۱۴۰۰ آبان ۲, یکشنبه

ساختنِ یک میلیون مَسکن بزرگترین پروژهٔ کلاهبرداری تاریخ رژیمِ شیعی خواهد بود.

 پس از اجرایِ پروژه هایِ دعوت به سرمایه گذاری در مؤسساتِ مالیِ بی نام و نشان (صوری) متعلّق به سردمدارانِ رژیم و «سپاهِ خائنینِ صفوی» و به جای گذاشتنِ هزاران مال باخته؛ سپس با پروژهٔ بازی کردن با قیمتِ دلار و دزدیدنِ اموالِ مردم و پس از آن پروژهٔ فروش نفت به مردم که خوشبختانه شکست خورد و در ادامهٔ آن پروژهٔ غارتِ اموال مردم در «بورس» که در این وبلاگ نسبت به آن هشدار داده شد و روسپی زاده هایِ رژیم در «بخشِ نظرات» به مخالفت با نظرِ «کژدم» برخاستند و در نهایت  مالباختگانِ بسیاری برجای گذاشت....

اکنون پروژه ای دیگر برایِ غارتِ اموالِ مردم به بهانهٔ «پروژهٔ یک میلیون مَسکن در سال» و گرفتنِ ۱۰ها و ۱۰۰ها میلیون تومان به بهانهٔ «نام نویسی» و «پیش پرداخت» برایِ دریافتِ مسکن را براه انداخته اند.

نظر به اینکه بخشِ بسیار وسیعی از مردم از داشتنِ «سرپناه» محروم هستند و آرزویِ داشتنِ خانه یکی از بزرگترین و دیرپا ترین خواسته هایِ مردم است؛ زمینهٔ «فریب خوردن» را در این بخشِ وسیع از جمعیّت را بالا میبرد و «بهترین زمینهٔ روانی» را برایِ «بزرگترین کلاهبرداریِ تاریخِ رژیم روسپی زادگانِ صفوی مسلک» بوجود می آورد.

شیوهٔ اجرایِ پروژه:

۱- تبلیغاتِ گسترده در رابطه با دولتِ متعهّد و مؤمنِ «انگل رئیسی» که می بینید به شدّت با فساد بسیار مبارزه میکند؛ اکنون میخواهد برایتان چند میلیون «مسکن» بسازد. این در حالی است که دولت با «۳۰۰٪» کسرِ بودجه مواجه است و بانکِ مرکزی و وزارتِ نفت تقریباً ورشکسته هستند. یعنی آه در بساط نیست و همهٔ این بازیها برایِ خالی کردنِ جیبِ مردم است.

۲- تبلیغ و در بوق و کرنا کردنِ دروغهایی مانندِ:  ساختنِ ۱۰۰ هزار مسکن به «بسیج» سپرده شده است. چین و ترکیه  نیز قرار است که در پروژهٔ مسکن سازیِ انبوه شرکت کرده و بخشِ بزرگی از این پروژه را به عهده گیرد.

۳- به نمایش گذاشتنِ چند منطقه به عنوانِ زمینهایی که در آنها پروژهٔ مسکن سازی آغاز شده  و عکسبرداری و فیلمبرداری کردن از آنها و به نمایش در آوردنِ این تصاویر و فیلمها در رسانه هایِ رسمی برای تعمیقِ «فریب».

پولهایی که غارت خواهند شد پس از غارتهایِ درونی؛ بخشِ بزرگی از آن به لبنان و عراق و سوریه و عراق خواد رفت. شاید در این میان چند هزار مسکن نیز برایِ تهیّهٔ عکس و فیلم برای تولیدِ نمایشهایِ خبری ساخته شوند. 

اگر جرأت ندارید و نمیتوانید اموالِ رژیم را به آتش بکشید؛ حدّاقل میتوانید مردم را  در رابطه با این کلاهبرداریِ بزرگ آگاه سازید و نگذارید مردم غارت شوند. زیرا پس از غارت شدن؛ حتّی اگر پاکترین حکومت به قدرت برسد؛ نخواهد توانست آن پولهایِ به غارت رفته را به مردم باز گرداند و مسئله به یک «مسئلهٔ حقوقی» تبدیل شده و به صورتِ «پرونده هایِ کاغذی» در راهروهایِ ساختمانهایِ دستگاهِ قضایی برایِ سالهایِ درازِ «بی نتیجه» به راهپیمایی خواهند پرداخت.

کژدم


۲۰۴ نظر:

  1. وبسایتهایِ خبریِ فارسی زبان مانندِ «رادیو فردا» با شیوهٔ پوششِ خبریِ خود؛ نقشِ «قرمساق» (Pimp) را برای پروژهٔ فریبِ رژیم بازی میکنند.

    https://www.radiofarda.com/a/31526713.html

    اینگونه وبسایتها با رژیمِ کثیفِ شیعی از «دَرهایِ پُشتی» (انتشارِ اخبارِ مشوّش) همکاری دارند. در ظاهر میخواهند در پوششِ «افشاگری» بگویند که رژیمِ شیعی دست به دامنِ «چین» و «ترکیه» شده است؛ در حالی که تمامیِ پروژه دروغ و فریب است و مطرح شدنِ نامِ «چین» و «ترکیه» نقشِ «زینتی» در این پروژهٔ «کلاهبرداریِ بزرگ» را در تبلیغاتِ رژیم به عهده دارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم تو کس حضرت زهرا۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰:۴۰

      درود بر شمر و توف بر محمد رسول الله
      آیا بنزین ۲۰هزار تومانی اقتصاد حکومت اسلامی را مداوا خواهد کزد؟

      حذف
    2. آفرین بر شما . تا می توانید اینترنت را پر از فحش و لعن و نفرین بر محمد رسول الله و خاندان ناپاکش کنید. این خاندان مادر جنده دنیا و ایران را پر از شر کرده و اراذل پروری میکنند.
      توف بر محمد رسول الله و خاندانش.

      کیری که حسین خورد در دشت کربلا.... بر گوش و حلق و دهان شما نيز بگذرد
      گاییدن زینب و بیت حسین در کربلا.... بر انبوه اهل وعیال شما نیز بگذرد

      حذف
    3. درود بر کژدم
      آیا این حکومت چوب حراج بر ثروتهای ملی زده یا نه؟
      اگر زده مگر آمریکا این سفره دار پر نعمت را به حکومت سکولار ترجیح خواهد داد؟ دیدی ترامپ با طالبان قرارداد بست و بایدن را مجبور کرد افغانستان را به طالبان بدهد.

      سنده آدم عاقل تو کس ننه امام زمان و تو کس ننه امام حسین (مج)

      حذف
    4. درود بر کژدم.
      آیا مردم فرصت و حوصله نبرد مسلحانه دارند؟

      شعار روز:
      ۱- سنده تو کس ننه حزب الله
      ۲-سنده تو کس حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر کونی اسلام
      ۳- توف تو روح امام حسین(امام حسین میخواست یزید را بکشد چون یزید عرق خور بود حالا هرچی نوحه خوان و روضه خوان و هیاتی است عرق خورند!)

      حذف
    5. درود کژدوم گرامی.
      اگر قابل دیدی یک لینکی به فروم زیر بده. توجه کنید فروم فارسی یم انجمن گفتگوی کاملا ناشناس است و برای فروم نویسی و شعار نویسی و تبلیغات سیاسی نیز مناسب است و اصلا لازم نیست برای نوشتن مطلب ایمیل و تلفن داده شود و مثل کامنتهای همین وبلاگ هرکسی میتواند ناشناس مطلب بنویسد.
      برای همین ردیابی و رصد مخالفان برای حکومت ایران سخت خواهد شد.

      https://farsi.forumotion.com

      حذف
  2. دیگه بعد چهل و خورده ای سال اگه مردم بخوان باز از رژیم فریب بخورن دیگه باید برن بمیرن.

    ولی تا جایی که میشه باید اطلاع رسانی کرد چون آدمه ساده زیاد هست.

    به امید اینکه این پروژه هم مثل پروژه فروش نفت شکست بخوره.

    پاسخحذف
  3. کژدم مهم نیست اونها چیکار میکنن مهم اینه که ما تا الان چیکار کردیم و قرار بکنیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اُلاغ.... چند بار باید سخنانم را تکرار کنم که تا در «کاسهٔ سرِ پُر از پِهِنَت» فرو رود؟
      برو برایِ آخرین بار نوشتارِ «آتش» را بخوان.

      خَرفهم شد؟

      حذف
    2. بله
      لطفا اگه میشه لینک شو بزارید.
      باتشکر

      حذف
    3. https://kajdoum1.blogspot.com/2020/07/blog-post.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/08/blog-post_11.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/08/blog-post_20.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/09/blog-post.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/09/blog-post_5.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/09/blog-post_28.html

      https://kajdoum1.blogspot.com/2020/10/blog-post.html

      مطالبِ زیادی در این وبلاگ وجود دارند که تاریخشان نمی گذرد.

      حذف
  4. سلام
    ترکیه که با توهم مالیخولیایی خردوغان که خود را در قاپ تمام سلاطین عثمانی از سلیمان قانونی تا سلیم دوم و سلطان مراد می بیند چنان خر و الدنگ شده است که دانش و توصیه هیچ اقتصاد دانی را قبول ندارد و مادری غز ترکیه گاییده که زایمانش بسیار دردناک خواهد شد . و خود ترکیه به وضع اسفباری در حال ابتلا ست.
    ۲. فعلا که سلطان عثمانی با شاه صفویه میانه اش شکر آب است و هیچ سرمایه گذار عاقل ترکی در این پروژه شرکت نخواهد کرد .

    ۳. از همه مهمتر مگر خودشان اعلام نکردند که بعد از ۵ سال حتی یکنفر حاضرنشد برای اقامت و پاسپورت ایرانی ۲۵۰ هزار دلار هم سرمایه گذاری کند .
    ۴. چین هم که با سیاست استعماری تا سند مالکیت نگیرد یک تف هم به کون کسی نمی اندازد .
    ۵. ولی ملت آریایی متاسفانه آماده هجوم و ثبت نام هستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      کسی که ثبتِ نام کند؛ گورِ خودش را می کَنَد.
      بگذارید گورِ خودشان را بِکَنَند.

      حذف
    2. زمانی که یک عدّه مادرقحبهٔ پاسدار را به ریاستِ سازمانهایِ گوناگون و وزارتخانه ها و استانداریها میگمارند؛ خیلی از احمقها فکر میکنند که میخواهند حاکمیّت را به نظامیها بسپارند؛.... الاغ جان فقط همین نیست... آن روسپی زادهٔ سیلی خورده که استاندارِ آذربایجان شده است؛ برایِ غارتِ «بودجهٔ استانِ آذربایجانِ شرقی» آمده است تا بخشِ بزرگی از آنرا به «یمن» و «لبنان» و «عراق» و «سوریه» منتقل کند... تا کِی میخواهی «خَر» بمانی؟؟ چرا این مادرقحبه را به عزایِ «کُسِ زَنَش» نمی نشانی؟
      فقط ... تراختور... تراختور؟؟!!!
      این است همهٔ آنچه که در «مغزِ خَرَت» تولید میشود؟

      خاک بر سرِ «خَرَت».

      همهٔ این روسپی زادگانِ سپاهیانِ خائن؛ که به سرکردگیِ هر سازمانِ دولتی گمارده میشوند؛ برایِ غارتِ بودجهٔ آن سازمان است....
      آیا موضوع آنقدر پیچیده است که نمیتوانی بفهمی؟

      اُلاغ آن سیلیِ دورغین و نمایشی را فراموش کِن.... این نمایش برایِ دادنِ «آدرسِ غلط» است تا تو را که «الاغ» تشریف داری.... به «طویله» ببرند.

      حذف
    3. آن «کُس کِشِ ملّی مذهبی» (زید آبادی) که جانشینِ «خاتمیِ قرمساق» شده است؛ فقط در حالِ بازی کردنِ نقشِ «قرمساق» برایِ بقایِ رژیمِ شیعی است؛ میگوید:
      «اینکه مردم از این سیلی زدن و سیلی خوردن خوشحال میشوند... رسمِ بسیار خطرناکی را بنیان می نهد...»
      آیا منظورِ این «روسپی زادهٔ ملّی مذهبی»(زید آبادی) را نمیتوانید بفهمید؟
      این روسپی زاده به رژیم نصیحت میکند که «این نمایش» انتظاراتِ مردم را تا خواستارِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی و «قتلِ عامِ روسپی زادگان» بالا خواهد بُرد. لذا از اینگونه نمایشها دست بردارید.

      حذف
    4. ببینید که عدّه ای احمق که خود را «روشنفکرِ خبرنگار» مینامند و به بهانهٔ اینکه میخواهند شما را با «دردهایِ جامعه» و «ایستادگیهایِ مردم» آشنا کنند؛ ویدیو کلیپی را منتشر میکنند که ظاهراً یک «دخترِ مبارزِ قهرمان» در شهرِ «ارومیه» با «گشتِ ارشاد» مبارزه میکند.
      این «دخترِ مبارزِ قلّابی» در این ویدیو کلیپِ ساختگیِ «مبارزاتیِ قهرمانانه»؟؟!!! زبانِ فارسی را بدونِ کوچکترین آمیختهٔ «لهجهٔ تُرکی» حرف میزند؟؟؟؟!!!!!
      من در تمامیِ طولِ عُمرِ خود چنین موجودی را سراغ ندارم. من زبانِ فارسی را بسیار خوب حرف میزنم؛ امّا پس از حدّ اقل ۵۵ سال تلاش برایِ داشتنِ «لهجهٔ فارسی» همه میتوانند لهجهٔ تُرکی را در گویشِ من به سادگی «شکار» کنند.
      این موجوداتِ «کوچه نشین» آیا خودشان «خر» هستند و یا میخواهند شما را خَر کنند؟
      تا به کِی میخواهید همچنان در «کوچه»ها و پَس«کوچه»ها تِلو تِلو بخورید؟

      خودتان ببینید و خودتان قضاوت کنید:

      https://www.youtube.com/watch?v=zI9StURFMww&t=902s

      حذف
    5. کژدم رنسانس از مسیر خون و آتش میگذره.با این فعالیت‌ها گوزسانس در انتظار مردم ایرانه.

      حذف
    6. اینچنین احمقهایی لیاقتِ «گوزِسانس» را نیز ندارند.

      حذف
    7. کاملا واضحه که این دختر ترک نیست ولی فکر نمی‌کنم کل اتفاق صحنه سازی بوده چون ممکنه صرفا ساکن ارومیه باشه . بیشتر تبلیغ این روش مبارزه غلطی که مسیح علی‌نژاد راه انداخته رو باید نقد کرد ‌.

      حذف
    8. این مبارزه یک مبارزهٔ «فرهنگی» است و برایِ براندازیِ رژیم نیست. امّا آتش تویِ «کُسِ فاطمةالزّهرا» گذاشته است.

      حذف
  5. ملتی سرکاری هستیم که چهل سال است سرکار هستم زیر همان فیلم دختر قهرمان از ارومیه نوشتم این فیلم سر کاره است بخصوص که هدف فیلم بزرگنمایی از نقش معصومه علی نژاد است تمام فیلم های ارسانی برای مصی جان در کارگاه فیلم سازی وزارت اطلاعات تولید و ارسال میشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما موجودِ حسودی هستید و از اینکه «مسیح علی نژاد» حدّ اقل توانسته است موجی فرهنگی ایجاد کند نیز تنفّر دارید. در حالی که اگر به «فرهنگی والاتر و مبارزاتی تر» دسترسی دارید... چر خفه شده اید و همدل و همزبان با روسپی زاده هایِ شیعیانِ شنیعهٔ بنی هاشمی همنوا هستید؟

      اگر چیزی در چنته داری همینجا بگو ... و یا خفه شو.

      حذف
    2. در این ۴۲ سالِ اخیر تنها کسانی که کاری عملی کرده اند «تعدادی وکیل دادگستری» که در حدّ «پرستار» کار کرده اند و در رأس آنها نامِ «پروینِ ستوده» می درخشد و در عرصهٔ فرهنگی نامِ «مسیح علینژاد» می درخشد.
      روسپی زاده هایِ رژیم در گوشهایتان نجوا میکنند که «اینها مأمورِ رژیم» هستند و شما الاغها نیز باور میکنید و با «کُس کِشِ فرزانه» همنوا میشوید.
      شماها چکار کرده اید؟ آیا تا به حال حتّی یک «اندیشهٔ نوینِ کوچک» تولید کرده اید؟
      اگر نکرده اید فقط لطف کنید و خفه شوید.

      در کدام خبرگزاری و یا وبسایتِ تحلیلی (چه خارجی و چه داخلی؛.... چه پُر آوازه و چه یک وبلاگِ کوچک»؛ چیزی شبیهِ همین نوشتارِ تحلیلیِ کنونی را دیده اید؟
      فقط «کژدم» بوده است که چنین کاری کرده است و همیشه به «یابوها» و «خاًنینی مثلِ شما» شیر داده است.
      حال میگویی که چون فکر میکنی حرکتهایِ فرهنگیِ جدید به جیبِ مسیح علی نژاد میریزد؛ کونَت می خارد؟
      من تنها کسی بودم که این مطلبِ «کُس شعر» در «کوچه» (کوچهٔ بُن بست) را نشانتان دادم و گرنه بروید به کامنتها نگاهی بیندازید و ببینید که چه «نشخوارها» و «کیفور شدن از نشخوارها» در زیرِ این ویدیویِ قلّابی جریان دارد.

      حذف
    3. «ازدواجِ سفید» میتواند «کُسِ فاطمةالزّهرا» را «بِدَرَد»....
      میفهمی اُلاغ؟
      یکی از روشهایی که میتوان از بازتولیدِ «انسان سانها» (Subhumans) جلوگیری کرد؛ «ازدواجِ سفید» برایِ پاسخ به «دورهٔ بلوغِ هورمونی» بدونِ «اجازهٔ بارداری» است.
      نمیدانم که آیا مادرت تو را در طویله زاییده و همزمان یک اُلاغ؛ کلّهٔ نَرمَت را لَگد کرده است؟

      حذف
    4. در رَهِ عشقت ای صنم.... شیفتهٔ بلا «منم»
      چند مقاومت کُنی.... با غمت آشنا «منم»

      آن «مَنِ نخستین» را با «روسری» خفه کردند.

      تنها «مَن»ی که باقی مانده است.... فقط «کژدم» است.

      حذف
    5. صد بار از این خانه به آن خانه (کعبهٔ بُتهایِ دروغین) دویدید...
      یکبار از این خانه (کژدم) بر آن بام (آیندهٔ درخشان) بر آیید.

      حذف
  6. مهمّ نیست که چنین حمله ای را چه کسانی انجام داده اند...

    https://tinyurl.com/futmasd8

    مهمّ این است که «تو» این کار را ادامه دهی و زیرساختهایِ «رژیمِ کثیفِ شیعی» را ویران کُنی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این «افشایِ تاریخی» از طرفِ مقاماتِ اسرائیل نشان میدهد که دیدارِ اخیرِ «نفتالی بنت» با آقایِ پوتین نتایجی بسیار شگرف داشته است.

      https://tinyurl.com/3ysz85c9

      مردمِ ایران به جایِ طرحهایِ ساده لوحانهٔ افشاگریهای در رابطه اعمالِ رژیمِ شیعی؛ باید سُکّانِ انقلاب را به دستِ خود گیرند. وگرنه در «میدانِ جنگِ دیگران با رژیمِ شیعی»؛ تنها دستاوردشان «زمینِ سوخته و ویران» و مردمانیِ آواره شده؛ زنان و دخترانی که به آنها تجاوز شده و کودکانِ به «سِرقت» رفته برایِ بازارهایِ «بچّه بازان» خواهد بود.

      حذف
    2. این روسپیِ روسپی زاده را «دست به دست» میچرخانند.

      https://tinyurl.com/3w2d2def

      نگذارید آبِ خوش از گلویِ این روسپی زاده ها که به «کانادا» و «اروپا» صادر شده اند فرو برود.
      همهٔ این روسپی زاده ها از فَرطِ وحشت باید به «گمرکی که از آن صادر شده اند» بازگردند و سزایِ اعمالشان را ببینند.

      حذف
    3. نتیجه ی هک سامانه ی سهمیه سوخت واریز سهمیه ماهانه ۶۰ لیتر به حساب تمام کارت سوخت وسایل نقلیه در سراسر کشور از آبان۹۸ تا دیروز به مدت ۲۴ ماه(نزدیک به ۱۵۰۰ لیتر) بود و پیامی که در تابلوی اعلانات ترافیکی با عنوان(خامنه ای بنزین من کو) منتشر شد یک پیام رمزی برای مردم بود تا افراد باهوش با دریافت درست محتوای آن بتوانند از بنزین ۱۵۰۰ تومانی تا قبل از اینکه رژیم متوجه شود استفاده کنند و اختلال در توزیع بنزین بخاطر همین موضوع بود.

      حذف
    4. شما از نتیجهٔ «مالی» و «فیزیکی» گفتید. امّا حتّی اگر به همین حدّ نیز بسنده کنیم؛ دستاوردی چندین میلیون دلاری به نفعِ مردم بود که من نامش را «دستاوردِ مبارزانِ شَبَح وار» میگذارم.
      بقیّهٔ روسپی زاده هایِ «اپوزیسیونچی» تا کنون چه دستاوردی داشته ان؟ به جز اینکه مردم را در دامِ «روزِ کوروش» انداختند و بسیاری از زندگیها را با «هدایت به سویِ دستگیر شدن» تباه کردند.
      تلاش نکنید که این حرکت را «کوچک نمایی» کنید.

      حذف
    5. به هیچ عنوان قصد کوچک نمایی اون رو نداشتم ..برعکس بسیار تحسین برانگیز بود..این یک هدیه ۳،۴ دلاری برای هر وسیله نقلیه بود و اگر فقط یک میلیون اتوموبیل در سراسر کشور ازین فرصت استفاده میکردند چندین میلیون دلار خسارت به رژیم وارد میشد که در مقایسه با خسارات وارد شده در آتش سوزی ها عدد بزرگتری بنظر میرسد..اینجاست که قدرت حملات سایبری بازدهی خود را در عین کم ریسک بودن نشان میدهد

      حذف
    6. گرامی
      اکنون بسیاری از مخالفین را با ارائهٔ تحلیلهایِ «آبگوشت خیاری» (درست خواندید) میخواهند به سویِ «گافهایِ رئیسی» کشانده و انرژی آنها را به هرز ببرند. گماردنِ «جاکِشی مانندِ رئیسی» تازگی ندارد. مردم تبریز برایِ سالیانِ دراز؛ جاکِشی به نامِ «ملکوتی» داشتند و به گافهایش میخدیدند و «ملکوتی» نیز از این وضعیّت لذّت میبرد و کارهایی را که به او محوّل شده بود به پیش می بُرد.
      همین گافها را «شمپانزه نژاد» نیز داشت و بیشرفهایِ اصلاح طلب مردم را به سویِ خندیدن به او میکشاندند تا آنچه که در زیرِ پوستِ این گافها انجام می شدند؛ از نطرها پنهان بمانند. با همین روش بعد از ۸ سال؛ «امام حسن بنفش» را به پاچهٔ مردم کردند. پرداختن به این «گافها» نوعی «تلطیفِ رژیم» است.
      «ملکوتی» در جمعی از مزدورانِ رژیم گفته بود:

      (یک پوستِ خِرس رویِ خودت بکِش تا همه فکر کنند که خِرس هستی... آنوقت هر کاری خواستی بکُن... یا میخندند و یا اینکه میگویند: «خِرس است دیگر... بیشتر از این نمیتوان انتظار داشت».)

      متوجّه کردنِ مردم به حرکاتِ خِرس وارِ «رئیسی» و خندیدن و تمسخرِ آنها نه تنها به هیچ دردی نمیخورد؛ بلکه اتلافِ وقت است. اساساً «رئیسی» یک دستمال مستراحی دیگر است و همهٔ توجّه ها باید به جاهایِ اساسیِ دیگر کشانده شود و نگذاشت که عدّه ای سودجو برای داشتنِ «کلیک» و «لایک» ذهنها را منحرف کنند.

      وظیهٔ شما این است که حرکتِ از کار انداختنِ پمپِ بنزینها؛ ایجادِ آتش سوزیها و هر حرکتی که بتواند بدونِ آسیب رسیدن به «تیمهایِ عملیّاتی» ؛ ضرباتِ سنگینی به رژیم وارد کند را به «گفتمانِ براندازی» تبدیل کنید و با پرداختن به اینگونه عملیّاتها در فضایِ مجازی؛ پتانسیلهایِ خفته را بیدار کنید.
      اینگونه عملیّاتها را نباید پس از چند روز به فراموشی سپرد؛ بلکه باید نگذاشت از ذهنها پاک شوند تا بتوانند به میوه دادن ادامه دهند.

      حذف
  7. رژیمِ کثیفِ شیعی واردِ دورانِ جدیدی شده است. این دورانِ جدید را با ۳ مؤلّفه میتوان تعریف نمود:

    ۱- بحرانهایِ مالیِ عمیق و پایانِ دورهٔ «کوهان خواری» که آخرین فصلِ آن یورش اوباشانِ سپاه به سازمانهایِ گوناگون کشوری برایِ غارتِ بودجه هایِ آن سازمانها و همچنین «کلاهبرداریِ بزرگِ پروژهٔ دروغینِ مسکن سازی» که میخواهد دار و ندارِ مردم را با گرفتنِ «پیش پرداخت» غارت کنند.
    ۲- بحرانِ «ماندگاری» که با توجّه به عدمِ اعتنایِ روسها به مقاماتِ اوباشِ رژیم در ماههایِ اخیر به چشم میخورد.
    روسها اکنون شکّ دارند که این رژیم بتواند باقی بماند و به همین دلیل آنها را پَس میزنند. چینیها نیز دیگر از آن آب و تابِ پیشین افتاده اند و چه بسا روسیه و چین در حالِ آماده شدن برایِ دورانِ بعدی که بدونِ موجودیّتِ «رژیمِ شیعی» هستند.

    ۳- بحرانِ «فروپاشیِ ارضی» و تکّه پاره شدنِ ایران که از مسیرِ جنگهایِ داخلی خواهد گذشت. اگر در انتخاباتِ بعدیِ ترکیه؛ جریانهایِ ناسیونالیستِ ترکیه به پیروزی برسند؛ احتمالِ کلید خوردنِ جنگهایِ داخلی در ایران بالا خواهد رفت. در مناطقِ شرقیِ ایران نیز پتانسیلِ بالایی برای آغازِ جنگهایِ داخلی به چشم میخورد که با رشدِ افکارِ داعشی همراه خواهد بود.

    پاسخحذف
  8. این نوشتار را بارِ دیگر بخوانید.

    https://kajdoum1.blogspot.com/2019/12/blog-post_12.html

    ۲ سالِ پیش نوشته شده است. پس از آن نوشتارهایِ دیگری در رابطه با «مبارزاتِ اشباح» نوشته شده اند.
    ماجرایِ «پمپِ بنزیها» را دیدید؟
    آیا فهمیدید که با یک گروه بسیار کوچک از «اشباح» چه ضرباتِ سنگینی میتوان به روسپی زادگانِ «بنی هاشمی» وارد آورد؟؟
    امّا با «تظاهراتهایِ گلّه ای» هیچ گُهی نمیتوان خورد... مگر «کُشته شدن هایِ بدونِ دست آورد»

    پاسخحذف
  9. پنتاگون میگوید که قرار است داعش پس از ۶ ماه به آمریکا حمله کند.

    https://tinyurl.com/yt6ntze2

    داعش در این ۶ ماه چکار خواهد کرد؟... معلوم است: .... «تمرین خواهد کرد».
    روی چه کسانی تمرین خواهد کرد؟
    روشن است که بر رویِ «کثافتستان» و «شیعیانِ افغانستان» و «رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران» تمرین خواهند کرد.

    پاسخحذف
  10. کژدم امکان بازگشت باب جدیدی وجود نداره؟

    پاسخحذف
  11. من (کژدم) در این وبلگ چندین نظریّه را مطرح نموده ام. برخی از این نظرات سیاسی هستند (نوشتارِ ۱۸ گانه» و برخی برایِ «پرورشِ فکری» (نظریّهٔ ساختار شناسی) و دو نظریّهٔ آخر برای سازماندهیِ عملیّاتهایِ مؤثر برایِ براندازی؛ که «جنگِ اشباح» و «نظریّهٔ Void» بوده اند.
    همهٔ آتش سوزیهایِ مؤثر و عملیّاتهایِ سایبری در ۲ نظریهٔ اخیر میگنجند.
    همهٔ اینگونه عملیّاتها و ۲ نظریّه را به میانِ مردم ببرید و تبدیل به «گفتمانِ روز» کنید تا «پتانسیلها» بشکفند.
    خودتان را با اراجیفی مانند: فلانی سیلی زد..... انگل بنفش با لاریجانیها جبهه تشکیل میدهد .... رئیسی باز هم گاف داد و .... مشغول نکنید. مشغول شدنِ شما به اینگونه اراجیف به سود رژیم است. زیرا رژیم و برخی سودجویان دست در دستِ هم میخواهند ذهنهای شما را به «حپروت» جلب کنند و با خیالی آسوده به غارت بپردازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یکی از روشهایِ سادهٔ مبارزاتی در خارج از کشور که میتواند همکارانِ رژیم را به وحشت بیندازد و زندگیشان را به جهنّم تبدیل کند؛ تشکیلِ گروههایِ چند نفره و شناسایی اوباشانِ «فوکولیِ رژیم» در شهرهایِ گوناگونِ کشورهایِ اروپایی؛ کانادا و آمریکا و تعقیب و مراقبتِ محسوس و ضرباتِ نا محسوس و تصادفی به آنها است.
      به عنوانِ مثال یک گروهِ چند نفره میتوانند یک خانوادهٔ بی شرف را در یک سوپرکارکت و یا جایی دیگر به صورتِ نامحسوس محاصره کرده و با دویدن به طرفِ آنها «تنه هایِ جانانه» به مرد و «جنده اش» بزنند و با «عذرخواهی کردن» دور شوند و سپس نوبتِ نفراتِ بعدی برسد تا در جایی دیگر همین کار را تکرار کنند و اگر در خلوت آنها را گیر آوردید؛ ضرباتِ شدیدتری میتوان به آنها وارد کرد که «تصادفی» باشند.
      به سادگی خواهید دید که این «پتیاره ها» به وحشت خواهند افتاد.

      حذف
    2. میتونن به صورت تصادفی از دنیا برن.

      حذف
    3. آن موقع «نور علی نور» می شود. امّا فرستادنِ «قرمساقها» و «جنده ها» به بهشت؛ طرح و نقشه میخواهد. الله به همین آسانی این اوباشان را به بهشت نمی پذیرد. باید طرّاحی های درستی و صبر و حوصله در کار باشد. «الله مَع الصّابرین»

      حذف
  12. تا جایی که دیده میشود؛ عملیّاتِ گستردهٔ «پمپ بنزینها» نیز عملیّاتِ اسرائیلی بوده است. این عملیّات نه تنها برایِ رژیمِ شیعی یک شکستِ حیثیّتی بزرگ از این نظر که اسرائیل را در ۴۲ سالِ گذشته هزاران بار نابود کرده اند می باشد؛ بلکه نشانگرِ ناتوانیِ عمیقِ رژیمِ شیعی در روبرویی با «اشباح» است. رژیمِ شیعی و «اوباشانِ متخصص» آن فقط در سریالهایِ تلویزیوني که در «استودیو» انجام میگیرند میتوانند «گاندو بازی» در بیاورند. امّا در «مِیدان» اندازهٔ «گاو» نیز نمیفهمند.
    «اوباش احمدِ وحیدی» که قرار بود نقشِ یک «سپاهِ قُدسی» را در قامتِ «وزیرِ کشور» ایفا کند تا همه بفهمند (گمراه شوند = آدرسِ غلط)؛ پس از ماجرایِ پمپ بنزینها مانند یک «سعیدالصّحافِ اُلاغ» ظاهر میشود (نقصِ فنّی بود). امّا اوباشانِ دیگری که با او همسنگر هستند میگویند که «کُس شعر نگو»... اِشکالِ فنّیِ اصلی «وجودِ خودِ رژیم» است که رئیس جمهورش ۶ کلاس سواد دارد و فوتوکُپیِ «ملکوتی» (امام جمعهٔ تبریز) است که فرقِ «کُسِ خر» با «کُسِ فاطمةالزّهرا» را نیز نمیداند و تنها مأموریتشان غارتِ بودجه هایِ دستگاههایِ اجرایی (دولتی) و ریختنِ آن به گلویِ مزدورانِ خارجیِ رژیم (البتّه پس از برداشتِ سهمِ اوباشانِ دست اَندرکار)است.
    امّا آنچه که از «نگاههای احمقانه» پنهان مانده است این است که این عملیّاتها «جنبهٔ آموزشی» نیز دارند و تنها چیزی که باقی میماند؛ وجودِ نیروهایی است که این درسها (نبردِ اشباح) را آموخته و به کار ببندند.

    یاد بگیرید.... بکار ببندید.....پیروز شوید.... کُشته و مجروح و اسیر ندهید.

    پاسخحذف
  13. نمیدانم که چرا ذهنم به «کوچه» گیر داده است؟؟؟!!!
    شاید این احساس که این کانالِ یوتیوبی یک «کانالِ شمپانزه نژادی» است و گیر دادنِ من بر اساسِ «گافهایِ حرفه ایِ کوچه ای» (گافهایِ احمقانه) مستند است.

    https://tinyurl.com/2h4e5sph

    «اوباشانِ کوچه گَرد» در این ویدیو میخواهند یک روسپی زادهٔ «شمپانزه نژادی» را «جوانِ جسورِ ریزِشی» معرّفی کنند که «دانشجویِ عدالتخواه» بوده و ناگهان با قتلِ عامِ آبانماه دچارِ «روشن شدگی» میشود و در یک ویدیو «روایتی توفانی» از قتلِ عامِ آبانماه ۹۸ ارائه میدهد که «مو بر کیرِ همگان سیخ می شود». گویی که مرورِ تاریخِ قتلِ عامِ ۶۷ بر رویِ این «کُس کِشِ حسینی»(حُسینِ کُس کِشِ شهبازی) هیچ تأثیری نداشته است!!!! و فقط بایستی «دعواهایِ باندهایِ غارتگر» به راه می افتاد تا این روسپی زاده به «روشن شدگی» برسد!!!!!!!

    امّااین روسپی زادهٔ فاطمةالزّهرایی (حسینِ شهبازی) در این «ویدیوی توفانی» چه میگوید؟ آیا مردم را به سرنگونیِ رژیم فرا میخواند؟ آیا در این ویدیو «راهِ حلّهایِ مِیدانی» برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی ارائه میدهد؟

    نَه.... او نیز طبقِ روالِ عادی و کلاسه بندی شدهٔ دستگاههایِ اطّلاعاتیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه اندکی شعارهایِ «علیِ شریعتی وار» (بدونِ ارائهٔ راهِ گذار) میدهد (مانندِ نمایشهایِ مُندَرسِ نوری زاد).
    این کانالِ یوتیوبی همیشه می پرسد:
    شما چه فکر میکنید؟ نظرتان را بر رویِ دیوارِ کوچه بنویسید.
    من(کژدم) بر رویِ دیوارشان مینویسم:

    «تُف» بر شما مزدورانِ.

    پاسخحذف
  14. سلام کژدم
    از همه این راه حلهای کذایی سرنگونی و براندازی جنده خانم قجری درخواست راه اندازی نهضت شعار نویسی کرده است . این جنده احمق فکر ش هنوز توی نمایشهای تلویزیونی دهه ۶۰ که بمناسبت دهه فجر از برنامه کودک پخش میشد و قهرمان داستان در مسیر یک ساواکی سرسپرده یک شعار مرگ برشاه بصورت وارونه روی دیوار می نوشت و تمام سازمان ساواک را گیج میکرد . و تمام عملیات میدانی اینها آتش زدن یک بنر تاریخ گذشته در بیرون شهرها است .

    اما دنیای امروز همزمان با ایجاد محدودیت و کنترل شهروندان حکومتها را نیز بسیار آسیب پذیر کرده است .
    نمونه اش تصاویر مجانی گوگل ارث برای شناسایی هر نوع عارضه و راه و نقشه و .....

    پاسخحذف
  15. «اوباش عبداللهیان» مانندِ «شمپانزه نژاد» (عج) فکر میکند که قطعنامه ها «کاغذ پاره» هستند. امّا اینبار «کاغذ پاره ها» موجود هستند و کافی است که «ماشه» کشیده شود. منظورم از «ماشه» ۲ ماشهٔ موازی است.
    ماشه ای که در سازمانِ ملل است و ماشهٔ «نظامی» که میتوانند به طورِ همزمان کشیده شوند.
    با تمامی عربده کشیهایِ رژیمِ شیعی؛ این رژیم در وضعیّتِ شکننده ای قرار دارد. «انگل عبدالحمید» با گفتنِ اینکه میخواهد «طالبان» به بازوی رژیمِ شیعی تبدیل شود؛ در واقع به طالبان سیگنال دعوت میفرستد که «بیایید.... ما همه سربازِ شماییم». در لبنان نیز دیدیم که «انگل حسن نصرالله» به «موس موس» افتاده است و هر «زاغهٔ مهمّات» در مناطق شیعه نشین؛ بمبهایی هستند که در صورتِ انفجار؛ شیعیانِ لبنان را حتّی از عرصهٔ سیاسی در لبنان برای همیشه کنار بگذارد و چه بسا بسیاری از آنها مجبور شوند که به عراق مهاجرت کنند.
    در واقع برخلافِ این «کُرکُری خواندنها»؛ لبنان «چشم اسفندیارِ رژیم» است.
    از سویِ دیگر مسئلهٔ آذربایجان و «پان تُرکها» را نمیتوان ساده انگاشت. با اینکه «پان تُرکها» هیچ چیزی در عرصهٔ نظری؛ به جز «اختلافِ زبانی» را نمیتوانند مطرح کنند و به «تُرکهایِ آذربایجان» نمیگویند که رژیمِ کنونیِ «ترکیهٔ عثمانی» چه بلایی بر سرِ طرفدارانِ «عبدالله گولن» که در برویِ کار آمدنِ «خردوغان» نقشی اساسی داشت و هیچ اختلافِ دینی و زبانی با حزبِ حاکم ندارند می آورند (تجاوزِ جنسی به صورتِ گسترده و شکنجه هایِ اسلامِ نابِ اخوان المسلمینیِ محمّدی)؟ «پان تُرکها» به مردم آذربایجان نمیگویند که اگر آذربایجان به «باکو» بپیوندد و یا به عنوانِ «جمهوریِ خودخوانده» «تحت الحمایهٔ ترکیه» شود؛ چه بلایی از طرفِ همان «همزبانها» جان و مال و شرافتشان را تهدید می کند.
    امّا به هر حال توانسته اند عدّهٔ زیادی را فریب دهند و «درِ باغِ سبز» به آنها نشان دهند؛ همانِ درِ باغِ سبزی که «روسپی زادهٔ بنیان گذار» در سالِ ۵۷ به ساکنینِ ایران نشان داد و اکنون ایران به «بهشت» تبدیل شده است.
    روسها در رابطه مسئلهٔ رژیمِ شیعی در حالِ چانه زنی با اروپا و آمریکا هستند و برایشان «ایرانِ یکپارچه» و «ویران شده» و درگیرِ جنگهایِ داخلی؛ فرقی ندارد و حدّاقل برای چند سال از دستِ یک «رقیبِ نفتی» خلاص میشوند و بقیّهٔ امور را میتوانند به سادگی «مدیریّت» کنند. زیرا هیچیک از طرفهایِ درگیر شده در جنگِ داخلی (فارسها؛ کُردها؛ تُرکها؛ عربها؛ بلوچها)؛ هیچ رقمی نیستند و میتوان همهٔ آنها را به سادگیِ «مدیریّتِ پِشگل» مدیریّت نمود.
    «نفتالی بنت» با اظهارِ این مطلب که «دولتِ شُتُر گاو پلنگیَ پیشنهادیِ جو بایدن؛ میتواند فرو پاشد» در واقع در حالِ دادنِ «هشدار» به جو بایدن است و اینکه اسرائیل و دولتِ شُتُر گاو پلنگی؛ به شدّت نیاز دارد که مسئلهٔ هسته ایِ رژیمِ شیعی را یکبار و برایِ همیشه حلّ کند و گرنه این دولت سقوط خواهد کرد.
    «خردوغان» نیز «مشکلِ انتخاباتی» دارد و چه بسا پس از شکست در انتخابات به محاکمه کشیده شود. لذا اگر بتواند از «بحرانِ آیندهٔ ایران» ماهی بگیرد؛ میتواند بخشِ بزرگی از این مشکل را حلّ کند.
    کشورهایِ عربیِ منطقه نیز باید بدانند که شاید رژیمِ شیعی به آنها حملهٔ موشکی بکند. لذا باید حدّ اقل ۲ ماه «روزهٔ نفت» بگیرند و نگرانِ خسارات نباشند. زیرا چه این حکومتِ شنیع بر سرِ کار بماند و یا رژیمِ دیگری بر سرِ کار آید؛ همهٔ خساراتِ وارد شده به کشورهایِ عربی را به صورتِ دولا و پهنا «باید بپردازد». یعنی اینکه ساکنینِ ایران شاید از دستِ «صدورِ ثروتهایِ ملّی» به اوباشانِ لبنان و سوریه و یمن و عراق راحت شوند؛ امّا بیشتر از آنرا باید به عنوانِ «خسارتها» بپردازند که البتّه شاملِ همهٔ خسارتهایی خواهد بود که در سالهایِ گذشته به کشورهایِ عربی زده شده است و عربستانِ سعودی و سایرین در رابطه با آن تا کنون سکوت کرده اند.

    پاسخحذف
  16. کژدم فکر نمی‌کنم اقوام ساکن ایران رهرو خطی بهتر از خط من باشن.حداقل من انتهای مسیر سعادتم رو میتونم ببینم.من تو این مملکت غیر از اوباشگران و معتادان شاهد گروه خاص دیگه ای نیستم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما «آلبر کامو»یِ زمان. فقط مواظب باش تصادف نکنی و «کیری کیری» نَمیری.

      حذف
  17. سلام
    کژدم با این اوصاف شما مطالب زیر را مطرح کردید و دارد طلیعه های آن پدیدار میشود .
    ۱. لبنان با برهم خوردن رابطه با عربستان و امارات دچار مشکلات مالی خواهد شد که خروج از آن آسان نیست.
    ۲. همراهی هواپیماهای بحرین اسرائیل. امارات با بمب افکن آمریکایی نشان از آمادگی اعراب برای پرداخت علی الحساب هزینه ها دارد .
    ۳.منطقه کردستان و بلوچستان هر دو سنی مذهب و هم کیش طالبان اما قطعا منطقه بلوچستان پتانسیل بسیار زیادی برای پیوستن به طالبان به دلایل سرکوبهای طولانی مذهبی و قومی دارند و کردها بیشتر به قومیت و ایرانی بودن متمایل هستند تا مذهب
    ۴. روسیه تصمیم قطعی برای چشم پوشیدن از جمهوری اسلامی گرفته است.
    ۵. با عدم حضور فیزیکی پوتین و شیائو پینگ. در گلاسکو. همان تصمیم گوادالوپ در حال تکرار است.

    پاسخحذف
  18. سلام
    شما با این ساده سازیها خیلی اشتباه می کنید. زیرا ماجرا بسیار گسترده تر و پیچیده تر است.
    من(کژدم) نیز مثلِ «منشه امیر» دهان گشاد نیستم. لذا نمیخواهم بگویم که «کجاها اشتباه می کنید».

    پاسخحذف
  19. https://tinyurl.com/amk8rb6k

    این «هدیه» برایِ تعریفِ جایگاهِ واقعیِ ساکنینِ ایران (اعم از موافق و مخالفِ رژیمِ شیعی)در عرصهٔ بین المللی کافی است و «تفسیر ندارد».

    پاسخحذف
  20. آقایِ «منشه امیر» بالاخره تسلیمِ واقعیّت شد که نقشِ «مدیریّتیِ خوبی» نداشته است ولی چنان دیر شد که «رادیو» را نیز به همراهِ خود به «چاهِ ویل» کشاند.

    https://tinyurl.com/4mruntkh

    پاسخحذف
  21. پیشتر رسانه های خارجی افشا کرده بودند که رژیم مقتدر شیعی اختیار صادرات گازش را در قرارداد ۲۰ به روسیه داده است. امروز هم یکی از اوباشان رژیم این مساله را تایید کرد و اوج اقتدار رژیم و استقلالش را نشان داد. روسیه میخواهد انحصار صادرات گاز به اروپا را داشته باشد و رژیم هم در این مورد دستور پوتین را با ذلت اجرا میکند.
    روس‌ها اجازه برداشت از ۸ چاه گازی خزر را نمی‌دهند!

    به گفته رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی، طبق توافق قبلی با روس‌ها، جمهوری اسلامی اجازه برداشت از ٨ حلقه چاه بزرگ گازی محدوده آبی ایران دد دریای خزر را ندارد.
    اردشیر دادرس در مصاحبه با ایلنا گفت: طبق معاهده و توافق قبلی با روسیه، تا زمانی که تراز گاز ایران مثبت است و تولید به نسبت مصرف داخلی جوابگو است، ما حق استخراج منابع گازی دریای خزر را نداریم.

    او با طرح این ادعا که برداشت این منابع توجیه اقتصادی ندارد، افزود: "بنابراین ما فعلا نباید به فکر منابع گازی دریای خزر باشیم."

    رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی در ادامه گفت: اکنون روسیه ١٨.١ درصد از ذخایر گاز دنیا را داراست و این رقم در مورد ایران ١٧.٩ درصد است، چنانچه از خزر برداشت داشته باشیم این رقم به ١٨.٢ درصد رسیده و در مقام بالاتری از روسیه قرار می‌گیریم که طبق توافق‌هایی که قبلا با این کشور صورت گرفته، نباید اینچنین شود تا روسیه همچنان در صدر باشد!

    این در حالی است که جمهوری اسلامی در ماه گذشته، تعرفه گازبهای کلیه واحدهای صنعتی و خانگی را با توجیه کمبود ذخایر و مصرف خارج از الگو، افزایش داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که در یکی از نوشتارهایِ قدیمی گفته ام که در دنیایِ سیاست آنچه که «استعمارگر» مینامید با قدرتِ حاکم بر «مستعمره»؛ فرمولِ خاصّی را بکار میبندد:
      « نوکرانت را تا اندازه ای قوی نگاهدار تا سگهایِ پاسبانِ مرزهایِ تو باشند و آنها را چنان «خوار» نگاه دار که فیلشان یادِ هندوستان نکند و خود را قدرتی نپندارند».
      روسها هرگز «استعمارگر» نبوده اند. بلکه «غارتگر» بوده اند. روسها هیچ کشوری را رُشد نداده اند که معنیِ «استعمار» (آبادانی) باشد.
      روسها همیشه به مکیدنِ خونِ نوکرانِ خود شهرت دارند. باور ندارید؟.... به «مستراح جمهوریهایِ شوروی» نگاهی بیندازید تا ببینید که در چه وضعیّتی هستند.
      «کُس کِشِ فرزانه» که «نگاهِ به شرق» دارد؛ از این قاعده مستثنی نیست و کونش را با به دَرَک فرستادنِ «حاجی بادمجان» با نامِ «کارِ ترامپ بود» گاییدند.
      «روسپی بازان» معمولاً «روسپیهایِ خوش نشین» را به همدیگر پاس میدهند و آن «روسپی» از اینکه «مشتریِ جدیدی» پیدا کرده است؛ از «اللهِ منّان» سپاسگزاری میکند که «نانی برایِ شب» پیدا خواهد کرد.
      این تمامیِ داستانِ ظهور و پیدایشِ «تشیُعِ شنیعه» (۵۰۰ سالِ پیش) تا کنون است و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
      روسها و چینیها یک «پلتفورمِ مشترک» را بکار می بندند. آنها فقط به دنبالِ «کُسکِشهایِ خواهانِ بقا» هستند و به آنها وعدهٔ «تأمینِ امنیّت» میدهند. آنها «استعمارگر» نیستند.
      «هنگ کُنگ» و «کُرهٔ جنوبی» و «رضاشاهِ ایرانساز» و «حاجی پادشاهِ تهران مهرِ کمربسته» نمونه هایِ زندهٔ «استعمار» هستند.
      «کُرهٔ شمالی» و «رژیمِ کُس کِشهایِ شیعه مسلک» نیز نمونهٔ «پلاتفورمِ چینی-روسی» هستند (کونیهایی که از بابِ تقیّه حاضرند برایِ بقا حتّی مادرانشان را بگایند)یعنی بی شرفهایی که «برایِ بقایِ نظام» حاضرند تا همهٔ حلالها را حرام و همهٔ حرامها را حلال اعلام کنند و چیزی به عنوانِ خطوطِ قرمزِ حلال و حرام برایشان معنی ندارد و برایِ به کُرسی نشاندنِ این بی شرافتیها؛ «پهپاد» و «بمبِ اتم» را به عنوانِ «دستاورد» به رُخِ «گاوهایِ اُمّت» میکشند.

      در این ویدیو به صدایِ یک «جنده» گوش دهید که «مالباختهٔ بورس» معرّفی میشود. لهجهٔ این «جنده» یا اصفهانی و یا کاشانی و یزدی است که در جغرافیایِ «کشورِ تهران» جای دارد.

      https://www.youtube.com/watch?v=pL3JZJD3dZ8

      از این «جنده ها» و «توله هایشان» چه انتظاری دارید؟

      حذف
    2. سلام
      این جنده و امثال ایشان کاملا غلط می کنند از کسی گله ای دارند .
      ۱. با تکبیر به فراخوان و توصیه رهبر فرزانه اشان به بورس وارد شدند.
      ۲. زمانی که دارایی مجازیشان داشت چند برابر میشد نفهمیدند که در یک سیستم اقتصادی واقعی حداکثر سود هر فعالیت اقتصادی در نهایت چند درصد بیشتر از سود بانکی خواهد بود .
      ۳. این موجودات رذل هنوز مسعولین را به خدا و پیغمبرش قسم میدهند .
      ۴. بخشی مردم ایران را این جنده های بی شرف و پست تشکیل میدهند که در پی هر هل من ینصرنی سریع اطاعت ولی امر می کنند و همان مردمی هستند که حتی رویداد های طبیعی مثل بارش باران و مطبوع بودن هوا در بعضی روزها از صدقه کیر مقدس آقا می دانند .

      حذف
    3. حجت الاسلام مقعدیان۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

      السلام علیکم
      شیعه ذاتا نمیتواند مستقل و مقتدر باشد و این جز ذات شیعه است. تمام تاریخ شیعیان باج دادن به قدرت ها برای حمایت، فریب خوردن و رو دست خوردن است و به این ذلالت ها افتخار میکنند.
      منالله توفیق.

      حذف
    4. و علیکم السّلام و برکاته

      ایران میتوانست و پتانسیلِ مستقلّ شدن در ۲۰۰ سالِ پیش را داشت. آن شانس را در «میدانِ داراییِ تبریز» از دست داد و دیدیم که انقلابِ مشروطیّت نیز فقط «موش» زایید.
      پس از جنگهایِ جهانیِ اوّل و دوّم؛ استقلال تبدیل به «رویای دست نیافتنی» شد. رؤیایی که در «کشور مستراحها» که از «قبیله زار بودن» رها نشده ولی آرزو دارند که در کرهٔ مرّیخ گندم بکارند؛ همچنان قُربانی میگیرد.
      به روسپی زاده هایِ «مصدّقی» و «ملّی مذهبی» و «پان ایرانیست» و ... نگاهی بیندازید که چگونه با دیدنِ یک «پهپاد» آب از لب و لوچهٔ شان میریزد و «نئشه» میشوند.

      حذف
  22. میبینم که همگی «لال» تشریف دارید. لذا بسیار «به جا» میبینم که داستانی واقعی را برایتان تعریف کنم که در همین چند ماهِ گذشته در همین وبلاگ اتّفاق افتاده است:

    حتماً موجودی که خود را «اِشَّکان» معرّفی می کرد را به یاد دارید؟؟!! این موجود (اِشَّکان) خود را خیلی «شیفته و دلداده» نشان میداد و عدّه ای از «اوباشان» نیز تلاش میکردند که این موجود را به عنوانِ «هوادارِ کژدم» به پاچهٔ من (کژدم) و خوانندگان فرو کنند.
    بارها گفته ام که شاید کژدم «الاغ» باشد... امّا «خَر» نیست. زیرا «کژدم» یک «تبریزی» است و نان را با «گوش» و «دماغ» نمیخورد.
    «اِشَّکان» چنان خود را «واله و شیدا» نشان میداد و از «باید کارِ حرفه ای شروع کنیم» دَم میزد که میتوانست به سادگی کونِ هَر «جویایِ قدرت» را بِدَرانَد.
    فکر میکنم که کونِ «رئیسِ آمد نیوز» و «تُندر» و «النضال» نیز به همین شیوه «دریده» شد.
    امّا این موجود (اِشَّکان) زمانی که لب به سُخن میگشود؛ در حدّ کسی که حتّی «الفبا» بلد نبود حرف میزد و احتمالاً دانشجویِ طویلهٔ امام صادق بود که «اوباش عبّاسی»ها را تولید میکنند.
    البتّه «اِشَّکان» و فرمانده گروهبانش میدانند که کجاها بند را آب داده اند.
    «کژدم» یک تبریزی است و «خر» نیست؛ هرچند که به زبانِ «اِشَّک لَر قهوَسی» (روشنفکرانِ دورانِ انقلابِ مشروطیّت) حرف میزند و همه او را به نامِِ «کژدمِ با تربیت» میشناسند.
    این وبلاگ نیاز به «لایروبیِ طویلهٔ اوژیاس» دارد.
    در اینجا سخن بر سرِ آن نیست که رژیمِ کثیفِ شیعی؛ چگونه دهانِ «اُمّت» را میگاید.... بلکه سخن بر سرِ آن است که چگونه باید از این «دام» بیرون رفت. بیرون رفتن از «زندان» و «دام» نیاز به کَندَنِ «تونل» و دریدنِ «تورها» و «تارها» دارد.

    پاسخحذف
  23. کژدم این داستان جنگ ستارگان که بنت گفته به نظر خودت فقط بلوف هست یا واقعا کار جدی قراره انجام بشه چون به نظر با این توصیفات حمله نظامی به تاسیسات رژیم یا منتفیه یا خیلی جدی نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داستانِ جنگِ ستارگان بلوف نیست ولی آمریکا و اسرائیل نیستند که به آن پرداخته باشند. بلکه خودِ رژیمِ شیعی است که با هدایتِ همهٔ ثروتهایِ ملّی به چاهِ ویلِ عراق و سوریه و یمن و لبنان و ونزوئلا و ..... و جیبهایِ گشادِ «گروهبان سرداران» و «پهپاد بازی» و «موشک بازی» و «بازیهایِ بمبِ اتمی» آنرا اجرا میکند.
      اکنون طرحِ مشعشعِ «نفتالی بنت» این است که کاری کنند که همهٔ آنچه که رژیمِ شیعی برایش هزینه کرده است؛ با نمایشِ «تسلیحاتِ مُدرن تر» به «زباله هایِ بی مصرف» تبدیل شده و رژیم را به طرفِ هدر دادنِ هرچه بیشترِ ثروتهایِ ملّی هدایت کنند.
      این پروژه را من (کژدم) «Slow Burn» مینامم که به ویرانیِ کاملِ ایران خواهد انجامید. این پروژه با حملاتِ محدودِ نظامی ولی سنگین تر و گسترده تر از آنچه که در سوریه دیده میشوند همراه خواهد بود تا رژیمِ شیعی را وادار به عکس العمل سازند و هرچه بیشتر ایران را به سویِ تبدیل شدن به جهنّم هدایت کنند.
      این جهنّم آمیخته ای از «قحطی»؛ «شرایطِ جنگی»؛ «نا آرامی ها و شورشهاو سرکوبهایِ وحشیانه» خواهد بود. و هرچه رژیمِ شیعی بیشتر عکس العمل نشان دهد؛ بیشتر در باتلاق فرو خواهد رفت و ایران را به ویرانه تبدیل خواهد کرد.

      حذف
    2. مگه غیر از این چه سرنوشتی دیگه ای میتونه رقم بخوره؟حضرت باب اسفنجی به کمک مردم بیاد؟

      حذف
    3. آن «باب» کُشته و «بسته» شد. منتظرِ «بابی دیگر» نباشید.
      در سالِ ۱۳۵۷ «بابِ جهنّم» را به رویِ خود گشودید. اکنون از «خونریزیِ داخلی تان» لذّت ببرید.

      حذف
    4. درود بر کژدم
      کژدم در تحلیل عارفانه قبلی خودم به این نتیجه رسیدم که وضعیت ایران به حالت(همین است که میبینید) تبدیل شده و هیچ تغییری اتفاق نمیافته ولی شما گفتین این وضعیت پایدار نمیمونه.با خوندن این تحلیل گرانقدرتون از اتفاقات به نتیجه ای بسیار با ارزشی رسیدم که لازم دونستم که بابت اشتباهات خودم از خوانندگان محترم و کژدم عذرخواهی کنم و نور آگاهی بخشی که از کژدم به دست من رسید باید عرض کنم تحلیل عارفانه قبلی از(هیچ اتفاقی قرار نیست بیفته)به تحلیل(بدجور قراره بگا بریم)تغییر کرد. با تشکر از کژدم تیزبین

      حذف
  24. اگر این خبر درست باشد نشانهٔ آماده شدنِ چین برایِ «جنگ» در رابطه با حمله به «تایوان» است و بقیّهٔ سخنانِ حکومتِ چین در رابطه با دلایلِ رهنمودهای حکومتِ چین ؛ فقط «مزخرفات» هستند.

    https://tinyurl.com/afc898r8

    پاسخحذف
  25. سلام کژدم
    دقیقا درسته. چون رهبر چین چند وقت پیش اعلام کرد که مسئله تایوان قبل از اتمام ۲۰۲۱ و در زمان خودش حل شود و گفت «نباید این معضل برای نسلهای بعد به ارث برسد »
    اما اهمیت تایوان. برای جهان این است که بسیاری از قطعات و چیپهای کامپیوتر در تایوان تولید میشود و تکنولوژی جهان و کامپیوتر و شرکتهای آمریکایی مثل space x آسیب جدی خواهند دید.
    از سوی دیگر بایدن حدود یک ماه قبل اعلام کرد خود را متعهد به دفاع از تایوان میداند و لذا. باید انتظار نبردی سهمگین را بکشیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من مطمئن نیستم که نظرِ من درست است و یا نَه؟ تمامیِ تلاشِ من این است که دوربینهایِ گوناگونی در زاویه هایِ متفاوتی گذاشته و همهٔ جریانات را تا جایی که بتوانیم؛ به صورتِ ۳۶۰ درجه رصد کنیم و سپس قطعات را کنارِ هم گذاشته و حدس بزنیم که «چه خبر خواهد شد» (معنیِ اصلیِ خبر).

      حذف
  26. https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Iran-Wants-New-Nuclear-Deal-By-March-2022.html

    این لینک میگوید که انگل خامنه ای میخواهد ۱۲ فرمان ترامپ را اجرا کند که تحریم ها لغو شود و بتواند قرارداد ۲۵ ساله با چین را اجرا کند زیرا بشدت به صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری چین نیازمند هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ گرامی
      دچارِ «روزمرّگی» نشوید. هر خبری که میخوانید؛ نتیجهٔ ۱۰ ها مذاکراتِ پیدا و «پنهان = دیپلماسیِ پنهان» است.
      کشور مستراحی به نامِ «ایران» اکنون با «اوباشانِ صفوی مسلک» تعریف می شود.
      رژیمِ کثیفِ شیعی؛ قادر به «تصمیم گیریِ مستقلّ» از دیگران نیست و هربار که بخواهد تصمیمی بگیرد؛ باید «سوراخِ کونش» را بر رویِ «کیرِ لاوروف» و «کیریِ ریابکوف» و «کیرِ شویگو» و «کیرِ ژی جین پینگ» نشانه گیری کرده و به صورتی بسیار دقیق «نشانه گیری و هدَف زنی» کُند و همهٔ آن «کیرهایِ اعظم» (رسول الله اعظم) را به «اورگاسم» برساند.
      مهمّ نیست که «انگل خامنه ای» به چه کسی «کون می دهد»؛ بلکه مهمّ آن است که چاره ای به جُز «کون دادن» ندارد.
      «بازی کردن در میانِ بازیها» که نوعِ ظاهراً پیشرفتهٔ «موازنهٔ منفیِ مصدّقی» است؛ ۴۰ سالِ پیش «مُرده» است. اکنون نتیجهٔ «بازی کردن در میانِ بازیها» فقط به «کون دادن به همه ولی بدونِ نتیجه» و «کونی خون چکان» می انجامد.

      حذف
  27. سوال اصلی برای من این هست که دقیقا تا کی رژیم میتونه به این بازی ادامه بده چطور تونسته تا بحال یکپارچگی سیستم امنیتی خودش رو حفظ کنه مگه نه اینکه خیلی از این ها تو کانادا و ... زندگی میکنن با این وضع که به قول شما مستراح شدن ایران که نشه توش زندگی کرد و پول درآورد چطور ممکنه این ها دچار چنددستگی و درگیری داخلی نشن چون به نظرم ایدئولوژیشون خیلی وقته ک تهش باد میده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر پویا گرامی
      اگر به این باور رسید که بیشرافتی این افراد به انتها رسیده باشه هم باید عرض کنم دچار اشتباه بزرگی هستین.مرز های بیشرافتی این افراد هیج حد و مرزی رو نمیشناسه و بر کرانه های بینهایتی قرار گرفته.شما فقط لبه ی اين سرزمین بینهایت رو دیدین.بنده علاوه بر شناخت کس های حشری توانایی شناخت رفتارهای انسانها رو هم دارم.

      حذف
    2. تازمانیکه منابع متعدد و متنوع برای غارت وجود داشته باشد و ثروت آن به تمام غارتگران برسد
      و ایران به خاک سیاه بنشیند
      بشمارید
      ۱۸درصد منابع گازی دنیا..دومین منبع اورانیوم دنیا...اولین خشکبار جهان...دومین صادر کننده خرما...دومین صادر کننده نفت اوپک(تاقبل از تحریم)...حالا سنگ های معدنی..خاویار...خاک وحتی آب!!
      ایران درحال شخم زده شدن است و ساکنین آن نه تنها نظاره گر هستند بلکه برای قاپیدن استخوان های پرت شده توسط رژیم به جان یکدیگر افتاده اند و حق خود را از امام زمان میخواهند...کدام دزد احمقی از کنار چنین موقعیتی میگذرد؟

      حذف
    3. همیشه گفته ام که وقتی گفتید: «شیعه».... «شنیعه» را فراموش نکنید.
      «شیعهٔ شنیعه»؛ برایش حلال و حرامِ اسلامی معنی ندارد. میتواند مادرش؛ خواهرش؛ دخترش؛ بچّهٔ شیر خوارهٔ خودش را بگاید.... میتواند زنش را بفروشد؛ دخترش را به حراج بگذارد و .... و فقط با در آوردنِ «اَدای اشک ریختن برای حسینِ سلطنت طلب» همهٔ کارهایی که کرده است بخشیده می شود و آن ۱۱ «قرمساقِ طاهرین» آنها را فقط به خاطرِ این «اَدا و اطوار» شفاعت خواهند کرد (حال بگذریم از آن قرمساقِ چاه نشین که «سوپر منِ شیعیان» است).
      «تشیّع» برخلافِ داوریِ احمقانهٔ سایر مسلمانان که از رویِ «ملایمت» این قومِ ننگین و کثیف را نیز «مسلمان» می انگارند؛ یک «فرقهٔ اسلامی» نیستند.

      برایِ مثال حتماً در رابطه با برخی از اعضایِ «گونهٔ انسانی» که یا «۶ انگشت» دارند و یا دارایِ «آلتِ جنسیِ مردانه و زنانه به طورِ همزمان» هستند اگر ندیده اید؛ حتماً شنیده اید.
      داشتنِ «انگشتِ ششم» و یا پدیده هایِ نادِرِ دیگر؛ با اینکه «نادِر» هستند؛ ولی «طبیعی» هستند و «انگشتِ ششم» یک «عضو» به حساب می آید.

      «تشیّع شنیعه» اینچنین نیست و «عضوی از باورهایِ گوناگونِ اسلامی» نیست.... «تشیّعِ شنیعه» مانندِ «انگشتِ ششم» نیست...
      «تشیّعِ شنیعه» مانندِ «زگیل» است که به صورتی «انگَلی» بر دست و پایتان می رویَد.
      «تشیّعِ شنیعه» فقط و فقط یک «زگیلِ انگل» است که از «اسلام» سود میجوید و تغذیه می کُند. امّا میتواند همهٔ حلالها و حرامها را نادیده گرفته و باز هم شایستهٔ «بهشت» (روسپی خانهٔ ۵۰ ستاره») شود.
      این «آلودگی» ۵۰۰ سال است که در ایران ریشه دوانیده و بسیاری از ساکنانِ ایران را «بی شرافت» ساخته است.
      این «آلودگی» با سخنانِ زنده یاد «احمد کسروی» و «استاد فرودِ فولادوند» و سایرِ فرهیختگان پاک نخواهد شد و «ایرانیان» در «آغازِ راه» نیاز به یک «قتلِ عامِ این فرقهٔ شنیعه» دارند.

      حذف
    4. شاید ساکنینِ «شیعه مسلک» بگویند که ساکنینِ ایران چنین کارهایی نمیکنند و «کژدم» دروغ میگوید.
      واقعیّت این است که اگر شما چنین کاری نمیکنید؛ دلیلی بر پاک بودنِ «فقه شیعه» نیست و دلیل بر «پاکیِ شما» است. امّا «فقه شیعه» همهٔ این «بی شرافتیها» را قبول دارد.

      حذف
  28. این خبر میگوید که «قُرمساقِ پوشک پوشِ فرزانه» باری دیگر «کونی جانانه به روسها داده است» تا روسها به دفاع از اوباشانِ شیعه حرفی بزنند..

    https://tinyurl.com/6hj5xbss

    روسها نیز «کونِ مجّانیِ فرزانه» را گاییدند و در اِزایش سخنی چند پهلو زدند. که البتّه به «نفتالو بِنت» نیز یاد آور شدند که آویختن از «کیرِ جو بایدن» نمیتواند زیاد سود آور باشد..... اندکی تجدیدِ نظر کُن.... و «امیدواریم که دولتی پایدار» بمانید و نَه «دولتی گذرا».

    پاسخحذف
  29. میبینید که همه چیز در حالِ تغییر است. دیگر نیازی ندارید که بخشی از زندگیِ خود را پس از کارِ روزانه برایِ خواندنِ کتاب صرف کنید. «کتابهایِ صوتی» را حتّی بدونِ آشنایی با «الفبا» را میتوانید بشنوید و زمانِ رانندگی را با گوش دادن به کتابهایِ صوتی پُربار کنید.

    https://tinyurl.com/a23b6h4y

    https://tinyurl.com/f5jb9ut5

    این ۲ کتابِ صوتی در «یوتیوب» هستند که میتوانید هنگامِ رانندگی به آنها گوش دهید.
    امّا وبسایتی هست که میتوانید مطالبِ «یوتیوب» را به صورتِ «فقط صدا» داونلود کرده و در یک حافطهٔ «USB» ذخیره کرده و هنگامِ رانندگی از آن طریق گوش کنید.

    اینهم آدرسِ وبسایتی که میتوانید از طریقِ آن هر مطلبی را از یوتیوب به صورتی «صوتی» داونلود کنید.

    https://www.mp3juices.cc/

    من از طریقِ Tor به این آدرس میروم و آنچه را که لازم دارم را داونلود میکنم و از وقتِ «رانندگی» برایِ خواندنِ کتاب (شنیدنِ کتاب) استفاده میکنم. شما نیز حتماً میتوانید.

    آن ۲ کتابِ صوتی که معرّفی کردم؛ بسیاری از گوشه و زوایایِ پنهانِ «قتلِ احمد کسروی» را نیز که به صورتِ یقین «حاجی پادشاه تهران مهر» در آن دست داشته است را نیز برایِ شما نشان میدهد.
    کتابهایِ صوتیِ دیگری نیز وجود دارند. این ۲ کتاب را که مقداری حالتِ آکادمیک نیز دارد و اشتباهاتِ تاریخیِ زنده یاد کسروی و تاریخِ «دگردیسی های ایشان» وهمچنین به باورمندیِ ایشان که محمّد و علی آدمهایِ خوبی بودند و از آنها همیشه به عنوانِ «راد مردانِ عرب» یاد میکند را نیز نشان میدهد انتخاب کردم. زنده یاد «احمدِ کسروی» تا زمانِ قتل با آنهمه «دگردیسی ها» هنوز نتوانسته بود خود را از پیلهٔ «راد مردانِ عرب» (به قولِ ایشان) رها کند و همچنان با افکارِ Paganistic که خدایی هست و رابطی میانِ خدا و انسان وجود دارد در حالِ «کُشتی گرفتن» بود.
    فرقِ «استاد فرودِ فولادوند» با «کسروی» در همین نکته نهفته است.
    با شنیدنِ این کتابها؛ خواهید فهمید که وعدهٔ حکومتِ «سکولار» یک ترفندی دیگر است تا به قولِ «شارلاتانها» موجوداتِ سخیف و بی شرف (انگلها) را به حوزه و مسجد محدود کنند. این بی شرفها به شما نمیگویند که این انگلها در مسجد بازهم به صورتِ «قدرتِ موازی» عمل خواهند کرد.
    این تلاش که به نامِ «رنسانس» با آن آشنایی داریم؛ از همان نخست بیش از آنکه طرفدارِ «آزاد اندیشی» باشد؛ «دستگاهِ کلیسا» را به صورتِ «قدرتِ موازی» تثبیت کرد که در همین اروپایِ کنونی و آمریکا شاهدِ آن هستیم.
    شعارِ «حکومتِ سکولار» یک دروغِ بیشرمانه است که توسّطِ «بی شرفهایِ شارلاتان» داده میشود.
    «Paganism» باید در همهٔ اشکالِ آن به عنوانِ «نجاست» از جامعه زدوده شود. این فقط بخشی از «گامهایِ نخستین» است.

    پاسخحذف
  30. سلام
    واقعا درشناختن مذهب شیعه و تاریخ آن دکترا دارید درواقع بعد از درست شدن شیعه ی صفوی توسط شاه اسماعیل و رسمی کردن آن با زور شمشیر بعد از آن هیچ دینی و هیچ مذهبی از مسلمان گرفته تا مسیحی و یهودی و لاییک و ....
    روی استراحت ندیدند ودراین اواخر با آمدن خمینی حدود 25 کشور مسلمان بخصوص و کل دنیا بطور عموم تحت تاثیرصدور این مذهب بی پایه و اساس قرار گرفت والا تا قبل از آن این همه تفرقه و چند دستگی و کشتاروغارت درهیچ کدام ازاین کشورها نبود اگر هم بودخیلی کم بود من فکر میکنم دشمنان دین و یا برنامه های روحی و معنوی با درست کردن این مذهب و کوچه دادن به آن تا حد زیادی در بی اخلاق کردن و فاسد کردن کل دنیا موفق بودن کاری که با رویارویی مستقیم با ادیان نمی توانستند آن را تا این حد به پیش ببرند
    درود برشما و نفرت براین مذهب ساختگی

    پاسخحذف
  31. سلام کژدم
    سریال the last kingdom. از شبکه grand cinema را ببینید . اگر وقت داشتید . کاملا دین و مزخرفات آن و رذالت کشیشها را به تصویر میکشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      حتماً خواهم دید. البتّه نَه برایِ اضافه شدن بر «دانش» بلکه برایِ دیدنِ «ترفندهایِ این اوباش انگلها». مهم نیست که «راهب بودایی» و یا «کشیشِ مسیحی» و یا «خاخامِ یهودی» و یا «مُفتی و مجتهد» و یا «پیرِ خانقاه» و یا «کشیشهایِ Pagan هایِ نخستین» (اوباشانی مانندِ ساحره هایِ معبدِ دِلفی) و یا «پیامبرانِ اولِالعظم» باشند.
      همهٔ این قرمساقها و پتیاره ها از یک جنس هستند که با ظهورِ «انگلهایِ Pagan نخستین» که ادّعایِ «رابط میانِ خدایان» و «احمقها» را داشتند کلید زده شد و به همین خاطر است که به سرعت و بدونِ هیچگونه سؤالی از طرفِ «انسان سانها» پذیرفته میشوند. زیرا در تاریخِ چند هزار سالهٔ خود به این مقوله ها عادت کرده و تبدیل به «کبوترِ جَلد» شده اند.
      ماجرایِ «نُوّابِ اربعه» نیز دقیقاً تکرارِ همین «کُس کِش بازی» (رابطِ میان «خدا و احمقها»؛ «رابط میانِ امامِ غایب و آشغال شیعه ها»؛ «رابطِ میانِ مسیح و الاغهایِ مسیحی» (پاپها و کشیشها) و .... است.
      من درسهایِ خود را خوب آموخته ام.
      زمانی که کسی میگوید: «من مُفسِّرِ قرآن هستم» و سپس میگوید: منظورِ خدا از این آیهٔ «کُسِ شعر» این بوده است.... در واقع خود را «خدا» می انگارد که اکنون ظهور کرده و میخواهد توضیح دَهَد که معنی و منظورش از فلان سُخَنَش در انجیل و قرآن و یا هر کتابِ «نوسترآداموسیِ دیگر» چه بوده است؟ اینگونه اوباشانی حتّی از مرزِ «پیامبری» گذشته و به جایِ «خدا» نشسته اند.

      حذف
  32. درود کژدم
    گوش دادن این کتاب صوتی خالی از لطف نیست.
    هرچند این انگل هارو خوب می‌شناسید.
    این کتاب نشون میده تمام طرف ها چه مصدقی ها چه آخوندا و در کل ساکنین ایران همه جمیعا صلوات جاکشن.

    https://youtu.be/cBZqHnQetpU



    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در شرایط کنونی ما ۳ مشکلِ اساسی و استراتژیک داریم:

      ۱- اسلام زداییِ و هرگونه «Paganism» زداییِ «مِیدانی».
      ۲- طرّاحیِ ایرانِ نوین.
      ۳- استراتژیِ پرورش دادن و داشتنِ نیروهایِ بسیار آگاه و سازمان یافته برایِ برآورده نمودنِ استراتژیهایِ «۱» و «۲» که باید «اشباح» باشند و نَه «نیروهایِ رسمی».

      آنچه که در دست داریم؛ موجوداتی سخیف و شارلاتان که با نامهایِ گوناگون که بر طبلِ «سکولاریسم» (سکولاریسم مانندِ مینی ژوپ مُد شده است) میکوبند و آینده را در فضایی «مِه آلود» که نَه سَرش و نَه «تَهَش» مشخّص است می پیچند و بهترین راه را بازگشت به «دورانِ همایونی» می نمایند. زیرا مغزهایشان بیشتر از این کار نمی کُند. این موجوداتِ سخیف؛ «آینده» را در «گذشته» می جویند.
      بدونِ «باز تعریفِ انسان»؛ هیچ گِرِهی باز نخواهد شد. دورانِ «سِئلَر سولار شاقّیلدیپ آخاندا» تمام شده است. حتّی بازگشت به گذشته نیز امکان ندارد مگر آنکه «جمعیّت» را نیز به همان تعدادِ گذشته باز گردانیم (حدودِ یک میلیارد و نیم). با جمعیّتی ۹ میلیاردی نمیتوان به گذشتهٔ «یک و نیم میلیاردی» بازگشت و این امر «اظهر من الشّمس» است.
      به نظرِ من «گونهٔ انسانی» باید در ۳ درجه بازتعریف شود:
      ۱- Humans
      ۲- Semi Humans
      ۳- Sub Humans

      دستهٔ سوّم باید با جلوگیری از «بارداریِ طبیعی» و به جایِ آن «بارداریِ مهندسی شدهٔ ژنتیک» به صورتی تدریجی حذف شوند.
      دستهٔ دوّم تا زمانی که Robot ها به تدریج جایِ آنها را میگیرند باید به صورتِ محدود و «بنا بر نیاز» تولید شوند.
      دستهٔ نخست باید فرمانروایان باشند و همهٔ تلاشها باید برایِ تولیدِ آنها متمرکز شده و بکار بسته شوند.

      و گرنه با آینده ای بسیار تاریک روبرو هستیم.
      اینکه چه کسانی ایران را به این روز انداخته اند؛ فقط قصّه و حدیث است و در حدّ «جلقِ سیاسی» است و نَه پژوهشی «حرفه ای» و روشنفکرانه.

      حذف
  33. تا حالا به این فکر کردید که چرا خدا این‌ همه دریا و اقیانوس رد چرا آبش رو شیرین نکرده و منابع غذا رو نامحدود نکرده؟مگه خدا بنده هاش رو دوست نداره چرا میزاره این حجم از گشنگی و بی آبی باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله من فکر کرده و به این نتیجهٔ «مشعشع» رسیده ام که «خداوندِ متعال» بسیار به «خیار شور» علاق دارد و دریا ها را شور کرده و «خیارهایِ دریایی» در اقیانوسها کاشته است؛ تا همیشه «خیار شورِ تازه» داشته باشد.

      حذف
  34. https://www.bbc.com/persian/iran-59181463

    این ۲ شخص میتوانند با «یک قطره اشک برایِ حسین» و حتّی کمتر از آن «ادایِ اشک ریختن» بخشوده شوند (طبقِ آدابِ تشیّع شنیعه) و به بهشتِ مسلمانان (روسپی خانه و کابارهٔ ۵۰ ستاره) بروند. حال چرا باید محاکمه و به اعدام محکوم شوند؟
    مگر «جعفرِ کذّابِ صادق» نفرموده است که «تقسیمِ بهشت» و «آمرزیده شدنِ گناهان» در «شیعه گری» نیز مقوله ای «رانتی» است و با «شفاعت» حلّ میشود؟
    «اللهِ شیعیان» آنقدر ضعیف و احمق است و از خود «اراده»ای ندارد و تقسیمِ بهشت و جهنّم را نیز به «ژنهایِ خوب» (نجاساتِ طاهرین) و «رانت خواران» سپرده است.
    صدورِ چنین احکامی نشان از آن دارد که «زگیل» (تشیّع شنیعه) با این ترفندها میخواهد خود را «عضو» (فرقهٔ اسلامی) جا بزند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم به نظرتون ما به چه گناهی مرتکب شدین که تو این خراب شده به دنیا اومدیم و با این دین و فرهنگ مزخرف بزرگ شدیم؟

      حذف
    2. هیچکس پدر و مادر؛ وضعیّتِ صنفی و اقتصادیِ پدر و مادر؛ سرزمین؛ مذهبِ خانوادگی؛ رنگِ پوست؛ زبان و ارثیه هایِ ژنتیک و ... را انتخاب نمیکند. به همین دلیل هیچکس گناهی در این رابطه مرتکب نمیشود. بقیّه اش (ادامهٔ زندگی) نیز آمیخته ای از «جبر و اختیاراتِ محدود» است.
      به عنوانِ مثال؛ «شازده شومبولِ شورشیِ ششگلانی» گفته است که اگر در خانوادهٔ دیگری به دنیا آمده بود دوست داشت که «آشپز» شود.
      نخست اینکه این «فیلسوفِ بزرگ» نمیتوانسته است در خانواده ای دیگر به دنیا بیاید؛ لذا این بخش از سُخنش «کُس شعرِ ملوکانه» است.
      دوّم اینکه اگر به آشپزی علاق دارد؛ با آن چند ۱۰۰ میلیون دلاری که دارد؛ میتوانست یکی از سر آمد ترین آشپزهایِ مشهورِ جهان باشد. لذا علاقه به آشپزی نیز «کُس شعرِ ملوکانهٔ دیگر» است. همهٔ این مزخرفات را میبافد که بگوید: «من تشنهٔ قدرت نیستم... بلکه برایِ خدمت آمده ام وگرنه آشپزی را بیشتر از قدرتِ سیاسی دوست دارم» (مثلِ انگل بهشتی که میگفت: عاشقِ خدمت است و نَه تشنهٔ قدرت). درکِ اهدافی که در پشتِ پردهٔ این مزخرفاتِ دیکته شده از طرفِ مشاورینَش پنهان داشته شده اند؛ زیاد سخت نیست.

      حالا شما نیز لطفاً مزخرف نبافید؛ شما تقصیری ندارید.

      حذف
  35. زمانی که کسانی مانندِ «کوچه» (کوچه بازاریها)؛ مادر به خطا و فاحشه زاده ای به نامِ «حسین شهبازی زاده» را به عنوانِ «جوانی جسور» با «سخنانِ طوفانی» معرّفی میکنند و یا آن «لاتِ بی سر و پا» (توماج صالحی) را که یکی از اوباشانِ همین رژیم است را بر سَرِ دست بلند کرده و به بهانهٔ اینکه «بیچاره ها در محیطِ مذهبی رُشد کرده اند» سفید شویی میکنند؛ فقط به دنبالِ «کلیک» هستند.
    این «کوچه بازاریها» به عنوانِ بخشی از پیکرهٔ «به حاشیه رانده شدگان»؛ بازارِ جدیدی برایِ خود ایجاد کرده اند تا «نانِ کلیک» بخورند و البتّه از جاهایِ دیگری نیز «نان و بوقلمونی» می رسد.
    مثلاً در خبرها خواندید و یا شنیدید که تعدادی از نیروهایِ ویژهٔ ارتشِ افغانستان به «داعش» پیوسته اند. زیرا داعش پولِ خوبی میدهد. امّا پرسش اینجاست که این «پولهایِ خوب» را چه کسی به جیبِ «داعش» میریزد؟
    ماجرایِ روسپی زاده هایی مانندِ «حسین شهبازی زاده» و «توماج صالحی» بخشی از پروژهٔ «موج سازی» و القاء اینکه «همهٔ حزبلبلی ها» بیشرف نیستند و در میانِ آنها «راد مردانِ کُس کِشی» نیز وجود دارند خلاصه میشود.

    نقطه پایانِ سَطر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نمیگویم که اهالیِ «کوچه» مردمانی بد و زشت خوی هستند. بلکه میگویم: «اگر بد و زشت خوی نیستید... احمق هم نباشید» و به بلندگویِ ترفندهایِ رژیمِ شیعی تبدیل نشوید.

      حذف
  36. سلام کژدم
    در مورد آن دو موجود مفلوک بدبخت حماقت هم باید اضافه کنید . در مملکتی که اولا هزاران دوربین رسمی و پنهان دارند تمام حرکات چ جابجایی هر جنبنده ای راثبت میکنند . هر موبایل خاموش خود یک جاسوس چسپیده به هر فردی است . همه شهروندان خود جزئ از سازمان اطلاعات هستند دیگر فیلمبرداری از حماقت خودت چه صیغه ای است ؟!
    ۲. در این سیستم که همه میدانیم هرکس کوچکترین اراده ای واقعی برای مخالفت و مبارزه داشته باشد اولا توسط هموطنان و شهروندان و ایراندوستان آریایی شناسایی و بدام می افتد و بازداشتش در کمال بی خبری و سکوت انجام میشود و قطعا دیگر روی خورشید نخواهد دید کدام انسان ساده دلی باورکند توماج صالحی به رهبر توهین کند و در تمام مراحل بازجویی خانواده را در جریان بگذارد و بعد از ۳ روز آزاد گردد؟!
    ۳. قطعا بر اساس مثل قدیمی «بی مایه فطیر است»هیچ گروه و حزبی بدون پول قادر به بقا نیست. حال گروهی مثل داعش که مجبور است هم شکم جنگجوها و هم زن و بچه آنها را تامین کند . هم پول اسلحه بدهد . هم پول تجهیزات سخت افزاری
    پول ۱. از اسپانسرهای سنی ۲. از دولت دمکراتها ۳. از بعضی شازاده های عرب . و امهات المجرمین خاور میانه یعنی «قه ته ر»
    ۴. به نظر میاد مذاکرات برجام. دیگر به هیچ جایی نرسد و اصلا شروع نشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نیز فکر میکنم که تسلیحاتِ آمریکایی که به دسِ طالبان افتاده اند؛ در واقع «اموالِ امانتی» هستند که در آینده به صاحبانِ اصلیِ آنها (داعش) تحویل داده خواهند شد.
      من پیشتر گفته بودم که رژیمِ شیعی به برجام باز نخواهد گشت؛ مگر آنکه کسی پیدا شده و کونشان را «بِدَرَد».
      تلاش برایِ قتلِ نخست وزیرِ عراق که ۱۰۰٪ با فتوایِ «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» انجام گرفته است؛ تأثیرِ عمیقی در روابط اروپا با رژیمِ شیعی خواهد گذاشت و کونِ «جو بایدن» را نیز بر رویِ «تابهٔ داغ» خواهد نشاند.

      حذف
    2. https://twitter.com/IranIntl/status/1457381122669748234

      حذف
    3. این نشانهٔ قحط الرّجال است که پیر و پاتالهایی مانندِ «پوشک پوشِ فرزانه» و «جو بایدن» و «ترامپ» بر سرِ کار می آیند. نسلِ جوان نیز بسیار ناتوان و احمق و لااُبالی بار آمده است و آیندهٔ خوبی در افقها دیده نمی شود.

      حذف
  37. https://tinyurl.com/cbmf4rdk

    رسیدن به استیصال در رَوَندِ «کوهان خواری».
    خوردنِ «کوهانِ خودی ها» نیز به «ضرورت» تبدیل شده است. زیرا «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» اگر با «کوهان خواری» نیز نتواند تُنبانش را بر کونَش حفظ کند؛ کارِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه به «کیر خواری» خواهد انجامید.

    پاسخحذف
  38. جمعی از فعالان مدنی و سیاسی ایرانی: آژیر احتمال رویارویی نظامی را به صدا درمی‌آوریم

    سلام کژدم چه خبر شده که کسکشهای درجه ۱ به شمولیت ئالان توقيفی، الهه امیرانتظام، احمد علوی، بهروز بیات، حسن نایب‌هاشم، رضا علیجانی، علی‌اکبر موسوی (خوئینی) و محسن يلفانی ازجمله امضاکنندگان این آژیر چه افقی را میبینند که نگران جمهوری اسلامی شده اند ؟
    یاد آوری الهه امیر انتظام دختر قاتل فرماندهان ارتش
    ئالان یا علی توفیقی پسر حاج سعید توفیقی در کردستان که بخاطر زحمات و افتخارات پدر و شهادت پدر توانست در اوج تنبلی به دانشگاه علوم پزشکی راهیابد و بعد در دوره اصلاحات بعد از چپاول در تامین اجتماعی کردستان به همراه افراد دیگری مثل رویا طلوعی که به پزشکان متخصص رنجهای بیشماری وارد کردند بعد از اخذ مجوز کلنیک و آزمایشگاه و وچپاول. با انتقال کلنیک و آزمایشگاه به نزدیکان خود به غرب آمده و نقش اپوزسیون را ایفا میکنند .

    گویا کک در تنبانشان افتاده است

    پاسخحذف
  39. درود بر کژدم گرامی..
    فکر میکنم که جنگ پنهانی میان امریکا و انگلیس برای در اختیار گرفتن قدرت وجود دارد ..از زمانی که از اتحادیه اروپا خارج شد تا امروز که قدرت امریکا بدست گلوبالیست ها افتاده وقضیه افغانستان وخط لوله روسیه به اروپا و...هر قدر که دلشان میخواهد امریکا را تحقیر میکنند ..اخرین مورد هم گوزیدن بایدن !در حضور مقامات سلطنتی انگلیس و توی بوق کردن ان بوسیله رسانه ها است ! ..عده ای میگویند :قانونی هست که هر کسی در مقابل خاندان سلطنتی بگوزد !باید به زندان برود و شبکه های انگلیس هم به مسخره کردن بایدن پرداخته اند ..فکر میکنم انگلستان گرچه استقلال امریکا را ظاهرا به رسمیت شناخته ولی هنوز امید دارد که امریکا را در کنار کانادا -استرالیا -نیوزلند و..ببیند
    میخواهند بایدن را کاملا مجنون نشان داده « هر چند که هست !» وقدرت را به هریس هندی دست پرورده خودشان بدهند ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا اینقدردوست داری «کُس شعرهایِ عبدالله شهبازی گونه» ببافی؟
      آیا میتوانی لطف کنی و «کُس و کونت» را از این وبلاگ جمع کُنی؟

      حذف
  40. حتماً در خبرها خواندید که ارتش اسرائیل میخواهد تا سالِ ۲۰۲۴ تسلیحاتِ «نقطه زن» و «بمبهایِ سنگر شکن» خود را به صورتِ گسترده ای پیشرفته تر و کارآمدتر کند.
    پروژهٔ به این بزرگی برایِ کشوری کوچک از نظرِ جغرافیایی؛ با یک و نیم میلیارد دلار امکان پذیر نیست و باید حدّاقل سقفِ آن ۵ میلیارد دلار باشد. امّا «میلیاردهایِ بعدی» را «بعداً» اعلام خواهند کرد.
    امّا اعلامِ این پروژه به خودیِ خود دعوت از رژیمِ شیعی برایِ «جنگِ سرد» و در واقع کلید خوردنِ پروژهٔ «جنگِ ستارگان» است. رژیمِ شیعیانِ شنیعه نمیتواند از این دعوتنامه چشم پوشی کند. زیرا یک دعوتنامهٔ «مِیدانی» است. لذا باید حدّ اقل ۱۰ میلیارد دلار را کنار بگذارد «۵ میلیارد برایِ غارت» و«۵ میلیارد برایِ تحقیقاتِ دروغین و وارداتِ تسلیحاتی که پس از رنگ زدن به اختراعِ ۱۰۰٪ بومی تبدیل میشوند.»
    در این میان خوش به حالِ روسیه و چین و کُرهٔ شمالی و کمپانیهایِ تولیدِ سلاحهایِ آمریکا و کمپانیِ اسرائیلی «رافائل» و امثالهم.

    امّا خبرِ مهمّ ترِ دیگر؛ شکست عملیّاتِ قتلِ نخست وزیرِ عراق بود که به خاطرِ اهمیّتِ این عملیّات؛ حتماً فتوایِ «قرمساقِ فرزانه» باید در پشتِ آن باشد.
    اگر همین امروز انتخاباتی دوباره انجام شود؛ تعدادِ صندلیهایِ اوباشانِ رژیمِ شیعی در پارلمانِ عراق شاید به ۷ صندلی نیز نرسد.
    طبقِ گزارشها به «یک» و یا «دو» گروه از این مزدوران اشاره شده است ولی تلاش میشود که آنرا به «یک گروه» نسبت دهند. زیرا مذاکراتِ پشتِ پرده برایِ «کاهشِ تنش» در جریان است تا یکی از این ۲ گروه «حذف» شده و مزدورانِ گروهِ حذف شده به گروهی که هرچند با «کونی زخمی و خونریزان» به جا میماند؛ بپیوندند و البتّه در این میان «ریزش»هایی نیز در کار خواهد بود. زیرا پس از هر شکستِ بزرگ؛ زمانِ «تقسیمِ تقصیرات» فرا میرسد و «انشعاب» و «ریزش» کمترین بهایِ این نوع از شکستها است.
    «اوباش گروهبان قاآنی» نیز نَه از موضعِ قدرت بلکه در «هیکلِ گِدا» به عراق برایِ «گدایی» رفته است تا بتواند زخمها را بخیه بزند. همین موضعِ «گدایی» نیز کار دستش خواهد داد زیرا مجبور است مطالباتِ عراقی را بپذیرد و بخشی از مزدورانش را «فدا» کُند و این امر به ریزشی بیشتر و «بی اعتمادیِ بیشتر» در میانِ مزدورانش خواهد شد.
    امّا تأثیراتِ این شکستِ بزرگ در عراق؛ به عراق محدود نخواهد شد و در سوریه و لبنان و حتّی در یَمن نیز آثارِ موجهایِ انفجارِ این شکستِ بزرگ را خواهیم دید.
    هنوز «انگل سیستانی» واردِ ماجرا نشده است و منتظرِ «کفّهٔ ترازو» است.

    پاسخحذف
  41. «گروهبان قاآنیِ روسپی زاده» فرمانده و طرّاحِ اصلیِ عملیّاتِ شکست خوردهٔ قتلِ نخست وزیرِ عراق بود و اکنون کونش بر رویِ «تابهٔ داغ» به پهنایِ عراق و سوریه و لبنان و یَمن قرار گرفته است.
    این «گروهبان سردار» با این شکستِ مفتضحانه شرایطی را رقم زده است که زمینهٔ کشتارِ اوباشانش در سوریه و عراق را بدونِ اینکه اشکی برایِ آن «مُرداران» ریخته شود را فراهم آورده است.

    پاسخحذف
  42. کژدم چه فایده که درون کشور هنوز اوباشگرانی هستن که از اینا حمایت کنن.باید اپوزوسیون وجود داشته باشه که این کشتارها رو به درون کشور هدایت کنه

    پاسخحذف
  43. هیچ حکومتی در هیچ کشوری بدونِ هوادار نیست.
    مسئله این است که آنان که هوادارِ حکومت نیستند چکار میکنند؟ چقدر آگاهی سیاسی دارند؟ چقدر سازمانیافته هستند؟ روشنفکرانشان چه کسانی هستند؟
    زمانی که ۲ بخش از کتابِ صوتیِ «شیعی گری» اثرِ زنده یاد احمد کسروی را برایِ مطالعه پیشنهاد کردم؛ چرا هیچ بازخوردی نداشت؟ براستی زنده یاد احمدِ کسروی که به عنوانِ یکی از «سرآمدانِ روشنفکری در ایران» همچنان مطرح است؛ چرا اینهمه ناشناخته باقی مانده است؟
    همه کتابهایش را میخوانند و حتّی «نخوانده» او را گرامی میدارند؛ امّا هیچکس به مسیری که ایشان می پیمود توجّه نذارند. زنده یاد احمدِ کسروی زندگیش پُر از «دگردیسی ها» است و استعدادِ آنرا داشت که به پلّه هایِ بالاتری برسد و همچنان برایِ «دگر دیسیِ دیگر» تلاش کُند. امّا در «پلّهٔ اسلام» مانده بود که از طرفِ «شیعیانِ شنیعه» به قتل رسید و رِشتهٔ «دگردیسیهای او» بُریده شد. متاًسفانه زنده یاد احمدِ کسروی در زمانِ مرگ «مدافعِ اسلام» بود امّا نقطهٔ درخشنده در زندگیِ او «راهنماییِ خِرَد» بود که او را به دگردیسیهایِ مکرّر کشانید.
    حال شما از جامعهٔ ایرانیِ «Sub Human»ها چه انتظاری دارید؟ اگر فکر میکنید که «Sub Human» نیستید؛ چکار کرده اید؟ چرا از خودتان شروع نمیکنید و به متّهم کردنِ دیگران بسنده میکنید؟
    چند بار تا کنون شعارِ «اموالِ رژیمِ کثیفِ اسلامی را به آتش بکشید» را مطرح کرده و بر دیوارها نوشته اید و یا به صورتِ «شبنامه» پخش کرده اید؟ تا تبدیل به «فرهنگِ مبارزانی» شود.

    پاسخحذف
  44. https://t.me/McafeeAfterlife/154

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به طورِ شخصی «پاپیولیسم» را به «کمونیسم» (زندان) به شدّت ترجیح میدهم. امّا پاپیولیسم نیز مجبور به «شکست» است.
      دونالد ترامپ «ایده» را می شناسد. امّا بسیار دهان گشاد است. من از اینکه دونالد ترامپ شخصیّتی «Self Centered» است ناراحت نیستم. امّا «دهان گشادی» را نمی بخشم.

      By the way... it is a very nice song

      حذف
  45. https://t.me/InsideThe3rdReich/187

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لینکِ بهتری بفرستید. این لینک باز نمی شود.

      حذف
    2. با تلگرام باز میشود
      این هم کانال اصلی
      https://t.me/InsideThe3rdReich

      حذف
  46. این نوشتهٔ بسیار کوتاه را بخوانید.

    https://tinyurl.com/4wpsf969

    اطرافِ «دونالد ترامپ» پُر از «حرفه ای هایِ تحصیلکرده» بود. اطرافِ «اوباما» نیز همچنین و اطرافِ «جو بایدن» نیز همینطور است.
    چرا با وجودِ اینهمه «آکادمیکهایِ حرفه ای» در ۳ دوره از دولتهایِ آمریکا؛ اینهمه در رابطه با چین؛ نه تنها ناتوان بلکه «مستأصل» بودند و هستند؟ ایرادِ کار کجاست؟
    مگر نه اینکه «عمو سیبیلو» خدایِ «جنگها و براندازیها» و «سباستین گورکا» استراتژیست و «فرهنگِ چین شناس» تشریف دارد؟ مگر نه اینکه «ترامپ» یک «ناسیونالیتِ ۲ آتشه»است؟ پس چرا همهٔ شان «زهوار در رفته» هستند؟
    با آن ۱۶ سازمانِ عریض و طویلِ اطّلاعاتی که میلیاردها دلار ثروتِ ملّیِ آمریکا را می مَکَد تا بر تمامیِ حرکاتِ «دشمنانِ آمریکا» اشراف داشته باشد؛ چرا حتّی به «گوز» هم نمی ارزند!!!! ایرادِ کار کجاست؟
    یافتنِ این «ایرادها» چراغِ راهِ آیندهٔ شماها خواهد بود. نه تنها من (کژدم) بلکه شماها نیز با اندکی فکر کردن (حتّی در سطحِ کودکستانی) میتوانید این مشکلاتِ ظاهراً پیچیده را حلّ کنید.

    آیا «آمادگی اَش» را دارید؟.... یا همچنان منتظرِ «ناجی» هستید؟
    حتّی اگر موجودی به نامِ «ناجی» ظهور کند؛ پس از «او» این شماها خواهید بود که «دستاوردها» را حفظ کنید.


    آنچه که گفتم؛ یک پرسشِ «تِستِ آی کیو» بود(IQ Test) آیا حاضرید واردِ این میدان شوید تا بفهمید که «چه هستید»؟ یا اینکه میخواهید همچنان مانندِ «سگهایِ ولگرد» دَر به دَر به دنبالِ «بو کشیدن» در سطلهایِ زباله (وبلاگها و وبسایتها) باشید؟

    جلسهٔ «IQ Test» شروع شد.

    تیکتاک-تیکتاک-تیکتاک......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این برمی گردد به عدم شناخت فرهنگ کنفسیوس...فرهنگ کنفسیوس مانند اب است و شکل پذیر..پس مانند مظروف است و نه ظرف...و این هست نقطه ضعف غربیها که همه چیز را اکادمیک و در قالب اندیشه می سنجند

      حذف
    2. ۱-این اطرافیان تحصیلکرده هستند ولی باهوش و حرفه ای نیستند و نمیتوانند وظایفشان را درستانجام بدهند.
      ۲- سازمان های عریض و طویل اطلاعاتی در طول زمان مضمحل شده اند و در استخدام هایشان مرد نبودن و سفید نبودن اولویت دارد بخاطر همین شایسته سالاری ونخبه سالاری در این سازمان ها از بین رفته است و به یک دفتر و دستک بزرگ و کم بازده و پر مصرف تبدیل شده و هدف اصلی کارکنانشان گرفتن حقوق است.
      ۳- در چین بر عکس موارد بالا هست و کارشناسان توانمدی دارد.

      انصافا عملکرد دولت ترامپ خیلی بهتر از دولت های قبلی اش بود چون آن ها حتی خطرات چین را نادیده میگرفتند.

      حذف
  47. سلام
    فعلا برای شروع
    ۱. همیشه گفته ای خودت که باید بازی ساز باشیم. نه بازیگر
    ۲. اقدامات . اهداف . استراتژی رقیب یا دشمن
    ۳. مهمترین عامل اراده ای است که در آمریکایی ها وجود ندارد. به دو دلیل اغلب این سیاستمداران دارای بنگاههای اقتصادی مستقر در چین می باشند و با تیرگی روابط با چین منافع خودشان از دست خواهد رفت .و سر آغاز رابطه و فرصت به چین توسط دمکراتها کلید زده شد .
    ۴. فرصت به چین برای یک رقیب روسیه که هرچند که چین و روسیه دشمن آمریکا و غرب هستند ولی هود با هم رقیب هستند .
    ۵. عدم تمرکز قدرت تصمیم گیری و اجرا در دست شخص یا تیم یکدستی در آمریکا
    ۶. با رخنه و راهیابی غیر آمریکایی ها به ساختار قدرت آمریکا و عدم پایبندی و تعهد به حفظ برتری آمریکا
    ۷. خیانت کون گندیده هایی مانند مرکل و عدم پیروی از سیاست آمریکا بخصوص در زمان ترامپ
    ۸ . عدم فکر و محاسبه چین بعنوان دشمن درجه یک آمریکا

    پاسخحذف
  48. شی جین پینگ به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در جمهوری خلق چین از حامیان اصلی جهانی شدن(گلوبالیسم) است از این رو گلوبالیست های دموکرات و جمهوری خواه در امریکا دارای کرسی های قابل توجهی هستند در این مسیر(جاسوسی) اصطعکاک ایجاد میکنند

    پاسخحذف
  49. با درود. به نظر من پایه های این قدرت از گذشته ای میاید که چینیها آموزش یک نسل معتقد به پیشرفت کشوررا آغاز کردند وآهسته و پیوسته فناوری غربیها را یاد گرفتند. بازگشت هنگ کنگ به چین و اعتقاد رهبر فعلی چین به ملت چین (کمونیسم را فراموش کنید) و چاشنی قوی ناسیونالیسم چینی به سیاستهای فعلی چین وداشتن نقشه برای ۵۰سال آینده؛ همه اینها دست بدست هم داده و این دولت+ملت قوی را ایجاد کرده. وجود جاسوس درون یک هییت حاکمه قبل از اینکه محصول خیانت یک شخص باشد محصول بی آینده دیدن آن حاکمیت توسط اشخاص خاين هست و طبق شواهد تعداد اینگونه آدمها در چین بسیار کم شده. همه این فاکتورها را اما اگر در ایران خودمان میداشتیم ما بازهم بدلیل فرهنگ وادادگی و از خودبیگانگی اسلامی نمیتوانستم به میزان چینیها موفق شویم. شاید هم بهره متوسط هوشی ما ایرانیها کمتر از چینیها باشه.آنها در تاریخ دیرپای خودشان بیشتر از ما ایرانیها اختراع داشته اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      تا حدودی (بسیار کَم)؛ امّا «بیشتر از دیگران» به هستهٔ مرکزی نزدیک شده اید.
      اگر ادامه دهید و بیشتر از چند سطر بنویسید؛ باعثِ «روشنگری» خواهد بود.
      برایِ راهنمایی:
      چه در آن «کوزه» است که «چنین می تَراوَد»؟

      و ... چه در این «کوزهٔ ایران» است که به جُز «مدفوع» از آن «نمی تَراوَد»؟

      حذف
  50. مشکل اینه که آمریکایی ها یک استراتژی ثابت ندارن و با عوض شدن دولت ها، استراتژی ها هم عوض میشن.
    مشکل ساختار قدرت در آمریکاست.

    ولی چون ساختار حاکمیت چین یکدسته چنین مشکلاتی رو نداره و تصمیمات به سرعت گرفته و انجام میشه و برای همین آمریکایی ها گیج میشن.


    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی «حرفه ای» بود. دیگه بهتر از این نمیشه....
      منظورتان این است که اینطوری میخواستید «حرفه ای» کار کنید؟.... کارِ حرفه ای یعنی فقط «۲ جمله»؟!!!!؟؟؟؟!!!!

      حذف
    2. من از چین و فرهنگش چیز زیادی نمیدونم برای همین هرچی بگم مضخرف درمیاد.

      درمورد آمریکا هم
      اول اینکه به نظرم در حال حاضر آمریکا یک کشور بین المللی هستش و با 50 و 60 سال پیش خیلی فرق داره.
      موج مهاجرت در چند دهه گذشته از همه جای دنیا که چینی ها هم سهم زیادی دارن زیاد شده ( حالا همشون صرفا دانشمند و سرمایه دار نیستن)
      پس زمینه نفوذ چینی ها فراهمه

      دوم اینکه به نظر من جامعه آمریکای فعلی، جامعه ای بسیار سخیفی هستش. ( متاسفانه ایران هم همینجوریه)
      همچنین نسل جدید.
      کافیه نگاهی به فرهنگی که دارن بندازین، از موسیقی گرفته تا رواج مصرف مواد مخدر و...

      ولی چینی ها حداقل یک دیسیپلین و نظمی دارن

      سوما هم همین دموکراسی حزب محور
      مقامات سیاسی و نمایندگان مجالس بیشتر حکم دلال رو برای یک سری کمپانی ها دارن تا یک سیاستمدار و نماینده!!
      اینو که خودتون بهتر می دونید

      در برخی از موارد مشکل در فرماندهیه که موجب شکست میشه
      در مورد آمریکای فعلی هم به نظر من همین قضیه صدق میکنه
      یه نگاهی به جو بایدن و کاملا هریس، نانسی پلوسی و... بندازین!
      کسایی که نمیتونن گوز خودشون رو نگه دارن
      ادم قحط اومده تو آمریکا

      وگرنه از لحاظ تکنولوژی آمریکا خیلی خیلی پیشرفته تر از بقیه دنیا هستش.


      اشکان

      حذف
  51. پاسخ به سئوال شما ...زیرا چین کمونیست برعکس شوروی با اسب تروا آمده است امروز در بازار املاک کانادا سرمایه چینی غوغا میکند رسانه های اصلی در آمریکا با حقوق و سرمایه های چینی کار میکنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نکتهٔ مهمّی اشاره کردید که هرچند در این وبلاگ «تازه» نیست؛ امّا یادآوریِ آن نیز مهمّ است.
      اندکی بیشتر فکر کنید تا «موتورِتان» استارت بخورد.
      سپاس

      حذف
  52. البته آمریکایی ها هم از جنس دیگری هستند.شاید چارتا سیاستمدار درب و داغون حرفهای مفت میزنن ولی غول های تکنولوژی آمریکا به خاطر چارتا شعار کمونیسم قرار نیست کنار برن.کمونیسم چینی هم به خوبی اینو میدونه با بالا رفتن از خایه های مارکس و کنفسیوس و استفاده از القاب تقلبی برای اشخاص خایه مال نمیشه حکومت قدرتمندی رو ساخت.حکومت قدرتمند نیازمند انسان های توانمند و (زنده) هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشتباه میکنید. امّا نمیگویم چرا؟ تا شاید خودتان زنجیرِ اشتباه را پاره کنید.
      سپاس

      حذف
  53. در رابطه با گفته های اکبر خوشکوشک در رابطه با دستگیری زم نظری ندارید؟ فکر نمیکنید به عمد میخوان با پخش چنین شایعه هایی مخالفین خارج نشین مثل مسیح علینژاد و جوانمردی و عبدالرضایی رو ساکت کنند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نطرتتان درست است. اینها همه سناریو برایِ «تولید وحشت» هستند.

      حذف
  54. درود جناب کژدم. یک سوالی که ذهن من رو درگیر کرده اینه که در داخل کشور نیروهای اطلاعاتی مزدور جاعش شدیدا مواظب هستن که هیچ گونه یازمان و تیمی حتی در حد دو نفره شکل نگیره. در چنین شرایطی چجور میشه به صورت سازمانی و تیمی عمل کرد!؟ آیا باید فردی کار کنیم یا باید راهی برای تشکیل تیمهای سه چار نفره پیدا کنیم؟ تجربه شخصی خودم میگه فعالیت فردی بازدهی کمتری داره، سکیوریتی بیشتری داره ولی انگیزه چندانی برای فعالیت وجود نداره یا گستره فعالیتهایی که میشه کرد زیاد نیست چون در نهایت فقط یک نفر هستی با دوتا دست. از نظر شما بهترین راهکار چیه؟ سپاس از آموزشهایی که در این سالها دادید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      مسائلی که در رابطه با قدرتِ اطّلاعاتی رژیم مطرح میکنید؛ در حدّ افسانهٔ یوسف و زلیخا است. این افسانه ها برای تولیدِ وحشت سروده شده اند.
      از سالِ ۵۷ تا آخرهایِ سالِ ۶۰ که حتّی پدر و مادرها فرزندانشان را لو میداند؛ به تجربهٔ شخصی میدانستم که همهٔ افسانه هایِ این قدر قدرتیها مزخرف و دروغ هستند.
      شما پیش از آنکه رژیم شما را بترساند؛ خودتان؛ خودتان را ترسانیده اید.
      یک حسابِ «دو دوتا چهارتا» بکنید تا ببینید که برای کنترلِ مردم چند میلیون نیرویِ حرفه ای لازم دارند؟
      «اشباح» قابلِ «رهگیری» نیستند.
      در این وبلاگ آموزشهایِ عملیّاتی داده نمیشوند. زیرا رژیم را هشیار میکند.
      مانندِ این است که مردم را برایِ تظاهرات در فلان ساعت و فلان مکان دعوت کنید و ببینید که نیروهایِ سرکوب پیش از مردم در آن مکان حاضر شده و آن مکان را محاصرهٔ ۳ حلقه ای کرده اند.

      حذف
  55. دوست دارم نظر شما و دورنمایی که میبینید در رابطه با اسلام گریزی مردم رو بفهمم. بنظرتون هشتگ ریدم به اسلام نتیجه آگاهی هست یا نتیجه عصبانیت مردم از آخوندها؟ یک تحلیلگر اسراییلی ادعا میکرد که مردم ایران مثل آونگ عمل میکنن، زمانی که حکومت به سمت ملی گرایی میره مردم ایران به سمت هویت اسلامی میرن و وفتی حکومت به سمت اسلام گرایی میره مردم ایران به سمت هویت ملی و تاریخی خودشون میرن ولی اینبار مردم ایران به سمت زرتشت و اهورامزدا و این قبیل چیزا نرفتن بلکه ادعا میکنن از هر نوع دین و مذهبی نفرت دارن. اما موضوعی که من رو نگران میکنه اینه که این موضعی که مردم در رابطه با دین و مذهب گرفتن ابتدا توسط قشر فرودست و طبقه فقیر و شروع شد و ابتدا این قشر بود که به طور علنی به دین و مقدسات دینی میریدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ساکنینِ ایران «ضریح لیس» هستند. هیچ یک از آنهایی که «روشنفکر» مینامید حتّی خاکِ پایِ زنده یاد احمد کسروی نیستند. امّا میبینید که ایشان نیز بخشهایی از گفتمانش را «بحثهایِ کلامی با آخوندها» تشکیل میدهد.
      زنده یاد کسروی فردی تلاشگر و میهن پرست و درست کردار بود.
      این ۳ خصلت در میانِ ساکنینِ کنونیِ ایران؛ جایگاهی ندارد.

      حذف
    2. حتّی در آنزمان نیز «تنها» بود. روسپی زاده ای به نامِ «علیِ دشتی» را حتماً میشناسید و بر سرِ کتابِ «۲۳ سال» او سر و دست میشکنید. این روسپی زاده؛ زمانی که زنده یاد کسروی به «یار و یاور» نیاز داشت؛ در جبههٔ «حاجی پادشان» و ««اوباش انگلهاي صفوی» قرار گرفت و «نجاستِ شیعه گری» را با «بازی با کلمات» از همان نوعی که «نماینده هایِ مجلس» و ممجلس سنا» و «وکلایِ دادگستری» به خوبی میدانند؛ زنده یاد کسروی را به خاطرِ اهانت به «تشیّع» که ممذهبِ رسمی بر اساسِ قانونِ اساسی» است؛ به شدّت موردِ حمله قرار داد.

      از من میپرسید؟

      ریدم به آن کتابش (۲۳ سال) و خاک بر سرِ وجودِ خائنَش.
      زمانی که «باب» ظهور میکند(در این مورد زنده یاد احمد کسروی)؛ «فصل الخّطاب» است..... همان «پُلِ صراطِ باریک تر از مو» است.
      یا از آن دَر(باب) واردِ دنیایی «نو» میشوی و یا مانندِ «کِرم» به زندگی در «مستراح» ادامه میدهی.
      شارلاتانها بر ۳ دسته اند:
      ۱- قُرمساقهایی که «دین» میسازند.
      ۲- روسپی زاده هایی که برایِ آن «دین» بالکُن و اِیوان و باغ درست میکنند.
      ۳- دیّوسهایی که میخواهند «مستراح را اصلاح» کنند (مصلحینِ دینی - روشنفکرانِ دینی) مانندِ «کدیور و عبداکیرمِ سروش» (درست خواندید... «عبدالکیرَمِ سروش».... تنها نامی که شایستهٔ وجودِ ننگینش است.

      حذف
  56. چون به شدت یک دست و سازمان یافته اند، میدانند که دقیقا چه میخواهند و برعکس آمریکا به دو دسته ی فوکولی دموکرات و جمهوری خواه رِد نک تقسیم نشده اند. همینطور درگیر بافتنی های دموکراسی پرستی هم نیستند کاری که لازم باشد را به هر بهایی انجام میدهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یکدستیِ کامل افسانه است. تواناییهایِ چین در جاهایی دیگر نهفته است. نمیدانم مطالبِ این وبلاگ را خوانده اید و یا نَه؟ اگر خوانده اید در سطحی پایین تر از خواندنِ «داستانِ سیندرلّا و چهل دزدِ بغداد» خوانده اید.
      لذا حرفی به جای نمانده است.

      حذف
  57. درود. پاسخها خوب بودند.
    برای من مدتی است این سووال مطرح شده که کشور روسیه، چه جایگاهی را در جهان امروز دارد؟ قدرت نظامی او در مقایسه با چین؟ وضعیت فرهنگی، اموزشی و اقتصادی روسیه در چه وضعی است؟ و در مجموع قدرت مانور روسیه نسبت به قدرت های همتا در جهان سیاست امروز در چه وزنی است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخها همگی «جمیعاً صلوات» خیلی مزخرف بودند.
      «کُلّی گویی» پاسخ نیست.

      حذف
  58. درود
    آمریکا به عنوان امپراتوری انقلاب صنعتی سوم پشتوانه پول ملیش نفت شد (پترو دلار).
    از اون زمان برای انقلاب صنعتی چهارم برنامه داشتند و دیدیم که به تدریج دنبال حذف نفت و زغال سنگ و استفاده از انرژیهای پاک هستند.
    به همین دلیل صنایع بر پایه نسل سوم خود را از دوره نیکسون به تدریج به چین دادند تا حدی که امروز آمریکا از تولید نیازهای روزانه مردم خود بدون کمک چین ناتوان است.
    بنابراین با حذف نفت، دلار قرار است مقداری از پشتوانه خود را دست بدهد و با کاهش قدرت صنایع نسل سوم آمریکا و واگذاری بازارها به چین بخشی دیگر از پشتوانه خود را نخواهد داشت.
    از سوی دیگر انقلاب جدید با پول بصورت رمز ارز سازگار است و مقداری پشتوانه دلار نیز به این صورت آب میرود.
    فعلا قدرت دلار تهدید شده ولی هنوز حرف اول را میزند اما مشکل این است که همه این افول آمریکا را دارند میبینند و لزوما قدرت برتر آینده همین امپراتور نخواهد بود.
    چین برخلاف آمریکا صنایع نسل سوم را در اختیار دارد که هرچند آلوده کننده هستند بسیار برای رفع احتیاجات مردم عادی مثل بنده کاربردی هستند و حالا حالاها مشتری دارند.
    چین علاقه چندانی به رفتن راه آمریکا و اروپا ندارد و هرچند در ظاهر همراه آنها است، درعمل تا بتواند انرژی فسیلی مصرف خواهد کرد و با معضل محیط زیستیهای افراطی هم مواجه نیست.
    آمریکا این دوره انتقالی را درست مدیریت نکرد و در عوض میلیونها نفر از تحصیلکرده هایش تحت آموزش دانشگاهی برای رسیدن به اهداف دنیای پاک رایدکال و بدتر از مذهبی های مسیحی شده اند.
    پس حالا چین آمریکا را روی پل برده و تا پشتش را نشکند ول نمیکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      خوکچه گرامی. سخنتان درست ولی بسیار ناقص است. از «پیش درآمد» تُهی است. مانندِ جمله ای درست که از یک نوشتارِ بسیار قوی با قیچی بریده شده و منتشر شود.
      اگر یادتان باشد؛ سالها است که فریاد میزنم: «کمونیسمِ چینی» با «کمونیسمِ روسی»؛ «هم سِرِشت» نیست.
      اگر امروز بخواهم آن گفته را دِگرباره بنویسم؛ خواهم گفت: «کمونیسمِ روسی»؛ «کمونیسمِ وایکینگی» است. امّا «کمونیسمِ چینی» نوعی «کمونیسمِ تائوئیستی» است.
      «وایکینگ» خسته میشود؛ امّا «تائوئیسم» خسته نمیشود؛ زیرا همهٔ راهها برایش باز است و هیچ «دِرِ بسته ای» وجود ندارد.
      «تائوئیسم» بسیار خطرناک است.
      احمقها «تائوئیسم» را تا حدّ یک «آیینِ کُهنِ آمیخته با خُرافات» ؛ پَست می شمارند.
      چنین تعریفِ احمقانه ای از «تائوئیسم»؛ رودخانه ای است که «تائوئیسم» برای رسیدن به «دلتا» و سپس اقیانوس؛ در آن شنا می کُند و هرگز با آن «تعریفِ احمقانه» گلاویز نمی شود تا آن «رودخانه» حفظ شود.

      «تائو» به «کلام» در نیاید؛ اگر به کلام در آید؛ «فهمیده نشود» و اگر به کلام در آمد و فهمیده شد.... دیگر «تائو» نیست.

      حذف
  59. https://twitter.com/KGazande
    با درود. در پاسخ به ناکارآمدی امریکا در یافتن برتری اطلاعاتی بر چین.
    به نظر من دلیل اصلی، غافل ماندن امریکا برای سال ها بوده است . و معتاد شدن شرکت های چند ملیتی به نیروی کار ارزان در چین. یا به نظر بعضی از یاران در این جا دولت های گلوبالیستی پشتیبان شرکت های چند ملیتی از تاثیر چین بر امریکا یا متحدان استراتژیکش چشم پوشیده اند. مغرور بودن بیش از حد امریکا و برای همین تنبلی و اقدام نکردن.
    برای مثال، هکر های وابسته به دولت چین به زیرساخت های امریکایی حمله ی سایبری می کنند. اما ندیدیم امریکایی ها هم بر ضد منافع دولت چین دست به حمله ی سایبری بزنند.
    نوع دیگری از چنین ضعف و غفلت را می توان در رابطه با اسلامگرایی (القاعده و داعش و رژیم شیعی و ...) می توان دید. اسلامگرایان امریکا را کافر و مهدورالدم می دانند و برای این دشمنی «دلایل ایدئولوژیک» می تراشند. اما ندیدیم که امریکایی ها برای رویارویی با «اسلامگرایی»، بحث های ایدئولوژیک به وجود بیاورند.
    در آستانه ی روی کار آمدن «دانلد شیردل» گفته می شد که بیشتر سهام شرکت های امریکایی را چینی ها دارند. «جو بایدن» و «آل جو بایدن» گاو هستند و صورت مساله را نمی بینند. اما دانلد شیردل هم تنها نیست.
    در مقاله ای که شما به آن اشاره کردید نوشته بود:«نیروهای اطلاعاتی امریکابر رهبری چین اشراف اطلاعاتی ندارند.» مگر امثال من و شما در اتاق انگل فرزانه چشم و گوش داریم؟ تنها با دیدن حرکت مهره ها باید بتوان به استراتژی طرف مقابل پی برد و این نیازمند داشتن «ایدیولوژی» و «شناخت های از پیش ایجاد شده و یک مجموعه مسایل مطالعه شده و حل شده» است. برای مثال شما این «شناخت ها» را دارید و با نگریستن به ماجرای «مالباختگان» در چند سال پیش به آسانی گفتید:«بورس» برای چپاول است. کسی که این «شناخت» را ندارد تا ابد فریب خواهد خورد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      این نظر که به نامِ من منتشر شده است؛ مخدوش است.

      Kajdom Gazande
      @KGazande
      ·
      Nov 11
      در شرایط کنونی ما ۳ مشکلِ اساسی و استراتژیک داریم:
      ۱- اسلام زدایی و هرگونه «Paganism» زدایی «مِیدانی».
      ۲- طرّاحی ایران نوین
      ۳- استراتژیِ پرورش دادن و داشتنِ نیروهایِ بسیار آگاه و سازمان یافته برایِ برآورده نمودنِ استراتژیهایِ «۱» و «۲» که باید «اشباح» باشند و نَه «نیروهایِ رسمی».


      قرار نیست که «اشباح» استراتژیهایِ «۱» و «۲» را اجرا کنند.
      وظیفهٔ اشباح؛ سرنگونی و قتل عام پشه هایِ مالاریا است.
      زیرا «پشه هایِ مالاریا» تا زمانی که مردم را می کُشند؛ «بَد» و «اَخ» هستند. امّا زمانی که دستگیر شدند؛ از «حقوقِ انسانی» برخوردار میشوند و «حقوقِ بشریها» خیمه و خرگاهِ «دفاع» از جنایتکاران برپا می سازند.
      به همین دلیل «پشه ها» باید از طریقِ «اشباح» حذف شوند.

      لطفاً متن را اصلاح کنید.

      حذف
  60. سلام
    این که چرا چین اینه و ما این هستیم
    دونستنش خوبه اماجزئی از آزمون شما نیست..
    من بر این باورم که چین هنوزم مثل حکومت فقه شیعه شنیعه برای گلوبالیسم منفعت داره
    و ترامپ تنها کسی بود که میخواست این کوچه دادن ها رو قطع کنه
    اما خود گلوبالیسم هم مطمئنا برنامه و نقشه هایی دارند که وقتی چین از حدش گذشت و یا وقتی که تاریخ مصرفش تموم شد
    دکمه سیکتیرش زده بشه
    اون ها چه هستند
    بی ابرویی سیاسی(گرفتن حق وتو..)
    و نابودی مکان هایی که چینی ها سرمایه گذاری کردند
    و تقویت دشمنان و همسایگان چین ؟

    و همینطور شاید کمی ویروس بازی
    اما نه به ضعیفی کرونا!

    پاسخحذف
  61. ببخشید از اینکه همه نظرها پوچ بود و همه باید به تایوییسم اشاره میکردند تا بقیه گفته هایشان درست شود ولی شما فکر میکنید که همه رهبران چین پرورده شده در مکتب بالا هستند. اگر اینگونه هست «خوکدونی بودن» چین را در سالهای ۱۹۴۹ تا اواسط دهه ۸۰ میلادی (بیش از ۴۰ سال از ظهور کمونیسم چینی) یا توسری خور بودنشان را در قرون گذشته توسط بریتانیا و ژاپن چگونه توضیح میدهید. مگر چینها تازه از سالهای ۲۰۰۰ به اینطرف تایو شده اند و .... . متأسفانه این کیبورد من حرف «حمزه» را به «ی» تبدل میکند برای همین تایو نوشتم ولی سوال من امیدوارم فهمیده شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «تائوئیسم» نه «مکتب» است و نَه «دین». بلکه مجموعه ای گرانبها از تجربیّاتِ ثبت شده میباشد که به صورتی «راز ورزانه» نگاشته شده اند. بکار گیریِ «راز ورزی» در شیوهٔ نگارش؛ ۲ هدفِ مهم را دنبال میکنند:
      ۱- نگارش به این شیوه میتواند از ورودِ «دزدان» جلوگیری کند هر چند که حتّی اگر بتوانند متنها را به سرقت ببرند.
      ۲- این نوشتارها برایِ «دانش آموزانِ» به نوعی امتحانِ «IQ» نیز هست که در هر مرحله از آموزشها از آنها استفاده میشود. تا «استاد» که خود نیز یک «دانش آموز» است؛ بداند که شاگردها به کجا رسیده اند؟ آیا میتوانند ادامه دهند؟ و یا اینکه باید اخراج شوند؟
      امّا در رابطه با سؤالِ شما که امیدوارید فهمیده شود؛ باید بگویم که یا این وبلاگ را نمیخوانید و یا اگر میخوانید؛ مانندِ «خواب آلوده ها» و «بَنگی ها» میخوانید.
      آنچه که «مردم» میخوانید؛ همه جا تقریباً با اندکی تفاوت همسان هستند.
      ۱- کمتر از ۳ دهمِ درصد «انسان».
      ۲- ۳ درصد «شبهِ انسان».
      ۳- ۹۶ درصد تفاله ها.
      چینیها شانس آورده اند که پس از سالیانِ بسیار درازِ «قحط الرّجال»؛ کسانی سر بر آوردند که بسیاری از معایب را با بی رحمیِ تمام ریشه کَن کردند و سپس با فراهم آوردنِ محیطی نسبتاً خوب که منجر به «دِگردیسیهایِ گوناگون» شد؛ آرام آرام به اینجا رسیدند.
      چینیها نیز اگر به جایِ داشتنِ «فرهنگِ تائوئیستی» به «سینه زن» و «زنجیر زن» و یا اعتقاد به رفتن به «معراج»؛ آنهم با «اُلاغِ پرنده» تبدیل می شدند و بهترین رهبرانشان همینهایی که در این ۴۰ سال دیده اید می بودند.

      حذف
  62. EUROPA: The Last Battle (2017) - Full Documentary HD

    https://www.goyimtv.tv/v/3201930849/EUROPA--The-Last-Battle--2017----Full-Documentary-HD

    پاسخحذف
  63. سلام
    این دادگاه ایران تریبونال چه نتیجه ای خواهد داشت جز مستند سازی ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      به دادگاه کشاندنِ این روسپی زادگانِ «شیعهٔ شنیعه» در یک «دادگاهِ نمادین» حرکتِ بسیار خوبی است. امّا نباید از آن انتظاراتِ زیادی داشت.
      اگر شما به صورتی «آتشین» حرف میزنید؛ سخنانِ آتشینِ شما از «فیلترهایِ یخ زدهٔ دولتها» میگذرد و شاید با یک «چُس نالهٔ خوشایند» و فقط در حدّ حرف پاسخ داده شود؛ نگران و سرخورده نشوید. به هر حال کارِ مثبتی است. امّا بهترین راه «اقدامِ مستقیم» از طرفِ ایرانیانِ خارج از کشور بر علیه اوباشانِ رژیم و به وحشت انداختنِ آنها با رعایتِ «پروتوکول هایِ استراتژیِ تاکتیکیِ اشباح» است.

      حذف
  64. با درود. بعد از خواندن متن مربوط به تائوئیسم کمی در اینترنت جستجوکردم وفکر میکنم شاید رهبران فعلی چین تحت تأثیرتائو باشند ولی تائوئیسم در تایوان بسیارگسترده تر است و حالا دنیا نه تنها باید مواظب چین بلکه بیشتر مواظب تایوان باشد. بگذریم. رهبر فعلی چین بسیار باهوش است ولی کیش شخصیت تنیده شده پیرامون او بزرگترین پاشنه آشیل او و مملکت چین خواهد شد.آنچه که درون جامعه چین بوجود آمده و آنها را به اینجا کشانده از دوان بعد از دنگ شیائو پینگ آغاز شد والا با فرهنگ مائوئیستی همان گهی میماندند که قبل از آن بودند. آنچه که من از جستجودر اینترنت دستگیرم شد اینست که در هرصورت تائوئیسم به هیچ شکلی قابل مقایسه با یک دین نیست ولی توسط بعضی افراد در معابد مورد سوء استفاده قرار گرفته وشبیه دین تبلیغ میشود. با داستانهایی مثل درخودفرورفتن درتمپلها نمیشود دنیا را گرفت. مثال دیگرش نیز فرهنگ غرب است که بدون استفاده از این بازیها وتائوئیسم از همه جای دیگر دنیا چند صد سال پیشی گرفته بوده و هنوز هم این فاصله را حفظ کرده اگر چه در سالهای اخیر کم شده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      درکِ شما از «تائوئیسم» در کلّیتِ آن درست است. آنانی که «تائوئیسم» را به سویِ «خرافه بافی» کشاندند؛ همان «Pagan»های چینی هستند. در فرهنگِ «عامیانهٔ چینی» ۱۰۰ها خدا وجود دارد و مردمانی بسیار خرافی هستند. هر جایی که «Pagan»ها بوجود آمدند و خدایان را آفریدند؛ بدبختیها آغاز شد. در زیرِ سایهٔ فرهنگِ «تائوئیسم»؛ صنعتِ چاپ در چین اختراع شد؛ کاغذ اختراع شد؛ باروت اختراع شد؛ دیوارِ بزرگِ چین ساخته شد که الهام بخشِ دیوارِ اسرائیل و دیوارِ ترامپ و دیوارهایِ دیگری است که همین اکنون در حالِ ساخته شدن هستند میباشد. در زیرِ سایهٔ «تائوئیسم» کتابِ «هنرِ جنگیدن» نوشته شد.؛ طبِ سوزنی اختراع شد؛ طبّ گیاهی پاگرفت و مهمّ تر اینکه همهٔ تجربیّات «مستند» گردیدند.
      در همین بخشِ نظرات؛ ویدیویی را بازپخش کردم که «بازماندهٔ اشکانیان» را نشان میدهد که در «بیغوله» زندگی میکنند و هنوز هم که هنوز است «خطّ» ندارند و همه چیز «سینه به سینه» به نسلِ بعدی منتقل میشود. امّا «اشکانیان» (پارتها)را در غرب با «جنگهایِ پارتیزانی» میشناسند (شیوهٔ نبردِ پارتها). اگر غربیها این شیوه را مستند نمیکردند؛ حتّی اینرا نیز نمیدانستیم. از «باتریِ بغداد» و یا «باتری اشکانی» سخن می رود؛ امّا به جز یک باتری؛ هیچ سندِ دیگری وجود ندارد. از «ماه نخشب» سخن میگویند و در تکفیرِ سازنده اش شاید بتوان ۱۰۰ها مطلب پیدا کرد؛ امّا چگونگیِ ساختن و کارکردِ «ماهِ نخشب» مستند نشده است.
      هرچند که شیوهٔ نبردهایِ پارتیزانی را در این سرزمین «پارتها» اختراع کردند؛ امّا پیش از آن در کتابِ «هنرِ جنگیدن» نوشتهٔ «سان زو» در چین مستند شده است.
      اکنون در ایران ۸۰۰۰ امامزاده داریم که همگی شفا میدهند و حاجتها را میدهند و اگر ندادند حتماً «قلبت صاف نبوده است» و تقصیرِ آن «گور» نیست. در واقع در ایران پس از کنار گذاشتنِ الله و گورهای محمّد و ۱۱ امام؛ ۸۰۰۰ خدایِ دیگر نیز داریم که شیعیان به پرستش آنها مشغولند. این نشان میدهد که ایرانِ امروز در رگهایش «چرک و تعفّن» جریان دارد. به بقیّهٔ بخشهایی که از ایرانِ کُهن بازمانده اند نیز که نگاهی بیندازید؛ هنگی «بیغوله ها» هستند. کارِ سختی نیست و فقط به اطرافتان نگاه کنید تا به راحتی ببینید.
      در ایران «تائوئیسم» را نوعی «عرفان» میشناسند و میگویند که ما نیز «صوفیها» و «دراویش» و «مولوی» را داریم. «صوفیها» و «دراویش» عارف نیستند؛ بلکه «Pagan»هایی هستند که هر کدام راهی «خرافی» در پیش گرفته اند و به همین دلیل نیز در تاریخِ ایران پس از اسلام؛ درگیریهایِ خونینی با یکدیگر داشته اند که نشان میدهد: «هر گُهی که هستند.... عارف نیستند».
      در چینِ کنونی و در ایران با کتابِ «یی چینگ» (آی چینگ) فال میگیرند. امّا این کتاب یکی از مستنداتِ «تائوئیستی» است. کنفوسیوس گفته بود که اگر ۵۰ سال بیشتر عُمر میکرد؛ همه اَش را صرفِ خواندنهایِ مکرّر این کتاب می نمود. کنفسیوس را در غرب و به تقلید از غربیها در ایران؛ «فیلسوف» میشناسند. در حالی که او «فیلسوف» نبود و پس از اینکه در می یابند که شیوهٔ تفکّر او مانندِ فیلسوفانِ غربی نبوده است؛ از «فلسفهٔ شرق» سخن میرانند.
      منظورِ من از مطرح کردنِ «تائوئیسم»؛ نَه برایِ تبلیغِ این شیوه از تفکّر؛ بلکه نشان دادنِ «ستونهایِ سترگ» در تاریخِ چین است.

      حذف
  65. من خودم شخصا از زرد پوست و چینی متنفرم . و چینی های امروز اگر تکنولوژی غرب نبود باید از گشنگی میمردند . حالا هم هر کاری میکنند در عرصه علم و هنر کپی برداری از ۶رب و آمریکاست .هیچ گهی نبوده و نیستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوّل بگو خودت چه «گُهی» هستی؟ کجایی هستی؟ از نتایج عملیّاتِ لذیذِ «اشرف افغان» در اصفهان و یزد و کرمانی؟
      آیا حتّی کُپی برداری بلدی؟

      حذف
    2. هِی... اُلاغِ متنفّر از همه

      این شخص یکی از برجسته ترینهایِ «ایرانِ گَند زده» است:

      https://tinyurl.com/vexr3tyh

      به جز نشخوارِ مطالعات و پژوهشهایِ دیگران؛ هیچ غلطی نکرده است و تمامیِ شهرتش را وامدارِ پدرش است که مشروطه خواه بوده است. امّا رشته ای که باید در آن «حرفه ای» می شد؛ همان درجهٔ دکترایِ اوست. این شخص بیش از آنکه در رشتهٔ تحصیلیِ خود کاری کرده و مدالِ طلا گرفته باشد؛ در رشتهٔ «فلسفه» (بافتنی ها) و مسائل اجتماعی (احتمالاً مشروطه خواهی) که هیچ ربطی به رشتهٔ علمیِ ایشان ندارد مشهور شده است.
      چینیها فرزندانشان را به دانشگاههایِ پزشکی و ریاضیّات و تکنولوژی نمیفرستند که پس از چند سال اتلافِ وقت؛ به «بَنگی» و «کافکا» و «کامو» تبدیل شوند. این امر واقعاً شرم آور است.

      این از مشاهیرَت...

      حالا بگو که تو خودت چه پُخی هستی؟

      چند سال پیش از خیانتِ ملّی ۵۷ شاید تنها تصمیمِ درستی که گرفته شد؛ خریدِ کاملِ شرکتِ «تالبوت» بود. روسپی زاده هایِ چپی و شیعی فریاد زدند که «شاه یک شرکتِ ورشکسته را خریده است». هیچکدام از این روسپی زادگانِ «دوشان فکر» (خرگوشهایِ باهوش» نگفتند که چه باید میخرید؟ اساساً جایگاه و سهمِ یک «کشور مستراح» در عرصهٔ جهانی چیست و از کجا میتوان آغاز کرد؟
      نتیجه چه شد؟
      آن کارخانه به جایِ آنکه یک نقطهٔ شروع شود؛ نتوانست به خاطرِ بکار گماردنِ «مهندسینِ سهمیه ای» به جایی برسد. کاش لیاقتش را داشتیم و میتوانستیم «کُپی برداری» کنیم.

      حذف
    3. ازی اینام داریم :)
      https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86

      حذف
    4. سپاس.
      نادر انقطاع و بسیاری دیگران را نیز داریم.
      برایِ «شیعیانِ شنیعه» اینها ارزشی ندارند. زیرا از «کُسِ فاطمه شفا نمیخواهند».

      حذف
  66. سلام کژدم
    من هیچ گهی نیستم. ولی بطور ژنتیک از نسل اشرف افغان نیستم . و از متوکلین به بی بی زهرا هم نیستم بصورت غیر ارادی .
    اما کپی کاری چینی ها با دستور و خواست رهبران چینی مب باشد و گه های چینی بدون دستور و بستر رهبرانشان از ما هم گه تر هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      آشناییِ خوبی بود.
      من فکر میکنم که شما اشتباه میکنید. همهٔ مردمان با اندکی تفاوت «همسان» هستند. اینکه فردی با استعدادِ تبدیل شدن به یک «فرهیخته» در جامعهٔ «خوشامد گوی» زاده شود؛ با اینکه در جامعه ای «دوری گُزین» به دنیا بیاید و رانده شود؛ ۱۰۰٪ در سرنوشتِ آن شخص تأثیرِ تعیین کننده دارد. مانندِ اینکه در «شوره زار» و یا در «باغی زیبا» به دنیا آمده باشی. در این رابطه ۱۰۰٪ با یکدیگر همنوا هستیم. امّا در اینکه از مردمانی که به لحاظِ شکل و رنگِ پوست به مذاقمان خوش نمی آید متنفّر باشیم؛ داستانی دیگر است.
      پیشنهادِ من به شما این است که برایِ مدّتی کوتاه؛ مثلِ «بودا» رفتار کُن و همهٔ انواعِ «تنفّر» را شناسایی کُن تا بتوانی Pattern آنرا کشف و ثبت کُنی. یعنی نقشه اش را مانندِ نقشهٔ یک ماشین و یا ساختمان بر رویِ کاغذ بیاوری.
      این دارو یک دارویِ «تائوئیستی» است.

      حذف
  67. کژدم این دادگاه به اصطلاح بین المللی برای آبان۹۸ آیا مصرفی دارد که جمهوری اسلامی به آن واکنش نشان داده؟
    و دوم این جسدی که بعد از ۳۷ سال به خانومی نسبت میدهند که توسط حزب دموکرات کردستان کشته شده آیا یک التیماتوم به آنان است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله تأثیراتِ زیادی خواهد داشت و نوعی از «استاندارد» و خطّ قرمز در رابطه با برخوردِ حکومتهایِ غربی با رژیمِ شیعی را ارائه میکند که در انتخاباتها میتواند مؤثر باشد و آنهایی که با رژیمِ شیعی مماشات میکنند را در تنگنا قرار دهد و از سویِ دیگر اوباشانِ رژیم را در رابطه با سفرهایِ خارجی محدود کند و یا به خاطرِ ترس از دستگیر شدن به خارج از ایران سفر نکنند و حتّی آن دسته از اوباشانی که به کشورهایِ غربی تزریق شده اند احساسِ خطر خواهند کرد. این دادگاه میتواند دنباله هایِ دیگری نیز داشته باشد. از جمله تلاش برایِ صدورِ تعقیبِ قضاییِ بین المللی برایِ دستگیریِ «اوباش مقاماتِ» رژیمِ شیعی.
      براه انداختنِ این دادگاه حرکتِ خوبی است.
      از جریانِ آن خانم اطّلاعی ندارم. ولی همزمانیِ این ادّعا شاید نوعی واکنش به «دادگاهِ بین المللیِ مردمی» باشد.

      حذف
    2. همچنین این دادگاه میتواند بخشی از یک پروژهٔ بین المللی برایِ تشکیلِ دادگاههایِ زنجیره ای باشد. دادگاهِ بین المللیِ مردمی؛ هرچند که یک دادگاهِ رسمی نیست امّا میتواند موادّ خامِ برایِ دادگاههایِ رسمی تولید کند. در هر صورت؛ خیلی مهمّ است. امّا همانطوریکه گفته ام نباید با سطلِ دادگاه؛ از چاه آبِ سرنگونی کشید. زمانی که رژیم سرنگون شود؛ مردم خودشان به حسابِ این بی شرفهایِ شیعه مسلک خواهند رسید.
      حکم اعدامِ اوباشانِ رژیم سالها است که در دادگاهِ ذهنِ مردم صادر شده است و این احکام در دورهٔ حدّاقل ۲ سالهٔ بحران و خلأ قدرت در دورهٔ سرنگونی و پس از آن از طرفِ «اشباح» و به صورتِ غیرِ رسمی و غیر قابل پیگرد اجرا خواهند گردید.

      حذف
  68. سلام
    این دادگاه. آن هم در انگلستان خود دستاورد بسیار بزرگی است و دادگاههای در این سطح در ۷رکجای دنیا نیاز به پشتوانه های مالی و سیاسی زیادی دارد . و سر تعظیم در برابر کسانی که چنین پروژه عظیمی را به انجام رساندند . واقعا مهیا کردن مکان .حق الزحمه قضات . وکلا . فراهم کردن بستر شهادت. شهود پر سراسر دنیا .
    و قطعا نتایج آن یک مستندسازی بسیار مدون و مستند و قابل اتکا برای اقدامی فراهم خواهد کرد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      این دادگاههایِ زنجیره ای را «اپوزیسیونچیها»یِ خارج از کشور تشکیل نداده اند تا اینکه دستاوردی محسوب شود. بلکه یک پروژهٔ اروپایی است و دستاوردهایش نیز به اروپا خواهد رسید. امّا اپوزیسیون چیها تلاش خواهند کرد که بگویند «کارِ ما بود». امّا این پروژهٔ اروپایی زمینه هایی را می سازد که اگر «اپوزیسیونچیها» شرافتی و عقلی داشته باشند؛ میتوانند از آن پلّه بسازند. امّا این شرافت و عقل را در آنها نمیبینم. آنها ژاژخوایانی بیش نیستند .... همیشه همینطور بوده اند.

      حذف
    2. این دادگاههایِ زنجیره ای پیامی به رژیمِ شیعی است که آیا خفه میشوید؟ یا مادرتان را بگاییم؟
      لذا زمانی که «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» «تغارِ مدفوع» را سر کشید؛ میتواند قطع شود.
      در عراق نیز دیدیم که «انگلِ پوشک پوشِ فرزانه» به گُه خوردن افتاد و «گروهبان قاآنی» را به نیابت فرستاد که مراتبِ «تأسف و گُه خوری» را به عرضِ دولتِ عراق برسانند. نتیجه اش نیز این شد:

      https://tinyurl.com/aryuvv4x

      این دادگاهها نیز میتواند به همین سرنوشت مبتلا شود.

      حذف
    3. زیاد جوش نخور. این حیوان تنها موجودی است که راست میگوید.

      حذف
  69. انتقالِ سرباز از طالبان به داعش به بهانهٔ پاکسازی.

    https://tinyurl.com/tab7tb85

    پاسخحذف
  70. دیروز این نوشتار را در BBC دیدم

    https://www.bbc.com/persian/world-features-59240707

    امروز به آرشیوی فرو رفته است که فقط با «گوگل» میتوانید آنرا پیدا کنید.
    نوشتاری که فقط یک روز عمر داشت و «مُرد».

    نویسندهٔ این مقاله موجودِ «فرومایه»ای است (فرومایه به مفهومی که «نیمچه» بکار می بَرَد... «چنین گفت زرتشت» را بخوانید.).
    این موجودِ فرومایه لقبِ «پروفسور» و «استادِ دانشگاه آکسفورد» را مانندِ «دُم» به خود بسته است.
    این نوشتار چکیدهٔ آن مزخرفاتی است که در آن به اصطلاح دانشگاه با تفصیل به خوردِ آن به اصطلاح «دانشجویان» داده می شوند. اینچنین است که یک جامعه دچارِ «قحط الرّجال» می گردد.
    زیرا «گاو» فقط «گاو» می زاید.
    از «کنفوسیوس» یک تصویرِ بزرگ امّا فقط یک جملهٔ کوتاه نوشته شده است و بقیّهٔ داستان وصله پینه کردنِ تیتروارِ اتّفاقاتِ تاریخی است. این نشان میدهد که نگارنده تا چه حدّ «فرومایه» و «سخیف» است.
    در مجموع به «دانش آموزِ بدبخت» این ایدهٔ احمقانه تزریق میشود که: «چینی ها به غرب بدبین هستند».

    من (کژدم» میگویم :
    (چینیها به غرب بدبین نیستند؛ بلکه از پراکندّنِ ایدهٔ «بدبینی به غرب» به طوری عمدی سود میجویند تا نوعی «طلبکاری» را در کیسه داشته باشند و «پروفسور گاوها» به تولیداتِ دانشگاهی مانندِ مزخرفاتی که در این مقاله آمده است وادار کنند و یا آنها را اجیر کنند تا چنین نوشتارهایی تولید کنند).

    به همین دلیل است که میگویم:

    «تائوئیسم» بسیار خطرناک است.

    پاسخحذف
  71. https://www.radiofarda.com/a/russia-s-biggest-move-yet-to-take-control-of-the-european-gas-market/31563983.html

    تقدیم به شیعیان آریایی نژاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود

      این سرزمین پس از شکست از اعرابِ مسلمان همیشه به فروش گذاشته شده و ساکنینِ آن به «وطن فروشی» عادت کرده و قُرمساقهایی نیز که خود را «روشنفکران» مینامند؛ این وطن فروشیها را با عنوانِ پُر طمطراقِ «رازِ شگرفِ بقایِ ایرانیان و فرهنگِ ایرانی» به خوردِ ساکنینِ کنونی میدهند.
      نخستین «خود فروشِ مشهور» را حتماً میشناسید. قُرمساقی به نامِ «روزبهان» که نامش را به «ابو مسلمِ خراسانی» تغییر داده بود و سرزمینهایی را که از چنگِ «بنی امیّه» در آورد؛ به «عبّاسی ها» پیشکِش کرد.
      روسپی زاده هایِ «پان ایرانیست» و حتّی استاد فرودِ فولادوند نیز به دامِ «پان ایرانیسم» افتاده و این قُرمساق را پاس میدارند.
      من (کژدم) هرگز در این دام نیفتادم.
      هیچکس از خود نمی پُرسد که اگر این «دیّوس» توانست فتوحاتی داشته باشد؛ چرااز یک بخش از «قُرَیش» (بنی اُمیّه» گرفت و به بخشِ دیگری از «قُریش» (بنی عبّاس) هدیه کرد. اینگونه اند قهرمانانِ قُلّابیِ این سرزمین.
      اینگونه اند همهٔ قُرمساقهایی که توسّطِ «پان ایرانیسمِ روسپی زادگان»؛ این جرثومه هایِ خیانت و ننگ؛ «کوروشِ بزرگ» را به «حاجی تهران مِهرِ کمر بسته» وصل کرده و تاریخِ ۲۵۰۰ سالهٔ شاهنشاهی میسازند که آخرین شاهنشاهِ آن حتّی خایهٔ دیدارِ پدرش (رضا شاه) را نداشت و خواهرش «شمس» بسیار «مَرد تَر» از او بود.
      برایِ شکستها به دنبالِ «عواملِ خارجیِ پدر سوخته» نگردید. زیرا هر «کِرمی» که بوده است.... در درونِ همین درخت بوده است.
      از «خالد ابنِ ولید» و «عّمر» و «اسرائیل» و «انگلستان» و «آمریکا» متنفّر نباشید...
      از پدران و مادران و اجدادِ خائنتان متنفّر باشید .... و بالاتر از همه از خودتان متنفّر باشید که پای در جایِ پایِ پدران و مادرانتان میگذارید (یا حسین میر حسین.... زنده باد امام حسنِ کلید دارِ بنفش) و اکنون صدایِ «چُس ناله»هایتان گوش آسمان را کَر کرده است.
      بارها گفته ام که «خالد ابنِ ولید» را می ستایم. زیرا «علی ابن ابی طالب» را که «نورِ امامت و ولایت و عِلمِ لدُنّی و مُلهِم بودن به الهاماتِ الهی» تا «خِرخِره اَش» در کونش فرو رفته بود و حتّی بیشتر از «الله» در بارهٔ کائنات میدانست و هیچ برگی از درخت پایین نمی اُفتاد الّا به اِذنِ علی؛ را با «کیرَش» شکست داد و علی را به جایی کشانید که به قتلِ عامِّ شیعیانش روی آورد که به نامِ «خوارج» میشناسید و سپس به دستِ یکی از همان شیعیانِ پیشینِ خودش به «دَرَک» واصل شد و فرزندانش جسدش را در نهانی چال کردند و هیچ گورِ واقعی ندارد.
      این است نتیجهٔ شکستِ «مولایِ عالم و عالمیان» که حتّی «محمّد» بدونِ شفاعت (رانت خواری) او به بهشت نخواهد رفت..... که از «کیرِ خالد ابنِ ولید» شکست خورد.

      پس با مَن بسرایید:

      «زنده باد کیرِ خالد ابنِ ولید که علی را به مَغاک کشاند».

      هرجا «گوهری» هست؛ دریابید. زیرا یک «اَنبانِ پُر گوهر» بسیار بهتر از هزاران انبانِ پُر از «مدفوع» است.

      آنچه که هر روزه میبینید و می نالید و شیوَن می کنید؛ به خاطرِ «انبانهایِ پُر از مدفوع» است که در جیبتان؛ در کیفتان؛ در کِشو میزتان؛ در مغزهایِ آلودهٔ تان دارید.
      البتّه که یک «جُذامیِ پُر از عفونت و چِرک» چاره ای بیشتر از «آه و فغان» ندارد.

      حذف
    2. آیا داستانِ «۴۷ رونین» را خوانده اید؟ آیا درسهایِ «تائوئیستی» نهفته در این واقعهٔ تاریخی را فهمیده اید؟ آیا تبدیل شدن از «انسانهایِ شناخته شدهٔ ستاره دار» به «اشباح» را دریافته اید؟

      به چه زبانی باید سخن بگویم که بفهمید؟

      حذف
  72. درسها را فهمیده ایم. اما خایه نداریم . حتی خایه دل کندن از جوراب سوراخ و گند بو خودمان را نداریم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتماً و بدونِ چون و چرا خایه دارید. امّا از آن استفاده نمیکنید.

      حذف
  73. https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Russias-Biggest-Move-Yet-To-Take-Control-Of-The-European-Gas-Market.html

    نشانه ی دیگری از اقتدار و عظمت رژیم شیعه شنیعه و ولی امر مسلمین جهان.

    خلاصه‌ش اینه که بجز مقدار خیلی کمی که کسری گاز مصرف داخلی ایران را جبران کنه سه چهارم گاز میدان چالوس توسط روسیه و چین به یغما خواهد رفت و البته این برای شیعیان شنیعه مهم نیست چون اون دنیا با امام حسین مشروب خواهند خورد.

    پاسخحذف
  74. درود کژدم
    قصد جسارت نداشتم ولی فکر کنم جندمین باره که اشتباه می کنید.
    اونی که کیرشو درآورد «عمرعاص» بود که سیاستمداری کارکشته ای هم بود.
    اگه اشتباه نکنم مصر رو هم عمر عاص فتح کرد.
    پس بهتره بگیم «زنده باد کیر عمر عاص که علی را به مغاک کشاند»

    البته خالد بن ولید تو جنگ احد کیر بزرگی به سپاه اسلام زد که هم محمد (ص) را داشتند هم علی (ع) که کل جهان هستی بخاطر این دو تا جاکش درست شده.



    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه تنها جسارت نیست؛ بلکه «راستگویی» است.
      من(کژدم) زمانی به «تاریخ» علاقه داشتم. بعدها این علاقه از بین رفت. زیرا چه فرقی میکند که فقط برایِ «چشم زهر گرفتن و انتقام» کدامین مادرقحبه پیش از مادرقحبه ای دیگر از سرهایِ بُریده مناره ها می ساخته است و اکنون نامش بر تارکِ «پادشاهانِ اسلام پناهِ شیعه مسلک ایران» می درخشد؟ من نتوانستم این مسئله را که «کریم خان» یک پادشاهِ بزرگ است؛ زیرا یک «حمّام» ساخت را هضم کنم. یعنی این سرزمین با آن جمعیّتِ ۷ میلیونی بزرگترین موشی که زاییده بود؛ یک «پادشاهِ حمّام ساز» بود؟
      لذا بر من ببخشید که «عمرعاص» را با «خالد ابن ولید» اشتباه گرفته ام. فکر میکنم که باز هم اشتباه خواهم گرفت.
      هر دو ژنرالهایِ بزرگی بودند.
      امّا اینکه یکی از آنها (برایِ من فرقی نمیکند که کدام؟)؛ «علی» را با «کیرِ مبارکش» شکست داده است ... .
      مهمّ این است که«علی ولی الله» از «کیر» شکست خورد و سپس سرش را یکی از «شیعیانِ خودش» شکافت و مانندِ «جسدِ یک سگِ ولگرد» به طورِ شبانه و در محلّی ناشناخته دفن شد و اکنون «۳ گورِ دروغین» دارد.
      آیا نباید به چنین «ولایتِ مطلقهٔ الهی» رید؟
      اگر نرینید... حتماً سوراخِ کونتان اشکال دارد.

      حذف
  75. این دو خبر به خوبی کیفیت روابط رژیم شیعی با طرف های چینی و روسی را در حوزه سیاسی و امنیتی نشان میدهد
    حالا بگذریم از مناسبات و روابط اقتصادی که در اکثر مواقع ۹۰ به ۱۰ به سود روس ها و چینی ها بوده است و آوردن آن ها در یک نظر نمیگنجد

    https://www.radiofarda.com/a/commentary-on-Russia-possible-providing-s400-for-Iraq/30199027.html

    و


    www.independentpersian.com/node/133626/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لینک مربوط به «ایندیپندنت فارسی» ناقص است.
      لطفاً پس از کاپی کردنِ لینکِ کامل در وبسایت زیرین کوتاه نموده و دوباره بفرستید.

      https://tinyurl.com/app

      سپاس

      حذف
  76. گویا لینک دوم مشکل داشت
    با پوزش

    https://tinyurl.com/46f9dkjt

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متأسّفانه مشکل این است که حتّی اگر پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه؛ بهترین فرزندانِ ایران به حکومت برسند؛ باز هم باید تلاش کنند که از زیرِ یوغِ حدّ اقل ۵۰۰ سالهٔ اخیر که توسّط «تشیّعِ شنیعه» بر این کشور تحمیل شده و آنرا به «کشور مستراحِ آمیخته با خرافات» تبدیل شده است بیرون آیند و در این مدّتِ «دگردیسی» باز هم همچنان زیرِ یوغِ بیگانگان باشند. زیرا این قومِ کثیف (شیعیانِ شنیعه)؛ همهٔ چشمه هایِ دانش و تار و پودهایی که به میوه نشستنِ یک ملّت می انجامند را از هم درانیده اند.
      به همین دلیل است که «کژدم» از یک «قتلِ عام» به عنوانِ یک «ضرورتِ مِیدانی» سخن میگوید و گرنه تشنهٔ خون نیست.

      حذف
    2. در چند نظرِ بالاتر؛ زمانی که تلاش کردم تا آن نوشتارِ متعلّق به یک «بوزینه» را که «پروفسور» و «استادِ دانشگاهِ آکسفورد» نامیده میشود را منتشر کنم (لینکِ زیرین)

      https://www.bbc.com/persian/world-features-59240707

      متوجّه شدم که BBC بخشِ «جستجو» را که راهیابی به «آرشیو» است را از وبسایتِ خود حذف کرده است و شاید در فرداها DW و رادیو فردا نیز همین کار را بکنند؛ تا رابطهٔ خوانندگانِ خود میانِ «گذشته» و «حال» را قطع کنند و آنها را در «گُسترهٔ حال» با انبوهی از به اصطلاح «خبرها» (گزارشهایِ تاریخی) سر در گریبان کرده و آنها را از رجوع به «گذشته» و رابطهٔ «گذشته با حال و آینده» باز دارند تا خوانندگانشان در «حال» خفه شده و از «فکر کردن» باز داشته شوند.
      اینگونه است که این روسپی زاده ها میخواهند هیچ «اندیشه ای نوین» نَرویَد.
      حتّی عنوانِ لینکِ بالا را نیز تغییر داده بودند. عنوانِ این نوشتارِ «کاغذ مستراحی» (اثرِ یک روسپی زادهٔ پروفسور) مانندِ روسپی زاده «حسنِ عبّاسی دکترینال»؛ فقط برایِ «آمدن» و «رفتن» هستند و قرار نیست که خوانندگان بتوانند این مزخرفات را از «آرشیو» بیرون کشیده و دوباره مطالعه نموده تا آن «پازِلِ سِرّی» را کشف کنند. گویی که قرار است یک فیلمِ سینمایی را به طورِ «مجّانی» تماشا کنید ولی حقّ ندارید بیشتر از یکبار آنرا تماشا کرده و به «نقدِ فیلم» بپردازید.
      فقط یکبار تماشا کنید و ایمان داشته باشید که «مسعودِ بهنود» یک «مادر جندهٔ کونی» نیست و به شما دروغ نمیگوید.... همینی است که هست.... آشِ کشکِ خالته.... بخوری پاته.... امّا اگه نخوری... تویِ کونِت «تنقیه» میکنیم.

      حذف
  77. جناب کژدم آیا ایجاد موج ضد روسی و یا ضد چینی نیز یک راه حل میدانی خوب برای سرنگونی رژیم نیست؟
    چرا که حداقل در ظاهر رژیم نمیتواند آنرا سرکوب کند چون یک حرکت ملی است
    این ایده بسیار کلی است و بسیار جای بحث و گفتگو دارد...هرچند شما در چندین بخش به ایجاد فضای ناامن برای چینی ها اشاره کرده اید،اما بنظر من این ایده ارزش یک تحلیل در قامت نوشتار(آتش) را داراست و زمینه ی آن نیز وجود دارد چراکه این دو کشور به شدت در میان مردم ایران منفورند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      پرسشِ شما یک پرسشِ تأکیدی است. یعنی اینکه آنرا قبول دارید و فقط میخواهید «تصویب شود».
      نظرِ من نیز مانندِ نظرِ شماست.
      هر زمینه ای که بتواند به سرنگونیِ رژیمِ شیعی بینجامد؛ در شراطِ کنونی یک «شیوهٔ مقدّسِ مِیدانی» است.
      فکر میکنم که این مسئله را پیش ترها گفته ام.
      اینبار نیز به صورتِ «تأکیدی» میگویم.

      حذف
    2. در شرایط کنونی حمله به منافعِ چین در ایران یک وظیفهٔ تاریخی است.
      نگذارید که «چین» در ایران پا بگیرد.
      چین بسیار خطرناکتر از روسیه است.
      چین حتّی خطری استراتژیک برایِ روسیه نیز هست.
      چین یک خطر در حدّ «آژیرِ قرمز» برایِ تمامیِ جهان است.
      اگر شما «تائوئیسم» را میشناختید؛ حتماً از من پیشی میگرفتید.
      زمانی که «تائوئیسم» واردِ عرصهٔ سیاست شود؛ خطرناکترین نیرویِ «تهاجمی» را می آفریند.

      حذف
  78. کژدم گرامی با درود،
    تا آنجا که اطلاعات بسیار اندک و سطحی من اجازه می‌دهد، باید بگویم که تائوئیسم در کنار بودیسم و کنفسیونیسم یکی از نحله‌های فکری کهن ولی نافذ و موثر در فرهنگ و جامعه چین است. معمولا برای تائوئیسم هم وجهی فلسفی قائل‌اند و هم دینی و البته از جنبه‌های اتیک آن هم نباید غافل شد. در دوره انقلاب فرهنگی در چین که «مائوئیسم» ایدئولوژی حکومتی بود، تائوئیسم هم مانند بیشتر نحله‌ها و نهادهای مذهبی زیر ضرب قرار گرفت و معابد زیادی ویران شد. راهبان تائوئیستی را برای «تجدید تربیت» به اردوگاه‌های مائوئیستی بردند. از دوره دن سیائوپینگ که سیاست توسعه اقتصادی و به اصطلاح «اقتصاد بازار به علاوه سیاست توتالیتر» در پیش گرفته شد، دوباره بسیاری از معابد بازسازی شدند و تساهل دینی بیشتری در چین گسترش یافت. اما به نظر من می‌رسد که شما در بحث‌هایتان تائوئیسم را به معنای خاصی به کار می‌گیرید و آن را نوعی ایدئولوژی جدید حکومتی در چین می‌دانید که رویای فرمانروایی سیاسی و اقتصادی بر جهان را دارد. اگر برداشت من اشتباه نباشد و وقت و حوصله داشتید، توضیحی درباره این مفهوم ـ به صورتی که مد نظر شماست ـ بدهید. بویژه برای من مهم اینست که بدانم اگر تائوئیسم در روایت امروزی خودش یک ایدئولوژی جدید حکومتی است، در رویارویی با کاپیتالیسم (و ملزوماتی که با خود به همراه می‌آورد) به چه ابزارهای نظری و عملی مجهز است و چه قابلیت‌هایی از خود نشان خواهد داد تا چین بتواند جامعه‌ای متفاوت باشد. من منکر دستاوردهای اقتصادی اخیر چین نیستم، ولی در عین حال معتقدم که جامعه چین کاملا در «تله مدرنیزاسیون» افتاده و کاپیتالیسم آن را بلعیده است. البته این کشور بر خلاف روند موزون توسعه کاپیتالیسم در غرب، توسعه اقتصادی ناموزونی دارد که ممکن است به یک انفجار بینجامد. چین در واقع الان دارد روی یک دهانه آتشفشان روزگار می‌گذراند. مشکلات عظیم اقتصادی مانند میراث شوم دوره‌ مائوئیسم، ناکامی اصلاحات در واحدهای تولیدی دولتی، شکست پروژه بازسازی ساختاری جوامع روستایی، دشواری‌های روند انباشت سرمایه (به صورتی که آن را در غرب می‌شناسیم)، دزدی، فساد، اختلاس و ویرانی «اتیک اقتصادی» که از ملزومات رشد موزون کاپیتالیسم است، شکاف فزاینده میان فقر وثروت، رشد تبهکاری‌های اجتماعی، نبود حکومت قانون (که متضمن رقابت آزاد اقتصادی است)، عقب‌ماندگی جامعه شهروندی و ضعف ساختارهای مدنی، گسترش بی‌سابقه نهادهای مافیایی (معروف است که می‌گویند رهبران چین سعی می‌کنند همه مردم را به دزدی و فساد عادت بدهند تا همه مثل هم شوند!)، همه مشکلاتی هستند که اینجا به آنها فقط فهرست‌وار اشاره شد و در صورت لزوم می‌شود درباره هر یک توضیحات مفصلی داد.
    ارادت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شهاب گرامی
      درود بر شما.
      از آنجایی که با یک «آکادمیک» روبرو هستم؛ باید پاورچین پاورچین راه بروم و چربیِ یک کُشتیِ حرفه ای را به تن بمالم.
      لذا نمیخواهم در بخشِ نظرات به پرسشهایِ پیچیدهٔ شما که ظاهراً ساده می نمایند پاسخ دهم.
      بنا بر این نوشتارِ بعدی را برایِ این مطلب اختصاص میدهم و از خوااندگان نیز میخواهم که اگر حتّی از آسمان سنگ ببارد؛ دهان باز نکرده و «قصّه هایِ روزمرّه» به بخشِ نظرات نفرستند.
      تا مبحثی که «شهاب گرامی» مطرح نموده اند به پایان برسد.

      سپاس از همگی و سپاس از شهاب گرامی به خاطرِ صبرشان.

      حذف
  79. سلام کژدم
    به نظرت درگیری در کرمان و بیانیه با نام فعالین بلوچ طلیعه ظهور داعش در جنوبشرق نیست ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      سلام
      احتمال بسیار زیادی دارد که باشد. رژیمِ شیعی همه چیز را انکار خواهد کرد. همانگونه که در سوریه انکار میکند.
      من میدانم که اوباشانِ بسیج و سپاه لیاقتِ هماوردی با نیروهایِ داعش را ندارند.چند سالِ پیش به «کُردهایِ عراقی» که از خوانندگانِ این وبلاگ بودند همین را گفتم؛ هم از این وبلاگ فرار کردند و هم از دستِ داعش.

      حذف
    2. اموال رژیم را به آتش بکشید
      https://ir.voanews.com/a/explosion-iran-gas-pipeline/6316586.html

      حذف
    3. سلام
      البته بنده از کردستان هنوز هستم وفرار نکردم اونایی که فرار کردن دارو دسته سیروان بارزانی بودن که ضمن اینکه فرمانده ی ارتش قبیله یی الکی خوش کوردهای شمال عراق هست دارای کومپانی موبایل کورک تلکوم وتلویزیون کورک تی وی هست که توی این چند سال کارشون آوردن دختران و بیوه زنان کورد از کردستان ایران وسوریه و جنوب عراق و دادن زمین و ماشین و درامدهای نفتی وغیرنفتی ملت بدبخت کردستان عراق به اونها و نمایش اونها در تلویزیونهایشان و پذیرایی ازاونها در ویلاهای مسئولان فاسد وبی اخلاق احزاب کردی درزیرعبای هنر وفاسد کردن جامعه ی کورد وباوجوداینکه سالانه ملیونها دلارازطرف آمریکا و کشورهای ضد داعش خرج خودش و ارتشش میشود ولی یک ساعت توی شنگال مقاومت نکرد و وقتی هم ازش پرسیدن چرا فرار کردید گفت فرار هم امری طبیعیست و ماسالهای قبل هم بارها ازدست صدام هم فرار کردیم ضمنا اتحادیه میهنی هم همین کار فرار را از کرکوک به نحو احسن انجام داد

      اما بنده از همون اوایل وبلاگ با شما بودم و قصد فرار هم ندارم

      حذف
    4. سلام
      میدانم که کارِ دشواری است امّا امیدوارم که در رابطه با اتّحادِ مردم کردستان تلاش کرده باشید تا از این وضعیّتِ قبیله ای عشیره ای بیرون آیند.
      انحصاری شدنِ قدرت در خانوادهٔ رهبرانِ قبایل در بسیاری از جوامعِ خاورمیانه زمینهٔ اصلیِ ساخت و پاختهایِ سرّی این خانواده ها با بازیگرانِ دیگر جهانی و منطقه ای شده و آیندهٔ مردم را به باد میدهد. این مسئله یک اشتباهِ مهلکِ استراتژیک برای کردستانِ عراق است.

      حذف
  80. https://tinyurl.com/2k8nxv4m

    نیویورک تایمز «گُه زیادی» میخورد. این حملات به خاطرِ تحلیلهایِ احمقانهٔ رژیمِ شیعی از «بی لیاقتیِ ظاهریِ جو بایدن» است. امّا اوباشانِ رژیمِ شیعی نمیدانند که داستانِ «داعش» (پروژهٔ اوباما) اکنون در شرقِ ایران در حالِ «بازتولید» است.
    تمامیِ افکارِ کثیفِ «جو بایدن» متمرکزِ تنومندتر کردنِ «داعش» است.
    نه فقط به خاطرِ رژیمِ شیعیِ ایران که اندازهٔ «گوز» نیز ارزش ندارد؛ بلکه برایِ ضربه زدن به اهدافِ چین در افغانستان و «کثافتستان» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روزانه ۴ تا ۵ هزار افغانی وارد ایران میشود (از رادیو فردا) چند تا ازین ها داعشی خواهند بود خدا میداند. علاوه بر این مصرف مواد غذایی و یارانه پنهان هم توسط این ها بسیار زیادتر خواهد شد و مشکلات اقتصادی هم بسیار شدیدتر خواهد شد. در حال حاضر هم رژیم تشیع شنیعه بعنوان باج سوخت و غذا و برق هم به طالبان میدهد که جلوی این مهاجران را بگیرد. البته باج گیری از طریق ارسال مهاجر را خردوغان اختراع کرد و بعدا طالبان و بلاروس هم یاد گرفتند.

      حذف
  81. آنچه که هر روزه میبینید و می نالید و شیوَن می کنید؛ به خاطرِ «انبانهایِ پُر از مدفوع» است که در جیبتان؛ در کیفتان؛ در کِشو میزتان؛ در مغزهایِ آلودهٔ تان دارید.
    البتّه که یک «جُذامیِ پُر از عفونت و چِرک» چاره ای بیشتر از «آه و فغان» ندارد.
    درود کژدم
    این چیز ها را برای کی می مویسی؟ این چند نفری که به این وبلاگ سر می زنند همان عده قلیلی هستند که داغ وطن دارند و همه چیز را هم می دانند. شما نشستی و هی سرکوفت می زنی!؟
    جوری می نویسی که انگار برای بسیجی هاست! بسیجی ها که به این جاها سر نمی زنند. بزنند هم از این مطالب سر در نمی یارند. پس در سطح کلانتر حرف بزن. مسایلی مثل تمرکز بر اسلام. نوکری فلان. عقب ماندگی و امثالهم بقول خودت بگوز هم نمی ارند و وقت تلف کن. خودت هم یکمرتبه می بینی به تکرار می افتی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      فکر میکنم که شما دَرِ این وبلاگ را اشتباهی زده و زمانی که در باز شده است؛ هیچ هوایِ صاف و آفتابی با وزِشِ نسیمِ روح افزا در پَسِ آن در ندیده اید. یا از آسمان سنگ میبارد.... یا سردتر از قطبِ جنوب است .... یا آتش میبارد.
      شما را به قدم زدن در «کوچه»ها و نوشتنِ «آفرین صد آفرین» بر دیوارهایش و یا وبسایتهایِ وزینی مانندِ «کیهان لندن» و و سایرِ وبسایتهایِ «بِگَم بِگَم» که هر روزه ۱۰۰ ها افشاگری در انبان دارند راهنمایی میکنم.
      وبسایتهایی که همیشه «لذیذ»؛ همیشه با هوایی خُنَک و پُر از میوه هایِ «بِگَم بِگَم» در انواعِ رنگها و طعمهایِ جانفزا هستند.
      اصلاً بروید به جایِ «حسینیّه»؛ چندتا «کوروشیّه» بسازید و هر هفته بروید برایِ «کوروش» زنجیرزنی و سینه زنی راه بیندازید.
      یا اینکه به تلویزیونِ «شهرام همایون» زُل بزنید تا «منشه امیر» برایتان بگوید که اسرائیل چکار میخواهد بکند؟

      دیگه عقلم بیشنتر از این قدّ نمیده...
      شاید آن مکانهایی که نشانتان دادم؛ «داغِ وطن»تان را اندکی «خُنَک» کنند.

      حذف
    2. «کیرِ رستم» شکسته شد...

      https://www.iranintl.com/20211119456600

      همین چند سالِ پیش بود که قوّهٔ قضائیّهٔ بسیار مستقلِ انگلستان را «حماس» دورِ انگشتانش میچرخانید و مقاماتِ اسرائیل از ترسِ دادگاههایِ انگلستان به انگلستان سفر نمیکردند.
      البتّه در آن زمان «حماس» یک نیرویِ «آزادیبخش» بود تا مردان را از زنجیرِ خرافهٔ «تجاوز نکردن به کودکان» نجات داده و به راهِ راستِ «تجاوزهایِ گروهی» به دخترانِ خردسال هدایت کنند.

      حذف
  82. کژدم گرامی،
    ممنون از لطف شما و خوشحالم که نوشته جداگانه‌ای را به این موضوع اختصاص خواهید داد. هیچ شتابی در کار نیست و شما هر وقت فرصت داشتید و صلاح دانستید مطلب خودتان را منتشر کنید. راستش پرسش من یک بغرنج ساده‌نما نبود و باطنش هم به همان سادگی ظاهرش است. این پرسش از بطن برخی توضیحات خود شما درباره تائوئیسم برخاست. وقتی به خطر بالقوه آن در صورت تلفیق با سیاست اشاره کردید، من کنجکاو شدم که اگر قرار باشد یک ایدئولوژی حکومتی تازه شکل بگیرد و وارد میدان شود، باید با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن آشنا شد. (و چه بهتر که دوست فرزانه‌ای مانند شما که در این زمینه مطالعات کافی و نگاهی تیزبین دارد آن را بشکافد و توضیح دهد). هر چه باشد «کاپیتالیسم» با اینکه دعوی ایدئولوژی ندارد و بیشتر یک سیستم اقتصادی است، تا کنون پدر همه ایدئولوژی‌های سیاسی را درآورده و پشت آنها را به خاک مالیده: نخست پدر فاشیسم و نازیسم را درآورد، بعد پدر کمونیسم و سوسیالیسم را درآورد و این اواخر حتی به سر وقت کنسرواتیسم و لیبرالیسم رفته و با تنظیم‌زدایی از بازارهای مالی و در هیئت «کاپیتالیسم کازینویی»، از آنها هم هتک حرمت کرده است! در واقع کاپیتالیسم قواعد و قوانین خودش را تا کنون به همه ایدئولوژی‌های سیاسی تحمیل کرده است و حالا باید دید کمونیست‌های چین که یکبار با سلاح زنگ‌زده مائوئیسم (یعنی روایت چینی استالینیسم) به جنگ آن رفتند و مغلوب آن شدند و به سیاست «اقتصاد بازار به علاوه سیاست توتالیتر» تن دادند، برای آینده چین چه نقشه‌هایی در سر دارند؟
    یک نکته: من یکی دو هفته‌ای اینجا نیستم و اگر شانس و اقبال یاری کند به محض بازگشت به اینجا سر خواهم زد تا نوشته شما را بخوانم و در صورت لزوم نظرم را بگویم.
    ارادت

    پاسخحذف
  83. https://www.radiofarda.com/a/iran-isfahan/31569217.html

    راستی اصفهان چند میلیون جمعیّت دارد؟
    همه اش فقط «هزاران نفر»؟

    بقیّهٔ «کُس کِشها»یِ میلیونی کجا هستند؟

    پاسخحذف
  84. سلام کژدم
    اصفهان چند میلیونی خود یکی از محل های تمرکز عنقلابیان است . در ضمن خیلی این بزرگواران شرکت کننده در این اجتماع یک شال سبز به گردن دارند به نشانه سید بودن و اولاد پیغمبر و اغلب زنان هم با حجاب بسیار کامل و با چفیه در گردن . و خواست اینها فقط رقابت با یزدیها است و هیچ گله وشکایتی از بقیه امورندارند . این باید در کله علی جوانمردی فرو کرد و دارو دسته مریم قجر نیز امر برشان متشبه نشود . همچنین سید رضا دیبا هم بیانیه داده و فکر کرده که.... و درهر حال این تجمع شاید با اشاره و خواست حاکمیت هم باشد که این تجمع قطعا در گسترش و شیوع کرونا هم از اهداف این کوچه دادن باشد .
    چوپان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      سالها پیش گفتم که این رقابتهای کنونی به «هجومِ ملخ وار» به نقاطِ پُر آب خواهد انجامید و پس از مدّتی کوتاه نقاطِ پُر آب نیز به ویرانه تبدیل خواهند شد.
      شاید در آن زمان یک رازِ باستانی برای ساکنینِ ایران گشوده شود. آن راز «خوشمزه بودنِ سوسمار» و «مَلَخ» خواهد بود.

      حذف
    2. امّا اینکه چرا یکدفعه و به صورتی ناگهانی هزاران نفر از این تظاهراتِ اعتراضی به خاطر مشکلِ آب و تقاضایِ زنده کردنِ «زاینده رود» حمایت کردند و تصاویر و شعارهایش توسّطِ «شهروند خبرنگارانِ سایبری» و عدّه ای «الاغهایِ سبزی خوار» (الاغهایِ سبزِ ۸۸) و همچنین تلویزیونِ رژیم به صورتِ گسترده فیلمبرداری و منتشر شد؛ .... تنها دلیلش را باید در «دادگاهِ مردمیِ بین المللی جانباختگانِ آبانِ ۹۸» جستجو کرد.
      رژیمِ انگلهایِ صفوی با تبلیغِ گستردهٔ این تظاهراتِ نمایشی که بیشتر به «بالماسکه» شبیه است و اینکه حتّی تلویزیونِ رسمی و رسانه هایِ آبدوغ خیاری آش ازاین «عدالتخواهی» پشتیبانی می کنند؛ میخواهد یک «دوگانه» بیافریند:

      ۱- تظاهراتهایی که به ضرر رژیم باشد (تظاهراتِ آبانِ ۹۸ و تظاهراتهایِ خوزستان)... همه را می کُشیم و هیچکس نمیتواند ما را محاکمه کند.

      ۲- تضاهراتهایِ احمقانهٔ (ما آب میخواهیم) که خودمان به صورتی «نامحسوس» سازماندهی کنیم و همه کف بزنند و برقصند را از رویِ «عدالتخواهیِ رژیمِ شیعی» نه تنها با دروربینهایِ گوناگون پخش و باز پخش میکنیم؛ بلکه دهانِ «دادگاهِ مردمیِ بین المللی» را با اینگونه «بالماسکه ها» صاف میکنیم.
      بقیّهٔ سخنتان درست است. گذشته از اینکه سازمانِ مجاهدین هیچ نیرویِ مؤثّری در داخل ندارد و این ادّعا؛ ادّعایِ امروزِ من (کژدم) نیست؛ بلکه سالها است که اینرا میگویم و هر آنچه دارد؛ مانندِ نیروهایِ «جمشیدِ شارمهد» هستند (بسیجیهایِ سازمان یافتهٔ نفوذی) که برایتان هر شکلَکی که بخواهید در آورده و ویدیویش را میفرستند تا لذّت ببرید و سپس تهران را در ۳ سوت تسخیر میکنند.
      «شازده شومبولِ شورشیِ ششگلانی» نیز مترصّدِ هر اتّفاقی است تا شمشیرِ «صدورِ بیانیهٔ ملوکانه» را گاهی از جیبَش و گاهی از سوراخِ کونش بیرون کشیده و «شورش» کند.
      تا زمانی که رژیمِ شیعی بر تمامی خواسته هایِ اینگونه از جانوران اِشراف دارد؛... اینگونه جانوران به «کون دادنِ نا خواسته» گرفتار خواهند بود و درمانی برایِ این بیماری وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد؛ این «بیماران» از خوردنِ آن امتناع میکنند. زیرا فکر میکنند که با «غوغا سالاری»؛ خواهند توانست به جایی برسند.

      حذف
    3. برو گوش بده کشاورزها میگن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بهشون انگ نزن

      حذف
    4. کسی به کشاورزان اَنگ نزد. در ضمن از «کشاورزان» و «کارگران» مانندِ کمونیستها «خدایگان» نساز که نمیتوان به «ساحتِ مقدّسشان» بدون «وضو» و «غُسل» «پرولتاریزه شدن» وارد شد. این فرهنگِ احمقانهٔ «مارکسیستی» را کنار بگذارید و یا از آن به عنوانِ «سلاح» استفاده نکنید.
      امّا ورودِ چندین هزار «حمایت کننده» و گزارشِ آن توسّط «سایبریها» و «بنگاههایِ صدا و تصویر پراکنیِ رژیم»؛ نشان از سوء استفادهٔ رژیمِ شیعی از این اعتراضات دارد.
      احمقها همیشه بازیچه هایِ شارلاتانها میشوند.
      این یک قانونِ اجتماعی است که در جوامعِ ناهمگونی که «Sub Humans» و «Semi Humans» و «Humans» در کنارِ یکدیگر زندگی میکنند همیشه عمل کرده است.
      از شما میپرسم:
      به نظرتان «کارگران» و «کشاورزان» به کدام دسته تعلّق دارند؟
      پاسخی در خورِ «فراسویِ نیک و بد» بدهید.
      البتّه اگر شهامتش را دارید.

      در ضمن در خاطر داشته باشید که مشکلاتِ این سرزمین بسیار فراتر از آن است که بتوان آنها را با حتّی بر آورده شدنِ شعارِ «نه غزّه؛ نه لبنان؛ جانم فدایِ ایران» حلّ نمود.

      حذف
  85. پاسخ به خواننده گرامی شهاب:
    بهتر است بگوییم امریکا فاشیسم و سپس کمونیزم را شکست داد و نه کاپیتالیسم وگرنه کاپیتالیسم در کشور های فشل آفریقایی نیز وجود دارد و چندان هم موفق نیست. چیزی که امریکا را امریکا می کند:
    ۱- تکیه بر زیرساخت و تفکر صنعتی حاکم بر کشور در جنگ جهانی دوم
    ۲- ملی گرایی که البته در این دوران از میان رفتنش را در سر کار آمدن موجوداتی مانند اوباما می توان یافت.
    ۳- قدرت قانون و کارآمدی نهاد داوری (قوه ی قضاییه) در امریکا و چرخه ی قدرتمند قانون گذاری (دمکراتیک) و اجرای قانون و التزام سران کشور به قانون و در نتیجه کم بودن فساد و مبارزه ی همیشگی با فساد. تصور کنید فسادی که در جمهوری اسلامی است در امریکا بود در منجلاب غرق می شدند و به هیچ دستاوردی نمی رسیدند.
    درباره ی وقایع اصفهان: مردم می نالند و می گویند گرانی هست. اما خود را به نادانی می زنند و نمی گویند:«دولت ها با چاپ بی رویه پول این بلا را سر ما آورده اند.»
    حتی در مقیاس خواسته های صنفی و محدود دنبال علت نیستند و از معلول غر می زنند.
    همواره غر می زنند اما چیزی که مطالبات باشد در سخنانشان نیست.
    اگر من برای آب نداریم اصفهان بخواهم «مطالبات صنفی و محدود» بتراشم این گونه می شود:
    ۱- کاسه کوزه ی صنایع فولاد و ... را از استان اصفهان جمع کنید و به جنوب ایران ببرید. صنایع سهمیه ی محدود آب باید داشته باشند. (و به درک یک عده بیکار می شوند.)
    ۲- آب استان یزد را قطع کنید (تا یزدی های ... ماتحتشان را با خاک تیمم کنند. به جهنم.)
    ۳- بخشنامه هایی تعریف شود برای سازماندهی کشاورزان در جهت جلوگیری از کشت گیاهانی که آب زیاد مصرف می کنند. (اگر برنج می خواهی بکاری یا از روش های آبیاری عصر دقیانوس استفاده کنی باید زاینده رود هم خشک بماند و همه از بی آبی ماتحتشان را با خاک کربلا تیمم نمایند.)
    ۴- هر کشاورز با مقدار مشخص زمین موظف بشود یک دانش آموخته ی رشته ی کشاورزی در زمین کار کند و یک دانش آموخته ی این رشته نیز مسئول نظارت باشد.(دانش آموختگان این رشته بیکار هستند و کشاورزان هم مادرزادی دکترای این رشته را دارند. الاغ هایی هستند که دکترای همه چیز دارند و نیاز به هیچ مشاوره ای ندارند.)

    پاسخحذف
  86. من اکثر جاها میبینم که مقصر کمبود آب را صنعت میبینند این درحالی است که صنعت سهمی ۲ درصدی در مصرف آب کشور دارد و حتی از آب شرب که ۸ درصد هست کمتر است. مقصر اصلی کمبود آب کشاورزی غلط و جمعیت زیاد تر از ظرفیت ایران است که این بلا را سر کشور آورده و حتی حکومت میخواهد بزور جمعیت شیعیان شنیعه را زیادتر کند. تلاش برای به کرسی نشاندن حرف انگل بنیانگذار که میگفت در تولیدات کشاورزی خودکفا شویم باعث شد که کشاورزی (آنهم از روش غلط ) ۹۰ درصد مصرف آب کشور را به خود اختصاص دهد و منابع آب زیر زمینی تخلیه یا شور بشوند و بخش بزرگی از سرزمین امت شیعه شنیعه بتدریج غیر قابل سکونت شود. کشاورزی به روش غرقابی، کشت برنج در مناطق کویری،انتقال آب بین حوضه ها و کشت محصولات بسیار آب بر در مناطق خشک صادرات آن ها (به قیمت ارزان) همگی محصول مدیریت حکومت شیعه شنیعه است.

    منبع آمار هم از سایت ایرنا در زیر:

    https://tinyurl.com/4znkj96y

    پاسخحذف
  87. https://tinyurl.com/mwbswfjr

    این روسپی زاده میگوید که «۹» عملیّات داشته است که «۹ به گا رفته» (به قولِ خودشان شهید) داشته و «۹ سیلی» زده است.
    ۲ بار اشاره به عددِ «۹» یعنی «۱۸» که با حروفِ ابجد میشود«حیّ» که اشاره به «حروفِ حیّ» (پیروانِ ۱۸ گانهٔ علی محمد شیرازی) است. یعنی اینکه «جمعشان جمع است» و آمادهٔ «عملیّات» و منتظرِ «فرمان»هستند. پرسش این است که چه کسی باید «فرمان» بدهد؟؟؟؟؟
    پاسخ بسیار روشن است:
    فرمان را باید «فرمانده» بدهد که ۲ وجه دارد:
    ۱- فرمانده به اضافهٔ عددِ «۱۸» میشود عددِ «۱۹» که همان اشاره به عددِ مقدّسِ «۱۹» در نزدِ «بابیها» است و اشاره به «بسم الله الرّحمن الرّحیم» است که از «۱۹ حرف» تشکیل میشود و سرآغازِ همهٔ «سوره هایِ قُرآنِ کژیم» است که اشاره به «آغاز» دارد و در اینجا به معنیِ آمادگی برایِ «آغازِ عملیّاتِ سهمگینِ دیگری» است.
    در این معادله فرمانده همان «باب» است. یعنی در اینجا با ۲ بار تکرارِ حِرفِ «ب» و «ب» نامِ «بهاءالله» (در مجموع ۳ بار «ب»)روبرو هستیم که بر اساسِ حروفِ ابجد میشود «۶» که اشاره به ستارهٔ «شِش پَر» (ستارهٔ داوود = پرچم اسرائیل) میباشد.
    حال بیاییم و بر اساسِ نظریّاتِ مشعشعِ «عبداللهِ شهبازیِ کونی» این «راز» را کشف کنیم.
    عدد «۹» در «بهائیّت» عددِ مقدّس است. زیرا بر اساسِ حروفِ «ابجَد» «۹ = بها» است که اشاره به «بهاءالله» (میرزا حسینعلیِ نوری)پیامبرِ «بهائیان» دارد. لذا این مَردک (تنگسریِ آنوسی) شاید از همان «بهائیانِ آنوسی» و یا «آنوسی هایِ بابی» باشد که اکنون در حالِ فرستادنِ «کُد» با اشاره به عددِ «۹» و «۱۸» و «۱۹» به صهیونیستها است تا بگوید: «ما همه سربازِ توئیم ای موسی» و آماده ایم تا عملیّاتِ دیگری در درونِ ایران انجام دهیم و همه چیز آماده است.

    هم میتوانید شوخی بگیرید و هم میتوانید جدّی بگیرید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهمّ نیست که «روسپی زادهٔ تنگسری» چه کسی است؟ آیا «بابیِ آنوسی» و یا «بهایی آنوسی» است. بلکه مهمّ آن است که از کُدهایِ «بابیها» و یا «بهایی ها» استفاده میکند.
      حمله به خانواده هایِ بیچاره و بیگناهِ بهایی نیز چه بسا از طرفِ این جریان تشدید میشود تا خود را «سوپر شیعهٔ حجّتیّه ای» نشان دهند و پولهایشان نیز در جایی «بسیار محفوظ» ریخته شود.
      هیچ احمقی نمیتواند بپذیرد که «روستائیانِ بهایی» که مانندِ روستائیانِ دیگر هستند و فرقِ «گاو» و «هویج» را نمیفهمند؛ لذا نمیتوانند «جاسوسانِ اسرائیل» باشند. حتّی بهائیانِ شهرنشین نیز مانندِ مردمانِ عادّیِ دیگر هستند و هیچگونه دسترسی به پرونده هایِ «محرمانه و فوقِ محرمانه» ندارند. امّا همه میدانند که «جاسوسانِ اسرائیل» در میانِ رهبرانِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه هستند. از «بیتِ پوشک پوشِ فرزانه» بگیر تا مقاماتِ امنیّتی و نظامی.
      به همین دلیل است که بهائیان را به شدّت موردِ آزار قرار داده و از هرگونه حقوقِ اجتماعی محروم نگه میدارند و از این آزارها به عنوانِ «پوششِ امنیّتی» استفاده میکنند.

      حذف
    2. کژدم الان دیگه عدالت پابرجاست و همه ی ایرانیان به یک اندازه دارن گاییده میشن.

      حذف
  88. سلام کژدم
    سربار یدالله جوانی با گفتن اینکه اگر آمریکا تا ۲۰۲۵ مانع نشوند دیگر نمیتوانند مانع شوند
    با این گفته دوستانش را مطلع کرده است یا دهن گشادی ... که تاریخ اعلام کرده چه ۷دفی دارد؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      گُنده گوزیِ دیگری در ردیفِ «ویروس یابِ اختراعیِ سپاه» که ویروسِ طلایی را از ۵۰۰ متری تشخیص میداد. امّا حیف که انگلیسها بِهِش دست زدند و خراب شد. مانندِ «مناره جنبان» و «حمّامِ مشهورِ اصفهان» که انگلیسها به آنها دست زدند و خراب شد و کسی نمیتواند آنها را تعمیر کند.
      ساکنینِ ایران «قصّه بافی» و «قهرمان تراشی» را دوست دارند تا بر ناتوانیهایشان سرپوش بگذارند.

      حذف
    2. اینگونه پرسشها و پاسخها فقط اتلافِ وقت است. به دنبالِ راههایی برای آتش زدنِ اموالِ رژیمِ شیعی باشید. به دنبالِ راههایی برایِ به وحشت انداختنِ اوباشانِ رژیم در خارج از کشور باشید تا نه تنها آبِ خوش از گلویشان پایین نرود؛ بلکه بدانند که «آرماگدون» آنها فرا رسیده است.

      حذف
  89. درود جناب کژدم.با توجه به اینکه وقتی یک مبارز دستگیر میشود به احتمال زیاد تبدیل به مهره رژیم برای جاسوسی و خبرچینی میشود بنظرتون راهکار مقابله با چنین موضوعی وجود داره یا اصلا ضروری هست یا نه و اینکه بنظرتون ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای یک گروه یا حزب مثل گروه تندر الزامی هست؟ و اینکه چنین تشکیلاتی باید روی چه چیزهایی زوم کند؟

    پاسخحذف