۱۳۹۸ اسفند ۲۱, چهارشنبه

در سالِ آینده: «کونِ فرزانه» بر رویِ زانوهای «شی جین پینگ»

در بخشِ نظراتِ نوشتارِ پیشین به «دگردیسی» ناسیونالیسم آمریکایی از «بازگردانیدنِ صنایعِ آمریکایی به میهن»؛ به فازِ «شکستنِ ستونِ فقراتِ اقتصادیِ چین» اشاره کردم. 
انتشارِ «ویروسِ طلایی» از «چین» به سراسرِ جهان؛ زمینهٔ فرهنگیِ انتشارِ این پیغام را که «حکومتِ چین نه تنها یک حکومتِ متعهّد نیست بلکه یک حاکمیّتِ نژاد پرست است که آرزویِ مرگِ همگان را دارد.» را در آمریکا فراهم کرده است. هرچند که دولتِ ترامپ برخی از گامهایِ بنیادی برایِ شکستنِ ستونِ فقراتِ اقتصادیِ چین را پیش از ماجرایِ «ویروس طلایی» برداشته است ؛ پس از پیروزی در انتخاباتِ ۲۰۲۰ گامهایِ بلندتری برخواهد داشت.
نزدیکیِ بیشتر به «هندوستان» و «صلح با طالبان»؛ بخشهایِ مهمّی از این گامها هستند که در آینده شاهدِ عمیقتر شدنِ این روابط و تأثیراتِ آن در روابط بین المللی و اقتصادی جهان خواهیم بود. 
به یقین میتوانم «ببینم» که سالِ ۲۰۲۱  سالِ «بازتعریبهایِ بنیادی» در روابط بین المللی خواهد بود.
چینیها نیز میدانند که از سالِ ۲۰۲۱ فازِ جدیدی در روابط بین المللی آغاز خواهد شد و از هم اکنون به «استخدامِ نوکرانِ بیشتر» روی آورده اند که یکی از آنها «انگلِ فرزانه» و «سپاه پاچاهارداران» هستند. نوکرانِ نحیفی که  سقفِ خواسته هایشان «حفظِ نظام» است. تمامیِ آرزویِ رژیمِ شیعی در شرایط کنونی خروج از «بحرانِ مالی» و حفظِ گروههایِ مزدور رژیم در منطقه است که استفاده از آنها را به حکومتِ چین پیشنهاد کرده است. لذا در سالِ ۲۰۲۱ باید منتظرِ استحکاکهایِ نظامی مستقیم میانِ ارتش آمریکا با نیروهایِ رژیمِ شیعی باشیم.
برخی از «تحلولگران» یکدست سازیِ «طویلهٔ اسلامی» را پیش زمینهٔ تعیینِ رهبرِ جدید پس از مُردار شدنِ «انگل فرزانه» میدانند. این گونه از «تحلولگران» به خاطرِ متمرکز شدنِ ذهنشان به مسائل درونِ باندهایِ رژیم؛ فکر میکنند که برخی از این باندها میتوانند برایِ رژیم مشکل ایجاد کنند؛ لذا در نمایشِ ۲ اسفند ردّ صلاحیّت شدند. امّا مسئله فراتر از این حرفها است و یکدست سازیِ رژیم میتواند حتّی به «حذفِ مقامِ ریاست جمهوری» نیز بینجامد تا حاکمیّتی کاملاً یکدست و فرمانبردار و بدونِ «باند بازی» تشکیل شود. لذا این «تحلولگران» و «اپوزیسیونچیهایِ شارلاتان» در سالهایِ پیشِ رو شاهدِ تغییراتی خواهند بود که هرگز فکرش ا نیز نمیکردند.
با اوجگیریِ «جفتگیری»هایِ شدیدِ اوباشانِ شیعه مسلکِ حاکم بر ایران با حکومتِ چین؛ تمامیِ باندهایِ غارتگران با ۲ سرنوشت روبرو خواهند شد:
۱- جذب.
۲- حذف.
زیرا این پروژه پتانسیلِ تحمّلِ نیرویِ «موازی» را ندارد.

کژدم

۹۵ نظر:

  1. خوانش جالبی بود و برای نشر آن سپاسگزارم.

    پاسخحذف
  2. امروز دولت روحانی طرح افزایش اختیارات ریاست جمهوری رو داده و کاملا واضح هست احساس خطر کردند و در راستای تفسیر شماست این تفسیر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محوّل کردنِ مدیریّتِ بحرانِ «ویروس طلایی» به «امام حسن بنفش»؛ آبرویِ نداشتهٔ او را خواهد برد. زیرا
      رژیم در هیچ عرصه ای توانایی مقابله با این ویروس را ندارد. از سویِ دیگر نباید فراموش کرد که ساکنینِ ایران «آنارشیست» هستند و اینرا در تمامیِ عرصه هایِ زندگی آنها میتوان دید. در زندگیِ «آنارشیستی » آنچه که پذیرفتنی نیست؛ «دیسیپلین» است و بدونِ «دیسیپلین» نمیتوان از پَسِ چنین شرایطی بر آمد. در ایران چنین تبلیغ شده است که اگر ماسک بزنید بیمار نخواهید شد. در حالی که ارزشِ ماسک در جلوگیری از انتشارِ بیماری است و تأثیرِ جلوگیری آن از «ابتلا» بسیار کم است. اطّلاعاتی که در بارهٔ «الکل» به مردم داده میشود نیز در سطحِ «دارویِ امام کاظم» است. به همین دلیل نیز در کامنتهایِ پیشین از آموزش شیوهٔ تولیدِ الکل در خانه امتناع کردم زیرا میدانم که «احمقها بسیارانند». و فقط مکانیسمِ گند زداییِ الکل را توضیح دادم تا شاید به سهمِ خوداز شایعهٔ «خوردنِ الکل به عنوانِ دارویِ پیشگیری» جلوگیری کنم.
      باد را کاشته اند و «امام حسنِ بنفش» توفان را درو خواهد کرد و خواهد دید که گُنده گوزیِ «نمیگذارند کار بکنیم» و اگر «من بودم؛ به این روز نمی افتادیم» فقط کاربُردِ «تحمیقِ مردم» را دارد.

      حذف
    2. https://www.youtube.com/watch?v=fbzzebLmwUA

      حذف
  3. جایگاه شورش های مردمی این وسط کجاست؟
    در صورت به وجود اومدن شورش ها چه کارهایی رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر قرار است که باز هم شورش کنید تا کتک بخورید و کشته و زخمی و اسیر شده و بقیّه نیز دست از پا درازتر به خانه برگردند....

      هیچ کاری را پیشنهاد نمیکنم.

      سالهایِ سال است که جملهٔ «رژیم به آخرِ خطّ رسیده است» مثلِ نقل و نبات پخش میشود. «ایندفعه دیگر کارِ رژیم تمام است» ....
      آنهایی که این جملات را به سادگی و به طورِ مجّانی پخش میکنند؛ حتّی معنیِ «آخرِ خطّ» را نمیفهمند. آیا فکر میکنید که رژیم به «آخرِ خطّ» رسیده است و فقط به یک «مشت» نیاز دارد تا بیفتد و فقط کافی است که مردم به خیابانها بریزند و شعارِ نامعلومِ «مرگ بر دیکتاتور» بدهند که حتّی به شخصِ خاصّی اشاره نمیکند؟

      مسابقهٔ هوش

      اگر توانستید «به آخرِ خطّ رسیدنِ رژیم» را توضیحِ فنّی بدهید..... منهم پیشنهاداتم را ارائه میدهم.
      فکر میکنم معاملهٔ خوبی باشد.

      حذف
    2. زمانیه که رژیم نمیتونه نیازهای مزدورانش ( بسیجی‌ها و حزبلبلی ها و...) رو تامین کنه

      حذف
    3. سلام کژدم
      اگر یک سیستم حکومت را بعنوان یک وجود زنده در نظر بگیریم که این سیستم تشکیل شده از اعضا و جوارحی که در تعامل باهم و در کنار هم باعث بقای سیستم میگردند .
      این سیستم برای بقا نیاز به :
      1- درست و هماهنگ کار کردن اعضا با هم
      2- دریافت ماده و انرژی از بیرون ( هوا - آب - غذا ) و دفع سموم ( مدفوع . ادرار - عرق - گرما ) دارد .

      B - این سیستم ممکن است با از دست دادن بعضی قسمتها بتواند به حیات خود ادامه دهد مثلا با نابینایی و ناشنوایی و لال بودن . از دست دادن کلیه ها . از دست دادن جفت پا . از دست دادن دستها . حتی قطع نخاع سیستم هنوز زنده محسوب میشود .
      C- این موجود اگر کاملا سالم هم باشد در بروز شرایط زیر نابود میشود
      شرایطی بعث مرگ تدریجی میگردند : 1- سوئ تغذیه مداوم
      2- مسمومیت با سم 3- بیماری مزمن 4- فرسودگی و عدم باز سازی مجدد بخشها 5- قرار گیری در شرایط گرما و سرمایی بیش از حد تحمل 6- عفونتهای ثانویه ناشی از شکستگی . آلوده شدن . زخم کم اهمیت
      و شرایطی باعث مرگ ناگهانی میگردند :
      1- نبود هوا یا یا مسدود بودن راه تنفس
      2- . خونریزی بخصو ص اگر داخلی باشد
      3- ضربه به مغز .
      4-. خفگی در آب .
      5- پریدن از ارتفاع .
      6- گاهی یک لخته خون کوچک ولی در یک گره و گلوگاه
      7- گیر کردن لقمه و استخوان در گلو

      حال باید یک حکومت و کارکرد اجزای آن را بشناسیم تا در صورت آسیب دیدن هر بخش بتوانیم تحلیل کنیم در این شرایط حکومت مشغول تمرین و عضله سازی است یا پرخوری و اشباع قند و چربی یا در حال آسیب یا مرگ

      حال دوستان عزیز باید نقش و کارکرد افراد و نهادها در سیستم تبیین بنمایند

      نابینای نزدیک بین

      حذف
    4. نخست پاسخ به Unknown۲۱

      اگر رژیم به چنین شرایطی برسد میتواند با ننه من غریبم بازیهایِ سیاسی به مذاکره روی بیاورد و همچنان به حیاتِ خود ادامه دهد. همانگونه که در دورهٔ اوباما پروژهٔ «امام حسن» را براه انداختند.

      حذف
    5. پاسخ به «نابینایِ نزدیک بین»

      زندگیِ اجتماعی و زندگیِ حاکمیّت با زندگیِ موجوداتِ طبیعی فرق دارد. برایِ مثال؛ در ۱۰۰ سالِ پیش بسیاری از کسانی که طبقِ پلاتفورمی که شما مطرح کردید؛ حتّی دچارِ عارضهٔ حادّ میشدند می مُردند. امّا اکنون میتوانند نجات یافته و به زندگی ادامه دهند. این یکی از معجزاتِ زندگیِ اجتماعی است که در زندگیِ طبیعی وجود ندارد. حکومتها موجوداتِ «بیولوژیک» نیستند و راههایِ فراوانی برایِ ادامهٔ زندگی پیدا میکنند.
      «به آخرِ خطّ رسیدن» برایِ حکومتها بسیار پیچیده تر و سخت تر از «مرگِ بیولوژیک = آخرِ خطّ بیولوژیک» است. مشکلِ اصلیِ «اپوزیسیونچیها» نیز همین است که با هر شورشی که انجام میگیرد امیدوار میشوند که رژیم به پایانِ خطّ رسیده است و چند روزِ بعد میبینند که خیالاتی شده بوده اند.
      من فکر میکنم که اگر تا اینجا را آمده اید؛ اگر اندکی بیشتر فکر کنید رازِ «پایانِ خطّ» برایِ حکومتها را پیدا خواهید کرد.

      حذف
    6. تنها دو چیز برای سرنگونی رژیم کافی هست . اول از بین بردن حداکثری منابع مالی رژیم از صنعت نفت گرفته تا انبار گمرک ها و دوم حذف فیزیکی سران سیاسی و مذهبی و نظامی در بیشترین تعداد ممکن.

      حذف
  4. پاسخ‌ها
    1. «ارادهٔ قدرت» خیلی فلسفی و فراگیر است. لطفاً به اجزاء کوچکتر و ملموس تبدیلش کنید تا درک شود.

      حذف
  5. كژدم عوامل داخل و خارجي رو نبايد از هم تفكيك كنيم؟پايان خط همه ي حكومت ها زماني اتفاق ميافته كه نيروهاي مسلح وارد بازي ميشن.مرگ احمق ها و سقوط اربابان قديمي.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس چرا «رابرت موگابه» طیّ آنهمه سال سرنگون نشد؟ چرا بشار اسد همچنان بر سرِ کار مانده است؟
      مگر هر ۲ این افراد نیرویِ نظامیشان را بکار نگرفتند؟ چرا «عُمَر البشیر» تا چند ماهِ پیش عربده میکشید امّا حالا «جیک جیک» میکند؟

      حذف
  6. سلام مجدد کژدم
    دلایل به آخر خط رسیدن یک حکومت دلایل متعددی که همزمانی و هم افزایی این شرایط به نابودی و به آخر خط رسیدن یک حکومت کمک می کند :
    1- ناکار آمدی 2- وضع بد معیشت و جرقه انقلاب 3- تکیه بر قدرت پشتیبان خارجی 4- ادای امپریالیست در آوردن و دخالت در کشورهای دیگر 5- از دست رفتن منبع اصلی در آمد مانند جدایی سودان جنوبی و از دست رفتن در آمد نفتی 6- تکیه بر نیروی نظامی وفا دار 7- مشارکت سیاسی و اقتصادی با چین و روسیه


    اما از دیدگاه دیگر توجه به مراحل پی ریزی و تثبیت و رشد قدرت که :
    1- مرحله گرفتن قدرت از دست حکومت قبلی یا قدرت خارجی 2- انحصاری کردن قدرت و حذف یاران سابق و شرکای مرحله قبل و حذف رقبای داخلی
    3- مرحله تجمل و فراغت و بهره از ثمرات حکمرانی و اقناع شهوات مختلف قدرت و ثروت 4- تقلید از حکومتهای قبل و دولتها و امپراطوری های بزرگ و کمک به دست پروردگان و حاشیه نشینان قدرت و مزدوران
    5- اضمحلال : بذل و بخشش و عدم توازن دخل و خرج و دسیسه های درونی و چپاول و تزریق نارضایتی و نا امیدی و تعطیلی تولید و اقتصاد که در این مرحله یک ضربه خارجی یا یک شورش وسیع داخلی


    حکومت بشار دلیل ماندنش را شاید مدیون یکدست بودن حاکمیت و خانوادگی بودن آن
    نابینای نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      برخی از مسائلی که بر شمردید میتوانند «خراش» ایجاد کنند؛ برخی نیز میتوانند حکومت را تضعیف کنند؛ امّا حتّی مجموعهٔ اینها حکومت را «نمی کُشَند».

      حذف
  7. رویترز: ایران جعبه‌سیاه هواپیمای اوکراین را به کی‌یف می‌دهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالاً به شدّت به جعبهٔ سیاه آسیب رسانده اند و جسدش را تحویل خواهند داد.

      حذف
  8. بهتر است این مساله مطرح نشود تا جمهوری اسلامی از آن بنفع خود بهره برداری نکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رژیم بهتر از همهٔ «اپوزیسیونچیهایِ بشکن و بالا بنداز» میداند که راههایِ سرنگون شدنش چه ها میتوانند باشند.

      حذف
  9. کژدم جان میدونم از بالاترین زیاد خوشت نمیاد، ولی‌ لطفا یه نگاهی‌ به این لینک بنداز. ممنون

    https://www.balatarin.com/permlink/2020/3/10/5276516

    پاسخحذف
  10. https://iranglobal.info/node/77329

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کُس شعر بافی شاعرانه با سُسِ پسمانده هایِ فکریِ «دیالکتیکِ هِگِلی - مارکسیستی».

      حذف
  11. به پایگاه التاجی حمله شده . ۲ تا سرباز آمریکایی مردن.تعدادی هم زخمی

    پاسخحذف
  12. نتیجهٔ «مسابقهٔ هوش»:

    هنوز ذهنتان آماده نیست. هنوز ذهنتان نمیتواند خود را از «کُس شعربافی» خلاص کند؛ به بافتنیهایِ «تئوریک» چسبیده اید.... قصّه هایِ بیولوژیک و هگلی مارکسیستی میبافید.
    «آخرِ خط» چیزی نیست که رژیم به خاطرِ «نداشتنها» به آن برسد.
    «آخرِ خطّ» چیزی است که به رژیم «تحمیل» شود.
    «آخرِ خطّ» چیزی نیست که رژیم را تا «حدّ مرگ» بکشاند. بلکه باید رژیم را به «آنسویِ مرگ» بکشاند.
    مگر آه و ناله نمیکنید که در سالِ ۶۷ قتل عام کردند؟ مگر نمیگویید که در همین چند ماهِ پیش بیش از ۱۵۰۰ نفر را قتل عام کردند. لذا بهتر است که بفهمید و یا «خر فهم» شوید که هنوز هم که هنوز است؛ این رژیم است که شماها را به «آخرِ خطّ» میکشاند. این شماها هستید که به «آخرِ خطّ» رسیده اید و چمباتمه زده و «فلسفه» میبافید. رژیم فلسفه نمیبافد؛ بلکه بر اساسِ «ضرورتهایِ عملی» کار میکند. اگر لازم باشد گروگان میگیرد؛ زندانیها را به طورِ عمدی بیمار میکند؛ تجاوزِ جنسی میکند؛ قتلِ عام میکند؛ از مزدورانِ خارجی برایِ کشتار شماها استفاده میکند .... در عوض تا دلتان بخواهد؛ بازارِ «کُس شعربافیهای فلسفی - حقوقِ بشری» در میانِ شماها ... از «سر» تا «ذیل» بسیار گرم است.
    «آخرِ خطّ» باید از طرفِ «اپوزیسیون» ترسیم شود و رژیم را با سماجت و پیگیری به سمتِ آن هدایت کند.
    آیا چنین «اپوزیسیون»ی سراغ دارید؟
    به کُس شعرهایِ «اوباش سیّد رضا حاجی زاده» (کوروش دوّم)نگاهی بیندازید. آیا حتّی یک مورد از این مزخرفاتی که میبافد؛ رژیم را به سویِ «پایانِ خطّ» هدایت میکند؟ سایرِ «اوباشانِ خود روشنفکر پندار» چه؟
    آیا کسی هست که بخواهد انتقامِ آن ۱۵۰۰ نفری را که اخیراً توسّط اوباشانِ شیعه مسلک قتل عام شده اند را بگیرد؟ اگر چنین کسانی وجود دارند ... اینهمه سلاح در اطرافشان ریخته است امّا نمیتوانند ببینند.
    برایِ روشنتر شدنِ قضیّه یک مثال میزنم:

    فرض کنید که یک میلیون موش به شهر حمله کرده اند.
    آیا میخواهید از «تله موش» استفاده کنید؟
    آیا میخواهید از «مرگ موش» استفاده کنید؟
    اگر کسی بگوید که این میکروب و یا ویروس را به ۱۰۰ موش تزریق کنید تا همهٔ موشها را بیمار کرده و قتلِ عام کند؛ در رابطه با این پیشنهاد چه خواهید کرد؟
    آیا قتلِ عامِ موشها با کمترین هزینه بهترین راه نیست؟
    یا اینکه عدّه ای به نامِ «حمایت از حیوانات» به دفاع از «موشها» خواهند پرداخت؟
    چه «خدا» و چه «شیطان» و چه «چین» و چه «رژیمِ شیعی» و چه «قُم» و ... اکنون سلاحی در اختیارِ شما قرار داده است که سلاحی «بی صدا» است.
    من نمیفهمم که چرا با اینهمه تسلیحاتِ بسیار مؤثّر .... اینهمه موش در این شهر هستند.
    به این میگویند: «ترسیمِ آخرِ خطّ».
    به این میگویند: «هدایتِ موشها به آخرِ خطّ».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همهٔ آنهایی که در این مسابقه شرکت کردند؛ بازی را «باختند». لذا من نمیتوانم برایِ شورشهایِ بعدی (بیا منو کتک بزن ... بیا منو بکُش ... بیا منو بگیر ... بیا به من تجاوز کُن و ...) رهنمودی ارائه کنم.
      معامله فسخ شد.

      حذف
    2. فقط دشمنانتان را یادآوری میکنم:

      پاسدارها و خانواده هایشان؛ بسیجیها و خانواده هایشان؛ فرماندهان ارشد و میانپایهٔ نیروهایِ انتظامی و خانواده هایشان؛ نمایندگانِ طویلهٔ اسلامی از روزِ نخست تا کنون و خانواده هایشان.
      دانشجویانِ سهمیه ای از آغاز تا کنون و خانواده هایشان؛ کادرهایِ سیستم قضایی و خانواده هایشان؛ بازاریها و خانواده هایشان؛ مدّاحان و هیئت گردانان و خانواده هایشان؛ همهٔ آخوندها و خانواده هایشان؛ امامزاده گردانان و خانواده هایشان؛ فروشندگانِ ابزارِ جادو و جنبلِ الهی مانند مُهر و تسبیح و سجّاده و خانواده هایشان؛
      اصلاح طلبان و خانواده هایشان؛ هزاره هایِ افغان و خانواده هایشان؛ یمنی ها و عراقیها و پاکستانیها و لبنانیها و فلسطینیها و خانواده هایشان.

      سراسرِ شهر را «موش» گرفته است.

      حذف
    3. گویا وقتی کار به «ضرورتهایِ عملی» کشیده میشود؛ همهٔ «فلاسفه» دچارِ «لال شدن» میشوند.
      برای همین است که بارها گفته ام:
      اگر «فیلسوف» باهوش بود؛ دانشمند میشد و در آزمایشکاهها کار میکرد. نه اینکه در اتاقِ تاریک بنشیند و «جهان بینی» و «صغری کُبری» تولید کند.

      حذف
    4. جناب کژدم شاید خوانندگان شما(یا به نوعی طرفداران نظریه های شما) به این ویروس مبتلا نشده اند تا به گسترش این ویروس میان پاسدارها و بسیجیها و اخوندها بپردازند...شاید هم شروع کرده اند و خبر نداریم!!!

      حذف
    5. اگر چنین حرکتی آغاز شود باید گفت که «دیوارِ درونی» در برخی افراد شکسته است. شکسته شدنِ چنین دیواری برایِ خیلیها بسیار سخت است. لذا باید شکسته شدنِ دیوار را گرامی بدارند. زیرا شخصیّتِ جدیدی شده اند.

      حذف
    6. چنین کاری به شکل عملی چطور امکان پذیر هست؟؟؟

      حذف
    7. اگر اندکی فکر کنید؛ راههایِ زیادی پیدا میکنید.
      توضیحِ راهها یعنی «لو دادنِ راهها».

      حذف
    8. دسترسی به بخشی از جمعیت هدف سخت نیست منتهی دسترسی به ویروس و انتقالش به اونها بدون آلودگی فردی هست که سخته....

      حذف
    9. دسترسی به ویروس آنهم در رژیمِ ولنگاری مانندِ «سگهایِ هارِ صفوی» بسیار ساده است. امّا جلوگیری از «آلودگی فردی» شاید همراه با ریسک باشد. امّا این ریسک بسیار کمتر از ریسکِ دستگیر شدن و در زندانها پوسیدن و شکنجه شدن و تهدیدِ خانواده ها به تجاوزِ جنسی است.
      به هر حال شعارِ «میکُشم ... میکُشم ... آنکه برادرم کُشت» هنوز بر زمین مانده و گویی که «گوز» بوده است. اکنون شرایطی فراهم شده است تا این سگهایِ هار را به خندقهایی که خودشان حفر کرده اند بریزید و «آخرِ خطّ» را عملیاتی کنید. وگرنه «رابرت موگابه»ها و «عمر البشیرها» میتوانند با غارت و سرکوب و کشتار و تجاوز سالهایِ زیادی در حاکمیّت بمانند.
      آیا یادتان نیست که سالها پیش این جمله را بسیار تکرار میکردم که «عمر البشیر فرشتگانِ نگهبانِ زیادی دارد و راست راست راه میرود و به ریشِ دادگاهِ لاهه میخندد». سگهایِ هارِ صفوی نیز فرشتگانِ نگهبانی دارند که اکنون آنها را میشناسید. از «مرکِلِ آلمانی» تا روسها و چینیها و ....
      امّا هیچیک از این فرشته هایِ نگهبان نمیتوانند رژیمِ سگهایِ هارِ صفوی را در برابرِ چنین حمله ای محافظت کنند.

      حذف
    10. راه حل شما از نظر منطقی درسته اما آیا عملا ممکنه بشه چنین کاری کرد؟؟ هم سطح دسترسی به افراد رده بالا فعلا سخته و حفاظت پزشکی لازم از اونها برای پیشگیری از آلودگی به ویروس انجام میشه و هم به فرض آلودگی و نابودی اونها، واقعا کسی هست که قدرت رو به دست بگیره؟؟

      حذف
    11. «هیتلر» را نکشتند. بلکه سربازانش را کشتند.
      اگر سربازانِ رژیم آلوده شوند؛ تار و پودِ سازماندهی شان از هم گسیخته شده و تبدیل به مورچه هایِ سرگردان میشوند.
      در هر سرنگونی به هر شیوه ای که باشد؛ دوره ای از «خلأ قدرت» وجود خواهد داشت. مانند فاصلهٔ ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۰ که خلأ قدرت وجود داشت و اصلاح طلبان میخواستند آنرا به نامِ «دورانِ طلایی امام» توی کونِ مردم فرو کنند. این دوره باز هم وجود خواهد داشت و در نوشتارهایِ پیشین بارها به این بازهٔ زمانی اشاره کرده ام.
      اینکه پرسیدید آیا اینکار عملی است؟
      پاسخ: اگر بخواهید ... نه تنها عملی است بلکه کم تلفات ترین و کم هزینه ترین راه برایِ کسانی است که میخواهند از دستِ «سگهایِ هارِ صفوی» رهایی یابند.

      حذف
  13. 1-استفاده از این گونه سلاح ها با توجه به همان ضرورت عملی به خود مردم برگردانده خواهد شد /
    2- تجربه کردها ثابت کردها و جنگ با این سیستم متاسفانه بسیار سخت است چون در برابر هر نفر مخالف اکثریت ملت این حکومت را ایذه آل ترین میدانند . فکر کن در تمام ایران 100 هزار نفر پراکنده بدون سازمان و شبکه در برابر 20 میلیون خود فروش که لحظه به لحظه ترا لو میدهند بسیار سخت است .
    من در کردستان سرباز بودم چوپانها را به موبایل مسلح کرده بودیم و در برابر گزارش چند عدد کنسرو و کمپوت یا 5 هرار تومان هم زبنهای خودشان را به کمین می انداختند . و اغلب دهاتی ها در برابر یک وعده غذای چندش پادگان ( پلو و خورش قیمه ) همسایه و فامیل را به چوبه دار میفرستادند . شما در ایران نیستید و نمیدانید تا چه حد رذالت ارزش شده . و خرافه و ابیلفضل و جمکران و.....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نترسید ... به خودِ مردم باز نمیگردد. مردم میتوانند رابطهٔ شان را با اینگونه افراد کاملاً قطع کنند.
      امّا اگر آماری که شما از طرفدارانِ رژیم و مخالفینِ می دهید درست باشد.... باید گفت:
      «خوکدانی بهشتِ خوکهاست» ... بگذارید در این بهشت بمانند.

      حذف
  14. درود کژدم عزیز . پاسخ امریکا به حمله به پایگاه التاجی چه خواهد بود ؟ ممکن است شاهد پاسخی شبیه به کتلت کردن حاج قاسم باشیم ؟ یا در آن حد نخواهد بود ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باید دید که نتیجهٔ رمل و اصطرلاب انداختن در کاخِ سفید چه خواهد بود؟ ظاهراً ترامپ باید به وعده اش عمل کند. به قولِ خودش کسی نیست که وقتی سیلی خورد صورتش را برایِ سیلیِ دوّم برگرداند.
      آنهایی که این عملیّات را کرده اند؛ اکنون به پناهگاهها خزیده اند. شاید بهترین زمان این باشد که منتظر بمانند تا از سوراخها بیرون بیایند. شاید نیز طرحهایِ آماده شده از پیش داشته باشند.
      به هر صورت من اطّلاعی ندارم.
      امّا این عملیّات با انتشارِ خبرِ حضورِ «قا آنی» در سوریه و اینکه آمریکا وعده داده بود که با «قا آنی» نیز همان رفتاری را خواهد کرد که با «حاجی بادمجان» نمود؛ ارتباط دارد.

      حذف
    2. گویا به صورتِ «پیش پرداخت»؛ پایگاهِ اوباشانِ معروف به «حیدریون» مورد حمله قرار گرفته و تا اینجا ۱۸ کشته و به قولی دیگر ۳۰ کشته داشته است. که البتّه تعدادِ زیادی زخمی نیز همیشه وجود دارند.

      حذف
  15. با درود بر کزدم
    این شهر قرنهاست که دچار نکبت و مملو از موش شده است. شهری که دانایانش کسانی چون من هستند که بقول تو مدام در حال جلق زدن با لپتاپاله هایشان هستند تکلیف بقیه نیز روشن است.

    حکومتها زاِیده شعور و درک شهروندان هستند. ساکنین ایران خود بخش اصلی ساختار فکری این نوع حکومتها هستند. ازمردم عراق سوریه مصر پاکستان ایران و تمام سرزمینهای نکبت زده اسلامی نمیتوان انتظار داشت که جزيی مفید و سازنده از دنیای آینده باشند.
    این خانه از پای بند ویران است. اگر روزی به آتش کشیده شدن مساجد اماکن مذهبی و کشتار جمعی این اشاعه دهندگان ایدلوژی فاسد اسلامی را به چشم خود دیدی آن وقت میتوان امیدی به آینده داشت که آن هم امریست تقریبا محال.
    سام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موشها را آلوده کنید تا بروند از «جندهٔ معصومه» و «رضا اسهال استفراغی» شفا بخواهند. شاید ورق برگردد. مانندِ شیوعِ طاعون در اروپایِ «انگل زدهٔ» در قرون وسطی که به بیداری منجر شد.

      حذف
  16. سلام
    مطلبی عمیقا درد آور و خنده دار را برای درک نفهمی و پارادوکس ما ایرانی ها که در زندگی شخصی خود من پیش آمد . من بارها در محافل مختلف از تاثیر مخرب دین و جعلی بودن و حاصل شیادی و شرلاتانیزم دین سخنها گفته ام . اما برای درک درد ریشه ای این ملت چند روز قبل که در منزل رادیو روشن بود و قرآن را پخش میکرد پسرم که دبیرستانی است خواست که رادیو را خاموش کنیم چنان بر وی تاختیم و متهم به کج روی و نفهمی و توهین به مقدسات که نپرس !!

    پاسخحذف
  17. کژدم گویا این آیین شمنی درسی از انسانیت و انسان دوستی رو به شما یاد نداده :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم که حتّی یک جمله در این باره که من (کژدم) طرفدارِ حقوقِ بشر هستم گفته باشم. امّا اگر این وبلاگ را شخم بزنید؛ به تکرار خواهید دید که گفته ام: «من طرفدارِ حقوقِ بشر نیستم» و بارها گفته ام که «انسان» باید «باز تعریف» شود. درکی که شما از ایینِ شمنی دارید؛ احمقانه است. زیرا این آیین مانندِ ادیان و مذاهب نیست که پُر از «انسان دوستیهایِ دروغین» برای تحمیقِ مردم باشد.
      این موجوداتی که به نامهایِ پاسدار و بسییجی و آخوند میشناسید؛ دشمنِ همه هستند و میخواهند سر به تنِ هیچکس نباشد. حتّی از کشتنِ شیعیان نیز دریغ نمیکنند. اگر بخواهید از زندگیتان «حذف» شوند .... فقط یک راهِ حلّ وجود دارد:
      باید حذف شوند.

      حذف
    2. کلا مسلمون ها دشمن ایرانی ها هستن

      حذف
  18. درخواست ظریف از صندوق بین‌المللی پول در ارتباط با #کرونا

    وزیر امور خارجه ایران نوشت:
    🔹رئیس صندوق بین‌المللی پول گفته است از کشورهایی متأثر از کرونا، با ابزار (حمایت) سریع مالی پشتیبانی خواهد شد. بانک مرکزی ایران خواستار دسترسی فوری به این تسهیلات شده است.
    🔹صندوق بین‌المللی پول و هیأت مدیره آن باید به دستور صندوق پایبند باشند، در طرف صحیح تاریخ قرار بگیرند و مسئولانه عمل کنند.
    --------

    رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی از درخواست ۵میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول برای مقابله با ویروس کرونا در ایران خبر داد و نوشت:واکنش جامعه جهانی و صندوق بین المللی پول می‌تواند معیار خوبی،برای ارزیابی ادعاهای آنها در کمک به کنترل این ویروس باشد.

    -------

    کژدم این هم همون مساله ای که گفتی میخوان از این وضعیت اضطراری استفاده کنن برای به دست آوردن پول به بهونه کرونا.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به اینها یک پاپاسی هم نخواهند داد. زیرا FATF را ردّ کردند و اسمشان بعد از مدّتها کوچه دادن بالاخره به لیستِ سیاه رفت.

      حذف
  19. نفتِ برنت دریای شمال به زیرِ ۳۴ دلار رسید. یعنی اینکه «بیژنِ زنگوله دار» نفتِ قاچاق را باید زیرِ ۱۵ دلار بفروشد. اگر این بحران ۲ ماه دیگر ادامه پیدا کند؛ وضعیّتِ رژیم خنده دار خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به آخر خط نزدیک نمی شوند؟

      حذف
    2. نه .... نزدیک نمیشوند. «آخرِ خطّ» همیشه توسّطِ اپوزیسیون طرّاحی و عملیّاتی میشود. به همهٔ آخرِ خطّ ها نگاه کنید.
      سرنوشتِ نهایی «هیتلر»؛ «موگابه»؛ «خمرهایِ سرخ»؛ «عمر البشیر» و همهٔ اینگونه حکومتها را نوعی از «اپوزیسیون» طراّحی و عملیّاتی کرده است. آخرِ خطّ برایِ «سالوادور آلنده»؛ توسط «پینوشه» طرّاحی و عملیاتی شد.
      اکنون این رژیمِ شیعی است که هر روزه برایِ مردم «آخرِ خطّ» تدوین کرده و عملّیاتی میکند.
      از «یا روسری یا تو سری» بگیرید تا برسید به قتلِ عامِ بیش از ۱۵۰۰ نفر در آبانماه.

      حذف
  20. بحرین روز پنج‌شنبه 12 مارس 2020، با تاکید بر این موضع که ایران با مهر ورود و خروج نزدن در گذرنامه‌های بحرینی‌هایی که به این کشور سفر داشتند، قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند، خاطرنشان کرد: رفتار ایران، نوعی تجاوز بیولوژیکی ممنوع در سطح بین‌المللی است.

    پاسخحذف
  21. 🔺شبکه خبری الجزیره مدعی شد که پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی در استان‌های صلاح‌الدین، بابل، بصره و کربلا هدف قرار گرفته‌اند.

    🔺شبکه خبری اسکای‌نیوز نیز مدعی شد که پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی در استان واسط نیز هدف حمله جنگنده‌ها قرار گرفته است.
    ⭕️ المیادین گزارش داد که دست‌کم سه حمله هوایی به «جرف‌الصخر» و «السعیدات» انجام شده است.

    🔹منابع المیادین خبر دادند که جنگنده‌های آمریکایی در حمله به منطقه السعیدات در بخش «جرف الصخر» یک بخش درمانی و یک پایگاه نگهداری از تجهیزات نظامی را بمباران کردند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به احتمالِ زیاد مزدورانِ عراقیِ انگل فرزانه؛ ضرباتِ سختی خورده و تعدادِ تلفاتشان بسیار بالا خواهد بود.

      حذف
    2. اظهاراتِ اخیرِ ژنرال «کنت مکنزی» (فرمانده سنتکام) در رابطه با خطرناکتر شدنِ رژیمِ شیعی به خاطرِ بحرانِ «ویروس طلایی»؛ نشان از احتمالِ درگیریهایِ مستقیم میانِ ارتش آمریکا با سپاه پاچاهارداران و یا حزب الله لبنان را دارد.

      حذف
  22. بالاخره پاسخ این پرسش که چرا انتشارِ «ویروس طلایی» از «قُم» شروع شد؛ داده شد. اگر به خبرها دقّت کنید میتوانید پاسخ را بیابید.
    از من نپرسید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بخاطر اینکه قم زیارتی هست و اتباع کشورهای مختلف زیادی به آن جا میایند و میروند و علاوه بر آن این توریست ها بهداشت را رعایت نمیکنند و قم و بخصوص محل های زیارتیش همیشه کثیف و عفونی هست و همیشه مکان های زیارتی خطر شیوع عفونت دارند در عراق هم نجف اولین کرونایی که از ایران رفته بود مشاهده شد. همجنس بازی آخوندها هم باعث میشود انواع ویروس هارا میان خودشان دست به دست کنند.اگر توجه کنید روبوسی آخوندها و عوامل نظام بیشتر لیس زدن همدیگر هست تا رو بوسی.

      حذف
    2. نظرِ شما دلایلِ انتشار از قم را توضیح میدهد (شهرِ ترمینال). امّا اینکه چرا «قم» نخستین شهرِ آلوده بود را توضیح نمیدهد. شیعیانِ سایرِ کشورها این بیماری را به «قم» نیاورده اند؛ بلکه «ویروس طلایی» را از قُم به کشورشان سوغاتی برده اند.
      قبل از ۲ اسفند شیوعِ بیماری و تلفات در «قم» به حدّی بوده است که رژیم مجبور به کندنِ «گورهایِ دسته جمعی» حتّی بزرگتر از گورهایِ دسته جمعیِ «داعش» شده بود. در واقع میتوان گفت که «قُم» از نظرِ رُتبه همان «ووهان دوّم» است.

      حذف
    3. کژدم گرامی لطفا برای ما خنگ ها هم توضیح بده که چرا قم اولین شهر درگیر بود؟؟

      حذف
    4. خبرهایِ دیروز و امروز را زیر و رو کنید. حتماً پیدا خواهید کرد.
      آیا یادتان هست که وقتی رژیمِ شیعی برایِ «اخّاذی» داد و بیداد راه انداخته بود که «بعد از این اورانیوم را به هر درجهٔ خلوصی که بخواهیم غنی سازی خواهیم کرد» و سپس گام بگام از تعهدهایِ برجامی کنار کشید؟ آیا در آنزمان به شوخی نگفتم که دیگران پاسخ دادند: «به تُخمم»... و اهمیّتی ندادند و همچنان نیز اهمیّت نمیدهند؟؟!!!!
      آیا یادتان هست؟
      حالا پیدا کنید پرتقال فروش را.
      خبرهایِ دیروز و امروز را شخم بزنید؛ تا پاسخ را پیدا کنید.

      حذف
    5. من همچنان خنگ هستم. یعنی مرتبط با مساله هسته ای ایران هست ؟ حداقل بگو دنبال چه خبری برم .

      حذف
    6. این خبر:

      https://www.radiofarda.com/a/Israel-coronavirus-/30484493.html

      و این خبر:

      https://www.radiofarda.com/a/f4_iran_digs_mass_grave_qom_coronavirus/30484444.html

      حذف
    7. رژیم مورد حمله ی بیولوژیک قرار گرفته و پروازهای مشکوک و دائمی ماهان به چین برای کمک گرفتن از چین برای پیدا کردن راه حلی برای درمان بیماری بوده.

      حذف
    8. نمیگویم سند ارائه کنید. چون میدانم تقریباً امکان ناپذیر است. امّا آیا میتوانید شواهد و قرائنی ارائه کنید؟

      حذف
    9. خب اگر هم فرض کنیم ایران مورد حمله بیولوژیک قرار گرفته، باز سوال پیش میاد که چرا و چگونه کانون اولیه قم بوده؟؟

      حذف
    10. رژیم شیعی موردِ حملهٔ بیولوژیک قرار نگرفته است. این ویروس توسّط سیستمِ جاسوسی رژیم از «ووهان» دزدیده شده و به ایران آورده میشود تا تکثیر نموده و در آیند بر علیه اسرائیل استفاده شود امّا به شکلی از اشکال تعدادی از «خودیها» آلوده شده اند و به همین دلیل نیز به سرعت در حالِ کندنِ «گورهایِ دسته جمعیِ بزرگ» بودند زیرا میدانستند چه گُهی خورده اند و به هیچکس (کشورِ خارجی) نیز اجازه نمیدهند که مسئله را حلّ کند زیرا میترسند که گندِ ماجرا در آید. به همین خاطر است که میبینیم نقطهٔ شروعِ انتشار «قّم» است. در همان آغازِ انتشارِ خبر نیز دیدید که اوّل میخواستند «قُم» را قرنطینه کنند و نیروهایِ ضدّ شورش به قم فرستادند؛ امّا ناگهان سناریو را تغییر دادند که علّتش هنوز مشخّص نیست و گویا که همه فراموش کرده اند. اینگونه فراموش کردنها به رژیم کمک میکند تا سناریوها را تغییر دهد. امّا اگر فراموش نشوند؛ آنهایی که علاقه دارند میتواند حرکتها را پیگیری کرده و مسائل را روشن سازند.
      اسرائیل از این امر که رژیمِ شیعی این ویروس را دزدیه است آگاه شده و به همین دلیل نیز پس از دریافتِ نمونه ها از چند کشور؛ با تلاش شبانه روزی در طیّ ۳ هفته توانسته است واکسن را به صورتِ آزمایشگاهی تولید کند.
      در لینکِ نخست میبینید که خانم «فرنوش رام» از اینکه محققینِ اسرائیلی توانسته اند تنها در طولِ ۳ هفته به تولیدِ آزمایشگاهیِ واکسن برسند؛ به شدّت تعجّب میکند.
      هر ۲ لینکِ بالا را بارِ دیگر و شاید چند بار بخوانید و با سایرِ اطّلاعاتِ جسته گریخته ای که مطرح شده و سپس حذف و فراموش شده اند بیامیزید تا قطعاتِ پازِلِ چراییِ انتشارِ ویروس از قم را بدست آورید.

      حذف
    11. داستانِ «طلبه هایِ چینی» و یا «هواپیمایی ماهان» در رابطه با انتشارِ ویروس همهٔ شان مزخرفات و برایِ ردّ گم کردن هستند. در این مدّت حتّی مرگِ یک طلبهٔ چینی گزارش نشده است. چه بسا «ماهان» این جاسوسان و ویروس را به ایران آورده باشد امّا از وجودشان خبری نداشته است.
      به نظرِ من رژیمِ شیعی از اینکه حکومتِ چین ماجرا را بفهمد وحشت دارد و چه بسا پیشنهادِ ادامهٔ همکاریِ «ماهان» و کمک به چینیها نیز برایِ ردّ گم کردنِ دلیلِ اصلیِ انتشارِ ویروس از «قم» بوده باشد. تا بر رویِ مسئلهٔ «دزدیِ ویروس از چین» سرپوش بگذارند. زیرا اگر چینیها این موضوع را بدانند؛ روابط رژیم با چین «کُن فَیَکون» میشود.

      حذف
  23. ۲ پرسش تازه:

    ۱- آیا فکر میکنید که بحرانِ «ویروسِ طلایی» در یکی ۲ ماهِ آینده چنان حادّ شود که سازمانِ ملل قطعنامه ای به عنوانِ «مجوّز ورود به ایران» از طرفِ کشورهایِ پیشرفته را حتّی با «زور» برای کنترلِ بحران را صادر کند؟

    ۲- چرا و بر اساسِ چه فاکتورهایی؟ ژنرال «مکنزی» (فرمانده سنتکام) فکر میکند که بحرانِ «ویروس طلایی» رژیمِ شیعی را «خطرناکتر» خواهد کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. 1-قطعا بسیار حاد میشود ولی چون اروپاییها خیلی نظام را دوست دارند تا آن جا که میتوانند اجازه ورود زورکی به آن را نمیدهند. حتی با از سرگیری پروازهای ایران ایر جان مردم خودشان را به خطر انداخته اند.
      ۲-علت اینست که حکومت های دیکتاتوری وقتی تحت فشار درونی قرار میگیرند برای فرافکنی و انحراف افکار به درگیری نظامی ممکن هست بپردازند مثل نظامیان آرژانتین یا حتی هیتلر که مشکلات اقتصادی داشت برایش دردسر میشد.همچنین نظام دیگر تحمل اینهمه فشارهای گوناگون را ندارد و مثل بچه گربه ای شده است که گوشه دیوار گیرافتاده است و ناامیدانه به دشمن بزرگ چنگ می‌اندازد.

      حذف
    2. اینکه اروپا به ایران ایر اجازهٔ پرواز داده است؛ حتماً تحتِ شرایطِ خاصّی است و «چک سفید» نداده است. امّا اگر وضعیّت چیزی شبیهِ فیلمِ تخیّلی
      World war Z بشود(البتّه نه به این شوری) و تعدادِ زیادی از ساکنینِ ایران بخواهند به هر طریقی از ایران فرار کنند چه خواهد شد؟

      https://www.youtube.com/watch?v=Md6Dvxdr0AQ

      حذف
    3. منظور شما از مجوز ورود به ایران چی هست؟؟

      حذف
    4. یعنی اینکه ایران را شرایط ویژهٔ بین المللی که همهٔ کشورها را به خطر می اندازد اعلام نموده و نیروهایِ بین المللی واردِ ایران شده و کنترل بحران را در دست گیرند. چیزی شبیهِ «پل پیروزی» در پایانِ جنگِ جهانی دوّم.

      حذف
    5. اگر ایران کشورهای دیگر را بخطر اندازد کشورهای پیشرفته اقدام برای بدست گرفتن کنترل بحران خواهند کرد ولی رژیم شیعی مقاومت شدیدی خواهد کرد و احتمالا کشورهای دیگر فقط ایران را ایزوله ی کامل خواهند کرد.

      حذف
  24. ۱ - مورد اول بعید است
    ۲ - بحران ویروس کرونا بشدت اقتصاد ضعیف شده ایران تحت تاثیر تحریم رو با چالش روبرو خواهد ساخت .
    حال اگر این عقیده وجود داشته باشد که این ویروس از عمد و با برنامه توسط آمریکا اجرا شده ؛ تنها راه تلافی از طرف ایران همین حمله های نیابتی به آمریکاست .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه گفتید: موردِ اوّل بعید است؛ آیا منظورتان حادّ شدنِ شدیدِ بحران است؟ یا ورودِ نیروهایِ بین المللی به ایران؟

      حذف
    2. هر دو . حتی اگر در واقعیت اوضاع حاد هم بشود آمارها به یک صورت دیگه نشان داده میشه که نشان دهنده بحران نباشد .
      - ورود نیروهای بین المللی در صورت شدت بحران خیلی از ذهن دور هست . چطور شدت بحران رو ثابت کنن وقتی آمارهای رسمی چیز دیگری باشد و اینکه چطور مجاب میشن نیروهاشون رو به منبع آلودگی بفرستن که ممکنه خودشون رو هم درگیر کنه ؟

      حذف
  25. 1.به هیچ عنوان چین روسیه اجازه همچین حرکتی را نخواهند داد خواه از طیق کمکهای بهداشتی و مشاوره و رساندن تجهیزات خواه از طریق مشاوره های امنیتی و جنگ روانی برای سرپوش گذاشتن بر این وقایع حتی به قیمت کشته شدن بیش از 600 هزار نفر
    2.ویروس کرونا به ناچار بنیان و اساس جمهوری اسلامی را که از گسسته بود با یک حرکت نهایی به سمت فروپاشی و سقوط خواهد برد که جمهوری اسلامی بنابر ذات خود از اخرین دست و پازدنهای هیستریک ناگزیر خواهد بود که می تواند طیف گسترده ای از ماجراجویهای اخرزمانی به عنوان مثال بمب اتمی یا حرکتهای نظامی سازمان یافته به صورت مستقیم باشد

    پاسخحذف
  26. فرمانده کلّ ستادِ نیروهایِ مسلّح (سرکار استوار عین الله باقرزاده) وارد میدان شد تا در دقیقهٔ ۹۰ گُل بزند.
    این گروهبان سردار در اختراعِ «تانکِ فلّاق»؛ «جنگنده هایِ مافوقِ صوت» و تانکهایِ گوناگون دست داشته است و کارایی این محصولات را در جنگ با «داعش» و «اسرائیلِ پدرسوخته» دیده ایم.
    از سخنانش در همان لحظهٔ نخست معلوم است که یک گروهبانِ «تانکِ فلّاق»ی است. میگوید که ۱۰۰۰ مرکزِ درمانیِ «سیّار» و ثابت را وارد میدان خواهد کرد. آیا تا به حال از مراکزِ سیّارِ درمانی برایِ درمانِ بیماریها سخنی شنیده اید؟ مگر قرار است که قُرص سردرد پخش کنند؟ این «سردار سرکار استوار قندعلی» وعده داده است که ۴ هزار تخت نیز برای بیماران اختصاص دهد (همان تختخوابهایِ سربازی). معجزهٔ اصلی ایشان این است که میخواهد «بسیجیهایِ IQ» را با یک هفته آموزش به «کمک پرستار» تبدیل کند!!!! با این معجزات چرا وزیرِ آموزشِ عالی نشده و دورانِ تحصیلاتِ پرستاری را با معجزاتش به ۴ ماه تبدیل نمیکند؟
    این «ُلاغِ IQ» میخواهد همهٔ مغازه ها را به مدّتِ نامعلومی ببندد تا معجزهٔ «حکومت نظامی درمانی» را نشان دهد.
    تا به حال «کیتِ تشخیص» نداشتند؛ امّا این شارلاتان میگوید که میتوانیم تا دلتان بخواهد «کیتِ تشخیص» تولید کنیم و مشکلی نداریم!!!!! قبلاً میگفتند که ماسک را نیز از بازارِ سیاه میخرند... امّا با معجزاتِ نظامی؛ به همه ماسکِ مجّانی خواهند داد و یا شاید هم خواهند فروخت (ماسکِ قالیباف و یا ماسکهایِ احتکار شده توسّط نیروهایِ مسلّح).
    این «قرارگاهِ بهداشتیِ درمانیِ رضا اسهال استفراغی»؛ برایِ چاپیدنِ بودجهٔ وزارتِ بهداشت و درمان و ریختن به مستراحهایِ یمن و سوریه و لبنان و عراق آمده است.
    یک ماه منتظرِ معجزاتِ این «اوباش گروهبان سردار» بمانید تا برایتان «گورهایِ دسته جمعیِ فراوان» بسازد.

    پاسخحذف
  27. یک خبرِ خوب برایِ «بیژنِ زنگوله دار»:

    عربستانِ سعودی بازار را با نفتِ بشکه ای ۲۵ دلار پُر کرده است و تا ماهِ آینده میخواهد تولیدش را به ۱۱ میلیون بشکه در روز برساند.

    پاسخحذف
  28. سلام خدمت استاد عزیزم کژدم میخواستم امید طوطیان خواننده گمنام ولی ارزشمند رو در اینجا معرفی کنم.امید طوطیان ترانه سرا، نوازنده گیتار، آهنگساز، خواننده، بازیگر تئاتر و سینما، “شمنی” است سربرآورده از شوره زار بی ترحم تبعید. خودآموخته ی کوچه و خیابان و کافه های مردمان دریادل است. ترکی می خواند، فارسی، اسپانیایی و انگلیسی و با کم ترین امکانات، آثارش را به ثمر می رساند. این “شمن”* فرهیخته ی عاشق ترانه و موسیقی را که می خواهد مخاطب خود را با عشق، دوستی، میهن پرستی و شادمانی آشتی داده، رویای بازگشت به خانه (ایران) را مترنم شود، دریابیم و بخوانیم.

    https://www.youtube.com/watch?v=OA_oJfJ2awM

    پاسخحذف
  29. یادمه چند وقت پیش ، از ظهور یک اپوزیسیون واقعی صحبت کردی
    به نظرت می تونیم به این اپوزیسیون دل ببندیم؟
    آیا در شورش های احتمالی آینده این اپوزیسیون جدید دست خواهد داشت؟
    میشه با این اپوزیسیون رژیم رو به آخر خط رسوند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیشا پیش از امروز به بهانهٔ «مبارزه با ویروس»؛ «حکومت نظامی» اعلام شد.
      فعلاً خودتان را سلامت حفظ کنید.

      حذف
    2. اعلامِ «حکومتِ نظامی» یعنی اینکه: حسابی به خودشان ریده اند.

      حذف
    3. به «شورش» فکر نکنید. به آلوده کردنِ «موشها» فکر کنید تا کارِ شورشیها در آینده راحت تر شود.

      حذف
  30. 1_ بله. حدود 70 درصد امکانش هست

    2_ شاید به این دلیل که سران حکومت و سپاه با آلوده شدن به ویروس و با پیش رو دیدن مرگشان، دست به هر عملیات دیوانه وار و خطرناکی بزنند.
    مثل ضرب المثل مرگ دسته جمعی عروسیه
    یا دیگی که برای من نجوشه بذار سر سگ توش بجوشه.
    Sepid

    پاسخحذف
  31. با کاهش قیمت جهانی نفت ارزش صادرات فراورده های نفتی ایران (که از آن بعنوان صادرات غیرنفتی نام میبرد) به شدت کاهش پیدا کرده است خبرهای جسته و گریخته ای هم مبنی و توقف صادرات مازوت رژیم منتشر شده ( روزانه بیشتر از دویست هزار بشکه بود و قیمت هر بشکه اش از نفت خام کمتر است). ایران درامدی از صادرات نفت خام نداشت ۲۰۰ هزار بشکه سهم چین از سرمایه گذاری در میادین مرزی نفت ایران بود که دریافت میکرد و بقیه هم اکثرا مجانی به سوریه میرفت.

    پاسخحذف
  32. آلوده کردنِ موشها را هرگز فراموش نکنید:
    زیرا آنها میخواهند شما را عمداً آلوده کنند:

    www.youtube.com/watch?v=Lsewsuuklcw

    پاسخحذف
  33. https://farsi.alarabiya.net/fa/international/2020/03/14/%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%88%D9%88%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حدود ۱۵ روز است که ناسیونالیستهایِ آمریکا میخواهند به دولتِ چین گوشزد کنند که بعد از این از این «گُه ها» نخورد و گناه را بر سرِ مورچه خوار و خفّاش نیندازد. آنها میدانند که «ووهان» مهمترین مرکزِ تحقیقاتی برایِ تسلیحاتِ بیولوژیک در چین است. به همین خاطر نصمیم گرفته اند که این ویروس را «ویروسِ چین» و یا «ویروسِ ووهان» بنامند تا تبدیل به نامِ رایج شود. چین نیز از این مسئله نارحت است و میخواهد گناه را گردنِ قورباغه ها و دایناسورها بیندازد و اکنون نیز میگوید که حالا که شما اینطوری میگویید ما نیز گناه را از گردنِ دایناسورها بر میداریم و روی سر شما می اندازیم.

      حذف
  34. دوباره به پایگاه التاجی حمله شد . کژدم تحلیلت چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آمریکا موش و گربه بازی نمیکند. یکبار می آید بیرون و خواهر و مادرشان را می ....
      دفعهٔ اوّل حاجی بادمجان و چند دانه درشت ... را گا ...
      پریروز هم تعدادی دانه درشت و زاغه هایِ مهمات و اسلحه ... را گا....

      حذف
  35. گفته بودید اصفهان در مرحله بعد بحرانی میشه اوضاع. الان همین اتفاق افتاد

    پاسخحذف