۱۴۰۰ مهر ۱۷, شنبه

نمایشنامهٔ دیدارِ «اوباش عبداللّهیان» و آقای «لاوروف» در یک پرده

 «اوباش عبداللّهیان» در یک مراسم رسمی به مُسکو وارد شده از گروّهِ ویژهٔ رفتگرانِ مُسکو «سان» میبیند و از طرفِ آقایِ لاوروف موردِ استقبال قرار میگیرد.

لاورف: حالتان خوب است؟... خانم بچّه ها چکار میکنند؟... خورد و خوراکتان خوب است؟

عبداللّهیان: الحمدُ لله همه چیز خوب است ولی دغدغهٔ ما این است که «داعش» و «اسرائیل» در مرزهایِ مشترکِ ما و آذربایجان فعّال هستند.

لاوروف: ما واقعاً نگرانِ «رهبرِ مسلمینِ جهان» هستیم. آیا حالشان خوب است؟ ملالی نیست؟

عبداللّهیان: سلامتی حاصل و برقرار است و ایشان همچنان مانندِ چشمهٔ جوشانِ فرزانگی؛ هر روزه راهنمایِ راه هستند.

لاوروف: ولی ما خبرهایِ موثّقی داریم که ایشان به خاطرِ کهولتِ سنّ حتّی قادر به کنترلِ «ادرار» و «مدفوعشان» نیز نیستند و از «پوشک» استفاده میکنند. دلیلِ فاصلهٔ ۵۰ متری ایشان با «مَدعووین» حتّی در نشستهایِ خصوصی نیز اگرچه به بهانهٔ «کورونا» انجام میگیرد؛ فقط به خاطرِ آلودگیِ اطرافِ ایشان با «بوهایِ مشمئز کنندهٔ مدفوع و ادرار» است که از «پوشک» ساطع میشوند.

لاوروف ادامه میدهد: آیا شما به همهٔ مسائل شرعیِ شیعی در رابطه با «طهارت» پایبند هستید؟ ... منظورم اینه که آیا پس از رفتن به مستراح؛ سوراختان را با «انگشتِ وسط» تا «۳ بندِ انگشت» چنان پاک میکنید  تا جایی که صدایِ «غِژغِژ» بدهد؟ 

عبداللّهیان: من نمی فهمم که منظورتان چیست و چه ربطی به مذاکرات دارد؟ ولی .... بله اینکار را میکنم.

لاوروف: این نشانهٔ خوبی است و بهتر است که به جایِ مذاکرات در این سالُنِ شلوغ؛ به اُتاقِ مذاکراتِ «پشتِ پرده» و «درهایِ بسته» برویم. وگرنه در میانِ هیاهو نمیتوان مذاکراتِ «لذیذ» داشت.

آقایِ لاوروف؛ عبداللّهیان را به اتاقِ «مذاکراتِ پشتِ پرده» راهنمایی میکند.

امیر عبداللّهیان واردِ اتاق میشود و کَم مانده است که سکته کُند. زیرا اُتاقِ مذاکراتِ پشتِ پرده و درهایِ بسته؛ یک اتاق خوابِ مجلّل با یک تختخوابِ بسیار بزرگ است.

آقایِ لاوروف در را میندد و میگوید: لطفاً لباسهیتان را در بیاورید  و خود نیز به در آوردنِ لباسهایش مشغول میشود.

رنگِ عبداللّهیان پریده است و آقایِ لاوروف متوجّه قضیّه است و به عبداللّهیان میگوید:

لاوروف: نگران نباشید.... «امیرکبیرِ ظریف» نیز نخست شوکه شد ولی قبول کرد که  «مذاکراتِ پشتِ پرده» یک ضرورت است و گرنه چرا به اینجا آمده بود؟ امّا پس از نخستین «مذاکراتِ پُشتِ پرده» حتّی «کمر دردشان» نیز خوب شد. ولی بعدها امر برایِ ظریف مُشبّه شد و با «جان کِری» نیز به «مذاکراتِ پُشتِ پرده» پرداخت و به همین خاطر نیز نتوانست رئیس جمهور شود و درسِ خوبی به او دادیم. امیداوارم که شما نیز آن «مدارکِ سهمیّه ای» را کنار بگذارید و با دنیایِ سیاست و «مذاکراتِ پشتِ پرده» آشنا شوید.


 

ایشان نیز به همان دلیلی به اینجا آمدند که شما آمده اید. یعنی «رهبرِ مسلمینِ جهان» شما را برایِ «گدایی» فرستاده اند و شما نیز که تحصیلکرده (سهمیّه ای) هستید؛ باید به طورِ عملی یاد بگیرید که چگونه مذاکره کنید. وگرنه همهٔ مدارکِ تحصیلیتان «بادِ هوا»ست  ... حتّی آقایِ «گروهبان قاسم سلیمانی» نیز نخست شوکه شد. ولی پس از مذاکراتِ «پشتِ پرده» با افسرانِ روسیه؛ به یک عنصرِ فعّالِ «سینه خیز رُو» تبدیل شد. ولی ایشان نیز مانندِ ظریف به کوچهٔ علی چپ زد و بشار اسد را به تهران آورد و سهمِ شایستهٔ خودش را گرفت. البتّه ایشان با افسرانِ نظامیِ روسیه به «اتاقِ مذاکراتِ پشتِ پرده» رفتند ... بعد از آن نیز «معتادِ مذاکراتِ محرمانهٔ پشتِ پرده» شده بودند و افسرانِ روسیه خاطراتِ لذیذی از ایشان دارند امّا ایشان نیز نتوانستند «دوستِ روسیه» باقی بمانند و به همین خاطر «خنجر» خوردند. آقایِ پوتین زمانی که «فوتوکپیِ مقدّس» را به «رهبرِ مسلمانانِ جهان» دادند؛ به ایشان گفتند که «ما به دوستانمان از پشت خنجر نمیزنینم»؛ امّا «رهبرِ مسلمانانِ جهان» هرگز نفهمیدند که منظورِ آقایِ پوتین چه بوده است؟

آقایِ پوتین به صراحت گفتند که: «اگر بخواهی دوستِ روسیه باقی بمانی؛ نمیتوانی دشمنِ اسرائیل باشی»؛ زیرا اسرائیل «دوستِ استراتژیکِ روسیه» است. هرچند که چند بارِ دیگر نیز به صراحت اینرا گفتیم؛ امّا متأسفانه «رهبرِ مسلمینِ جهان» آنرا مانندِ تفسیرِ قُرآن؛ «تفسیر به رأی» کردند.

لاوروف ادامه داد: راستی؛ آیا ایشان با این «فوتوکپي مقدّس» همچنان حال میکنند؟

بالاخره لباسهایت را در می آوری؟ یا اینکه باید از «رهبرِ مسلمانانِ جهان» اجازه بگیری؟

عبداللّیان: من اصلاً نمیدانستم که این وادی؛ این چَم و خَم ها را دارد.... نمیخواهم پُشتِ سرم بامبول درست کنند. باید به تهران برگردم و ببینم که قضیّه چیه؟

لاوروف: من متاسّفم که به شما نگفته اند؛ امّا دیر یا زود میفهمی که قضیّه چیه؟ 

لاوروف ادامه داد: دفعهٔ دیگر که بر میگردی؛ همهٔ موهایِ بدنت را با «واجبی» پاک کُن و «شورتِ توریِ صورتی» بپوش... در ضمن مسئلهٔ «آذربایجان» و «ارمنستان» موضوعی نیست که در رابطه با آن با «غرب» اختلاف داشته باشیم. هیچ مرزی نیز تغییر نکرده است و «داعش» نیز آنجا نیست..... به «رهبرِ مسلمینِ جهان» نیز سلام برسان و بگو که لاوروف گفت: امیدوارم از خواندنِ «فوتوکپیِ مقدّس» لذّت ببری.


نمایشنامه نویس(کژدم).


۷۲ نظر:

  1. با درود
    پس یکی از اصل های دنیا سیاست اینکه در آنی قادر به تجزیه و تحلیل سفت کردن یا شل کردن بود!؟
    اگر اینجوری هست بسیاری از ماموران سلامت(فاحشه ها) حداقل از نصف سیاستمداران دنیا بهتر هستند !؟

    خاک توسر این کسانی که در این سیستم میفهمند دارند به چوخ میرند اما سعی و اراده ای برای نجات ایران و حداقل خودشون نمی‌کنند..
    بنی صدر هم روحش جیزز.. تمام این سال ها خوردن و خوابیدنش در فرانسه واقعا چه دست آوردی داشت
    یا شاید مزد خیانتش به ایران بود ؟

    پاسخحذف
  2. سلام
    همانند تصور سکس با خواهر راهبه سفید روی شهری ساکن دیرهای روستایی که میدانی به تو نمیدهد ولی زیر خر متعلق به کلیسا یا سگ کلیسا میخوابد این توصیفات از صحنه اروتیک هستش و به همین دلیل و شاید بازگویی توسط لاورف دیگران هم به فکر امتحان شانس خود بر آمده اند یا بیایند ترکیه آذربایجان پاکستان. داعش و طالبان .شاید همانند خواهر راهبه از ترس دهن لقی میترسد . آمریکا نقش جوان رویا پرداز و روسیه خر و بقیه سگهای ولگرد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی متن فلسفه ای بود

      حذف
    2. با نوشتنِ این نمایشنامه؛ خواستم بگویم که «روسپی فرزانه» و «اتاقهایِ فکریِ مشعشع» اطرافِ او؛ همیشه دچارِ توهّم هستند.
      «قره باغِ کوهستانی» بر اساسِ مستنداتِ جامعهٔ بین الملل؛ بخشی از جمهوریِ آذربایجان بود که در یک دورهٔ بحرانی به دستِ یک حکومتِ خود خواندهٔ ارمنی در آمد. حتّی ارمنستان نیز نمیتوانست این بخش را به خاکِ خود ملحق کند. لذا به صورتِ یک «زگیلِ سیاسی- جغرافیایی» در آمد. بازپس گیریِ این منطقه توسّط جمهوریِ آذربایجان؛ به هیچوجه نمیتواند به «تغییرِ مرزها» تعبیر شود؛ بویژه از طرفِ حکومتِ شیعیِ یک «کشور مستراح».
      شما در دورهٔ «اوباما» فقط یکبار دیدید که «ظریفِ کونی» با صندلی چرخدار بیاید. هر زمان نیز که نشستی بود؛ این مفعول نخست با «لاوروف» دیدار میکرد و سیاستهایی که باید دنبال شوند به او «دیکته میشد»(در اتاقِ ویژه).
      اساساً این موجود پس از کلید خوردنِ پروژهٔ «امام حسن» (کون دادنِ قهرمانانه) به عنوانِ «شایسته ترین کونیِ امام حسنی» برگزیده شد و انتخابِ شخصیِ «مفعولِ فرزانه» برای این کار بود. این موجودِ زبون و کثیف همیشه برایِ آنچه که دلخواهِ اوست یک «کونی» (خرس وسطی) را به کار میگمارد و سپس سگهایِ هارِ دیگر را به جانِ او می اندازد و پس از اتمامِ پروژه مانندِ «دستمالِ مستراح» او را به سطل می اندازد.
      در این نمایشنامه؛ میبینید که عبداللّهیان از مطالبی سخن میگوید که آقایِ لاوروف گویی آنها را نمیشنود و بیشتر بر رویِ نقاطِ ضعفِ رژیمِ شیعی تکیه میکند و در آخر نیز میگوید که این مزخرفاتی که بلغور کردید به دردِ مغزهایِ معیوبِ همان «حزبلبلی ها» میخورد. ولی ما میدانیم که در آذربایجان چه خبر است و اگر به «تکّه استخوان» نیاز دارید باید «شلوارتان» را بکشید پایین و دفعهٔ بعد «شورتِ توریِ صورتی» بپوشید.
      اگر خبرها را خوانده باشید؛ جمهوریِ آذربایجان؛ و گرجستان مسیرِ کامیونهایِ رژیمِ شیعی به روسیه را بسته اند ولی مسیرِ کامیونهایِ روسیه به ایران را نمی بندند. این به آن معنی است:
      «صادرات ممنوع.... امّا واردات اشکالی ندارد .... فقط پول بدهید».

      حذف
  3. کژدم بمب گذاری افغانستان نشون داد که چه قدر برادران اهل سنت به شیعیان و خامنه ای وفادار هستن و چه بسا این چنین بمب‌گذاری ها رو در سیستان و بلوچستان شاهدش باشیم‌.

    پاسخحذف
  4. واقعا سیاست دنیای عجیب غریبیه تقریبا هر روز اگر نباشه هر هفته اسرائیل در رابطه با خطر ایران با کشورهای منطقه صحبت میکنه.هر کسی که تو اسرائیل به مقامی میرسه صحبت از عملکردش در مقابل ایران میکنه.محور همه مذاکرات اسرائیلی ها در رابطه با ایرانه.کژدم به نظر شما دلیل این همه بازی با کلمات چیه؟

    https://www.radiofarda.com/a/us-israel-aue-meeting/31501279.html

    پاسخحذف
  5. حتی مرگم را هم شکست به حساب نمی آورم. به جای آن تنها حسرت ترانه ای ناتمام را با خود به گور خواهم برد. ارنستو چگوارا

    پاسخحذف
  6. https://www.radiofarda.com/a/31504119.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اُلاغِ احمق؛ روابطشان به کجا میخواهد باز گردد؟
      به قبل از آتش زدنِ سفارتِ عربستان؟
      تو با «کونت» فکر میکنی و با «کیرِ پدرِ قرمساقت» می نویسی؟...
      حتّی سواد و جرأتِ نوشتن را نداری و «لینک» میدهی....

      مادر قحبهٔ گرامی

      «کُس کِشِ فرزانه» در تله افتاده و تا جایی که میتواند میخواهد «کون بدهد» تا از «محاصرهٔ کامل» بیرون آید. دیگر «رهبرِ مسلمینِ جهان» بودن را حتّی در خواب هم نمی بیند.
      «مکیدنِ کیرِ آلِ سعود» (از بابِ تقیّه) تنها راهی است که در این شرایط به ذِهنِ مُخبّطَش خطور می کند. فرزانگیِ او را در محتوایِ «پوشکِ مقدّس»ی که میپوشد ببینید.
      این «کُس کِشِ فرزانه» همانی است که دستورِ آتش زدنِ سفارتِ عربستانِ سعودی را به «مزدوران» «نجوا» کرد تا «راهِ فرار» داشته باشد. امّا
      حالا به «کیر لیسی» افتاده است. زیرا احساس میکند که وضعیّت خطرناک است و اگر اندکی «کون بدهد» (از بابِ تقیّه).... میتواند این «موج» را نیز از سر بگذاراند.

      حذف
    2. کژدم من در یک جمله بسیار عارفانه گفتم هیج اتفاقی نمی‌افته شما گفتین خیر امکان پذیر نیست و حتما اتفاقاتی میفته و این وضعیت پایدار نمی‌مونه.تنها اتفاق ممکن به دیدگاه من بدتر شدن وضعیت ساکنان ایرانه.
      سال بعد این تحلیل عارفانه بهتون یادآوری میکنم و سال بعدترش(۲ سال دیگه)هم بهتون یادآوری میکنم و یک سال بعد از بعدترش(۳ سال دیگه)هم بهتون یادآوری میکنم که وضعیت ایران در جمله بسیار عارفانه تر از جمله قبلی که در یک کلام خلاصه میشه(همین است که میبینی)هست و اگر به اعماق عارفانه این جمله بنگرین متوجه میشین که هیج تغییری در ایران قرار نیست.
      جوانان این مملکت یا معتادان الکلی و مواد مخدری هستن یا معتادان به شبکه های اجتماعی و گروهی کمی هم معتادان به گناه و ثواب الله.واقعا چطور شما از این ارازل و اوباشگر ها انتظار جانفشانی در راه وطن دارین؟فکر میکنین اگر قدرت از دست خامنه ای بدست جامعه دانشگاهی خیلی خیلی فرهیخته ایرانی بیفته مراسم محرم تعطیل میشه؟پهلوی روی کار بود چطور؟جوانان اینستاگرمی چطور؟

      حذف
    3. «عارف خانِ گرامی»
      خیلی از مرحله پَرتی.... «بخیه زدن» نیز نمیتواند «شکافِ زخم» را ببندد.

      خیلی پَرتی.

      حذف
  7. خواستهای جنبش زنان هم از زبان فائزه بشنوین
    https://www.radiofarda.com/a/31504541.html

    وضعیت جامعه پزشکی که به‌نظرم عدد ۷۰-۸۰ درصد کادر بهداشت رو شامل میشه از دانشجوها تا اساتید
    https://www.radiofarda.com/a/mental-disorder-50-of-the-treatment-staff/31505360.html

    اینم به عنوان یه جوک در نظر بگیرید
    https://www.radiofarda.com/a/iran-mehdimahmoudian-mostafanili-arashkeykhosravi/31504984.html

    بازاری‌ها هم دلار ۲۵ تومنی رو به عنوان دستاورد انقلاب میدونن حالا خودتون در آینده شاهدش خواهید بود

    پاسخحذف
  8. سلام کژدم
    این عارف گرامی گویا در ایران نیست .
    ۱. واقعا گرانی به همه طبقات فشار شدیدی وارد کرده و نارضایتی ثانیه به ثانیه در حال افزایش است.
    ۲. اغلب مردم در ملا عام به امامان و دین بعنوان مسببین این وضعیت ناسزا می گویند و کلیپ هایی از شاعران و افرادی که قبلا مذهبی و مجیز گوی حکومت و خامنه ای بوده اند اکنون به هیکل پیامبر و امامان می رینند .
    ۳. اتفاقا در هیچ ملتی انسانهای با دل و جرات و شجاع به اندازه امروز در ایران وجود نداشته اند و همین جوانان در موقع خودش بسیار دلاور خواهند بود .
    ۴. واقعا دیگر کار از همه طرف از بخیه گذشته

    پاسخحذف
  9. رژیمِ «انگل فرزانه» در افغانستان به گروگان گرفته شده است و هیچ خبری در رابطه با تغییراتِ جمعیّتِ شیعی که به طورِ سیستماتیک از طرفِ طالبان انجام میشود؛ منتشر نمیکنند و به نامِ «کمکهایِ بشر دوستانه» در حالِ باج دادن به طالبان هستند.
    در عراق نیز کفگیر به تَه دیگ رسیده است. به جز آنهایی که در رأی گیری شرکت کرده و به اوباشانِ رژیم رأی نداده اند؛ میلیونها نفر نیز که شرکت نکرده بودند نیز دشمنانِ خونیِ رژیمِ شیعی هستند.
    دستگیریِ یکی از اعضایِ ارشدِ «داعش» توسط نیروهایِ امنیتی عراق نیز نشان داد که مزدورانِ رژیمِ شیعی هیچ ارزشی برایِ مبارزه با «داعش» ندارند.
    خروجِ احتمالیِ آمریکا از عراق نیز بر ضدّ رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران عمل خواهد کرد. همانگونه که در افغانستان اتّفاق افتاد.
    با عربستانِ سعودی به «توافق اولّیه» دست یافته اند که حتّی به معنیِ بازگشت به زمانِ پیش از حمله به سفارت عربستان نیز نیست.
    در مرزهایِ شمالِ غربی نیز بر طبلهایِ توخالیِ جنگ میکوبند و میدانند که هیچ گُهی نخواهند توانست بخورند.
    رئیس جمهورِ انتصابی شان نیز از ترسِ دستگیری نمیتواند به سفرهایِ خارجی برود.
    مجموعهٔ این «باختهایِ سنگین»؛ اسرائیل را تشویق خواهد کرد که به حملاتِ سنگین و گسترده تری بر علیه نیروهایِ رژیمِ شیعی در عراق و سوریه دست ببرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شنیدنِ خبرِ «باختِ بزرگ» در انتخاباتِ عراق؛ برق از کونِ «انگل حسن نصرالله» و اوباشانِ لبنانی خواهد پراند. اوباشانی مانندِ «میشل عون» و رهبرانِ «سازمانِ اَمَل» و حتّی «بشار اسد» نیز دوباره فکر خواهند کرد.
      دولتِ روسیه نیز سیاستهایِ خود را در سوریه بیش از پیش تغییر خواهد داد. همانگونه که آقایِ لاوروف؛ عبداللهیان را در کنفرانسِ خبری؛ در «کونِ سگ» فرو کرد.
      عواقبِ این شکستها مانندِ «دومینو» همهٔ شبکه هایِ رژیم شیعی راخواهد نوردید.
      خفه شده اند و چیزی نمیگویند و همچنان با اخبارِ فتوحاتِ قلّابی میخواهند صورتشان را سُرخ نگهدارند؛ امّا دیر (نه چندان دور) و یا به زودی خواهیم دید که به صورتِ علنی به «گُه خوری» خواهند افتاد.

      حذف
    2. جیغِ بنفشِ کسی که در «مُسکو» کونش را دریدند.

      https://tinyurl.com/r67e9c8b

      این جیغِ بنفش؛ در واقع ریدن به هیکلِ «سپاهِ پاچاهاردان» و «اوباشانِ ارتشِ بنی هاشمیان» نیز هست که کونشان را برایِ صدایِ «طبلِ توخالیِ مانورها» پاره کردند.

      حذف
  10. کژدم تو وبلاگ خودتون همه طرف شما رو میگیرن و به امید اینکه قراره اتفاقی بیفته خودشون رو خوشحال نگه داشتن.من به شخصه خیلی هم خوشحال میشم حاکمیت تغییر کنه و گروه جدید با امید و آرمان های نوین پا به عرصه بزارن ولی زمانی که وضعیت ایران و ساکنینش رو میبینم این موضوع رو شکلی از تهوم ناشی درد و رنج بینهایت از درون بابت سرکوب غریضه های طبیعی و از بیرون هم ناشی از مشکلات اقتصادی و نفوذ رسانه ها و...این عوامل در نهایت باعث شدن که همگان منتظر بمونن،منتظر ظهور حضرت (ترامپ) یا حضرت (اسرائیل) یا حضرت (تحریم) یا حضرت (مردم انقلابی که میریزن تو خیابون). ذهن انسان در خیلی از مواقع برای بهتر کردن اوضاع زندگی انسان، انسان رو فریب میده این موضوع که (بزودی قراره اتفاقی بیفته) هم یکی از فریب های ذهن است وگرنه تغییرات کلان با روسری درآوردن و شعارهای خیلی خیلی تند معلمین علیه دولت (البته با حفظ خط قرمز رهبری)اتفاق نمی‌افته.در هر دو اتفاق حسی از قهرمان بودن به افراد حاضر در این جنبش ها دست میده فارغ از اینکه اطلاع داشته باشن که سر و ته تمام فعالیت هاشون در مقابل آینده ای که در انتظارشونه چس مثقالی ارزش نداره.حتی اگه پهلوی (ص) روی کار بیاد هم فکر نمی‌کنم تحلیل عارفانه بنده که(هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته) زیر سوال بره.تنها کشوری که تو خاورمیانه میتونه به آینده خودش امیدوار باشه امارات و اسرائیل هست.
    آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است.

    پاسخحذف
  11. سلام کژدم
    سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی به لبنان در این راه انداختن جنگ در لبنان مرتبط نیست ؟!
    آیا این لشکرکشی حزب الله ضرورت حذف این گروه را و اقدام برای حذف توجیه نمی کند .؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      در چند نظر بالاتر گفتم که شکستهایِ اخیرِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه در مُسکو و عراق و افغانستان؛ بسیار مهمّ هستند.
      سفرِ عبداللّهیان به لبنان؛ پس از گاییده شدنِ کونش در مُسکو بود و دلیلِ سفرش نیز این بود که به انگل «حسن نصراللّه» بگوید که وضعیّت خیلی خراب است و میخواهند «کونِ همهٔ مان را بگایند»؛ لذا باید رویِ پایِ خودتان بایستید.
      آنهایی نیز که سالها تحقیر شده بودند؛ همهٔ این اتّفاقات را میبینند و معنیِ آنها را میفهمند.
      تیراندازی به سویِ اوباشانِ شیعه مسلکِ لبنان؛ آغازِ فورانِ «کینه هایِ دیرینهٔ ۴۲ ساله» است.
      حتّی مذاکراتِ شیعیانِ شنیعه با عربستانِ سعودی نیز نشان از ضعفِ شدیدِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه دارد و از «موضعِ ضعف» است و اینرا همه میدانند؛ به جز «ملّا نصرالدّین».

      حذف
    2. اگر درست توجّه کنید؛ «انگل حسن نصرالله» پس از حادثهٔ دیروز (حملهٔ مسلّحانه به اوباشانِ شیعه در لبنان)؛ خایهٔ عکس العمل نشان دادن ندارد. زیرا میداند که اگر عکس العمل نشان دهد؛ سوراخِ کونش را جوشکاری میکنند.
      دیگر سخن از «فتحِ باب المندب» در میان نیست و مذاکره با عربستان از بابِ «گُه خوردیم و غلط کردیم».... بیایید سفارتتان را باز کنید در جریان است. امّا همین «گُه خوریها» نیز عواقبی خواهد داشت و میتواند «الاغهایِ حوثی» را نیز بیدار کند و بفهمند که تا کنون «کیر» شده اند. هرچند که «حوثیها» نه تنها هیچ آیندهٔ درخشانی ندارند و بخشی از «نفرین شدگانِ رویِ زمین» هستند؛ امّا فهمیدنِ اینکه «تحقیر» شده اند؛ داستانِ دیگری است.

      حذف
  12. کسی پرسید که آیا رژیمِ شیعی به مذاکراتِ برجام باز می گردد؟
    پاسخ دادم: نَه... بر نمی گردد.
    سپس عدّه ای شروع به تمسخر کردند که «کژدمک... دارند می روند برایِ مذاکره ...» و ....
    چنین «اُلاغهایی» همتا ندارند.... مانندِ «هرچه بر آن مارکِ «مینو»ست....همتا ندارد».
    در «هنرِ جنگیدن» (حدودِ بیش از ۱۰ سالِ پیش) زمانی که حدّ اکثرِ افشاگریها این بود که «زهرا به مرخصی رفت» و «فاطی کُس قلمبه» دستگیر شد؛ گفتم که این رژیمِ کثیفِ شیعی به «قاچاقِ موادّ مخدّر» روی آورده است....
    هیچکس باور نکرد؛ زیرا نمیخواستند واردِ اینگونه مباحث شوند.
    اکنون میتوانید ببینید که آن ۲ مانورِ طبلِ توخالی در مرزهایِ آذربایجان؛ نَه برایِ «میهن پرستی» بلکه به خاطرِ مسدود شدنِ مسیرِ «قاچاقِ هروئین» و «متامفتامین» (تولید شده در مراکزِ سپاهی و اِرتشِ قرمساقهایِ بنی هاشمی) بوده است و چه بسا آن ۲ کامیوندارِ دستگیر شده نیز از اعضایِ «بی شرفهایِ شیعه مسلکِ سپاهی» بوده اند.
    کژدم از همهٔ تان؛ حدّ اقل ۱۰ سال جلوتر است.

    پاسخحذف
  13. عبداللهیان پس از اینکه در مُسکو سکّهٔ یک پول شد؛ اکنون میخواهد به بهایِ فروشِ ایران رویِ زانوهایِ «ژی جین پینگ» بنشیند و موردِ «ناز و نوازش» قرار گیرد.

    https://tinyurl.com/4632mnxb

    یکی از بخشهایِ مهمّ این قراردادِ ۲۵ ساله که فوق محرمانه تلقّی شده است؛ سپردن بخشهایِ وسیعی از ایران به چین است تا برایِ «دفنِ زباله هایِ اتمیِ چین» بکار گرفته شود.
    از نظرِ این اوباشانِ بنی هاشمی؛ «کویر» هیچ کاربردی ندارد و میتوان پولِ «یامُفت» از آن در آورد.
    این بخشِ محرمانه از قرارداد؛ آیندهٔ همهٔ ساکنانِ اطرافِ کویرها را به شدّت به خطر خواهد انداخت.

    پاسخحذف
  14. با توجّه به اظهاراتِ «الهام علی اُف» در رابطه با فروخته شدنِ خانه ها و املاکِ قره باغ به اوباشانِ رژیم؛
    سخنانِ «شمپانزه نژاد» (عج) که گفته بود: «اینها برایِ فرار حتّی جزیره خریده اند»؛ مصداقِ واقعی پیدا میکند.
    امّا با بازگشتِ قره باغ به جمهوریِ آذربایجان؛ تمامی آن اسناد به گور سپرده شدند و یکی دیگر از دلایلِ مانورهایِ طبلِ توخالیِ نظامیِ «میهن پرستانه» و شعارِ «ما تغییراتِ مرزی را نمی پذیریم»؛ همین امر است. زیرا «جزیره» دود شد و به هوا رفت.

    پاسخحذف
  15. موشه تو سوراخ نمی رفت... جارو به دُمبِش بسته بود.

    https://tinyurl.com/yjc8ek

    پس از اعلامِ این مزخرفات که «سیاستِ جدیدِ اتمی» نامیده می شود؛ دیگر «پوشک» برایِ «انگلِ فرزانه» اِفاقه نخواهد کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تمام تهدید های آمریکا و اسرائیل توخالی و حرف و حدیثه تو عمل نهایتا وضع اقتصادی ساکنین ايران رو بدتر میکنن

      حذف
    2. اصلِ قضیّه همینه..... عزیزِ دِلِ برادر.
      نخست جیبشان را خالی کُن.... اگه ندیدی به روسپی تبدیل شدند... هرچه خواستی بگو... به «ساداتِ یَمَنی» نگاهی بینداز.... همگی «مومنینِ ۲ دلار در روز» شده اند.

      مگر بارها نگفتم که تا دِلِتان بخواهد در دنیا «سربازِ ارزان قیمت» هست؟
      «به حاشیه رانده شدگی» بسیار دَردِ بدی است .... از «سرطان» بدتر است و راهِ گریزی از آن نیست.
      حالا این فقط «سَرِ شه».... به قولِ «تربیزلی ها»....

      «اونّان یوغونی .... یورقان آلتادی»....

      حذف
    3. بارها به «همهٔ تان» گفته ام که هیچ یک از شماها بویی از «سیاسی بودن» نمیدهید. برایِ اینکه «سیاسی» نیستید.
      نَه میفهمید؛ و نه میخواهید بفهمید....
      کارتان فقط «پَرسه زدن» در وبسایتهاست.
      با یک غوره سَردیتان میشود و با یک مویز گرمیتان.
      مسیرها را نمیبینید... نمیدانم که آیا «کورِ مادرزاد» هستید؟... و یا فقط دوست دارید با مسائل سیاسی روزانه؛ «۵۰ رکعت» جلق بزنید.
      در هر ۲ حالت؛ انتظارِ گشایش نداشته باشید.

      حذف
  16. «شمپانزه نژاد»(عج) باید از «کون دادنِ خود به انگلِ فرزانه» شرم داشته باشد که قبول کرد تا حدودِ ۷۵٪ اقتصاد را به «اوباشانِ سپاه» بسپارد و پس از «سهم خواهی» (مدالِ کونی گری) مانندِ دستمالِ مستراح به جایی که لیاقتش بیش از آن نبود؛ انداخته شد.
    مگر «اوباش رئیسی» ادامه دهندهٔ راهِ او نیست؟...
    اگر در دورهٔ او ۷۵٪ به اوباشانِ سپاه سپرده شد... اکنون نوبتِ ۲۵٪ بقیّه است تا بوسیلهٔ «رئیسِ قلّابیِ کونی» (۶ کلاس سواد) تا به اوباشانِ سپاه سپرده شود.
    آخه «کُس کِشِ شمپانزه نژاد»(عج).... چرا جیغ میکشی؟...
    تو که نخستین بارِ «کون دادَنَت» نیست....
    از کودکی به «شیخ حلبی» (رئیسِ حجّتیّه) کون میدادی.... مانندِ همین «کونیِ فرزانه» و «حنیف نژادها » و «بدیع زادگانها»....
    مادرِ همهٔ شماها.... «شماها» را .... از «کونَش» زاییده است.

    پاسخحذف
  17. رژیمِ شیعیانِ شنیعهٔ حاکم بر ایران از اتّهامِ رسمیِ «قاچاق موادِ مخدّر» به اروپا وحشت دارند. مانندِ کسی که سالها «جلق» میزده است و میدانست که «الله» میبیند ... ولی «اللّه» را حتّی به «تُخمش» نیز حساب نمی کرد. امّا وقتی مُچش گرفته میشود.... تازه به فکرِ «توبه» می افتند...

    https://tinyurl.com/m3xnduu

    پُرسش این است:
    ۱- توبه در برابرِ «الله»؟ که همیشه او را میدید ولی «جلق زَن» او را به تُخمش هم حساب نمی کرد؟

    ۲- توبه در برابرِ مردم؟ تا آبرویِ ریخته را به جوی باز گرداند؟
    اگر این مسئله به یک «پروندهٔ بین المللیِ قابل تعقیب» تبدیل شود.... «شیعیانِ شنیعه» باید به «کُسِ فاطمه» به عنوانِ «جان پناه» بِخَزَند و از این «کُسِ معصوم» جویایِ «شفاعت» شوند.

    پاسخحذف
  18. سلام کژدم
    مردم ایران خیلی احمقند که عنترنژاد می خواهد خودش را در قالب کاوه ثانی میبند و دور او جمع میشوند. مگر همین مادر قحبه نبود که می گفت خس و خاشاک . مگر همین بی شرف نبود هاله نور در اطراف خود می دید . مگر همین بصورت مستقیم جان چند نفر را در کردستان و آذربایجان گرفته است . . مگر تمام بی شرفان ایران از مدیر مدرسه به بالا افتخار اولشان عضویت در سپاه پاچادران بوده است. اگر ایراندفقط ۵ نفر اپوزسیون قاطع و با عرضه داشت دیگر هیچ خرمگسی مثل احمق نژاد وزوز نمی کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      زمانی که عدّه ای «روسپی» و «روسپی زاده» و «قرمساق» که خود را «اپوزیسیون» می نامند و از کلمهٔ مرکّبِ «کودک همسری» که ساخته و پرداختهٔ رژیمِ شیعیانِ شنیعه است به جایِ «تجاوزِ عمدی به کودکان» استفاده میکنند و همهٔ مقاله هایی که ظاهراً برایِ مخالفت با این جنایات منتشر میشوند به جایِ استفاده از واقعیّتِ در جریان (تجاوز به دخترانِ خُردسال)؛ از این کلمهٔ «مَن در آوردی» براي «تلطیفِ جنایت» استفاده میکنند؛... دیگر از بقیّه چه انتظاری دارید؟

      اگر چه ما به «اوباشانِ حاکمِ شیعهٔ شنیعه» یک «قتلِ عام» بدهکار هستیم؛ امّا گویا به روسپی زادگان و روسپیها و قرمساقهایی که این کلمات را بکار میبرند نیز به یک «قتل عام» نیاز داریم.
      این یعنی:

      «رُنسانس واقعی»
      من به صورتی بسیار جدّی بر این باور هستم.

      حذف
    2. کژدم چه منفعتی برای رژیم وجود داره که به دنبال تجاوز عمدی به کودکان باشه؟هم کودکان و هم بزرگسالانشون سر ته یه کرباسن

      حذف
    3. فکر میکنید که قُرمساقی به نامِ «حدّادِ عادل» را برایِ چه به مسئولیّتِ «فرهنگستان» گذاشته اند؟
      وظیفهٔ او این است که «جنایاتِ شرعی» را با تولیدِ واژه هایِ «لطیف»؛ «تلطیف» کُند. کارِ روسپی زاده ای مانندِ او (حدّاد عادل) و کاربرانِ واژه هایِ اختراع شده از طرفِ این بیشرف (روسپی زاده هایِ اپوزیسیونچی)؛ همگی در یک مسیر هستند:
      «تلطیفِ واژگانیِ جنایات».

      حذف
  19. https://youtu.be/nGZ3txUXnPw

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از «شاهین نجفی» دِل بُریده ام. این دِل بُریدگی را نمیتوان «بخیه» زد. زیرا در «انکار» به دروغ گفت که «انکار می کُند»... شاید نیز «انکار» را مانندِ «شمپانزه» تقلید کرد.

      من (کژدم) همهٔ آنچه را که وجود دارند و همهٔ «انکارهایِ دروغین» و «راههایِ دروغین» را «انکار میکنم».

      امّا ترانهٔ زیبا و دل نشینی است.
      «مریم» زمانی که ۱۳ ساله بود برایِ «گاییده شدن» به «یوسفِ نجّار» (صلیب ساز) فروخته شد.
      «عیسی ناصری» فرزندِ او و «یوسفِ صلیب ساز» به «صلیب» کشیده شد... صلیبی از همان جنس که پدرش «یوسف نجّار» می ساخت....

      من میگویم:
      دیگر بس است..... ما باید با گذشته به صورتی ریشه ای تسویه حساب کنیم
      دیگران میخواهند با «گزشته» معامله کنند و آینده را بر اساسِ این مدفوعِ کنونی بسازند.

      «انکار» فقط یک معنی دارد:.... «انکار»..... و نَه «معامله» و «جفتگیری با گذشته».

      حذف
    2. محصولِ «معامله» و «جفتگیری» با گذشته؛ فرزندی «حرامزاده» خواهد بود.

      حذف
  20. کژدم چرا شما همیشه از واژه ی گاییدن برای توصیف سکس استفاده میکنن؟به نظرم یکی از دلایل گسترش تجاوز ها بکار بردن واژه هایی مثل گاییدن و کردن و...که صرفا سکس رو به نوعی از حقارت برای زن و افتخار برای مرد تبدیل کرده و شما هم به گسترش این تفکر دامن میزنین.من تا امروز ندیدم هیچ پیامبری و خدایی در سرتاسر گیتی و جهان هستی به غذای انسانها توهین کنه چون غدا بخش جدایی ناپذیر بقای انسانهاست.نمیدونم دلیل این حجم از زشتی و حقارتی که در سکس وجود داره از کجا میاد. گاهی اوقات فکر میکنم خود زن ها بودن که در گذشته به خاطر ضعف جسمی خودشون در برابر مرد ها برای انجام کارهایی مثل کشاورزی و شکار
    و ارزش بخشیدن به خودشون در جوامع انسانی سکس رو با کمک قرارداد ازدواج به عنوان یک product عرضه کردن و اگر بنا بر این هست که تغییر در نگرش انسانها نسبت به سکس وجود بیاد باید از زن ها شروع بشه.ادبیات سایر کشورها رو هم نگاه کنین این موضوع مشترک بین همه است که مرد برنده و زن بازنده داستان معرفی میشه.
    در نهایت با این افکار و سرکوب هایی که وجود داره این چنین حوادث شکل میگیره.
    https://www.radiofarda.com/a/farahnaz-khalili-iranian-photographer-rape-suicide/31516268.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گاو گرامی
      «گاییدن» به زبانِ شیرینِ «فارسی» و «نکاح» به «زبانِ الهیِ عربی» به یک معنی بکار بُرده میشوند و اگر یادتان باشد؛ «داعشی ها» مردم را تهدید میکردند که اگر به «محمّد رسول اللهِ دوّم» ایمان نیاورید؛ خواهران و مادران و دختران و زنهایتان را «نکاح» خواهیم کرد.
      فکر میکنم که در زبانِ شیرینِ فارسی نیز «نوعی تهدید» به حساب می آید و در کوچه ها و خیابانها به وفور می شنوید.
      نمیدانم که چرا خودت را خریّت میزنی و میخواهی قصّه های جامعه شناسانه ببافی؟

      حذف
  21. سلام کژدم
    این ناشناس خیلی از داستان پرت است . سکس یک لغت فرنگی است و در فرهنگ ایرانی سکس وجود نداشته است و همان واژه گاییدن رواح داشته است و فقط در بین کردها. واژه گان به معنی سکس بکار میرود .
    در طول تاریخ گاییدن از چند جهت اهمیت داشته است
    ۱. دستیابی به گاییدن یک زن یا مرد زیبا روی و دست نیافتنی که برای رسیدن به آن از هر حیله ای از شعر و غزل و آوازخوانی تا قهرمان شدن و بخشش ثروت .
    ۲. عده ای نیز هرچند جذابیتی برای گاییده شدن نداشته اند یا کسی برای گاییدن آنها حاضر به پرداخت چندان بهایی نبوده است لذا با هر مکر و عشوه و ترفندی خود را به گاینده گان عرضه کرده اند بعنوان مثال جنده های پیر که با وعده آوردن دختر و زن جوان برای گاینده او را برای گاییدن خود ترغیب کرده اند .
    ۳. نوع دیگری از گاییدن که ناشی از خشم . اجبار زور می باشد و بعنوان تجاوز مطرح میشود .
    دختر جوانی که به یک پیرمرد عقد می کنند . زن اسیری که توسط دشمن مورد تجاوز قرار می گیرد . پسر بچه ای که مورد تجاوز یک لات بی سروپا قرار می گیرد نیز گاییده شدن می باشد که برای فاعل افتخار و پیروزی و برای مفعول چندش و زجر آور است .

    ۴. رابطه جنسی ناشی از تناسب سنی و طبقاتی و تمایل دوطرفه است که کامروایی است و سکس و گان نامیده میشود .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز؛
      شما نیز بسیار از مرحله پَرت هستید. رابطهٔ جنسی در «گونهٔ انسانیِ حیوانات»؛ بسیار با دیگرِ حیوانات فرق دارد و با «دوست داشتن»؛ «حسّ مالکیّت»؛ «نفرت»؛ «پرخاشگری»؛ «تحقیر» و.... آمیخته است. به عبارتی دیگر رابطهٔ جنسی در میانِ آنچه که «گونهٔ انسانیِ حیوانات» مینامیم با «عواطف» (Emotions) آمیخته است. در حالی که سایرِ حیوانات فقط «پلَتفورمِ غریزه» را دنبال میکنند.
      در میانِ «Pagan»هایِ نخستین؛ «اشتراکِ ماده ها» در میانِ «نَرها» و «اشتراکِ نَرها» میانِ «ماده ها» و آمیزش با کودکانِ خُردسال و .... رواج داشته است. در میانِ خاندانهایِ سلطنتی «آمیزش با نزدیکانِ خونی» برای حفظِ «اصالتِ خونی» رواج داشته است. حتّی مسائلِ «قبیله ای» نیز واردِ این مسئله شدند و «آمیختنِ خونِ قبیلهٔ خود با دیگران» را منع نمودند. «یهودیها»؛ «ارمنی ها»؛ «مندایی ها»؛ «زرتشتی ها»؛ «آشوریها» بازماندگانِ اینگونه تفکّراتِ قبیله ای هستند. در کنارِ اینها ممنوعیّتِ مذهبیِ «آمیزشِ جنسی» نیز به شدّت خود را نشان میدهد. زیرا «انگلهایِ مذاهب» میدانند که دین و مذهب با «فرهیختگی» رشد نمیکند؛ بلکه با «شستشویِ مغزیِ کودکان» رشد میکند. به هر حال ای مسئله و تاریخِ آن بسیار گسترده است و من نمیخواهم واردِ این وادی شوم.

      حذف
    2. کژدم هر چه هست متعلق به عصر پگان هاست پس عصر شمن ها کی بوده؟

      حذف
    3. چیزی به نامِ «عصرِ شمن ها» وجود ندارد و آنچه که «عصرِ شمن ها» نامیده میشود؛ خِلطِ مبحث است.
      با توجّه به تعدادِ جمعیّتی که وجود داشت؛ شاید تعدادِ شمن ها در سراسرِ کرهٔ زمین بیش از ۱۰۰ نفر نبود. بقیّه از رویِ ناچاری تحتِ آموزش قرار میگرفتند و بنا بر استعداد و پتانسیلی که داشتند چیزی می آموختند ولی قدرتِ گسترشِ دانش را نداشتند. همین موجودات بعدها به همان کسانی تبدیل شدند که «خدایان» را آفریدند و خود نیز به «رابطینِ میانِ خدایان» و انسانها تبدیل گردیده و آنچه که «پیامبران» مینامید از درونِ این شارلاتانها برخاستند(دار و دستهٔ انگلها).
      تا جایی که من میدانم؛ «شمن»ها هرگز به فکرِ «مهندسیِ اجتماعی» بر اساسِ خرافات نبوده اند و ذهنشان بیشتر بر رویِ «اکتشافات» و «اختراعات» متمرکز بوده است. در دورانِ حاکمیّتِ «انگلهایِ Pagan» شمنها همچنان به تعدادِ انگشت شمار وجود داشتند و همین امروز نیز وجود دارند ولی «ذهنِ شمنی» بیشتر به «شناختِ تجربی» و «حلّ مشکلات» معطوف بود.
      چیزی به نامِ «دورانِ شمنی» وجود ندارد.
      امّا «شمن ها» خشت بَر خشت؛ توانستند بُرج و بارویِ «دانشِ تجربی» را بسازند.
      زمانی که من از «شمن ها» سخن میگویم؛ به خاطرِ درکِ احمقانه و خرافاتی که از «شمن»ها ارائه داده شده است؛ شاید فکر کنید که با موجوداتِ «عجیب و غریب» که با «اجنّه» رابطه داشته اند در ذهنها بوجود آید.
      امّا من به روشنی بارها گفته ام که «شمن ها» همیشه «گشاینده هایِ دروازه هایِ بزرگ» به رویِ دنیایی جدید در عرصهٔ دانش بوده اند («باب»ها). پس از گشوده شدنِ «دروازه ها» حتّی «سوسکها» و «کرمهایِ خاکی» نیز میتوانند به دنیایِ جدید وارد شده و مزخرفاتِ خود را اینبار به «زبانِ دنیایِ جدید» بیان کنند.
      به تبلیغاتِ «انگلهایِ اسلامی» نگاهی بیندازید که چه تعبیرهایِ علمی از «سورهٔ تکویر» ارائه میدهند و مدّعی بودند و هستند که همهٔ آنچه که دانشمندان کشف و اختراع کرده و میکنند؛ در «قرآنِ کژیم» گفته شده است.
      یهودیها و مسیحیها نیز همین مزخرفات را بلغور میکنند. امّا هیچکدامشان نمیتوانند بگویند که این «اللهِ کُس کِش» و یا «یهوه کُس کِش» چرا با این همه علم و دانشِ لایزال که کونِ کهکشانِ راهِ شیری را پاره میکند؛ «تجاوز به کودکانِ خردسال» و «برده داری» را هرگز منع نکرده است؟

      حذف
    4. شما به ترجمه هایِ دروغین از «قرآنِ کژیم» که توسّط اوباشانِ مسلمان در کشورهایِ غربی ارائه میشود؛ نگاهی بیندازید.
      همهٔ این ترجمه ها با «بند بازی» به «فرهنگِ غربی» وصله پینه شده اند.
      این قرمساقها میدانند که در «اسلام» چیزی به نامِ «ازدواج» وجود ندارد. امّا «نکاح» را به اسمِ «ازدواج» به خوردِ غربیها میدهند.
      در ایران نیز این قرمساقها حاضر نیستند که آن مخطبهٔ عقد» (قراردادِ گاییدن) را به زبانهایِ فارسی و تُرکی بخوانند. زیرا اگر چنین کنند؛ عروس و داماد از «شدّتِ شَرم» از سرِ سفره بلند شده و خواهند گفت: «چرا اینقدر بی شرمانه» به ما توهین میکنید؟

      حذف
    5. کژدم شما منبع موثقی برای این تعریفتون از شمن دارین یا صرفا یک حدس و گمان از گذشته هست؟با مواد روانگردان و ورد و حدیث خوندن نمیشه کسی رو درمان کرد نمیدونم جه طوری شما به این روان پریشها گذشته به عنوان نوابغ اتکا میکنین؟

      حذف
    6. وِرد و حدیث و مواد روانگردان نتیجهٔ تلاشهایِ بی ثمری است. نتیجهٔ این تلاشها برخاستنِ افرادی شارلاتان است که به نامهایِ «صوفی» و «شمن» و «جادوگران» مشهورند. نمیدانم که چرا پرسشهایِ بسیار تکراری میکنید؟
      «شمن» نامی «تُرکی-مغولی» است که معنیِ آن «بیننده» است. امّا این بیننده با «نگاه کننده» که «بینندگیِ بسیار سطحی» دارد فرق میکند.
      بینندهٔ سطحی برای پُر کردنِ شکمش از گیاهان استفاده میکند؛ امّا «شمن» در گیاهان «روییدن» را میبیند و به این فکر می افتد که چگونه میتوان «کشاورزی» کرد.
      به جای این پرش مزخرف؛ آنچه را که تا کنون در رابطه با شمنها نوشته ام را پیدا کرده و مطالعه کنید.
      مردم عادی پس از مُردنِ افراد قبیله و یا خانواده آنها را میسوزانند و یا به گور میسپارند. امّا کسانی که تعداشان به تعدادِ انگشتانِ دست نیز نمی رسد؛ به فکرِ «تشریحِ جسد» می افتند تا ببینند: آنجا چه خبر است؟

      در رابطه با مسائل معنوی نیز اینچنین است.

      حذف
    7. یکبار گفتم که اگر داستانِ «ماهِ نخشب» درست باشد؛ آنکه «ماهِ نخشب» را آفرید؛ «بنیانگذارِ هالوگرام است» ... او یک «شمن» است.

      حذف
    8. "ممدلی باب" خودش یه انگلی بود که به مزخرفات اسلام و محمد نبی باور داشت بعد تو همچین موجودی رو شمن می دونی؟

      حذف
    9. ایشان طبقِ معمولِ آن دوره در «نجف» مزخرفاتِ دینی مطالعه کرد و خروجیِ مطالعاتش اینها بودند:
      ۱- سوزاندنِ همهٔ کُتبِ اسلامی.
      ۲- کشتارِ آخوندها.
      ۳- ویران کردنِ ستونِ فقراتِ مالیِ دستگاهِ آخوندی ؛ مانندِ اوقاف و نذورات و خمس و زکات.
      ۴- اعلامِ پایانِ اسلام.
      بخشهایِ دیگرِ دستوراتِ ایشان را در ۲ نوشتارِ «چرا آخوندهایِ شیعه از بهائیّت نفرت دارند؟» منتشر کرده ام.
      «علی محمّد شیرازی» در بیش از ۲۰۰ سالِ پیش دروازه هایی را گشود؛که اوباشانی مانندِ تو؛ حتّی تصوّرش را نمیتوانند بکنند.
      ۱۰۰ سال پس از مرگِ «علی محمّدِ شیرازی»؛ «رضاشاه» بخشی از همان تعلیماتِ او را به کار بست که اکنون «کیرش» را به عنوانِ «ایرانساز» می لیسید؛ آنچه که «رضا شاه» انجام داد و فرزندش ادامه داد؛ به خاطرِ اعتقاداتِ «بنی هاشمی شان» به جایی نرسید و اکنون «زیرِ آخوندها خوابیده اید».
      اگر «رضا شاه» خایه داشت و تمامی تعالیمِ «علی محمّدِ شیرازی» را بکار می بست؛ مردم ایران در دنیایی کاملاً دیگرگونه زندگی میکردند.

      حذف
    10. به نظرِ من «علی محمّد شیرازی» تنها «شمنی» است که در طولِ تاریخِ چند هزار سالهٔ عقایدِ «Pagan» پایه که اکنون به نامِ «ادیانِ ۲ خدایی» میشناسد؛ پا به عرصهٔ «مهندسیِ اجتماعی» گذاشت.

      حذف
    11. https://kajdoum1.blogspot.com/2013/08/blog-post.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2013/08/blog-post_4.html

      حذف
    12. این مواردی که اینجا نوشتی رو الان همه می دونن، همه می دونن که برای رهایی این مملکت اول باید عفونت اسلام از بین بره ولی دلیل نمیشه چون تو بهایی هستی ممدلی باب رو شمن بدونیم. به قول شما مسلمونا “ان شالله” در آینده همه تون رو قتل عام می کنیم، شیعه و سنی و بهایی و وهابی و بابی و هر عن و گوهی که تنه اش به نجاست اسلام خورده. اندیشه های پیش پا افتاده و سطحی یه جوجه ملا دردی از این مملکت دوا نمی کنه.

      حذف
    13. فعلاً با «کیرِ خامنه ای» و «شازده شومبولِ شورشیِ بنی هاشمی» تمرینِ «کیر نَوَردی» کُن... بقیّه را «الله» کریم است.

      حذف
    14. راستی... «باب المنب» را گرفید؟ یا اینکه مثلِ درختِ چنار تویِ کونتان فرو رفته است؟

      حذف
  22. بزرگوار با این توصیفاتی که از کلمات گاییدن شد بنده از جانب خودم از عزیزان و همسرانشون عذر میخوام و از این لحظه خودم هم از کلمه گاییدن استفاده میکنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کوچکوار
      شما نیز «خطِّ کیرَت» را بگیر و برو.... انشااَلله دستت به «کُسِ حضرتِ زینب صیغه ایِ حَشَری» برسد.

      حذف
  23. «انگل حسن نصرالله» به خود ریده است.

    https://tinyurl.com/hst2v3ks

    این احمق نمیداند که «نیروهایِ لبنانی» در پِیِ گرفتنِ «چراغِ سبز» اقدام به استفاده از «تک تیر اندازها» کرده اند. وگرنه در طیّ این ۴۲ سال چرا حتّی یکبار به چنین کاری دست نزده بودند؟
    این احمق و رهبرش «پوشک پوشِ فرزانه» نمی فهمند و یا برایِ «حفظِ روحیهٔ دروغین» به «حزبلبلی ها» نمیگویند که وقتی «بشار اسد» با تدوینِ قانونِ اساسیِ جدید موافقت کرده است؛ یعنی اینکه «روسیه» نیز بخشی از «چراغِ سبز» است و آقایِ لاوروف با دریدنِ کونِ عبداللهیان در مُسکو؛ به «پوشک پوشِ فرزانه» خبر داد که «برو پوشَکَت را عوض کُن».
    سالها پیش گفتم که سیستمهایِ «S-300» و «S-400» روسیه در سوریه برایِ دفاع از اسرائیل است؛ به تجربه دیدید که این سیستمها هرگز فعّال نشدند. امّا در آینده خواهید دید که فعّال خواهند شد.
    اکنون رژیمِ «پوشک پوشِ فرزانه» با سیاستِ «کون دادن به شرق» میبیند که چین حتّی اجازهٔ ورودِ به کشتیهایِ رژیم را نمیدهد و آن «قراردادِ ۲۵ ساله» مانندِ طنابِ دار به گردنِ «احمقهایِ صفوی مسلک» افتاده است. زیرا این اوباشان را «محدود» میکند؛ امّا دستِ چین بسیار باز است و میتواند «بَند بندِ قرارداد» را به مسئلهٔ «تفسیرهایِ حقوقی» تبدیل کرده و رژیمِ «انگلِ فرزانه» را «نکاح» کُند.
    به نظر میرسد که چین این قرارداد را «قراردادی با یک مُرده» می انگارد. لذا این قرارداد برایِ چین اهمیّتِ خود را از دست داده است.
    آن ۱۰۰ هزار نیرویِ «انگل حسن نصرالله» نیز همگی متعلهق به او نیستند و بسیاری از آنها به استخدامِ روسیه و اسرائیل و عربستانِ سعودی و .... دیگرِ بازیگرانِ منطقه ای درآمده اند.

    پاسخحذف
  24. می گویند فساد در ایرانِ جمهوری اسلامی "سیستماتیک" شده است.فساد به شکل سیستماتیک زمانی تحقق پیدا میکند که در تار و پود جامعه تنیده شده باشد و یا به عبارتی دیگر در مقیاس فرد به فرد گرفتاری در فساد به نوعی وجود داشته باشد.اگر در ایران زندگی کنید احتمالا این ادعا به صورتی کاملا مشهود قابل اثبات است..وقتی میشنویم که یک شغل ساده مانند راننده آمبولانس به تاکسی برای یک سلبریتی تبدیل شده و راه را باز میکند و حتی وقتی یک راننده اسنپ از مسافرش درخواست میکند که سفر را لغو کن تا من ۳۰۰۰تومان کمیسیون ندهم،او گرفتار فساد شده است..جوامعی با این مقیاس فساد خبر از یک تبعیض گسترده در مقیاسی بسیار بزرگ میدهد و محصول آن سرخوردگی و ناامیدی قشر متوسط رو به پایین جامعه(اکثریت ترکیب جمعیتی ایران) است و درست مانند یک بمب عظیم میماند که بلخره روزی منفجر خواهد شد لذا نگران سرنگونی این رژیم منحوس نباشید زیرا سرطان(فساد) بیش از آنچه که برای مهار آن امکان دارد پیشرفت کرده است و مرگ حتمی است..چیزی که باید نگران آن باشیم کنترل بحران پس از فروپاشی رژیم است..ترس ازینکه ایران به روآندا تبدیل نشود(در گیر و دار قتل عامی که به آخوند بدهکاریم)..و مسئله مهم دیگر حفظ رژیم آینده و تدوین استراتژی برای ایران نوین..ما تاریخ خوانده ایم و میدانیم اگر محمد مصدقی که نفت را بر علیه قرارداد ۱۹۳۳ که رضاشاه با انگلیس بسته بود،ملی کرد،سرنگون شد دلیلش عملیات آژاکسی بود که سرویس مخفی انگلیس بخاطر ملغی شدن قرارداد ۱۹۳۳ آن را به انجام رساند...همین بلا میتواند سر رژیم آینده ولی این بار با پیمانکاری سرویس مخفی چین به دلیل ملغی کردن قرارداد ۲۵ ساله اتفاق بیفتد..تاریخ درحال تکرار است و ما باید آگاه و هوشیار باشیم...ببخشید اگه یکم درهم برهم شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه چینیها چکار خواهند کرد را به «چینیها» واگذار کنید. وظیفهٔ شما «لُنگ انداختن» از همین اکنون نیست؛ بلکه مطالعه و یافتنِ راههایی است که نگذارید چینیها آن کارها را بکنند.
      قصّه بافی خوب بلدید. امّا نتیجهٔ قصّه بافیهایتان «لُنگ انداختن» است.
      فکر میکنم که همه میتوانند چنین قصّه هایی ببافند و اینکار نشانهٔ «روشنفکریِ سیاسی» نیست.

      حذف
    2. وقتی گفتم هوشیار باشیم منظور همان راههایی است که به همان جبهه ضدچینی ختم میشود
      چیزی که به ذهن خودم رسید این است که:
      بزرگترین ابزار قدرتمند در مواجهه با جاسوسی و مدیریت عملیات خرابکارانه توسط افراد بیگانه"اتحاد" است.اتحاد در درجه اول درمیان تصمیم گیرندگان اصلی یک حکومت و در درجه دوم درمیان حکومت و مردم
      اگر میان مصدق و حاجی پادشاه اعتماد و اتحاد کافی وجود داشت هیچوقت اوباشی مانند بی شرف کاشانی نمیتوانست با انگلیس و امریکا علیه مصدق همدست شود..و اگر یک حکومت در میان ملت مقبولیت کافی داشته باشد حتی در برابر اشتباهاتش صبر خواهد شد
      اتحاد همان حلقه گمشده در ساکنین ایران است

      حذف
    3. زمانی که از «اتّحاد» سخن میگویید؛ باید در نظر داشته باشید که آن افراد و یا گروههایی که خود را «اپوزیسیون» مینامند؛ به دَرکی تقریباً «همسان» از مسئلهٔ «چین» رسیده باشند.
      آنچه در رابطه با «مصدّق» گفتید نیز «نسخه پیچیدن برایِ گذشته» بود. «مصدّق» سراپا «انبانِ مدفوع» بود و همان «انبانِ مدفوع» را همین اکنون نیز در «خودکفاییهایِ موشکی» و «اتمی» میبینید.
      چگونه میتوان با «قرمساقی» که «قرآنِ آریامهر» میفروشد و به دنبالِ قرینهٔ «بروجردیِ مفعول» برایِ خود میگردد و «اطّلاعاتِ سپاه» نیز ماهها او را «کیر» میکند؛ به اتّحاد رسید؟ با این خائنین چگونه میتوان به اتّحاد رسید؟ با دایناسورهایی مانندِ «هجری» و «مُهتدی» چگونه میتوان به اتّحاد رسید؟

      matt گرامی
      چی میزنی که اینهمه «شمن» شده ای؟
      ساکنینِ ایران همگی «فرصت طلب» و عاشقِ «پولِ یامفت» و «رهاییِ یامُت» و هر «زهرِ مارِ یامُفت» هستند.

      حذف
  25. بجای کلنه گاییدن میشود از واژه سفر به سانفرانسیسکو استفاده کرد اسدلله میرزا

    پاسخحذف
  26. سلام کژدم
    ۱. در ذهنیت سنتی ما شمن افرادی پیرمرد با ریشی سپید و جامه ای متفاوت با لباس مردم کم حرف که فقط با زبان کنایه و اشاره صحبت میکند و بخشی از زندگیش برای ما مخفی مثلا دقیقا اهل کجاست. پدرو مادرش کی بوده ؟کجا تعلیم دیده ؟و با دانشی از غیب گویی و پیش بینی سرنوشت افراد همانند آنچه در کتاب های تذکره اولیای عطار یا نمونه امروزی شخصیتهای داستانهای پائولو کوئیلو هستند و با آنچه که تو مد نظرت میباشد بسیار متفاوت است . تو کسی مثل ادوین هابل یا الکساندر فلمینگ یا برادران لومیر را یا مثال امروزی ایلان ماسک. را شمن می نامی .

    ۲. امروز با اعلام آزمایش بمب سنگر سکن آمریکا و بودجه یک و نیم میلیاردی اسرائیل چماق را میخواهند به جمهوری اسلامی نشان دهند. و هم خودشان و هم نظام ایران اگر باهوش باشند می دانند چنین خبری نیست و اگر قرار بر زدن بود دست رو بازی نمی کردند و همه بخاطر این است که قمبل کردن تمام و کمال را برای مردم نه ناشی از زبونی ذاتی خود که برای دور. کردن سایه جنگ در ایران به مردم و امت همیشه در صحنه بچپانند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      در ذهنیّتِ سُنّتی شما؛ تا زمانی که کتابهایِ «کارلوس کاستاندا» به فارسی ترجمه شدند؛ هیچ اثری از واژهٔ «شمن» وجود ندارد. آنچه که در ذهنِ سُنّتی شما وجود دارند؛ «تریاکیها» و «حشیشی ها»ی موسوم به «صوفی ها» و «دراویش» که به دروغ «عُرفا» نامیده میشوند وجود داشتند.
      «کارلوس کاستاندا» نیز «آیینِ شمنی» را به صورتی «برخی واقعیّتها ولی آمیخته با خرافاتِ سنگین» ارائه داد و جامهٔ «رُهبانیّت» به آن پوشانید.
      در موردِ اینکه این خبرهایِ «سنگر شکن» دروغ و یا راست هستند؛ ذهنتان را مشغول نکنید.
      وظیفهٔ شما و شماها این است:

      https://tinyurl.com/9wxhnjzy

      حذف
  27. «کُس کِشی» به نامِ «بن رودز» پس از ۱۶ سال میگوید که اوباما اشتباه کرده است..... یاَلعجب؟؟؟!!!!

    https://tinyurl.com/2fkxsv9n

    حالا آن «کُس کِشها»یی که میخواستند و همچنان میخواهند که ساکنینِ ایران را به «دورانِ طلاییِ کُس کِشِ بنیانگذار» ببرند... قند تویِ دلشان آب میشود.

    پاسخحذف
  28. کوهی که «موش» می زاید:

    نَه حملهٔ نظامی... بلکه «جنگِ سرد» و «مسابقهٔ تسلیحاتی»!!!!!

    https://tinyurl.com/277k4338

    «کَس نخارد پُشتتان ... جُز ناخنِ انگشتتان»....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این پولهایی که به بودجه هایِ نظامی تبدیل میشوند؛ به «نامِ دولتها» ولی در واقع «به کامِ صنایعِ تسلیحاتی» هستند.
      اسلحه میسازند و میفروشند... امّا پیش از پایانِ «پرداختِ وامها» میگویند که آن تسلیحات از رده خارج شده اند؛ زیرا روسها و چینیها بهترش را ساخته اند.
      همهٔ کشورهایِ جهان؛ گورستانِ تسلیحاتی هستند که هزاران میلیارد دلار هزینه داشته و هرگز استفاده نشده اند.... زیرا تاریخشان گذشته است.
      اکنون چند سال است که عربستانِ سعودی در «یمن» از سلاحِ پیشرفتهٔ «تفنگهایِ بادی» استفاده میکند.
      زیرا اجازهٔ استفاده از تسلیحاتِ دیگری که پولش را داده است را ندارد و اگر خطا کرده و استفاده کند؛ سازمانهایِ گوناگونِ «دفاع از کیرِ خَر» را عَلم میکنند و دودمانشان را به باد میدهند.

      حذف
  29. بگذارید یکی از «جمله هایِ طلاییِ باب» را برایِ چند باره نقل کنم:

    ( همهٔ آنچه در قرآن است؛ در «بسم الله الرحمن الرحیم» خلاصه میشود و آنچه که در «بسم الله الرحمن الرحیم» خلاصه شده است؛ در «ب» بسم الله الرحمن الرحیم خلاصه میشود؛ و آنچه که در «ب» «بسم الله الرحمن الرحیم» خلاصه شده است در «نقطهٔ زیرِ ب» خلاصه میشود... و «من» آن «نقطه» هستم.... من همان «نقطهٔ اولی» هستم.)
    نه پاریس و نه نیویورک و نه «سیلیکون وَلی» و نه آچارها و پیچ گوشتی ها و پیچ ها و مهره ها و نه حتّی آن «خانهٔ کاه گِلی» را «الله» و «یهوه» و «اهورا مزدا» نیافریده اند؛ بلکه «من = تو= ما» آفریده ایم.

    «علی محمّد شیرازی» چشمهٔ جوشانی بود که هر روزه سخنانی «تازه به تازه نو به نو» میگفت.

    طاهره (همیشه قرّالعین) در شعرِ مشهورش این مسئله را بیان میکند:

    ساقیِ باقی از وفا؛ باده بده سبو سبو
    مطربِ خوش نوای (باب) را «تازه به تازه نو به نو».

    پیشنهادِ من این است که برایِ شناختنِ «باب» به «بهائیان» و حتّی به «بابیهایِ کنونی» مراجعه نکنید.
    زیرا «بابیهایِ کنونی» آن چشمهٔ جوشان را تعطیل کرده و از آن «مذهبی منتظرِ ظهورِ من یظهره الله» ساخته اند.
    «بهائیّت» نیز هیچ ربطی به «آیینِ بیانی» ندارد و مانندِ «زگیل» بر اندامِ «جنبشِ بابی» روییده است. همانگونه که «تشیّع» هیچ ربطی به اسلام ندارد و «فرقهٔ اسلامی» نیست؛ بلکه مانندِ «زگیل» بر تنهٔ اسلام روییده است. «تشیّع» و «بهائیّت» هر دو فقط «زگیل» هستند.

    پاسخحذف
  30. ۲ روزِ پیش «گروهبان محمّد بَقَرِ لاغر» (محمّد بَقَرِ اصلی ۲ و نیم برابرِ فیروز آبادی بود) که برای «مذاکراتِ پشتِ پرده» (رختِ خواب) به مُسکو رفته بود و ادّعا کرد که با «جیبِ خالی» قراردادهایِ چند میلیارد دلاری با مُسکو بسته است. روسه نیز به ایشان پیشنهاد کردند که سپاه میتواند ۳ میلیون دستگاهِ «تشخیصِ ویروسِ طلایی» از فاصلهٔ ۵ کیلوتری خریده و در ایران به عنوانِ «اختراعِ جدیدِ سپاه» ثبت کرده و با «حکمِ حکومتی» خریدِ آنها را «واجبِ شرعی» اعلام نموده و به مراکزِ درمانی بفروشند.
    امروز نیز خبر رسید که جایگاهِ واقعیِ رژیمِ شیعی در استراتژیِ مشعشعِ «نگاه به شرقِ ولایی» در نزدِ روسیه چقدر است.

    https://tinyurl.com/2ppjn5cx

    به نظر میرسد که جایگاهِ طالبان بهتر است.

    پاسخحذف
  31. تصاویرِ «گروهبان ژنرال محمّد بَقَرِ لاغر» در مسکو.
    همه اَش خودشان هستند و تنها مقاماتِ روسی چند «دژبانِ تشریفاتیِ روسی» هستند که این «گروهبان ژنرال» را به «اتاقِ خواب» (اتاقِ مذاکراتِ پشتِ پرده و فوقِ محرمانه) هدایت میکنند.

    https://tinyurl.com/53vd2fkw

    اینهم تصویرِ ملاقاتِ «نفتالی بنت» با پوتین است.

    https://www.bbc.com/persian/world-59008524

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      دقیقا.
      حتی دژیان بلند قد سنش به ۲۰ سال تمی رسد .

      ولی در دیدار پوتین و بنت. پوتین دستش را ابتدا. برای فشردن دست بنت جلو برد و با اینکه بنت حواسش نبود. پوتین منتظر ماند . و بنت قبل از پوتین نشست .

      کونی گری نگر تعریفی از این واضح تر دارد .
      مگر قالی باف و شمعخانی. به روسیه با پیام مخصوص نرفتند ؟؛
      با چه خواری برگشتند . سفارت ایران نبود هتل هم راهشان نمی دادند .

      حذف
    2. سلام
      من فیلمِ این دیدار را ندیده ام. امّا اگر «نفتالی بنت» متوجّه دست دادنِ پوتین نبوده است نشان میدهد که یک «احمقِ مادرزاد» تشریف دارد.
      کسی که نتواند یک مراسمِ تشریفاتی (دست دادن) را کنترل کند؛ چگونه خواهد توانست «بحرانهایِ بزرگ» را کنترل کند.

      حذف
  32. «انگلِ خمیده» که او را «صافی» مینامند؛ میخواهد «سکّاندارِ وزارتِ امورِ خارجه اوباشانِ صفوی مسلک » شده و «راهنماییهایِ استراتژیک بِرینَد».

    https://tinyurl.com/4z54y94b

    خیلی زده و هنوز «نئشه» است.

    پاسخحذف