۱۳۹۸ آذر ۱۶, شنبه

در «خواب» می دید که: «بیدار» شده است.

دیگر هیچ لزومی و ضرورتی برای بیدار شدن وجود ندارد. آیا آنهایی را که سراسیمه از خواب بیدار میشوند را دیده اید؟
آیا کسی را دیده اید که باید ساعت ۸ صبح در فرودگاه می بود و ناگهان سراسیمه در ساعتِ ۵ عصر از خواب بیدار میشود و به خاطرِ ملایم بودنِ نورِ خورشید فکر میکند که «صبح» است و با عجله و بدونِ شُستنِ دست و روی؛ تُنبانش را در آورده و شلوار میپوشد تا به فرودگاه برود امّا پس از گذشتنِ زمانی کوتاه میفهد که «عصر» است و نه «صبح» و  هواپیما دیر زمانی است که پرواز کرده و به مقصد رسیده است ...آنگاه دو دستی بر سرِ خود میکوبد؟
اکنون همهٔ شماها از «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان» گرفته تا «انحلال طلبها» و «اصلاح طلبها» و «بر انداز» هایتان در چنین وضعیّتی قرار دارید.
زمانی که استاد فرود فولادوند گفت: «خاتمی یک شارلاتان» است و «طبرزدی ها» اوباشانِ رژیم..... همهٔ تان یا کیرلیسِ مستقیمِ خاتمی بودید و یا از طرفِ رهبرانِ قلّابی تان به طرفِ «کیر لیسیِ خاتمی» کشانده شدید. کارِتان به جایی رسید که «داریوش هروئینی» دستور داد که «پرچمهای ایران» را با خود حمل نکنید تا با «روسپی زادگانِ سبزِ مذهبی» زاویه پیدا نکنید.
میلیونها «رأس» از شماها هنوز «ضریح لیس» هستید.
این بود  و همچنان این است خلاصه و چکیدهٔ گذشتهٔ ۴۰ سالهٔ و اکنونِ شما. در آینه به خود بنگرید و ببینید که آیا لیاقتِ بیدار شدن دارید؟

شارلاتان «سیّد رضا حاجی زاده» باز هم واردِ میدان شده و میخواهد «کنترلِ بحران» کُند ... در حالی که حتّی نمیفهد که «بحران» را چگونه مینویسند. زیرا به تقلید از «شکسپیر» همهٔ نوشته هایی که با پول خریده و به اسمِ خود چاپ زده است به زبانِ «فرانسه» هستند ... باور ندارید؟ به مصاحبه هایش گوش دهید تا ببینید که حتّی بلد نیست فارسی حرف بزند. در «قهوه خانهٔ میبُدی» نیز به جنابِ مستطابشان «مشورت» داده بودند که «عشقِ لاتی» حرف بزند .... باور ندارید؟ به برنامه هایِ «قهو خانهٔ میبدی» با «شازده سیّد حاجی زاده» دوباره نگاه کنید. «پان ایرانیستها»یتان نیز که «کیرلیسِ خامنه ای» هستند.
آیا با این کثافاتِ معده میخواهید بیدار شوید؟ آیا فکر میکنید که «صبح» دمیده است و حتماً به «هواپیما» خواهید رسید؟ .... و یا آن هوایِ «گرگ و میش» نشانهٔ «غروب» است؟
دستورِ مستقیمِ قتلِ عام «جنبش بنزینیها» از طرفِ رهبرِ «شیعیانِ شنیعه»  نشانهٔ «سراسیمگی» است.
روسپی زاده هایی مانندِ «مطهّری» نیز «طایرِ زاپاس» هستند تا اگر این ماشینِ غارت و چپاولِ «اسلامی - شیعی - حسینی» در برهه ای پنچر شد؛ باز هم بتواند به راهِ کثیفِ خود ادامه دهد.
اوباش سیّد رضا حاجی زاده و همهٔ اوباشانی که میشناسید و آنها را «اپوزیسیون» مینامید نیز «سراسیمه» هستند و فکر میکنند که «صبح» دمیده است.
کژدم میگوید: «صبح» در کار نیست. ... بلکه غروب «آبستن» است و «شب» را خواهد زایید.
«تو» نه به «شلوار» نیاز داری و نه «ادکُلن» و نه حتّی «شستنِ دست و صورت». هواپیما منتظرِ «تو» نمانده و دیر زمانی است که پرواز کرده است.
منتظرِ زاییده شدنِ «شب» باش.
فریادهایِ جگرخراشِ «زایشِ شب» زندگیت را تباه خواهد کرد. ... منتظرِ «چالدران» باش.
میگویند که «آنارشی» یعنی «عدمِ سازمان پذیری»....
آیا تا کنون شنیده ای که کسی «آنارشی» را سازمان دهد؟
کژدم میگوید: منتظرِ «آنارشیِ سازمان یافته» باش. زیرا اینچنین خواهد شد.

کژدم

۴۱ نظر:

  1. کژدم گرامی پس اینچنین که معلوم است مردم خاک بر سر ایران هم باید منتظر عوارض این آنارشی باشند و قرار نیست از این آنارشی ارتش ازادیبخشی بیرون بیاید!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ارتش آزادیبخشی در کار نخواهد بود و ساکنینِ ایران در تاریکی با یکدیگر خواهند جنگید.
      بگذارید اندک زمانی بگذرد و پرده ها اندکی کنار زده شوند تا ببینید که چه شبِ هولناکی در حالِ رسیدن است.
      زمانی که دونالد ترامپ به «دوگانه گویی» در رابطه با«کمک به مردم ایران» (بنزین چیها)متّم شد؛ اینرا باید به حسابِ «دهان گشادی» او گذاشت و گرنه پس از انجامِ پروژهٔ «وزن کشی» که با دعوت کردن از افراد و گروههایِ معروف به «اپوزیسیونچی» به کنگره انجام گرفت؛ دولتِ آمریکا به این نتیجه رسید که این افراد و گروهها دار و دستهٔ «اوباشان» هستند و فقط برایِ دریافتِ «بودجه» صف کشیده اند. بارها نیز این مطلب را گفته ام و حرفِ تازه ای نیست.
      لذا دولتِ آمریکا عطایِ این اوباشان را به لقایشان بخشیده و به فکرِ «باز تعریفِ عراق و ایران و سوریه و لبنان و یمن» است.
      این پروژه از نظرِ سازماندهی در مرحلهٔ نیمه نهایی است.
      وظیفهٔ «کنترلِ داعش» به ترکهایِ عثمانی و کُردهای سوریه سپرده شده است تا در این پروژه «ماهیگیری» نکنند.

      حذف
    2. مذاکراتِ قطر و عربستان برایِ حلّ اختلافات؛ طلایهٔ فرو افتادنِ پرده ها است.

      حذف
  2. جناب کژدم پس پروژه ایران جنوبی و شمالی که اشاره کردین می تواند محتمل باشد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله؛ این احتمال وجود دارد و یکی از بهترین احتمالها است. مسئلهٔ اصلی این است که «گردباد» در کجا شکل خواهد گرفت و کدامین مسیر را خواهد پیمود؟ شاید به قولِ «خردوغان» این گردباد در عراق شکل گرفته و به سوی ایران خواهد آمد!!!؟؟؟
      («خردوغان» این جمله را برایِ باج خواهی از آمریکا به زبان آورد)
      پیوستنِ چند کشورِ کوچک اروپایی به «اینستکس» نیز از رویِ سراسیمگیِ اروپا است. زیرا میدانند که توفان در راه است و با این حرکتِ سمبلیک میخواهند تا آخر با دولتِ آمریکا اظهارِ مخالفت کنند.
      بارها گفته ام که پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ را دولتِ ترامپ به سرقت بُرده و این پروژه را با محوریّتِ آمریکا به سرانجام خواهد رسانید. این پروژه بزرگتر از آن است که بگذارند چند «انگل اوباشِ صفوی مسلک» با مزدورانِ منطقه یشان به خطر بیندازند.

      حذف
    2. پس با این اوصاف برای ساختن باید ویران کرد این تصمیمی است که ترامپ به ناچار گرفته بنا بر ماهیت ویرانگر و خونریز جمهوری اسلامی و مردم مذب ذب و فلک زده ایران...کاش ترامپ منطقه ای رو حائل قرار می داد و کمک لجستیکی و تسلیحاتی به مخالفان می کرد بدون حضور داعش!!!

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      بسیاری از همینها که بَنِرهای «انگل فرزانه» را آتش میزنند؛ اسلحه دارند. امّا به جای استفاده از اسلحه؛ مانندِ گلّه هایِ گاو بیرون می آیند و چند جا را آتش میزنند و مانندِ «گاو» سلّاخی شده و «شهید» میشوند.
      به همین خاطر عنوانِ نوشتهٔ پیشین را «عصبانی بودن» انتحاب کردم. یک گلّه گاوِ عصبانی بیرون ریختند .... سلّاخی شدند .... اسیر شدند؛ بدون اینکه حتّی یک «پشگل» بدست بیاورند.

      حذف
  3. درود بر کژدم
    زیبا بود مثل سایر نوشته ها نوشته ای تلخ ولی واضح و گیرا ،از سقوط یک ملت تا آغاز شب های سیاه روزگار.در ادامه ی نوشتتون این نکته رو باید اضافه کنین
    که امروز نه زور رستم و نه نبوغ کوروش و نه کشورداری داریوش و نه بهرام گور دیگر چاره ی حل مشکلات نیست دیگر به آخر خط رسیدیم شیر را کشتند و علم دار هنوز هم نیامد.

    پاسخحذف
  4. در رابطه با ایران شمالی و جنوبی فکر نمیکنم تا بیست سال آینده قابل اجرا باشه مگر اینکه رهبری شریف و دلسوز برای نجات جنوب ظهور کنه.از نگاه من ایران در بهترین شکل حکومت باید پنج قسمت یا شاید بیشتر(قوم های ساکن ایران)تقسیم بشه ودر حال حاضر رهبری باید بیاد و هر قوم رو باید برای رسیدن به آزادی دعوت به مبارزه کنه.اقوام جنوب ایران این شانس رو دارن که با اتحاد و منابعشون حمایت خارجی رو کسب کنن ولی حمایت کشورهای خارجی اخرین مرحله است و نه اولین مرحله.

    یکی از نکات مورد علاقه ام درباره این وبلاگ نگاه شما به مسائله. چه در بحث گفت و گویی از جنس دیگر و چه در سیاست نگاهی خالصانه و روشن و به دور از تاریکی هاست(تعصبات و خرافات....)نگاهی عارفانه .
    گفت و گویی از جنس دیگر برای من فقط یک تعریف از انسان سان نیست مسئله کاملاً قابل حس و دیدنه.مسئله به قدری واضح و روشنه که نیاز به توضیح نداره.
    این روز های ایران نتیجه ی هزار و چهار صد سال و شاید بیشتر(و نه چهل سال) کجروی و استمرار بر ادامه ی راهه کجه که مقصد این راه کج نه در زمین بلکه در بالاتر از بالاترها قرار گرفته.بسیارتر از بسیاران(نیچه)در زیر سلطه ی شارلاتان در حال له شدن هستند.

    با وازلین اصلاحات،رویای آمریکاستیزی، ذهن های زیر سلطه امام حسین، به سوی آینده میروند به سوی ناکجاآباد به سوی در های بسته به سوی خدای آسمونها....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش کنندهٔ گرامی
      مسئلهٔ تقسیم کردنِ ایران به شمال و جنوب را من (کژدم) ماهها پیش از این مطرح نمودم. البتّه نه به عنوانِ ایجادِ ۲ کشور؛ بلکه به عنوانِ یک «حربهٔ نظامی» برایِ قطع رابطهٔ حکومتِ مرکزیِ شیعی واستانهایِ شمالی ایران از منابع نفتی و دسترسی به خلیجِ فارس (مرگِ کامل اقتصادیِ رژیم) و سپس سرکوبِ نیروهایِ نظامیِ رژیمِ حاکم در جنوب .
      با پیوستن اقوام و قبایل از غرب تا بلوچستان و مسلّح شدنِ آنها و حمایتِ نظامی و اطّلاعاتی آمریکا اینکار انجام پذیر است و میتواند رژیمِ شیعی را تا جهنّم فراری دهد. زیرا اکنون دستشان از عراق نیز در حالِ کوتاه شدن است و انگلهایِ فیضیّه و سایر کارخانه هایِ تولیدِ انگل؛ در عراق «دشمن» شمرده میشوند.
      دستورِ ساختنِ ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در سوریه نیز برای «فرارِ احتمالی» سردمدارانِ رژیم صادر شده است و نقش «کشتی نوح» را برایِ سرانِ رژیمِ شیعی دارد. اگر این توفان زودتر شروع شود؛ کشتیِ نوح نیز ساخته نخواهد شد.

      حذف
  5. کژدم انگار دیوانه شدی و شروع کردی به چیز شعر گفتن .
    همانند پیش بینی دلار ۲۰ هزار تومنیت به این تحلیلت هم اعتماد کنیم ؟!

    پاسخحذف
  6. چرا مردم ایران رو تا این حد تحقیر میکنی؟ باور کن به همین جا هم که رسیدن حالا حتی دیر، جای امیدواری داره...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من ساکنینِ ایران را تحقیر نمیکنم. آنها خودشان را بیش از ۱۲۰۰ سال است که تحقیر کرده اند و همچنان خود را تحقیر میکنند.
      به سخن گفتن که بیایی؛ از «فرهنگِ غنی ایران» حرف میزنند. مولوی و حافظ و سعدی و فردوسی «طبق طبق» ... به کفِ خیابان و یا روستا و یا آموزش و پرورش و یا پزشکی و دانشگاهها و یا حتّی رانندگی اتوموبیل که میرسی ... آنچه که حاکم است «فرهنگ فاسد» و «اوباشگری» است.
      فقط عاشقِ «تمدّنِ عاریه ای» هستند و هر روزه خود را به شکلی «بَزَک» میکنند.

      حذف
    2. بله میدانم ایران چه مستراحی هست اما چاره چیه؟ حالا چه زود بود چه دیر. حرکت آبان 98 نشان داد جای اندک امیدواری هنوز وجود داره.حداقل مجبوریم این جوری فکر کنیم...

      حذف
    3. بنده هم به شخصه هنوز اندک امیدی به ظهور امام زمان دارم شما چطور؟

      حذف
  7. کژدم جان
    انگار ترامپ هم توزرد از اب در اومد و از مذاکره و مبادله و پیشرفت در گفتگو با ایران صحبت می کند حالا فهمیدید عقاب بزرگ یه کرکس لاشخوره و اصولا دمکرات و جمهوری خواه همیشه بر سر مردم با حکومت ایران معامله کرده اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احمق جان
      در سالِ ۵۷ دموکراتها با «ساکنینِ خائنِ ایران» کنار آمدند و نه با حکومتِ مرکزی؟
      احمقها نه هوش دارند و نه حافظه.

      حذف
  8. امروز خبری اعلام شد مبنی بر واگذاری ۲۵ بندر در جنوب کشور به بخش خصوصی!
    به نظر شما این جریان در ارتباط با همین موضوع قطع دسترسی رژیم به جنوب نیست!
    یعنی ممکن است که سران رژیم نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند و درحال تجهیز بنادر جنوب هستند و یا اینکه صرفا در حال ایجاد مراکزی جهت قاچاق کالا و دور زدن تحریمها هستند!؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در ایران چیزی به نامِ بخشِ خصوصی وجود ندارد. حتّی نانواییها نیز بخشِ خصوصی نیستند.
      خبری که خوانده اید شاید برای دور زدنِ تحریمها است. آنهایی نیز که بخش خصوصی نامیده میشوند؛ اعضایِ خانواده هایِ هزار فامیل ها هستند.

      حذف
  9. کژدم چرا سناریو ایران جنوبی رو در آینده محتمل میدونین؟آمریکا با تحریم ها و اسراییل با بمباران هوایی نفوذ ایران در منطقه رو به حداقل رسوندن با این وضعیت پیش روی جمهوری اسلامی من حتی فکر نمیکنم حکومت مرکزی توانایی تامین نیاز های اولیه مردم رو تا چند سال آینده داشته باشه و در نهایت با جیره بندی و کوپن بازی فقط بتونه نیروهای (خودی) رو زنده نگه داره.
    با این اتفاقات فکر نمیکنم نیازی به مسلح کردن قوم های جنوبی ایران باشه بر فرض که شما اقوام جنوب رو هم مسلح کردین مگر این نیروهای آموزش ندیده بدون هیچ هماهنگی تا چه حد قادر به مبارزه هستن؟ اگر اتحادی بین اقوام ایرانی بود چه با اسلحه و چه بی اسلحه(اعتصابات)این رژیم محکوم به نابودی بود.
    مشکل از جای دیگری است کژدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش کنندهٔ گرامی

      ۱- اوّلاً این یک احتمال است و اساساً بحث بر سرِ ایرانِ شمالی و جنوبی نیست. بلکه ایجادِ یک کمربندِ نظامی تحتِ حمایتِ نطامی آمریکا برای نابودی رژیم میتواند باشد. البتّه میتواند از این نیز فراتر برود و حکومتِ بعدی (هر کسی و جریانی که باشد) باید از آن ۳ جزیره چشم پوشی کُند تا این کمربند برداشته شود(شکستِ قهرمانانهٔ چالدران).
      ۲- قرار نیست که ماجرا به «چند سال» بکشد؛ زیرا زمان «طلا» است.

      حذف
  10. کژدم رژیم میخواد اینترنت ملی راه اندازی کنه امریکا به مردم ایران در این مورد کمک میکنه

    پاسخحذف
  11. دیروز به طورِ تصادفی سخنانِ «شاهین نجفی» را در یوتیوب دیدم که در حاشیه در رابطه با سیّد رضا دیبا نیز نظر داده بود. امّا متنِ اصلی اندازه گیریِ طول و عرضِ «دموکراسی» بود.
    خلاصه اینکه کلّی حرف زد و ۲ بشکه آب خورد ولی هیچّی نگفت.

    پاسخحذف
  12. پس بدون اینترنت چطور میشه سازماندهی برای سقوط رژیم انجام داد اینطوری که رژیم هیچطوری رفتنی نمیشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم شما این وبلاگ را نمیخوانید. مثل پرنده ها گاهی به آن نوک میزنید.
      انقلاب فرانسه و یا همین «خیانتِ ملّی ۵۷» مگر با اینترنت انجام شد.
      مشکل این است که «ساکنینِ ایران» گویا زیاد تریاک میکشند و حال ندارند.

      حذف
    2. سیّد جمال الدّین اسد آبادی در مصر بود؛ در هندوستان و ایران و ترکیه و سوریه و لبنان و افغانستان هم بود. اینترنت که سهل است؛به جز اسب و قاطر و الاغ و گاری چیزی در اختیار نداشت. به این میگویند «حال داشتن».
      مگر ساکنینِ ایران در این چند سالی که اینترنت داشتند چه «گُهی» خوردند که بدونِ اینترنت نمیتوانند بخورند؟
      همان بهتر که اینترنت نداشته باشند و ضرضر های سیّد رضا حاجی زاده و اوباشانِ اپوزیسیونچی قلّابی را نشنوند و ذهنشان از مزخرف گوییها خالی شده و شاید خودشان بتوانند کاری انجام دهند.

      حذف
  13. حالا که اسم سید جمال الدین رو آوردی میخواستم ببینم ازنظر شما سید جمال الدین اسد آبادی کی بود وچکاره بود وچکار کرد ازپاسختون ممنون میشم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ضِر نزن حوصله نداریم. برو کشکتو بساب ... ماستتو بخور.

      حذف
  14. جناب کژدم تئورسین جمهوری اسلامی دیروز یک سخنرانی کرده گفته این خونریزیهای اخیر حجامت بوده ایران حجامت شد لبنان و عراق هم حجامت شدند و باید این را به فال نیک گرفت!!

    پاسخحذف
  15. کژدم منظور شما از رویابینی شمنی،رویابینی در کدوم کالبد انسانه؟

    پاسخحذف
  16. چرا عصبی میشی من اون ناشناس قبلی نیستم یک سوال درمورد سید جمال داشتم من از کجا بدونم حوصله نداری حالا من کشک از کجا بیارم بجای پاسخ شما بسابم

    پاسخحذف
  17. سلام کژدم
    1- به نظرت پیروزی حزب بوریس جانسون چه تبعاتی برای ایران و اروپا دارد ؟
    2- این تهدید و انکار اسرائیل از جانب فرماندهان سپاه چه پیامی دارد ؟
    3- توافق چین و آمریکا ؟
    4- اعلام کشتن 5 داعشی در روسیه و دادزدن وجود 1300 داعشی در روسیه با توجه به اینکه داعش به دستور و پول و هزینه روسیه با اهداف الف : جلوگیری از انتقال نفت و گاز شبه جزیره عربستان به اروپا ب : عامل و بهانه ای برای حفظ عروسک مسخره ( بشار اسد ) و اخذ مجوز و همنوایی برای سرکوب همه معارضین به بهانه داعش و نابودی قدرت آنها با جذب نیروهای متمایل به تندروی و رادیکالیزم اسلامی و نیز درگیر کردن معارضین با داعش و فرسایش نیروی آنان و نیز ارائه تصویری از کل معارضین سوریه بر اساس عملکرد داعش ؟
    5- التماس ایران از شیزو آبه برای کانال ارتباطی با کدخدا و نیز فتوای بعضی از مراجع مبنی بر لزوم سازش با کدخدا از جمله سخنان مکارم شیرازی که خبرگذاری های ایران چندان آن ذرا فعلا بولد نکردند و اپوزسیون نیز اصلا توجهی نکردن ؟

    پاسخحذف
  18. سلام کژدم
    تصوری که من دارم برای چرخش قهرمانانه این است که بعد از سفر روحانی به ژاپن و دریافت سیگنال مثبت از جانب کدخدا . علمای اعلام و مراجع بزرگوار بر لزوم صلح حدیبیه یا امام حسنی مانور خواهند داد و در یک نامه دستجمعی یا بصورت انفرادی اعلام خواهند کرد که امت همیشه در صحنه و مقلدان آنها بصورت حضوری و مکتوب از آنان خواسته اند که از آقا خواهش کنند بخاطر کم کردن فشار از سر اقشار مستضعف سابق و دهکهای پائین امروزی به یک توافق و آتش بس موقت با شیطان بزرگ برای عبور از این پیچ خطرناک و گردنه صعب العبور و شرایط حساس منطقه ای رضایت دهند و مجوز آن را صادر فرمایند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سلام

      به نظرِ شما پاسخ نمیدهم. زیرا به طورِ عمدی در بخش نظراتِ نوشتهٔ جدید نفرستاده اید و گویا دوست دارید دیگران این پرسش و پاسخ را نبینند.
      اگر همین مسئله را در بخش نظراتِ نوشتارِ جدید (آتش) مطرح کنید به آن پاسخ خواهم داد.

      حذف
    2. سلام مجدد کژدم گرامی در ارسال دو مطلب آخر قصدم یک پرسش و پاسخ ویژه نبود بلکه عدم توجه به محل نوشتن و درج مطلب بود .
      به هر حال ممنون خواهم شد در بخش عمومی در صورت امکان تحلیل خود را در مورد هم 5 سوال اول و هم پیش بینی نحوه نرمش رهبربیان کنید ارادتمند تیره چشم

      حذف
    3. کژدم همواره یک سوال در ذهنم وجود دارد که چرا در ایران اکثریت مخالفین سیاسی و مبارزین از فارغالتحصیلان رشته های فنی هستند و به ندرت از رشته های علوم انسانی در بین آنها پیدا میشوند ؟
      تیره چشم.

      حذف
  19. سلام کژدم
    1- به نظرت پیروزی حزب بوریس جانسون چه تبعاتی برای ایران و اروپا دارد ؟
    2- این تهدید و انکار اسرائیل از جانب فرماندهان سپاه چه پیامی دارد ؟
    3- توافق چین و آمریکا ؟
    4- اعلام کشتن 5 داعشی در روسیه و دادزدن وجود 1300 داعشی در روسیه با توجه به اینکه داعش به دستور و پول و هزینه روسیه با اهداف الف : جلوگیری از انتقال نفت و گاز شبه جزیره عربستان به اروپا ب : عامل و بهانه ای برای حفظ عروسک مسخره ( بشار اسد ) و اخذ مجوز و همنوایی برای سرکوب همه معارضین به بهانه داعش و نابودی قدرت آنها با جذب نیروهای متمایل به تندروی و رادیکالیزم اسلامی و نیز درگیر کردن معارضین با داعش و فرسایش نیروی آنان و نیز ارائه تصویری از کل معارضین سوریه بر اساس عملکرد داعش ؟
    5- التماس ایران از شیزو آبه برای کانال ارتباطی با کدخدا و نیز فتوای بعضی از مراجع مبنی بر لزوم سازش با کدخدا از جمله سخنان مکارم شیرازی که خبرگذاری های ایران چندان آن ذرا فعلا بولد نکردند و اپوزسیون نیز اصلا توجهی نکردن ؟

    سلام کژدم
    تصوری که من دارم برای چرخش قهرمانانه این است که بعد از سفر روحانی به ژاپن و دریافت سیگنال مثبت از جانب کدخدا . علمای اعلام و مراجع بزرگوار بر لزوم صلح حدیبیه یا امام حسنی مانور خواهند داد و در یک نامه دستجمعی یا بصورت انفرادی اعلام خواهند کرد که امت همیشه در صحنه و مقلدان آنها بصورت حضوری و مکتوب از آنان خواسته اند که از آقا خواهش کنند بخاطر کم کردن فشار از سر اقشار مستضعف سابق و دهکهای پائین امروزی به یک توافق و آتش بس موقت با شیطان بزرگ برای عبور از این پیچ خطرناک و گردنه صعب العبور و شرایط حساس منطقه ای رضایت دهند و مجوز آن را صادر فرمایند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      به نطرات و پرسشهای شما همانطوری که گفتم پاسخ نمیدهم مگر آنکه در بخش نظراتِ آخرین نوشتار بفرستید.

      حذف
  20. سلام کژدم جان
    من تضور می کنم تو هم مثل حکومت ملاها مشغول دشمن تراشی برای خودت شده ای نه با حکومت فعلی می چمی نه با سلطنت طلبان میانه خوبی داری و نه ... شاید در این میانه چون یهودی سرگردانی و به بیراهه افتاده ای

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم)فقط بیراهه ها را نشان میدهم. راه را نیز ترسیم کرده ام. نظراتِ خودم را دارم و به اینکه کسی دشمنِ من باشد و یا بشود؛ اهمیّتی نمیدهم. در بسیاری از نظرات نیز دیده ام که مطالب را یا «کلّه پا» میخوانند و یا «کلّه پا» میفهمند. به یکی از نظراتِ بالا نگاهی بیندازید تا ببینید که من چه گفته ام و خواننده چگونه فهمیده است؟! لذا انتظارِ زیادی ندارم.
      به هر حال زمانی که پرده از رویِ دروغها و شارلاتان بازیها برداری؛ باید منتظرِ دشمنیِ آنان و هوادارانِ احمقشان که در خشک مغزی و خرفتی دستِ کمی از حزبلبلی ها ندارند نیز باشی.

      حذف