۱۳۹۴ فروردین ۱, شنبه

نگاهی به پیامهای «انگلها»

«انگل فرزانه» پیام فرموده اند که «اقتدار منطقه ای و بین المللی» دارند و زیر سایهٔ خانودهٔ لاریجانیها قوهٔ قضايیهٔ «عدالت گستر» و «حقوق بشر» اجرا خواهد شد. «انگل بنفش» نیز پیام فرموده است که «تحریمها شکسته اند» و در سال گذشته ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشته است و وضعیت دارد خوب میشود و مردم نگران نباشند و مثل موش و شپش؛ به زاد و ولد ادامه دهند.
«انگل سیستانی» نیز پیام فرموده اند که «فرماندهان نظامی حرفه ای تر عمل کنند و طرحهای نظامی بهتری بریزند».
انگل فرزانه معنی «اقتدار» چه منطقه ای و چه بین المللی را نمیفهمد. ترکهای عثمانی و عربستان سعودی و حتّی قطر نیم وجبی بدون آنکه حتی یک سربازشان در جایی باشد؛ هم هلال شیعی را دچار فروپاشی کرده اند و هم اقتصادشان براه است و پولشان را با گونی و چمدان اینطرف و آنطرف نمیبرند و هم هزینه های «مزدورانشان» بسیار کمتر از آن چیزیست که انگل فرزانه با آن اقتصاد ورشکسته تحمّل میکند و اگر وضعیت ژئوپولیتیک کنونی به خاطر «اندیشهٔ جهاد بین المللی داعش» به این شکل نبود و داعش فقط اهداف «عربی - تسنّن» و ضد شیعی می داشت نیرویی به نام «ائتلاف» در عراق نبود که «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» هم تحت سایهٔ پشتیبانی هوایی آنها تبدیل به «سوپرمن شلغم نیوزی» شود.
گنده گویی و دروغهای «انگل بنفش» نیز مانند سایر انگلهای شیعه که خاستگاهشان همان چیزی است که در تاریخ به «غُلات شیعه» شهرت دارد؛ از صادرات غیر نفتی ۵۰ میلیاردی سخن میگوید. هیچ احمقی هم از او نمیپرسد که مگر شما حق معاملات بانکی دارید که بتوانید این حجم از صادرات داشته باشید؟ پس انتقال پول این حجم از صادرات به چه شیوه ای انجام میگیرد؟ عده ای احمق مادرزاد هستند و هیچوقت فکر نمیکنند و همه چیز را مانند «دین مبین» میپذیرند و به همین دلیل نیز هرگز پرسشی ندارند. بزرگترین وعدهٔ «انگل بنفش» هم این است که کنسرتهای موسیقی را آزاد کند؛ تا آنهایی که «کبابهای ۶۰ سانتی» میخورند؛ برای حضم غذا از موسیقی استفاده کنند.
«انگل سیستانی» نیز در پیام خود به هیکل «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» ریده  و گفته است که فرماندهان نظامی بهتر است طرحهای نظامی بهتری داشته و حرفه ای تر عمل کنند (اینجا) و گنده گوزیهای «شلغم نیوزها» فقط مصرف داخلی برای اوباشان ساندیس خور دارد.  نبرد تکریت به چنان فلاکتی دچار شده است که حتی انگل سیستانی نیز که یک آخوند بیشتر نیست نیز صدایش در آمده است. (احتمالاً تعداد کشته ها و زخمیها بسیار بیشتر از ۷۰۰۰ نفری است که تخمین زده بودم) و اکنون به خاطر فیلتر شدن بساری از وبسایتهای داعش در عرصهٔ بین المللی؛ شنیدن اخبار آنها از زبان خودشان؛ برای مردم عادی تقریباً میسّر نیست. اما طبق گزارش برخی وبسایتها اطلاعاتی؛ داعش در حال انتشار اخبار تصویری  «نبرد تکریت» به صورت «سریالی»  و انبوه است که تعداد کشته ها و زخمیها و غنایم جنگی و اسرای نیروهایی را که فرماندهش «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» است را منتشر میکند.
حال «الاغ فرزانه» پاسخ دهد که کدامین اقتدار؟

کژدم

۲ نظر:

  1. پیام به انگل فرزانه با اقتدار پوشالی:

    هنوز کونتان در تکریت به هوا است و با اینکه به طور غیر مستقیم از نیروهای ائتلاف تقاضای کمک نظامی و پشتیبانی هوایی کرده اید؛ پاسخی نشنیده ای.
    اکنون پای داعش به «یمن» نیز باز شد.
    این پیر کفتار یا کر است و یا احمق.
    مگر ماهها پیش نگفتم که داعش عازم یمن خواهد شد؟
    انگل فرزانه باید بداند:
    خبر زمانی ارزش دارد که بسیار پیشتر از «حادثه» و تبدیل شدن به «خبر رسانه ای»؛ گفته شود. وگرنه بعد از اتفاق افتادن یک حادثه؛ هر چشم کوری آنرا میتواند ببیند.
    حال انگل فرزانه باید سر کیسه را برای «حوثی ها» بیشتر شل کند. و تعدادی مزدور «روزانه ۷۰۰ دلاری» هم به یمن بفرستد.
    با باز شدن پای داعش به یمن؛ مردم یمن نیز مثل سوریه و عراق خوشبخت و شهرهایشان آباد خواهد شد...... باور ندارید؟ به حلب نگاه کنید.

    پاسخحذف
  2. از رضا خان سازى سپاهى تا
    مصدق سازى هسته اى !!!

    رقابت پنهان قاسم بناپارت. با
    جواد گرين كارت. ...

    حدس بزنيد چرا سليمانى ؛
    معروف به. سردار ر سايه
    يكشبه سلفى كارى شد وبه
    سوپر استار رسانه اى و
    پوسترى شد؟؟؟
    راستى هدف از رديف كردن
    اين همه القاب؛ از رضا خان
    سپاه تا سورناى اسلامى تا
    قاسم گل براى چيست ؟

    ايروزها جواد ظريف ؛ مردهميشه
    خندان هسته اى به قيصر اتمى
    تبديل شده و بسيارى او را
    مصدق هسته اى مى نامند كه
    سخت موجب نگرانى هاى سياسي
    راستگراها و به ويژه سپاهى ها
    را فراهم كرده كه با علم كردن
    قاسم گل!!! و بر سر زبان
    انداختن احتمال كانديداتورى وى
    براى رياست جمهورى ؛
    به مصاف تيم امريكايى -
    امنيتى رفته اند !!!

    اما واقعيت امر اين است كه نه
    قاسم سليمانى ؛ قادر است
    چكمه هاى سياسي. ژنرال
    ال سيسي مصرى را بپا كند
    ونه جواد ظريفكار DNA رهبر
    شدن را دارد ؛ چرا كه اگر
    نقش موذيانه علي اكبر ولايتى
    مشاور مادام العمر رهبرى
    نبود نه روحانى عباى
    گورباچف اسلامى را مى پوشيد
    و نه جواد خندان جرىت پرسه و
    خيابان گردى هسته اى را با
    همتاى امريكاى پيدا مى كرد .

    وقتى ملتى در فصل خشكسالى
    رجال سياسى و مبارزان ملى
    بسر مى برد ومشتى شومن
    رسانه اى وًتوابين سياسى صحنه
    را پر و اشغال كرده اند ؛ بنابراين هم
    قهرمانان گلخانه اى از راه مى رسند .

    پاسخحذف