۱۴۰۰ آذر ۵, جمعه

ساختنِ یک میلیون مَسکن بزرگترین پروژهٔ کلاهبرداری تاریخ رژیمِ شیعی خواهد بود. (۲)

 چون بخش نظراتِ نوشتارِ پیشین اشباع شده است. این صفحه را برایِ ادامهٔ نظرات باز کردم.

نوشتارِ بعدی همانگونه که گفته ام در رابطه با «تائوئیسم» خواهد بود.

خوانندگانی که میبینند نظراتشان در چند روزِ اخیر دیده نمیشود؛ میتوانند در این صفحه دوباره بفرستند.

سپاس

کژدم

۱۰۱ نظر:

  1. سلام جناب کژدم
    اینکه سپاه پاچاهارداران و رژیم شیعی فقط لات مجازی هستند و عربده کشی شکی وجود ندارد
    کشتی ویتنامی که معلوم شد حامل نفت ایران بوده را توقیف میکنند و از آن استفاده رسانه ای و تبلیغ
    این تحلیل تا حدودی در مورد پایه های اصلی رژیم شیعی درست می گوید
    اما نتیجه گیری آن یک عربده کشی دیگر از رژیم شیعی است
    https://tinyurl.com/mwsuxwse

    اما در این وسط موضع غرب و امریکا چیست
    آیا واقعا تهدیدات نظامی امریکا و اسراییل واقعیست یا اینکه این تهدیدات یک جنگ سرد برای باجگیری از رژیم گروگانگیر هاست؟
    غرب برای ممانعت رژیم در راستای دستیابی به بمب هسته ای غیر از گزینه های نظامی چه اهرم هایی در دست دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      لینکی که فرستادید؛ «تحلیل» نیست و یک «گزارش» است که میخواهد بگوید رژیمِ شیعی با این ادا و اطوارها میخواهد باج بگیرد. طرفهایِ مقابل نیز میخواهند که باج ندهند و تهدید میکنند.
      غرب برای ممانعت رژیم در راستای دستیابی به بمب هسته ای گزینه هایِ زیادی دارد امّا هر یک از گزینه ها برایِ «حال و هوایی» طرّاحی شده اند.
      مهم ترین گزینهٔ دولتِ کنونیِ آمریکا این است که «جو بایدن» حدّ اقل در یک «مِیدان» پیروز دیده شود و این امری است که رژیمِ شیعی فریبِ آنرا خورده است.
      دولتِ جو بایدن و یا ترامپ حتّی به پشمِ خایهٔ شان نیست که چه در داخلِ ایران میگذرد. لذا اگر حرکتی بکنند؛ برایِ منافعِ ساکنینِ ایران نیست و هرگز نخواهد بود. چشمِ طمع بر رویِ اروپا و آمریکا را ببندید تا در سایهٔ این «چشم بستن» بتوانید «خودتان» شوید. وگرنه این پرسشهایی که نمودید؛ ۴۲ سال است که به اشکالِ گوناگون پرسیده شده اند.

      حذف
    2. ستاد ملی فحش به اسلام ناب محمدی۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۵

      این ایران درست نمی شود مگر اینکه دین اسلام ریشه کن شود.
      پس با فحش خواهر و مادر دادن به پیامبر اسلام و امامان شیعه تابوشکنی کنید.
      بر محمد رسول الله تف و لعنت.

      اگر ایران حکومتش سکولار شود ولی دین مردم تغییر داده نشود تازه میشود مثل امارات و دوبی که همانند لباس زربفت بر تن الاغ است.

      حذف
    3. درود بر شما
      میدانم که دِلِ پُری از کینه و عشق داری. امّا مشکلاتِ اصلی با «اسلام زدایی» و «مسیحی گری زدایی» و «یهودیگری زدایی» به هیچ وجه حلّ نمیشود.
      «Paganism» دردی بی درمان است. مهمّ نیست که «خدایان» چه باشند و یا که باشند!!! اگر «الله» و «یهوه» و «پدرِ آسمانی» را حذف کنید .... «اکنونیان = بسیار بسیاران = Sub Humans» خدایانِ دیگری خواهند آفرید.
      اگر به «تئوریهایِ توطئه» نگاه کنید؛ همیشه یک «خدایِ مادرقحبه» آن بالا نشسته است و دنیا را با انگشتانش میچرخاند. «ایلومیناتی ها» «فری مِیسون ها»؛ «خزندگانِ فرازمینی» (Reptiles)؛ «Ancientness Blood Line » و .... که خوراکی برایِ تأمینِ صبحانه و نهار و شامِ کسانی است که با اینگونه «خدایان» خیالشان راحت میشود که: «آخِشششش.... بالاخره یافتم» ...
      پس از «رُنسانسِ دوّم» که توسّط «نیمچه» (بابِ اروپایی) درهایش گشوده شد؛ «اَبَر انسانِ نیمچه» نبود که ظاهر شده و جهانِ «گونهٔ انسانی» را بازتعریف کُند. امّا به جایِ «اَبَر انسان»؛ دیگرانی مانندِ «سوسک» و «موش» و «پشّه» از این «دروازه» (باب) وارد شدند.
      مانندِ «آلبر کامو»؛ «کافکا»؛ «صادق هدایت»؛ «فروغِ فرّخزاد»... «پانکها»؛ «بیتلها»؛ «پینک فلوید»؛ «رَپِرها»؛ «هیپ هاپیها»؛ «هیپی ها»؛ «بودیستهایِ کانتِمپورِی»؛ «سیکهایِ مُدرن که غسل تعمیدِ هندویی» اختراع کردند و از «کیرِ گورو ها» شیرِ «نیروانا» مینوشند. از آن دروازهٔ بُزرگ
      وارد شدند. امّا دریغ از حتّی یک نفر در حدّ شخصیّتی مانندِ بزرگوار «نیمچه».
      فکر میکنم که به اندازهٔ کافی سخن گفتم. بقیّه را به شما می سپارم تا به قولِ تبریزیهای قدیمی خودتان «صاف چورووح» کنید.

      حذف
    4. بر آل محمد رسول الله لعنت۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

      ساخت یک میلیون خانه در شرایط تحریم صلاح نیست و تورم مضاعف با چاپ لسکناس ایجاد خواهد کرد.

      حذف
  2. میگویند که معترضینِ اصفهانی (نوادگانِ اشرفِ افغانِ هوتکی) موردِ ضرب و جرح قرار گرفته و چادرهایشان را آتش زده اند و «دانه درشت هایشان» نیز در همین ۱۲ روزِ گذشته شناسایی شده و در حالِ دستگیر شدن هستند.(نوشِ جانشان و دَندِشان نیز نَرم).

    همهٔ اینها نتیجهٔ گوش ندادن به رهنمودهایِ «کژدم» است که به شما ها و یا روشنفکرانِ «جاکِشِ شماها و امثالِ شماها» بارها گفته است که مثلِ «گلّه هایِ گاوان و خران؛ بیرون نریزید.». در «دِی ماه» و «بهمن ماه» نتیجهٔ «حرکاتِ گلّه هایِ گاوان و خران» را تجربه کرده اید و کُشته و مجروح و اسیر شدن را دیده اید. امّا مانندِ «اُلاغهایِ چموش» همچنان لگد می پرانید و فکر میکنید که خیلی میفهمید و این «کژدم» است که هیچ نمی فهمد.
    شنیدم که لوله هایِ انتقالِ آب را با «لودرها» ویران کرده اید. امّا اینکار را باید از همان نخست انجام میدادید. امّا «مغزهایِ خَرِتان» فکر میکرد که این لوله ها اموالِ ملّی هستند. البتّه مغزهایِ علیلتان همچنان فکر میکند که «پالایشگاه ها» و «لوله هایِ نفت» و «چاههایِ نفت» همچنان ثروتهای ملّی هستند؛ در صورتی که اینگونه تأسیساتها فقط «ابزاری برایِ غارتِ ثروتهایِ ملّی» هستند که باید نابود شوند تا رژیم را به «افلاس» بکشانند تا نتواند حقوقِ روسپی زاده هایِ سپاهی و بسیجی و ارتشی را بپردازد و بخشِ بزرگی از آنرا به عراق و لبنان و یمن و سوریه بفرستند.

    تا زمانی که به رهنمودهایِ طلاییِ «کژدم» گوش ندهید و چشمتان به دنبالِ موضع گیریهایِ سازمانهایِ حقوقِ بشریِ اروپا و آمریکا و حملهٔ اسرائیل و آمریکا باشد .... همچنان کونتان دریده خواهد شد؛ بدونِ اینکه هیچ دستاوردی داشته باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الاحقر سوسک کوس حضرت زهرا۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

      درود بر کژدم.
      لوله آب یزد را قطع کردن باعث ایجاد درگیری مردم با مردم میشود و یک کمک به حکومت میشود. باید بروند سدهایی که سپاه اضافه بر سد زاینده رود در سمت دیگر استان اصفهان زده ویران کنند.

      حذف
    2. درود
      چه کسی آبِ یزد را قطع کرده است؟ کشاورزانِ اصفهانی؟ یا اوباشانِ رژیم؟
      گذشته از مسئلهٔ آب و گذشته از اینکه چه کسی اینکار را کرده است؛ خبرِ بسیار بدی است و به نوعی؛ آغازِ فروپاشیِ ایران است. همه نمیتوانند به مناطق پُر آب مهاجرت کنند و اگر حتّی بتوانند؛ دیگر بخشهایِ ایران را با ازدحامِ جمعیّتِ بیش از گنجایش روبرو خواهند نمود که باز هم به تنشهایِ میانِ مردم دامن خواهد زد. لذا فرقی ندارد که این تنشها کجا اتّفاق بیفتند.

      حذف
    3. ویران کردنِ سدّها بسیار کارِ خطرناکی است و میتواند منطقهٔ بزرگی را به زیرِ آب ببرد و باعثِ ویرانیهایِ گسترده شود. البتّه بستگی به منطقه ای دارد که سدّها ساخته شده اند . اگر خطرِ سیلابهایِ ویرانگر وجود ندارد؛ میتوان آن سدّها را ویران کرد.

      حذف
  3. سخنی با روسپی زادگانِ معروف به «پاسدار» و «بسیجی» و «سایبریها» نیز دارم:

    «کژدم» میگوید:
    پُستهایِ خود را ترک نکنید. اگر «پاسدار» و یا «بسیجی» و یا «اطّلاعاتی» و یا «سایبری» هستید؛ همچنان در جایگاهِ خود بمانید. زیرا فقط شما روسپی زادگان هستید که به خاطرِ «موقعیّتِ سازمانی»تان چنین شانسی برایِ ادامهٔ زندگیِ کثیفتان دارید.
    در موقعیّتهایی که قرار دارید؛ سرکرده ها و ارتباطاتشان را رَصد کنید و آمادهٔ روزهایی باشید که این شناساییها میتوانند به عنوانِ «شفاعت»؛ زندگیِِ ننگینِ شماها و خانواده هایِ کثیفتان را از مرگ نجات دهند.
    شما روسپی زادگان برایِ داشتنِ «پاسپورتِ زیستن» (شفاعت) باید ۱۰ سرِ بریده بیاورید (۵ سرِ پاسدار و بسیجی و ۵ سرِ انگلهایِ عمّامه به سر). وگرنه سرهایِ خودتان بریده خواهد شد و فرزندانتان به فجیع ترین شکل نابود خواهند شد.
    این آینده ای است که «کژدم» برایِ شما پیشبینی میکند و انتخابِ آن با شماست.

    پاسخحذف
  4. سلام کژدم
    این نوادگان اشرف افغان و دیگر نوادگان کوروش و کاوه آهنگر و گرگ زاده های. سلجوقی تصور میکنند هنوز هم که پیروزی عنقلاب ۵۷ با تظاهرات گله ای بود در حالیکه غربی های چشم آبی و پول و اسلحه قذافی و حافظ اسد و خیانت امثال اردشیر زاهدی و فردوست و ناصرمقدم ننه محمد رضا را گایید . و اکنون هم عده ای دنبال همین راه حل هستند .
    حکومت هم این تظاهرات را ابزار مناسبی برای شناسایی دانه درشت و ریز. و نیز عرصه ای برای آزمودن وفاداری نیروهایش و نیروها نیز بعنوان فرصتی برای کسب در آمد از کیشیک و ماموریت و گاهن (گاها) ترفیع درجه می بینند .
    و در ضمن اغلب این تظاهرات چی ها مومنین به ولایت سلاله امامت و چفیه در گردنها هستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      «کژدم» تجربهٔ «کامیونداران» را فراموش نکرده است که میخواستند «خواسته هایِ صنفیِ خود» را با «ایرانیِ با غیرت حمایت... حمایت» حلّ کنند.

      اگر به شیوهٔ «عَلَم گردانیِ اصفهانیها» نگاهی بیندازید؛ میبینید که یکی در راهِ خدا «کفش واکس میزند».... دیگری «ساندویچ اولیویه» نذر کرده است و همگی میگویند: «ما مغول نیستیم... ما آریایی هستیم... ما فرزندانِ کوروش هستیم».... اینگونه سخنانِ یاوه نشان میدهد که «اصفهانیها» میدانند که به خاطرِ «کیرلیسیِ تاریخی» آخوندها و به عنوانِ یکی از مراکزِ «قزلباشها» و همچنین به خاطرِ «رانت خواریِ گُسترده» چه در زمانِ «حاجی پادشاهِ تهران مهر» که «اصفهان» نیز به عنوانِ بخشی از «کشورِ تهران» تعریف شده بود... مغضوبِ سایرِ اقوامِ ایرانی هستند و اکنون باید نقشِ «کاسه لیس» را برایِ سایرِ اقوامِ ایرانی که در سرکوبِ آنها در ۴۰ سالِ اخیر شرکتِ فعّال و مستقیم داشته اند و هنوز خویِ سَگیِ «قزلباشیِ خود» را حفظ کرده اند؛ نه تنها حمایت نخواهند شد.... بلکه به عنوانِ «خائنینِ تاریخیِ ایران» به حساب می آیند.
      به همین خاطر بود که وقتی در اخبار گفته شد: «هزاران اصفهانی به حمایت از کشاورزان برخواستند»... گفتم:
      «پس آن ۲ میلیونِ زنازاده ها کجا هستند؟»....
      مگر دَردِ مشترکشان «زاینده رود نیست؟»... «مگر فقط زاینده رودِ کشاورزان خشک شده است؟».... مگر فقط «دریاچهٔ آذربایجان» خشک شده است؟.... مگر فقط سایرِ تالابهایِ ایران خُشک شده اند؟
      این قُرمساقهایِ «نصفِ جهانی» زمانی که «دریاچهٔ آذربایجان» خُشکید... تالابهایِ خوزستان را خشکانیدند.... تالابهایِ استانِ فارس خشکیدند کدامین جهنّم درّه ای بودند؟
      مگر «کژدم» نگفت که اگر امروز با آذریها و یا خوزستان و بلوچستان همدردی نکنید؛ زمانی که به کمکهایِ آنان نیاز داشته باشید؛ همگی «کیرِ مبارکشان» را نشان خواهند داد؟.... مگر ۱۰ ها بار نگفتم؟
      آیا خوانندگانِ این وبلاگ سخنانِ کژدم را در میانِ همهٔ ساکنانِ ایران منتشر کردند؟ .... اگر نکردند... باید از خودشان بپرسند که چند «میلی گرم» شرافت دارند؟

      حذف
  5. https://m.youtube.com/watch?v=jAhjPd4uNFY&t=440s

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس به خاطرِ مطلبِ بسیار مهمّی که فرستادید.
      آرزویِ من این بود که «ایران» پرچمدارِ این حرکتِ بسیار مهمِ تاریخی باشد.

      حذف
  6. درود
    اینا هنوز از کیر الله آویزونن.
    دریغ از اینکه الله طرف آخوندهاست.


    https://youtu.be/y7a3WPIa5fE


    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسجدِ کثیفِ گوهرشاد ستادِ فرماندهیِ «قزلباشها» بوده است و هزاران سرها از تنها در آن مستراح توسّط قزلباشها و شیعیانِ اصفهانی جدا گشته اند.
      اصفهان لانهٔ زنبورِ تشیّع شنیعه بوده است و در ۴۰ سالِ اخیر در تمامی سرکوبهای دیگر استانهایِ ایران؛ داوطلب بوده اند و اکنون «کمک» میخواهند. «قزلباشها» نیز زمانی «چِلچِلِ مستانهٔ شان بود» و زمانی که کونهایشان توسّط عثمانیها دریده شد؛ آرام آرام به «کثافتستان» فرار کردند و اکثریّتِ جمعیّتِ شیعیانِ شنیعهٔ «کثافتستان» نواده هایِ همان قومِ کثیفِ «قزلباشها» هستند.
      اکنون همین اصفهانیها از دیگران کمک میخواهند و میگویند که رژیم میخواهد «تفرقه» بیندازد. این موجودات انکار میکنند که این خودشان بودند و هستند که در تمامی سرکوبها نقشِ بسیار فعّال داشته اند و هیچکس خونریزیها و شکنجه هایی را که توسّط اصفهانیها انجام گرفته است را فراموش نکرده اند.

      اصفهانیها برایِ اظهارِ پشیمانی از بی شرافتیهایِ تاریخِ ۵۰۰ سالهٔ خود و پیوستن به مردم ایران تنها یک راه دارند و آن اینکه همهٔ پاسداران و بسیجیهایشان به صورتی دسته جمعی از نیروهایِ سرکوبِ بسیج و سپاه استعفا دهند و گرنه در تنهایی «زجرکُش» خواهند شد. البتّه چنین حرکتی فقط نخستین گام برایِ «اتّحاد» خواهد بود.

      حذف
    2. دو جا هستن که نقش لونه زنبور رو برای تشیع شنیه دارن و حزبلبلی ها تو اکثریت هستن:

      یکی همین اصفهانه
      یکی هم زنجان و دهات های اطرافش

      اینو از نزدیک دیدم بحث تفرقه اینا نیستش.
      بیشتر نیرو های بسیج و سپاه از این دو تا شهر هستن.



      اشکان

      حذف
    3. «شازده شومبولِ شورشی» باز هم از تاریکخانه اَش در آمد و «کونش را خارانید» و گفت: «آه چه زیباست جنگیدن با دشمنِ داخلی».

      اکنون به صورتی بسیار آشکار میبینید که هیچیک از اقوامی که در ایران زندگی میکنند؛ هیچگونه «همبستگی» به یکدیگر احساس نمیکنند. «دردِ مشترک» ندارند. هیچ رهبری نیز نمیتواند آنها را به مردمانی متّحد تبدیل کند. زیرا هر تلاشی برایِ ایجادِ اتّحاد؛ از سویِ این اقوام به دیدهٔ شکّ نگاه میشود.
      تنها راهِ اتّحاد یک «پوزِشِ راستینِ عمومی» از یکدیگر است و گرنه نمیتوان «فارسهایِ آریایی» را با «تُرکهایِ خَر» آشتی داد. اگر «فارسِ آریامهری» هستی.... حتماً میدانی که از کجا می آیم و چه میگویم.
      بلوچهای عقبمانده؛ تُرکهایِ خَر؛ کُردهایِ جدایی طلب؛ عربهایِ سوسمار خور؛ گیلانیهایِ بی غیرت و لُرهایِ نفهمِ حمّال .... حتّی به تخمشان نیست که اصلاً زاینده رود یک افسانه است و هرگز وجود نداشته است؟ و یا اینکه اگر وجود داشته است؛ چه افعیهایِ مسمومی را آبیاری کرده است.... پس همان بهتر که بخشکد.
      موضعِ من (کژدم) همان موضعِ یک «تُرکِ خَر» است.

      حذف
  7. ۵ شرکت چینی با اختیارات ویژه برای بهره برداری از منابع لیتیوم افغانستان با ارزش تخمینی یک تریلیون دلار وارد کشور افغانستان شدند!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عین زامبی میمونن این بی شرفا
      چین باید یه ضرب شصت ببینه
      ناسیونالیسم امریکایی اینکار رو خواهد کرد

      حذف
  8. کژدم این حجم از نفرت شما نسبت به اصفهانی‌ها بی سابقه است.اصفاهینهای امروزی با اون تصوری که شما دارین کاملا متفاوت هستن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اسیدپاشی های چند سالِ پیش؛ «انگل اوباشانِ قاتلینِ دههٔ ۶۰» (همان آیةالله کُس کِشهای حاکمین شرع مانندِ صانعی)؛ پاسداران و بسیجیهایِ اصفهانی که در تمامیِ سرکوبهایِ سراسرِ کشور تشنهٔ خون بودند. شما این بی شرفها را ندیده اید.
      اگر میگویید تغییر پیدا کرده اند؛ چرا «کشتارگاهی به نامِ مسجدِ گوهر شاد» همچنان پابرجا و از افتخاراتِ «نصفِ جهانی ها» است؟
      آیا دستشان فلج شده است که این کشتارگاهِ تاریخی را ویران کنند؟
      حال فرض کنیم که دستشان میلرزد و میترسند که حضرتِ عباّس چنان کونشان را بگاید که کمرشان بشکند. چرا اینهمه افسانه و کُس شعر در رابطه «معجزهٔ مهندسیِ این قتلگاه» تبلیغاتِ دروغین میکنند.
      این جماعت همچنان «سگهایِ حضرتِ عبّاس» هستند.
      هرجا سرکوب است... اصفهانیها علمدارِ معرکه هستند.

      حذف
  9. درود.
    منظور البته مسجد شاه است. مسجد گوهر شاد در مشهد مقدس (ع) است!

    والبته نفرت پراکنی خوب نیست. و اتحاد را ازبین می برد.همه مردم ایران از هر نژاد محترم اند.اما دیگه وقتشه از الاغ بازی دست بکشند و واقعیت ها را دریابند.
    هر کس درنیابد، مشکل از خودشه و نسبت به اینده خود،فرزندان و نوه و نتیجه و میهن خود خیانت کرده و بخاطر جیفه دنیا لعنت ابدی را بجان خریده است.

    همان که کژدم گفت و مخاطب قرار داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود سوادِ تاریخِ من خوب نیست. مسجد شناسی نیز به آن اضافه شد.

      حذف
    2. من همیشه آرزو داشتم که این «نفرتهایِ قومی» برچیده شوند و اگر صدایی در کردستان بلند شد؛ پژواکِ آنرا در سراسرِ ایران بشنویم. اگر از اصفهان یا تبریز و یا مازندران و گیلان و بلوچستان و... صدایی بلند شد؛ پژواکِ آنرا در سراسرِ ایران بشنویم. اینگونه است که یک «ملّت» زاده میشود و با هوشیاری عمل میکند و مفهومِ «دولت - ملّت» پردهٔ ابهامها را میدَرد و زمینی و ملموس میشود. مسئله «نفرت از یکدیگر» در بسیاری از کشورها وجود دارد و دلیلِ آن نیز جنگهایِ طولانی میانِ اقوام است که مردم فقط «هیزمِ آتش» بوده اند و «خانها» و یا «شاهانِ محلّی» این جنگها را راه می انداختند. امّا در ایران به این جنگها نفرتهایِ مذهبی نیز افزوده شده است. اکنون مردم میبینند که زمانی که مناطقِ سُنّی نشین تبدیل به ویرانه میشوند؛ نوبتِ بعدی به مناطق شیعه نشین می رسد و مردمِ مناطقِ ویران شده به سایر نقاط مهاجرت خواهند کرد و «روندِ ویرانیِ همگانی» شتاب خواهد گرفت. این مسئله را چندین بار به تکرار گفته ام که ایران در حالِ حرکت به سویِ «مهاجرت هایِ ملخ وار» از مناطقِ بی آب به مناطقِ پُر آب است. اکنون بی شرفهایِ رژیمِ شیعی به عنوانِ «کارشناس» این مسئله را پس از سالها که از «مرگِ سهراب» گذشته است تکرار میکنند و خود را «روشنفکرانِ کارشناس» جا میزنند (روسپی زاده کلانتری).
      «فرهنگِ نوین» را فقط یک «حکومتِ فرهنگ ساز» که میخواهد به «ملاقاتِ آینده» برود میتواند تولید کرده و به شکلی بیرحمانه «فرهنگِ نوینِ زمینی» را بر کُرسی بنشاند.
      ما وارثین «ثروتهایِ شومِ پدری» هستیم. «حاجی پادشاهِ تهران مهر» به جایِ اینکه از مردِ خردمندی مانندِ «احمدِ کسروی» به عنوانِ «گنجینه» استفاده کند؛ به قتلِ او کمر بست و به همکاری با «انگلهایِ صفوی» و «به دستِ آنها» این گنجینه را به قتل رسانید و دهانش را با دستمالِ مستراحِ کاخِ سلطنتی پاک کرده و گفت: «کارِ من نبود».
      در آن زمان حدّ اقلّ «رادیو» داشتیم و اگر «حاجی پادشاهِ بُزدِلِ کمربسته و کیرلیسِ قُم» فقط شهامتِ یک «مرد» در یک «نزاعِ خیابانی» را داشت؛ میتوانست زنده یاد کسروی و اوباش انگلهایِ تولید کنندهٔ «انگلها» را رو در رویِ یکدیگر نشانده و به ماجرایِ کشاندنِ دعواهایِ میانِ قبایلِ «حجاز» به ایران جلوگیری کند. امّا دیدیم که ۲ باز زِنش را از او گرفتند و او را «دامادِ پیامبر» کردند تا «ولیعهد» داشته باشد و تولیدش نیز همین «شازده شومبولِ شورشیِ قُریشی - بنی هاشمی» است که «قُرآنَش جزوهٔ جورج سوروس».
      دردها بسیارند؛ به هر جایی که دست میبری؛ بویِ عفونت میدهد. امّا برآیندِ همهٔ این اشتباهات و خیانتها این است که کوروش و داریوش و مغولها و عمر عاص و خالد ابن ولید و رضا شاه همگی «مُرده اند» و ما محصولِ نهایی و برآیندِ نهاییِ این ماجرا ها هستیم و بپذیریم که «اینَک ما این هستیم» و باید به «آينده» فکر کنیم. آینده ای که فوتوکُپی و کلیشه سازی از غربِ متمدّن را نداشته باشد. زیرا سِرشتِ تاریخی و فرهنگیِ آنها نه تنها با ما فرق دارد؛ بلکه در حالِ رسیدن به بُن بست است. به همین دلیل است که «چپ گرایی» و «پاپیولیسم» در نتیجهٔ دست پختِ «سرمایه داریِ لجام گُسیخته» و رُشدِ جمعیّتِ لجام گسیخته و «رُشدِ تکنولوژی»؛ اکنون زنگهایِ «باز تعریفِ انسان» را به صدا در می آورند. امّا موجوداتیِ چپگرا و پاپیولیست؛ میخواهد خاک در چشمِ «دهانهایِ گشاد و گرسنه» بپاشند و بگویند که هیچ مشکلی نداریم.... فقط اگر از ذغال سنگ استفاده نکنید ... همهٔ مسائل حلّ میشود.
      همانگونه که در تاریخِ نوشتارهایِ این وبلاگ میبینید؛ دردها زیاد هستند و «کژدم» نیز فقط یک «صدا» است. این شماها و جوانها هستید که باید با آینده ملاقات کنید.
      کدامین آینده را دوست دارید؟
      ۱- مهاجرت به کشورهایی بیگانه که به سختی در آنها زندگی خواهید کرد و در زمانِ ظهورِ بحرانها مانندِ «مُرغِ عزا و عروسی» سَر بُریده خواهید شد.
      ۲- مهاجرتِ ملخ وار در چهاچوبِ ارضیِ ایران؟ تا همه جا را مانندِ ملخها ویران سازید؟
      ۳- آینده ای از «نوعی دیگر» بر اساسِ «گفتگویی از نوعی دیگر» و «ملاقات با آینده»؟

      اگر راهِ دیگرِ مؤثّری در جیبتان دارید؛ رویِ میز بگذارید تا همه ببینند.

      حذف
    3. میگویند که در سالِ گذشته به بیش از ۱۳ هزار «دختٰر خردسال» تحتِ نامِ «ازدواج» تجاوز شده است.
      آنهایی که «وادینِ بیولوژیک»این کودکانِ خردسال هستند؛ باید بدونِ چون و چرا کُشته شوند. آن بی شرفهایی که خود را «داماد» مینامند نیز باید بدونِ هیچ چون و چرایی کشته شوند. این بخشِ کوچکی از آن شرافتِ ملّی است که من (کژدم) شما را به آن دعوت میکنم. اینچنین عملی آمیخته ای از «مِهر و کینِ شرافتمندانه» را با خود دارد.
      آیا حاضرید چنین کاری بکنید؟ و یا مانندِ زنها برایش هزار «رَبط و یابس» خواهید بافت؟

      حذف
    4. من (کژدم) همچنان فکر میکنم که «ساکنینِ اصفهان» زمانی میتوانند تا مدالِ شایستگیِ «بخشوده شدنِ ملّی» را به گردنشان بیندازند که از همهٔ اقوامِ ایرانی؛ به خاطرِ جنایتهایشان «پوزش» بخواهند و در این راه باید به روسپی زاده هایِ «پاسدار» و «بسیجیهایشان» فشار آورند تا به صورتی دسته جمعی استعفا داده و به بر آورده شدنِ خواسته هایِ شرافتمندانه و طبیعی مردمِ سراسرِ ایران بپیوندند و گرنه شایستهٔ «تنفّرِ همگانی» هستند و خواهند بود.
      این خواسته؛ «نفرت پراکنی» نیست... بلکه دعوت به «شرافتِ ملّی» است.

      حذف
    5. شما از کلماتی مانندِ «جیفهٔ دنیا» استفاده کردید. این شیوهٔ گفتار نشان میدهد که از چه «نحله»ای هستید و حتماً با کلمهٔ «نکاح» نیز آشنا هستید و میدانید که «عقدِ نکاح» با «عقدِ ازدواج» فرقِ بسیاری دارد.
      چرا بر «عقدِ نکاح» اینهمه پافشاری میکنید؟
      چرا «خطبهٔ عقد» را به «فارسی» و «تُرکی» نمیخوانید تا همه بفهمند که چه «مدفوعی» بر سرِ سفرهٔ عقدشان گذاشته شده است؟
      چرا به «مادَرَت» نمیگویی که او را به صورتِ «نادانسته» و «نا خواسته» به صورتِ «روسپیِ انحصاریِ پِدَرَت» در ازایِ «مِهرِ معلوم» در آورده اند؟
      چرا به مادرت و زَنَت نمیگویی که «حجاب» برایِ این نیست که از «شرافتِ آنها» دفاع کند؛ بلکه به این خاطر است که یک زنِ مسلمان «مِلکِ مطلقِ و روسپیِ دائمیِ مردِ مسلمان» است (چون پولش را داده و یا قرار است که بدهد) و این «حجاب» برای دفاع از «مایملک» است و نه «شرافتِ انسانیِ زن»؟
      چرا زبانهایتان لال گشته است؟

      حذف
    6. «بخشودگیِ ملّی» به مفهومِ «خون بَس» است و آغازِ پِی ریزیِ شالودهٔ «اتّحادِ ملّی» میباشد.
      اگر به مفهومی مانندِ «گناه» اعتقاد دارید؛ باید اینرا بدانید که «گناه» بوسیلهٔ «الماس» بر «لوحِ فولادینِ روح و روان» نوشته میشود و هرگز پاک نمیشود؛ نه با گریه و زاری و نه با «توبه» و نه با اشک ریختن برایِ «حسینِ سلطنت طلب» هرگز پاک نخواهد شد.
      «توبه» به مفهومِ «تعهّد» برایِ جلوگیری کردن یک فرد از ارتکاب به گناه در «آینده» است و «عطفِ به ما سَبق» نمیشود.
      آنچه «کرده» ای؛ به «ناکَرده» تبدیل نمیشود و حتّی آن «الله» و «یهوه» و «اهورا مزدا» و «پدرِ آسمانی» نیز نمیتواند «کَرده» را «ناکرده» کند.
      به «زبانِ کژدمی» ... آن خدایانی که خود ساخته اید هیچ گُهی نمیتوانند بخورند. همانگونه که «رضا اسهال استفراغیِ شفابخش و ضامنِ آهو» نتوانست در رابطه با «ویروسِ طلایی» هیچ گُهی بخورد.
      یا کاری انجام نمیشود و اگر انجام گرفت؛ دیگر یک مسئلهٔ «تاریخی» است (به تاریخ می پیوندد). آینده را میتوان ساخت. امّا گذشته را نمیتوان «دوباره سازی» کرد.

      حذف
    7. میبینم که «تعدادِ لالها» (بسی بسیاران = اکنونیان = Sub Humans) بسیار بیشتر از «بسی بسیارانند».
      اگر حرفی ندارید.... بروید به «دکتر پرهامِ ۲ آتشهٔ سلطنت طلب» بپیوندید و یا در «کوچه هایِ پَس کوچه» قدم بزنید و بر دَر و دیوارش «آفرین ۱۰۰ آفرین» بنویسید.
      «کژدم» شاید چند ماه و یا حدّ اکثر چند سالی در میانتان باشد.... پس از آن یا باید «بیدار» شده باشید و یا از دستِ این «لاشخور» به «لاشخوری دیگر» پناه برید تا در نهایت به جز چند تکّه استخوانِ به درد نخور از شماها باقی نماند.

      استخوانها پایانِ یک «آیندهّ شوم» هستند.
      اگر به اطرافتان نگاهی بیندازید؛ خواهید دید که «بزرگترین زمینخواران»؛ همان «مُردگان» هستند و برایِ جلوگیری از «زمین خواریِ مُردگان» گورهایِ دسته جمعیِ «مُدرن» و چند طبقه میسازند.

      https://tinyurl.com/2yz5f7j3

      به دنیایِ «گورستانهایِ ۱۰ ستاره» خوش آمدید.
      چندتا «حوری» و یا «غلمان» میخواهی؟

      فقط سفارش بده.

      حذف
    8. کژدم مشکل خاصی براتون پیش اومده که قصد ترک وبلاگنویسی رو دارین؟

      حذف
    9. کژدم ما همچنان دوسِت داریم. حرف از رفتن نزن.
      باید باشی و سلاخی شدن اوباشان شیعه مسلک رو ببینی.


      اشکان

      حذف
    10. مشکلی وجود ندارد. تنها مشکل پیری و نزدیک شدن به مرگ است. لذا آینده ای که خواهید نوشت؛ به من تعلّق ندارد. بلکه سرنوشتِ شما و آیندگانِ شما را تعیین خواهد نمود. لذا به هیچوجه فکر نکنید که کژدم برای چشمداشتی مینوشت.
      تا زمانی که میتوانم خواهم نوشت.

      حذف
  10. کژدم در ایران بسیارانی هر گونه مذهبی را بدور ریخته اند.و مذاهب را بخصوص یهودیت را به کیر خرشان حساب نمی کنند.خواستم بگویم که واژه مذهبی تخمی جیفه را در خطاب به مذهبیون و مومنات گفتم که مخاطب بودند. تو هم گویا پیر شده ای و هر واژه را کلید و رمز گشایی وارونه می کنی.مخاطبین تو انقدر هم پخمه نیستند که به کیر مذهب اویزان شوند.ان هم در مملکتی که معتقدانش هم فقط نقش بازی می کنند و نمازشان در انظار است و در خفا...

    بگذریم.. در مورد شادروان کسروی هم دچار اشتباه فاحش شده و او را به نوعی وابسته به اعتقادات کردی. حال انکه او چگونه در جو الوده و با توجه به حساسیت های مذهبی می توانست کلیت دین را انکار کند؟ و دیدیم که متعصبین تا همان حدش را هم تحمل نکردند.ایا ان بیچاره می توانست صریح تر بنویسد؟
    خود شما می توانید تشریف بیاورید ایران و همین مطالب اتان را در اشکارا بنویسید. پس بی جهت انگ نزنید.که کسروی تا همان جایش هم شجاعت بسیار بخرج داد. وقصه این مملکت بی صاحب سر دراز دارد و بدبختی یکی دو تا نیست. و اشتباه پهلوی با سرنوشت مملکت بازی کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به زنده یاد کسروی اَنگ نزدم. هرگز نیز نگفتم که اشتباه میکرد و باید فلان و بهمان کار را انجام میداد. ایشان در حالِ دگردیسیهایِ مداوم بودند و مطمئناً اگر حکومت به قتلِ ایشان کمر نمی بست و با انگلهایِ صفوی همداستان نمی شد؛ ایشان نه تنها به قتل نمیرسیدند؛ بلکهٔ تیشه به ریشهٔ اعتقاداتِ وارداتیِ حجازی و بنی هاشمی میزد و دیگرانی مانندِ ایشان نیز ظهور میکردند. قتلِ ایشان اشتباهِ دربار نبود؛ بلکه خیانتِ دربار بود.
      نوّاب صفوی محصولِ مشترکِ «دربار» و «انگلهایِ قم و نجف» بود.

      حذف
    2. تله و فریبِ بعدی «سکولاریسم» است. زیرا تنها راهِ ادامهٔ بقایِ دستگاهِ انگلهایِ صفوی میباشد. اکنون پیشقراول هایشان «کدیور؛ گنجی؛ سروش» و ۱۰۰ ها اوباشِ دیگر سالها است که بر طبلِ «سکولاریسم» میکوبند تا از نظرِ «پذیرشِ روانی» به «دینِ جدیدِ سیاسی» تبدیل شود. «شازده شومبولِ شورشی» نیز بر همین طبل میکوبد و به طورِ خودسرانه با قاتلان و جنایتکارانِ حکومتِ ننگین شیعی تماس گرفته و به پخشِ «امان نامه» مشغول است. زیرا حرکتِ کثیفش در چهارچوبِ «سکولاریسم» است.
      حال باید فهمیده باشید که این روسپیزاده ها میخواهند «روسپی خانه» ای به نامِ «سکولاریسم» براه اندازند.
      اگر به چنین نافهمی دچار شوید؛ همهٔ خونهایِ ریخته شده و تحمّلِ شکنجه ها به «فاضلاب» ریخته خواهند شد.

      حذف
  11. سلام کژدم
    ۱.در مورد اصفهان همانگونه که خودت گفتی دستشان بخون خیلی از اقوام ایرانی آلوده است . از جمله کردستان .
    ۲. همه این شورشیان چند سال ایران از طبقات متوسط و فقیر جامعه هستند همان افراد که مستضعفین سابق بودند که عامل و نقش آلت سرکوب بوده اند و هنوز هم. عشق لاتی.«وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد »هستند و با سیستم و حکومتمشکلی ندارند بلکه فقط مشکل موضوعی است و درون خانوادگی. و هیچ کدام خواهان اسقاط نظام نیستند حتی خواهر زینب با چفیه که ساچمه زخمیش کرده بود .
    ۳. کاش این شازده شومبول عروسک قریشی تبار هم خفه میشد.
    ۴. هنوز ساکنین ایران به سطحی از آگاهی نرسیده اند که حداقل مطالبات خود را از حکومت جمهوری اسلامی بر اساس قانون نوشته شده و تعهد شده توسط خود آخوندها مانند حق آموزش رایگان. درخواست کنند و در همه مدارس با هر سطح کیفیت آموزشی از این ملت پول میگیرند .
    ۵. بدبختی از جایی دیگر بسیار خودنمایی میکند که الاغهای دارای مدرک دانشگاهی هم هیچ تصور و دغدغه ای در ارتباط با نابودی همه منابع طبیعی آب خاک. هوا . جنگل و نابودی زیرساختهای اخلاقی و فساد تن فروشی و اعتیاد و نیز نابودی تاریخ و فرهنگ یک سرزمین
    ندارند و اصلا فکر نمی کنند . و
    ۶. هر گروهی هم که در پی نجات ایران و جذب میهن دوستان باشد باید جربزه و جرأت تشکیل و اعلام یک دولت در تبعید را با برنامه هدایت مبارزه و تعامل با کشورها و جریانهایی که متافع آنها با منافع ملی همپوشانی دارد و تلاش برای محدود کردن لابی های جمهوری اسلامی در خارج و نیز برنامه برای ایران بعد از پیروزی را داشته باشد .با تشکیل و اعلام این دولت. خیلی از تلاشهای پراکنده کانالیزه خواهد شد .


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      در مواردِ ۵ گانه نظرتات به صورتِ کُلّی درست است. امّا در بخشِ (۶) اشتباه میکنید.

      حذف
  12. https://tinyurl.com/yckaey4t
    باید این روسپیهای را به چنین روزی انداخت. تا از بیرون آمدن از خانه نیز وحشت داشته باشند و در آینده نیز با توله هایشان به عراق فرار کرده و به «صیغه ۲ زاری» تبدیل شوند.
    در اروپا و کانادا و آمریکا نیز میتوان این خائنین را به بدتر از این روزها انداخت تا از بیرون آمدن وحشت داشته باشند. تا مسیرِ مهاجرت تغییر کرده و این روسپیها و قُرمساقهایشان و توله هایشان مجبور به بازگشت به ایران شوند.

    پاسخحذف
  13. برخی از خوانندگان باز هم مرا به جاهایی دعوت میکنند تا گفتگو راه بیندازم. بارها گفته ام که من(کژدم) فقط به جاهایی میروم که خودم بخواهم. اینجا خانهٔ من است. حال کسی میخواهد بیاید و نیاید؛ چندان فرقی برایِ من ندارد. بلکه برایِ «نیامدگان» فرق دارد.

    در ۲ هفتهٔ اخیر تشخیص دادم که به این ۲ لینک سر زده و نظر بدهم. میتوانید به آنها مراجعه کنید و نه تنها نظراتِ مرا ببینید؛ بلکه کیفیّتِ دیگران را نیز ببینید.

    https://tinyurl.com/y5aztywa


    https://tinyurl.com/y9zd3x42

    اگر میتوانید با نظراتِ پُخته و پیشنهاداتِ پُخته به آقایِ فلاحتی کمک کنید.

    سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرشما رو پیدا نکردم خیلی نظرات توش بود اگه میشه راهنمایی کنید

      حذف
    2. درود بر کژدم
      پاسخ هاش که مفت نمیارزه و حیف زمانی که بخواین به صحبتهاش گوش کنین.مطالب چند دهه قبل و بخشی از بنیان های انقلاب رو به عنوان افشاگری داره مطرح میکنه.متاسفانه پرسش های آقای فلاحتی نهایتا با یه بله خیر تموم میشه.
      اگر بنده به جای آقای فلاحتی میخواستم سوال بپرسم نفوذ سپاه در اپوزوسیون خارج از کشور و بویژه خانواده پهلوی رو مورد پرسش قرار میدادم.وضعیت داخلی سپاه و شرایط روحی و روانی سردارها و سربازها بعد از سرکوب و قتل نویدها/واکنش سپاهی ها به کشتار شاش قاسم/نقش دفتر بیت رهبری در انفجار هواپیمای اوکراين/وضعیت روابط بین سپاه و طالبان در افغانستان/نقش سپاه در تفرقه انداختن بین قومیت های ایرانی با ابزارهای مثل مذهب و نژاد و..../
      به نظرم پاسخ دادن به سوالات بالا خیلی باارزش تر از افشاگری های خیلی خیلی محرمانه شون هست که رفسنجاني و حسن روحانی رو مخالف سپاه معرفی میکنن.

      حذف
    3. کژدم تو بخش اول فکر میکنم پیامتون پاک شده یا حذفش کردن.بنده نتونستم پیداش کنم.

      حذف
    4. مطمئن هستم که میتوانید پیدا کنید. امّا برایِ راحت کردنِ کارتان هر ۲ نظری را که فرستادم؛ «کاپی پیست» میکنم تا ببینید:

      Kajdoum Gazandeh
      Kajdoum Gazandeh
      8 روز پیش (ویرایش شده)
      آقایِ فلاحتی؛ درود بر شما
      میهمانِ شما یک فردِ آموزش دیده و حرفه ایِ امنیّتی - جاسوسی است. لذا هم سناریو نویس و هم به نوعی «هنرپیشهٔ تئاتر» و نیز مُجریِ سناریوها است. لذا میتواند با آرامش کامل دروغهایِ «راست نما» بسازد. به عنوانِ مثال میتواند برایِ «سند سازی» به چند وبسایت و یا صفحه در فیسبوک و اینستاگرام؛ برود و چند نظر ردّ و بدل کرده و «تاریخچهٔ اپوزیسیونیِ دروغین» بسازد و از این تاریخچه به عنوانِ «پلّه» استفاده کند. ایشان میگویند که «عزیز جعفری» نظریّهٔ «عمق بخشیدن» و اینکه سپاه پاسدارن باید در تمامیِ سازمانهایِ دولتی نفوذ کنَد را مطرح نمود و به پیش بُرد. از سویِ دیگر میگوید که «جامعتین» سکّاندارِ این امور هستند. در رابطه با ماجرهایِ سالِ ۸۸ نیز به صورتی آشکار دروغ میگوید. زیرا «پروژهٔ احمدی نژاد» دقیقاً در جهتِ اجرایی شدنِ همان اهدافی بود که «عزیز جعفری» تئوریسینِ آن بود و در دورهٔ ۸ سالٔ این پروژه؛ بسیاری از منابعِ درآمدِ ملّی به سپاه سپرده شدند ولی به خاطرِ فشارهایِ بین المللی رژیم مجبور به اجرایِ «پروژهٔ امام حسن» شد که بوسیلهٔ «امام حسنِ بنفش» اجرایی شد و «امیر کبیرِ ماله کِش» بر سرِ کار آمد که نتیجهٔ آن «برجام» بود. امّا این پروژه از وبسایتِ خامنه ای با انتشارِ مقاله ای در رابطه با صلح امام حسن و سپس اظهارِ «نرمش قهرمانانه» مهرِ تأیید بر آن نهاده شد. اینکه خامنه ای دَم به ساعت میگفت که من اطمینان ندارم؛ اینگونه سخنان همگی برایِ حفظِ وجههٔ خود به عنوانِ فردی «دائماً انقلابی» بود تا بعدها بتواند باز هم مزخرفات ببافد.
      میهمانِ شما در بخشِ نخست میخواهد «سپاه» را سفید شویی کرده و «کودتاهایِ مکرّر و نرم» را «دخالتهایِ صلح آمیز» در انتخاباتهایِ کذایی جلوه دهد که در بسیاری از مواقع به خاطر دموکراتیک بودنِ انتخابات به بیرون آوردنِ شخصِ خاصّ و دلخواهِ سپاه از صندوق منجر نمیشد. اکنون نیز میبینیم که پروژهٔ ناتمامِ «احمدی نژاد» بوسیلهٔ پروژهٔ جدیدِ «رئیسی» در حالِ تکمیل است و نیازی به «کودتاي نظامی» وجود ندارد.
      «جامعتین» فقط رویِ کاغذ وجود دارد؛ همهٔ مسائل در بیتِ رهبری و فرماندهانِ ارشدِ سپاه تدوین و سناریو سازی و اجراء میشوند.
      لذا پرسشهایِ شما در بخشِ نخست؛ پرسشهایِ بسیار هوشمندانه ای نبودند و میهمانتان نیز با «آفتاب بالانس؛ مهتاب بالانس» به این پرسشها پاسخ دادند. پرسشهایی که شما باید از میهمانتان بپرسید باید این مطالب باشند:
      ۱- چه مقدار از بوجهٔ سپاه از طریقِ قاچاقِ موادِ مخدر به اروپا و کانادا و آمریکا تأمین میشود؟
      ۲- چه مقدار از بودجه های گوناگونِ سپاه از طریقِ دایر کردنِ «روسپی خانه ها» و «کازینو»ها در تایلند و ایتالیا و امارات تأمین میشود؟
      ۳- چه مقدار از بودجه هایِ سپاه و غارتهایِ فرماندهانِ ارشد و بدنهٔ سپاه از طریقِ فروشِ نفتِ قاچاق و تبدیل کردنِ آن به اجناسی که از طریقِ اسکله هایِ «حرمانه» و فروشِ آنها در بازارِ سیاه و پولشویی از این طریق تأمین میشود؟
      ۴- میهمانِ شما چه مقدار از آن ۳۰۰ میلیون تومان وثیقه و همچنین خانهٔ ایشان از طریقِ رانتهایِ گوناگون و شرکت در پولشوییها بدست آورده بود؟
      ۵- مأموریّتِ کنونیِ ایشان در پَسِ این قصّه گویی ها چیست؟

      سپاس



      حذف
    5. اینهم نظرِ من (کژدم) در بخشِ دوّم. که مجبور هستم در ۲ قسمت منتشر کنم:

      Kajdoum Gazandeh

      Kajdoum Gazandeh
      16 ساعت پیش (ویرایش شده)
      آقای فلاحتی؛ درود بر شما
      همانگونه که در بخشِ نظراتِ بخشِ نخست گفتم؛ میهمانِ شما یک شخصِ حرفه ای و قصّه پرداز است. قصّه ها باید «معقول» به نظر برسند و به همین دلیل باید آمیخته ای از راست و دروغ باشند. البتّه «راستگویی» ها نیز باید «مدیریّت» شوند و تا جایی که امکان دارد؛ به صورتِ «عیرِ مستند» و «آنگونه که شنیده ام .... به نظر چنین میرسد و ....» و مهمّتر از همه «راستگویی در اطّلاعاتِ سوخته» باشند و در مجموع تا جایی که میتوان نباید «راستگویی مستند» باشند تا برایِ رژیم پروندهٔ رسمیِ قضایی در سطح بین المللی تولید کنند. خروجیِ اینگونه داستانسراییها فقط سخنانی شیلی پیلی هستند که هیچ ارزشی ندارند و چون افکارِ عمومی با این مسائل آشنا است؛ اینگونه قصّه ها را «افشاگری» میپندارند و «بَه بَه و چه چه» را می اندازند.
      واقعیّت این است که رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران از دههٔ ۶۰ واردِ شغلِ شریفِ «تجارتِ مواد مخدّر» شده است و نخستین محمولهٔ بزرگ در «کرمان» توسّط نیروهایِ انتظامی کشف شد (هماهنگی نشده بود) که در چندین کامیون که ظاهراً «تایر ماشین» حمل میکردند کشف شد و آنرا به گردنِ «سازمان مجاهدین» انداختند (مانندِ بمبگذاری در در مرقدِ امامِ هشتمشان) . در آن زمان «انگلِ بنیانگذار» هنوز زنده بود و فتوایِ این شغلِ شریف را صادر فرموده بود (اخلاقِ شیعی). در رابطه با تجارتِ موادّ مخدّر در «کانادا» نیز پروندهٔ قطوری دارند و در یکی از همین عملیّتها که قرار بود به «کوزا نوسترا» هروئین فروخته و «تسلیحات» بگیرند؛ یکی از تیمهایشان لو رفته بود و حتّی مجبور شدند یک نفر از اعضایِ تیم را که احتمالِ دستگیر شدنش بالا بود را با شلّیکِ خودشان به مقامِ رفیعِ «شهادت» برسانند. آن شهیدِ بزرگوار از «خواهرانِ زینب» بود و با شوهرش در همان تیم مشغولِ «جهادِ مقدّس» بودند. در این پروژه ها همیشه با «حزب الله لبنان» پا به پایِ هم رفته اند و هر یک از آنها وظایفِ خاصی را در این «سازمانِ جهادی» (کارتلِ موادِ مخدّر) ایفا میکردند. همین اکنون نیز در لبنان و کلمبیا و ونزوئلا به همین «شغلِ شریف و مقدّسِ جهادی» مشغولند. (اخلاقِ شیعی). ایشان نیازی نداشتند که در مجالسِ اخلاقِ آن «انگلِ اردبیلی» به مدّتِ ۵ سال شرکت کرده و «اخلاق» بیاموزند. زیرا «اخلاقِ شیعی» در تمامیِ تار و پودِ سپاه و وزارت اطّلاعات و بسیج به صورتِ «عفونتِ مُزمن و نهادینه شده» جاری است.
      سازماندهیِ گروههایِ «تبهکارِ لبنانی-فلسطینی» در اروپا و کانادا و سرقتِ اموالِ خانگی و اتوموبیلها و اوراق کردن و «کُد گذاری» و سپس صادراتِ آن به سودان و لبنان و سپس «مونتاژ» کردن و شماره گذاری و فروختنِ اتوموبیلها نیز یکی دیگر از منابعِ درآمدِهایِ شرافتمندانهٔ «سپاه و حزب الله لبنان» بود. در عراق نیز پس از حملهٔ ائتلاف که به نامِ «توفانِ صحرا» معروف است نیز با همدستیِ اوباشانِ «بَدر» و «مجلس اعلایِ انقلابِ اسلامی عراق» تمامی دار و ندارِ مردمِ بی خانمان شدهٔ عراق را به سرقت برده و در ایران به فروش رسانیدند که مردم خاطرهٔ «اتوموبیلهایِ ارزانِ عراقی» را در ذهنشان دارند.(اخلاقِ شریف و متعفّنِ شیعی).
      یکی دیگر از مسائلی که توسّطِ رژیم در اذهانِ عمومی اشائه داده شده است؛ مسئلهٔ «سردارهایِ میلیاردر» است. واقعیّتِ مسئله این است که چیزی به نامِ «سردارانِ میلیاردر» وجود ندارد. از این «گروهبان سردار اوباشان» به عنوانِ «انبارِ مهمّات» برایِ مخفی کردنِ ثروتهایِ «سپاهِ پاچاهاردارن» استفاده میشود و از طرقِ آنها در جاهایِ گوناگون سرمایه گذاری میکنند و به این اوباشان اجازهٔ «لِفت و لیسِ محدود» میدهند و رفتارشان را «رصد» کرده و مستند میسازند. این «گروهبان اوباش سرداران» بخشی از همان شرکتهایِ مالی را تشکیل میدهند که سودهایِ کلانی که از طریقِ آنها جلب میشود؛ به مصرفِ سپاه و وزارتِ اطّلاعات میرسد. «بابک زنجانی» یکی از همین «انبارهایِ مهمّات» بود. در واقع هر «باندِ حکومتی» برایِ خود «زاغه هایِ مهمّات» دارند. امّا اینکه این موجودات را «سردار میلیاردر» مینامند برای فرار از تحقیقاتهایِ بین المللی است که خدایِ ناکرده بتوانند به «زاغه هایِ مهمّاتِ مالیِ رژیم» پِی ببرند. زمانی که «لفت و لیسها» از حدّی که تعیین شده است بسیار فراتر رفت؛ این اوباشان نیز به زیر بازخواست میروند. «بابک زنجانی» و یا سایرِ اوباشاني که اکنون به زیرِ «گیوتین» رفته اند فقط به یک دلیل است و آن اینکه رژیمِ شیعی مانندِ شُتُرهایِ گیر افتاده در کویر به «کوهان خواری» روی آورده است و در واقع «مبارزه با فساد» در کار نیست. بَلکه میخواهند آن «مهمّاتِ حیف و میل شده» را اعاده کنند.

      حذف
    6. ادامهٔ نظر در بخشِ دوّم:

      در پایان نظرِ شخصیِ من (کژدم) در رابطه با میهمانِ شما این است که مأموریّتِ جدیدِ ایشان «نفوذ» در تشکّلهای «پان تُرکیستی» و «جدایی طلبانِ آذربایجان» در خارج از کشور است و پذیرفتنِ مصاحبه با شما؛ برایِ «خریدِ مشروعیّت» میباشد تا به عنوانِ یک عُنصرِ «بُریده از رژیمِ شیعی» جلوه کُند و «تو دِل برو» شود و به «شکار» بپردازد.

      میهمانِ شما «دُم به تله نخواهد داد» و «آسمان ریسمان» خواهد بافت.
      آقایِ فلاحتی؛ میهمانِ شما مسائل زیادی را میداند. امّا برای افشایِ آنها به این مصاحبه نیامده است. بلکه برای ایجادِ «محیطِ امن» و «ایجادِ مشروعیّت برای خودش» این مصاحبه را پذیرفته است.
      حال اگر از بخشِ سوّمِ مصاحبه فرار کرد (مانندِ شاهین دادخواهی) این مشروعیّت را از دست میدهد. امّا اگر فرار نکرد؛ از «فراری شدنِ ایشان» نترسید و پُرسشهایِ سنگین تدوین کنید و خود را برایِ جلوگیری از پاسخهایِ آبدوغ خیاری آماده کنید.
      سپاس از زحماتتان
      کژدم

      حذف
  14. سلام کژدم
    مجتبی واحدی یکبار حرف خیلی خوبی زد . گفت« هرکس حتی یک روز بعنوان معتقد به نظام و انقلابی از جمهوری اسلامی ارتزاق کرده باشد را هیچ وقت باور نداشته باشید از جمله هود من »
    این مادر قحبه هم از قماش علی افشاری و اکبر گنجی ها ست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      هر کدام از این «صادراتیها» مأموریتهایِ گوناگونی دارند ولی کرمهایِ یک مستراح هستند.

      حذف
  15. نوشتار تاثیر گذار کژدم را به صورت کامنت و به هر صورتی نشر دهید. تنها به عنوان خواننده باقی نمانید. یک حرکت بزرگ از مجموع بسیار زیادی از حرکات کوچک تشکیل می شود.
    چالش امروز ما برتری یافتن «انسان ها» بر «مادون انسان ها» است.

    پاسخحذف
  16. ترکها بالاخره از این آش شله قلمکار جدا خواهند شد اما در ابتدا نیازمند باز تعریف مرزها با کردها در خیلی مناطق هستند . باید مثل دو دولت مرزهایی با حداقل کشمکش بدون توجه به شلوغی و تعصب نادانهای دو طرف باشد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تُرکها به خاطرِ «شیعه بودن» سهمِ خوبی در اقتصادِ ایران داشته اند و در بخشهایِ بزرگی از ایران پراکنده هستند. به عنوانِ مثال شاید بیش از ۴۰٪ جمعیّتِ «کشورِ تهران» را تُرکها تشکیل میدهند این پراکندگی فقط پراکندگیِ جمعیّتی نیست؛ بلکه نشان از تنیدگیِ تُرکها با سایر اقوام از نظرِ اقتصادی دارد. لذا جدا شدنِ آذربایجان از ایران آنچنان که بر رویِ کاغذها و شعارها بسیار «ساده سازی» میشود نیست. مسئلهٔ کُردستان نیز بسیار پیچیده است و «کوماری کوردوستان» فقط یک شعارِ دهان پُرکُن است. جداییِ کردستان از ایران در واقع وارد شدنِ مردم کردستان به جهنّم از همان روزِ نخستین است.
      انسانِ آگاه فریبِ «شعارهایِ آتشین» را نمیخورد.
      «شعارهایِ آتشین» فقط «دروغهایِ گوبِلزی» هستند که احمقها را به حرکاتی وا میدارند که نتیجه اش فقط «کوره هایِ آدم سوزی» و در نهایت قتلِ عام شدنِ «کوره سازان» و فرار به «آرژانتین» است.
      در این برهه از زمان جایی برایِ حتّی یک اشتباهِ کوچک نیست. آنچه را که با یک خطایِ کوچک از دست بدهی؛ باید با خون و چنگ و دندان و هدر دادنِ ثروتهایِ ملّی بدست آوری.... البتّه اگر بسیار خوش شانس باشی.

      حذف
  17. یک مقامِ اسرائیلی گفت:

    - کُشتنِ فخری زاده مانعِ پیشرفتِ رژیمِ شیعی در روندِ تولیدِ بمبِ هسته ای نشد. (به بُن بست رسیده ایم).

    دولتِ بایدن گفت:

    - حملاتِ اسرائیل به اهدافِ هسته ایِ رژیمِ شیعی «نقضِ غرض» است. (به بُن بَست رسیده ایم)

    رژیمِ شیعی گفت:

    - دیدید که ما در حالِ پیروزی هستیم!!!! (به بُن بَست رسیده اند).

    کژدم گفت:

    ـ زیاد خوشحال نباشید؛ ... این گفته ها نشانهٔ پیروزی نیست.... بلکه به معنیِ حملاتِ نظامیِ ویرانگر است.
    کسی که به «بُن بست» برسد؛ به فکرِ ویران کردن خواهد افتاد.

    پاسخحذف
  18. درگیریهای شدید با سلاح‌های سنگین و سبک بین طالبان و سپاه در مرز بلوچستان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا مطمئن هستید سپاه و طالبان؟ شاید داعش و سپاه؟؟
      لطفاً منبع.

      حذف
    2. جناب کژدم از کانال‌های تلگرام هست ...کلیپ تصویری

      حذف
  19. سلام کژدم
    پیشبینت درست و زودتر از موعد به بار نشست. .
    با توجه به لباسها در کلیپها داعش هستند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      رژیمِ شیعی چند سال است که در حالِ «جفتگیری» با «طالبان» میباشد. پس از به قدرت رسیدنِ طالبان «دکترینِ جفتگیری» را به مرحلهٔ «دکترینِ کیرلیسی» ارتقاء دادند.
      «انگلِ فرزانهٔ دکترینال» و «گروهبان سردارهاي دکترینال» هرگز نفهمیدند که «کیر؛ شیر نمیدهد».... بلکه تا میتواند.... «فرو می رَوَد».
      اگر اوباشانِ سپاه با این موجودات درگیر شده اند؛ نشانهٔ آن است که کار از «احساسِ خطر» به مرحلهٔ «لَمسِ خطر» رسیده است.
      لذا به سادگی میتوان دریافت که «اوباش استادانِ» نشسته در گوزستانی به نامِ «دانشگاهِ امام صادق» هنوز «دکترینِ مبارزه با آلتهایِ فرو رَوَنده» را تدوین نکرده اند.

      حذف
  20. چند پاسگاه مرزی ایران هم به دست داعش سقوط کرده...داخل خاک ایران نفوذ کردن

    پاسخحذف
  21. به به الله یار و یاور بندگان مسلمانش باشه

    پاسخحذف
  22. درود کژدم

    https://fa.m.wikipedia.org/wiki/مادگان_هزار_دادستان


    https://b2n.ir/h83298


    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس
      بخشِ ثبت شدهٔ بسیار کوچکی از آنهمه «تلاشهای گران سنگ» که ۳ سلسلهٔ امپراتوری ایران پایه گذاری نموده و ادامه دادند.
      اگر به آن نقشه نگاهی دوباره بیندازید؛ میبینید که با توجّه به گسترهٔ سرزمینی؛ تعدادِ سامانه هایِ دفاعی بسیار کم . تقریباً در اطرافِ «مرکز» هستند و مرزهایِ شرقی و غربی کاملاً بی دفاع بوده اند. سامانه هایِ دفاعی تقریباً در اطرافِ همین ایرانِ گربه نشانِ کنونی بوده اند و احتمالاً اعرابِ مسلمان نیز از همین مناطقِ بی دفاعِ جنوبِ غربی یورشهایِ خود را آغاز کرده اند. پس از فروپاشی نیز اقوامِ آسیایِ میانه (تُرکها) حملاتِ خود را آغاز نمودند.

      حذف
    2. درود کژدم

      اصلاحات نظامی که خسرو یکم ( انوشیروان) انجام داده بود، ارتش ایرانو به 4 قسمت در جهات شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم کرده بود که هر یک از این ارتش ها به صورت جدا از هم اداره می شدند.
      این تقسیم بندی باعث شده بود که ایران بتونه به طور همزمان در چندین جپهه بجنگه و سرعت عمل بالاتر بره.
      با همین استراتژی بود که در زمان انوشیروان، ایران تونست اقوام شرقی(ترکها) و امپراطوری روم رو که باهم متحد شده بودن و به طور همزمان به ایران حمله کرده بودن رو شکست بده.

      بعد از حمله ی اعراب در زمان «شاپور دوم»، و غارت هایی که انجام دادند، ساسانیان به فکر ایجاد یک دولت حائل بین ایران و اعراب عربستان افتادن.
      در نتیجه دولت «لخمیان» در قرن سوم میلادی توسط ساسانیان تاسیس شد.
      در واقع لخمیان حیات خلوت ساسانیان بودند.
      با این کار ایران هیچ مرز مشترکی با اعراب نداشت و از یورش آنها در امان بود.
      یکی از اشتباهات استراتژیکی که خسرو پرویز انجام داد، از بین بردن دولت لخمیان بود که باعث شد دوباره اعراب با ایران هم مرز بشن.

      این نقشه ای هم که نشون میده، مال زمان «خسرو پرویز» هستش که خیلی از قسمت هاش (قسمت شام، آسیای صغیر و مصر و... ) به طور موقت فتح شده بودند و بعد از مدتی دوباره از دست رفتند.
      در واقع جزء ایران نبودن.


      حالا باز میگردم ببینم چه چیز بدرد بخور دیگه ای میشه پیدا کرد.
      به قول معروف لنگه کفش در بیابان غنیمت است.
      البته نوشته تائوئیسم شما که می خواید بنویسید هم میتونه خیلی کمک کنه.



      اشکان



      حذف
    3. درود کژدم

      در یکی از سلسله مقالات هجده گانه « اندیشه های کهن، اندیشه های نو» یک پرسش و پاسخی رو مطرح کرده بودین:

      " پرسش:

      چرا رجالِ سیاسی نداشتیم؟

      پاسخ:

      برایِ اینکه: «فرهنگِ سیاسی» نداشتیم.

      پرسش:

      چرا فرهنگِ سیاس نداشتیم؟

      پاسخ:

      برایِ اینکه به «حوزهٔ نفوذِ بیگانگان» تبدیل شده بودیم و همچنان هستیم."

      حالا یک پرسش از من (اشکان) :
      اصلاً « فرهنگ سیاسی» به چه معناست؟

      خیلی دوست دارم مفهوم «فرهنگ سیاسی» رو متوجه بشم ولی خب نمیتونم.

      این مفهوم رو اگه میشه بیشتر توضیح بدین.



      با سپاس اشکان

      حذف
  23. یک پُرسشِ مهمّ:
    چرا رژیمِ شیعی همزمان با شدّت بخشیدن به غنی سازی؛ به حضورِ بیشترِ بازرسانِ سازمانِ بین المللیِ انرژیِ هسته ای میخواهد کوچه دهد؟
    پاسخ از شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قدرت‌نمایی و باجگیری ؟

      حذف
    2. برای باجگیری و قدرت نمایی نیازی به پذیرفتنِ «نظارتهایِ بیشتر» وجود ندارد.

      حذف
    3. فرستادن دنبال نخود سیاه...اصل کار تو یمن انجام میده

      حذف
    4. با این کار هم در ظاهر با بازرسان آژانس همکاری میکنن و این به مدرک تبدیل میشه تا بتونن جلوی قطعنامه های احتمالی رو بگیرن.
      هم اینکه عصای موسی رو نشون نمیدن.



      اشکان

      حذف
    5. ممکن است که از یمن به عنوانِ مخفیگاه استفاده کنند. امّا مکانِ اصلی نیست.
      سناریوهایی که نوشتید نیز بسیار پیش از اینها نخ نما شده اند.

      حذف
    6. رژیمِ شیعی میخواهد از بازرسانِ IAEA به عنوانِ «سپرِ انسانی» در برابرِ حملهٔ نظامیِ احتمالی به مراکز هسته ای استفاده کند.

      حذف
    7. این حد از بیشرافتی بی سابقه است

      حذف
    8. ایا موفق میشه؟

      حذف
  24. فعلا که دنیا رو به تخمشون گرفته اند و غرب هم اینو فهمیده. اما غرب چه کار میتونه بکنه؟

    بچه ادای درس خوندن رو در میاره و والدین هم میدونند چیزی از توش در نمیاد، ولی باید تا روز امتحان و اعلام نتایج صبر کنند و این وسط، هزینه هایی است که متحمل میشن تا چیزی رو ثابت کنند که براش فعلا مدرکی ندارند.

    پاسخحذف
  25. هّمانگونه که گفتم رژیمِ شیعی میخواهد از کارشناسانِ هسته ایِ IAEA به عنوانِ سپرِ انسانی برایِ دفاع از سایتهایِ هسته ای استفاده کند.

    https://tinyurl.com/m38whw2w

    این خبر میگوید که برایِ زدنِ یک «پهپادِ مهاجم» لزومی برایِ استفاده از حجمِ بزرگی از موادّ منفجره که صدایِ مهیبی تولید کند وجود ندارد. مگر آنکه پهپادِ مهاجم انباشته از موادِ انفجاریِ پُر قدرت بوده باشد. یا اینکه اساساً مأموریّتِ آن پهپادِ مهاجم فقط برایِ انفجار در آسمانِ نطنز و تولیدِ نورِ شدید و صدایِ مهیب در آسمانِ نطنز بوده است و هیچ موشکی از طرفِ سیستمِ پدافندی شلّیک نشده است. سناریویِ «آزمایش پدافندی» نیز یک داستانِ «ننه کُلثومی» برای فریبِ افکارِ عمومی است. زیرا معمولاً از اینگونه آزمایشها از زوایایِ گوناگون فیلمبرداری میکنند.
    احتمالاً اسرائیل با این حملهٔ هشدار دهنده خواسته است به بازرسانِ IAEA پیغام دهد که از این به بعد مناطقی که در آنها سایتهایِ هسته ای وجود دارند؛ منطقهٔ جنگی به شمار می آیند و احتمالِ حملاتِ نظامی و انفجار در آن سایتها بسیار بالا است و بهتر است که این کارشناسان از آن مناطق خارج شوند.

    بقیّه اش مزخرفاتِ تکراری هستند که «تشتَک نیوزهایِ شیعی» طبقِ معمول و تکراری میبافند.
    حال بارِ دیگر بازهم توپ در زمینِ رژیمِ شیعی قرار گرفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://tinyurl.com/2s4h33em

      «فرودِ اضطراری» (سقوط اضطراری) پهپاد در استان چهار محال یک روز پس از انفجارِ شدید در آسمانِ نطنز نشانهٔ «بازنشته شدنِ احتمالیِ پهپادهایِ رژیمِ شیعی» است و بهتر است که از آشیانه بیرون نیایند. این ۲ حادثه هیچ ربطی به بودجهٔ اضافی یک و نیم میلیارد دلاریِ اخیرِ اسرائیل برایِ ارقاء تکنولوژیِ نظامی ندارد و نشانگر آن است که از سالها پیش شروع و مدّتها است که «عملیّاتی» شده است.
      امّا پیامِ مهمّ دیگرِ این ۲ عملیّات این است که:
      آسمانِ ایران از چهارمحال تا نطنز به رویِ اسرائیل باز است و پهپادها نیز به «تاپاله» تبدیل خواهند شد.

      حذف
    2. هنوز رژیمِ شیعی به ریسمانِ «دروغپردازی» چسبیده است و مشخّص نیست که در آسمانِ نطنز از چه تکنولوژی استفاده شده و چه نوع تخریبهایی بوجود آورده است؟ امّا «سقوط اضطراری پهپاد» در چهارمحال میتواند به سقوطهایِ اضطراریِ «موشکهایِ نقطه زن» (هدایت شونده) نیز منجر شود. زیرا نمونه هایِ تمامیِ قطعاتِ اصلی موشکها (به جز لوله ها) در دسترسِ اسرائیل و آمریکا هستند و میدانند که چگونه میتوان یک موشکِ نقطه زن را به نقطهٔ دلخواهِ خودشان هدایت کنند.

      حذف
    3. مگه کارشناسان IAEA رزیدنت پزشکی هستند که مقیم سایتهای اتمی بشوند؟؟؟؟ که نیاز باشه حضور فیزیکی مستمر داشته باشند که مثلا بشه ازشون بعنوان سپر انسانی استفاده کرد؟؟؟

      شما ما رو اسکول فرض کردی؟؟؟

      کارشناسهای اتمی آثار باقیمانده از فعالیت اتمی رو چند سال بعد هم میتونند ردیابی کنند و پاکسازی این آثار کار زمانبری است و در پاره ای مواقع، نشدنی.

      برای همین شرط شده بود که امکان بازرسی سر زده، بدون هماهنگی و بدون محدودیت زمانی و در کنار نظارت از راه دور توسط دور بین های مخصوص مستقر در سایتها که تازه همون ها هم با نظارت انسانی مستمر همراه نیست و به صورت رندوم و با نرم افزار پیشرفته کنترل میشه.

      خیلی باید اسکول باشند که یک نفر بپا بخوان بذارند بالای سر کارشناسان اتمی و اینجوری بود که باید یک لشکر ناظر به ایران اعزام میشد.

      فکر نکردی چرا مدام میگن به ما فلان جا رو دسترسی بدید و اینها هم میگن این قرارمون نبود؟؟؟؟

      خب سوای این مسئله که نباید رو داد تا پرو نشوند، همیشه این شائبه و ترس وجود داره که نقاط مشکوک، به درستی پاکسازی نشده باشند و آتویی باشه به دست سازمان که آخرینش تو همون سایت تورقوز آبادی که نتانیاهو گراشو داده بود اتفاق افتاد و ذراتی پیدا شد که براش هیچ توضیحی نداشتند و البته غربی ها هم مماشات کردند و قضیه رو مسکوت گذاشتند.

      حذف
    4. من نیازی ندارم که شما و امثالِ شما را اوسکول بنامم و یا گیر بیاورم. زیرا شماها «اوسکولهایِ مادرزاد» هستید و فکر نکنید که اینجا نیز مانندِ «تشتک نیوزهایتان» معرکهٔ «خَر گردانی» است. در اینجا «خرها را داغ میکنند» تا همه بدانند که این «اُلاغ» از کدامین «دهات» آمده است. کارشناسان تُشک لحافشان را با خودشان نمی آورند و در سایتهایِ هسته ای زندگی نمیکنند. امّا هرگاه که «بازدیدی داشتند» (بازدیدها شیوه هایِ گوناگونی دارند) را به ارتشِ اسرائیل نیز گزارش نمیدهند. لذا بودنِ این بازرسها مانعی بر بمباران میتواند به حساب آورده شود (سپرِ انسانی). بسیاری از جاهایی که اوباشانِ شماها میگویند: «حق ندارید اینجا را ببینید» ...« مناطق و سایتهایِ دروغین» و به قولِ معروف «Decoy» هستند. لذا کارِ بازرسی کاری طاقت فرسا است.
      حملهٔ اخیر به سایتِ نظنز؛ حمله به خودِ سایت نبوده است. بلکه حمله به سیستمِ دفاعی سایتِ هسته ای نطنز بوده است. نورِ شدیدِ خیره کننده و صدایِ انفجارِ مهیب؛ اختلال در شبکهٔ برق و اینترنت و تلفنهایِ همراه ... به احتمالِ استفاده از «بمبِ الکترومغناطیسیِ کوچک»(EMP Bomb ) دامن میزند. اینکه خطیب زاده میگوید هیچ اتّفاقی نیفتاده است و تصاویرِ ماهواره ای نیز از «تخریب» گزارش نمیدهند؛ میتواند کاملاً درست باشد.
      حال باید منتظر ماند تا دید که حملهٔ بعدی (حملهٔ آزمایشی برای مطمئن شدن از آثارِ حملهٔ اخیر) چه جوابی خواهد داد؟ این احتمال وجود دارد که رادارهایِ سامانهٔ S-300 تخریب شده باشند.

      حذف
    5. مگه برای اسراییل مهمه که بازرس تو سایت باشه یا نباشه؟
      خودش داره میگه خط قرمزهای ما رد بشه به هیچ چیزی پایبند نیستیم و صبر ما هم اندازه ای داره.

      یعنی اگر بازرس باشه نباشه آدم باشه بچه باشه زن باشه، برای ما مردم اسرائیل مهمه که امنیتشون رو تامین کنیم.

      اون کلا با این بازرسی ها هم مخالفه و اتفاقا یکی بترکونند که چند تا شهید بازرس هم بده، دیگه خود بازرس ها هوس بازرسی نخواهند کرد.

      حالا دوست داری ما رو اسکول فرض کنی، مهم نیست. چون کار کسی که چیزی تو چنته نداره، همین مهملات و فرضیاته.

      بعد میگی کار من مزخرفباری فلسفی نیست

      اینها که بافتی، همش فلسفه است.

      واقعیت اما چیز دیگری است

      چون هنوز اولی رو نخیسونده بودی، دومین فرضیه رو پس دادی که کاری اصلا به صحت و سقمش نداریم. مطمئنا فقط حدس میزنی و اصل ماجرا هر چی هست، باز فقط حدسه.

      حدسی که لااقل فرضیه اولت رو نقض میکنه. یعنی دیگه سپر انسانی بودن ارزشی نداره وقتی سامانه دفاعی رو از کار بندازند.

      چه گزارش بدن ما میریم چه ندن، همه اینها برای کسی که آخر خطه، هیچ ارزشی نداره.

      نه ایران و نه اسراییل

      اتفاقا وقتی ایران داره دعوت میکنه که بفرمایید بیایید بازرسی، یعنی فعلا چیزی برای قایم کردن نداریم.

      و راه های خبر کردن بسیاری هم وجود داره. ایران که کلا میگه بازرسان بدون هماهنگی اسراییل آب هم نمیخورند که اگر غیر از این هم بود، این همه خرابکاری تو سایتهای اتمی نمیشد.

      پس معلومه که اسراییل اشراف کامل اطلاعاتی روی ایران داره

      فقط تخمش رو نداره

      اینو حملات 11 روزه اخیر اثبات کرد

      حذف
    6. اسرائیل هم تُخمش را دارد و هم تواناییهایش را دارد. امّا مثلِ شیعه ها «بی شرف» نیستند و به قولِ معروف قوانینِ بین المللی را رعایت میکنند. یعنی از آمبولانس برایِ جابجایی نیروهایِ ویژهٔ سرکوبِ مردم استفاده نمیکنند بلکه «By The Book» عمل میکنند. آنها وقتی «فخری زاده» را به دَرک فرستادند؛ به هیچیک از اطرافیانش آسیب نرساندند حتّی «جنده اش» نیز سالم ماند. برایِ اینکه «شیعهٔ بی شرف» نیستند. آنها در سوریه و عراق کونتان را پاره میکنند و جراًتِ پاسخگویی ندارید. حالا بگو چه کسی خایه ندارد؟!!!! از اینکه چه کسی خایه دارد و یا ندارد بگذریم و برگردیم به مسئلهٔ سپرِ انسانی.
      امّا وجود بازرسها یک «مزاحم» به شمار می آید. زیرا از آنها به عنوانِ «سپرِ انسانی» استفاده میشود. اگر در سایتها باشند؛ کشته میشوند. اگر از سایتها فراخوانده شوند؛ مانندِ «آژیرِ خطرِ حمله» عمل میکنند.
      بُدّو برو درِ خونه ات بازی کُن.

      حذف
    7. من حتّی به یقین میدانم که در صورتِ حمله به این سایتها؛ حکومتِ «شیعیانِ بی شرف» به صورتی محدود موادّ رادیو اکتیو را برای آسیب رساندن به «شیعیان» منتشر خواهد نمود و با عثِ مرگ و میرِ آنها شده و سپس دست به بازیِ «طفلانِ مُسلم» خواهد زد. از این روی به مردمی که در حاشیهٔ سایتهایِ هسته ای زندگی میکنند؛ هشدار میدهم که به ۲ دلیل از آن نواحی دور شوند.

      ۱- در هر حمله ای احتمالِ نشطِ موادِ رادیو اکتیو وجود دارد.
      ۲- رژیمِ شیعیانِ شنیعه خودش به طورِ عمدی موادِ رادیو اکتیو انتشار خواهد داد تا نقشِ «مظلوم» بازی کند.

      امّا پیشنهادِ من به اسرائیل این است که اگر میخواهید این سایتها را برایِ مدّتی از کار بیندازید؛ شاید فایدهٔ زیادی نداشته باشد؛ امّا با «حملهٔ غیرِ متعارف» در کنارِ حمله به سایتهایِ هسته ای؛ همه چیز آرام میگیرد.
      یا رومیِ روم.... یا زنگیِ زنگ.
      برایِ اوباشانِ بی شرافتی از این دست (شیعیانِ شنیعه) حتّی نباید یک میلیمتر «فضا» داد.

      حذف
  26. چند روزِ پیش این مصاحبه را به طورِ کامل دیدم.

    https://tinyurl.com/3yj3ks58

    نمیدانم که آقایِ منشه امیر چرا از این «دکتر تاپاله» پرسشهایِ «سخت» میکند؟ شاید میخواهد به «ساکنینِ ایران» بگوید که:
    «آن از رهبرِ فرزانهٔ تان».... اینهم از «اپوزیسیون دُکترِ فرزانهٔ تان» .... دیگر چه دارید که «رو کنید»؟
    چرا اینقدر «ذلیل» و نفهم هستید؟ چرا اینقدر اصرار دارید که برایِ همیشه «احمق و ذلیل» بمانید؟

    وقتی که آقایِ منشه امیر از این «دُکتر تاپالهٔ فرزانه» میپرسد:
    «پیشبینیِ شما از سرنوشتِ مردم ایران چیست؟»

    «دُکتر تاپاله» قیافه ای «دانشمندانه» به خود گرفته و پاسخ میدهد:
    «البتّه پیشبینی و پیشگویی کارِ فالبینها است...» و....بقیّهٔ مزخرفات.

    گویی که دانشمندان زمانی که ابزاری میسازند و پیشبینی میکنند که در این و یا آن تعداد موارد میتواند بکار برود؛ خودشان را تا حدّ «فال بین» پایین می آورند.

    کژدم میگوید: «دکتر تاپالهٔ گرامی».... زمانی که جرأتِ پیشبینی نداری؛ معنی اش این است که «کور» هستی و هیچ نمیدانی.... لذا استفاده از «ماسکِ دانشمندانه» را برایِ پوشانیدنِ حماقتهایت کنار بگذار.

    پیشنهاد میکنم که این مصاحبه را به طورِ کامل ببینید تا «رجالِ ایران» را به خوبی بشناسید.

    نکتهٔ مهمّ تر اینکه در این مصاحبه؛ سخن از «فروپاشیِ رژیم» نیست.... بلکه بحث بر سرِ «فروپاشیِ ایران» است.

    آقایِ منشه امیر در مصاحبه هایِ اخیر دقیقاً (البتّه زیرِ نقاب) مسئلهٔ «فروپاشیِ ایران» و راههایِ جلوگیری از آن را مطرح و به بحث می گذارند.
    فقط «کَرها» و «تاپاله دُکترها» صدایِ ایشان را نمیشنوند.

    پاسخحذف
  27. کژدم این شکل جملاتی که این دکتر دکترها بیان میکنن بعد از گذشت صد سال دیگه هم هیچ نتیجه ای نمیرسه.من سخنان آقای طاهری رو بهتر از این دکتر جان میدونم که فقط یه مشت جملات از پیش آماده شده رو هزاران بار داره تکرار میکنه.اینکه میگه توی این ۴۰ سال اخیر بنیان مذهبی به شدت ضعیف شده به نظرم یکی از مزخرف ترین حرفهایی هست که میشه بیان کرد.تو این چهل سال تمام بنیاد های اخلاقی و فرهنگی از بین رفته و عملاً شرافت و انسانیت از این کشور رفته.هیچ رنگ و بوی از ملی گرایی و همدلی بین اقوام ایرانی باقی نمونده حالا شما بحثت اینه نماز نمیخونن،روزه نمیگیرن،پس پیشرفت کردیم؟تا دیروز پدر و مادرها رهرو خط اميرالمؤمنين بودن امروز بچه هاشون رهرو خط امیر ال تتلو این از نظر ایشون نشانه های پیشرفته که نمازهای دسته جمعی به عرق خوری های دسته جمعی تبدیل شده؟
    یه بخش عمده‌ای از حرف هاشون هم درباره اتحاد شوروی هستن که ظاهرا نتیجه مطالعات چندین ده ساله شون بوده که ظاهرا حرفهای برای گفتن دارن. متأسفانه نمیدونم چرا این اساتید و دکتر های خیلی باسواد نمی‌خوان فرق سیستم و شخص رو بفهمن.جمهوری اسلامی یه سیستمه از بالا تا پایینش یه مشت انسان بیشرف و احمق دارن حمایتش میکنن.اینکه میگه صبر کنیم علی خامنه ای بمیره چون نمیرالمومنین نیست بعدش شاید یه شخص (خوب) بیاد اصلاحات کنه که سرنوشت‌ شوروی میشه ایران آباد میشه اگه نکنه هم مگه تا کی سرکوب گران میتونن سرکوب کنن؟ آخرش خسته میشن کارشون رو ول میکنن همه چی درست میشه برای من کافی بود که دیگه از نیمه ی مصاحبه به بعد رو نگاه نکنم.

    پاسخحذف
  28. این حکومت زمانی سقوط میکنه که هر ایرانی زمانی که دید یه نفر اسم امام حسین و امام علی رو آورد همونجا شخص رو به قتل برسونه.امام حسین رمز غارت ابن سرزمین بوده و هست و خواهد بود.کمونیسم چه بسا در ابتدا قصد بازسازی کشور رو داشتن.جمهوری اسلامی حکومت غارتگران هست.غارتگران رو نمیشه با چارتا جمله ی کلیشه ای و اصلاحات از بالا و خودشون خسته میشن کنار میرن از بین برد.تنها راه ایستادگی و مقاومت اتحاد برای (قتلشونه) هر چند که به مزاق خیلی ها خوش نمیاد. ۴۳ سال از عمر گرانبهای این مملکت رفت الان این مردک دوزاری میگه ما تو مسئله مذهب پیشرفت کردیم؟۲۰ سال دیگه هم احتمالا ما باید صبر کنیم که این اصلاحات از بالا به پایین جناب دکتر جان شکست بخوره بعد ما بگیم دیدی درست پیش بینی کرده بود بعد بیست سال از مرگ خامنه ای ،اصلاحات شکست خورد.احتمالا بیست سال دیگه هم باید صبر کنیم که سرکوبگرا خسته بشن تا بگیم این یکی پیش‌بینی دکتر هم درست از آب دراومد.تو دنیایی که هر روز که میگذره انبوهی از تکنولوژی و اختراعات جدید داره شکل میگیره فقط میشه گفت خدا خودش فقط به داد ایرانیان برسه که کم کم کار از بنده خدا دیگه داره میگذره.


    کژدم بنده پیشنهاد میکنم به جای این مصاحبه های دوزاری رهرو خط کیرتون باشین.لذتش از شنیدن حرف های این دکترها مطمئن باشین بیشتره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز
      واژه ک..که کژدم بکار میبرد از سر ناچاری و شدت خشم از نفهمی ساکنان ایران است و با ک... مورد نظر من و شما بعنوان آلت کسب لذت جنسی زمین تا آسمان فرق است. کژدم میگوید چون شازده از یک ک... مخصوص خارج شده است اگر نفهم باشد که هست ارزشش در معادلات قدرت از پشم ک... هم کمتر است .

      حذف
  29. سلام
    به نظرم مذهب در ایران اصلا تضعیف نشده است .
    ۱. هنوز در همه مکانها بدون اجبار و دستور حکومت خیلی از افراد نماز خوان هستند . و به مراسم مذهبی نگاه کنید . به عاشورا به اربعین. و هر چیزی که رتگی از مذهب داشته باشد و مردم در آن مشارکت دارند عامل و نماد ووسیله کسب مشروعیت نظام اسلامی است .
    ۲. هنوز در تهران چه در سطح ادارات و چه در سطح بازار حاکمیت مطلق با پیشانی سیاهان است.
    ۳. برای اغلب مردم ایران تنها منبع آموزش و خوراک خبری و ترویج سبک زندگی صدا و سیمای حکومت است و بخش اعظم جامعه هدف این صدا و سیما زنان هستند که باعث تاثیر گذاری خیلی زیادی شده است .و توانایی این صدا و سیما بسیار بالاست برای این مرد م
    و صدا و سیما کلیشه سازی موفقی داشته است که شخصیتها پدر و بزرگ خانواده یک حاجی بازاری پولدار با لحن و گفتار خاص خود. مادر بزرگ عاشق مشهد و کربلا. دختر چغدری محجبه دانشجوی فوق لیسانس و در پی نوشتن پایان نامه و نیز در شرف ازدواج با پسری لات و زندان دیده و لمپن وردست پدرش در حجره . و این شیوه کلیشه سازی را شما در اسامی که خانواده های ایرانی انتخاب میکنند ببینید. آمنه سادات . سکینه سادات. رقیه سادات صدیقه سادات و اسامی پسران. میثم . محسن . امیر علی امیر حسین امیر وحید و ....
    مثلا چادر سیاه یا حجاب برتر. اکنون به شدت در مناطق لر نشین رواج دارد من تصورم این بود که این پوشش از قدیم بوده است و لی وقتی به برخی روستاهای بختیاری رفتم. دیدم که لباسهای اصلی زنان لر بسیار زیبا رنگی و شاد و اغلب مدهای لباس بخش زیادی از مو و گردن زنان همانند کردها عیان و اصلا از رفتارهای کلیشه ای ذاخل شهرها خبری نیست . مهمان خانواده لر که میشوی به راحتی در جمع خود شان قبولت می کنند و مسخره بازی پیچیدن چادر و استتار ی که در فیلمهای صدا و سیمای میلی نمایش داده میشود خبری نیست و در عین حال میزان کج روی اخلاقی بسیار کمتر است . ولی متاسفانه با نابودکردن کشاورزی و روستا با مهاجرت روستایی به شهر اولین تغییری که باید در خود ایجاد کنند استفاده از حجاب کلیشه ای میباشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      اینکه حتّی نامها را به نامهایِ هخامنشی و ساسانی و شاهنامه ای در بیاورند نیز هیچ ارزشی ندارد.
      «توبرهٔ فرهنگِ سیاسی» که بنیادِ هرگونه پرورشِ رجالِ سیاسی و تولیدِ تغییراتِ بنیادی میتواند باشد؛ در ایران کاملاً خالی است.
      زمانی که روسپی زاده هایی مانندِ «مخملباف» و «سازگارا» می آیند و میگویند که: «نگران نباشید... ما در حالِ گفتگوهایِ دیپلماتیک با اتّحادیهٔ اروپا هستیم؛ همهٔ «حیواناتِ سبزی خوار» قندِ سیاسی در دلشان آب میشود. وقتی که موسویِ روسپی زاده میگوید «هرکدام از شماها رهبر هستید»؛ نشان میدهد که چگونه این مادرقحبه به ریشِ «سبزی خوارهای احمق» میخندد. هیچ یک از الاغها و گاوهایِ سبزی خوار نیز از خود نمیپرسد که: «یعنی قرار است که ۶۵ میلیون رهبر داشته باشیم؟».
      لذا مهمّ نیست که مردم مسلمان باشند و یا نباشند. اگر نباشند مطمئن باشید که به «مدفوعِ دیگری» ایمان خواهند آورد.
      این ذاتِ Sub Human است و به Human تبدیل نخواهد شد.

      حذف
  30. خبرِ خوش اینکه:
    با اینکه بسیاری از «کژدم» به خاطرِ «ادبیّتِ باتربیتي کژدم» متنفّر هستند و دوست دارند که کونشان با «ادبیّاتِ فاخر» گاییده شود؛ فرهنگِ ادبیّاتِ باتربیتیِ کژدمی به «اسرائیل» راه یافته است و در آینده به «فرهنگِ جهانی» تبدیل خواهد شد. باور ندارید؟

    بفرمایید... پیشکِش:

    https://tinyurl.com/4388hm27

    معاونِ وزیرِ دفاعِ اسرائیل در پاسخ به پرسشی در رابطه با انفجار مهیب و نورِ خیره کننده در آسمانِ نطنز میگوید:

    «از مرد نمیپرسیم که در شب چکار کرد؟»
    منظورش این بود که: «دیشب کونِ فرزانه را گاییدیم».
    البته ایشان نیاز به اندکی «دگر دیسی» دارند تا «با تربیت تر» شده و «مدالِ طلایِ باتربیتی» را با «کژدم» به شراکت برنده شوند.

    پاسخحذف
  31. از خوانندگانِ این وبلاگ تقاضا میکنم که از «بانو مسیح علی نژاد» تا جایی که میتوانند حمایت کنند. این بانویِ مبارز؛ «یک تَنه» کارهایی انجام داده است که هیچ یک از این «دُکتر حرّافها» حتّی جراًتِ نگاه به آنرا نداشته اند.
    «آزادیهایِ یواشکی» منجر به یک تغییرِ بنیادیِ فرهنگی در بخشی از مردم شد. ایشان اکنون به پلّهٔ دیگری صعود کرده اند.
    آن بی شرفهایی را که به این بانو توهین میکنند را از خود برانید. زیرا دانه درشتهایِ آنها «سایبریهایِ اطّلاعاتی» هستند و بقیّه نیز الاغهایِ «پیرو».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام کژدم
      نمی دانم چرا پهلوی چی ها از این زن متنفر هستند و دلیل آن را بازدید از پیکان آرت و متهم کردن به مروج همجنسگرایی . اتفاقا این خانم صدای مادران اعدامی های زیادی را به جهان رساند کاری که حتی حزبهای پر ادعای هم خایه آن را نداشتند . خیلی پر دل و جرات و زحمت کش است .

      حذف
  32. https://tinyurl.com/4c22yh8p

    این کشتی را «پوزیدئون» غرق کرد و آن پهپاد را آزرخشِ «زئوس» به سقوطِ اضطراری کشاند.
    شاید بگویید پَس «آزرخشِ اهورا مزدا» چه شد؟
    پاسخ:

    خایه هایِ «اهورا مزدا» را ۱۴۰۰ سالِ پیش کشیدند.
    حتّی یک شمع را نیز نمیتواند روشن کند..... چه رسد به آزرخش.

    پاسخحذف
  33. خایه های «یهوه» رو هم کشیده بودند.
    ولی مثل اینکه دوباره خایه هاش درومده.


    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتّی پس از کشتارِ ۶ میلیون نفر از یک جمعیّتِ حدّ اکثر ۱۰ میلیونی؛ یهودیها از خاکسترِ خود برخاستند. زیرا «شورِ زندگی» در آنها می جوشد.
      امّا ایرانیان برایِ ادامهٔ زندگی به «ننگ» پناه بردند و گفتند که «اینهم میگذرد». آمّا آنچه که قرار بود «فقط بگذرد»... گذشت.... ولی آنها را به موجوداتی دیگر تبدیل کرد و همچنان گفتند «این هم میگذرد»... قطره قطره آب شدند و به هر بادی خمیده شده و تعظیم کردند و خود را خدایِ «استقامت» نامیده و «رازِ ماندگاری» را در «کُرنش» یافتند. اکنون نیز به همان روال به زندگی ادامه میدهند.
      شعارِ «متعفّنشان» همیشه این بوده است که:

      «اینم میگذرد».

      حذف
    2. گفتم که شما ما رو اسکول فرض کردی

      تو سیاست و جنگ کی دلش به حال زن و بچه مردم میسوزه که اسراییل By the book عمل کنه؟؟؟؟

      بمب اتم روی هیروشیما
      زنده سوزاندن ویتنامی ها با ناپالم
      نابود کردن زیر ساختهای عراق و لیبی و افغانستان و کشتار مردم عادی به اسم Collateral damage

      اینها فقط مشتی نمونه خرواره

      تو جنگ اصلا حلوا خیر نمیکنند

      ولی تو جنگ سرد، داستان فرق میکنه

      اگر آمریکا یا شوروی خایه داشتند، چرا از همه دیگه قربانی میگرفتند ولی به هم دیگه حمله نمیکردند؟؟؟

      الان وضع اسراییل و ایران هم همینه و توی یک جنگ سرد هستند و توی جنگ سرد خطوط قرمز نانوشته ای داره که برای جلوگیری از بالاگرفتن تنش ها رعایت میشه که همون خایه نداشتن تعبیر میشه

      کسی از شیعه دفاع نمیکنه. کسی از ایرانی خایه مال دفاع نمیکنه

      سیاست وادی چه کنم چه کنم ها نیست

      سیاست وادی اینه چه بکنیم که طرف مقابل حد و حدود خودشو رعایت کنه

      ورنه میزنیم فیهم خالدونشونو میاریم پایین..... البته اگر تونستند

      این هم کلی گویی بود

      اصلا مردونگی و شجاعت توی جنگ تعریف نشده اون هم برای اقلیت خوار کسه ای چون جهود نامردی که تو تمام سوراخ سنبه ها رخنه میکنه.

      اصلا فرهنگ این جهود ها با رخنه کردن (موشه) عجین شده

      از همون موسی (موشه) که گذاشتند تو بغل آسیه تا استر ( Book of Esther) که گذاشتند تو بغل خشایار، نشون میده که اسراییل با جاسوسی و رخنه کردن تو سوراخ سنبه ها اموراتش رو مثل یک انگل، میگذرونه

      که البته حرجی نیست. این هم یک روش هست و کاملا طبیعی

      هیچ خری از رشادت ها در سیاست حمایت نمیکنه

      رشید سازی و قهرمان پروری، فقط برای خر کردن عوامه.

      دنیا تا بوده، مثل ماکیاولی عمل کرده

      دم از شرافت زدن، عین حماقته

      حتی شما دوست عزیز

      شما هم میتونی دم از شرافت بزنی، میل خودته، اما تو دنیای سیاست، خریدار نداره

      حداقل من رو خر فرض نکن

      حذف
    3. اسکل پرنده ایه که غذاشو قایم میکنه ولی بعد از یه مدت یادش میره غذاشو کجا گذاشته.
      کسخل کسیه که غذاشو میده به اسکل تا براش قایم کنه.

      تو اسکل نیستی، کسخلی!

      باشه با، بازرسان سپر انسانی نیستند. چرا زور به کونت اومد بِاو ََغین.
      از «جهود جهود» کردنت معلومه از کدوم مستراحی میای.

      این وبلاگ همینجوریه، اگه زور به کونت اومده میتونی کص و کونتو جمع کنی دکمه سیکتو بزنی.

      هِررری




      اشکان

      حذف
    4. شما فرمودید: «تو سیاست و جنگ کی دلش به حال زن و بچه مردم میسوزه که اسراییل By the book عمل کنه؟؟؟؟»
      قبلاً پاسخ شما را دادم. «فخری زاده» را به دَرَک فرستادند ... ولیِ «جنده اَش» زنده ماند. همهٔ محافظینش نیز زنده ماندند. این «جنده» و «محافظینَش» برایِ چه زنده ماندند؟... برایِ اینکه «اسرائیل» تلاش کرد تا جایی که امکان دارد؛ By the book عمل کند. چرا «حماس» و «حزب الله لبنان»(لنگه هایِ کُس کِشِ شما) مهمّات را در «مناطقِ مسکونی» انبار میکنند؟ میدانم که اگر «خر» نبودید میفهمیدید که قوانینی وجود دارند که اسرائیل رعایت میکند یعنی By the book عمل میکند. لذا از نظرِ شماها این یک نقطهٔ ضعف است و لذا میتوان از همان نقطه به اسرائیل ضربه زد (سپرِ انسانی) و اگر کسی در این میان کُشته شد؛ شیونهایِ جِنده ای (طفلانِ مسلم بازی) براه انداخت. با این شیوه ها همگان به صورتتان تُف می اندازند و اگر کُشته شوید؛ بر اجسادتان تُف میکنند.
      راستی این By the book از کجا آمده است؟ آیا مانندِ قارچ پس از «هوایی نمناک» از زمین و یا بر تنهٔ درختان روییده است؟ یا اینکه «گونهٔ انسانی» پس از دیدنِ نتایجِ جنگها و کشتارِ «غیرِ نطامیان» به تدوینِ چنین «قراردادی» رسیده اند؟
      این اصطلاحِِ Collateral damage از کجا آمده است؟ یعنی این نیز موجودی «قارچ مانند» است؟ یا دلایلِ ویژه ای دارد؟
      البتّه که دلایلِ ویژه ای دارد و چون شما «خر» نیستید؛ دلایلش را حتماً میدانید.
      همهٔ جنگها اهدافی را دنبال میکنند. هیچ جنگی در تاریخِ گونهٔ انسانی بدونِ هدف نبوده است. حال بگذریم که این اهداف سخیف و یا والا بوده اند؛ در هر صورت پرچمِ واقعیِ جنگها «اهداف» بوده اند و نه «پارچه هایِ افراشتهٔ رنگین بر دسته بیل هایِ بلند».
      اکنون سخن بر سرِ این است که «هدفها» و «راهِ و یا راههایِ رسیدن به اهداف» به گونه ای تعریف شوند تا بتوانند از «فیلترِ تعریفهایِ کنونیِ بین المللی» بگذرند. البتّه میدانم که این «فیلترها» را هر کسی به نفعِ خود «تفسیر» خواهد نمود. کشتارهایِ وحشیانه در ویتنام را «Collateral damage» خواهند خواند و الی آخر.
      زمانی هر از گاهی به «رادیو اسرائیل» گوش میدادم. در آن زمان یک «خاخام» در آخرِ برنامه به نقلِ یکی از جملاتِ تورات و تفسیرِ آن می پرداخت. روزی اینرا شنیدم:
      «موسی به هر منطقه ای که میرسید؛ جاسوسانی را میفرستاد تا از محصولاتِ کشاورزیِ آن منطقه نمونه هایی بیاورند. خودش می چشید و تصمیم میگرفت که آیا این منطقه ارزشِ جنگیدن و اُطراق کردن را دارد؟ و یا نَه؟» تا جایی که به همین سرزمینِ موسوم به اسرائیل و فلسطین رسیدند و موسی دستورِ حمله و قتلِ عام داد.
      این داستان به من چنین یاد داد:

      ۱- هدف باید به درد بخور باشد.
      ۲- یک رهبر نباید قومِ خود را برایِ یک هدفِ بی ارزش و یا دست نیافتنی به جنگ کشانده و مرگِ قومِ خود را امضاء کند.
      امّا شما (شیعیانِ شنیعه) هدفتان این است که به دنیا بقبولانید که میتوان به دخترِ شیرخواره تجاوز نمود و بعد از آن با خواندنِ «کُس شعری به نامِ دعایِ کُمیل» و دادنِ «کفّاره» با چاشنیِ چند قطره اشک برایِ «حسینِ سلطنت طلب» به بهشت رفت.
      اگر اهدافتان به جُز این کُس شعرها بود و «رفاهِ ایرانیان» را در نظر داشتید؛ چرا این سرزمین را در این ۴۳ سال چپ و راست غارت نموده اید؟
      مگر قرار نبود که بایستی مانندِ «گُرگ» به بیابان میزدیم و شکار کرده و برایِ فرزندان می آوردیم؟ .... امّا شماها حتّی برایِ گاییدنِ فرزندانتان نیز راهِ چارهٔ شرعی تراشیده اید.
      فرقِ «بحثهایِ کلامی» و «کُرده ها و نا کرده ها» در همین نکته نهفته است.
      بحثهایِ کلامی همانگونه که بر اسبِ آن سوار شده اید؛ میگویند: «همگان با تمامیِ این کثافتکاریها آمرزیده هستند. زیرا به یکسان عمل میکنند. لذا ما نیز یکی از آنها میتوانیم باشیم و باید باشیم.»
      امّا چون «خَرِ بسیار باهوشی» هستید؛ نفهمیده اید که مردمِ اسرائیل و آمریکا؛ اصلاً حسّ نمیکنند که جنگی در کار است. امّا «شیعیانِ شما» کونشان توسّطِ شماها دریده شده است و نه اسرائیل و آمریکا ... به همین دلیل میگویند: «دشمنِ ما همینجا است».

      حالا که فکر میکنید «خر» نیستید؛ (خرها با شنیدنِ این سخنِ شما خوشحال شده و جشن گرفتند).

      آن اهدافِ والایِ شما که برایِ آنها میجنگید کدامها هستند؟

      حذف
    5. بسیاری از سازمانهایِ تبهکار نیز شعارشان این است:
      «اگر من هروئین نفروشم؛ دیگران خواهند فروخت.»
      «اگر من روسپیگری را اشائه ندهم؛ دیگران آنرا اشائه خواهند داد».

      سخنانشان از زاویهٔ دیدِ بحثهایِ کلامی درست به نظر میرسد. حتّی وکیل مدافع هایشان (Criminal Lawyers) نیز از همین سوراخ سُمبه هایِ کلامی «قوانینِ کلامیِ حقوقی» برایِ دفاع از آنها استفاده میکنند و از موّادِ قانونی که «تبصره» نامیده میشوند بوسیهٔ «بازی با کلمات» به نفعِ متّهم (موکّلِ خود) استفاده میکنند. اگر به جلساتِ دادگاهها نگاهی بیندازید؛ از قاضی و وکیل گرفته تا مُجرم؛ همگی مزخرف میبافند و تمامیِِ سخنانشان بر اساسِ «قراردادها» و «بحثهایِ کلامی» استوار است.

      اگر نتوانیم «Sub Human»ها را از تعریفِ گونهٔ انسانی خارج کنیم؛ برایِ همیشه آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود و نتیجه اش «مرگِ تدریجیِ زمین» و «مرگِ تمامیِ منابعِ زیستی» و در نهایت «خودکُشیِ دسته جمعی» خواهد بود.

      حذف
  34. کژدم مثل اینکه آش اونقدر شور شده ک به سید محرومان و صاحب بر حقش هم رحم نکرده اند

    امروز ریده اند به سر تا پای رییسی تو دانشگاه شریف بدون هیچ ملاحظه ای و حتی تهدیدش کرده اند که حالا نه همین فردا و پس فردا، منتظر قیام انقلابی مردم علیه دولت حاکمیتی خودتون باشید که با اقلیت روی کار آمده اید.

    پاسخحذف
  35. https://www.radiofarda.com/a/burns-cia-see-any-evidence-that-khamenei-made-decision-to-weaponize-nuke-plan/31598266.html

    به نظر میاد بایدن واقعا آبش با اسراییل تو یک جوی نمیره. آخه چرا؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دولتهایِ «جو بایدن» و «رئیسی» دولتهایِ مستعجل هستند. نگران نباشید.

      حذف