۱۳۹۴ فروردین ۳, دوشنبه

رژیم کثیف شیعی در موقعیت All Out قرار گرفته است

با انتشار خبر حضور ۳۰ هزار نفر از نظامیان و بسیجیهای رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران در عراق؛ «روند هزینه کردنها» ی رژیم؛ وارد  فاز جدیدی شده است که آغاز فاز All Out  است. این روند با هزینه کردن بخشی از حزب الله لبنان آغاز و سپس با گسیل مزدوران عراقی و پاکستانی و افغانی (۵۰۰ دلار هفتگی و یا ۷۰۰ دلار روزانه)؛ ادامه یافت. اگر امروز ۳۰ هزار نفر از مزدوران رانت خوار و ساندیسی به عراق گسیل شده اند؛ نه نشانهٔ اقتدار؛ بلکه نشانهٔ فروپاشی «استراتژیهای منطقه ای رژیم» میباشد.
فاز جدید؛  نشانگر «عدم کارایی مزدوران دلاری» و به میدان کشیده شدن مزدوران داخلی رژیم کثیف صفوی (حزبلبلی ها) میباشد.
هر اندازه که این بی شرفها به عراق و سوریه و یمن گسیل شوند؛ فضا برای نیروهای کاویانی؛ برای سرنگونی رژیم آماده تر می گردد.
«گروهبان جعفری» فرمانده کل سپاه پاچاهارداران؛ گفته بود که تنها نیروهای معدودی به سوریه میروند. این احمق فکر میکرد که با این سخن میتواند مبارزان را فریب دهد و وانمود کند که نیروهای سرکوب در درون میهن همچنان باقی هستند. امّا  با انتشار این اخبار (اینجا) میبینیم که رژیم انگلهای صفوی؛ نه در حالت تهاجمی؛ بلکه در حالت «تدافعی مذبوحانه» قرار گرفته اند و پیام نوروزی «انگل فرزانه» نیز همین امر را نشان میدهد که مردم را به سوی همدلی با «انگل امام حسن روحانی» فرا میخواند.
دستهای انگلهای صفوی مسلک؛ هر روزه خالی تر میشود و اینک زمان «کاویانی ها» است که آمادهٔ نبرد شوند.
 پرچم «شیر و خورشید نشان صفوی مسلکان» را بر زمین بنهید و «درفش کاویانی» را بر افرازید.
درفش کاویانی؛ تنها پرچم چندین هزار سالهٔ ایرانیان و آریایی تباران است.

کژدم

۲ نظر:

  1. وقتی خامنه ای در پیام نوروزی تغییر لحن میده و علاوه بر تاکید همزمان و با تناقض آشکار بر بی اثر بودن تحریم ها ، رفع یکباره اون رو خواستاره و نه بعنوان نتیجه، بلکه بعنوان اصل گفتگوها و در ضمن از دلواپسان استمالت میکنه

    وقتی روحانی، به اقتصاد مقاومتی بعنوان راه برون رفت از بن بست مذاکرات تکیه میکنه و مدعی است صادرات غیر نفتی به رقم بی سابقه بیش از 50 میلیارد دلار رسیده و برای اولین بار در تاریخ ایران، گوی سبقت را از صادرات نفتی ربوده ( و نمیگه که قسمت عمده همین صادرات، در حقیقت از مشتقات نفت و گازه)

    و وقتی توامان، غربی ها امتیازات بیشتری طلب میکنند و مثل طرف ایرانی، چه گام به گام و در تقابل آشکار جواب های، هوی است و چه بدون شانتاژ و از روی اصول خودشون، لفاظی هاشون مدام نوسان داره، تنها چیزی که به ذهن یک تحلیل گر بیطرف متبادر میشه، عدم رسیدن به یک نتیجه دلخواه برای طرفینه، چون هر طرف، نفع خودش رو میخواد و این نفع با این کش و قوس، بجای اینکه به یک بازی برد باخت حتی منتهی بشه، داره به بازی باخت باخت برای طرفهای درگیر و برد برای خارج از گودی ها تبدیل میشه

    این هم سه تیتر اصلی رادیو فردا

    1- وزیر امور خارجه عربستان می‌گوید در صورت شکست تلاش‌ها برای حل صلح‌آمیز اوضاع آشفته یمن، کشورهای عربی اقدامات لازم برای محافظت منطقه از «تجاوز» حوثی‌های شیعه مورد حمایت ایران اتخاذ خواهند کرد.

    2- ۳۶۷ نماينده کنگره آمريکا در نامه‌ای به باراک اوباما، رييس جمهوری ايالات متحده، نوشته‌اند که هرگونه توافق اتمی با ايران و لغو احتمالی تحريم‌ها بايد به تاييد کنگره برسد و محدودیت‌های قابل راستی‌آزمایی بر برنامه هسته‌ای ایران باید دهه‌ها ادامه پیدا کند.

    3- بریتانیا: ایران برای توافق هسته‌ای باید امتیازات بیشتری بدهد

    که برآیند این سه تیتر با اظهارات سران ایرانی، به زعم من میشه، طرفهای درگیر به هم میگن: بگرد تا بگردیم تا اینکه بالاخره یکی سرش گیج بره و با کون بخوره زمین


    علی الخصوص نامه نمایندگان کنگره حاوی نکته بسیار ظریف و در عین حال کلیدی است که حکایت از سر ناسازگاری داره که به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد

    در این نامه آمده است:
    «سوابق پنهان‌کاری ایران باعث می‌شود اعتماد به آن‌ها بسیار دشوار باشد. همان‌طور که یک دیپلمات مذاکره کننده وزارت خارجه آمریکا گفت: فریبکاری بخشی از رفتار وراثتی -دی‌ان‌ای – ایران است».

    اشاره به ژنی بودن دروغگویی ایرانی ها در یکی از اظهارات وندی شرمن بود که سال پیش عنوان داشت و توی یکی دیگه از خبرها خوندم که وندی شرمن، سابقه رو دست خوردن از کره شمالی رو داره و تو قضیه ایران، داره اعاده حیثیت میکنه!


    ایران با یک معضل بسیار بزرگ روبروست که میان خطر مشروعیت و موجودیت توامان داره دست و پا میزنه

    اول اینکه فردو رو لاپوشونی کرده بود و لو رفت (عدم صداقتش محرزه و هیچ جوری نمیتونه مدعی باشه اهداف غیر نظامی داشته، چون شتر سواری که دولا دولا نمیشه)
    دوم، نقض حقوق بشر و سرکوب گسترده و بدون مماشات مخالفین که ضعف مفرط ایدئولوژیکش ناشی میشه (آخریش، ممنوع التصوریری خاتمی)

    بطوریکه بگه چشم، جناح اقتدارگرا، بازنده اصلی ماجراست و اگر از خر شیطان نیاد پایین، باید پیه تشدید تحریم ها، جنگ داخلی و به تبعش تجاوز بیگانه و تجزیه رو منتظر باشه

    دیگه احتمالات طرف خارجی رو کاری ندارم که اونها، از خر شیطان پایین بیا نیستند و خوب میدانند که، استراتژیشون کاملاً موثر واقع شده

    پس تاکید میکنم، قضیه فعلا کــــــش میاد تا ستون جدیدی پیدا بشه تا پشتش موضع گرفت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با سپاس از اینکه در این گفتگوها شرکت میکنید و تحلیلی بسیار نزدیک به آنچه که میگذرد ارائه نمودید؛ یک پرسش استراتژیک وجود دارد که در نوشتهٔ بعدی مطرح خواهم نمود که از نظر من باید همهٔ برآیند اندیشه ها و تحلیلهای واقعگرا را در دیگ آن پرسش استراتژیک ریخت.
      البته پرسشهای استراتژیک دیگری نیز وجود دارند که بعدها مطرح خواهم نمود.
      این پرسشها مانند بردارهایی هستند که وضعیت کنونی ما و آیندهٔ ما را ترسیم میکنند. (البته اگر به همین منوال پیش برویم).

      حذف