۱۳۹۴ فروردین ۷, جمعه

نیروی دریایی ارتش مصر باب المندب را به تصرف کامل خود در آورد

همانگونه که گفته بودم؛ «دیگ آش بزرگی» برای «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان  گروهبان میرزا قاسمی» در «یَمَن» بار گذاشته اند. گروهبانهای سپاه چلغوز قدس میتوانند از دور تماشا کنند و عربده های انقلابی کشیده و مانورهای نظامی «پیامبر اعظم» اجرا کرده  و یا «حزبلبلی» ها را به سواحل ایرانی خلیج فارس بفرستند تا کفن بپوشند و مانند «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» سلیمانی «یِزلِه» برقصند.
 این وبلاگ به طور کامل در درون میهن به صورت چند لایه فیلتر شده است؛ زیرا تمامی تلاش من ؛ رونمایی از ذلّت و بدبختی «قهرمانان قلّابی و بادکنکی رژیم» است. (مطالب را باز نشر کنید).
آسمان یمن «پرواز ممنوع» و آبراه «باب المندب» منطقهٔ «کشتی رانی ممنوع» اعلام شده است و «پیت حلبی های شناور رژیم پوشالی صفوی» از منطقه فرار کرده اند؛ تا خدای نکرده به غضب نیروی دریایی مصر دچار نشوند.
اردوغان عثمانی پس از گاییدنهای چندین میلیاردی «روسپی فرزانه» .... اکنون به او نهیب میزند ....
نهیب زدن به یک «روسپی پیر» که کاری ندارد ..... دارد؟؟
جواد ظریف «زبان گُنده» نیز جیغ و ویغ «فاطمه فَدَکی» راه انداخته است؛ ولی نیک میداند که همه چیز «مالاسیده» است.
«روسپی پیر فرزانه» نیز خفه شده است و زبانش را به «جای ساکتش» فرو فرموده و صدایش در نمی آید و «فتوا دانش» پلاسیده است. 
هنوز هم که هنوز است؛ درکی از این موج ندارند؛ زیرا فکر میکردند که «عربها» جرأت کاری را ندارند ....
امّا حالا باید به خود بیایند و بدانند که این موج به سوریه نیز خواهد رسید. هنوز صدایی از «نواز شریف» شنیده نشده است ... امّا در زمان لازم صدای او هم به گوش «روسپی فرزانه» خواهد رسید ....
راستی از این «سیّد رضا دیبا» چه خبر؟....
پرونده های «دادگاه لاهه» اش چه شدند؟ .... مگر حد اقل به اندازهٔ «کژدم» یک «شهروند» نیست؟ نکند او هم زبانش به همانجایی که زبان «روسپی فرزانه» فرو رفته است.... فرو رفته است؟
زبانش به «سر بی مغزش» بخورد... خودش در کدامین «سوراخ مهدوی» فرو رفته و قایم شده است؟....
راستی از «آیةالله بروجردی فندق شکن» سید رضا دیبا و «بخشی از جنبش سبز» که به او پیوسته اند چه خبر؟... چرا دیگر بیانیه های «ای وای مرا کشتند....» صادر نمیکنند؟

کژدم



۴ نظر:

  1. ((یک تیر و دو نشان ! ))

    کری: با کنار کشيدن از مذاکرات، رژیم تحریم ایران دچار فروپاشی می‌شود
    جان کری گفته است: «اگر آن‌گونه که منتقدان توصيه می‌کنند ما از مذاکرات هسته‌ای (با ايران) خارج شويم، چه روی خواهد داد؟ و خب، مذاکرات از هم می‌پاشد. ايران قادر خواهد بود دوباره سانتريفوژهايش را به چرخش بيندازد و غنی‌سازی را در ظرفيت‌هايی که می‌خواهد انجام دهد. اگر چنين تصميمی بگيرند»و با کنار کشيدن از مذاکرات، رژیم تحریم ایران دچار فروپاشی می‌شود

    وی افزود: تحريم‌ها هم نمی‌تواند مانع آنها شود، به خاطر اينکه طرف‌های ديگر حاضر در مذاکرات که توافق احتمالی را معقول می‌دانند، نيز از رويکردهايی (مانند تحريم‌ها) دست خواهند کشيد و به ما می‌گويند: «شما کارهای مورد نظر خودتان را انجام بدهيد، ما نيز کار خودمان را انجام می‌دهيم. شما تمايلی به منطقی بودن نداريد، ما هم کاری را که فکر می‌کنيم معقول و منطقی است انجام می‌دهيم».


    ---------------------------------------

    سلام :
    !
    کاملا می شه دید که اقای کری به هر استدلالی برای توجیه منویات اوباما ! متوسل شده و چقدر بد از عهده ی این کار بر اومده !
    شما فکر کنید که وزیر امور خارجه ی آمریکا چنین استدلال عجیبی را برای لزوم دستیابی به توافق ارائه کند و آن اینکه اگر توافق نشود و میز مذاکره را ترک کنیم این دو اتفاق خواهد افتاد :
    1/ ایران می تواند غنی سازی را در سطوح بالا از سر بگیرد .
    2/ رزیم تحریم ها از هم خواهد پاشید ( و دیگر اعضاء 5+1 پایبندی به تحریم ها نشان نخواهند داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    -----
    خوب همین جا باید این سوال اساسی را هر کس از خودش بپرسد که بر فرض درستی ی نظریه ی اقای کری ؛ مبنی بر از هم پاشیدن رژیم تحریم ها و چرخش سانتریفیوژ ها در سطوح بالا ،در صورت عدم توافق ، خوب برای ایران چه چیزی بهتر از عدم توافق ؟ با این استدلال اقای کری ؛ ایران چه توجیه و دلیل منطقی ای برای ادامه مذاکرا تدارد ؟
    اگر اینطور که کری می گوید ؛ توافق صورت نگیرد؛ ما با یک تیر دو نشان زده ایم ؛ هم در زمینه هسته ای امتیازی نداده و هر کاری بخواهیم می کنیم و هم اینکه تحریم ها هم از هم خواهد پاشید و در واقع امتیازی را هم که در پی اش بوده ایم گرفته ایم ! خوب کور از خدا چی می خواد ؟ دو چشم بینا .
    اگر اینطور است و کری درست پیش بینی کرده باشد ؛ ایران باید در اسرع وقت موجبات ، برخاستن آمریکایی ها را از پای میز مذاکره فراهم کند تا امتیاز نداده ؛ امتیاز هم گرفته باشد و بازی را 2-0 به سود خود پایان دهد .
    !
    اینجاست که یحتمل کسی به کری بگوید : اگر حرف نزنی ، می گن لالی ؟
    خوب مرد حسابی این دیگر چه جور استدلالی است ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کاملاً حق با شماست. جان کری دارد شارلاتان بازی در می آورد.
      همین چند روز پیش بود که اوباما گفته بود : اگر ببینیم که کار به دور باطل کشیده شده؛ از مذاکرات کنار میکشیم.... حالا ظاهراً ساز را طور دیگری کوک کرده اند.
      البته نباید به این حرفها توجه نمود؛ زیرا این سخنان «خاک پاشیدن به چشم مردم» هستند تا چیزی را نبینند و لحظه ای که تصمیمها گرفته میشوند؛ مردم داد بزنند: آخ چشمم.

      حذف
  2. کری وظریف خیلی دوست دارن که به یک توافق برسند اما مگه این اسرائیل وعربهای حسود میزارن.!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عربها حسود نیستند.....
      وقتی اوباما به کنگره میگه که گزارش کامل مذاکرات هسته ای را به آنها خواهد داد و مطمئن هست که آنها «راضی» خواهند شد ....... منظور پنهانش همان چیزی است که اکنون میبینید (یعنی گایش یَمَن).

      حذف