۱۳۹۸ اسفند ۲۴, شنبه

«ویروس طلایی» را وزارتِ اطّلاعات و یا «اطّلاعاتِ سپاه» به ایران آورده است

در نوشتارِ «پرسشهای بی پاسخ»؛ این پرسش را مطرح نمودم که چرا  «قم» که یک «ترمینالِ مذهبی» است؛ نقطهٔ مرکزیِ انتشارِ این ویروس بوده است؟
در این نوشتار میخواهم  این نقطهٔ تاریک را روشن کنم. امّا پیش از هر چیزی؛ این دو خبر را بخوانید.

https://tinyurl.com/qne32tt

 https://tinyurl.com/vvtaj42

 رژیم شیعی موردِ حملهٔ بیولوژیک قرار نگرفته است بلکه این ویروس توسّط سیستمِ جاسوسی رژیم از «ووهان» دزدیده شده و به ایران آورده میشود تا تکثیر گردیده و در آینده بر علیه اسرائیل استفاده شود امّا به شکلی از اشکال یک نفر و یا تعدادی از «خودیها» آلوده شده اند و دیدارهایی در «قُم» داشته و یا داشته اند و به دلیلِ این تماسها   «قم» به مرکزِ انتشارِ ویروس تبدیل گردیده است.  به همین دلیل نیز پس از نخستین نشانه هایِ انتشارِ ویروس و ظهورِ بیماران؛ به سرعت در حالِ کندنِ «گورهایِ دسته جمعیِ بزرگ» بودند زیرا میدانستند چه گُهی خورده اند و به هیچکس (کشورِ خارجی) نیز اجازه نمیدهند که مسئله را حلّ کند زیرا میترسند که گندِ ماجرا در آید. در همان آغازِ انتشارِ خبر نیز دیدید که اوّل میخواستند «قُم» را قرنطینه کنند و نیروهایِ ضدّ شورش به قم فرستادند؛ امّا ناگهان سناریو را تغییر دادند که علّتش هنوز مشخّص نیست و گویا که همه فراموش کرده اند. اینگونه فراموش کردنها به رژیم کمک میکند تا سناریوها را تغییر دهد. امّا اگر فراموش نشوند؛ آنهایی که علاقه دارند میتواند حرکتها را پیگیری کرده و مسائل را روشن سازند.
اسرائیل از این امر که رژیمِ شیعی این ویروس را دزدیده است آگاه شده و به همین دلیل نیز پس از دریافتِ نمونه ها از چند کشور؛ با تلاش شبانه روزی در طیّ ۳ هفته توانسته است واکسن را به صورتِ آزمایشگاهی تولید کند.
در لینکِ دوّم میبینید که خانم «فرنوش رام» از اینکه محققینِ اسرائیلی توانسته اند تنها در طولِ ۳ هفته به تولیدِ آزمایشگاهیِ واکسن برسند؛ به شدّت تعجّب میکند.
هر ۲ لینکِ بالا را بارِ دیگر و شاید چند بار بخوانید و با سایرِ اطّلاعاتِ جسته گریخته ای که مطرح شده و سپس حذف و فراموش شده اند بیامیزید تا قطعاتِ پازِلِ چراییِ انتشارِ ویروس از قم را بدست آورید.
 قصّهٔ «طلبه هایِ چینی» و یا «هواپیمایی ماهان» در رابطه با انتشارِ ویروس همهٔ شان مزخرفات و برایِ ردّ گم کردن هستند. در این مدّت حتّی مرگِ یک طلبهٔ چینی گزارش نشده است. چه بسا «ماهان» این جاسوسان و ویروس را به ایران آورده باشد امّا از وجودشان خبری نداشته است.
به نظرِ من رژیمِ شیعی از اینکه حکومتِ چین ماجرا را بفهمد وحشت دارد و چه بسا پیشنهادِ ادامهٔ همکاریِ «ماهان» و کمک به چینیها نیز برایِ ردّ گم کردنِ دلیلِ اصلیِ انتشارِ ویروس از «قم» بوده باشد. تا بر رویِ مسئلهٔ «دزدیِ ویروس از چین» سرپوش بگذارند. زیرا اگر چینیها این موضوع را بدانند؛ روابط رژیم با چین به شدّت دچارِ آسیب میشود.
در این مدّت شاهد جنگهایِ زرگری میان اعضایِ «طویلهٔ اسلامی» و دولتِ «امام حسن بنفش» و سایر اظهار نظرهایِ اوباشانِ گوناگون رژیم بوده اید. این داستانها و «شُل کُن سفت کُنها» فقط برایِ «موج سازی» است تا ذهنها را از مسئلهٔ اصلی (دزدیدنِ ویروس) منحرف سازند. رژیمِ کثیفِ شیعی برای سرپوش گذاشتن بر رویِ  جاسوسی و «دزدیدنِ ویروس» از چین حاضر است حتّی ۱۰ ها هزار نفر از مردم کشته شوند. اکنون پروژهٔ اصلیِ رژیم این است که تقصیرِ شیوعِ بیماری را به یکدیگر  نسبت دهند و یا حتّی بگویند که «حملهٔ بیولوژیک» شده است و یا «سهل انگاری» در فلان دستگاه انجام گرفته و منجر به شیوعِ ویروس شده است؛ و چه بسا سناریوهایِ دیگر را نیز برایِ خاک پاشیدن بر چشمهای مردم و اروپا و آمریکا و بویژه «چین» مطرح کنند.

آنچه که برایِ رژیمِ «انگلِ فرزانه» مهمّ است اینکه: چینیها ماجرا را نفهمند.

کژدم

۲۰۳ نظر:

  1. رژیم برای چی ترس اینو داره که چین بفهمه؟ چرا باید بترسه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم با دنیایِ سیاست آشنایی نداری. سیاست فقط خواندنِ مقاله ها و دادنِ شعارها نیست. نهایتِ سیاست؛ «کشورداری» است. اگر همین امروز رژیمِ شیعی ناگهان کشف کند که حزب الله لبنان در درونِ ایران جاسوسانی دارد؛ آنروز؛ روزِ آخرِ حزب الله لبنان خواهد بود.
      اندکی نیز کتابهایی در رابطه با «کشورداری» بخوانید.

      حذف
    2. آره حق با شماست من تازه اول راهم هنوز بیست سالمم نشده
      ولی حداقلش اینه که چند ساله دست از اسلام و تشیع اینجور کسشرات کشیدم
      حتما درباره سیاست مطالعه خواهم کرد

      حذف
    3. قصدِ من توهین و یا تحقیر نبود. اگر به اطرافِ خود نگاه بکنید؛ شاید سیاست را بهتر از بسیاری از جفنگیّاتی که در دانشگاهها تدریس میکنند یاد بگیرید. به عنوانِ مثال اگر روزی پدرتان بفهمد که از او جاسوسی میکنید؛ با شما چطور رفتار خواهد کرد؟ به سطحِ «کشورداری» که برسید؛ آن تنبیهات پیچیده تر و درد آورتر میشوند. زیرا یک حکومت را تهدید میکنند و نه یک فرد را.
      اگر باعثِ رنجش شدم؛ ببخشید.

      حذف
    4. نه رنجشی در کار نیست بلکه حقیقته اینم به حساب تعارف کردن نزارید چون زیاد اهل تعارف کردن نیستم
      اتفاقا خوشحال هم میشم که به پرسش های من جواب میدید
      حقیقتش من تازه سه ماهه با وبلاگ شما آشنا شدم اونم به صورت اتفاقی تو اینترنت یکی از نوشتار هاتون رو خوندم و خوشم اومد
      تو این چند نوشتار اخرتون هم من زیاد سوال پرسیدم ولی چون ناشناس بودم شاید به یاد نیارید
      یکی از پرسشامم درباره درفش کاویانی بود اگه یادتون باشه
      در کل خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم و میتونم برخی شَُبَهاتو برطرف کنم



      با سپاس اشکان هستم

      حذف
    5. کرم کون حضرت زهرا۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

      همانطور که مقام رهبری فرمودند کرونا ساخت آمریکاست.

      حذف
    6. کژدم آقا تو نمیترسی کافر هستی؟ افراد روشن بین دیده اند یزید و شمر سوسک و کرمی در کس و کون حضرت زینب شده اند. به قول معروف مچاله شدن درب زینب گذاشته شدن.
      به کیر گوهی شمر که تو کون حضرت زینب کرد قسم امامان شیعه حق هستند و مهدی فراری پیشوای ایرانیان است.
      امضا
      امرالله حزب اللهی بعد از لیسیدن حضرت معصومه الکل مال شده.
      بخدا مزه عرق سگی میداد.

      حذف
  2. یعنی رژیم قبل از همه گیری ویروس در چین اون رو دزدیده و همه گیری چین هم در اثر همین گند کاری ایران بوده؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در دورانِ شیوع و قبل از ممنوع الخروج شدنِ مردمِ «ووهان». «ووهان» یکی از شهرهایِ چینی است که ایرانیان زیادی در آن زندگی و کار و تجارت میکنند و یا تحصیل میکنند.

      حذف
    2. احتمالاً حدّ اکثر ۱۰ روز قبل از نخستین نمونه هایِ بیمارانِ «ویروسِ طلایی» این ویروس را واردِ ایران کرده اند.

      حذف
    3. از کجا معلوم که خروج ویروس از آزمایشگاه ووهان کار رژیم انگل ها نبوده؟؟؟ نه برای آلوده کردن چینی ها که برای دزدیدن...

      حذف
    4. از این خبرها نیست. اینها کارشان در حدّ دله دزدی است و از این جرأتها ندارند. چونکه آوار بر سرشان خراب میشود.

      حذف
    5. ایران اولین بار 30 بهمن کیس مثبت کرونا در ایران رو اعلام کرد اما حداقل از یک ماه قبل از اون کرونا در ایران بوده به گواهی پزشکان در بیمارستان قم.

      حذف
    6. گواهی پزشکانِ قم بی ارزش است مگر آنکه شواهد را نبش قبر کرده و آزمایش کنند و آثارِ «ویروس طلایی» را پیدا کنند. اکثرِ این پزشکان با گاو فرقی ندارند.

      حذف
    7. منظور این بود که از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه کرونا در ایران بوده به احتمال بسیار زیاد.حالا شما بگید اون تئوری ده روز قبل از شناسایی اولین نمونه کرونا ، این ویروس وارد کشور شده رو بر چه مبنایی گفتید ؟

      حذف
    8. فاکتور اصلی در نطریّهٔ من ورودِ «ویروس طلایی» توسّط جاسوسانِ رژیم به ایران است که این ویروس را از «ووهان» دزدیده اند. مسئلهٔ «بازهٔ زمانیِ ۱۰ روزه» را بر اساس نخستین داد و قالها و تأیید و تکذیبها و کنده شدنِ گورهایِ بزرگ دسته جمعی مطرح کردم.
      اگر شما میگویید که از «دی ماه» این ویروس در ایران بوده است؛ باید حدّ اقلّ شواهدی ارائه کنید که در دیماه عدّ ای کشته و یا مبتلا شده و بیماری آنها تشخیص داده شده است.

      حذف
    9. شواهدی از وجود کرونا در ایران از اواخر دی ماه :

      در این مدت یک ماهه اخیر بیمارانی با همین علائم مراجعه می‌کنند و با هر سطح از درمان نهایتاً فوت می‌کنند و CT اسکن ریه آنها نیز دقیقاً شبیه برادر من است.

      https://b2n.ir/458703

      حذف
    10. در اصلِ نقشِ جاسوسهاس رژیم در انتقالِ بیماری تأثیری ندارد. فقط زمان را «جا بجا» میکُند.

      حذف
  3. سلام کژدم
    اگر این سناریو درست باشد و اسرائیل نیز از آن آگاه باشد و در دشمنی اسرائیل و این سیستم صداقت وجود داشته یاشد قطعا اسرائیل کشفیات خود را در این خصوص باید بگونه ای مستدل بتواند به سرکای خود و نیز چین ارائه نماید .
    بر فرض انجام چنین پروسه ای زمامداران دنیای امروز به مانند صدها مورد دیگر بعد از اندکی تهدید و هیاهوی پهلوان پنبه ای گذشت خواهند کرد . نمونه های دیگر 1- انفجار و کشتار تفنگداران آمریکا در لبنان 2- ظهران عربستان 3- انفجار آمیا 4- حمله به نفتکشها 5- حمله به آرامکو 6- حمله به k1 7- حمله به تاجی و غیره و به قول خودت ممکن است در تلافی خراش ایجاد کنند اما هرگز رگ حیاتش را نزده اند .
    مگر صدام چکار کرد که برق آسا نابود شد ؟ قزافی بجز خیانت در حق ما ایرانی ها فقط در لاکربی دست داشت و سرنوشتش را رقم زدند
    نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه اسرائیل بداند و به همه بگوید؛ شاید درست و یا شاید نادرست باشد؛ زیرا به محاسباتِ اسرائیلیها بستگی دارد که چه چیزی را بگویند و یا اصلاً نگویند و یا اشاره کنند و یا جسته گریخته و قطره چکانی بگویند که به این روند میگویند «کنترل و هدایتِ اطّلاعات»

      حذف
  4. با احترام به نظر کژدم ولی چطور اینقدر سریع به ذهن ایران رسید که ویروس را از چین برای اشاعه در اسرائیل بیاورد ؟

    فکر نمی کنید اگر عمدی هم جهت آوردن ویروس باشد صرفا بخاطر تعلیق تحریمها و گرفتن پول از جامعه جهانی بوده؟

    و اینکه اسرائیل چون وسعت و جمعیت کمی داره خطر منتشر شدن ویروس براش خطرناک تر هست صرفا به همین خاطر به دنبال واکسن رفته نه اینکه ایران بخواهد آن را به اسرائیل منتقل کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در یک ماهِ اخیر این دوّمین بار است که رژیم به پایِ خودش شلّیک میکند و این نشان میدهد که بسیار سراسیمه هستند و نمیدانند چه گُهی باید بخورند.

      حذف
    2. انتشارِ ویروس در قم عمدی نبوده است. زیرا میدانند که برای کندنِ آن گورهایِ دسته جمعیِ بزرگ و عمیق چه بسا سراسر ایران را باید بولدوزر بیندازند. هیچ احمقی برایِ ۵ میلیارد دلار ۱۰ ها میلیارد دلار ضررِ مالی و بی آبرویی و قتل عام را به جان نمی خرد. سلاحهایِ بیولوژیک از دستهٔ سلاحهایِ استراتژیک هستند و رژیمِ شیعی هیچ راهِ دیگری برایِ قتل عام یهودیان به جز توسّل جستن به چنین سلاحهایی؛ ندارد.
      امّا حال که وضعیّت به اینجا و به این شدّت رسیده است؛ خواهیم دید که در ۲ ماهِ آینده زیرش خواهند زایید.

      حذف
    3. https://www.radiofarda.com/a/iran-coronavirus-us-sanctions/30488005.html

      این را چه می گویی کژدم ؟

      حذف
    4. در این رابطه در نوشتارهایِ پیشین سخن گفته ام که رژیم تلاش خواهد کرد به بهانهٔ این بیماری پول در بیاورد. امّا هیچکس خر نیست.
      رژیم این بیماری را عمداً انتشار نداده است.
      آمریکا نخواهد گذاشت که تحریمها حتّی به طورِ موقّت «تعلیق» شوند. زیرا این مادرقحبه ها و بازیِ «طفلانِ مسلم» را خوب میشناسد و چه بسا تحریمها را تشدید کند تا «انگلِ فرزانه» به «۱۲ فرمانِ مقدّس» ایمان بیاورد و «رستگار» شود.. و یا از شدّتِ فشار دقّ مرگ شود.

      حذف
    5. در ذهنتان این جمله را «حکّ» کنید که «پولتِ ترامپ؛ دولتِ انتقام» است.

      حذف
  5. بیمار "صفر" پیدا شد

    🔹مقامات چین خبر دادند که "بیمار صفر" ناقل کروناویروس جدید، عامل بیماری COVID-19 را پیدا کرده‌اند، یک مرد ۵۵ ساله در استان هوبئی که هویت او فاش نشده است
    🔹بیمار صفر کسی است که نخستین بار در جهان مبتلا به بیماری شده و آن‌را به فرد یا افراد دیگری نیز منتقل کرده است
    🔹نکته جالب آنکه تاریخ رصد این بیمار به ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ بازمی‌گردد این در حالی است که پیشتر تصور می‌شد نخستین بیمار COVID-19 در اواخر دسامبر در چین شناسایی شده است/ساوت چاینا مورنینگ پست
    ---------
    کژدم با این حساب ویروس بسیار قبل از اون که کسی خبر داشته از آزمایشگاه به بیرون انتشار پیدا کرده. اگر این زمان درست باشه یعنی 26 آبان در هیاهوی اغتشاشات ایران بوده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همین دلیلِ «پنهانکاریِ طولانیِ رژیمِ چین»؛ ناسیونالیستهایِ آمریکا میگویند که خونِ همهٔ کشته شدگان در سطح بین المللی به گردنِ «چین» است و رژیمِ چین یک رژیمِ نژاد پرست است که میخواهد سر به تنِ هیچکس نباشد.

      حذف
  6. خبر مهم:

    https://ara.tv/5eqg4

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به درک واصل شدنِ مهره هایِ درشتِ رژیم بوسیلهٔ «ویروس طلایی» این احتمال را که اطّلاعاتیها در رابطه با «ویروس» نقش دارند را تقویت میکند.

      حذف
  7. https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2020/03/14/%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1.html
    ظاهرا این ویروس طلایی را ملاتاریا به فرزند خلف خودش بشار اسد و دوستانش هدیه داده!!!

    پاسخحذف
  8. راستی..... به «دبکا فایل» نگاهی بیندازید.
    این وبسایت حتّی «عطسه»ها و «سُرفه»هایِ مربوط با رژیم را به تیتر تبدیل میکرد. امّا از ۵ فوریه (تقریباً یک و نیم ماه) است که در رابطه با هیچ مطلبِ مهمّی که مربوط به ایران شود نیز هیچ مطلبی منتشر نمیکند.
    اندکی خیلی خیلی عجیب است.

    پاسخحذف
  9. سایت های وابسته به وزارت اطلاعات کلیپی ساخته اند که در آن چین را متهم به انتشار عمدی ویروس میکنند این به چه معناست؟
    https://t.me/top_p/16337
    http://tiny.cc/fgrblz

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کتابی که از آن یاد میشود یک داستانِ «علمی - تخیّلی» است. امّا اشارهٔ نویسنده به «ووهان» و نامیدنِ ویروس به «ووهان ۴۰۰» نشان از شهرتِ آزمایشگاههایِ بیولوژیکِ چین در تسلیحاتی کردنِ ویروسها دارد.
      انتشارِ اینگونه مطالب از طرفِ رژیم نوعی فرافکنی است. زیرا این مطالب به صورتِ فراوان در اینترنت و وبسایتهایِ «تئوری توطئه» منتشر میشوند و نوعی بافتنی و بخیه کاری هستند.
      رژیم با «باز پخش» اینگونه مطالب میخواهد گریبانِ خود را از اتّهاماتِ فراوان آزاد کنَد.

      حذف
  10. کژدم حتی اگر تئوری تو درست باشه در خصوص دزدیدن ویروس از چین توسط عوامل رژیم، باز ارتباطش به ظهور اولیه اون در قم یه کم نیاز به توضیح داره. مثلا آیا آزمایشگاه مخفی جهت نگهداری ویروس در قم وجود داره؟ چون صرف رفت و آمد عوامل اطلاعاتی به قم نمیتونه دلیل اون باشه چون صد برابر اون به تهران رفت و آمد دارن این اطلاعاتی ها...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه در قم آزمایشگاه داشته باشند بعید نیست. امّا همهٔ اطّلاعاتیها به اینگونه مسائل اشراف ندارند. هر کسی کاری تعریف شده در حوزهٔ مشخّصی برایِ خودش دارد. فقط آن بالا بالا ها است که این مسائل را میدانند.

      حذف
  11. درود کژدم
    آیا امکانش هست اطلاعات ایران, این ویروس رو روی مردمی از روستاهای فقیر نشین قم امتحان کرده باشه و با گسترش شدید و از کنترل خارج شدن اوضاع، اقدام به ارسال یگان ویژه به اون منطقه کرده تا تمامی اهالی روستا رو سربه نیست کنند و به خیال خودشون گندکاری خودشون رو جمع کنند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم اینکار را کرده باشند. زیرا حدّ اقل با الفبایِ اینگونه تسلیحات آشنا هستند. مگر آنکه اشخاصی که همفکر اوباشانی مانندِ «حسن عبّاسی» هستند و افکارِ «مهدی بیا .... مهدی بیا» دارند؛ برایِ کمک به ظهورِ «مهدی» چنین کاری کرده باشند.
      من به این نظریّه که فرد یا افرادی در سیستمهایِ اطّلاعاتی به این ویروس آلوده شده اند بدونِ اینکه اطّلاعی داشته باشند و نخستین فرد در میانِ اطّلاعاتی هاست؛ میچسبم.

      حذف
    2. یعنی برای انتشار این ویروس یک فرد اطلاعاتی رو بدون اینکه بدونه به ویروس مبتلا کردن ؟

      حذف
    3. کسی نخواسته که کس دیگری را آلوده کرده و ویروس را انتشار بدهد. ویروس به احتمالِ زیاد نشط کرده است.

      حذف
  12. سلام کژدم
    1- گویا قرار گاه نظامی نیامده زائیید /
    2- فرمانده هان عربده کش و آتش به اختیارها کجا قایم شدند ؟
    نزدیک بین

    پاسخحذف
  13. https://www.mashreghnews.ir/news/1052227/شفابخشی-بزاق-خفاش-از-شایعه-تا-واقعیت-عکس

    خیلی جالبه. مثله اینکه پادویی هم کردن.مسولیت تدارکات هم داشتن.جالبه تو اون خبر از قسم حضرت عباس که ما نبودیم و ناسزا به کانال های غیر خودی و آوردن شاهد و دلیل از سایتهای خودی خارجی.مشرق جون هم که معرف حضور هستش دیگه.ای ناقلا کژدم خوب پیداش کردی اون پرتغال فروش رو.دمت ایستی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به اخباری که «علی جوانمردی» منتشر میکند؛ اعتمادی ندارم. زیرا مانندِ «روح الله زم» از منابع مشکوکی تغذیه میشود.
      در رابطه با آمار مربوط به «ویروس طلایی» و مبتلایان و جانباختگان داده میشود؛ آمارِ «سازمان مجاهدین خلق» بیش از همهٔ آمارهایی که به نامِ «تحقیقاتِ مستقل» داده میشوند به واقعیّتها نزدیک هستند.
      زیرا سازمان مجاهدین خلق از هوادارانِ خود استفاده میکند.

      حذف
    2. به عنوانِ مثال رادیو فردا و BBC به شدّت از طرفِ آنچه که «اصلاح طلبان» خوانده میشوند آلوده هستند. برخی منابع ایران اینترنشال نیز میتوانند عناصر مشکوکی باشند.

      حذف
    3. در شرایط بحرانی معمولاً «گمانه زنیها»؛ «تحلیلها»؛ «انتشارِ رویدادهایِ مستند»؛ «پیشنهادها» و ....
      میتوانند نقش بسیار مهمّی در دادنِ «آگاهی» داشته باشند.
      در روزهایِ اخیر به ۳ وبسایت که دارندگانشان فکر میکنند از دماغِ فیل افتاده اند و تنها ستارگانِ درخشانِ آیندهٔ ایران هستند؛ به صورتِ مداوم مراجعه میکردم تا شاید به جز «سکوت» چیزی ببینم.

      http://www.rezapahlavi.org/

      لینکِ بالا وبسایتِ رسمیِ «سیّد رضا کوروش دوّم حاجی زاده» است که به شما ۳ گزینهٔ «فرانسوی»؛ «انگلیسی» و «فارسی» میدهد. اگر بر رویِ «فارسی» کلیک کنید؛ هیچ صفحه ای باز نمیشود. امّا در ۲ زبانِ دیگر ۲ صفحه باز میشوند که مطالبشان نیز به دردِ لایِ جرز میخورند و در ژانِرِ «من آنم که رستم بود پهلوان» و برایِ تبلیغ بر رویِ شخصِ خودش متمرکز هستند و از مسائل روز «تُهی».
      احمقانه تر اینکه: گویی مخاطبانِ «اعلیحضرتِ همایونی» فقط فرانسویها و انگلیسی زبانها هستند. باز هم احمقانه تر اینکه این « اوباش ـ شارلاتان) انتظار دارد که بسیار جدّی گرفته شود.
      اگر به وبسایتهایِ «فرشگرد» و «ققنوس» مراجعه کنید؛ آش همان آش است و کاسه همان کاسه.
      به یقین میتوانم بگویم که دارندگانِ این ۳ وبسایت؛ «اوباشان» هستند.

      حذف
    4. منظورِ من (کژدم) از مطرح نمودنِ اینگونه مسائل این است که نه تنها رژیمِ شیعی هیچ ارزشی برایِ زندگیِ مردم قائل نیست؛ آنچه که «اپوزیسیون» نامیده میشود نیز ارزشی برای آنها قائل نیست. زیرا اگر اهمیّت میدادند؛ حتماً مطالبی «عَملی» و بدرد بخور منتشر میکردند.
      وبسایت سازمانِ مجاهدین خبری مبنی بر «کنفرانس اینترنتی پزشکان و کادر پزشکی » را منتشر کرده است. امّا آنچه که در این کنفرانس دیده نمیشود؛ «مطلبِ به درد بخور برایِ امروز» است و «محکوم کردنِ رژیم» یک برخوردِ سیاسی است و ارزشی ندارد.
      اگر تمامیِ این سخنوریها را رویِ هم قرار دهید به اندازهٔ یک «خاک اندازِ پلاستیکی» نیز ارزش ندارند.
      در حالی که اگر «اپوزیسیونی در قامتِ حکومتی» داشتیم؛ اکنون مانندِ قطب نما همهٔ نظرها را به خود جلب میکرد. زیرا چنین اپوزیسیونی میداند که چکار میکند و برایِ هر مسئله ای دپارتمانی تخصّصی دارد.
      امّا به خاطرِ نبودِ چنین تشکیلاتی؛ همهٔ دلقکها و شارلاتانهایی که «اپوزیسیون» نامیده میشوند؛ میخواهند از «عدمِ توانایی و مشروعیّتِ رزیم» برای خود «کُت و شالوارِ مشروعیّت» بدوزند.
      آنچه که اکنون میگویم؛ فقط تکرارَ مطالبی هستند که بیش از ۸ سالِ پیش مطرح کرده ام و تازگی ندارند. امّا «حماقت» نه تنها در داخلِ ایران یک بیماریِ نهادینه است؛ در خارج کشور نیز به شدّت و به صورتی گسترده وجود دارد.
      لذا این اوباشان نباید انتظار داشته باشند که کسی به آنها دِل ببندد و اطمینان داشته باشد.

      حذف
    5. هیچ کدوم از این شارلاتان های اپوزیسیونی تو داخل ایران جدی گرفته نمی شن
      تا حالا که جرات یه فراخوان دادن رو نداشتن
      هرچی تظاهرات که اتفاق افتاده خودجوش بوده
      این جماعت تو آینده ایران هیچ جایی نخواهند داشت
      امیدوارم اون اپوزیسیون جدید که گفتید تشکیل بشه تا از شر این جماعت اوباش راحت بشیم



      با سپاس اشکان

      حذف
    6. اشکان گرامی
      در ماههایِ اخیر نشانه هایی از پیدایش یک اپوزیسیونِ قدرتمند مشاهده می شد و در همان زمان به آن اشاره کردم. امّا مدّتی است که گویا آن تب و تابها فروکش کرده و یا اینکه ماجرا در سکوت و بدونِ اعلامِ موجودیّت علنی در پشتِ پرده انجام میگیرد. احتمالِ دیگر این است که آنهایی که این حرکت را آغاز کردند؛ مانندِ استاد فرود فولادوند پس از مدّتی تلاش نا امید شده و پرونده را بسته اند.
      مهمّ نیست که یک یا چند نفر آدمِ هوشمند و با انگیزه بخواهند تشکیلاتی بوجود آورند. مهمّ این است که مردم زیرِ پرچمِ آنها گرد آمده و حاضر به اجرایِ فرامین باشند. متأسّفانه «ژنرالهایِ بی سرباز» نمیتوانند هیچ کاری را به پیش ببرند.

      حذف
    7. حد اقل میتونن شانسشون رو آزمایش کنن و اعلام موجودیت کنن چون به نظر من تظاهرات اخیر نشون داده که مردم پتانسیل بالایی برای اعتراض کردن دارن مخصوصا که تا چند ماه آینده که شرایط اقتصادی خیلی بدتر میشه
      این اپوزیسیون میتونه از این فرصت استفاده کنه

      امیدوارم که ناامید نشده باشن




      با سپاس اشکان



      حذف
  14. کژدم در خصوص حمله نیروهای بین المللی بخاطر شیوع کرونا سیوالی مطرح کردید ولی خودتون پاسخی ندادید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چنین امری نیاز به این مسئله دارد که تشخیص داده شود:
      ۱- آمارهای تعدادِ بیماران بسیار بالا است.
      ۲- رژیم به طورِ کامل از مقابله با بیماری ناتوان است. ولی کمکهایِ بین المللی را نمیپذیرد و فقط پول میخواهد.
      ۳- ایران به کانونِ قتل عامِ بیماران و انتشارِ بیماری به کشورهای دیگر تبدیل شده است.

      حذف
    2. ژنرال مک کنزی در خصوص آیتم ۱ و ۳ صحبت کرده است . اطلاع دارید؟

      حذف
    3. ایشان از دیدگاهِ دیگری به مسئله نگاه کرده است. نظرِ مک کنزی این است که شیوع این بیماری در میانِ سرانِ رژیم میتواند به گسستِ ارتباطات میانِ نهادهایِ اصلیِ تصمیم گیری و در نهایت تصمیم گیریهایِ نسنجیده و خطرناک بینجامد.
      یعنی اینکه هر کسی سازی بزند.

      حذف
  15. با درود. کژدم گرامی رژیم پلید جمهوری اسلامی چگونه این ویروس را ایزوله کرده و تونسته منتقل کنه.ویروس بالاخره باید یک میزبان داشته باشد.خود ویروسها را که نمیشه توی یک قوطی ریخت و برداشت آورد به ایران. یا لااقل من سوادم قد نمیده اینو بفهمم.ولی توی یک مورد معتقدم شک شما درست است و آن اینکه برای استفاده علیه اسراییل میخواستند آنرا فعال کنند. و فعالیت غیر عادی دانشمندان اسراییلی برای پیداکردن واکسن ضدویروس نشان از اطلاع پشت پرده آنهااز این قصد تبهکاران اسلامی داشته. خلاصه اگر حکومت اسلامی موفق به مهار ویروس و پخش وانتشار کنترل شده ویروس شده بود حتما آن را به دست جهادیهای فلسطینی میرساند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ویروس به تنهایی یک موجودِ زنده نیست و پس از یافتنِ میزبان علایم حیاتی نشان میدهد. ویروسهایِ کامپیوتری نیز پروگرمهایِ ناقص هستند که پس از یافتن میزبان به آن چسبیده و فرامینِ میزبان را تغییر میدهند. ویروسهایِ بیولوژیک تا زمانی که ترکیبِ شیمیایی آنها آسیب ندیده است میتوانند فعّال شوند. آنها را نمیتوان در قوطی ریخت امّا میتوان آنرا از کسانی که در آزمایشگاهها کار میکنند به صورتِ «کنسرو شده» در ویالهایِ مخصوص خرید و در شرایط خاصّی که به ترکیب شیمیایی شان آسیب نرسد نگهداری کرد و کشت نمود.

      حذف
  16. آیا کسی در میانِ خوانندگان در رابطه با خریدِ خفّاش توسّط عوامل رژیم؛ مستقلّ از خبرهایی که آقای «علی جوانمردی» در این رابطه منتشر کرده اند؛ خبری دارد؟

    اهمیّت این خبر در صورتِ درستیِ آن؛ نه در صادراتِ خفّاش به چین؛ بلکه احتمالِ «کِشتِ ویروس» در این حیوانات برایِ تکثیر و یا آلوده کردنِ خفّاشها و انتقالِ ان به کشورهایِ حاشیهٔ خلیج فارس و ترکیه و اسرائیل باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر سخنانِ «اوباش ظریف» را که چند روزِ پیش گفت: «به ما کمک کنید تا همه با هم پیروز شویم و یا همگی با هم شکست خواهیم خورد» و سخنانِ «اوباش گروهبان سرکردهٔ پاچاهارداران» را مبنی بر اینکه: «این بیماری به خودشان برخواهد گشت» را که بسیارِ شبیهِ تهدیدِ «امام حسن بنفش» هستند که گفته بود: «یا همه نفت صادر میکنند و یا هیچکس» ... را بیاد آورید؛ جمع آوری خفّاشها اگر صحّت داشته باشد؛ میتواند بخشی از پروژهٔ «تهدیدهای بیولوژیک» بر علیه دیگران باشد و چه بسا همانگونه که یکی از خوانندگان در چند کامنتِ بالاتر اشاره کردند؛ منظورِ فرمانده «سنتکام» (ژنرال مک کنزی) در رابطه با خطرناکتر شدنِ رژیم در اثرِ شیوعِ بیماری؛ همین پروژه را مدّ نظر داشته است.

      حذف
    2. اگر چنین پروژه ای عملیّاتی شود؛ ساکنینِ ایران باید منتظرِ روزهایِ بسیار تاریکتری باشند که قابل مقایسه با «زلزله» و «سیل» و یا حتّی اپیدمیِ بیماری «ویروس طلایی» نخواهد بود.

      حذف
    3. منظور از روزهای تاریکتر ، حمله ی نظامی و عواقب آن است ؟

      حذف
  17. موشهای الوده
    https://kayhan.london/fa/1398/12/27/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%87%d8%a7%d9%86-%d9%84%d9%86%d8%af%d9%86%d8%9b-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7

    پاسخحذف
  18. جناب کژدم نظرت راجع به سخنان و پستهای اخیر ماله کش اعظم ظریف چیه که در حال چس ناله کردن جهانی و کمک از کشورهای جهان برای همدردی با مردم کرونا زده ایرانی هست انگار خوب بهونه ای پیدا کردن و حاضرن یک میلیون نفر رو هم به مسلخ ببرن

    پاسخحذف
  19. در رابطه با خرید و فروش خفاش توسط عوامل رژیم : بزرگوار خریدشو من سال ۹۶ بود شنیدم تو ایران حالا عوامل رژیم بود یا نه اون دیگه نمیان بگن ما عوامل رژیم هستیم و میخریم این مسایل مثل خرید عتیقه جات هستش لایه های پایین دلال هاو آخر سر خوب خود رژیمه که این تجارت دستش هستش،ناسلامتی شما اگه از زباله گردی هم ارتزاق کنی باز دست ایناس،خوب این خرید خفاش هم اون موقعها خیلی شایع بود تو ایران، همه میدونن،حالا به خاطر سیل و زلزله و بی پولی و گشنگی و هزار کوفت دیگه این ملت حافظه بلند مدتشون از کار افتاده و این پازل رو جمع و جورش نمیتونن بکنن ویادشون رفته یه چیز دیگه هستش.شما اینجا مسله رو باز کردی و بعدش انکار حراستی ها تو سایتاشون ایکی قیرانلیقیم دوشدی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر شایعهٔ خرید خفّاش مربوط به سال ۹۶ باشد؛ به مسئلهٔ شیوعِ «ویروس طلایی» در شرایط کنونی ارتباطی ندارد.

      حذف
  20. عجز و ناله نویسنده حکومتی در رسانهرفیق پوتین!!!
    https://ir.sputniknews.com/opinion/202003166097570-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B2%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%AD%D9%82%D8%A7%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

    پاسخحذف
  21. کژدم در رابطه با جنگ هایی هم که ازش صحبت میکنین به نظر من در داخل فشار تحریمها رو بیشتر میکنن و در خارج نیروهای رژیم و وابسته به رژیم رو مورد حملات سخت و ترور قرار میدن.
    گویا فراموش کردین که خامنه ای برای انتقام سخت از امریکا چه عملکردی از خودش نشون داد.حکومت اخوندها اگر بنا به نیاز باشه برای حفظ نظام با وازلین به سراغ تک تک کیرکلفت ها میرن

    پاسخحذف
  22. معاون ظریف در برنامه زنده تلویزیونی تهدید کرد در صورت نرسیدن وام یا برنداشته شدن تحریمها صدور کورنا از ایران گسترش پیدا خواهد کرد
    آمریکا تحریمهای جدیدی بر علیه خریداران پتروشیمی ایران برقرار کرد
    دقیقا یه بیلاخ به سران جمهوری اسلامی نشون داد

    پاسخحذف
  23. امکانش هست که چین و رژیم اسلامی به صورت هماهنگ شده میخواستند به ترتیب به آمریکا و اسرائیل حمله بیولوژیک کنند؟ یعنی مساله سرقت ویروس نیست، بلکه مساله همکاری بوده و این وسط رژیم اسلامی گند زده و بحران از چین شروع شده و به ایران سرایت کرده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله این امکان وجود دارد و یکی از نظریّه های رایج در دولت ترامپ و ناسیونالیستهایِ آمریکا است. اکنون نیز میبینید که از «کرونا ویروس» و یا اسمهایِ دیگر استفاده نمیکنند و این ویروس را «ویروس چین» و «ویروس ووهان» مینامند. امّا بنا به دلایل عُرفی دیپلماتیک به طورِ علنی چین را متّهم نمیکنند.

      حذف
    2. اگر این نظریّه درست باشد؛ باید گفت که چینیها یک مَثَلِ معروف را فراموش کرده اند که میگوید:

      «وقتی به شاه شلّیک میکنی .... بهتر است که او را بکشی»..
      خواهیم دید که پس از خوابیدنِ این غائله؛ دولتِ ترامپ شورتِ چینیها را بر سرشان خواهد کشید.

      حذف
  24. اوجِ پروژهٔ «طفلانِ مسلم»:

    https://www.radiofarda.com/a/f4_ap_report_millions_iranian_could_die_coronavirus/30493253.html

    پاسخحذف
  25. کرونا ،نفت
    اسلحه های هماهنگ چین و روسیه برای هدف قراردادن قلب اقتصاد آمریکا
    ترامپ از جایی ضربه خورد که انتظارشو نداشت ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آفرین .... صد آفرین ... فرشتهٔ روی زمین....
      بدستورِ ترامپ آمریکا در حالِ پُرکردنِ ذخایر استراتژیکِ نفتی تا خرخره است.
      آنهم با نفتِ ۲۵ دلاری ....
      مواظب باش «نیویورک تایمز» تو رو ندزده :<)

      حذف
    2. به این میگن ... «امپرتوری»

      https://tinyurl.com/ryyzo9e

      «امپراتوری صفوی» از چند ۱۰۰ دلارِ «جیبوتی» و «سنگال» و «آنگولا» هم نمیگذرد.

      حذف
    3. به این هم میگویند: «ریدن به هیکلِ روسیه و چین و رژیمِ گدایان صفوی» .... در یک کلام.

      https://tinyurl.com/uafobpb

      پروژهٔ «طفلانِ مسلم» گریهٔ ترامپ را در نیاورد.

      حذف
  26. کژدم گرامی، در مورد سوالی که «سرداران سپاه چه می‌کنند» طبق رفتارهایی که در گذشته از خودشان نشان دادند، معمولاً به این شکل برنامه ریزی می‌کنند که با ایجاد یک ترس و نگرانی در سطح جامعه و هدایت افکار به اون، طرحی که خودشان دارند را عملی می‌کنند. بالاترین هنرِ این «عنکبوت‌ها»، خزیدن و بندبازی هست.
    حالا یک موقعیت ترس (خواسته یا ناخواسته) ایجاد شده، آنها منتظر می‌شوند تا این ترس در جامعه به اوج برسد (نمودار همه‌گیری ویروس طبق محاسباتشان، به بالاترین حد برسد) و زمانی که همه افکار درگیر این بیماریست، طرحی که دارند را با کمترین مخالفت عملی می‌کنند. از یک سو درسته که توان مقابله با این بیماری را ندارند، ولی به نظر می‌رسه که عمداً قصد دارند تا این بیماری، بیشترین درگیری را در جامعه ایجاد کند. تا جایی که من خوانده‌ام، یک نظر این است که یک نظر این است که می‌خواهند به این شکل با مظلوم نمایی، از کشورهای دیگر بخواهند تا تحریم رو تضعیف کنند. یک نظر دیگر هم این هست که می‌خواهند بمب هسته‌ای رو عملیاتی کنند.
    ولی نظر من هدف اصلی این هست که اونها از این موقعیت بالاترین چالشی رو که بزودی درگیرش خواهند شد، حل می‌کنند. خامنه‌ای به هر حال، باید بمیرد، و اگر در شرایط عادی این اتفاق بیفتد، مشکلات زیادی رو برایشان به وجود خواهد آورد. آنها در اوج همه گیری بیماری، مرگ و جانشینی خامنه‌ای رو انجام خواهند داد. و احتمالا به این شکل خواهد بود که بعد از کشتن خامنه‌ای، جانشین اون را تعیین کنند، ولی در عمل قدرت را به سپاه منتقل می‌کنند.
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      الآن دیگر فرقی نمیکند که قدرت در ایران یکپارچه باشد و یا جناههای گوناگونِ دروغین وجود داشته باشند. با وجودِ ترامپ و ادامهٔ حکومتش کار از این کارها گذشته است.

      حذف
  27. سلام کژدم گرامی
    مدیر کمونیست سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که نباید از داروهای کورتواستروئیدی و ضد التهاب غیر استروئیدی استفاده نکنند . از سوی دیگر مدیر علمی مبارزه با کرونا در ایران از تاثیر مثبت داروهای کورتواستروئیدی پردنیزلون و ناپروکس و ازیترو مایسین در درمان مبتلایان خبر داد . حال این کمونیست میخواهد با این توصیه در راستای اهداف سیستم عقیدتی خود تلفات را در بین بیماران زیاد کند یا این دبیر علمی دروغ میگوید و آدرس چپکی میدهد یا نه این بنده خدا بدون هیچ هدف سیاسی و فقط یافته تجربی همکاران خود را توضیح میدهد ؟ هر چند به نظر من سازمان جهانی بهداشت سیاسی تر است و در راستای اهداف گلوبالیستها عمل میکند با توجه به نحوه عمل در مناطق مختلف تحت کنترل اعضای باشگاه خودی ها و غیر خودیها و همچنین مدیران این سازمان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      توصیه های سازمان بهداشتِ جهانی؛ توصیه هایِ درستی هستند و در کشورهایِ اروپایی نیز به مردم توصیه میشود که از این داروها استفاده نکنند. در ایران همیشه آبها سربالا میروند.

      حذف
    2. https://www.asriran.com/fa/news/719207/%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D9%82%D9%82%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8-%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88. نزدیک بین

      حذف
    3. احتمالاً جایزهٔ نوبل پزشکی از طرفِ «جامعةالمصطفی» به این متخصصان داده خواهد شد.

      حذف
  28. سلام کژدم.
    من نمیدانم چرا در این جهان عوامل تهدید کننده صلح و سلامتی تا به مرحله تبدیل شدن به هیولا نشود به حال خود رها میکنند . مثلا داعش از همان بدو شروع چرا نابود نشد تا اینگونه توسعه پیدا نکند یا ۴۰ سال است با جمهوری اسلامی با اینکه از همان آغاز مشخص بود چه ماهیتی دارد مماشات و بعضا همکاری کردند . و الان کرونا را با اینکه میدانند از کجا و چگونه توسعه پیدا کرد هیچ اقدامی علیه عاملان آن انجام نداده اند . نزدیک بین

    پاسخحذف
  29. به این میگویند: «سکوت ... هم استراتژی ... هم تاکتیک .... هم همهٔ دار و ندار»

    https://tinyurl.com/ussvszr

    کاش برایِ همیشه خفه میشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      چرت و پرت و مانند پیرزنهای با فرهنگ شمال شهری حرف زدن است این نه یک شاهزاده و مدعی تاج و تخت . . در اوایل به احترام پدر بزرگش و نیز خدماتی که بیشتر مدیون خانم فرح دیبا بود نه شاه مردم کور سوی امیدی بع او پیدا کردند ولی اکنون به اندازه امید نادان هم عرضه نداره. نزدیک بین

      حذف
  30. نظر یکی از خوانندگان را منتشر نکردم؛ زیرا به مزخرفاتِ «Info war» نیازی نیست.

    پاسخحذف
  31. دوستانی که میخواهند لینکهایِ طولانی بفرستند؛ لطفاً از وبسایت زیرین برای کوتاه کردنِ لینکهای طولانی استفاده کنند:

    https://tinyurl.com/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عذرخواهی و تشکر

      حذف
    2. عذرخواهی لازم نبود. زیرا قصدم انتقاد و یا اعتراض نبود. فقط خواستم اطّلاع رسانی کنم.

      حذف
  32. کژدم تو این مدت در خصوص بوجود آمدن و انتشار این ویروس در ایران ‌‌و چین چندین نظریه مطرح کردی . لطف کن جمع نظراتتون رو در یه قالب منظم و مرتب ارائه بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ویروس در «ووهان» به طورِ تصادفی از آزمایشگاه فرار کرده است. شیوعِ ویروس در ایران به خاطرِ ورودِ ویروس به ایران توسّط دستگاههایِ اطّلاعاتی بوده و مأمورینِ اطّلاعاتی و یا یکی از آنها آلوده شده و اکنون شاهد این وضعیّت هستیم.
      اینبار نیز مانندِ ماجرایِ هواپیمایِ یوکرئین؛ رژیم به پایِ خود شلّیک کرده است و بهایِ سنگینی خواهد پرداخت.
      هنوز به آخرِ بازی نرسیده ایم و شاید با فشارهایِ آمریکا چینیها به نقش رژیمِ شیعی در انتشارِ ویروس اعتراف کنند (البتّه نه به صورتِ مستقیم؛ بلکه از طریقِ یک افشاگر).

      حذف
    2. اگر طبق گفته جنابعالی نقش ایران در انتشار ویروس ثابت شود ؛ آیا حمله نظامی از طرف نه فقط آمریکا قطعی است به اینصورت که تقریبا دنیا درگیر این مسأله شده است ؟

      حذف
  33. نفتِ برنت دریای شمال ۲۶ دلار شد؛ پیدا کنید وضعیّتِ عراق و امپراتوری قدرتمند شیعی ایران را.

    پاسخحذف
  34. سی‌ان‌ان:‌ ارسال دو محموله کمک‌های پزشکی امارات متحده عربی به ایران با وجود تنش‌های سیاسی...
    احتمالاً برایِ آیاتِ عظام «وایاگرا» فرستاده اند....
    :<)

    پاسخحذف
  35. اگر این خبر درست باشد؛ برای همه خوب است.

    https://tinyurl.com/vzqums3

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جفنگه... این داروی هیدروکسی کلروکین رو حتی ایران درب و داغون هم از روز اول استفاده کرده برای درمان کرونا و چیز خاص وجدیدی نیست. تعجب می‌کنم چرا با آب و تاب این خبر رو منتشر کردن این خبرگزاری ها...

      حذف
  36. مادر زن میثم خامنه‌ای به کرونا مبتلا شد


    به گزارش «زیتون» خانم لولاچیان مادر زن میثم خامنه‌ای به کرونا مبتلا شد.

    تست کرونای مادر زن پسر خامنه ای، رهبر ویرانگر ایران امروز مثبت اعلام شد و او در بیمارستان عرفان تهران بستری شده است.
    .....
    کاش این میثم تخم حروم کرونا رو به باباش منتقل کرده باشه

    پاسخحذف
  37. https://tinyurl.com/yx7bdl45

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر میرسد که این خبر نیز مزخرفات باشد. داروهایِ «ایدز» حدود یک ماه پیش در چین آزمایش شدند و جواب ندادند.

      حذف
    2. کسانی که به طورِ حادّ دچارِ بیماری «ویروس طلایی» میشوند؛ تقریباً همگی فوت میکنند.

      حذف
    3. اینم جفنگه. این دارو هیچ تاثیر خاص و مثبتی نداشته :
      https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2001282?query=featured_home


      حذف
  38. «امارات متّحدهٔ عربی» به خاطر پولشویی برایِ سپاه پاچاهاردارن و کمک به رژیمِ کثیفِ شیعی؛ از دشمنانِ مردم ایران است که کثافتکاریهای خود را تحتِ پوشش مخالفتِ دروغین با رژیمِ شیعه پنهان میکند.
    این کثافتکاریها فراموش نخواهند شد.

    پاسخحذف
  39. نوشته بودین توصیه های WHO توصیه های درستی هستند
    https://tinyurl.com/wcnes5c

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من گفتم توصیه هایِ دارویی. نه هر توصیه ای.

      حذف
    2. هم تدروس حروم لقمه نوکر چین چرت و پرت گفته هم این مقاله. هنوز سه ماه از شروع بحران کرونا نگذشته. برای آمار بازی فعلا زوده اما مقالات جدید میگن احتمال مرگ و میر 20 درصدی کرونا وجود داره.

      https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(20)30195-X/fulltext

      حذف
    3. اکنون آرام آرام زمزمه هایی به گوش میرسند که در بازهٔ زمانی قرنطینهٔ ۶۰ میلیون چینی در ایالتِ «هوبی» بسیاری از مردم در خانه هایشان زندانی بوده و بدونِ دسترسی به رسیدگی پزشکی فوت کرده و مرگشان گزارش نشده است. تعدادِ اینگونه افراد به هزاران نفر میرسد که جای آنها در آمارِ رسمی چین خالی است و از طرفِ WHO بر رویِ آن سرپوش گذاشته میشود.

      حذف
  40. با توجه به اوضاع دنیا که همه حواسشون به کرونا هست بنظرت کژدم احتمال حمله نظامی مستقیم به ایران بالاتر نمیره؟ چون وزارت دفاع آمریکا گفته دنبال راهی برای پاسخگویی به حملات شبه نظامیان در عراق است . قبلاً آمریکاییها به سران حشد شعبی و پایگاههاشون حمله کردن . پس قاعدتاً با قبلاً باید فرق کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه پنتاگون میگوید باید راهِ چاره ای برایِ حملاتِ «نوکِ سوزنی» سپاه قدس پیدا کرد؛ منظورش یک حملهٔ کمر شکن است. امّا فکر نمیکنم که رژیمِ شیعی خایهٔ درگیریِ بزرگ با آمریکا را داشته باشد و سکوت خواهد کرد.

      حذف
  41. با درود خدمت کژدم
    کژدم آیا امکان دارد که پخش و ابتلای مردم جهان به کرونا ویروس در راستای همان چشم اندازی باشد که شما در گفتگویی از نوع دیگر بیان کردید؟مثلا برای کاهش جمعیت انسان سان ها به عنوان بخشی از یک برنامه ی بزرگتر؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البتّه این روندِ کنونی از دیدگاهِ نظامی نیز حتماِ بررسی میشود و اینکه چگونه بتوانند ویروسها را برایِ کشتارِ بیشتر بهینه سازی کنند و یا چگونه سیستمِ دفاعی را در برابرِ اینگونه اتّفاقات طرّاحی نمایند.
      امّا اینکه یک تصمیمِ بین المللی برایِ تقلیلِ جمعیتِ گونهٔ انسانی از طریقِ «قتل عام توسّط ویروسها» در کار باشد؛ فکر نمیکنم که چنین طرحِ احمقانه ای وجود داشته باشد. زیرا ویروس خودی و ناخودی نمیشناسد. فرض کنید که در کشورِ تهران هر روزه ۱۰۰۰ نفر کشته شوند. آیا میتوانید تصوّر کنید که چه غوغا و بلبشویی راه می افتد؟
      اگر همین تناسب را به کشورهایِ پرجمعیّتی مثلِ چین و هندوستان گسترش دهید؛ مردمانی که در اثرِ بلبشو کشته خواهند شد؛ شاید بیشتر از کشته هایِ مبتلایان به ویروس باشند و دیگر نمیتوان اجساد را جمع آوری کرد و یا حتّی با آتش زدن از شرّ اجساد خلاص شد. لذا چنین ایده هایی که در برخی وبسایتهایِ بافندهٔ «تئوری توطئه» سرِ هم بندی میشوند؛ قابل اجرا نیستند و فقط بر رویِ کاغذ میمانند و خواندنشان شاید برایِ سرگرمی خوب باشد.
      شما نمیتوانید آب دریایِ مازندران را با قاشق چایخوری خالی کنید.
      اگر این ویروس کنونی بتواند حتّی ۲۰ میلیون نفر را بکشد؛ شاید بتواند شالودهٔ اقتصادی و اجتماعی برخی کشورها را ویران کند؛ امّا هیچ اثری در کاهش جمعیّت جهانی نخواهد داشت. تنها با یک تکنیک میتوان جمعیّت جهان را در یک بازهٔ زمانیِ چند ساله و بدونِ تولیدِ بحران به شدّت کم کرد و آن ساختنِ میکرو اورگانیسمهایی است که مبتلایان را چه «نر» و چه «ماده»؛ ... «نازا» کند. حتّی این تکنیک نیز با آنچه که موردِ نظرِ من در نوشتارهایِ ۱۸ گانه است؛ هماهنگی ندارد. من هرگز به «قتلِ عام» و یا «نازاییِ بی هدف» اعتقاد ندارم و اینگونه حرکات را مانندِ حرکاتِ کور و احمقانهٔ «هیتلری» و «خِمِر سُرخی» ارزیابی میکنم.

      حذف
  42. از دوسال پیش دو طرف مشغول کار بر روی این پروژه مشترک بوده اند
    چه بسا اساسا ویروس بر اثر سهل انگاری تکنیسین های ناظر ایرانی در ووهان منتشر شده باشد
    https://tinyurl.com/sudpmlj

    پاسخحذف
  43. درود بر کژدم
    کژدم این سالی که گذشت با وجود اتفاقات ناگواری که رخ داد سال امیدوارکننده ای برای سقوط حکومت امام زمان بود.امیدوارم سال بعد بتونیم مرگ خامنه ای رو ببینیم.سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در شرایطی زندگی میکنیم که در ۴۰ سالِ گذشته تلخیها همیشه بر شیرینیها چیره بوده اند. من نیز به شما و همهٔ خوانندگان سال نو را تبریک میگویم. امّا عمیقاً میدانم که این تبریک گفتنها فقط برای حفظ رسوم است تا یادمان نرود که «عید» نیز وجود دارد.

      حذف
  44. خوانندگان گرامی
    خبرِ خوش

    گویا دو نوع داروی ضدّ مالاریا در درمانِ بیماریِ ناشی از «ویروس طلایی» در چندین کشور نتایج مثبت کلینیکی از خود نشان داده است و پزشکانِ آمریکا نیز در برخی بیمارستانها از این ۲ دارو استفاده کرده اند و با اینکه بهبودیِ کامل ندیده اند؛ امّا بیماریِ منتجّ به مرگ نیز نداشته اند و نوعی امید بوجود آمده است. این ۲ دارو که از یک خانواده هستند (مشابه)؛ اگر اشتباه نکرده باشم نامِ شیمیایی شان Hydroxychloroquine است که «العربیّه» نخستین نتایجِ استفادهٔ آن در فرانسه را منتشر نمود. اکنون پزشکانِ آمریکا میخواهند این دارو را به صورتِ گسترده تجویز کرده و نتایجِ آنرا مطالعه کنند. لذا پزشکانِ آمریکا با نوعی از امیدواری به آن نگاه میکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر در ایران این دارو جواب نداده است؛ شاید به این خاطر باشد که نوعِ چینی آنرا استفاده کرده اند که معمولاً تقلّبی هستند. مانندِ چترهایِ باران ساخت چین که عمرشان در هوایِ باد و بارانی؛ کمتر از ۵ دقیقه است.

      حذف
    2. کژدم عزیز
      باسلام. این دارو روی کسانی که درگیری شدید ریوی ندارند و در ابتدای بیماری باشند موثر است. من ۱۶ روز پیش به این بیماری مبتلا شدم. تست ندادم ولی قبلا ۲ بار آنفولانزا گرفته ام و با بیماریهای مشابه آشنایی دارم و این چیز دیگری بود. شروع بصورت یک سرما خوردگی و گلودرد است که یکساعته خوب میشود. تا ۳ روز مشکلی نداشتم. مرحله بعدی بصورت خارش شدید چشمها بود که ۳ ساعت طول کشید طوری که نمیشد به چشمها دست نزد. ۳ روز بعدش فاز اصلی آن بصورت تب و سردرد شدید و بدن درد شدید بود. دچار گیجی و کندی تفکر نیز شدم. در ضمن کلیه هایم نیز کم کار شدند ولی سرفه من ناچیز بود. با توجه به مطالعاتی که انجام داده بودم در این زمان همین دارو(ضد مالاریا) را همراه قرص لوپرامید(قرص ضد اسهال است) مصرف کردم زیرا مصرف همزمانشان باعث ورود هردو به سیستم مغز و اعصاب میشود. درطی ۵ روز خوب شدم و اثر دارو حتی در ۲۴ ساعت اول بصورت قطع سردرد و کاهش تب واضح بود. دارو را باید با احتیاط خورد زیرا آسیب به مغز استخوان و کوری از عوارض آن است. هرگز نباید بیشتراز روزی دو تا یا بالای پنج روز مصرف شود. هنوز معتقدم اگر کسی دچار درگیری ریوی واضح شود به احتمال قوی خواهد مرد. سال خوبی داشته باشید.

      حذف
  45. http://www.rahetudeh.com/rahetude/2020/march/732/sar732.html

    پاسخحذف
  46. ۲۵ سال است که در داروخانه مشغول بکار هستم و با تمامی جوانب سیستم دارویی کشور آشنا هستم هیدروکسی کلروکین های مصرفی در ایران ساخت یکی از سه شرکت داروسازی امین و تهران دارو و مداوا میباشد. که هر سه شرکت موارد اولیه تولید این قرص و سایر داروهای تولید داخل که ۹۰ درصد داروها هستند را قبلا از کشورهای اروپایی تهیه میکردند ولی دو سه سالی است که بعلت تحریمها از هند و چین که کیفیت بسیار پایینی دارند مواد اولیه تهیه میشود و در دو سال گذشته ریکال دارو از داروخانه به شرکت تولیدی زیاد داشته ایم و این ریکال یا جمع آوری داروی ساخته شده و پخش شده در کل داروخانه ها وقتی رخ میدهد که محصول تولیدی گند بسیاری بالا آورده باشد.

    پاسخحذف
  47. اندیشه و خوکچه گرامی

    مشکلِ اصلی در ایران عدمِ وجودِ دارو نیست. بلکه مشکلِ اصلی تصمیمی حکومتی است (همهٔ جناحها) که میخواهند به طورِ عمدی تعدادِ مبتلایان و مرگ و میر را به صورتی هدایت شده زیاد کند و فرستادنِ سیگنالهایِ دوگانه در دادنِ اطّلاعات مربوط به مبتلایان و کشته شدگان بخشی از این پروژهٔ حکومتی است. همهٔ دست اندرکارانِ دانه درشت در سیستمِ بهداشتی و بیمارستانی و سیاسی ایران که آمارهایی دیگرگونه و اندکی بیشتر از آمارهایِ رسمیِ حکومتی ارائه میدهند نیز بخشی از این پروژهٔ کثیفِ شیعی است.
    ورودِ کثافتهایی مانندِ «گروهبان قندَلی باقرزاده» به ماجرا نیز برایِ آمادگیِ نظامی در پاسخگویی به شورشهایِ احتمالی است و «قرارگاهِ امام رضا اسهال استفراغی» فقط پوششی برایِ ورودِ نظامی برایِ سرکوبِ پیامدهای احتمالی میباشد.
    سیاستِ اصلی تمامیّت حکومت تکرارِ همان دکترینِ «شلیک به هواپیمایِ مسافربری یوکرئین» و انداختنِ آن به گردنِ آمریکا است و دیدیم که از کشتارِ مسافران نیز اَبایی نداشتند و قبل از شلّیک «فتوای صادر شده» در جیبشان بود.
    در رابطه با «انتشارِ عمدی» این بیماری به کشورهایِ دیگر نیز اَبایی ندارند و از آن به عنوانِ یک حربهٔ جنگیِ بیولوژیک نیز استفاده میکنند و فتوایِ صادر شده اش را نیز در جیبشان دارند.
    رژیم با دادنِ اطّلاعاتِ ضدّ و نقیص میخواهد خبرهایِ اصلی از طرفِ کسانی منتشر شوند که موردِ حمایتِ کشورهای غربی هستند و حرفشان باور میشود تا بتواند پروژهٔ «طفلانِ مسلم» را با پیروزی به پایان ببرند و از سویِ دیگر با عدمِ رعایتِ پروتوکولهایِ موجود در جهان «قرنطینه کردن» را نیز به زیرِ سوال برده و با کوچک نمایی رسمی و عدمِ قرنطینه؛ اجازهٔ مسافرتها را نیز صادر کرده ااند تا گریبانِ خود را از اتّهامهایِ نهایی رها کند و بگوید که:
    «دشمن از یک طرف با تحریمها و مردم با عدمِ رعایتِ نصیحتهایِ بهداشتی؛ خودشان باعث شدند که اینهمه کشته بدهیم».
    مستراحهای عفونی مانندِ «مقعدِ مطههرِ امام رضا اسهال و استفراغی» و «حضرتِ جندهٔ معصومه» در قُم را نیز نبستند و پروژهٔ حاشیه ای با عنوانِ «ضریح لیسان» و «شکستنِ درهایِ مقعدهای مطهّر» براه انداختند تا بگویند که چنین جریانهایِ تند روئی وجود دارند و مانعِ بستنِ «مستراحهای شفابخش» میشوند. تا گریبانِ خود را از این اتّهام نیز رها کنند.
    انتشارِ بیماری و به قتل رساندنِ مردم برای «شکستنِ تحریمها» استراتژیِ اصلی تمامی حاکمیّت است و اگر این پروژه شکست بخورد که خواهد خورد؛ تقصیرها را به گردنهایِ دیگری خواهند انداخت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر رژیم پروژه احمقانه طفلان مسلم را با سپر کردن مردم ایران پیش برده بیشتر شبیه شلیک کردن به پای خود است چون علاوه بر از بین بردن مابقی اقتصاد ویران شده را به کما خواهد برد و از طرفی با گسترش اپیدمی زیر ساختهای اجتماعی و روانی جامعه را بهم ریخته و از طرفی کشور را به یک قرنطینه بین المللی خواهد برد و کل ارتباطات با جهان خارج را به تعطیلی خواهد کشاند!!!

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      دقیقاً همینطور خواهد شد. رژیم از رویِ استیصال در حالِ شلّیک کردن به پایِ خودش است و پتهٔ اینکارها مانندِ شلّیک به هواپیمایِ مسافربری به رویِ آب خواهد آمد.

      حذف
  48. سلام کژدم

    الان در یک کانال تلگرامی توئیت حمید بعیدی نژاد سفیر نظام در سرزمین ملکه که گویا پارلمان انگلیس درخواست فوری لغو تحریمها از آمریکا را داده است و درخواست امضا ی بیشتر دادخ است . این مغز فندوقی های احمق فکر میکنند با فتحعلی شاه قاجار طرفند .
    نزدیک بین

    پاسخحذف
  49. تمامی پیام‌ها خوانده شد ولی کی به امکان استفاده از این ویروس به عنوان سلاح دراز مدت اشاره نکرد. سلاحی که به شکل ویروس الف بخش اعظمی از مردم را جهان را آلوده کرد و اکثر افراد ضعیف مبتلا را از بین برد و در آینده با انتشار ویروس ب سرعت مرگ و میر به سرعت باد خواهد شد، بدون شلیک حتی یک گلوله هر کشوری که ویروس الف به آن انتقال پیدا کرده را می‌توان تهدید کرد.

    (به این کامنت صرفا به عنوان یک فرضیه نگاه کنید)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر زمان شنیدید که یک میلیارد نفر با این ویروس کشته شدند؛ بدانید که تا حدودی افرادِ ضعیف کشته شده اند. با ۱۰۰ هزار کشته نمیتوان چنین فکر کرد.

      حذف
  50. بنظرتون شیوع ویروس کرونا چقدر روی پیروزی ترامپ در انتخابات پیش رو تاثیر می‌ذاره ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این پرسش تکراری است و قبلاً پاسخ آنرا داده ام:

      «صفر»

      حذف
  51. كژدم بيشرفتر از شيعه ميشناسي؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی شرفتر از شیعه؛ باز هم شیعه است.
      گفتی شیعه؟
      «شنیعه» را فراموش نکن.
      نامِ کامل این است:

      «شیعهٔ شنیعه»

      حذف
  52. پیشنهاد میکنم که این مقاله را بخوانید:

    https://tinyurl.com/tmxbgb5

    «یووال نوح هراری» با اینکه بر بسیاری از مسائلِ دنیایِ کنونی و آیندهٔ تاریکِ «گونهٔ انسانی» اِشراف دارد؛ امّا به صورتِ بسیار احمقانه ای تلاش میکند که اشتباهِ «بودا» و «نیمچه» را تکرار کند.
    به نظرِ من «یوال نوح هراری»؛ اشتباه نمیکند؛ بلکه عمداً میخواهد «اشتباه» کُند.
    نتیجه گیریها و تفاسیرِ اشتباهیِ او برنامه ریزی شده هستند و گرنه چنین حماقتی از چنین شخصی غیرِ قابل انتظار است و در واقع ...«صفر» است.
    «یووال نوح هراری» در استخدامِ سازمانِ خاصّی است که میخواهد فرهنگِ «نکبت پذیری» را به طورِ عمدی در فرهنگِ رایج ِمربوط به «ساختارِ آینده» نهادینه سازد. گویی که هیچ راهِ گریزی از «نکبت پذیری» وجود ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دارویی که «استیون هاوکینگ» برایِ روبرو شدن با آینده پیشنهاد میکرد؛ «فرار از کرهٔ زمین» و در واقع؛ «فرار از نکبت» و رها کردنِ کرهٔ زمین به دستِ «جذامیان و دوزخیان» بود.
      امّا «یووال نوح هراری» با اینکه اظهار میکند که نمیداند چه خواهد شد؟ خوانندگان و شنوندگانش را در برزخِ نگه میدارد و ایدهٔ «نکبت پذیری» را در ذهنِ آنها میکارد.

      حذف
    2. تمامی کتابهای یوال نوح هراری را خوانده ام نتیجه گیری کلی او از تمامی کتابهایش این است که بشر باید بسوی گلوبالیزم بعنوان تنها راه نجات برود

      حذف
    3. به همین دلیل نیز با سرعتِ سرسام آوری مشهور و به قبلهٔ احمقهایِ خود روشنفکر پندار تبدیل شد. از تمامی سخنان و نتیجه گیریهایش «نکبت» میبارد که درست نیز هست. امّا پاسخش در رابطه با آینده همیشه «نمیدانم» و «نمیدانیم» است.
      «یووال نوح هریری» به صورتِ بیشرمانه ای دروغ میگوید. مانندِ کسی که هدف گرفته و شلّیک کرده و تیرش به هدف خورده است امّا میگوید که نمیتوان مطمئن بود که تیر به هدف خورده است و شاید در بازهٔ زمانی میان شلّیک و اصابت گلوله به هدف؛ شاید اتّفاقاتِ زیادی بیفتند و یا افتاده باشند که نمیتوانیم مطمئن باشیم.

      حذف
    4. مقاله ای جهت تخطئه رهبران ناسیونالیست و علی الخصوص ترامپ !

      حذف
    5. نتیجه گیری درستی کردید. امّا مشکلِ «یووال نوح هریری» و گردانندگانِ «شو گلوبالیسم» این است که از ظهورِ «ترامپ» و نسخه هایِ اروپایی آن یک «سرگرمیِ مبارزاتی» برایِ احمقهایِ «عدالتخواه» تولید کرده و سرنگونیِ «ناسیونالیستها» را تنها راهِ رسیدن به «عدالتِ جهانی» (مجّانی کردنِ هواپیماهایِ مسافرتیِ بین قارّه ای و احیایِ شرافتِ انسانی) به شمار می آوَرَد. در حالی که ظهورِ «ترامپ» نتیجهٔ زندگی در جامعه ای است که تمامی تعریفهایش با تحوّلاتِ زندگیِ روزانه سازگاری ندارند و «پارادوکسال» هستند.
      نمیتوان در «حال» زندگی کرد و آیندهٔ درخشانی را ترسیم نمود که تمامی مصالحِ ساختمانی اَش همان چیزهایی هستند که وجود دارند (مصالحِ کهنه و فرسوده). در حالی که آیندهٔ روشن؛ با به دور ریختنِ «تعاریفِ کُهن» و جایگزین کردنِ آنها با «تعاریفِ نوین» و سپس طرّاحی و ساختنِ «مصالحِ نوین» آغاز میشود.

      حذف
  53. ‏ویروس ساخت کجاست؟!

    نفت شد ۲۰$ چین بعد از امریکا بزرگترین مصرف کننده نفته ولی مثل اون تولید و صادر نمیکنه! سهام شرکتها همه جای دنیا نزولی شد غیر از چین که صعودی شده!
    بیماری غیر از چین همه جای دنیا داره شایع میشه، ده روزه تو چین (بدون آمادگی قبلی!) بیمارستان ساختن و همین دیگه...

    سلام کژدم
    این مطلب یه کانال جوک به نام سخنان گاینده گذاشته بود
    نزدیک بین

    پاسخحذف
  54. با درود به کژدم گرام؛ لطفا نظر خود را در خصوص این خبر میفرمایید و اینکه آیا واقعا در نهایت منتظر جنگ امریکا بر علیه ملایان در زمام زمامداری ترامپ باشیم؟! «ترامپ و تیمش بخوبی میدانند که باید جلو رژیم جمهوری اسلامی را بگیرند در این شکی نیست، اما تردید برای پاسخگویی فقط در زمان آن است، پومپئو و گرنل و مک کنزی موافق پاسخ شدید و سریع هستند.»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمیتوان به درستی پیشبینی کرد.
      مثلی قدیمی هست که میگوید:
      «گاهی سوارکار هست و اسب نیست. گاهی اسب هست ولی سوارکار نیست.گاهی هم اسب هست و هم سوارکار ... امّا «مِیدان» نیست.

      امّا در مجموع نظرِ شخصی من این است که دولتِ ترامپ؛ رژیمِ رجّاله هایِ صفوی مسلک را به خاکِ سیاه خواهد نشان.

      حذف
  55. یک خبر در بی بی سی کار شده مبنی بر اینکه در جواب حمله راکتی به نیروهای آمریکایی پمپئو و تعدادی دیگه از مقامات ارشد خواستار حمله نظامی مستقیم به ایران شدند ولی در نهایت ترامپ با حمله به بعضی از پایگاهها در عراق موافقت می‌کنه . بنظر شما چوب خط ایران در شده و حمله دیگه به نیروهای آمریکایی مصادف میشه به حمله مستقیم آمریکا ؟
    این خبرو با گفته های ژنرال مک کنزی که گفته بود در حال بررسی چگونگی پاسخ به ایران هستن چطور ارزیابی می کنید ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه در دولتِ ترامپ و یا هر دولتِ دیگری نظراتِ گوناگونی وجود داشته باشد؛ طبیعی است. نیویورک تایمز را زیاد جدّی نگیرید. اگر BBC از نیویورک تایمز نقل میکند؛ به این خاطر است که هر دویِ آنها از مجموعهٔ «هفت خواهران» هستند. امّا بعضی وقتها اعضایِ کابیهٔ ترامپ و یا افرادِ کاخ سفید؛ یا این «هفت خواهران» را دست می اندازند و یا در کاخ سفید سخنانی را نشر میدهند تا ببینند چه کسانی آنها را به روزنامه ها درز میدهند (شکارِ جاسوس) و یا اینکه خبری را عمداً به نیویورک تایمز و یا امثالهم میدهند تا سیگنالهایِ غلط بفرستند. به همین دلیل من به خبرهایی که از طرفِ «هفت خواهران = رادیو فردا؛ NPR؛ BBC ؛MSNBC و DW ....) منتشر میشوند اعتماد ندارم. اگر به لحنِ خبری که در BBC منتشر شده است نگاه کنید؛ چنین القأ میکند که گویا پومپئو در یک کمپینِ طولانی مدّت «شکست» خورده است در حالی که پاسخ به اوباشانِ حشد الشّعبی بیش از چند ساعت طول نکشید و عکس العملی «فوری» بود. نخست یک پایگاه را در سوریه زدند و چند ساعتِ بعد به پایگاههایِ داخل عراق حمله کردند.
      وقتی که میگویند در حالِ ارزیابی هستیم؛ منظورشان انجامِ حمله در بهترین موقعیّت است (هم سوار کار و هم اسبِ زین شده و هم مِیدان آماده هستند).

      حذف
    2. اکنون «سوارکار» و «اسبِ زین شده» آماده هستند و منتظرند که «مِیدان» نیز آماده شود.

      حذف
    3. من حدس می زنم دولت ترامپ حمله نظامی به ایرانو میزاره بعد انتخابات چون بعد انتخابات موقعیت بهتره برای حمله نظامی
      این میتونه یه فرضیه باشه، نظر شما چیه؟؟





      با سپاس اشکان

      حذف
    4. همین خبرِ ناکامی پمپئو را «ایران اینترنشنال» به شکلی مسخره تر منتشر کرده است و میگوید که مخالفینِ پمپئو استدلال کرده اند که اگر عملیّاتِ مستقیمی بر علیه رژیم بکنند؛ روابطشان با عراق تیره تر خواهد شد. امّا در عمل دیدیم که آمریکا در داخل خاک عراق عملیّات نمود و حد اقل ۵ نقطه را بمباران کرد و مسئلهٔ تیرگی روابط را اصلاً در محاسباتش نگنجانید. زیرا عراق یک حکومتِ واقعی ندارد و حتّی اگر حکومتی واقعی داشت؛ پاشنهٔ آشیلِ بزرگی به نامِ نفت دارد.
      نتیجه اینکه خبرگزاریها وظیفهٔ شان «ترجمهٔ خبر» است. امّا آنها مخلوطی از ترجمه و نظراتِ خود رابه خوانندگانشان تزریق میکنند.

      حذف
    5. حمله آمریکا خیلی گسترده و وسیع خواهد بود و نقاط استراتژیک رو هدف قرار میدن جوری که با بمباران این نقاط رژیم رو به نابودی بره
      به نظر من این ناو هایی که تو این چند سال فرستادن خلیج فارس و کلا نیرو های آمریکایی که تو منطقه هستن خیلی خوب سیستم نظامی ایرانو آنالیز کردن و حمله هاشون مختصر و مفید خواهد بود و تبدیل به جنگ فرسایشی نمیشه
      و اینکه بعید میدونم آمریکا قصدش از حمله فقط بی آبرو کردن سپاه باشه چون عملا آبرویی برای سپاه نمونده که بره نمونش همین کتلت شدن حاجیمیرزاقاسمی که گنده لاتشون بود
      و اون انتقام سختشون 😂
      شلیک به هواپیما و...
      به نظر من قصد نهایی آمریکا تغییر رژیم هستش

      حذف
    6. اشکان گرامی
      نظریهٔ شما مدّتها است که به یکی از نظریاتِ رایج تبدیل شده است. امّا هیچکس نمیگوید که گستردگی این حمله ای که قرار است انجام شودتا چه اندازه خواهد بود؟ من با زمانبندیِ اینچنینی مخالفم و فکر میکنم که اگر چنین حمله ای انجام شود فقط برایِ تضعیفِ شدیدِ سپاه و بی آبرو کردنِ آن خواهد بود و قصدِ تغییر رژیم را نخواهد داشت.

      حذف
  56. خامنه اي مستعصل شده نمي دونه چکار کنه.تحريم ناچارش کرده بروي خودشم نميخواد بياره فعلا تﺋوري طوطﺋه راه انداخته براي فرافکني کما في سابق .,!مجلس بي اختيار هم کاري ازدستش ساخته نيس کليدساز بنفش هم يه تدارکاتچيبيش نيست. ملاهاي حقه باز خوب گير اومدن ؟ مرحبا به ترامپ.

    پاسخحذف
  57. جناب کژدم با شرایطی که برای اقتصاد امریکا پیش اومد و سقوط شدید داوجونز و از بین رفتن بزرگترین دستاورد ترامپ شرایط برای انتخاب مجدد ترامپ خیلی سخت شده و از الان میشه متوجه شد که دمکراتها و هم سید علی گدا چه قدر خوشحال هستند از این موضوع...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنهایی که پشتوانهٔ مالی داشته و نترسند و سهام ارزان بخرند؛ پس از یکی ۲ ماه یک شبه «مالتی میلیونر» میشوند.
      تحلیلهایی مانندِ تحلیلِ شما بر باد استوارند که با یک وزِشِ ناموافق فکر میکنند روزِ قیامت رسیده است.
      آب در لانهٔ مورچه «سِیل» نیست.
      در سالِ ۲۰۱۶ نیز همین بحثها را با من میکردند که چون ترامپ دستش را فلانجا گذاشته است؛ دیگر انتخاب نخواهد شد.

      ترامپ بارِ دیگر با رأی بسیار بیشتر از ۲۰۱۶ انتخاب خواهد شد.

      حذف
    2. شیوع بیماری در آمریکا نشان داد که سیاستهایِ گلوبالیستی تا چه حدّ آمریکا را تضعیف کرده است.
      پس از گذار از این بحران؛ آنچه که بیش از پیش رشد خواهد کرد؛ «ناسیونالیسم آمریکایی» خواهد بود و نَه نظریّاتِ «گلوبالیستی».

      حذف
    3. در راستای تایید حرفت کژدم گرامی
      https://www.bloomberg.com/amp/news/articles/2020-03-24/trump-s-handling-of-coronavirus-approved-by-60-in-gallup-poll-k86e29ot

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      سازمانِ عریض و طویلِ «بلومبرگ» که صاحبش (مایکل بلومبرگ) با هزینه کردنِ ۵۰۰ میلیون دلار در انتخاباتِ ریاست جمهوریِ آمریکا به «مدالِ طلای شکستِ پُر هزینه» دست یافت؛ یکی از بزرگترین سازمانهایِ مالی است که طرفداری از «چین» و «گلوبالیسم» را چهارچوبِ اصلیِ فعالیهای خود قرار داده است. زیرا اکثرِ سودهایِ کلانِ «بلومبرگ» از طریق استفاده از سرمایه گذاری در «چین» بدست می آید. به همین دلیل از دشمنانِ بزرگِ ترامپ به حساب می آید.

      حذف
    5. درسته اما در اینجا نظرسنجی موسسه گالوپ رو منتشر کرده که اکثریت مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در قضیه کرونا رضایت داشتن.

      حذف
  58. مثل اینکه ویروس طلایی به بیت رهبری هم نفوذ کرده

    پاسخحذف
  59. کژدم سابقه نداشته این همه سال آمریکا دو ناو هواپیمابر در خاورمیانه داشته باشه . قبلاً هری ترومن در منطقه بود . الان آیزنهاور هم اضافه شده بعلاوه زیردریایی اتمی . خودتون بهتر می دونید حرکت های ناوهای هواپیمابر الکی نیست . تحلیلتون چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در چند کامنتِ بالاتر گفتم که :

      - سوارکار آماده است.
      - اسبِ زین شده آماده است.
      - هر دو در انتظارِ آماده شدنِ مِیدان هستند.

      مِیدان هنوز آماده نیست.

      حذف
    2. آیا آماده شدن میدان بوسیله قضا و قدر بوجود می آید بعبارتی آمریکا صرفا منتظر آماده شدن میدان است یا اینکه برای آماده شدن میدان در حال تدارک نیز هستند ؟

      حذف
    3. حتماً در حالِ تدارکاتِ بیشتر هستند و با رصدهایِ روزانه بسیاری از حرکات رژیم را دنبال کرده و شیوهٔ برخورد خود را «بِروز» میکنند.
      تنها مردم ایران هستند که آماده نیستند و به فکرِ آماده شدن نیز نیستند. برخیها داشتنِ انگیزهٔ سرنگونی را با «آمادگیِ مِیدانی» اشتباه میگیرند. قبلاً نیز گفته ام که مردم ایران فقط «عصبانی» هستند.

      حذف
    4. زمزمه افزایش قیمت دلار به بالای ۲۰ هزار تومن میاید. شاید این مساله در کنار ویروس بتواند میدان را آماده کند

      حذف
  60. سلام کژدم
    در خصوص سخنان رهبر و اشاره به کمک اجنه به دوژمنان باید یاد آور ی کرد که در همان بدو اسلام در جنگ بدر 1000 فرشته به کمک مسلمانان آمدند و لی در جنگ احد گویا به مرخصی رفته بودند و دیگر کسی نپرسید چرا در جنگ احزاب به این فرشتگان امیدی نداشتند . وامروزه نمیدانم چرا اجنه و فرشتگان به اردوگاه دشمن پیوسته اند ؟

    پاسخحذف
  61. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز توییت کرد: ظهر امروز یک تمرین بین‌المللی یگان هوایی اسرائیل و ارتش آمریکا در جنوب (اراضی اشغالی) آغاز خواهد شد و ظهر پنج‌شنبه پایان خواهد یافت.

    ادرعی افزود: بخشی از این تمرین به فعالیت‌های جنگنده‌های اف - ۳۵ اختصاص خواهد داشت.

    پاسخحذف
  62. https://tinyurl.com/rv36kqt

    کسی نظری نداره؟

    پاسخحذف
  63. https://news.gooya.com/2020/03/post-36615.php

    پاسخحذف
  64. درود کژدم
    من تازه نوشته های « گفته گو از نوعی دیگر» رو خوندم و واقعا از آینده ایران ناامید شدم
    خواستم بدونم شما هنوز امیدی به آینده ایران دارید یا نه؟






    با سپاس اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اشکان گرامی
      این مسئله یک مشکلِ بین المللی است و به ایران خلاصه نمیشود.
      طرفدارانِ محیط زیست میدانند که آلودگیِ کرهٔ زمین مربوط به «فعالیتهایِ گونهٔ انسانی» است. امّا نمیگویند که تنها راهِ کم شدنِ این فعالیتها «تقلیلِ هدفمندِ جمعیّت» است. بلکه به مزخرفاتی مانندِ استفاده از «انرژیِ پاک» چسبیده اند. در حالی که مسئله فقط «آلودگیِ شیمیاییِ محیط زیست» نیست و مهمّتر از آن با «عدم سازگاری» بخش بسیار بزرگی از جمعیّتِ گونهٔ انسانی با آیندهٔ بسیار پیشرفته از نظرِ تکنولوژیک روبرو هستیم. آینده ای که در آن شاید بیش از نیمی از جمعیّتِ کنونی جایی نخواهند داشت و به حاشیه ها رانده خواهند شد.
      در دنیایِ غرب کسی حقّ ندارد که با صدایِ رسا بگوید که: (انسان باید دوباره تعریف شود و قرار داشتن در «گونهٔ انسانی» دلیل بر «انسان بودن» نیست. زیرا میمونها نیز در شاخه ای دیگر از درختِ زندگی به نوعی به «گونهٔ انسانی» تعلّق دارند و در افقی وسیعتر همهٔ پستانداران نیز با گونهٔ انسانی «هم خانواده» به حساب می آیند و باز هم میتوان دورتر رفت و به «مهره داران» رسید و همچنان ادامه داد....)

      حذف
    2. درودی دوباره کژدم
      نسل جدید دیگه نه اسلام و نه شیعه رو قبول ندارن و تاریخ مصرف اسلام برای این نسل تموم شدست
      اینو من خودم از نزدیک شاهدش هستم و با قطعیت میگم چون خودم جزئشون هستم
      البته منظورم از نسل جدید زیر 20 ساله وگرنه بقیه هنوز دارن از کیر ممد حسن حسین و رضا بالا میرن و ادعای روشنفکریشون کون خرو پاره میکنه مخصوصا این دانشجو های قرطی کونی که تعدادشون زیاد هم هست

      تو همین تظاهرات اخیر هم خودم از نزدیک شاهدش بودم هشتاد درصد از همین نسل بودن همه زیر 20 سال داشتن به آمار کشته شده ها هم نگاه کنی میبینی اکثرا سن کمی داشتن


      در کل خواستم بگم که یه نسلی داره میاد که با قبلیا فرق داره و آینده ماله همین نسله

      نظر شما چیه در این مورد؟؟؟



      با سپاس اشکان




      حذف
    3. اشکان گرامی
      آیا اطّلاعات و آماری واقعی و یا نزدیک به واقعیّت از تعدادِ بیماران و جانباختگان و اینکه بیشتر از چه صنف و گروهی هستند دارید؟

      سپاس

      حذف
    4. من تو این مدت نزدیک بیمارستان‌ها هم نرفتم چون ریسکش بالاست، برای همین آمار دقیقو ندارم ولی اینو بدونید که تعداد بیماران کرونایی زیاده، حتی از سالن های ورزشی هم برای قرنطینه کردن بیماران استفاده میکنن
      تا اونجایی که من اطلاع دارم بیشتر بیماران جزء کسایی هستند که کار دولتی و خدماتی انجام میدن ، مخصوصا اونایی که تو بانک ها کار میکنن.
      اونایی که شغل آزاد دارن مثل خودم خیلی کم دیده شده که مریض بشن.
      در ضمن این بسیجی‌ها و سپاهی ها خیلی تلاش میکنن تا شرایط عادی جلوه بدن. خیلی هاشون بین مردم پخش میشن و میگن که اصلا بیماری در کار نیست و همش کار حکومته که می خواد مردم تو خونه نگه داره و از این جور حرف ها

      بسیجی‌ها و سپاهی ها و بیشتر مردم پایین شهر که افکار خرافاتی دارند اصلا نکات بهداشتی رو رعایت نمیکنن ولی بقیه مردم اکثرا رعایت میکنن

      حذف
  65. نقش جرج سوروس در این مساله ویروس چیست؟! میتوان در نظر گرفت که سوروس زهر خود را به ناسیونالیسم آمریکایی از طریق این ویروس ریخت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم که جورج سوروس در انتشار این بیماری نقش داشته باشد. امّا گروههایی که در آمریکا از طرف او تغذیهٔ مالی و فکری میشوند؛ تمامی تلاش خود را برای تخریب ترامپ بکار میبرند. این موجود تا کنون حتّی یک دینار (یک ریال ایران = ۱۰۰ دینار است) هم به سازمانهایی که در حالِ مبارزه با کرونا هستند و نیازِ شدیدِ مالی دارند کمک نکرده است. همهٔ پولی که او هزینه میکند برای براه انداختنِ پروپاگاندا و خریدنِ سیاستمداران و فعّالانِ قلّابی مدنی بکار میرود.

      حذف
  66. کژدم اگر حرف شما در تعمد ورود ویروس به ایران درست باشد ٫ می‌تونه علتش جلوگیری از حمله آمریکا باشه ؟ یعنی احتمال حمله آمریکا رو قطعی دونستن و با تعمد در ورود ویروس خواسته باشن هم تحریمها لغو بشه و هم مانع حمله آمریکا بشن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه کثافتکاریها از دستِ اوباشانی مثلِ «حسن عبّاسی» و همفکرانش و دار و دستهٔ گرد آمده در گروه اوباشانِ معروف به «جبههٔ پایداری» بر می آید و احتمالِ زیادی نیز دارد که این «منتظرِ ظهورها» برای ظهورِ «امامِ چاهِ مستراح نورد» چنین کاری بکنند.
      تن دادنِ رژیم به سخنانِ «انگل عبدالحمیدِ بلوچستانی» در رابطه با «جامعةالمصطفی» و اینکه «انگل طلبه های چینی» این ویروس را به «قم» آورده اند نیز بسیار «بودار» است. زیرا این اوباشانِ چینی همگی «اویغور» هستند (ترکستان چین) و حکومتِ چین همهٔ اینها را نه تنها میشناسد؛ بلکه دلیلی وجود ندارد که این «اوباش انگلها» در دورهٔ شیوع بیماری و به صورتِ گروهی در «ووهان» بوده و از ووهان این بیماری را به قُم آورده باشند. تا کنون از مرگ و یا بیماریِ این اوباشان گزارشی داده نشده است. اکنون که کار از کار گذشته است به هر خس و خاشاکی دست می اندازند و متّهم میکنند تا نقش سازمانهایِ اطّلاعاتی رژیم را انکار کنند.
      اخراجِ پزشکانِ بدونِ مرز نیز در همین راستا است تا هیچگونه ردّ پایِ اوباشانِ اطّلاعاتی در این ماجرا کشف نشود.

      حذف
    2. سلام کژدم.
      خبر آزاد کردن بخشی از دارایی ها توسط آمریکا توسط همتی و روحانی چه مفهومی دارد؟ نزدیک بین

      حذف
  67. سلام کژدم
    1- این سخنان همتی رئیس بانک مرکزی و روحانی مبنی بر آزاد شدن بخشی از دارائی ها بر چه مبنایی است آیا ترامپ از ترس متهم شدن به مشارکت در قتل عام شهروندان موافقت کرده یا دوستان اروپائیی روحانی و ظریف اقدامی کرده اند؟
    نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این پولها احتمالاً نه به صورتِ نقدی بلکه به صورتِ خریدِ کالاهای پزشکی آزاد خواهند شد و مقدارش بسیار کمتر از کمکهای اتّحادیهٔ اروپا است. اگر به سخنانِ «انگل امام حسن بنفش» دقّت کنید؛ امّا و اگرهای زیادی وجود دارد و بیش از آنکه پولی در کار باشد؛ وعده وعیدهایِ دلگرم کنندهٔ دروغین هستند.

      حذف
  68. مصاحبه یکی از مشاوران کراواتی جمهوری اسلامی که نکاتی جالبی را مطرح می کند
    بررسی وضعیت اقتصادی ایران در فضای بین المللی در گفتگوی "دیدارنیوز" با «مهرداد عمادی»؛
    مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا: احتمالا پرونده ایران به شورای امینت می‌رود/ زمان حال به ده ماه پیش از حمله به عراق شباهت دارد
    https://didarnews.ir/fa/news/55522/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

    پاسخحذف
  69. خوانندگانی که نظر میفرستند؛ لطفاً نظر خود را به صورتِ مکرّر و سلسله وار نفرستند. یکبار که بفرستید کافی است.
    سپاس

    پاسخحذف
  70. سلام کژدم به دلیل کندی و قطع و وصل و اینکه سیستم و احتمال اینکه متن منتشر نشده چند باره میفرستم

    پاسخحذف
  71. سلام کژدم عزیز به دلایل نامشخص و شاید فیلترینگ وقتی نظر ارسال میشود پیامی مبنی بر ارسال شدن پیام نمیاد و ارسال کننده گمان میکند پیام فرستاده نشده است من خودم این مشکل را داشتم ولی به تجربه فهمیدم همان بار اول نظر ارسلل میگردد حتی اگر پیام ارسال شد ننویسد و نیازی به تکرار نیست.

    پاسخحذف
  72. بالاخره آقای پوتین نیز واردِ میدانِ جنگ با «ویروس طلایی» شد. ایشان ۱۰ روز پیش فرموده بودند که «روسها کِرم ندارند»... حالا معلوم شده است که آقایِ پوتین فرموده اند که پدرِ کرمها را در ۳ ماه در می آورند.
    یعنی اینکه «کرمها بزرگ شده و به مارِ پیتون» تبدیل شده اند و گرنه ۳ ماه مبارزه لازم نبود.
    آقای پوتین یادش رفته است که بگوید: «آمریکاییها یک نوع کِرم ویژه نیز برایِ نژادِ روسی تولید کرده اند».
    یادم می آید که چند سالِ پیش نیز آقایِ پوتین زمانی که روسها مستقیم واردِ جنگهایِ داخلی سوریه شدند؛ فرموده بود که در عرض ۶ ماه قضیّه را فیصله خواهد داد. نمیدانم که آیا آن ۶ ماه تمام شده است یا نَه؟
    بعدها نیز فرمودند که «محمّد رسول اللهِ دوّم البغدادی» را کشته اند و فقط منتظر هستند که جسدش را پیدا کنند ... بعد از ۳ ماه جسدِ «محمّد رسول اللِ دوّم البغدادی» را دیدند که مثلِ «عمر البشیر» سیخ سیخ راه میرود.
    یادِ ترجمهٔ آزادِ (ترجمه به صورتِ هرجوری عشقت کشید) نجف دریابندری افتادم که محصولش کتابی بود که گفته میشد عنوانش «چنین کنند بزرگان» است.

    پاسخحذف
  73. سلام. ممکن است بین کرونا و بیماری مردم لردگان و خرید خفاش در ایران ارتباطی باشد. شنیده ام که در کنار فردو ، ازمایشگاه بیولوژیکی توسط ایرانیان و چینیها اداره میشه. حدس من اینه که خفاش ها رو برای پرورش و محیط کشت ویروس می خواستن.و در حال آزمایش بودن . در عین حال مثل تمام افراد نابکار بدنبال واکسنش هم بودن. این واکسن رو احتمالا داشتن توی لردگان آزمایش میکردن. اونجا طی تابستان امپولهایی به روستاییان تزریق شده که بلافاصله علایم انفلوانزا پیدا کردن. بعلت فوت چند نفر سرو صدا بلند شد و پروژه لو رفت.ابتلا به ایدز اصلا در عرض چند روز یا هفته منجر به مرگ نمیشه. اما اینکه چرااین افراد ازمایشhivشون مثبت شده بخاطر این هست که کرونا دارای رشته هایی از DNAایدز هست. و اگرآزمایش انحام بدن فکر میکنن که ایدز داشته . در صورتیکه یک ویروس ترکیبی هست. اصلا هم از دستشون در نرفته. بااینکار زمان خریدن. ولی فقط یک نکته ابهام دیگه هست . واون اینکه سران چجوری مبتلا شدن. اونهم شایع هست که بوسیله روسیه آلوده شدن. احتمال اینکه دو نوع ویروس در ایران فعال باشه زیاده. یک نکته ای که من دیدم اینه که افراد فرودست کمتر مبتلا شدن. افراد ثروتمند نشین بیشتر مبتلا شدن و اصلا دلیلشو نمیتونم درک کنم.

    مواردیکه در بالا گفتم حدسیات خودم از اتفاقات ۶ ماه اخیر بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      چون دستِ همگان از اطّلاعاتِ واقعی کوتاه است (از جمله خودم) مجبور هستیم که به گمانه زنی بپردازیم. از طرف دیگر شایعات نیز وارد میدان میشوند که برخی از آنها به صورتِ عمدی به بازارِ فکر تزریق میشوند و برخی از این شایعات نیز بر اساسِ حدس و گمان است. امّا حدس و گمانها اگر حدّ اقل بر پایهٔ شواهد منطقی استوار نباشند؛ باید کنار گذاشته شوند.
      فکر میکنم که ماجرای «لردگان» به این قضیّه ربطی ندارد. زیرا اگر مردم لردگان با این ویروس در چند ماه اخیر آلوده شده باشند؛ اکنون باید بیش از ۲۰ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون نفر کشته میشدند.

      حذف
  74. https://youtu.be/wrBeVjDrGqs

    پاسخحذف
  75. درود
    کژدم جان آیا دوران پسا کرونا دوران جایگزینی چین به جای آمریکا و افول آمریکا است؟ (به قول کارشناسان)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      فکر میکنم برعکس خواهد بود.
      نمیدانم که شما به کدام کارشناسان استناد میکنید؟ لطفاً لینک بفرستید.

      حذف
  76. با درود. در مورد تایید حرف شما مربوط به دوران بعد از کرونا باید گفت در میان دولتمردان آلمان الآن این فکر دیگه بشدت جاافتاده که انتقال عمده وسايل تولیدی به چین بخاطر صنار استفاه بیشترتوسط شرکتها بسیار کار اشتباهی بوده ودوران پسا کرونا باید دوران باز گرداندن همه شرکتهای تولیدی به اروپا یا لااقل به کشورهای قابل اطمینان باشه.در این مدت چینیها بسیار اجناس تقلبی به کشورهای اوپایی صادر کرده و بسیار آبرو و اعتبار خودشان را هم برده اند.بندرت مباحث تلویزیونی هست که دولتمردی از این انتقال لایسنسها و تکنولوژی انتقاد نکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      دولتمردان و احزاب در کشوهایِ «لیبرال» معمولاً «لابییست»های کمپانیها هستند. دولتمردان و احزابِ جا افتاده نمیتوانند دستور بدهند که کمپانیها چکار کنند؟ امّا کمپانیها فهمیده اند که اگر نخواهند علایمِ دروغینِ ناسیونالیستی بفرستند؛ احزابِ جدیدی که اکنون آنها را «راستِ افراطی» میخوانند؛ خواهند توانست دستهایِ «احزابِ لابییست» را از قدرت کوتاه کنند و «به حاشیه رانده شدگان» را گرد آورده و سازهای دیگری بزنند که صدا و آهنگشان اصلاً خوشایند نخواهند بود. لذا در اروپا شاید شاهدِ ظهورِ نظریاتی «بینا بینی» باشیم تا بتوانند «ناسیونالیسم» را مهار کنند.
      من (کژدم) در تحلیلهایِ خود به اینگونه پارامترها که البتّه تعدادشان بیشتر از اینها است تکیه میکنم و بر اساس بالا و پایین رفتنِ سهامِ کارخانه ها تحلیل نمیکنم.

      حذف
  77. سلام کژدم

    اکنون با رو شدن دست چین در دقت کیت های تقلبی در کشور چک و اسپانیا تعداد کم بیماران کرونایی در چین و کشورهای نوچه به نسبت آمریکا و ایتالیا ماهیت این جانور شیر گاو پلنگ برای همگان بیشتر روشن شده است. و اکنون مردم آمریکا به درستی متوجه خیانت کمونیستها و خارجی هایی مثل الحان عمر در جزب دمکرات خواهند شد. و تازه عده ای در آمریکا و دیگر بخشهای جهان متوجه شده اند اگر صنایع آلاینده گی دارند چه در چین و چه در آمریکا تاثیرش بر اقلیم جهان یکسان است و دلیلی ندارد که عده ای در پی بزرگنمایی نقش آمریکا در تغییر اقلیم و چشم پوشی از نقش چین چه اندازه مردم را تحمیق کرده اند .
    ماهیت چین در ایجاد آلودگی و دروغ به تمام جهان و خروج صنایع از چین و محدود کردن دسترسی چینی های مقیم آمریکا به تکنولوژی چین را به حاشیه خواهد راند و چین با مشکل اشتغال و سیر کردن شکم سرگرم خواهد شد.

    نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چین و هندوستان بزرگترین مصرف کنندگانِ ذغال سنگ هستند (بخاطر ارزانی) که آلودگی زایی فراوانی دارد.

      حذف
  78. راستی کژدم جان چندین مطلب دیگر هم ارسال کردم و لی نمیدانم بخاطر چرت بودن در معرض مشاهده قرار ندادی ؟ نزدیک بین

    پاسخحذف
  79. سلام
    کژدم آمریکا بر علیه مادورو و چند مقام عالی رتبه ونزویلا اعلام جرم کرده و برای دستگیریشون جایزه هم تعیین کرده . یعنی چی ؟ مگه مادورو مکانش در ونزویلا مشخص نیست و همه هم میدونن . برای دستگیریش معلومه باید بره داخل کشور ونزوئلا . لطف میکنی توضیح کاملی بدی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جایزه برایِ کُشتنِ او و افرادِ دیگر توسّط نیروهایِ امنیتی است.

      حذف
  80. درود کژدم عزیز . عملیات احتمالی آمریکا در عراق تا چه حد گسترده خواهد بود ؟ آیا به پایان حضور جمهوری اسلامی در عراق خواهد انجامید ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      بستگی دارد که رژیمِ شیعی چه زمانی دچارِ خفگی اقتصادی شود. رژیمِ عراق به خاطر اُفت قیمتِ نفت در آیندهٔ نزدیک دچارِ خفگی خواهد شد و در کنارِ آن نمیتواند تحریمهای احتمالیِ آمریکا را تحمّل کند. در رابطه با خریدِ گاز از رژیمِ ایران نیز دیدیم که برای آخرین بار فرصتِ یکماهه گرفت و باید در این یک ماه خاک دیگری بر سر بریزد.
      آمریکا در عراق نیازی به عملیّاتِ گسترده ندارد. زیرا عراقیها خودشان به جانِ یکدیگر خواهند افتاد و آمریکا از یک و یا چند جریان حمایت اطّلاعاتی-نظامی- مالی خواهد کرد تا قالِ قضیّه کنده شود.

      حذف
  81. https://www.radiofarda.com/a/30512983.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این خبر اندکی باسمه ای است. گفته نشده است که کدام شرکتهایِ امریکایی در حالِ ضرر دادن هستند؟
      برخی از این شرکتها همچنان سود میبرند (هرچند اندک)؛ برخی فقط میتوانند دخل خرج کنند. برخی نیز ضرر میدهند. آن دسته از شرکتهایی که ضرر میدهند شرکتهایِ نوظهور و کوچک هستند که توانایی کم کردنِ هزینه های خود را ندارند و برخی نیز شرکتهایِ «دلّال نفتی کوچک» هستند.
      در ضمن نمیتوان با کسی که قرار است همکاری استراتژیک داشته باشید؛ او را به مرگ تهدید کنید.
      زنی که تصویرش را میبینید؛ جزء دستهٔ قازوراتِ حزب جمهوریخواه است که به دموکراتها نزدیکتر است.

      حذف
  82. سلام کژدم

    امروز خبری و تعدادی کلیپ از فرار دستجمعی زندانیان زندان سقز منتشر شد . به نظرت این سبک فرار در زندانهای سقز خرم آباد . الیگودرز به شیوه فرارهای زندان( مکزیکی 1850 تا 1920 در فیلمهای دهه 1960 در چه راستایی میباشد ؟ آیا این زندانیان را به عمد آلوده و رها نکرده اند برای ایجاد موج همه گیری جدید ؟ چرا که زندانها دارای ابزارهای کنترلی زیادی از نگهبانان مسلح تا درهای سلولها و بندها برقی میباشند و زندانیان نیز لباسهایی و پوششهای عمومی میباشند ؟ نزدیک بین

    پاسخحذف
  83. سلام مجدد
    راستی این پیام رهبر کمونیستهای چین و اظهار ارادت به ترامپ برای چه بود ؟ نزدیک بین

    پاسخحذف
  84. كژدم ايا ممكنه درون حكومت با اشفتگي اقتصادي در اينده نزديك واسه سركوب ملت وهمجنين يكپارجكي از كرونا استفاده كنن همه مخالفان سركوب كنن وهم كودتاي فقط واسه يك پارچكي انجام بدن وجمهوريت حذف كنن وعملا كه كشور يك پارجه تندرو واصولكرا روبه رو شيم وبا سركوب شديد ملت روبه رو شيم؟ومخالفين براحتي از سر راه بردارن؟واينكه جطور موافقت شد به اين كمك كنن ايا ممكنه زدو بندي شده باشه ؟كه از داخل تغييراتي همسو با خواسته هاي امريكا باشه بدون جنك ؟اينده اقتصادي زو جطور پيش بيني ميكنيد خيلي از چالش هاي ملت اينه جكار كنن فرار كنن كه قرنطينه شديم دلار بخرن ظلا بخرن؟يكپارچكي در ملت نيس از طرفي هم همه منتظر منجي هستن وجالب اينكه همه ناراحت از دادن پول به اين اخوندها از صندوق جهاني هستن؟ايا اين وضعيت كرونا مارو شبيه دوران وبا ميكنه ؟اين شده فكر تمام اين روزاي مردم

    پاسخحذف

  85. احتمال آلودگی پنج تن از کارکنان دولت روسیه به ویروس کرونا
    محافظت از ولادیمیر پوتین در سایه خطر کرونا افزایش پیدا کرده است
    https://www.independentpersian.com/node/48901/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

    پاسخحذف
  86. درود کژدم این شورش های زندان ها تو این مدت مشکوک نمیزنه؟
    به نظرت احتمال اینکه این نظریه ی پایین درست باشه چقدره؟
    چون این زندانی ها مفت می خوردن و می خوابیدن برای حکومت هزینه داشتن، از طرفی رژیم با کمبود پول هم مواجهه برای همین دارن زندانی هارو ول میکنن

    پاسخحذف