۱۳۹۸ آذر ۲۱, پنجشنبه

آتش

اکنون همهٔ خوانندگان میدانند که سیستم فکریِ من (کژدم) از نوعی دیگر است و هیچ ستارهٔ درخشانی که بر پیشانی ایران و ساکنینِ ایران بدرخشد نمیبینم. امّا کسانی زیادی هستند که تبلیغ میکنند میتوانند ایران را به «گلستان» و «سرزمینِ بُلبل و سمبل» تبدیل کنند امّا هیچ حرکتی نمیکنند و به همین دلیل است که باید بدانید که این جانوران دروغ میگویند و منظورشان گرفتنِ ماهی از آبِ گل آلود است و در طولِ تاریخِ کوتاهِ این وبلاک این موجودات را معرّفی کرده ام.
امّا در این سرزمین «ایرانیان» نیز هستند. مردمانِ شریفی که در اقلیّت و منزوی هستند و صدایشان شنیده نمیشود.
این نوشته را برایِ انها مینویسم.
اکنون به یقین میتوانم بگویم که شیرازهٔ کارها از دست رژیم در رفته و به سویِ از روی بستنِ شمشیر کشیده شده اند. همهٔ اوباشانی که خود را «خیرخواهانِ اسلام گرا» مینامیدند؛ رسوا شده و نقاب از چهرهٔ کثیفِ خود برداشته و در کنارِ «انگلِ فرزانه» ایستاده اند. زیرا دیگر دورانِ «عوام فریبی»  برایِ «کنترل و مدیریّتِ خیزشها» گذشته است.
روده درازی نمیکنم و به اصلِ مطلب میپردازم:

۱- تحریمِ شدیدِ انتخابات و رصد کردنِ کسانی که در انتخاباتِ آینده شرکت میکنند و مستند کردنِ حضورِ شرکت کنندگان در انتخابات با تهیّهٔ عکس و فیلم. تا در آینده پاسخگویِ خیانتهایِ خود باشند.

۲- پرهیز از شرکت در تظاهراتهایِ گلّه ای و تلاش برایِ تشکیلِ گروههایِ کوچک برای ضربه زدن به نقاطِ کلیدی که در بندِ بعدی می آید. این گروههایِ کوچک به هیچ عنوان نباید در تلاش برایِ ارتباط با دیگر گروهها بر آیند. زیرا از نظرِ امنیّتی بسیار مهمّ است.

۲-  ضربه زدن به نقاطِ کلیدی
هماهنگ شدن و برنامه ریزی برایِ هماهنگی با مسیری که موجودیّتِ رژیم را به خطر انداخته است. این مسیر را دولتِ آمریکا با مطامعی دیگر برایِ پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ به رهبریِ آمریکا باز کرده است و هدفِ آن گستراندنِ «منافع ملّی آمریکا» است و هیچ ارزشی برایِ «ایران» و «ایرانیان» و «ساکنینِ ایران» قائل نیست؛ بلکه از آنها میخواهد که بخشی از این مجموعه باشند تا رستگار شوند. امّا برایِ آنهایی که میخواهند ایران را از این نکبتِ فراگیر نجات دهند؛ استفادهٔ آگاهانه و هوشمندانه از این مسیر بدون غلطیدن در مطامعِ آمریکا است.
این بخش را بدین شکل توضیح میدهم:

 اگر آمریکا منابعِ اقتصادیِ رژیم را هدف قرار داده است؛ شما نیز همین کار را بکنید. اگر آمریکا این منابع را تحریم میکند؛ شما در داخلِ ایران این منابع را به آتش بکشید. به طوری که هیچ یک از انبارهای بنیادهاي غارت مانندِ بنیادِ مستضعفین و امثالِ آنها از به آتش کشیده شدن در امان نمانند. اینگونه بنیادها در اشکالِ گوناگون فعالیّت میکنند.
اگر کارشان واردات است... انبارهایشان را به آتش بکشید.
اگر در بخشِ مالی فعالیت میکنند؛ موسسه هایِ مالی را به آتش بکشید.
اگر «هکر» هستید؛ سیستمها و بانکهایِ اطلاعاتی آنها را به آتش بکشید.
اگر در توان دارید منابع نفتی و انبارهایِ نفتی و محصولات پتروشیمی را به آتش بکشید.
به هیچ یک از «بازاریها» رحم نکنید. همهٔ مغازه ها و انبارهایشان را به آتش بکشید و نگرانِ «آثارِ باستانی بودن» این مستراحهای اقتصادی و فرهنگی نباشید.
وقت خود را با به آتش کشیدنِ مسجدها تلف نکنید زیرا این مستراحها را پس از سقوطِ رژیم میتوان تخریب کرد. امّا تا میتوانید مراکزِ تولیدِ انگل را به آتش بکشید.

۳- از همین اکنون بدونِ سر و صدا به رصد کردن و مستند کردنِ اعضایِ ارگانهایِ گوناگونِ رژیمِ کثیفِ شیعی باشید. تصاویرشان را جمع آوری کنید آدرسهایشان را ثبت کنید و به قولِ معروف این جمله را ملکهٔ ذهنتان کنید که همهٔ این بی شرفها از یک تبار هستند و «قدیانیها» و «انگلِ فرزانه»  هم سُفره هستند و بقیّه اش فقط «بازی برایِ فریب» است.
این بانکِ اطّلاعاتی در آیندهٔ پس از سقوطِ رژیم برایِ تعقیب و دستگیریِ این اوباشان و جنایتکاران بسیار کارگشا خواهد بود.

۴- تمامی اموالِ اوباشانِ رژیم اعمّ از منقول و یا املاک را مستند کنید و سعی کنید ارتباطاتِ مالی آنها با کمپانیهایِ داخلی و خارجی و بانکها را مستند کنید.

۵- اگر به کارِ نظامی علاقه دارید؛ بسیجیها و پاسدارها و انگلها و نیروهایِ انتظامی و اطّلاعاتی را شناسایی کرده و شکار کنید.

۶- به هیچ وجه نباید فکر کنید که خانواده هایِ اوباشانِ رژیم بیگناه هستند و برایِ خود دلیل تراشی نکنید که این  «پیرمرد» است و یا «زن است» و .... همهٔ این کرمهایِ مستراح هدف هستند.

اگر آنها «آتش به اختیار» هستند ...

شما نیز «آتش به اختیاران» باشید.

کژدم


۳۱ نظر:

  1. اوباشِ جنایت پیشهٔ فراری از جبهه ها سرجوخه شمخانی به خانواده های جانباختگان اعتراضات گفته است:
    با هماهنگیِ رهبری؛ فرزندانِ شما را با «سلاحهایِ غیرِ سازمانی» به قتل رساندیم.

    پاسخحذف
  2. اتش درون کژدم بسیار زیباست ب

    پاسخحذف
  3. درود بر کژدم
    این صدای درونیتون که از افکاری به قدمت یک نسل مبارزه براومده رو دوست دارم.
    به زیبایی کلمه آتش رو انتخاب کردین.این کشور باید در اتش سوخته شه تا از درون اون انسان های بزرگ بیرون بیان.

    شما راه مبارزه رو به خوبی بلدین ولی یکی از مسائل حل نشده من در باب مبارزه،هدف از مبارزه است.آیا برای حفظ خاک مبارزه کنم؟آیا برای حفظ ماده های سرزمینم مبارزه کنم؟ایا برای الله مبارزه کنم؟برای پهلوی شیعه اثنی عشری مبارزه کنم؟دفاع از خانواده یک امر طبیعیه(براساس غزیزه)ولی دفاع از سرزمین نیاز به یک انگیزه درونی داره، شوقی برای تغییر، امیدی برای آینده،اراده ای برای دگرگونی و....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش کنندهٔ گرامی
      آنچه که میگویم؛ نتیجهٔ «تجربیاتِ مبارزاتِ پیروزمندانهٔ خودم» نیستند. اساساً تمامی آرمانهایِ سیاسیِ جنبشهایِ اجتماعیِ گوناگونِ تاریخِ ایران و سایر کشورهای همجوارِ ایران را «مزخرفات» تشکیل داده و حتّی پس از پیروزیِ ظاهری؛ دیده ایم که نتیجه اش زاییده شدنِ یک «مستراحِ دیگر» بوده است. به همین داستانِ «هند و پاکستان و بنگلادش» نگاهی بیندازید.نتیجهٔ آنهمه کشتارها این شده است که ۲ مستراح از یک مستراحِ بزرگ جدا شده اند و هر یک از ۳ طرف همچنان دارایِ احساسِ «ناسیونالیستی» و دشمنی با یکدیگر هستند. امّا اصلِ قضیّه یعنی رسیدن به «بهروزی» در محاقِ ابهام مانده است. به تاریخِ سیاسیِ ایران نگاهی بیندازید. هیچ آرمانِ سیاسی که سَرش به تَنش بیَرزد پیدا نمیکنید امّا همگی ۱۰۰ ها سال است که مشغولِ «مبارزه» هستند و مانندِ «الاغ» شهید شده و برگی خونین بر کتابِ تاریخِ ننگینِ خود می افزایند و احساسِ غرور میکنند.این «مالیخولیا» یا باید توسّط «الیتها» به پایان برسد و یا اینکه دیر یا زود همگی به مستراحی بدتر از قبل خواهند رسید.

      حذف
  4. کژدم گرامی ...جدیدا برعکس مینویسی؟ یا سیستم کامپیوتر مشکل پیدا کرده ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی
      منظورتان را نفهمیدم چونکه به همان روش عهد بوقی مینویسم.

      حذف
  5. ماجرای «قرصهایِ هیوسین» در داخل کیک و کلوچه؛ تولید خبر برای به فراموشی سپردنِ قتل عامهای اعتراضات است.
    زمانی که دیدید اوباشانِ شیعه مسلک همگی قارقار میکنند.... یعنی اینکه یک حرکت سازمانیافته از مرکز به فرماندهیِ «انگل فرزانه» در کار است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام کژدم
      واقعا این حضرات سطح شعور ملت را در چه سطحی دیده اند ؟ اگر قرار بر ترور بیولوژیکی باشد که نباید به این آسانی قابل شناسایی و تشخیص باشد و در ضمن بسیاری از مواد شیمیایی را میتوان در انواع کیک و کلوچه مخلوط کرد که از ایجاد یک اسهال ساده تا فلج مغزی را در بر گیرد نه اینکه قرهای سالم ضد دلپیچه در کیک جاسازی کرد . چقدر ملت ساده اندیش و سطحی فکر میکنند . این حربه را ابتدا گروه های پژاک و پ کک در شمال عراق در چند جعبه کیک و شکلات ترکیه در حمله سپتامبر به شمال سوریه در خیال خودشان به قصد تحریم و ضربه به اقتصاد ترکیه راه انداختند که هیچ نتیجه ای نداشت . . ولی فرصت خوبی است که این سیر تدریجی کور شدنم را به خوردن این کیکها نسبت دهم شاید با شکایت بتوانم عینکم را عوض کنم . تیره چشم

      حذف
    2. تیره چشم گرامی
      سلام
      زمانی که کسی باور کند که «ممّد عبدولی» سوارِ خر شد و به آسمانِ هفتم رفت... حتّی میتوان «خَر» را پوست نکنده و دُرُسته تویِ کونش کرد.

      حذف
  6. درود بر کژدم
    شما در جایی گفتین که نیچه و بودا شکست خوردن چون نتونستن افراد شبیه به خودشون رو بسازن ولی آیا شما تا امروز تونستین فردی مثل کژدم رو بسازین؟

    و اینکه چرا شما که در مسیر حقیقت قدم گذاشتین قبل از رسیدن به مقصد این مسیر رو ترک کردین؟

    کیک ها یک حرکت احمقانه و تحلیل این حرکت احمقانه فقط برای گذران زندگ خوبه.زمانی که سفیر روسیه صحبت از امنیت و اینترنت ملی میزنه فقط به دنبال کسب منفعت از احمق هاست.زمانی که وزیر ارتباطات اینترنت ملی رو دروغ میدونه در واقع فقط این منظور رو داره که باید بسازیم ولی تواناییش در حال حاضر نیست.واقعا حیف زمانی که به تحلیل از مزخرفات میگذره.جای یک شمن(بیننده) در دنیای سیاست نیست.
    کژدم به نظر من اگر شما روزی نیم ساعت تمرینات ورزشی رو با شاگرداتون(خوانندگان)به صورت آنلاین اجرا میکردین الان حداقل خواننده های وبلاگ به تناسب اندام رسیده بودن شما هم مطمئنن به درآمد خوبی رسیده بودین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش کنندهٔ گرامی
      من کجا گفته ام که نیچه و بودا چون نتوانستند کسی مانندِ خود را بسازند؛ شکست خوردند؟ بلکه گفته ام که: نیچه و بودا دچار اشتباه در تعریفِ انسان بودند و فکر میکردند که چون همهٔ این موجوداتِ ۲ پا «انسان» هستند؛ حتماً آنها را خواهند فهمید. با تمامیِ تلاشهایی که کردند در عمل شکست خوردند. امّا نفهمیدند که چرا؟
      به همین دلیل است که من (کژدم) معتقدم که «انسان» را باید دوباره تعریف کرد. زیرا حتّی تعریفِ کنونی از انسان؛ تعریفی پوسیده و چند هزار ساله است.

      حذف
  7. سلام کژدم
    1- به نظرت پیروزی حزب بوریس جانسون چه تبعاتی برای ایران و اروپا دارد ؟
    2- این تهدید و انکار اسرائیل از جانب فرماندهان سپاه چه پیامی دارد ؟
    3- توافق چین و آمریکا ؟
    4- اعلام کشتن 5 داعشی در روسیه و دادزدن وجود 1300 داعشی در روسیه با توجه به اینکه داعش به دستور و پول و هزینه روسیه با اهداف الف : جلوگیری از انتقال نفت و گاز شبه جزیره عربستان به اروپا ب : عامل و بهانه ای برای حفظ عروسک مسخره ( بشار اسد ) و اخذ مجوز و همنوایی برای سرکوب همه معارضین به بهانه داعش و نابودی قدرت آنها با جذب نیروهای متمایل به تندروی و رادیکالیزم اسلامی و نیز درگیر کردن معارضین با داعش و فرسایش نیروی آنان و نیز ارائه تصویری از کل معارضین سوریه بر اساس عملکرد داعش ؟
    5- التماس ایران از شیزو آبه برای کانال ارتباطی با کدخدا و نیز فتوای بعضی از مراجع مبنی بر لزوم سازش با کدخدا از جمله سخنان مکارم شیرازی که خبرگذاری های ایران چندان آن ذرا فعلا بولد نکردند و اپوزسیون نیز اصلا توجهی نکردن ؟



    تصوری که من دارم برای چرخش قهرمانانه این است که بعد از سفر روحانی به ژاپن و دریافت سیگنال مثبت از جانب کدخدا . علمای اعلام و مراجع بزرگوار بر لزوم صلح حدیبیه یا امام حسنی مانور خواهند داد و در یک نامه دستجمعی یا بصورت انفرادی اعلام خواهند کرد که امت همیشه در صحنه و مقلدان آنها بصورت حضوری و مکتوب از آنان خواسته اند که از آقا خواهش کنند بخاطر کم کردن فشار از سر اقشار مستضعف سابق و دهکهای پائین امروزی به یک توافق و آتش بس موقت با شیطان بزرگ برای عبور از این پیچ خطرناک و گردنه صعب العبور و شرایط حساس منطقه ای رضایت دهند و مجوز آن را صادر فرمایند.


    کژدم همواره یک سوال در ذهنم وجود دارد که چرا در ایران اکثریت مخالفین سیاسی و مبارزین از فارغالتحصیلان رشته های فنی هستند و به ندرت از رشته های علوم انسانی در بین آنها پیدا میشوند ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بر اساس اطلاعات همین وبلاگ آمریکا مذاکره نمیکند و دنبال دستور دادن هست. باید با اجرای ۱۲ پیش شرط بروند تا شروط بعدی به آن ها دستور داده شوند و با کمال احترام اجرا کنند که به معنی انحلال نظام با کمترین هزینه برای امریکا هست بنابراین خامنه ای همانطور که گفت مذاکره نخواهد و قصد دارند که فروپاشی اقتصادی را با سرکوب تهیدستان کنترل کنند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      سلام
      انگلستان پس از خروجِ رسمی از اتحادیهٔ اروپا مجبور است که با آمریکا یک جبهه تشکیل دهد زیرا آمریکا میتواند دورانِ گذار از بحرانهایِ ناشی از «برکسیت» را برای انگلستان آسانتر نماید. در سویِ دیگر این خروج برایِ اروپا نیز بحرانهایی تولید خواهد نمود که چه بسا نتوانند از پَسِ آن برآیند. این بحرانها به قدرت گرفتنِ احزابِ ناسیونالیستِ کشورهایِ اروپایی کمک کُند..
      در رابطه با مسئلهٔ «داعش» فکر میکنم که شما دچارِ اشتباه شده اید. زیرا داعش را روسها تولید نکردند؛ امّا از وجودش به صورتِ خوبی استفاده نمودند.
      نظریّهٔ آتش بس موقّت نیز یک اشتباهِ دیگرِ شماست. زیرا دولتِ ترامپ «خر» نیست. من نمیدانم که شما چگونه به چنین نتیجه ای رسیده اید؟ در حالی که آمریکایِ ترامپ از «۱۲ فرمان» عقب نشینی نکرده است و در فکرِ توافقی به طولِ زمانیِ «یک قرن» است؟!!
      دانشجویانِ رشته هایِ علومِ انسانی در «مالیخولیا» و دنیایِ «بافتنی ها» به سر میبرند و دچارِ «روزمرّگی» هستند. به همین دلیل نیز به نوعی میتوان گفت که به «اصحابِ کهف» تبدیل شده اند و حرکتهایشان بسیار شبیهِ «خرگوشِ زِنون» است که مسابقهٔ «دو» را به «لاکپشت» میبازد.

      حذف
    3. سلام کژدم
      من بر اساس توافق بی سرو صدای آمریکا با ایران برای مبادله دو زندانی همچنین اظهارات هوک مبنی بر آمادگی برای مذاکره و حل مشکلات با ایران و نیز فرمایشات بعضی مراجع عظام مبنی بر صلح با کد خدا و نیز فشار دمکراتها و درگیر کردن ترامپ با مسئله استیضاح همچنین ترامپ تاکنون نتوانسته یکی از سه کانون بحران 1- کره شمالی 2- ونزوئلا 3- ایران را به تغییر و یا تغییر رفتار و نتیجه ای ملموس و قابل عرضه و ارزش گذاری برای مردم عادی و منتظرین تبدیل نماید .4- شرکت همزمان ایران و آمریکا در کنفرانس دوحه قطر . لذا ترامپ به نظر من به شدت نیازمند محو و حذف یکی یا دو کانون از سه کانون میباشد و تاکنون نتوانسته است اما روس و پوتین به خوبی در مسیر ی که آمریکا هزینه های آن را پرداخته است با تمام توان بتازد . مثل فروش s-400 به ترکیه و عدم توان ترامپ مبنی بر اخراج اردوغان از پروژه f-35 و نیز رها کردن لیبی به حال خود و آمادگی سلطان جدید عثمانی برای اعزام نیرو به طرابلس در حالیکه عربستان هیچ غلطی نمیکند. و همچنین تهدیدهای مکرر ایران توسط آمریکا در جهت تلقی حمله به متحدان همانند حمله به خود ایالات متحده ولی دریغ از کوچکترین تحرک و پشیمانی پنهانی اعراب از همراهی با آمریکا و تلاش برای نزدیکی به پوتین که به نظرم حادثه پایگاه فلوریدا ناشی از سرخوردگی عربستان از آمریکا و آمریکایی بود تا تعصب مذهبی و اختلاف شخصی و غیره ...
      اما در مورد موقت بودن توافق این موقت بودن تاریخ انقضای مشخصی از جانب حاکمان ندارد و میتواند تا هر زمان شرایط اقتضا کند ادامه داشته باشد که نمونه های عینی فراوانی دارد .

      حذف
    4. سلام
      به نظر من پرسشهایی که شما ردیف کرده اید؛ بیش از اینکه ارزش سیاسی داشته باشند؛ دستچین شدهٔ پرسشهای خبرنگاران هستند. دُم خروسی که از زیر عبایِ شما بیرون میزند این است که شما هیچ دلیلی برای اینکه «ونزوئلا» را کانونِ بحران مینامید ارائه نمیدهید؛ بلکه «طوطی واری» به تکرار پرسشهایِ احمقانهٔ عدّه ای از خبرنگاران ادامه میدهید. گویی که این پرسشها؛ پرسشهایِ کلیدی و بسیار مهمّ هستند. شما فقط لطفاً دلایلِ خود را برای اینکه «ونزوئلا» یک کانونِ مهمّ بحران است را ارائه بفرمایید که حدّ اقل به سواد سیاسی و IQ شما شکّ نکنم.
      ماجرایِ پادگان فلوریدا نیز نشانهٔ دیگرِ «کُس شعر بافی» ذهنِ مشعشع شماست.
      پس قرار بر این شد که شما زمانی بیایید که برایِ شروع؛ مسئلهٔ «ارزش ونزوئلا» برایِ آمریکا را توضیح دهید.

      حذف
    5. سلام مجدد
      A- ونزوئلا را به این دلیل کانون بحران است که :
      1- بعنوان یکی از کانونهای ارسال مهاجر به آمریکا عمل میکند.
      2- بعنوان یک کشور تحت حاکمیت گرایش چپ مورد حمایت چین و روسیه و ایران که با تمام فشارها و به رسمیت شناختن گوایدو و بلوکه دارایی های حاکمان باز هم هنوز دوام آورده است و نیرویی از آمریکا در جهت زئر آزمایی با دو رقیب صرف میکند .
      3- محل اتصال ایران و حزب الله به آمریکای جنوبی و نفوذ به آمریکا میباشد . و . و با اینکه وزنی بسیار کمتر از کره شمالی و ایران دارد اما ناتوانی ترامپ را به رخ میکشد .
      B- هرچند میدانم که در یک محیط نظامی یا کار و زندگی جمعی بخصوص محیطی با تنوع زبانی و ملیتی و با میانگین سن پائین ممکن است هر لحظه تنش بین فردی و جمعی رخ نماید اما یکی از دلایل نیز میتواند بازتاب دهنده روح و خصلت جمعی نیز باشد به این دلیل من اینگونه فکر کرده ام یا شاید ناشی از قیاس با تجربه شخصی باشد که ممکن است برای فردی رخ دهد .

      حذف
    6. سلام
      این شد یک چیزی. امّا مجموعهٔ دلایلی که مطرح نمودید؛ ونزوئلا را به کانونِ بحران تبدیل نمیکند؛ بلکه یک «مویِ دماغ» است. تبدیل شدنِ ونزوئلا به کانونِ بحران بیش از آنکه یک واقعیّتِ مِیدانی باشد؛ یک تصویرِ رسانه ای است و اگر دقّت کرده باشید؛ «عمو سیبیلو» (جان بولتون) آتش بیار معرکه بود و از زمانی که کاخ سفید را ترک کرد؛ ونزوئلا نیز از کانون بودن بیرون آمد. هدف اصلیِ دولتِ ترامپ واردِ چالش شدن با کانونهایِ بحران از موضعِ قدرت است. عدّه ای مانندِ «عمو سیبیلو» نظرشان این بود که آمریکا قدرت کافی برای روبرو شدن با «جغله ها» را دارد. امّا نظرِ ترامپ این است که کانونهایِ اصلیِ بحران چین و روسیه و اروپا هستند و آمریکا نباید همه جایِ دنیا سرباز بِکارد و نیروهایش را پراکنده کرده و هزینه هایِ گزاف بر رویِ دست خودش بگذارد و توانایی خود برایِ روبرو شدن با کانونهایِ اصلی را از دست بدهد.
      حتّی رژیمِ ایران نیز برای آمریکا کانونِ بحرانِ فوری تلقّی نمیشود و آمریکا نیز به دنبالِ درگیری با رژیمِ ایران نیست. زیرا سیستم اقتصادیِ رژیم به طورِ مداوم در حالِ بمباران اقتصادی است و آمریکا فقط خود را برایِ وارد کردنِ ضرباتِ سنگینِ نظامی به سپاه پاچاهارداران در شرایطِ ویژه آماده کرده است. اکنون آمریکا میداند که حتّی اگر ۵۰ هزار نفر از نیروهایِ رژیم را قتل عام کند؛ بسیاری از ساکنینِ ایران و شیعیان عراقی و لبنانیها خوشحال میشوند.
      رژیمِ شیعی حاکم بر ایران به «کوهان خواری» گرفتار شده و در آینده دچارِ بحرانهایِ بزرگتی خواهد شد که چه بسا به «همخواری» بینجامد و در حالِ پوسیدن از درون است.
      در رابطه با کرهٔ شمالی نیز چیزی به نامِ «خوکِ چاقالو» وجود ندارد؛ هر چه که هست «چین» است.
      تمامیِ تلاشِ دولتِ ترامپ بر «افزودنِ قدرتِ درونیِ آمریکا» و «تضعیفِ چین و روسیه و اروپا» متمرکز است. دولتِ ترامپ اینگونه می اندیشد و اینگونه رفتار میکند.

      حذف
  8. درود کژدم گرامی .
    صحبت از کناررفتن روحانیه . آیا این اتفاق رخ خواهد داد ؟ اصلا مهم است یا خیر؟
    باسپاس.

    پاسخحذف
  9. البته پرسنل ارتش و سربازانی هم که نظاره‌گر و شاهد کشته و زخمی شدن مردم هستن و با اینحال باز ترجیح میدن بین مردم و رژیم مثلا بیطرف بمونن و هیچ کاری نکنن بهتره یادشون باشه بعد سقوط رژیم بنابر جمله یا با ما یا بر علیه ما منتظر برخورد سفت و سخت باهاشون هستیم

    پاسخحذف
  10. سلام کژدم
    شمن به معنای واقعی هستی و پستهای سقوط لبنان و سقوط بغداد در سال 93 چه با دقت پیشبینی کردی و امیدوارم سقوط تزار جدید را هم با هم تظاره کنیم
    تیره چشم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام

      در آن دوره برخی پیش بینی ها درست و برخی از آنها اشتباه بودند. آن پیشبینیها ربطی به آیینِ شمنی نداشتند و دلایل نادرست بودنِ برخی پیشبینی ها را بارها توضیح داده ام که باز هم تکرار میکنم:
      «هر زمان که به تحلیلهایِ تحلیلگرانِ مشهور اعتماد کردم؛ همه چیز ریخته واریخته شد.»

      حذف
    2. یکی دیگر از مشکلاتِ اصلیِ من (کژدم) این بود که اطّلاعی از حرکتِ خزندهٔ «گلوبالیستها» نداشتم و «اوباما» را یک رئیس جمهورِ «آمریکایی» میدانستم. در حالی که نوکرِ «گلوبالیستها» و دشمنِ آمریکا بود. امّا از زمانی که این درک را پیدا کردم؛ تلاش کردم تا ریشه ها و آغازِ حرکت را ببینم. پس از آن شاید نخستین کسی در میانِ «فارسی زیانها» بودم که «گلوبالیسم» را در نوشته هایِ خود مطرح نمودم. در نوشتارهایِ مربوط به انتخاباتِ آمریکا در سالِ ۲۰۱۶ میلادی نیز گفتم که دونالد ترامپ پس از انتخابات؛ آبِ خوش از گلویش پایین نخواهد رفت و نبردها ادامه خواهند یافت.
      نبردِ «گلوبالیستها» با ترامپ همچنان ادامه دارد.

      حذف
  11. سلام کژدم
    من از نظر سیاسی سواد زیادی ندارم و لی از همان آغاز روی کار آمدن اوباما جدا از موضع حزبی و نیز تعلق به گلوبالیستها به دلیل درکی که از آمریکا و آمریکایی بودن دارم همانند شهر نشین و شهر گرا بودن که دو اصطلاح با مفهوم هایی متفاوت در آمریکا بودن و گرین کارت یا تابعیت آمریکا را داشتن با آمریکایی بودن بسیار متفاوت است به او با ما نظر خوشی نداشتم و همواره منتظر این بودم که این محصول مشترک آمریکا را به مرز نابودی بکشاند و این مرد تمام اقتدار آمریکا را بعنوان یک ابر قدرت تاثیر گذار در جهان تا حد قدرتهای درجه 3 و 4 پائین آورده بود . زیرا هیچ درکی از رویا و فلسفه آمریکایی بودن نداشت .آمریکا از نظر من دارای فلسفه خاصی میباشد و فلسفه آمریکایی را من در مقایسه طراحی شهری در ایرا ن در مقابل فلسفه روس و اسلام درک میکنم . در ایران بعضی محلات و شهرکها را آمریکا یی ها ساخته اند با خانه های بزرگ و حیات بزرگ و چمن کاری و شفاف میشود بخشی از درون خانه را از بیرون دید . با رعایت فاکتورهای راحتی ولی نمونه شهر روسی خانه ها و مساکن کارگری فولاد شهر اصفهان و پروژه های مسکن مهر امروزی و فلسفه اسلامی نیز درقسمت مرکزی شهر ها با معابر تنگ و خانه هایی که هیچ روزنه ای برای دریافت نور و هوا ندارند و همچنین ماشینهای آمریکایی با حجم و ابعاد بزرگ و ماشینهای دهه شصت میادی که انژکتور . شیشه برقی . بخاری . کولر .کیسه هوای سرنشین جلو . قسمت جلو کشیده برای کاهش وکنترل ضربه رودر رو و .... که برای ماشینهای امروز تازه آپشن لوکس بحساب می آیند . .

    2- سفر روحانی به ژاپن گویا هیچ دستاوردی نداشت . هرچند بعضی افراد از جمله فسیلها و خائنین توده ای تصور میکنند در زیر پوسته جریانی برای توافق انشالله وجود دارد و پمپئو را همانند عمو سیبیلو قربانی شده می پندارند.
    و بازار دلار با افزایش قیمت برداشت خود را از دستاورد سفر اعلام کرد .

    پاسخحذف
  12. ناشناس گرامی
    سلام
    من به هیچ وجه نمیخواهم بگویم که سخنان شما بی ارزش هستند و در جایِ خود بسیار ارزشمند هستند.به عنوانِ مثال بخش نخستِ نظرتان در رابطه با فرهنگِ آمریکایی برای آشنا نمودنِ خوانندگان با این فرهنگ بسیار مفید است امّا دویدن به دنبالِ وقایعِ روزانه را «اتلافِ وقت» میدانم مانندِ بخشِ دوّم نظری که فرستاده اید.
    به همین دلیل من به دنبالِ این وقایع نیستم. پیشتَرها نیز گفتم که چون بازی به صورتِ «بازیِ کریکت» در آمده است؛ فقط حوصلهٔ آدم را سَر می بَرَد و این وقایع ارزش تحلیل ندارند. اکنون فصلِ سُرخ نگاهداشتنِ صورت با سیلی گذشته است و کبودیهایِ صورتِ رژیم به خاطرِ سیلیهایی که خودش به صورتش کوبیده؛ در حال ظهور هستند و دورانِ «کوهان خواری» نیز به زودی تمام خواهد شد و «شُترِ گرسنه» در بیابانِ بی آب و علف به «جان کَندن» خواهد افتاد.
    برخی مسائل را نیز عمداً مطرح نمیکنم. زیرا تعدادِ مراجعاتِ اوباشانِ رژیمِ کثیفِ شیعی به این وبلاگ بسیار بیشتر از کسانی هستند که این وبلاگ را برایِ «جلقِ فکری» فقط «نوک» میزنند. لذا بهتر میبینم که نوشته هایِ من به این ارازل و اوباشانِ رژیم کمکِ فکری نکند.

    پاسخحذف
  13. چه کمک فکری به مزدور جماعت بدی چه ندی قراره مثل مدفوع با سیفون تخلیه بشن پس همچین هم فرقی نمیکنه:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شما خیلی ساده هستید. البتّه منظورم این نیست که «احمق» هستید؛ بلکه منظورم این است که «خیلی احمق» هستید.
      اگر بلدی «سیفون» بکشی ... پس چرا ۱۵۰۰ کشته و بیش از ۱۰ هزار اسیر دادید؟
      چه کسی سیفون کشید؟ ... احمقهایی مثلِ شما؟ و یا «دشمنانِ شما»؟
      چه تعداد از دشمنانِ ایران را کُشتید؟ چه تعدادی را خانه نشین کردید؟
      چه تعداد کشته دادید؟ چه تعدادی اسیر دادید؟
      آیا دادنِ اینهمه کشته و اسیر ضرورت داشت؟
      لذا بهتر است که مثلِ «گودوخ» حرف نزنید.
      در نوشتارِ بعدی خواهم گفت که در کجا ایستاده اید؟

      حذف
    2. برام مهم نیست به من بگی احمق یا هر چیز دیگه دوما نگران سیفون کشیدن نباش چون با کمک و همکاری یکی دوتا طرف خارجی اینکار رو بهتر از شما انجامش میدیم حالا هر چقدر طول بکشه شروع کارمون . بعد اون بمب و موشکی که قراره وسط تهران فرود بیاد فکر نکنم اصلا به ضرورت و این چیز ها فکر کنه چه برسه بخواد قربانی ها رو از هم تفکیک کنه

      حذف
    3. صنّار بِده آش... به همین خیال باش

      حذف
    4. کژدم گرامی سلام
      من با شما در دو مورد فوق موافقم
      1- با تحلیلهای شما (( افسران جنگ نرم )) میتوانند بعضی رفتارهای بازیگران صحنه سیاسی را پیش بینی کنند و اقداماتی پیشگیرانه را توصیه کنند و به اسم خود اعلام کنند .
      2- واقعا تا زمانی که جنبش و حرکت رهبری مشخص و با انگیزه و هدف و برنامه و استرتژی نداشته باشد به هدف نمیرسد و متولد نشده مرده است همچنین بسیاری از مردم ایران به نظرم بر اساس رفتارهایی که از آنها میبینم خود مومن و معتقد به نظام مذهبی هستند و همچنین اغلب افراد شاغل به دلایل زیادی خود را لایق دریافت مزد و حقوق نمیدانند و این دریافتهای به اسم حقوق و مزایا را را لطف آقا میدانند و همچنین وضعیت عدم اعتمادی را در بین مردم ایجاد کرده اندکه من خود به شخصه تجربه زیادی از گزارش یک توقف ساده در یک محل را توسط(( امت حزب الله همیشه در صحنه )) به چندین نهاد امنیتی دارم که خود مامور از این تعداد گزارش خسته شده بود .
      نمونه آن تعداد زیاد کاندیدا های مجلس و نیز متینگهای انتخاباتی و تبلیغات رسمی و غیر رسمی و شرکت فعال امت خدا جو است .
      تیره چشم

      حذف