۱۳۹۳ اسفند ۱۶, شنبه

سخنی کوتاه با بنیامین ناتانیاهو

خوانندگان گرامی یهودی این سخن را به گوش بنیامین ناتانیاهو برسانند

آقای ناتانیاهو!

 دو روسپی زاده به نام «احمدی نژاد» و «خامنه ای» برای نجس کردن همهٔ اقیانوسها کافیست. لطفاً «احمدی نژاد دوّم» نشوید.
تمامی کشتارهای یهودیان یا به دست برادران «عرب» و «آشوری» خودتان (سامی ها) انجام گرفته است و یا به دست مسیحیان ارتودوکس و کاتولیک و اسلام باوران که آنها هم محصولات گوناگون کتاب مشعشع آسمانی خودتان هستند. ماجرای «هیتلر وایکینگ» هم هیچ ربطی به اقوام آریایی ندارد و اگر گروههای نژاد پرست اروپایی و آمریکایی خود را آریایی مینامند؛  نه به این خاطر است که «آریایی» هستند.... بلکه به این خاطر است که «بی ریشه» هستند و به همین دلیل دنبال «ریشه و نیاکانشان» هستند و به ناچار خودشان را به ما « آریایی ها» میبندند. این نژاد پرستان اروپایی و آمریکایی بهتر است به دنبال «ریشه های نئاندرتالی» خود بگردند و تنها قوم اروپایی که میتواند ادعا کند که نیاکانشان ایرانی بوده اند «کرواتها» هستند.
اینکه در کنگرهٔ آمریکا گفته اید که ایرانیان ۲۵۰۰ سال است که تشنهٔ خون «قوم یهود» هستند؛ مزخرفترین سخنی است که میتواند از دهان شخصی که حد اقل انتظار میرود به جای استناد و استفاده از داستان بی ریشه و مزخرفی مانند «کتاب استر» که ارزش و سندیت آن حتی کمتر از کتاب داستانهای «حسن کچل» است؛ سخنی در خور یک مقام برجسته بگوید. لذا بهتر است آن کت و شلوار و کراواتتان را در بیاورید و لباس «آنگولایی» بپوشید.
شما حتی یک سند ارزشمند برای اثبات اینکه «موسی» در مصر و در دربار بزرگ شده است نمیتوانید ارائه دهید و حتی هیچ سندی برای داستان یوسف هم ندارید که او هم مثلاً درباری و وزیر اعظم بوده است و این داستانهای دروغین را به کمک فیلم و کارتون به صورت ادواری میخواهید به مردم بچپانید.
آنچه که از کتابهای شما بر می آید (بویژه داستان یعقوب و عیسو)؛ اقوامی گلّه دار و «کوچ نشین» بوده اید (داستان آوارگی یهودیان) و موسی نیز یک رهبر قبیله بوده است که میخواست قومش را در جایی «ساکن» کند و این امر همهٔ داستان است. اینکه به رهبر قبیلهٔ تان اینهمه وفادار هستید؛ بسیار خوب است؛ امّا اینکه بخواهید داستانهای هومر گونهٔ مذهبی تان که (داستانهای ایلیاد و اودیسه) به عنوان سند بقبولانید؛ در جهان امروز بسیار سخت است. البته میدانم که مسیحیان و مسلمانان خاک بر سر مزخرفات کتابهای شما را قبول کرده اند و تمامی «اخوندهای شپشوی یهودی» را به عنون ۱۲۴ هزار پیامبر پذیرفته اند. امّا هیچ یک از این باورها بر اساس «اسناد» نیست و انتشار و گسترش آن نیز نه بر اساس «خرد و اندیشه» بلکه بر «زاد و ولد» و «هیپنوتیزم دائمی کودکان» استوار است.
امّا یک اشتباه بزرگ نیز هم در «تورات» شما و هم در ذهن ایرانیان وجود دارد که آن هم داستان «نجات قوم یهود توسط کوروش» است. راستش را بخواهید؛ کوروش برای نجات قوم یهود؛ آنهمه راه را نیامده بود و چه بسا حتی نمیدانسته است که شماها وجود دارید (البته شاید) و حتی اگر از وجود شما نیز آگاهی داشت؛ به خاطر «آزاد کردن قوم یهود از بردگی» نیامده بود. جالبتر اینکه قوم شما بردهٔ برادران آشوری خودتان بودید.
قصد کوروش بزرگ پایان دادن به حاکمیت خونخواران آشور «برای یک بار و همیشه» بود و این هدف نیز به طور کامل بدست آمد و تخم حکومتهای آشوری را ملخ خورد. قوم یهود نیز بنا بر «منشور حقوق بشر کوروشی» از بردگی نجات یافتند. امّا در کتاب آسمانی شما کوروش و داریوش را تا حد پیامبری رسانیده اند که دست راست یهوه بر دوش آنهاست (یعنی پشتیبان آنهاست) در حالی که آنها خودشان هرگز چنین ادعایی نداشتند . نیاکانتان اینهمه شکر گذار بودند و پاسخ «نیکی» را با «نیکی» دادند.

آقای ناتانیاهو

شما بهتر از من میدانید که «یهودی بودن» مسئله ای «قومی» است. باز هم اگر جلو آیینه ایستاده باشید درخواهید یافت که نه شما و نه «اولمرت» و نه «تزیپی لیونی» به تنها چیزی که شباهت ندارید یک «یهودی تیپیکال» است. به ترکیب جمعیتی یهودیان کشور خودتان نگاه کنید؛ از مغول و ازبک و قرقیز و روس و صرب و .... به نام «قوم یهود» نام میبرید. اینچنین محاسباتی هیچگونه ارزش علمی ندارد لذا بهتر است که چماق «آنتی سمیتیک» را هم کنار بگذارید. شاید تنها یهودیانی که بتوان آنان را یهودی تیپیکال نامید؛ یهودیان ایران و یهودیان قدیمی ساکن اسرائیل باشند.

آقای ناتانیاهو

رفتن به کنگرهٔ آمریکا با قطعه یدکی (بازماندهٔ هالوکاست) که جایزهٔ صلح نوبل گرفته است ولی اندازهٔ الاغ هم نمیفهمد و همچنان به مزخرفات بافته شده از طرف آخوندهای انگل یهودی به نام کتاب استر ایمان دارد. آنهم در روزهای جشن دروغین «پوریم»؛ شایستهٔ یک رهبر سیاسی نیست.
امّا اگر میخواهید «احمدی نژاد بازی» در بیاورید و همه جا را به لجن بکشید .... بفرمایید. راه باز ... جاده دراز.

در خانه کس است.... یک حرف بس است

کژدم تورات خوان

۱۴ نظر:

  1. دست مریزاد.
    عالی بود.
    ولی این برادر بنیامین عجب " اِششکی " بود ما خبر نداشتیم. امد برای یک مُشت
    " چال اِششک " هم عرعر کرد و رفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خامنه ای تخم روسه
      روحانی هم دیوسه

      حذف
  2. http://youtu.be/6Txrcpl49GQ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرمی
      ویدیویی که لینک آنرا داده اید توسط یکی از خبرگزاریهای اسرائیلی مخالف ناتانیاهو تولید شده است و آغشته به منافع حزبی است. مسئله این است که رئیس سابق موساد (مئیر داگان) بیان کرده است و آن اینکه سخنان ناتانیاهو مزخرف هستند و او مرد عمل نیست. آقای مئیر داگان رئیس موساد بوده است؛ سازمانی که باید غیر سیاسی به مفهوم «غیر حزبی بودن» باشد. آقای «مئیر داگان» میگوید که اگر خامنه ای حتی کونش را هم پاره بکند؛ نمیتواند یک بمب اتمی درست کند و رژیم صفوی یک خطر فوری نیست و هر زمان که به چنین خطری تبدیل شد؛ معامله با دهان این رژیم ... با ما.
      من به دعوای ناتانیاهو با انگلهای صفوی مسلک کاری ندارم؛ مسئلهٔ من این است که ناتانیاهو چرا باید آدرس غلط بدهد؟ کوروش بزرگ کجا؟ و رژیم انگلهای صفوی کجا؟
      ناتانیاهو بهتر از همهٔ ما میداند که انگلهای اسلام (آخوندها و مفتی ها) همگی فرزندان معنوی تورات هستند. در این میان چه رابطه ای میان صنف انگلی اسلامی و اقوام آریایی وجود دارد؟
      من میخواهم به ناتانیاهو بگویم که انگلهایی مانند آیةالله شریعتمداری و بروجردی و خمینی و منتظری و خاتمی و روحانی و اکبر بهرمانی؛ هیچ ربطی به اقوام آریایی ندارند و توطئهٔ کشتار یهودیان توسط اقوام آریایی (در کتاب مزخرف استر) یک دروغ بیشرمانه است و اگر ناتانیاهو میخواست راست بگوید باید به قتل عام یهودیان عربستان توسط محمد بچهّ باز و اوباشان تحت فرمان او اشاره میکرد.

      حذف
  3. کژدم گرامى

    جناب نتنياهو حرف بدى نزد.
    او حقايق رژيم اسلامى را چنان که هست بيان کرد صحبت وى در مورد 2500 سال تمدن ايران و دوستى دو ملت بود...
    نميدانم چرا ما ايرانيان قرار است به توالت خاورميانه بپيونديم و مثل عرب فکرکنيم..
    آريايى يا هندو-اروپايى هم نام اقوامى است که از نظر نژادى- فرهنگى- زبانى - موسيقى و و و از يک ريشه که به مکان جغرافيايى آسيا مرکزى و اوراسيا, قفقاز باز ميگردند گفته ميشود.
    تمام اروپايى مرکزى و شمالى تا ايرلند از اين قوم هستند.....

    اين قوم نه از کسى بهتر است نه بدتر..
    اين حقايق مثل روز روشن است و اگر کسى رشته زبانشناسى يا قوم شناسى خوانده باشد اين حقايق را در رشته اش مطالعه مينمايد....
    نازيها هم (نازيست - فارازيست دو فرشته مرگ در آيين ايرانى ميترايسم) پرچم اين قوم را بلند کردند و به نام آن انسانها را کشتند و شکست خوردند.......
    سياکزار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آمیختگی اقوام مسئلهٔ پیچیده ای است که از یک پروتوکل و وقایع «روتین» پیروی نمیکند و پارامترهای گوناگونی در آن دخیل هستند. از مهاجرت گرفته تا نبردها و پیروزمندان و شکست خوردگان. اینها زایندهٔ افتخار نیستند. من هیچ قومی را بر قومی دیگر برتر نمیدانم و در ۱۶ مقالهٔ «گفگویی از نوع دیگر» نظرم را در رابطه با «انسان» و «انسان سانها» به وضوح توضیح داده ام و لزومی به تکرار آن نمیبینم.
      من نمیگویم که آقای ناتانیاهو از کشور و منافع ملی مردمش دفاع نکند؛ من میگویم که در طی این ۱۴۰۰ سال؛ به اندازهٔ کافی مزخرفاتی به نام «قرآن» و «نهج البلاغه» و «نهج الفصاحه» و «حلیة المتقین» و «بحار الانوار» را وازلین زده و یا نزده؛ به زور شمشیر و یا تبرزین صوفیهای صفوی و قزلباشها؛ توی کون و مغز ایرانیان فرو کرده اند و دیگر جایی برای مزخرفات دیگری مانند «کتاب استر» و «جشن پوریم» و «ملکه استر دروغین» نمانده است.
      امّا اینکه نازیها چکار کردند و یا مسلمانها با یهودیها چکار کردند؛ اساساً ربطی به «ایرانیان» ندارد. این نفرت پراکنی میان عربها و عبرانیها (اسحاق و اسماعیل» هیچ رابطهٔ قومی با ما ندارد و این عربهای فاتح و سپس ترکهای صفوی کثیف بودند که این نفرتهایی را که بر پایه های دروغین استوار است؛ به جنگ خانگی در ایران تبدیل نمودند.
      اکنون شیعیان مخبّط حتی به برادران خونی خود «کردها و بلوچها» نیز به سادگی ستم روا میدارند. دین کثیف اسلام ۱۴۰۰ سال است که به شیوه های گوناگون ایران را شخم میزند و تخم نفرت میکارد.
      تنها خواستم به آقای ناتانیاهو بگویم که «کرم کون» زیاد است و به «کرم کون دیگر» نیازی نیست و اگر «کتاب دروغین استر» را وازلین زده ای؛ لطفاً توی ماتحت خودت فرو کن.
      ایرانیان دیگر بسشان است.

      حذف
    2. در ضمن باید بگویم که آن دو فرشته ای که نام برده اید؛ هیچ ربطی به «نازیسم» ندارد زیرا «نازی» مخفف «ناسیونال سوسیالیست» است؛ در حالی که آن دیگری یک نام است. (البته اگر سخن شما سندیت داشته باشد).
      از سوی دیگر «میترائیسم» یک آیین «پسا شمنی» است که بازهم هیچ ربطی به «نازیهای کشتارگر آلمانی (وایکینگها)» ندارد. علامت «سواستیکا» هم در آیین میترایی نشانگر «چرخهٔ زندگی» است. حال اگر وایکینگهای آلمانی آنرا به صورت «تیغ چرخ گوشت» برای کشتار و تولید گوشت چرخکردهٔ انسانها در آورده اند؛ باز هم هیچ ربطی به «اقوام آریایی» ندارد. بهتر است به جای بازی با کلمات به «واقعیتهای تاریخی و زمینی» روی بیاوریم.... و گرنه راه برای تعابیر و تفاسیر؛ همیشه باز بوده است و باز خواهد ماند.
      بنا به یک گفتهٔ فرهنگی:
      توجیح کلیدی است که در طول تاریخ به همهٔ قفلها خورده است.
      من در این وبلاگ؛ نه به دنبال فریب ایرانیان و یا حتی فریب اقوامی که دشمن ایرانیان هستند؛ نیستم.

      حذف
  4. درود دوباره به کژدم که آزاد منش هستى و تمام نظرات را منعکس ميکنى.

    البته نکاتى که در بالا اشاره شد ميتوان در موردش تبادل نظر کرد. والبته اگر نتنياهو يا بى بى سى يا هر جريانى بخواهند نظام اسلامى پوشالى و بي پايه جمهورى اسلامى را قدرتمندتر از آنچه که هست جلوه دهند نيز بايد جوابشان را با واقعيات داد.....

    سپاس سياکزار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نظام پوشالی «شیعی - صفوی» حاکم بر ایران پیش از آنکه دشمن اسرائیل و غرب باشد؛ دشمن ایران و ایرانیان است. ایرانیان بسیار بیشتر از مردم اسرائیل؛ از این اندیشه های کثیف «عربی - صفوی» آسیب دیده اند.

      حذف
  5. درسته.

    سياکزار

    پاسخحذف
  6. کژدم گرامی
    منظورم از "درسته" عقايد شما در مورد اسراييل و اعراب درسته ولى در مورد آلمان نازى شاييد با شما هم عقيده نباشم....

    کژدم گرامی

    نازيست / فارازيست دو فرشته مرگ در آيين ميترايسم و يا مهر ميباشد که از آن استفاده غلط شد.(اهريمن, انگرامينيا...)

    البته بانام حزب ناتيونال سوساليست نيز همخوانى داده شد.....

    براى مثال يکى از چندين منابع معتبر رجوع شود به کتاب:

    ****آيين مهر
    تاريخ آيين رازآميز ميترايى
    در شرق و غرب از آغاز تا امروز.
    Recherches Sur le cult public et des Mysteres de Mithra en Orienit et Occident & Iconographie Iconologie.
    نوشته: نوشته و پژوهش دکتر هاشم رضى

    اين کتاب تدريس دانشگاه در رشته اديان و اقوام... ميباشد.


    با سپاس سياکزار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بسیار سپاسگزارم از اینکه منبعی پژوهشی را نیز معرفی نمودید. من با «آلمانها» هم دشمن نیستم. اینرا نیز نیک میدانم که «نازیسم»؛ آلمانها را دهها سال از نظر کیفی به پیش برد و مردمی منضبط با پیشرفتهای علمی شگرف در عرصه های گوناگون را بوجود آورد. پیشرفتهایی که بنا بر گفته های دانشمندان فاتحین جنگ جهانی دوّم چنان بزرگ و غیر قابل باور بودند که دانشمندان فرانسوی و انگلیسی و آمریکایی و روسها؛ پیشرفتهای علمی خود را در مقایسه با آن در حد «عصر حجر» در برابر «عصر تکنولوژی» یافتند.
      امّا کشتار وسیع «یهودیها» تنها جنبهٔ تبلیغاتی و سیاسی داشت و برای به پیش راندن «پروپاگاندا» و بر زمینهٔ از پیش فراهم شده از طرف کلیساهای ارتودوکس و کاتولیک که همیشه شعار میدادند که «عیسی را یهودیها کشتند» انجام گرفت. در حالی که بسیاری از فرهیختگان جهان «یهودی تبار» بودند و هنوز هم هستند. امّا در میان پیروان اندیشهٔ تازیان و تازی پرستان (مسلمانان ایران)؛ حتی یک فرهیخته پیدا نمیشود و بزرگترینشان «سعدی» و «حافط» و «ملّای رومی» هستند که به جز اندرزگویی و «این نه منم؛ نه من منم» حتّی یک آجر بر ساختمان عظیم پیشرفت ننهاده اند.

      حذف
  7. درود کژدم گرامی، بنظر من آوردن داستان استر، تنه‌ای بود که نتانیاهو قصد داشت به دولت امریکا بزند. همین چند روز پیش بود که دولت امریکا ادعا کرد که اطلاع رسانی نسبت به محتوای مذاکرات را به اسرائیل کاهش می دهد. نتانیاهو با این تمثیل قصد داشت مطلبی را به اوباما برساند و آن این بود که همانطور که در آن داستان یهودیان در راس حکومت ایران جاسوس داشتند(همسر شاه) حال نیز تفاوتی ندارد و اطلاعات از راس حکومت ایران به او می‌رسد. و همانطور که در آن زمان یهودیان پس از اطلاع یافتن از قصد دشمن شروع به قتل عام ایرانیان کردند، حال نیز با رسیدن گزارشی از راس حکومت، همان کار را تکرار خواهند کرد.
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی؛ درود بر شما
      سخنرانی ناتانیاهو مصادف با جشنهای پوریم بود و اگر هم اشاره ای کرده است؛ منظورش ایرانیان کنونی بوده است و نه دولت اوباما. امّا چنین قصدی نداشت زیرا بارها این مطلب را که «به طور یکجانبه عمل خواهند نمود» را گفته اند و هیچوقت هم عمل نکرده اند و آخرین موقعیتی که ناتانیاهو داشت درگیری محدود با حزب الله لبنان در چند هفتهٔ اخیر بود که میتوانست به نقطهٔ عطفی در ماجراهای خاورمیانه و مذاکرات اتمی تبدیل شود و ناتانیاهو «تو زد» یعنی عقب نشینی کرد و آقای «مئیر داگان» نیز به درستی گفت که ناتانیاهو یک «حرّاف» است و عرضهٔ و شجاعت به دوش گرفتن مسئولیت و عواقب یک جنگ را ندارد و میخواهد که یک عده در کنگرهٔ آمریکا برایش کف بزنند و سوت بکشند؛ تا احساس کند که وینستون چرچیل و یا ناپلئون بناپارت شده است. حدود ۳ ماه پیش نیز تمامی سناریوهای ممکن در رابطه با عمل یکجانبهٔ اسرائیل در رئوس حکومتی اسرائیل بررسی شده است و نتیجه اش هم مثل همیشه یک چیز بود: «بر رسیهای چندباره برای هیچ».
      ناتانیاهو این داستان را نشانه ای برای این می آورد که اگر دولت اوباما فکر میکند که حکومت ایران رفتارش عوض خواهد شد؛ یک خواب و خیال است و ایرانیان سابقهٔ نفرت از یهودیان را ۲۵۰۰ سال است که دارند و اگر هرزمان دستشان برسد ما را خواهند کشت و فرقی نمیکند که حکومتشان اسلامی باشد و یا نباشد (دروغی بیشرمانه). اگر به متن کامل سخنرانی ایشان گوش کنید؛ همه اش در این مورد صحبت میکند. البته این سخنان باور همهٔ مردم اسرائیل و سایر یهودیان نیست و بیشتر باورمندان به این مزخرفات (داستان جشن پوریم و استر) را هواداران «صنف انگلی آخوندهای یهودی» تشکیل میدهند (مانند حزبلبلیهای ساندیس خور خودمان). حزب ناتانیاهو هم زیر مجموعهٔ «صنف انگلی آخوندهای یهودی» است. این صنف انگلی در همه جای دنیا؛ بحران ساز هستند. حکومت اسرائیل نیز از دست این انگلها کاسهٔ صبرشان لبریز شده است. افراد این صنف انگلی در اسرائیل نه میخواهند کار کنند؛ و نه به سربازی میروند. پول مفت میگیرند و کارشان نیز این است که تورات و تلمود زیر بغلشان بزنند و دعا خوانهای حرفه ای هستند و در انتخابات نیز به عنوان «حکومتموازی» عمل میکنند و کارشان تبلسغ برای احزابی است که تکه استخوان بیشتری به این انگلها بدهند. اگر آزاد گذاشته شوند؛ «داعشی های یهودی» هستند و مثل خمینی کثافت و خامنه ای و ابوبکر البغدادی «حکومت شریعت» میخواهند. هر کثافتکاری که در میان کشیشهای مسیحی (انگلهای مسیحیت) و انگلهای بودایی و هندو و اسلام میبینید در مورد اینها هم صدق میکند.
      متن کامل سخنرانی ناتانیاهو را گوش کنید تا ببینید چه میگوید:

      http://youtu.be/wRf1cdw4IAY

      حذف