقی»؛ کون بدهی (کون به شرق) و خِیری نیز نبینی... اقلّاً به «کدخدا» کون بده ... تا رستگار شوی.
      این «کونی عبداللّهیان» طوری حرف میزند که گویی روسها نمیدانند که چه خبر است و میخواهد آقایِ پوتین را راهنمایی کند. سخنانِ «کونی عبداللّهیان» مانندِ قصّهٔ «اوباشِ کرمانی» (گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی) است که گفتند: «پوتین را راضی کرد تا در سوریّه دخالتِ نظامی کند.».
      گویی «کونی عبداللّهیان» نمیداند که سربازانِ روسیه و تعدادِ زیادی از جاسوسانش در «قره باغ» هستند و آنچه که در باکو و نخجوان میگذرد؛ خارج از دایرهٔ دیدِ پوتین نیستند. شاید نیز «پوتین» به «کونیِ فرزانه» دستور داده است که این اوباش را بفرست تا به او بگوییم و او نیز به تو بگوید که «یک من ماست چقدر کره دارد».
      روسها بر تمامیِ ماجرا از «سیر تا پیاز» اِشراف دارند و «سکوتِ آنها» بسیار معنی دار است.

      حذف
  43. سلام
    ترس و زبونی و حقارتی که در این چند هفته از این لات های کوچه خلوت دیدیم جالب بود .
    این سرداران گوزو سپاه. مثل خر عرعر میکنند برای امارات. اما وقتی فقط اندکی قضیه جدی شد در مورد آذربایجان بخود ریدند و حتی خود جرات نکردند و ارتش را علم کردند.
    چه در داخل و چه در خارج. به گه و گه خوری غلطیده اند . فقط ملت هوشیار و همیشه در صحنه پاک نژاد آریایی و سگهای رقیه وغلامان و دوستداران اهل بیت با تمام مصائبی که در کونشان فرو کرده اند هنوز گوش به فرمان رهبر معظم و آزاده اند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «احمق فرزانه» فکر میکند که با فرستادنِ «عبداللّهیانِ مفعول» با مأموریّتِ پُرطمطراقِ «ارتقاء روابط با روسیه به طورِ ملموس» (پیشنهادِ چیزی شبیهِ قراردادِ ۲۵ ساله با چین) میتواند پوتین را فریب بدهد. این احمق نمیداند که روسیه بخشی از معادله است و منتظرِ زمانی خواهد ماند که رژیمِ شیعی به گُه خوری کامل و گریه و زاری افتاده و به طورِ «سینه خیز» به درگاهِ کرملین برود. روسها آن «لقمهٔ چربِ آینده» را به قراردادی ۲۵ ساله با «چین» ترجیح خواهند داد.
      سیستان و بلوچستان در خطر است؛ آذربایجان نیز در خطر است و کشورِ تهران نیز میتواند به آشوب کشیده شود..... لذا پوتین میداند که «انگلِ فرزانه» در چه وضعیّتی قرار دارد. امّا هنوز فصلِ «میوه چینی» نرسیده است.

      حذف
    2. از کنفرانسِ خبری و سخنانِ «عبداللّهیانِ مفعول» پس از دیدار با «لاوروف» کاملاً مشخّص است که روسها به هیکلِ «انگلِ فرزانه» ریده اند. به همین خاطر نیز این «مفعول» سر از لبنان در آورد تا مشکلاتِ اقتصادیِ لبنان را حلّ کند!!!!!
      این «مفعول» چنان از حلّ مشکلاتِ لبنان سخن میگوید که گویی در «خراسان» و «سیستان و بلوچستان» و «آذربایجان» هیچ خبری نیست. امّا خبرها در راه هستند.
      پلاتفورمِ حرکتِ «داعش»؛ همیشه یک پلاتفورمِ «انفجاری» بوده است.
      در سکوتِ کامل یک استراتژیِ تاکتیکی را طرّاحی میکنند؛ رویِ آن کار میکنند؛ نیروهایشان را سازماندهی میکنند و ناگهان به صورتی انفجاری یک عملیّاتِ بزرگ انجام میدهند که صدایِ انفجارش به گوشِ همگان میرسد.

      حذف
  44. «بنی سگ» (بنی هاشم) نیز مُردار شد.

    پاسخحذف